Arsenal: Adebayor zůstane, Hleb asi odejde
Emmanuel Adebayor nejspíš z Arsenalu neodejde, klubový ředitel Peter Hill-Wood prohlásil, že chce, aby útočník zůstal. Naopak na odchodu je záložník Alexander Hleb, Arsenal ho zřejmě v případě dobré nabídky pustí.
Tožský reprezentant Adebayor má na Emirates Stadium smlouvu až do léta 2011 a Arsenal nemá žádný důvod ho prodávat. "Chceme, aby zůstal," prohlásil ředitel Hill-Wood pro Daily Telegraph.
"Adebayor má u nás ještě nadlouho smlouvu a nemáme nejmenší snahu ho z ní uvolňovat," doplnil ředitel. Arsenal tak nejspíš neobměkčí ani nabídka z Barcelony nebo Milána, Kanonýři podle anglických médií odmítli zatím nejvyšší sumu 25 milionů liber.
Odchod Adebayora je nyní horké téma, zato situace kolem záložníka Alexandra Hleba se uklidnila. Běloruský reprezentant plnil stránky novin zhruba před měsícem, kdy se psalo o jeho odchodu do Interu, Barcelony nebo Bayernu Mnichov.
Paradoxně by to mohl být právě Hleb, kdo brzy Arsenal opustí. "Hleb dal jasně najevo, že chce odejít," uvedl Peter Hill-Wood. "Možná opravdu odejde."
Tožský reprezentant Adebayor má na Emirates Stadium smlouvu až do léta 2011 a Arsenal nemá žádný důvod ho prodávat. "Chceme, aby zůstal," prohlásil ředitel Hill-Wood pro Daily Telegraph.
"Adebayor má u nás ještě nadlouho smlouvu a nemáme nejmenší snahu ho z ní uvolňovat," doplnil ředitel. Arsenal tak nejspíš neobměkčí ani nabídka z Barcelony nebo Milána, Kanonýři podle anglických médií odmítli zatím nejvyšší sumu 25 milionů liber.
Odchod Adebayora je nyní horké téma, zato situace kolem záložníka Alexandra Hleba se uklidnila. Běloruský reprezentant plnil stránky novin zhruba před měsícem, kdy se psalo o jeho odchodu do Interu, Barcelony nebo Bayernu Mnichov.
Paradoxně by to mohl být právě Hleb, kdo brzy Arsenal opustí. "Hleb dal jasně najevo, že chce odejít," uvedl Peter Hill-Wood. "Možná opravdu odejde."
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Barcelona představila další posilu - Alexandra Hleba
17.07.2008, 08:48
Arsenal ztrácí také Hleba, který je na cestě do Barcelony
16.07.2008, 13:04
Barcelona prý nabízí Eto'a výměnou za Adebayora
14.07.2008, 08:43
Arsenal nám nabídl Adebayora, tvrdí Galliani
09.07.2008, 10:02
Milán vzdal boj o Adebayora. Nemá na něj peníze
02.07.2008, 09:02
Plaťte mě jako Henryho, vzkazuje Adebayor
29.06.2008, 09:35
AC Milán koupí buď Ronaldinha, nebo Adebayora
27.06.2008, 13:05
Hleb: Do Bayernu nejdu. Ani nikam jinam
11.06.2008, 13:14
Komentáře (141)
Přidat komentářsem rád že Ade zůstane ale byl bych radši kdyby zůstal i Aley no uvidíme jak to dopadne hlavně aby neodešli oba
vím, že to nesouvisí s článkem, ale podle rozlosování nového ročníku PL se budou hrát všechna utkání v sobotu v 16.00. To by znamenalo jediný přenos z každého kola. Nevíte někdo zda je to pravda? Moc se mi tomu nechce věřit z důvodu prodeje TV práv.
Sice by to bylo super, ale je to naprosto vyloučeno. Přesné časy se pravděpodobně budou určovat později.
hlavne ty casy v dnesni dobe urcuji televize jako napr. skysports TV
Ano skutecne hlavni hraci den bude sobota 16.00 podle oficialnich stranek Premier league a nevim jestli se budou menit to rozhodne az cas, ale zase je tam rozlosovani vsech 38. kol tak mi prijde divne proc by to menili.
Ale to víš že se to bude hrát stejně jako minulý rok....si vezmi o kolik by přišli peněz, kdyby to hráli všechno najednou...
No jasny, protoze by se jïm to nevyplatilo a nebyla by takova sledovanost, ale bude to jeste zajimavy. Jak to nakonec dopadne.
www.fc-liverpool.estranky.cz - pls hlasujte v rubrice ankety
OT : Viděly jste včera někdo finále Wimbledonu?? Pro mě nejlepší utkání posledních deseti let. RAFAEL NADAL....to je borec
Famózní Rafa, famózní tenis. S tím nejlepším zápasem souhlas .
Rafa zahrál famózně, parádní zápas, lepší současný tenis nemůže nabídnout, a je otázka, jak dlouho ještě nebude moci. Jen mě rozhazovaly neustálý záběry na Calderona, škoda že současný zprávy to dementují, no doufal jsem, že si do Anglie přijel pro Ronalda :).
Nejvíc se mě líbilo, jak ten Nadal mu to furt Fedexovi cpal na bekhend...A třeba 6x za sebou, a na po7 to vyšlo, to sem upe skákal radostí....Ale pořád je Federer nejlepší, protože několikrát, když mu teklo do bot tak to odvrátil esem, nebo tak fantastickym forhendem, že Nadal musí ještě hodně trenovat.
WW.tenisportal.cz ... Toto je Eurofotbal.cz
OT
já viděl po částech, myslím že ho na antuce nikdo neporazí dalších 5-7let na trávě budou s Fedexem pořád vyrovnaní
Zápas to byl úžasnej, strávil jsem 7 a půl hodiny ve sportbaru Úžasné finále s krásným gentlemanským koncem!
ALE: Kdo ví jak dlouho Nadalovi vydrží zdraví, hlavně kolena.... Je mu 22 a přesto už jsem od tenistů zaslech, že možná nevydrží víc jak 2 roky. Byla by to škoda, je fakt, že možná Rafa trochu uspěchal svůj vývoj.
hlavne na betone jeho kolena moc trpia..
presne tak myslim ze bude dobrej tak 2 nebo 3 roky a pak mu odejdou kolena, ja rafu nemam rad ale je to dobrej tenista a je to skoda ze takhle pravdepodobne bude muset skoncit. A myslim ze rafa to moc dobre vi ze nejspis nebude na vrcholu tak dlouho jak federer tak ted dre a hrozne se snazi aby toho co nejvic vyhral a pripadne aby byl aspon chvylku svetovou jednoickou
Vysvetli mi nekdo prosim,proc by mely \Rafovy odchazet kolena? moc tenis nesleduju pod povrch a todle me opravdu zajima,diky.
ty sis nevsil nikdy ze porad hraje s ovazanymi koleny? tk ja taky presnej dovod neznam nejsem fyzioterapeut ale rafa taky neco vazi myslim kolem 90 kilo a taky nekdo je na tohle proste nachylnejsi na ty kolena, treba jak roben ma porad porneny trisla jen co se uzdravi tak se hned zrani
A včera navíc ho to koleno pobolívalo sem si všiml, jak si na něj sahal,a trochu masiroval.... Je to každopádně strašná škoda. Muj nej tenista...
vsak on si volal i fyzoiterapeuta na kurt ale pred tim spadl a nejak si to kolneno blbe vyvratil
No tak to vím . Ale ještě predtim, nebo potom.
si všimni, jak fyzicky náročným stylem hraje. taky už jsem zaslech, že má před sebou 2-3 roky...
Fantastickej zápas V životě jsem snad hezčí neviděl!!!Obdivuju Rogera,ale včera se ukázalo,že zřejmě skončila jeho nadvláda Nadal je ale fakt dobrej,každým rokem lepší a lepší Klobouk dolů!!!!!!
Ade zůstává, uvěřím,až ho uvidím v prvním zápase za Gunners , protože těch keců okolo toho je moc. Slyšel sem, že jen první dvě kola začínají stejně, tj 16:00. pak už klasická normálka..
To by bylo pro Arsenal jenom, ale jenom dobře, což mi vadí
to je len dobre,ze ti to vadi..
ak by to malo byt takto...tak v tom pripade musi ostat Eto´o v Barce
Tak jestli chce Hleb vazne odejit tak to je pekna svine, protoze v ARsenalu se ma dobre, hraje zaklad atd. jako fakt to nechapu jak muzou chtit odchazet po tom vsem co pro ne Arséne a ostatní v klubu udelali...
Adebayor zůstane, nevěřím tomu, že ho Arsenal pustí.... no odchod Hleba by mě mrzel, Arsenal mi je ukradnutý, no spolu s Rosickým je Hleb jejich jediným hráčem, který mě opravdu baví, rád bych ho dál vídal v Premier League
supr zpráva adebayor musí zůstat......Arsenalu jedině pomůže když se hleba zbaví , jelikož to nebyl týmový hráč,často a zbytečně brzdil hru a po je ztrátách balonů padalo dost golu...a hlavně Nasri ho nahradí a bude lepší než on...
Po jeho stratch padalo dost golov?To mas odkial?si pozri kolko golovych nahravok Hleb pripravil spoluhracom,jeho strata bude dost velka, ak ovsem odide..
Ve skutečnosti za poslední sezónu těch gólových přihrávek moc nebylo...
minimalne na tri si hned spomeniem..a to,ze Ade nedal z tych sanci co mu Hleb pripravil,tak za to on nemoze
Myslim, že dal 5 gólových přihrávek za celou PL nebo dokonce sezónu. To je na podhrota, případně křídlo docela málo v Arsenalu. Jinak byl u spousty gólových akcí to nepopírám.
tak posledni sezonu byl docela tymovej a v zadnym priade hru nebrzdi, akorat to nekdy prehani s tim ze balon chce dotlacit az do kuchyne, proto dava kolikrat uplne zbytecnou prihravku do vapna nez aby se radsi sam pokusil vystrelit
Arsenal se nám nějak rozpadá Flamini ted možná Hleb,ještě Rosa a Fabre a podle mně nejlepší záloha minulé sezony na světě je v tahu
Rosicky ani Fabregas nikam nepujdou,v horizontu 2 roky si myslim...
Já vim,ale Arsenal se nějak rozpadá,nevim proč z něj hráči odcházej
Ja naopak myslim, ze je duvod naprosto jasnej.
a jakej myslíš? možná že Arsenal nemůže nabídnout takové platy jako třeba ACM,Barca,Chelsea,Real atd todle si myslel?
Spravne. A taky to, ze to neni kazdorocne nejvetsi favorit na zisk trofeji.
V minulé sezoně se to ukázalo měl výbornej tým,ale pouze pokud hrál spolu a nikdo nechyběl a nevydržel celou sezonu,neni ještě dostatečně vyzrálý,ale potenciál tak je velký
tam je velký
Ano, ale pred sezonou od nich nikdo nic necekal (krome jejich fandu). Nebyl tudiz mezi nejzhavejsimi adepty na zisk trofeji. Potencial tam urcite je, ale po odchodu Flaminiho a ted dost mozna i Hleba rozhodne jejich sance nestoupnou.
přesně,Hleba možná nahradí Nasri,ale za Flaminiho adekvátní náhradu nemají,Wenger bude zase muset vysledovat nějakej talent
Ramsey
jasne a este aj Rvp aj Walcott odidu,budeme mat co robit,aby sme sa vyhli zachrane
Rosa stopro neodejde
to je pravda když nemůže chodit:D
to je blbej vtip
Doslova a dopísmene! Ale jo, Rosický a Fabregas zaručeně neodejdou!
Adeho bych rozdejchal, ale Hleba ne a ani Nasri by na tom nic nezměnil.
Jestli chtěli za Adeho 45mega Eur, tak za Hleba, kterýmu končí smlouva stejně, snad pod 60mega nevezmou a na to Barca nemá(má, ale už utratila nejvíc peněz a Hleba nepotřebuje, maj Iniestu), Real má, ale nepotřebuje a Bayern nemá(nejvýš dali 25 za ribéryho a je to jejich maximum) a potřebuje jinýho hráče než Hleba. Takže to vypadá že Real nebo nikdo, do Interu snad nepůjde, má rozum.
60M za chleba? to si trochu přepálil
60 mega
Adeho cena taky není 45, ale když se ho klub nechce zbavit, vždyť prodávat nemusí, to hodně zvedá cenu. Smlouva ještě na dva roky, takže bych ho nechal klidně ty dva roky hrát a pak pustil zadarmo, protože jeho přínos pro hru je penězi nevyčíslitelný.
Za ty peníze co by odešel Hleb by se mohli koupit Silvu .. Pustit Hleba zadarmo je kravina
Jednak přijde Nasri a Wenger těch 30 za Silvu nikdy nedá.
A proč ne zadarmo? Ty dva roky bude pro Arsenal prospěšnější a až toho hodně vyhraje, třeba si to rozmyslí. Vždyť podepsal na 5let, tak to snad dodrží. Jestli ne, tak proč podepisuje dlouhodobý kontrakt? Kdyby ho nestavěl, to je něco jinýho, ale hraje v základu, trenér na něm staví a on se takhle odvděčuje. Spíš bych počkal na jeho prohlášení, pořád za něj mluví cizí osoby. Navíc je pod smlouvou, takže není tak silný v kramflecích jako Jidáš Flamini.
Kdyz prijde nabidka kolem 25 mega, tak ho Wenger urcite pusti.
Pod 30nepůjde, 25 je směšná cen,ak když přišel za 15 a jak se vypracoval.
To vis, ze by sel. Zas tak uzasnej neni, v pohode se da nahradit. Navic uz je na vrcholu, proziva nejlepsi leta kariery. Jeste tak 3 roky a pujde dolu.
Celou sezónu odehrála hlavně osa Touré - Flamini - Fabregas - Hleb - Ade. Když se nedařilo, tato čtverka to dokázala strhnout. Buď střelou z dálky, nápaditou kombinací, skvělým uvolněním či jinak. Osa týmu je to, co by se nemělo za žádnou cenu rozprodat. Persie, Rosa, Gallas, Senderos, Eduardo - tyto hráče v klidu nahradíš, ale osu ne. Už odešel Flamini a nikdo víc by odcházet neměl. Hleb hrál dobře i kdyýž se nedařilo a ty tři sezóny na vrcholu není málo, má týmu pořád co dát, je s týmem sehranej, to si za prachy nekoupíš. Jseš na hřišti a víš kam si kdo naběhne, kdo je za tebou a kdo si přijde narazit. Hleb nesmí odejít.
Hleb Arsenalu má co nabídnout po herní stránce by určitě neodcházel , ale horší je že Arsenal nemá co nabídnout Hlebovi - ani lukrativní smlouvu ani trofeje
Co máte pořád s tou smlouvou nebo trofejema? Arsenal má na ty největší trofeje a platy nedává taky zas tak nízké, jen nesmylslně nepřeplácí hráče a má vyrovnanej rozpočet. Vždyť dávat nesmyslný platy je blbost a je to dlouhodobě neudržitelný. Takovej Rosickej je zticha, ví že Arsenal je to co hledal a nikam se nežene.
On ma ale naprostou pravdu. Arsenal je takovy cerny kun, akorat dokaze prekvapit, moc se od nej neceka, neni nejvetsi kandidat na vyhru PL nebo LM. A ty si porad myslis, ze hrace zajima, ze Arsenal ma zdravou ekonomiku a ze je to dlouhodobe neudrzitelny? To se jich netyka, oni dostanou v Chelsea, Interu nebo Realu vic a o to jim jde.
Hranice mezi úspěchem a neúspěchem je relativní. Nezranit Taylor prasácky Eduarda, mohl Arsenal mít titul, nazaříznout rozhodčí Arsenal v LM, mohli dojít třeba i do finále. Zkrátka je to spíš o štěstí nebo myslíš že Může mít titul najednou Chelsea i Manchester. Vždycky někdo ostrouhá, tak to chodí, čelo je tak vyrovnané, že rozhodují maličkosti. Pro ManU a Chelsea mluví zkušenosti a širokej kádr, to je důsledek velkýho ekonomickýho zázemí. Arsenal se vydal jinou cestou, ale nzenamená to že nemůže vést k úspěchu. Proto chtěli nakonci sezony stabilizovat kádr, vhodně ho doplnit, aby vydrželi tempo soutěže celou sezonu. Nejdřív utek Flamini a pak mediální mrdky začali do Arsenalu rejt a pak lobby agentů, těch hyen fotbalu, to je děs. Už aby začalů sezóna.
Jo, ja vim. Ale Arsenal proste neni takovy jmeno jako v soucasnosti ManU nebo Chelsea. To jsou kluby s vyssima ambicema a Arsenal na ne v soucasnosti ztraci. S kazdym odchodem hrace zakladni sestavy reputace ztraci, naopak kazdym posilenim stoupa. Samozrejme, ze vzdycky nekdo ostrouha, ale v pripade Chelsea to bylo opravdu tesny (ale odmitam vest debatu o slove "tesny"). O uspechu rozhoduji malickosti, coz ale uzky kadr rozhodne neni.
Tak Arsenal se jim na hřošti rovná a přehrává je, ale nejsou takovej válec pořád a vypadne-li jedno kolečko dvě, jsou poloviční. Jak Mourinho letěl, tak chyběl Lampard a Drogba, dva klíčový hráči. Arsenalu se zranil Rosický a Eduardo, kterej byl tehdy vyhlášen hráčem měsíce a měl šíleně asistencí. Od tý doby se to s Arsenalem vezlo. Chelsea si třeba koupí Anelku kvůli 3zápasům neúčasti Drogby, to Arsenal nemůže a ani nedělá a jsem za to rád. Já chci hlavně vidět pěknou hru a je mi jedno jak se umístí.
Anelku si koupil Grant a prý sním od příští sezony počítal do základu protože chtěl překopat rozestavení na 4-4-2
4-4-2? Ještě že odešel, to by byla smrt Chelsea.
V podání Granta třeba ne To už je minulost Scolari bude určitě hrát 4-5-1 (z křídlama)
hlavní síla Chelsea vždycky byla v křídelních prostorech,proto by byla škoda to překopat
Duff, Robben, J.Cole a Gronkjear byli supr.
I v rozestavení 4-4-2 se dá hrát po křídlech (ManU) ale já preferuji rozhodně 4-3-3 ale z tim že na hrotu neni Drogba
Hracum ale o to umisteni jde, predvadena hra je az vedlejsi fakt.
Nemelo, ale v neprilis dobre financni situaci se to pri dobre nabidce stava. Hleb se nahradit urcite da. Sice nevim o moc hracich s podobnym stylem (rychlosti a kontrolou mice), ale to se da nahradit jinymi prednostmi (kvalitnejsi prihravkou, strelou, vetsi primocarosti). Odesel Flamini, coz je samo o sobe zasah do herniho stylu. Mozna by tedy nebylo tak strasny podivat se i po jinem typu hrace. Za 25 M sezenes hrace podobne urovne uplne v pohode.
Když seženeš za 25mega adekvátní náhradu, tak proč po ní Real a Barcelona nejdou místo Hleba? Barca Hleba vůbec nepotřebuje a Real možná místo Gutiho, nicméně 25mega je tržní cena, ale zkrátka pod 30nebude ani náhodou. Vždyť i věčnej marod Robben, kterej chtěl taky odejít šel za 38mega a to ani nehrával v základu. Hleb hraje v základu a táhnul s Cescem celej Arsenal, takže těch 40mega a víc je zcela namístě.
Barca Hleba ani nechce do zakladu, spis jenom do nekterych zapasu jako pripadnou zmenu hry. A ani to v tomto pripade neni prvni volba. O zajmu Realu neivm, byl jsem pryc a nic jsem o tom necetl, takze to ctu prvne. Robben je spatny priklad, on samozrejme hral v zakladu a byl vzdy jeden z nejlepsich na hristi. A navic je o 5 let mladsi.
Tak Barca nebude solit takový prachy za hráče na lavičku, to už radši koupí toho Silvu. A Hleb by šel určitě jen do klubu, kde by pravidelně nastupoval. V Bayernu by si nepomohl, prootže ten má titul stejně jistej, křídla Schweiny a Ribéry, no a do středu zálohy by měl smůlu, protože takhle ofenzivní konstelaci by Bayern mohl složit tak maximálně proti dolním celkům Bundesligy. A Bayern tolik peněz za něj stejně nedá. Takež zbejvá jen Inter a Real. Inter má prachů dost, hrál by základ, ale ta hra a ten kádr, myslím že bez šance na úspěch(na mezinárodní scéně). Jedině Real, ale ten křídlo nepotřebuje a na Playmakera by spíš koupil Lucha Gonazalese nebo Diega. Hleb snad zůstane.
Taky doufam, ze je nevysoli. Kdyby za 25 pustili Silvu, urcite by vedeni sahlo po nem. S Bayernem souhlas, to by byl krok zpatky. Ale Inter je rozhodne ve hre. Hra a kadr se s Mourinhem hodne zmeni. Sance na uspech tam je podle me hodne vysoka, spickovy trener je posledni, co Interu chybelo.
Inter má hlavně špatnej kádr a Mancini byl děsnej ignorant. Kupodivu v době kdy byl Inter 3-4, tak měl lepší kádr než teď. Stankovič, Veron, Emre, Cambiasso, to byla supr záloha. Teďka maj skvělou obranu, tu tehdy neměli. A supr efektivní útok. Záloha ale Zanneti, Viera, Cambiasso, Stankovič - to je slabota. Pravá strana něco jako Látal - Pospěch v Baníku, jenže v podání dvojice Zanneti - Maicon. Střed dva DM a Stankovič to sám nevytrhne. Nemít tak dobrý útočníky s obranou, tak jsou někde okolo 4týho místa, maj holt zkušenej kádr a hodně štestí. To už radši ten Bayern, Inter by byl krokem zpět.
Prave proto ze nemaji tu kvalitni zalohu tak chteji zalozniky...Hleb,Lampard,Deca chtely taky...cim to asi bude,ze Mourinho se chysta tento system predelat a asi vi,ze je prave tam tlaci bota...
Mourinho to ale cely prekopa. Tohle je minulost. Hodla prodat asi 7 hracu (+ dostane tezky prachy od blazna Morattiho) a Inter bude k nepoznani.
Tak zatím nikoho nepřivedl a to co za jména posil je zatím slyšet, tak to spíš zavání průserem než úspěchem. Přeci jen Quaresma ani Lampard nejsou to, co Inter potřebuje. Hleb už ano, ale ten když už někam, tak do Španělska, ne k Talošům.
Nesouhlasim. Mourinho dost presne diagnostikoval chybu a snazi se ji napravit. Nekdo jako Lampard by se jim hodil a Quaresma je taky posileni ofenzivy.
Tak Quaresma a Seria A mi dohromady prostě nesedí. To je hráč pro PD či PL, v Seri A si an něj obránce počká a může kmitat nožičkama jak blázen a je mu to k ničemu. Ronaldo proti Ac loni pěkně vyhořel, do Serie A mi spíš sedí Argentinci než hraičkové z Portugalska a Brazílie. Nejlepší brazilic ze Serie A jsou navíc Kaká a Amauri, kteří hrají úplně jiným stylem než nějaké kličky u lajny, ale hrají velmi efektivně. Lampard by se možná prosadil, ale jeho tvůrčí schopnosti, nevím nevím jestli on by byl pro Inter ten pravý, navíc zůstane v Chelsea podle mě. Deco měl jít do Interu, takový hráč jim chybí.
takový hráč chyběl i CFC,takže to bylo o tom,kdo bude rychlejší
Ještě jsou pořád relativně k maní Van der Vaart a Diego (i když ten moc reálný neni)
Chelsea se bez něj dlouho odešla a neřekl bych, že byla neúspěšná. Teď musí Ballack nebo Lampard pryč. Vzpomeň si, jak hrál Lampard vedle Veróna, úplně neviditelnej, takže se Veron musel pakovat.
Pakovat se nemusí nikdo . Všem je přes 30let takže síly jim budou ubývat rychleji a proto je dobré mít na 2posty tři hráče - ňák tak se prostřídají
Toho Lamparda jsem myslel spis typologicky, on neni cistokrevnym tvurcem hry, Deco by byl idealni, ale vyhrala Chelsea. Ten Quaresma se jim ale hodit muze. V Serii A neni jenom AC MIlan, ale i spousta slabsich tymu, kdy se muze hodit. Platny bude predevsim i na mezinarodni scene. Sice si nemyslim, ze je to az takova hvezda, jakou z ni delaji media a nekteri fanousci, ale moc lepsich kridel na prodej neni.
Jenže Quaresma jako jedinej alespoň jednou za zápas centruje rabonou nebo vystřelí šajtlý a protože to všichni malí parchanti dělaj v proevu, tak je tak oblíbenej. Jinak hráč kvalitou průměrnej.
Průměrný rozhdoně není ale taky si nemyslím že je to až taková hvězda . Nehraje uplně za velkoklub hraje celkem nekvalitní soutež tam se mu daří ale nejsem si jistý jestli se dokáže prosadit i v klubech jako Inter, Chelsea apod... Stejný příklad Malouda
Tak v Chelsea by se určitě prosadil, ale slůvkem průměrný jsme myslel, že je jako ronaldo přeceňovaný, do hráčů typu Messi, Silva hodně ztrácejí.
Ja ho videl vzdycky jenom v tezkych utkanich LM, takze ho nemuzu objektivne hodnotit, ale moc me nepresvedcil. Urcite bych ale nerekl, ze je prumernej, kdyz se o nej zajimaji takovy kluby. Mozna se neprosadi jako v Barcelone, ale kdyz dostane vetsi duveru, muze se z nej stat opravdova hvezda.
pardon,rabona je to centrování překříženýma nohama?
Yop.
Bayern ho ani nepotřebuje . Na křídla mají Schweinsteigera z hvězdným Ribérym uventuélně Podolskiho . Bayern má neskutečně kvalitní kádr a nepotřebuje posilovat jediný co se mi nelíbí je střední záložník
Van Bommel mě nějak nikdy moc neuchvátil,vcelku dobrá střela z dálky,ale nepřipadá mi moc kreativní a dozadu dost často prasí,navíc má někdy "blikance"
JJ přesně o tom mluvim nechtěl jsem jmenovat ale tak když už jsi to řekl
ono i když nejmenuješ,tak je jasný,koho myslíš :) já mám Bayern docela rád,ale Van Bommel to tam kazí,toho kvaůli jeho projevu,chování na hřišti a povaze nesnášim
Podolski, Arda Turan, David Silva možná i ten Quaresma . 35M za Hleba je blbost to je cena Robinha
Tak Hleb je platnější hráč než Robinho. Podolski a Quaresma jsou doufám blbým vtipem. Silva nemá takové tvůrčí schopnosti a Arda je z nich jedinej jakžtakž srovnatelnej s Hlebem.
Ted mi pripada,ze ses moc zahledenej doo Hleba a Arsenalu,protoze Hleb rozhodne neni platnejsi hrac nez Robinho....bud si nevidel zadny zapas Realu za posledni 2 roky,nebo milujes Hleba,a Silva je rozhodne lepsi nez hlev,tvurci schopnosti ma taky...Hleba povazuji za vynikajiciho fotbalistu,ale na tydle 2 nema ani nahodou
Naprosto sdilim tvuj nazor. Herbagovo nazory se mi libi, ale s tim Arsenalem je trosku zaslepeny.
Jj,taky mam jeho nazory rad,ale nekdy to prahani
Silvu uznávám, ale na Euru ty jenho centry děs a nějaký tvůrčí myšlení jsem u něj nepostřehl, ale hbitost kličky s Hlebem mají skvělou, silva je však asi lepší technik. Robinho zase minukou sezónu pod Capellem moc nehrál a když už, tak moc sóloval. Letos podzim skvělej, ale na jaře moc nehrál. Navíc vy se bavíte pořád o křídelnících, Hleb je takovej driblér, ale hlavně tvůrce. Arsenal nepotřebuje někoho kdo kmitá nožičkama u lajny, ale někoho jako Hleb, kdo si sbíhá do středu, tam se uvolní a přihraje. Dokázal se často vymotat ze šílených situací, nečekaně přihrával. roinho i Silva by zkrátka v takových situacích pod tlakem selhaly nebo upadli.
No jenomže to právě bylo slabinou že občas na křídla nehrali . Do středu si sbíhá Rosický takže kdyby Arsenal koupil křídelníka jako je Silva možna by jim to ještě prospělo .
Nemyslím, Wenger už našel ten správnej systém a křídla v něm jsou zbytečná. Maj krajní obránce a útočníky ati svým pilným pohybem běhaj všude, to je mnohem účinnější než hra na křídla a špatně se to brání.
To ANO ale někdy v určitých momentech jim ta hra po křídlech chybí .Konec konců může tam hrát i Van Persie
Brání se to blbě, ale už tam není ten moment překvapení, protože to jde skoro vždycky do zkonsolidované obrany (než tam obránce naběhne). Je zde stále dost prostoru pro bejky či překvapení které Arsenal nevyužívá tak jak by mohl.
ty bejku
Ehm?
Cituji tě ''Je zde stále dost prostoru pro bejky ...''
přečti si to po sobě ještě jednou
Je zde stále dost prostoru pro bejky či překvapení, které Arsenal nevyužívá tak jak by mohl. = V zápasech Arsenalu je občas prostor pro brejky, který Arsenal nedokázal využít. Mít nastartovaný jedno typický křídlo, jeho činnost v tomhle směru by se zlepšila.
Spokojenost?
Opět sem si to přečetl...
A ehm....teď už nic psát nemusíte :o)
Jen sem dal příklady . A vůbec Arsenal nemusí kupovat nikoho buď tam může dát Wallcota nebo vůbec nemusí hrát na ''křídla''
-------------- Gilberto ------------
------ Nasri ----- Fabregas -----
Walcott ---------------- Rosický
----------- Adebayor ------------
spíš Rosu a Nasriho prohoď
Dalo by se ..
Ten Quaresma byl blbost to přiznávám . Srovnávat Robinha z Hlebem moc nejde každý je jiný ..
Mluvíš doufám v EURECH ?
samozřejmě, hlavní přestupová měna
OK protože 30M liber by za Hleba bylo opravdu naivní . Adekvátní by bylo těch Timem zmiňovaných 25M éček ....
O tm co je adekvátní nerozhoduješ ty, ale vedené Arsenalu, uvudíme za kolik ho budou ochotni pustit, ale Adeho cena 45 mil eur hodně napovídá.
Vedení Arsenalu rozhoduje za kolik ho prodá ale ta částka nemusí být adekvátní ...
...
Flaminiho nahradí Gilberto Silva......a helba nasri a to stačí ale určitěmusej do zálohy přivézs minimálně hještě jednoho kvalitního top hráče.....do útoku se vrátil Carlos Vela....takže když adebayor zůstane ,tak tam je ještě Persii Bentner..a eduardo až se uzdraví
a hura do barcy kde to bude mit lehky po odchodu deca a mozna ronaldinha a giovaniho
100. pro Chleba kdekoliv jinde nez v Realu
Hleba potřebujou do kombinace s fabregasem,ten nasri mě vůbec nepřesvědčil na Euru,a vůbec ho neznám
Nasri hral na Euru tusim asi 20 minut,takze nemohl presvedcit asi nkoho
Teď mu ale křivďíš - Nasri odehrál něco málo přes 30minut
sorry,tech 10 minut jsem zaspal,prote jsem Francii v jinym zapase nez proti Italii nevidel
co chce Hleb dělat v Barceloně??...
hrát fotbal?
že by rozdaval piti to ne, ono kdyz odejde Ronaldinho tak by mohl hrat v zaloze na postu kridelniho hrace
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele