Škrtel: Máme perspektivnější tým než Češi
Martin Škrtel je v současnosti jedním z nejvýznamnějších talentů slovenské reprezentace, který běhá po fotbalových trávnicích. Našemu webu poskytl exkluzivní rozhovor, týkající se nejenom jeho ruského angažmá v Petrohradu, ale především srovnání českého a slovenského fotbalu.
Mezi českými čtenáři vaše jméno není prozatím moc známe, jak byste se charakterizoval?
Co se týče mých silných a slabých stránek, tak to by museli odpovídat trenéři... Ovšem myslím si, že mám celkem dobrou hru hlavou, jsem tvrdý v osobních soubojích. Zlepšit bych se měl hlavně v tom, aby mé výkony neměly kolísavou formu. Ovšem na takovou otázku se velmi těžko odpovídá.
V Rusku už působíte nějaký ten pátek, jak byste své angažmá zhodnotil?
Moje působení střídaly šťastnější a ne moc příjemné okamžiky. Ze začátku to bylo velmi těžké, jelikož do Zenitu jsem přišel jako velmi mladý a neznámý hráč z malého slovenského klubu. Trenér Petržela mi sice dával příležitosti, jenže z jeho strany jsem nepociťoval důvěru. Vyčítal mi chyby, za které jsem nemohl, a chyby, při kterých jsem ani nebyl na hřišti. Zvrat nastal po příchodu trenéra Advocaata, jenž mě zařadil do základní sestavy a prakticky pod jeho vedením hraji všechny zápasy s výjimkou těch, kdy mě trápí zranění nebo nemohu nastoupit kvůli disciplinárním trestům. Z jeho strany cítím plnou důvěru a myslím, že se to i hodně odrazilo na mých výkonech.
S trenérem Dickem Advocaatem se Zenitu zatím daří výborně, je velmi blízko titulu, myslíte si, že to dotáhne až do vítězného konce?
Pevně v to věřím. Nejen já, ale všichni v Petrohradě – hráči, trenéři, vedení, fanoušci... Sice se nám na začátku sezóny nedařilo podle představ, ale v její druhé polovině jsme vytvořili šňůru 13 zápasů bez prohry a dostali se až na první místo. V současnosti máme dvě kola před koncem ročníku dvoubodový náskok na Spartak Moskva. Vše je v naších rukách a já pevně věřím, že se toho vytouženého titulu nakonec dočkáme.
Také v Poháru UEFA vás čeká ještě na podzim tuhý boj o postup ze skupiny A. V prvním a velmi důležitém zápase s Alkmaarem jste pouze remizovali, myslíte si, že tento výsledek další vývoj ve skupině nějak zásadně ovlivní?
Je pravda, že jsme neuhráli výsledek podle naších představ, ale herně jsme byli jasně lepší, jenže několik stoprocentních šancí zůstalo nevyužito. AZ Alkmaar jednou vystřelil na bránu a byl z toho gól, přesto si myslím, že ještě není nic ztracené. Teďka musíme bodovat v řecké Larisse, porazit doma Norimberk a postup by nám už utéct neměl.
Za pár dnů se opět střetne ve vzájemném kvalifikačním duelu Česko s reprezentací Slovenska, jak to podle vás dopadne?
Škoda, že už v tomto zápase prakticky o nic nejde, jelikož atmosféra by byla napjatější, kdyby ještě Češi hráli o postup. Ovšem určitě to bude i nyní zajímavý zápas, protože rivalita mezi národy, ať už v hokeji nebo ve fotbale je obrovská, na zápas se těším a doufám, že uhrajeme výsledek, se kterým budeme spokojeni.
Zkuste tipnout přesný výsledek?
Těžko říct, ale pevně věřím v naše vítězství 2:1.
Dnes už bývalý trenér Irska Steve Staunton během kvalifikace jednou prohlásil, že Slovensko má lepší tým než právě Češi, co si o tom myslíte?
Nevím, co na to říct... Je to jeho názor, určitě nás to může těšit, ale zatím jsme to nepotvrdili, protože Češi jsou stále před námi a dá se říct, že ve všem. Přesto bych řekl, že máme perspektivnější tým.
Ovšem stále nemůžete říci, že byste ve svém týmu měli velkou fotbalovou osobnost typu Tomáše Rosického nebo Petra Čecha. Nebyl právě toto důležitý faktor nepovedené kvalifikace?
Určitě i to sehrálo svou roli. My jsme hlavně doplatili na nestabilnost výkonů. Dobrý výsledek jsme už v dalším zápase nedokázal potvrdit, špatně pro nás dopadli především domácí klíčové zápasy s Německem a Českem. Pokud chceme pomýšlet na postup, musíme doma vyhrávat i s takovými týmy.
Co byste na závěr vzkázal čtenářům eurofotbal.cz?
Aby všichni fanoušci přišli 17.11. na Letnou a vytvořili skvělou atmosféru.
Mezi českými čtenáři vaše jméno není prozatím moc známe, jak byste se charakterizoval?
Co se týče mých silných a slabých stránek, tak to by museli odpovídat trenéři... Ovšem myslím si, že mám celkem dobrou hru hlavou, jsem tvrdý v osobních soubojích. Zlepšit bych se měl hlavně v tom, aby mé výkony neměly kolísavou formu. Ovšem na takovou otázku se velmi těžko odpovídá.
V Rusku už působíte nějaký ten pátek, jak byste své angažmá zhodnotil?
Moje působení střídaly šťastnější a ne moc příjemné okamžiky. Ze začátku to bylo velmi těžké, jelikož do Zenitu jsem přišel jako velmi mladý a neznámý hráč z malého slovenského klubu. Trenér Petržela mi sice dával příležitosti, jenže z jeho strany jsem nepociťoval důvěru. Vyčítal mi chyby, za které jsem nemohl, a chyby, při kterých jsem ani nebyl na hřišti. Zvrat nastal po příchodu trenéra Advocaata, jenž mě zařadil do základní sestavy a prakticky pod jeho vedením hraji všechny zápasy s výjimkou těch, kdy mě trápí zranění nebo nemohu nastoupit kvůli disciplinárním trestům. Z jeho strany cítím plnou důvěru a myslím, že se to i hodně odrazilo na mých výkonech.
S trenérem Dickem Advocaatem se Zenitu zatím daří výborně, je velmi blízko titulu, myslíte si, že to dotáhne až do vítězného konce?
Pevně v to věřím. Nejen já, ale všichni v Petrohradě – hráči, trenéři, vedení, fanoušci... Sice se nám na začátku sezóny nedařilo podle představ, ale v její druhé polovině jsme vytvořili šňůru 13 zápasů bez prohry a dostali se až na první místo. V současnosti máme dvě kola před koncem ročníku dvoubodový náskok na Spartak Moskva. Vše je v naších rukách a já pevně věřím, že se toho vytouženého titulu nakonec dočkáme.
Také v Poháru UEFA vás čeká ještě na podzim tuhý boj o postup ze skupiny A. V prvním a velmi důležitém zápase s Alkmaarem jste pouze remizovali, myslíte si, že tento výsledek další vývoj ve skupině nějak zásadně ovlivní?
Je pravda, že jsme neuhráli výsledek podle naších představ, ale herně jsme byli jasně lepší, jenže několik stoprocentních šancí zůstalo nevyužito. AZ Alkmaar jednou vystřelil na bránu a byl z toho gól, přesto si myslím, že ještě není nic ztracené. Teďka musíme bodovat v řecké Larisse, porazit doma Norimberk a postup by nám už utéct neměl.
Za pár dnů se opět střetne ve vzájemném kvalifikačním duelu Česko s reprezentací Slovenska, jak to podle vás dopadne?
Škoda, že už v tomto zápase prakticky o nic nejde, jelikož atmosféra by byla napjatější, kdyby ještě Češi hráli o postup. Ovšem určitě to bude i nyní zajímavý zápas, protože rivalita mezi národy, ať už v hokeji nebo ve fotbale je obrovská, na zápas se těším a doufám, že uhrajeme výsledek, se kterým budeme spokojeni.
Zkuste tipnout přesný výsledek?
Těžko říct, ale pevně věřím v naše vítězství 2:1.
Dnes už bývalý trenér Irska Steve Staunton během kvalifikace jednou prohlásil, že Slovensko má lepší tým než právě Češi, co si o tom myslíte?
Nevím, co na to říct... Je to jeho názor, určitě nás to může těšit, ale zatím jsme to nepotvrdili, protože Češi jsou stále před námi a dá se říct, že ve všem. Přesto bych řekl, že máme perspektivnější tým.
Ovšem stále nemůžete říci, že byste ve svém týmu měli velkou fotbalovou osobnost typu Tomáše Rosického nebo Petra Čecha. Nebyl právě toto důležitý faktor nepovedené kvalifikace?
Určitě i to sehrálo svou roli. My jsme hlavně doplatili na nestabilnost výkonů. Dobrý výsledek jsme už v dalším zápase nedokázal potvrdit, špatně pro nás dopadli především domácí klíčové zápasy s Německem a Českem. Pokud chceme pomýšlet na postup, musíme doma vyhrávat i s takovými týmy.
Co byste na závěr vzkázal čtenářům eurofotbal.cz?
Aby všichni fanoušci přišli 17.11. na Letnou a vytvořili skvělou atmosféru.
Komentáře (100)
Přidat komentářTak to som sa zase pred obedom dobre nasmial. Som zvedavý ako bude hovoriť keď od vás dostaneme 0:3 . Myslím že naši futbalisti zase veľa hovoria a nič nehrajú. ale už sme si zvykli
A co take spatne povedal ?
"Je to jeho názor, určitě nás to může těšit, ale zatím jsme to nepotvrdili, protože Češi jsou stále před námi a dá se říct, že ve všem. Přesto bych řekl, že máme perspektivnější tým."
Mne stačí aj tá posledná veta. A pamätám si ako hovoril Hološko pred vzájomným zápasov s čechmi v tejto kvalifikácii niečo v tom zmysle že náš tým je perspektívny a oni sú už za zenitom a čaká ich generačná obmena a podobné drísty. a výsledok 0:3
A tvrdi snad niekde Skrtel, ze Cesi su za zenitom ? Ani tak perspektivnost nemusi znamenat, ze z toho napokon aj nieco bude. Naozaj nevidim dovod na tu tvoju poznamku.
vieš ja by som tak nereagoval keby to povedal prvý. ale na tieto reči som do našich futbalistov už zvyknutý a vždy sú to len prázdne reči. preto som sa k tomu vyjadril, nič iné by som za tým nehľadal. Boli sme majstri sveta keď sme dali San Marinu 7:0. Čontofalský ich chcel dokonca zosmiešniť tým že chcel kopať jedenástku. A k futbalu patrí aj skromnosť, hlavne u tých našich hviezd čo si myslia že sú neviem akí dobrí a výsledky hovoria niečo iné.....
Uz splietas nezmysli.
" Som zvedavý ako bude hovoriť keď od vás dostaneme 0:3"...ako by mal hovorit ? Nepovedal vobec nic spatne, co si ani nebol schopny vo svojich prispevkoch vyvratit, takze ...
Ze povedal nieco Sebo a jemu podobni je sice smutne, ale so Skrtelom to nema nic spolocne.
Proste že s jeho názorom nesúhlasím a môžem to povedať kde chcem. alebo nie?? A to že som sa pri tom pobavil je FAKT a určite kvôli tomu nemám výčitky svedomia a teším sa ako sa bude obzerať keď českí útočníci budú rozoberať ten náš perspektívny tím
Vies ty vobec, co to je perspektiva, ked pises " teším sa ako sa bude obzerať keď českí útočníci budú rozoberať ten náš perspektívny tím" ?
To že máme mladý a neskúsený tým nemá s perspektívou nič spoločné. Perspektívny tým by sme mali v tom prípade keby naši hráči pravidelne hrávali v dobrých zahraničných kluboch a reprezentácie od 21 ročných nižšie by sa dokázali aspoň kvalifikovať na záverečný turnaj prípadne tam niečo aj dosiahli. Vieš čo je podľa mňa perspektíva??? Česká reprezentačná 20 na tohtoročných majstrovstvách sveta a nie naše perspektívne mužstvo čo budujeme pre ďalšiu kvalifikáciu
Uz sme mali minimalne dve relativne uspesne mladeznicke reprezentacie a "vo svete" z tych hracov obstalo kolko ? Minimum a ja sa pytam preco ? Mozno preto, ze fungovali skor ako tim a nebolo tam moc obstojnych individualit, o ktorych by bolo v tom lepsom zahranici zaujem a tak zakysli na Slovensku, v Cechach alebo inej kvalitativne podobnej lige. Podobny problem vidi mnoho Cechov a aj ja prave v tejto ceskej 20ke a nepredpokladam, ze sa z nich az na 2-3 vynimky bude schopny niekto naozaj presadit.
Suhlasim s tym, ze by sme mali uz dnes mat relativne mladych hracov v slusnych zahranicnych timoch. Taktiez zalezi na tom aku ulohu v tom time dany hrac hra. Niekedy byt lepsie klucovou osobnostou v relativne mensom time ako do poctu v tom vacsom. Nechapat v zmysle Barcelona Slovan Bratislava.
Teraz otazka. Mame my tych hracov ? Ja myslim, ze aj ano.
Chapat to ale treba tak, ze vzhladom na ich vek by mali ist este hore. Naskok v porovnani s Cechmi maju v tom, ze vyraznejsie generacna obmena uz zacala, budu mat naskok v suhre, atd..
tak ako myslím že každý z nás má v niečom pravdu. len ja som už skeptický v tom že týchto generačných výmien sa tu už spravilo viac a efekt žiadny. preto si myslím že teraz to bude takisto, len samé reči a skutky žiadne. v polovici ďalšej kvalifikácie vyhodíme trénera a budeme zase budovať "perspektívne" mužstvo pre ďalšiu kvalifikáciu a takto to bude stále dookola. naši hráči majú ten problém že médiá ich stavajú do úlohy hviezd a každú kvalifikáciu dobre že nie medzi favoritov na postup. mali by sme si ale uvedomiť že sme len priemerné europske mužstvo. ale vieš čo je najhorie?? Že každé priemerné europske mužstvo už spravilo nejaký výsledok proti silným súperom. slovensko ešte v žiadnej kvalifikácii neporazilo papierovo silnejšieho súpera.
Sam vidis, ze Skrtel nepovedal nic zle. Nikde totiz nepovedal, ze perspektiva znamena automaticky uspech v buducnosti.
OK OK ukecal si ma . Môžeš požiadať PJa aby deletoval túto diskusiu??
Ten konec si sice napsal hezky,az na to,ze v ceskym tymu jsou starsi uz jen Koller,Galasek...pak sou tam lidi jako Jankulovski,Ujfalusi a jim podobni,u kterych se to teprve lame a doufam,ze mi nechces tvrdit,ze Plasil,Pudil,Baros,Rozehnal,Fenin,Rosicky,Cech a tak by meli prochazet generacni obmenou...to se asi prober,hochu...Nehlede na to mam takovy pocit,ze v Nemecku hrali Cesi v poslepovanej sestave,protoze spousta hracu chybela a nejak sem si nevsim,ze by za Nemcema zaostavali...rek bych,ze to bylo presne naopak.takze BUĎÍČEK
Zapas s Nemcami,ktory mali postup nielenze viacmenej v kapse, ale hrali aj bez viacerych opor je naozaj smerodajny.
Ked som tu nieco podobne napisal po barazovej remize Slovakov so Spanielmi, tak sa tomu kazdy vysmial.
moj prispevok
Presne tak.Jen si spomen te vsichni na ceskou 20.A dale potom 16.,a 17.,mistri,vicemistri.Pak tady neco melte o perspektivite.
A mate aj nejaku perspektivu pre vysledky na nasledujuce 3-4 roky ? 16ka, 17ka a asi ani ta 20ka to nepotahne, ked vam odidu Jankulo, Koller, Ujfalusi,atd...
ale perspektivita tam je,zatimco u vas ji nevidim.No a co ze odejdou Koller,Ujfalusi,jankulovski.....je tady misto pro ty mladsi..Fenin,Hubschman je kvalitni obrance opomijeny a dalsi rada.
Tak takych a mozni i lepsich ako Hubschman mame aj my. Fenin ? Mal sice onho zaujem Werder, ale to uz sa nedavno pisalo aj o Holoskovi.
jenomze Holosko nema vykonost zatimco fenin ji ted ma?
PRaveze podla vsetkeho Holosko tu vykonost ma v kvalitnejsej tureckej lige.
slováci šílený...zase kecáte a zase dostanete na prdel nic novýho!! kdo z vašich hráčů hraje v ac milan nebo arsenalu nebo chelsea?? nebo jakym koliv velkoklubu??
"zase kecáte a zase dostanete na prdel"
To s touto diskusiou nemam naozaj nic spolocne, takze preco to sem pleties ?
neplet se jim do toho
Čuraci slovensti
ty si reda patriot jak vidim
nie, ja som realista
škrteli nenech se vysmát
presne Skrtel si najlepsi
možná.., kdyby.., vás slováky trénoval advocat či jinej cizinec, tak se na nějaký to euro podíváte, ale každej slovenskej trenér co na tý lavičce seděl uměl jen žvanit jak by se hrát mělo...........
souhlasim stebou
jen bych tady rád připomenul stříbro Čechů na letošním mistrovství světa "20". Slováci se ani nezůčastnili, tak nevím, kdo tady má perspektivní tým.
hovorime o acku nie o "20"ke ....kolko s tych hracou mate v acku a hraju v zaklade?
Tak mi rekni,kde krome kvalifikaci,hraje teda vase acko?...Na zadnym zaverecnym turnaji sem je nejak nezahlid...Cim to asi bude?...
Jako slovaci ste jeste nic nedokazali opakuji NIC maximalne tak v hokeji.Ale to je tak vsechno a porad tady budete mluvit hovna!Se uz do pice proberte.
O tej perspektive to pise aj mnoho tvojich spoluobcanov, tak neviem, no.
"maximalne tak v hokeji"...zeny vyhrali Fed Cup, muzi boli vo finale, kanoistika a podobne sporty mozno najlepsi na svete, sportova strelba, atd... zase nic nie je presny vyraz, ze ?
Fed Cup je k smíchu, takový McDonald's cup.
Jinak samozřejmě není pravda, že byste nic nevyhráli, to je nesmysl.
A to ste sa proti nam tak snazili minule.
To tam ještě hrála Dája "rozhodně ne nehezká" Bedaňová, ne?
Ti, co hrajou, se většinou snaží, problém je, že často ti nejlepší pro jistotu nehrajou. Nebo snad věříš, že byste mohli vy (my už vůbec ne)vyhrát FeCup s plnou silou Američanek či Belgičanek?
Zas nohy na zem, FedCup je sranda cup.
Pre mna je McDonald's cup vyborny argument pre buducnost pri tych urazlivych prispevkoch, provokacnych(?) clankoch na webe alebo komentaroch v tv, kedze sme to uz raz vyhrali a je to vraj len McDonald's cup, tak tym samozrejme bola neskor znizena motivacia a prave preto ta vasa vyhra nad nami zase tak vyznamna ako niektori povysovanim naznacovali nie je.
Ci by sme porazili Belgicanky a Americanky v plnej zostave ?
To neviem, ale nasim muzom sa jedneho casu podarilo porazit muzov Americanov v plnej zostave, takze mozno aj ano.
* urcite tam bola Vajdisova, ostatne si nepamatam.
Já nechápu, co se mi snažíš říct? Že FedCup je prestižní záležitost? Že se tam sjíždějí ti nejlepší? Že tenis není zaměřen na individuální turnaje?
FedCup je k smíchu, je mi úplně jendo, jestli jste to vyhráli nebo ne, jste fantastičtí v mnoha vodních discplínách, jdou vám i jiné věci, každému koneckonců něco jde, takže holt fakt, že FedCup je sranda cup není zaměřen nijak proti Slovákům, jak to asi pravděpodobně chápeš.
K těm sportům ve kterých jsou slováci výborní bych přidal nohejbal, kde jsou o fous lepší než my...
"Že se tam sjíždějí ti nejlepší?"...na hokeji nie je 100 percentna ucast tych najlepsich a akosik sa to na hokej.sk pri tych povyseneckych prispevkoch z jednej aj druhej strany ignoruje( a naopak)
v zavislosti od toho, ci sme boli uspesni my resp. vy.
Ano, snazim sa povedat,ze je skor pravidlom ako vynimkou pre "nas", ze na urovni je to, v com som dobry a v com je dobry niekto iny,to je uz bez urovne, nahoda a tak podobne, i ked sa samozrejme najdu i vynimky ako u ludi, tak u jednotlivych sportov.
A ze je Fed Cup pre teba Sranda Cup, budis. Som zvedavy, ci tento nazor zdielaju aj dalsi Cesi a ci by po pripadnom uspechu vasich hracoch ich prvy prispevok na diskusnom fore bol o Sranda Cupe.
Pokial nazyvas ty MS v hokeji podobne ako ten Fed Cup, tak budis. Pokial ale ten hokej tak nenazyvas, tak nevidim dovod suhlasit s tym Sranda Cupom v tenise.
A tak ako si budes mozno hladat ine dovody ako plna ucast, tak by som mohol najst ine dovody na znizenie vitazstva v hokeji.
perspektiva je sice hezka, ale musis na sobe hlavne pracovat a zlepsovat se, aby ti k necemu byla.a v ceske (slovenske) lize se netrenuje a pri fotbale chodi, takze je ti to k nicemu.. udelat tri kroky a kopnout balon zpatky k pulce bych zvladl aji ja .takze pokud neodejdes do zahranici (myslim na zapad, zadne Rusko,Turecko,apod) nemas sanci na mezinarodni scene neco dokazat. nikdy
Ja proti tomu ani neprotestujem. A kolko mate vy tych hracov v zahranici nepocitajuc tu starsiu generaciu hracov, o ktorej teraz rec ani nie je ?
me napada akorat Cech,Rosicky, mozna Polak,Rozehnal,Jarolim, casem snad Simunek a Plasil , jinak bida (Jiranek,Jarosik,Baros), ty ostatni radsi nepisu, protoze kdyz je vidim tak se akorat modlim, at se toho mice co nejrychleji zbavi
I ked sa teraz Jarolimovi v Bundeslige udajne dari, tak naozaj "akorat" Cech a Rosicky, lebo kvalitativne takych ako si vymenoval mozme ponuknut aj my( mozno ale na inych postoch ) a to pri pohlade na vykony v repre mozno(?) aj lepsich.
Inak taky Rosicky, ked nema okolo seba Nedveda, Poborskeho alebo spoluhracov z Arsenalu, tak v repre podla "vasich" nazorov podava 2/3tinove vykony, takze by to nemuselo byt pre Hamsika v porovnani s nim zas tak marne, ale to je z mojej strany zatial predcasne po ani nie polke sezony, takze nebrat vazne.
Kazdopadne mame na svojej strane to, ze uz ta generacna vymena prebehla a z toho i vyplyvajuce veci.
a koho tam mate vy? ja slovenskou reprezentaci zase nemam moznost tak moc sledovat, tak rekni...me napada jen Vittek,Mintal,Skrtel a jak jsi psal Hamsik, to na vyrovnanou jedenactku moc nevypada
Hamsik, Vittek, Skrtel, Durica(kedze spominas aj Skrtela), Sestak, Sapara(jeden z trojice nominovanych hracov "krala" sice len norskej ligy, ale ta belgicka v pripade Polaka a to este pri porovnani postavenia hraca v lige, tak nevidim dovod ho nespomenut).
Zajtra to doriesime, musi odist.
jasne, moze sa zdat ze Marek Cech, Hamsik, Sestak, Skrtel ci Holosko su hraci vdaka ktorym sa zda byt svk repre velmi perspektivna no ale pravdou je, ze tak ako bolo spomenute v clanku, pokial nebude v time skuseny vodca tak sa v tazkych zapasoch vzdy rozsypeme..a takeho hraca teraz nemame a neviem ci tak skoro budeme mat
Reálne?? Vodcu nebudeme mať a žiadny ani nie je vo výhľade. Možno Hamšík ale bojím sa že nie
Preco nie prave ten Hamsik ?
Hamsik mozno..ale po jedinom roku v serii A nim urcite este nebude..aj ked sa zda byt velkym profesionalom a poctivcom..mozno tak o 4-5 rokov a dovtedy neviem..este ma napadol Sapara ale tomu tiez chyba rozvaha castokrat
A podla coho zrovna 4-5 rokov ?
taky moj odhad :)
ale ved pozri sa napr na Rosickeho, tiez hral kvalitnu ligu, mal talent ale spociatku sa len ucil v repre popri Nedvedovi a az teraz je tym, ktory dokaze potiahnut cesku repre
neviem, je to len môj vnútorný pocit. takto vyzerá že môže byť jediný čo tým vodcom môže byť. no však uvidíme. hádam si kariéru nepokašle. teraz je super že hráva v Neapole len si myslím že ho čaká ešte minimálne jeden prestup v kariére takže potom sa uvidí či z neho ten vodca bude alebo upadne
Nevim jak muzou mit slovaci perspektivnejsi tym kdyz nase mladeznicke vybery se dostaly na me a ms kde skoncili druzi! a co slovaci? vzdyt jeste ani nepostoupili na zadny velky turnaj! tohle mluvi za vse
to mas recht. aj ked uspiet na U21 sampionate este neznamena ze tim bude uspesny aj v buducnosti, ved si pozri napriklad uspesne timy z MS U21 z rokov 97-01:
1997 1.ARG 2.URG 3.IRL 4.GHA
1999 1.SPA 2.JAP 3.MALI 4.URG
2001 1.ARG 2.GHA 3.EGY 4.PAR
Malo by sa zdat ze prave tieto timy budu v sucasnosti tie top ale s vyminkou BRA,ARG a SPA (co su krajiny s obravskym mnostvom talentov) tomu tak neni. Uspech zavisi i od organizacie futbalu v krajine, trenerov, ci dokazu tito mladi hraci svoj potencial vyuzit a presadit sa v dobrych kluboch...nechcem tym povedat ze Cesi nemozu vdaka tejto uspesnej mladej genreacii vyhrat MS 2014 len to ze uspech na seniorskej urovni sa odvyja od mnozstava inych faktorov
Ale iank suhlasim ze mometalne je ta tom CR futbalovo lepsia ako SR, ako liga tak i repre
Tag proste cechi byli vzdy lepsi a vzdycky tagy budou...to uz je proste tag dany...si vemte gde byste bez nas cechu byli... ...tag radsi konec slov nez bych vas vsechny zarazil
niekto ma koplexi
Tak to si rád nechám vysvetliť že kde by sme boli bez vás.... môžeš konkretizovať?? Ja nemám pocit že máme byť čechom za niečo vďační ty áno???
Nemáte? Takže chceš popírat, že v dobách Československa šla ta vaše země, kde byl do té doby leda tak svrab a neštovice nahoru? Státní rozpočet šel půl na půl a hádej kdo z toho (vzhledem k počtu obyvatel) profitoval? Neříkám, že nás máte oslavovat, ale popírat to ...
kde si ty a kde je sever! z historie
fuuj česi
fuj slováci
Jako s tou perspektivou je to pekná sračka..... fenin, pudil, šimunek..... no jako ešte bych moch vyjmenovat nekolik velkej talentů, kteří se zanedlouho stanou základními kameny A týmu.....
ale kdy ty vogo
tak z tech 3 co jsi napsal verim ze se prosadi jen Simunek, pripadne Pudil pokud nebude muset branit, Fenin to je akorat horsi Koller
pudil nesmí taky pít nebo z neho bude baroš 2
Čeči do toho!!!!!!!!! slovaci nemaji šanci
fuj slováci
Cesi sa zas vychvaluju a slovaci horekuju ako v kazdej diskusiiiii co takto uznat kvality supera a drzat HUBU
Fenin , Šimůnek , Fillo , Pudil , Kladrubský , Kalouda , Střeštík , Holek , Dočkal , Pekhart , Vácha , Necid , Mazuch , Hable ...
Ćesko má momentálně největší základnu talentů v historii!!!
"Česko" v prvé řadě neobsahuje Moraváky.
česká republika jo??
Česká republika ano.
Česko neobsahuje ani Čechy. Nepleteš si mylné označení "Česko" s taktéž mylným "Čechy"?
Ještě teda dodám, že samozřejmě nepletu, to si pletou jiní v čele s TV Nova.
Všichni pochopili jak to myslel,jenom ty se musíš chytat každýho slovíčka.
Senecký - Pekarík, Škrtel, Ďurica, Čech - Hološko, Sapara, Hamšík, Švento - Šesták, Vittek
česko:
2006 - euro U19 bronz
- euro U17 stříbro
2007 - ms U20 stříbro
slovensko: ???????????????
velký NIC !!!
perspektivní slovensky
To bylo solidni, a pro Slovaky kruty, shrnuti
když si tak čtu tu vaši "diskuzi",tak nevím, kdo jsou větší magoři: jestli Češi, nebo Slováci. Když už se Češi naučíte být trošku soudní a přestanete se pořád povyšovat a machrovat před Slovákama? vždyť je to pořád to samé dokola, ty samé argumenty...Jsme nelepší, Slováci na nás nemají já myslím, že má Škrtel pravdu, momentálně mají slováci perspektivnější tým z těch hráčů, kteří momentálně pravidelně nastupují za áčko. Pokud jejich tým vydrží dlouho pohromadě (jakože by měl při jejho věkovém průměru), věřím, že by mohl něco dokázat. Náš tým je složen z pomalu odumírajících staříků (Koller, Galásek), z hráů takového středního věku, kteří jednou hrají hovno, podruhé se jim aspoň povede kopnout do míče (Plašil, Sionko, Baroš) a z nastupující generace, která je podle mě až moc přeceňovaná (Fenin, Šimůnek)...uvidím jak se bude naše repre vyvíjet dál, ovšem z dlouhodobého hlediska je na tom podle mě líp složení slovenského týmu. Jediné co jim chybí je už zmiňovaný vůdce, tvůrce hry, ale myslím si že tuto roli do dvou let převezme opravdu talentovaný Hamšík. Předem, než mě Češi rozdupete, jde pouze o můj subjektivní názor, nikomu nenutím se s ním ztotožňovat
naprostej souhlas
konecne nejaky cech co sa nepovisuje vazne mas moj respect...
Upřímně řečeno věřím spíše naší nastupující generaci, neboť slovenská se nemá kde inspirovat, navíc slovenští mladíci nic nedokázali, zatímco u čechů byly úspěchy mlád.výběrů předzvěstí úspěšných let, což předpokládám i nyní...pokud se dostaneme k jednotlivcům, je to poměrně vyrovnané, slováci mají možná drobnou výhodu v tom, že jejich mladíci se mohou sehrávat v A týmu už teď. Otázka je, jestli není lepší postupné zabudovávání do týmu, které bude mít ve výsledku stejný efekt.
Sečteno: Škrtelovo tvrzení je poměrně odvážné, nechci tady vyvolat národnostní spory, ale slovenské sebevědomí - co se týče hráčů - je již klasické. Často se pak prohlášení vrací jako bumerang.
v životě jsem o něm neslyšel. Kluk jeden opálenej perpektivní
advocaat o nom povedal ze je to jeden s najtalentovanejsich stoperov v europe...
Skrtel je celkom v pohode, co povedal-povedal, je to jeho nazor. Fakt je , ze momentalne na cesku repre nemame a mozme akurat tak dufat, ze v buducnosti sa to zlepsi - to nieje ziadny hriech
mladej prespektivní tým? hrajou v angii, francii či španělsku ňejaký moc mladý hráči(prespektivní) ne?!!!! A víte proč??? protože na to nemaj, teda až na nějaký vyjímky (C. Ronaldo, C. Favbregas....ale to jsou jen vyjímky) nemůžete čekat že hráči kteří hrajou od l7 let spolu, že za 5 let budou vyhrávát EURO atd......nebuďte naivní s tou PERSPEKTIVOU
o skrtelovi ste mozno este nepoculi, ale este len budete....advocaat povedal o nom ze by sa necudoval keby sa za par rokov stane najlepsim strednym obrancom v europe....cize sachista...jojo presne to je to cemu sa venuje...
Mno tak trenéři obvykle povzbuzují své svěřence tímto způsobem, já bych se nedivil u Šimůnka Hraje bundesligu ve dvaceti, nejlepší obránce ms U-20, sestava kola....rozhodně je o něm slyšet víc než o starším Škrtelovi, tápajícím kdesi v Rusku
sak ja sa nehadam...ja som len napisal to co povedal advocaat...premna za mna nech je simunek lepsi...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele