Horváth: Pohled na tabulku je hezčí, ale to je tak všechno
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Limberský: Byla to jasná penalta
15.09.2012, 21:30
Hušbauer: Penalta v žádném případě
15.09.2012, 20:14
Lavičkovi bylo trpce, podle Vrby rozhodčí penaltu odpískat mohl
15.09.2012, 19:36
Vedení Sparty zvažovalo, že v Plzni nepošle tým do druhé půle
15.09.2012, 18:15
Viktoria Plzeň - Sparta Praha 1:0
15.09.2012, 17:01
Komentáře (196)
Přidat komentářTu trapárničku po zápase si mohl odpustit
Sysel ven
Pája největší šoumen ligy ta jeho předváděcí penalta po zápase
Prý sparťani nebrečí, jen na řasách jim roztává sníh.
"Když někdo odskočí na tři nebo pět bodů během sezony, není to rozhodující." V jiné lize ano
doufám, že limberský za tu penltu a hlavně debilní keci dostane pořádnej trest
....a pokud se Spartě nominace Matějka nelíbila, mohla využít práva veta...
kdo moh vědět, že to bude pískat tak prasácky
jestli se nepletu, tak před posledním vzájemným duelem (na Letné) Sparta vetovala sudího - a moc jí to zrovna nepomohlo...
Jakto?
to měl letecký den Pilař
A nevyloučení Zápotočného je taky poškodilo?
Ano.
Kokot
Aleš Kokot ?
sám seš tácek
Neměli ste ho vyštvat.
To by se nic nezměnilo.
Nemeli nas nechat vyhrat v roce 06. A v lize by nemeli konkurenci...
Neměli jste si za trenéra vybírat Straku .
To bylo trapny,jak tam po konci zapasu behal pred vasim kotlem a skakal tam jak idiot . Muj nejtrapnejsi zazitek spojenej s Viktorkou...
To věřím. Já jsem zrovna u tohohle nebyl.
Co si rikal na choreo na zacatku? Delalo se to 4 dny.
Už jsem vám ho pochválil. Bylo pěkný.
Ten zápas byl děs
Neměl nadávat fanouškům.... Nevíš=nepiš...
Zasloužili si to. Nechceš vědět - zalez.
Za co si to zasloužili?
vyhral vam titul a vy jste mu zacali bezduvodne nadavat
Omyl. K onomu incidentu došlo po finále Sparta-Slovan. Horváthovi někdo z fanoušků řekl cca tohle: "Jak se můžeš smát, když jste ztratili titul." A Hovráth jim začal nadávat.
Vždyť mu začali nadávat sami fanoušci. Tuším že se jim nelíbilo že něco slavil nebo co. A když je poslal do pryč, tak se kotel urazil a v dalším zápase v Libercu skandovali aby vypadl. Tak šel.
Takže měl Aldeano pravdu s tím jeho komentářem "Nevíš=nepiš... "
Jak jsem psal dolarovi: Horváthovi bylo možná trošku ostřejší formou naznačeno, že teď není moc důvodů ke smíchu. On jim oplátkou začal nadávat, což se logicky fanouškům nelíbilo. Navíc je to Horváth. Exslávista, který říkal: "Sparťanům se musí jít po krku." apod. Horvátha jsme nikdy neměli rádi. Takže není divu, že na jeho nadávky přišla taková reakce.
prvni jste mu zacali nadavat vy, proc se smeje (ostrejsim zpusobem).. proc by se jako nemohl smat, kdyz zrovna ON SAM vam jeden titul vyhral..
Horváth nám titul nevyhrál. Byl jedním z kličových hráčů. Ale rozhodně nelze zásluha na titulu přičítat jen jemu. Bylo tam mnohem víc důležitých hráčů. Blažek, Řepka, Matušovič, Kisel, Kulič, nebo Došek. A proč se neměl smát? Sezóna bez titulu je pro nás neúspěch, zvláště když nám jistý titul vyfoukne největší rival. Krom toho, je to profík a měl by se umět ovládat, byť je to leckdy těžké. A navíc, jak jsem psal, on neměl čistý trestní rejstířk, takže by si o to víc měl uvědomovat jak se chová a co říká.
Když už mluvíš o tom "čistém rejstříku", vzpomínám si jak ho kdysi Sparťani vehementně bránili že nehajloval. Tehdy na něho ještě nedali dopustit a bili se o jeho čest jako lvi.
Na Spartě se několikrát řvalo "Horváth hajloval". Navíc on tak úplně nehajloval, byl to spíš jen náznak. Ale i tak to bylo od něj směšný. Ale zeptám se, jací sparťani se za něj byli jako lvi?
Tehdy sem sem ještě nepsal, takže ti sparťani které mám ve svém okolí, bohužel. Dokonca si pamatuju jak sem šel z hospody s nějakým borcem kterého sem potkal po cestě že šel za Přerov na ME v Autokrosu a ten ho obhajoval doopravdy hodně vášnivě, aji s kotlem. Ale jak byl napitý, tak nedopatřením hajloval sám, takže ta obhajoba byla taková nepřesvědčivá. Prozradilo ho to, že stál v pozoru.
V tomto incidentu bych se ho zastal i nyní. Protože on opravdu nehajloval...
Ale ano. Nebylo to sica mávání rukou ala Di Canio, ale přesně kvůli takovému dojmu to dělal. Nevím, co ho to tehdy napadlo.
Nebyl tehdy naštvaný protože tam měl sebou svoju malou dceru a ti fanoušci mu nadávali před ňou? Nebo si to špatně pamatuju? Upřímně, chápal bych kdyby to tímhle skončilo, fanoušci mu nadávali, on je poslal do pryč. Ale další zápas z toho frustrovaný kotel udělal téma a doslova ho vyštval. Když ste ještě hráli o titul tak tam konflikty nebyly, takže nějaké "je to ex-slávista" je pro mě dodatečné ospravedlnění. Buď vám vadí furt, nebo nevadí. Ne že si kotel najde obětního beránka když se nedaří.
Dceru tam měl, ale během incidentu ne.
Neměl by si dělat soud nad něčím, čemu nerozumíš. Už jen proto, že ty zrovna hlupák na ef rozhodně nejsi. Ale jestli jsi také byl v roce 2008 na finále poháru, a viděl si celý incident lépe, můžeš mne poučit. A nebo z čeho usuzuješ, že si to fanoušci zasloužili?
Proč se mě na něco ptáš když sám tvrdíš že tomu nerozumím? Ti si chceš honit triko a nebo mě akorát shazovat?
Nemusíš být tak podrážděný. Jen, pokud jsi tam nebyl, tak to máš zprostředkovaně. Já od toho stál cca 2-3 metry... A neříkej, že tobě by nevadilo, kdyby se stal nějaký mimo fotbalový incident na Andráku, viděl by si to z těch 2-3 metrů a pak bych tě poučoval jak že to vlastně bylo...
Upřímně, na stadioně z toho máš většinou prd. To je jako s penaltama. Na stadioně bych odpískal každou, u televize by si hráči museli zlámat nohy abych ju foukl. A aji kdybys seděl Horváthovi na hřbetě, tak to neznamená že máš pravdu a tvůj názor není tendenčně zkreslený emocema a nebo neochotou vidět celou věc z jiné perspektivy. Kór takovou, která dvojí pohled přímo nabízí.
Víš jak to vypadá na strahově při předávání trofeje? Je to klasicky na hlavní tribuně. A já byl u toho ochozu v nejbližší řadě. Opět nevím, jak můžeš vědět lépe než já kde jsem byl. Opravdu jsem stál vedle těch hráčů, protože moc prostoru tam není. A z mé strany tam rozhodně nějaké emoce, které by mi zabránili ve vnímání této situace nebyly... Takže se tě znovu zeptám. Máš jiné než zprostředkované informace? Nebo z jakého zdroje nejvíce čerpáš?
Panebože vždyť o to přece vůbec nejde že si byl přímo u toho. Na tom co se na tom místě stalo se shodneme. Neshodneme se na tom proč si kotel tu zášť přenesl aji do dalšího zápasu. Takže nechápu proč děláš takové ramena z toho že si byl přímo na místě.
Žádná ramena nedělám. A nepřišlo mi, že se moc o tom jak se to událo shodujeme. Spíš naopak. Kdyby Kisel poslal do prdele Strašáka, tak si myslím, že další zápas se fanoušci ozvou i tam....
Jo, kdyby to byla jeho iniciativa tak asi jo. Ale ani Baníci by neposlali do prdele vlastního hráče tak lehko. A to jsou co se týče klubu strašně urážliví.
Prostě tě nepřesvědčím. Ale jestli píšeš nahoře o tom, že se shodujeme co se událo. Tak víš, že vulgarity započal Horváth. A ne jednou... Dokonce i spoluhráči na něj zaraženě koukali...
Ty pořád ignoruješ Horváthovu minulost. Pochop, že podobné provinění by třeba odpustili hráči, který toho pro Spartu hodně udělal, nebo minimálně neřekl a neučinil nic proti ní. Ale Horváthovi, kterýho hodně sparťanů pamatuje v sešívaném dresu a ví co říkal a dělal.
Na stadionu máš prd z incidentu, který nebyl v televizi ani zaznamenán? To snad, ne? Krom toho, dvojí pohled se na ten incident nabízí. Jenže ty si musíš uvědomit, kdo je Horváth. Odchovanec Sparty, co šel s klidným srdcem do Slavie, otíral si o Spartu hubu a pak se do "svého" klubu vrátil. A když šel proti fanouškům, tak se nemůže divit, že to dopadlo tak, jak to dopadlo.
Já spíš nechápu jak se vůbec může hádat o něčem, co vůbec neviděl... A jěště mi to tvrdit s takovou jistotou... Když jsem na to koukal z bezprostřední blízkosti
sám jsi kokot
http://www.youtube.com/watch?v=AKv7FzV7G9I
vyjadřuj se aspoň k článku a ne k tomu, co jsi dneska viděl v zrcadle
Nadherna penalta. Pod kladu,bez nervu
ty vole oni se spartani chcou ještě rvat o bod porti Plzni kdyby si za celej zápas vytvořili jednu golovku třeba by minimálně srovnaly
Včera jsem to psal! Sysel neprojde přes pulku, maximalně upadne na lavor a bude z toho ufoukly ulet! Pletl jsem se upad nekopa Limba
Tak to je z Tebe prumernej vestec,gratuluju. Do priste to vypiluj a rekni spravne i jmeno hrace,kterej upadne. A budes vybornej vestec,ne jenom prumernej.
Kweuke , z těch jeho loktů se mi chtělo
honit?
Muhehe, tak to byl super extra vtip.
Jmeno hrače mne nezajima, stači, když vaše vědma vi na ktery kolik ma upadnout.
Hornik přes škvaru, Plzeň přes spodek
Plzeň přes švába...
Včera opět předvedl svojí genialitu. Nádherně Ronaldinhovsky narazil Limbovi, pak Lampardovsky proměnil penaltu a pak Beckhamovsky kopl přímák. Opět parádní výkon Horvi
Beckham kope přímáky pravou nohou. Ale s Ronaldinhem tam jistá podobnost je .
A Lampard je ok?
Upřímně...nevím jak Lampard proměňuje penalty. Ale nechal jsem ti ho tam, protože jsi určitě fanda Chelsea.
No jenom že jsi Davida zmínil jako praváka a Lampse ne
Jinak, Krejčí hrát teďka poprvé od začátku po tom zranění?
Jo, to mi pak také došlo, že Lampard je také pravák. Myslím, že jo. Tohle byl první ostrý zápas po zranění, kdy nastoupil od první minuty.
Jj. Bylo to na něm trochu vidět. Ale třeba Kadlec se mi první půli líbil, bojoval. Vypadá to, že se do toho zase dostává.
Tak tak. Kadlec je ve výborné kondici a je správně nažhavenej na fotbal. Jeho výkonnost poroste.
Kadlec hraje teď výborně. Ale tuhle sezónu, zatím nic moc Pami...
Pamićovi by možná prospělo, kdyby cítil, že se na jeho místo dere někdo nový. Zdravá konkurence, to je to, co jeho výkonnost nakopne tím správným směrem.
slovensky vysluzily zaloznik je najlepsi strelec ceskej ligy....tak to uz je fakt mega :))))
A dva hráči z U-21...
A co z toho vyplývá?
ve vaší lize už by měl 10 fíku
Jen vaše chyba, že ho nevyužíváte v repre. Minimálně 5x lepší hráč než pizizubka Hamšík a vy na něho serete..
takova penalta a proti Spartě,před par lety prostě trestny čin,at se z toho buzeranti spartanští poserou žejo patří jim to
Aspoň on má rozum a neprohlašuje tady, jak to byla jasná penalta "Nepřísluší mi, abych výroky rozhodčích komentoval. Zatím jsem hráč, který penalty jen proměňuje, nebo ne,"
Když někdo pískne penaltu proti Spartě tak se z toho můžou hned všichni sparťani pos...
Zatímco když se pískne penalta proti jinému klubu, tak poškození fanoušci přejdou chybný verdikt sudího s kamennou tváří .
jakej byl vyjezd?
Výborný Heh, dokonce jsme tě chtěli navštívit v hotelu.
v tý 4-ce (5-tce) co jste stáli před podchodem byl kromě Martyho a tebe ještě někdo z ef?
Ještě Rufus a SuperFrankie
tak se SF jsem si nebyl jistý a Rufuse bych teda nepoznal
A u kterého podchodu jsi nás viděl? Jestli na nádraží, tak jsi mohl vidět, jak jsme se proměnili v Rychlí šípy a pomáhali jsme paní, co spadla ze schodů.
u toho před stadionem (ten žlutý), takže jsem viděl jen pár postávajících sparťanů
jak doslo k tomu, ze jste nam slohli vlajku?
daň za pražský kurvy? (jinak ten kdo měl tu vlajku byl prý sám)
tak kdyz se chovaji jak hovada, tak si nic jinyho, nez prazsky kurvy nezaslouzi
po provokacích se ale činům nemůžeme divit...
provokovali Spartane tim, ze se chovali jak hovada
Jsem myslel, že pražské kurvy jsou východní specialita.
jak vidíš, tak asi ne...
Už jsem to vlastně slyšel v souvislosti s Boleslaví a snad i severem Čech.
Jo. V Liberci to na nás občas řvou.
Zřejmě se nositel vlajky ocitl ve špatnou dobu na špatném místě a chuligáni zase ve správnou dobu na správném místě.
Byl jsi včera v práci nebo si byl na fotbale?
na fotbale, mel jsem tyden volno
takže Coimbra taky nic?
ja nemam listky, ale mam nocni a to je az od 22, nevim od kolika s Coimbrou hrajeme..
od 19:00 - a mohl si říct, já využil jen svůj balíček...
Kolik v Plzni stojí balíček na EL?
1. kategorie: 2400; 2. kategorie 2000; 3. kategorie 1600
a teď jsem si všiml, že mne ta prodavačka na pokladně oškubala, protože na permici měla být sleva 200kč
jednotlivé zápasy pak takto:
Coimbra: 600 Kč 500 Kč 400 Kč
Hapoel: 600 Kč 500 Kč 400 Kč
Athletico: 1 200 Kč 1 000 Kč 800 Kč
O něco dražší než na Spartě a to máme dva atraktivní soupeře, vy jen jednoho. A já dokonce na moje místo dostanu slevu 360 korun díky permici.
to už bude asi daný kapacitou stadionu, mne ale cena na Atletico překvapila (po tom, kolik stálo Schalke), teď už jen budu doufat, že se na ten zápas dostanu a nebudu muset lístek prodat
ale to neni problem, ja myslim, ze listek na Coimbru sezenu tak jako tak, v den utkani plno lidi nepujde a budou se i prodavat pred stadecem, zatim to tak bylo vzdycky, i na Barcu minulej rok
jj, ale může to být nad cenou...
To ne, ale řeší i něco jiného než sporný verdikt, řeší průběh hry apod.
Hrozná prdel, hahaha.
Tak ty jsi to nemyslel jako vtip? V tom případě to je smutný..
je to spis k placi, kdyz ten nejvetsi klub u nas si nedokaze za celej zapas vytvorit jednu poradnou sanci.. a ten zaverecnej tlak
No jo, stane se.
To my taky.
Většinu času se akorát nadávalo na Limberského, nikdo neřešil, že Sparta vystřelila jen jednou na bránu.
protože vystřelila víckrát
Střelu na bránu měli jen jednu.
na branu jen jedinou strelu, za celej zapas mela jednu polosanci (hlavicka Kaderabka) a jednu ctvrtsanci (Kweukeho urvana noha)..
ten balon těsně vedle branky poslal Kadeřábek?
jestli myslis tu hlavicku po podceneni Limbou, tak ano
já ani nevim, jestli to byla hlavička, ale Kozáčik pak na Limbu řval no
Tak sis mohl přečíst třeba můj komentář. Sice tam nemluvím přímo o našich střelách, ale na penaltu si nestěžuju.
Jo, ale tys byl na to zápase, já mluvím o těch, co tu byli během zápasu a hned po něm. U jakého článku je ten tvůj koment?
Hledej, šmudlo. Ale asi pod souhrnem.
Jo, už jsem to našel. Btw. si nemyslím, že jste v prvním poločase byli lepší, Plzeň byla fotbalovější, jejich akci měli větši vnitřní logiku a byla v tom fotbalovost, vy jste hráli na doraz, pěkný fotbal, ale řekl bych, že to bylo vyrovnané.
Celková situace po zápase je naprosto jasná a plně vypovídající o současném poměru v našem ligovém fotbal. Libmerský, ač zcela jasně přistižen kamerami, že filmoval má tu drzost do médií prohlašovat, že cítil nohu a tak spadnu = jasná penalta. Takže odteď kdokoli ucítí nohu, ruku nebo vzduch ve vápně soupeře tak spadne a jelikož má na sobě dres Plzně = jasná penalta. Tento vyjebaný čůrák, který současně nosí i dres se lvíčkem na prsou si dokonce do médií ještě otevře na Spartu hubu a řekně že titulů získala díky rozhodčím...Kamery dokonce zachytili, jak si sami hráči Plzně dělají po zápase srandu ze všech tím, jak napodobují jak vítězství v zápase dosáhli - penaltou...
Pominemeli tohoto jistě zcela vypatlaného říkající o přesdržku kokota, hned po zápase se pan expert Zelenka vyjádří, že zápas jistě ovlivněný nebyl, sice Plzeň vyhrála jen díky nafilmované penaltě, ale co, tady nemůže být řeč o ovlivnění, že? Korunu tomu všemu nasadí předsedkyně Damková, která toto samé prohlásí také...
Když si k tomu přičtete, že vlastně v posledních 4 vzájemných zápasech Plzně a Sparty rozhodčí hrubě ovlivnili výsledek zápasu hned ve dvou případech z nich a ve třetím se o to pokusili také, nikdo soudný nemůže souhlasit s tím, že liga je čistá a že Plzeňské výsledky a úspěchy byli dosáhnuté rize sportovními výkonu...
Damková netvrdila, že to nebylo ovlivněné, jen to, že to nebylo tendenčně vedené utkání.
a podle tebe zcela ovlivněné a tendenčně řízené utkání není to samé??
Není, ovlivnila to jedna, byť důležitá, situace. Ale určitě ne neustále otáčení autů, rohů, faulů etc., jak se tvrdilo.
No...tak to mi teda přišlo, že se přesně tohle dělo.
Nevím, z TV mi to tak nepřišlo, ty žluté prostě seděly, hráli jste to na doraz, a myslím si, že krom té pencle to zvládl dobře, nechával hře průběh. Ten druhý poločas byl takový divný, ale byly tam chyby na obou stranách,
zlute karty sedeli, ale to bylo tak jedine. "penalta", na druha strane nepisknuta, spousta otocenych autu, otacene fauly, zejmena na Kweukeho, minimalne jeden zcela jasne otoceny roh kolem 80 minuty, coz je docela zasadni vec, otaceni nastaveni pouhych 2 minut i pres 6 stridani, preruseni kvuli kotli a evidentnimu zdrzovani plzenskych hracu
Není to totéž. Rozhodčí může udělat tři brutální chyby, které rozhodnou zápas, ale zbytek zápasu bude pískat čistou rovinku. Tendenčně vedený zápas si představuji tak, že se fauly, ofsajdy, rohy, auty pískají vyloženě proti jednomu týmu.
a tobě to tak nepřišlo, otáčení rohů, autů i faulů tam zcela jistě bylo také...
Podívej se na můj komentář o kousek výš.
Ale nejde o to, jestli to tak bylo (to záleží na názorů), ale o tom, že ty jsi tvrdil, že Damková řekla něco, co ve skutečnosti neřekla.
rekl jsem, ze damkova potvrdila to, ze zapas nebyl ovlivneny, coz udelala...pritom je zcela jasne, ze ovlivnen byl a nebylo to vubec poprve
Ne, ne, ona odmítla, že by šlo o tendenčně vedené utkání, přičemž k jednotlivým důležitým situacím se prozatím nechce vyjadřovat.
""Nebudu teď komentovat jednotlivé momenty. Na utkání jsem byla, nějaký názor a poznatky na to mám. Ale v komisi není jen jeden člověk, stanovisko bychom měli zaujmout až jako celá komise. Dočetla jsem se něco o tendenčním řízení ze strany rozhodčího, s tím výrokem naprosto nesouhlasím,"
Tož naštvaní fanoušci majou vždycky pocit že rozhodčí píská proti nim. A kór na stadioně.
ještě bych dodal, že opakovaný záběr zcela jistě usvědčuje rozhodčího z toho, že stál pouhých pár metrů od celého penaltového incidentu a absolutně nikdo mu nerušil výhled
A já bych dodal, že Pamič měl být vyloučen a nebyl.
No, tak ses vybrečel stačilo by, ne? Navíc ještě ty tvé pravopisné chyby, to je hrůza.. ale chápu, jsi zřejmě v afektu
vybrečel a stačilo by*
toto je server ceskeho jazyka? boze miluju tyhle idioty, co nedokazi rict jediny argument, nedokazi priznat podstatu veci a tak vytahuji pravopisne chyby chudaku
Ano, Plzeň vyhrála díky nasimulované penaltě, ale vůbec bych to neřešil, protože na obou stranách bylo podobných případů víc než dost a vznikají jen zbytečné hádky. Jsme víceméně na začátku sezony a v tomhle zápase totálně o nic nešlo. Maximálně o nějaké to sebevědomí. Ale prostě se stalo, není třeba plakat a řešit to.
ano to je presne ono. tohle heslo - vubec bych to neresil, ze se pomaha Plzni dostalo plzen presne tam, kde je ted. Kolik uz kopala podobnych penalt za posledni 3 sezony? kolik dala golu z ofsajdu...ale presne tak, neresme to, protoze ona hraje tak prenadherny fotbal a ano, Sparte se kdysi pomahalo uplne stejne, jenze to obdobi kdy tomu tak bylo je uz strasne davno pryc a troufam si tvrdit ze jen minum z nas, co jsou na tohmle serveru to obdobi zazili...
S někým tak zaslepeným jako ty se nedá bavit.. chyby se stávají, může za to lidský faktor a tím, že si tady budeš řešit své mindráky z toho, že Sparta není schopná vystřelit na branku a nejspíš jí zase zavřou stadion (což bych ze všech sil podporoval), ničemu nepomůžeš, ba naopak se tady bude objevovat čím dál tím víc zabedněnců jako jsi ty. Bez urážky. A k tomu, že Spartě se kdysi pomáhalo stejně.. to, že to bylo kdysi, je snad nějaký argument?
Proc neresite,ze jste ani jednou poradne neohrozili branku Viktorky a furt se zabejvate tim,co uz proste nezmenite?
Zřejmě před váma nechceme řešit interní věci.
protoze jsme hlavne alespon jednou branku ohrozili, ale na to nymandi jako ty velmi rychle zapomenou a hlavne by to stejne neovlivnilo vysledek, i kdybychom meli tehto sanci 10, nehraje se na to kdo kolikrat ohrozi branku, hraje se na to, kolikrat dostanes mic za caru, jestli tohle nevis, tak se vykasli na fotbal a sleduj treba box, aby te ospokojilo, jak se tam boxeri ohrozujou
Neurazej me,jo? Spravne,hraje se na goly,ale kdyz neohrozis souperovo branu,tak ten gol dat nemuzes. A vase jedina strela za celej zapas byla Husbauerovo haluz ze triceti metru doprostred branky.
*strela na branu
a muzes mi laskave vysvetlit, k cemu je Plzni to, ze narozdil teda od nas, ohrozila nasi branu o neskutecne cele dva pokusy vice?? regulerni gol nedala, cili vyhrat nemela a ma mit v tabulce o dva body min a my o jeden vic o tom to cely je.
Neni to k nicemu. Ale ja se nebavil o tom,kdo kolik mel sanci. To si ty zase stocil proud ty diskuse nesmyslnym smerem. Kdyby Sparta chtela,tak mela celej druhej polocas na to,aby ten zapas otocila. Ja se jenom pozastavoval nad tim,ze se tady porad dokola resi nejaka penalta,ale ani od jednoho Spartana jsem si neprecetl,jak je mozny,ze jste hrali takovou tuzku.
Protože je to stále příliš čerstvé. Vztek převládá nad věcnou kritikou. Jestli to chceš pro klid v duši slyšet, tak ano...ve druhém poločase jsme hráli tužku.
Ale ja to nepotrebuju slyset. Ja vim,ze jste hrali spatne. A uprimne - cekal jsem to potom,co jsem zjistil,ze v zaloze mate nejtarsiho kluka ve veku 22 let. Nez jsem se dozvedel tu vasi sestavu,tak jsem byl celkem i nervozni,jak to dopadne.
Mne to jenom zarazilo a chtel jsem na to poukazat. Zadnej Spartan tady nerozjel vlakno,proc jste hrali spatne. Akorat se tu blije na rozhodciho.
To není pravda. Nadává se tu jenen na rozhodčího, ale také na Limberskýho. Krom toho, třeba já jsem se k zápasu (teď nemyslím rozhodčího, nebo Limberskýho) vyjádřil. A nejen já. Tak neříkej, že se tu k tomu nikdo nevyjádřil.
Horvi, na tabulku možna, ale na tebe praskla gumo ne
Pořád je to jeden z nej záložníku ligy.
prostě to na penaltu bylo...a Sparta, ať si brečí, jak chce...nikdo ze Sparty ani nevystřelil na bránu, takže brečet můžou leda nad svým výkonem
OT: Je tu někdo přes kola?
http://www.vltava2000.cz/silhavyramala/goods-5714-merida-matts-tfs-300d-white-blackblue-2012.html
nebo
http://www.vltava2000.cz/silhavyramala/goods-5862-merida-matts-trail-300d-white-black-2012.html ?
Penalta hnus, doufám, že Limb. dostane disc. trest 3-4 zápasy
horvátha jsem uznával za to, že se nebál pozdravit fandy z placu římským pozdravem, ale timhle u mě skončil definitivně.
Tím máváním rukou jenom potvrdil, že je to osel. Ještě k tomu vtíravý osel.
No vida, tady to je. Hrdina když se to hodí, psanec když se hledá obětní beránek a blbec když je si potřeba vylít zlost.
Tak to rozhodně není.
Ale rozhodně to tak působí. Fakt mi připadá že se Sparťanští fanoušci ztotožnili s postojem kotla a táhnou si ho sebou všecky ty roky, v podstatě iracionálně. Což je pro mě docela paradox, protože váš kotel udělal spoustu kravin se kteréma se fanoušci pořádně neztotožňují. Ale tohle vám vydrželo.
Působí to tak, když chceš aby to tak působilo. Třeba já neměl rád Horvátha už když hrál v devadesátých letech za Slavii. A postoj kotle s tím neměl co dělat. A to že za nás hrál mi velkou radost nedělalo, byť byl velmi platný a minimálně po této stránce jej člověk musel respektovat. Nepamatuju si, že by Horvátha někdy fanoušci oslavovali. A že by byl hrdinou, to už se vůbec nedá říct.
Tož každopádně měl dost velký respekt aby šel před ten kotel a pokusil se ho uklidnit. A ten ho pak ještě bránil. Tohle dělajou jenom fotbalisti co majou u fanoušků nějaké slovo.
Slovo u fanoušků neměl. Respekt zřejmě ano. Kromě toho, kotel chodí vždycky uklidňovat kapitán, nebo starší hráči. Privilegium na pergamenu od fanoušků rozhodně nedostal.
Odpovíš mi na otázky? V diskuzi nahoře?
Jo, už sem tam odpověděl.
Já Horvátha naprosto chápu, taky by mě sralo kdyby si každý o týmu ve kterém hraju myslel, že všech úspěchů dosáhl díky chybám rozhodčích. Ale blijte si dál, ostatně celý český národ skoro nic jiného neumí, tak se čiňte.
Televize jasně ukázala, že ten faul byl nafilmovaný, ale sudí to nemusel vidět. Jinak ale byla Plzeň v zápase o něco lepší, měla i víc šancí, takže výsledek je celkem spravedlivý. Ať se teďSparta soustředí spíš na Lyon, aby tam neudělala ostudu.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele