Franěk nařídil penaltu pro Slavii chybně, komise ho potrestala
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Rada: V takové situaci si sudí musí být jistý na milion procent
03.04.2017, 14:53
Výhra nás mohla vrátit do boje o titul, litoval sparťan Kadlec
03.04.2017, 09:10
Za bod musíme být po dnešku rádi, ví Šilhavý
02.04.2017, 22:35
S takovým výkonem je před námi světlý zítřek, věří sparťan Vácha
02.04.2017, 21:50
Mingazov vybojoval na Karavajevovi penaltu, pak se objímali
02.04.2017, 21:11
Slavia Praha - Sparta Praha 1:1
02.04.2017, 19:31
Komentáře (251)
Přidat komentářAby se neřeklo
Kocourkov.
Sebrat licence.
Stevie říkal, že jasný faul.
hlavně to potvrdil Henn, tak nevím na co si komise zase hraje
Možná že Stevie je Henn.
Henn se chvíli po zápase podival na video a vydal omluvný prohlášení, že se spletl a penalta to bejt neměla.
Stévie má ale přeci Dčkovou licenci!!!!
Dokud nebude video, fanoušci se budou pokaždé jen přiblble hádat. Ale zase je sranda ty komentáře číst
A zdálo se ti snad, ze tuhle penaltu by video vyřešilo??
Samozřejmě, koukli by na záznam a viděli simulaci, tak co se ptáš?
Vyřešilo. V tomto zápase bylo video ale na zkoušku bez připojení k rozhodčímu. Kdyby bylo, řekli by mu, že penalta nebyla. A to jsem si nevycucal z prstu, po zápase to říkali.
Video je v hokeji a je k hovnu, takže asi tak.
V hokeji je video k hovnu jo? A viděls někdy nějaký zápas?
V hokeji je to podle mě úplně ideální. I když by se mohlo používat pro každej výrok, tak se používá jen pro ty nejdůležitější. Podobně bych zo zavedl i ve fotbale.
Ale ta trenérská výzva má taky něco do sebe, hlavně pro vyřazovací fáze je to dobrý taktický tah.
Myslím i to. Už je to i v Evropě/Česku? Já sleduju z 99% jen NHL a letos si po dlouhý době občas pustím naše PO.
Já jen NHL a extraligu, zbytek už nestíhám časově, maximálně povrchně statistiky, případně sestřihy... V Evropě jsem nic takového ještě neviděl, ale hokej je ve změnách pravidel dost progresivní sport, takže se nebojím, že by nic nepřišlo.
Vždyť i Henn nejdřív říkal, že to penalta byla a to měl k dispozici video.
Když Henn něco řekne, je velká pravděpodobnost, že je to ve skutečnosti úplně naopak.
Slávistické noviny
Naprosto vymyšlená nebyla. Karavajev tam vystrčil nohu do pohybu Mingazova. Ten si lehl hodně ochotně a já osobně bych takové penalty taky nepískal, Ale že byla NAPROSTO vymyšlená je nesmysl. Takových se pískly mraky bez většího humbuku...
To se mi líbí · Odpovědět · 17 · 21 hod
¯\_(ツ)_/¯
To je sen.
A pak se mi někdo diví, že pořád preju titul více Plzenakum.
Tam jsou aspoň zářezy pravidlem.
Nejde mi ani tak o to, že by to snad měla být tlačenka.. Tomu nevěřím, spíše o ty následné reakce..
ok, ty budu číst častějc.
Můj oblíbený humoristický časopis. Lepší než Dikobraz.
Dělaj si pí**? A z postupu Barcelony budou dělat zápas století a výkon ze srdíčka, který nikdo nikdy před tím neodehrál? Ty vole!
Ta česká komise!
Dobrý no, takže Mingazov povede Fraňka, ale potrestanej je Franěk. Rozhodčí je prostě placenej, aby byl přesnej, ale moh bejt ve špatným úhlu a na chybu má právo. Bohužel hráči jsou svině a zkouší podrazit soupeře i rozhodčího - za todle by měl přijít stejnej trest jako pro sudího.
Problém je, že spousta lidí todle dokáže obhajovat. Ještě bych nějakým způsobem překousnul fans těch týmů, který získaly výhodu. Nedokážu pochopit retardovaný novináře a "experty" ve studiu, který dávaj Mingazovovi palec nahoru, to je dno todle
*podvede
Ano rozhodčí je placenej, aby byl přesnej. Ale stejně je to neprokazatelný jestli byl přesnej a pro koho. Takhle se zalepí huba všem. Představ si že stroj není přesnej, vypneš ho a zapneš a čekáš že bude automaticky přesnej? Je bláhové očekávat samovolnou opravu.
Amen.
do týdne očekávám manifest TS at jim nepomáhají
Lukáš Strašák Vala @Lukas_Strasak 10 min.před 10 minutami
Co se řeší? Sudí nám písknul nefér penaltu, ale zase nám vzal na konci roh, ze kterého by Mešanovič zavěsil. Nakonec dobrej bod pro spartu:)
¯\_(ツ)_/¯
tak zase brát koment kterej je evidentně branej jako ironie a vysmát se tomu tady, to je moc ne?
Seš si jist tou ironií?
hm, jo ...
Delegát měl očividně hodně blbej výhled, když tu lež neviděl hned. Kdo ví, jestli nebyl tou dobou někde ve VIPku na dlabanci. Škoda no, body jim to už nevrátí.
A trest pro Mingazova bude? Když se jasně prokázalo, že faul to nebyl.
Já jsem to říkal, že nebyla
Srát na fotbal, tohle je jinačí kafe
http://bit.ly/2nP6tPQ
nj, tak ponocách čumí na porno...komu to vadí??
Je to trestný ne?
V nadpisu chybí, že to bylo dětský porno.
a koho to sere, že čumí na kinder porno ve svojem vlastním čase..mě je to uplně u prdele, ať si čumí třeba na spásání trávy dobytkem v Čapím hnízdě, ale boha jeho, ať Miloš nebo kerej chytrák, netahajou na veřejnost....
Forejt ho asi vydíral s tím, že to zveřejní, tak s tím radši přišel Miloš sám.
a že zrovna teď že...na to borec čumí 4 roky a nikoho to nesralo a teĎ najednou majou všeci nejaký kodexy....Forejt, to je ten, co dával lajny aka Bednář?
Nevím hele, to jsem plácl jen tak, nedivil bych se ale, kdyby ho fakt někdo vydíral s tím a on to radši takhle zveřejnil sám.
Měl by mu někdo říct, že u dcery se to nedá klasifikovat jako dětský
"Není jednoduché se k takovému obsahu dostat. Pokud se k tomu dostanete, musíte chtít. Spíše si myslím, že na takové stránky šel na tom počítači někdo jiný před panem prezidentem. A pak už se tam člověk dostane jednoduše," vysvětlil expert.
Nevím, proč to prostě nehodí na Forejta, ten už tam stejně není a všichni už o něm ví, že je prase.
Se nedivím, že s jeho slovníkem se při zadání jeho jména dostane v mžiku na darknet.
Hledal stránky o sobě, tak zadal slovo "ku*da" a bylo to.
To je takova samolibá pica. To ne i možný. On si každý večer vyhledává články o sobě
to je tak, když vrchní velitel ozbrojených sil si zaviruje počítač a 10 vteřin čumí na dětský porno
podle mě hledal svoji dceru
Hledel dedske porno a omylem napsal detske porno no. To se toho stalo.
Hm, tobě by dalo Pikaču cenu Ovčáček dne.
https://www.youtube.com/watch?v=gLQrbo_i2Zw
tak teď už je to jedno...dejte trest tomu kašparovi, co tam sebou prásknul.....
Souhlas, 3 zápasy stop pro Karavajeva
OT: http://www.livesport.cz/zapas/YaBcH3Zd/#prehled-zapasu
tak to docela překvapil... nečekal jsem, že by se hnedka trefil v prvním zápase
Kastrati
To sou kašpaři. Delegát sám řekne, že si v prvním momentu myslel ze je to faul, ale potrestaj rozhodčího, kterej si to stokrát neořehraje a musi se rozhodnout během chvilky
*nepřehraje
Žijeme v době strojů a jsme z pohledu šéfů na úrovni strojů, tedy alespoň na strojních základech jsme posuzováni. Z toho plyne, že chybovost je očekávatelná. Stroj, který selže můžeme nakopnout nebo mu rozmlátit monitor, nebo ho vypnout. Samotná náprava, ale sama nevznikne. Vlastně prý i na škole jsou testy posuzovány strojově. Takže nějaká čárka je nepodstatná, natož nějaký drn či ukopnutí.
Tohle je zatím zlatý hřeb dnešních diskuzí:
Jirka Luňak: Docela sranda dat mu 3 zapasy za penaltu ktera se dala i nedala piskat.V tom pripade by mel nasledovat trest pro hrace ktery simuluje ne?Opet to ukazuje ze Sparta v zakulisi proste porad ma jmeno.Holt Berb s Peltou Spartu potrebujou aby stala za nimi...jde preci o hlasy pri volbach do cmfs atd...ruka ruku myje a odsral to ten ktery si myslim ze za to nemuze,protoze ja bych ji piskl taky....a urcite by se naslo plno kteri nezaujate by ji foukli taky!!
To je Vetchý?
Ne, tohle je fanoušek Slávie a Ocelářů Třinec.
To je kombinace něco jako Plzeň a Kometa.
ale je pravda, že když už za to chtěj někoho trestat, tak Mingazova a ne Fraňka. Ruku na srdce, kdo z prvního pohledu řekl, že to nebyl penalta?
S tím souhlasím, Franěk to měl těžké, pobavila mě jen ta část se zákulisím.
Já. Fakt mi ten Mingadžův pohyb přišel nepřirozenej. Ale po bitvě je samozřejmě každej generál...
Souhlas, taky jsem si hned říkal, že je to divné.. ale měl to těžké, o tom žádná..
Na tisíc procent jsem si jistý nebyl. Spíš mě překvapilo to nekompromisní odpískání. V tomto směru s trenérem Radou souhlasím. Ale na druhou stranu, co kdyby to fakt byl faul? Nezávdím těm rozhodčím, ale na druhou stranu za ty prachy...
A v čem se mýlí?
A tohle někdo považuje za součást fotbalu. Úplně stejné, jakoby mi někdo ukradl všechny peníze a já za to ještě dostal trest... Fotbal video potřebuje jako sůl a kromě toho taky změnit pravidla v tom, aby se simulace tvrdě trestaly dle videa i dodatečně, klidně stopkou na několik zápasů. Když může být rozhodčí, který se musí během vteřiny rozhodnout a nemá žádnou možnost se podívat, jestli rozhodl správně, stejně tak může být potrestán hráč, který naproti tomu úmyslně hrál nesportovně.
Jako video je třeba, ale teďka se představ, že za videem bude sedět nějaký mačo jako Hlenn, který i s videem potvrdí, že to je penalta..
Tak já doufám, že tam pak neposadí takové šašky.
https://youtu.be/tJxUjIWqYsI
Už i hráči Slavie, konkrétně Luftner, přiznali, že to pecka nebyla.
A Kotalíkovo vyjádření taky sympatický.
Mingy to udelal chytre
Kotalík mluvil dobře...
Za každou cenu někoho potrestat, to je prostě ujetý
A furt se najdou lidi, kteří budou tvrdit, že to penalta byla. To fakt nechápu. Je to jako by někdo napsal že 2+2=5 a pak by se se mnou hádal, že má pravdu.
A argument, že tam Kara šel blbě? Jak tam jako měl jít? Je to obránce, nemůže stát od útočníka 3 metry a jen nečinně přihlížet pro případ, že se náhodou rozhodne na něj skočit...
Tak jasně, že tu budeš mít fanoušky, pro který to penalta prostě byla a budou dál psát dementní komentáře. Spíš mě baví, že podobný komentáře jsou tu furt citovány, jako kdyby reprezentovaly názor celé slávistické obce
Chtěl bych reagovat na tento článek, že Mingazov do Karavajeva nalétl je ze ZÁZNAMU zřetelné, ale koukněte se na toto video https://www.youtube.com/watch?v=tJxUjIWqYsI
Tam Karavajev zvedá nohu v době kdy Mingazov dělá chytrou kličku, a podívejte se kde stojí rozhodčí, vidí zvednutou Sparťanskou nohu a má na to cca tak 2 vteřiny písknout nebo nechat hrát. V první chvíli jsem byl přesvědčený že to penalta je, ale po proskoumání ZÁZNAMU je vidět že ne. Rozhodčí chyboval to je jasná věc ale až po proskoumání všech uhlů záznamu. On měl na to vteřiny písknout nebo ne. Prostě takovéto situace byly jsou a budou pokud nebude předražené video, to potom ale fotbal stratí kouzlo a hlavně aspoň je o čem psát a diskutovat...Sportu
Až na ruce v soubojích ze strany Fraňka perfektně odpískaný zápas a dostane takový flastr
Souhlasím. Podle mě to vedl s přehledem.
Komise
3 zápasy za situaci, kterou si komise musela rozfázovat, aby rozhodla správně... A ještě, když za předchozí průběh dostal pochvalu... za to by měl dostat trest hlavně Mingazov...
To je jiná komise
To jo, ale tohle fakt mohl poznat jen ztěžka, takže když podle komise předchozí minuty pískal na pochvalu, tak by se to mělo dát přehlédnout ne?
Trest pro Fraňka je mimo
sparta včera přišla neprávem o 2 body. Upřímně doufám, že jí to rozhodčí vrátí v jiném zápase, např proti Plzni.
to je moc
zmrde
OT: Aby to brňákům nebylo líto, tak už na 0:0 hraje i Kometa.
A to měli 2krát 5 na 3
Divné město prostě
Knotek
Hradec
Knotek Ten druhej najezd jsem uz neveril, ze tam dotlaci Ale jinak na konci 3. tretiny Hradec uz vubec netusil, ale Kometa dneska proste nulova no
Taky mě to hned napadlo.
v Brnu pojde všechno, fotbalisti, hokejisti, rostou tam vůbec kytky?
Já byl pro penaltu, i ze záznamu se mi to furt zdálo, že jo. Až dneska souhlasim, že ne, když jsem si konečně všiml, že Mingazov si kopl balon jednim směrem a běžel dál rovně do Karavaeva...
Každopádně bych za to Fraňka netrestal, vypadalo to věrohodně. Pokud za tohle on dostane tři zápasy, nevim, proč by za to neměl dostat tři zápasy taky Mingazov, nebo kdokoli v podobný situaci.
Jděte do análů, ještě z opakovačky to vypadalo na faul, až jakmile to ukázali ze správného úhlu, šlo poznat, že to nasimuloval. Rozhodčí bez viny, nemůže za to, že hráči jsou tupé svině a nic se s tím nedělá. Místo rozhodčího hráč dostat X kol za simulace a při další simulaci mu trest zdvojnásobit a oni se vyléčí. ..nebo aspoň většina
Že by jako dostal trest x kol na zápasy, kdy by stejně nehrál?
Mingazov to udelal luxusne, radost ho sledovat
Ta komise je v některých případech vážně nefér vůči rozhodčím jako teď byla k Fraňkovi. Jak jsem již dříve komentoval ,úplně jinak to vypadá na videu(fotce),kde si to v klidu zastavíš a podíváš se na to z několika úhlů a především máš čas. Zatímco v hře má rozhodčí sekundy na rozhodnutí a ten luxus jako video bohužel nemá. Stále si s stojím zatím,že penalta se dala pískat a z pohledu rozhodčího i dobře vysvětlitelná,to že mu to neprošlo je jiný příběh,ale především bych tomu přikládal váhu derby a komise prostě musela vyslovit své stanovisko. Mingazov to provedl chytře/vyčůraně a rozhodně to nebyl žádný druh špatně posouzené penalty viz, Lafata,Suarez a jiní specialisté.
Ve hře hlavně rozhodčí vidí jednoznačný faul Sparťana a pád Slávisty.
Že Slávista padl před faulem, to je vidět až na tom zpomaleným záběru.
Zas někde Dan běhal s kabelou a tohle vzniklo. Ten pláč na iSportu holt neunesli.
"Jako delegát na tribuně jsem nejprve měl za to, že šlo o správně nařízený pokutový kop. Až záznam situace ukázal opak,"
Toto je taky celkem síla. Nějaký delegát z top místa na stadioně si to myslí taky, v zápase by ji taky pískl, ale hned co si projde video z toho vycouvá a háže všechnu vinu na Fraňka
Tak delegát je přece jenom o pár desítek metrů dál od inkriminovaného momentu než sudí
No je, no...
Ale nemá to až takovej vliv.
Ono je to asi těžké v tej rychlosti posoudit, netrestal bych tak rozhodčího jako spíš simulujiciho hráče.
Sparťan udělal hloupej pohyb, slavista spadl.
Co přesně měl Franěk udělat jinak, aby viděl, že sešívanej padal o pár setin dřív, než došlo ke kontaktu? Přičemž sparťan ten pohyb udělal, čili pentle i tak zřejmě být měla.
Nechápu, na co si komise hraje a čeho tímhle trestem dokáže. To je leda anální speleologie Danovi do pozadí.
jsi asi jediný, kdo si dokáže dvakrát sám protiřečit v jedné větě
FDF OT: http://www.eurofotbal.cz/souteze/italie/serie-b/2016-2017/tabulky/
To poslední místo je neuvěřitelný.
Kromě věže tam maj šikmý i hřišti ne?
Trénuje je Gennaro Gattuso
Škoda že tenkrát nešel do tý Plzně, to by bylo ještě větší prdel než Rada u vás a Pulpit ve Starkově.
Mezitím ve Španělsku:
https://goo.gl/m399a7
Platit včas, tak se s tím snad i udrží...
Ale pořád se na tom posledním místě ještě mají co učit.
http://www.eurofotbal.cz/fortuna-liga/2016-2017/tabulky/
Nenastoupíš - nedostaneš.
To je na triko se zahraničními věrozvěsty spolu s Mourinhem a Rehhagelem.
To je na samostatnej merch.
Nejlepší obrana ligy
Gennaro Gattuso na tričko místo Bílka!
čas 3:03 https://youtu.be/tJxUjIWqYsI?t=183
Nevěřím svým uším
taky jsem dnes čuměl, jak blázen....klobouček
Já ho slyšel mluvit poprvé, zatím jsem ho znal jen z fotky na EF, ale v těch ústřižcích na YT působí rozumně.
Já jak to sleduju s dvoutýdenním zpožděním, tak včera jsem teprv slyšel, jak tam byl ten Mádl a popisoval, jak vedení Sparty funguje... dost zajímavě podle mě
jj ja ho dneska viděl taky poprví pořádně mluvit a nejenom timhle vyjádření pusobil dost sympaticky...tohle bych nečekal ani v nejmenším...mozna to je tim, ze tam neni tak moc dlouho (ted jsem to hledal a prisel tam v lete 2015) a proto z hlediska historie neni tolik zaujatej, ale to nemeni nic na tom, ze to je frajer
btw. jo Madl byl dobrej a Dyk to taky dobre daval (jestli to je ten dil)
A taky snad trest pro Šurala a Kadlec za jejich tweetování China Embassy ... Rumuni zasraný
demente
Sraltani si vybuleli trest pro sudiho
Tyvole, nakonec stejně brečí některé sešívky kvůli trestu pro Fraňka víc, než my kvůli penaltě. Zvyk je železná košile.
Stal jsem kousek od toho. V první moment jsem rikal jasna pencle. V TV uz to tolik jednoznacny nebylo. Ale rozhodčímu se vůbec nedivim ze do toho foukl. Karavajev to branil jako idiot.
Těch tzv. jasných pokutových kopů je sotva polovina.A ted mám na mysli fauly-nefauly.Takže podobné dohady jsou vlastně nekonečný příběh.Ještě horší jsou situace,když hráč zahraje rukou.Fotbalová pravidla jsou totiž tak elastická,že vlastně každý rozhodčí to posuzuje jinak.Většinou si své rohodnutí obhájí.Na rozdíl od nás co se na to pak můžeme v klidu několikrát podívat z různých úhlů pohledů jsou rozhodčí v dost podstatné nevýhodě.Oni tu možnost nemají.Video by bylo přece jen lepší řešení.Ve sporných situacích to už pomáhá třeba v hokeji,nebo v tenise.A to,že je občas někdo z rohodčích dodatečně potrestán?To mě spíše připomíná to známé-vlk se nažral a koza zůstala celá.Jinak dnes by se dožil 70 let někdejší hráč Trnavy,nároďáku a účastník MS 1970 Ladislav Kuna 03.04 1947 - 01.02 2012.
Nechápu proč tady slávisti brečej. Byla to hrubá chyba, která úplně ovlivnila výsledek zápasu. Trest zaslouženej, mohl být i vyšší.
Odkaz na jiný než jediný záběr, který dala ČT a z něhož to vypadalo jako jasný faul?
Lol, tohle mě neskutečně baví. Nemám problém s tím uznat, že penalta být neměla... o to víc mě těší, že právě tímhle způsobem přišla Sparta o výhru v derby
Říká se tomu karma. Jen ať fanoušci chátry ochutnávají medicínu, kterou dobrých 20 let ordinovala Sparta ostatním týmům. Tahle sparťanská panychida zní v uších většiny slávistů jako rajská hudba. Jediný soudný sparťan je Kotalík Sparta opakovaně dokazuje, že už před drahnou dobou převzali její fans pověst největších uplakánků v lize.
CRY ME VLTAVA
říká se tomu zmrd Mingazov, žádná karma
https://m.static.lagardere.cz/frekvence1/edee/clanky/16462/550de40ab55b51e0e5900200-193447.jpg
Please, tell me more
To se nedá srovnávat, Lafata byl zrovna v deprééési
A rikam snad nekde, ze tohle lafata neproved zmrdsky?
jenom se tomu nerika karma, ale penize/vliv
Moc nechápu, že tady trestají sudího, když i sám delegát uznává, že v zápase na jediný možný pohled to jako faul nevypadalo, a že šlo spíš o situaci pro posouzení video rozhodčím. Potrestat toho "šikovného" hráče, stopka na 3 zápasy, rozhodčího netrestat..
O hráči se snad rozhodne ještě ve čtvrtek, ale to padají max. peněžní tresty.
Těsně po penaltovém zákroku. Komentátoři - jasný faul, většina nestranných diváků - jasný faul, pravidlový expert - jasná penalta. Ten rozhodčí nemá možnost (zatím) si to pustit 3 krát znovu a zpomaleně... Takže udělal to, co by udělala drtivá většina fanouškovské populace(kromě sparťanů). Proč byl tedy potrestaný?
Přesně tak - kdyby se to stalo v zápase Příbram-Brno, tak by po té penaltě ani pes neštěknul a Brňáci by byli spokojená, že mají další plichtu na seznamu. Ale teda od teď si opravdu rozpitvám všechny pentle Sparty a Plzně, troufám si tvrdit, že nějakou simulaci najdu na minimálně 50%.
Já Fraňka chápu a taky bych byl radši, kdyby hlavní trest schytal Mingazov, na druhou stranu, bylo by divné, kdyby z toho odešel s úplně čistým štítem. Udělal závažnou chybu a za to musí přijít následky, byť v tomhle případě je hodně polehčujících okolností. Tři zápasy taky není zase tak strašná darda, to se dává i za chybu v zápase dejme tomu Brno - Jihlava.
Generální ředitel Sparty Adam Kotalík: „Nehledám v tom žádný záměr ze strany rozhodčího. Takové situace se stávají. Udělal zřejmě chybu. Z pozice Sparty bych měl být asi ten poslední, kdo si bude po zápase stěžovat na takový výrok. Nám se to v historii stalo několikrát, že nám tři body nebo bod přihrála nějaká penalta v závěru.“
ted jsem to sem chtel napsat, kdyz jsem ted dokoukal vcerejsi Tiky-Taku, kde to rekl...klobouk dolu za tohle
akorád to znegoval ten sparťanskej herec byť zřejmě na půl v žertu
ten dostane nechutnej flastr od Křetínskýho
Nevim, já teda koukám na tohle video a z obou pohledů mi přijde úplně jasná, do toho boku Karavajeva prostě narazí...
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/298977/unikatni-zabery-z-derby-novy-pohled-na-ne-penaltu-ci-dekovacka-sparty.html
"bodyček"
Já jsem na druhé straně, penalta to být neměla
šlo čistě o ten skok, kdyby Mingazov neskočil ale do té nohy narazil, tak penalta správná, ale mozek nereaguje sebedestruktivně
A jak komise potrestá simulanta Mingazova?
http://miliussport.blogspot.cz/2017/04/kontakt-tam-byl.html
Komise rozhodčích překvapivě asi nijak.
Mingazov je pravák? on tím díváním se na pravou stranu to udělal luxusně. Čumí do prava,jde do leva,Karaeva luxusně vykoupal. Potom mohl střílet z úhlu, nahrávat před bránu a nebo spadnout.....
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele