Mourinho zpochybnil volbu nejlepšího trenéra ve Zlatém míči

19.03.2013, 20:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (251)

Přidat komentář
Swarley

bordel je všady!!!

Reagovat
smazaný uživatel

jako popravde je to fraska.. ale neco na tom bude, ze FIFA necha Mou tohlo prohlasit a nic s tim nedela.. :D

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Toto som teda nečakal

Reagovat
smazaný uživatel

kto volil najlepšiu jedenástku roka? aj tam je to úsmevné celkom

Reagovat
smazaný uživatel

trenér a jedenáctka roku a vlastně i Ballon d'Fail jsou nějaký pochybný

Reagovat
smazaný uživatel

já jsem ho volil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A volas mu potom?

Reagovat
smazaný uživatel

nevolal, nemam na něj kontakt

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

tak tos byl Ty...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

jsem Mou a sem uraženej. Seru na Vás FIFO.

Reagovat
Filipow

* Seru na Vás FIFO! Jdu domů!

Reagovat
smazaný uživatel

WTF?!

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec by mě to nepřekvapilo

Reagovat
smazaný uživatel

říkali

Reagovat
smazaný uživatel

Zase intrikuje akorát... brečí, že nevyhrál ale dobrá výmluva tomu někdo sežere...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jose

Reagovat
fenixLFC

uz cakam kto tu nabehne prvy a zacne spochybnovat aj messiho

Reagovat
smazaný uživatel

Záleží jestli někdo zavolal Ronaldovi, že mu dal hlas a neobjevil se tam...

Reagovat
smazaný uživatel

Už jsi ho vystrašil

Reagovat
Petr325

Messiho máma je tak tlustá, že...

Reagovat
Filipow

že když mi dávala telefonní číslo, myslel jsem si, že mi říká kolik váží

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Usty

!

Reagovat
Petr325

Reagovat
smazaný uživatel

,když si obleče žluté tričko tak na ní volám:Hej,taxi!

Reagovat
smazaný uživatel

ked ju chce mucha obletiet musi si dat 3x prestavku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

má místo krve marmeládu =))

Reagovat
smazaný uživatel

že trpí vážným onemocněním kardiovaskulárního systému

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

než se otočí, tak má další narozeniny

Reagovat
junglist

když se po šuku dvakrát odvalim tak sem pořád eště na ní

Reagovat
smazaný uživatel

když v Argentině vleze do moře, v Nizozemí evakuují níže položené oblasti.

Reagovat
Krausio_Real_M

Reagovat
smazaný uživatel

v kine sedí pri každom

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho je borec !

Reagovat
patas92

pěkná blbost

Reagovat
smazaný uživatel

Neni to jedno? Dyt jsou ty ankety stejne o hovne, upechy se měří jinak Ale jestli je na tom jen kousek pravdy, tak je FIFA vážně pleps.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

On je špatnej herec. Přehráva, samje kyč.. Ale stále to děla....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinha mam rad, ale divim se mu ze tohle resi

Reagovat
Losinho

Nedivil bych se.

Reagovat
smazaný uživatel

no ano kopnite si do mourinha...ano urcite je urazeny..v ten den sa bol pozret na trening svojho syna aano je to strasne ked uprednostni rodinu pred takouto komediou

Reagovat
smazaný uživatel

Mourek se ted pořádně nakopal sám...

Reagovat
smazaný uživatel

tak zalezi na tom ci toto neni vymysel..

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, to je podobne jak se zacal vysmivat kotli soupere a pak tvrdil, ze mu tam sedel syn. To je proste sasek.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
zekq

Nejvetsi borec mourinho s ronaldem

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinha jsem si oblíbil kvůli tomu hatu na něj. A když si přečtu, jak kvůli jednomu jeho prohlášení, aniž byste měli alespoň vzdálenou představu o tom, jak to bylo, ho hned odsuzujete jak stádečko zaslepených hovádek, tak mne v tom jen utvrzujete! díky

Reagovat
smazaný uživatel

you're welcome

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
zekq

Protoze zavidi na mourina nema zadny trener a sem rad ze prave ronalda trenuje nez toho skreta ktery dostal 4 zlatej mic za nic dostal ho jenom.za to aby udelal rekord poctu zlatych micu

Reagovat
madridcan

Nikdy ma neprestane fascinovat ta nominacia Guardiolu za nic

Reagovat
teenz

Reagovat
smazaný uživatel

kym bude hrat Barca tak ako hra tak bude v nominacii aj keby ich viedla moja stara mama

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rssa

Tak Casillas byl taky v All Stars, že jo

Reagovat
madridcan

Iker mal titul aj ME, co ponukne Pep?

Reagovat
Rssa

No nic, však to všichni uznávali. Bylo to nepatřičné, stejně jako právě Iker v All Star. Stejně tak Pique a Dani. To ale nesnižuje celou anketu. Ono to vždycky přestane lidi bavit, když je tu nějaký jasný suverén, který vyhrává rok co rok. I když je to zaslouženě.

Reagovat
madridcan

O Guardiolovi sa pise v clanku. Ak by sa tam riesila jedenastka, tak reagujem aj na nu a uz vobec nehovorim o tom ako ma bavi/nebavi

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinhovy kandidáti na TOP Trenéra:

1. Mourinho

2. Mourinho

3. Mourinho

...a přesto nevyhrál...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Petr325

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

u Messiho to bolo taky nějak čudné

Reagovat
zekq

A takhle je to i ronaldem ac se snazi jakoliv tak ten latej mic nedostane zmrdi no

Reagovat
smazaný uživatel

Štve tě to hodně, José.

Reagovat
Petr325

Mourinhův vztek = radost barcelony

Reagovat
F.Torres

=větší spotřeba ubrousků

Reagovat
Filipow

Mourinhův vztek je všem normálním fanouškům Barcy u prdele.

Reagovat
madridcan

Reagovat
Filipow

A né snad?

Reagovat
madridcan

Samozrejme. Rozdiel vsak dodava hlavne slovko ,,normálním"

Reagovat
Filipow

Mě je třeba Mou u prdele (respektuji ho jako kouče) a zajímá se jen o Barcu.

Ale jsou i tací, kteří ani nevím, že hrajeme teď s PSG, ale ví co vše Mourinho říkal. :)

Ale chápu, že to měla bejt zas nějaká tvoje hloupá narážka.

Reagovat
madridcan

Vobec nie na teba. Prave EF sa asi najviac tyka to, ze sa u dost ludi jedna o nenavist k jednemu timu ako o fandenie tomu druhemu...

Reagovat
Arbiter

Reagovat
smazaný uživatel

teba tu musi mat admin strasne v laske ked mi zmaze kazdu reakciu na teba...

Reagovat
smazaný uživatel

este bolia tie prehry ?

Reagovat
smazaný uživatel

Drahy Jose,

keby si nebol tak sebecky, prehnane sebavedomy, nevychovany a arogantny tak by si bol aj oblubeny a urcite by si vyhral vsetky ankety. vsetko ostatne co na to treba mas.

Reagovat
smazaný uživatel

celá fifa a uefa je zmanipulovaná...všechny ty hlasování...

Reagovat
smazaný uživatel

To vis ze jo.. Vsichni sou proti nemu. Cim to asi bude?

Reagovat
smazaný uživatel

Ono se mu nelze divit, že se k tomu vyjádřil. Celý ten galavačer je rok od roku trapnější a více nalinkovaný podle přání někoho.

11ka roku? trapas, v hlavní roli pique

trenér roku? opravdu repre trenér? navíc španělska? tady měl vyhrát Mourinho na plné čáře, přece jen sesadit mezigalaktický výběr z katalánska se jen tak někomu nepovede

o messim škoda mluvit, tam se rok od roku mění kritéria podle toho, jak se to hodí skřetovi

Reagovat
roman1978

žádná kritéria se nemění. hlasují trenéři, kapitáni a novináři a každý hlasuje podle toho, o kom si myslí, že je nejlepší. nikdo nikdy nikomu neřekl, že by byla nějaká kritéria.

prostě si nejvíc hlasujících myslí (už čtyři roky po sobě ), že leo je nejlepší.

i já si to myslím a nemusím k tomu používat žádná kritéria a takových lidí je asi víc, než těch, co si myslí, že nejlepší je cris.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Co to bylo za gol, kterym Zlín vyřadil Vítkovice v dnešnim zápase? vždyť to ani nebyl gól

Reagovat
Miguel19

Asi měl jasnou kameru

Reagovat
Godwinson

Podle mě jasný gól

Reagovat
smazaný uživatel

nezakrývám, že sjem si postup Zlína nepřál už jenom kvuli tomu, že naše profesorka na filozofii je jím tak posedlá, hlavně Čajánkem, že i do testů dává jestli Empiristé věří, žře se bůh nachází i v čajánkově hokejce ale stejně to gol nebyl

Reagovat
smazaný uživatel

Z těch pohledů to vypadalo, že se otočil tak "dobře", že byl celým objemem kousek za čarou. A videorozhodčí by si měl být jistý, aby gól uznal. Spíš je problém, že Vítky Zlínu nedali takovou dobu gól.

Reagovat
Miguel19

Já sem rád. Kdyby Plzeň zítra čirou náhodou vyhrála, tak jde na Slávku. Paráda.

Reagovat
Eric_The_King

Nevím no, asi měli více kamer než bylo v TV. Z jednoho pohledu to bylo zakryté Slobodovou hokejkou a ze druhého to vypadalo, že to gól je ale mohl to zkreslit úhel pohledu. Každopádně jsme to ale dneska prohráli sami, aspoň 2 góly jsme dát měli.

Reagovat
Arbiter

Mou asi nepřišel před reportéra a neřekl mu: "Volby byly zmanipulované." S největší pravděpodobnosti se Mourinha na to, proč nebyl na galavečeru, reporter zeptal. Tak dostal odpověď...

Reagovat
Arbiter

no vypadá to v této diskuzi, že si to někteří nemyslí

Reagovat
smazaný uživatel

ta fotka se k tomu neskutečne hodí

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole José na tyhle ankety se vyser. Většina anket rozhodují novinářské paka, které na lavce či na trávníku nikdy ani nestáli

Reagovat
smazaný uživatel

což teda není zrovna případ tehle ankety, ale obecně myšleno

Reagovat
smazaný uživatel

skuseny a respektovany novinar je velakrat futbalovo rozhladenejsi nez samotni treneri ci hraci.

problem je ze mnohi sa nedokazu v pripade hlasovania odosobnit a lokalpatriotizmus tam hra nemalu ulohu. ked zverejnuju ako kto hlasoval nestacim sa cudovat. raz tusim nejaky hadrar zazbachleny z tretieho sveta dal na prve miesto nejakeho abdulkadera mustafu monciciho, na druhe jeho brata a na tretie mohameda alpa kucukvardara. ziaden ronaldo, messi, zlatan... to potom taka anketa fakt nema cenu.

Reagovat
smazaný uživatel

Od doby kdy to po sezóně 2008/2009 nedali Forlánovi mě to nezajímá. Stupidní o ničem nevypovídající neobjektivní soutěž.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta anketa v posledních letech celkově ztratila vypovídající hodnotu. Většina kapitánů i trenérů reprezentací hlasuje podle sympatií a přátelských vazeb. Messi řekne, že pro něj Cristiano do první trojky výkonostně určitě patří, ale nemůže ho tam zařadit. Proč?! Iker řekně, že je Cristiano nejlepší, ale dá hlas Ramosovi, protože je to jeho krajan, Löw zas dá hlas Özilovi jako nejlepšímu atd. Co je to za nesmysly?!

V kalendářním roce 2010 byl Sneijder mozkem týmu, který vyhrál na klubové úrovni vše a mozkem stříbrné reprezentace na MS. Iniesta byl mozkem Barcelony, která vyhrála La Ligu a Copa del Rey a mozkem reprezentace, který vyhrála MS s tím, že dal ve finále jediný gól. Zlatý míč vyhrál Messi. Za co?!

V kalendářním roce 2011 se Cristiano stane nejlepším střelcem La Ligy, získá Zlatou kopačku pro nejlepšího střelce Evropy, individuálně zastíní Messiho s tím, že Messi získá více trofejí a to je důvodem jeho vítězství. V roce 2012 zastíní Messi Cristiana, Cristiano získá La Ligu v rekordním stylu, dotáhne Portugalsko za bronzem na Euru, Messiho i přes jeho celkovou dominanci ve vzájemných soubojích několikrát výrazně zastíní, ale najednou už pro zisk Zlatého míče trofeje nehrají roli. Jakou záhadou se během jednoho roku o 180 stupňů změnila kritéria hodnocení?!

Fakt, že Guardiola, který vyhrál s týmem jako je Barcelona pouze Copa del Rey, skončil posledně v první trojce na úkor třeba Jürgena Kloppa, který s Dortmundem obhájil Bundesligu a dokázal velké věci v podzimní Lize Mistrů nebo Roberta Di Mattea, který s Chelsea na jaře celou Ligu Mistrů vyhrál, to už snad ani nemá cenu zmiňovat.

Nevím, jestli UEFA s výsledky manipuluje, ale vůbec by mě to nepřekvapilo a jen by to téhle estrádě dodalo korunu. Je dobře, že se toho José neúčastní a doufám, že ho brzy bude násleovat i Cristiano Ronaldo. Ať se raději věnují rodině jako posledně José. Vítěz pro příští rok je už stejně jasný a rozhodně nejen díky výkonům.

Reagovat
madridcan

2011 Mal Messi s Ronaldom rovnaky pocet golov za sezonu, Messi pridal LM a La ligu...tomu Cristiano s poharom konkurovat nemohol.

Reagovat
smazaný uživatel

Týchto konšpiračných teoretikov zbožňujem ... treba podobné kecy širiť aj vo futbale, paráda

Reagovat
smazaný uživatel

co su podla teba konspiracne teorie ?.. keby na ne ludia nemaju dovod tak ich ani nesiria.. pozri sa napr na verziu USA o 11. septembri, tam musi kazdy clovek co vie naratat do 5 tak vediet ze je to h*vadina

Reagovat
Atlético de Madrid

On Messi právě většinou individuálně Ronalda zastínil. Byly období, kdy byl Ronaldo lepší, ale Messi je ten, co láme všechny rekordy...v roce 2010 to mohl dostat klidně Xavi nebo Iniesta, ale za léta 2011 a 2012 to bylo pro Messiho podle mně zasloužené naprosto bez debat.

2011 byli víceméně vyrovnaní, ale Messi byl nejlepším hráčem Ligy mistrů, zatímco Ronaldo sice dal tehdejší gólový rekord La Ligy, ale to hlavně kvůli drtivému finiši kdy dal 11 gólů ve čtyřech zápasech. No a použít jako argument pro Zlatý míč rekord, který v podstatě vytvořil ve čtyřech, byť špičkově odehraných, zápasech je nesmysl.

2012 sice Ronaldo vyhrál ligu,to je všechno pravda, ale Messi překonal strašně moc letitých fotbalových rekordů a neocenit tohle Zlatým míčem, to by byla chyba. Statisticky se z jeho pohledu jednalo o nejlepší individuální sezonu v historii fotbalu...

Reagovat
valloire

Messi nedal rekord loni v lize díky drtivému finiši s pomocí penalt?

Reagovat
smazaný uživatel

Jen pro informaci ostatních, ne tvoji , ty je máš, jen s nimi záměrně manipuluješ a překrucuješ.Vloni dal Messi 10 gólů z penalt a Ronaldo 12.

Ale drtivý finiš odsuzuješ správně, ten by neměl být.

Reagovat
madridcan

Ale ked zratas dokopy, tak Ronaldo mal iba o jednu viac...To, ze Messi niektore dolezite nevedel premenit neni Ronaldova chyba.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže vlastně potvrzuješ slova svobodného pána z Valoá, který tvrdí , že vyhrál Messi díky penaltám,protože jich měl jen o jednu míň než Ronaldo. Myslím,že život lidský je krátký na to,aby člověk stihl pochopit filosofii Realu.Těch rozdílů je opravdu moc,a to tebe považuji za jednoho z nejlepších v pravém slova smyslu.

Reagovat
madridcan

Netvrdim nic o tom, kto ako zasluzene vyhral. Venujem sa iba penaltam.

Reagovat
valloire

Napsal jsem díky drtivému finiši...S ničím nemanipuluju,stačí si to zjistit,mateš ostatní. Levante 2(1),Real 0,Vallecano 2,Malaga 3(2),Espanyol 4(2),Betis 0. To máme posledních 6 kol 11gólů,z toho 5 z penalt. Zdá se ti to málo na ten konec ligy? Za 32 kol 5 penalt,za 6 posledních kol taky 5. Za povšimnutí stojí zápasy po Realu,když bylo jasné,že Barcelona ligu nevyhraje. V tom okamžiku začal Lionel honit rekord a pokoj si dal až v letos v lednu.

Reagovat
smazaný uživatel

Messi by ten rekord měl samozřejmě i bez těch penalt.

A mimochodem - i navzdory tomu drtivýmu finiši těch penalt kopal míň, než Cristiano, takže ... Ale ... ve tvým případě radši nic. Ty se umlátíš vždy sám.

Reagovat
loki5

Tak to holt letos bude muset udělat bez drtivého finiše :-D

Reagovat
valloire

O řádek výš máš vysvětlení. Nechápu,že se to,co napíšeš naprosto jasně,musí desetkrát tupounům vysvětlovat. Rekord v lize měl i díky těm penaltám v každém zápase. Prostě se to na něj hrálo. Do tý doby měl těch gólů víc CR.Já mu to nevyčítám,to spíš fadům jako ty,kteří pokrytecky řvali,když se totéž dělalo sezonu předtím pro CR.

Reagovat
valloire

A mimochodem - už ti otrnulo co? Stačí jeden dobrej výkon Barcelony a už sarkasmus tryská plným proudem. Když se nedaří,jsme strašně zhrzený a opravujeme natruc barák v předtuše další porážky.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebudu reagovat na všechny tvoje nesmysly, ale zajímalo by mě, proč (a jak) by s výsledky manipulovala UEFA.

Reagovat
smazaný uživatel

To mě taky a nikde netvrdím, že se tak děje. Jen by mě nepřekvapilo, kdyby manipulovala.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsem na 100 % přesvědčen, že se neděje.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne ze na los stvrtfinale si hovoril ine

Reagovat
smazaný uživatel

Protože s losem LM přijde UEFA do styku.

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle je vždycky otázka jednotlivců. Samozřejmě, že se výsledky, losy zápasů, anket apod. manipulují, ale nezatahoval bych do toho instituce jako UEFA nebo fotbalový klub. Systém je postaven na lidech, kteří jsou zkorumpovatelní, tak čemu se divíme?

Reagovat
Arne

Reagovat
Rssa

Pepek byl do očí bijící. To ano. Ale že někomu volba Messiho může přijít kontrovérzní? To teda fakt ne. Někdy to bylo jasnější, někdy těsné, ale nikdy to nebyl ústřel takový, aby to vypadalo na podplacení nebo manipulování. To je blbost.

Reagovat
-Carles-

S tým rokom 2011 to už začína byť naozaj vtipné

Reagovat
X-bano-X

"V kalendářním roce 2011 se Cristiano stane nejlepším střelcem La Ligy, získá Zlatou kopačku pro nejlepšího střelce Evropy, individuálně zastíní Messiho..." nj keď stál proti slnku tak ho zatienil co sú to zas za srance

Reagovat
valloire

Reagovat
alcantara

Reagovat
db18

Reagovat
Stiksxx

Já myslel že je to anonymní..pokud to někdo sám nezveřejní..

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Stiksxx

Reagovat
madridcan

100 pre Cristiana

Reagovat
Pharrell

To je typický José .

Reagovat
smazaný uživatel

prečo volali jemu však to mali oznámiť kompetentným josé oje*áva alebo jeho oje*ávajú

Reagovat
smazaný uživatel

a tvojí starou taky oje*ávajú

Reagovat
smazaný uživatel

vidím čosi trčať z josého zadku a hov*o to neni hele vole,to je G8

Reagovat
smazaný uživatel

co jsou u moci Blatter a Platini, tak to je mafie

Reagovat
Tomanatura

Bych tomu aj veril, tady ty ankety jsou uz akorat pro smich.

Reagovat
Arne

Reagovat
Filipow

hele, neznáš nějakou zajimavou knížku o Kempesovi?

nebo nějaký jeho životopis přinejlepším v češtině? :)

Reagovat
Tomanatura

http://www.eurofotbal.cz/clanky/mario-kempes-el-matador-43110/ nejlepsi zivotopis v cestine, ktery na netu najdes Zbyle informace z wiki, jinak v nasem jazyce nic nenajdes.

Reagovat
Filipow

díky, jdu číst

Reagovat
Swarley

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Se těším, jak tady někdo naběhne a dá to samé akorát Torres vs Messi

Reagovat
Aldeano

Chelsea stojí na 2 hráčích no.

Reagovat
smazaný uživatel

fakt tolik? Za co se v Anglii počítá asistence?

Reagovat
blaugrana

Nečudoval by som sa, keby počítali aj tretiu prihrávku pred gólom. PL dostáva na frak, tak sa všemožne snažia byť lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mě by zajímala pravda. Jak je ta statistika postavená. Chelsea dala ve všech soutěžích (jestli dobře počítám) 111 gólů, Z toho jich bylo 12 z penalt, čili na ty se asistence nepočítají. Takže mi to vychází na to, že by musel skoro každý druhý gól udělat asistencí jeden z téhle dvojice. A to se mi prostě nezdá.

Reagovat
Miguel19

Jsou v tom bez pochyby vybojované penalty, asi i přímé kopy.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, ono to tak možná i bude. Jen v PL mají Mata 10+13 a Hazard 8+13.

Famozní

Reagovat
blaugrana

Každopádne to porovnanie je smiešne, keďže Xavi a Don sú úplne iné typy hráčov.

Reagovat
-Carles-

Porovnanie je samozrejme smiešne. Stačí sa pozrieť kde je Chelsea a kde Barca

Reagovat
blaugrana

Nehovoriac o tom, že v Barce je na strieľanie gólov niekto iný a tie góly sa tým pádom toľko neprerozdeľujú. Možno keby mala Barca na hrote takého tragéda ako je Nando, tak je to iné.

Reagovat
alcantara

A teraz poprosim porovnanie Valdes vs Torres

Reagovat
-Carles-

Reagovat
smazaný uživatel

nj je to teď v modě

Reagovat
Elliasson

Ačkoliv je v Realu, mám jeho prohlášení velmi rád.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Nevíte někdo o nějakém fóru, kam chodí fanoušci Realu Madrid? Myslím tim zahraniční.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejraději mám tohle, tam je toho hodně.

http://www.fororealmadrid.com/index.php

Reagovat
Juan Román Riquelme

neviem, ci to presne splna tvoje predstavy o fore, ale skus tuto stranku o reale, plus sleduj marcu a as, oni maju zo spanielskych periodik asi najlepsie spravy o reale....

stranka:

http://www.soymadridista.com/

Reagovat
smazaný uživatel

Za dvě hodiny a něco jenom 130 komentářů? Čekal jsem epickou hádku jako u El Clasica.

Reagovat
Filipow

Jenom to ne. Nechápu proč se fanoušci Realu a Barcy hádají a nelíbí se mi to.

Vždyť nejsme všichni lidi? Všichni z masa a kostí. Proč bychom se měli nenávidět? Proč? Je to jen fotbal proboha. Lidi respektujme se, prosimvás! Vždyť láska k fotbalu patří!

A z lidí co se z tohohle radují se mi chce taky blinkat.

Fotbalu zdar a mějte se krásně.

Reagovat
off-olda

Tak jsi si vylil srdíčko a co dál?

Reagovat
smazaný uživatel

To zní jako zhulený Francz Štraka.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

wtf

Reagovat
Filipow

Tak běžte třeba do prdele.

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že rozdáváš lásku na všechny strany

Reagovat
valloire

Proč se hádají naše S, Live vs. MU atd.

Reagovat
drussbarb

Já s tebou souhlasím, na EF je hrozně přeblito

Reagovat
smazaný uživatel

Houbičky nebo kostel?

Reagovat
Yanek

Drogy jsou zlo.

Reagovat
blaugrana

Ja sa poserem.

Reagovat
cristiano.K.

Vždyť láska k fotbalu patří!

Reagovat
smazaný uživatel

tak dva nebo tři?

Reagovat
smazaný uživatel

To je super, jak tady všichni řeší, že ten a ten je před tím a tím, a že to není spravedlivé. Zapomínáte na jednu věc - velkou roli tam asi bude hrát i to, kdo se s kým jak zná a kamarádí. Proč tam dává Messi Aguera? Proč tam dává Iker Ramose? To je otázka sympatií, ničeho jiného. Žádná z podobných anket/soutěží nikdy nebude objektivní, stejně jako Oscar a podobně...

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas. A jelikož používá Mou ty metody, co používá, tak nikdy nebude nejoblíbenější. Spíš naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

presne ako ty nikdy nebudes oblubeny

Reagovat
j_mrazik

Za tobě tvoji následovníci postavili už 3. sochu...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže neoblíbenej Mourinho je aspoň superúspěšnej trenér, zatímco neoblíbenej Jiří je superneúspěšej diskutér...

Reagovat
smazaný uživatel

Ahoj, je mi dvanact let, jmenuju se Marinik a spolu se svou partou nesnasime Jirku-FCB. Budeme to psat všude, budeme se smat, ale za největší pitomce jsme my, protože Jirka na to čeká. Ahoj, diky za pozornost. I hate you Jiri-fcb.

Reagovat
blaugrana

Včera mal vraj štetku. Tak buď je chyba v systéme, alebo sa pozastavil jeho vývoj.

Reagovat
smazaný uživatel

Nezáviď, beztak jsi ještě panic (slovensky niepiechač)...

Reagovat
blaugrana

Reagovat
valloire

Jirka na to čeká...Kdopak je tady ten pitomec? Marinik to nebude...

Reagovat
smazaný uživatel

Ukaž mi někoho, kdo je tu tak nenaviděn za sve nazory? Diskuze o Barce nebo o Realu je takova : Kde je Jiri? Co by na to asi tak řekl Jiri? Jiri sem, Jiri tam. Jak znam Jiriho, tak ten si to naprosto vychutnava a bude sem psat o to vic, aby nasral ty komedianty. On je na to dost chytrej, aby se choval, tak jak se chova teď

Reagovat
alcantara

Ja Jiriho obdivujem, polovicku tych fans Madridu, ci co to je za plevel, ohuril natolko, ze si nevie predstavi svoj den bez narazky na jeho osobu. Takto zdeptat tolko ludi jednym smahom, to sa len tak nevidi.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zdeptat ?.. on skor pobavi a clovek sa aspon moze zasmiat, je to jeho jedine pozitivum.. naopak je komiecke ze pise viac o Reale ako o Barce

Reagovat
valloire

To se napsalo párkrát v poslední době,když místo Clasica stavěl barák Já to sice nepsal,ale počítám,že se lidi chtěli pobavit nad jeho ,,postřehy". Barceloně to nešlo a byla to asi taková škodolibá odpověď na ty jeho ,,díky šampióni". Ono když si přečteš jakoukoliv diskuzi a je tam sto příspěvků chrlících žluč na Mourinha (fňukýňa),Mordor atd.,tak se pak nediv,že sem přijde někdo novej a nestačí se divit. A nenáviděnej je nikoliv za svý názory - ty jsou daný tím FCB - ale za to,že je pokrytec. A malá ukázka -

10.03.2009 20:50 Liverpool-Real

Teda Real by opravdu do Evropy lézt neměl. Dělá La lize jen ostudu

20:52

Zatím to vypadá, jakoby na Anfield přijela Numancie. To je hroznej výkon

Malý zákrok rukou u toho gólu byl, ale byl tak hrozně titěrný, že si snad nemohli ani sami antikristové nemohli myslet, že by to mohl písknout

Doufám, že Liverpool nepoleví a Mordor si dnes do Madridu odveze alespoň 5 banánů. Zatím

je vše na dobré cestě

Tak nevím, ale na ten fotbal Realu se fakt nedá koukat

Canavaro je opravdovej dobytek. Humus

Liverpool bohužel polevil a Numancia se dostává vcelku do hry

jen upřesním, že Ramos už dávno není nej RB. To jen někteří zkostnatělí problematiky naznalí takyodborníci vaří z vody

A tohle bude volat o zlepšení úrovně diskuze. Arogantní pokrytec je ta nejhorší kombinace. Pak se teda nediv těm reakcím.

Reagovat
blaugrana

Rozdiel je ale v tom, že jiri tu nikomu nenadáva, len si robí srandu z madridu. Naproti tomu sebranka, ktorá naňho "poľuje" ma neustále priblblé narážky na jeho osobu.

Reagovat
smazaný uživatel

Jiří měl taky několikrát narážky na moji osobu, aniž bych si já začal, navíc když tu chvíli nepsal a lidi tu byli dychtiví po jeho názorech, psal jsem, že jsou asi nemocní, takže si nejdřív zjisti fakta a pak se tu do někoho navážej ty šašku...

Reagovat
blaugrana

Teba mám na saláme, takže ty sa do toho nemiešaj.

Reagovat
smazaný uživatel

Budu se miešat, do čeho budu chtít, obzvláště, když mě tu napadá takovej vulgární opruz...

Reagovat
valloire

Nenadává,to je fakt. Mně je třeba úplně fuk co je zač. Osobně nemám nic proti tomu,že bojuje za svůj klub a dělá si srandu z Realu. Já to dělám taky. To je přirozený a aspoň si nehraje na objektivního jako mnozí jiní. Z toho vždycky uchcávám,protože objektivní fanda není a nemůže být,když se jedná o jeho klub. Mně vadí spíš to pokrytectví.

Reagovat
blaugrana

Zamieňaš si pokrytectvo za sarkazmus.

Reagovat
smazaný uživatel

a ty zamienas jiriho s niekym inym

Reagovat
X-bano-X

10.03.2009 20:50 Liverpool-Real

valloire

20.03.2013 13:12

Niečo z pred 30 rokov by sa nenašlo?

Reagovat
smazaný uživatel

to ze jiri tu je pre mnohych fackovaci panak neznamena nic, a urcite nie nejake jeho vitazstvo.. to len znaci ze si do neho radi kopnu lebo je to velky komik a hlavne je posadnuty Realom

Reagovat
-Carles-

Reagovat
smazaný uživatel

Já proti Jiřímu nic nemám a 12 mi není...to sis mě asi s někým spletl, ale fanoušky Barcelony jsi určitě pobavil...

Reagovat
X-bano-X

To od rýchlokvašky sedí......

Reagovat
roman1978

zato ty jsi symbol oblíbenosti

Reagovat
valloire

Neboj Jose,když vyhraješ každej rok aspoň pohár,budeš vždycky mezi 3 nejlepšíma.

Reagovat
roman1978

vždycky asi ne, ale párkrát asi ještě ano

Reagovat
roman1978

bože to je takový ubrečenec,

porque porque porque

trénovat může jak se mu zachce, ale člověk........ boha to je idiot

Reagovat
Juan Román Riquelme

ked uz ho ides napadat v inom jazyku, mal by si vediet aspon pravidla gramatiky daneho jazyka...pretoze sa to ma pisat: ¿por qué?

to tvoje porque totizto znamena: "jelikož"

Reagovat
roman1978

to je mi úplně jedno. všichni ví,

Reagovat
smazaný uživatel

keby vyhral tak drži hubu uplakanec....a začo by mal vyhrať ? iba za Laligu a rok predtým pohár???

Reagovat
roman1978

jenže, když vyhraje ligu real, tak je to úspěch století a není těžší soutěže a cdr je více než liga mistrů, teda pokud to nevyhraje někdo jiný.

to je stejné jako mistrovství světa klubů. když tam hraje inter s mourkem, tak je to velká pocta a jedna z nejdůležitějších soutěží vůbec a když tam hraje barca, tak je to podřadná a nedůležitá nic

však ten debil vyhlásil, že cristiano není ani v nejlepší trojce fotbalistů na světě a ted se z něj může udělat.

jeho vyhlášení jsou jen projevy dospělého nebo spíše už senilního a arogantního a rozmazleného děcka.

Reagovat
smazaný uživatel

200. pro Josého

Reagovat
Jerichoo

Reagovat
blaugrana

*mrzutého Josého

Reagovat
smazaný uživatel

pro Uplakánka.

Reagovat
CHONG

Reagovat
smazaný uživatel

Na jedné straně ho chci zpět v CFC a na druhé ho nesnáším ! On umí,ale je to narcis světového formátu.

Reagovat
blaugrana

Niečo ako ty na EF.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako,že umím a sem narcis? Omyl.

Reagovat
blaugrana

Nie, nie. Uznávam ťa z to, že nemáš rád Muríňa a real a neuznávam, že preferuješ CFC.

Reagovat
smazaný uživatel

Real bytostně nenávidím,ale Moua bysme potřebovali bo se zase bude hrát o titul + jeho "pře" s trenéry v PL=k nezaplacení. Ale ta jeho nadutost....

Reagovat
smazaný uživatel

Na Chelsea mi nešahej !!!!! Bo tě kousnu !

Reagovat
blaugrana

Až po 22.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blaugrana

Vedení Barcelony se chystá otevřít jednání o nové smlouvě se Sergiem Busquetsem. 24letý záložník je stálým členem základní sestavy klubu, v němž má nyní kontrakt do června 2015.

Sergio si nový kontrakt zaslúži ako málokto.

Reagovat
smazaný uživatel

Toho mám u vás rád.

Reagovat
roman1978

aji já. nejlepší na své pozici na světě a to suveréně

Reagovat
blaugrana

Teraz neviem, či sa nejedná o sarkazmus.

Reagovat
smazaný uživatel

NE. Fakt.

Reagovat
blaugrana

On je často nenávidený za diving, pritom v poslednej dobe vôbec nesimuluje. Ale to hold ťažko človek vysvetlí niekomu, kto to nechce vidieť. Každopádne je to brilantný hráč.

http://www.youtube.com/watch?v=eCYJOCoxDIQ

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Nějak jsi zapomněl okomentovat,že všechny ty fauly v prvním příspěvku opravdu byly,a taky byly správně písknuty,ale když to chceš vidět jinak , tak prosím. Simulace proti Betonárce Inter byla na vyloučení.

Reagovat
loki5

Vicent del Bosque si to rozhodně zaslouží. Takové úspěchy s reprezentací nemá jen tak někdo. Ale Mou je Mou sice je to úžasný trenér se skvělými úspěchy. Jeho výroky a postoje se mi rozhodně nelíbí. Pokaždé když prohraje můžou za to rozhodčí, trávník kalendář a kdoví co ještě. Ale jeho poslední úspěch je vítězství v lize. Přece jen EURO je trochu víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Mourinho je opravdový ubožák , je to největší narcis ve fotbale, kam se na něj hrabe mladý , krásný a bohatý Ronaldo.

Věru nevím , jestli si mám přát jeho setrvání v Realu,je to sice kvalitní trenér,který by mohl týmu hodně pomoct,ale na druhou stranu je to člověk , který umí vztahy řádně narušit a to při dlouhodobém působení může skončit fiaskem,které bych tomuto nabubřelému člověku stejně jako tomu povýšeneckému klubu přál.

Reagovat
madridcan

Tak Jose...vedel si co odstartovat Pandev mu dava za pravdu.

Reagovat
madridcan

ako kapitan Macedonska.

Reagovat
smazaný uživatel

tak prvoplánový prohlášení....Moc dobře ví že je to kec, nikdo mu to nedokáže (ale škoda že se v tom někdo nepošťourá ať se vidí)...Jako vážně pochybuju že tam bude nějaký podvodný jednání, když jde fakt o hovno, je to jen ocenění, co pro ně v důsledku nic neznamená, možná jen větší prestyž...

Prohlásil to jen proto, aby zpochynil i volbu o zlatej míč..Zlatej míč pro Messiho.

Reagovat
smazaný uživatel

Goran Pandev : "I voted for Mourinho, I don't know what has happened here, but it is very strange. I told Mourinho I had voted for him, but I don't know what happened afterwards." ... jeho hlas tiez pripisali Del Bosquemu.. takze nieco na tom bude

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele