Arsenal nic nevyhraje. Hraje příliš hezky, říká Essien
Záložník Chelsea Michael Essien si myslí, že právě krásná hra Arsenalu, jde důvodem proč tento klub už dlouho čeká na nějakou vítěznou trofej. Gunners se podle Essiena porážejí sami.
"Hrát krásný fotbal, ale nezískávat body je k ničemu. A Arsenal je přesně tenhle případ. Hrají krásně, ale nejsou schopní získávat tolik bodů, kolik by chtěli," říká Essien.
Arsenal nevyhrál cennou trofej od roku 2005 a to navzdory tomu, že hraje možná nejpohlednější fotbal v Evropě.
"Nestarám se o to jestli vyhrajeme krásně nebo ošklivě. Jediné co mě zajímá jsou tři body. Ty jsou stejné v obou případech," dodává záložník, který se v září podrobil operaci kolene a Chelsea bude chybět ještě minimálně tři měsíce.
"Hrát krásný fotbal, ale nezískávat body je k ničemu. A Arsenal je přesně tenhle případ. Hrají krásně, ale nejsou schopní získávat tolik bodů, kolik by chtěli," říká Essien.
Arsenal nevyhrál cennou trofej od roku 2005 a to navzdory tomu, že hraje možná nejpohlednější fotbal v Evropě.
"Nestarám se o to jestli vyhrajeme krásně nebo ošklivě. Jediné co mě zajímá jsou tři body. Ty jsou stejné v obou případech," dodává záložník, který se v září podrobil operaci kolene a Chelsea bude chybět ještě minimálně tři měsíce.
Komentáře (317)
Přidat komentářto že se svým fotbalem Woolwich nic nevyhraje je jasná věc, ale nesouhlasím, že to co předvádějí je krásný fotbal......házená kolem šestnáctky není žádný krásný fotbal, ale jen házená kolem šestnáctky.......ale když se to někomu líbíj, jeho problém......
Ked sa to niekomu lubi??Pokial viem ,tak pre odbornu verejnost v anglicku je hra Arsenalu najkrajsia.Je to vec nazoru trenerov ,futbalistov a novinarov.Nie niejakych ceskoslovenskych fanusikov chelsea alebo tottenhamu,ktory ani v zivote na zapas premiere league neboli.Kedze zabijaju cas liecenim si svojich komplexov. Arsenal predvadza futbal,nie nakopavanie lopty do 16-ky,ale hej darmo to tu budem vysvetlovat zabednencom.
Akurat brucovi si napisal, ze nikdy na PL nebol... To urcite este stupnes v jeho ociach
Ty si presne ukazka naprostyho vola, kterej by tu byl schopnej zasrat 100 komentaru nicim. Nechapu jak muzes mluvit za odbornou verejnost, nechapu, jak muzes ignorovat, ze spousta lidi povazuje Arsenal za nejvetsi ostudu PL. Nepopiram, ze na druhy strane je pro mnoho lidi Arsenal symbol fotbalovy krasy. Ale presne lidi jako ty s jedinou svetovou pravdou jsou duvod, proc se tu pak 50 lidi hada o nicem. Jako o tom, jestli je lepsi PD nebo PL. Neuveritelny, ze nekdo dokaze napsat do sesti radku tolik blabolu a kravin jako ty Fakt, neuveritelny. Ty anglicka fotbalova verejnosti.
Vies laik ako ty ma vobec nezaujima!Povedz kto podla teba hra "krasny" futbal.Cukotka londyn??
Momentalne Aston Villa.
Tak ukazku totalneho vola si po mne prevzal TY.Gratulujem k vyhre.
A nejaky relevantni duvod pro to mas?
a ty??
Aston Villa hraje jako jeden z mala tymu v PL typicky anglicky fotbal, nemaji v tymu zadneho simulanta a ani hracicku, ktery by hral jako Ronaldo, tedy radsi padal, nez aby hral a radsi klickoval, nez aby kombinoval. Jejich technicti hraci jako Young a Milner se snazi prechazet okamzite do utoku, nezdrzuji se paradickama, ale snazi se primo ohrozit brankare, nemaji potrebu zasekavat ani obehravat jednoho hrace petkrat. Jejich utocna dvojce je absolutne fenomenalni, oba dva durazni, agresivni, bojovni, oba dva se k sobe paradne hodi, stejne tak jejich stredova formace je paradni, vzdyt jsou v ni dva Anglicane a jeden hrac, ktery hraje na ostrovech uz 6 let, hraji paradni rychly kombinace, pri kterych se jim skvele dari zalozit utoky, okamzite nakopavaji mice na utocniky popripade kridla a nezdrzuji se zadnou hazenkarskou radou.
Jejich prechod z obrany do utoku je primy, bez jakykoliv zbytecny kombinace, jen na nekolik narazecek a naslednyho centru, nebo strely, kolmice za obrance. Do kazdyho souboje jdou na 100%, kazdy mic se snazi dobehnout, je tam absolutni absence jakykoliv simulace. Cely tym je zvykly hrat durazne, ale presto hraje atraktivne tak, aby se fanousek bavil a nehnusi fotbal takovyma nesmyslama jako Nani, Ronaldo, Palacios, Riera atp atp...
Je to jeden z minima tymu, ktery neprevzal nic ze zahranicniho fotbalu. Hraji tak, jak se v Anglii slusi a patri, hraji fotbal, ktery je PL vlastni.
Ja netvrdim ,ze Aston Villa nehra pekny futbal.Ale zase je to len zaujaty nazor jeho skalneho fanusika.Vzdy si pozriem radsej zapas Aston Villy jak Chelsea,Manchestru city,Sunderlandu,Evertonu a im podobnym.Vies anglicky futbal je velmi relativny pojem,a je len na tebe co si pod jeho pojmom predstavujes.
Nevim, jestli jsi myslel ze jsem skalni fanousek Villy nebo anglickyho fotbalu. Kazdopadne Villy rozhodne ne.
Zase placas kraviny ak sledujes PL dlhsie ako 5-6 rokov potom ti musi byt jasne co si kazdy fanusik PL predstavi pod pojmom anglicky futbal. Ak si predstavi sucasnu hru Arsenalu tak to je uplny opak anglickeho futbalu...
Bud taky laskavy, ked si uz zacal tuto tak trosku nezmyslenu diskusiu, len vdaka tomu, ze ta bruce vytocil pri SVK-HUN otazke, musis mat k tejto teme co povedat, inak neobstojis...Doplnim Schevchenka, chazymu sa futbal AV len paci, to ze ti napisal k veci inteligentny dlhy komentar svedci len o tom, ze vie o com hovori, aj ja viem o com hovori, v tom co hovori ma pravdu... Po filozofickej vlozke, nasleduje zaver: chazy je fanusikom isteho povodne zelezniciarskeho klubu NH, ktory sa pretransformoval na jeden z najlepsich klubov historie a sucasnosti aj napriek uskaliam a tragediam ako letecke nestastie, ci bombardacia jeho domovskeho stanku a to len vdaka anglickym hracom a britskym trenerom... Ak obstali v konkurencii SPA, ITA, POR, BRA, ARG hracov vtedy, obstali by aj teraz, pretoze tak ako sa menia hraci, tak sa meni aj doba, v ktorej hraju...
Nemas zac
Ale sulinom ako petuloo ktoreho rodicia sa narodili v roku 1984 to tazko vysvetlis
aj keby sa narodili vtedy,a mam len 8 rokov,tak je to hanba pre teba,ze sa hadas s 8 rocnym chlapcom.Lebo fanusikovia chelsea so starsimi ani vyhrat v diskusiach nevedia.
pokud vim, tak Schevchenko podporuje tottenham...
Fotbal má bavit fanoušky a říkat, že mi je jedno, jestli hrajeme hezky, anebo ne.
??
Jé, to měl být úplně nový komentář, omylem jsem dal reagovat.
:)) ja si rikal, ze si to k tomu svymu prispevku jako reakci nejak nedokazu zaradit:)
Hm, už asi vím, proč sleduji PD.
nemaji potrebu zasekavat ani obehravat jednoho hrace petkrat. bod
Nechci to vyvracet a tvrdit, že obvykle hezkej, tvrdej a duraznej fotbal nehrajou, ale taky ne vždycky, když jsem je viděl ve druhý půli v Edenu, tak mě dost zklamali, obzvlášť zdržování v podání Guzana a naprosto okatě přepouštěný standardky, kdy se u balonu vystřídali 3 hráči, mám dojem, že takovou hru by si PL nedovolili.
jezisi
ty mas titul vola predplaceny uz od roku 1984
Ty od roku 1998
ach jo
No, vcera to bola krasa tie dva darovane goly Tuncayovi
O tom mi ani nemluv:)))... Ale stejne co se krasy fotbalu tyce bych bral spis utocnou fazi a tu meli vcera dokonalou, vazne jeden z mala poslednich anglickych fotbalu v PL:))
Agbonlahor + Young rulez Gabriela som sledoval este ked bol v mladeznickych vyberoch Anglicka, dufam a zaroven viem, ze z neho bude elitny utocnik. Podobnych rychlych a technickych hracov ako oni dvaja nie je nikdy dost
Ten vůl mi říkal, že stoupající počet cizinců v PL je naprosto vynikající záležitost
presne takove jako jsi ty by meli hned banovat. ten blijici smajlik presne vyjadruje tve prispevky. Komplexy tady mas leda tak ty protoze si te ostatni nevsimaji tak si myslis ze budes zajimavy kdyz budes kritizovat...taky nemusim s brucem souhlasit ale to neznamena ze je zabednenec nebo ze si tu leci komplexy...a to ho vubec neznam...achjo je mi te lito...
Ved to ,ze ho vobec nepoznas
ale niečo ti napišem ostatne tymy maju anglickych hračov ktorí niesu naučeny behať okolo 16 ale utočiť a strielať goly a arsenal ma akeho angličana walcoota to jest vše ja sa už tešim na praqvidlo 6+5 a som zvedavy čo tu budeš pisať potom
pravidlo 6+5 nikdy nebude Aj keby,arsenal ma pripravenych anglicanov Randall,Gibbs,Wilshere,Ramsey,atd...to este budes pocut o nich ty noumo
Ramsey není Angličan... Tak si to nejdřív zjisti a až potom piš, noumo.
jsem si řikal
neni,ale wales je sucastou ostrovneho"anglickeho"futbalu.Cardiff hra predsa anglicku ligu pan mudry
A to na jeho národnosti něco mění?
hej bude tam teda ostrovan...pre krasny ostrovny futbal.
ty seš tam maximálně házenkář..
Hrají skoro podobný fotbal jako Španěly, o kterých bylo mimochodem řečeno po EURU, že hrají nejkrásnější fotbal akorát že nemají zkušené hráče na to aby proměnovali ty šance..jak ti hráči vyspěji a seženou kvalitního defenzivního záložníka, tak budou vyhrávat jednu trofej za druhou!!!
Ty jsi taky komediant. Takze to, ze spanelsky fotbal je nejhezci na EURU znamena, ze jej budou fanousci anglickyho fotbalu povazovat za nejhezci i v Anglii?
Pojem anglicky futbal je velmi "relativny"
Vubec neni. V jakykoliv nizsi soutezi, u kazdeho novacka a nekolika tymu PL je anglicky fotbal. Ten se navzdy zachova. A pokud nekdy se udela 6+5, tak bude v PL zase beznym prvkem. A lidi jako ty budou sledovat Primeru.
Vies ono to neni o 6+5,ale o treneroch,ktory tu premiere league tvoria.A tych zas tvoria tie vidiny poharov a slavy.
No vsak, ale kdyby bylo 6+5, tak budou muset ten tym zacit tvorit jinak:))
to je velmi diskutabilne
Tak vzhledem k tomu, ze by v sestave kazdeho tymu muselo byt 6 hracu narozenych v Angli..
a je podla teba to,ze tam bube 6 anglicanov alebo aj 11 na ihrisku zarukou,ze budu hrat "anglicky" futbal??
Samosebou.
Ne narozených ale s anglickým občanstvím jako v Turecku se na to podívejte pouze 3 hráči s jinou národností (sorry za chyby nejsem si úplně jistej tim číslem ale mín to rozhodně neni). A k tomu angl. občanství prostě přijedeš hraješ tři roky a máš angl. občanství mislim že hvězdě by ho dát měli. Takže to bude skoro stejně moc toho ta revoluce neudělá.
3 roky ti k získání občanství stačí pouze v Belgii nebo Polsku. Proto má třeba Man Utd dohodu s Royal Antwerp nebo Blackburn s Cercle Brugge. V Anglii nehrají na počet cizinců, ale na získání pracovního povolení.
ty idiote, já mluvím o stylu hry..
A co to meni?
to že hrajou stylem že oblíhajou soupeře je kvůli tomu že ho dostanou pod takovej tlak, že soupeř není schopen vyjet za vlastní půlku a jenom se v 10 brání..
tebe bych tipoval že máš rád styl sparty..
To jsou fakt neuveritelny argumenty. Fakt uzasny, jak reagujes sam na sebe a vubec jsi nepobral, co jsem ti psal. Pochop jednu vec, bruce je fanousek anglickyho fotbalu, ne spanelskyho. Tvuj protiargument o tom, ze jejich fotbal je sprizneny se spanelskym, ktery je podle tebe nejkrasnejsi na svete je moc pekne, ale z pohledu fanousku PL je to sympaticke asi jako fanouskum MU Liverpool. Ze je nekde neco krasne neznamena, ze tak bude vnimany vsude. Takze protiargumentovat na nej spanelskym fotbalem je fakt smesny, kdyz jsme na anglicky casti webu. V Anglii proste spanelsky fotbal fakt neni nejkrasnejsi.
A ta blbost na konce, o Sparte, to jen zavrsuje jakym zpusobem se prezentujes a pusobis a proc si rikas o to, abych te vnimal jak naprostyho vola. Protoze nemas jedinej relevantni argument na to, neco takovyho tvrdit. O tom, jaky fotbal se mi libi pisu mimochodem o neco vys. Ale stejne to nemeni nic na tom, jak obdivuhodne dokazes vymyslet naprostou blbost. To bych nedokazal ani kdybych se snazil hrat si na vola.
Proste presne to co jsi psal, nekonecny oblihani obrany 60 prihravek na jednu strelu, zadna primocarost. To jsou prvky, ktery v Angli do fotbalu nepatri. A mne se to uprimne hnusi. Ale chapu, ze nekterym lidem se to libi. Jen pak nechapu, proc sleduji PL, jestlize sleduji PL.
tak se na ně nedívej ty vocasu
vocasu Tak to je nadávka ale fakt absolutně souhlasim s "chazychazem" i když sem teda nepochopil ten tvůj nick jak to vzniklo nwm jestli to tak má být ale připomíná mi to Casillase
Fantomas => Casillas?
To neřeš, další nový uživatel, co musí být důležitý.
dáme mu malý fotbalový kvíz, ať se vidí co je zač.....
Souhlasím. Bohužel se bojím že to dopadne tak, že nám neodpoví a ještě bude tvrdit něco ve smyslu: to newi nikdo a vy ste upe vymatlanci, dyz si tohle myslyte.
já ti seru na Anglickou ligu, na fotbal se dívám, protože mě to baví a Arsenal baví, Arsenal je to v Anglické, Barca ve španělské a v české slávie, to je fotbal na kterej tě baví dívat a nee průměrný týmy nebo liverpool co vyhráva góly v 90 z penalty nebo Chelsea co dává goly z metru a ještě sou to včechno offsidy..netrvrdím že se občas neobjeví zápas průměrných týmu, kterej je velmi kvalitní, ale Arsenal tak hraje skoro vždy, pokud teda zrovna nemají 10 zraněných hráčů..
A z myho pohledu je to zase nejnudnejsi fotbalovy styl, co se da sledovat.
a tim muzeme tuhle stupidni diskuzi ukoncit.
ano arsenal hra velke gulove
delas si doufam legraci, arsenal predvadi nejkrasnejsi fotbal v premier league. Nechapu jak neco takoveho vubec Essien muze rict, nepamatuju si kdybych se koukal na Chelsea a opravdu si uzil zapas, treba jejich predstaveni v lize mistru se da povazovat za velmi nudne.
Kombinace ktere predvadi arsenal se vubec nedaj srovnat treba s hrou chelsea ktera nakopava mice na anelku ci drogbu
chelsea hraje takovy kulovy ze vypinam televizi, neuveritelny, arsenal ma kazdeh zapas nehleda na to jaky je souper milion sanci, vyzdycky je nepromeni ale rozhodne lepsi nez chelsea ktera hraje ze zadu. Jesta jsem snad nevidel jedinou povedenou kombinaci na lajne. Chelsea fuj fuj fuj
hmm koukám že si opravdový znalec..koukni se do tabulky PL kdo je první a kdo nastřílel nejvíc gólů ty....nemám pro tebe slov zaujatej demente
Podla mna sa neda posudit kto hra najkrajsi futbal, to je vec nazoru. Mne sa napriklad hra Arsenalu prilis nepaci, trochu mi to pripomina to hrajkanie sa s loptou v cirkuse PD, nudne pomale kopanie si lopty na kratko v strede ihriska a sem tam nejaka ta narazacka pred 16...
Arsenal ale aspon tolko nesimuluje a hra vo vyssom tempe takze sa to co hraju aspon da nazvat futbalom
A myslim si ze to ze Arsanál nic nevyhra je predovsetkym Wengerova zasluha a jeho filozofie vytvarania "perspektivneho" muzstva do buducnosti
No mne sa hra Arsenalu tiez vobec nepaci. Bruce to vystihol je to len hadzanie lopty pred sestnackou
co mají jinýho dělat, když je soupeř žebráka neumí se dostat za půlku
Jeden z najedementnejsich prispevkov v tejto diskusii. A to ani nemusel byt az taky dlhy
takže podle tvé logiky by tak měli hrát všichni z B4, protože proti nim všichni brání? Proč MU hrálo minulý rok krásný fotbl bez zbytečného obléhání 16ky a se skvělým přechodem z obrany do útoku?
Wenger tohle dělal vždy... A dařilo se mu vyhrávat trofeje... Neni to tak dávno, co vyhrával PL jedna radost... Akorát ted jak stavěli ten stadion, tak musel nakupovat levnější hráče a pracovat na nich, ale bohužel když se z nich stane špička, tak je odkoupí někdo jiný
Ake trofeje? Myslis ten ligovy titul kde tazil z prace svojho predchodcu? Akonahle zacal robit svoje cary mary s Arsenalu sa stal klub bojujuci o 3-4 miesto a tak to zostane az pokial sa Wenger nespakuje
Cary mary robil s Arsenalom velmi davno ,ked tam boli hraci ako Viera ci Pires.Vtedy sme vyhravali trofeje.Vtedy ked Chelsea este bol len pojem priemerneho futbalu.Nie ze by tam teraz nebol.Ale zrejme ty pozeras futbal od kedy je chelsea v rukach cukotky,ako vacsina jej fanusikov.Takze ty si budes darmo pamatat 5-6 rokov dozadu.
Ty si fakt nehorazne tragicky, nebudem sa bavit o PL s niekym kto ju v podstate vobec nesleduje. Pretoze clovek ktoremu sa s PL najviac paci ArsAnál nieje fanusik PL. Ta liga je uplne o niecom inom a ty to evidentne nechapes preto neviem naco sa nadalej strapnujes v tejto diskusii a mas potrebu pisat o niecom o com nemas ani paru
A urcite nie fanusik Cukotky Londyn,co zabila anglicky futbal.
ty jseš hodně ale opravdu hodně mimo
Jinak ze Chelsea jistym zpusobem zabila anglicky fotbal je pravda. Nebo spis vytvorila rovnovahu, kvuli ktery je PL v jednom smeru nezmerne nudna oproti napriklad Spanelsku.
nudná by rozhodně byla kdyby všechny mužstva které hrajou PL byli na stejné úrovni naštěstí tomu tak není.Já si nemyslím že ji zabila akorát jde z dobou a tím myslím co se týče nákupu hráču majitele atd.vždyt všichni s těcto mužstev už maji zahraničního prachatého majitele a nechápu proč jsou vždy narážky jen na CFC.Ano tento klub nemá tak úžasnou historii jako ostatní týmy na špici,ale přece nějak se ta historie udělat musí za deset let bude historii i CFC a bude se rovnat ostatním mužstvům v počtu trofejí.
Jezisi, co jsi mi to tu vyblil za argumenty, ktery vubec nesouvisi s tim, o co mi slo.
Ja mel namysli takzvanou Big Four. Nebyt Chelsea, tak letos hraje CHL Everton, za rok treba Villa, pak treba Chelsea sama od sebe, pak zase nekdo dalsi... Samozrejme je taky pradvepodobny, ze by se tam ustalil nekdo jiny a stejne by Big Four byla. Ale kazdopadne Chelsea znicila napinavost v PL. Melo by se bojovat o titul, CHL, zachranu a popripade dalsi Evropu. Ve Spanelsku je to o mnoho zajimavejsi.
No vidiet tohtosezonne zapasy Barcelony, okrem Numancie, tak o atraktivnosti nemoze byt ani slychu... 4:0, 6:0 atd.... Akurat ten Real robi vsetko aby "pobavil" divaka do poslednej minuty
kecáš blbosti mě je úplně jedno kdo je v big four mě se jedná o to že to v žádném případě není tak jednoznačné jak říkáš a Španelsko do toho netahéj tam je to jen o dvou nanejviš o třech mužstvech a to samé Italie
Nechápu jak můžeš říci, že titul vyhrál z dob svých předchůdců? Wenger nastoupil ke gunners v 96 a titul vyhral az v 98, nasledne pak az po 4 letech v 2002 a 2004. Dale jeho vítezsví v FA cupech, finále LM.
Mě upřímě se fotbal arsenalu líbí, nikdy se nezatahuji a neustale hraji dopredu... Bohuzel tam jeste neni takova zkusenost, aby mohli utahnout po psych. strance vse.
Wengerova zasluha?Sa pozri,co dokazal Wenger na ostrovoch za poslednych 13 rokov..To tvoja Chelsea oblizovala nizsi stred tabulky a Abramovich este len vykopaval ropne vrty. To je to,ze Arsenal si talenty buduje.Vy si ich kupujete,vy co hrate "krasny" vyumelkovany tym.
Schevchenko hraje v AC Milan.....asi ti to uniklo ze?
co jsem udelal?
Nejak nepobiram, odkud si sebral toho Shevcenka:)) souvislost:))
tak ten mamlas petulkoo reagoval na Schevchenka ze jeho tym kupuje hvezdy a mluvi o chelsea..pritom pokud vim Scheva hraje v AC Milan ne? ze by byl petulkoo o pul roku pozadu?
Mamlas si ty!! Lebo ja som netvrdil,ze Schevcenko je v Chelsea To mas z kade??
ta tvoje Chelsea
Prispevok co prispevok dokazujes ze o PL nemas ani tu najmensiu sajnu tak naco sa vobec pustas do diskusie o PL. V reakcii na bruca si zo seba spravil totalneho kretena a teraz v tom este pokracujes. Ako si prosimta z mojho prispevku vydedukoval ze som fanusik Chelsea?
Podle me by se tu mela predem ukoncit zbytecna diskuze tim, ze krasny fotbal je relativni pojem a kazdy si ho muze vykladat po svem.
nejhezčí fotbal nehraje arsenal ale barcelona a je fakt že kolikrát oba umírají na krásu (právě proti takovým kazisvětům jako je chelsea), ale essien je hňup a já se vždycky radši podívám na barcu nebo arsenal, než na chelsea, která hraje hnusný fotbal a s trofejema na tom není o moc líp
dalsi svetova pravda...
kazisvetum jako je chlesea?? to nemyslis vazne
kde se ta tvoje Barca a Arsenal dostaly minulý rok v lize mistrů tak akorát do prdele myslím že se hraje na výsledek a né na krásu.
ale neutrální divák je raději za krásu, než výsledek!!!
jenomže kluby mají neutrální diváky těžce u prdele- oni totitž hrají pro své fans, pro fans, kteří si platí vstupné, členské příspěvky, kupujou si dresy atd. , z dobrého pocitu nějakého neutrálního diváka z Trramtárie má klub hovno, a jeho fans chtějí po svém klubu především BODY - proto se také ten fotbal hraje na body, chceš-li soutěžit v "kráse", dej se na krasobruslení
Ja teda po svym muzstvu chci i to, aby hrali peknej a koukatelnej fotbal. Vyhrat neco stylem jako treba Rekove EURO 2004, tak na ti nijak extra hrdej nejsem .... mnohem radsi jsem byl fanousek nasi repre, ktera sice nedosla ani do finale, ale hrala uzasnej fotbal, celej svet ji obdivoval atd.
S tvym tvrzenim nesouhlasim
už někdy hrál tvůj Zenit o záchranu(tedy v době kdy ho už aktivně sleduješ) ?....až zažiješ takovou situaci, tak mi dáš za pravdu.....
Nehral.... v takovy "extremni" situaci se to samozrejme da pochopit, kdyz muzstvo treba v druhy pulce sezony je opravdu nuceny sebrat jakejkoliv bod za jakoukoli cenu. V "normalnim" pripade plati to co sem napsal. A zrovna u Arsenalu tohle prece neni vubec jeho pripad.
V tomto máš asi pravdu, prece jen to poslední dobou zažíváš
Barcelona byla v semifinále, tomu říkáš prdel? Kde pak byli ti ostatní?
Presne tak, kazdemu sa paci nieco ine, jedine na com sa mozme zhodnut je, ze beton nevyhovuje nikomu. Navyse Essien by sa mal teraz pozriet na "krasnu" hru jeho Chelsea pod Scolarim. To co predvadzaju je niekedy hrozne nudny futbal, ktory sa len toci okolo sestnaskty. Jediny kto vystreli je Lampard... A potom niekto trafi Anelku pred odkrytou branou a o krala strelcov mame postarane
to bolo myslené ako výsmech teba, nie Chelsea
A co je na tom co rekl tak vtipne?:))
pre niekoho možno nič, pre mňa takmer všetko :-))
Konkretne?
tak napr. včera proti Blackburnu Chelsea určite nehrala nudný futbal, ktorý sa len toči okolo šestnástky....a taký Anelka tú prázdnu bránku aspoň trafí narozdiel od takého Keana alebo tohu "super" Berbatova
*toho*
Vcera to bolo aspon prvy polcas vodne polo
ale s presnými centrami Chelsea do šestnástky....ja netvrdím, že Chelsea to občas nepreháňa s tými nahrávkami a tak...ale stále je to ďaleko od úrovne Arsenalu a španielskych tímov....
Ale je jim to z jejich strany blize, nez kdy driv
to je bohužiaľ pravda..ale dúfam, že už sa ďalej tomuto štýlu nebude Chelsea približovať
Aj sam vies, ze pod Scolarim to pravda nebude...
ja neviem predpovedať budúcnosť, ty áno ?
Mam taku gulu...teda 2
Ale to je zaujatost, ja som to hodnotil objektivne, proste to tak je, je to maznavy brazilsky styl, ktory nuti hracov nevystrelit ale radsej nahrat pred prazdnu branu. Kombinacie tazsie ako v ucebnici matematiky a po niekolkych seriach prihravok nehynuca nuda... Takato je momentalna hra CFC, ci to uznas ako fanusik alebo nie. Anelkovi goly celkom prajem, ale len ak si ich zasluzi, napr ten vcerajsi by mal kabine preplatit nejakym bordeaux
takže ja som zaujatý a ty si objektívny...no ok..ako myslíš
Netvrdim, ze ty si zaujaty ale viem, ze ja som objektivny... Nech som v diskusii s kymkolvek, snazim sa bavit nestranne a ver, ze to robim aj teraz. Ked CFC spravi nieco pekne tak to vyzdvihnem a nemam s tym ziaden problem, niektore goly boli skvele (Lampardov lob, Bellettiho sibenica atd atd.) akurat to, ze sucasna hra mi pripada prilis strojova, ze hraci na nu este nie su zvyknuti mi nie je po voli. Ak to beriem z pohladu nezavisleho divaka tak ten futbal, pokial sa nemeni styl utocenia a hra sa zabija nekonecne dlho trvajucimi prihravkami, zabija...
ako som písal vyššie, tak občas sú tie miliony prihrávok vážne uspávajúce, ale stále to nie je len ten "brazílsky" futba...stále (teda aspoň vo vačšine zápasov) je tam aj tá anglická bojovnosť a nasadenie...a myslím si, že s uzdravením Ballacka či Essiena sa to zase zlepší...to predsa nie sú žiadne hračičky :-)) + narozdiel od Arsenalu máme stále v týme niekoľkých Angličanov (i keď z mojho pohľadu je ich málo
Ano, mate tam niekolko hracov, ktori nikdy nebudu hrat cisto brazilsky futbal, ako napr Ballack, Essien atd. Avsak momentalne sa ten futbal odlisuje od brazilskeho snad len vtom, ze si stoperi nekotulaju loptu polku zapasu medzi sebou
to nie je pravda....buď si videl málo zápasov Chelsea, resp. iba tie v ktorých hrala takýto neefektívny futbal (Liverpool, AS Roma...)
Videl som viac a urcite sa mi to nezdalo oku lahodiaci futbal, a nielen mne... To vsak neznamena, ze sa to nemoze zmenit k lepsiemu, lenze zatial to tak nevyzera. Ved aj Talkers bohuzial neuniesol ten tlak na jeho osobu Tak vydrz, nech tu neostanu len deticky CFC funclubu, lebo na nich sa da vzdy zdvihnut nalada, nielen Delissa to dokaze
neboj sa ja nie som žiadny Talkers...keď som prežil betón za Mourinha tak s ľahkosťou prežijem aj prípadný, opakujem prípadný brazílsko-španielsky uspávací futbal
Povedzme pseudo-brazilsko-spanielsky futbal
ale stále lepšie ako Liverpool a jeho haluze v 95. minúte
nemyslím...
sto ľudí, sto chutí
?
??
Chelsea
naozaj hodnotný príspevok
Ty musis bejt dalsi clovek, kterej me nesnasi. Protoze vis, jak nenavidim lidskou blbost, tak misto toho, abys odnekud skocil, tak mi lezes na oci a snazis se mi tu donebevolajici blbost ukazovat.
Nick blby, prispevok blby, nuz to je obraz dnesnej mladeze, pravdepodobne traumatizovanej v prenatalnom obdobi a nasledne dobre vycvicenej na komercnych blaboloch, pocitacovom maniaceni a fetovani
A proto je zvlastni, ze nenapsal Chelsea
Nuz bojim sa a myslim ze opravnene, ze on "fandi" nam... Chvalabohu, ze u tych deti ide najma o Kristianka, ktory tak ako prisiel, raz aj odide...
ale zas namiesto neho prídu ďalší dvaja portugalci...
Moutinho a Veloso? Lepsie ako Nani a Kristianko Ale radsej nik...
Pocitacove maniacenie a fet nejde dokopy
Hmmm... ked myslis, ja poznam aj takych... Co noveho v PO?
aj tak hra najkrajsie barcelona a aj ziskava body a vo velkom style, aspon zatial, uz 5 vitazstiev o 5 a viac golov tento rok, arenal sa moze strcit, a dufam ze to vydrzi co najdlhsie
ked neprestanes davat goly, tak to tak aj bude
hmm vid minulu sezonu katastroficka barcelona..Tvoj komentar stoji za hovno.
Vrať se na FP
diky, aj to je nazor, ale tipujem ze tak na urovni 12 rocneho decka, skus si este raz precitat moj komentar a aj si to v duchu 5 krat zopakuj a hadam pochopis, napr tuto pasaz "aspon zatial, uz 5 vitazstiev o 5 a viac golov tento rok"
Nejvíc bych si vážil názoru člověka který by nebyl tak zaujatéj jako vy všichni tady jenomže tomu tak není a každý tady má svůj oblíbený tým a je blbost o tom diskutovat,protože každý si bude stát za svojí pravdou i když je to třeba naprostá blbost
asi by sa ludia rovno mali prestat rozpravat, nie?
v některých případech by to bylo asi nejlepší a u některých ty moudra stojí opravdu za to
sak ano, ja len ze to tvoje vyznelo ako keby sme tu vsetci zaujaty a nikto si nikdy neprizna chybu, ako ja tu moc nediskutujem tak neviem, ale ved treba si vymenit nazory, ak si nenadavaju, neurazaju sa, tak to je podla mna v poriadku, aj ked jeden z nich a mozno obaja maju nazor pre teba blby, priklad: mne sa moc nepaci futbal co sa hra v PL, som zastanca toho spanielskeho, ale je mi nad slnko jasne ze je kopec ludi co sa im paci nasadenie z pl, klzacky, proste taka tvrdsia hra, nejdem nikoho presviedcat o mojej pravde, ale bol by som nerad keby si niekto mysli ze moj nazor je o nicom a je to uplna blbost, tak ja si ja nemyslim to o ich nazore ... je to ako so zenami, kazdemu sa paci nejaka ina, ale to neznamena ze tie ostatne su skarede, pre niekoho moze zrovna taka byt najkrajsia na svete ... uf, ale som sa rozpisal
a samozrejme je jasne ze je tu par "odbornikov", ale to su bud male deti, alebo provokateri co sa nudia a tak rypu do kazdeho
souhalsím s tebou je to každého věc co se mu líbí a co né a diskutovat o tom samozřejmě může za předpokladu že se lidi u toho neuráží pak to nemá smysl.Každý má v podstatě pravdu tedy skoro každý
Ale aj tak sa vzdy najde taka, na ktoru kazdy povie wow
to je mozne, ale zasa ma inu chybu, napr ze ked sa s nou bavis tak si radsej chces vrazit vidlicku cez oko rovno do mozgu lebo sa to neda pocuvat, hehe ... pochybujem ze je taka co by vyhovovala uplne kazdemu ;)
vidlicka do oka, to ta ako napadlo...?
to bol priklad, este som to neurobil, zatial vzdy stacilo prevracat oci a ponahlat sa prec
ake duchaplne
keby mas pocuvat tie keci tak by si aj ty usiel, a nepomohol tomu ani hlboky vystrih a kozy co by ma pivalit mohli, proste skoda reci
tak ,tak pravdu vravis
...ja si teda mnohem vic vazim tymu, ktery se opravdu snazi hrat fobal a jsou pro divaky atraktivni. Naopak presne ty tymy co akorat nakupujou hvezdy anebo hrajou zpusobem jakkoliv za kazdou cenu vyhrat (a koukat se na to absolutne neda), ty absolutne nemam rad...
Essien asi mel radost i z vitezstvi reku na EURU 2004
Tak ta obehraná pravda, že Chelsea betonuje s příchodem Scolariho jaksi neni aktuální...ale jistě, máš pravdu. Nicméně čeho moc, toho příliš - to je případ Arsenalu.
Hadate se tu kdo hraje krasnejsi fotbal? Vzdyt to je tak subjektivni Pro me osobne byl nejhezci fotbal ten ktery hrala Chelsea pod Mourinhem to jest defenzivni hra se smrtelnymy protiutoky. Jako nej zapas - dvojzapas v LM Chelsea- Barcelona
teraz ktory rocnik myslis?ale asi ten co ste postupili, ze?
No myslim oba, ale hezci byl ten kdyz jsme postoupili
tak ako pre koho
Ale musis uznat ze oba dvojzapasy byly paradni
Paradna bola aj Bridge-ova cervena...
boli
sice doteraz si pamatam ako sme u vas malo vela sanci na 3:3 a nakoniec sme dostali na 4:2 aspon, ze sme vam to za rok vratili
mali
Jasne ze je to subjektivne to musi uznat kazdy normalny clovek. Kazdemu sa paci iny futbal a to samozrejme respektujem
Ale ked ti niekto napise toto:
"Pokial viem ,tak pre odbornu verejnost v anglicku je hra Arsenalu najkrajsia.Je to vec nazoru trenerov ,futbalistov a novinarov.Nie niejakych ceskoslovenskych fanusikov chelsea alebo tottenhamu,ktory ani v zivote na zapas premiere league neboli.Kedze zabijaju cas liecenim si svojich komplexov." na to sa proste neda nereagovat aj ked je jasne ze dement Ameriku nikdy neobjavi...
no, už jsem tomu ynteligentovi psal v minulé diskusi, že je velká škoda když na Slovensku neznají to staré dobré české přísloví "mluviti stříbro, mlčeti zlato".....měl by se tím řídit, navíc v jeho podání se nejedná ani o žádné "stříbro" ale jen o blbá hovna, v tom případě by pak jeho mlčení mělo o to větší efekt....
No vies Schevchenko,..Ja som v Anglicku niekolko rokov zil a zazil tu atmosferu zapasov na vlastnej kozi.Tie nazory fanusikov a tie anglicke futbalove debaty,ktore aj za nieco stali.S ludmi,ktory boli a su v premiere league legendami a ktore aj za nieco stali.Takze bavit sa s kretenom zaujatych co fandi SPURS a preto si bude robit z huby rit,len preto lebo ho zoziera nenavist k Arsenalu.Ak by si zil v Londyne a fandil Spurs,tak ti nic nepoviem.Ale bavit sa s dementom tvojho zrna nema cenu.Ty si myslis ,ze ked si tu popisujes na stranke,ze si velky odbornik a znalca premiere league.Proste drizdy co tu hadzu laici ako ty,to stoji za to!!Ak by si sa opytal hoci aj Radknappa kto hra najkrajsi futbal na ostrovoch povie ti Arsenal.To iste by povedalo aj 80% hracov tottenhamu,a je im jedno ze je to odveky rival.A ty ides popirat to co poviem??Vy nemate ani hovno sajnu o tom aky je nazor v anglicku na futbal.Vy tu dostavate brainwashing (vymyvanie mozgov-pre dementa ako si ty)od redaktorov eurofotbalu,ktory prekladaju clanky zo skysports a podobnych serverov,ale niekedy im velka podstata unika zialbohu.A tie clanky ,ktore su zaujimave a stoja za nieco,zostanu neprelozene,a k takym dementom ako si ty sa ani nikdy nedostanu,kedze sa stavim ,ze ani nevies po anglicky.Ty hrdina!
řeknu k tobě jen dvě slova - vykřápaný čobol. Stačí?
pán je češtinář nebo má pouze nadání pro používání krásného jazyka českého
Na viac ako dve slova podobneho zrna sa fanusik To***hamu ani nezmoze,takze ta to ciastocne ospravedlnuje
Tak akozes nim vobec nesuhlasim...oni maju hrat futbal pre divakov co sa aj arsenalu v celkom dari...radsej si kuknem ARSENAL:DERBY ako napr...CHELSEA:MANCH: city...arsenal si zasluzi titul...len skoda ze sa i mto nedari
titul si zaslouží ten, který získá na konci ligy nejvíce bodů.....mně zase třeba výborně bavil Watford když byl v lize - hráli výborný útočný fotbal, dobře se na to dívalo.....bohužel tam neměli zpátečku, proto sestoupili - a protože měli málo bodů, tak sestoupili zaslouženě, i když to mnoho lidí opravdu mrzelo.....navíc na Vicarage Road je vždy výborná atmosféra - což ocení i fans soupeře, navíc bylo velmi hezké, když na hromové skandování tribuny za bránou, kde jsme byli - "Stand Up If You Hate Ars-nal" velmi pozitivně reagovala podstatná část Hornets......a teď se na ně k tomu všemu ještě vysral Elton John, takže Watford už jen tak brzy neuvidím....
tím chci říci, že každý to má jinak - někdo preferuje nudnou házenou v podání Ars-nalu, hranou za komorní atmosféry na betonovém ásijském neanglickém stadiónu, no a někdo zase preferuje hru srdcem na malém útulném typicky anglickém stadiónu, kde si můžeš na hráče sáhnout a kde to opravdu žije
ale toto je len tvoj nazor, a bol by celkom fajn keby sa nam nesnazis nanutit ze keci ako nudna hadzana, betonovy neanglicky stadion a tak, toto keby si odpustis tak by sa s tym dalo suhlasit
Ako si napisal je to jeho nazor to je pravda ale nechapem kde tam vidis to nanucovanie...
To, že je na Emirates Stadium komorní atmosféra se ti akorát hodilo do krámu, jinak to totiž samozřejmě pravda neni.
ale jo, občas to tam pořádně rozjede skupinka malých asiatek, co tam jsou na výletě - vždy když se k ním přiblíží Fabregas, tak začnou hystericky pištět až z toho kolemsedícím gunnerům zaskočí hamburger v krku...
Nezaváděj to do absurdna, ty sám moc dobře víš, že to tak neni. Na ES se fandí stejně jako kdekoliv jinde...
no, když tam jsou v "No Scum Zone" fans soupeře, kteří opravdu umí fandti, tak pak tam není zase až tak špatná atmosféra....
BRUCE neanglicky stadion ARSENALU??To som zvedavy co idu stavat vam??Novu slepiciaren,kde si mozte kludne kikirikat.Vies za co su kritizovany fanusikovia spurs??Vraj ,ked niekde pridu sa chovaju ako by ich klub bol majstrom anglicka 3 roky po sebe
A víš proč si tady o tobě vetsina že si retardovaný? Protože se jako retardovany chovas
No keby sa ako retardovany nechovam,tak by som sem vobec nezapadol.
ASpoň jsi teď řekl, že to jen děláš, ale doopravdy se umis chovat normalne
Ak chces byt medzi hovnami musis smrdiet
a z jakého důvodu chceš být mezi hovnama? jediným relevantním důvodem je tvá idiocie....
Arsenal hraje nejhezčí fotbal v Evropě,stejně jako Barca.Akorát ta ho hraje jak efektně,tak efektivně.Upřímě je mi Arsenalu líto a se slovy Michaela musím jenom souhlasit.Na to že máte více než 70tiprocentní držení míče si po prohraném zápase třeba Stoke City nikdo nevzpomene.A proč taky že.Hraje se na góly a ne na procenta
no ale to je chyba len a len arsenalu ;), tak ako to pred rokom bola len a len chyba barcelony, nastastie tento rok neni, a mozem sa kochat aj peknou hrou, a aj vysledky ma moc moc tesia
Viděl jsi letos Arsenal?
Arsenal hrál nejhezší fotbal na začátku 21. století konče rokem 2004, pak už to šlo pomalu, ale jistě do kopru. Letošek je toho jen dukazem, až na pár světlých výjimek.
to byl tehdy ještě výborně složený tým, bylo tam všechno vyvážené, tvrdá anglická obrana, běhavá důrazná záloha, která se s tím moc nemazala a zabijáčtí útočníci, navíc hráli na tradičním anglickém stadiónu, kde asiati neměli místo.....ale to už všechno odnes čas.....
Kde jsou ty časy Adamse, Keowna, Dixona, Parloura, Pirése, Ljungberga nebo Henryho v Arsenalu.
A co Bergkampa, Petita a Overmarse?
Takhle bych tam mohl napsat celou sestavu.
Tak zrovna Bergkampa si asi mohl jmenovat.
Já jsem o něm uvažoval, ale pak jsem napsal Henryho, nevím proč. Každopádně Bergkamp si určitě na tom seznamu zaslouží být, tak ho tam pomyslně dopisuju.
Mohl Ale zrovna vsechny co jsem napsal hrali alespon podle me opravdu dobre
Tak tehdy byl Arsenal perfektně šlapající mašina, jak řekl Bruce, skvělé vyvážená a co především, hráli v ní prim Angličané.
Pires doufam, ze toho jsi tam psal jen proto, ze do ty ery patril. Ne v tom smyslu, ze by nekomu chybel.
To, že tobě nechybí, je celkem jedno. Pro Arsenal byl oporou, to že leckdo nepřenese přes srdce, že si občas skočí, je jen jeho problém.
Napsal jsi to za mě.
a Chelsea bude chybět ještě minimálně tři měsíce. To není pravda, minimálně šest měsíců.
Arsenal nejhezčí fotbal nehraje.
ale jo, tedy v Anglický lize
Ani tam ne.
Hlavně tam jo.
Tak kdo tam hraje lepsi? Snad nechces rict ze Manu
Manchester, Liverpool, Aston Villa.
Wigan!!
Liverpool? ...na to se nedá koukat.
Dobrá, já ti to nevnucuju.
Mě jen udivilo, že si to vůbec někdo může myslet...ale dobrá no
Jj.
Lpool ? no nevim, dle me to mame postaveny na defenzive s tim, ze nam tam obcas neco spadne = hnusny fotbal s vysledkama , ale kdyz maji ti vepredu svuj den, tak je to i pekny, treba proti Spurs letos jeden z nejlepsich vykonu a jak to dopadlo
Na začátku sezony se mi Reds vubec nelíbili, ted už jste se ale vypracovali a je to i fajn podívaná...
Mám naprosto stejný názor.
Nerekl bych Stale si myslim ze Arsenal hraje hezci fotbal
Tak to pak nevim, co hrál dřív...asi nadfotbal.
Ja nenapsal ze hraji skvele, jen ze hraji stale docela pekne ikdyz drive to bylo lepsi
Tý joo. Z toho Liverpoolu mě zamrazilo
Pokud to bereš v rámci několika zápasů, tak se nad tím přemýšlet dá. Ale jestli to myslíš dlouhodobě... no to bych akorát připojil svůj názor - vůbec!!!
Usuzuju jen z momentální formy (tj. posledních tak pět zápasu).
no essien ma pravdu
Essien je osel moza tak at se stara o sebe ! COME ON GUNNERS
fuck off gunners!!!souhlasim s Essienem ma pravdu Arsenal nic nevyhraje!!!nemaji na to
už i s takovejmahle frajerama souhlasíš ?
Ale chápu, u mě možná už ten ironickej palec nejde rozpoznat.
nebyl jsem si jistej promiň příště se zamyslim...
To by se mi muselo kurna něco stát, abych byl zajedno s timhle maníkem. To mi věř. Tolik mi ještě nešiblo.
jasný
myslim ze arsenal ma na to vyhrat jakoukoliv trofej
Na Arsenal se občas fakt pěkně dívá,to ovšem neznamená,že hrajou anligký fotbal.Momentálně čukotka nehraje tak trapný fotbal jako vždy,tak hned musí její hráči navážet do ostatních.Jsem zvědavý jesli něco tento rok vyhrajou.
Jeffrey Ntuka-Pule by se mohl brzy stěhovat do Chelsea. Londýnský klub měl o defenzivního univerzála z Westerlo zájem už před pěti lety, tehdy ale nedostal pracovní povolení. Ntuka-Pule už však vlastní belgický pas, takže mu anglické úřady nebudou v angažmá bránit. 23letému hráči končí v létě smlouva.
No ještě že Scolari plní slovo a dává šance současným nadějným mladíkům od Blues . Fanoušci CFC jistě skákají radostí, stejně jako Mancienne, Cork, Ivanovič a spol...
Dívám se nato aspoň tak, že to není nějaký smrdutý jihoameričan, či snad španěl, takže by t mohl být hráč, který by PL nijak nakzil a svojí bojovností by do ní i zapadl. Ale v životě jsem ho neviděl hrát, pouze v to doufám, protože jak tak znám afričany v našem týmu, zrovna žádní mazlíčci to nejsou.. No a jestli by to byl nějaký africký mazel s míčem, tak si stejně nekopne, protože tam je Bosingwa. Zkrátka, buď to bude hráč typu Essiena, který má pro tým obrovský přínos, nebo hráč typu Didijéra, který by si naštěstí nekopl
Nejpohlednější fotbal v Evropě hraje FC Barcelona, a zároveň hraje velmi efektivně což dokazuje nejen 1.místo ve španělské lize, ale taky 34 nastřílených gólů v 10 zápasech, což dává průměr 3,4 gólů na zápas ! ! ! Zatímco Arsenal dal ,,pouhých" 25 gólů ve 12 zápasech což je průměr lehce nad 2 goly na zápas.
Tou statistikou jsi všechny uzemnil....
*Si
Máš v tom guláš, chlape.
já bych mu asi věřil
mě se fotbal arsenalu líbí...a takový kraviny jako házenkářský obléhání branky to je opravdu krásnej důvod proč arsenal nehraje pěkný fotbal...když hraje někdo beton tak se to asi těžko dá hrát jinak..co takovej liverpool-stoke? to bylo to samí a ještě k tomu bez branek takže prosím vás tohle už neberte jako důkaz nepěknýho fotbalu, prostě když hraje tým big4 proti ocasu PL tak se nic jinýho čekat nedá protože jakmile by to otevřeli tak ji arsenal nasází 6:0 na prdel a jedou domu s ostudou
těžko komentovat jestli je ten fotbal krásnej nebo ne, rozhodně s nim ale arsenal pravděpodobně nic nevyhraje
nevyhra ,ale aspon neuspava nudnou hrou..Netreba si tu vsimat rozne hlupe nazory.Co mozes cakat od fanusikov Tottenhamu,Chelsea alebo Manchestru na ceskom webe?Ak vies po anglicky precitaj zahranicne weby,treba anglicke.Tam takato stupidita neexistuje.Tam ti napise fanusik trebars Manchestru,ze ano hrali ste pekne vyhrali ste zasluzene a podobne...To podobna zaujata demencia prevlada prevaze tu.
mě se líbí fotbal, kterej předvádí arsenal, to je tak všecko co k tomu má cenu říct. Na trofej to ale neni. ale rozhodně chápu např. chazyho názor "házená"
nevyhra ,ale aspon neuspava nudnou hrou..Netreba si tu vsimat rozne hlupe nazory.Co mozes cakat od fanusikov Tottenhamu,Chelsea alebo Manchestru na ceskom webe?Ak vies po anglicky precitaj zahranicne weby,treba anglicke.Tam takato stupidita neexistuje.Tam ti napise fanusik trebars Manchestru,ze ano hrali ste pekne vyhrali ste zasluzene a podobne...To podobna zaujata demencia prevlada prevaze tu.
na co si to tady hraješ? Pár měsíců si zametal někde v Anglii, byl jim tam za blbečka a tady ze sebe jen neustále děláš idiota - a kazíš pověst normálním fanouškům Woolwiche a normálním Slovákům.
Ty si myslíš, že nikdo tady odsud nebyl v Anglii na fotbale? Ty si myslíš, že tady jsi ty jediný kdo umí anglicky?
Jedníné co jsi svým působením zde dokázal, tak je to, že ses zařadil mezi místní uživatelskou spodinu, se kterou nikdo nechce mít nic společného.....
ja nechapu jak muzete brat tydle blbiny tak vazne...za prve to vubec nemusel řict(vymysl bulvaru),za druhé jen závidí protože si nějákou dobu nekopne a za třetí arsenál hrál krásnej fotbal i v roce 2004 kdy vyhrál ligu
samozrřemě , že nikdo nebere ty jeho kecy vážně, ale můžeme si tady rozebrat fobal ne?
Ja zametal v anglicku za poriadne peniaze,ty to robis v cechach zadarmo. Ze ta clovek ako ja dokaze rozrusit??Bavim sa na tebe,nechapes??"Ak chcem byt medzi hovnami musim smrdiet"...Boze neber si to tak tragicky..Ja som sem prisiel sa bavit na futbale a nenavisti ludi.Mne je jedno,ze tu maju ludia petuloo1984 za idiota.Miestnej spodine zrejme kralujes ty,s tymi tvojimi komentami inteligentnymi a objektivnymi.Bud objektivny,a nepretlacaj tu svoje vasne.Tu nie si na Tottenhame.cz,nadavkami na superov tu uroven urcite nedvihnes.Myslel som,ze pre teba ziadny fanusik Arsenalu nie je normalny S tebou chcu mat spolocneho akurat ti obmedzeny ,co si im zatemnil mysel svojou demagogickou gumovackou.Ale len tak dalej...ja sa bavim skvele.
mluvis mi zduše
ty jsi prostě jen neuvěřitelný chudák.....nemá smysl se dále s tebou bavit....jsi něco jako osina v zadku
Já
pokud zrovna nemáš IQ houpacího slovenského koně, tak snad pochopíš kdo....
podle me muze arsenal vyhravat trofeje.staci jenom vylepsit urcite posty?hlavně defenzivního záložníka.essien si asi myslí že v roce 2004,2002,1998 atd. hrál arsenal jiný fotbal
A nehrál?
až na detaily hrál...pořád to bylo položeno na systému krátkých rychlích přihrávek a narážeček...to zavedl wenger
Jen škoda, že ty přihrávky a narážečky, o kterých mluvíš, více méně nic neřeší...
zas ma urazas... a samozrejme zabavas.Som chudak,ale keby boli vsetci taky skvely ako ako ty bola by to nuda.Proste musia byt ludia ako ja aby tu mohli vyniknut ludia ako ty.
Petuloo1984: Na tento web zajdu jednou za čas, protože to tu stojí za velké h**no. Nicméně tentokrát jsem se nějak donutil přečíst diskuzi a musím se smát, nejen tobě. To, že jsi byl v Anglii, je krásné, určitě ti to přeji, musel to být pěkný začátek. Na druhou stranu, kdo dneska nebyl že? Ať na jeden match či dlouhodoběji jako ty. To ovšem z tebe nedělá experta. Proklepávat si tě však nebudu, nechám tě žít ve svých snech.. Druhá usměvná věc je to, jak tu interpetuješ, jak Arsenal hraje dobře. Pěkný fotbal je relativní pojem ,jak řekl Chazy. To, že nějaká mediální mrdka řekne, že Arsenal hraje pěkně, je dobrý názor, ovšem pouhý názor. Proto jsi směšný v tom, jak se řídíš ostatními a ne svůj vlastní názor. Vlastně kdyby vyšel článek, kde by bylo psáno, že podle veřejnosti hraje nejlepší fotbal třeba Aston Villa, tak ty tu změníš názor, protože to odborníci povídali :-) Ok, čti články, povídej si s novináři, oni ti vytvoří tvůj vlastní názor..
Musím říct, že uz sem se delší dobu odhodlával napsat mu něco podobného, jen sem se nemohl nejak rozhoupat Konečně komentář, který ho tak trochu vystihl
vies reaguj na futbal,nie na mna..zabijal by si so mnou cas.
Jenže ja nereaguji na tebe, pouze se bavím o tobě.
je v tom rozdiel Pisal si,ze si mi chcel niaco podobne napisat...Tak si myslim ,ze uzitocnejsie bude ak napises niejaky prispevok o fotbale,ktory by sem priniesol niejaky fresh breathe...Chapes citlivka
Víš, tento web už dávno není pouze o fotbale, ale většinou o tobě podobných "stvořeních", které stojí zato, aby jim člověk věnoval pozornost, protože na ně v běžném životě moc často nenarazí.... Co bych měl napsat o fotbale k tomuto bulvárnímu článku? Vždyť má pravdu.... Woolwich hraje podle mnohých pěkny fotbal na oko pro lajka. Jenže fanouškovi PL se líbit nemůže. Běžny divák EPL má rád přímočaré akce, hru přes křídelní prostory, bojovnost, typickou vůli angličanů.... To Arsenal nenabízí. Popravdě, když dával Nasri gol proti ManUtd a kněmu přibíhali hrači v pořadí Galas, Diaby, Sagna, Sylvestre.... Řikal sem si na jakou ligu to vlastně koukám.
Tak preco si sa na ten zapas pozeral ty idiot?Preco vlastne pozeras premiere league,ked je plna francuzov a neviem akej "pliagy"Myslel zom ,ze tento web je "slobodo"nazorovy,ale nestacim sa cudovat...Clovek sem pride ako "novacik"a banda supov ako ty,bruce,a vam podobny sa nanho vrhne.Tak mam svoj nazor,mne proste anglicka premere league nevadi taka aka je.Preto ju sledujem.Ale preco ludia ako ty sa pozeraju na nieco take "strasne".
Ty jsi opravdu velmi zvláštní.... Já nikdy neříkal, že PL je plná francouzů. Proč sem se na to díval? Že by proto, že to byl šlágr kola a zajímá mě jak dopadne ... Víš, diskuze by měla směřovat k hledání k nějakého kompromisu... Ale ty se tady pouze hádáš, meleš si svoji vykonstruovanou pravdu (ani ji ničim nepodložíš) a všem kolem nadáváš do hoven, idiotu, hnupů atd atd.... Proč se potom divíš, že ti tady kazdy nadává? Vždyt se nechováš normálně....
toho retardu nejvíce namíchneš, když na něj přestaneš reagovat......on pak půjde prudit někam jinam
tak tak..demagogizuj...
ja si nemeliem svoju pravdu,ale obhajujem "SVOJ" nazor..Ja sa s nikym nehadam Len sa bavim
Jak řikam.... Velmi zvláštní člověk.
Ja sa neriadim,len odsudzujem tie nazory bez stipku respektu,ze arsenal vlastne ani nehra pekny futbal,alebo ze Arsenal hra hadzanu a podobne...Ja som reagoval len na hlupe komenty tej hrstky zaujatych fanusikov Tottenhamu,Chelsea....atd..Je samozrejme ze pre kazdeho fanusika hra ten jeho klub najkrajsi fotbal aj ked je na spodku tabulky V tom je fotbal krasny...Mne je fuk co si mysli v anglicku odborna verejnost.Ja som tym len chcel trosku pribrzdit niektore zbrkle nazory.Samozrejme sa zabavam na roznych reakciach na petuloo1984 a bavi ,ked mi ludia hovoria do "idiotov"Je mi to fuk.Mne nazor nevytvaraju media...Aj ked hovorim,ze hra arsenalu sa velmi paci aj vsetkym trenerom..a velmi vela futbalistom v anglicku,ale aj to mi je fuk.Preto ze mne sa paci hra Arsenalu taka aka je ,aku ju vidim teda az na tmavsie stranky (stoke) Ale netvrdim,ze hra arsenalu je niekedy az moc "prepiplana"tiez by som bol radsej,keby sa ti hraci neboja strielat castejsie,ale ....je to vzdy Arsenal ,ktory mam rad.
ty tu hlavně meleš nesmysly, které si často navzájem protiřečí a neustále vyhledáváš trapné konflikty, a jak jsem psal jinde - jsi jen taková nepříjemná osina v zadku
ale preco som taky?? Ja neviem co si protireci??Ale nevadi len ma zhadzuj
Vies Bruce jediny konflikt tu vytvara tvoja nenavist k slovakom a ostanym rivalom prevazne z londynskych klubov..Ak by si bol mudrejsi,tak si ma vobec nevsimas Ale ty si takouto cestou upevnujes ostatnych ludi s ktorymi sa tu nepochybne dlho stretavate.Natlces im svoju demagogiu a uz to ide..Este k tomu som tu novy,tak podte vsetci dojebte ma
hm, koukám, že si tady z toho chceš udělat takové "One Man Show".......bohužel jsi už všechny totálně otrávil, takže si tady už žvatlej sám se sebou
Kedze vzdy reagujes na mna je to "two man show".A kazdy sa bavi na mne a na tebe jak ma dojebavas.A je mi to fuk,ale asi bude lepsie ,ked uz nikdy nepridem ,budes stastny??
Ty a tvoja Mlada boleslav my usli na 3och tiketoch.Navyse sa na to nedalo pozerat. Vitaj
Fandím Slavii, takže si můžeš svůj komentář strčit do prdele. Navíc, Baník hrál dobře, líp než celý výběr Slovenské ligy dohromady.
Este ze je ten komentar kratky a do tej mojej prdele sa zmesti ty slavia.Som zvedavy co zahra proti Ziline,kedze je uroven ceskej ligy na "daleko daleko" vyssej urovni(jak si napisal),tak potom Zilina dostane vyklep minimalne rozdielom triedy.(co pochybujem)Sa aspon ukaze jaky si tlc hubo.
I kdyby tam Slavie prohrála 8:0, tak je stejně GL na "daleko ale daleko" vyšší úrovni. Ale, proč tobě něco vůbec píšu....
no jo...hotovej americkej doják
Skvělý důvod....
myslim ze je trochu zabavne napisat ze Arsenal je hanbou PL.Potom neviem ako by sa dali opisat ostatne kluby.Ja nebudem sa hadat,nemam potrebu ani urazat ani zosmiesnovat nejaky iny tim alebo fanusika.Pozriem si akykolvek zapas a predovsetkym v PL pretoze si myslim ze je to najatraktivnejsia liga na svete a momentalne uz v ziadnom zapase nieje uplne iste ako dopadne co jej na tej atraktivite len pridava.A ako sa aj roznym muzom sa pacia rozdielne zeny tak isto aj futbal sa nemusi pacit jeden uplne kazdemu. Aj ked krasnu zenu by mal rozpoznat uplne kazdy
tendle rok hraje o hodne hezci fotbal chelsey nez arsenal
To si dufam povedal len ako vtip...
No tento rok hraje Chelsea asi nejhezčí fotbal v novodobé historii klubu, takže to je možný.
zkoukni tak 3 zápasy Chelsey a pak tu něco napiš...2 z nich budou dobrý a ten jeden trochu slabší...sice nehrajou úplně nejhezčí fotbal ale rozhodně to neni žádnej beton...to si si tu akorát párkrát přečet a snad tomu i věříš aniž bys měl nějakej důvod
no pánové vy ste mi vtipálci psát tu že Arsenal nehraje pohledný fotbal je naprostá slepost.. kombinační hra arsenalu ,přihraávky na jeden dotek, síla v osobních soubojích se musí líbít každému a srovnávat to s hrou hrubou hrou založenou na tvrdosti s cílem nakopnout balon nekam na soupeřovu polovinu a at s tim ten jeden útočník poradí ...no pánové srovnáváte nesrovnatelné
no tak že tento web není pouze o fotbale je pravda...jiná otázka je jestli by to tak mělo být většinou si čtu všechny příspěvky s vědomým že to sou názory na fotbal, ale číst jak se tu parta idiotů hádá to mě fakt neba arsenal hraje pěkný fotbal..sice je to tak o 2 stupně horší než minulou sezonu za flaminiho a hleba ale pořád je tam wenger který vše vylepší tak aby všechny zápasy vypadaly tak jako ten s manchesterem viděl sem to a komentář k prewiev že chtějí umlčet kritiky byl naprosto přesný...manchester hrál v tomto zápase opravdu špatně
to abych brzo očekával článek ,,Chelsea nic nevyhraje,hraje příliš hnusně, říká Fabregas"
To je až neuvěřitelný, co dokáže jeden blb dělat :)...Fakt klobou dolů. Takový naivní jedinec, který se nechá ovlivňovat médii a ještě dělá borce, se jen tak nevidí.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele