Ostrava chce zadluženému Baníku pomoci odkupem nemovitostí
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Baník Ostrava uspěl s odvoláním a získal profesionální licenci
24.05.2013, 14:52
Baník Ostrava se odvolal proti neudělení licence
21.05.2013, 16:27
Dneska se rozhodlo, že Baník nezahyne, řekl jeho šéf Šafarčík
20.05.2013, 22:32
Ostrava pomůže Baníku, klub tak může získat licenci
20.05.2013, 14:00
Baník čeká na pomoc Ostravy, jinak podá návrh na insolvenci
15.05.2013, 14:48
Baník nemá licenci pro další ligový ročník, ale může se odvolat
06.05.2013, 22:08
Zastupitelé Ostravy o záchraně Baníku vůbec nejednali
24.04.2013, 17:22
Ostravští městští zastupitelé budou rozhodovat o záchraně Baníku
23.04.2013, 12:56
Ostrava má za týden rozhodnout o pomoci zadluženému Baníku
17.04.2013, 14:43
Baník Ostrava může mít problémy se získáním licence
10.04.2013, 18:42
Komentáře (195)
Přidat komentářnáklady za roční provoz stadionu = 25 milionů? Tak to doufam, že FAČR přispěje nějakou nezanedbatelnou sumou!
Proč by měla?
Pokud pořád trvá ne tak nesmyslnejch zimních termínech, kdy jede vyhřívání a úklid stadionu naplno, tak by za to měla nést spoluzodpovědnost...
Jsem Banikovec jak hovado prasive, ale tohle si teda rekl dobrou blbost
proč myslíš? Zdá se ti snad, že na tom klub ušetří?
To by pak museli platit cele lize a to je celkem blbost nemyslis?!
no a o čem tu mluvim?! Samozřejmě, že je to blbost...proto by se měl změnit hrací kalendář...
a to jako jak?
určitě začít třeba o 2-3 tejdny dýl s tim, odehrát nahrazovaný ligový kola ve středečnim termínu...
dýl než začnete psát do diskusí, naučte se mluvit spisovně
Musím se ho zastat,čecháčci prostě používají dýl místo později,my máme taky slova,kterým se v Praze smějí,Brňáci,Hanáci,Valaši jak by smet,tohle bych nehrotil.
a to jako proč? neni to nějaká hrubka, prostě normální hovorovej výraz
aha, jarni sezona bude zacinat teda v dubnu jj, proc by nee
ty si fakt Ostravák
Jj jsem, jen nemam ruzove bryle na ocich sam musis uznat, ze je to blbost
takže je pro tebe lepší vyhodit peníze než je ušetřit a vymyslet něco lepšího?
Tak ta suma asi není vycucaná z prstu,ale my máme jen náklady na stadion ve výši v jaké měli nebo mají nejchudší kluby celý roční rozpočet
To každoročně doplňujete nový sedačky, co si diváci nosí s sebou domů, nebo co? To je šílený.
Komu vlastně Baník ty prachy dluží?
Téměř každému. Nemá smysl to vypisovat. Od hráčů přes funkcionáře až po banky,...
je to smutné, ale transparenty na zacatku posledniho zapasu mluvi za vse. NENECHME zaniknout dalsi fotbalovy klub v Ostrave!!!
Naco bude mestu stadion ak klub zanikne? Nic vzlom, ale toto mi pride ako len mozne oddialenie zaniku. To akoze mesto po zaniku stadion preda a postavi sa tam daky supac?
mohlo by tam hrát Brno, to svuj stadion nemá..
Přesně tak. Stadion zbourají a postaví tam byty SNAD by to byly byty. Další obchoďák(y) v Ostravě už nesnesu.
na co byty?
aby tam lide mohli zit
Stejně jako ve Fukušimě. Tam jsou taky nacpané k prasknutí.
jsou prázdné, ale 80ˇje rozprodaných. co sem měl možnost slyšet tak všichni to nakoupili jako investici. V celém komplexu bydlí tak 2O-40 lidí. A to mají příští rok zahájit druhou etapu výstavby
No právě. Mimochodem kde a co se tam ještě má stavět?
ten zbytek volné plochy co tam zůstal, až k těm buňkám, to má být stejně zastavěné jako to coje kolem fukušimy. Aspoň to tvrdili tchýni co tam něco podniká
Aspoň trochu té volné plochy tam mohli nechat teda . Zatím co tam vyrostlo je jedna velká tragedie...
Lol, ta stavba je úžasná (mluvím o obchoďáku) Hlavní problém je, její využití. Být to univerzitní budova, tak jsou všichni nadšení.
v Ostrave jsou desitky tisic volnych bytu, stavet dalsi postrada smysl.
neřekl bych,že desítky tisíc,ale bytů je dost,to co chybí jsou peníze,v dnešní ekonomické situaci,kdy jsou lidi rádi,že zaplatí složenky a mají co žrát je výstavba nových bytů nesmysl,i v Praze,natož v Ostravě.
nerekl bys,ale je to tak
Každý touží po tom bydlet v Přívoze
jo, a Baník bude na provoz bytů přispívat
Pokud se Baník zbaví pozemků a koupí je město, tak určitě pak bude přispívat na byty. Ty jsi slušně mimo.
tak když jsi in, tak mi to vysvětli - prodá se stadion, co dál?
Nejsem IN... jsem freecoolin... bože
Město koupí stadion a pozemky a pokud se vše zesere, tak co s tím asi tak udělá? Bude do toho dávat stále prachy nebo to zbourá a využije plochu na něco jiného? Odpověď je jednoduchá a věřím, že na ni přijdeš...
Město si také vymínilo, že provozní náklady stadionu ve výši asi 25 milionů korun ročně ponese nadále Baník.
Pokud bude ve smlouvě toto, kde máš ty byty?
Bože, to byla jen jedna z možností, co s pozemkem....
25 mega bude Baník platit pouze za předpokladu, když se NIC neposere a město pomůže. Tak to chápu já To už by byla velká štědrost, kdyby se Baník zbavil lousknutím prstu velkého dluhu a ještě měl od města zaplacené náklady
jedna z možností a předkládáš ji jako 100% fakt, navíc místo věcné argumentace se vysmíváš opačnému názoru
Nevysmívám se. Hele, vezmeme to jinak. Rozebírat se to dá až po hlasování. Já jsem napsal jen scénář, který je podle vyjadřování zastupitelů nejvíc pravděpodobný, protože většina nechce hlasovat pro odkoupení (zatím).
Hodně odvážné něco takového říkat největší zdejší osobnosti teda
Promiň.
O mě nejde, jenom mi to přijde jako blbost
Jde o můj osobní pohled na věc. To jsem tam asi měl dopsat, že je to největší osobnost pro mě. Puskas píše úžasné články, má dobrý pohled na věc, zkušenosti, je inteligentní a co mě těší ze všeho nejvíc je to, že si v srdci našel místo i pro Baník
Hmm, největší osobnost. Dobřes to dopracoval, Puskasi
několikaletá námaha nevyšla vniveč
díky
Baník nikdy nezanikde,jde ,,jen" o to,že sešup třeba do MSFL by Baník těžce sportovně a ekonomicky poškodil,podívejme se na našeho rivala Opavu jak se těžce hrabala a dodnes hrabe ze sraček.
nezanikne
Sorry, ale ak sa zo dlhov nevyhrabe tak vyhlasi insolvenciu a zanikne! To ze niekto dalsi zalozi dalsi klub z nazvom Banik je vec druha.
Ja to Baniku neprajem, ale to ze preda len nieco co za nieco staji a nepokryjemu to dlhy tak podla mna zanik len oddiali, teda pokial sa nestane zazrak nikto Banik nekupi a nesplati dlhy
Už aby jsme byli zase čistí..
Jj, nejlepe to komplet zabalit a zacit ve treti lize a jak rikas, zacli by jsem s cistym stitem
jen otázka, jestli by jsme se do GL zase za ty dva roky dohrabali
No právě...
....a ty love co by se daly do dluhů by se mohly narvat do kádru... ...ale já nechci aby Baník hrál III. ligu a nebo aby zanikl...
Takže výhledově půlmiliarda z peněz města na rekonstrukci... super
Kéž by...
blbost
Když na to v Ostravě mají, tak proč ne?
Baníkovci, jaká je pravděpodobnost, že město stadiony prodá/komerčně využije a Baník půjde do Vítkovic?
*pozemky
no s Bazalama už moc nepočítám..
však vítky začínají vypadat k světu, zatímco Bazaly jsou zřícenina
Tak bohužel to tak dopadlo, ještě před 2-3 lety jsem nechtěl o stěhování na Vítky ani slyšet, Bazaly pro mě jsou a vždycky budou druhý domov, ale už jsem se s tím smířil. Teď je nejdůležitější, aby se zachránil hlavně Baník, o Bazaly mi už tak moc nejde.
Tak kdyby se dali zachránit Bazaly bylo by to fajn, ale spíše smiřuji s azylem ve vítkách a po nějaké době a po stabilizaci postavit nějaký 12 000 - 15 000 stánek někde ve Slezské části Ostravy. Furt nechápu proč se tu neudělá v komplexu porubského stadionu. Prostory tam podle mě jsou.
No ono postavit stadion není žádná sranda, když už s rekonstrukcí jsou problémy. Město by nový stadion pro Baník nepostavilo, o nějakých investorech pochybuju a sám Baník bude rád, že se dostal z mínusu na nulu.
Proto mluvím po stabilizaci, takže 10 let bych to viděl na hru ve Vítkách, ale v prvé řadě by se peníze měli pumpovat do mládeže. Radši se obejdu bez stadionu a budu ve Vítkách než bez kvalitní mládeže.
v nový nevěřím :-( dopadneme jako Brno a skončíme ve vítkovicích pokud nebudou chtít opravit Bazaly. A to se jim asi moc nechce, proto si dali podmínku že tam nebude lhůta na rekonstrukci. Zase se to bude odkládat jako tyhle rozhodnutí, jen místo měsíců to můžou být desítky let. Tak ještě aby to odhlasovali, pořád to není jisté a pořád se bojím...
Ve Vítkovicích roste krásný stadion, ale na atletiku. Nikdy to tam fotbalové nebude.
Baník se s vítkovickým stadionem nikdy nemůže smířit. Ten stadion bude zlo vždy.
Už v nic jiného nevěřím...
Podle mého názoru velmi vysoká. Zas nejsem totální blb, abych nepřežil konec Bazalů, i když mě to samozřejmě bude štvát...
A Vítkovický stadion mám blíže
To většina Ostraváků, ale to nic neznamená.
Myslím, že velká... stačí se tam zajít podívat třeba o víkendu a potkáš baníkovce všech funkcí a věkových kategorií, už teď tam z poloviny úřadují.
Díky všem za odpověď. A za jak dlouho by se Baník stěhoval?
no já myslím, že je tu možnost i od další sezony a to kvůli " provozní náklady stadionu ve výši asi 25 milionů korun ročně ponese nadále Baník.", které by se daly využít na splácení dluhů...
Tohle je kravina. Město by se mělo zabývat důležitějšíma věcma, než je fotbal. Ač mám fotbal rád, na Baník si čas od času zajdu, tak jako víceméně nestraník uznávám, že tohle nejsou investované, ale vyhozené peníze. Navíc věřím tomu, že Baníku by to nijak neuškodilo. Takhle se bude jen zase zadlužovat ve snaze splácet staré dluhy a bez pořádného investora (což je utopie), se z toho stejně nedostane. Naopak kdyby "zanikl", tak si myslím, že Baník je tak silná značka, že by se našel někdo, kdo by ho vybudoval od píky a postupně přes MSFL a druhou ligu by se za nějakých 5 let mohl v nové, osvěžující verzi vrátit na českou scénu
Tohle je těžké... Samozřejmě když se vezme Baník jako firma, tak je zvláštní, že přijde podnikatel, klub zadluží/vytuneluje... Proč by mělo město klub zachraňovat? Zase na druhou stranu klub dělá reklamu regionu. Ale je pravda, že by se peníze města měly dávat tak max. na mládež.
Možná jsou,ale když radnice může znovu a znovu rekonstruovat halu,atletický stadion a stavět atletickou halu tak proč mi nemohla podpořit fenomén Baník,Baník to je značka,je to klub,který milují a žijí s ním tisíce věrných,pak jsou tady další desetitisíce příznivců,kteří třeba pro klub úplně nedýchají,ale lhostejný jim rozhodně není.Město prostě musí Baník zachránit,musíííí!!!!
Konecne neco rozumneho
No jo, jenže jak jsem psal - z mojeho pohledu toto není záchrana, ale vyhozené peníze. Dobře, klub splatí půlku dluhů, získá licenci a co dál? Jak splatí ten zbytek?
z prodeje odchovanců?
Fantiš má hodnotu tak 12 mega, víc ne. Greguš, po tom, co v Boltonu neodehrál ani minutu, odejde možná za nějaký 4 mega. Baroše jsou schopni střelit za 10, Svěrkyho teoreticky taky (i když spíš za mín), ale ten neodejde. A kdokoliv další takovou hodnotu nemá. Ti mladí at už třeba Stronati nebo i Holzer, kterému věřím, by museli odehrát aspon 2 roky v základu, aby je Baník střelil za 10 a víc. Třeba Droppa hraje dobře, ale jako DZ neodejde za víc jak 5, to samý Kukec, kterej je zase rebel...
Baroš jestli odejde tak zadarmo
Baroš schválně podepsal dlouhodobou smlouvu, aby za nho Baník dostal nějaký peníze
ne odejde zadarmo. je tak domluvený s vedením.
Jo tohle tež pár lidí říkalo...ale bylo vás jen 49%..podle 51% odejde za nějaký drobný
On line rozhovor se Šafarčíkem - tam jasně říká že přišel a hraje zadarmo a zadarmo i odejde
bohužel je to tak...
Kdo si myslím, že by jim bejval mohl tak dvacku vydělat, je Bárta. Bohužel patří Sigmě, ale kdyby se Baníku podařilo ho levně odkoupit a od by i další rok předváděl podobný výkony, tak 15 minimálně
zbytek je cca 60 milionů - to jsou tři čtyři hráči - Greguš, Fantiš a pak možná i jiní
To samozřejmě nevím,prodejem hráčů,jasně,vím,že momentálně tam nikdo kdo by měl nějakou větší cenu není,ale někdo může vystřelit nahoru a pak se prodá,co já vím,Fantiš,Stronatti,časem nějaký dorostenec jako je Šašinka třeba...ale třeba se nakonec i objeví nějaký investor,možná by do toho mohl jít Světlík,když uvidí,že Baník jde správnou cestou.
tak tak, dost se investuje do mládeže a trenérů mládeže, do pěti let bude ovoce
No a třeba konečně Kukec ukáže co v něm opravdu je,to samé Vladan,Lukeš odehraje na stará kolena svou nejlepší sezónu,Baroš se Svěrkym se stanou nejlepším duem útočníků v historii české ligy,získáme titul,postoupíme do Ligy Mistrů a bude po dluzích,je to možná utopie,ale po 26.kole v sezóně 2002/2003,po debaklu 7:0 na Slavii by asi nikdo neřekl,že za rok budeme zvedat mistrovský pohár my.
Baník pičo!!!!!!!!!!
No a nezapomínejme,že dluhy nad 100 mega by vlastně měl uhradit Petera,uvidíme jak dopadnou případné soudy,ale Petera prodal Baník za 800,- korun s dluhem 100 milionů,ne s dluhem 170...
to je taky zajímavé...jestli se dá na tom vysoudit že zatajil těch 70 ale myslím si že tam je i těch 30 z Rumunska ( já ty kurvy tak nenávidím )
Těch 70 by mělo být od současných majitelů za vložené prostředky. Ale nevím, jak to funguje, moc tomu nerozumím.
no v nějakém rozhovoru Šafarčík nebo někdo říkali že na Peteru ta žaloba podána není bo nebyl u nějakých podpisů co to způsobily, že ta žaloba je na jiné lidi z bývalého vedení kteří podepisovali
Jinak řečeno, Petera není úplný blbec. Odnesou to (snad) lidi pod ním.
OT: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/923449_502301339830098_328102576_n.jpg
skoro jako žid z koncentráku...
Baníčku my tě nenecháme spadnout !!!
ježiš, vás je víc?!
přispěješ svou pětikorunou do kasičky?
filip ty si kombajn
Když sme u toho odkupování stadionů, tak Praha 3 se chystá odkoupit zbytek žižkovského stadionu (část už vlastní) Pak by měla přijít výstavba nějakýho domu s garážema (vedle stadionu) a rekonstrukce stadionu
Paráda, je to tam v krásném prostředí a stadion by si Žižkov taky zasloužil lepší, tak proč ne..
sice mě to nějak nezajímá ale když se to týče fotbalu
je to stejně zajímavé jak tenhle článek
Nechápu to. Do stupidní ČEZ Areny je město schopné investovat každý halíř, ale do Bazalů ani pod novým a očividně spolehlivým vedením nechce vrážet tolik peněz? Ostrava je městem kultury a sportu a obojí se udržením Baníku a případnou rekonstrukcí Bazalů může zase o kus pozvednout. Chápu, že teď dali nemalé peníze do rekonstrukce Vítkovic, ale velká akce tam je jednou za rok, jinak ten stadion bude pořád nevyužitý. Možná čas od času se může uskutečnit nějaký koncert, ale to těžko. Kdežto Bazaly by se po rekontrukci zápas od zápasu plnily a tím by se při chytré dohodě slušně plnily také kapsy města. Nemůže to přece být takový problém. Baník je v celé republice pojem, ať už kvůli jeho tradici a historii, skvělým fanouškům, spoustě vychovaných talentů, ale taky třeba kvůli prohřeškům fanoušků. Souhlasím, že pád do třetí ligy a následná očista by bylo taky docela dobré řešení, ale kde je záruka toho, že se potom vše vrátí do starých kolejí jako před příchodem Petery?
Mým snem je, že město po všech slibech do Baníků začne pumpovat peníze (které taky mají) a zrekonstruují se Bazaly, které město taky odkoupí. Velké procento z výtěžků na vstupném bude chodit do kapsy města a za nějakou dobu se jim to vrátí a navíc jsem si jistý, že při současném kádru a lehkém posílení je Baník schopný městu zase dělat dobré jméno jako tomu bylo kdysi.
lehkém posílení? je třeba nové obrany a taky nového trenéra a i náhradu za Lukeše
Potenciál v obraně je. Stronati je výborný a za pár let bude opora týmu, pokud u nás vydrží nebo ho vedení kvůli dluhům neprodá. Frydrych nasbíral už spoustu zkušeností a věřím, že brzo se natrvalo usadí v základu a přestane dělat hloupé chyby, má na to aby to tam řídil. Druhý stoper se bude muset přivést, protože Vomáčka už má svoje roky a taky už to teď není ono. No a pravého obránce klidně může hrát Mach, není zas tak špatný i když jsem ho hrozně odsuzoval. V nejhorším případě bude hrát Zawada, sice nic nevymyslí dopředu, ale svoje si odbrání.
Stronati ještě musí dorůst, souhlas, a jako třetí stoper ideální pro něj. Frydrych není špatný, ale potřebuje vedle sebe osobnost, Benji už má roky, chtělo by to někoho přivést, ale kde a kdo by k nám teď šel? Besta ze Žižkova?
Nedokážu si představit žádného českého zkušeného stopera, který by k nám šel a byl by ještě pár let schopný hrát. Možná zkusit někoho ze zahraničí, Neves byl majstrštych.. či jak se tomu říká
Ale Neves měl tež plat jak prase. Jsem právě četl v jednom z rozhovorů s Peterou, kde už Baník nebyl jeho a ptali se ho na Nevese, jak se mu povedl takovej super kup a on naopak řekl, že to byl jeden z nejhorších obchodů v jeho životě...
Za kvalitu se platí, to je jasné. Ono celý tým má dost průměrné platy a vyčnívá jen pár jedinců. Jednoho navíc bychom si dovolit mohli, neviděl bych v tom po "revitalizaci" Baníku velký problém. A pokud můžu mluvit za sebe, tak jsem se párkrát přišel podívat hlavně na Nevese a myslím, že by se našlo i víc lidí, které by nějaká ta kvalitní exotika přitáhla.
Já vím no, ale tež kolik takovejch tady už bylo a kolik z nich se prosadilo...Na druhou stranu, pokud nekupuješ vyloženě zajíce v pytli v podobě nějakýho exota z čtvrté brazilské nebo druhé tuniské, ale hráče, který patří mezi to nejlepší v madarsku (Litsingi), tak se to dá brát jako jistota..
Právě jde o to jít na jistotu a nebrat někoho na základě toho, že o něm někdo řekl, že ho jednou viděl v makedonské lize, tak ať přijde na testy(to byl přímo jeden konkrétní případ 2 roky zpátky).
Jo to si pametám
David Bystroň?
Neuwirth
Ten spíš s fotbalem už skončí
to je na tom tak blbě ?
S tím kolenem, pokud vím. Není jisté, že bude ještě někdy hrát.
možná někdo z E. Brabec, Lengyel?
Bystroň
...a řekl bych, že je to celkem reálné.
Na toho jsem úplně zapomněl, ten by zapadl perfektně Jde jen o to, jestli nemá nějakou domluvu s Plzní.
Co jsem slyšel naposledy, tak Plzen s ním počítá...přecijen mají ted prakticky 2 stopery (Hejda nic moc), kteří celkem pravidelně chybují a takový řízek jim tam ted chybí
ten mě též napadl
a jak se k němu staví v Plzni?
Mylsím, že kontakt s ním pořád tak nějak udržují, ikdyž on přebývá v Ostravě...
...myslím, že pro něj bude Plzeň první volbou, pokud dokáže přesvědčit, tak by mohl zůstat - šanci v přípravě dle mne dostane
jej nevšiml jsem si....ten mě napadl jako první...
Co na tom proboha nechápeš? ČEZ Aréna je majetkem města, Bazaly ne. Takže logicky dává město prachy do svého majetku. Když si chceš spravit lavičku na zahradě, tak to uděláš, ale když za tebou přijde soused, abys spravil jeho lavičku za své peníze, tak ti to nebude úplně po chuti. A rozhodně je blbost, že by ČEZ Aréna nebyla využitá nebo snad se tam konala jen jedna velká akce ročně.
Jedna velká akce ročně se koná ve Vítkovicích na atletickém stadionu, nečti mezi řádky.
Promiň, máš pravdu. Nicméně ta podstata je stejná, protože stadión patří do toho komplexu k ČEZ Aréně, MF hale a hotelu. Nemůžeš z toho stadión vydělovat. Opravujou ho, protože jim patří a vědí, jak s tím chtějí nakládat.
no ona ta lavička má v republice velké jméno, FC Lavička je prostě značka, kterou by město, které si říká město kultury a laviček, nemělo nechat padnout
To by samozřejmě nemělo. Já chtěl ale především nabídnout Pizzornovi racionální důvod, proč město vráží peníze do Vítkovice-arény, zatímco o pomoci Baníku jedná. Napsal, že to nechápe.
Tohle je absurdní. Kamarád chodí na Baník co čtrnáct dní, ale když uslyší, že by město mělo narvat sto mega do Bazalů, zuří. Ve městě a kraji je tolik projektů, který potřebujou peníze a oni to narvou do podprůměrnýho týmu, kterej sám o sobě prakticky jakýkoliv relevantní pracovní místa nevytvoří...
Ale to je českej fotbal, místo soukromejch subjektů tu hrajou městy sponzorovaný...
bla,bla,bla
já mám zase několik kamarádů kteří na Baníku ještě nebyli a diví se o čem město tak dlouho přemýšlí, když se dávají prachy na mnohem větší nesmysly a přeplácí se spousta projektů jen tak. A to jsem jim ani nemusel vysvětlovat že město by tím zakoupením Bazalů vlastně o peníze nepřišlo, protože by je mělo v podobě pozemku (Bazalů) - oni si tuhle informaci našli sami. Tvůj kamarád teda asi bude jeden z těch securiťáků ne? Jinak nevím co by tam dělal každých 14 dní bez toho aby o dění kolem Baníku věděl méně než moje matka.
Takže ještě jednou:
1) Město získá pozemky o určité hodnotě (ta hodnota určitě nebude vyšší než skutečná hodnota pozemku - i kvůli tomu to nebylo schváleno dříve, aby byl Baník pod tlakem a město si mohlo diktovat co nejvýhodnější podmínky)
2) Baník "přijde" o Bazaly - bude tam sice smět hrát, ale nebudou jeho
3) Baník za Bazaly dostane peníze které obratem použije na smazání snad větší části dluhů
4) Město si vymohlo zrušení lhůty pro rekonstrukci stadionu (takže to dopadne bohužel asi tak, že se rekonstrukce bude neustále odkládat a pokud se nestane zázrak tak stejně skončíme ve Vítkovicích)
5) Pokud by Baník i přes odkoupení Bazalů městem skončil časem v insolvenci, pravděpodobně by ho to položilo a zastupitelé by místo Bazalů mohli postavit Boltovi byt.
6) Pořád je tu možnost že do toho město nepůjde - takže bod 5 bez bytu
možná to není přesné, ale rozhodně přesnější než tvůj popis s investicí města do týmu
Baník patří do GL !!! Tak doufám, že to dobře dopadne ....
Baník by (Brno také) měl hrát na svém fotbalovém stadionu, což možná nějakou dobu kvůli předchozímu vedení nebude možné.. pokud přijde na řadu varianta Vítkovice, což bych hodně nerad, tak je nutné to brát pouze jako přechod a v žádném případě se s tím nesmířit.
Mě by třeba zajímalo, co by se stalo, kdyby Bazaly najednou vlastnilo město a bylo potřeba trochu zainvestovat pro splnění podmínek Stadiony xxxx.
Dokud to město neschválí, tak se nic nestalo. Zbytek je jenom politika.
Podle mě to schválí, spíš mě ale děsí další vývoj.
...já si myslím že se město cuká jen a pouze skrze podmínky,které si bude diktovat kvůli licenci kterou je Baník tlačen...
sakra hoši dyť je to jasné jak facka ! 100% se bude hrát na Vítkách pokud někdo nepostaví nové "Bazaly". Tady není o čem. Město zavře odkoupením stadiónu fans hubu a bude dál kšeftovat.....
jen aby z toho nebyl další mega tunel
bohužel....
Já prostě nepochopím, proč se stavěla Nová Karolina (která je stejně úplně na nic), když v Ostravě je nákupních center ažaž a Bazaly odkoupit nechcou...jo aha v Ostravě je fotbalových týmů taky ažaž
No, Fukušimu nestavělo město. To je prodalo pozemky a umožnilo vznik toho hnusu.
A co ta zastávka? To už zacvakalo město ne?
Jo, tu jo.
No a ta stala taky nějakých 70 milionů a je tam úplně zbytečna, protože se tam dá jít z Dr. Malého, Elektry a Náměstí republiky a ze všech je to kousek...
Fukušimu?
?
Fukušima se říká Karolíně?
Jup.
http://zpravy.idnes.cz/video-fukusima-ii-v-ostrave-filmarum-vadi-stavba-v-centru-mesta-psg-/domaci.aspx?c=A120102_1709492_ostrava-zpravy_sot
http://zpravy.idnes.cz/recesiste-opet-prekrtili-novou-karolinu-na-fukusimu-p0a-/domaci.aspx?c=A120321_212116_ostrava-zpravy_jog
http://www.msstavby.cz/modernizace-vitkovickeho-stadionu-6-07-05-2013/
..je to zajímavé...jakou bude mít kapacitu po dokončení?
" Konečná kapacita městského stadionu, po dokončení všech tribun, má v roce 2014 dosáhnout 15 tisíc sedících diváků."
hm uvidíme.... ale spíš
co nám jiného zbude?
Když se s tím smíříme, tak nic.
No tak myslím,že asi nic moc neuděláme ! Je nás málo. A nějaké pochody Ostarvou nám nepomůžou. Leda bysme se mohli dát na dráhu zločinu ve jménu fotbalu.
.....chtělo by to znovu pochod...
To se nám "město" vysměje a navíc se nasere ( bo bude bordel).
i kdybychom s tím nic neudělali tak to nesmíme vzdát předem! Jak vidím tu dráhu a vedle ještě pískoviště pro skokany...navíc tribuny klesají strašne pozvolna - v žádném případě stadion pro fanoušky fotbalu. Jestli jsou prachy na stadion který se pořádně využije jednou ročně tak ať netvrdí že na fotbalový ty prachy nejsou.
Už to začali prodávat! To je síla: bazaly tecka cz !!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele