Atlético věnovalo výhru a první místo zesnulému Aragonésovi

03.02.2014, 13:03
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (120)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Česká liga na tom není tak špatně, když dokázala Plzeň, aby se ji první tým španělské ligy díval na záda.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

lol

atletico na plzen poslalo kombinaci nahradniku a junioru...

Reagovat
smazaný uživatel

Volba Atlética, klidně mohlo tu jedenáctku nahradit delfínama a dalšíma veselejma zvířátkama a výsledek utkání by byl hodně podobnej, ne-li stejnej. Tehdy byla Plzeň mašina, drtila všechno, co se jí postavilo do cesty a šla si suverénně pro titul i za vítězstvím v Evropský lize. Až Turci se postarali o obrovský překvapení a ubetonovali s Plzní remízu a senzačně přes ně postoupili, načež samozřejmě hned v semifinále vypadli a názorně celému světu ukázali, že na úkor Plzně rozhodně neměli postupovat.

Ale to je minulost, nejsme Sparta, tudíž hledíme vpřed a suverénně stahujeme náskok na první místo a tím i na účast v Lize mistrů, ve které bude všechno kromě finále neúspěchem.

Reagovat
smazaný uživatel

jj, urcite klobouk dolu pred plzni, ze dokazala to, co dokazala, ale myslim, ze kdyby tehdy nastoupili falcao, arda turan a dalsi hvezdy mezinarodniho formatu, tak by vysledek vypadal jaksi jinak. nemluve o tom, ze v madridu se stejnejma nahradnikama plzen stejne prdla. ostatne kdyby za atletico pravidelne hralo to, co proti plzni, tak hraje ve spanelsku mozna tak lepsi stred tabulky...

Reagovat
smazaný uživatel

Aby ses neposral, že domácí klub porazil tvoje Atletico..jednou to přebolí, neboj

Reagovat
smazaný uživatel

aby se domaci klub neposral, ze porazil nahradniky...

rikam, mne je to putna, plzni to jako cech hodne preju a na okolnosti se historie ptat nebude. jsou tam ale urcita hlediska, ktera je treba v pripadny diskuzi zminit. kdyz tam nekdo pise, ze plzen dokazala, aby se ji prvni tym spanelsky ligy koukal na zada, tak je treba dodat, ze konkretne ten tym, kterej se plzni koukal na zada, by spanelskou ligu nevedl ani omylem...

Reagovat
smazaný uživatel

to uz bych spis vytahnul tu neapol, nez se tu ohanel atleticem...

Reagovat
smazaný uživatel

Proti komu Plzeň hrála? Proti Atlétiku. Jak to skončilo? Atleti prohráli. To že to Simeone poskládal takhle je čistě jeho volba, A tým nejni jen o jedenácti hráčích

Reagovat
smazaný uživatel

"...když dokázala Plzeň, aby se ji první tým španělské ligy díval na záda."

znovu rikam, ze to, co plzen porazila, by spanelskou ligu nevedlo ani ve snu, pravdepodobne by to nehralo ani kolem patyho mista...ale uz me to fakt unavuje...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Btw, to mi připomíná, že poslední tým španělské ligy nasolil 6:0 jednomu z nejlepších u nás

Reagovat
smazaný uživatel

Jablonec je z jinýho světa.

Reagovat
smazaný uživatel

keby atléti vyhrali priméra division to by bola paráda

Reagovat
smazaný uživatel

nemam nic proti Realu ani Barcelone, ale tento rok bych to Atletiku doprial ...

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
Darren Fletcher

a po sezóne priviedli naspäť Nanda

Reagovat
smazaný uživatel

tak ono je to celkem pravděpodobné. José může zatoužit po Costovi a proběhne výměna : Torres + cash. A vidět zase spolu v jednom týmu Villu a Fernanda by bylo příjemné...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
cristiano.K.

* před třemi lety

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

na jar odpadnu , doplatia na uzky kader

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ani bych neřekl, že mají úzký kádr. Možná v obraně nemají moc variant, ale v záloze a v útoku mají kvalitních hráčů dost.

Reagovat
smazaný uživatel

To je strašná vzpruha pro milovníky španělské ligy a vášnivé diskutéry o tom, že tato liga není jen o dvou týmech...po nějakých šesti letech můžou aspoň na pár kol tvrdit, že je to liga tří týmů...

Reagovat
iamek

Tak jako v kazde evropske lize.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Darren Fletcher

neviem ale nebola serie a niekedy davno taka megavyrovnana? ako decko si pamatam dva rimske, dva milanske + turinsky klub a kazdy z nich mohol vyhrat titul.... aj ked mozno sa takto naraz silni nestretli

Reagovat
smazaný uživatel

serie a je top nech si vravi kto chce čo chce nepodliehaju pravidlam a hraju si svoje ...stare a poloprazdne štadiony? ...ok ale je na nich lepšia atmosfera ako na 90 000 nou žumpe ... Real a barcelona su už čisto komerčne kluby nazval by som to takto žiju už len s popularity a komercie a to ich drži a aj vždy bude držať tak vysoko a rozdiel medzi nimi a zvyškom sa bude pri tomto smere futbalu len navyšovať.

Reagovat
X-bano-X

Ideálne je najprv sa naučiť pravopis a potom tu vypisovať o žumpách

Reagovat
madridcan

Real ma vybornu atmosferu a jeho fanusikov bolo pocut aj na slavnom Old Trafforde. Teraz, ked sa Ultras Sur podelili, tak je na Santiago Bernabeu vynikajuca atmosfera o ktorej sa bude moct presvedcit v derby v stredu alebo v sobotu proti Villarealu. Seriu A by som velmi s fanusikmi neriesil. Ked som videl naposledy vacsi zapas-Lazio-Inter, tak ten stadion bol hadam poloprazdny a atmosfera teda nic moc aj ked nepochybujem, ze pri derby alebo vcera pri Juve-Inter bola atmosfera vynikajuca.

Reagovat
indy

paradoxneje, ze aj napr fans Barcy v oboch finale LM suverenne prekricali bajnych fanusikov United, no na Nou Campe je to co sa tyka fandenia snad horsie ako na Pasienkoch

Reagovat
alcantara

Neni to paradoxne, Boixos Nois maju zakazany vstup na stadion, fandovia sa tam tak nedostanu a Camp Nou je plny divakov a turistov.

Reagovat
indy

o tom zakaze viem, no ako je potom mozne ze pocas tych finale sa zrazu fandit vedelo ? lebo ak dobre uvazujem tak distribuciu vstupeniek rozdeluje klub a ked je ktosi neziaduci na Nou Campe, tak by nemal dostat listok ani na vyjazd

Reagovat
madridcan

Ja si myslim, ze to nie je taky problem ak zakaz plati iba na Camp Nou.

Reagovat
X-bano-X

Nie je to tak.Boixos Nois majú zákaz len na NC. Bežne sú na vonkajších zápasoch a je ich aj celkom počuť.

Reagovat
Kily

ale část z nich i tak na domácí zápasy chodí nebo ještě nedávno chodila, co jsem nedávno četl

Reagovat
X-bano-X

Tak to neviem, nakoniec keď tam prídu "v civile" je to možné, predsa len tie kontroly nie sú nejaký top. Ale vlajky som nejak nepostrehol.

Reagovat
madridcan

Barcu nesledujem az natolko casto, aby som vedel analyzovat amosferu, ale mate to tam hrozne, ale to je tym, ze nemate fanklub ako pise nadomnou kolega. Co som naposledy zachytil poriadnu atmosferu, tak to bolo v odvete s nami po tom incidente co Pepe slapol Messimu na ruku. Vtedy to tam Pepemu fanusikovia dobre osladili. Ale myslim si, ze ak ide o nieco velke, tak sa u vas fanusikovia vedia spojit ako napriklad proti AC Milan, ked ste mali dohanat dvojgolove manko alebo proti Chelsea.

Reagovat
indy

to sa teda mame cim chvalit, ak je poriadna atmosfera na stadione 3x za sezonu...

Reagovat
madridcan

Ved nemate. Tym ste vseobecne znamy.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl jsem hodně překvapený, jak se v sobotu fandilo na Castille. Těch fans tam pochopitelně nebylo nějak moc, ale byli slyšet, nezastavili se a občas mě to až rušilo, protože na tohle u poklidnýho sledování Realu nejsem zvyklej . Ale zaslouží . Trochu to připomínalo ten náš zápas na Old Trafford.

Reagovat
Diego2

V tom pripade je BL a Seria A liga jednoho tymu?

Reagovat
madridcan

Tej Bundesligy je velka skoda. Pred touto sezonou som sa hecoval sledovat viac zapasov nemeckej ligy, ale to uz ani nema velky zmysel.

Reagovat
smazaný uživatel

Za posledních pět sezon, kdy na prvních dvou místech skončily v PD vždy jen Real a Barcelona, skončilo jak v BL, tak v SA na prvních dvou místech pět týmů...o čem to tedy vlastně mluvíš?

Reagovat
smazaný uživatel

a co to meni? pokud tomu poradne rozumis, tak si uvedomis, ze vubec nic...

Reagovat
smazaný uživatel

Tady není čemu rozumět, to jsou holá fakta...já jen, že je dobře, že se milovníci a obhájci této ligy konečně dočkali...uvidíme na jak dlouho...

Reagovat
smazaný uživatel

dockali ceho? ta liga jde milovymi kroky do prdele a ani kouzlo diega simeoneho na ty naprosty hegemonii dvou nic nezmeni...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teď máte za docela málo peněz sestavu, která je hlavně od zálohy po útok možná top 5 na světě, navíc šikovně prodlužujete smlouvy a navyšujete výkupky, takže takový Koke už jednou neodejde do Anglie za 25, ale třeba za 45. Momentálně jste v takové kondici, že si to můžete do dalších let zkazit jen sami. Papírově na tu špici patříte, aspoň dokud tam bude Simeone. Hlavně jsem zvědavej, koho si namažete na chleba v LM.

Reagovat
smazaný uživatel

...a dluhy 400 mega, pricemz R+B sedi na prachach. atletico si muze dovolit posilu nad 10 mega jen diky prodejum, R+B si klidne muzou poridit nahradnika za 20 a v kasicce jeste zbyde na neymary a baley...

Reagovat
smazaný uživatel

btw, videl jsi atletico po novym roce? vetsinou docela des a hruza, oproti podzimu polovicni vykonnost, ale ten tym to zatim vzdycky nejak uhaluzil. vim, tohle je jedna ze znamek velkejch tymu, tohle ostatne prinesl simeone, pred nim to nikdy nebylo. presto se obavam, ze pokud neco podobnyho predvedou i v LM, tak to bude konecna. zkratka se zacalo projevovat cholovo "rotovani": ostatne momentalne mame v kadru snad 4 hrace se svalovym zranenim a z tech ostatnich byla ta unava v posledni dobe videt zvlast na DC a kokem...

http://www.marca.com/2014/01/28/multimedia/graficos/1390924756.html

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl jsem s Barcou, pak nějaké části zápasů a sestřihy. Teď už jste ale za vodou, máte 12 kvalitních hráčů na 6 pozic od zálohy po útok, z toho 8-9 má na základ. Ofenzivní i defenzivní varianty, řada špičkových technických fotbalistů, Ideální. Ta obrana vám držela neuvěřitelně, nedivím se, že už se něco stalo, hlavně krajním to asi zrovna nesvědčí. U stoperů máme taktiku stejnou, oni zřejmě jsou schopní hrát měsíc bez pauzy, nejsou tolik unavení. Možná to nevydržíte, ale jste tomu každým rokem blíž.

Reagovat
smazaný uživatel

kazdym rokem bliz, ale presto stale daleko

zrovna filipeho zraneni se tolik nebojim, insua je vic nez kvalitni zaplata, coz predvedl i vcera. na druhou stranu v dvojzapase proti realu to muze hrat rozhodujici roli, i kdyz tam nam od zacatku davam sance minimalni.

je fakt, ze s prichodem diega se ty moznosti posunuly o uroven vys, ale pokud vypadne juanfran nebo nedejboze hlavne diego costa, tak je konec. mimo nej tam neni varianta v utoku naprosto zadna: villa to sam v zadnym pripade neutahne a adrian je parodie na hrace. zajimava (a asi nevyhnutelna) moznost by byla zkusit na hrotu raula garciu, ale ten ac se velmi casto k necemu doslova priplete, tak je v mezihre dost nulovej. a vazne neverim, ze pokud bude DC pretezovanej jako doted, tak odehraje zbytek sezony ve stabilni forme a bez zraneni - to by se rovnalo zazraku. na druhou stranu, i zazraky se deji

Reagovat
Ángel di María 22

Mně na tý Copě s váma vadí nejvíc hlavně to, že to bude extrémně fyzicky náročnej dvojzápas. A upřímně řečeno, je mi ten pohár docela u řitě a ať už to dopadne jakkoliv, sebere to dost sil, což je největší mínus.

Reagovat
smazaný uživatel

jo, ja to vidim zcela stejne byl bych mozna radsi, kdyby postoupil athletic a vy se museli v tom dvojzapase srat s nima

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě jsou tak strašně hodní, že nám to dali středa - úterý, děkujeme .

Reagovat
smazaný uživatel

jo, herni program standardne vybornej

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vy máte za Diega Costu a Diega připravené Villu a Raúla Garcíu a my máme za Cristiana a Benzemu zase Moratu a Jesého. Nám ti dva taky hrají hodně a taky by nám hodně ublížilo, kdyby jeden vypadl. Už to prostě nemáme širší a o kvalitě by se dalo polemizovat.

Pro mě jste v poháru favoritem, dvojzápas proti vám se v posledních letech skoro nedá vyhrát, možná tak na gól venku .

Reagovat
smazaný uživatel

to je vlastne pravda, to jsem si vubec neuvedomil. i kdyz porad morata nebo jesé >>> adrian

tak to bych necekal a toho si docela vazim kdyby slo o jeden zapas, tak bych to videl 50:50, ale v dvojzapase, s unavou a stavajici formou, ktera zkratka neni takova jako na podzim, to s atleticem zas tak ruzove nevidim. podle me to bude ze strany realu mnohem jednoznacnejsi zalezitost, nez se ocekava, a lonsky finale nam vratite i s urokama...

Reagovat
smazaný uživatel

tak jsem se docela trefil, i kdyz se vam dost vratila tam smula z lonskyho finale...

Reagovat
Pokahontas

Vyrovnanost ligy není totéž co vyrovnanost její absolutní špičky,to je jen jeden z aspektů vyrovnanosti.Je tu přece vyrovnanost širší špičky,středu,spodku tabulky-a když se zohlední všechny tyto části,tak je La Liga stále jednou z globálně nejvyrovnanějších lig,i když už ne tolik co v minulé dekádě.

Boj o udržení je každý rok bitvou do posledního kola,loni v něm bylo namočených před posledním kolem dokonce ještě 5(slovy pět) týmů!

Rovněž širší špička je dlouhodobě našlapaná,žádná dominance 3-4 klubů,co by pravidelně obsazovaly horní příčky.Stačí si jen porovnat,které všechny španělské mančafty si už zahrály Ligu Mistrů-Real,Barca,Valencia,Atlético,Depor,Celta,Sevilla,Betis,Villareal,Málaga,Real Sociedad,Athletic=12(!) týmů.Takovou dlouhodobou vyrovnaností širší špičky se žádná jiná špičková evropská liga chlubit nemůže...

Reagovat
smazaný uživatel

jo, a kde je tech 12 tymu v tuhle chvili?

depor je v segunde a v lete malem zanikl. valencia ma stamilionovy dluhy, ktery nikdy nesplati. celta pendluje mezi primerou a segundou, betis letos asi znovu spadne a ma rovnez dluhy, ktery ohrozujou jeho existenci. ani villarrealu se to intermezzo v segunde nevyhnulo, a to je jeden z tech zdravejsich klubu. na malagu se podivej dnes, ti se muzou primotat do boje o udrzeni - to byl jen dvourocni projekt sejku, ktery to zase rychle prestalo bavit. sevilla je sice jednim z tech zdravejsich klubu, ale jeji prezident je ve vezeni a posledni leta hrala dobrou sracku - az letos se trochu zvedla, ale stejne bude rada za EL. a na zaver atletico? na jedne strane cholovo kouzlo, na druhe 400 mega dluhu...

ano, myslim, ze mas pravdu - tahle 12 dokonale znazornuje naprosto straslivou situaci ve spanelskym fotbale. uz jen to, kam se ty tymy hrajici o LM behem par let dostaly... je uplne fuk, jak mas vyrovnanou ligu, svoji pozici si za posledni leta zkratka udrzeli jen R+B - a to i diky svoji nespravedlivy hegemonii v oblasti TV prav...

Reagovat
Billy McClane

Toto som nasiel:

Rozhodca, ktorý včera pískal zápas Bilbao vs. Real, tak:

1, Vylúčil Cristiana Ronalda vo finále Copa del Rey proti At.Madrid, Josého Mourinha poslal na tribúnu.

2, Pískal nám aj zápas v Pamplone, kde udelil Ramosovi smiešnu červenú kartu, neodpískal jasný faul na Modriča (penalta) a Real Madrid stratil 2 body.

3, Pískal Realu Madrid aj minulú sezónu na štadióne El Sadar, Kaka dostal červenú kartu úplne neprávom, Callejónovi neuznal regulárny gól, spravil 13 chýb v zápase, na ktoré poukázal svojim už legendárnym zoznamom José Mourinho.

4, V roku 2009 neuznal 3 regulárne góly Realu Madrid v zápas proti At.Madrid a vylúčil Ramosa.

Reagovat
Billy McClane

Tak oprava, tento nam piska v stredu

Reagovat
smazaný uživatel

Finále Copa del Rey, chyby v Pamploně a 13 chyb na seznamu, to byl všechno Clos Gómez. Včera pískal Ayza Gámez.

Reagovat
Ángel di María 22

Je se na co těšit řikáš?

Reagovat
CHONG

To zas bude ve středu sranda, jinak opět jsem si uvědomil, jak moc mi Mou chybí

Reagovat
smazaný uživatel

Jako v čem? Dneska by všude v médiích nebyli Ayza s Cristianem, ale on .

Reagovat
CHONG

Já mám pro toho chlapíka prostě strašnou slabost a mám ho rád už dlouho, když jsem se poprvé dozvěděl, že bude trénovat Real, tak jsem radostí vyskočil jak Cristiano při hlavičce.

Reagovat
smazaný uživatel

V konecnom dosledku neviem ci sme urobili dobre , odpisat Pelleho bola podla mna chyba , pozri kde je teraz Jose a kde Manuel

Reagovat
CHONG

Tak Pelle měl prostě peška, sezóna za moc nestála a Mou dokázal obrovské s Interem obrovské věci, ale nelituji toho, Mou je pořád absolutní špička.

Reagovat
smazaný uživatel

Tech chyb za posledni 10 let bylo..

Reagovat
RickNash

nevadí, určitě to bude neskutečně cinklý, Barca to má všechno pošéfený, proto vede ligu, chudák Real je každej druhej zápas bitej a blablabla.

Reagovat
X-bano-X

5, v roku 2006 bol videný ako si v miestnom mäsiarstve kupuje kalatánsku salámu a usmieva sa pri tom.

6, v roku 1973 na školskom dvore oblečený v purpurovom tričku mlátil modrou lopatkou chlapčeka v bielom tričku.

Reagovat
-Carles-

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem žádný showman a nerad kritizuju cizí vtipy a humor, ale opravdu jsem nevěřil, že se tomu někdo může zasmát...ale když vidím, kdo se tomu zasmál, tak mě to ani moc nepřekvapuje...

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrý no, zase jsi přispěl svým naprosto nezajímavým příspěvkem a můžeš jít o dům dál.

Reagovat
smazaný uživatel

Je velice zajímavý a ty velice nenáročný...u estrád Petra Novotného jsi musel smíchem padat ze židle...

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak, je velmi nezajímavý, stejně jako všechny tvé pseudo-nezaujaté komentáře. Všichni víme, že nemáš rád Barcelonu, že fandíš Madridu a můžeš si to maskovat jak chceš.

Pravda je taková, že většina tvých příspěvků má nulovou hodnotu, nulový přínos a tvůj nadnesený projev na tom nic nezmění.

Našel bych ti sto méně slabších vtipů, kterým se smáli pouze fanoušci Realu, ale nic ti tady dávat nebudu, protože to tak zkrátka je. Kdyby to celé začal třeba Jiří a někdo z madridu na něj takhle vtipně zareagoval, těch smajlíků a palců by bylo mnohem více, to se spolehni a dost možná by byl jeden i ode mě, protože mám rád takové dostávání absurdna do absurdna ještě většího.

Vem si tu svou trapnou pózu a strč si jí do prdele, protože to je trapné i na anonymní internetovou diskuzi

Reagovat
CHONG

A tvoje příspěvky jako nějakou hodnotu mají?

Reagovat
smazaný uživatel

Bolisko se nám vynervilo a začíná být sprostý jak malej kluk...jsi k smíchu...jen pro doplnění, jednak tu nejsem nijak výrazná postava, takže je tu lidem celkem jedno, komu fandím, a jednak nejsem žádný velký fanoušek Realu, ano, mám Real raději než Barcelonu a přeji Cristianu Ronaldovi, to proto, že hrál za MU...nic jinýho jsem tu ale nikdy netvrdil, takže to tvoje úvodní vyjádření je dost velká demagogie, tvoje klasika, naprosto hloupý a zcela zcestný argumenty...zbytek nekomentuju, patříš mezi největší idioty na tomto portále a ač nerad někoho snižuju, i pro mě jsou tvoje příspěvky jen zdrojem posměchu...

Reagovat
zidane78

Reagovat
smazaný uživatel

madridistas, vidime konspiraci za vsim...

aspon jmena by sis mohl overit, nez ze sebe udelas pitomce

Reagovat
smazaný uživatel

a vazne nepochopim, jak po potycce se dvema hraci protivnika mimo hru tu muze nekdo spekulovat o tom, ze to nemela byt cervena - at uz to gurpegi prihral, nebo ne. stat se to naopak, breci se tu, jak rozhodci poskodili real. por qué? por qué?

Reagovat
smazaný uživatel

Já s tou červenou problém nemám, ale prostě když ji dal na jedný straně, tak ji měl dát i na druhý straně, popř. dát oběma žlutou.

Reagovat
smazaný uživatel

to mohl, na druhou stranu pokud se pamatuju, nikdo z athleticu tam nepredvedl to co ronaldo - hrabnuti rukou do ksichtu...

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra, on ten Ramos je ve výsledku celkem hodný chlapík, když 99 ze svých 100 červených dostal neprávem

Obě červené pro Ronalda samozřejmě byly uděleny správně.

Reagovat
teenz

Obě byly samozřejmě správné, akorát - já se tomu prostě vůbec nedivim. Jemu se tohle stane jednou za sezonu a když se člověk podívá, jak na něj prasácky hrajou a několikrát to ještě rozhodčí ani nepískne, tak je frustrace a nervozita znát.

Reagovat
smazaný uživatel

Však v já ho chápu, nemám nic proti tomu, co Ronaldo udělal a zase, být to na Realu, možná by to dopadlo jinak, protože by rozhodčí nepodlehl tlaku diváků, ale červená spíše ano než ne.

Reagovat
smazaný uživatel

ta vcera teda rozhodne spravne udelena nebola. na cirkus ligu, kde maju rozhodcovia vlastny meter a vlastne pravidla bola mozno pochopitelna a uplne normalna.

v ostatnych ligach, kde sa hra futbal a nie ochotnicke divadlo, sa nastastie za take somariny cervene karty neudeluju

Reagovat
smazaný uživatel

Ostatní ligy, kde se hraje fotbal? Takže anglická padá a italskou s německou moc nesledují, takže nevím.

Reagovat
frankiefcb

No to bych se hádal. Jak vysvětlíš toto https://www.youtube.com/watch?v=DztrJKxPMVs

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Phillipinho

Jak uz jsem psal...jsem strasne zvedavej jak to ted Cholo posklada....ale Villa asi pujde pryc ze zakladu no .. Courtois-Juanfran Miranda Godin Felipe- Gabi Mario(Tiago)- Arda Diego Koke- Costa

jeste je tu varianta, ze Koke pujde vedele Gabiho, ale to je zabijeni jeho schopnosti

Reagovat
smazaný uživatel

villa je momentalne zranenej, arda detto a vzhledem k nabitymu programu si myslim, ze to spis cholo bude skladat podle momentalni formy, unavy a soupere...

PS: felipe hraje za parmu, je to filipe

Reagovat
Phillipinho

no tak Arda uz bude na Copu fit a Villa bude chybet tak 10 dni. Jako do ty doby se zase nekdo dalsi muze zranit(je to docela pravdepodobny, pri rotaci Chola), ale proste me zajima ta Top sestava, ktera nastoupi, kdyz budou vsichni fit. Diego podle me sedet nebude

Reagovat
smazaný uživatel

jo, o tom jsme se bavili nedavno na webu a taky jsme se shodli, ze ozeli villu. ono je to de facto logickej krok, protoze villova momentalne role je ty potencialni roli diega uplne nejbliz, navic villa je kvalitativne z cely ofenzivni faze jasne nejhorsi. na druhou stranu, jak rikam, podle me do konce sezony nebude zas tak mnoho zapasu, kde bude moct cholo postavit tu idealni sestavu, pripadne do toho bude promlouvat taktika, kterou proti danymu souperi vybere. i villa ma ostatne svoje prednosti...

Reagovat
Phillipinho

jo asi mas pravdu, i Villa si zahraje dost...akorat me trochu desi, ze do utoku po Costovi a Villovi je tam uz jenom Garcia(neni utocnik) a Adrian , kterej po sezone snad odejde, uz dostal strasne moc sanci a hraje hrozne. Navic se mi zda, ze se to ani nesnazi zmenit a nemaka..

Reagovat
smazaný uživatel

jn, viz vlakno s merem vyse. s odchodem adriana se rozluc, cca mesic zpatky prodlouzil do 2018. adrian na to pece uz druhym rokem a hezky "zneuziva" duvery simeoneho, kterej ho haji na vsech frontach. nebejt toho, ze se zranil leo, tak uz tedka podle me vysedava nekde na tribune, protoze jednu dobu se zdalo, ze ho leo s klidem strci do kapsy a i cholo mu daval pred adrim prednost...

adrian sice ma svoj magicky momenty, kterejma rozhodne zapas, ale to se stane tak maximalne dvakrat do roka. takovej hrac nema sebemensi prinos, taky bych ho po tyhle sezone poslal do haje. mozna se jeste probudi, ale pochybuju, ze v atleticu...

Reagovat
Phillipinho

jo Leovi na zacatku sezony veril, pak prisly ty zraneni ....jako ja vim, ze prodlouzil no, v lete nebyl daleko odchodu( AS Rim ho chtel myslim) ....jinak myslis si, ze DC po sezone odejde? Myslim, ze jeste jednu sezonu by jeste vydrzet mohl, ale spis to vypada na vymenu Costa-Courtois a doplatek....to by museli v lete prijit 2 novy utocnici, prestoze Villa zustane, ale na zaklad to uz nebude....Cholo chce hodne toho Correru( pry novy Aguero) a misto Costy bych zkusil Michyho Batshuayiho ze Standartu(letos 33 zap-19 golu), podle me dost podobnej hrac jako Costa, ale videl jsem jenom videa.

Reagovat
Phillipinho

*Correu

Reagovat
smazaný uživatel

jo, odchod costy je myslim lozenej (pokud vicemene udrzi formu z podzimu), s prichodem courtoise bych prozmenu moc nepocital. prej mame ustni dohodu s keylorem navasem, kterymu konci v levante smlouva, v olympiakosu si vyborne vede roberto - o post golmana bych se i pres ztratu courtoise nebal

utocnik bude horsi no... correa je sice mozna movej kun, ale ani kun nebyl v prvnich dvou sezonach po prichodu nejakej tahoun a jakkoli by mi correa nevadil, tak bude potrebovat minimalne ty dva roky. momentalne v evrope ani nevidim zadnyho zajimavyho hrotaka, kterej by mohl za prijatelnou cenu tahnout nasi ofenzivu. priznam se ze toho batshuyiho vubec neznam, slysim o nem poprvy, ale pochybuju, ze 20lety mlade by neceho podobnyho bylo hned schopny. rikam si, ze mozna dotahneme toho torrese, z cehoz jsem na jednu stranu nadsenej, na druhou stranu utok torres-villa byl na vrcholu pred ctyrma, peti lety

jinak, jestli fandis atleticu, prijd si nekdy pokecat sem do plkatka: http://www.atleticomadrid.cz/ vcera jsme tam resili vlastne uplne totozny veci, o kterejch se bavime ted tady

Reagovat
Phillipinho

jj o tom Navasovi jsem cetl, letos je vybornej....treba nedavno dovadel hrace Sevilly k silenstvi

ja vim no, takovi mladici by to asi neutahli...jinak jak rikas Torres+Villa pred par lety parada, ale v soucasnosti ne. Doufam, ze neprijde, ikdyz by to byl velkej navrat,

jinak dík, na vas web pravidelne chodim skvela prace

Reagovat
smazaný uživatel

dekujeme

no, ono bychom si duo villa+torres stejne pravdepodobne nemohli dovolit zaplatit, ale myslenka je to zajimava...

Reagovat
-Carles-

Ak teda Costa odíde, bola by hlúposť ho nahrádzať 30 ročným Torresom za zenitom, keď už je v kádri Villa. Atletico má na elitných strikerov dobrý čuch, to bude chcieť nejakého mladšieho dravého juhoameričana

Reagovat
smazaný uživatel

to mas pravdu, ale ono taky neni vubec jasny, jestli zustane villa torres je spis zajimavej napad nez realna moznost, ale u atletica vazne nikdy nevis, kteryho utocnika nakonec dotahnou

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas.

Reagovat
frankiefcb

Měl bych prosím dotaz na fans Bracelony nebo ty, co znají více Barcelonu jako město. Docela by mě zajímalo, jak si tam stojí Fans Espanyolu, přece jenom mají 40000 stánek a dokážou ho vyprodat, tak tam určitá fanouškovská základna je. Jenom by mě zajímalo, jak je to v poměru vůči FC. Popřípadě jestli jsou tam někdy nějaké konflikty. Budu rád za objektivní informace. Díky.

Reagovat
misinho7

odvolal sa real proti tej cervenej ?

Reagovat
Kily

nikde nic není, ale odpoledne jsem někde četl, že by k tomu odvolání mohlo dojít

Reagovat
misinho7

tak sa snad odvolaju elbo neico take som cital na marce len neviem ci je to pravda

Reagovat
smazaný uživatel

To co předvedlo Atletico proti Sociedadu bylo něco neuvěřitelného:) Myslím si,že klidně můžou vyhrát jak ligu tak i LM.Hlavně v LM budou hodně nebezpeční,protože u nich doma je jim prakticky nemožné vstřelit gol. Podle mě mají momentálně možná nejlepší obranu v celé Evropě.

Jinak podle sázkovek je v semifinále poháru favoritem Real,ale já to teda vidím přesně naopak

Reagovat
smazaný uživatel

Až tak? (jen se ptám, Atlético jsem viděl hrát letos 4x, 3x s Barcaou a 1x s Realem).

Reagovat
smazaný uživatel

Já letos viděl vetšinu zápasů Atletica a ten jejich styl mi přijde geniální vzhledem k tomu jaké mají hráče:) Diego Simione je opravdu klasa:)

Reagovat
smazaný uživatel

Letos jim to fakt přeju ten titul. Myslím si, že si to zaslouží

Reagovat
Ángel di María 22

All publicity is good publicity", according to the saying. In Neymar's case, though, this cliché doesn't seem to be ringing true. In the wake of the storm about the real sums involved in his move to Barcelona, commercial offers for the Brazilian superstar's services have begun to dry up.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele