Lyon má před osmifinále s Plzní z českého soupeře respekt

28.02.2014, 13:34
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (300)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Bude to znít zvláštně, ale pokuď je Plzeň nepodcení, tak na ně rozhodně má..

Reagovat
smazaný uživatel

proč by to jako mělo zníš zvláštně??? se podiv dnešní lyon.... pro dost lidí bude plzen mírný favorit

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, celý češi.... tohle je jak na olympiádě, pořád všichni mleli, že budem zlatí hoši, ale netušili, kde je realita

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, celý češi.... tohle je jak na olympiádě, pořád všichni mleli, že budem zlatí hoši, ale netušili, kde je realita

Reagovat
smazaný uživatel

Tak osobně si myslím, že je Lyon slabší než Šachťar a pokuď Plzeň nepodlehne kecům že je favorit apod.. tak si myslím, že to rozhodně bude vyrovnané..

Reagovat
Hafna

Reagovat
smazaný uživatel

A čo ? Tak isto ani Olympiakos nieje lepši ako Šachtar a je v lige majstrov .. To je blbosť, veď každy tým dokaže prekvapiť aj Plzeň a Lyon tak isto može..

Reagovat
smazaný uživatel

Lyon je slabší než Šachtar,ale slabší než Šachtar je i Viktoria,to,že se jí podařilo postoupit je hezké a vůbec to nechci snižovat,ale Šachtar je fotbalově jinde než plzeňští,tak samo jako je jinde SSC Neapol,kterou vyřadili loni nebo Udinese,které nepřešlo přes Liberec.Prostě a jasně,Plzeň může postoupit,ale favoritem je Olympique.

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Šance bych viděl tak 55/45 pro Lyon...zase nesmíte podléhat euforii...

Lyon je přibližně na stejné úrovni jako Šachtar ale nesmíme zapomínat že Plzeň sice hrála pěkně ale postoupila také kvůli Bolkovy,štěstí a střelecké nemohoucnosti Šachťaru... protože obrana byla celkem slabá

Reagovat
Cipinho

Lyon byl na úrovni Šachtaru možnáb tak 5 lez zpátky...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak před 5 lety byl Lyon o parník před Šachťarem....to je jedna věc a teď pořád patří do té širší špičky francouzké ligy a když bych se podíval zblízka na jejich cca 10 hráčů z toho základu tak všichni by za normálních okolností hráli v Plzni základ,jsou to k tomu i víceméně reprezentanti svých zemí nebo reprezentují v mládežnických kategoriích

Reagovat
Pony Slaystation

Lyon už neni to co dřív, ale i tak kvalitu na úrovni Šachtaru má, budem doufat FCVP

Reagovat
Sandstorm

Šachtar je kvalitnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Reagovat
Filip12

Reagovat
Miguel19

Reagovat
Fairplay

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Free_player

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no to byl Doněck taky,asi si včera nevšiml že není důležité mít kvalitu v týmu,ale je důležité proměnit své šance.Pokud je nedáš,20 brazilců v týmů ti nepomůže.Hezký den

Reagovat
smazaný uživatel

panebože tohle jsou názory na facku

Reagovat
smazaný uživatel

co to tu pleskáš za nesmysly?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hafna

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodně ne. V Lyonu to stojí na 2-3 lidech, jakmile odejde Gonalons s Gomisem, tak budou mít co dělat, aby se vůbec dostali do pohárů.

Reagovat
Filip12

plzeň si s nima vytře řiť lyon už dávno není to co byl se Junihem ,Crisem Coupetem , Benzemou ,Wiltordem s touhle sestavou by plzeň dostala min 5 gólů

Reagovat
smazaný uživatel

Ale pořád je Plzeň proti Lyonu uplný hovno

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sandstorm

Plzeň se může momentálně s Lyonem úplně v klidu měřit.

Reagovat
smazaný uživatel

Vtipálku

Reagovat
Kluivert9

Ty budeš jeden z těch, co tady včera psal, jak Plzeň nemá v Doněcku šanci, viď

Reagovat
smazaný uživatel

Nepsal, ale upřímě rečeno, kdo si to nemyslel

Reagovat
smazaný uživatel

ja jsem si to nemyslel

Reagovat
smazaný uživatel

Trocha objektivity by ti neuškodila

Reagovat
smazaný uživatel

Co se výkonů na hřišti týče, tak si myslím že Plzeň se s Lyonem může měřit úplně v pohodě. Samozřejmě že Lyon je se svou úspěšnou historií, klubovým zázemím a hráči atd... někde jinde než Plzeň, ale nevidím větší problém proč by se tyto dva týmy v momentálním rozpoložení nemohli měřit stejným metrem.

Reagovat
iamek

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

to zas ne

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tvl strčte si tu svou zaprděnost do řiti, v tuhle chvíli jsme podle mě favorit...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sandstorm

Chtěl bych zpátky ten Lyon kolem Juninha, který pravidelně vyhrával tituly a postupoval do vyřazovacích částí LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kde ovšem nenaplňovali ambice který měli a na to jakej měli tým tak vždycky vypadli brzo a nakonec museli naprosto změnit kurz

Reagovat
smazaný uživatel

takže Plzeň postoupila a najednou je to adept n celkový vítězství může s Lyonem tak stejně postoupit jako vypadnout,díky čau

Reagovat
Sandstorm

On z ní někdo dělá adepta na celkový vítězství? A samozřejmě, že může stejně postoupit jako vypadnout. Postoupový šance jsou vyrovnaný 50:50...

Reagovat
Andis

Loni z ní byl taky adept na vítězství a velký favorit proti Fenerbachce, ale samozřejmě jen v rámci vidláku z ČR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tam to kluci pak nezvládli, nicméně na ně měli a byla to dost škoda... možná i trochu podlehli ty medialni masazi jak uz je kazdej videl ve finale...

Reagovat
smazaný uživatel

kdybys nekecal sracky. Nikdo, ani z ti nejvetsi plzenaci, tady nepsali, ze Plzen byla favorit s Fenerbahce. Maximalne se rikalo, ze pokud zopakuji vykon proti Neapoli, tak postoupi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no ztoho jak tady každej z Plzně pomalu stříká,bych snad řekl,že i jo

Reagovat
smazaný uživatel

mluví z tebe typická spartanská závist nic jinýho, vyloženě závidíš úspěchy, jasně, každej Spartan mě na to napíše "aha a co naších 30 titulů" ale z minulosti se nežije..

Reagovat
smazaný uživatel

to není závist,jasný je to úspěch,ale jako to teď teda porazíte úplně všechny a nějakej Lyon půjde zkola ven jako 1. tak se tomu směju jak se tady lidi vyjadřujou O Lyonu

Reagovat
smazaný uživatel

a kdo to pise?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nechytej se za hlavu a napis, kdo to tady psal

nebo jinak jses dement, co keca nesmysly, jen aby mel pocit, ze ma pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

co ty tady mňoukáš ty koště

Reagovat
smazaný uživatel

nic jineho jsi nevymyslel? Asi ti dosly argumenty, co?

Reagovat
smazaný uživatel

prosim tě já se tady stebou nebudu hádat,tak se uklidni a mlč

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si totiž naprosto impotentní hovado, co si myslí, že Plzeň je střed vesmíru. Lidi, co se oháněj hláškami "Došli ti argumenty", patřej do školky. Českej fotbal (Plzeňskej) je nic oproti Francouzskýmu, a nicem zůstane. Howg!

Reagovat
smazaný uživatel

má tam být tvrdé Y, takže ty by jsi si tu školku asi měl zopakovat spíš ty... just sayin

Reagovat
smazaný uživatel

ja mam Lyon rad, fandim jim ale i tak si myslim ze Plzen by je mela porazit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

čau

Reagovat
smazaný uživatel

takovy kecy byly i minulej rok.. a hned nato je vyradilo Fenerbahce..

Reagovat
Atlético de Madrid

Jestli je Lyon v takovém útlumu jak napovídaj výsledky, tak by má Plzeň šanci určitě, po CSKA, Neapoli a včerejšku tomu věřim. To mě taky zarazilo, že si včera experti v TV přáli Lyon jako atraktivnějšího soupeře, aby si to "užili", jakoby Plzni ten postup ani nepřáli.

Reagovat
soukup

tak postoupit přes Lyon zní líp než postoupit přes Oděsu a stejně tak vypadnout s Lyonem zní líp než vypadnout s Oděsou.

A to i kdyby měla být Oděsa momentálně kvalitnější než Lyon

Reagovat
Atlético de Madrid

To máš sice pravdu, ale zároveň je asi pravděpodobnější že by postoupili přes Oděsu, než přes Lyon. Teda pokud není Lyon na stejný úrovni jako Oděsa, to nevim. Předpokládám že ještě jo..

Reagovat
soukup

já vůbec nevím, na jaký úrovni je Oděsa, takže sem to napsal opatrně

Reagovat
Sandstorm

Ta Oděsa je strašně nevyzpytatelná. Já sem radši, že mají Lyon. S Oděsou by je každý favorizoval a to by jim nemuselo vyhovovat.

Reagovat
Atlético de Madrid

Jo, z tohohle pohledu to beru. I když podle mě by nějaký podcenění nehrozilo, Plzeň ty soupeře nikdy nepodceňuje. Dává se tu příklad s Fenerbahce, jenže to je podle mě pořád uplně jinde než Oděsa a tak to spíš než podcenění bylo o tom, že na něj neměli.

Reagovat
smazaný uživatel

Má spíš jenom mladej, dost nezkušenej tým. Když budou mít den- narozdíl od Šachťaru včera- tak Plzeň roznesou

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
smazaný uživatel

ne-e

Reagovat
smazaný uživatel

Máš tady skutečně objektivní názory Na úrovni druhého stupně ZŠ.

Reagovat
smazaný uživatel

tak pověz jak to je, chytráku

Reagovat
smazaný uživatel

Šance jsou naprosto vyrovnané. Individuálně jsou hráči Lyonu lepší, ale s takovými si Plzeň nejednou poradila. Přestaň se upínat na dávné slavné léta a podívej se na současnou realitu, ve které jsou tyhle dva týmy vyrovnané.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pořád si vem, že Šachtar hraje ukrajinskou ligu, která se s Ligue 1 nemůže srovnávat. Navíc mi přišel docela nesehranej. Pořád se to podle mě musí brát tak, že Plzeň může jenom překvapit.

Reagovat
Atlético de Madrid

Tak co se týká úspěchů klubů v Evropě a klubovýho koeficientu, tak Ukrajina Francii nebezpečně dotahuje Poměry ani v jedný lize neznám, ale v Evropě je to momentálně mezi oběma soutěžema vyrovnaný a nasvědčuje tomu i to, že Oděsa takhle trápila Lyon

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, beru, ale Ligue 1 se taky zvedá (hlavně díky šejkům), vem si Monaco a PSG

Reagovat
mojmira

monako, PSG a tím to ale končí ...

Reagovat
smazaný uživatel

Na Ukrajině je Šachtar, tim to taky končí

Reagovat
Sandstorm

Nekončí. Tam je Šachtar, Dynamo Kyjev, Metalist Charkov, Dnipro a Oděsa a všichni jsou schopný mít v Evropě výsledky. Ve Francii je PSG, Monaco, pak tlustá čára a kluby jako Lille, Marseille, Saint Etienne, který nejsou v Evropě schopný uhrát slušný výsledky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v lize mistrů byl za ukrajinu jenom Doňeck, ne? Francouzi měli PSG a Marseille. Taky mi řekni fotbalisty z Ukrajiny. Francie, to je Hazard, Aubameyang, Benzema, Toulalan, Lloris a milion dalších

Reagovat
mojmira

Za Francii tam zase bylo PSG a Marseille, která s ostudou a 0 body skončila poslední. Zároveň je hezký, že při porovnávání týmu z L1 do toho taháš hráče, který L1 vůbec nehrajou to jako jak oni pozvedávaj úroveň ligy, když v ní vůbec nepůsobí?

Reagovat
Sandstorm

A Marseille nezískala ani bod. Francie sází na svoji líheň talentů. Tomu se na Ukrajině nemůžou rovnat. Tam tu kvalitu získávají hlavně z Jižní Ameriky.

Reagovat
smazaný uživatel

jako treba PSG, ktere ma v acku 10 francouzu. Sachtar ma v tymu 12 ukrajincu. Lyon ma samozrejme vic francouzu, protoze si vydali cestou mladi a odchovancu, ale kdyz se podivas na ostatni ukrajinske tymy, tak uz to neni takova cizinecka legue jako je Doneck

Reagovat
smazaný uživatel

Počkat jak to myslíte? Copak je Hazard Francouz? Nebo jako myslíte hráče co prošli Ligue 1?

Reagovat
smazaný uživatel

Hráče co vychovala Ligue 1

Reagovat
smazaný uživatel

jak se může Ligue 1 zvedat, když je tam polovina klubů v dluzích a exportuje z tama to nejlepší, co tak je k dostání (kromě Monaka, PSG). Paradoxně tento duopol ublíží Ligue 1 podle mě dost, liga se dostane do fáze, kdy na ty dva týmy nebude nikdo mít a celkově ztratí svoji vyrovnanost posledních let

Reagovat
Sandstorm

Souhlas, první dvě místa budou mít předplacený PSG a Monaco a o třetí se tam bude být ten zbytek.

Reagovat
Atlético de Madrid

V Evropě ten koeficient určitě bude nahánět hlavně PSG, jinak to v posledních letech nebyla žádná sláva. Ale neumim předpovědět vývoj ostatních klubů; jak řikám, nevim nic o finační situaci zbytku L1.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, ten dvojzápas nebyla žádná náhoda, prostě ten Lyon aspoň doteď byl uplně stejně průměrnej tým jako ta Oděsa a možná že i můžeme bejt rádi, že postoupil právě Lyon(alespoň to pro hráče bude větší výzva)

Reagovat
Sandstorm

No ukrajinská liga není o moc horší, než francouzská.

Reagovat
smazaný uživatel

Já tady vůbec nesrovnávám Šachťar ale a už vůbec si nemyslím, že by byli nesehraní, když tým udělá 26 střel nebo kolik a navíc 95% z nich po pěkných kombinacích, tak to rozhodně známkou nesehranosti není. Navíc Plzeň je dost kompaktní tým. Šachťar byl prostě o parník lepší, ale rozhodl životní výkon Bolka a taky smůla v zakončení Ukrajinců.

L1 je sice kvalitnější, ale nevím proč to sem pleteš. Myslím, že Šachťar by si s Lyonem vytřel zadek, Plzeň měla jen velké štěstí. Umí se vytáhnout na soupeře s větším jménem a Plzeň pro ně zřejmě nic nebyla, Lyon už je jiná liga co se historie týče.

Viděl bych to prostě tak, že oba zápasy budou hodně vyrovnané a rozhodnou maličkosti. Rozhodně by se plzeňští neměli soupeře zaleknout, je sice kvalitní, ale rozhodně to není co to dřív bývalo, prostě tým k poražení.

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, ale Plzeň nemůže ty kvalitní týmy porážet do nekonečna, už včera měla neuvěřitelnou haluz

Reagovat
smazaný uživatel

proc by se nemohla srovnavat? Ano, PSG je uplne nekde jinde, ale Monaco skoro na stejne urovni jako Sachtar, a Lyon nebo ostatni tymy jsou tak na urovni Odessy, Charkova a Dnepru. Zbytek frnacouzske ligy uz je cajovy a ani nemaji nejakou super navstevnost v lize

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
Sandstorm

Tak, co bys od tamních expertů čekal. Ti si nejspíš myslí, že je Lyon na stejný úrovni, jako když vyřadil Real.

Já si myslim, že Lyon je i přijatelnější soupeř, než Černomorets. Černomorets je strašně nevyzpytatelný. Od Lyonu se tak nějak ví, co se dá čekat...

Reagovat
Atlético de Madrid

To jsme se nepochopili, já jsem právě myslel, že Lyon je lepší než Oděsa a tak si řikám, že je divný přát jim silnějšího soupeře Ale ono je to vždycky, když se losuje skupina LM tak jsou všichni strašně nadšený, že jsme ve skupině smrti a že přijedou kvalitní soupeři. Jasně, jeden top klub potěší, ale stejně je tu u nás hodně novinářů a expertů radši že si Plzeň zahraje na Camp Nou než kdyby měla šanci postoupit..

Reagovat
Sandstorm

Jo tak Lyon je samozřejmě papírově lepší, než Oděsa, ale i tak, že je Oděsa asi dost potrápila...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Karoch je sparťan a kretén, co jiného taky od člověka jeho kalibru čekat. Užít si zápas.. tohle už dávno není o tom, aby si to Plzeň užila, ale aby se dostala co nejdál.

Reagovat
Sandstorm

On říká snad po každý "hlavně, abychom si to užili" Fakt dement ten člověk...

Reagovat
smazaný uživatel

Je moc pojašený tou Spartou, protože ta si asi taky jela do Hackenu užít švédských blondýnek a drahého alkoholu. Jinak ta včerejší sestava ve studiu teda byla hrozná, Čapek i Karoch plodili totální blbosti, ten třetí byl v pohodě, myslím že spolukomentoval domácí zápas Plzně s Šachťarem.

Reagovat
Sandstorm

Ten třetí je Hyský. Spolukomentování mu podle mě tolik nejde, ale ve studiu se dá poslouchat a patří tam mezi ty rozumnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Karoch je slávista ne?

Reagovat
smazaný uživatel

no kokot je to podle projevu solidní, takže by to možná slávista být mohl

Reagovat
smazaný uživatel

To je to samý jak minulý rok, Plzeň (ač ten průběh čekal málokdo) vyřadila Neapol a podle všeho Fenerbahce(opravte mě pokud to byl jiný tým) mělo být snadnější sousto, než právě neapol a vypadli...Tady to vidím stejně. Ale snad si dají větší pozor! 50:50

Reagovat
smazaný uživatel

Lyon je vhodnější soupeř než Oděsa, tam by ze strany Plzně mohlo přijít lehké podcenění jako na začátku sezony v předkolech LM. I když Lyon není co býval, tak tam bude oboustranný respekt, utkají se dva vyrovnané týmy, lehce bych ale dokonce favorizoval Plzeň. Bude hodně namlsaná, to co se včera povedlo, i když s notnou dávkou štěstí, je něco neskutečného.

Těším se na super dvojzápas se skvělou atmosférou a hezkým fotbalem, tip 0:1, 1:1, postup Plzně.

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň určitě na postup má, por mě osobně je i mírným favoritem....přece jen, Lyon už opravdu není co býval . Škoda Liberce, v zápase s Machačkalou by i oni měli docela dobrou šanci .

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsi dvojzápas Ajaxu se Salzburgem? Hrál fakt Salzburg tak dobře, nebo to byla bída z vaší strany? Po základních skupinách jsem měl RB za černého koně EL, teď to ještě vzrostlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsem jen první půlku v prvním zápase....a ano, Salzburg hrál hodně dobře, hráli hodně přímočarej fotbal, hodně pohybu, vysoko napadali...přesně fotbal jak si ho představuju . Určitě černej kůň soutěže .

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna věc je že ten Salcburk je na tom hodně dobře(líbili se mi už v kvalifikaci o LM) a druhá si myslim je to, že Ajax se na to dost vyflákl, přijde mi že spousta týmů má tu EL dost v ....

Reagovat
smazaný uživatel

Druhej zápas určitě, v prvním byl spíš šokovanej, jak do toho Salzburg vlítl a jakou má skutečnou kvalitu.... přišlo mi, že na to vůbec nebyli v prvním poločase nachystaní a to rozhodlo...

Reagovat
smazaný uživatel

Hm na mě stejně jako některý další týmy udělal ajax dojem, že po nepostupu do vyřazovací fáze LM už je ta EL moc netankovala, ale viděl jsem jen sestřihy, tak třeba kecam kraviny :-D

Reagovat
smazaný uživatel

jn je to škoda velká, šance měli, penalty jim 2 nepískl sudí... i dost smůly noo

Reagovat
smazaný uživatel

snad ten prumerny lyon zvladne aspon trochu drzet krok s tou uzasnou plzni ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sandstorm

Ale Lyon je průměrný evropský tým

Reagovat
smazaný uživatel

to by me zajimalo, co je plzen, kdyz samotny gonalons ma zrejme momentalne vyssi trzni hodnotu jak cela jedenactka plzne

Reagovat
smazaný uživatel

A to na hřišti rozhoduje . Naštěstí to občas není jenom o penězích, bohužel ale málokdy .

Reagovat
smazaný uživatel

dlouhodobe to samozrejme rozhoduje, proto je momentalne nejlepsi tym francie psg a chelsea s manchesterem city velkokluby... nikdo nerika, ze plzen nemuze postoupit, ale ze by byla v tomhle zapase favoritem, nebo ze by jejich sestava byla na urovni lyonu?

Reagovat
Sandstorm

Nikdo neříká, že je Plzeň favoritem ani, že její jedenáctka je individuálně kvalitnější.

Reagovat
smazaný uživatel

Frenkee28.02.2014 13:51

Plzeň určitě na postup má, por mě osobně je i mírným favoritem...

napriklad

Reagovat
Sandstorm

Tyhle pivní názory nesmíš brát moc vážně. Mírným favoritem je samozřejmě Lyon.

Reagovat
smazaný uživatel

Každej má právo na svůj názor . A můj osobní je ten, že favorizuju na postup Plzeň . Jasně, bookmakeři budou favorizovat Lyon, ale z pohledu toho co se děje na hřišti Plzni a její hře věřím .

Reagovat
smazaný uživatel

je to jeho subjektivni nazor, ma na nej pravo. lyon uz neni co byval, ani LM letos nehral, protoze vypadl se San Sebastianem. S Odessou se taky trapili a pomohlo jim az vylouceni ukrajince. Osobne si myslim, ze to bude vyrovnane...

Reagovat
smazaný uživatel

Díky...

Reagovat
smazaný uživatel

pravo mu samozrejme neberu, at si mysli, co chce

Reagovat
Sandstorm

Tak Gonalons je taky jeden z posledních v Lyonu, který má nějakou hodnotu +Grenier ještě. Ti až v létě odejdou, tak budou v rámci francouzský ligy opravdu průměrem.

Reagovat
smazaný uživatel

ovsem, v lyonu hraji sami prumeraci, proto newcastle mel v zime zajem o fofanu a na lacazetta se ptalo nekolik klubu, umtitiho uz dva roky sleduji vetsi kluby (spekulovalo se i o barcelone), o gourcuffa se zajimal wenger, bedimo je aktualne mozna nejlepsi levy bek ligy... navic je fajn, ze kalkulujes s odchody hracu a vubec te nezajima, ze za ne samozrejme prijdou nahrady, ktere vedeni promysli uz ted

Reagovat
Sandstorm

Tak líheň talentů je tam teď výborná. Ti hráči, které jmenuješ samozřejmě mohou vyrůst ve velmi kvalitní hráče a je tak dost velká šance, že Lyon půjde nahoru. Ovšem nebude to hned...

Reagovat
Godwinson

achjo

Reagovat
joshua

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si myslím, že oproti minuloročnému Feneru je Lyon iný dvojzápas. Za prvé, Fener bol minulú sezónu vo vyraďovačke vo veľkej forme (čo doložili postupom do semi), na druhej strane si myslím, že momentálny Lyon je na tom trochu horšie. Za druhé, Plzeň má oproti minulosezónnemu PO jednu výraznú motiváciu naviac. A to je nový tréner. Aj keď sa to môže zdať ako nezmysel, je to faktor, ktorý výrazne pomôže hlavne so silami, keď hráčom to pridá motiváciu a extra pohyb. Za tretie, Plzeň je skúsenejšia. Pochybujem, že vplyvom eufórie z postupu sa dopustí podobného podcenenia ako v minulom roku proti Feneru. Suma sumárum, nehovorím, že Plzeň je favoritom, že postúpi, ale že má väčšie šance postúpiť ako minulý rok.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nemá Daridu

Reagovat
smazaný uživatel

lyon je furt velky zvire, sice raneny a kulhajici, ale porad vetsi a silnejsi nez plzen. je to lehkej favorit, i kdyz vyradit se s trochou stesti da. jen jestli si ho plzen vsechno nevyplacala uz proti sachtaru...

Reagovat
smazaný uživatel

Kolikrát si ho viděl letos hrát?

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud ale budeme hrát jako s Černomorcem, tak Plzeň šanci má

Reagovat
Rarášek

Lyon trápila Sparta, nevidím důvod proč by neměla Plzeň..

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vem si, že Lyon proti Spartě nechal sedět opory

Reagovat
smazaný uživatel

a taky jsme od nich dostali dardu,nevidim důvod proč by neměla Plzeň

Reagovat
Rarášek

Před x lety..tohle bylo loni, vlastně předloni. A ten tým Lyonu je pořád stejně "marnej". Věřím Plzni, že to ukopou.

Reagovat
smazaný uživatel

já si právě myslim,že to pose....

Reagovat
smazaný uživatel

Sparťani pořád nechapou, že čím dál dojde Plzeň v evropských pohárech, tím lépe bude Sparta nasazována do LM či EL.

Reagovat
smazaný uživatel

co to sim má společnýho,píšu tady něco o tom že chci aby vypadli,píšu tady,že si myslim že to nedaj, ty gumo

Reagovat
smazaný uživatel

Neurážej mě, já tě taky neurážel.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky tam byl věkový průměr 21 let a ti hráči většinou debutovali v základní sestavě.

Reagovat
smazaný uživatel

Hoši, prostě hrajeme s průměrnym francouzskym týmem, což nevěstí žádnou kdovíjakou kvalitu... Běžte si vsadit na Plzeň :-P

Reagovat
smazaný uživatel

třeba právě díky sázkám na přípravu nebo takovéhle spekulaci je Plzeň finančně zajištěná..........že by ty jejich práva měli i kvalitu nakonec

Reagovat
smazaný uživatel

sázky na vyhranej zápas proti Levski? C´mon Tohle se zas někomu povedlo :-D

Reagovat
smazaný uživatel

přípravný zápasy bejvaj haluze

Reagovat
smazaný uživatel

Šachtar je sice kvalitnější než Lyon, ale není tak sehranej po odchodu hvězd. Inviduálně nastejno, ale týmová souhra je na straně Lyonu,který už sice není,co býval, ale pořád velký soupeř. Osobně jsem radši za Lyon, než chytnout třeba Ludogorec (typově)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sandstorm

Někteří se mi tady fakt zdají. I kdyby Plzeň vyřadila Dream team světa, tak tady někteří zaslepenci budou tvrdit, že Plzen na to nemá. Lyon má letos v rámci francouzský ligy spíše průměrný výsledky a s Oděsou se na postup dost natrápil. Když s ním dokáže hrát vyrovnanou partii i Oděsa, tak si opravdu nemyslím, že by Plzen od Lyonu dostala kotel, jak si tady někteří myslí. Postupoví šance jsou 50:50 úplně v klidu.

Reagovat
smazaný uživatel

Oděsa by mě děsila víc

Reagovat
Sandstorm

Mě osobně taky. Je neuvěřitelný, jak tady někteří dělají z Lyonu velkoklub. Nejspíš ho poslední dva roky neviděli hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nezdají, já tvrdim že na to prostě nemá. Ale je to jenom názor

Reagovat
smazaný uživatel

Nazor, kterej si tu prosazujes vsi silou a jakejkoliv nesouhlas s tebou je okamzite spatnej .

Reagovat
smazaný uživatel

Však proto se taky včera registroval, aby to tu trochu vytrollil. Kdyby postoupila Oděsa, tak by to byl zarytý fanda Černomorce...

Reagovat
smazaný uživatel

jo noo

Reagovat
Puskas

to ke právě to - Lyon není, co býval, hraje veskrze průměrně. To je pro českého hráče či fanouška nebezpečné uvažování. Plzeň se podle mně vloni poučila.

Reagovat
Sandstorm

To není nebezpečné uvažování. Můj názor je takovej, že Lyon je hratelnej soupeř. Např. lépe hratelnej, než Sachtar.

Reagovat
joshua

Tady ale nikdo nepíše, že Plzeň dostane kotel, naopak tady vy, Plzeňáci, říkáte, že je Viktorka favorit, což je kravina jak vrata a vyřazení Šachtaru na tom nic nemění.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

zase je potřeba na druhou stranu vědět, že Lyon přijel do Oděssy bez 8 hráčů základní sestavy a uhrál tam docela v pohodě remízu, doma si to pak rozhodl. Ale taky není potřeba se Lyonu zbytečně bát, ten tým kolem Juninha je dávno ten tam, stojí to na 2-3 lidech a ten tým je dost mladý, nezkušený, takže s nima Plzen může jít v pohodě dál.

Reagovat
smazaný uživatel

*jakože v pohodě, ne že je přehraje 5:0, ale bát se nemusí

Reagovat
Shevchenko

S Vrbou by šla Plzeň dál. S Uhrinem si zatím jistý nejsem, ale věřím jim více než Lyonu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň postoupí, troufnu si tipnout, že v prvním zápase venku jim klidně můžou dát 2-3 goly a vyhrát tam

Reagovat
Usty

Krásný souboje... Lyon - Plzeň, Porto - Neapol, Tottenham - Benfica nebo Sevilla - Betis Bude se na co dívat i v EL

Reagovat
smazaný uživatel

Jeno mě štve že Juventus hraje s Fiorentinou

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

za mě některý zápasy v EL mě mnohem víc baví než vyřazovací fáze LM

Reagovat
Usty

Letos? Barca, Real, Atletico, Bayern, Dortmund, Chelsea, PSG, Olympiacos... takovej nátřesk ve čtvrtfinále LM, já myslím, že to budou skvělý bomby

Reagovat
REPLIKATOR

Plzeň je favorit

Reagovat
Losinho

Vzhledem k výsledkům Lyonu to bude vyrovnanej dvojzápas, navíc atraktivní soupeř...určitě lepší, než kdyby postoupila nevyzpytatelná Oděsa.

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem nevěděl, že je zde tolik expertů na Lyon a francouzský fotbal obecně. Mám pocit, že Lyon je tak na úrovni Příbrami a Plzeň ho roznese na kopytech.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak všichni jsou v euforii, je třeba to chápat

Reagovat
smazaný uživatel

Euforie != blábolení o Lyonu jako by to byl Slavoj Houslice.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak samozřejmě, že Lyon patří mezi světovou špičku, o tom žádná

Reagovat
Kenneth

Tak to zase brzdi.

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně nezaujatý, objektivní a pravdivý názor a ty se tomu vysměješ.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Lof

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak, světová špička je trochu někde jinde...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Říct o Lyonu že patří do světové špičky to chce bud velkou kuráž nebo na nečem jedeš :D

Reagovat
Sandstorm

Lyon patří poslední dva roky mezi takovej ten lepší průměr v Evropě ty světová špičko

Reagovat
One-Real

To by ta světová špička musela být hodně široká.

Reagovat
Lof

Dobrej troll. +1

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
smazaný uživatel

sem nemá cenu chodit, když chce člověk diskutovat a pak si přečte tohle od někoho, kdo o tom neví nic

Reagovat
smazaný uživatel

zabil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tak mi napis, co Lyon v poslednich letech dokazal, abychom ho meli brat jako jasneho favorita proti Plzni?

Reagovat
smazaný uživatel

Opravdu? Opravdu se ptáš na takovou debilní otázku? Vyhrál Coupe de France a francouzský superpohár, v čem ti to teď pomohlo?

Reagovat
smazaný uživatel

a to jsou strasne dulezite souteze

spis jsem myslel vysledky v lize nebo v evr. poharech

Reagovat
smazaný uživatel

co ty seš za krypla,to jsem tady už hodně dlouho nepotkal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Sandstorm

Ty budeš asi hodně omezený debílek, viď?

Reagovat
smazaný uživatel

rozhodně míň omezenej než ty nevim proč mě vůbec komentuješ

Reagovat
smazaný uživatel

o tom silne pochybuju, kdyz vidim tvoje komentare

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

zkus konecne predlozit poradne argumenty, mozna pak si o tobe nebudu myslet, ze mas nizsi IQ nez opice

Reagovat
smazaný uživatel

ty si mysli co chceš

Reagovat
smazaný uživatel

to mi ani nemusis psat...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

60:40 pro Lyon.

Reagovat
Puskas

Reagovat
smetos

Plzen ukazala ze se muze rovnat tymum z cele evropy, a ne jednou. Lyon ma podobne, ne-li horsi vysledky za posledni dva roky. Pred rokem s Fenerbahce taky uhrali vyrovnany duel. A vitezstvi nad tymem jako je donetsk je muze nakopnout.

Reagovat
FC Porto FC

Plzen na ně má. I Sprata s Lyonem dokázala držet krok. Navíc kádr Lyonu podle jmen nikoho už nezastraší a výsledky s Oděsou asi taky ne

Reagovat
smazaný uživatel

My jsme fakt zvláštní. Na jednu stranu máme strach z Islandu v kvaldě, ale když teď hraje Plzeň s Lyonem, najednou je Viktorka velkým favoritem

Reagovat
Puskas

dobrý postřeh

Reagovat
FC Porto FC

ja se nedivím. Plzen porazila Šachtar a Lyon hral s Oděsou 0:0 a 1:0. Viděl sem hrát naši repre a vím jak ted hrál Island

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Island má dobrou repre, je mi i sympatická. Celkově si ale myslím, že naše je lepší

Reagovat
smazaný uživatel

nikdo nepise, ze je Plzen velky favorit. Dojdi si k ocnimu a zrovna se stav i na psychine...

Reagovat
smazaný uživatel

A ty by ses měl uklidnit. Co si pročítám reakce, spíše lidi dávají větší šanci Plzni

Reagovat
Sandstorm

Nevím tedy, kdo říká, že je Plzeň jasný favorit a kdo se bojí Islandu. Asi to nebude nikdo při smyslech.

Reagovat
smazaný uživatel

tak zase Island má kvalitný tím, baráž nebola náhoda

Reagovat
smazaný uživatel

jen dotaz, tady lidi pisi, ze lyon nepresvedcil proti odese, zajima treba nekoho, ze v odese hral lyon se sestavou plnou nahradniku, a odesa stejne nebyla extra lepsi? uprimne bych chtel v odese videt nahradniky plzne, jak by vypadal vysledek

Reagovat
smazaný uživatel

doma hral lyon v plne palbe, a nebyl tam zadny rozdil oproti predchozimu zapasu, a to hrali doma. A nebyt vylouceni ukrajince, tak snad i vypadli...

Reagovat
smazaný uživatel

ovsem, je uplne jedno, ze hraci hrali na pul plynu (nekteri se na to vylozene vykaslali a setrili se na ligu), byl to vypovidajici vysledek! jinak zrovna tohle je duvod, proc plzen muze pomyslet na dobry vysledek, pro lyon je evropska liga na vedlejsi koleji

Reagovat
smazaný uživatel

To je jasný pokud chtějí do pohárů příští sezonu tak jedině přes ligu v EL jsou bez šance i s Plzní dohromady.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nezajímá.

Reagovat
REPLIKATOR

Kádr Lyonu před sezonu oslabil odchodem několika kvalitních hráčů a začátek sezony se jim vůbec nepovedl. Potom se však sehráli a nyní mají slušnou formu. Přesto favorizuju Plzeň.

Reagovat
smazaný uživatel

To je mi ale odborné zhodnocení situace.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

logika ako sviňa

Reagovat
Sandstorm

Je to jeho názor.

Reagovat
smazaný uživatel

to je mi ale debil

Hlavněže má Lyon mezi oblíbenými kluby. Místo toho, aby popsal, jak to tam třeba vypadá podrobněji, tak tady bude raději psát ironický kokotiny a zpochybňovat fakt, že už Lyon nepatří kádrem mezi evropskou špičku. Fakt jsem si myslel, že se dá diskutovat s o klubech s fanoušky těch klubů, ale nejde to. Bez rozdílu jestli jde o primeru, ligue, premier league, všude se najdou zaslepení dementi

Reagovat
smazaný uživatel

Mluvite tu o tom, ze Lyon nema buh vi jake vysledky.. a pri tom za posledni 4 roky(letosni sezonu do toho nepocitam).

1x 2. misto v Ligue 1

2x 3. misto v Ligue 1

1x 4. misto v Ligue 1

3x 2. misto ve skupinach LM -> 1x semifinalne LM

1x 1. misto ve skupinach EL

Ty Francouzsky pohary a tak do toho nepocitam, ani jsem se na to nekoukal, buh vi, jaky tam byly sestavy atd.

Myslim si, ze Plzen urcite ma sanci, ale prochazka ruzovym sadem to asi fakt nebude, jak teda pro Plzen, tak pro Lyon.

Reagovat
naheCZ

50:50...Podle mě ale Plzeň postoupí, díky podcenění (vys*ání se na to) ze strany Lyonu.

Reagovat
smazaný uživatel

čet si ten článek, než si začal psát??

Reagovat
raduinho

Tohle by byl ještě v roce 2009 skvělý apríl.

Reagovat
One-Real

Soucasny Sachtar je kvalitativne urcite level nad Lyonem, nezijte proboha z minulosti. Papirove, individualne Lyon favorit bude, ale po zapasech se Schalke, Neapoli, Sachtarem, CSKA a dalsich nemam pochyby o tom, ze to Plzen muze zvladnout a urcite bych to nebral jako prekvapeni, narozdil od vcerejska.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře napsáno palec hore

Reagovat
Atlético de Madrid

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
dextroza_m

Lyon je dle mého názoru mnohem slabší než Doněck, ale taky přiberme k tomu,že měla Viktorka ku*ewskou kliku... Takže to vidím 50 - 50.

Reagovat
Rssa

Hodně hratelný soupeř, to vypadá nadějně

Reagovat
smazaný uživatel

Lyon je přijatelný soupeř. Mít ho před 5 lety, tak by to byla konečná, ale momentálně si myslím, že máme šanci.

Jen nedávejme na kecy toho ultradebila Karocha, kteří říkal něco vy stylu, abychom si to hlavně užili. DO PRDELE já tyhle řeči tak nesnáším! Vyhoďte ho už, toho vola už nějakou dobu nemůžu ani cítit. Užívat ať si jedou do bordelu nebo na Kajmany s rodinou, ale na hřišti by měli jezdit po prdeli.

Reagovat
smazaný uživatel

Haha však to sa tu už absolutne nedá ani čitať tie vaše bludy kto je lepši , kto je horší.

Je jasné že Lyon už nieje taký klub ako býval, ale stale tam maju silu a su úplne inde ako su České týmy..To že porazili Šachtar , čo bolo podľa mňa velké štastie , neznamená ešte nič.. Držim palce Victorke , ale podľa mňa to je jednoznačný zápas

Reagovat
smazaný uživatel

Až na to "džim palce viktorce" absolutní souhlas

Reagovat
Fabregas@ole

Čau, kdo začíná doma a podle čeho se to určuje? Dík

Reagovat
Langi

Lyon a nevim podle čeho se to určuje

Reagovat
božský John

Lyon je jenom vyhajpovanej a hrajou tam sami buzici

Plzen

Reagovat
Langi

Reagovat
smazaný uživatel

Plzni pod Vrbou bych věřil na 70% ... Pod Uhrinem zatím se mi vůbec nelíbí , takže 35%

Reagovat
Koubic_

pod Uhrinem se podle mě celkem zvedla defensiva ale těžko hodnotit po pár zápasech... čas ukáže

Reagovat
Langi

Pod každou diskusí o Lyonu musí bejt minimálně 100x že "už není co býval" ale pořád se bavíme o týmu, který pravidelně hraje o příčky zaručující LM v jedné z nejlepších a nejvyrovnanějších lig světa. V lize, kde ta široká TOP špička reálně hraje jen o to jedno místo za PSG a Monacem.

Ano, taky věřim že s Plzní to bude vyrovnaný, a klidně se může stát, že to Plzeň zvládne, pokud na Lyon dolehne zase nějaká výsledková mizérie jako na podzim, ale napsat, že Plzeň je mírnej favorit, protože je potrápila před rokem Sparta, může jenom blb, kterej si myslí, že se jednou za měsíc stačí podivat na tabulku Ligue 1 a ví o Lyonu všechno. Navíc v tom zápase, kde je Sparta strašně trápila, tak tam za Lyon nastoupila jedenáctka sotva dvacetiletejch kluků, z nichž pro většinu to byl první start za áčko vůbec, a stejně byli lepší.

Dle mě tak 60:40 pro Lyon a doufám hlavně v pěknej fotbal

Reagovat
brainbug

Reagovat
C-M@ster

Jasně, je to slabší tým, než Šachtar, to jo. Ale Plzeň může takové týmy porazit, ale ne stabilně porážet. Vyřadili CSKA, vyřadili Šachtar. Lyon není o nic slabší a i kdyby je vyřadil, bude to sakra povedená sezóna.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Docela nechápu proč by Plzeň měla být favoritem, jak tady čtu. Šachťar je sice momentálně asi kvalitnější tým, ale víc věřím organizované hře Lyonu (zejména v soutěži jako je Evropská liga), který má pořád velkou kvalitu a výborný individuality. Favoritem pořád je a taky zaslouženě Lyon. A pokud se opět mičuda po každý střele neodrazí co nejdál od Lopese, tak Plzeň nedá ani branku.

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu, že Lopes je prakticky libero, tak se ty střely nemaj kam odrážet

Reagovat
smazaný uživatel

Lyon žije z minulosti,už tam neni taková kvalita jako bejvávala. Viktorka může jít dál a já doufam,že půjde,aby ztrácela síly pro ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

Je lepší hrát EL, než GL.

Reagovat
Gryphonheart

liberec dokázal lyon rozdrtit 4:1. Od Plzně čekám minimálně stejné nebo vyšší skóre

Reagovat
smazaný uživatel

Ja jsem za Lyon vylozene rad, je to jeste jakz takz vehlasny klub, neni to daleko, je to Francie, zaciname venku, kdyz vypadnem, nikoho to neprekvapi, ale zaroven kdyz zahrajeme dobre, tak mame velkou sanci postoupit. Takze ideal

Reagovat
smazaný uživatel

Je to dost daleko. Autem se to nevyplati. Letadlem je to v pohode.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja jsem zvyklej jezdit autem na Ukrajinu, takze mi tohle jako dalka neprijde.

Reagovat
Godwinson

Vidím v tomhle dvojzápase šance Plzně poměrně vysoko, Lyon se musí soustředit jinam. Ale stejně mě tahle diskuze pobavila :)

Reagovat
vlastik

docela hledím, jak je Lyon v háji, takový frnacouzský MU

Reagovat
Godwinson

To jo. Ještě, že má Lyon Gonalonse s Grénierem. Podle relevantních přepokladů z FIFY a FMka, kde mají vysoký atributy, je zcela zřejmý, že bez nich by byl Lyon již teď někde u Ajaccia. Jenže, co když v létě odejdou?

Reagovat
vlastik

ale vážně-pokud Lyon bude chtít postoupit, postoupí, i kdyby Plzeň dělala co chtěla, on ale dost možná postoupit až tak moc nebude, takže šance je dost velká

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle jsou hrozny kecy. Ja teda VP moc rad nemam,ale proc by je nemohli porazit? Nekoukam se na ten dvojzapas v ruzovejch brejlich jako par jedincu tady,ale urcite to neni tak,ze pokud Lyon bude chtit,tak s tim VP nic nezmuze...

Reagovat
vlastik

ty kecy jsou můj názor, neříkám že jediný správný. Sleduju jak plzeň, tak i občas lyon a je tam velký rozdíl ve fyzickém fondu hráčů, o čemž se vlastně nedávno přesvědčila i sparta, která by dostala šišku, nebýt v útoku Gomise

Reagovat
smazaný uživatel

Jo,takže zase je tam "kdyby". Oni ho v útoku měli,takže šišku jsme nedostali a ten dvojzápas byl celkem vyrovnanej. VP má na to,aby postoupili.

Reagovat
vlastik

Lyon upřednostní imo ligu, taže Plzeň šanci má, a ne malou

Reagovat
smazaný uživatel

My mame takovy stesti, ze velky kluby proti nam pokazdy svoje zapasy vypousti

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby ligu neuprednostil ligu,tak na ne VP má.

Reagovat
Lof

Kristofyk a L'OL brzděte, už mě z vás bolí bránice.

Jinak přijde mi podle komentářů objektivních fanoušků Lyonu, že Plzeň je bez šance. Holt, kam se na Lyon hrabe Bayern..

Reagovat
Langi

no hlavně, že vy, samozvaní znalci Ligue 1, ste strašně objektivní

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbalový bůh byl Plzni nakloněn. Přiznejme si, že celá řada favoritů dopadla hůř a skončí poměrně brzo. Plzeň má reálnou šanci jít dál. Lyon už dávno není to, co býval, ale opět musí zahrát srdíčkem. Panu Uhrinovi věřím. Jen tak dál klucí a hodně štěstí při dalším losu.

Reagovat
juninho8

Tak táto diskusia ma pobavila tak ako už dlho žiadna iná..... To je celé čo k tomu radšej napíšem....a este nech žijú tí takzvaní 'odborníci"

Reagovat
Andis

Ještě bych jen tak pro informaci dodal, že Lyon už není co býval, to je taky třeba vzít v úvahu

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele