Liga mistrů UEFA - Liga mistrů
Dortmund odstartuje pokus o reparát proti Ajaxu
Nová sezóna Ligy mistrů konečně zaklepala na dveře a s jejím příchodem se mimo jiné zahájí také boje ve skupině D, jež bývá častokrát přezdívána "skupinou smrti". Nachází se v ní totiž hned čtyři ligoví šampioni, přičemž ten německý Borussia Dortmund hned na úvod přivítá v dost možná klíčovém duelu Ajax.
Schwarzgelb za sebou mají úspěšný rozjezd nového ročníku, i když zpočátku souhra nově zakomponovaných součástek trošičku vázla, stroj se nakonec rozjel a ve víkendovém utkání s Bayerem již burácel na plné obrátky. Koncernový celek nedostal na Westfalenstadionu ani čuchnout a mohl být rád, že odjížděl pouze s tříbrankovým přídělem. BVB tak po třech kolech ztrácí pouhé dva body na mnichovského rivala.
Prioritním cílem však pro domácí zůstává Champions League a k tomuto se Borussia dokázala nadechnout v pravý čas - utkání s Ajaxem může být v konečném účtování dost možná tím rozhodujícím jazýčkem na vahách, zvláště když před vámi stojí hladoví vlci z Madridu a Manchesteru, jejichž cíle jsou pochopitelně postaveny ve zcela odlišné rovině. "Nemáme takový pocit. Chceme si utkání především užít," zdůraznil Jürgen Klopp. "Mohla by to být skvělá podívaná, když se proti sobě postaví dvě takto technicky talentovaná mužstva v dobré pohodě," přeje si dortmundský lodivod.
Ostatně, jak už bylo naznačeno, los nejprestižnější evropské klubové soutěže si opětovně zalaškoval a domácí znovu zařadil mezi vybranou smetánku. Tato skutečnost Borussen jistě potěší, avšak na druhé straně dává přítomnost Realu Madrid, Manchesteru City a nizozemského Ajaxu pouze omezený prostor k manévrování. "Nyní se nemůžeme koukat dopředu a řešit Manchester City," nabádá sportovní ředitel Michael Zorc. "Musíme dobře odstartovat a před vlastními fanoušky porazit Ajax," vyzývá bývalý středopolař a odchovanec žlutočerných.
Domácí kouč musí před utkáním řešit jisté dilema: Ajax nedisponuje zrovna fyzicky vybavenými hráči (pouze dva hráči měří nad 185 centimetrů, přičemž pouze Boerrigter se může pochlubit 188 centimetry), čehož by mohlo BVB využít, ovšem změna herního stylu není na pořadu dne. "Chceme uspět s naším stylem," oznamuje populární "Kloppo", jemuž chybí pouze Owomoyela.
Známý pojem a další velikán evropského klubového fotbalu se představí na druhé straně - AFC Ajax zažívá po letech strádání druhou mízu a alespoň na domácí scéně se dokázal vrátit na dlouho vyklizené pozice, když po sedmiletém čekání konečně opanoval Eredivisie, což se mu následně podařilo zopakovat. Nyní tak přichází na řadu evropské poháry, kde mají svěřenci Franka de Boera na co navazovat...
Jeden z historicky nejúspěšnějších evropských celků se však musí každoročně vypořádat s odchodem nejlepších hráčů a opor. Stejný koloběh byl k vidění také letos, kdy nizozemský klub opustil kapitán Jan Vertonghen (Tottenham), jeho kolega z defenzivní čtveřice Gregory van der Wiel (PSG) a další defenzivní hráč Vurton Anita (Newcastle). Náhrady pak dlouhodobě přicházejí zejména z vlastních zdrojů. "Pochopitelně chceme přivádět posily, ale peníze hrají v dnešní době nezastupitelnou roli. Musíme se pohybovat v reálných mezích," prohlásil Frank de Boer.
I přesto si hosté postavili jednoznačný cíl - udržet se v pohárové Evropě i na jaře a už ani tak nezáleží, jestli tomu bude v Champions League, nebo ve druhé nejprestižnější klubové soutěži Evropské lize, která bude mít finále na programu v Amsterdam Areně. "Něco podobného zatím nemá smysl řešit, samozřejmě bychom se přiklonili k delšímu pobytu v Lize mistrů. Ale musíme počkat a uvidíme, jak realistický se náš cíl ukáže," je si vědom rodák z Hoornu. "Tlak je na ostatní týmy, my nemáme co ztratit," dodal de Boer.
Hosté se budou ve Vestfálsku moci spolehnout i na dvě tváře, které se ještě před nedávnem pobíhaly po bundesligových trávnících: Christian Poulsen zanechal během svého působení v Schalke výraznou stopu, zatímco Ryan Babel vyhořel v Liverpoolu a později také v Hoffenheimu a po pěti letech se tak vrací tam, kde mu to nejvíce svědčilo. Hrát nebude trojice Boilesen - Enoh - Sigthórsson.
Schwarzgelb za sebou mají úspěšný rozjezd nového ročníku, i když zpočátku souhra nově zakomponovaných součástek trošičku vázla, stroj se nakonec rozjel a ve víkendovém utkání s Bayerem již burácel na plné obrátky. Koncernový celek nedostal na Westfalenstadionu ani čuchnout a mohl být rád, že odjížděl pouze s tříbrankovým přídělem. BVB tak po třech kolech ztrácí pouhé dva body na mnichovského rivala.
Prioritním cílem však pro domácí zůstává Champions League a k tomuto se Borussia dokázala nadechnout v pravý čas - utkání s Ajaxem může být v konečném účtování dost možná tím rozhodujícím jazýčkem na vahách, zvláště když před vámi stojí hladoví vlci z Madridu a Manchesteru, jejichž cíle jsou pochopitelně postaveny ve zcela odlišné rovině. "Nemáme takový pocit. Chceme si utkání především užít," zdůraznil Jürgen Klopp. "Mohla by to být skvělá podívaná, když se proti sobě postaví dvě takto technicky talentovaná mužstva v dobré pohodě," přeje si dortmundský lodivod.
Ostatně, jak už bylo naznačeno, los nejprestižnější evropské klubové soutěže si opětovně zalaškoval a domácí znovu zařadil mezi vybranou smetánku. Tato skutečnost Borussen jistě potěší, avšak na druhé straně dává přítomnost Realu Madrid, Manchesteru City a nizozemského Ajaxu pouze omezený prostor k manévrování. "Nyní se nemůžeme koukat dopředu a řešit Manchester City," nabádá sportovní ředitel Michael Zorc. "Musíme dobře odstartovat a před vlastními fanoušky porazit Ajax," vyzývá bývalý středopolař a odchovanec žlutočerných.
Domácí kouč musí před utkáním řešit jisté dilema: Ajax nedisponuje zrovna fyzicky vybavenými hráči (pouze dva hráči měří nad 185 centimetrů, přičemž pouze Boerrigter se může pochlubit 188 centimetry), čehož by mohlo BVB využít, ovšem změna herního stylu není na pořadu dne. "Chceme uspět s naším stylem," oznamuje populární "Kloppo", jemuž chybí pouze Owomoyela.
Známý pojem a další velikán evropského klubového fotbalu se představí na druhé straně - AFC Ajax zažívá po letech strádání druhou mízu a alespoň na domácí scéně se dokázal vrátit na dlouho vyklizené pozice, když po sedmiletém čekání konečně opanoval Eredivisie, což se mu následně podařilo zopakovat. Nyní tak přichází na řadu evropské poháry, kde mají svěřenci Franka de Boera na co navazovat...
Jeden z historicky nejúspěšnějších evropských celků se však musí každoročně vypořádat s odchodem nejlepších hráčů a opor. Stejný koloběh byl k vidění také letos, kdy nizozemský klub opustil kapitán Jan Vertonghen (Tottenham), jeho kolega z defenzivní čtveřice Gregory van der Wiel (PSG) a další defenzivní hráč Vurton Anita (Newcastle). Náhrady pak dlouhodobě přicházejí zejména z vlastních zdrojů. "Pochopitelně chceme přivádět posily, ale peníze hrají v dnešní době nezastupitelnou roli. Musíme se pohybovat v reálných mezích," prohlásil Frank de Boer.
I přesto si hosté postavili jednoznačný cíl - udržet se v pohárové Evropě i na jaře a už ani tak nezáleží, jestli tomu bude v Champions League, nebo ve druhé nejprestižnější klubové soutěži Evropské lize, která bude mít finále na programu v Amsterdam Areně. "Něco podobného zatím nemá smysl řešit, samozřejmě bychom se přiklonili k delšímu pobytu v Lize mistrů. Ale musíme počkat a uvidíme, jak realistický se náš cíl ukáže," je si vědom rodák z Hoornu. "Tlak je na ostatní týmy, my nemáme co ztratit," dodal de Boer.
Hosté se budou ve Vestfálsku moci spolehnout i na dvě tváře, které se ještě před nedávnem pobíhaly po bundesligových trávnících: Christian Poulsen zanechal během svého působení v Schalke výraznou stopu, zatímco Ryan Babel vyhořel v Liverpoolu a později také v Hoffenheimu a po pěti letech se tak vrací tam, kde mu to nejvíce svědčilo. Hrát nebude trojice Boilesen - Enoh - Sigthórsson.
Borussia Dortmund - pravděpodobná sestava:
Weidenfeller - Piszczek, Subotić, Hummels, Schmelzer - Gündogan, Kehl - Blaszczykowski, M. Götze, Reus - Lewandowski
AFC Ajax - pravděpodobná sestava:
Vermeer - van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind - de Jong, C. Poulsen, Eriksen - Sana, Babel, Boerrigter
Tip EuroFotbal.cz: 1
Vzájemné zápasy
20.03.1996
Liga mistrů
ČF 2.z
05.03.1996
Liga mistrů
ČF 1.z
20.03.1996
ČF 2.z
05.03.1996
ČF 1.z
Borussia Dortmund - poslední zápasy
15.09.2012
1. Bundesliga
3. kolo
01.09.2012
1. Bundesliga
2. kolo
24.08.2012
1. Bundesliga
1. kolo
18.08.2012
DFB-Pokal
1.k
12.08.2012
Superpokal
12.05.2012
DFB-Pokal
F
06.12.2011
Sk F
23.11.2011
Sk F
01.11.2011
Sk F
19.10.2011
Sk F
28.09.2011
Sk F
13.09.2011
Sk F
AFC Ajax - poslední zápasy
15.09.2012
Eredivisie
5. kolo
02.09.2012
Eredivisie
4. kolo
25.08.2012
Eredivisie
3. kolo
19.08.2012
Eredivisie
2. kolo
12.08.2012
Eredivisie
1. kolo
05.08.2012
Johan Cruijff Schaal
07.12.2011
Sk D
22.11.2011
Sk D
02.11.2011
Sk D
18.10.2011
Sk D
27.09.2011
Sk D
14.09.2011
Sk D
Liga mistrů - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
Z
V
R
P
S
B
1
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
Z
V
R
P
S
B
1
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
0
0
0
0
0 : 0
0
Komentáře (164)
Přidat komentář2:1
3:1
Ajax by měl skončit poslední ve skupině a pokud Dortmund chce pomýšlet na osmifinále LM,musí Ajax porazit,jestli ne,tak si troufám po 1.kole tvrdit,že bude po nadějích...2:1.
vidím to uplně stejně, todle je pro dortmund nejlehčí zápas ve skupině, pak přijdou už jenom těžší. Nakonec si to ale nejspíš oba rozdaj jen o EL
3:0
2:0
0:1
0:1
kdybysi napsal 1:5 tak tomu verim i vic myslim ze tady budou padat gol
Doufam ze letos Dortmund zahraje ve skupine lepe nez vloni...tip 1...2:0
1:0
2:1
remiza by bodla 1:1
3:1
2:0
3:3
Ajax ma problem najma v defenzive, krajni obrancovia Dijks a van Rhijn su mladi a neskuseni, pripadne mlady Blind co je este horsia moznost ...dalej je problem s defenzivnym zaloznikom, Anita je fuc, T.Janssen je tiez fuc ... absenciou Sigthorssona utrpi aj utok ...BVB by mali vyhrat, mozno to nebude take lahke ako naznacuju kurzy - tip, 2:1, prip.3:1
0:0
sice těžká skupina, ale aspoň zápasy s Ajaxem by měli zvládnout a vytěžit maximum
v EL budu mat takcitak vacsiu sancu a zas maju sancu postupit... AC aj Ajax su predbehnutelny...
So zostavu úplne súhlasím. Hneď na úvod zápas, kt. veľa napovie, snáď to dáme - 2:1.
Doufám, že to dneska zvládneme.
0:1 (Eriksen).
dortmund nejlepší fotbalovej tým evropy dnes to musí vyjít doufám ,že postoupí na úkor tech umělejch týmu
skoda ze to ide v jeden cas vsetko...tento duel by som si rad pozrel, ale prednost pred Real - City mu asi nedam...kazdopadne cakam, ze to bude dobry utocny futbal, pretoze tieto timy ani iny hrat nevedia...skromny tip je 3:1
řekněme duel o EL i i když nakonec ta skupina muze dopadnout úplně jinak, každopádně 3:1
Tady věřím Dortmundu, ikdyž to nebude mít vůbec lehké 3:2
3:0
uz by to konecne mohlo dortmundu vyjst
3:0
Otázkou je, jestli ta facka pro Dortmund přijde už teď nebo až na City. Pravděpodobnější se mi zdá už ta dnešní, ale nechám se překvapit.
nevím, co máš proti Borussii. Buď rád, že Juve má jednoduchou skupinu, zatímco BVB vyfasovalo skupinu smrti
Uz minule psal, ze mu soucasny moderni nemecky fotbal prijde odporny. Sice nechapu proc, vzdyt se na to kouka daleko lip nez na Bundesligu ci Serii A, ale akceptuju to. Presto mi to podcenovani prijde ponekud zbytecne.
To ale nemá žádnou souvislost s tím, co píšu tady. O podceňování se rozhodně nejedná, což uvidíš sám. Samozřejmě si nejsem jistý Ajaxem, proto se ptám, jestli to bude dnes nebo příště.
Nic proti ní nemám, jen komentuju. Bavím se komenty typu BVB v semifinále LM nebo boj s City o postup. Juve má lehčí skupinu než BVB, ale těžší než Real nebo City.
o SF LM tady nikdo rozumný snad nepsal. Jako teoreticky ano, ale muselo by jim všechno klapnout. Spíš nechápu, že tě těší každé jejich zaváhání, když je potrestá někdo zkušenější a bohatší. Jde o kluky, kterým je v průměru 21-22 let, nemají mezinárodní zkušenosti a hrají možná trochu naivně, ale srdcem a pro diváky. Dokonce jsou tak vlekou inspirací, že i AC Milán se snaží vydat jejich cestou
Borussia Dortmund (GER)
... to v závorce je prostě problém, sám to přiznal. A je asi jedno, jestli hrají bezhlavě dopředu nebo trochu poitalsku (př. Gladbach).
Čteš jen to, co chceš... Gladbach poitalsku? Pokud je v Bundesligovém měřítku Gladbach poitalsku, jenom tím říkáš, že všechny týmy v Bundeslize hrají stejně.
Nechápu smysl, když tak rozvěď... Pokud chceš, dokončíme debatu kolem osmý, musím teď pryč.
Pokud teda myslíš poitalsku jako z defenzívy.
Gladbach jsem viděl s Dynamem a co se defenzívy týče, hráli příšerně. Skoro by se dalo říct, že byli lepší, ale prostě to vypadalo tak, že Dynamo jen čeká na příležitost a udeří, kdy se mu chce. A to už jsem tu říkal. Prostě v Německu hrají všichni stejně. Naprogramovaný fotbal, kterým v Evropě prolezou do osmifinále/čtvrtfinále EL, na lepší týmy nemají.
Jo, myslím z defenzívy, a oni tak prostě hrají... Proti Dynamu jsem částečně viděl jen první zápas, ty ten první, druhý nebo oba? Zkus se poptat třeba Trewinna, ten si právě díky tomu ke Gladbachu našel cestu a viděl ho tady z nás loni možná nejvíckrát.
A že všichni v Německu hrají stejně, to je prostě blbost... Vedle Gladbachu je jiný Hannover, Norimberk, dá se říci Wolfsburg i Augsburg, loni na podzim Hertha.
Favre nehraje poitalsku. To spíš Wolfsburg v mistrovské sezóně a pak ještě Hannover, ale teď už i Slomka změnil herní styl
Nejvíc se tomu blíží... Hannover?
no, Schlaudraff hrál takového Del Piera a jejcih síla ležela v breacích, i když hráli dost kombinačně
Je to jinak. Snažím se tady (ne zrovna tady) poněkolikáté argumentovat, proč je BVB v měřítku LM podprůměrným týmem a ty píšeš, že mě těší každé jejich zaváhání? Mně je úplně jedno, kolik mají let nebo jak se tam fotbal dělá. Já říkám, že nyní nemají na to, aby v LM uhráli slušný výsledek a neměli by i s lehčí skupinou. Tady z nich děláte pomalu favority a před losem skupiny jasného postupujícího, s čímž nesouhlasím a nemám problém se k tomu vyjádřit.
hrát jinou skupinu, tak jsou favority a nemají problém postoupit. V téhle skupině by měly s postupem problémy postoupit všechny týmy Serie A, pravděpodobně by na postup neměl ani jeden. Ale uvidíme, vloni překvapila Neapol, letos může BVB
Musím říct, že kvůli tomuhle mě ten jejich los dost mrzí.
Myslím, že takhle vysoko (jasný postup nebo semifinále LM) je tady nikdo nevynášel, aspoň ne z těch obvyklých nicků (já spoustu přeskakuju, na BVB se taky pár blbů nalepilo, tak třeba to z nich někdo psal, ale to prostě neberu v potaz).
Co mě ale dostává, že si dovolíš napsat "já se snažím argumentovat"... Sorry, ale jediný argument týkající se Dortmundu jsem od tebe jakživ neviděl. Viděl jsem jen "sráče hrající hovno, který hovno budou hrát i další roky". Na tohle by ani Gándhí nereagoval nepodrážděně. A já nejsem Gándhí.
Taky jsi tam byl...
http://www.eurofotbal.cz/clanky/nyni-uz-jsme-pripraveni-varuje-evropu-groskreutz-187871/
Panebože, s tým hejtovaním nemeckého futbalu si jak môj foter, a preto viem, že toto je škoda reči.
Máš pravdu, beru zpět... Až pojede BVB do Madridu, tak musí mít plán B a ne hrát tak, jako je zvyklé proti Werderu nebo Norimberku. V tom má problém.
Beru, že se ti třeba ofenzivní hra nelíbí (ačkoliv to v SA říkáte většina, a pak když nějaký kolo padá dost branek, bijete se v prsa), ale nazývat to hovnem a ten tým za sráče? Mám otázku - neobralo BVB tím druhým poločasem proti Marseille vedle Olympiakosu o prachy taky tebe?
Ne. Prachy mi nesebral. Není pravda, že se mi ofenzivní fotbal nelíbí. Líbí se mi ofenzivní fotbal, když ale útočící mužstvo musí něco předvést, aby se dostalo do šance. Mužstvo musí dokázat překonat kvalitní obranu. Bez kvalitních obran prostě neexistuje kvalitní útok. Moje reakce tehdy byla trošku přehnaná, ale asi mě vytočilo, že u úplně jiného tématu se zmíní chudáček Dortmund, který má strašnou smůlu, že je ve čtvrtém koši.
Ok, asi to nechme být... Jen věz, že i v BL se opravdu brání.
Bránění z Bundesligy nemůžu považovat za bránění. A v Evropě to půjde vidět.
nesmíš brát obranu HSV, Brém a Frankfurtu (z posledního zápasu) za obranu celé ligy
tu facku dostali už minulej rok letos jí vrátěj zpátky
Jestli Borussia naváže na výkon ze zápasu s Bayerem, tak by to mohlo být dobré. A doufám, že se v základu neobjeví Kevin, jehož výkony se mi už od přípravy nelíbí a momentálně je dost z formy. Předpokládaná sestava uvedená výše by byla ideální.
Doma proti Ajaxu to možná takhle i půjde, ale do dalších bude Großkreutz potřeba jako sůl... Aby to nebylo jako před dvěma lety.
Tak fajn, jelikož Dortmund svůj poslední duel s Bayernem prohrál tak to si moc nepřejete teda. :D Jinak já fandím Bayernu ale postup bych vám přál.
On je Bayern a Bayer, víš...
2:1
Povinnost pro BVB! A doufam v postupovou dvojici Real, Borussia pochopitelně!
Tady neexistuje jiná varianta, než vítězství. Z těch šesti zápasů se tento jeví jako ten nejlehčí a cíle, jichž chce Dortmund ve skupině dosáhnout, vychází právě z úspěchů proti Ajaxu.
3:1
2:1
Tusim prekvapko
Borussia zatim klasicky kloppovsky podzim, nic moc vykony. Presto, jsou zkusenejsi, maji nejlepsiho hrace Bundesligy a kadr v plne sile. Musi vyhrat a taky vyhraji. Jde o to, jak.
neměli právě předloni naprosto famózní podzim a pak slabší jaro? Vloni to bylo naopak, ale to se srovnávali s odchodem Sahina a chyběl jim i Kagawa. A kdo je ten nejlepší hráč Bundesligy, Mario?
tipuju Marca.
ten těžko. Pro mě zatím dost velké zklamání, Kagawa měl přínos pro tým mnohem větší, ale je to spíš otázka zapracování se a sehrání se se zbytkem týmu
Samozrejme, ze Marko, vzdyt jim byl vyhlaseny. A ano, to byla taky jedina Kloppova sezona, ve ktere nezprasil zacatek ligy. At uz byl u BVB, nebo v Mainzu.
já z Marca tak odvařený nejsem, přeci jen, Gladbach hrál dost breakově a jaro měli tragické. Kagawa naopak je hráč jak pro rychlý přechod do útoku, tak pro postupný útok
Ja si od nej slibuju goly, mnohem vic, nez dal Shinji. Diky tomu bude moci hrat Götze trosku neco jineho, co mu vyhovuje vic a k nim jeden brousek ala Großkreutz. Zaloha s vetsim potencialem, prijde mi mene ''naprogramovana'', abych pouzil italova slova. Samozrejme se jim ale musi dat cas.
a ty bys posadil Kubu na lávku? Já bych tedy posadil právě Marca a nechal hrál Kubu, Maria a Kevina
nöööö, Kuba zolik.
V současné době je bohužel lepší posadit Kevina, který sice brání líp, jak kdokoliv z té trojice, ale směrem dopředu je z formy.
právě proti Mancity a Realu budeš hráče jako Großkreutz setsakra potřebovat
Kevin na lavičku a záloha Kuba - Gotze - Reus. Už proti Bayeru bolo vidno, že takto to bude najlepšie, Grosskreutz za týmito troma jednoducho zaostáva.
souhlas
Bundesligy .... pche. Jako mám Reuse rád ale až předvede výkony jako Ribéry a jiní hráči Bayernu proti takovému Realu, pak se o tom můžem bavit.
2-0 (Gotze,Lewandowski)
3:0
pojde to nekde v tv mam asi 7-8 sporovych kanalov a ani na jednom som to nenasiel
snad dneska už budou hrár Mario a Marco od začátku spolu
zajímalo by mě, jestli fanoušci Bayernu fandí v LM Dortmundu?? já totiž jako "Dortmunder Junge".. stejně v LM vždy fandím německým týmům - hlavně teda Bayernu! (tomu zakázanému městu až tolik ne)
Aj by som fandil, ale odmalička ma učili - Barcelona, Bayern a ManU sú tabu, takže proste týmto trom nikdy.
A ešte AC nemusím.
preco United?
Ale jo, jako fanda Bayernu jim přeju postup. Ale nic víc :)
Do toho BVB
4:1.
Bože,ten Blind tam nesmí být.To už není sranda toto,je téměř jisté,že bude hořet jak Hus
o víkendu byl vyhlášenej hráčem zápasu
To se nechce ani věřit
3-0
Fanoušci BVB, dávaj tenhle zápas někde na satelitu (kromě SKY) ?
3:2
1:2
Máte někdo funkční link?
http://www.thefirstrow.eu/watch/141460/1/watch-borussia-dortmund-vs-ajax.html
Klopp v kvádru, to prostě nejde Jinak Dortmund zatím hraje krásně.
za jak dlouho se ti rozjel ten stream?
...a ještě, na který z těch 12 odkazů si klikl?
Na druhý. Takřka hned.
*Ten s holandským komentářem, zatím žádný problém.
ok, mne naběhl asi až šestý, ale už taky v pohodě
Nesedí mu a není v něm očividně tak "živej" jako normálně v teplákovce.
uff, Weidenfeler si zahrál na Neuera a taky mohl dostat gól z půlky
Udělal to výborně, u obou situací.
jj, ale bylo to docela riskantní, navíc při cestě zpátky ještě uklouzl, ale naštěstí se Ryan ještě nevzpamatoval (ikdyž ta trojice/čtveřice hráčů pak tu branku zastínila dost dobře)
No Babel to udělal zbrkle,na druhé straně byl sám tuším Jong.
Hm, herně uspávací zápas, jen ty dvě šance na obou stranách vytrhly, navíc ty Ajaxu smrděly podstatně víc... Druhá půle snad bude o ničem jiném, BVB musí na výhru.
Zastavím se u Tagliaventa... Tu penaltu, co chtěl Götze, by asi málokdo pískl, ale viděl ten člověk v životě šlapák? Dnes viděl dva, jeden ze tří metrů tutově a nedá stoprocentní kartu, ten druhý pro jistotu nechal plavat...
Tak uspávací zápas a Tagliavento, to nejde dohromady. Když to neoživí hráči, vezme si to do parády on.
No, až na ty dvě věci nakonec solidní výkon, dost to pouštěl (což se mi osobně líbí) a nic závažnýho nepodělal... A měl fenomenální praporkáře, ti snad neudělali chybu a že třeba při gólu to na ofsajd zprvu vypadalo.
Co se citu pro hru týče, je jeden z nejlepších. Ale podle mě ho nebaví nudné zápasy. On je schopný ti vymyslet penaltu, okořenit ji červenou a ještě než opadne radost jednoho a frustrace druhého týmu, udělá to samé na druhé straně. Máš pak vidět, jaký má zápas grády.
Konečně se to trochu rozjelo.
To je de*il!
Zaslouženě neproměněno. Mají na to rozhodnout to ze hry. Ne (dle mě) nesprávně odpískanou penaltou.
postavil mu stromeček, to se ve fotbale nesmí, takže se penalta dala dávat, některý sudí by tasil i červenou, protože by Götze šel do jednoznačné šance - mrzí mne, že nebyla proměněná, protože jsem si vsadil, ale zase výhra s gólem ze hry je hezčí než z penalty, tak snad ho ještě dají
ses asi koukal na jinej zákror, tento by se měl pouštět, navíc červená karta ? :O Götze by neššel do žádné šance, ten míč by si v poklidu sebral Vermeer
Jednoznačná Ale redku ne, míč by pravděpodobně nedostihl, žlutá akorát.
Nechápu...
yes keneth,kundy skopčácké začínají simulovat
Néé, Matsi.
hm,tak je vidiet ze ajax je pripraveny a zatvara kraje,celkom rozdiel je v pohybe hracov v zalohe,tam je podla mna lepsi ajax ktory hra jednoduchsie ako domaci,penalta to vobec nemala byt...zatial sa mi paci len reus a sem tam götze,ked uz ajax nakopne a hummels ci subotic vyhra hlavu tak odrazene lopty sbiera ajax
Jetaaaaaaaam!
Lewaaaa
LEWA!!! Vysvobození, snad.
no konecne
grrr.zrovna ta polská špina
Hmm, ty si teda borec.
Lewaaaaaaaaaa!!!
těsně ale přece - tak snad aspoň EL - ikdyž by neuškodilo, kdyby zas "senzačně" vypadlo City
Sieg!!
BL bude tohle kolo 100%ní.
Tak Bundesliga zatím 2 výhry, pěkně
zítra snad třetí a ve čtvrtek další, ať je to na 100%
Škoda, za ten výkon si Ajax klidně ten bod zasloužil, na to dát branku měl taky šancí dost
pre BVB, pre Schalke. Prve kolo nadhera, uz len zajtra.
jak hráli Reus a Götze prosím?
První poločas Reus neviditelný a Götze měl nějaké momenty... Po poločase lepší, hlavně Marco, ale něco tomu furt chybí.
díky
Myslím, že horší brankář se na Westfallenstadionu zase dlouho neobjeví (vlastně proti rezervě možná, MOŽNÁ). Na takovýhle úrovni jsem něco podobnýho každopádně neviděl, ten by v bundeslize nemohl nikde snad ani dělat dvojku...
O to smutnější je, že kromě gólu a snad šance Schmelzera nebyl pořádně prověřenej... Obě nohy levý a třikrát za sebou dokáže poslat výkop na tribunu, přesto jsem tam viděl snad jednou, že by ho presinkem dostalo BVB pod tlak. Nestalo se... Lewa má dvakrát z vápna pálit a hází to do strany, jak kdyby to bylo 5:0 a chtěli do uklízet do prázdný branky. A penaltu radši nekomentuju...
Herně to po přestávce nebylo vůbec špatný, začal jakžtakž fungovat střed pole, napadání, Ajax začal chybovat... Takhle se mělo nastoupit od začátku. Ajax ale taky slušný výkon, remízu by si možná zasluhoval. Zaujal Babel, i když góla nedal a přitom mohl nebo spíš měl, tak dobře pracoval, udržel hodně míčů, zapojoval se do kombinace... Doma mu to určitě půjde.
Už som sa zlakol, že nadávaš na Romana. Namiesto Lewu by taký konštruktívny Kiessling potešil.
http://videa.hu/videok/sport/borussia-dortmund-ajax-10-5qhVJJ2NkxhyfFLv
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele