RONALDINHO ZÍSKAL ZLATÝ MÍČ

28.11.2005, 22:25
Aktuality
Zlatý míč za rok 2005 má celkem očekávaného majitele. Prestižní ocenění pro nejlepšího fotbalistu působícího v Evropě si za své vynikající výkony v dresu Barcelony vysloužil brazilský míčový kouzelník Ronaldinho. Druhý skončil Frank Lampard z Chelsea, třetí pak jeho krajan a kapitán Liverpoolu Steven Gerrard. Mezi padesáti nominovanými byli i dva čeští reprezentanti, Petr Čech a Pavel Nedvěd…

O Ronaldinhově triumfu před necelými dvěma týdny s předstihem informoval španělský deník Marca, podle něhož se Brazilec ve Francii účastnil tradičního pózování s trofejí. 25letý reprezentant za sebou má vskutku skvostný rok. V jeho průběhu byl naprosto nepostradatelnou součástí Barcelony, s níž se v květnu také radoval ze zisku španělského titulu. Během letní přestávky pak dovedl Brazílii jako kapitán k triumfu na Poháru FIFA a aby těch trofejí nebylo málo, vyhrál rovněž anketu FIFA o nejlepšího fotbalistu světa. O oprávněnosti zisku Zlatého míče pak většinu pochybujících přesvědčil minulou sobotu, kdy dvěma parádními góly potupil obranu Realu Madrid a prakticky rozhodl o výhře katalánského klubu 3:0. Ronaldinho nakonec v jubilejním padesátém ročníku ankety získal 225 bodů.

Na dalších medailových příčkách se srovnali dva angličtí reprezentanti. Na druhém místě skončil Frank Lampard (148 bodů) z Chelsea a třetí jeho kolega z národního týmu Albionu Steven Gerrard (142 bodů). Oba hráče od sebe nakonec dělilo pouze osm bodů. Další "prohru" do své sbírky přidal Thierry Henry (41 bodů), který se umístil na čtvrtém místě. O osm méně jich poté nasbíral loňský vítěz trofeje Andrej Ševčenko.

V padesátce uchazečů o Zlatý míč se ocitli i dva Češi. Brankář Chelsea Petr Čech získal při své druhé nominaci mezi evropskou elitu sedm bodů a společně s Michaelem Ballackem, klubovým spoluhráčem Didierem Drogbou a Juanem Riquelmem mu patří dělené čtrnácté místo. Druhým Čechem byl jako v posledních letech tradičně Pavel Nedvěd. Záložník Juventusu se mezi nominovanou padesátkou ocitl v kariéře již poosmé. Nedvěd i vinou častých zranění získal jenom jeden bod a dělí se o 23. příčku s liverpoolským Luisem Garciou.


Výsledky ankety Zlatý míč
1.Ronaldinho225 b
2.Frank Lampard148 b
3.Steven Gerrard142 b
4.Thierry Henry41 b
5.Andrej Ševčenko33 b
6.Paolo Maldini23 b
7.Adriano22 b
8.Zlatan Ibrahimovič21 b
9.Kaká19 b
10.Samuel Eto'o18 b
John Terry18 b
12.Juninho15 b
13.Claude Makelele8 b
14.Michael Ballack7 b
Petr Čech7 b
Didier Drogba7 b
Juan Román Riquelme7 b
18.Zinedine Zidane5 b
19.Gianluigi Buffon4 b
20.Jamie Carragher3 b
Cristiano Ronaldo3 b
22.Michael Essien2 b
23.Luis Garcia1 b
Pavel Nedvěd1 b
25.David Beckham0 b
Mauro Camoranesi0 b
Fabio Cannavaro0 b
Gregory Coupet0 b
Cris0 b
Deco0 b
Dida0 b
Emerson0 b
Luis Figo0 b
Diego Forlan0 b
Roy Makaay0 b
Michael Owen0 b
Park Ji-Sung0 b
Andreal Pirlo0 b
Raul0 b
Arjen Robben0 b
Roberto Carlos0 b
Robinho0 b
Ronaldo0 b
Wayne Rooney0 b
Lilian Thuram0 b
David Trezeguet0 b
Marc van Bommel0 b
Ruud van Nistelrooy0 b
Patrick Vieira0 b
Xavi0 b


Přehled dosavadních vítězů:
1956 - Stanley Matthews (Anglie)
1957 - Alfredo di Stefano (Španělsko)
1958 - Raymond Kopa (Francie)
1959 - Alfredo di Stefano (Španělsko)
1960 - Luis Suarez (Španělsko)
1961 - Omar Sivori (Itálie)
1962 - Josef Masopust (Československo)
1963 - Lev Jašin (SSSR)
1964 - Denis Law (Skotsko)
1965 - Eusebio (Portugalsko)
1966 - Bobby Charlton (Anglie)
1967 - Florian Albert (Maďarsko)
1968 - George Best (Severní Irsko)
1969 - Gianni Rivera (Itálie)
1970 - Gerd Müller (Německo)
1971 - Johan Cruyff (Nizozemsko)
1972 - Franz Beckenbauer (Německo)
1973 - Johan Cruyff (Nizozemsko)
1974 - Johan Cruyff (Nizozemsko)
1975 - Oleg Blochin (SSSR)
1976 - Franz Beckenbauer (Německo)
1977 - Allan Simonsen (Dánsko)
1978 - Kevin Keegan (Anglie)
1979 - Kevin Keegan (Anglie)
1980 - Karl-Heinz Rummenigge (Německo)
1981 - Karl-Heinz Rummenigge (Německo)
1982 - Paolo Rossi (Itálie)
1983 - Michel Platini (Francie)
1984 - Michel Platini (Francie)
1985 - Michel Platini (Francie)
1986 - Igor Bělanov (SSSR)
1987 - Ruud Gullit (Nizozemsko)
1988 - Marco van Basten (Nizozemsko)
1989 - Marco van Basten (Nizozemsko)
1990 - Lothar Matthaeus (Německo)
1991 - Jean-Pierre Papin (Francie)
1992 - Marco van Basten (Nizozemsko)
1993 - Roberto Baggio (Itálie)
1994 - Christo Stoičkov (Bulharsko)
1995 - George Weah (Libérie)
1996 - Matthias Sammer (Německo)
1997 - Ronaldo (Brazílie)
1998 - Zinedine Zidane (Francie)
1999 - Rivaldo (Brazílie)
2000 - Luis Figo (Portugalsko)
2001 - Michael Owen (Anglie)
2002 - Ronaldo (Brazílie)
2003 - Pavel Nedvěd (Česká republika)
2004 - Andrej Ševčenko (Ukrajina)
2005 - Ronaldinho (Brazílie)


Autor: Tomáš Pavlík

Komentáře (231)

Přidat komentář
smazaný uživatel

No je to super, anketa FIFA mezi trenery je sice pro mě mnohem více vypovídající, ale tak rád samozřejěm jsem

Reagovat
HOST*

V 1. desitce jen JEDEN hrac ze spanelske ligy. Ta liga skutecne upada cim dal vic.

Reagovat
smazaný uživatel

A vis to je me osobne uplne u prdele? I kdyby v prvni tisicovce nebyl ani jeden hrac ze Spanelska, tak at, hlavne ze kdyz si pustim zapas Barcy, tak nepadnu nudou, jako pri Liverpoolu nebo jakymkoli italskym tymu ( snad krome AC, obcas... )

Reagovat
HOST*

Na druhou stranu ten kdo je prvni, tak si ji zcela jasne zaslouzi - je fakt nejlepsi !

Reagovat
smazaný uživatel

A co si zaslouzi? Tu cenu? Vzdyt s tim souhlasim. Jenom narazom na to, ze me zajimaj spis jiny veci, nez takovyhle ankety ( ikdyz nezastiram, ze vitezstvi hrace meho tymu potesi )

Reagovat
HOST*

Ronaldinho dokáže dát nějakej gol ale třeba Beckham ty centry kdyby Beckham necentroval na goly tak by nepadaly goly

Reagovat
smazaný uživatel

A že jich Real letos dává tolik, třeba oproti Barce...

Reagovat
HOST*

Reagovat
HOST*Andy

Máš naprostou pravdu. O kvalitě teamu přece vypovídá celkový TEAM, se všemi svými zápory i klady(ať už je to předvedená hra, trenéři, náhradníci, realizační team atd.). A o kvalitě ligy vypovídá... no to se mi nechce ani vypisovat, těch aspektů je strašně moc. Ale určitě o ní nevypovídá to, že v první desítce Zlatého míče je jeden hráč z dané ligy.

Ten host co jsi na něho reagoval buď: nehrál nikdy fotbal, dělal si srandu a nebo měl hodně slabou chvilku.

Reagovat
smazaný uživatel

To má orpavdu velkou vypovídací hodnotu...

Reagovat
PJ

Dva, ještě Etoo...

Reagovat
HOST*

no 2 ještě Eto´o

Reagovat
smazaný uživatel

a navic, jsou tam 2 ( a to jeste Xaviho nikdy poradne nedocenej, minimalne na 10. - 15. misto ma uz ted, a kdyz vidim Zidana na 18. tak si o tom myslim sve... )

Reagovat
smazaný uživatel

No teď si azs budo uvšichni myslet jak jsem zaujatý (dřív než to někde řekne, ať se mrkne na výsledky barcy...) ale xxavi a Deco MNOHEM výš a chybí tam skandálně Puyol.

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu v tom, že si zaujatý.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud tam ty tři hráče bys nedal výš, tak si zaujatý taky.

Reagovat
smazaný uživatel

Prečo volíš formu, že: "skandálne " tam chybí Puyol. V tom si zaujatý, podľa mňa to nie je žiadny škandál. A Deco s Xavim by mohli byť hore, ale majú tú smolu, že žijú v tieni Ronaldinha.

Reagovat
smazaný uživatel

Protože to je skandální...Asi si moc zápasů baryc neviděl...

Reagovat
HOST*

Neni to skandalni. Ma to tak byt. Aspon ses presvedcil, ze mate v kadru 2-3 kvalitni hrace. Zbytek prumer, ktery momentalni staci na Real Madrid.

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé, že s tím průměrem hrajeme nejhezčí fotbal na světě.

Radši už nepiš, a´t si neděláš čím dál tím větší ostudu a neukazješ dál svou neznalost.

Reagovat
HOST*

A na co vam je ten nejhezci fotbal? Navic se nechavas ovlivnovat jednim nasim mediem. Zkus cist i zahranicni servery. No a jeste abych to dopsal - pockej na jare, jeden DFENZIVNEJSI tym a opet barca vylitne. Uvidis sam. Chelsea u vas hrala do vylouceni to, co chtela. Barca se doma na nic nezmohla do to odchodu Drogby. A znam par tymu, co dovedou tohle zahrat

Reagovat
smazaný uživatel

Já domácí media vůbec nečtu, čtu pouze media zahraniční, ty očividně ne, pochybuju, že člověk neschopný se pdoepsat by dokázal přečíst článek v jiném jazyce, když má problémy s jazykem mateřským.

Atraktivní fotbal k čemu, Třeba k tomu, aby se divácvi bavili, od toho tu ten fotbal je, aby bavil diváky...

btw, loni jsem porazili dva superbetonářské týmy: AC i chelsea a chelsea si asi nedělala moc co chtěla, dkyž musel Drogba ven

Reagovat
smazaný uživatel

Nemôžeš mať ale všetkých v hre o Zlatú loptu. Opakujem, žijú v tieni Ronaldinha a hovorím ti to stále. A Barcu pozerám často, lebo hraje pekne.

Reagovat
HOST*Andy

"Superbetonářské"? Chelsea vstřelila zatím 33 golu pokuď vím. A AC hraje podle mě nejkrásnější fotbal na světě!

Reagovat
smazaný uživatel

vystřelila...kdy? letos? my jsme s ní hráli loni, kdybys ten záasp viděl, tak víš, jaký to byl beton...No a Ac hraje hezký fotbal proti slabým týmům, proti silným to co chelsea...

Reagovat
HOST*Andy

Jo letos ty neznalče! A Barca vstřelila 34 pokuď vím. Tak to porovnej. Rozdíl to je asi velkej,že?!

A náhodou ten match na Nou Campu jsem viděl. A CFC hrála parádně, proti Attacku Barcy to ani jinak nešlo hrát. 1:2, to byl do domácí odvety vynikající výsledek.

A AC nehraje pěkný fotbal jen proti slabým, ty fakt nevíš. Např CO TŘEBA NEZAPOMENUTELNÉ FINÁLE S LIVERPOOLEM?. nebo teď výhra nad Juventusem. A kdo s nima minulý rok prohrál a pak horko těžko, jen díky Ronaldinhovi, vyhrál. SE ZPAMATUJ!

Reagovat
smazaný uživatel

Horko těžko vyhrál Horko těžko vyhrát nad AC, to je teda ostuda..., navíc to říkáš, jak kdyby ROnaldinho nebyl hráč barcy nebo co...holt jiní mají smůlu, ale ronnie hraje za barcu a když díyk němu vyhrajem, tak je to naše plus, ronaldinho HRAJE ZA BARCU...Ještě bych rád dodal, ež my jsem sice horko ětžko yvhráli, nicméně to stejné se dá řícto AC u nich, to si nezmínil, proč?

A s tou chelsea, jsme se právě ptal, proč mluvíš o letošku, když jsme s chelsea hráli v minulé sezoně, na to si neodpověděl...letos ať si hraje jak chce, unsá betonvoala přesto dostala dva goly...

A Ac hraje dobrýá fotbal jen proti slabým, proti Liverpoolu to bylo trošku jiné, oni celkem náhodně po první minutě vedli a dali dva goly z brejku, to že si to pak totálně posrali nebylo kvůli jejich snaze hrát útočný fotbal...

Mrkni se na oba záapsy loni s barcou a uvidíš, jak AC betonovalo...

Reagovat
HOST*

Takovych Puyolu lita po hristi hodne. Je to lepsi obrance, ale neni spicka. No a Deco, to je kapitola sama o sobe. Nahodne goly (hlavne po dorazkach), spravne 0 hlasu. Jediny Xavi z tech tri by mohl byt vys, Puyol tam opravnene neni. Tecka.

Reagovat
smazaný uživatel

Deco tam není od golu, hodnotit ho podle nich značí nízkou inteligenci, stejně jako hodnocení Puyola jako "lepšího" ale ne špičku a stejně jako neschopnost se podepsat...

Reagovat
smazaný uživatel

lol, kde ze tech Puyolu beha tolik? Ja ze bych 3 poslal do Slavie, 2 do Barcy, Real by si taky ty 3 vzal, ManU a cela Italie po nem touzi uz dlouho, takze misto pro dalsich dejme tomu 50 Puyolu by se naslo. Tak dej adresu, kde je najdu, na tom trhnu majland

Reagovat
HOST*

Vsude, dela velke chyby.

Reagovat
smazaný uživatel

Např? řekneš aspoň tři?

Reagovat
HOST*

A Eto'o hraje kde, ty chytráku??? Ve Španělsku se aspoň hraje fotbal a né beton a nakopávání dopředu, jako hrajou Chelski a Liverpool!!! Takže myslim, že ten úpadek postih jinou ligu

Reagovat
HOST*Andy

Narážíš na Anglány!?

Tak si dej pohov, jedinej kdo tu upadá jseš TY!

Reagovat
antimadrista

Proč by upadala? Na rozdíl od jinejch lig, ta soutěž je vyrovnaná, kde i outsider může porazit velkoklub a může vést (viz Osasuna) Ostatní ligy jsou stereotipní viz Serie A či Premier league

Reagovat
Jajinek

Wigan???? Livorno????

Reagovat
HOST*

A prave proto vysilate do Evropy zveracke tymy a pak se tady brecite nad evropskymi pohary

Reagovat
HOST*

to melo byt antimadristovi

Reagovat
smazaný uživatel

tragede

Reagovat
smazaný uživatel

To těch klubů moc neznáš, ale aspoň něco

Reagovat
Jajinek

To byly jenom priklady klubu ktere nemaj tradici,pred casem hrali jen nizsi souteze ale presto dokazou zatapet velkoklubum - neco jako Osasuna...A nerikej ze je La Liga lepsi jen proto ze je vyrovnana...To ze v Italii dominujou Juve Ac a Inter a v Anglii Chelsea, Arsenal a ManU neznamena ze ty ligy nejsou kvalitni...spis jsou kvalitni prave tyhle tymy protoze si bez problemu drzi svou pozici i proti silnym protivnikum jako jsou As,Fiorentina,Sampadoria,Tottenham,Live nebo Newcastle

Reagovat
smazaný uživatel

Můžeš mi říct, v čem si Inter udržuej pozici před AS? Kdy vyhrál Inter naposledy titul, A kdy AS?

Reagovat
Jajinek

T oti říct můžu....Inter naposled 1989 a As 2001. Ale tak sem to nemyslel...spis ze posledni sezony spis As hraje stred tabulky a Inter se (bohuzel marne) pokousi o Scudetto...konci druhy,treti nebo tak...Posledni sezony je ve predu pravidelne Juve Ac a Inter...ted teda aj Fiorentina.As je letos 8. loni byli 8. v roce 2003 8....proste si proti nim drzime V POSLEDNI DOBE pozici na spici...i kdyz s toho si titul nekoupime

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on je to spíš problém AS než úspěch Interu.

Reagovat
Jajinek

Bohuzel tohle je pravda...

Reagovat
HOST*

Stereotypni? Aspon jsou tam poradne zname kluby s historii. Ne jak ve Spanelsku, kde bud nekdo odskoci vsem a ma titul (ted barca) nebo tam realy bojuji o titul se san sebastianama

Reagovat
smazaný uživatel

abych tě vyvedl z omylu, tak už se párkrát stalo, ež dokocne sezony se o titul praly jen dva kluby, právě Real s Barcou, takže to, že tvé vědomsoti sahají po rok nanejvýš pět let zpátky, neznamená, že vše vždy bylo tak jak si jen ty pamatuejš, paamtuješ si toho moc málo na to, aby si psal takové kraviny

Reagovat
HOST*Andy

Sračky, co ti hosti dneska bludí!?

Reagovat
smazaný uživatel

takze podle tebe sou Barca nebo Real kluby bez historie? Nikdo je nezna? Vis aspon, co je to offside?

Reagovat
HOST*

Mimochodem Barca 1x Lm a 3x veletrzni pohar

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to jsamozřejmě víme, ještě bych přidal 4PVP a schopnost se podepsat, btw, kolik si toho vyhrál ty?

Reagovat
HOST*

Reagovat
smazaný uživatel

Koukam, ty ses ten "statistickej fanousek" - kouknes do statistik, kdo ma nejvic a tomu fandis, ze...

Reagovat
HOST*

dva neumis cist

Reagovat
HOST*

A Eto´o je z ligy anglický nebo co????

Reagovat
smazaný uživatel

Můžu se zeptat, co sjo uyt body zač? Podle čeho se udělují, jestli to jsou vlastně hlasy nebo jak?

Reagovat
HOST*

Hlasy (Deco a Xavi 0 )

Reagovat
smazaný uživatel

No to se směješ leda sobě, dovol abych se přidal

Reagovat
HOST*

Proste jenom precenovani hraci

Reagovat
smazaný uživatel

nebo spis precenujes ty sve fotbalove znalosti

Reagovat
HOST*

Drogba 7, asi nejlíp bránící útočník, co

Reagovat
HOST*

Carragher 3 hlasy (jak mu ho mohl nekdo dat) Naopak Ch. Ronaldo jen 3

Reagovat
smazaný uživatel

C. ROnaldo nebyl lepší než Carragher...

Reagovat
smazaný uživatel

C.Ronaldo je lepsi nez Carragher... Jo a to treti misto Gerrarda- dal bych ho trosku niz:-) Naopak Johna Terryho do prvni petky... Muj nazor,o.k.?

Reagovat
smazaný uživatel

V čem je lepší? Nejseš trochu zauajtý proti Liverpoolu? Třeba i ten Gerrard, za Terryhio by ho dal fak jenom...

Reagovat
HOST*Frank

To nemyslíš vážně

Reagovat
smazaný uživatel

co? Ronaldo je lepší kvůli kličkám? Nebo proč?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak kdyz maji nekteri 0 ( a na nektere se jaksi "pozapomnelo" ), tak i ty 3 sou pro oba az moc... Ale kdyz tam tak koukam, tak spousta hracu za zasluhy, nekteri nehrali pravidelne ve svejch tymech, nekteri 1/2 roku zraneni, tymy nekterych nevyhrali ani "fň", což u Villarealu nevadi, u Arsenalu, AC, Realu nebo ManU uz ale ano ). Proste Ronaldinho si to zaslouzi, s 1. petkou souhlasim, zbytek radsi no coment

Reagovat
HOST*paja

RONALDINHO JE NAPROSTO JASNEJ!!! další místa jsou jen věcí názoru....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to bych neřek...

Reagovat
HOST*Andy

Carragher!? to je parádní obránce a vyhrál ligu mistrů, narozdíl třeba od C.Ronalda. To je zákeřný jak jsou v dnešní době obránci nedocenění! Hlavně od těch co tady píšou ty bludy. "A teeen umí kličky, hmm... a ještě dává goly. A ta image" Hovno! podle mě byl Carragher o DOST důležitější pro svůj team než C.Ronaldo v min. ročníku.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Bez Carraghera by Liverpool Lm nevyhrál. Ronaldo letos nedokázal nic a má celkem problémy dostat se do sestavy.

Reagovat
HOST*Barca

Podle Eurosportu by dneska měla hrát Barcelona přátelák s nějakým výběrem.

Reagovat
HOST*Barca

2. měl být Henry.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to si jenom myslíš.

Reagovat
HOST*

To neni sám, kdo si to myslí! O ten beton z Londýna žádnej fanoušek fotbalu nestojí!!!

Reagovat
HOST*Andy

Ty se nazýváš fanouškem?

Reagovat
smazaný uživatel

Ja síce obľubujem Lamparda, ale na Ronaldinha teraz nemal. Ináč sú tam všetci zo zahraničia, ktorých by som chcel do Realu: Ronaldinho , Lampard, Drogba, Ibrahimovič i Cr. Ronaldo. Okrem nich by som z cudzincov bral iba Teveza.

Reagovat
smazaný uživatel

... Zabudol som samozrejme na Nedvěda...

Reagovat
smazaný uživatel

probud se

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*yarda

...že když líbal Zlatý míč, neotevřel pusu, to by ho pěkně poškrábal!

Jinak samozřejmě gratulace Ronaldinhovi, jedinou chybu, co má, je klub, za který hraje, a hlavně fanoušci, co mu fandí Zvlášť někteří

A hráči ze sedmého místa přeji ještě větší zlepšení a hlavně jiný klub

Reagovat
smazaný uživatel

Áno a bol by to superkup, lebo včera som niekde čítal, že v mladosti hral obrancu, takže nahradí Carlosa, Ronalda aj s Raulom sám a naraz.

Reagovat
antimadrista

Vtipálku

Reagovat
smazaný uživatel

Adriana se ti zachtelo, hmm... No, jestli ho budete kupovat jako Joaquina, tak v 35 k vam mozna prestoupi. Ne do Kataru, do Realu pro vysluzku

Reagovat
HOST*yarda

On půjde možná do Kataru a ty jdi zcela určitě do prdele Případ Joaquín mě taky sere, abychom dodrželi fekální terminologii

Reagovat
smazaný uživatel

potesi me, kdyz se podari rejpnout do fanouska Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldinho byl letos bezkonkurenční a možná že bude i na dalších 5let...ještě že real umí tak pěkně přetahovat hráče barcy , už se těšim

Reagovat
smazaný uživatel

Bejvavalo v dobe, kdy byl nas prezident na horsi inteligencni urovni nez vas ( tezko uveritelne, ja vim, ale Gaspart to dokazal ). Spis nam se bude casem hodit jeden takovy maly, sikovny brazilec z Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Proč pořád chceš toho robinha? Vždyť hraje velký hovno a v brazilii jak hrával si ho hrát neviděl, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Vyjimecne ( ale opravdu vyjimecne ) na tebe zareaguji: videl sem par zapasu ( Santos, repre - moc jich nebylo, asi 4 ) a ten kluk to v sobe ma, bude vynikajici. Jenom si urizl moc velky sousto a ted mu zaskocilo. Vybral si strasne spatne, ani ne tak klub, jako dobu, proste svuj prechod do Evropy uspechal. Jenom se bojim, aby tam neshnil, ostatni hraci Realu sou mi u prdele, ale Robinha by byla fakt skoda. Ale snad ho to nezlomi, kdyz ho nezlomil unos matky, tak tohle vydrzi, na MS se predvede a sup s nim k nam ( jestli ho teda Frank bude chtit, jestli ne, tak sup s nim kamkoli mimo Real )

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, těch reakcí na mě od tebe byly už desítky btw.

K tomu robinhovi, myslím, že u nás by neměl šanci na flek. Nejenže je hodně podobný Ronaldinhovi i co se týče postu, ale v útoku Etoo a vpravo Messi...

Reagovat
smazaný uživatel

Jen pro upresneni: ty reakce byly do urcite udalosti, kterou si me urazil. Tim koncim debatu na tohle tema

Reagovat
smazaný uživatel

Nedávno si taky reagoval, navíc rád o mně mluvíš i když vbůec nemám s něčím nic společného, tak mě zmíníš, tak nedělej...

Reagovat
HOST*yarda

Prostě na tebe sere, tak se s tím smiř, není první a možná ani poslední....

Reagovat
smazaný uživatel

No kdyby na mě sral, tak mi to vadit nebude, to orpavdu ne, nicméně by to aspoň mohl dodržovat, když slíbí, že reagovat nebude

Ty bys taky nemsuel do všeho strkat nos a dělat si ostudu

Reagovat
smazaný uživatel

Ale na druhou stranu chápu, že se ho snažíš zastávat, i ty ses už několikrát snažil na mě nereagovat a zatím si vždy reagoval...

Reagovat
HOST*yarda

I ta chvíle možná přijde Kyslíku, ale kdo má pořád číst ty tvé rozumy. Ty bys ani nebyl spokojený, kdyby na tebe nikdo nereagoval, žejo? A že těch témat, kdy jsme se porafali už bylo

Reagovat
smazaný uživatel

No jak se to vezme, u ěkoho by to bylo asi o ničem, kdyby neragoval, na druhou stranu jsou jiní, kteří se stejěn k fotbalu moc nevyjadřují a kdžy, tak jsou to takové...no...hospodské řeči, a u nich by mi to opravdu nevadilo, dosaďte si sami, o kom jsme mluvil.

Reagovat
HOST*yarda

Hm, na mě to určitě nebylo, můžu být klidný Já se tady většinou snažím rozpoutat diskuze fotbalovými příspěvky, že se o ty některé nefotbalové je někdo schopen hádat do krve jak debil, jenom aby neprohrál, je čistě jeho problém

Reagovat
smazaný uživatel

Na tebe to nebylo a urážet rominha, když tady není, to můežš snad jen ty...

Reagovat
HOST*yarda

Rominho se s mnou o diktátorském králi Juanu Carlosovi Hrozném, který se po třech letech otočil na pětníku, nehádal

Reagovat
smazaný uživatel

No za to tady měl jiné úlety, ale o tom se já bavit nechci, nevím, proč si ho vůbec vytahoval

Jednou třeba pochopíš jak to bylo a nebdueš slepě poslouchat to, co řeknou v madridu...

Reagovat
HOST*yarda

Rominha jsi vytáhnul první ty, tak nekecej! A kde jsi sebral to, že se řídím tím, co se řekne v Madridu? Podle toho, že čtu AS? Ale no tak, Kyslíku, nepodceňuj mě

Reagovat
smazaný uživatel

sám si to několikrát říkal....

Reagovat
HOST*yarda

Já se snažím řídit hlavně podle vlastního úsudku. Nové informace samozřejmě beru u zdroje, proto taky přispívám hlavně ke šp.lize, ale rozhodně to není jen AS nebo MARCA...

Reagovat
smazaný uživatel

Podle vlastního úsudku, tak to potom jo

Reagovat
smazaný uživatel

Zajimava myslenka - rusim sve neragovani na Kyslika, odted na nej jenom seru yarda is the best ( ale fandi spatnymu klubu )

Reagovat
HOST*yarda

Kult zaniká, pokud se k němu nikdo nehlásí

Reagovat
HOST*paja

Robinho ted určitě nehraje nějak úžasně,ale že hraje ,,velký hovno,, to je trochu přehnaný ...zdá se mi,že když jde o Real tak máš tak trochu mlhu před očima....

Reagovat
smazaný uživatel

začni si zvykat

Reagovat
smazaný uživatel

pekne receno

Reagovat
smazaný uživatel

Další vyjímka... "Vyjimecne ( ale opravdu vyjimecne ) na tebe zareaguji"

Nic ve zlém, msuel jsem si rýpnout, když mi tak nahraješ

Reagovat
smazaný uživatel

upozorneni pro cloveka, co neumi do 5ti napocitat - toto je readce na Nawriho ( staci si spocitat RE )

Reagovat
smazaný uživatel

to já samzořejěm vím, nicméně víš o kom to asi bylo, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Velký hovno je samozřejmě vůči tomu, co se očekávalo. Když tady bude hrát někdo ve třetí lize a bude nejlepší střelec, ttak řeknu, že hraje parádně a přitom na Robinha nemá, prostě to musíš brát relativně.

Reagovat
smazaný uživatel

Zvyká si , prišiel v zlom čase. Inak Ronaldinho viackrát vravel, že jeho sen bol hrať za Real. Bolo to síce dávnejšie, ale ja by som túto tému ešte neuzavrel.

Reagovat
smazaný uživatel

Prosimte vychladni, to sou ty tradicni kecy, kdyz se mluvi o nejakym prestupu. A kdyby tam sel, tak bysme mu ten jeho usmev srovnali

Reagovat
smazaný uživatel

To by som vám neradil, vieš ako krásne budú vypadať na klubovej fotke Ronaldinho s Ronaldom so žiariacimi úsmevmi.

Reagovat
smazaný uživatel

no, pokud by na ty fotce nyl Ronaldo, tak to by musela byt nejaka ta sirokouhla

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte im chýba jeden a potom by boli dlhý, široký a bystrozraký..

Reagovat
smazaný uživatel

to by vlastne chtelo 3D fotku - sirka pro Ronalda, vyska pro Adriana a hloubka pro zuby Ronaldinha

Reagovat
HOST*yarda

Hade!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Roanldinho tohle nikdy netvrdil, oěpt sis něco vymyslel Vždy mluvil o Manchesteru jako o svém snu...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teraz kecáš a to fakt Kyslík. O Man U sa nezaujímam, ale viem na 1000% , že to bolo tak ako som napísal. Ronaldinho vravel vtedy o Reale. A ten čas raz príde...

Reagovat
smazaný uživatel

To není pravda, jseš mimo, už bylo skoro jasné, že půjde do manu a on furt říkal, jak tam půjde rád, i dnes říká, že by jednou rád zkusil premier league, tak si nejdřív zjisti fakta.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ja hovorím o tom rozhovore, kde povedal, že v hĺbke srdca by chcel raz hrať za Real Madrid. A to sú fakty. Ináč to čo hovoríš ty a čo hovorím ja sa vzájomne nevylučuje.

Reagovat
HOST*yarda

Nehádejte se jak malí yardové. Ronaldinho alias Dinho nám utekl o rok. Chtěl vypadnout ze St.Germain, co nejdřív a rok nepočkal. Pak Beckham poslal do prdele Laportu a ten sebral Ronaldinha, aby utišil ty fanoušky, kteří se těšili na Beckse. Kdo udělal líp, vidíme dnes. A Dinho půjde do Chelsea ManU na něj nemá...

Reagovat
smazaný uživatel

Je asi jasné, že jednou do premier league odejde, ale proč by na něj Manchester jako neměl???

Reagovat
HOST*yarda

Jako finačně

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně no, v posledních deseti letech nejvíce vydělávající klub světa

Reagovat
HOST*yarda

Až na ten poslední rok I sami fanoušci ManU v poslední době připouštění, že Glazerova volba nebylo to pravé ořechové...

Reagovat
smazaný uživatel

Já mluvím celkově o deseti letech, tak si jeden rok strč někam...

A fanoušci Manu byli proti glazerovi od začátku, ještě než tam vlezl, takež tvoje poslední věta ztrácí podstatu...

Reagovat
smazaný uživatel

A to ses mimochdoem poksuil zamluvit to, že by na něj manu neměl...

Reagovat
HOST*yarda

Pokud postavíš vedle sebe Chelsea a ManU, je jasný, kdože je solventnější... A vůbec: vy byste ho pustili Jestli ne, tak je naše debata čistě akademická

Reagovat
smazaný uživatel

Víš, on není jeden klub na světě, prostě je blbost říct, že by na něj manu neměl, když je to nejvíce vydělávající tým posledních let, arguemtnuejš jen tím, že chelsea má víc

a jednou ronnie odejde, to je jasné...

Reagovat
HOST*yarda

Hm, takže až bude starý, tak ho za zásluhy kopnete do prdele a nedopřejete mu čestný odchod ve vašich barvách No a nevím, co je rozhodující, jestli někdo vydělává víc za deset let, nebo že má pár set miliard petrolejových dolarů. A to, že šel do Barcelony místo do ManU, kam chtěl vždycky jít?

Reagovat
smazaný uživatel

Vždycky chtěl jít do manchesteru a jednou určitě odejde do anglie...

A zdůrazňuji odejde, ne že ho vykopnem, to mělo znamenat, co? byla to jen tvá nechápavost? Nebo špatné přečtení příspěvku?

Reagovat
HOST*yarda

Takže vy si ho NECHÁTE odejít

Reagovat
smazaný uživatel

Když bdue chtít, tak ho neudržíme a jednou bude chtít novou výzvu...

Reagovat
HOST*yarda

Hmmm

Reagovat
smazaný uživatel

A to, že některý klub má víc peněz neznamená, že žádný jiný klub na nějakého hráče nemá...

Reagovat
smazaný uživatel

To nejsou holé fakty, on to vždy tvrdil o Manchesteru, to že to jednou kdesi PRÝ řekl, to nci nezanmená, ono celkově tyhle řečí nic neznamenají, ale když o jednom klubu celou dobu mluvím, že tam chci jít a někdy mezi tím to řeknu jednou o jednom jiném, tak už to neznamená vůbec nic. Kdyby k vám chtěl, tak rok počká...

Reagovat
HOST*Mára

co to tady kecáš za blbosti On chtěl jít do Man.Utd. stát se prvnim brazilcem v jeho dresu,do žádnýho Madridu nikdy nechtěl si nejdřív zjisti fakta a nekecej blbosti

Reagovat
HOST*Mára

to je na vasqueze

Reagovat
HOST*yarda

Že chtěl do ManU, vědí všichni. Ty bys ale mohl místo nadávek a dělání ocáska Kyslíkovi něčím prokázat, že NIKDY v žádném rozhovoru neřekl, že do Realu nechce. Dokážeš to? Nebo ti zase někdo bude dělat advokáta?

Reagovat
HOST*Mára

advokáta jo hmmm,já nikomu vocase nedělám,jen řikám jak to je!!!a v kterym rozhovoru řek,že do Realu chce to má jako řikat já nechci tam,tam a tam nobo co

Reagovat
HOST*Mára

pardon chci

Reagovat
HOST*Mára

ne má tam bejt nechci ::biggri

Reagovat
HOST*yarda

Co se rozčiluješ? Já tě jen slušně požádal, abys to nějak rozumně zdokumentoval, pokud ti to dělá potíže, měls to říct rovnou

Reagovat
HOST*Mára

já se nerozčiluju,já se ti směju trapáku a už sem to to řek víc nemám co dodat!

Reagovat
HOST*yarda

No ale svůj argument si neprokázal, dokážeš jen nadávat

Reagovat
smazaný uživatel

Tohlle je yardova kalsika, jakmiel se někdo vloží na stranu soupeře v debatě, je to hned ocásek a advokát apod. Prostě hjo hrozně sere, když někdo má stejný názor jako někdo, s kým on nebo jiný madrista nesouhlasí.

Zajímavé, když zrovna on sám je taková vlezprdelka vůči jednomu nejmenovanému...

Reagovat
HOST*yarda

Tak já to rozčlením, advokáta děláš Antimadristovi ty a ocáska dělá Mára tobě A ten vlezdoprdelka, jak ty tomu říkáš je bez komentáře: Nejspíš tě sere, že si s Rominhem či s Wectorem popovídám líp než s tebou, ale za to si můžeš, chlapečku sám...

Reagovat
HOST*Mára

koukám,že ty si taky pěknej vocas já řeknu svůj názor a hned sem vocásek

Reagovat
HOST*yarda

To není pravda, názor ti nevyčítám, mně pouze občas případá, že to prostě jiným moc přihráváš

Reagovat
HOST*Mára

když je to pravda!!! a tohle je

Reagovat
smazaný uživatel

Njn, nesmí mít jiný názor než tady pan yarda, to pak se do něho hend musí pustit, protože kde to jsme, nikdo přece nesmí proti yardovy nic říct...Opět se tady ukázala česká povaha "držet hubu a krok"

Reagovat
HOST*yarda

Ó ano to říká ten pravý Nesouhlasí s ním ani souvěrci a má řeči, o tom, kdo musí mít vždycky pravdu A dokonce má u mě doma kameru, vševěd! Kyslíku, mrkni se prosím na skoro JAKOUKOLIV diskusi a uvidíš, kdo v nich dělá největší bordel, kdo okamžitě bryskně ohodnotí inteligenci veškerých přispívajících a musí mít vždycky poslední slovo, a ono ani není divu, protože ve finále stejně víš, cos tím chtěl říct, jen ty sám, započítaje do toho i značné množství překlepů, vyplývajících z tvé dychtivosti OKAMŽITĚ odpovědět. A ty máš ještě žaludek na to, mě osočovat z toho, že doma mlátím do klávesnice? K smíchu! Spíš do ní řežeš ty a ani to navíc neumíš pořádně Já rozhodně nemám problém s tím uznat něčí názor, ale ani ho nemám problém dát najevo. UFFFF...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsaně no, ale jakmiel někdo má při hádce stejný názor jak já, to se ty můžeš posrat, jak si dovolil souhalsit s kyslíkem??? Hend mu musím začít nadávat,, bože.

Reagovat
HOST*yarda

"Dělání ocáska" je podle tebe nadávka? A jestli sis nevšiml, tak nesporné příspěvky, typu "Eto´o je nejlepší střelec ligy", kde za tebe nepíšou další culos hlášky jako "Je to tak" nebo "Přesně tak", nechávám bez odezvy, tak si nevymýšlej. A boha do toho nepleť, spoléhej se na sebe

Reagovat
smazaný uživatel

an oej to nadávka, nadávka není jen sprosté slovo ale něco, čím druhého urážíš a tohle byl přesně ten případ.

Reagovat
HOST*yarda

Čím jsem ho urazil? Pravdou?

Reagovat
smazaný uživatel

No s wectorem sis opravdu poekcal víc než se mnnou, to fakt jo

A tvé debaty s rominhem? Krom občasnégho jeho zastání ses ním víckrát než se mnou nebavil. A mrzet mě, že si nějaký madrista povídá s jinýmu, to snad nemyslíš vážně

Nicméně si stoím za tím, co jsme nahoře napsal, jakmile se někdo psotaví na stranu tvého souepře v hádce, tak doma ničíš klávesnici a všem nadáváš

Reagovat
HOST*yarda

Hádat rozhodně neznamená bavit se, víc nerovná se líp...

Reagovat
smazaný uživatel

To neznemaneá, ale wector i rominho toho s tebou musí ještě hodně dohnat

Reagovat
smazaný uživatel

btw, konečně si mi tu vlezprdelku sám potvrdil, já přece o rominhovi nidke nepsal

Reagovat
HOST*yarda

Ne? Tak se koukni někam nahoru... A víc nerovná se líp, to by ses měl taky naučit

Reagovat
HOST*yarda

A mě prostě dokáže dostat takovéto "přesně tak" od nějakého jiného cula

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ťa doktore absolútne nechápem. Ty si niekedy úplne neskutočný. Ja sa s tebou predsa nehádam, že chcel hrať v Premier ligue a v ManU. Ja ti len hovorím, že som čítal rozhovor / alebo počúval, už neviem presne / , dávnejšie, kde Ronaldinho spomínal na svoje doterajšie futbalové kroky a túžby už od detstva a tam povedal to, čo som napísal. Možnože chcel hrať za Real, keď bol tinedžer, to už je jeho problém, ale túto vetu povedal. Tak neviem prečo tu robíš z niekoho vola - a s dokonalou asistenciou toho Máru. To ti jako tak záleží na takej kravine ? Alebo nemáš čo robiť? A to jako čo chceš teraz odo mňa magnetofónovú nahrávku alebo čo? Keď mi nechceš veriť mi never, mne to je jedno, čomu ty veríš, ale to tu prosím ťa nerozpitvávaj až do absurdity / ako spomenul yarda /.

Reagovat
smazaný uživatel

No pokud mi budeš říkat ve věci ,ve které mám pravdu, že kecám, tak ti to dám najevo, snad si nemyslíš, že to nechám tak?

Reagovat
smazaný uživatel

Jezisi jakej tohle ma smysl? Rekl, nerekl, neni to jedno? Jak si muzes byt jisty, ze to nerekl, myslis si, ze ti treba nejakej rozhovor neunikl? Mohl to rict uz davno, driv, nez se o nem mluvilo ve spojitosti s Barcou, vzdyt o jeho prestupu do Realu se mluvilo driv nez o prestupu do Barcy, pridej k tomu ty tradicni kecy fotbalistu, jak touzi hrat tam a tam ( viz kolik toho nakecal Ronaldu - mym snem je Real, za tejden uz to byl Arsenal... ) a vyjde ti, pri trose zdravyho rozumu ( a odlozeni tve pychy ), ze to mohl nekdy placnout... To je zase flame o hovne

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sis to asi nečetl, tak se do toho nepleť, viditelně plácáš nesmysly.

On nikdy moc neříkal, že chce do barcy a už vůbec ne do realu ,vždy říkál manchester manchester, ani já sjem ndike neřekl, že on by chtěl i dřív do barcy, tak si to nejdřív pořádně přečti.

A možná to někdy v nocincáh řekl, to já jsem už taky psal, zase sis to pořádně nepřečetl, nicméně vždy preferoval manchester a o to mi šlo, zas vazquez má asi nějaký problém s roandlinehm v barce, nejdřív ho sere zdrobnělian jména, pak ho zas sere do realu...

a ty si to buď přečti, nebo příště nereaguj

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi polib prdel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale, se nám nějak lísáš teďka Jak říkám, lepší nereagovat vůbec než mlet takové kraviny a pak místo zalezení někde do rohu to zachraňovat tímhle.

běž si to přečíst, no běž...

Reagovat
HOST*Andy

A políbíš mi taky prdel, please.?

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nepotřebuju nic zahravat do rohu, ze nemam posledni slovo me nezabije, takze ANO KYSLIKU, RONALDINHO NIKDY NIC O SVEM PRESTUPU DO REALU NEREKL, JAKO VZDY MAS ABSOLUTNI PRAVDU, MY VSICHNI OSTATNI SME BANDA DEBILNICH KRETENU A NIKDY NEDOSAHNEME TVE UROVNE. Doufam, ze ti to udelalo dobre

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo, opět si potvrdil, že neumíš číst, tím se i vysvětlují tvé předchozí nesmysly

Já jsme říkal, že to možná někde řekl...

Reagovat
smazaný uživatel

No, ja už na toto nemám nervy... Nechajme to tak a povedzme, že sme si trebárs nerozumeli a hotovo.

Reagovat
antimadrista

Bravo Ronnie bravo.Je opravdu ten nejlepší Eto'o měl bejt ale na lepším místě.

Reagovat
Potty

Eto'o

Reagovat
smazaný uživatel

čemu se směješ ty "inteligenční ignorante"?

Reagovat
HOST*Potty

no že Eto'o měl být na lepším místě

Reagovat
antimadrista

No jako měl no

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Ronaldinho by chtel Henryho k nam. No nevim, je vynikajici, ale tohle by se vymykalo nasi strategii nakupu. Navic kam s nim?

Reagovat
antimadrista

Henryho nechci

Reagovat
smazaný uživatel

doufám že ho nechce ani Laporta, jestli ho získáte tak to potom jak řekl beks potěš pán bůh

Reagovat
smazaný uživatel

Tak LAporta je právě svou "láskou" k Henrymu známý

Reagovat
HOST*

Tak Barcelona má dluhy na 30 let dopředu (a to ještě, když to všechno doře půjde). 2 roky zpět nakoupila pár hráčů, což ji zase hodně vyšťavilo. Teď v létě za penízky nepřišel nikdo a další rok taky nikdo nepřijde, to snad víš ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona má dluhy, to ví asi každý, nicméně jen ti, co se fotbalu trochu věnují, ví, proč je to na tak dlouho dopředu. Je to kvůli splátkovému kalendáři, kde na každý rok připadne malá suma splacení, Barcelona může vklidu nakupovat, s tím se v tom splátkovém kalendáři počítá, takže zas ti to nevyšlo.

Reagovat
HOST*

Jak že mi to nevyšlo?! Teď nekoupili nikoho a až v létě zas nikoho nekoupí, tak to nevyjde jen a jen tobě

Reagovat
smazaný uživatel

Teorie co se stane v létě si nech, tvé vědomosti o finanční situaci jsou nulové, tak se o ní nevyjadřuj, bude líp pro tebe

Reagovat
HOST*

Jak víš, že jsou nulové. Sám jsem ti napsal o tom dluhu a myslíš, že o tom spl. kalendáři jako nevím. Žádná velká ryba to určitě ale nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdybys o tom něco věděl, tak víš, že to nemá ŽÁDNÝ vliv n anákupy klubu a nikdy bys neřekl, "a to ještě, když to všechno doře půjde", to je taky nesmysl, tohle by člověk znalý situace neřekl...

A o té velké rybě taky, když hje čím dál tím víc spojována barca s Henrym...

Reagovat
smazaný uživatel

A na tom je neco spatnyho? Prisel Bommel, zacal hrat Messi z "B", po zraneni se nam vratili Motta, Edmilson a Gabri. Kde je napsano, ze se kazdej rok musi koupit 5-10 hracu? To je zvyk sparty a podle toho to pak vypada. Barca ma urcitou strategii, ty se drzi a vyplaci se to, zadny chaoticky nakupy typu "Ten je dobrej, toho berem, tamtoho taky a ty 3 navrch.." prenechame jinym

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Beckham by chtel Henryho k nam. No nevim, je vynikajici, ale tohle by se NEvymykalo nasi strategii nakupu. Navic kam s nim?

Reagovat
smazaný uživatel

mela byt reakce na "Henry"

Reagovat
smazaný uživatel

pochopil jsem

Reagovat
HOST*Andy

No tak... zas tak špatný fotbal nehraje, jak tu pořád kydáte. A nezapomeňte, že dnešní fotbal je taky o taktice. Kdyby hrála Barca tak útočný fotbal v Anglii, tak soudím, že by měla daleko větší problémy než ve SVÝ Španělský lize( "svý" zdůrazňuju proto, že ve Spanělsku není nyní lepšího teamu).

Uvidíme jak to dopadne v LM, tam se ukáže, to je značka kvality. Nej favorité podle mě: Barca,CFC,AC,Bayern,Juve.

Reagovat
smazaný uživatel

No o tom pochybuju, ve španělský lize týmy proti barce zalezou a barco tvoř, v anglii by to asi nehrozilo...

Reagovat
HOST*Andy

No jo, ale tady jsou ještě jiné okolnosti. Např. tvrdost, slabší obrana Barcy, mírnější rozhodčí připouštějící tvrdou hru. Ale to jsou jen spekulace, Barca PL nehraje. To já jen chtěl najít argument pro srovnání. Když pro Vás Barcáky existuje jenom FCB a Primera...

Reagovat
antimadrista

Anglie je tvrdá,ale ne technická,bysme si je tam všechny dávali

Reagovat
smazaný uživatel

Slabší obrana barcy je minulost...loni byla špatná, tak je automaticky špatná i teď???

Reagovat
smazaný uživatel

Koukate na to nekdo? Ronaldinho vyhral anketu o nej gol kola ( solicko proti Realu ) Akorat me dostala jejich pocitacova "simulace" - vypadal pri tom jako dite po obrne

Reagovat
HOST*Barca

Viděl jsem a dívam se.

Reagovat
HOST*Barca

To mělo být reagování na Eurogoly sorry.

Reagovat
HOST*Gauner

Já si myslim, že letošní ročník ligy mistrů je už docela nudný a jasným favoritem je Bayern, buhužel v dnešní době nemá soupeře, a tak doufám že se to ještě Chelsea trochu doučí.

Reagovat
smazaný uživatel

jen tak mimochodem, etoo byl ješt s Ronniem a Lampardem zvolen do užší nomiance na cenu FIFA pro nejlepšího hráče světa...já teda nechci rýpat, ale někteří si tadyo to teď koledovali, ja se smáli tomu, že měl být Etoo výš a tak...

Reagovat
HOST*Andy

Eto'a, Henryho a další superstar, strčí Nicolas Maurice-Belay hravě do hravé kapsy!

Reagovat
smazaný uživatel

1.Barca ma svoju kulturu a to je utocny fotbal. kritizovat ju zato, ze nevyhrala ligu majstrov je smutne, lebo proste vyhravaju to betonarske, alebo viac ci menej defenzivne tymi, ktore su vacsinou humusne a neda sa na ten fotbal pozerat. naposledy stal za nieco fotbal snad len od madridu, ale i to je dost davno.je to proste v logu klubu BARCA = OFENZIVNY FOTBAL a ja ako fanusik ofenzivneho fotbalu sa mozem spolahnut, ze nikdy len koli prachom ci trapnom zapisani sa do historie vitazov LM(I KED BY SOM CHCEL) to nezmeni a keby to niekedy chceli, tak myslim, ze nie je problem nakupit desat betonarov a hrat defenzivne. raz to snad vide. bohuzial nie sme klub za ktorym stoji abramovich, berlusconi,fiat, atd.atd a nemame take bohate financne zdroje, aby sme si mohli dovolit urazit srdce nasho fanusika nepeknou hrou a prave nas herny styl ziskava nasmu klubu sympatie po celom svete a vdaka nemu sme vyrabajuci a prosperujuci klub aj bez oligarchom vyssie vymenovanych. mimochodom to vyradenie s chelsea je tak dolezite pre vsetkych, ze mna to fakt nechyta ani sa postavit z postele. barca bola v celom dvojzapase lepsia. belletti si bohuzial dal po ojedinelom utoku chelsea vlastnaka a to rozhodlo. naviac carvalhov faul sa tiez rad zabuda, ale vysledok mnohym ku dovodu na machorvanie staci. nevadi. ja som spokojny s tym co mam a viem, ze ked nabuduce zapnem tv, tak to bude pre mna zazitok a velka zabava ako ked mam pozerat zapas Bayern vs. juve, ci pred sezonou sa hrajuci pripravak chelsea vs. ac milan co bola najvacsia nuda aku som kedy zazil. mimochodom. v minulej sezone az na zapasy so shaktorom davali v tv najcastejsie hadajte koho? asi to svedci o zaujme sirokej verejnosti.

2. tato anketa je fakt o nicom a je po odbornej stranke znacne neodborna. neved , ktory premarodil velku cast sezony a v reprezentacii nehral ma viac bodov ako XAvi? zaujimave. Hlavneze sa tam nonstop cpe maldini akoby iny obranca na svete ani neexistoval.

3. neviem preco si tu zase niekto bere moj nick do huby ked tu nie som. na chate tradicne trepe nezmysli a nedokaze sa s tym vyrovnat a teraz tu na mna kyda. hold velmi smutne.

4. off topic tu tradicne pretrvava ci tu som alebo tu nie som, takze eventualne ponaucenie z predoslich hadok by si mal zobrat niekto k srdcu.......

Reagovat
smazaný uživatel

1. lépe bych to neřekl

2. souhalsím

3. yrada to myslel ze srandy, tak ho hned neodsuzuj...

4. offtopic ej problém no, možná že až vymizí moje hádky, pak něčí zajímavé iformace o o holení atd atd, bude líp

Reagovat
smazaný uživatel

3.

Reagovat
HOST*

VSICHNI JSTE VOZRALOVE

Reagovat
HOST*yarda

Jo, přesně tak, Rominho, Kyslík to teď jistě ohodnotí jako někde výš, ale faktem je, že do své huby si vzal tvůj nick on a ne já...

Reagovat
smazaný uživatel

No to už nezakecáš, prostě ti to ujelo no, stane se...

Reagovat
smazaný uživatel

4. tomu, že vymiznú tvoje hádky neverí asi nikto

Reagovat
HOST*yarda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

1."bohuzial nie sme klub za ktorym stoji abramovich, berlusconi,fiat, atd.atd a nemame take bohate financne zdroje, aby sme si mohli dovolit urazit srdce nasho fanusika nepeknou hrou" to jako mužstva hrají podle tebe nepěkný fotbal díky bohatému majiteli?

2.Kdyby se tě někdo zeptal,komu bys dal Zlatý míč,řekl bys Xavi? Já myslím,že ne.Xavi nemůže dostat víc hlasů,protože pro jeho klub jsou minimálně 3 hráči důležitější.A každý,kdo volil hráče Barcelony,dal Ronaldinha nebo Eto'a.

Reagovat
smazaný uživatel

1. vidim, ze si to nepochopil. Barca ma po svete fanusikov vdaka tomu, ze hra ofenzivny pekny futbal odkedy tento klub existuje. my sme od fanuskov velmi zavisli a zmenit nas herny styl by urcite znamenalo ich stratu a to si nemozme dovolit narozdiel od .... , ktorych financie su prakticky neobmedzene.

2.Hovori tu niekto o tom komu by som dal zlaty mic? hovorim, ze xavi bol lepsi ako nedved a hlas nedostal. a neviem co sem vnucujes , ze pro klub su traja hraci dolezitejsi. proste bol lepsi ako nedved, bol, tak co mi tu chces vymluvat.

Reagovat
smazaný uživatel

Xavi byl lepší jako Nedvěd? A na to jsi přišel jak?Ty vidíš jenom Barcelonu a nikoho jiného.Podle mě byste se bez něho v klidu obešli.Teď,když je zraněný se to ukáže.Myslím,že to na vaši hru nebude mít vůbec vliv.Rozhodně není a nebyl lepší než nejdůležitější hráč Juventusu.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, xavi bol lepsi ako nedved a ty zase vidis len a len italii. Xavi patril medzi najlepsich hracov co behali po tomto svete ale bohuzial jeho post je nedoceneny. Nedved je jediny ofenzivny zaloznik v Juventuse , lebo ako emerson,vieira tak i camoranesi, ktory bol vacsinou ofenzivny uz viac brani ako ide dopredu a hrat bez ofenzivneho hraca je to citit. a dokonca naco je niekomu zraneny hrac, ked xavi ma jedny z najlepsich hodnoteni. si zslepeny, alebo fotbalu nerozuies. chod sa vyspat. si trapny.

Reagovat
HOST*

Kdyby kazdej kupoval levné Slováky typu Hodůr,Hološko apod.tak by se zvedla ůroveň naší vyjebaný ligy do píče.

Reagovat
smazaný uživatel

no podla mna je momentalne najlepsi hrac v cr dusan svento, ktory stal 11 mega. ale samozrejme je to len moj nazor.

Reagovat
smazaný uživatel

Mně se nejvíc líbí Krajčík.

Reagovat
HOST*Michal

Může mě někdo říci za kolik Ronaldinha nyní "někdo" může vykoupit ze smlouvy, prosím?

Reagovat
smazaný uživatel

150 tuším...

Reagovat
Xavi

Reagovat
Xavi

blbě jsem se podíval

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele