AC Milán koupí buď Ronaldinha, nebo Adebayora
AC Milán je zpátky ve hře o hvězdu Barcelony Ronaldinha. Rossoneri v poslední době usilovali především o jiného útočníka – Emmanuela Adebayora z Arsenalu. Viceprezident AC Adriano Galliani prohlásil, že klub koupí jednoho z těchto dvou hráčů.
Italská média poslední týden informovala, že přestup Adebayora do Milána je na dobré cestě. Nyní se však zdá, že AC obrátilo pozornost na barcelonského Ronaldinha, o kterého nedávno ztratilo zájem.
"Trenér Ancelotti řekl, abychom se snažili získat Ronaldinha," prohlásil viceprezident Galliani pro Gazzettu dello Sport. "Buď Ronaldinho, nebo Adebayor. Koupě jednoho vylučuje získání druhého."
"Ancelotti je připraven postavit milánský tým s Ronaldinhem a bez Adebayora," pokračoval Adriano Galliani. "Ale nezaplatíme za něho 35 milionů eur, které požaduje Barcelona. Tahle suma musí padnout."
Italská média poslední týden informovala, že přestup Adebayora do Milána je na dobré cestě. Nyní se však zdá, že AC obrátilo pozornost na barcelonského Ronaldinha, o kterého nedávno ztratilo zájem.
"Trenér Ancelotti řekl, abychom se snažili získat Ronaldinha," prohlásil viceprezident Galliani pro Gazzettu dello Sport. "Buď Ronaldinho, nebo Adebayor. Koupě jednoho vylučuje získání druhého."
"Ancelotti je připraven postavit milánský tým s Ronaldinhem a bez Adebayora," pokračoval Adriano Galliani. "Ale nezaplatíme za něho 35 milionů eur, které požaduje Barcelona. Tahle suma musí padnout."
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ronaldinho: Díky Milánu jsem jako znovuzrozený
26.07.2008, 14:54
Jankulovski se těší, že Ronaldinho přinese kvalitu i zábavu
20.07.2008, 19:34
Už teď se zde cítím jako doma, hlásí Ronaldinho
18.07.2008, 19:54
Hotovo: Ronaldinho přestupuje do AC Milán
16.07.2008, 08:04
Ronaldinho je téměř náš, tvrdí Milán
15.07.2008, 20:43
Gattuso se těší na Ronaldinha. I na Poulsena
14.07.2008, 11:49
Arsenal nám nabídl Adebayora, tvrdí Galliani
09.07.2008, 10:02
Milán se útočného dua nevzdává
07.07.2008, 21:47
Dunga je přesvědčený, že Ronaldinho posílí AC Milán
07.07.2008, 08:31
Citizens věří v zisk Ronaldinha. Ten míří do Milána
04.07.2008, 09:30
Milán vzdal boj o Adebayora. Nemá na něj peníze
02.07.2008, 09:02
Ancelotti: Taktika? Záleží, koho koupíme
28.06.2008, 15:38
Zůstávám v Arsenalu, hlásí i nadále Adebayor
27.06.2008, 17:16
Přestup Ronaldinha do AC Milán je stále možný
25.06.2008, 10:53
Milán a Barcelona v souboji o Adebayora
21.06.2008, 21:11
Zůstávám v Arsenalu, ujistil Adebayor
14.06.2008, 14:26
Adebayor na odchod z Arsenalu nemyslí
06.06.2008, 17:17
Podle Gallianiho je přestup Ronaldinha nepravděpodobný
02.06.2008, 11:40
Komentáře (263)
Přidat komentářRonaldinho do AC Milán. Zaslouží si klub jeho velikosti.
len nech ho beru a Ademu ti spagetari nech daju konecne pokoj
utocnikov maju v pohode : Boriello,Inzaghi,Pato,Ronaldo,Paloschi... a 1 by sa im hodil
anaco ?? ved aj tak vacsinou hraju na utocnika ,tak naco by kupovali dalsieho , jedine ze by jedneho pustili alebo na hostovanie inak to nechapem , takisto akozo zaujmom o Velosa , maju DZ po kkt a chcu dalsieho , no naco
myslel som ze hraju na utocnika
boha zabudol som zapat num lock , na 1 utocnika hravaju
oni by mozno chceli hravat na 2 ale v kadri je uz kvalitny iba pato, ostatni skor do poctu. ak zostanu pri tomto systeme tak by sa im ronaldinho hodil viac!
to je pravda , pretoze si myslim ze oni od svojho systemu neupustia , to mas to iste ako keby barca mala menit herny styl alebo rozostavenie to jednoducho nejde
ibaze ja si myslim ze pato nezvladne poziciu osamoteneho utocnika. Hodil by sa mu tam partner. Pripadne ze by sa vzdy jeden z dvojice kaka-ronaldinho vysuval ku nemu do utoku
uvidiem co carlo vymysli. ale myslim ze AC ma kader dost dobry , len by potrebovali omladit v obrane a bude to ok
a nejaky kridelny hrac by sa hodil (mozno ked nebude R10 na OZ ale na LOZ)...ta ich taktika 3DZ sa mi vobec nepaci...ale ako fandovi juve mi to vyhovuje
3DZ to je ako chelsea alebo grecky narodny vyber ty hraju na 5 obrancov a 5 DZ , AC by malo kupit niakeho mladeho stoperaq a krajneho obrancu myslim ze viac nepotebuju , samozrejme este brankara
byt no na mne tak: Akinfeev, Alex(chelsea, podla mna velmy kvalitny ale chelsea ma prosto zohranu dvojicu), ronaldinho/guyza
(samozrejme su to hraci, ktorych mozu ziskat, ziadne nerealne ciele)
ten alex by bol dobry akinfejjef tiez , guiza neviem a ronaldinho tam sa toho tolko popisalo aby nakoniec neodisiel do fenerbachce
fenerbrache je schopne priviest co sa po financnej stranke tyka skoro kazdeho ale o tomto mozu len snivat
alôe ten giuza by tam mohol ist , pre mnalepsi prestup ako do AC kedze ich moc nemusim ...
paloschi isiel na hostovacku
Nezaplatítte 35mega euro? Tak to se rozlučte i s Adem, ten pod 30mega liber nebude. Jste žebráci, chcete každého a přitom nemáte peníze, tak buďte konečně zticha.
vždyť ten Adriano Galliani se chová jak malý dítě, pořád kecá koho všeho přivede. Ať se chová jako muž a jedná nejdřív na úrovni vedení klubů a nekecá naprázdno do novin. Tyhle mediální přstřelky nemam rád. Všichni kecaj, koho z Arsenalu chtěj a myslí si, že je to jen otázka peněz. Nikoho krom Flaminiho nezískáte, za to vám ručim.
To není jen o AC, Arsenal nemá výprodej, takže táhněte supi.
ty fandis Arsenalu??
Ale kdyz vy si o to svoji politikou vyslovene koledujete.
a co sa ti na politike AFC nepaci?ze nedavaju kazdemu druhemu hracovi 120litrov za tyzden??
Ja nerikam, ze se mi to nepaci.
tak bud konkretny..
Ja konkretni jsem. Nemuzete se divit, ze vznikaji takove zpravy, protoze nedokazete nabidnout adekvatni plat svym hvezdam.
co je adekvatny plat?100litrov za tyzden?To by potom AW musel dat minimalne 7 hracom..
To uz ale neni jejich problem. Jinde by dostali vic.
kde inde?ver tomu,ze taky Adebayor ani v AC nedostane 100litrov za tyzden.AW mu to chce navysit na 70.To by mu malo stacit..
Proc bych tomu mel verit? V AC dostane samozrejme dostane vic, oni voli jinou cestu nez sporeni.
Před měsícem jsem čstl vyjádření Wengera, ve kterém tvrdil, že když sečte platy všem svým hráčům, tak se dostanou na srovnatelnou úroveň jako ostatní týmy z Big Four.
To by znamenalo, že Arsenal vyplácí platy rovnoměrněji mezi svý hráče, to mi přijde fér.
Nemusí platit 130 000 týdně jednomu hráči a druhýmu 131 000 jen proto aby dostával nejvíc, jako to je v Chelsea (Ballack, Terry) - vždyť to je směšný.
Spis tenhle pristup je smesny, to preci nemuze fungovat. Pokud nemaji hvezdy vyrazne vyssi plat nez hraci sirsiho kadru, kazi se tim moralka celyho tymu. Jestli to opravdu rekl, jenom me ujistil v tom, ze neni schopny psycholog ani obchodnik.
Ty si myslíš, že hvězdy mají mít výrazně (třeba 3x nebo 4x) vyšší plat plat než ostatní hráči základního kádru? Já teda ne. řekl bych, že možná tak 2x. A to jen ti nejlepší.
Manažer by měl posoudit jaký má kdo vliv na hru a podle toho rovnoměrně rozdělovat výplaty. Pochybuju, že takovej Ballack má pro Chelsea 2x lepší vliv než třeba Essien. A větší než hráči širšího kádru určitě mít budou to se neboj
(např Ade měl teď 30 000, jen proto, že musel nejdřív dokázat že si víc zaslouží - to je logický, před sezonou ho nikdo nechtěl. Teď podle mýho odhadu bude dostávat 60 000 - 65 000)
A morálku týmu stejně podkope když někdo dostane výrazně vyšší plat než si zaslouží jako to o čem si mluvil ty.
3x - 4x rozhodne ne, to proste musi posoudit dany manazer. Chelsea je taky extrem, ale na druhou stranu. Jde o to dat penize rovnomerne podle toho, jak si je zaslouzi. Adebayor je 2. nebo 3. nejlepsi strelec PL a moc dobre si uvedomuje svoje kvality. Vi, ze takovy Ronaldo ma dostat smlouvu kolem 150 tisic liber, tak proc by si taky nerek o 100?
Jestli bude hrát druhou nebo třetí sezónu skvěle. Tak ať si klidně řekne a Arsenal nebude mít jinou možnost než zvýšit, jinak oodejde. Tak to vidim já.
On ale nemusi cekat. Jsou kluby, ktery mu jsou ochoty nabidnout je uz ted.
Jistě, to je ale podle mě neracionální.
Současný zaměstnavatel mu nabízí skvělé herní prostředí, dobrou partu (podle jeho vyjádření), stabilní místo v sestavě, asi nejlepší soutěž světa, dobrý koučing (soudě podle ohlasů většiny) a 60 000 s možností dalšího růstu, když bude dobrej. Navíc by mohl být AW trochu zavázán, když si ho jako problémového hráče vybral a zapracoval na něm, a výrazně mu pomohl k tomu co je teď.
Teď je na hráči ať si vybere mezi těmito podmínkami nebo něčim co mu nabídnou jiní kluby.
Mě se ale zdá, že rozumnej člověk by zustal.
Skvělé herní prostředí, dobrou partu, stabilní místo v sestavě, asi nejlepší soutěž světa a dobrý koučing mu nabidnou v Manchesteru, Chelsea, Barcelone, Realu, AC nebo Interu taky. A jako bonus mu k tomu prihodi dvojnasobny plat. Take racionalita veli prestoupit.
Akorát, že já jsem ty své důvody odvodil z nějakých zdrojů, ty sis je akorát teď napsal a neni to nijak podložené.
Ty je nejak podlozeny mas? Jinde mu to naslibujou taky. Navic v techto klubech ma mnohem vetsi sanci vyhravat trofeje, coz je dalsi lakadlo navic.
Ale tady to nemá naslibovaný chápeš? Tady si to zažil a ví to...
Chapu, ale v novym pusobisti by dostal spoustu prachu navic a vetsi sanci vyhravat trofeje. Navic by v tom klubu mel uplne stejnou pozici, protoze by si ho diky vynalozenym penezum vazili naprosto stejne.
Teď o něco víc peněz (později by je v Arsenalu dostal taky opět podotýkám). Nejdůležitější hráči tam mají taky přes 100 000. A snad větší šance na trofeje - to jsou argumenty tvoje.
Ok, já je beru.
Ale stějně řikám, že trofeje může vyhrát i v AFC, letos chybělo málo.
Takže furt to vidim tak že racionální člověk by zustal.
Kdo ma v Arsenalu pres 100 000? Problem je, ze Arsenalu vzdycky chybi malo, ale uz x let nic nevyhral. Hraci si to uvedomuji, a proto odesel napriklad TH. V ostatnich velkoklubech je minimalne kazdy 2 roky nejaka trofej. Vyjimka je pouze Barcelona. Ta po neuspechu udelala razantni zmenu, coz je projev velkoklubu.
3roky je fakt neskutocna doba.Normalne mame z toho vsetci mindraky.
Evidentne jsi nepochopil smysl toho, co jsem chtel rict. Ale nevadi.
ja som to pochopil,lenze ked skoro v kazdom prispevku spominas, ako Arsenal nevyhral uz xx rokov ziadnu trofej,tak som musel zareagovat..
Já jsme rád, že Arsenal není typický velkoklub, pořád hraje to své, ať jsou první nebo dvanáctí a nepodřizují vše úspěchu, to se mi právě moc a moc líbí. Hrtá jen pro diváky je umění.
"Mám dobrou smlouvu, máme dobrý tým a Arsenal je jedním z největších klubů světa. Nejdůležitější je, abych si i nadále užíval fotbal. Zůstávám v Arsenalu," prohlásil Adebayor. Eurofotbal.
Tak asi neni pravda to co tady celou dobu hlásíš a to že peníze jsou nejdůležitější...
Přes 100 000 má minimálně Gallas.
A dovjnásobný plat mu nedají, proč se tim všichni ohání....???
Pokud ho prodají za 28 mega liber, tak mu asi sotva budou moci dát 120 000 liber tydne....
Proc by mu ho nedali? Inter, Chelsea a Real uplne s klidem. Barcelona, Manchester a AC by mu je nabidly taky, pokud by to byl jejich hlavni prestupovy cil.
Tak AC určitě ne, to si to dovolit nemůže, ti to prohlašovali jen u Flamma kterej přišel zadara. Manchester z něj taky asi neudělá svého třetího nejlíp placenýho hráčem, hned po kapitánovi a Ronaldovi.
Reálné to je jen u Realu a Interu a možná Chelsea. Ale ti se o něj nezajímaj.
On je problem,že hráči z lavičky dostávali pomalu více než ti na hřišti Vždyt kolik dostával Silva,kterej vůbec nehrál?
No to mi řekni ty (a nehrál protože byl zraněnej)
Jenže problem je ten,že ostatní jsou ochotní tolik dát.. Proto se neustále spekuluje,že někdo odejde. Právě proto,že ostatní jim ten čtyřnásobek současného platu ochotní nabídnout jsou.
Však on AC uvidí, koho si to do týmu přibral. Připadaj mi jak důchodci, oc jdou do Lidlu koupit si něco ne kvůlu tomu, že to potřebujou, ale že je to zadarmo. Flaminiho vůbec nepotřebujou, maj už Gattusa, Ambrosiniho, Pirla, Brochiho, Emersona a Seedorfa. Flamini bude sedět a začne být nespokojený, což on dokáže. Gattusa ze sestavy nevytlačí, jestli jo, tak bude nepřítelem fanoušků číslo jedna, stejně tak jestli vytlačí Pirla, ale na toho stejně nemá. Mají v týmu kukačku a jsem proto rád, že Arsenal opustil, je to jeho chyba, ne Arsenalu. Spíš mě štve, že si teď všichni myslí, že si můžou koupit celej Arsenal.
Ubezpecim te, ze pokud AW nezmeni politiku, tak si to budou myslet porad.
Rika ti neco omlazeni kadru?
Gattuso a Pirlo můžou svým stylem hrát ještě pěknou řádku let, Seedorf jich má taky ještě pár před sebou a na jeho pozici Flamini stejně nemá, Seedorf má střelu i dobrou rozehrávku. Jak dopadlo omlazení Gourcuffem jsem viděl, dvě sezóny ztracený na lavičce a teď hostovačka.
O to si dal dobrej priklad. Gourcuf - prichazel tam v dobe kdy bylo AC na vrcholu, KAKA i SEEDORF meli vynikajici formu a pochybuji ze je mohl vytlacit hrac kterymu bylo 20 nebo nejak tak. Flamini je neco uplne jinyho. Pokud sis nevsiml tak letos hrala cela zaloha krome Ambrosiniho hodne spatne. Takze nadeji na zaklad ma.
Uvidíme, kopne se víc, ale jako v Arsenalu určitě ne, a když ano, tak na úkor Gattusa nebo Pirla a to je jako si podepsat ortel smrti, fandové to nezkousnou, navíc když říkal, že od mala miluje Juve.
ja som cital ze od mala snival o prestupe do AC , tak teraz co je pravda
Ten je schopnej tvrdit, že od 10 spí v dresu AC, když je třeba. Před rokem byl štastnej za nabídku Birnighamu a teď je mu Arsenal malej. Ať táhne zlatokop.
takych futbalistou je vela , ale nespravis nic
Co je špatného na tom, když nepřeplácejí hráče? Flamini nemohl dostat 120tisíc liber týdně, nemohl zkrátka brát 4x víc než Ade. Arsenal je hlavně tým, dej jednomu hráči megaplat a budou chtít všichni také. to si můžou dovolit ekonomicky silné kluby. Arsenal má peněz dost, sám si postavil novej stadion. Chelsea má bohatáho strýčka Romana, ale Arsenal je hlavně dobře pracující firma a ta chce být vždy v zisku. Kdyby zavedla nesmyslně vysoké platy, tak může zapomenout na nějaké přestupy, hráči se začnou hádat, proč když bere tolik, tak proč sedí atd. To je lepší jednoho chamtivce pustit, než si rozhádat kabinu. Jenže jak dal Arsenal pevně najevo, že hodlá svou výplatní politiku nezměnit, tak začali jak supi kroužit kolem všech hráčů a řeší situaci přes média, kde nahlodávají morálku hráčů. Co to je za zprávy, když cizí agent tvrdí, že Ade přestoupí na 80% do Milána? Není ot Adeho agent, nemá nci společného s Arsenalem a kecá do novin. Jsou to vážně hyeny někteří lidé.
Shrnul jsi to uplne presne. Arsenal nedava hracum platy jako nabizi ostatni kluby. Vzhledem k tomu, ze k Arsenalu ma maloktery hrac opravdovy vztah, nelze se divit tomu, ze chteji vyssi plat nebo pujdou. A toho se snazi ostatni kluby vyuzit. Ale zpusob jakym to delaji se mi samozrejme nelibi.
Fabregas má, umí být vděčný a rázem sám všechny situace utne. Kéž by byli i ostaní takhle uvědomělí.
Před časem vyhlašoval, jak by se rád vrátil do Barcy. Dávám mu rok, dva.
Nastesti se snad zpatky nevrati.
Jj. K Nou Campu ať se ani nepřibližuje. Fabregas je nevděčný hráč, klub ho vychoval a on při první příležitosti sprostě uteče.
Mě přijde jako vděčný hráč, často řiká, jak je Wengerovi vděčný. to spíš Flamini je nevděčník, to samé udělal už v Marseille, kde slíbil že podepíše a nepodepsal.
V Barce ho fandové nepřijmou, v Arsenalu hra ne něm leží, je pan nepostradatelný, takže nemá důvod odcházet. Hra ho baví, v Arsenalu si na nudu stěžovat nemůže. Odejde, až nebude mít co dokazovat.
Napsal jsem maloktery, tedy ne vsichni. Fabregas moozna nejaky vztah ke klubu ma.
Teda "herbidži",Tvoje názory jsou opravdu bravurní Máš úplnou pravdu,naprosto s tebou souhlasím Doufám,že tímto způsobem řídíš svůj fotbalový klub!!!Jen tak dál
Tím jsem si skoro jist,pochybuju,že dává svým hráčům stotisícové platy... Minimálně proto,že italské liry už zrušili
Ukecanej Talkers aby se neozval
Komu ty vlastne fandis?
konecne normalny nazor(vlastne az prilis podobny mojmu )
Největší žebráci jsou ten tvůj Arsenal. Nikdy neměli peníze, nikdy nic nevyhráli ani velkoklub to není.
Sklapni s těma tvejma důchadcama
pan odbornik , znalec a historik
Tohle už je dost trapné. Další debilní Gunner, který neumí přenést přes srdce, že Arsenal ani zdaleka není velkoklub a ve vedení má strejdu Skrblíka. To už si i fakt malí Čukotkáři dokážou nastínit situaci "co bych já dělal, kdybych mohl dostat víc peněz od většího klubu", i když tam to nehrozí, protože tam mají zas jiného strýčka z matičky Rusy. Ale ne, vy radši furt budete přepírat, jací jsou ti hráči nevděčníci a cashunteři, když jdou poue defakto za lepším.
z Arsenalu nejde momentálně jít za lepším.
A právě tahle utkvělá představa z vás dělá neskutečně vtipné kašpárky. Hodně štěstí...
Nebavím se o klubové stránce ale o herní, kdo podle tebe hraje momentálně líp, když teda mají všechy hráče zdravé a ve formě? Anglickou ligu sleduji a nikdo je vyloženě nepřehrál, mimo pojárů(Tottenham a ManU), v lize na podzim suveréni. V italské lize taky nikdo na ně nemá, Inter na mezinárodní scéně mimořádně slabý, AC přehráli, Juve a AS by zeřjmě taky dali. Bayern a Brémy také nehrajou tak pěkně jako oni, a v PD snad jen Real, Barca a Sevilla, Sevillu na podzim dvakrát porazili, Real a Barca hrajou taky dobře, ale Barca letos neměla svojí sezónu a Real před dvěma lety taky pěkně rozebrali v Lm, takže jejich styl jim sedí. Vím že nejde dělat srovnání, jejich hra je podobná té hře Ruského týmu na Euru, kde rozebrali nizozemce, ale na Španěly nestačili. Podle mě krok z Arsenalu do Ac je krokme zpět, srovnání v LM bylo všeříkající, Arsenal hrál, AC bránilo.
Co je vam to ale platny, kdyz velkokluby nabidnou hracum 2x vetsi plat nez vy? Za hezkou hru si nic nekoupi a penize jsou v dnesnim svete to nejdulezitejsi.
Tak já jsem naivní, ale myslím, že top fotbalisté se rozhodují podle klubu, jakou hraje hru a jako úlohu v něm budou hrát, platy jsou dnes tak vysoké, že to nemaj pomalu ani za co utratit, takže být top faotbalistou, tak prachy pro mě nehrajou roli.
To ses potom opravdu naivni. Je to presne naopak. Cim vic beres, tim vic chces. Je to i znamy psychologicky jev.
Nemyslím, třeba Ronaldinho v dobách své největší slávy byl opravdu v Barceloně šťastný a nepřestoupil by ani za zlatý prase. To dělá hodně. Třeba u řadových fotbalistů to chápu, pracuješ jen tak řekněme do 35, vzdělání obětuješ na úkor sportu a musíš se do tohoto věku zabezpečit, proto třeba přestup Kollera do Samary chápu i když je to taky taková hvězda na naše poměry a i v zahraničí má slušné jméno. Jenže od jistých sum už je jedno, kolik fotbalista bere, protože je zabezpečenej do konce života, když už má jedno Ferrari, tak nepotřebuje druhé, stejně tak domy. Flamini se vypracoval do základu, bojoval o místo a vydobyl si ho. možná měl nějaké neschody v kabině, možná se bál, že ho za 3 roky vyšťouchne nějaký mladý talent, třeba věděl, že Diaby je lepší než on, kdo ví. Každopádně Wenger mu věřil a proto jako hlavní důvod mi přijdou ty peníze, ale třeba šetří na nějaký útulek pro sirotky a nechce se chlubit, v tom případě všechna čest a ať vydře z vedení co nejvíc prachů, bohužel o tom dost silně pochybuji.
Myslet si to nemusis, ale tohle je proste fakt. S jidlem roste chut.
Z Arsenalu do ACM mozna krok z5,ale z AFC do jineho TOP klubu to krok z5 neni....Inter,Bayern,Real,Chelsea,Barca.... je vsechno krok vpred,a jestli ne,tak se podivej kdo co za posledni leta vyhral...+- 5 let by ti melo poslouzit dobre
tak to prr, Inter, Bayern a Chelsea jsou taky krokem zpět. Ten Real s Barcou ještě beru. Já hodotím jen herní hledisko, Inter a spol na Arsenal nemají.
Chelsea rozhodne neni krok zpet.
Chelsea je krokem z5? kdyz to budes brat podle predvadene hry,tak mozna,ale hraci obvykle chteji do tymu,ktery vyhrava a bude vyhravat trofeje,a z tohoto hlediska je Inter,Bayern,Chelsea atd krokem vpred...protoze arsenal uz asi 3 roky nic nevyhral... a uz mi konecne reknes,komu vlastne fandis? ale asi arsenalu ne?
Nefandim nikomu, rád se kouknu na kterýkoliv klub, který hraje dobře, proto mi Arsenal tak trochu přirost k srdci a chci, aby zůstal pohromadě a posunul tu hru ještě vejš. Už teď je to skvělý experiment, fotbal na hranici možností a byl bych rád, kdyby ta parta co se tam utvořila zůstala co nejdýl, protože je to záruka opravdu kvalitní podívané, byla by škoda to rozprodat, protože peníze po prodaných hráčích úspěch nepřinesou. A jelikož se bavím o herním hledisku, což jsme několikrát podotknul, tak Chelsea i Inter jsou korkem zpět.
Herni hledisko je ale jenom jedno z mala hledisek. Arsenal uz nekolik let nic nevyhral a penize, kteri tam hraci dostavaji jsou oproti velkoklubum smesny.
Lyon taky v LM díru do světa neudělal, ale má respekt, protože hraje pěkně. Arsenal vyhrál před pár lety několikrát PL, letos byl jen kvůli úzkému kádru třetí, v Lm předloni druzí, letos čtvrtifinále a zářez rozhodčího, zranění jlíčových hráčů ke konci sezóny, to vše se na ncih podepsalo. Před touhle sezónou navíc nebyla žádná očekávání, takže proto skvělý podzim, s přibívajícím očekáváním a tlakem přišla nerovzita a projevila se nezkušenost kádru. Až se trochu otrkaj, tak budou nejlepší.
Ano, Lyon bych zaradil na podobnou uroven jako Arsenal. Jde z nich respekt, coz z vas samozrejme taky, ale na uplnou spicku ztracite prave kvuli uzkemu kadru a nezkusenosti. Kadr zatim nijak nerozsirujete a zatim je u vas videt pouze potencional. Ze budou nejlepsi je nicim nepodlozeny nazor, se kterym se neda souhlasit.
Kdyby zůstal Flamini, tak kádr rozšiřují. Přišel Nasri, přijde nejpíš nějaký DM a přišel Carlos Vela, kterj se ve Španělský lize už vyhrál. Jo a ještě Aaron Ramsey, velká naděje. Byl bych rádk, kdyby přišel třeba Aršavin, ale to je jen zbožné přání. Na špičce Arsenal právě už je, myslím té herní a trofeje mě nezajímají, fotbal je taky hodně o štěstí a to že je rozhodčí zařízne nebo jim vyřadí brutálním faulem hráče na půl roku, to mě neodradí od toho, abych je považoval za špičku. A Lyon letos taky slušně posiluje a ne nějakými nazdárky: Lloris, Pjanič, Makoun, Ederson a Baroš
Kdyby. Myslis, ze to hrace zajima? Je zajimaji hlavne trofeje, uspechy, penize a zvuk klubu. Zraneni je takova typicka arsenalovska vymluva, ale takhle by se mohl vymlouvat kazdy.
no ale uznaj ze tento rok myli zranenych x harcov ktory boli nosnou castou timu - rosicky , eduardo atd
To ma ale kazdy tym, to neni argument.
Hele, už jsem to tu psal, já koukám na fotbal, ne na úspěchy.Mě je jedno jací skončí, mě zajíma fotbal jaký produkují. Kdybych chtěl úspěchy, tak hraju manažera, ale fotbal pro mě nejsou nějaká blbá číslíčka, fotbal dělá předváděná hra. Samozřejmě že jim přeji úspěch, ale není pro mě rozhodující. Chelase úspěchu podřídí vše, kvůlu měsící na Mistrovství Afriky koupí Anelku, zcela nekoncepční nákup, ale Arsenal zkrátka tohle nedělá. Je lepší úzký kádr, protože takhle dávají šanci mladým, v ManU sedí takových hráčů, že se na lávku nevedjou žádní talenti, v Arsenalu se spolíhaj na to, že právě když se někdo zraní, dostanme šanci mladej kluk, o tom je fotbal, ne si koupit každýho, na koho prstem ukážeš. Mimochodem, v zápase Arsenal - ManU vyhrál Manchester 2:1, ale Arsenal je zcela přehrál, jen není tak efektivní. Přitom nastoupili s kádrem, kterej stál stejně jako posila Anderson, kterej seděl na lávce, jen tak pro zajímavost.
Herbage das icq?
Mam kupodivu nick Herbage, tak snad mě najdeš. Ale moc tam poslední dobou nejsem.
Ty koukas na fotbal, ne na uspechy. Hraci to maji vetsinou naopak. Ale ja se loucim, mizim do Italie. Dik za diskuzi, nekdy to doproberem.
ok, měj se. Arrivederci či jak se to píše.
si na omyle,tento kader je mlady,ale uz dost skuseny,na to,aby sa vedel zo svojich chyb z minulej sezony poucit.Ti garantujem,ze tuto sezonu bude Arsenal velmi silny.
Vam doroste par mladiku, Chelsea s Manchesterem koupi posily za 50M a porad mezi vama bude stejny rozestup.
To je teda fakt genialne.Minu 50mega na posily.Tak za to aj Wenger to ma robit?Chelski herne prehrajeme kedykolvek,a po prichode Scolariho tam to budu mat dost tazke s prestvabou noveho kadra,novy herny system,nove posily,a Romanka, ked to tam prestane bavit,tak to tam raz cele krachne.Jedine manu bude tazky super.
Scolari je velmi kvalitni trener,uvidime jak se mu bude darit,to je prave ono,Arsenalu trva par let,nez hraci dozraji,ale pak je koupi ACM,Inter,Real nebo Chelsea za velky penize a Arsenal zase kupuje mlady a ceka az dorostou...
co to kecas?Kedy predal Wenger hraca Realu a nedajboze Chelski?Cole boly vymena za Gallasa a este nam aj doplatili 5m!Arsenal nikdy svojich hracov nemusel predavat.Vzdy ich predal Wenger,ked vedel, ze to najlepsie maju za sebou(henry,vieira,campbell)
Anelka? staci? Overmars? mam pokracovat....
tak Anelka,kupil ho za 500tisic a predal ho za 25mega!Tomu sa povie obchod.Myslim ze to by aj ine kluby neodolali.A co sa tyka Overmarsa,tak tie peniaze co dala zanho Barca,tak to neslo nepredat Pokial viem,tak to bol rekord Barcy.Nevies tu sumu?
Nevim tu sumu a ani me nejak nezajima,je to Barcelona s tim u me nepochodis....ano,tomu se rika obchod,ale ted kdo na tom vydelal vic?arsenal kterej ho prodal a koupil dalsiho takovyho,nebo barcelona,ktere overmars odevzdal dost kvalitni sluzby po dobu x let?
40 milionů euro za Overmarsa
no nepredaj ho a potom prisiel Pires a ten bol este lepsi
Každopáně teď bych neprodával Adebayora, Fabregase, Hleb, Clichyho, Sagnu, Rosu, Denilsona, Diabyho, Eduarda, Thea a Tourého za jakoukoliv cenu, velmi mě zajímá, jak to bude vypadat, až budou hrát spolu ještě 3,4 sezóny. Koho by sis přál na DM? Já nevím, jestlit pustit silvu a nekoupit nějakého mladíka, bohužel Flamini byl ideální, Wenger sleduje, kolik toho kdo naběhá a Flamini měl vždy suverénně nejvíc, spolu s Cescem. Diaby je dobrej, ve středu zálohy mnohem lepší než na kraji, jen si nejsem jistej s kondičkou, moc se nevrací a občas má zkrat a brutálně zajede do protihráče, viz zápas s Boltonem nebo jak sejmul Terryho. A je náchylnej na zranění. Do útoku možná Aršavin, ale to by musel jít Vela zase na hostovačku, podle mě k Ademu se hodí víc než Persie, kterej navíc věčně marodí a Eduardo může hrát i na levý záloze. Každopádně se na novou sezónu nesmírně těším.
tiez som uz na novy sezonu nadrzany s tym DM to je tazke.Gilberta AW nepreda.Podla mna sa bude rozhovat medzi Gilbertom alebo Diabym a myslim,ze da prednost Diabymu..Predsa je mlady a bude chciet,aby sa jeho talent este viac vyvijal.V utoku mam jasno.RVP a ADE.Zelam si len jedno,aby RVP konecne odohral celu sezonu +Ade naj utok v lige bude.RVP stiahnuty,s dobrou prihravkou a strelou a Ade odmaka tu ciernu robotu.Nahradnici Theo,nasri,Bedntner,Vela,Eboue bude mat AW viac moznosti ako v minulej sezone.A myslim,ze este nejaka posila pride..
zarobil na nom Arsenal,Predal Anelku a AW kupil vtedy trapiaceho sa Henryho a co bolo potom hadam ani nemusim pisat.No a taky Anelka sa nedavno vyjadril,ze bola chyba v tej dobe odist.takze zarobil na tom jedine Arsenal
reknu to takle,ja jsem fnaousek Realu,z Anglie mam nejradsi Lpool....Arsenal jsem nemel rad v dobre kdy tam byl Henry,ten hrac mi je nesympaticky a byli tam i dalsi,Viera atp...pak Henry odesel,prisel Rosicky a Fabregas a arsenal mam celkem rad,protoze se na nej da divat,ale arsenal nema takovou historii jako jine tymy,nema tolik penez(neber to tak,ze by je nemel,ale nema jich tolik jako MU napr) a sazi na mlade hrace,ktere "krade" jinym tymum,udela z nich hvezdy,a pak je posle do sveta,arsenal je tym,ktery se neustale meni a nemuzes cekat,ze tam stejni hraci budou 5-10 let
Si pleteš s Ajexem, současné jádro týmu zůstane, Viera i Henry odešli z klubu v dobrém, protože chtěli zkusit něco nového, trofejí už vyhráli dost. Arsenal není Ajax, jak si mnozí myslí, on jen teď udělal generační obměnu, hráče v nejlepších letech neprodává, snad jen Overmars, ale to byla astronomická nabídka na tu dobu. Současná generace, když zůstane při sobě, tak bude hodně úspěšná a to i na mezinárodní scéně, uvidíš.
Rozdil mezi Ajaxem a Arsenalem je podle me prave v tom,ze Arsenal vychoval jedineho Brita,v poslednich 10letech rekneme,a to byl walcott,zbytek jsou vsechno hraci ktere "ukradl" po Evrope...v Ajaxu vyrustaji opravdu holandani,ktere si vychova ten tym,tam mi to nevadi.... prace s mladezi v Ajaxu je vyhlasena uz nekolik desitek let... a Ajax uz neni tymem,kde ti hraci vydrzi,protoze chteji kvalitnejsi soutez,uz se nehraje na klubismus jako driv,kdy v Ajaxu hrali borci od zacatku az dokonce jako napr Maldini v ACM.Taky jsem netvrdil ze se rozesli ve zlem(Henry,Viera) jen jsem rekl,ze jsem je nemel rad a ze kdyz odesli,arsenal mi hned prisel sdympatictejsi
Řekni mi, jakého hráče Arsenal prodal jako Ajax kvůli penězům? Ajax všechny, Arsenal nikoho. Buď ti hráči chtěli sami zkusit něco nového, že si neměli co dokazovat(Henry, Viera, Ljunberg, Pires) nebo je klub odmítl(Bentley, Pennant). Snad jen Overmars, kterj toho měl ještě hodně před sebou, ale do Arsenalu přišel právě z Ajaxu. A Walcott není vážně odchovancem Arsenalu, ale Southamptonu.
Ale ja netvrdim ze Arsenal prodava hrace kvuli penezum,to vubec...ze Walcott neni odchovancem AFC,tim hur,takze zase "ukradeny" talent ... ale aspon brit,dejme tomu...z Arsenalu hraci odchazi,protoze chteji jinam,z Ajaxu odchazeji,protoze klub potrebuje penize z jejich prodeje,ze ktereho zije,to v arsenalu nehrozi,protoze kdyz koupi mladeho hrace za mensi prachy a pak ho prodaji,protoze chce odejit,za 30M lb tak na tom vydelaji....Ajax hrace vychova a pak proda,ale zase nekoupi nikoho dalsiho svetovyho,protoze tam proste nikdo nepujde,kdyz je to dnes uz "jen Ajax" kterej nehraje LM,nevyhrava tituly ani doma a jen vychovava hrace..
Walcotta není ukradenej, to by jim nezaplatili přes 10mega liber.
proto je to slovo v uvozovkach....
No mě přišlo, že když si ho považoval za odchovance, tak že o tom přestupu moc nevíš
To mas pravdu,o tom prestupu jsem opravdu moc nevedel,arsenal moc nesleduju,ani PL,ja spis PD a Real
Real mám taky rád, něco jako ty Arsenal. Měl jsem rád Zidana, Figa a Raúla, jnže jak přišel Beckham, tak jsem váš přestal mít rád a fandil Barce. Teď ale zase byla namyslšná Barca, tak jsme fandil Realu, jak tam byl Capello a teď hrajete navíc k tomu pěknej fotbal, takovej týmovej a je vidět, že tam táhnou hráči za jeden provaz a to mam rád.
jj,beckhama jsem u nas nechtel a taky jsem to nekvitoval,to same ted s Ronaldem,pevne doufam ze neprijde...
Jen mi rekni,co by Arsenal delal,kdyby mel kupovat hotove hrace? Arsenal totiz koupi mlade,udela z nich hotove a dost casto proda,protoze ti hraci sami chteji odejit....Kdyby Walcotta nechali jeste 1-2 sezony v SOU,tam by hral,a treba by ho ted museli koupit za 30,myslis,ze by tam sel?pochybuju,arsenal by ho nekoupil...
Rosicky,Hleb neboli hotovi hraci?Bolo to to najlepsie co bundesliga mala.
Mysel jsem to tak,jako hotove hrace z jinych top klubu,priznejme si,ze Dortmund ani Stuttgart rozhodne velkokluby nejsou a z tehle tymu je Arsenal koupil za "hubicku" oprot cene,za jakou by musel podobneho hrace koupit napriklad v Bayernu,Chelsea nebo Interu....
Právě proto je Arsenal ekonomicky nejdynamičtěji rozvíjející se klub Evropy
To je právě to umění, vidět talenta dřív, než ostatní, protože přímí souboj na pomyslné "aukci" prohrají. To je jejich taktika, vždy o krok dřív. Hlavně o Walcotta byl děsný zájem a nikdo jenj tak velký prachy za něj nenabídl, protože právě kluby jako Chelsea, ManU nevěří mladým a kupují jen hotové a osvědčené, zatímco Arsenal chodí od neznáma. A Walcott by se v Southamptonu jen zakopal, ten musí vyrůstat v lepším zázemí a učit se jinému pojetí hry, než vzít míč a uhánět po křídle. V druhé lize by nikdy takové ceny nedosáhl.
Taky se mi nelibi,ze se Arsenal nam snazi pretahnout Daniho Pareja...15mil euro je sice uz za takoveho hrace dost,kazdopadne bych byl radsi,kdyby dorostl u nas a prodal se jen v pripade,ze se neprosadi
sevillu sme dali na podzim bohuzial iba raz v spanielsku nas porazili,ale inak suhlas so vsetkym
Právě Sevillu beru jako měřítko, doma skřípli jak Barcu, tak Real
a komu vlastne fandis? Arsenalu?
zklidni se, ok ? jak máš přehled, což uznávám, tak tomuhle vůbec nerozumíš...
Italské kluby mě zkrátka štvou, mám je celkem rád, ale Inter, Ac a Juve na přestupovém poli vždy sází na prestiž a myslí si, že se před nimi každej posadí na prdel. Inter a AC rádi řeší vše přes noviny, to je úplně ostudná, Galliany a Moratti jsou už s tím trapní, jak obchází vedení klubů a vykecaj se radši do Gazzety, aby zejtra prodali co nejvíce výtisků. Juve dává směšné nabídky, jako 15mega euro za Vaarta či Diega. Ac a Inter také, chtějí světovou kvalitu, ale žijí v jiné finační dimenzi. Třeba ten úlet Interu 25mega za Gerrarda, to snad nemyslí vážně? Já v tomto ohledu Italy nechápu a to že jsou na mizině řekl sám Galliany před pár týdny, tak proto a z uvedených důvodů žebráci. Když už dávaj směšný nabídky, ať to necpou do novin.
Oni sazi na prestiz a platovy podminky, protoze si to na rozdil od Arsenalu muzou dovolit (=dovoluji). Arsenal opravdu neni vetsi klub nez AC s Interem.
Ac by muselo ja stejně kvalitního hráče jako Flamini vyplatit 15-20mega euro, takže co ušetří na přestupu můžou investovat do platových podmínek.
To nesouvisi s tim, co jsem chtel rict. Hrat za AC Milan je urcite prestiznejsi nez hrat za Arsenal, protoze to je klub s uspechy v minulosti i soucasnosti (LM). Navic platy v techto tymech se absolutne nedaji srovnavat.
Kolik bere Kaka, Pirlo, Gattuso, Nesta a kolik Hleb, Fabregas, Rosicky a Toure? Dalsi pripad je napriklad Nasri. Vy uz pres mesic handlujete o par tisic, kdezto v AC vezmou prachy a preplati celou Evropu (Pato).
jde mi o to, že vůbec nerozumíš Gallianimu. za prvý ho v žádným případě, nesrovnávej s Morrattim..., to je ten typ člověka, kterýho jsi před chvilkou popsal. Galliani nikdy netvrdí do novin, že je někdo už 100% náš. vždy řekne, že se o něj AC pouze zajímá. a co je na něm nejobdivuhodnější vlastnost (a zároveň pro namlsaný fandy nejvíc k posrání) - nikdy neutratí víc, než musí. proto se není, co divit, že hned bezmyšlenkovitě nekývne, vysolit 35 mega za hráče, kterej měl JEDNU (!) úspěšnou sezonu. do týhle sezony, by si za něj Arsenal netroufl požadovat ani 15 (!) mega. navíc, jak už tu bylo několikrát napsáno - s tou vaší klubovou politkou se nemáš, co divit, že kolem vašich hráčů krouží velkokluby, jak supi kolem zdechliny...
15mega a myslíš Euro, viď. Před sezónou měl Aresnal nabídku od ManU ve výšši 25mega, ale liber! Ade ale s díky odmítl, takže máš poněkud nepřesné informace. Letos zazářil, dal 24 gólů v PL, takže cena kolem 30mega liber je adekvátní i když třeba podle mě je to spíš takový kopyto trochu. musíš vzít v potaz, že hráči z PL jsou předražení, proto musíte přistoupit na jejich pravidla nebo se pak nedivte, že jsou ty vaše nabídky k smíchu. AC mam rád, ale tím Flaminim mě zklamali.
moje informace ohledně PL jsou hodně slabé, to přiznávám, ale mělo to pouze posloužit, jako příklad. je to prostě hráč, který si nezaslouží být oceněn na 35 mega (sám jsi to napsal - předraženej). bohužel je a docela chápu Gallianiho, že se s tím snaží něco dělat, než aby s těma prachama prásknul na stůl, přivedl si Adeho a ten u nás vyhořel. to by byl daleko víc k smíchu, než teď, když se snaží snížit cenu přestupu. a abych se dodatečně zastal Juve. jim se nemůžeš divit, ten klub po sestupu do Serie B přišel o obrovský prachy (už jen, co se týče TV SKY), takže potřebuje hráče, kteří je vrátí na vrchol, ale zároveň si za ně nemůže dovolit nabídnout takové sumy, jako evropská (světová) špička.
Tak to moc lidí ani neví, protože Arsenal jednal právě v tichosti a řekl to až Ade asi za pů roku. Podle mě se k vám ani nehodí, spíš se zaměřte na Eto'a a úplně nejradši bych byl, kdybyste vzali nazpět Shevchenka. Neřikám že maj prásknout na stůl s penězma, to dělaj jen bohatí burani, ale ať jednaj v zákulisí, tam maj vést jednání o ceně, většinou kluby najdou rychle společnou řeč. Ale když Arsenal nemá, opakuji nemá zájem ho prodat, tak proč by bral nějaké nabídky, které možná odráží realitu, ale oni nepotřebují prachy, oni maj útočníka, kterej je s týmem sžitý, ví kam má naběhnout, s kým si narazit, oni musí započíst do toho přestupu i tu práci a čas, co do něj investovali. Vy něco chcete, vy musíte taky pro to něco udělat a dát něco navíc, proto tak vysoká cena. A s tím Juve, mám je taky rád, ale proč ty nabídky nepředloží tajně, ale přes noviny? Vždyť tím si ten kredit ještě snižují.
Problém je,že přehodnocení jsou skoro všichni dobří hráči v PL. Začali jsme to bohužel my,přestupy Duffa,Maky,Essiena,Crespa,mutua,verona,Drogby a dalších... Ostatní se museli přidat a najednou má Adebayor cenu 35mil lb...
to ze nechcu predat dat prehnanu sumu za hraca z nich robi zebrakou??? ako vidim tak ty nemas o tom asi ani paru! Maju svoju filozofiu a tej sa drzia, ja si nemyslim ze hodnota Ronaldhina je 35mega a nevidim dovod preco by mali dakeho hraca preplacat, ako to robia napr. ine klub(y).
Nejak malo tech 35
Byl jednou jeden velmi úspěšný brazilský fotbalista, který válel v Barce a jehož sláva se hvězd dotýkala, a který přestoupil do AC... jmenoval se Rivaldo nebo tak nějak a pak že se historie nemůže opakovat (Ronaldinho, v Řecku již čekají...)
Problem je,že Ronaldinho není už ten velký fotbalista. On si tu slávu musí zase vydobít
Rivaldo ten poslední rok v Barce, taky žádná sláva...
Přesně tak, podobnost více než výrazná
Ronaldinho!!!Adebayor by mnel zustat!
http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=40437 tu sa naopak pise, ze Ronnie chce zotrvat v Barce...comu mame ptom verit ?
Chtít může. Guardiola s ním nepočítá.
ja vyckavam az do konca prestupoveho obdobia , tj do septembra potm budeme vediet kto kam prestupil , pretoze zatial je 90% tychto clankov vymyslenych zvelicenych nepravdivych a trapnych
Já mám Arsenal za klub druhé kategorie. Když neumí nabídnout pořádně smlouvy svým hvězdám, tak ať se potom nevidí, že si z nich AC Milán a ostatní kluby dělají výprodej. Ale hlavně, že má Wenger v hledáčku další třináctileté "Pirése", "Vieiry", "Campbelly" ....
A ty si z jaky kategorie?
Drž se tématu.
predpokladam, ze nemal na mysli futbalovu stranku, ale jednanie s hracmi a veci okolo toho
No ja si myslim ze Arsenal s hracema jedna hodne slusne. Kdyz chtej nekoho koupit nevyhlasuji to cely rok dopredu, koupi si hrace potichu. Neni tak vyvijen tlak na hrace co uz sou v klubu ani na hrace co prijdou. To si myslim ze je hodne slusny. Ne jako AC,Real,Barcelona,... ale to sou asi kluby 1. kategorie , ze?
Potichu potichoučku kradete supertalenty z celého světa z různých akademií. To je taky fér, že?
To delaj vsechny kluby.
No všechny dost si to přehnal třeba u Barcelony, AC, Interu=velkoklubů si to neuvědomuju. Ale kluby kategorie Arsenalu to dělají to je pravda.
Barca ??? ty si vedel rok do predu ze kupia Caceresa ???? alebo Piqueho ??? mmmm kam ty na to chodis
Henry,Vieira,Campbell mavali kralovske platy,tak o com tocis?
Ale Adebayor,Flamini a další nemají. A proto se spekuluje o tom,že můžou odejít. Ostatní jsou ochotní jim těch 100 000nabídnout,ať už Milánské celky,Barca nebo Real...
po jednej super sezone si ani tych 100 nezasluzia a to,ze ine kluby im tolko daju to je ich problem.AC dalo Flaminimu 100?
Nejde o to,po kolikáté sezoně. Když jsou AC a Barca ochotní nabídnout jim 100 000,tak to chtějí i tam,kde jsou. Oni jsou ochotni zůstat.I Flamini by zůstal. Kdyby dostal plat stejný,jaký mu nabídli v ACM. Stejně tak Adebayor. Zůstane rád. Ale ne pokud bude dostávat o polovinu méně,než by si vydělal jinde...
a to je na futbale najskaredsie , kazdy sa jebe len za peniazmy , kese prachy , kde mi daju viac tam budem hrat ,nech si co najviac nazgrlim
3 miliony liber rocne, cca teda 60 tisic liber tydne. Ale kdo tolik bere u vas?
nemaju preto pretoze este toho tolko neodohrali a nedokazali aby si tie kralovske platy zasluzili , akvyhraju ligu , pohar alebo LM potom uz ano
Přesně Arsenal není velkoklub. Ten jejich přístup nevyhrálo se tuhle sezonu vyhraje se další(za rok se z našich 16letých nadějí stanou 17 a to už je na základ) je dost podivný.
povedal, ze ak sa chce Ronnie skutocne vratit na "olymp", tak môze zotrvat a pobyt sa oi zaklad.....
Eto'o, Ronaldinho a Deco odchází. Barca bude z jejich prodeje financovat další posily.
co sa tyka Adebayora, tak Soriano vyhlasil, ze Adebayorov odchod nezalezi od toho ci Samuel zotrva alebo nie......tak neviem ako to je s tím finacovanim......kazdopadne vsetko by sa malo vyriesit do predsezonnej pripravy teamu.......nechajme sa prekvapit
Adebayorov prichod* sry
KECI KECI KECI , u ronaldinha a deca je touztakmer iste , ale pri etoovi su to podlamnalen spekulacie a vymysli
neviem co ti je smiesne......
Ve většině vyjádření se mluví o odchodu všech třech, takže žádný keci....
určitě bych doporučoval ronaldinha než adebayora
Ronaldinho do AC Milan, Adebayor do Barcelony
A třináctiletý francouzský supertalent do Arsenalu.
Já si myslím, že ještě párkrát si přečtem, že o Ronaldinha nemají zájem, pak se zas vše v dobré obrátí, tím se prodá pár novin navíc a nakonec R10 přestoupí do AC Milán.
Aspoň Wenger bude zas kecat o tom, jak má perspektivní tým a, že jednou něco vyhrajou.
chodte vsetci do pice
ono to pride a potom dokomentujete a dorypete , lepsie kupovat talenty ako skupovat 35 rocnych veteranov
pěkně deb.lní varianta...
Pořád do kola. Chvilku to, chvilku ono. Človek vlastně ani nevi jestli vůbec někoho přivedou
A ty si z jaky kategorie?
To je ke Spanhelovi
Bude lepší vše komentovat až se přetupy skutečně udají..
Ja by som bral do AC radšej Adebayora. Dôvod je jednoduchý. Je mladý, sebavedomí, a v Arsenale podával kvalitné výkony. To je však vec AC, a je to iba môj názor.
Vedení Alkmaaru se zlobí, s tím, že brzy přijde o dva talenty z mládeřnické akademie, však nic neudělá. 17letý útočník Vincent Weijl se dohodl na smlouvě s Liverpoolem, 15letý záložník Oguzhan Ozyakup míří do Arsenalu.
Novej Flamini náhrada se kupovat nebude jen se 5 let počká
To uz je tu asi po 5. Ale maji hezky jmena, to je hlavni predpoklad k tomu stat se hvezdou. Hlavne druhy z nich.
Aby se v Arsenalu těma potenciálníma hvězdama neudusili.
Já to sem hlavně dávám jako poukázání na to, jak Arsenal krade talenty.
co tu nekomtujete livepool?? ten "kradne" talenty rovnako ako my ,ako hociktori velky klub ,dokonca aj udinese ktori stoji len na tom
Ty si vykutálenej klučina Tohle dělá každý velký klub. A zrovna Arsenal patří mezi kluby, který těmhle hráčům výrazně pomůžou a dají jim šanci, takže nevim co na tom vidíš negativního.....
Jsou týmy, které si své mladíky umí vychvat viz. Barcelona a následně těm nejlepším dají šanci. To jsou kluby, kterých si vážím a pak je naprostý opak a to je Arsenal.
Ok, važ si koho chceš.
Já si Barcelony vážim taky ohromně. Ale je pravda, že ta je v tomto neskutečně výjimečná. Klub který by to dokázal jako ona, už na světě asi neni. takže uvádět ji jako příklad není zrovna objektivní.
Arsenal je naprostý opak jen z určitého úhlu pohledu. To bych spíš řekl, že to jsou kluby, které nakupují hotové hvězdy... V podstatě žadný risk, jen hromada peněz.
btw: Neřekl si co je na tom tak hroznýho, když nabídnou hráčům skvělé podmínky k vývoji a ti je přijmou.
1. Nejsou to anglický talenti to mi vadí
2. Wengerovi keci o perspektivním týmu pak jsou 4 sezony bez trofeje
3. Myslíš, že by se Fabregas neprosadil v Barceloně ? Wenger mu nasliboval hory doly a takhle to dělá u všech těch mladejch a ty se nechaj zblbnout
Seš fanda Arsenalu nebo proč ti to vadí?
Pokud vím, tak poslední mladá anglická hvězda koupená anglickým týmem byl Walcott....
V Barceloně by se určitě prosadil později, o tom není pochyb, pokud by se prosadil - měl by to o dost těžší než v AFC.
Wenger mu nasliboval hory doly a pak mu je dal. To ještě neni ta nejhorší varianta, že?
P.S. Abysme nedebatovali uplně zbytečně, mě se taky nelíbí (jak napsal herbage), že jsou ti hráči tak levní, ale to už je na UEFĚ.
real-3roky bez trofeje a to kazdy rok pumpuju 100melonov do posil
lfc-19rokov caka na titul v PL
manu-3roky nevyhral PL
barca-pred prichodom rijjkarda bola v akych srackach?hrala uefa niekde s Puchovom
Takze 3roky bez trofeje nie je ziadna tragedia.Tie trofeje pridu co nevidiet
teraz si im to natrel , bravo , mas svatu pravdu
Uvidime za dalsi 3 roky
K těm talentům, když se domluví s vedním klubu, hráč je pod smlouvu a zaplatí za něj peníze, tak to není žádný problém. Mě vadí, když hráče překecaj a nekonzultujou to vůbec s vedením klubu, za který hrál. Jak to bylo s Fabregasem nevím, zda cítíl šanci v Barceloně a vedení mu ten přestup posvětilo. U takto mladých hráčů je problém, že nejsou majetkem klubu a nejde jim přikázat, aby zůstali, to je prakticky nemožné, to by museli být otroci. Ale je to nečestné a nějak bych to taky upravil. ale jak teď přestouopil Ramsey, nevidím problém, jen to tomu hráči i jeho současnýmu klubu prospěje.
Treba to, ze ti hraci patri Alkmaaru a tohle je uplne jasna kradez?
Víš od kolika můžou mít hráči profesionální smlouvy v Holandsku?
Pokud by přestoupil, tak to bude se souhlasem hráče = je to pro něj plus. A AFC bude muset vyplatit nějaké odstupné podle UEFY. I když to je dost malé, to je pravda.
A jak řikám, nedělá to jen Arsenal.
Ve vetsine zemi je to od 17 let, takze to tak nejspis bude i v Nizozemsku. Ale Alkmaar si je vypiplal a Arsenal je za smesnou cenu ukradl. Z pravniho hlediska to sice kradez neni, ale z moralniho ano. Je to nechutnej pristup a jako fanousek bych se za klub stydel.
Tohle mi docela taky štve, taková předčasná sklizeň a navíc zadarmo.
Ale Arsenal většinou za talenty platí a ne málo, Teďka Ramysey šel za děsný prachy a Walcott taky nebyl za hubičku, to samé Merida a ten stoper co přišel z Norska, Bendtner šel taky za peníze. V tomto věku už jsou většinou pdo smlouvou a vedení je prodat nemusí.
Jo já mám pocit, že Tim si tyhle připadny plete, pod smlouvou a pod 17 let....
Ptal sem se jestli to náhodou nevíš kvůli Nizozemsku....
Je to špatně vyřešená regule UEFY a neni to zrovna sportovní vůči Alkmaaru. Ale chtěl jsi asi říct, že Tsigi tady něco napsal o Liverpoolu a Arsenalu a do Arsenalu možná půjde 1 z nich a navíc tam často bývá klauzule. díky které se ten hráč přednostně vrátit do původního klubu.
Celkově to neni fér, měli by to zlepšit v daných orgánech UEFY.
Ale tohle je docela výjimečný případ i na Arsenal, většinou ty hráče vykupuje.
Nevim o zadnym klubu, ktery by kradl vic hracu.
Tak mi řekni o kterých teda víš a nebyli pod smlouvou?
Zrovna Liverpool se o to taky často snaží.
A opět jsi trošku přešel zbytek mýmo příspěvku , hmmm
Jmena si nepamatuju, pouze proad ctu, jak si Arsenal pretahl noveho hrace do juniorky. Jenom Barcelone ukradli Fabregase a Meridu. Liverpool je momentalne jeste niz nez Arsenal, je mozny, ze se o to taky snazi. Samozrejme i v jeho pripade to odsuzuju. Ze jsem presel zbytek prispevku? Na co jsem mel reagovat? Regule UEFA je samozrejme spatna, ale kdyby nebyly takovy kluby, nemusela by byt vubec zadna.
Merida přišel za 3mega euro, myslíš že vedení Barci nesouhlasilo?
Takže víš jen o Fabregasovi a MOŽNÁ ten z Alkmaaru....
A s tim Fabregasem se moc neví jak přesně to bylo, Do juniorky si výdycky brali ty hráče, který už koupili. Jako Merida, ten byl koupenej...
nahrada za Flaminiho je,super talent Diaby..
http://fcarsenalcz.com/view.php?nazevclanku=adebayor-zustavam-v-arsenalu&cisloclanku=2008060119
Tak to musí být pravda.
vacsia pravda je ze na 80%ide do AC,co?
pravda nemůže být větší.................
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/a/arsenal/7477527.stm
pravda je vždy jen jedna tak nemůže být větší tak sem to myslel
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/a/arsenal/7477527.stm
Zbytečný dále spekulovat..
Dobře Ade, AC utrum, jako vždy. Zřejmě budete muset dát ty prachy za Ronaldinha, ale nebojte, na dresech se vám to vrátí.
nechápu, o co Ti teď jde . vrátí se nám to na dresech no, to je pravda. ale najednou jseš si tady, ke konci června, strašně jistej Adebayorovým postojem, když víš, že je do konce přestupního období hromada času. neřež si sám větev takovýma prohlášeníma...
Po tom prohlášení by byl za debila, kdyby odešel.
Herbage má vcelku pravdu (podle mě), nejspíš Ade neodejde.
Ale Flamini byl taky tak trochu za debila, když prohlašoval podobný věci, takže netřeba předbíhat
jak už jsem řek - do konce srpna času dost . a abych Tě neuved v omyl, já o Adeho 2x nestojím. chtěl jsem hlavně Drogbu. ale útočníka potřebujem a pokud Galliani řek, že příjde Ade, nebo Ronnie, jsem pro Adeho...
"You can see people changing clubs because of money, because they want a change of atmosphere or to get their names in the big leagues. I just play football to enjoy myself. I play because I love it." """You can see people changing clubs because of money"""...TO HOVORI TEN CO POVEDAL, ZE AK MU aRSENAL NENAVZSI PLAT NA 120 TIS. LIBIER TYZDENNE TAK ODIDE ?
120000 liber? zdroj? Sun?
to povedal "jeho samozvany" agent tusim moribato ci jak sa to vola a kedze to v skutocnosti ani neni jeho agent tak by som ocakaval ze clovek s tvojov inteligenciou tomu nenaleti...
je tazko posudit ci to je, alebo nie je pravda......mnoho hracov ide v dnesnej dobe po peniazoch a slovo klubizmus pre nich nic neznamena...cest vynimkam(Puyol, Raul, Xavi ci Maldini)....kazdopadne...na konci prestupoveho obdobia budeme mudrejsi
Přesně jak řikaj tady kluci - 120 000 určitě nepožaduje.
nenavysi*
ak veri niekto The Sun,tak potom dobre
http://www.ronaldo-manchester.estranky.cz/
chod do prdfele s tym nagelovanym teatralnym debilkom
Tak pro všechny co to ještě nepochopili - ADEBAYOR BUDE V ARSENALU I DALŠÍ SEZONU.
Už to pochopte, už se minimálně 5x vyjádřil, že zůstává - tak nevím jestli ty jeho (a tím myslím opravdu jeho a ne nějakej blbců co si myslí že rozhodují za něj) prohlášení nečtete nebo Vás baví takhle spekulovat o věcech, který se nestanou
Taky doufám, že tam ten dřevák zůstane.
tak dřevák to není - a pro příští sezonu určitě zůstá - myslím že můžu říct že je to 100%
Adebayor je urcite velice dobrej utocnik,myslim si ale,ze v Londyne zustane,nema duvod odchazet........pral bych si ho ale v AC.......
RADSI adebaycr ronaldinho je tlusty prase
a ty si velky kkt a tiez sa nikto nestazuje
a ty si niaky 15 rocny couracik ktory ma rad toho , koho su plne noviny , je v kazdej druhej reklame a vsetci sa z neho idu posrat ......
podľa mňa má ronaldinho ešte čo ukázať.....málo hral v španielskej lige....ale ešte je dobrý futbalista.....nech ide do AC
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele