Ancelottiho by mohl nahradit Donadoni
Podle dnešního vydání italského sportovního deníku Gazzetta Dello Sport by v létě mohla skončit sedmiletá vláda Carla Ancelottiho v AC Milán. Rossoneri čekají na titul už od roku 2004 a pokud by i letos scudetto Milánu uniklo, je prý Ancelottiho osud zpečetěn.
Zkušený trenér by v létě navíc stejně mohl odejít do Chelsea, podle italského listu je Hiddinkova smlouva v Londýně pouze do konce sezóny a její prodloužení je vzhledem k předpokládané účasti ruského národního týmu na mistrovství světa nepravděpodobné.
I kdyby však Ancelotti odolal vábení Chelsea, nikde není psáno, že v AC Milán zůstane. Podle Gazzetty mu místo i pro příští sezónu zajistí pouze zisk titulu. Proto bude pro Ancelottiho klíčové milánské derby s vedoucím Interem, které může o šancích černočervených na titul mnohé napovědět.
V případě, že by AC neuspěl, má už prý vedení klubu vyhlédnutého nástupce. Tím by měl být bývalý kouč národního týmu a také bývalý vynikající hráč Milána Roberto Donadoni. Jiné zprávy zase hovoří o sportovním řediteli Leonardovi, který by měl v případě Ancelottiho neúspěchu usednout v příští sezóně na trenérskou lavici.
Zkušený trenér by v létě navíc stejně mohl odejít do Chelsea, podle italského listu je Hiddinkova smlouva v Londýně pouze do konce sezóny a její prodloužení je vzhledem k předpokládané účasti ruského národního týmu na mistrovství světa nepravděpodobné.
I kdyby však Ancelotti odolal vábení Chelsea, nikde není psáno, že v AC Milán zůstane. Podle Gazzetty mu místo i pro příští sezónu zajistí pouze zisk titulu. Proto bude pro Ancelottiho klíčové milánské derby s vedoucím Interem, které může o šancích černočervených na titul mnohé napovědět.
V případě, že by AC neuspěl, má už prý vedení klubu vyhlédnutého nástupce. Tím by měl být bývalý kouč národního týmu a také bývalý vynikající hráč Milána Roberto Donadoni. Jiné zprávy zase hovoří o sportovním řediteli Leonardovi, který by měl v případě Ancelottiho neúspěchu usednout v příští sezóně na trenérskou lavici.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ancelottimu zajistí budoucnost v AC Milán jen Liga mistrů
03.03.2009, 13:57
Werder slaví zasloužený postup. Ancelotti přijal zodpovědnost
27.02.2009, 11:39
Mourinhovi se nelíbil rozhodčí. United litovali, že nevyhráli
25.02.2009, 10:47
Do Boloně přijíždí Inter. Já mám svědomí čisté, říká Mihajlovič
20.02.2009, 11:37
Ancelotti vyloučil, že by v létě odešel do Chelsea
12.02.2009, 20:52
Komentáře (90)
Přidat komentářJj Donadoniho jim preju Tomu se rika z blata do louze. Hlavne aby Carlo ale nesel k nam.
to chces rict ze ancelotti neni dobrej trener ??
Ne, neni.
tak to se teda neschodujem ja si mylsim ze patri k nejlepsim .....myslim si co udelal v AC milan ze by jentak nikdo nedokazal
To myslis ten domov duchodcu? Driv byl dobrej, ted uz by mel zkoncit.
Myslím, že to stále ohánění se "domovem důchodců" už chvíli není na místě.
Ja myslim ze je to vice nez na miste.
sice tam není žádný mladík krom Pata, ale těch dědků už tam taky není moc a všichni mají vysokou výkonnost, zbytek jsou hráči od 25 do 32, takže to už tak hrozné není, jak když tam hrávali Cafu, Serginho, Costacurta
Favalli, Inzaghi, Maldini, Kalac, Dida, Emerson, Beckham, Seedorf, Sevcenko 32 a vic
Potom jeste asi dalsich 5-6 ´´jednatricatniku´´
A kolik jich je ze základu?
7 pokud pocitam i 31 lety.
A který z nich na to nemá?
A pisu nekde neco o tom ze na to nemaji?
Tak kde je teda problém? Ty tu vytýkáš Ancellottimu, že je nasazuje, i když sám víš, že jsou na svých postech dobrou volbou?
Vetsina tech hracu by v tom klubu uz davno byt nemela
Říkáš většina...Kteří by tam dle tebe být neměli, mě napadá jen Dida, Kalac, Sheva, možná Inzaghi a nikdo z těchhle nehraje v základu.
Misto tech hracu by tam meli hrat stejne kvalitni hraci ale o 5-7 let mladsi. Jinak dalsi Emerson, Favalli ( ikdyz mi napisete ze je lepsi nez Senderos, to je sice pravda, ale hrac pro velkoklub to neni.
A navic ja jen napsal, ze je to domov duchodcu
domov dochodcov...ked ten domov dochodzov pred rokom a pol vyhral LM, tak to nikomu nevadilo, teraz sa im jedna sezona nepodarila a hned domov dochodcov...takyto alibizmus mam najradsej
co to meles......100x lepsi nez nejakej Donadoni
jako co to melu ja ?? ......ja prave rikam ze Carlo je o mnohem lepsi kouc
Nechápu, že někdo nechápe systém reakcí.
To s tebou souhlasim, moc horsich treneru jak Donadoni neni.
tj nechapu proc by se meli hned zajimat o nem....to je tady o hodne lepsich koucu ;)
taky si myslím,že není.
vyhrál Scudetto, Coppu, 2x LM, 2x Evropský superpohár, Klubové mistrovství světa, "stvořil" Pirla, geniálně vyřešil rébus jak z relativně velkého množství ofenzivních hráčů (Pirlo, Seedorf, Rui Costa, Kaka', Rivaldo, Ševčenko, Inzaghi, Tomasson) poskládat fungující celek, dokáže vymáčknout to nejlepší ze zdánlivě odepsaných starších hráčů (Cafú, Pancaro, Maldini, Costacurta, Favalli). má i své chyby jako každej a pomalu to začíná vypadat, že už týmu nemá co dát, ale to nemá nic společnýho s tím, jestli to je, nebo není dobrej trenér, páč Ancelotti je samozřejmě špičkovej trenér. jenže čekat od Tebe názor na úrovni by bylo asi fakt naivní...
Nesmyslne to zatahujes zase do osobni roviny Ja jsem napsal , ze dobry trener to byl , ale fotbal se vyviji a on zustal na miste, pro me to nyni dobry trener neni a z celyho srdce si preji aby u vas zustal a hlavne nesel do Chelsea
K nám do CFC? Brrr to nee!!! Ani to nevyslovuj.
No byla by to katastrofa
ok, v čem zůstal na místě ? rád se nechám poučit...
Ja AC az tak moc nesleduju, ale prinejmensim v obnove kadru, misto toho aby ho menil, tak si nechava vsechny starochy , dalsi starochy kupuje a jednou za cas jednoho mladsiho hrace, kterymu ani neda sanci ( viz Gourcuff). Taktika je naprosto stejna jako hral pred 1,3,6 lety. Nezazivnej fotbal.
no stym ze kupuje starochy t oje skor dotaz na Galianiho nie ta CArla ale v jednom sa mu da vycitat a to ze sem tam riskuje menej ale je to pan trener a co dosiahol on tak aktivnych trenerov vela nieje co maju podobne uspechy............
já myslel, že se bavíme o jeho trenérských, nikoliv manažerských kvalitách. v Itálii je za příchod posil zodpovědný sportovní ředitel..., trenér plní roli pouze jistého konzultanta. že hraje podle Tebe nezáživný fotbal nemá nic společného s jeho trenérskýma kvalitama..., mě se fotbal AC líbí a z klasické trojice Juventus, Inter, AC hrajou Rossoneri tradičně nejofenzivnější fotbal, pokud se jednou za čas nezatáhnou (což je mimochodem jedna z Ancelottiho chyb). tudíž se zde jedná o otázku vkusu, nikoliv kvalit...
Ok potom na muj vkus to dobry trener neni
a kto je dobry trener podla teba????
Hiddink, Mourinho, SAF, Advocaat, O´Neill, Pellegrini
ale ke pozries na trofeje tak mozno vsetci dokopy nemaju tolko europskych titulov ako on sam
Kdyz se chces zeptat na trofeje tak se ptej hned, ja ti odpovedel na to kdo je dobry trener.
jj. ale zas uspech toho ci oneho trenera je aj v tom dosiahnut stym ci onym muzstvom daky pohar stym sa urcuje podla mna aj kvalita toho trenera pozri tvoj Murino keby nevyhral s Portom LM a PU tak o nom nik nevie a stoho hladiska je to jeden z naj trenerov na svete
a co je podla teba meradlom toho ze ten a ten trener je dobry???
A slibně má k trenérským výšinám našlápnuto i Pep Guardiola.
A ještě bych doplnil třeba Wengera, Spallettiho, Hughese, Rijkaarda...
A samozřejmě Lippiho.
no vidíš, jak to jde
Podle mě hraje o něco ofensivněji Juventus, ale OK.
pokud vím, taks říkal, že Serii A téměř nesleduješ, tudíž nevím, jak to můžeš hodnotit, ale OK
Kdo ti nakukal takový nesmysl?
ty osobně
no praveze je
Opravdu zajímavý názor..
vybornej trener s chelsii by mel hodne uspechu
Vidím to tak,že Carlo stejně zůstane. A kdyby už odešel,tak k nám jedině Rijkaarda.
naprostej souhlas doufam v Rijkaarda
co se ti jako nelibi??
To je jedno. U mě prostě Frank není trenér-a basta! Ještě ne!!!! Já ho žral jako hráče,ale trenéra? Kdepak! Na to má ještě čas.A do CFC? Ses zbláznil? On by ty "hvězdy"v životěneukočíroval.
Ježíš-spletl sem si klub Samozřejmě AC.
To se toho stalo.
to že u tebe Frank není trenér neznačí, že je špatnej, jen to značí, že ty nerozumíš fotbalu. nechápu jak všichni píšou o tom, že byste do Ruského národního týmu "B" chtěli toho a toho ne. Chápete taky, že ne každý kouč chce jít do lehce nadprůměrného klubu z PL?
Kéž by k nám tento rádobytrenér nešel, to by bylo ještě horší.
Kdo je u tebe "my"??? Free transfer? Tam totiž Scolari je...
předčasná penze pro důchodce, dostal ještě pěkný balík na cestu domů a všichni jsou spokojení
Donadoni ať táhne, v AC čekáme na Rijkaarda.
Já bych nechal Ancelottiho,má za sebou velkou historii v klubu......JEdiný v čem ho nesnášim je ,že neumí střídat hráče v poli.......Např. zápas s Regginou,AC prohrávalo 1:0 a on vystřídal Ronaldinha(který hrál ten zápas velmi dobře) s Antoninim(mistr faulař)
I když od tebe......
přistih jsem se, že se mi tahle možnost taky celkem líbí. zdaleka né tak, jako Rijkaard, ale líbí...
mě vůbec ne, a to říkám v zájmu AC. Rijkaard by byl ideální (Capello je asi nemožný), Carletta bych ale stejně nepouštěl.
kdyby odesel Carletto tak by to byla velká chyba...která se doufám nestane
Kiezby,uz ma totalne sere s jeho defenzivnym stilom ! ale nvm ci Donadoni...
mam ho rad ale asi uz je pravej cas aby tam prisel nekdo novej! a trosku tam prinesl pruvan do kabiny
Možná by nebylo od věci už Carla vyměnit, v AC už to chce delší dobu změnu...
Pokud skončí do druhýho místa, dal bych mu ještě na jednu sezonu šanci. S AC toho hodně dokázal, na Italský poměry hrajou celkem koukatelnej fotbal, ale chce to nutně obměnit kádr.
Najednou je před derby nějak moc rušno kolem Ancelottiho, něco mi říká, že za tím stojí novináři přející Interu .
kazdej normalni preje Interu
povedal zaslepeny Interista
za tu 12bych jeste dopsal zevl
Mancio by mohl jít od ACM.
do
Carletta mám hodně rád, u AC si pomalu ani nikoho jiného představit neumím. Donadoni by byl krok zpět, Carletto by měl zůstat, podle mě ještě pořád týmu má co dát
Já si naopak myslím, že Carletto už ACM moc co dát nemá... Ale pokud by měl být nahrazen Donadonim, tak ať raději zůstane. Já však pevně doufám, že vedení po sezoně angažuje Franka Rijkaarda, to je trenér pro Rossoneri.
To radši skusit Capella popřípadě Rijkaarda....
Capella, jo?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele