GAMBRINUS LIGA - 15. KOLO

03.12.2005, 19:08, aktualizováno 05.12.2005, 19:34
Aktuality
Slavia vyhrála v Ostravě, ukončila její šestizápasovou šňůru bez porážky a vyhoupla se na třetí místo. Sparta opět nevyhrála, alespoň remízu s Příbramí zachránila až penaltou v závěru, Liberec vyhrál nad Zlínem, Teplice nad Olomoucí, Slovácko nad Plzní, po deseti zápasech si tři body připsaly i Blšany, odnesl to Jablonec, poslední je Most, prohrál v Brně. Utkání Jihlava - Mladá Boleslav se kvůli špatnému terénu nehrálo.


Tabulka:
1. Slovan Liberec15104126:1134
2. FK Teplice1585219:1029
3. Slavia Praha1575328:1826
4. Sigma Olomouc1572622:2323
5. Marila Příbram1556421:1721
6. FK Jablonec1563622:1921
7. Mladá Boleslav1463523:2321
8. Baník Ostrava1555515:1620
9. Tescoma Zlín1554615:1619
10. Viktoria Plzeň1545615:1817
11. Sparta Praha1552823:2717
12. Vysočina Jihlava1445512:1817
13. 1. FC Slovácko1537515:1816
14. Chmel Blšany1536614:2515
15. 1. FC Brno1535717:2114
16. Siad Most15411014:2113


Příští kolo
08.12.2007
Bohemians 1905 - Slovan Liberec
České Budějovice - Tescoma Zlín
Sparta Praha - Viktoria Plzeň
FK Jablonec - FK Teplice
FK Mladá Boleslav - Sigma Olomouc
1. FC Brno - Viktoria Žižkov
SK Kladno - Slavia Praha
Siad Most - Baník Ostrava



Autor: Petr Starý

Komentáře (43)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Rozhodčí Spartu opět nezklamal. Naštěstí to odnesla Příbram, která letos taky není zrovna čistá. Titul přeju Slavii, fakt se na ní dá koukat. Letos má nejlepší a hlavně nejširší kádr.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak. Ale su fakt rad ze si to Sparta nacasovala zrovna proti Pribrami, ktera timhle zpusobem obrala o body nas a minule i Slovacko. Titul sem puvodne pral Liberci ale jak uz sem tu taky jednou psal Slavia letos hraje vazne super ale neverim ze ten titul ziska...

Reagovat
PJ

Jak všichni hned považujou za hotovou věc, že to Sparta zaplatila, to mě fakt dojímá...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemuselo to bejt zaplacený, ale minimálně chyba rozhodčího to byla.

Reagovat
PJ

To byla, to nepopíram. Ale chyba rozhodčího neznamená automaticky podplacenýho rozhodčího, jak si tady všichni myslí, a to mi vadí...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja to za nic nepovazuju, ja tu situaci ani nevidel proto sem ani nekomentoval jestli to bylo/nebylo opravneny :) Ale obecne povazuju penalty v nastaveni za svinstvo, takze su rad ze se to stalo zrovna Pribrami :)

Reagovat
smazaný uživatel

Já to viděl a byla to asi největší fraška za celý podzim

SPARTA-PŘÍBRAM 2

BRNO-MOST 1

BLŠANY-JABLONEC 1

MOST-SPARTA 1

Tyhle výsledky se klidně mohly stát a není těžké spočítat, co by to pro naši Spartičku po podzimu znamenalo. Včera prostě nesměla prohrát

Reagovat
PJ

Co by to znamenalo? Že by byla v ještě větších sračkách, než v jakejch už je? To už je snad jedno... Docela by mě zajímalo, jestli budeš o frašce a jasnejch úplatcích psát, i když udělá rozhodčí chybu v jinejch zápasech... Vsadim se že ne, protože Sparta = úplatky a všichni ostatní sou čistý jak čerstvej sníh, co?

Reagovat
smazaný uživatel

No ..... zřejmě by byla na sestupové příčce Spartu a rozhodčí, to asi neuhádáš. Stejně jako já neuhádám Real. Asi nebyl podmáznutej (snad už si to ani nedovolí ), ale zcela jasně tam hrál roli fakt, kde se hrálo. A zbaštit osmnáctiletému klučinovi takovou trapárnu, to je na pětizápasovou stopku

Reagovat
PJ

Takže v nastavení by se penalty kopat neměly? Takže všichni můžou faulovat jak se jim chce? Neřikej že bys nekřičel, kdyby někdo nepísknul pentli v nastavení Brnu...

Reagovat
smazaný uživatel

Slavie sice hraje nejlíp z ligy, ale ti nahoře asi nemohou dovolit, aby dostala titul. Kdyby nebylo rozhodčích, máme o hodně bodů víc a vedli bychom ligu. Ale to se hold nehodí. kapři, kapři, kapři, kapři!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak ... to bysme měli navíc 3 body z olomouce, 2 body z plzně a 2 body z Liberce ... to je 7 bodů na které sem si vzpomněl teď v rychlosti

Reagovat
smazaný uživatel

Parada, vyhrali sme neregulernim golem rukou :) mam z toho radost, po sto padesati tisicech letech sme meli tzv. "rozhodcovsky stesti" ... ted se nam vratili vsechny ty svinarny a smulu za celej podzim ktery sme trpeli, odmenou je ze nejsme posledni vyborne

Reagovat
HOST*Alois

Pokud se neplatu, tak to jsi byl ty kdo tady pořád napadal fair play ostatních mužstev a to tvoje brno jsi prezentoval jako ukázku toho jak se má hrát.

Teď jsi se teda ukázal. Už tady prosímtě nikdy nepiš o fair play hře a podobných věcech působilo by to značně trapně

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe tva nechapavost vazne nezna mezi :) Pripadne mne ze ten prispevek cos ted napsal je akorat jakejsi vtip, i kdyz nutno podotknout, ze hodne zvlastni. Brno je skoro celej podzim poskozovany rozhodcima, to nemluvim o minule sezone kdy to byla vazne katastrofa a TED po XY zapasech to bylo Brno, kdo pocitil spatny rozhodnuti rozhodciho ve svuj prospech. Takovychhle rozhodnuti se deje kazdy kolo nekolik a tentokrat se po hodne dlouhe dobe usmalo stesti i na nas. A samozrejme s nejakym fair-play to nema zhola nic spolecnyho - pletes si pojmy chlapce. A nebo zkratka nemas na to abys to pochopil.

Reagovat
HOST*Alois

No tak teda nevím kdo si tady plete pojmy milánku. Nemusím nic víc vysvětlovat, pouze stačí odcitovat znovu to co jsi napsal: " Parada, vyhráli jsme neregulerním golem rukou". Vždyť tím si řekl úplně vše. Prostě když se někdo proviní proti brnu tak jsou to největší zmetci, ale když totéž udělají brňáci tak je to v poho. K tomu není co dodat ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano tim sem rekl uplne vse. Je v tom kapka ironie - neustalo rozhodci poskozujou nas a tentokrat zcela vyjimecne neposkodili nas ale naseho soupere. Tohle, jak sem uz napsal se deje kazdy kolo nekolikrat. A podivej se kolikrat uz dostal rozhodci v teto sezone trest po zapasech s Brnem. Samozrejme naka chyba rozhodciho, at v zapase Brna, Sparty, nebo nakych Blsan, to je uplne jedno, neni nic proti tomu co udelal banik - to neni fair-play. Pletes si pojmy rikam ti to podruhe. A k tomu co sem napsal vazne neni co dodat, de o to jak to kazdej pochopi, tys to ocividne nepochopil vubec.

Reagovat
smazaný uživatel

Baník nehrál fair - play, protože nevrátil míč. Ale Besta udělal úplně tu samou, možná ještě horší věc. Hodit do branky míč rukou a pak na všechny strany tvrdit, že zavřel oči a odrazilo se mu to od ramena, tak to je trochu moc. A i když se nám bude každý smát .......

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt mel rict ze to bylo rukou a mozna by z toho pak nebyla takova afera jako je ted, kdyz tvrdi ze to bylo ramenem.

Reagovat
HOST*alan

Přesně souhlasím. Alespoň to měl přiznat. Vem si, že když Žurek nevrátil ten balon tak nepopíral, že ho nevrátil. Naopak uznal, že ho nevrátil. Je to sice nesportovní, ale alespoň ze sebe neudělal před celým národem troubu.

Reagovat
smazaný uživatel

my to brno nenecháme spát...

Reagovat
HOST*alan

Já jsem si přečetl tu vaši výměnu názorů a chápu to podobně jako alois. Tak teda nevím co si myslet ... Když to shrnu - ty napřed sjedeš celý baník i jeho fans za unfair-play a potom řekneš super dali jsme gol rukou. Asi tomu teda taky nerozumím

Reagovat
smazaný uživatel

Nerozumis. A vysvetlovat se mne to tady nechce takze tuhle debatu koncim.

Reagovat
HOST*alan

souhlasím. nejvyšší čas ...

Reagovat
smazaný uživatel

Já rozumím problému, ale nerozumím PAVKovi!

Reagovat
smazaný uživatel

tak to potom nerozumis ani problemu

Reagovat
smazaný uživatel

To snad vím nejlíp já, čemu rozumím a čemu ne!

Reagovat
HOST*alan

Pavku, já ti taky nrozumím a nepochopil tě ani alois. To už jsme tři. Není na čase se zamyslet nad tím kdo tě kromě tebe samého chápe?

Reagovat
smazaný uživatel

Ja doopravdy nemuzu za to ze nekdo neni schopen pochopit to co sem napsal. A jen kvuli tomu ze to nekdo neni schopen pochopit, to nebudu psat v primitivnejsi verzi.

Reagovat
HOST*spartička

To snad už není možné . Pořád na nás leží ta deka. A zase jsme byli celý zápas jasně lepší než soupeř jako celý podzim

Reagovat
PJ

To sem fakt zvědavej, jak dlouho to budeš ještě svalovat na Hřebíka

Reagovat
smazaný uživatel

Nemuzu si pomoct, ale stojim si za tim - tohle uz neni nahoda, uz nezeru ani neschopnost rozhodcich. Tolik pripadu pomoci Liberci od rozhodcich uz silne smrdi!

Reagovat
smazaný uživatel

Neuplaci proste ma Pospech talent a krasne to nafilmoval. Pry uz dostal nabidku od rezisera Trosky k nataceni novyho dilu Kamenaku.

Reagovat
smazaný uživatel

Co děláš? Vždyť se ho ten gólman jasně dotkl

Reagovat
smazaný uživatel

Dotkl to je bez diskuze ale faktem zustava ze tomu Pospech hodne pomohl, ale on sam to priznal takze se to vyresilo :)

Reagovat
smazaný uživatel

Dotkl? Twe to bych se v patek musel v metru valet mrtvej, kdybych padal po takovymhle "dotyku". Ale ja mluvil o cely sezone, se podivej, co se Liberci odpousti a jak se jim naopak pripiskava

Reagovat
smazaný uživatel

To už je něco jiného. Ale proti Zlínu to penalta byla, za tím si stojím. I když možná padat nemusel a už vůbec ne tak nešikovně (to je dáno asi postavou). Ale kontakt tam byl. V téhle situaci je útočník král a když je zkušenej, tak tam gólmanovi prostě vběhne. Pospěch to udělal dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak stat si za tim muzes, ja ti tvuj nazor neberu, ja si zase stojim za tim, ze byt nemela... Prifilmoval to a to dost, navic rozhodci, byt cistej, tak to nepiskne, protoze kazdej vi, jak to Liberec filmuje a kolik jim toho letos bylo dano. Bejt to jenom tahle situace, tak to prejdu, i Slavisti obcas prifulmujou, to asi kazdej, ale proste u Liberce toho bylo tolik, ze bych za to uz zaviral A co predvedl ten ,alej spartanskej parchant, na to nemam slov, to bych byl az moc sprostej a to nechci ( jinak na sport.cz je o tom dobrej clanek, tak se mrknete )

Reagovat
PJ

Když je první Sparta, tak se křičí: Sparta uplácí! Je první Liberec a zase se křičí: Liberec uplácí! Já už se fakt musim jen smát

Všichni považujou za hotovou věc, že když rozhodčí udělá chybu, tak je za tim úplatek. Asi si všichni myslí, že rozhodčí jsou bohové, který všechno ví, všechno vidí. A nikoho ani nenapadne, že rozhodčí má na rozhodnutí zlomek vteřiny, že když neni v ideálnim úhlu a neni pár metrů od místa, tak nemůže vidět přesně, že mu třeba v rozhodující okamžik může někdo vlézt do výhledu... Ale hlavně že maji všichni jasno o kapřících...

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto souhlasím Jen bych dodal, že pokud budou první Slavia, Jihlava nebo Blšany, tak snad nikdo křičet nebude, protože oni by to asi neměli z čeho zaplatit

Reagovat
smazaný uživatel

no já bych se moc nesmál té finanční krizi Slavie pač pořád jsou před týmem s největším rozpočtem v lize

Reagovat
smazaný uživatel

Ty možná ne, ale já jo. Jsou před týmem s největším rozpočtem v lize a ani už mi nezbývá moc možností si rýpnout Ale Spartě veřím a fandím pořád, určitě se zase vrátí na výsluní. Dřív nebo později to přijde.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja se zase musim smat tobe, kdyz sis nestacil vsimnout tomu, co se letos (ne)piska Liberci. Mam 2 vysvetleni - a.) ses slepej b.) ses blbej...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele