Abidal se loučí s Barcelonou, vedení s ním smlouvu neprodlouží
Nové angažmá si bude hledat Éric Abidal. 33letý francouzský obránce toužil po nové smlouvě v Barceloně, vedení katalánského klubu s ním ale nakonec spolupráci neprodlouží. Vše bylo potvrzeno na dnešní tiskové konferenci...
Abidal přišel do Barcelony v létě roku 2007 z Lyonu a značnou část angažmá ve Španělsku mu znepříjemnily vážné zdravotní problémy - nejprve musel na operaci s nádorem na játrech, následně se podrobil jejich transplantaci. Abidal se nakonec dokázal vrátit na hřiště a má v plánu pokračovat v kariéře, nebude to ovšem v Barceloně.
"Děkuji prezidentovi a Zubizarretovi za to, že jsou tady. V Barceloně jsem strávil šest let, během nichž jsem hrál s báječnými spoluhráči, kteří jsou nejlepší na světě. Děkuji trenérům, kteří mi věřili a také všem doktorům. Děkuji i své rodině a bratranci, ženě a dcerám. Měl jsem dva cíle - bojovat kvůli svým dětem, abych je viděl vyrůstat a pak se také vrátit na hřiště," prohlásil na dnešní tiskové konferenci.
"Rád bych za Barcelonu hrál i nadále, ale musím respektovat rozhodnutí klubu. Jednoho dne se možná vrátím, jelikož mám zajímavou nabídku, o níž budu uvažovat. Děkuji fanouškům a všem, kteří na mě mysleli, díky a ať žije Barcelona," dodal.
Tisk spekuluje o Abidalově dalším zaměstnavateli a podle agenta chce francouzský obránce návrat do Ligue 1. Zájem o něho údajně má Lyon, vše bedlivě sleduje i AS Monaco.
Abidal přišel do Barcelony v létě roku 2007 z Lyonu a značnou část angažmá ve Španělsku mu znepříjemnily vážné zdravotní problémy - nejprve musel na operaci s nádorem na játrech, následně se podrobil jejich transplantaci. Abidal se nakonec dokázal vrátit na hřiště a má v plánu pokračovat v kariéře, nebude to ovšem v Barceloně.
"Děkuji prezidentovi a Zubizarretovi za to, že jsou tady. V Barceloně jsem strávil šest let, během nichž jsem hrál s báječnými spoluhráči, kteří jsou nejlepší na světě. Děkuji trenérům, kteří mi věřili a také všem doktorům. Děkuji i své rodině a bratranci, ženě a dcerám. Měl jsem dva cíle - bojovat kvůli svým dětem, abych je viděl vyrůstat a pak se také vrátit na hřiště," prohlásil na dnešní tiskové konferenci.
"Rád bych za Barcelonu hrál i nadále, ale musím respektovat rozhodnutí klubu. Jednoho dne se možná vrátím, jelikož mám zajímavou nabídku, o níž budu uvažovat. Děkuji fanouškům a všem, kteří na mě mysleli, díky a ať žije Barcelona," dodal.
Tisk spekuluje o Abidalově dalším zaměstnavateli a podle agenta chce francouzský obránce návrat do Ligue 1. Zájem o něho údajně má Lyon, vše bedlivě sleduje i AS Monaco.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Abidalovi se jako dárce jater nabídl i obránce Dani Alves
16.09.2013, 21:39
Barcelona popřela, že by Abidalovi po transplantaci neplatila
07.09.2013, 19:51
Abidal: Zasloužil bych si další rok v Barceloně
01.09.2013, 11:46
Abidal je po transplantaci jater zpátky v reprezentaci
08.08.2013, 23:03
Abidal přece jenom do Monaka, podepsal roční smlouvu s opcí
08.07.2013, 14:29
Abidal chce pokračovat v kariéře, čeká na vyjádření Barcelony
08.05.2013, 14:55
Abidal poprvé po transplantaci jater odehrál celý zápas
21.04.2013, 13:56
Abidalovi s návratem k fotbalu pomohla podpora kouče Vilanovy
07.04.2013, 12:49
Abidal odehrál první zápas od transplantace jater
19.03.2013, 15:49
Abidal může deset měsíců po transplantaci jater hrát
21.02.2013, 15:41
Komentáře (212)
Přidat komentářborec pod do Monaka
Jestli chce hrát Monako o poháry, tak by měli do obrany přivést větší kvalitu. Nic proti Abidalovi a Carvalhovi, ale to nejlepší už mají dávno za sebou
Abidalovi bych více věřil. Jednu sezonu by mohl zvládnout základ, budou hrát jednou týdně a francouzský pohár. Carvalho pokud tam de dělat 4. obránce, proč né
Abidal si dával jak za mlada když nastoupil. Je vidět že už se opravdu sportem hlavně baví a hodnoty má jinde.
Na lavičku ako #2 za Coentraom kludne.
hh za Coentraom? V čom je Coentrao od neho lepší? V útoku jalový, v obrane priemerný
Tvůj pokus o trolling je jalový.
Momentálne je Abidal lepší ako Coentrao?
Videl si ho po návrate vôbec hrať? Ja netuším či dokáže odohrať celých 90 minút, či dokáže odohrať 2 zápasy po sebe. Ale keď hrá, hrá spoľahlivo. Nikdy to nebol obránca ktorý by mal útočné chúťky, ale takýto elegantný obránca hrajúci s takou ľahkosťou momentálne na trhu nieje. Pravdepodobne už nikdy nebude na tej úrovni ako pred rakovinou. Na druhej strane, som za posledné 2 roky videl len 1 hráča, ktorý sa tej úrovni približoval....
Takže zhrnuté a podčiarknuté, pokiaľ nie je limitovaný kondíciou(čo netuším, keďže v Barcelone nehral viac zápasov po sebe) tak nie len Coentrao, ale 90% obrancov v La lige sa na neho nechytá ani zďaleka.
Ibaže on limitovaný je, má svoj vek tak ich ani len neskúšaj porovnávať. Ja som ho hrať videl, viem že je to výnimočný a elegantný obranca, ale Coentrao je úplne na inej úrovni momentálne.
Ako je limitovaný? Zdá sa že si ho teda hrať nevidel. To je to isté ako keby si povedal že je Fabregas lepší ako Xavi, lebo Xavi má svoj vek. Nebavíme sa o perspektíve, tam je to samozrejme jasné. Nevidím dôvod prečo by mal Abidal( v prípade že je zdravý) krýť chrbát hráčovi, ktorého jedinou výhodou je vek. Coentrao nie je od Abidala lepší v hre hlavou, v rozohrávke, v rýchlosti, v pozičnej hre...v ničom.
Inak samozrejme sa mi páči že tu je Abidal limitovaný vekom, ale keď sa porovnával Xabi a Busquets tak limitácia vekom nebol žiadny argument pričom je Abidal len o 2 roky starší........
A ty si ho hrať videl? Coentrao odohral celú sezónu a Abidal pár minút a z toho ideš teraz niečo usudzovať? A tie atribúty čo si vymenoval sú pekné keby sa porovnávali dvaja stopéri, krajný obranca je o niečom inom a že je Abidal rýchlejší to ani nesranduj. Videl si hrať Coentra v top forme? Videl si MS a videl si že tam bol s Albom o parník najlepším obrancom?
S tebou sa škoda baviť, lebo si melieš len svoje. Ako cca 2 roky dozadu ked si tvrdil aký je Ramos otrasný stopér a že nikdy nebude top a hľa kto je tu teraz za blbca
hh Videl si hrat Coentraa v top forme?....a kedyže to bolo? Opäť je tu dvojaký meter, porovnáva sa Coentrao v top forme z pred roka a pol a Abidal ktorý prišiel po ročnom liečení...bravo.
Čo sa týka Coentraa, nemusím ho vidieť v top forme, staˇ´ci keď si spomeniem na jeho bránenie Fabreho v Clasicu. To tieňovanie od Barcelonskeho vápna až po vlastnú päťku a následné sledovanie lopty v sieti malo svoje čaro......niečo také u Abidala nenájdeš za 6 rokov v Barcelone.
No a k Ramosovi - po tejto sezóne ho akože chceš nejako velebiť? Toľko gólov po chybách stopérov nedostalo ani Deportivo. Fakt top stopér. Nebyť toho že má Pepe takú sezónu akú má, tak nehrá ani v základe Realu.....ach jaj.
Ok, strata času, že som ti vôbec niečo písal ked neuznáš ani jasnú vec. Ramos druhý naj hráč Realu túto sezónu a ty tresneš toto čo sa týka Coentra tak vyberieš jeden moment, evidentne jediný čo si videl.
Ale fakt s tým Ramosom bavíš, vidí to celý svet okrem teba
Hej evidente to bude jediný moment No a k Ramosovi - v takej Zaragoze alebo Granade je tiež niekto z nich najlepśí. Znamená to že je špičkový? Že z tej biedy ktorú Real na jeseň predvádzal - kde čo štandardka, to gól, väčšina gólov z prostredia stredu malého vápna -je Ramos druhým najlepším hráčom Realu? Hráč, ktorý kvôli poklesu formy pár zápasov sedel? V tom prípade skôr úprimnú sústrasť.
Ďakujem za sústrasť, potom ste ale na tom horšie vy, kedže ani jeden z vašich stopérov nie je lepší ako Sergio
Mnoho z vás, aj tu na ef, je iného názoru
A k tomu Xabimu a Busquetsovi. Ja som sa ničím podobným neoháňal. Ale keď vidíš aspoň 3 zápasy do roka tak musíš vedieť, že pre stredopoliara je vek menej obmedzujúci ako pre krajného obrancu kde je potrebné aby bol hráč obratný a dynamický
Je strednopoliar a strednopoliar. Xavi nepotrebuje rýchlosť, Xabi ako DM áno. Abidal je zo štvorice Puyol ,Pique, Mascherano, Abidal jednoznačne najrýchlepší.
Tak Puyol, Pique ani Mascherano nie su zrovna rychlikmi
A Busquets je rýchly hej?
Baví sa niekto o Busquetsovi? Zas len to čo ti pasuje...ako obvykle.
Xabi ako DM rýchlosť potrebuje. To je tvoja veta. A Busquets je teda podľa teba najlepší DM na svete. Tak ja sa ťa pýtam je rýchly? Ved podpor svoj argument
Busquets vzhľadom na hru akú hrá Barcelona( tj rýchly pressing s viacerými hráčmi hneď po strate lopty) a na to že už 4 roky hrá jediné DM v zostave, potrebuje presne takú rýchlosť ako má.
Obhájil si to
sundej si ty ruzove bryle,pokus o trolling dobrej
Tak a teraz si daj dole tie barcelónske brýle.
a proto už nebude v Barce.
Nevidíme do toho. Nevieme akú správu dali lekári realizačnému týmu. Je jasné že Erik chce hrať a aj keď by videl nejaké riziko, tak proste hrať chce.
Teď chvíli vážně. Má dostat šanci. Nepíšu to proto,že je to proti Barceloně a napsal bych to samé,kdyby hrál u nás. On sám se cítí výborně,tak mu sakra mají věřit. A neříkej,že to nemáš taky tak.
Ide o to, že on keď nastúpil, tak hral dobre. Hovorilo sa že je na tom zle kondične(čomu sa po takej dlhej dobe a chemoterapii vôbec nečudujem), ďalej sa hovorilo že sa nesmie preťažovať. Proste je tu veľmi veľa ale. Spolu s Iniestom je to môj najobľúbenejší hráč. Rád by som videl ako skončí kariéru v Barcelone. Práve kvôli týmto veciam Rosella nemusím, ale proste neverím že za týmto nie je niečo viac. Skôr mi príde že z úcty k Abidalovi nepovedali celú pravdu o jeho stave, on si možno verí že to prejde.........
Pán je vtipný.
Vsetko najlepsie do zvysku zivota Eric.
Klobouk dolů před ním!
Pokud nepřijde Coentrao, tak do Monaka
Barca a Abidal - tohle spojení fungovalo. A teď to bude jinak. Tak ať se daří
Tak byla to samozřejmě velká reklama a divadélko, kterak všichni v Barceloně čekají na svého Abidala jak na smilování jen, co vyhraje svůj největší boj. Děsně jsem to dlabal. Tak a teď zase zpátky do reality a hybaj pryč. Tady už není místo.
byla to obyčejná lidská účast, to, co by mělo být běžné, že z toho média udělala něco víc, je jiná věc
na dresech jim určitě vydělal
Abi zůstal, aby se zaplatil.
Klobouk dolů před ním Jdi do Lyonu
At jde zpet do Lyonu...Po Anzhi, City a PSG se ted u vsech spekulaci bude cpat to blby Monako
Tak takhle se chovají v Barceloně ke svým legendám?!
legendám
OT: Chelsea are set to offer Napoli €30 million plus the services of Fernando Torres in exchange for Edinson Cavani (Sky)
boli by sprosti v neapole
v Chelsea
Kdyby jsme to "MY" nezkusili.
pochybuju že by Torres podepsal Neapoli smlouvu.
z5 do Francie .... tak at se daří a díky za vše
V Barce sa nevyplati ist na nemocensku...
zpátky do Lyonu
nic jineho nepripada v uvahu
Na ten zápas, kedy sa vrátil, nikdy nezabudnem. To som mal husiu kožu, keď išiel na ihrisko.
Doufám, že se ještě chytí a nějaký ten rok se ještě bude fotbalem bavit jako přímý aktér
Nezbývá než doufat, že se ve volbách najde protikandidát, který Rosella porazí. Těch chyb a ostud už je moc.
Nenájde sa. Rosell má neotrasiteľnú pozíciu, svoju prácu robí dobre.
Nesouhlasím a doufám v Laportu.
Laporta bude vždy na prvom mieste, tiež by som si ho prial ale nemá šancu.
Spíš do toho ani nepůjde, jinak bych se o jeho vítězství nebál. Ale nemusí to být nutně on, prakticky jakýkoliv slušný kandidát bude lepší než Sandro a jeho lidé.
Nevím, co od něj očekáváš. Nasmlouvané sponzory a reklamy na dresech nezruší. Já bych byl nejradši pro úplně nového kandidáta.
Od Laporty čekám slušnost a jistotu, navíc to vždy bude silný kandidát. Nijak zvlášť na něm ale netrvám, někdo další by mi vůbec nevadil, naopak.
Tak to potom jo. Slušnost by se hodila, i když i Rosell se poučil. Já bych hlavně chtěl návrat k propojenosti A týmu s B-týmem a juniorkou. Zdá se mi, že to šlo poslední dobou do kopru.
Mně právě přijde, že jemu jsou tyhle věci úplně šumák. Začalo to Guardiolou, pokračovalo to nafoukanými prohlášeními a teď se projevuje jako někdo, komu pořádně nezáleží ani na hráčích. Abidalovi slíbenou smlouvu nenabídne ani na rok, protože nedokáže zahrát tři zápasy týdně, ale Adriana, který byl za tři roky u nás třináctkrát zraněný, podepíše rovnou na čtyři. Nejvíc mi ale vadí, že se s ním skoro měsíc před koncem smlouvy ani nikdo nebaví, stejně jako třeba s Muniesou. Ten na tom byl ještě před pár dny úplně stejně, i když v klubu strávil přes polovinu života, nikdy s ním nebyl žádný problém a před zraněním byl jednou z největších nadějí.
Když vidím tohle zacházení, spekulace o odchodech Thiaga, Tella, Deulofea a dalších, co čekají na šanci, zatímco se podepisují Neymarové, mě dokážou spolehlivě vytočit. Nejsem si sice jistý, do jaké míry kdo ovlivňuje jejich nasazování, ale už mám docela jasno v tom, že Rosell není prezident pro nás. Spíš než v klubové hodnoty věří v marketing a jeho politika rychle a jistě smazává rozdíly mezi námi a Realem. Uvidíme, čeho se ještě v létě dočkáme...
Bravo
Je to tak, navíc tam nevidím to nadšení nebo radost, stává se z toho obří mašina bez nějakých hodnot. Uvidíme, jak to bude. Snad se najde někdo odvážný.
Právě. I ten Laporta měl svoje chyby, ale vždycky hájil klub tak zapáleně, že mu to bylo vidět i na očích, kdežto Rosell se většinu času schovává a když už se ukáže na veřejnosti, je to spíš kontraproduktivní. Klub se za poslední dva roky neuvěřitelně změnil a je otázka, jestli je ještě cesty zpět. Volby každopádně budou dost zajímavé, Rosell má sice pod palcem média, ale jeho popularita den ode dne klesá, takže noví kandidáti můžou mít docela velkou šanci. Třeba se jich dočkáme i dřív.
když to napíšu já,tak jsem hater.
Dost tvrdý, ale je zajímavý, že už jsem dneska četl skoro to stejný, akorát od našich.
Pobre Abidal y a lo mejor se cargan a Tito...se le ira Valdes, seguramente Thiago y Villa. No descarto la salida de Tello :facepalm: encima se rumorea la posible salida de Puyol y encima el "cresta" en ese vestuario. Se le renueva tios como Adriano por ayudar en el fichaje de Neymar y a Pinto por ser amigo de Messi. Como me gusta este Rosell yo creo que es madridista jajajaja.
Victor, Tito a Puyol maji zitra tiskovky, kazdy svoji vlastni ve vlastni cas, tak treba nezustane jen u prvniho. Jinak to sice muze znit trochu tvrde, ale ono po pravde neni moc veci, za co ho momentalne chvalit. Spousta fanousku dokonce dost nahlas vola po demisi.
Ale řada těch věcí přece nemusí být ani pravda, novináři jsou schopní rozložit každýho. Bohužel to bude jenom horší, strašně mě to štve.
Těch znaků, že je u nás ve vedení něco shnilého, je bohužel tolik, že k nabytí toho pocitu ani těch novinářů není potřeba. Bohužel.
OT: „Dosáhli jsme s Chelsea dohody. Vedle finanční kompenzace k nám na rok zamíří na hostování i Kevin De Bruyne,“ oznámil generální ředitel Bayeru Wolfgang Holzhauser.
Takže pro Dortmund to padá
hm, to je nevýhodné pro oba hráče i pro Leverkusen.. nechápu je
Frajer.
Veľká škoda, jeho zotrvanie som pôvodne bral ako samozrejmosť, zlý krok vedenia
zas ale aby někdy získal dojem, že je tam ze soucitu.... možná bude lepší, když se prosadí jinde, vybojuje si tam místo; jinde totiž nebude za ním stát to podezření okolí z nějakého nadržování kvůli přestálé chorobě
Pravda, ale myslím že pokiaľ by mu ponúkli novú zmluvu, rád by ostal. V každom prípade pokiaľ sa cíti na to aby hrával pravidelne, tak je pre neho najlepšie ísť, ale ten prístup vedenia sklamal.
ber to i tak - vyhořeli v SF LM, chtějí to obměnit, on má 33, chtějí mladší kusy
Zmluva by sa určite nejaká dohodla, problém bol v tom, že vedenie mu nezaručovalo ani najmenší počet minút a on chce proste hrať.
Není to od nich hezký, ale to nikdo nemohl chtít. Potřebujou jen to nejlepší .. a doufat,že se zase prosadí je blbost. Jen ať se vrátí do Francie a bude tam za hvězdu!
To je ako ukazka z Modreho z neba. Urobime reklamu na slzicky, nejaky ten dojacik a potom papa, hned do realneho zivota, kde uz na chudacikov nie je miesto.
Tiež to vidím podobne, bola to srdcervúca dráma, a zrazu: Dobré ráno, je čas sa zobudiť Eric!
pokazde si vzpomenu na tohle http://www.youtube.com/watch?v=O1cuRWR4CfE
Valdés do Monaca http://www.fotbalnaplno.cz/content/fotbal-zabava-internetovi-vtipalci-v-akci-aneb-jak-se-bohove-postavi-k-prosbe-spartana-29052013-10
ten fotbalnaplno je neskutečně slabý, bulvární a nevtipný web
Já se tak těším, až všem blbečkům zavře Victor hubu
jako on není špatný gólman akorát je nejslabším článkem Barcy no.. každý tým má nejslabšího a tady to slízl zrovna Víťa
Tak nejslabším článkem Barcelony bude i Reina nebo ter Stegen.
Victor nejednou ukázal, že umí být Casillasovi více než vyrovnaným brankářem, jak na klubové, tak i mezinárodní scéně.
Však i letos je lepší jak Iker
hlavně v jarní části byl Valdés suverénně lepší než Iker
Celý rok, i na podzim.
počet obdržených gólů v lize: (do Ikerova zranění)
Real - 23
Barca - 28
a?
béééé
ostatni sa zase tesia ako ju zavre vam
Obvyklý fotbalový klub tvoří 11 hráčů. Tottenham tvoří hráč s číslem 11
http://www.youtube.com/watch?v=XZusW2BNXv8
Je to škoda, ještě jeden rok by zvládl.
Na druhou stranu toto přinutí vedení ještě víc k tomu, aby přišel kvalitní stoper (nejlépe dva). S Abidalem na lavičce by byla šance, že se na to vykašlou. Teď se uvolnil plat a místo v sestavě.
Ericu, za vše díky a zdvihnutí poháru LM nad hlavou jako kapitán byl můj druhý největší zážitek z finále LM všech dob.
Škoda, ale na druhou stranu mu nemůžeme dát dostatek prostoru a on má určitě ještě co nabídnout, byla by škoda, aby seděl.
Jako klub jsme pro něj udělali hodně a podrželi jej v nejtěžších chvílích, jenže on už nás nemá kam posunout. Ví to Barcelona, ví to i Abidal, určitě se rozejdou v dobrém. Klub rozhodně chybu co se hráčských kvalit neudělal, pouze přišel o neskutečného sympaťáka a bojovníka.
Ericu diky za vsecko co jsi pro nasi Milovanou Barcelonu za tech 6 let udelal.Na vzdy zustanes v nasich Barcelonskych Srdci a nezapomen Barca neni jen klub
je to hlavně divadelní spolek.
http://www.sport.cz/fotbal/la-liga/clanek/483199-bale-je-lepsi-nez-neymar-dejte-mu-nabidku-vyzval-real-madrid-hracuv-agent.html#hp-sez
Tak to je sen každého agenta, dostat svého hráče do Realu a vydupat si co největší bonus.
The king Eric. http://www.youtube.com/watch?v=K05sNaHemg8
Zajmavý kolik lidí tady vidí do jeho zdravotního stavu a vědí, co by zvládl nebo né, navíc v 33.
Díky za vše Ericku.
Tak vzhledem k tomu, že on sám CHCE zůstat, tak si myslím, že by to zvládl.
OT: Khedira:
"Goodbye José Mourinho!
As you know, my dear friends, our coach José Mourinho is leaving Real Madrid at season's end.
We all respect his decision. I am personally very grateful to him. I want to thank him for the opportunity he gave me at Real. I want to thank him for the support he has given me. He has always had my back, sometimes because I received criticism from the press! I want to thank him for all the time I was able to develop and mature as a player and a person at Real Madrid.
I wish him all the best for the future and would like to thank a wonderful person for everything! SK"
Sami je sympaťák
Dresy 13/14 http://www.youtube.com/watch?v=1lP8em7nhwo
Tak nakonec to dopadlo přesně naopak než u dresů barcy. Tam se mi líbil návrh, kde to byla kombinace tmavě fialové s bordeaux a nakonec z toho je klasika červená-modrá, která už tak pěkná není. U dresů Realu vypadal ten návrh s oranžovým lemováním hrozně a realita je jiná. Povedené dresy.
Ta oranžová to celé úplně kazí...
Podle mě ta oranžová není nejhorší. Raději bych třeba viděl fialovou , ale tohle se dá.
To co se mi na dresu nelíbí je límec, tam je hodně prostoru pro zlepšení.
Jupp Heynckes will be the new Real Madrid manager, Tymoshchuk just revealed. (@ArturPetrosyan)
Tezko je tohle verohodny.
To jo, vzhledem k tomu, ze se toho nechytla zatim zadna velka media, na 99% je to blbost.
ja se mu ani nedivím jo musím uznat hral špičkově v Barce jenže pak přišla marodkA A Barca zvažila albu a přezněj cesta do zakladu nevede přal bych aby byl v barce ale asi ne být na jeho místě jdu do monaka nebo do TOTENHAMU
aaaaaaaaaaaaaawwwwwww, škoda, rok mu nechat mohli
my si můžem koupit koho chcem tak at klidně jde pryč a Xaviho muže vzít sebou
a este Iniestu a Messiho
ta Barca je tak "sympaticka"
Kdy presne nastoupil Rossell?Laportu jsem mel hodne rad.Jinak od Barcy uplne normalni krok,Abi uz by se asi tezko chytal do zakladu v takovym klubu a nahradnika Albovi muze delat nakej kvalitni mladas z juniorky.
A prý že més que un club..
Klub za ním stál v nejtěžších fázích jeho života.
A preto mu pozastavil plat
Zkus to rozebrat.
To je sice pravda, ale chtěl zůstat ještě jednu sezonu. Nebyl by přítěží, měl dostat smlouvu a za rok se plynule přesunout na jinou pozici v klubu. Takhle končí zbytečně hořce.
Dle tiskovky dostal nabídku pracovat v klubu na jiné pozici (Sandro přímo mluví o sportovním řediteli La Másie), ale on chtěl hrát dál.
Mimochodem Abi říká, že se do Barci tak jako tak jednou vrátí.
Ti, kteří tady blejou idiocii, by si měli tu tiskovku přečíst.
Vím, že se s ním počítá na jinou pozici v klubu. Ale pokud chtěl ještě jeden rok hrát, mohla mu to Barca umožnit. Protože si přál hrát v Barceloně a navíc mu v průběhu sezony bylo přislíbeno, že bude smlouva prodloužena. Je to divný konec. Když hráč odchází z klubu s tím, že odejít nechce a na tiskovce má slzy v očích.. Nezabilo by vás si ho rok nechat. Nakonec mám pocit, že by byl docela platným hráčem.
To souhlas - prodloužit jsme ho měli i podle mě, ale nechápu, proč to klubu vyčítat z nějakýho jinýho, než sportovního hlediska.
Protože v případě Abidala to vyloženě není jen o sportovním hledisku. Ta situace kolem něj je prostě jiná, než u většiny ostatních hráčů. No a pokud mu opravdu bylo přislíbeno, že mu smlouva bude prodloužena, tak je ten konec hodně zvláštní.
Bylo mu přislíbeno, že když odehraje určité množství zápasů, tak mu bude smlouva prodoužena. To se nestalo.
Přesně řečeno jeden.
http://www.mundodeportivo.com/20121220/fc-barcelona/bartomeu-abidal-renovara-cuando-juegue-partido_54358164805.html
Taky mě to napadlo . Pak je otázkou, do jaké míry byla ta péče o Abidala během nemoci upřímná či jestli to nebyla spíše součást PR více než klubu, protože sotva se dal konečně pořádně do kupy a mohl solidně na pomezí základu a lávky aspoň tu jednu sezonu odehrát, tak je jako hráč už nechtěný, možná že jen byl "příběh" vyčerpán a splnil svůj účel..
jak jsem dlouha leta fandil Barce, tak posledni rok jsem prestal. Hra jen na Messiho, neschopnost kvalitne doplnit tym a s Neymarem to u me taky nevyhrali, myslim, ze jedna velka a slavna era je u konce, pristi rok to jen potvrdi
Ten blesk je ale sračka http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-spanelsko/174030/barcelona-vykopla-abidala-ktery-prezil-rakovinu-tezky-den-smutni.html
je to ale pravda,chtěl pokračovat
Ale jak tam píšou, že ho vykopli.
Je to sice drsný,ale v podstatě je to tak. On chtěl hrát a chce hrát a nechce teď dělat funkci. Nechce zatím v 33 letech končit a chtěl hrát v Barceloně. Aspoň rok mu měli dát šanci. Ale to je Barca,diví se někdo?
Keby to bol Španiel nechali by ho hrať...
Myslím,že ne. Převládlo sportovní hledisko před tím lidským. Taková je doba.
Takže Real vykopl Raula? No Real, ani se nedivím.
no. Teď děláš přesně to samý,co vyčítáš mně. Raúl chtěl víc hrát,proto odešel. To ví každej.
No však jeho odchod byl zcela pochopitelný, i když to fandové těžce snášeli a Raul taky chtěl zůstat a hrát. Jenže mu nebyla zaručena určitá minutáž...je to hodně podobný případ, tak ti ho sem nadhazuji, chytni se za nos a nenavážej se.
chytám se za nos...Je to podobný,máš pravdu. Ale rozdíl tam je zcela evidentní. Raúl chtěl odejít,kdežto Abidal chtěl zůstat.
Stejně to u Raúla nikdy nepochopím, Iker je úplně jinej. A to Raúl mohl aspoň sbírat minuty, ale když sedí Iker, tak prostě sedí. A nikdy by neodešel.
To já taky ne. Nejspíš ale odhadl,že by mohli nastat s Josém nějaký potíže a radši šel. Je jasný,že on,superhvězda,by se s úlohou 3.útočníka nesmířil. Já ho chápu,byl zvyklej,že se to staví na něm. Udělal bych to samý,i když s těžkým srdcem.
S Mourinhem by byl problém, to je jasný. Mimochodem, nevšiml jsem si, že by v novinách blili na Pellegriniho, že Raúla nechal sedět. A to ho většinou nedával do útoku, ale spíš na mediapunta, protože měl často zraněnýho Kaka' nebo van der Vaarta. S Mourinhem by to vypadalo úplně jinak, to by bylo jedno z hlavních témat.
A ještě k Ikerovi. On ví,že od další sezony bude zase jednička. Proto nikam nejde.
Raul chtěl hrát, nebylo slíbené místo = odešel
Abidal chce hrát, Barca vidí jinou budoucnost = odejde
Zas takové rozdíly v tom nevidím. Prostě přirozený vývoj (i když Raul je oproti Abimu legenda, že? ....), který je jen umocněn emocemi.
Dobrá. Vidíš,že se s tebou dá diskutovat !!! Ještě na tom zapracuj a bude to dobrý.
To je teda kupa bezcitných plantážníků v té Barceloně
V naší situaci se stopery jsme mohli Erica ještě na jednu sezonu podepsat. Z rozhovoru, co dal, vyplývá jasně, že chtěl pokračovat v Barce.
No nic, nezbývá, než mu fandit jinde. Jen doufám, že se mu to zase nevrátí. Já osobně jsem nebyl moc nadšený ani tím, že chtěl dál hrát. Ale nejsem doktor, no.
http://www.youtube.com/watch?v=dveEEWmQyKY byl hodne zklamany ale opet se brzy jeho cesty s barcelonou stretnou:)
Mrzí mě to, ale pro něj by už opravdu asi nebylo místo. Posila, Piqué, Puyol, Mascherano + alternace Adriana či Songa. Těch minut by zbývalo opravdu málo, lepší končit kariéru ve francouzském velkoklubu než v Barce na tribuně.
sprosté krysy
Cesar
Alves-Samba-Carvalho-Abidal
Kaka-Mbia-Matič
Hulk-Falcao-James R.
Monaco
Legendy http://www.real-madrid.cz/obrazky/Visita_de_Figo_al_entrenamiento_(2)_201305290831.jpg
Posrals.
copak?
Ty smajly vole
Takže podle místní diskuse, by měl klub hráči prodlužovat smlouvu na základě toho, že sám hráč se cítí dobře a chce pokračovat. Tak to nemá chybu.
ne, jde o to, jak všichni v Barceloně ho v době jeho nemoci podporovali, říkali jaký to je člen rodiny, čekali na něj, jak na záchranu.. a teď, když se uzdravil a konečně může hrát, tak najednou obrátili a už ho nechtějí
Podporovali ho a říkali, že je člen rodiny - ano
Čekali na něj jako na záchranu - ne
S tím uzdravením kdoví jak to je... Už to jednou tak bylo... Nikdo neobrátil.
Prostě jste se zachovali jako zmetci. To neokecáš.
Tak to mně vysvětli, v čem se Barcelona zachovala jako zmetci?
Jestli to prostě nechápeš,tak nemá cenu to ani vysvětlovat. Navíc to máš v diskuzi.
já to taky nechápu. Zkus to vysvětlit.
Takže nic. To jsem si myslel. Z diskuse vyplívá akorát to, že když se hráč cítí dobře a chce pokračovat, tak by mu měl klub jasně prodloužit smlouvu, což je samozřejmě blbost, zvlášť takový velkoklub jako Barcelona.
Ach jo, a pak předvedeš takovou stupiditu. To je těžké....
Moc by mě zajímala situace, kdyby ještě teď Abi nebyl úplně zdráv. Jestli by si Barcelona zahrála na rodinku a prodloužili by mu smlouvu, jen kvůli tomu, že je nemocný nebo jestli by ho taky vykopli jako teď.
Tak ono je celkel logické, že mu nenabídla Barca prodloužení smlouvy. Ovšem pak už tu dopadá ta celá "aura" kolem toho, že je to jak řikáš "rodinka" tedy mu mohla alespoň rok-dva nabídnout ještě u nich.
Na rodinku si nikdo nehraje, Abi rodina je. Ostatně byla mu i nabídnuta práce, což už radši nevidíte co? Protože se to jaksi nehodí.
No nevím jestli fotbalista jako je Abidal chce v 33 letech končit karieru.
Však nemusí.
Tak k čemu mu bude post nějakého funkcionáře, když chce ještě hrát? Konkrétně chce hrát za Barcu.
Já chci hrát taky za Barcu, no a? O tom snad rozhoduje někdo jiný, než samotný hráč. Klidně může hrát někde jinde a pak se vrátit do Barcelony a pracovat tam.
to nemá cenu.. pro Barcelonu evidentně ztratil tu hodnotu, jakou pro ní měl, když byl nemocný a proto mu neprodloužila. A to je prostě špatně.
Pořád nechápu proč se musíte do Barcy obouvat úplně za každou cenu. Eric byl hráč Barcy, který onemocněl a Barca byla s ním a všichni jej podporovali , je to však hráč v letech a prostě s ním Barca už nepočítá,a tak smlouvu neprodlouží,to je přece normální, Kaká v Realu taky nezůstane jen proto,že chce. Stejně kdyby ji prodloužila budete zase tvrdit ,že to dělá jen z marketingových důvodů,i když už je to starý hráč a nemá na to.
Takže vám přeju hodně štěstí ve vyhledávání čehokoliv proti Barce!
Barca už s ním nepočítá? Tak proč mu prostě nevypověděli smlouvu, když onemocněl? Nemohli vědět, kdy se vrátí a jestli bude schopný ještě hrát. Takhle to vypadá, že si ho akorát nechali, když byl nemocný, a teď, zdravý se jim už nehodí do krámu.
To s Kakám přejdu, protože jestli nevidíš ten rozdíl mezi jeho situací a Abiho, tak fakt nevím.
A že se obouváme do Barcy za každou cenu? Ty to, v případě Realu, neděláš?
To je většina fanoušků tady, co si to pořád myslí. Marty, Jiří, Bola atd si pořád pojedou to svoje i přesto, že vypadají jako pořád větší a větší kreténi. Už jsem si na to zvykl.
Takže tebe si taky mám přiřadit ke skupince nechápavců a troglodytů?
http://fcbarcelona.cz/index.php?page=clanek&id=14929
Obdivuji tvoji výdrž chodit na fan stránky Barcy, byl jsem tam párkrát a chtělo se mi zvracet z těch keců.
Jdu tam tak jednou za pul roku, pobavit se kdyz je zajimavy tema zrovna.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele