Boj o Ricarda Alvareze nakonec vyhrál Inter Milán

06.07.2011, 14:03
Aktuality
Ricardo Alvarez míří do Evropy a nakonec bude působit v Interu Milán, který vyšel vítězně z boje o 23letého ofenzivního záložníka. Dnes to na svých internetových stránkách oznámil argentinský Velez Sarsfield...

O Alvareze hodně stál manažer Arsenalu Arsene Wenger a jméno hráče bylo spojováno i v souvislosti s možným přestupem do AS Řím. Tyto dva kluby nakonec předčil Inter, Nerazzurri za hráče zaplatí třináct milionů eur.

"Velez Sarsfield Athletic Club oznamuje, že se se zástupci Interu Milán dohodl na přestupu našeho hráče Ricarda Alvareze," stojí v prohlášení na stránkách Velezu.

"Alvarez je skvělý hráč. Pokud přijde do Interu, bude to důležitá posila," říkal už včera nový trenér milánského klubu Gian Piero Gasperini.

Autor: Tomáš Pavlík / fifa.com

Komentáře (265)

Přidat komentář
FC Porto FC

Dobře že nesšel do Arsenalu

Reagovat
Mastný Chobot

dobre pre Arsenal.

Reagovat
Azza

Reagovat
smazaný uživatel

dobrej stěr

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hodně stál? Tomu moc nevěřím

FORZA INTER

Reagovat
SunFells

Reagovat
smazaný uživatel

Nepotřebnej hráč, křídel máme dost...

Reagovat
Mastný Chobot

ty fandíš Interu?

Reagovat
smazaný uživatel

ee...AFC

Reagovat
Mastný Chobot

podľa mňa teda nemáme dosť krídel, kým Gervinho nie je 100%-ne v AFC a budúcnosť Nasriho nie je potvrdená podpisom zmluvy u nás. Teraz máme istých len Arshavina a Walcotta.

Reagovat
Mastný Chobot

tým ale nechcem povedať, že tento hráč by bol pre nás dobrá posila, to nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Vela a případně Eboue? Navíc ten Gervinho už vypadá hodně jistě.

Reagovat
Mastný Chobot

Vela tiež ešte nie je istý, ale asi ostane, Eboué je už pol roka nejako mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak i Myiachi nebo Watt časem, plus ten Gervinho a Nasri, takže myslím, že jich je i tak dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to bude záležet samozřejmě na zdokonalování, Wattovi věřím o dost méně než Myiachimu.

Reagovat
Mastný Chobot

Watt je dosť nemastný, no. Myiachi, či ako sa to píše, je vraj supertalent, ale lepšie by preňho asi bola zas hosťovačka, možno zas Feyenoord.

Reagovat
smazaný uživatel

Ryo snad ještě ani nemá prac. povolení ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Nn, nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Gervinho je podle mě už jasnej, dokonce by měl bejt dneska představenej a Nasri neodejde, tím su si jistej takže máme 4...a příští rok po odchodu šavy se pošéfí Hazard a je to

Reagovat
Mastný Chobot

tak to by bolo skvelé, ale zatiaľ máme zo štyroch upečených len dvoch, pričom Arshavin je aj tak surový.

Reagovat
smazaný uživatel

Aršavina ani ne, zajímají se o něj v Turecku

Reagovat
Mastný Chobot

to je síce pekné, ale podľa mňa ho Arséne určite nepustí. Jedine, ak by ešte nejako vyšmatlal Downinga, Hazarda alebo iné krídlo spájané s nami.

Reagovat
juveforever

platná posila. američanom sa v Interi darí

Reagovat
minoLFC

nepamätam tam žiadneho amíka

Reagovat
juveforever

veď tam je mrte američanov z Brazílie a Argentíny ale amík ani jeden, máš pravdu

Reagovat
Filipow

Tak piš: Jižních Američanů.

Reagovat
smazaný uživatel

Amerika je kontinent

Reagovat
smazaný uživatel

skoda, tesil som sa ako budem kricat rrrrrrrricky rrrrrrrrrricky rrrrrrrrrrrricky golaso

Reagovat
Mastný Chobot

budeš namiesto toho kričať: "El putóóóó, el putóóóóó!"

Reagovat
smazaný uživatel

snad da aspon jeden gol, nech nam to dopraje

Reagovat
Mastný Chobot

lobík proti Accringtonu Stanley v 3. kole CC v 84. minúte dovŕšujúci skóre na 6:1.

Reagovat
smazaný uživatel

to je nas el puto

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tedy víte Ricardo, snad se ukážeš a předčíš všechna očekávání.

Forza INTER

Reagovat
smazaný uživatel

*vítej

Reagovat
smazaný uživatel

Alvarez prichádza do Interu za 11, 73 mil eur s tým, že Inter získa 90% jeho práv a zvyšných 10% je vycenených na 1 mil eur, ktoré Inter zaplatí, keď Alvarez odohrá 80.zápas za Inter.

Reagovat
Jajinek

tak teda vitej, treba se chytis, prozatim jsi zbytecny prestup bez idealni pozice pro tebe, coz jsem tu rozebiral vcera, ale rad se necham prekvapit.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si ale poslední dobou strašně negativní ke skoro všemu co se týka Interu, aspoň mě to tak přijde.

Reagovat
Jajinek

ja jsem byl vzdy, precti si me prispevky z roku 2006. Kdyz nase vedeni dela boty, je treba to rict. Na druhnou stranu Palacia ci Banegu bych oslavil. Posledni leta jsem vetsinu posil odhadl. Od Suaza pres Wese a Milita az k Pazzovi. Sekl jsem se treba v Ibrovi a Mancinim. Navic kdyz si prectes moje clanky, tak chvalit dokazu plnymi dousky

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo to já vím, jen mě to tak přišlo Já ho neviděl, četl jsem tady ty informace o něm, no uvidíme, na hodnocení je ještě brzy. Každopádně Ever musí dojít

Reagovat
smazaný uživatel

“I would love to play for Arsenal, it would be a dream for me! I pray to God that this becomes true”, Alvarez said on Twitter. italie je argentincum zaslibena a hlavne tem v duchodu no sice ho skoro vubec neznam,jako kazdy tady,ale jsem rad,ze do arsenalu neprestoupi..chce to nekoho ostrilenejsiho

Reagovat
j_mrazik

Někoho z Toga?

Reagovat
smazaný uživatel

treba takovy Mata

Reagovat
smazaný uživatel

nějakého 15ti letého mišáka

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

vidis...i mlada rezerva arsenalu by stacila na kdejaky chodecky italsky klub

Reagovat
smazaný uživatel

Ešte že toho Arsenal tolko povyhraval... gumipuškári z Londýna

Reagovat
Mastný Chobot

málo smajlov.

Reagovat
smazaný uživatel

13titulu PL a 10FA cupu na italy staci i tottenham

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne v poslednych rokoch tych trofeji zbiera vela, ze?

Reagovat
smazaný uživatel

kazdy tym ma v historii urcity pokles,kdy se mu zas tak nedari..arsenal si postavil novy supermoderni stadion za 400milionu liber...na to se asi hodne zapomina porad se ale drzi v top 4 a letos v LM potrapil barcelonu nejvic ze vsech

Reagovat
DelPiero137

Vlastny stadion s nazvom Emirates... Ulne vlastny stadion s hrdym nazvomanglickeho klubu

Reagovat
smazaný uživatel

Super jěště by mohl přijít Lamela FORZA INTER

Reagovat
smazaný uživatel

News:

Porto star striker Hulk has offered a thinly-veiled plea for Chelsea to meet his contract release clause, which is reportedly worth a staggering €100million (£89.5m)

si viem predstavit ako so psimi ocami hovori prosiiiiiim, ved to neni az tak velaa

Reagovat
smazaný uživatel

Na Alvareza sa bude ešte tuna v diskusiách hádzať hodne špiny, detto ako na Pazziniho, pokým nezavrel niektorým pusu, keď zostrelil napríklad Palermo za pár minút a v nadstavenom čase za necelých 5 min Cesenu

Reagovat
Jajinek

ty jsi fakt natvrdlej. Ze umi davat goly nikdy nikdo nezpochybnoval. Pusu mi zavre, az zahraje neco v poli. Alvareze neodsuzuju, detailne ho neznam. Ale na prvni pohled se to nejevi jako dobrej tah. Ty by si oslavoval i mrzaka, to je tvoje potiz

Reagovat
smazaný uživatel

Však Pazzo předvedl všechno co se od něj očekávalo, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a jen tak mimochodem, v obou případech střídal (Palermo do druhé půle a Cesena v závěru jestli si dobře vzpomínám) a až poté ukázal "pouze" své gólové umění. Přesně takto bych si ho představoval i v následující sezóně, prostě když to nepůjde proti slabším či průměrným soupeřům (při vší úctě k Palermu i Ceseně), šup tam Pazziniho a on už to tam "nějak dá" (všechny 4 góly byly samozřejmě pěkné).

Ono se uvidí co v následující sezóně vlastně budeme hrát, jestli si Gaspi vymyslí nějaký systém na hroťáka, který se nebude zapojovat do hry a bude tam jenom od toho střílet branky, tak to může dopadnou i tím, že bude hrát v základu.

Reagovat
smazaný uživatel

Počkáme si jasně pane Wengere ..

Reagovat
Mastný Chobot

keď už je rotvailer na ceste, na čo ďalšiu mačku vo vreci?

Reagovat
SunFells

Já hlavně doufám, že ten rotvailer už aspoň přeplaval La Manche. Někde byla citace, že v pondělí už má podepisovat ....je středa a máme tu akorát neověřené zprávy o zdravotní prohlídce.

Reagovat
Mastný Chobot

veď ja viem, už som "svoju nespokojnosť a netrpezlivosť" vyjadril pod Rossim, ale keď už nie dnes, tak už asi nikdy. Za chvíľu si pojdem zakopať a dúfam, že keď večer prídem, uvidím tu nadšené komentáre gunnerov.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som s takou dusickou klikal pred dvomi dnami po stanovacke na arsenal.com, a akurat ma tam cakal clichy

Reagovat
SunFells

Pokud Arséne nebude dělat voloviny, tak pro nás Clichyho odchod bude jen dobrý.

Reagovat
Mastný Chobot

tak, tak

Reagovat
smazaný uživatel

no ved keby mal arsene facebook, tak robim voloviny je tam poslednych par rokov jeho stredne meno

Reagovat
SunFells

Myslíš, že se nám v jeden den podaří prodat i Denilsona? No já nevím

Reagovat
Mastný Chobot

neviem, či predať, ale podplatiť Shakhtar, aby si ho zobral, by nemuselo byť ťažké, keby Wemger chcel. Ale skôr mi to pripadá, tak, že Wenger s ním počíta minimálne ako krytie Diabyho/Wilshera/Songa.

Reagovat
SunFells

Hmm ...snad je něco pravdy na tom zájmu o Ahmedova, to by byl signál, že s Denilsonem se už nepočítá.

Reagovat
smazaný uživatel

tak o zdravotnej prehliadke pise skysports, takze to je tutovka...tak snad nie je po tej puti taky vyslabnuty, ze nou neprejde

Reagovat
SunFells

Doufejme. Já mám podezření, že ta pouť byla jeho zdravotní prohlídkou a teď jen nemůže najít Colney ...A nebo ho někde zadrželi yidos.

Reagovat
smazaný uživatel

ho videli ako kraca roztvorenym morom?

Reagovat
afc

Gervinho je jasny,uz je to vsade,ty skeptik jeden

Reagovat
SunFells

http://www.arsenal.com/home nějak to tu postrádám

Reagovat
afc

vecer to tam bude,neboj,staci,ze je to na Skysports,Independent,Telegraph.

Reagovat
smazaný uživatel

OT

FIGC (Italská fotbalová asociace) změnila pravidla pro přestupy v Serii A. Nově kluby můžou přivést dva hráče bez evropského pasu místo jednoho. Původní pravidlo bylo zaměřené na zvýšení počtu italských hráčů v klubech, ale tento fakt značně oslaboval konkurenceschopnost italských klubů v Evropě. Mnoho manažerů, především týmů ze špičky, požadovalo změnu toho pravidla a to se nakonec stalo. Změně nezabránila ani Italská hráčská asociace, která byla největším odpůrcem.

konečně upravili tohle debilní pravidlo

Reagovat
Mastný Chobot

aj tak by to chcelo viac Talianov v SA...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak bylo by to lepší, to je jasný. Ale je pravda, že pak ta konkurenceschopnost v Evropě je slabá. Vem si, že třeba letos Itálie neměla repre ani na jednom MS (U17, U20), ani ME U21...a ani áčko na tom neni kdovíjak skvěle. Na to, jaká je to fotbalová země je to opravdu slabota a tak kluby potřebujou doplňovat tým zahraničními hráči.

Reagovat
Mastný Chobot

skôr som myslel, že by sa malo začať viac pracovať s mladými Talianmi.

Reagovat
smazaný uživatel

škoda, že až teď - Džeko se tak mohl v klidu dostat do Itálie, místo toho si nepomohl a šel do City...

btw. Ricardo Alvarez by měl mít i italský pas...

Reagovat
Tsigi

Příchod ,,bezejmenného,, hráče z Jižní Ameriky do Interu - párkrát jsem to už viděl a většinou to končí podobně

Reagovat
FC Porto FC
Reagovat
Filip12

věřim že bude kvalitní posilou

Reagovat
Pipo123

Jujda, toľko penazí za nepotrebného hráča

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec neznam, takže nehodnotim

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Prvním oficiálním zápasem nového trenéra bude Italský superpohár hraný 6.sprna v čínském Pekingu. "Myslím, že do zápasu nastoupí hráči, kteří se zúčastní našich předsezonních příprav, necháme hráče z Jižní Ameriky trochu odpočinout."

Reagovat
smazaný uživatel

Takže bez Cesara, Lucia, Maicona, Zanettiho !!!, Cambiassa, Milita a potenciálneho Banegu.

Takže potom: Castellazzi- Nagatomo,Ranocchia,Samuel,Chivu-Stankovič,Motta-Alvaréz,Sneijder,Etoo-Pazzini Čo nie je na papieri také špatné, ale....budú všetci títo hráči k dispozícii? Neodíde Sneijder? Ako to bude so zraneniami? Stihne sa dať Samuel už úplne do poriadku?

Reagovat
Shevchenko

My bez Thiaga, Yepese, Mexese (zraněný), Robinha, Pata a potenciálního Gansa.

Abbiati - Abate, Nesta, Bonera, Taiwo - Gattuso, Ambro/Bommel, Seedorf - Boateng - Ibra, Pippo/Cassano

Reagovat
smazaný uživatel

Taktiež som si prepočítaval aj vašich hráčov, ktorí tam pôsobia Od nás ale 5 alebo 6 hráčov zo základu bude chýbať, u Vás traja.

Reagovat
Shevchenko

Hlavně bude velký problém na stoperu, kde bychom měli k dispozici jen 2 hráče a k tomu velmi náchylné na zranění. Možná proto přijde ještě jeden stoper, ale to by byl podle mě velký luxus.

Reagovat
smazaný uživatel

Však to keď som sa pozrel na Vašu potenciálnu zostavu na Superpohár, tak tá stopérska dvojica ma necháva aspoň trochu kľudným

Reagovat
smazaný uživatel

koukám, že italský fotbal jde vlastním příznivcům také vstříc

Reagovat
Jajinek

spis Cinskym priznivcum. Aby se hnali uz na treti kontinent po narocnem turnaji, fakt ne!

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne dúfam, že našich tam prídu podporiť Japonci, ktorí to do Pekingu nemajú tak ďaleko a vytvoria atmosféru ala Stadium Giuseppeho Meazzu

Reagovat
10

jo, Japka určitě

Reagovat
smazaný uživatel

Nejakých 30 tisíc ich tam príde, každý z nich jeden dres Interu na sebe, všelijaké vlajočky so sebou, no nebola by sranda:-)

Reagovat
sinter

30000 ? ....to by sa už niektorým cinanom mohli obnoviť neprijemné spomienky

Reagovat
smazaný uživatel

Neboj, už teraz sa majú šikmookí radi, či sú už z Číny alebo Japonska

Reagovat
Jajinek

dik, ja uz na to dnes nemam silu

Reagovat
smazaný uživatel

Zasa sa tu na niečo hráš A ten príspevok o 16:57 bol viac-menej taká sranda Tiež všetko berieš vážne alebo neviem ako si to mám vysvetliť

Reagovat
10

přál bych vám ho...

Reagovat
smazaný uživatel

už jen proto, aby skončily ty debilní scénáře o Lamelovi, koupeném AC a vytrejdovaném do Neapole za Hamšíka

Reagovat
Shevchenko

No podle Orlanda bychom byli s Hamšíkem neporazitelní.

Reagovat
smazaný uživatel

Hamšík je v Itálii dost uznávanej, o tom žádná. hromada lidí tvrdí, že by to byla famózní posila, ale já to u něj prostě neberu..., navíc se stejně tak objevily názory, že to není hráč pro TOP úroveň, se kterýma souhlasím. více gólů z pozice trequartisty, to je asi jediné plus, které bych od něj čekal...

nicméně si myslím, že ho po navýšení povolených non-EU hráčů necháme být..., zkoukne se Ganso na Copa América a uvidí se. Milán má kolem něj už spoustu zařízených záležitostí, aby ho nechal jen tak plavat...

Reagovat
Jajinek

kdyz tu poblejes zcela logicke setreni hracu z JA a jejich netahani na treti kontinent behem kratke doby...jako dnes ses fakt rozjel, uz to zavirani ust u Pazza bylo out of casoprostor

Reagovat
smazaný uživatel

Skôr je nelogický, že ten zápas sa v hrá v Pekingu, keďže AC a Inter ho chceli hrať na Meazze a obidva tieto kluby o to aj požiadali. Žiaľ, nevyhovelo sa im.

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

http://vfotbal.cz/novinka/13244 Inter možná příjde o titul

Reagovat
Shevchenko

Který z nich je gólmanský a který třetí?

Reagovat
M11

ten cerny bude golmansky bych rekl.. treti bily..

Reagovat
10

golmanský je ten černý, růžový je venkovní

Reagovat
M11

ja jsem spokojeny..

Reagovat
Pinturicchio

Musím říct, že zklamání. . Ten růžový je otřesný, o tom domácím už jsem mluvil ( násilně naroubované logo Betclic ), nejvíc se mi asi líbí ten čistě bílý.

Reagovat
smazaný uživatel

Bych brečel...

Reagovat
smazaný uživatel

ten růžový je 90's jako prase..., golmanský je hezký, tahle čistá černá vypadá na golmanech dobře..., domácí vypadá trochu jako přelepený páskou se sponzorem

Reagovat
10

kromě toho brankářskýho se mi nelíbí ani trošku...chudák Andrea na prezentaci, zrovna on dostal ten pink

Reagovat
smazaný uživatel

taky se mi krom golmana nelíbí ani jeden, ale nechtěl jsem to říct na plné koule..., přitom černobílá kombinace skrývá parádní potenciál co do elegance a moderna zároveň.

Reagovat
10

právě, není potřeba vymýšlet takovýhle kraviny, v jednoduchosti byla vždycky ta hlavní krása...zlatá Kappa, to byla nádhera - http://ee.img.v4.skyrock.net/ee6/maillotsvintage/pics/1066752784_small.jpg

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pinturicchio

Mně se hrozně líbí ty z 2003/04

Reagovat
M11

Mne ze serie B

Reagovat
smazaný uživatel

ty byl nádherný... ten domácí s dlouhým rukávem mám doma

Reagovat
Pinturicchio

Ty jsou taky moc pěkné.

Reagovat
10

ty byly super

Reagovat
smazaný uživatel

kappa je krásná značka, parádní ty juve dresy bejvaly..

přihodím mé oblíbené\ http://www.passionemaglie.it/wp-content/uploads/2009/07/prima-maglia-siena.jpg

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
Pinturicchio

Z toho růžového spíš až 80', ale nefotbalové, první, co mě napadlo, tak bylo oblečení kapel jako Guns 'n Roses nebo Twisted Sisters:

http://cdn1.iofferphoto.com/img/item/117/986/379/20v6G3FOFpIJCyF.jpg

Reagovat
smazaný uživatel

Výborný kapelky

Reagovat
panca

twisted sisters nasi sousedi je nenavideli

Reagovat
Pinturicchio

Bianco, Panca ; No kapely dobrý, ale hrát jsme v "jejich barvách" teda nemuseli.

Reagovat
smazaný uživatel

To fakt ne no

Reagovat
Radin

Twisted Sisters letos na masters of rock :-)

Reagovat
10
Reagovat
M11

Reagovat
Pinturicchio

Taky slušná palba.

Reagovat
panca

kdyz to srovnam s ac, tak celkem slabota

Reagovat
10

tak zrovna AC má na tuhle sezonu vyloženě parádní...to se nedá srovnat

Reagovat
smazaný uživatel

To je jak nebe a dudy

Reagovat
brenk

som dost sklamany, ale musim povedat, ze z tych vsetkych verzii, ktore boli na nete sa mi nepacila ani jedna, takze som uz len veril v zazrak

Reagovat
Radin

ty bílé jsou hezké :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Ten přechod pruhů u pruhovaného mně silně připomíná naše letošní dresy (nemyslím tvarem přechodu, ale celkovým vyzněním jakéhosi splynutí těch dvou).

Reagovat
Pipo123

Dosť pekné

Reagovat
smazaný uživatel

Juventus podle španělských médií nepochodil s nabídkou na přestup argentinského útočníka Sergia Agüera, vedení Atlética Madrid údajně odmítlo nabídku ve výši 35 milionů eur.

Reagovat
10

Marotta teď na představování řekl, že se nenechají vtahovat do astronomických aukcí o hráče...tím nejspíš myslel Kuna, pokud ho chce Real a City

Reagovat
Pinturicchio

Já v tomhle souhlasím s José Albertim, Kun měl být dávno uzavřený. Jen doufám, že ted nepůjde po Rossim, i když tam se stane to samé, co u Kuna.

Reagovat
M11

bud Kun nebo nikdo..

Reagovat
10

Reagovat
smazaný uživatel

ot: dal jsem si práci a vydoloval ze všade možna různé ekonomické ukazatele předních evropských týmů, za pomocí určitých metodologických postupů je vyhodnotil a vyplyvlo mi to určitou klasifikaci. Vycházel jsem z čistě objektivních dat a zároveň se snažil udělat i srovnání lig..mám i sepsanou krátkou analýzu..nicméně vím, že spolu jsme na toto téma nedávnou zabrousili. Tak je pro tvé info: Juventus se nachází na 11 místě, dýchající na záda ManCity a s náskokem odolávající tlaku tria Schalke, Hamburk a Dortmund. Ještě před 5 lety byste Vy i my byli v top 5.. ..to jen tak naokraj, pro zajímavost a odlehčení situace.

Reagovat
10

Juventus klesá mezi HsV a Dortmund...to mi jako odlehčení situace moc nepříjde, spíš naopak

když jsme u toho - potom, co jsme se na tohle téma spolu bavili jsem narazil na pěknou analýzu od auditorský firmy Deloitte, to by tě mohlo zajímat, mají to pěkně zpracovaný a jsou tam zajímavý údaje - http://bit.ly/jlDuFc

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa tej štatistiky vyzerá, že City by mali zostať po nových pravidlách mimo európske súťaže

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel to není pravda. Ač s podivem, tak city hospodaří s vyrovnaným rozpočtem - jako jediní spolu s Juventusem, Chelsea, Bayernem a myslim i AC. Jde o to, že jejich nehorázný výdaje pokrývá majitel, tzn. UEFě je to jedno odkud ty prachy máš, hlavně, že je máš.

Reagovat
smazaný uživatel

Ach, tak to snáď nie Takže z toho čo píšeš, vyplýva, že to pravidlo nebude mať význam Tým pádom, keď majiteľ dá na posily 200 mil eur, tak oni ich utratiť aj môžu a hrať LM budú v pohode, podobné by to bolo aj u Chelsea, Abramovič dá 80 mil eur na prestupy a veselo budú nakupovať Ja som si myslel, že to bude takto: koľko zarobíš (príjmy z rôznych oblastí), toľko budeš môcť mkinuť (výdaje na rôzne oblasti-hlavne platy a posily).

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, jak si to myslíš ty, to určitě nebude. A ani jak jsem to napsal já to nebude. Toto jsou totiž extrémní případy. Počítej s tím, že to bude paskvil, kterej rozhodně ničemu moc nepomůže. Jen pro zajímavost i takové AS Řím má roční zisky přes 100mega euro, takže pokud by to bylo závislé pouze na výdělcích klubů, tak by to moc smyslu nemělo.

Reagovat
smazaný uživatel

Hej a preto AS takmer skrachovalo s dlhmi 400 mil€

Asi ani nevies rozdiel medzi pojmami obrat a zisk

Reagovat
smazaný uživatel

sorry, nemyslel jsem zisk, ale příjem...samozřejmě. A ten sám o sobě nic o hospodaření nepoví.

Reagovat
smazaný uživatel

Som sa zlakol ako bude vyzerat ten clanok ked som si toto precital

Ale ok,chybicka sa stane.

Tiez by som si to rad precital aj keby ti to tu neuverejnili

Reagovat
Alberto Aquilani

AS nemá dlh , dlh mala tá firma co vlasní rodina Sensi , a preto im potom banka zobrala klub , a teraz to prevzal Di Benedetto , inak mám taký pocit , že AS je už niekolko rokov ziskové ....

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost

Akoze Sensiho firma mala obrovske straty,AS Roma klub bolo v zisku a Sensi si to prelieval do firmy?To urcite.

Za posledny rok padlo AS v prijmoch zo 146.4 na 122.7.Pozri si na gazette platy hracov AS a uvidis ze v zisku AS proste byt uz dlho nemohli.Preto bol aj problem s hladanim kupcu az kym sa neobetoval benedetto

Teraz vas financuje Benedetto,inak ste na tom biedne.

Reagovat
Alberto Aquilani

Nechce sa mi tu s tebou doťahovať , navyše o toto sa naozaj nezaujímam , ale AS je samo o sebe ziskové , tá fiirma Sensi (neviem presne názov) je v strate , a preto Unicredit - lebo rodina mala z tej firmy u banky dlhy - zobrala klub Sensi a AS bolo v burze alebo ako to nazvat , odkúpil to Di Benedetto , Sensi skončili ..... BTW , mám pocit , že AS malo vysoké prími za niake TV reklamy a podobne , že boli hodne hodne vysoko ....

Reagovat
Pipo123

Vy ste rovnaký prípad ako Lazio pod Cragnottim úplne rovnaký, to jest, klub na seba zarábal, ale Cragnottiho potravinársky reťazec išiel do prdele a tým potom padal aj klub.

Reagovat
Alberto Aquilani

to jo - (teraz vtom nečakaj urážku čo napíšem ale) , nás v tých chvílach trebars podržal aj Unicredit a aj mesto , to sa Vám nestalo a Cragnottiho Lázio padlo ....

Reagovat
Pipo123

Já viem, ale vy ste mali vždy veľkú podporu od mesta atd. to Lazio nemalo, preto sme aj menší klub, vás by nenechali skrachovať, u nás to bolo trocha iné, čo už....

Reagovat
smazaný uživatel

Keďže má AS ročný príjem cca 125 mil eur, no tak by sa museli uskromniť alebo zvýšiť návštevnosť atď, museli by tým pádom začať pracovať pre diváka, aby bol na štadióne spokojný a to by bolo pre fanúšikovsku obec len a len dobre

Ale čo som pozeral Inter, tak príjem 225 mil eur, z čoho po odpočítaní výdavkov, dostanem sumu možno 35-40 mil eur, ktorá by mohla ísť na posily.

Reagovat
smazaný uživatel

ta také patří do jednoho z mých zdrojů, nicméně oni se zabývají pouze zisky..tzn. je to jeden ze vstupů, ale zdaleka ne jedinej. Každopádně komplexnost Money league je úctyhodná a co jsem si všimml, tak z ní vycházejí všechny důvěryhodné analýzy.

Reagovat
10

budeš to někde publikovat, nebo si to vytvořil jen pro vlastní potřebu?

Reagovat
smazaný uživatel

Nabídl jsem to zde, ale zatím mi neodpověděli..takže počkám ještě pokud odpoví na email a pak to klidně pověsím někde. Zatím jsem ve fázi finálních jazykových korektur. Validita analýzy samozřejmě nemůže být vzhledem k tajnůstkářským praktikám ve světě fotbalu vysoká, ale věřím, že pro určitou orientaci v této sféře to postačit bude.

Reagovat
10

snad to budou publikovat tady, konečně by tu byl aspoň trošku přínosný článek...třeba tě pak na základě toho Deloitte zaměstná

Reagovat
smazaný uživatel

jj, asi jim zašlu CV..

Reagovat
panca

mam na HR kontakt jestli chces

Reagovat
Jajinek

Reagovat
smazaný uživatel

A za to uverejnenie budeš chcieť aj peniaze od EF?

Reagovat
Jajinek

ty jsi neuvažoval, že by jsi začal publikovat?

Reagovat
10

myslím, že publikuje až moc

Reagovat
smazaný uživatel

Este tu hodim tabulku prijmov zo vstupneho,ak niekto chce tvrdit ze Taliansko nepotrebuje nove stadiony Je to zo sezony 2009/2010,teda roku ked Inter ziskal treble.Napriek tomu vstupne je nizke oproti ostatnym top klubom.Juventus sa do rebricka ani nedostal,len 7% prijmov Juve tvori vstupne.Zatial tal.kluby ako tak drzia TV prava,ale dokedy?

1 Real Madrid 129.1 1

2 Manchester United 122.4 3

3 Arsenal 114.7 5

4 FC Barcelona 97.8 2

5 Chelsea 82.1 6

6 Bayern Munich 66.7 4

7 Liverpool 52.4 8

8 Hamburger SV 49.3 13

9 Tottenham Hotspur 44.9 12

10 Celtic 43.4 n/a

11 Benfica 40.2 n/a

12 Internazionale 38.6 9

13 Atlético de Madrid 35.9 17

14 Rangers 31.5 n/a

15 AC Milan 31.3 7

16 VfB Stuttgart 30.2 19

17 Aston Villa 29.8 20

18 Manchester City 29.8 11

19 Valencia 28.4 n/a

20 Werder Bremen 27.8 n/a

Reagovat
Jajinek

u nkěterých lidí má člověk pocit, že ať určitou problematiku vysvětluje jakkoli dlouho a jakkoli podrobně, stejně ty argumenty nepochopí a pořád si budou mlét tu svoji...

Reagovat
smazaný uživatel

Alebo zeby tie argumenty protistrany vobec neobstali?

Ked pojde Juventus buducu sezonu financne hore vdaka stadionu,das mi za pravdu ze to bol financny uspech,alebo to zvalis na nejake ine faktory?

Sorry,ale mne sa nepaci ked aj v roku ked vyhrame treble ma napr. Real vyse dvojnasobny obrat,je lahke si spocitat 2 a 2 a zistit,ze financne im konkurovat velmi nemozeme a ani v buducnosti nebudeme,takze tazko skupime svetove hviezdy a uplnu spicku a dokazeme im zaplatit plat.

Reagovat
Jajinek

tady jde spíše o to, že jeden mluvíme o koze a druhý o voze...

Reagovat
smazaný uživatel

beriem ze v anglicku plnia stadiony azijski turisti,a ze mentalita talianov je trochu odlisna,ale napriek tomu tie prijmy by isli pekne hore.

Ja len dufam ze po uspechu Juve so stadionom sa pridaju aj dalsie kluby a pojde to hore,aby bola Seria A konkurencieschopnejsia a o to mi ide.

Reagovat
smazaný uživatel

Len aby sme postavili o niečo väčší stánok ako Juventus. Pretože kapacita 45 tis divákov by bola pre Inter nedostačujúca.

Reagovat
smazaný uživatel

Ved jo,len Turin je specificky povedzme nedostatkom fans Juve,preto je to pre nich tak akurat

U nas kludne 60-70 tisic s moznostou dalsieho rozsirenia.

Len Morattiho Saras na tom nie je financne dobre,neviem kto by to postavil

Reagovat
smazaný uživatel

70 tis by bol pre mňa ideál a ďalej by sa nemuselo rozširovať vôbec nič

Bude treba nájsť nejakého developera

Reagovat
Jajinek

mě jde jen o to, že v tom návrhu nového stadionu Interu nebyly žádné nákupní centra jako u Juve a snížila by se kapacita, takže největší zisky z LM, kdy je vyprodáno by byly v tahu...U juve to je v pohodě, tam oproti Olympicu vždy půjdou nahoru...u nás si nedovedu představit, jak by jsi chtěl ty zisky zvýšit..

...a to je oč tu běží...u většiny týmu Calcia nový stadion opravdu pomůže...u Interu si rozhodně nejsem jistej. Proto radši Meazzu..plus ten nezanedbatelnbý historický faktor, páč kdo má takový stadion...

to je celé, a opakuju to pořád dokola...ty sem hodíš tabulku a je to

Reagovat
smazaný uživatel

1.pred nejakym mesiacom ked sme to rozoberali som napisal k teme x kilometrovych prispevkov,takze nie je to len"1 tabulka"

2.je pekne ze si konzervativny a chces sa drzat tradicii,ale z toho futbalovy klub neufinancujes

3. prijmy zo vstupneho Real 130M

Inter 40M

To je trojnasobok.Mne to bije do oci a pytam sa kde sa stala chyba,ked Bernabeu ma priemer 70000 divakov myslim a byva vypredane.Meazza 85700 a priemer na Inter je 55000-60000.+neviem ci je od toho cisla deloitte uz odratana polovica zo vstupneho ako najomne za prenajom stadiona mestu milano.Uz len to je podla mna dovod,takto dotujeme zbytocne mesto.

4.nastastie o tom nerozhodujes ty,ale predstavitelia Interu a myslim ze nebyt problemov s financovanim,uz davno sa stavia.

Reagovat
Pipo123

Taliánsky fanúšikovia sú strašne špecifický, nedajú sa porovnávať s anglickom alebo španielskom, tu sa naskytá práve tá otázna nových štadiónov, či ich vôbec naplníme, to isté je aj u nás, projekt je vytvorený pre 50 000 fans, to je tak akurát, viac asi Laziale nezaplnia ( tie časy plných štadiónov sú už pasé ). Druhý faktor sú financie, kluby do toho nepôjdu aby sa zadĺžili, tie nové štadióny mali už stáť ked bola taliánska liga na vzostupe a bola tým najlepším na svete, teraz je to dosť náročné.

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu argumentu o odlisnosti fans velmi nechapem,bol som v taliansku,ale uz davnejsie a anejake rozdiely som si nevsimol.

Co su nejak geneticky odlisni od inych ludi?

Mozno je ten rozdiel v tom,ze na zapasy v ITA chodia skor hooligans ktori si od klubu vymozu vstupenky zadarmo inak budu robit bordel,a nie rodiny s detmi,ktore ochotne caluju rocne permanentky a nerobia skody na majetku.Aj toto by bolo podla mna pozitivom,turnikety a prisna kontrola.

Otazka je co s atmosferou na zapasoch,ta by sa zhorsila..

S financovanim su viacere modely,nemusia sa kluby nutne zadlzovat,moze investovat sukromny investor ktori za to dostane lukrativne komercne miesta,kancelarie,obchodne centra a byty.

Reagovat
Pipo123

Ma chytáš za slovíčka, tu je ten problém, fanúšikovskú základnu italských klubov tvoria práve ultras, proste za bránami je plno a "obyčajní" fans príde len občasne, aj to len na veľké zápasy. Ultras nerobia z ďaleka také problémy ako v minulosti, teraz je v tomto dosť kludné obdobie na pomery Calcia. Tu je proste problém u tých ludí, tie masy chodia len na veľké zápasy, o tomto bola aj veľká diskusia u tifosi Lazia ktorý odsúdili takzvaných fanúšikov ktorý prídu, ale 4x za sezónu, keď sa blíži veľký zápas. Ale aké riešenie, ako dostať tých fanúšikov na tie štadióny, možno nové štadióny pomôžu, ale moc tomu osobne neverím.

Reagovat
smazaný uživatel

Za nic ta nechytam.Ten argument o odlisnosti,specifickosti Talianovod inych narodov pouziva aj jajinek a velmi mu nerozumiemako pisem..

Proste ak by bol zaujem o tu ligu vo svete,mala by velky kredit,pisalo by sa o nej ako o jednej z najlepsich vo svete,ich kluby by sa pravidelne umiestnovali vysoko v europskych sutaziach,timy by mali pekne moderne stadiony,sem-tam by sa kupila nova posila,ti ludia by na stadion urcite prisli vsade na svete,a taliani nie su vynimkou.

Reagovat
Jajinek

ty vůbec nereaguješ na věci, které ti píšu...

....postavíš stadion pro 55 tisíc...ušetříš na pronájmu, ale ztratíš oborvské peníze na vstupném...z malých zápasů budeš na to stejném a ze všech velkých bude obrovská ztráta...a zejména z těch v LM, kdy je dražší vstupné to bude znát..zejména 55 a 80 u osmifinále či čtvrtfinále LM je velký rozdíl...plus obě derby atd...

aby jsi byl ziskovej, tak by si musel zdražit vstupný, a to možná i podstatně...což by v Itálii mohlo být poměrně problematické...

co na téhle konstrukci nechápeš?

Reagovat
Pipo123

Máš čistú pravdu, ale ako tento problém riešiť ?!, to sa týka všetkých klubov, malé kluby nelákajú, to nie je dobre. Týmto je Calcio strašne pozadu oproti iným ligám. A k tomu lístky sú ešte lacnejšie v porovnaní zo zahraničím.

Reagovat
smazaný uživatel

Pretoze sa mi to cele nezda realne.

1.Kto hovori len o 55 tisic stadione?

2.Kolko je tych 85000+ zapasov na Meazze?Skupina nebyva vypredana,osemfinale podla supera a dalej sa malokedy dostaneme.To je 1-2 zapasy za rok,prinajlespom 3.derby s AC a mozno Juve su 2 zapasy.

Zatial co najom platis celu sezonu,takze toto ta urcite nevytrhne.

Za 3.,ak mas mensi stadion a nie 85000,ale s lepsim komfortom a pohodlnosto,parkovanim atd. na stadione,dopyt po listkoch na danu kapacitu je vyssi a mozes pytat vyssiu cenu=rovnaky alebo vacsi vynos zo vstupneho

Reagovat
smazaný uživatel

Bol by som rád, že EURO, ktoré sa bude hrať v Taliansku, by privítal taktiež aj Inter na svojom novom stánku o kapacite min 60 tis ľudí

Reagovat
smazaný uživatel

stare panaciky vo FIFE Majstrovstva Europy Talianom neschvalili

Reagovat
smazaný uživatel

Ktoré sa raz bude hrať ...

Reagovat
smazaný uživatel

2050?..To bude uz neskoro

Reagovat
10

nový stadio můžou chtít jen ty, co na San Siru nikdy nebyli...

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to asi ťažko, myslíš, že taký Branca na Meazze ešte nikdy nebol? Tu sa jedná o financie, o súčasný a budúci stav, ktorý je prednejší ako história Meazzy.

Reagovat
10

těžko říct, jak moc zatěžuje rozpočet pronájem stadionu a jak moc by ho zatěžovala stavba novýho stadionu, v poměru s novými příjmy...na tohle téma jsem žádnou analýzu nečetl

Reagovat
smazaný uživatel

Určite ak by sa začalo spýtať, tak Moratti príde za pánmi z Deloittu a spýta sa ich na to. Oni už odpovedia

Taktiež som na to nejakú podrobnú analýzu nečítal.

Reagovat
smazaný uživatel

*začalo stavať

Reagovat
10

předpoklady jsou zdvojnásobení zisků z prodeje vstupenek, plus příjmy z pronájmů komerčních ploch...mělo by se jednat o navýšení příjmů o 40m ročně

Reagovat
Pinturicchio

Prý je o permanentky velký zájem.

Reagovat
smazaný uživatel

to sa dalo cakat,a tie peniaze mozu ist na posily a ich platy

Reagovat
smazaný uživatel

Cca koľko ten štadión stál?(vo všeobecnosti)

Reagovat
10

přibližně 120 milionů, ale ty čísla se různí...

Reagovat
smazaný uživatel

No to nie je až tak veľa. U nás by sa to vrátilo len na prenájme za 7-8 rokov, pričom kapacitu by sme mali cca 65 tis ľudí.

Reagovat
10

jenže Juventus nemusel řešit pozemky, to může cenu navýšit třeba o 100%

Reagovat
smazaný uživatel

Deloitte taktiež odporúča stavať

Reagovat
DelPiero137

Ta tabulka jednoznacne hovori kde kolko stoja vstupenky. Arsenal ma skoro 2 nasobok ako Bayern. Pritom kapacita priblizne rovnaka a vypredanost tiez. Chelsea musi mat tiez poriadne drahe vstupenky.

V Taliansku s tymto nepochodis. Mozno vo vacsich mestach kde je viac movitejsich klientov by to slo. Na durhu stranu to co pisal Pippo, v Taliansku chodia skor Ultras na zapasy a ti nie su zrovna prachaci. Ak odradis Ultras, zapasy stratia svoje kuzlo. Chcelo by to kompromis kedy by chodili Ultras aj rodinky na stadion. Len ako to spravit...

Calcio len tak lahko neprilaka pozornost sveta. Dnes uz nestaci mat atraktivny futbal, dobry naboj, atmosferu na zapase. Zapasy predavaju predrazene "hviezdy", maskarada ala El Clasico, Mourinhovci a galakticke prestupy. Ludi uz nezaujima fubtal, tradicia.

Taliani su v tomto smere jedny z poslednych, paradoxne ich to najviac oslabuje.

Alebo ostava sa spoliehat na prachacov, ale ti fubal nicia....

Reagovat
smazaný uživatel

jj, jasné, uvažoval som

Reagovat
Jajinek

a k čemu jsi dospěl?

Reagovat
smazaný uživatel

Že čas ukáže ...

Reagovat
Jajinek

Reagovat
herbage

Na to bych byl zvědavý

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Revealed: Inter will almost certainly be stripped of 2006 Scudetto

Calciopoli is the talk of Italy today after yesterday's astonishing revelations from FIGC chief investigator Stefano Palazzi. It is now inevitable Inter will lose their 2006 crown.

Reagovat
smazaný uživatel

"I don't steal the championship and have never been in Serie B."

Reagovat
smazaný uživatel

Zatiaľ nie....

Reagovat
Pinturicchio

200. per Juventus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
10

Reagovat
homeles8

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

v Aspettando il Calciomercato dnes Alvaréz, Aguero, Rossi, Mikel, Lamela a další..., Criscitiellova potenciální sestava Juventusu :

Buffon; Lichtsteiner, Barzagli, Chiellini, Ziegler; Krasić, Melo, Pirlo, Vučinić; Rossi, Matri

Reagovat
smazaný uživatel

Toho Vučiniča sa desím.....

Reagovat
smazaný uživatel

Criscitiellova potenciální sestava Romy:

4-3-3

Stekelenburg; Cassetti, Burdisso, Juan, José Angel; De Rossi, Pizarro, Perrota; Bojan, Totti, Lamela

Reagovat
Pipo123

a Lazia ?

Reagovat
smazaný uživatel

k tomu se nějak nedostali

Reagovat
Pinturicchio

To se v té Itálii fakt všichni zbláznili?

Reagovat
smazaný uživatel

Conteho čiré 4-2-4, už se těším..., ale tohle nemůže venku postavit, zrovna s líným Vučinićem a nebránícím Krasićem..., venkovní matche asi bude mít předplacené Marchisio.

Reagovat
Pipo123

Gattuso, on ten Toloi k vám neprestúpil či ?

Reagovat
smazaný uživatel

ne..., ale stopera bude potřeba, na Supercoppu máme 2 (Nesta, Bonera)

Reagovat
Pinturicchio

No právě, s tímhle si nás každý silnější tým dá s prstem v nose. Doma, když půjdeme do plných, snad, ale i tak z toho mám strach, zvlást z těch křídel, které dozadu neudělají nic, pak ten střed, no a krajích obrany dva pobláznění Švýcaři, kteří se pohrnou dopředu. .

Já osobně bych to postavil s Marchisiem i doma, na 4-3-3, což vypadá mnohem líp, směrem dozadu.

Reagovat
Pipo123

Melo bude musieť brániť stred a ešte aj kraje, musíte mu veriť

Reagovat
Pinturicchio

No Felipe je kápo, ale na tohle nevěřím ani jemu.

Reagovat
Pipo123

Já by som osobne zvolil niečo ako Edy Reja v Laziu, to 4-2-3-1 Buffon - Lichti, Barzagli, Chiellini, Ziegler - Melo, Pirlo - Marchisio - Vargas, Krasič - Matri to je pre mna dosť reálne postavená jedenástka. Dúfam že ma za to nezabiješ

Reagovat
Pinturicchio

Vůbec ne, však to je sestava v pohodě. . Ale otázka je, jestli je Matri natolik kvalitní, aby mohl na tom hrotu stát sám a hlavně, na tohle rozestavení máme v kádru moc útočníků.

Reagovat
Pipo123

Mňa si získal u vás postupom času, ukázal že na to má. Ide mi v tom rozostavený skôr o to že Vargas je hráč ktorý dokáže zaistiť Zieglera a Lichtimu by vypomahal Marciosio ( niečo čo plnil v Laziu Brocchi ). Útok sa pretriedi nie ? Amauri, ŽaQ ven !!!

Reagovat
Pinturicchio

Vargas je bejk, ten by to lajnu uběhal i sám. . I tak by tam ale zůstali Alex, Sandro, Fabio a Luca. To je pořád moc.

Reagovat
smazaný uživatel

a vargas měl přijít už loni stejnak

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
10

letos by to snad konečně mohlo vyjít, to je dlouhodobě moje číslo 1 pro mercato...dneska v Gazzettě se jeho příchodu věnovali, Conte podle nich jednoznačně preferuje právě Vargase na úkor Bastose...cena by měla být kolem 12-ti milionů, plat menší, než Bastos, navíc má Fiorentina zájem o Martineze, který by mohl být součástí výměny

Reagovat
Pinturicchio

Já bych vzal oba - Bastos bek, Vargas křídlo. Jinak co říkáš na ten zájem o Santanu?

Reagovat
10

oba bych nebral, Reto bude dobrá volba, zvedne se i Paolo, před zraněním minulou sezonu hrál dobře...Santana je zadarmo dobrá varianta do Conteho systému

Reagovat
Pinturicchio

Retovi věřím, toho tady spousta lidí podle mě zbytečně podcenuje, ... u Paola máš snad pravdu.

Reagovat
Pipo123

Paolo raz vystrelí podobne ako Abate, ten chlapec má na to byť najlepším

Reagovat
Alberto Aquilani

to vobec , sa vzdy tvari na tom ihrisku jak keby mal prave hodit tyčku ....

Reagovat
Pipo123

ty máš merítka kvality

Reagovat
smazaný uživatel

hej za 12 šel z Catanie do Juve Martinez, zajímavé.... tak doufám, že to dopadne

Reagovat
Pinturicchio

Samozřejmě s tím, že Rossiho bych vůbec nekupoval.

Reagovat
smazaný uživatel

4-2-4 je blbost, nebude hrát takhle, jen v určité fázi hry a možná proti slabším souepřům...proč to takhle nazývat, toho se až zděsím dycky jak to čtu...

Reagovat
10

Reagovat
Pinturicchio

Snad.

Reagovat
smazaný uživatel

pevně věřím ve 4-3-3, kdy se to pak v průběhu může změnit na ono 4-2-4. Takže sestava jak píše GATTUSO, akorát tam nebude Vučinič, ale Marchsio.... Pokud by dal Marotta 20 milionů nebo Marchisia za Vučiniče, tak je čur*k par excellence.

Reagovat
smazaný uživatel

*scusi Claudio... Marchisio

Reagovat
smazaný uživatel

Bez Vučiniče, s Marchisiem a bude to dobře pokryté. Claudio se může z křídla kdykoliv stáhnout níže a pomoct středové dvojici. Ideální.

Reagovat
Pinturicchio

S Fabiem na křídle ten systém bude pokulhávat stejně jako loni.

Reagovat
Alberto Aquilani

Moja zostava AS - Stekelenburg-Cassetti,Burdisso , Subotič/Juan,Riise/Angel-De Rossi-Pizarro,Lucho(Aquilani )-Lamela-Totti/Bojan,Borriello

Reagovat
smazaný uživatel

chybí ti tam Nego

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

tak inter jeste koupit baneghu a lamelu a přestupní leto bude vydařené a muže se na další sezonu

Reagovat
lnterista

tak jsem se konecne kouknul na to video a musim rict ze asi nebude spatnej...postava pohyb a dribling ma podobny jak Kaka...uvidime no

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele