Abidal se operaci nádoru na játrech podrobí už ve čtvrtek
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Abidal po operaci nádoru změnil pohled na život a prodal auta
19.05.2011, 09:45
Fanoušci více tleskali návratu Abidala než postupu Barcelony
04.05.2011, 10:23
Abidal se úspěšně zotavuje po operaci nádoru na játrech
20.03.2011, 12:05
Abidal je po operaci, lékařům se povedlo odstranit celý nádor
17.03.2011, 22:37
Abidal má nádor na játrech a čeká ho operace
15.03.2011, 23:02
Komentáře (186)
Přidat komentářDrž se chlape! Rád tě zase uvidim zpět.
nemám rád barcu ale držím Abidalovi palce hlavně ať je v pohodě
Drz sa chlapec
pekne gesto od realu
Hlavně se dej dohromady, Éricu...
Jinak palec nahoru Realu i Lyonu, UEFĚ naopak pořádný palec dolů za nestoudný cynismus...
taky mě s tím ta uefa už sere. vždyť toto nejsou žádné reklamy tak nechápu co jim na tom vadí
UEFA je jen banda byrokratů
Tak v tomhle se UEFA opravdu předvedla.Tohle fakt vrchol
ty to zvladnes si borec
jsem fanda arsenalu, přesto to zde nehraje roli... abidale, uzdav se
máš pravdu nehraje, a proto nechapu, proč nám to říkáš...
Abidal Puyol,Kaká za podporu Abidalovi UEFA
brzké uzdravení
Abi, jsme stebou, bojuj a nevzdávej se
on to zvládne
vše nejlepší a hodně hodně zdraví
To jsou hnusne zpravy.. Takove veci se stavaji asi jen sympatakum.. Vylec se Eriku!
Nechápu proč většina lidí má u takových zpráv potřebu ostatním sdělovat komu fandí... To vás tady máme plácat po zádech za to, že přejete uzdravení hráči z jiného týmu, než kterýmu fandíte? Jinak drž se Eric
ať se uzdraví,je výborný
hodně štěstí
drž se
UEFA
Dúfam že budeš čoskoro s5 Eric.
No a čo sa týka prašivej UEFY, tak na to sa nedá reagovať nijako inač než
Ja si myslim,ze ked bude aspon zo stvrtiny bojovat tak,ako bojuje na ihrisku,tak by mal byt spat za mesiac Este raz drz sa Eric
něco jsem četl, že by mohl být zpět za 4 - 6 týdnů. To by bylo skoro až mimo chápání. Přecejenom je to rak.
Tak jestli je to opravdu nějakej malej nádorek, jak se povídá, tak by se to mělo odstranit tou operací a teoreticky by neměl být ani ozařován, čímž by se mu nesnížila imunita. Takže jestli by vše postupovalo pozitivně, zhruba za těch 6. týdnů by se klidně mohl vrátit k tréninku.
Kde se to povídá? Já jen nechápu tu spoustu spekulací od lidí, kteří o tom nic neví.
tak ono je to spíš takový přání, aby to bylo co nejmíň vážné a více méně se to dá předpokládat, protože fotbalisté na takové úrovni jsou neustále pod dohledem lékařů a ikdyž určitě testy na játra nejsou na denním pořádku, snad si toho všimli co nejdřív
nádor != rakovina
pro Erica,Lyon i Real..
pro UEFU a začátky vět : ´´Jako fanoušek´´ a ´´V manažeru jsem..´´
přesně tak, taky je nechápu. NAPROSTO ve všem souhlasim
V manažeru jsem vyhrál s Abidalem ( )
Kdybych mohl,tak bych ti okamžitě jednu vpálil
cholerik,psychopat, nebo něco podobnýho
Ne,bylo to myšleno vtipem Stejně jako on vtipem myslel tu reakci s manažerem Cholerik,natož psychopat fakt nejsem.
Kdybych hrál v manažeru za Barcelonu tak bych ho dal kapitánem
Snad se tady z toho nestane telenovela jako v případě Higuaína.
Jinak samozřejmě přeju Ericovi brzké uzdravení
Mozno tu bude par ludi co so mnou nesuhlasi,ale urcite bude pred zapasom minuta ticha za Japonsko.Hraci a urcite aj kluby si nemozu dovolit to ignorovat,ale nejak by som sa na ich mieste postavil na hlavu.Rovnako ako je tragedia japonsko,tak je mensia ludska tragedia aj toto a hlavne spojena s futbalom.Kompetentni by sa mali trosku zamysliet,lebo z Uefy,fify a ostatnych ,,najvyssich" futbalovych institucii sa stava obycajna fraska...
Japonsko je tragédie daleko většího rozsahu, to se vůbec nedá srovnávat.
to nikto nepopiera a ani nikto neporovnava
Mluvíš tady o tom, že hráči by se měli postavit na hlavu a ignorovat minutu ticha za Japonsko. Poté to dáváš do srovnání s Abidalem. To je prostě nesmysl. V Japonsku je to tragédie, kterou stála životy tisíce lidí, další desetitisíce nemají co jíst, kde spát atd. Na druhé straně Abidal, který jde na operaci, ale nikdo ani neví, jestli je to tak vážné.
no ved pisem,ze hraci ani klub si to nemozu dovolit,cize tym padom to neprichadza do uvahy,aby sa postavili na hlavu
Ty jsi psal o tom, že kdyby mohli, tak by se postavili na hlavu. Já tvrdím, že ani kdyby tu možnost měli, tak je to v tomto případě nesmysl.
veru , je zaujimave ze transparenty podporujuce a vyjadrujuce podporu a pochopenie japonsku su "in"ale napis na tricku pre podporu erica je uz pomaly trestny cin , nehorazne co za idiotov sedi v uefe , fife a vlastne skoro v kazdej podobnej organizacii ....
Přesně, jak píše Bulhar. Japonsko je katastrofa takových rozměrů, že se to nedá moc srovnávat.
Nicméně chápu, o co ti jde - pokud se UEFA chce oprostit od toho, aby se vyjádřila účast Abidalovi, tak je nelogický, že chce UEFA vyjadřovat účast Japonsku. Sice jsou tyhle dvě věci velikostně neporovnatelný, tak v jádru věci stejné.
prajem skore uzdravenie
btw. Bryanovi Robsonovi diagnostikovali rakovinu krku ...vraj ma ale slusne sance na vyliecenie sa
Kdo nám bude hrát levýho bejka nebo stopera já si tu obranu jaksi bez něj nedokážu představit....Maxwell je tragickej...jedině Adriano...drž se chlape! a vrať se co nejdřív
v tejto chvili je to veru dost skarede , 3 stoperi z toho 1 odohral dokopy 5 min , dani , a na lavo nervy zeruci maxwell a v celku slusne hrajuci adriano ... ak pride niake pripadne zranenie ci karetny trest, tak to bude pekne v prdeli .... pozitivom moze byt to ze by dostal sancu fontas , ci bartra
vidím to na Alves-Pique-Sergio-Adriano a na DM masch, ale pokud se v jednom zápase vykartuje jak sergio tak masch, bude ještě legrace
Teď by se hodil Cacerés...
ještě že máme Seydoua!
Ale prosím tě, takového zmatkáře...radši tam postavit Fontase
Mě se Cáceres vcelku líbil. Určitě jsem nechválil, když ho Barca prodala. Ale Pepek mu nevěřil. Tam nebylo vyhnutí.
Cáceres je v Seville na hostování, ne?
je
a rád bych, aby se v létě vrátil...
Sevilla má opci
...kterou snad uplatní
Také mi přijde jako moc velký plašan. Na krajního beka postrádá techniku a konstruktivitu, na stopera je zase příliš subtilní a má špatnou poziční hru
podle všeho je.
Já měl za to, že jsme ho těsně před koncem přestupního období prodali natvrdo za 4 nebo 4,5 mega.
No, pokud by opravdu byl jen na hostovačce, tak by to byla pro mě určitě volba pro léto. Jenže, jak píšu ... Pepek mu nevěří. Moc to nechápu. On přece nic vyloženě nepodělal, ne?
Nepodělal ani nezazážil. Dle mého i ten Chygrynskyj je lepší stoper. K vám se vůbec nehodí a míte moře lepších adeptů
jujda. No to né.
Já musím s herbagem souhlasit, Chygro je lepší stoper než Cáceres, ale prostě mu nesedl systém, kde musel hrát často jeden na jednoho na rychlé útočníky. Myslím, že by mu sedla stylem hry Itálie. A v Shakhtaru je opět výborný. Cáceres je rychlý, čímž uhasí část chyb, ale jinak je to průměr. Zpátky určitě ne, Fontás i Bartra odehrají možná už nyní to samé a časem budou mnohem lepší
Hlavně Fontás má mnohem lepší předpoklady prosadit se než Cáceres. Byli byste hloupí, kdybyste to nevěděli. I Bartra a Muniesa se tam hodí více
uvidíme teď, jak moc Pepek s Fontásbauerem počítá. Kdy jindy, když ne teď, by ho měl v některých zápasech nasadit?
No já nevím, v téhle fázi sezóny s tím příliš nepočítám. Určitě upřednostní Milita nebo Sergia...
Mně se teda moc nelíbil. Zbytečně zmatkoval, což dokazoval i na MS, nebylo na něj spoleh.
Jako 4. stoper pro případ zranění a podobně ideální... navíc dokáže zahrát slušně napravo i nalevo... zadarmo...
Pro mně se jeví jako ideální 4. stoper Fontás a dávat Cácerese na 3. stopera, no potěš...A jak píše Jirka, Pep mu nevěří.
Puyol, Pique, Fontas, Cacerés... byl by zázrak kdyby se Milito udržel i pro další sezónu v Barceloně.
+ Abidal
Abidal nalevo samozřejmě
jo, to je názor každýho.
Já měl přesně tykhle pocity z Čigra. Jeho odchod jsem regulérně oslavil. A mimochodem - zrovna Čigrovi Pepek moc věřil a jeho setrvání si chtěl do poslední chvíle vydupat.
nechápu, proč jsme si v létě při přestupu Villy neřekli o hostovačku Cacerese my
sak mate Navarra
Máme to teďka hodně napnuté. 2 stopeři + Milito + možná Fontás.
Každopádně v důležitých zápasech bude obrana Alvés, P+P, Maxwell (Adriano). Pokud by nomohl leden z P, tak Sergio a Mash na DM. A pokud by nemohl Mash na DM, tak asi Keita.
Každé další zranění bude do tý naší obrany hrozný problém. Teď už musíme doufat, že se nic nestane.
nicméně - nesmíme brečet. Sami jsme si zvolili (Pepek), že chceme užší kádr. Musíme se s tím porvat.
Když se Carles uzdraví a zároveň se nikdo nezraní, tak by to problém být neměl. Když už jsme u Puyola, máte nějaké nové zprávy ohledně jeho zranění, popř. návratu?
No v současné době je Maxwell zraněný, pochroumaní jsou Adriano a Alves, Puyol je taky ještě na delší dobu mimo...takže chtě nechtě, Sergio bude na stoperu ještě párkrát hrát.
Když to sečtu s poraněným Pedrem a možná absentujícím Messim, tak další zápas před reprepauzou bude velice těžký
ty zranění nejsou vůbec potvrzené. Že jim cuká sval, nic neznamená. Mají týden na regeneraci.
Mě by spíš zajímal stav Carlese. Už chybí pěkně dlouho. A chybí.
To se mi právě vůbec nelíbí, snad bude brzy zpět. Momentálně ho potřebujem a to co nejdřív
Tak Adriano a Dani trénovali odděleně, Pedro, Messi a Maxwell vůbec. Pokud bych si měl tipnout, tak Messi, Dani a Adriano hrát budou.
U Puyola to vidím na nástup do utkání po reprepauze, snad nebyl povolaný...
Šíří se nádor z jater do celého těla?
Můj taťka měl nádor na močovém měchýři a to bylo takové štěstí v neštěstí. Z močáku se nádor nedokáže šířit dál a proto stačilo odstranění...žádné chemoterapie a dlouhá rekonvalescence. Nádor byl zhoubný.
Jinak přeji brzké uzdravení .
To záleží na povaze nádoru...může bát benigní, maligní...ale pokud se ptáš, jestli je to možné, tak ano. Samozřejmě, pokud je nádor maligní, nastává kolotoč, ze kterého takřka nelze uniknout...i sama chemoterapie může vyvolat další nepříznivé změny...
Díky.
Nikdy fandit Barce nebudu ale tohle jí nepřeju fotbal se hraje pro radost a proto doufám že i jako soupeř nám té radosti ještě rozdáš hodně. Na hřišti můžeš být jako nepřítel ale jako člověk jsi hrdina proto se uzdrav a rád tě zase uvidím na zeleném pažitu.
OT
illnoir
Griezmann je vlastne Bask alebo nie?
Není..
uzdrav se
Abi je bojovník, zvládne to
Podle ma ohromny stesti ze jako profesionalni fotbalista ma perfektni zdravotni prohlidky a dozor takze snad se na to prislo dostatecne brzo . A jenom to nejak vyriznou a bude mit nejakou rekonvalescenci a bude to OK . Obycejnej clovek kdyz neco takovyho ma tak se na to vetsinou pride po x-letech kdy ma nejaky mensi obtize , ktery bud neresi nebo ho doktor odkazuje na banality a pak to je prusvih .chemoterapie atd. myslim ze u nej to snad nebude..
obycejný člověk... bla bla bla... bla bla bla... nebude..
UEFA se teda fakt vytáhla jinak brzké uzdravení
Kaká
to je těma sračkama co do nich cpou pod tlakem
presne, a preto je takychto pripadov uplne minimum
Myslíš jogurty a tak?
Myslim ze sportovci maj mnohem lepsi vyzivu nez mi , ktery zerem nejaky hnusy ze supermarketu u kterejch si nemuzes bejt stoprocentne jistej co vsechno obsahujou. Oni maj kvalitni vyzivu zamerenou na regeneraci a ja nevim co vsechno , myslim ze u fotbalistu nejaky "sracky" jak pises moc nehrozi .
*my
to jako že když bude chtit fotbalista rybu, že mu ji ulovijou přímo z moře, nebo když bude chtít čerstvý mlíko, že mu pro něj pojedou do Alp, bude chtit salám udělají kvůli němu zabijačku? Vzbuď se...
Myslis ze profesionalni sportovci nemaj sestavenej nejakej jidelnicek ? podle me ano je to pro telo strasne namahavy ten jejich rezim , musej doplnovat mineraly a jist vyzivne tak aby si drzeli vahu . Ve fotbale to treba nebude tak super prisny ale obecne treba atleti tohle maj fakt vymakany a dodavaj telu vsechno co potrebuje aby se co nejlepe zregenerovalo.
Takovej Řepka řekl že hoduje vodce a cigaretám a jak vidíš tak je stejně jeden z nejlepších v lize.
Tak treba zrovna v tomhle si myslim ze Cesko a Anglie/Spanelsko atd. bude velkej rozdil . Vem si treba v Anglii jsou hraci mnohem lip silove disponovany pripadne i hraci a nejsou na tom az tak dobre obvykle po nejaky dobe zesilej . To bez kvalitni stravy a kor pri jejich vydeji energie nepujde. Repka uz ma neco odkopano tak si to muze dovolit.
to myslíš iontové nápoje že? si trošku pleteš tak možná s kulturistikou, kde to zabírá na ledviny, játra trochu více...
Momentálně nejlepší obránce Barcelony podle mě
Hodně štěstí Abi!!
Já vás trošku nechápu, proč píšete věty typu "Fandím sice Realu / Sice Barcelonu nesnáším / atd..., ale přeju mu brzké uzdravení". To jako čekáte, že vám všichni budou líbat nohy za vaší "velkorysost"? Tady jde klubismus stranou, snad jsme všichni lidi.....
jinými slovy to co sem tu psal zhruba před hodinou...
Podobné, jako bych řekl: "Jsem sice Čech, ale Japonce hrozně lituju a přeju jim, ať se z těch sra-ek vyhrabou"
máš tam logickou chybu...
Podobné, jako bych řekl: "Jsem sice Čech, Japonce sice nešnáším(jelikož jsem nejspíš rasista), ale přeju jim, ať se z těch sra-ek vyhrabou(protože ostatní říkají že je to tak správný)"
Tak je to trochu něco jiného, když to řekne fanoušek konkurenčního týmu
V čem? Že u fanoušků Barcelony se to bere jako samozřejmost a u ostatních jako "něco navíc"?
Tak je jasné, že Culés k němu mají kladný citový vztah.. Zatímco u Merengues ten vztah může být spíš záporný (I když zrovna Abidal je takový neutrální). A ruku na srdce, když někoho máš rád, tak mu přeješ uzdravení daleko víc.
ale no ... nehroť to. To je každýho věc. Někdo prostě nemá schopnost empatie.
Podle mně ne...
100. pro Abidala.
"Chtěl bych zde ukázat veškerou náklonnost a podporu pro Érica Abidala. Jsem si jist, že vše bude v pořádku. Zaslouží si to, je to skvělý chlap!" - Andrés Iniesta
"Celý svět tě má rád, Abi! Jsme s tebou!" - Gerard Piqué
"Je to velmi smutná zpráva. Modleme se za něj!" - Kaká, Real Madrid
"Pro Érica Abidala: hodně podpory a hodně sil! Toto je pro fotbal špatná zpráva..." - Cesc Fabregas, Arsenal
"Hodně podpory pro Abidala i Roqueho [hráč Betisu, kterému byla před několika dny zjištěna rakovina pánve], pro dva velké fotbalisty." - David de Gea, Atlétiko Madrid
"Éricu Abidalovi a jeho rodině věnuji všechnu svou podporu! Jsem si jist, že všechno dobře dopadne. Hodně štěstí!" - Diego Forlán, Atlétiko Madrid
"Jsme s tebou, Abidale! Jsi fenoménem na hřišti i mimo něj, takže nepochybuji, že to skončí dobře." - Filipe Luis Kasmirski, Atlétiko Madrid
"To jsou zlé zprávy... Abidal si zaslouží velkou podporu!" - Andrés Palop, Sevilla
"Hodně podpory pro Abidala. Doufám, že se rychle zotaví!" - Jordi Codina, Getafe
"Jsme s tebou! Jsi silný, takže to dokážeš!" - Juan Rodríguez, Deportivo La Coruňa
"Hodně podpory pro Abidala a jeho rodinu. Doufám, že bude zdravý jako předtím." - Iván Marcano, Getafe
"Podporujeme tě, Abidale, dostaneš se z toho! Toto je nejdůležitější boj tvého života." Toni Doblas, Real Zaragoza
"Od chvíle, co jsem se dozvěděl, že má Éric Abidal rakovinu, jsou mé myšlenky s tebou. Ten chlapík byl skála i proti Arsenalu." - Rio Ferdinand, Manchester United
"Smutná to informace. Doufám, že se uzdraví, jak nejrychleji to půjde." - Lucas Leiva, Liverpool
"Stojíme při Abidalovi!" - Giuseppe Rossi, Villarreal
"Jsem velmi smutný, doufám, že se dá brzy do pořádku." - legenda Barcelony i světového fotbalu Ronaldo
"Je to opravdu smutná zpráva. Jsme s tebou!" - Luis Enrique, trenér Barcy B
"Podpora pro Abidala!" - Sandro Rosell, prezident FC Barcelona
"Stojíme při Abidalovi, nechť jde vpřed jako pravý bojovník." - José Luis Sáez, prezident Španělské basketbalové federace
"Stojím při Abidalovi." - David Navarro, Valencia CF
"Hodně podpory pro Abidala. Je mladý, silný a statečný, pevně věřím, že se zotaví." - Carlos Moyá, bývalý tenista
"Doufám, že s Abidalem půjde vše dobře a brzy se vrátí." - Cristiano Ronaldo, Real Madrid
"Chtěl bych Abidalovi vyjádřit svou podporu. Přeji mu hodně štěstí!" - Luis Suárez, Liverpool"Éricu, hodně podpory, vyhraj jako vždy! Drž se, Abi!" - Joan Laporta, bývalý prezident FC Barcelona
"Jsme s tebou! Jsi silný a díky tomu se rychle uzdravíš!" - Carles Puyol
"Abi, stále s tebou, bratře! Máme tě moc rádi." - Jeffrén Suárez
"Kaká zatweetoval hrozné zprávy o Éricu Abidalovi. Věřím, že to není tak zlé, jak to vypadá." - Ryan Babel, TSG Hoffenheim
"Jsem v šoku. Mé myšlenky jsou nyní s přítelem Abidalem. Je silnější než kdokoliv jiný a vím, že to bude OK!" Marc Crosas, Celtic Glasgow
"Jsem s Éricem. Je to smutná zpráva. Doufám, že se rychle zotaví a vrátí se na hřiště. Skvělý hráč..." - Jack Wilshere, Arsenal
"Jak jsem slyšel o Abidalovi, bylo mi smutno. Doufám, že se brzy vrátí." - Nani, Manchester United
"Veškerá podpora pro Abidala! Hodně síly!" - Javi Chica, Espanyol Barcelona
"Bojuj a nevzdávej se, Abi!" - Thiago Alcántara, Barca B
"Abidalovi přeji vše nejlepší a ať se mu zdraví brzy vrátí! Velký hráč!" - Robin van Persie, Arsenal
Podporu vyjádřil také oficiální web Valencie CF...
"Toto je největší rána, kterou jsem kdy v šatně zažil. Tady jde o něčí život; sahá to mimo hranice sportu. Abidal je velmi silný muž. Jeho pozitivní osobnost mu pomůže. Dnes snad více povzbudil on nás, než my jeho. Opravdu jsme nechtěli trénovat, ale on řekl, ať pokračujeme jako obvykle. V sobotu mu chceme věnovat vítězství." - Xavi Hernández
vim, trochu OT, ale to je všechno jenomz Twitteru, nebo odkaď? Xavi třeba vim že z rozhovoru, u Cesca, Andrése, Piquého, Kakáho, Puyola, Babela atd. jsem to viděl na Twitteru, ale některý z těch ostatních? Jejich Twittery třeba nemůžu najít atd..
vsechno z Twitteru urcite neni...nektere(napr rosseluv) jsou mozna dokonce z nejakych novin...nekolik bych si tipl na Facebook...
"Kaká zatweetoval hrozné zprávy o Éricu Abidalovi. Věřím, že to není tak zlé, jak to vypadá." - Ryan Babel, TSG Hoffenheim
Typický Ryan.
UEFA se nechová tak, aby byla hodna respektu.
Přesně. Vždycky se strašně pobavím, když vydím spot "respektuj protihráče" a pak když to má zájem udělat někdo takto veřejně, dopadne to jako v tomto případě
Neví někdo, jak ''lehce'' se na tenhle problém dá přijít? Pořád mi vrtá hlavou, jak dlouho by tam mohl už ten nádor mít... Fotbalisti jsou často na zdravotních prohlídkách, testech atd. , tak jestli se na to dá přijít i třeba při běžnym testu krve nebo tak něčem? Furt si namlouvám totiž, že třeba ještě před tejdnem až měsícem tam ten nádor ještě vůbec neměl a to by pak byl asi opravdu v cajku... Snad to skončí tak, že ten nádor není vůbec nebezbečnej a chvilku po operaci bude naprosto v cajku..
Každopádně podporu pro Erica i jeho rodinu (btw, už sem prosím nepište, že i když jste z Realu, tak mu přejete nejlepší atd.. tady to s tim NEMÁ VŮBEC NIC SPOLEČNÝHO)
podle prvnich zprav, by mel byt ten nador v rannem stadiu, takze by to snad nemelo byt tak hrozne.otazka je,jestli je zhoubny nebo ne.
*ranem...
jj právě.. Kdes zjistil ty zprávy, když to všechno klub na žádost Erica tají?
bud se to objevilo tady a nebo na webu fcbarcelona.cz...ale doufam ze je to pravda, a nebude to tak hrozne...
hrůza doufám že to zvládne a brzy se vrátí, je to obrovský sympaťák. V Barce ho zatracovali, ale on se zvedl a ukázal, že je to vynikající fotbalista, v poslední době jeden z nejlepších levých beků věřím, že to zvládne a vrátí se ještě lepší
Hoši z Uefy jděte někam
Abidal
To je od UEFA nepochopitelný. Nechápu, proč to nedovolili.
Abidal pro co nejbližší uzravení......a UEFA za demenci....
Abidal ...zvladnes to
UEFA
inak naco davaju v telke UEFA reklamy o respekte a ostanych veciach a pritom takuto vec zakaze ....UEFA si sere do huby
Co prosím znamenal přesně ten nápis, co měli včera hráči v LM na tričkách pod dresama???
Odvahu, Abidale
Děkuju
http://www.whoateallthepies.tv/champions_league/67225/snapshot-marcelo-flaunts-uefa-ruling-to-display-message-of-support-for-eric-abidal.html
A je v ohrození života ?
Tak ne asi, když má zhoubný nádor na játrech. Každá rakovina znamená ohrožení života, tahle je ještě navíc velmi ošemetná. Ale doufejme, že lékaři přijdou s dobrýma zprávama a že to zjistili včas a nejsou metastáze. Ánims Eric!!!
A ví se, jestli je ten nádor zhoubný?
Ono je to vlastně docela jedno, jestli je zhoubný či nezhoubný (pokud mluvíme o ohrožení života). Operace jater jsou velmi komplikované a nebezpečné zejména kvůli velké možnosti masivního krvácení. Přesně se to neví (teda aspoň veřejnost), samožřejmě že Eric a jeho nejbližší ví, co mu přeně je. Může to být benigní cysta či nádor, ale také maligní nádor, který v mnoha případech znamená, že je jen metastází jiného nádoru v těle, což by byl velký problém. Samozřejmě nejsem lékař, říkám jen to, co jsem si našla.
P.S. Jestli je to zhoubné, tak se to dozvíme až po operaci, jetli budou zveřejněny výsledky z histologie. Mamce také našli nádor a jestli je to zhoubné nebo ne, tak jsem se to dozvěděli až z výsledků po operaci. Takže nestrácejme naději. erik se z toho dostane!!! Tomu věřím.
Eric, ne t´en fais pas et ne t´inquiète pas. Tout ira bien!!! Je crois que tu seras bien!!!
Smekám před hráči Lyonu a Realu.
Palec nahoru všem, co myslí na Erica
A palec dolů pro UEFU Micheli měl by ses nad sebou zamyslet.
drz se dostanes se z toho ses velkej bojovnik a ta uefa at jde uz do hajzlu fakt
Držím pěstě
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele