Fanoušci mohou k cestě na Euro využít speciální vlaky
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (71)
Přidat komentář"Je to pohodlné, navíc pro fandy to má tu výhodu, že nemusí řídit a mohou si dát pivo a párek, což k fotbalu patří," řekl Pelta
Borec.
jak ty vlaky pak budou vypadat to už není duležité..
Já chci ponorku!!!
na sport2 ji občas dávaj
a taky se drží fakt hodně dole - jako správná ponorka
Na tohle ME se těším. Máme nejlepšího trenéra za posledních 30 let, zlatá generace konečně dozrála a forma graduje každým zápasem, vše kromě zlata bude zklamání.
Nejaky nadrazak z Ceske Trebove nekomu v CD osukal dceru? A v Regiojetu taky?
Nejvetsi uzel pro nejvetsi spadovou oblast ve Vychodnich Cechach, ale specialni vlaky stavijou radsi v Usti a Letohrade, a Regiojet dokonce Ceskou primo projizdi a stavi o 10 kilometru dal v Usti nad Orlici - mesto To je jak kdyby mi za barakem v dedine zastavilo pendolino.
Česká Třebová je strašně vytížená..
Spis mi prijde, ze tam nekdo pere prachy. Vlaku tam stavi cim dal min, autobusu jeste min, ale nadrazi bylo celkem nedavno zrekonstruovany a hned vedle vyrostl velky autobusak, ktery stal X milionu a vidam tam akorat pankace kourit (a obcas nejaky bus do Usti nebo Svitav)..
O autobusáku nic moc nevim.. Ale vim, že tam je to hodně vytížený nákladama.. Je to vlastně hlavní nádraží pro Cargo (náklady) pro celou republiku.. Je tam obrovský depo atd. Výpravčí, kteří tam sloužej mají podobný vytížení jak letový dispečeři..:D Proto se snažej co nejvíc vlaků odklánět jinam.
Jj, Rybnik je nejlepsi vesnice v republice, 5 baraku a 180 vlaku v depu
Nj, nicmene porad je to jediny uzel ve vychodnich Cechach, pokud nepocitam nejakych 70 km vzdalene Pardubice, odkud jezdi prime spoje do Prahy, Brna i Olomouce/Ostravy.. a stavi tam tytez vlaky co ve Svitavach, tj. kufry, osobaky a obyc rychliky, plus sem tam nejake IC/EC, ktere se nedavno (jak to vubec dopadlo?) chtelo rusit uplne. To je proste blbe vyreseny.
IC/EC by mělo normálně fungovat.. Akorát jich bude na některých spojech míň, ale to se zas nahrazuje Expressama, který mají stejnou kvalitu jako dřívější IC/EC.. Ty naopak půjdou s kvalitou výš..
Asi jo, je to blbě.. Jenže jinak to holt neuděláš. Nejspíš kvůli tomu tam udělali to autobusový nádraží, protože taková kapacita těch kolejí prostě není, aby se tam dostalo tolik vlaků.. Navíc čím víc by jich tam bylo a nedejbože selhalo zabezpečovací zařízení, tak by to skoro stoprocentně znamenalo nějakou vážnou nehodu.. Tolik vlaků vypravovat bez chybičky totiž nedokáže žádný člověk na světě a tady fakt stačí jen se špatně kouknout a je to v hajzlu. Letový dispečeři mají taky zabezpečovačku a jsou vytížený jako kráva.. Každou hodinu se střídaj, aby neudělali renonc.. Tady ten výpravčí sedí 12 hodin bez žádný přestávky..
To zni logicky, chapu ze ty jako zamestnanec drah (zmrde s rezijkou!!!! zapalim ti barak!!!! ) do toho vidis vic. Ja reaguju z pozice nasrane luzy, ktere seskrtali vlakovy spoje
Posilovat to autobusama zni rozumne, ale nevim, jestli se to tam deje. Respektive vim, ze moc ne. Autobusem jezdim vsude krome trasy, na kterou mam studentskou (kvuli cene), a v Cesky jsem jeste nestavel, zato v Litomysli, Policce, Usti a prakticky kazdym meste okolo jo..
Helejse já už teď taky musel dávat pětikilo za režijku
To už je právě problém no, protože Dráhy nemůžou mluvit do sestavení jizdních řádů MHD.. Je to všechno o komunikaci.. Oni můžou přispět na autobusový nádraží, nebo třeba na vystavění odpovídající infrastruktury.. Ale to další už závisí na lidech a jejich poptávce. Třeba příští rok už ty řády udělají poctivějš a logičtějš..:))
Ceska je dira proboha, co by tam delalo MHD Slo mi spis o ty dalkovy spoje, no, ale tam to taky nema moc budoucnost, protoze tam je vlakovy uzel, silnicni je ve Svitavach (a taky to podle toho vypada, stavi tam autobusy na Olomouc, Brno, Hradec/Liberec a Policku/Vysocinu, protoze Svitavy jsou vlastne obrovska obydlena krizovatka. Tudiz porad to na me pusobi tak, ze v Ceske stoji pred vlakacem nablyskany autobusak, ktery je uplne k hovnu.
A s tou rezijkou jsem to neslysel
Tak Třebová má podobně obyvatel jak Beroun a my MHD máme, tak sem s tim tak nějak počítal Jinak tam ty poměry vůbec neznám, jen tamtudy projíždíme.. Ale něco málo vim o tom, jak to tam jde v dopravní/železniční situaci.. O tom se píše furt.. Ještě něco podobnýho mají v Ústí n/L
Obecne my pripada, ze my na te hranici mezi vychodnima Cechama, Vysocinou a Moravou ani nevime, co to MHD vlastne je. Svitavy ho taky nemaji, a to maji z jednoho konce na druhy asi 10 kilometru, coz fakt nechces chodit pesky..
Kurnik.. 10 Km dlouhá křižovatka To je opravdu dost zvláštní no.. Nám tady fungujou jen po Berouně 3 linky MHD.. Do toho spoustu dalších meziměstských busů, který třeba berounem jen projíždějí, tak to objíždějí tak, aby pochytili co nejvíc zastávek, čímž taky plní úlohu MHD. A to je tu pořád větší a větší poptávka po busech..
Krizovatka je centrum, pak prave ty vybihajici silnice jsou obydleny az uplne do haje, takze je to spis takova hvezdice.
http://www.schwakov.cz/image/mapa2.jpg
See? A jeste to pokracuje nahoru i dolu, tam jsou useknute kousky predmesti. A ted zastavis tak centimetr a pul pod spodnim okrajem a mas se dostat k rybniku..
A to si lidi nestěžujou? Vždyť to musejí mít komunální politici pokaždý v programových slibech ne?
Ja tam prakticky neziju uz, jenom obcas se vratim domu na vikend, tak je mi to fuk. Jeste na gymplu se o tom ale hodne debatovalo, myslim ze tam byly nejake problemy s prachama a pak se postavilo obrovske kulturni centrum, ale to jsem byl vecne vylity pankac, ktereho politika nezajema, protoze je to politika, tak omluv moji neznalost
Mne by to treba vadilo, ale znami, co tam zijou, to povetsinou moc neresi. Ono uprimne mimo centrum stejne neni moc co delat a z centra domu se dostanes do pul hodinky pesky, at bydlis kdekoliv, navic ma kazdy auto. Ale divny to je.
Mně by to sralo.. Když sem bydlel takhle daleko do centra, někde se pěkně vožral a bus na to místo už nejezdil (teď už jezdí), tak sem byl naštvanej, že sem vystřízlivěl a všechny ty prachy přišly vniveč..
Pamatuju si, ze jsme chodili ze skoly na vlak 25 minut pesky a nikomu to vubec neprislo divny, protoze nevedel, proc by mu to divny prijit melo. Clovek si proste zvykl. Nebo vecer z hospody tahnout 3 kilometry na predmesti.. kdyz proste nemuzes nasednout do saliny, tak ti asi nevadi, ze tam zadna neni, protoze te to nenapadne
Je pravda, že si člověk zvykne..:) Na druhou stranu.. Když už se pak o tom začne mluvit, tak to sere víc a víc, že tam ten bus prostě neni
Nicmene, ohledne techhle specialnich vlaku, chapu ze se tam asi snazi dostat co nejrychleji, pres Ceskou by pak musely jet na Zabreh/Prerov/Ostravu a tam je to pokryty spojem z Brna, tudiz Ceska je proste ve vakuu, protoze to v Usti odbocuje nahoru do hor, a prejet tech 10 minut z Ceske do Usti neni takovy problem.
Daleko vetsi wtf je toto:
http://jizdenky.studentagency.cz/Timetable/id/603493000
Právě takhle by to mělo být.. Třebová prostě nemůže být nejvytíženější seřaďovací nádraží v repubilce a ještě do toho i jednoho z nejvytíženějších osobních nádraží.. Na to prostě není dostatečná kapacita.. Ono lepší tam udělat jeden přestup, než aby tam žádnej přestup nebyl, všechny vlaky nabíraly velký zpoždění a nebo nedejbože šlo o bezpečnost..
Co se ti na tom řádu nezdá? :)
Nevim, videt mezistatni IC stavet v Usti nad Orlici-mesto, kterym projizdej i spesnaky, je celkem bizar
Jo tak.. No ale vždyť ti to povídám, prostě nedostali volno do Třebový, která je už teď moc vytížená. Podle mě časem se do Třebový nebude jezdit osobákama úplně minimálně..
*bude
No nesouhlasím že to byla čistě jen otázka kapacity, myslím že kdyby Jančura chtěl v ČT zastavovat, tak by se cestička určitě našla. Vždyť koneckonců i on sám mnohokrát uvedl důvody, proč preferuje Ústí nad Orlicí nad ČT. Jinak obecně obslužnost ČT je hodně slušná, někdy skoro až nadstandardní, vzhledem k tomu že jako přestupní uzel nemá až takový význam jak se často uvádí a mluvit o velké spádové oblasti je blbost. Neříkám že tam není potenciál ale koncepce Pardubického kraje je v tomto případě hodně žalostná. Zavedení a koordinace autobusových linek by rozhodně pomohlo víc než nablýskaný terminál, který prakticky zeje prázdnotou..
Jake duvody?
Pokud si dobře vzpomínám tak argumentoval tím, že přímé spojení Č. Třebová - Praha je naprosto dostatečné a že namísto přebírání cestujících Českých drah bude se svým IC zastavovat v Ústí, kde vídí větší potenciál na přilákání zákazníků. Těch důvodů bylo určitě víc, možná částečně i ten kapacitní limit stanice jak uvádíš, ale myslím, že především ekonomická kalkulace rozhodla pro Ústí.
Pro osobní přepravu to právě není zase tak důležitý uzel, tady se ale jedná o Cargo.. Nedovedu si představit, že by se měl navyšovat počet nákladní i osobní přepravy.. a jelikož je tam ranžír asi nejlíp vybavenej z celý republiky, má spoustu směrových kolejí, sídlí tam veškerý hlavní dispečerstvo.. Tak by byla hloupost, aby to zamrzlo kvůli zvýšení osobní přepravy přes ty samé koleje..
jj s tím souhlas
O vlaky se zajímám a chápu, proč RegioJet nezastavuje v Třebové. Jednoduše proto, že v Třebové je hodně lidí, kteří pracují pro ČD a mají režijku, která samozřejmě ve vlacích RegioJetu neplatí. Další důvod je ten, že Třebová je uzel, a že se tam spojují/oddělují 2 významné koridory z/do Ostravy a Brna. Takže Třebovou můžou využít v pohodě cestující z Olomouce/Zábřehu do Brna (z Olomouce pokud hooodně spěchají), ale spíše lidi, kteří cestují z Ostravska, Olomoucka nebo Zlínska do Německa (sám jsem tuto možnost využil, když jsem jel do Hamburku - bohužel, tehdy se liga nehrála), protože tyto kraje přímé spojení s Německem nemají, ale spojení Česká Třebová - Hamburg existuje. A vzhledem k tomu, že v Pardubicích a hlavně v Praze nasedá celkem dost lidí, tak je lepší přestoupit v Třebové. Jenomže RegioJet zatím nemá spoje do Německa ani do Brna, tak proto volí Ústí, které je naopak ČD špatně obslouženo. Tak asi proto.
Proč tam nezastaví i speciální to nevím, ale vím, že se plánuje možné zrušení zastavování v Třebové. A vím, že ti, co se o to zajímají, jsou více pro to, aby se tak stalo. Nicméně, vůbec s nimi nesouhlasím, ale možná se připav, že těch vlaků bude ještě míň než dnes.
PS: Jen doplním - mezi Prahou a Ostravou bude další dopravce (LEO Express) a ten také nebude zastavovat v Třebové.
Ještěže do Prahy nejezdím z Třebové :) Na kvalitu a služby RJ jsem si tak zvykl, že jet mou trasu s ČD je peklo.
a hlavně v RJ mají Svijany, takže až pojedu do Ovy, dopravce je jasnej
Espresso a croissant se sýrem Dorty mají taky skvělé. Sushi jsem ještě neměl
croissant češi neumí, to je leckdy až hnus, to je jedna z mála věcí, co na němcích miluju, ráno zajít do jejich pekárny, koupit si croissant s nápní čokolády či nugety a to je pak epesní snídaně
Oni tam mají klasický máslový croissant rozříznutý napůl a naplněný, stojí to dvacku a je to pecka. Dnes jsem přijel do Ovy a ve čtvrtek zas jedu, těším se jak sviň Kafeee
na domácí kafe nic nemá
Doma piju instantní, a je to proti tomu docela hnus. Ale dá se.
Parádička, z Brna 6 hodin cesty ? nemá chybu, aspon nebudu muset řídit
Pendolíno ČD
Co je vtipnýho ret*de?
Ale musí se uznat, že načasování příjezdu i odjezdu je vymyšleno k dokonalosti
Souhlas ale jak známe dráhy tak se to po*ere...takže proto 2 a půl hodiny rezerva
Hezkej terc pro polsky fanousky
HIMYM opilecký vlak
,,Važení cestující, vlak bude opožděn z důvodu ztráty lopatky na uhlí. Děkujeme za pochopení."
Cestování vlakem je nejlepší, nejen na fotbal.
,jako malej klučina ( ) jsem jezdil za babičkou do karviné,krasný to časy <3,řízky,chleba,okurky a milion časopisů o kačeru donaldovi apod
Časopisy o kačeru Donaldovi mám na cestování vlakem ze všeho nejradši.
vlaky sú super a do Káčera Donalda išiel majetok, že by to aj na permanentku na PL možno vydalo
svatá pravda
Jojo repre bude v jidelňaku. Pelta jim šel pro Inkarty
ne. jídelák má pro sebe sám Peta
Super nápad, ale chtělo by to domyslet jednu věc: aby se dalo ve vlacích jít na záchod. Což se bohužel o většině vlaků našich drah říct nedá.
"Vlak pojede přes Pardubice a Ostravu"
Proč ne rovnou přes Budapešť? :)
a Amsterdam a pojedu taky
naj vlaky jazdi v nemecku a rakusku...obb to ma hodne dobre zmaknute az bude ten vlak v polsku chodit 40 kilometrovou rychlostou tak to bude preto ze nemaju prachy na opravu trate to je casty problem v polsku
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele