LA LIGA SOUHRN - 34. KOLO

12.05.2007, 22:09, aktualizováno 13.05.2007, 22:56
Komentáře a souhrny
Real Madrid včera otočil zápas s Espanyolem a dotáhl se na čelo tabulky. Na mistrovský titul může stále pomýšlet Sevilla, která si poradila s Huelvou. Další šok naopak zažila Barcelona, lídr tabulky v poslední minutě přišel o vítězství nad Betisem Sevilla a od Realu ho dělí již jenom lepší skóre. Výhrou nad Zaragozou se navíc dotáhla i Valencia...




Tabulka:
1. Real Madrid22007:16
2. Real Mallorca21104:14
3. FC Barcelona21103:14
4. Real Valladolid21103:24
5. Real Murcia21102:14
6. Sevilla FC11004:13
7. UD Almería21014:23
8. Villarreal CF21013:53
9. Valencia CF21012:43
10. Real Betis20203:32
11. Recreativo Huelva20202:22
12. Racing Santander20201:12
13. Osasuna Pamplona10100:01
14. Espanyol Barcelona20112:31
Atlético Madrid20112:31
Real Zaragoza20112:31
17. Athletic Bilbao20111:31
18. Deportivo La Coruňa20112:51
Getafe CF20112:51
20. Levante UD20110:31

Zbývající zápasy
27.04.2008
Valencia CF - Osasuna Pamplona
Espanyol Barcelona - Real Zaragoza
Recreativo Huelva - Levante UD
Getafe CF - Atlético Madrid
Real Murcia - Sevilla FC
Real Betis - Villarreal CF
Real Mallorca - Racing Santander
Real Valladolid - UD Almería
Real Madrid - Athletic Bilbao
Deportivo La Coruňa - FC Barcelona


Autor: Tomáš Pavlík

Komentáře (112)

Přidat komentář
smazaný uživatel

tak dneska můžu jenom smeknout klobouk. Sice hrajete pořád ten divnej fotbal "nakopni a běž", ale vychází vám to a dát za poločas tři branky ...

No nic, doufám, že se o to naši hráči poperou, protože pokud letos vyhraje Real titul, tak mě jebne

Ale neodpustím si zase kritiku. Ten Ramos je nehorázná piča. Při každý standartce sebou plácne o zem bez zjevný příčiny. Proč mu za to sudí nesolej karty ...

Reagovat
HOST*españa

zajímavý, že třeba u Koláře ti podobný chování vůbec nevadí..

Reagovat
smazaný uživatel

pane Bože, co mi zase nevadí u Koláře?

Hoši vy ste snad idioti jeden vedle druhýho. Zaprvé: Kolář padá při každý standartce, jako Ramos? A zadruhý: Kolář padá hodně ochotně, to uznávám a sere mě s tím. Teď v Brně to dvakrát zkusil, sudí mu to nesežral a byly s toho brejky na naši bránu. Sere mě s tím. Jsi spokojen, ichťo

Reagovat
HOST*-Kopy-

Reagovat
HOST*españa

Kolář sice při každý standartce nepadá, ale jinak je na zemi častějc než Ramos. A v Brně ta penalta na něj sice byla odpískaná správně, ale taky tam šel s tim záměrem že se pokusí penaltu získat...

a jinak sem spokojenej Real totiž vyhrál

Reagovat
HOST*Cracker j.

JJ,dnešní zápas se mi taky líbil a s tim Ramosem souhlasim,to je takovej zmrdeček Ten je snad horčí než Inzaghi.

Reagovat
HOST*R9

"horčí" možná bude, každopádně ty máš asi hořko v puse...

Reagovat
HOST*Cracker j.

A ty si hodně trapnej Nikdy si tady neudělal chybu vid,ach jo.

Reagovat
HOST*R9

A ty zase nerozumíš legraci...mimoto kdyby jsi nenapsal (a věčně tady nepsal) hovadiny o Realu nereaguju...

Reagovat
HOST*Cracker j.

Řek jsem pravdu,že to neumíš přijmout neni můj problém.

Reagovat
HOST*R9

Ano pravda je že Ramos je zmrdeček... No kurva tato pravda je na metál...

Reagovat
smazaný uživatel

Zkusil sem dát dokupy nějakou jakous takous strategii, co udělat pro Barcu v létě:

hlavně bych se vysral na zámořský turné. Nebo, když už je domluvený, bych ho co nejvíce zkrátil. Zadruhé bych zkusil přemluvit k návratu Ten Cateho. V Ajaxu mu to spíš nevyšlo a my ho potřebujeme. Hráče bych zavřel na stadionu, ať trénujou. Letos je kurevsky vidět, jak moc jim chybí šťáva, neběhaj, nepresujou, nenapadaj, nulovej pohyb bez míče, souhra vázne, většinou každej čeká, že to někdo vezme na sebe, čehož je schopen většinou jen Leo. Upozorňuju, že samo by se nedali vyházet všichni hráči, co teď napíšu, ale postupně bych jejich pobyt na hřišti utlumoval: začal bych v obraně: Zambrotta měl sice některý fantastický výkony, ale taky hodně nepovedených. Když to sečtu, tak sem od něj čekal kurevsky víc. Thurama bych nechal u nás dohrát, Puyol je jasnej, ale taky měl už pár slabších zápasů, levý obránce bych vyrazil oba a hned. V záloze bych prodal Xaviho. Letos je to z jeho strany dost slabej odvar, Deca - je to poslední rok, kdy za něj ještě něco dostanem, Mottu i Edmilsona. V útoku asi fakt střelit Ronnieho. Ještě jeden takovej rok a dostanem za něj suchý z nosu ... 80 - 100 mega jsou velký prachy. Určitě bych vyrazil Guddyho, kterej k nám nesedl a i Ezquerra, kterej si moc nekopl. Samo musí odejít i Saviola.

Takže, když to shrnu, tak dostanem:

Zambrotta - 10 mega

Gio, Silvinho - dokupy max. 5

Xavi - 25 mega

Deco - 20 mega

Motta - 5

Edmilson - 7 - 8

Ronnie - 80

Ezquerro - 2

Guddy - 8

Saviola - 0

Dohromady asi 160 mega. Přidejme cca 50, co máme na posily a můžeme vyrazit na trh:

Určitě bych nebral Alvése, jako snad všichni Barceloňáci. Nemám ho rád. Do obrany bych vzal asi toho Chivua, ikdyž sem ho viděl na ManU a byl dost trapnej, ale koho jinýho, snad Andradeho, Milita. Možná bych se porozhlídnul v Premier League. Na DM určo Xabiho, možná Sissoka, Místo Xaviho asi Sneijdera, páč De Rossi podepsal v ASR. Do útoku je těch variant víc: Koné, Farfán, Huntelaar, Krkič, Martins, možná by šlo i někoho ze Sevilly - L. Fabiano. Tam je možností víc, toho bych se nebál.

Takže to zase shrnu: stoper - 15 mega, krajní obránci (2 - 3) - dohromady do 40ti mega, Sneijder - 20, Xabi - 25, útočníci (1 hrot a dvě křídla) - dohromady do 50ti - Podle mejch rozpočtů by nám mělo ještě cca 60 mega zbýt

Reagovat
smazaný uživatel

Ezquerrovi končí smlouva, takže 0€, za Ronaldinha reálně spíš 60-65, "leváky" jsi taky přecenil ( dokupy tak 2-3 ), Edmilson za ten poslední rok naprosto ztratil cenu a vzít ho někdo za 4, tak bych bral hned. O ceně Guddjonsena radši nespekuluju, imho to dopadne hostováním v PL.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně, že ty ceny sou jen orientační. Však se dívej, že sen nadsadil i příchody. Například za 40 mega přivést 2 - 3 kvalitní obránce by neměl bejt pro kvalitní management problém. Stejný je to i u útočníků

Reagovat
smazaný uživatel

No u Txikiho byl radši o ničem neříkal, že to neni problém...

Reagovat
HOST*ROMANISTA

heh no co dodat. bez turne do usa by asi nebylo onech 60 mega na utraty...tyhle fanouskovsky kecy fakt miluju, prodat pulku tymu a zase nakoupit podle postu jako v nejake pocitacove hre. treba ronaldinha muzes prodat jen v pripade, ze opravdu potrebujes prachy. barcelona je ale ocividne v cernych cislech. to same xavi. a vubec, jedna slabsi sezona nic neznamena, takhle bych porad nakupoval a po sezone vyhazoval. krome toho nejak nemam pocit, ze by letosni sezona byla pro barcelonu nejake fiasko. krome toho, skus vysvetlit fanouskum, ze jako nahradu za dinha, deca a xaviho privadis koneho, farfana a krkice. :0)

PS:de rossi pokud vim neprodlouzil a i kdyby jo, zadnej problem. vysolite o nekolik mega vic a je vas.

Reagovat
smazaný uživatel

Řeknu ti to asi takhle. Taky nemám rád tyhle nervácký vyhazovy a mohutný nakupování, ale prostě skončila jedna generace a chce to jinou. Nemůžeme věčně jet s tímhle (když to přeženu) vyhořelým palivem. Předloni tenhle tým hrál fotbal snů. To byl nejlepší fotbal, jakej sem v posledních pár letech viděl. Dařilo se přehrávat každýho o několik tříd, nechybělo nadšení a entuziazmus. Ti hráči k sobě vyloženě sedli a táhli za jeden provaz. Loni už si začali o sobě dost myslet a šlo to dost dolů. Už to bylo znatelně horší. Paradoxně jsme loni vyhráli ligu i LM. Pak přišlo MS a plno (myslím, že 11 nebo dokonce 13!!!) hráčů tam jelo, pak různý reklamní akce, vyhlašování různejch cen atd. a naše hráče opanoval pocit, že to půjde samo a že už nemusej makat. Prostě, že se před Barcou každej posadí na prdel ...

A ejhle - letos je to herně v některejch zápasech dost bída protkaná některejma výbornejma nebo velmi dobrejma výkonama. Pořád se daří drtivou většinu soupeřů přehrát, ale vždycky se něco nepovede (hrubice v obraně, špatná koncovka, mizerná finální přihrávka atd. atd.). Každopádně už to není ani zdaleka ta megaBarca z před dvou let .... Mizerná fyzička, absence pressingu, nulovej pohyb bez míče a hlavně absence motivace - to jsou naše nynější problémy.

No a já tyhle hráče neodsuzuju, vůbec jim neukončuju kariéry, ale prostě bych jim jenom dal možnost hledat motivaci někde jinde.

Co se týká Ronnieho, tak sem dost rozpolcenej, ale ...

Ronnie má před sebou ještě min. 4 roky na vrcholu a klidně další 4 "slabší" roky, ale u nás je to rok od roku horší. Nevím, čím to je, ale sere mě to. Nehodlám se na mizerný Ronieho výkony dívat byť už jen jednu sezonu. A pokud za něj ještě dostaneme takovej balík peněz, kterej nám umožní přestavbu tohohle týmu, tak bych ho prodal. S těžkým srdcem (určitě by i slza zkanula), ale prodal.

A poslední bod: že bysme místo Ronieho, Deca a Xaviho přivedli Koného, Farfána a Krkiče ...

No a? Vždyť tihle hráči jsou dobří a při dobrým vedení se z nich tihle Ronaldinhové, Xaviové nebo Decoové můžou klidně stát. Jde o to, složit tým, kterej by fungoval, aby zase bylo vidět, že to ty hráče baví. O radost ze hry.

A zaposlední: vůbec si nemyslím, že by sestava:

Valdés - ?-Puyol, Andrade (Milito, Thuram), ? - Xabi - Iniesta,Sneijder - Leo (Krkič), Eto´o (Koné), Farfán (Martins, ?,?,?...)

byla nějaká špatná. Já myslím, že by to fungovalo.

Ale ještě se zmíním, že nejvíc otazníků visí asi nad odchodem Xaviho. Tam sem se možná unáhlil a radši bych si ho spíš nechal (i po konzultaci s jedním odborníkem). Ale bojím se, že by stál buď on anebo Andrés a to bych nechtěl, páč Andrés je jeden ze základních kamenů budoucí Barci. Každopádně Xaviho klidně neprodávat, když zůstane, budu rád

Reagovat
smazaný uživatel

Ja len tolko, ze niektori hraci si v poslednych rokoch vobec neoddychli(Fifa, MS). Specialne Ronaldinho, Marquez a Deco ma toho tiez asi dost. Slapat v jednom kuse je urcite do istej miery otravne. Ked sa k tomu prida aj koli MS a turne slaba letna priprava a udajne i slabsia praca na treningoch pocas sezony v smere fyzickej pripravenosti, tak forma sa hlada velmi tazko a ked sa telu nechce, tak sa hlava presviedca len velmi tazko.

Taktiez sme mali zranenych Etooa a Messi a bez nich sa body zbierali tazsie...no a nejake tie body navyse sa mohli pocas narocneho programu hodit...mohli sme sa sustredit viac na to najpodstatnejsie v dany moment..

Uplne odpadol Dm, individualne chyby v obrane, slabsie premienanie tutoviek hlavne v poslednom case.

Tym nechcem povedat, ze v nich( Deco, Ronaldinho) chyba neni, ale ich herny potencial je tak velky, ze by som najprv spravil vsetko preto, aby sa ich forma zlepsila( zrusit turne, zlepsit treningy, vyladit ostatnych hracov v zostave...Dm) a este si ich minimalne rok podrzal.

Reagovat
smazaný uživatel

Proste je tu strasne moc faktorov, ktore mohli vplyvat na nase vykony a mozno by len stacilo najst ten pravy a vyriesit ho a nie hned vyhadzat polovicu timu.

Reagovat
smazaný uživatel

No, nevím. Nechci chodit pro příklady do Madridu, ale tam je jeden přímo exemplární. Podívej se na generaci Figa, Zidanea, Raúla ... Ti hráči už hráli kurevsky špatně a pořád si je tam nechávali. Už to prostě nefungovalo a pořád se to svádělo na chyby v obraně, absence DM atd. atd. Nejsme my teď v tý stejný pozici. Taky máme problém v obraně a absenci DM, my k tomu máme ještě problém z proměňováním tutovek .

Ale co tím chci říct? Prostě chci jen naznačit, že, ač ti hráči pro Barcu udělali hrozně moc a jsem jim za to vděčnej, tak je asi na času to prostě odpískat a začít jinak. Vždyť ta výkonnostní tendence je stále klesající. Co by nás asi čekalo v příští sezoně ...?

Add Ronnie: píšu to samé pořád dokola - loni byla jeho cena 100, letos mezi 70 a 80 ... Kolik bude za rok, pokud se mu ten rok nepovede ...? 40? 30? 20? Rozhádá se z vedením a odejde zadéčko jako Rivaldo? Prostě bych ho střelil, dokud za něj ty prachy někdo dává

Ale samo vím (a už sem to tady i psal), že to není jenom v hráčích. V létě se netrénovalo, teď se taky moc netrénuje ... . Takže - můžeme čekat, že začne Ronie a spol. na tréninku den ze dne makat? Myslím, že ne, Time .

Reagovat
smazaný uživatel

ještě zdůrazním, že po případné přestavbě nečekám hned titul, nečekám hned vítězství v LM, nečekám, že budeme hned válcovat Evropu. Úplně mi bude stačit, když se začnou hráči zase za Barcu rvát a dejchat pro ni. Něco jako hra Sevilly. Ti hráči prostě hrají jako jeden tým. Hrají jeden za druhýho a baví je to. Bude mi stačit, když budu vidět vzestupnej trend a titul třeba za rok, za dva ... Já si klidně počkám . Jen prosím ne další sezonu, kdy si budou hráči myslet, že to přijde samo

Reagovat
smazaný uživatel

Madristi odpadli, ich neschopnost trvala dlho, trenovali ich novi a novi treneri. Tam to bolo jednoducho jasne.

No ale je tu Kaka, ktory v tejto sezone ziadne divy nepredvadzal. Toho by si tiez vyhodil ? Sam sa vyjadril, ze potrebuje pauzu.

Treba si uvedomit, ze sme stale na prvom mieste La Ligy ak ratam kompletne odohrate kola. Dostali sme sa do semifinale Copa Del Rey, v Lm sme vypadli s vtedy vo skvelej forme hrajucim Liverpoolom, ktory to dotiahol az do finale.

Ja si nemyslim, ze by sa ta sezona mala hodnotit slovom neuspesna...teda uvidim aspon, ci bude ten titul.

No a ako som uz napisal. Je tu strasne moc faktorov, ktore mohli vplyvat na zle vykony. Treba si uvedomit, ze s formou isli dole : Oleguer, Belletti, Marquez, Sylvinho, Gio, Edmilson, Motta, Xavi, Deco, Giuly, Ronaldinho. To je podla mna az moc futbalistov nato, aby sme hadzali vinu len na nich a mysleli si, ze ich vymenou sa to odstrani. Skor by som sa zameral na ten treningovy proces a podobne.

Reagovat
HOST*Jakub19

Myslím, že Xavi nehraje špatně, jak píšeš, že je z formy

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nepisem, ze je z formy. Ja pisem, ze s formou isiel dole.

Reagovat
HOST*ROMANISTA

v pripade barcy bych o prodeji nektereho z klenotu premyslel pouze v pripade, ze by vylozene nedelal dobrotu v kabine. spekulovalo se, ze je to eto'o. nicmene pokud prodas nekolik hvezndych hracu, tak musis i nejakeho privest (reklama, fans etc). mluvim o kalibrech typu henry nebo buffon. ano buffon, protoze valdez proste neni spicka, i kdyz si to vetsina fans barcy snazi neustale namluvit.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl samozřejmě.

Reagovat
HOST*Jakub19

Souhlasím ze zrušením turné po USA. Ale s těmi odchody rozhodně ne. Xavi je odchovanec klubu a i tuto sezonu patří k lepším a takový se prostě neprodávají!!! Bez Deca si ani zálohu nedovedu představit a tudíž jeho odchod by byl šílenstvím, protože neznám adekvátní náhradu. Zambrotta společně s Puyolem a Thuramem patří k jediným jistotám obrany a pořád je to jeden z nej. krajních obránců. S ostatními jemenovanými souhlas. Prostě Valdez, Puyol, Oleguer, Thuram, Zambrotta, Xavi, Deco, Iniesta, Messi a Eto´o musí zůstat!!! Vynecha jsem Ronaldinha protože to vypadá že jeho přestup je téměř hotovou vecí. Bohužel, protože pokud by dostal novou motivaci, tak by byl zase nejlepší hráč na světě, ale možná tou novou motivací je právě AC Milan. Co se týče posil, tak Abidal na levý kraj obrany, na stopera Andradeho. Nutně potřebujem DM, ale nemyslím si, že by Liverpool pustil Sissoka, ale ten Xabi Alonso vypadá nadějně, pač Liverpool teď koupil dalšího DM a na tuto pozici má teď 4 hráče. No ale uvidíme. Do útoku bych pak koupil Koneho a nechal si Eidura.

Sestava:

brankář: Valdez (Jorquera)

obrana: Zambrotta (Oleguer), Puyol (Marquez), Thuram (Andrade), Abidal (Silvinho)

záloha: Xavi (Iniesta), Xabi Alonso (?), Deco (Sneijder)

útok: Messi (Dos Santos), Eto´o (Gudhjonssen), Kone (?)

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra, tomu se říká radikální řez, oproti tomu je moje sestava slabý odvar.

Reagovat
HOST*Bean

co máte furt s tím prodáním ronaldinha?...je to nejlepší střelec barcelony za tuhle sezonu, připravil tísíce šancí pro svý spoluhráče...podle mě je to stálenejlepší hráč na světě....

Reagovat
smazaný uživatel

ze hry dal 6 gólů (jako Raúl), což na hráče, který prakticky nebrání, není nijak úchvatné číslo

Reagovat
HOST*

Děláš, jak by proměňování volných kopů nemělo žádnou váhu a byla to snad ta nejlehčí disciplína na světě. V moderním fotbale totiž mají standartní situace velké slovo. To je neoddiskutovatelní fakt a takoví hráči se cení nad zlato.

A to jsme se ještě nedostali ke gólovým přihrávkám...

Reagovat
smazaný uživatel

jo a kolik jich má? 2?

dávat góly z přímáků není lehký, ale proměnit 5 ze 60 není žádný zázrak

Reagovat
smazaný uživatel

8

Reagovat
smazaný uživatel

jsem tady četl něco jinýho

Reagovat
smazaný uživatel

a stejně to tak asi není, nejlepší nahrávač La Ligy je prý Guti se 6

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som pocul o Danielovi Alvesovi

Reagovat
smazaný uživatel

já taky slyšel o Alvésovi, ale http://www.realmadrid.es/articulo/rma39363.htm

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tu mame viacere zdroje, ktore sa evidentne nezhodnu...

No ale nezda sa mi, ze by Daniel Alves mal len 6 alebo nebodaj este menej.

Reagovat
smazaný uživatel

Poliaci pisu 8.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě by zajímalo, odkud čerpou, protože já jsem se zatím k žádné věrohodné statistice nedostal.

Reagovat
smazaný uživatel

Olééé! Proč někdo neřekne tomu komentátorovi něco o vlivu vzájemných zápasů na tabulku. Laportu málem jeblo po tom gólu Betisu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*
Reagovat
HOST*

ty krávec to sou slohovky...

Reagovat
smazaný uživatel

Já už fakt nevím. To je zase jako přes kopírák ...

Máme deset šancí a nedáme a nedáme, pak se to kousne, začneme se o výsledek bát a ten kus stejně dostaneme. No nic, nezbejvá, než doufat, že Madrid bude mít taky někdy pech, kterýho máme letos snad na deset let dopředu

Ta koncovka je hroznáááááááááá

Jinak zápas herně cca 60 minut hodně dobrej, Betis si nekopl (kromě obligátního kiksu v obraně tentokráte ze strany Thurama ), meleme je, máme šance a ... nic ... velký nic ... obrovský nic ... to kurva největší nic na světě a ... gól v naší síti. Já už fakt nevím.

Začínám mít blbej pocit, že hattrick nebude, páč tenhle tým má obrovskou slabinu v psychice. Nemáme vůli održet příznivej výsledek, natož pak obrátit stav. Je to hrozný, ale titul budou mít asi protekční kundy z Madridu. Každopádně my to nebudeme.

Ale mě to nezlomí, Barcu miluju, je to moje srdcovka, moje láska, moje štěstí (a dneska i můj smutek) a já jí budu fandit, hájit a milovat pořád .

Ale ještě něco: My se zase zvedneme a budeme stejně silní. Jsem si jistej

Barcáááááááááááááá

Reagovat
smazaný uživatel

My i když nejsou tituly máme co obdivovat a na co být hrdí.

Reagovat
HOST*madridcan

na valdesa mozte byt hrdy .Myslim si,ze jedinu hrdost mozu po tomto vikende zazivat iba fanusikovia realu madrid

Reagovat
smazaný uživatel

Neotravuj.

Reagovat
HOST*madridcan

sorry budem.Musis z tym zit,ze barca tento rok ziska velke hovno

Reagovat
smazaný uživatel

Oki. Dobrou noc.

Reagovat
Tsigi

Valdes to podle mne moh mít.

Reagovat
HOST*Cracker j.

Já nevim,ta střela se nechutně točila,to bylo těžký na chytání

Reagovat
Tsigi

Jo je to těžký ale tu tyčku moh vytěsnit líp

Reagovat
smazaný uživatel

Jo pojďme, najděme viníka v po Etoovi nejlepším hráči na hřišti...

Reagovat
smazaný uživatel

Sammy byl úžasný.

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkně napsané, každopádně bych to nesváděl tak na smůlu, jako na to, že ten tým není vnitřně silný, bohužel. Barca!! Barca! Baarca!

Reagovat
smazaný uživatel

Ty protekční kundy, jak ty říkáš mají něco, co vy v současné době nemáte, zkus uhádnout co a nekydat tady sračky stejně jako někteří tví pobratimové...

Reagovat
smazaný uživatel

Štěstí, peníze, fašistickou historii...Možná byse ještě něco našlo...

Reagovat
HOST*madridcan

stastie???ALe nie!!!Vy nam to tak ulahcuje,ze je to skor vase neststie a neschopnost ako nase stastie .Peniaze? fasisticku historiu uz to smeruje k trapasom.Taky nervozny som nebol ani po prehre z levante

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím, že mám nového ctitele.

Reagovat
HOST*R9

Doktore myslel jsem že se vrátíš jako normální člověk stejně jako jsi odešel...škoda

Reagovat
smazaný uživatel

Neboj, nebudu tu tak dlouho, ale zas mi přišlo blbé tady nebýt, když se nedaří, nechci být jak např. exmafie.

Reagovat
HOST*R9

Ok

Reagovat
exmafie

Tak tobě se můžu tak akorát zasmát

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to věřím, teď můžeš, když jsem mohl já, tak jsi byl schovaný, ale je hezké, že jsi takový věrný fanoušek.

Reagovat
exmafie

O věrnosti fanouška rozhoduje počet příspěvků na diskuzních fórech??

Reagovat
smazaný uživatel

Tos řekl jen a jen ty. Samozřejmě doufám, že to pořádně oslavíš, ty tři roky, cos o Realu musel nejméně jednou za měsíc slyšet ve zprávách samé špatné info, určitě nebyly nic příjemného, takže teď přijde zasloužená odměna.

Tak se mi teď ještě zasměj, když teda můžeš.

Reagovat
exmafie

Smát se ti nebudu, nemám to zapotřebí, tím bych taky upravil svoji první reakci na tvůj příspěvek, směju se spíš jemu než tobě Co se týče špatných zpráv o Realu, těch bylo samozřejmě mnohem víc, Eurofotbal navštěvuju skoro denně, jen prostě už nepřispívám tolik jako dřív a nic na tom nezmění ani fakt, že Real jde nahoru... Navíc k tomu posmívání se- nikde není psáno, že Real titul získá, ale už je nejvyšší čas na střídání stráží, dalších pár let bude nejlepší ve Španělsku Real, dokud ho zase nevystřídá Barca, to je fotbal...

Reagovat
smazaný uživatel

Titul získáte, Barca ani Sevilla nejsou dostatečně připraveni. Na druhou stranu si nemyslím, že Real je tak silný, aby mohl vládnout španělské lize delší dobu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si netrefil ani jednu, ale to mě ani nepřekvapuje...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem neskutečně naštvaný (slabé slovo), když se podívám na různá fóra, kde se fandové Barcy tak nechutně vyjadřují na konto Rijkaarda. Tohle si nezaslouží, i když letos nemá dobrý rok.

Reagovat
HOST*Cece

No to je pochopitelna reakcia!!!ked hrame ako hrame

Reagovat
HOST*-Kopy-

Villičko, aby nás ta tvoje penalta nemrzela

Reagovat
Shevchenko

Hele videl nekdo z vas Góóól! 2? Ja videl jen jednicku a byla dost dobra, ale ve dvojce ma prej ten Munez prestoupit do Realu tak si myslim ze to bude chujovina kazdopadne jestli to nekdo videl tak at napise jake to je

p.s.: je jeste nejaky dobry film o fotbalu ??

Reagovat
smazaný uživatel

Jednička byla děsná blbost, tproč proboha nemaj trochu soudnosti, proč z něj hned musí udělat někoho, kdo si objíždí pět hráčů jakoby se nechumelilo? To neuměl ani Ronaldinho v nejlepších letech.

Reagovat
HOST*MARY

http://www.warezblog.net/?p=2949

tady najdes info o Gol 2.muzes to i z nekterejch linku stahnout

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je moja oblubena stranka. Dokonca som dostal uz pozvanku na torrentleech. Dufam, ze ma niekto nebonzne.

Reagovat
HOST*-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

po fotbalportalu asi druhá nejděsivější diskuse na netu, se docela divím, kam všude chodíš

Reagovat
smazaný uživatel

No ale ja nechodim na warezblog koli diskutovat. Diskusiu si samozrejme citam, pretoze je tam uzivatelia davaju vela odkazov na rozne zaujimave veci.

Reagovat
HOST*

Myslim ze real uz si titul ujit nenecha jestli vychraje tak ani nevim jak moc budu slavit...asi sestrelim nejake ty KATALANSKE KRYSY!!!!

Reagovat
HOST*Cece

No ukazal sa prava Nacisticka spina z madridu!

Reagovat
HOST*R9

Nacistická, no kdybych nebyl nalitej tak ani nereaguju, takhle mi to nedá...

Reagovat
HOST*R9

mimochodem JEMNĚ nalitej

Reagovat
HOST*Kaká

Tak jsem si přečetl tu vaší diskuzi o Barce a myslim, že jste zapoměli tak nějak dodat, že v léťe tam přestoupí 2 reprezentanti Argentiny, jestli se nemýlim - gólman Ustari z Independiente a útočník Rodrigo Palacio z Boky Juniors. Takže podle mě to je budoucnost Barcy, a kurevsky dobrá

Reagovat
smazaný uživatel

Kde beries tu istotu, ze k nam ti Argentinci prestupuju ?

Reagovat
HOST*

zatím celá hra Barcelony stojí a padá s výkonem Ronaldinha, je jedinej, kdo rozdává přihrávky a je schopen připravit golovou šanci.....ještě někdy Deco....Messi se ukličkovává....ještě chytrákům nahoře, co kritizujou ,chci připomenout,že Ronaldinho je nejlepší střelec Barci, i když se vám ty goly moc nelíběj....holt jste velcí odborníci ! ! !

Reagovat
smazaný uživatel

Co to ma spolocne s mojim prispevkom ?

Reagovat
HOST*Carlitos

nemam jistotu, ale v předchozích týdnech (měsících) se něco takového psalo, ne?

Reagovat
HOST*R9

Víš kolik se toho napíše?Nevěř všemu, je to víc než polovina úplných žvástů...

Reagovat
HOST*-Kopy-

Panové bude to ještě hodně zajímavé

Reagovat
HOST*Jakub19

A je to tady! Jsme druhý! A není se ani čemu divit, když ani z těch nejvyloženějších šancí nedokážeme dát gól. Nebylo to první utkání, kde i přes spoustu vyložených šancí, jsme nevyhráli. Včerejšek byl jasným důkazem. Samuel spálil snad tři tutovky, Iniesta a Messi další. Valdez opět předvedl to co celou sezonu. Nejprve bravurní zákroky, poté však hrubku, která nás stála vyrovnání. Frank jen potvrdil, že situaci nezvládá. I dle včerejšího utkání jsem čím dál více přesvědčen, že bychom Ronaldinha měli prodat. Kromě penalty, centru na Samuela prakticky nic moc nepředvedl. Je to dáno tím, že soupeři vědí jak na něj a to i když je to obvykle za cenu faulu, naši hru to prostě brzdí. Taky nechápu, proč si Frank nenechá nasazení Iniesty jako žolíka do druhého poločasu (to se týká většiny utkání v sezoně).

V titul už přestávám věřit, pač na Atletiku těžko vyhrajem.

Nezbývá nic jiného, než dohrát tuto prazvláštní sezonu a co nejlépe se připravit na tu další!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle ale gólman musí chytat, i kdyby ten balon čtyřikrát změnil rotaci, tak u té bližší tyče musí stát a vyrazit ho!

Reagovat
HOST*

to není tak jednoduchý vyrazit míč z brány jako vyrazit tebe z hospody

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost, tohle není hokej.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě to měl chytat, hlavní problém byl ale opět v nedůslednosti v obranné fázi, nemůžeme dovolit takhle rychle rozehrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím, chytit se to dalo, to rozhodně. Na druhou stranu tohle vážně není hokej, kdy si brankář vykryje bližší tyč a spoléhá na reflex při případné střele na tyč vzdálenější. Fotbalová brána je nepoměrně větší a i když se střílí z úhlu, brankář musí i tu bližší tyč trochu odkrýt, jinak by hráč měl odkrytou půlku brány.

Celkově mi poslední dobou přijde, že naši obránci zblokují minimum střel, buď to jde vedle, nebo tochytí Valdés, nebo je to gól,chybí důraz při bránění, krom jiného.

A samozřejmě tebou zmíněná nedůslednost a nesoustředěnost, to se stávat prostě nesmí.

Reagovat
HOST*R9

Teď jsem se na to díval a tohle vážně musí mít...

Reagovat
HOST*R9

Dlouho stovka nebyla...

Reagovat
HOST*-Kopy-

Dlouho nebylo 2000 přečtení

Reagovat
HOST*R9

Jinak proč se ta tabulka nezmění tak jak má být?

Reagovat
HOST*-Kopy-

to až na konci ligy... teď se to bere podle skóre

Reagovat
HOST*R9

Ok a nech si to " "

Reagovat
HOST*-Kopy-

why ?

Reagovat
HOST*R9

Protože ti na to nejsem zvědavej...

Reagovat
HOST*-Kopy-

Brzdi jo...seš nějakej moc podrážděnej...já ti zase nejsem zvědavej na tví nálady

Todle je normální přemýšlecí smajl...a nebylo to ani náhodou myšleno, tak jak si to myslíš ty že bylo...

Takže zklidni hormon dík

Reagovat
HOST*R9

přemýšlecí?

"teď se to bere podle skóre"...tak na co přemýšlecí smajlík? To zaprvé a zadruhé bych musel být vážně telepat abych zjistil že to tak nebylo myšleno...jinak já jsem v pohodě, jen jsem nepochopil (a nedalo se pochopit) ten smajl...

Reagovat
HOST*-Kopy-

co ti na to mam říct...normálně jsem ho tam šoupnul a ty tu začneš mektat nějaké hlody...to je jedno...

peace

Reagovat
HOST*R9

Kdyby si "ho" tam každej šoupal jak se mu zlíbí tak to by v tom byl dobrej guláš...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele