Arsenal se nevzdává naděje, rád by udržel Ødegaarda
Martin Ødegaard za sebou má hostování v Arsenalu, na přelomu května a června si splní povinnosti u norské reprezentace a už během dovolené začne řešit další budoucnost. Stále teprve dvaadvacetiletý záložník se vrátí do Realu Madrid a bude čekat na plány španělského týmu...
S Ødegaardem nepočítal kouč Zinedine Zidane, místo něho často dával šance jiným a vše vyvrcholilo hráčovým lednovým požadavkem na dočasnou změnu dresu. Hodně rychle se ozval Arsenal, kterému se povedlo vše dojednat a fotbalista za něj naskočil ke dvaceti soutěžním zápasům.
V Realu Madrid Ødegaardovi běží kontrakt do června 2023 a důležitou roli tentokráte nesehraje Zinedine Zidane, francouzský kouč rezignoval a vedení hledá jeho nástupce.
"Máme zcela jasnou představu o tom, co chceme dělat. Nejedná se o našeho hráče. V nadcházejících týdnech budeme jednat. V první řadě respektujeme to, že se jedná o fotbalistu Realu Madrid, ale i tak se chystáme na jednání," prohlásil manažer Kanonýrů Mikel Arteta.
"Snažili jsme se udělat vše, co bylo v našich silách, aby Martin mohl podávat co nejlepší výkony a to se podle mého názoru povedlo. Na klub a náš styl hry se adaptoval velmi dobře. Snad se nám povedlo zavdat mu naději a pocit, že Arsenal by pro něho mohl být tím správným klubem," doufá španělský kormidelník.
S Ødegaardem nepočítal kouč Zinedine Zidane, místo něho často dával šance jiným a vše vyvrcholilo hráčovým lednovým požadavkem na dočasnou změnu dresu. Hodně rychle se ozval Arsenal, kterému se povedlo vše dojednat a fotbalista za něj naskočil ke dvaceti soutěžním zápasům.
V Realu Madrid Ødegaardovi běží kontrakt do června 2023 a důležitou roli tentokráte nesehraje Zinedine Zidane, francouzský kouč rezignoval a vedení hledá jeho nástupce.
"Máme zcela jasnou představu o tom, co chceme dělat. Nejedná se o našeho hráče. V nadcházejících týdnech budeme jednat. V první řadě respektujeme to, že se jedná o fotbalistu Realu Madrid, ale i tak se chystáme na jednání," prohlásil manažer Kanonýrů Mikel Arteta.
"Snažili jsme se udělat vše, co bylo v našich silách, aby Martin mohl podávat co nejlepší výkony a to se podle mého názoru povedlo. Na klub a náš styl hry se adaptoval velmi dobře. Snad se nám povedlo zavdat mu naději a pocit, že Arsenal by pro něho mohl být tím správným klubem," doufá španělský kormidelník.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Arsenal potvrdil přestup záložníka Ødegaarda z Realu Madrid
20.08.2021, 09:31
Ødegaard opustí Real Madrid, jeho přestup dolaďuje Arsenal
18.08.2021, 09:20
Ødegaard bude chtít stabilitu a možnost dalšího růstu
24.03.2021, 11:48
Ødegaard se za herní praxí stěhuje z Realu Madrid do Arsenalu
27.01.2021, 13:15
Ødegaard opět na odchodu z Realu? Podle tisku požádal o hostování
20.01.2021, 12:23
Komentáře (195)
Přidat komentářKlíčove bude udržet Artetu.
To teda. Snad nám ho někdo nevyfoukne.
Nikde žádné zmínky ani drby. Vedení klubu je asi se sezónou spokojeno.
Já osobně bych nechal Artetu, aby v létě navázal na to, co začalo v zimě. To znamená, aby se zbavil dalšího deadwoodu, dotáhl ty hráče, které chce. A hlavně, aby měl s týmem konečně úplnou předsezónní přípravu.
Na jednu stranu je mi jasný, že v další sezóně Arteta nemá, kam uhnout a musí ukázat výraznější progres, ale na druhou stranu bych o případné změně uvažoval teprve v případě, když by se znovu pohyboval +- kolem 10 místa v tabulce.
Uvidíme. Ja si myslím, že Arteta bude pořád narážet do zdi. Narozdil ovšem třeba od Pirla, Arteta ví co hrát, ale nechápe že to není s tím týmem možný. Artetu mohla zkusit a myslím to beze srandy Barca, protože na něm je vidět, že hodně věcí dělá podle Pepa.
Hlavně potřebuje vyřešit ofenzivu, jelikož obranu se mu podařilo celkem zlepšit. Jako jasně, byly tam šílený minely stoperů, ale na druhou stranu pořád je to tuším třetí nejlepší obrana v PL, což o něčem svědčí.
Je mi jasný, že v obraně je třeba vyřešit post pravého beka, backup na post levého beka, eventuálně post stopera ( záleží do jaké míry se počítá s duem Saliba, Mavropanos ), ale v ofenzivě je toho za mě stále k řešení víc.
S velkým otazníkem je Auba, situace u Lacy taky není nijak jasná, Willian pravděpodobně ( snad ) odchází, k tomu situace s Odegaardem..
Všichni tři by měli odejít a zkusit to s někým jiným. Jinak to bude v ofenzívě bída dál...těžko věřit, že by najednou se v další sezoně probudili, spíš to bude horší.
On sa vraj aj reálne zvažuje. Minimálne sa jeho meno vyskytuje medzi tými 3/4mi.
Buducu sezonu to dotiahne +- na 8. miesto, stane sa legendou ArsAnalu, dostane kontrakt na 20 rokov a postavia mu sochu
Buď ho kúpme (čo neverím, že je vôbec reálne), alebo ho pošlime naspäť. Nechcem hosťovanie na ďalší rok.
Alternatív je kop., Buendía by bol super podľa mňa, Aouar má byť tento rok k dispozícii za 30m.
Trvalý nákup určitě reálný není. Real za něj bude chtít až příliš vysokou částku.
Real ho nebude chciet predat a po odchode ZZ verim ze konecne dostane poriadnu sancu ktoru si po tej sezone v RSSS zasluzil.
No uvidíme. Mne príde Odegaard ako hráč, ktorý perfektne zapasoval do Arsenalu a cítil sa v klube max. komfortne. Som fakt zvedavý, či skončí napokon v LaLige.
Tak ono při vší úctě k Arsenalu, tak tam na něj nebyl téměř žádný tlak. Nebo aspoň mi to tak přijde. San Sebastian to samé. Real je jiný level.
tak ak v 20tich rokoch dokazes na seba brat zodpovednost tak ako to robil u sociek tak si nemyslim, ze by sa mu v Reale rozklepali kolena.
samozrejme ze sa v Arsenale citil dobre ked mal doveru trenera. ja tiez nehovorim, ze by som kvoli nemu posadil Modrica, ale Luka bude mat 36 rokov a kludne by som ho posetril na 25-30 najdolezitejsich zapasov v sezone a vsetky zvysne mohol kludne zacinat Odegaard. a samozrejme kludne by vedeli hrat aj sucasne... ale tych 367 minut ktore Martin na jesen dostal vo vsetkych sutaziach bol od ZZ proste jeden velky humus.
Já nerozporuji chybu, že dostal málo minut v Madridu. Jen si myslím, že je rozdíl hrát v RS, současném Arsenalu a v tom hrát za Real. U socek měl zodpovědnost, ale taky vedle sebe neměl hráče, jako Kroos a Modrič. Každopádně si myslím, že neměl hned utíkat, protože na jaře by měl strašně moc příležitostí si zahrát. Podzim byl tragický. Hrou Realu jsem byl znechucenej. ZZ pak začal stavět pouze starou gardu a začalo se pravidelně bodovat, což mu možná zachránilo krk. Zároveň to však odepsalo mlaďochy. Na jaře jsme se dotáhli na čelo, tak už byl zase větší prostor pro mladé a své minuty dostali. Ať už vinou zranění, covidu nebo šetření sil.
ktovie ci by si tolko zahral. pozri napr. na odriozolu... ved on bol pre ZZ az 4ty pravy bek v poradi, este aj lucas a nacho mali prednost a postavil ho az ked uz nemal ziadnu inu moznost.
ja sa mu vobec necudujem ze v zime chcel odist, lebo ked sa skracovalo hostovanie u sociek tak sa pisalo ze mu ZZ nasluboval poriadnu porciu minut a na jesen s nim proste bez nejakeho zjavneho dovodu totalne vyjebal. proste nechcel dopadnut ako mariano... ten bol este rok-dva dozadu podla mna vyborny utocnik ale v poslednych mesiacoch som ho uz nespoznaval. jednoducho rok-dva na lavicke ta musia poznacit a v tomto veku Odegaard potrebuje hravat a nie cakat kym sa zrani 5-6 zaloznikov. keby na to nemal tak nepoviem pol slova, ale ked sa v RSSS dostal do zostavy roka celej la ligy, tak tam tie kvality proste su.
z toho ZZ mam proste niekedy pocit, ze ked niekomu raz neveri tak ten hrac sa moze aj na hlavu postavit. takto odpisal predtym reguilona a fakt by som nechcel aby odegaard dopadol rovnako. hlavne ze je na supiske stale isco... ten mal byt predany uz minimalne 2 roky.
Těžko říct, jestli ano nebo ne. Myslím, že měl Öde vydržet, ale nakonec asi neudělal chybu. Jsem zvědavej, kdo bude novej trenér a kdo z "odpadlíků" včetně hostovaček dostane šanci.
jj, teraz ti hraci urcite nebudu robit nejake unahlene zavery, lebo conte, raul aj pocchetino su vsetci 3 uplne rozdielni a kazdy preferuje nieco ine. snad do 1-2 tyzdnov bude potvrdeny novy trener aby mohol zacat skladat muzstvo do dalsej sezony. ked sa to riesi na poslednu chvilu tak to vzdy dopadne na hovno.
Záleží, jak se podaří posílit jiný posty. Potřebujeme RB, náhradní LB a stopera, možná útočníka? a právě ofenzivního střeďáka. Taky bych preferoval Aouara nebo Buendiu natrvalo, ale pokud se nám podaří vyřešit jiný posty a tady nám nezbydou prachy, tak klidně ještě o rok hostovačku
Přidal bych k tomu post golmana.
Tak to pouze v případě odchodu Lena a to zatim nevíme
Spíš dvojku k Lenovi. Pokud teda nezůstane Ryan.
Jo jasný, souhlas
Já bych ho nebral vůbec. Nepřijde mi to žádný zázrak. Další sice technický hráč, ale chce to do tkaničky a to rozhýbání, které jsme si od něj slibovali, moc nepřinesl. To už mi přijde ESR jako lepší hráč. Chtělo by to ale někoho k němu. Co je ten Aouar zač?
Koukám, Francouz, 22 let, dost zkušeností z L1.... Kdyby nás trénoval Wenger, tak bych řekl, že to je jasná volba. S Artetou nevím.
Problém je prezident OL, ktorý nás nemá rád a celkovo je problémový vo vyjednávaniach, a brat Aouara, s ktorým sme sa nevedeli dohodnúť už pred rokom, no.
Byl problém Aouar nebo Aulas?
A hlavně mám pocit, že Aulas nemá rád nikoho, kdo není ochotný zaplatit za jeho hráče randál.
tak, no
Ars-anál si může políbut řiť. Zas v létě můžou vyhodit 50 mega za nějakého průměráky typu Torreira či Partey a obě strany budou spokojené
Přesně, lepší koupit vyžraneho maroda za 100+ nebo průměrného útočníka za 60+. Nevím proč si Arsenal nevezme příklad z realu. Co přestup to trefa do černého.
A to je přesně váš problém, proč jste tam kde jste. Pokud chceš udržet krok s klubovou elitou, tak prostě musíš investovat do hráčů. A ano sem tam se ta investice nevrátí. Když vznikali Galacticos dvě, přišel kromě Ronalda, Benzemy, Xabiho i jistý Kaká. Stál hromadu peněz. Vyplatil se? Jasně že ne, stjeně jako Hazard ne. Ale vyhlásil by někdo ten projekt zpětně za špatný? Pochybuji. V jeho důsledku se vzápětí vyhrály 4 Ligy mistrů.
Pokud to děláš tak polovičatě jako Arsenal, kdy každé léto přivedeš fakt jednoho průměrného hráče za 50 mega, to už je fakt lepší nedělat nic. Hrál by Arsenal hůř kdyby Torreira nebo Partey nikdy nepřišli? Myslím si, že ne. Výsledky by byly podobné. Místo abyste se hecli a jedno léto investovali třeba 180 mega a koupili 3 rozdílové hráče z nichž se třeba jeden nechytne a pak 3 roky šetřili a neutráceli, tak se bijete do prsou, že nemáte zmařené investice a pak pláčete, že ten tým hraje hovno.
Tvá ironická poznámka, že si Arsenal nevezme příklad z Realu v momentě, kdy Real vyhrál 4 ligy mistrů za posledních 7 let, zatímto Arsenal nikdy žádnou a letos se ani nekvalifikoval do pohárů je fakt úsměvná Ale kdo chce kam...
Zbytečné řešit.
Tvoje řešení přestupu je na úrovni 5 tého dítěte. Takové trošku fantasy. Takhle to moc nefunguje. Chápu že fandis jiné straně Madridu ale partey nebyl v atleticu průměrný hráč to že zatím nesplatil svoji cenovku je věc druhá. Bez si raději zahrát FM
To není žádné moje řešení. Kluby investující do hráčů utrácejí ve vlnách běžně, tak proč kecáš nesmysly, že to tak nefunguje, když jsem ti dal příklad z reálného světa? Parteyho jsi zjevně a Atleticu neviděl, což chápu vzhledem k tomu, že fandíš Arsenalu a tudíš zjevně španělskou ligu nesleduješ. Žádný fanda Atletica Parteyho za klíčového hráče nepovažoval, tak jako když odcházel Griezmann nebo podobní. To mi vážně chceš namluvit, že to byla dobrá posila, která vás měla nějak výrazně posunout? Ty jo, tak kde vlastně ten Arsenal dělá chybu, že hrajou tak mizerně už tolik let?
takže tymy 3 roky nekupují a pak najednou dají 200 míčů za přestupy? a la ligu si občas pustím takže Thomase jsem občas viděl a ačkoliv je srovnani s griezmanem samozřejmně mimo tak se opravdu nejedná o průměrného hrače. Průměrny je například ceballos. Spíše jde vidět že nesleduješ Arsenal,proto pišeš tyhle nesmysly. Ale to je škoda vysvětlovat
Ano přesně tak, úspěšné týmy třeba 2-3 roky nekupují a pak najendou dají 200 míčů na přestupy. Kde jsi žil poslední roky, že tohle schéma nevidíš? Samozřejmě tím "nekupují" je na mysli neutrácí velké peníze. Přivedou-li někoho na hostování nebo sem tam někoho doplní za 10 mega nepočítám
O Parteym končím diskuzi, protože jsi ho evidentně hrávat neviděl. Vůbec nechápu, rpč se pouštíš do diskuzí o španělských hráších, když o nich nic nevíš. Ceballos, že byl průměrný? Hráč, který neměl na to, aby se udržel v prvním týmu byl průměrný? Partey samozřejmě oproti Ceballosovi byl hvězda, ale to z něj nedělá hvězdu obecně. Srovnávám je v rámci týmu.
Tak když by nebyl průměrný, tak by se v tom prvním týmu nejspíš udržel..
Ach jo
Vždyť přesně to píšu ne?
Tady jsme se špatně pochopili .. já to bral v rámci Arsenalu, zatímco Ty to bereš v rámci Realu..
ok, to beru.
první odstavec škoda mluvit
A druhý: ano ceballos je opravdu průměrný hráč, K tomu ještě simulant a zakeřná mrdka. A už se na to vyser. Tím partey x ceballos si ukazal svojí objektivitu a už se ti tady začinají vysmívat i druzí
Aha, zdá se, že jsi to zjevně vůbec nepochopil.
Ceballos je silně PODprůměrný hráč, fakt nerozumím tomu, jak můžeš o někom, kdo neměl v Realu ani na to, aby leštil lavičku tvrdit, že je průměrný. Mohl bys mě teda vyjmenovat hráče Realu, kteří jsou podprůměrná, tj. horší než Ceballos? Z logiky věci by to měla být zhruba polovina kádru.
takže hračí kteří jsou u vas na lavičce jsou samy nadprůměr až top?
co?
Hráší, kteří jsou u nás na lavičce jsou většinou podprůměr až špatní, jinak by z logiky věci neseděli na lavičce ne? A přesně takový je Ceballos, ocž krásně zapadá do toho smutného faktu, že přesně takové hráče vy přivádíte.
Nebyly peníze na posily tak se vzal na hostovani ted ho vracíme. Běžny postup.
A ještě tady píšeš o hecnuti a utratit 180 za 3 rozdílové hráče. Vy jste dali skoro 200 za 2 hráče pár prestupaku zpátky. Jeden je vyžraný a věčně zraněný a druhý je průměrný útočník s jednou opravdu podařenou sezónou. Jak píšu raději hrej FM.
Ano, my jsme dali 200 mega za dva hráče a je klidně možný, že pokud se zrealizují přestupy Mbappe, Haaland tak to bude 300 mil. za 2 hráče a co? A možná že jeden z nich zdaleka nenaváže na předhcozí výkony, přesto je to ověřená a úspěšná strategie. U vás jsem psal o 180, protože k vám by jednak hráč jako Haaland či Mbappe nikdy nešel a druhak byste za ně ty peníze stejně ani nedali, ale určitě se za ty peníze dá koupit pár kvalitních hráčů, kteří vás posunou jinam.
ty hazes miliardy jak schillerova, chtelo by to jit zpet na zem....
ty vole
200 mega za dva hráče je fakt a navíc jsem zopakoval kolegu nad tebou
180 mega je jistě částka, za kterou jdou sehnat 3 rozdíloví hráč pro klub jako Arsenal, nebo ne?
Takže jediné, co je odhad je tolik by stál Haaland s Mbappem, to jsem řekl 300. Tak mi prosím vysvětli, kolik by stáli podle tebe, chytráku, když se mám já vrátit na zem a tak moc se mýlím
K tomu "nikdy nešel" .. zajímavý, že ohledně Mbappeho se Wenger vyjádřil v tom smyslu, že byla reálná šance ho dotáhnout.
Ono celkově nikdy nejde úplně s jistotou, že hráč do klubu nikdy nepůjde.
*říct
Ano, koupili Pepeho, Gabriela, Parteyho... Za větší peníze šli Tierney, Saliba.. Předtím Auba i Laca.
Koupili hráče, na který měli prostředky a který si vyhodnotili cena/výkon jako nejlepší volby, jako v každým jiným klubu.
On ne každej má peněz na rozhazování po stamilionech eur s tím, že když se to třeba nepovede, tak stane se, no....
Ty mi čoveče přijdeš nějakej úplně deluded.
"On ne každej má peněz na rozhazování po stamilionech eur s tím, že když se to třeba nepovede, tak stane se, no...."
Prosimtě vysvětli mi jaký je rozdíl mezi přístupem utratit jedno léto stamiliony a pak třeba 2 léta šetřit a jen doplňovat hráče na hostování či z juniorky a přístupem kontinuélně každé léto utráce třeba 60 mil? Fakt mi to není jasné. To, že je někdo dobrá volba cena/výkon neznamená, že je dobrá volba obecně. Ale pokud je vašim cílem hrát o 10. místo, pak je to vpořádku.
Jenže Arsenal nemůže 2 léta šetřit, on potřebuje posilovat pořád a to dělá, tak, jak je v jeho možnostech.
Navíc že by utrácel málo se říct taky nedá, takže absolutně nechápu, co tu meleš
Že se ty přestupy ne úplně daří je jiná věc.
Hele "málo" je relativní pojem. A hlavně si furt stojím za to, že kdyby se ty peníze nevyhazovaly za průměrné hráče, kteří by v klubech, se kterými se chcete měřit (City, United, Chelsea), tak by jich pak bylo dost aby se koupil někdo fakt hodně rozdílový třeba za 80 mega.
Přestupy se nedaří, to je fakt, ale není to tím, že by ti hráči nehráli to na co mají (většinou), ale tím, že přivádíte hráče, kteří na ot nemají a mylně si myslíte, že vás někam posunou. Hotový hráč, který je hodně nadprůměrný v kvalitním klubu do Arsenalu fakt přijde zřídka, protože za něj asi nejste ochotní dát ty peníze, nebo fakt nevím. Ale vy ani nechcete. Proč mohl do United dojít zadarmo ostřílený Ibra či Cavani? Proč o takové hráče nemáte zájem?
* kteří by v klubech, se kterými se chcete měřit základ nehráli
Tyvole
Dali 70 za pepeho.
50 za parteyho.
60 za aubu.
To ze třeba nevybrali špatně je jina vec, ale penize tam perou.
A velky, to ze ty za velky penize povazujes asi jen 80+ uz je jinej pribeh, no
Že na něj reaguješ. Očividně všechno dokáže porovnávat je v měřítku Realu Madrid, to je pak těžká debata
Je to uplne wtf, no
tak naposled. Evidetně víš o Arsenalu velké hovno. Starej se o svoji la ligu a bíly balet. Zbytečně ze sebe dělaš hlupaka a pak se ti lidí smějou
Tak do toho jmenného seznamu se dá počítat i duo Ozil, Alexis, a to rozdíloví hráči byli určitě. Ale tak když někdo kousek výše píše něco ve smyslu, že do Arsenalu by rozdíloví hráči nikdy nešli, to je pak těžký :)
Prosím citaci toho, kdo tvrdí, že do Arsenalu by rozdílový hráči nikdy nešli. V opačném případě jen lžeš
protože k vám by jednak hráč jako Haaland či Mbappe nikdy nešel // nepsal si to snad? Tohle já osobně vnímám tak, že zaprvé Haaland i Mbappe jsou rozdíloví hráči ( na tom se snad shodneme ) a zadruhé tím pádem píšeš, že do Arsenalu by rozdíloví hráči nikdy nešli ..
Ano psal, ale nikde tam nepíšu o tom, že by do Arsenalu nešel žádý rozdílový ráč, to sis prostě vymyslel. Haaland a Mbappe jsou dnes možná nejlepší hráči na světě a megahvězdy - nechci teď spouštět debatu,jestli není náhodou někdo lepší a ti by do Arsenalu opravdu podle mě určitě nešli. Stejně tak jako by do Arsenalu nešel Ronaldo a Messi - to se snad taky shodneme ne? Ale to neznamená, že tam nemůže přijít nějaký hráč, který by ten klub posunul jinam než je.
Co jsem si vymyslel? Dyť to z toho slovního spojení "hráč jako" přímo vyplývá :)
A k tomu dalšímu, tak minimálně jeden z těch dvou sám potvrdil, že byl v kontaktu s Arsenalem, vše tehdy vypadalo na to, že to klapne, jenže se do toho vložil sir z Manchesteru..
Takže tvá logika je taková, že když napíšu hráč jako Mbappe či Haaland, tak sz toho vyplývá žádný rozdílový hráč na světě jo?
A jistě to krásně zapadá do diskuze, kterou tady rozjíždím, že? Celou dobu tvrdím, že Arsenal dělá špatně, že kupuje průměrné hráče místo aby našetřil na nadprůměrné a zároveň by mělo platit, že by k nim nikdo naprůměrný nešel jo?
Spíš to je o tom, že si celkem protiřečíš. Na jednu stranu napíšeš, aby Arsenal nekupoval průměrné hráče a jako protipól k tomu dáš, že hráč jako Mbappe, nebo Haaland ( tudíž dle mého vnímání rozdílový, chceš-li nadprůměrný hráč ) nikdy nešel.
A ve výsledku vlastně ani v tom "nikdy nešel" pravdu nemáš, jelikož min. hráči jako Ozil, Alexis, Auba určitě rozdíloví, chceš-li nadprůměrní jsou.
*by do Arsenalu
Ano, Ozil, Alexis, Auba jsou rozdílový/nadprůměrní hráči. Souhlas. A takové máte přivádět, ne průměráky jako Torreira nebo Partey o Ceballosech a podobných ani nemluvě. Ale pořád si stojím za tím, že megahvězdy jako Mbappe nebo Haaland jsou jinde. S Alexisem jste měli smůlu, to nemohl nikdo čekat, že půjde do kytek. Auba vás ponusul. Akorát ten Ozil byl mentalitou idiot, takže to jak dopadl, se dalo čekat.
Tak za megahvězdy bych ty dva pořád ještě úplně nepovažoval. To není nic proti nim. Za megahvězdy stále považuju Messiho či Ronalda. Na jejich řekněme "megahvězdný šmrnc" Mbappemu a Haalandovi stále něco chybí. Ale znovu říkám, to nic proti nim.
K Thomasovi a Ceballosovi .. házet ty dva do jednoho pytle mi nepřijde úplně šťastné, už jen to, že jeden je trvalý přestup a druhý pouze hostovačka svědčí o tom, že Ceballos byl pouze nouzová koupě. A Torreiru bych za vysloveně špatný nákup určitě nepovažoval..
* ne nouzová koupě, ale nouzové řešení
Ty píšeš že je to zaručeny uspěch. Ja ti ukazuji že není. Dali jste 200 mega a ti hrači vas nikde neposunuli a ani neposunou.
Vieš o tom že každý klub nemá také možnosti ako Real ? Arsenal si môže vyberať nádejných hráčov z menších klubov alebo hráčov z lavičky veľkoklubov. Čiže nejaký galacticos sú dost odveci prirovnanie
Tak ještě jednou a fakt už naposledy....
Nemluvím tady o absolutních částkách, ale o přístupu, kde jsem přesvědčený o tom, že je lepší jedno léto vyhodit v případě Arsenalu třeba 180 mil. za pořádné hráče a pak dvě léta urdžovat, než kontinuélně kupovat každé léto hráče průměrné. OK?
Ok
Tak ještě jednou a naposledy, kdyby to šlo, tak to dělá každej.
Ale Arsenal do toho pere peníze, co může, bohužel netrefuje ty správný hráče, tak musí pak investovat znovu. Navíc hráči stárnou, pak se někdo nasere, že půjde pryč, prostě těžko si řekneš, že teď 2 roky nic nekoupíš.
Vůbec tady nechápu tvoje myšlenkový pochody.
Vždy když vidím narážky typu Ars-anál, tak se mi ježí vlasy. To je na úrovni šimpanze po lobotomii.
Komolení jmen/názvů frčelo tak ve 3. třídě ne? Achjo...
Zavri si kanal GolASSo
Spolužák?
Jak ho vlastně fans Arsenalu hodnotíte? Co jsem viděl, tak nenadchne, neurazí, ale dávat za něj nějakou raketu mi přijde nesmyslné.
Mám z toho podobné pocity, ale byl u nás krátce a věřim, že kdyby se víc sehrál a zvykl si, tak by mohl ukázat ještě víc. Ale jak píšeš, raketu bych za něj dávat nechtěl a naštěstí na to ani nemáme
tak nejak. Technicky dokonalý, elegantnný, šikovný, ale že by to bol nejaký zázrak si tiež nemyslím. Určite ale posila pre náš káder tho. Keby bolo možné kúpiť ho za 40m, tak som za.
No tak právě těch 40m mi za něj přijde prostě hodně. V budoucnu možná tu cenovku mít bude, ale nepřijde mi, že by takovouhle cenu za ten půl roku ukázal. Když ještě vezmu v potaz, jak šly všechny ceny hráčů dolu
vzhľadom na jeho vek, schopnosti a hype si myslím, že 40m by bol celkom bargain
ideál pro všechny tři strany
Jako přijít uprostřed sezony na hostování do jiné země a okamžitě se chytit a podávat kvalitní výkony, to není jen tak ízy pízy. Odegaard se dá hodnotit jen pozitivně, hodně nám pomohl. Pak se bohužel zranil a zas to šlo do kytek, protože Arteta začal vymýšlet.
Kdyby nestál megaranec, tak bych ho bral všemi deseti. A to ani nejsem žádný jeho fanda.
Mohl by mi někdo z fans Gunners popsat Xhaku? Od přestupu do Arsenalu jsem ho na klubový úrovni neviděl a prý o něj má AS zájem. Díky moc předem.
Zkepsil sa, ale stale pomaly nedynamicky, ideal pre taliansko... Berte si ho a prihodte proviziu za Mikiho
A jako bonus můžou přihodit Pellegriniho :)
Nesahat
Díky.
"pomaly nedynamicky, ideal pre taliansko"
Pre mna za mna sa aj docuraj smiechom inkontinent, ale preco veterani mieria hlavne do Talianska?
A hrá sa tam catenaccio!
S niečim podobným tam nedávno Conte vyhral titul, takze
neobratný, pomalý, otáča sa okolo svojej osi v rovnakom intervale ako Mesiac, pravou má problém prihrať, ľúbi zákerné fauly a kokotiny pred šestnástkou, ale zasa vie zahrať aj geniálny zápas, má skvelé dlhé pasy, vie dobre vystreliť a keď sa mu darí, tak má na hru silný vplyv v dobrom slova zmysle. Ak nám zaňho dáte 30m, tak som za nech ide.
Četl jsem o něm, že je to trochu takovej bad boy na hřišti i mimo něj, s výkyvama. Ale Mourinho by ho možná dokázal dostat do latě a vytáhnout z něj maximum. Zatím se spekuluje o částce 25 mega, kterou chce Arsenal a 15 s bonusama, kterou je ochotný dát AS. Tak uvidíme. Někdjo takovej ale tý naší záloze dost chybí.
On už není žádný bad boy, letos neměl snad žádný zkrat a byl to náš nejlepší hráč ve středu pole. Sice je pomalý a občas hloupě ztratí balón, ale pokud vedle sebe bude mít běhavého pomocníka, tak budete spokojení. Hraje výborně pozične, zapracoval nad defenzivní stránkou své hry, a tak jak psal Chobot - má super dlouhé pasy a umí dobře vystřelit, já proti němu letos nemám vůbec nic, a je mi to i docela líto, že chce odejít.
Teoreticky by vedle sebe měl Veretouta, to je přesně ten běhavej záložník, dynamickej, s plícema za pět hráčů. Tak uvidíme. Nevíš, kolik bere?
Kolem 150k týdně.
Nebo taky Cristanteho . A všichni se budou divit, proč to nefunguje, až nás Spezia zase bude drtit ve středu hřiště pressingem a pohybem
O něj prý má zájem Gattuso, tak snad....
ježiš já jsem úplně zapomněl, že Vás bude trénovat Mourinho tak to nemá smysl mu moc kupovat posily podle jeho gusta, když se jich pak za rok a půl budete složitě zbavovat..
Ale DDG by mohli
Zrovna Xhaka by byl dobrá posila, jeho styl hry podle mě přibývající věk moc neovlivní, protože na rychlosti nestavěl nikdy a Itálie mu může sedět.
v taliansku bude kral
Do Itálie ideální hráč. Nejspíš na tu pozici tvořivějšího DM.
Xhaka není žádná megahvězda, má své limity, ale pořád je to prostě jasný nadprůměr. Dříve s ním byl problém, že měl hloupé zkraty, co se týče ztrát míče před vlastní brankou nebo blbých faulů. Ale udělal v tomhle ohledu pokrok, naučil se faulovat daleko chytřeji (a méně díky lepší poziční hře) a i těch ztrát míče měl minimum. Je to ohromně pracovitý hráč s excelentní kondicí - sice na něj kdekdo nadává, že je pomalý, ale už se neocení, že nebývá skoro vůbec zraněný (každou sezonu v AFC odehrál cca 3500 minut nebo více) a vůbec na něm nepoznáš, že hraje třetí zápas za týden atd.
Je to taková ta klasika, že ho většina fandů Arsenalu nemůže vystát, protože to není nový Vieira nebo Cesc, ale během jeho působení se v klubu vystřídali čtyři trenéři a všichni ho takřka permanentně stavěli do základu + když občas chybí, tak je to na hřišti znát. Jestli se v Itálii dařilo/daří v Laziu obdobně nenáviděnému Lucasovi (který je imo limitovanější než Granit), tak Xhaka bude v Itálii válet.
Super, moc díky za tenhle detailní vhled.
Se spanelskym kormidelnikem Artelou se barka Arsenal miri pekne rychle ke dnu!
*řítí
kudy? řití?
Bych si hleděl svojí Barky . Pořádáte ještě ty kurzy finanční gramotnosti?
Myslis kterak se stali nejhodnotnejsi znackou ve sportu?
Ten už jsem viděl , ale teď jsou prý nějaké nové
Liverpool expect to complete the transfer of Ibrahima Konate in next 48-hours. Agreements with player on personal terms and also RB Leipzig now in place. Exit clause value is £36m.
Paul Joyce. Solidni zacatek prestupaku, ne ze ne. Jsem zvedavej na tu nahradu za Giniho, Bissouma pry neni nas cil. Spekuluje se Neuhaus, Aouar, Tielemans... tipnu si ale, ze to bude pro zmenu nekdo, o kom se vubec nemluvi. A do utoku vubec netusim, ale na Mbappeho nebo Sancha muzem bohuzel zapomenout
Tielemans je vůči ceně podle mě nereálný. Aouar je výhra léta v poměru cena/kvalita, tady bude boj.
Zajímalo by mě, pokud bude inter prodávat, kolik by chtělo za lautara.
Konaté super, hlavně at není skleněný.
Ale je Aouar náhrada za Giniho? To by byl spíše ten Neuhaus, ne? Což by podle mě byla i lepší volba celkově teda..
Neuhase jsem neviděl nemůžu soudit.
aouar je uplne iny typ hraca preboha a tielemans na predposledny rok zmluvy takze tiez nebude stat 100 mega
Však nikde nepíšu že není . Ja bych i přivítal i někoho kreativnějšího pokud fab a hendo vydrží zdravotně. Dva roky smlouvy ještě není málo a když připočteme že hraje v lestru tak tipuju že pod 45 nepůjde. A můžeme se bavit o kvalitě jaké má, ale prostě poměr cena kvalita bude v live vždy první priorita a tím pádem pochybuju že tolik za záložníka dáme. Žádné utrácení nepředpokládám a pokud jsme dali 36 za stopera a je třeba hlavně někoho do útoku tak to moc růžově při cm nevidím.
Konate prešiel zdravotnou prehliadkou, tak dúfam ze fakt nebude dasli lazar stopér u nás.. Kvalitu rozhodne ma na to byť super player.. Bissoumu by som bral, ale aj tie ostatne mena sú super, hlavne by sme do stredu mali aj niekoho kúpiť, žiaľ na Keitu ani už Oxa sa nedá spoľahnúť...do útoku vraj niekto len ak odídu Shaqiri a Origi, čo sa ale asi stane
Podla mna nie je sanca, aby Shaqiri a Origi uz teraz neodisli . Musia.
Ja verim tomu, ze do utoku pride niekto fakt zaujimavy.
No uvidi sa podla ponuk, ak bude zaujem prevazne z Talianska tak mozeme cakat len hostovacky s tym, ze ich mozno kupia
Ja si myslim, ze Origi skonci v PL a Shaqiri ...no to Taliansko by mi k nemu asi aj sedelo.
Do útoku Raphinha
Můžeš mi toho Neuhauser a Aouara nějak popsat, vůbec je neznám a ano moje chyba.
Jinak z toho Konateho nemám dobrej pocit vzhledem k zdravotní historii.
Ten Neuhaus sa celkom spomina, no tiez o nom nic neviem, tak sa pripajam k ziadosti o popis .
Sorry, nijak vic nez z youtube je neznam. Na fotbal mimo PL nekoukam
Aouar je golovejsi torreira s asi lepším leadershipem, nevím, co na něm každý vidi.. Z Lyonu už bych ze zálohy radši bral caquereta, který je mladší, levnější a imo zajímavější.
Jedinej fotbalista v tom tymu, takze snad nezustane.
Zůstane a jako bonus pro Real Arsenal vykoupí Balea.
Vykoupit ho může, ale Bale by za ně nehrál.
jasně
Pravda, simpanz jeste zadnej za Arsenal nehral
ten už na to nema
jj preto by bol váš druhý najlepší strelec v tejto sezóne PL s 11 gólmi
nebyl přes wildu by se do sestavy nedostal
Konečně backup na levýho beka.
Konaté oficialne u nas.
doma?
timmyyyyyyyyyyyyyy
Jestli je u vás doma, tak mu to rozmluv, protože už máme skleněnku Matipa a Gomez taky není žádný Iron Man
tak cílem pro tohle léto by mělo být hlavně pročistit kádr a zredukovat výdaje na platy. Vzhledem k tomu, že se nebudou hrát evropské poháry, tak ani moc příchodů být nemusí, jen to chce TOP kvalitu na posty, kde nás bolí pata. Za mně ideál následující změny:
brána:
Leno - nechat
Ryan - pokud bude za přijatelnou cenu, tak přivést jako dvojku
Runnarson - pokud bude zájem, nechat odejít i zadarmo, popř. hostování
obrana:
Bellerín - prodat za každou cenu. Otázka je, kdo ho koupí a za kolik. Vzhledem k té raketě, co bere, tak si myslím, že nějaké částky za 30 mega, jak si mnozí malují, jsou úplně mimo realitu.
Cokoliv nad 15 mega (všechny částky v euro) vzít a poslat pryč s mašličkou
posila na RB - ideálně Lamptey nebo Aarons, popř. někdo z Bundesligy/Ligue 1
Soarés - bere 80k, smlouva do 2024 - typický deadwood. Alespoň když nastoupí, tak hraje celkem solidně, nenadchne, nezklame, smířil bych se s ním i jako backupem na RB, popř. LB
AMN - v případě dobré nabídky prodat, dobrá nabídka je cokoliv nad 15 mega
Holding - ideálně prodat, protože na základ nemá, ale realita je taková, že zůstane
Chambers - prodloužil bych mu smlouvu a zkusil ho na stoperovi, kde vyniknou jeho přednosti
bohužel, Arteta ho tam za celou dobu nezkusil a na RB je na tom jako Soarés - nenadchne, nezklame, byť střílené centry má dobré. Takže buď prodloužit nebo prodat
Saliba - dát šanci, neposílat na hostování, jinak to bude děsný provar
Gabriel - tam je to jasné
Pablo Marí - zůstane
Tierney - další jistota
Kolašinać - pustit pryč, klidně zadarmo
příchod back upu na LB - nejspíš Bertrand zadarmo, snad mu nepřepálí smlouvu a plat (ideálně max na 2 roky a do 60kpw
záloha:
Torreira - prodat, Arteta mu očividně nevěří. Hlavně ne do Bocy vyloženě pod cenou, to radši so Serie A, pokud bude zájem. Cítím tak 15-20 mega may
Guendouzi - prodat, ale cenu čekám nízkou, podobně jako u Torreiry, 10-15 mega max vzhledem k hlavě
Willock - prodat, dokud má vyšponovanou cenu. Do našeho stylu se nehodí, peníze za něj b se náramně hodily
Xhaka - za mě nechat, letos hraje výborně
Thomas - zůstane
ESR - prodloužit smlouvu
Elneny - nechat jako backup, smlouvu neprodlužovat nebo max o rok
příchody 2 hráčů nutnost - jeden CM, druhý AM
ideál Odegaard a Auoar, pokud by byli za přijatelnou cenu (40 a 30 mega)
útok:
Auba - neprodejný, nechat
Laca - buď prodloužit o rok nebo prodat a přivést náhradu
Pepé - nechat
Saka - prodloužit a nechat
Willian - pokud bude chtít rozvázat smlouvu a odejít zadarmo, tak pustit, jinak se ho nezbavíme
Nelson - prodat
Martinelli - nechat
Balogun - dvojka na hrot nebo poslat na hostování
kdyby tohle vše vyšlo, tak by sestava mohla vypadat následovně:
Leno/Ryan
posila/Soarés, Saliba/Chambers, Gabriel/Mari, Tierney/Bertrand
Thomas/Elneny, Xhaka/Auoar, Odegaard/ESR
Pepé/Saka, Laca/posila/Balogun, Auba/Martinelli
více bych do toho nesahal, na PL více hráčů netřeba, vyvážený mix mládí a zkušeností
chce to jen top posily na RB, CM a AM
v případě úsporného režimu nechat i univerzály typu AMN a nepodepisovat Bertranda, ale nechat Saku na LB, ale vzhledem k náchylnosti Tiernyho na zranění bych viděl radši někoho přijít
Vidím to dost podobně. Hlavně v tom, že je potřeba přivést jenom špičkové hráče na nejbolavější místa.
Golmani - souhlas. Ryana bych si nechal. Prej je náš fanoušek.
Obrana - Holdiniho nechat na úkor Marího. Jinak souhlas, i s posilama.
Záloha - Nejsem si jistý těma cenovkama za Odegaarda a Aouara. Podle mě budou každá aspoň o €10M výš. A Willockovi bych šanci dal. V Nových Zámkách se chytil a je to furt odchovanec, kterého u nás jako druhosledového hráče uvidím daleko radši, než nějakého žoldáka odjinud. Xhaka se skutečně zlepšil, ale pokud by za něho bylo AS ochotno dat 25 + 15 v bonusech, tak taky zabalit do dárkového balení a poslat do Itálie. Vydělané prostředky pak investovat do Bissoumy.
Útok - Lacu mám rád, ale měl by odejít. Podle mě ta jeho těžkopádnost začne být jen horší a horší, čili dokud jsme za něj schopni něco vyinkasovat, prodejme ho. Jinak souhlas. Nějaký favorit na hrot? Je trochu problematické, že by bral minuty Martinellimu a Balogunovi, ale upřímně, jestli chceme zase hrát o poháry, tak se na ně nemůžeme spoléhat. Martinelli vypadá fajn, ale jako hroťáka ho prostě nevidím. A Baloguna jsem v pořádném zápase snad ani neviděl ...
Saku na LB prosím ne. Maximálně jen když hrajeme do plných a potřebujeme mět na hřišti co nejvíc ofenzivních hráčů.
Arteta bude chtít 2 levonohé stopery, takže Marí zůstane. Navíc pochybuji, že by měl někdo o něj zájem
Odegaard a Aouar píšu ceny max. Když budou chtít více, tak se zaměřit na jiné hráče. Myslím, že letos bude k dispozici spousta kvalitních hráčů za skvělé ceny, protože kluby mají dluhy a budou muset prodávat. Real potřebuje prachy na Mbappého, takže nakonec by na 40 mohl kývnout a Lyon přišel v posledním kole o kvaldu do LM, takže tam bude taky výprodej
Lacu bych taky pustil, ale ze současného kádru je to jediný hráč, který umí zahrát na hrotu a zády k bráně. Navíc je dokáže vyslat slušné míče za obranu na nabíhající křídla. Martinelli hrot není, měl by se střídat s Aubou na křídle. Na hrot nevím koho za Lacu, spekuluje se snad jen o Edouardovi z Celticu, který by mohl být cenově dostupný a platově by měl být taky OK(rok do konce smlouvy)
Jojo, jakmile jsem dopsal svůj příspěvek, tak jsem si uvědomil, že Auba (ačkoli ho tam mám pořád nějak zafixovaného) je na hrotu k hovnu a Laca je tedy naše jediná špica. Tak či tak bude muset ale nejpozději za rok špičkový hroťák přijít.
Arteta bude chtít 2 levonohé stopery
zdroj?
guru Guardiola a zdravý rozum
Odegaard za 30-40mega? to nezní moc realisticky
Lamptey by stál min 25-30m eur
Prodej Torreiry bude hodně velkej oříšek, když chce jen do Bocy J.
Xhaka prý chce odejít do AS, kam si ho vydupal Mourinho?
Odegaard zas taková superstar není, takže cokoliv nad 40 bych do něj neivestoval. Ono, zas tak horkým zbožím na přestupovým trhu nebude, protože v PD je neprodejný, V Ligue 1 má na něj jen PSG a to jej nepotřebuje, v Seria A tolik za něj nikdo nedá, v Bundeslize má na něj jen Bayern, popř. BVB, ale ani jeden jej nepotřebuje a zbývá PL, kde kluby ze špičky ho opět nepotřebují, takže Real bude v létě před volbou nechat v kádru a dát mu důvěru a nebo prodat, a tam zkrátka nikdo více než Arsenal nedá. Torreira půjde pod cenou, to je jasné, ale zase nedělat charitu a nepouštět do Bocy, protože tam chce. Xhaku prodat jedině, pokud bude vyhlédnutá adekvátní náhrada za přijatelnou cenu. Pokud by se realizovala dvojka Odegaard a Aouar, tak by odchod Xhaky tolik bolet nemusel a chtělo by to pak nějaký kvalitní backup na CM, ideálně leváka
jinak ceny přes léto nehorázně spadnou. Spousta hráčů půjde zadarmo, aby kluby ulevily napjatém rozpočtu na platy, protože hráči typu Bale, Umtiti, apod. jsou i zadarmo drazí a budou chtít dodržet štědré smlouvy. Třeba takový Coutinho, fanoušci Barcelony si myslí, jak půjde za 40-60 mega, ale realita bude taková, že když si ho nechají, tak musí doplatit Liverpoolu bonus 20 mega za odehrané zápasy, má megaplat, dlouhodobé zranění, takže když se nechaj vycukat, tak na podzim ho rádi pošlou na hostování, když mu někdo zaplatí plat na rok. Na trvalý přestup ho tak klidně pustí za 20, protože se tím zbaví i závazků do budoucna. Jediný, kdo je bude moci zachránit, je nějaký bohatý klub druhého sledu typu Everton, který si bude chtít zvýšit prestiž
Myslím, že vám v případě Odegaarda moc nepomohlo odvolání Zidana, který ho opomíjel. A jak to bude u nového trenéra těžko říct...ale i tak, pokud ho koupíte jen za 40, tak to bude super kauf, který vám budu závidět.
Ceny možná trochu spadnou, ale nemyslím, že to bude až tak drastické
Jinak Coutinha mi vůbec nepřipomínej Jak dokázala Barcelona takhle zkurvit hráče, který, když přišel tak patřil do top10nej aktivních fotbalistů A to i přesto, že Live jeho odchod paradoxně hodně pomohl (z jeho prodeje koupili VVD a Alissona)...Jestli chudák skončí v Evertoně, tak mi ho bude regulérně hodně líto
Btw jaký máš názor na Emery vs Arteta (podle mě je Emery úplně někde jinde)
Emery je celkově lepší trenér, ale jinak jsem rád za Artetu. Přeci jen, morálka týmu se dost zlepšila a dostali šanci Saka s ESR a Xhaka se herně také zvedl. Když pominu nepovedené přestupy jako Willian dané zčásti omezenými financemi a vlivem Sanllehiho, tak si ještě jeden přestupák šanci zaslouží. Ono od prosince to výsledkově tak zlé nebylo, takže pokud bude mít k dispozici pořádné AM, tak to klidně příští rok TOP4 být může
To bych těm lemplům snad zase začal fandit.
Podle mě backup LB je prostě nutnost. Tierney má zatim potíže se zraněními. Cedrica tam očividně dávat nechce a cpát tam Saku je prostě hloupost, přestože tam ve vhodných zápasech umí zahrát.
U RB je to složitý. Máme momentálně dá se říct 3 RB, když přimhouřim oči tak 4. Bellerin, Cedric, Chambers a AMN a ani jeden neukazoval, že je dostatečně dobrý, aby měl úroveň na top4. Cedrica bych se zbavil, pokud to jen trochu půjde, protože stejně upřednostňoval Chamberse, ale AMN je pro mě záhadou. Přišlo mi, že má potenciál, ale nehraje dostatečně a pokaždý na jiný pozici. Sám má představu asi o CM, ale hraje u nás všude jinde než tam.
U Lacy je problém, že jen o rok prodloužit chtít nebude, ale já bych se ho nezbavoval.
Torreira i Guendo za 15m by byla hrozná škoda, ale asi si nemůžem vyskakovat. Guendo věřim, že bude dobrej, až se uklidní, jestli někdy.
Je mi líto, že jsme některý hráče zabili. Zůstali u nás a nehráli, ale na hostování nešli jako třeba Nelson, klidně i ten Balogun mohl jít. Eddie to samý, když v druhý půlce v podstatě nehrál
Môj pohľad by bol takýto :
brána:
Leno - nechat...OK
Ryan - pokud bude za přijatelnou cenu, tak přivést jako dvojku...OK
Runnarson - pokud bude zájem, nechat odejít i zadarmo, popř. hostování...OK
obrana:
Bellerín -nechať ako backup,radšej predať Soaresa,Chambersa a AMN
posila na RB - Aarons alebo Denzel Dumfries
Soarés - bere 80 k, predať,cca 5 mega
AMN - prodat, dobrá nabídka je cokoliv nad 15 mega...OK
Holding -predať,cca 15-20 mega...ak je to možné, kúpiť Bena Whitea,alebo Duje Caleta-Cara...
Chambers - predať,cca 15-20 mega
Saliba - dát šanci, neposílat na hostování, jinak to bude děsný provar...OK
Gabriel - tam je to jasné...OK
Pablo Marí - zůstane...OK
Mavropanos - predať,cca 5-10 mega
Tierney - další jistota...OK
Kolašinać - pustit pryč, klidně zadarmo...OK...alebo spolu s Mavropanosom, prípadne aj s Guendouzim, vymeniť za Matthiasa Gintera...
příchod back upu na LB - nejspíš Bertrand zadarmo, snad mu nepřepálí smlouvu a plat (ideálně max na 2 roky a do 60kpw...alebo van Aanholt...OK
záloha:
Torreira - prodat, Arteta mu očividně nevěří. Hlavně ne do Bocy vyloženě pod cenou, to radši so Serie A, pokud bude zájem. Cítím tak 15-20 mega may...chcela ho Fiorentina,a vraj ho chce aj Gattuso...OK
Guendouzi - prodat, ale cenu čekám nízkou, podobně jako u Torreiry, 10-15 mega max vzhledem k hlavě...chce ho Marseille...OK...za neho do tímu radšej Azeez...
Willock - prodat, dokud má vyšponovanou cenu. Do našeho stylu se nehodí, peníze za něj b se náramně hodily...OK
Xhaka - ak ho Murko vehementne chce,tak predať,cca 20 mega...jeho nástupcom,by mohol byť Berge...
Thomas - zůstane...OK
ESR - prodloužit smlouvu...OK!!!
Elneny - nechat jako backup, smlouvu neprodlužovat nebo max o rok...OK
příchody 2 hráčů nutnost - jeden CM, druhý AM
ideál ale Bissouma a Buendia...
útok:
Auba - predať/darovať...ak sa pohnú škatulata,a Mbappého vezme Real,a Icardiho trebárs Chelsea,tak motyka môže vystreliť...alebo Juve predá Ronalda...kúpiť Patsona Daku...
Laca - prodloužit...je bojovník,na rozdiel od Aubu...
Pepé - nechat...OK
Saka - prodloužit a nechat...OK!!!!
Willian - pokud bude chtít rozvázat smlouvu a odejít zadarmo, tak pustit, jinak se ho nezbavíme...OK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nelson - prodat...OK
Martinelli - nechat...OK!!!
Balogun - trojka na hrot,alebo na krídlo...
Nketiah... predať,alebo podľa špekulácií,použiť v rámci výmeny za Bissoumu...
kdyby tohle vše vyšlo, tak by sestava mohla vypadat následovně:
Leno/Ryan
Dumfries/Bellerín,White/Saliba, Gabriel/Mari, Tierney/Bertrand...
Thomas, Bissouma,Berge,Azeez...Buendia/ESR...
Saka/Balogun,Daka/Laca, Pepé/Martinelli
více bych do toho nesahal, na PL více hráčů netřeba, vyvážený mix mládí a zkušeností
chce to jen top posily na RB, CM a AM...OK
Trenér Barcelony Ronald Koeman skončil v nemocnici poté, co dostal záchvat úzkosti. Informaci potvrdil prezident Joan Laporta. "Už je ale v pořádku, hovořil jsem s ním," uvedl Laporta. V posledních dnech a týdnech se spekuluje o tom, zda Nizozemec Koeman povede tým i v příští sezoně.
Ako poslednou vetou spraviť z tragedie vtip
Příští týden oznámíme Guardiolu
xhaka, guendouzi, willian out - to by bol snovy zaciatok prestupaku
Pak snad i Lacazette, Nelson a AMN, že?
Rozloučil bych se se všemi šesti, pokud by za ně přišly aspoň trochu normální nabídky. To samé Torreira, Willock, Kolašinac. Uvidíme co Bellerín, toho by mi už bylo fakt líto, ale dalo by se to pochopit.
az na amn a nelsona a willocka, suhlas so vsetkym, ale asi pojdu aj ti - hlavne prvi dvaja, skoda
AMN nepředvedl nic moc ani ve WBA, ale i tak bych si ho klidně nechal místo Cédrica. Jenže jestli chce pravidelně hrát, tak u nás nezůstane. Nelson těžko říct, Arteta mu v podstatě nedal čuchnout. S tím už asi nepůjde nic dělat, bude chtít za každou cenu odejít.
Willock má teď cenu vyšponovanou na maximu, dalo by se za něj utržit solidní částku. Do Artetovy hry nezapadá. Kdybychom Artetu vyrazili, tak jsem pro, ať zůstane, ale takhle? Jestli za něj přijde hezká nabídka, je to obdobná situace jako Iwobi.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele