Nový ligový sponzor ukázal, že český fotbal má ještě hodně práce
Zaujalo nás
Dlouho to vypadalo, že česká nejvyšší fotbalová soutěž začne bez titulárního sponzora. Nakonec ho Miroslav Pelta, předseda FAČR, oznámil minulý týden, jen jediný den před startem první ligy. Jméno nového sponzora vzbudilo veskrze negativní příval emocí a byť název není to nejzásadnější, ukazuje to, v jakém stavu se český fotbal nachází.
Musel to být pro fotbalové činovníky na Strahově nabitý týden. Před startem sezony totiž nejprve FAČR představil nové logo, v němž se nejvyšší soutěž jednak stylizovala do názvu "1iga" a jednak zcela chyběl hlavní sponzor. Vypadalo to, že se Miroslavu Peltovi nepodařilo naplnit sliby, a minimálně na začátku ani žádný velký patron nebude.
Nakonec si ale svazový boss plácl se zástupci internetové firmy ePojištění.cz a doslova pár hodin před startem ligy se muselo vše předělávat. Na první pohled se to zdá být jako dobrá zpráva pro český fotbal, pro který jsou sponzorské příjmy klíčové, ale jistý nesouhlas by možná nakonec neměl být vyjadřován jen při pohledu na novou grafiku, ale rovnou na celou dohodu.
Miroslav Pelta, který se před sezonou vzdal svého většinového podílu a funkce šéfa v Jablonci, aby se mohl maximálně soustředit na svou práci ve FAČR, původně sliboval, že pro ligu sežene čínského sponzora. Očekávalo se, že tak činí i vzhledem k tomu, že by mohli být Číňané ochotní vložit do fotbalu třeba více peněz než české firmy.
Po předčasném konci Synotu, který jako hlavní sponzor fotbal opustil vzhledem k novele zákona o hazardu, po němž se pro něj stal český rybník méně zajímavým, plánoval Miroslav Pelta najít podobně silného partnera. Osmdesát milionů korun, které Synot do fotbalové kasy ročně přiváděl, bylo opravdu slušných.
Když pak Miroslav Pelta představil jako nového sponzora ePojištění.cz, tak všichni doufali, že byť to nakonec zvládl opravdu ještě později než za pět minut dvanáct, sehnal pro první ligu opět alespoň kvalitního partnera, a to v žádném jiném smyslu než tom finančním.
Po všech dalších stránkách se totiž jinak výběr příliš nepovedl. Nový název "ePojištění.cz liga" vypadá i zní špatně. Grafika se opravdu nevyvedla, nejen logo vypadá jako z jiné dekády a pojišťovací byznys nemá s fotbalem jako takovým příliš společného. To všechno by ale šlo - s většími či menšími obtížemi - přejít, kdyby to tzv. stálo za to.
Podle Luďka Mádla z Hospodářských novin to ale dost možná za to všechno nestojí. Podle jeho dobře informovaných zdrojů totiž ePojištění.cz za pozici hlavního sponzora zaplatí maximálně 35 milionů korun ročně. Pokud je tomu skutečně tak, zdá se být tato spolupráce výhodnější hlavně pro "internetového pojišťováka", který získal už v prvních hodinách po zveřejnění kontraktu naprosto masivní pozornost. Na druhou stranu ale také může jen dobře ilustrovat stav českého fotbalu.
Právě odstartovaný ročník je první, v němž se nejvyšší soutěž osamostatnila. Předseda Ligové fotbalové asociace (LFA) Dušan Svoboda, jenž samostatné lize nově šéfuje, má se svými kolegy do budoucna velké plány. Spolu s Miroslavem Peltou chtějí nejvyšší soutěž hlavně zatraktivnit tak, aby k ní přitáhli jednak více fanoušků a jednak více peněz, ať už od sponzorů nebo televizních stanic. Aktuální dohoda s ePojištění.cz však zřejmě naznačuje, že to bude běh na dlouhou trať.
Situace může být jednoduše taková, že tolik peněz jako Synot či dříve Gambrinus už dnes prostě nikdo nenabídl. Byť fotbaloví funkcionáři jistě doufali v odlišné podmínky, těžko si představit, že by zkušený vyjednavač a byznysmen Pelta přistupoval - a ještě v tak poslední chvíli - na o tolik nižší nabídku, kdyby viděl třeba jen minimální manévrovací prostor pro vyjednání lepších podmínek. Jestli byl odhodlán začít ligu bez sponzora, je takový scénář klidně možný; že zkrátka už česká fotbalová liga tolik netáhne.
FAČR i LFA tak čeká v následujících sezonách plno práce jak se zvyšováním atraktivity, tak s obnovováním důvěry v nejvyšší fotbalovou soutěž. Tyto dvě misky jsou velice úzce propojeny a jedno nepůjde bez druhého. Na obnovení důvěry chce systematicky pracovat například nový šéf komise rozhodčích, Polák Michal Listkiewicz, na atraktivitě musejí zapracovat především kluby. Celkově je ale důležité, aby všichni - kluby, ligové vedení, rozhodčí, televize a další - našli společnou řeč a začali jednomyslně kopat za stejný cíl: kvalitní fotbalovou soutěž, na kterou budeme moci být náležitě hrdí, ať už se bude jmenovat jakkoliv.
Musel to být pro fotbalové činovníky na Strahově nabitý týden. Před startem sezony totiž nejprve FAČR představil nové logo, v němž se nejvyšší soutěž jednak stylizovala do názvu "1iga" a jednak zcela chyběl hlavní sponzor. Vypadalo to, že se Miroslavu Peltovi nepodařilo naplnit sliby, a minimálně na začátku ani žádný velký patron nebude.
Nakonec si ale svazový boss plácl se zástupci internetové firmy ePojištění.cz a doslova pár hodin před startem ligy se muselo vše předělávat. Na první pohled se to zdá být jako dobrá zpráva pro český fotbal, pro který jsou sponzorské příjmy klíčové, ale jistý nesouhlas by možná nakonec neměl být vyjadřován jen při pohledu na novou grafiku, ale rovnou na celou dohodu.
Miroslav Pelta, který se před sezonou vzdal svého většinového podílu a funkce šéfa v Jablonci, aby se mohl maximálně soustředit na svou práci ve FAČR, původně sliboval, že pro ligu sežene čínského sponzora. Očekávalo se, že tak činí i vzhledem k tomu, že by mohli být Číňané ochotní vložit do fotbalu třeba více peněz než české firmy.
Po předčasném konci Synotu, který jako hlavní sponzor fotbal opustil vzhledem k novele zákona o hazardu, po němž se pro něj stal český rybník méně zajímavým, plánoval Miroslav Pelta najít podobně silného partnera. Osmdesát milionů korun, které Synot do fotbalové kasy ročně přiváděl, bylo opravdu slušných.
Když pak Miroslav Pelta představil jako nového sponzora ePojištění.cz, tak všichni doufali, že byť to nakonec zvládl opravdu ještě později než za pět minut dvanáct, sehnal pro první ligu opět alespoň kvalitního partnera, a to v žádném jiném smyslu než tom finančním.
Po všech dalších stránkách se totiž jinak výběr příliš nepovedl. Nový název "ePojištění.cz liga" vypadá i zní špatně. Grafika se opravdu nevyvedla, nejen logo vypadá jako z jiné dekády a pojišťovací byznys nemá s fotbalem jako takovým příliš společného. To všechno by ale šlo - s většími či menšími obtížemi - přejít, kdyby to tzv. stálo za to.
Podle Luďka Mádla z Hospodářských novin to ale dost možná za to všechno nestojí. Podle jeho dobře informovaných zdrojů totiž ePojištění.cz za pozici hlavního sponzora zaplatí maximálně 35 milionů korun ročně. Pokud je tomu skutečně tak, zdá se být tato spolupráce výhodnější hlavně pro "internetového pojišťováka", který získal už v prvních hodinách po zveřejnění kontraktu naprosto masivní pozornost. Na druhou stranu ale také může jen dobře ilustrovat stav českého fotbalu.
Právě odstartovaný ročník je první, v němž se nejvyšší soutěž osamostatnila. Předseda Ligové fotbalové asociace (LFA) Dušan Svoboda, jenž samostatné lize nově šéfuje, má se svými kolegy do budoucna velké plány. Spolu s Miroslavem Peltou chtějí nejvyšší soutěž hlavně zatraktivnit tak, aby k ní přitáhli jednak více fanoušků a jednak více peněz, ať už od sponzorů nebo televizních stanic. Aktuální dohoda s ePojištění.cz však zřejmě naznačuje, že to bude běh na dlouhou trať.
Situace může být jednoduše taková, že tolik peněz jako Synot či dříve Gambrinus už dnes prostě nikdo nenabídl. Byť fotbaloví funkcionáři jistě doufali v odlišné podmínky, těžko si představit, že by zkušený vyjednavač a byznysmen Pelta přistupoval - a ještě v tak poslední chvíli - na o tolik nižší nabídku, kdyby viděl třeba jen minimální manévrovací prostor pro vyjednání lepších podmínek. Jestli byl odhodlán začít ligu bez sponzora, je takový scénář klidně možný; že zkrátka už česká fotbalová liga tolik netáhne.
FAČR i LFA tak čeká v následujících sezonách plno práce jak se zvyšováním atraktivity, tak s obnovováním důvěry v nejvyšší fotbalovou soutěž. Tyto dvě misky jsou velice úzce propojeny a jedno nepůjde bez druhého. Na obnovení důvěry chce systematicky pracovat například nový šéf komise rozhodčích, Polák Michal Listkiewicz, na atraktivitě musejí zapracovat především kluby. Celkově je ale důležité, aby všichni - kluby, ligové vedení, rozhodčí, televize a další - našli společnou řeč a začali jednomyslně kopat za stejný cíl: kvalitní fotbalovou soutěž, na kterou budeme moci být náležitě hrdí, ať už se bude jmenovat jakkoliv.
Komentáře (150)
Přidat komentářPodle mě je lepší, že už v českým fotbale není tolik peněz, aspoň se bude hrát pro radost.
Vždyť je to pravda, ať se koukneš na jakýkoliv vyjádření fotbalisty, trenéra, funkcionáře, tak všichni řeknou, že pro peníze to nedělají, já jim důvěřuji a myslím, že to je jediné co českému fotbalu schází, větší důvěra fanoušků, každý by si měl sáhnout do svědomí, kdo z vás někdy nezapochyboval o poměrech v českém fotbale?
Aspoň pak všichni poznaj pravou práci jako Horvi: http://1gr.cz/fotky/idnes/15/102/cl6/TS5eb0fd_DecibelylaskyPavelHorvth2fotoJKroupa.jpg
Zajímavý. Liga je nekvalitnější za posledních pár let, ale nikdo to sponzorovat nechce.
protože to celý moc smrdí. Pelta má k důvěryhodnosti hodně daleko a kvalita a nasazování rozhodčích je až trapné. se nedivim že s timhle bordelem chtějí mít něco společného pouze pojišťováci
Tak s rozhodčíma se snaží něco dělat, ten Polák zatim nevypadá, že by byl s Berbrem nějakej kamarád, ale to bude chvíli trvat.
je to biznis nikto ti neda 80 milionov len tak...ako spolocnosti sa ti to musi vratit
a teraz si poloz otazku pojdes sa rano dat pojistit do e.pjisteni.cz lebo su hlavny sponzor futbalovej ligy? pojde sa rocne pojistit tolko cehov (zahranicie ani nema zmysel ratat) aby na tom e.pojisteni.cz trhlo 35 melonov ? mozno ale aby sa niekomu vratilo 80 milionov rocne co do toho trieskal synot v nasich podmienkach nehrozi ani omylom
Obecně je se sponzory obrovskej problém. My sháníme hlavního sponzora už tak 3 roky, Sparta ho taky chvilku má chvilku ne a mnoho dalších týmů si na dres radši prdne 3 loga od malých sponzorů, aby z toho měli alespoň nějaký prachy. Nemluvě o těch který maj jako sponzora město. Tohle jen krásně potvrzuje to, o čem tady mluvím už tak 3 roky. Liga se 16 týmy je prostě ekonomicky neudržitelná.
Upřesnil bych to tak, že se sponzory jako takovými problém není, za pár šupů se na fotbale rád zviditelní kde kdo, ale skoro nikdo do toho nechce tlačit víc peněz kvůli označení "hlavní sponzor". Potažmo to udělá jako Fortuna, která dřív například byla hlavním sponzorem jen pro evropské poháry (Slavia).
Slušný bump pro SEO
SEO?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Optimalizace_pro_vyhled%C3%A1va%C4%8De
Já vím co je SEO...přínos z hlediska povědomí o značce je neoddiskutovatelnej, ale z pohledu SEO to nebude mít žádnej větší efekt, protože většina z těch médií na ně odkazovat nikdy nebude
snad
kde tě napadlo SEO?
Jestli je to 35 milionu, tak se ani nic podepisovat nemelo. Ukvapeny krok, ktery se vymsti pri vyjednavani se sponzorem, ktery prijde po ePojisteni.
35 je lepší než 0
https://twitter.com/LukasHandl24/status/759067816460947456
Co vím, tak Synot dával 60 (ne 80) a eP bude dávat asi 50 (ne 35). O osmdesáti milionech se spekulovalo především v souvislosti s Číňany.
Co ty víš..
Úplně přesný to bejt nemusí, ale 80 a 35 je nesmysl.
I když je to v Názorech a komentářích, tak by mě docela zajímalo, jestli autor má nějakej jinej zdroj, než jen ten Mádlův článek a „hned několik obvykle velmi dobře informovaných zdrojů, které mají blízko k vedení českého fotbalu“.
Protože to fakt jen vypadá, že je to použitý účelově po vzoru Blesku.
Odráží to fakt, že si Berbr v českém fotbale dál může dělat prakticky co chce.
Kdyby se přes noc rozhodl, že chce, aby jakýkoliv zápas od nejnižší, po druhou třetí nejvyšší soutěž dopadl třeba 10:0, tak si to zařídí...
Kdo by do tohohle chtěl vkládat peníze?
pravdaozrude.cz liga
https://www.youtube.com/watch?v=BWjSoPXPMPw
Fajn album.
ma to kvalitu ozralovych, divadelnich trhaku....
Pak je to naprosto fenomenální album
Kolik si Havlovo her viděl?
Zahradní slavnost, Audienci a Vernisáž všechny tři se mi líbily a Zahradní slavnost je moje nejoblíbenější. Uznávám, že absurdní drama není pro každého...
Co je na tom logu tak špatně?
Až moc se podobá na logo eurofotbalu
nemíchej češtinu se slovenštinou ty husáku
Hm?
česky se říká podobat se komu/čemu :)
Myslím, že ne, Time.
https://www.google.cz/search?q=%22podob%C3%A1+se+na+taty%22&oq=%22podob%C3%A1+se+na+taty%22&aqs=chrome..69i57.4223j0j1&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=%22podob%C3%A1+se+na%22
že to špatně píše pár tatarů z dementních bulvárních plátku, ještě neznamená, že to tak je
Spíš to znamená, že se to tak skutečně říká...
ano, ale ne v češtině
Evidentně jo.
http://forum.wordreference.com/threads/d%C4%9Bv%C4%8D%C3%A1tko-se-podobalo-na-otylku.2749920/
Barvy, font, propracovanost a celkový nápad tomu chybí.
kromě toho, že vypadá jako kdyby ho dělalo osmiletý dítě v paintbrushi na Win 3.11 v roce 1993, vůbec nic
mně se líbí
tak třeba ten nápis 1iga? To nedava zadny smysl Mela to byt slovni hricka? Hadanka pro chytre? Nevim, nechapu to. A kdyz se zadivas na to modre, tak tam vidis jen iga Pojisteni. Takze nedava smysl ani to barevny rozeleni. No a jak pisou ostatni, neni tam absolutne zadny napad, je to osklive udelany a neni z toho ani pochopit, co za ligu to je. Je to osklivejsi nez logo toho sponzora, ktery prodava pojisteni.
jo já jsem nedávno chtěl jet vlakem, čekal jsem až přijede ten od Českých drah, ale na všech byla jen nějaká malůvka co vypadala trochu jako ČD, tak jsem radši nenastoupil, bůhví co to bylo za společnost
Tak logo ePojisteni.cz už existovalo ( a je podobné, jako logo u eurofotbalu) a chtěli podobně stylizovat logo ligy.
A vzešlo z toho 1iga, které, jak jsi určitě pochopil, naráží na podobnost číslice 1 s písmenkem l.
Na větvi z toho nejsem, ale svůj účel to asi splní. Většina, co ho viděla, si ho zapamatovala a když se někde objeví, budou vědět, o co jde.
Jo, ja vim, ze to logo ePojisteni.cz je puvodni. O to min rozumim tomu, proc ta liga musi mit uplne stejny logo jako jeji sponzor a to jeste s uplne prasackym slovem 1iga. Proc tam musi byt nejak zvyraznena ta podobnost dvou znaku netusim. A to barevny rozdeleni proste takhle nedava smysl. Kazda normalni soutez ma svoje specificky logo ke kteremu dodela logo sponzora, ne hnusny napis na bilem pozadi, ktery okopiruje od sponzora.
Ta verze "1iga" s tmavě modrým pozadím se mi i docela líbí.
http://goo.gl/KbnmRO
Už to vidíš ?
Přesně.
Gambrinus liga teda měla původně tohle, ale i to bylo lepší. Taková klasika...
http://img.blesk.cz/img/2/full/1344523_fotbal-gambrinus-liga.jpg
Tohle bylo náhodou super
Nejlepší logo na světě. Tohle logo by měli používat furt, akorát nahoře měnit sponzory.
A uprostřed písmenko
Ale na tu dobu to ještě nějak šlo
nejvíc se mi líbil Synotu, kde byla vidět práce a nápad..
Ale do toho nynějšího asi nechtěli dát ani korunu, tak to udělala šéfova překuřovačka v malování..
úplně všechno
budte radi ze je aspon v takom stave ako je
S Peltou či lopatou?
Snad už to období temna pod Peltou brzy skončí....
Když už se tady cituje Mádl, tak by se mohlo zdůraznit i to, že se to Pelta snaží částečně pokrejt sponzorem na 2. ligu - Fortunou.
OT: Vzpomínáte v sezóně 2003/2004, kdy tento klub ze slovenský vesnice koupil Bill Gates?
http://www.eurofotbal.cz/kluby/slovensko/fc-licartovce/info/
CSM 2002 FTW
CSM režim. Pak tam ještě někoho koupil linux
Linux koupil Slovan Bratislavu. a přivedl tam skoro všechny nejlepší Slováky působící v zahraničních ligách.
Vypadni.
Copak? Koukám, že tvoje komplexy na Slavii (viz.tvoje výdobytky k preview k zápasům Slavie) nemají konce, co koment to neskutečný komplex.
jo tak to potom jo..
Otázka na zasvěcené - příští sezonu už o sponzorovi a názvu ligy bude vyjednávat LFA nebo tato pravomoc zůstane nadále FAČR? Logický krok by byl přenechat vyjednávání Svobodovi, ne?
Smlouva je na dva roky, pak LFA. Řešilo se to na grémiu.
Tady se máme ještě vcelku "dobře"
Kdo se nudí,ať si počte
http://www.profutbal.sk/ligy/svk2/clanok211204-Chaoticka_druha_liga_startuje_kiezby_radsej_koncila.htm
Za tohle Slovákům patří RESTEKP
REPSEKT
no to je kotel, to jsem zvědavej, jestli to vůbec zvládnou vývojáři fmka nějak pořešit
pokrokovy stat
2. slovenská liga s 22 týmy = velké peníze, 10-tis. návštěvy a vysoká herní kvalita
BTW: Jsou tam aspoň profíci?
Takže Slováci mají fotbalové stránky????? To je krásné. už se jdu registrovat a kouknu se jak se hezky budou ke mě naši slovenští kamarádi chovat
ked nebudes za chuja tak obdobne ako k ostatnym...
Nový ligový sponzor ukázal, že český fotbal stojí za hovno.
kdo by to chtěl sponzorovat, když už tam jsou zase všichni co to zkorumpovali..
Myslím, že ten nový čínský sponzor měl být ICBC, kterému podnikání v ČR vystavila stopku ČNB.
Víc tady: https://www.respekt.cz/tydenik/2016/28/lev-s-rudou-hvezdou-nad-celem
Podle Madla daval Synot 80 mega a epojisteni dava jen 30.
Chápu, žechtěl at pčitečou nějaké miliony a už bylo docela pozdě...ale mohl radši vzát aprtnery kteří by dali po pár milionech a být jen sponzoři a liga mohla zůstat bez názvu...takhle to akorát způsobilo dojem že o to fakt není zájem přitom anš liga šla nahoru poslední roky... bez názvu by liga přišla o miliony ale neztratila by na "prestiži" v názvu.. pokud dali tihle 2x min než synot tak to akorát ted bude působit jako laciná reklama kdy si to každý dá na 2 roky a ahoj...měli vyčkat a někdo by se třebas upsal za balík na 5 i více let...takhlle se prost vařilo z vody a o logu snad ani nemá smysl debatovat ze synotem to nejde srovnávat ani v nejmenším
"...a pojišťovací byznys nemá s fotbalem jako takovým příliš společného."
----------
tak to málokdy má sponzor ligy něco společného s fotbalem, ale zrovna pojišťovnictví docela i jo, protože hráči se pojištují kvůli zranění. V Anglii a Španělsku je sponzor např. banka...
Gambrinus a Synot neměli s fotbalem nic společného?
Vůbec nic. Vážně vůbec nic.
On se fotbal hraje pivem? Nebo tiketem?
Měli by sehnat víc peněz od TV. Ať dává víc O2. Teď si to můžou dovolit bez Premier League.
Nebo ať zas prodaj práva Slovak sportu
To ešte existuje? Väčší amaterizmus v TV som nevidel ako na SS :D
Myslím, že se to změnilo na Arena sport. Ale musím říct, že mi trochu chybí vypadávání obrazu při zápasu a následné výmluvy typu fanoušci na tribuně moc skákali a kvůli tomu se nám utrhaly kabely
Někoho překvapuje, že se do toho průseru žádný sponzor nehrne?
V čele je korupčnický prase, které si v klidu do ligy tahá mrdky alá Horník..
On si to přece odseděl
To myslíš vážně?
Neblbni
Tak furt lepsi odsedel, nez odpracoval.
No a pak máme v lize fůru korupčníků a zlodějů, kteří si to ani neodpracovali, ani neodseděli... Namátkou můžeme jmenovat Myslivečka či Paclíka z Plzně, celou bandu z vedení Slavie včetně čínských proletářů, Rogoze se Starkou z Příbrami, Pučka z Baníku, Karla z Liberce atd, atd...
Karl je zloděj nebo korupčník? O něm vím, že mlátil vězně v base, ale že by kradl.. To samé vedení u nás, tam až na Tvrdíka nevím o nikom, kdo by kradl nebo korumpoval.
Karl je především zloděj, podařilo se mu ukrást takovou drobnost - Preciosu, v té době národní podnik, který generoval zisk 1/4 miliardy KČS. To, že byl zapáleným normalizačním komoušem a trýznitelem politických vězňů, to víš. Proti němu je i STBák Berbr nevinným pionýrem. Slavie - Tvrdík, to je kapitola sama pro sebe, o které se veřejně ví a netřeba to více zmiňovat. Co se týče čínských proletářů (kteří k Vám nalili spousty milionů), tak drtivá většina čínských peněz je vygenerovaná na základě ukradených technologií, výroby nekvalitních sraček a jejich následný prodej za dumpingové ceny, pošlapávání lidských práv apod... Zkrátka Čína je zvrácený hnus...., nechápu, jak někdo může mít radost, že si nás Číňani vůbec všimli...
A ještě tomu všemu veli estebacky prase Romča Berbrovic.
Na druhou stranu 50 mega pro celoroční outdoorovou reklamu na stadionech, TV reklamu u každého zápasu ligy a souhrnů, články a diskuse na netu s jejich jménem - to vážně není až taková velká suma.
30 mega.
"Představení nového sponzora pouhý den před startem nového ligového ročníku byl podle Svobody do jisté míry záměr. "Nevím, nakolik je to standardní, titulární sponzoři se nemění zas tak často. Spolu s naším partnerem jsme chtěli fanouškům a veřejnosti připravit takovou šokovou terapii. Proto jsme to drželi až do včerejška pod pokličkou, což bylo přáním nového sponzora," uvedl Svoboda."
Takže 2. a 3. odstavec mimo.
To nic nemění na podstatě. Název i vzhled jsou otřesné a navíc, jak se zdá, to ani "nestojí za to". Podle mě to byla záměrná inscenace. Sponzor představený s logem na poslední chvíli neměla být "šoková terapie", ale spíš je promítnuta obava, že by se dřív okolo toho strhl humbuk. Jinými slovy strach z hlasité kritiky, která by vrhala stín jak na sponzora tak na ligu. Kromě toho by volaly hlasy po zjištění skutečného "balíku", který pojišťovák do ligy vrazí. Teď na to vše jaksi není čas. Pelta je navíc boss, že se mu podařilo sehnat aspoň někoho. Zkrátka vzkaz fanouškům: darovanému koni na zuby nehleď.
Těm dvěma odstavcům to evidentně rozporuje. A zbytek je tvůj pohled. A zase si přehlídl Svobodu...
Svobodu jsem nepřehlédl, ale to co říká může být jen diplomatické klišé, nebo trocha eufemysmu na to co se Peltovi zrovna nepovedlo. A rozpor tam je jen v případě důvěry k Svobodově zoufalé snaze zakrýt skutečnost, že je nový partner ligy prostě propadák se vším všudy.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2016-17/276170/co-delaji-drevaci-hradec-se-v-dolicku-zbavil-mice-nevidanou-rozehravkou.html, Bohouš
proc ne
Po autu soupeře je docela velká šance při velkým presingu vybojovat míč a seš prakticky hned u brány soupeře bez nějaký větší námahy
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele