Baník měl v domácí premiéře druhou nejhorší návštěvu za 39 let

11.08.2014, 14:56
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (234)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Ať je to reakce na cokoliv, tak je to prostě šílený. Baníčku mi jsme s tebou, umcaca, umcaca....

Reagovat
frankiefcb

Šílené to je. Snad se vedení chytne za čumák.

Reagovat
Trand

Mi.

Reagovat
smazaný uživatel

Baník,pyčo! se tak taky píše s hrubkou,abys pochopil nářečí

Reagovat
frankiefcb

No to je teda hrubka. Nechtěl bych to slovo dostat v diktátu.

Reagovat
smazaný uživatel

Mohlo by být, odborně je to vulgarismus a může se použít i při maturitě.

Reagovat
smazaný uživatel

Omlouvám se za překlep.

Reagovat
Posledni Kovboj

"preklep"

Reagovat
oli9

čeština

Reagovat
smazaný uživatel

Šílené je hlavně to, že pro Baník je to jedna z nejnižších návštěv, zatímco pro Duklu návštěva za 2-3 zápasy dohromady.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase to ber tak, že Ostrava má polovinu obyvatel Prahy a Dukla je v Praze (co se počtu fanoušků týče) někde na 4.-5. místě

Reagovat
smazaný uživatel

S polovinou obyvatel samozřejmě překlep sorry Ale snad jsi pochopil co jsem tím myslel

Reagovat
smazaný uživatel

Vzhledem k tomu, že v sektoru hostí nebyla ani noha, tak je to vskutku velmi nutné opatření pro takové zápasy

Reagovat
smazaný uživatel

v sektoru hostí byla nula, protože se tepličtí připojili k FCB

Reagovat
smazaný uživatel

Prosimtě... by přijeli stejně 3, tak se na to radši vysrali a řekli, že to bojkotují

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

minimálně dva busy měli obsazené...

Reagovat
smazaný uživatel

bože ved nech tie opatrenia robia len ked sa čaká výjazd a nie zbytočne buzerovať ked príde tím bez fanúškov

Reagovat
Error

Historka s malými dětmi, kterým nebyly prodány lístky kvůli absence občanek, je pravdivá?

Reagovat
cepinzcegamy

to jako nevidíš ty rodiny s dětma všude po stadionu, když se konečně podařilo vyhnat "radikály"?

Reagovat
frankiefcb

Tak podle mě by měla stačit kartička ZP, ale pokud třeba narazili na nějakého zmatkáře v obchoďáku, tka to klidně možné je.

Reagovat
bobis21

tak má to být průkaz, na kterém je fotka, což průkaz ZP není. Rozhodně bych se nedivil, kdyby to byla pravda ...

Reagovat
smazaný uživatel

i tak můžeš děcku vyřídit tzv."dětskou občanku"...to ovšem nic nemění na tom, že by se vedení Baníku mělo včas vzpamatovat (teda včas už to nebude, tak alespoň později).

Reagovat
smazaný uživatel

je to blbost

Reagovat
centos

Proč?

Reagovat
JarousFCB

Já tam teda pár dětí viděl...

Reagovat
centos

To nic neznamená.

Reagovat
smazaný uživatel

pořádná ostuda... týmu se nedaří, a tak ho v tom Baníkovci jednoduše nechali... Baníčku, my jsme s tebou, jenom když se daří

Reagovat
smazaný uživatel

Četl si i něco jiného než nadpis?

Reagovat
smazaný uživatel

3/4 ceskych a vsetky slovenske kluby okrem Trnavy by booli sťastne za 3800

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
bobis21

tady je někdo dobře mimo ... něco takového napsat o Baníku, který i přes to, že už 4 roky hrál o záchranu a stejně měl jednu z nejvyšších návštěvností je úplně vedle

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tenhle argument mám nejraději

Reagovat
JarousFCB

je to sračka... obrovská Ostrava, okolo xy dalších velkých měst... nic k chlubení to není... jsme na tom stejně bídně jako ostatní v ČR.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
nemanja

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hm pěkný koment s ústavu pro nedokončené lidi. Blahopřeji!

Reagovat
Posledni Kovboj

* z ústavu

Reagovat
SaianSupaCrew

Arbitre, ty asi víš, kdo je Jaroslav Baďura, že? :)))

Reagovat
*CZE*

neskutečna ostuda pro naši ligu, že se na takovym místě může hrát nejvyšší liga..vždyt je to hrůza to místo si zaslouží maximálně srovnat se zemí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Paradoxně za to jak Bazaly vypadají může i nařízení FAČRu, takže fačr

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

tebe bych srovnal se zemí

Reagovat
smazaný uživatel

tak do Plzně Koubek, to se teda posunuli.....od Vrby přes ještě vcelku úspěšného Uhrina který hrál poháry s Boleslaví, ke Koubkovi...ale koukám že byl 3 s Baníkem a 4 s Boleslaví...no nevím no...aby po něm nepřišel Pastoor

Reagovat
pobody's nerfect

pokud klub vytrvá, tak se fanoušci vrátí a přizpůsobí se

Reagovat
bobis21

pokud budu muset dávat RČ a číslo OP, tak na fotbal nepůjdu ... výjezdy prostě musí stačit

Reagovat
pobody's nerfect

a co ti na tom tak strašně vadí? já to moc nechápu

Reagovat
bobis21

nevíš, kdo všechno se k těmto údajům dostane. S těmito údaji si na tebe klidně můžou nabrat úvěry nebo je jinak zneužít. Dáváš klubu souhlas, že ty údaje můžou poskytnout 3. osobě, což tyto obavy jen potvrzuje. Radši nepůjdu na fotbal, než aby mi pak přišel domů exekutor. Jde o ochranu osobních údajů. Se jménem a datem narození problém nemám, ale vytvářet databázi rodných čísel a čísel OP je prostě hodně přes čáru ...

Reagovat
smazaný uživatel

Hele.. a to si jako opravdu myslíš, že si na tebe někdo může jen tak vzít úvěr, když má tyhle identifikační údaje, jo?

Reagovat
bobis21

ano, u nebankovních půjček to jde běžně, např. https://www.zaplo.cz/register - všechny údaje vyčteš z OP

Reagovat
smazaný uživatel

Takže si to opravdu myslíš..

Posíláš tam verifikační poplatek 1 Kč z vlastního účtu, pokud účet není vedený jako tvůj, tak půjčku nedostaneš. Nikdy nejde brát úvěry a podobně, jen z čísel, vždycky to musí být nějak ošetřeno. :) Nedávno unikly stejný údaje u členů ODS, zkus se na ně podívat a vem si na ně půjčku..

Reagovat
bobis21

vzhledem k tomu, že kamoš pracuje u jedné z nebankovních úvěrových společností, tak vím, že to jde ...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevěřím.. A jestli jo, tak na tom vydělej, nebuď hloupej..

Reagovat
frankiefcb

Hele a myslíš si, že je v pořádku když podepisuješ souhlas s tím, že tyto údaje mohou být předány třetí osobě za účelem komerce a obchodu?

Reagovat
smazaný uživatel

A není to náhodou ze zákona daný, že pokud předáváš osobní údaje, tak je předáš, ale nemusíš souhlasit s předáním třetí osobě za reklamními účely?

Reagovat
smazaný uživatel

Takže můžete předat údaje, ale nesouhlasit s jejich předáním třetí osobě. Teď ten bojkot vypadá ještě o trochu směšněji..

Reagovat
bobis21

jenže bez toho souhlasu ti to nedají

Reagovat
bobis21

kdyby to tak šlo, tak s tím předpokládám takový problém není ...

Reagovat
frankiefcb

Jenže, když to nepodepíšeš. Kartu fanouška a permici nedostaneš

Reagovat
frankiefcb

http://www.banikbaniku.cz/wp-content/uploads/2014/07/Souhlas_s_poskytnutim.pdf Přečti si dvojku. Když fanoušci vyslovili proti tomuto výhrady, Šafarčík odvětil. Jestli se Vám to nelíbí, do našeho projektu nevstupujte.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže.. Podle kamaráda právníka je to rozpor §5 odst.1pism. D) zakona 100/2000 o ochrane os udaju. Pokud tam přijdeš a dodáš na pokladnu písemný nesouhlas o předávání osobních údajů za komerčními účely, tak by ti měli kartu normálně vydat.. Pokud ne, tak hromadná doporučená písemná žádost na úřad pro ochranu osobních údajů a rozhodně byste to měli vyhrát.. a kdybys chtěl, tak můžu předat i kontaktní údaje na neziskovku, která tohle dělá.

Každopádně tohle je jediná věc, která by mě štvala.. že by mě to otravovalo s nějakýma reklamama. Ale jinak bych teda fakt neměl strach, že si na mě někdo vezme půjčku, to je hovadina :)

Reagovat
frankiefcb

Tady je právě to, co mě sere na vedení. Znechutilo mi to veškerá byrokracie a s nikým se soudit a přít nechci. Mohli to udělat lépe a vstřícněji vůči fanouškům. Udělali tkaový pokus, který je na hovno. Sice sám s touto formou bojkotu nesouhlasím, ale vedení se fakt teď chová jako banda "čuráků". p.s: podle mně sdružení Baník Baníku už nějaké kroky proti tomuto určitě podniká.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti nevím, spíš ti tu kartu normálně vydají.. :) pro jejich účel je to dostačující. Ale zas abych kvůli reklamě nechodil na Spartu, to se nestane.

Reagovat
smazaný uživatel

Super, takže já se ráno rozhodnu, že půjdu a fotbal a budu muset sepsat nesouhlas o předávání osobních údajů, pak jít včas do obchodního centra, protože když přijdu hodinu před zápasem, tak už se na stadion nedostanu, tam vyplnit své osobní údaje, rodné číslo, číslo občanky nějaké ženské za pultem, a až teprve potom můžu na fotbal. Dřív jsem strčil dvacku do kapsy, přišel na stadion, koupil lístek a za dvě hodiny odcházel spokojený domů. Opravdu někomu současný stav přijde normální? A pomáhá to snad něčemu? Jen se slušní fanoušci, jako já, jo rozmyslí, jestli na fotbal půjdou. A já teda ne, dokud po mě klub bude vyžadovat údaje, která kvůli jednomu fotbalu odevzdávat nechci.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas.

Byrokracii, obstrukce ani velkýho bratra nechci, tudíž nebudu svou registrací podporovat pitomce, kteří tyto nešvary do našich životů zavádějí. Fotbalové stadiony se beze mne budou muset obejít, dokud se fotbal nezačne dělat opět pro lidi.

Facebooková generace už má tak vymytý mozky, že je jim všechno buřt. Ti kdyby žili za Hitlera, tak by si dobrovolně našívali židovské hvězdy na kabáty s hláškou "Když neděláš nic špatného, tak se ti nemůže nic stát".

Reagovat
smazaný uživatel

Stačí to udělat poprvý.. Mně spíš přijde nenormální tupý bojkot.

Reagovat
smazaný uživatel

to víš že může

Reagovat
smazaný uživatel

stejné údaje se dávají i bankám při otvírání účtů ne?

Reagovat
bobis21

ano, ale ve smlouvě s bankou je napsáno (aspoň u FIO), že je můžou využít k účelům, ke kterým dá klient (já) výslovný souhlas. U klubu je naopak napsáno, že to můžou dát komu budou chtít ...

Reagovat
patas92

Pokud vím, tak občanka se při nákupu permice předkládala vždycky a nikdo moc neřešil, co všechno si z té občanky opisovali. Tohle je jen další příležitost, jak si kopnout do vedení

Reagovat
bobis21

ano, předkládala ... nevím jak ty, ale já ji nedal z ruky, jen se podívali, jestli sedí jméno a datum narození. Teď se ale vytváří databáze RČ a čísel OP, které můžou být poskytnuty komukoliv ...

Reagovat
patas92

Já mám dojem, že si ta borka za přepážkou z toho opisovala něco sama (jistý si nejsem), ale to je celkem fuk. Oni číslo OP potřebujou hlavně proto, že je to jediný unikátní identifikátor osoby.

Reagovat
frankiefcb

proto by mělo kdyžtak rodné číslo. Ale stejně si myslím, že pro registr, dostatečně stačí jméno datum narození a bydliště.

Reagovat
patas92

Jo, promiň. Myslel jsem samozřejmě rodné číslo, ne číslo občanky

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to je blbost člověka, že je nechá, aby si opsali údaje, jaké se jim zlíbí.

Reagovat
didosh

Reagovat
Mada

Reagovat
j_mrazik

Ostraváci se za sebe stydí, že nechtějí ukázat občanku?

Reagovat
bobis21

ukazovala se už minulou sezonu. Teď ale nejde jen o ukazování

Reagovat
smazaný uživatel

komu sa chce na mlatenie žien a trhanie hláv malým deťom nosiť občianka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nojóno lístky na občanky. A kdo jí nechce ukázat, tak musí být narušitel.

Reagovat
smazaný uživatel

stejně jako v bance, kdo ji neukáže, ten pere jistě špinavé peníze

Reagovat
smazaný uživatel

To tu bude zase plno blbců, kteří neví o co jde, ale mají to potřebu komentovat.

Reagovat
smazaný uživatel

tak nám řekni,jak to tenkrát bylo...

Reagovat
smazaný uživatel

Mám na mysli hlavně ty, co píšou slova naší hymny a dodávají jaké to jsou kecy... Vůbec neřeší nemožnost koupit lístek před zápasem v pokladně, o čemž dost lidí nevědělo, nebo třeba nesmyslně zvednutou cenu lístků do sektoru hostů (podle pravidel FAČR by měla stát myslím stejně jako do našeho kotle, přitom byla tak 3x vyšší)....je toho více.

Bohužel jsme fakt pokusní králíci, na kterých si vedení svazu a Baníku vyzkouší co ještě lidi snesou a až na příští sezonu se podle toho zařídí. Alespoň že výjezdy budou zatím celkem v klidu.

Reagovat
smazaný uživatel

Vedení má co chtělo, dobře jim tak. Výjezdy jsou o to lepší!

Reagovat
Alan_Shearer

Jezisi, ti toho nadelaj ...

Reagovat
smazaný uživatel

Samo, že jsou výjezdy lepší, můžete takřka beztrestně sbourat vše co vám přijde do cesty

Reagovat
smazaný uživatel

měli by Baníkovcům zvednout ceny do sektoru hostí, za ten bordel, co tam vždycky udělají

Reagovat
smazaný uživatel

Chápu, že v Jablonci je to nezvyk, když tam vůbec nějací fanoušci dorazí, takže není připravená žádná úklidová četa a musí to uklízet hráči..

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, máš naprostou pravdu Pinokio

Reagovat
smazaný uživatel

A s těma fanouškama. U nás přišlo na první zápas 4 158 diváků (66 % kapacity) a to je Jablonec 6krát menší než Ostrava... Kolik že přišlo v prvním zápase na Ostravu? 3 800?

Reagovat
smazaný uživatel

Povíme si na konci sezony, až se bude hodnotit průměrná návštěvnost.

Reagovat
Krony

A kolik že na Jablonec chodilo dříve? Já to radši nechcu ani vědět, myslím že když kouknem do minulosti, tak ani to tvé 6x menší neobstojí.... A přijdou dvě prohry ... eh vlastně už jen jedna.... a zase budeš pro jistotu mlčet.

Reagovat
smazaný uživatel

Kolem 3 tisíc, což je na sportovní město a také na to, že je na rozdíl od Ostravy v Jablonci pořád co dělat slušná návštěva

Reagovat
bobis21

na rozdíl od Ostravy v Jablonci pořád co dělat tak to mě dostalo

Reagovat
smazaný uživatel

a ne snad?

Reagovat
bobis21

co jde dělat v Jablonci a nejde to v okolí Ostravy?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak například nemusíš na podzim dýchat smog, kterého je v Ostravě plno. V Jabku máš krásný horský vzduch, ve kterém se náramně sportuje...

Reagovat
bobis21

počkat, takže to, jestli je v městě co dělat se pozná podle smogu? Sportovat se dá všude, jde jen o to chtít ... Já chtěl nějakou konkrétní činnost, která v Ostravě dělat nejde a v Jablonci jo ...

Reagovat
smazaný uživatel

v zimě můžeš hrát hokej na přehradě.... vyrazit hned z domu na běžky. Já jsem z domu za 4 min v Jizerkách, kde jsou úžasné cyklostezky atd... Jbc ani není velký, takže za půl hoďky dojdu na opačnou stranu apod... Navíc v horském vzdoušku se určitě líp sportuje než ve smogu

Reagovat
bobis21

zimní sporty návštěvnost fotbalu moc ovlivnit nemůžou, protože liga se od konce listopadu do konce února nehraje, takže v úvahu přichází jen ta cyklistika. Bydlím od Ostravy docela daleko, takže nevím, jak je to s cyklostezkama v okolí Ostravy, ale jsem si jistý, že i tam se na kole jezdit dá ... Takže si myslíš, že ve všech městech prostě není co dělat? Praha, Brno, atd. jsou na tom se smogem dost podobně (Praha bych z osobních zkušeností řekl že často i hůř) ...

Reagovat
smazaný uživatel

V Praze to je bída Tam studuji a musím souhlasit. Se vždycky těším na víkendy, abych se mohl nadýchat čerstvého vzduchu :D :D V zimě se nehraje, ale vzhledem k tomu, že v Jbc začíná zima brzo a trvá dlouho... často se stává, že třeba sněží i v květnu ;-) Tak věř tomu, že v takový kose se na fotbal moc lidem nechce

Reagovat
bobis21

tak já bydlím v Rožnově pod Radhoštěm, takže vím, co je to dlouhá zima ... Jen mě udivuje, jak někdo může říct, že v Ostravě chodí lidi na fotbal proto, že tam není co dělat ...

Reagovat
smazaný uživatel

Přitom hokej,florbal,basket... V Ostravě to není tak,že se jde na Bazaly z nudy.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ostravská natura je prostě od té jablonecké odlišná. V Ostravě jste tak jako v jiných velkých městech kulturněji založeny... tzn. že chodíte na koncerty, divadla, sportovní utkání... a v Jablonci to je prostě založený na tom sportovním vyžití

Reagovat
bobis21

podle toho, že 15x za rok zajdou lidi na 2 hodiny na fotbal soudíš, že sami nesportují? Máš podle mě trochu omezený pohled. Není to tak černobílé jak říkáš ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já to teď vidím sám v Praze. Ten život ve velkým městě a malým je prostě odlišný Všechno má svoje.

Reagovat
bobis21

taky studuji ve velkém městě a bydlím v malém (dokonce menším než ty ...)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak vidíš ;-) Jsi psal, že bydlíš v Rožnově viď? To je vážně menší než Jabko :D Jinak btw komu fandíš v hokeji? Teda jestli studuješ v Ostravě

Reagovat
bobis21

studuju v Praze a v hokeji fandím Vsetínu a z extraligových je mi nejbližší asi Třinec, ale ani ten nějak moc neprožívám ...

Reagovat
bobis21

pokud teda bydlíš v applu

Reagovat
smazaný uživatel

Ve srovnání s Jabloncem je možná vzduch v Praze bída, ale proti Ostravě jsou to Jeseníky...Bohužel je to tak, to svinstvo, které lidé musí dýchat na Ostravsku by nemělo do plic vůbec přijít

Reagovat
Krony

Jo protože u nás nikdy žádný rybník nezamrzne. Ale věř tomu nebo ne, ale když už tedy nezamrzne, tak tu máme celkem dost umělých ledových ploch, to možná neznáš... Cyklostezky tu máme taky, možná by jsi měl zvednout zadek a podívat se do světa a ne si myslet, že to co je u vás nikde jinde nemají. Co se vzduchu týče, tak s tím vaším horským vzduchem bych to zase neviděl až tak dobře http://www.nasejablonecko.cz/jablonecko-aktualne/jablonec-dusi-smog/?aktualitaId=12570

Reagovat
smazaný uživatel

Ano neznám nic jiného, než Jablonec... máš naprostou pravdu 3 roky starý článek... no ale rozdíl je v tom, že u nás stačí jít pár kilásku do kopce a smog nikde

Reagovat
Krony

Tak podle toho co píšeš to tak vypadá. Cyklostezky jsou teď prostě všude, led mají všude, čistý horský vzduch máme 30minut od Ostravy, pokud nefouká blbým směrem, ale to je stejné i u vás. Ale nechci se tu hádat, jen se mi nelíbilo co jsi napsal. Když už chceš s něčím machrovat, tak máte tam fakt moc pěkná golfová hřiště, byť jsou tedy spíše u sousedů v Liberci, ale to je přes kopec. Tady máme taky hezká, ale ty vaše jsou o chlup hezčí

Reagovat
smazaný uživatel

No právě že já toho docela dost najezdím v Čechách po cyklostezkách, protože vždycky s partou vyjedeme na bláznivý cyklovýlety, tak musím říct, že všude jsou super... zejména Jižní Čechy nebo Morava, ale prostě doma je doma :D... ale to řekne asi každý, že všude dobře, doma nejlíp Jinak díky za ty golfový hřiště Já sice mezi vášnivé golfisty nepatřím, ale chvála potěší

Reagovat
Krony

Ypsilonka a Malevil jsou výborná hřiště známá nejen v ČR, ty objíždíš cyklostezky a já golf, každý má to své a věř mi, že v Ostravě máme úplně stejné podmíky ke sportování jako všude jinde. Máme tu třeba teď cyklostezku z Ostravy až do Beskyd. Chápu že si hájíš své, ale přesně tímhle taky vznikla tahle hádka nemyslíš? Obul jsi se do Ostravy a ostraváci ti to jen vrátili. Měj se

Reagovat
smazaný uživatel

Jasan díky ... nechal jsem se unést emocema :D :D Ať se daří na golfovém pažitu

Reagovat
smazaný uživatel

gratuluju, tímto ses sám sebe vyhlásil dementem týdne :)

Reagovat
smazaný uživatel

V kterým jiným městě najdeš jak v létě, tak v zimě tolik sportovního vyžití?

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc teď se aspoň v Jbc začalo něco dít. Komunikace klubu k veřejnosti, respektive fanouškům je na 1000% lepší, než v předchozích sezonách. Já pevně věřím, že lidi se na tu Střelnici chodit naučí...

Reagovat
HorajzmAmmann

By mě zajímalo kolik Vás příjde, až bude protestovat Ultras Jablonce ... vlastně počkej

Reagovat
bobis21

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Mě nějaký Ultras nezajímaj

Reagovat
smazaný uživatel

Jablonec má nějaký ultras? Myslíš ty řehtačky?:D Oni mají bojkot snad už od svého založení.

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel dnešní bafuňáři si myslí, že když ze stadionu vykopou fanoušky, kteří fotbalem žijí, tak místo nich přijdou rodiny s dětmi. Naprostý omyl, z mnoha důvodů.

Rodiny nepřijdou, možná tak jednou za sezónu (v případě pěkného počasí a vítězné formy týmu) a když děcka začnou řvát, že je to nebaví, protože je to nuda, tak odejdou v poločase a zbytek roku se neukážou.

Takže jestli chcete vědět, kdo na ten fotbal bude chodit v říjnových deštích nebo v listopadových a březnových mrazech nebo když se týmu nebude po pár zápasech dařit, tak vězte že nikdo.

Reagovat
j_mrazik

Chápu to dobře, že nesvéprávný bez občanky na stadion nepustí? To nemusí být na škodu, ne?

Reagovat
bobis21

takových tam určitě chodily tisíce

Reagovat
smazaný uživatel

Proto na Baník ti fanoušci nechcou. Protože nemůžou..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mimalu

Reagovat
smazaný uživatel

Akú to má kapacitu?

Reagovat
Puskas

teď něco přes 10.000

Reagovat
smazaný uživatel

dík

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli myslíš mozkovou kapacitu ostravských fans, tak nic moc

Reagovat
Krony

Dáme šachy?

Reagovat
smazaný uživatel

šachy jsou dobrá hra, ale pro volnou chvíli je lepší dáma

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Ja teda vůbec nechápu proč z toho banikovkci tak silej. Jako držitel permice uz tyto informace klubu dávám spoustu let a nikdy jsem s tim nemel problém

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Podařilo se vymýtit chuligány ze stadionu, to by měl být oslavný článek a ne tohle. 3800 slušných lidí z 300 000 Ostravy sice není nejlepší známka regionu, ale nějak se začít musí

Reagovat
bobis21

jaké chuligány? Myslíš ty, kteří tam byli jednou za 5 let?

Reagovat
smazaný uživatel

tihle lidé tam nemají stejně tak co dělat

Reagovat
bobis21

podařilo se vymýtit všechny, kteří si chtějí chránit své osobní údaje. S chuligánstvím to nemá nic společného, klidně tam můžou chuligáni chodit dál ...

Reagovat
smazaný uživatel

muzou ale nechodi...proc asi

Reagovat
Liquid

snížila se kapacita tak se v tom poměru i snížila návštěva, je fakt, že když byl argument, že Ostrava do ligy patří kvůli velkému počtu fanoušků co tam chodí, tak jestli se to nezmění, tak už i z tohoto faktoru by případné nahrazení takového Táborska na místo Ostravy nemuselo masově tolik vadit

Reagovat
smazaný uživatel

Taborsko asi na uplne prvni zapas v lize i vetsi navsteva.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi ale blbeček.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, to je teorie...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejvíc mě sere, že nemůžu přijet ke stadionu, zaparkovat auto a koupit si lístek pár minut před výkopem - dokud to nepůjde, tak tam prostě nevkročím. Ty údaje jsou u mě až na druhém místě.

Reagovat
HorajzmAmmann

mě vždycky zajímalo kam se to parkuje, když je vyprodáno Pod most se to nevejde při 8 000

Reagovat
bobis21

no pak se parkuje všude (několikrát jsem parkoval nad Bazalama v nějakých uličkách )

Reagovat
smazaný uživatel

Nad Bazalama je penny market, při nejhorším tam. Ale kámoš z Hranic u Olomouce tam byl jen jednou a už na Baník nepůjde - propíchali mu gumy u auta. Bylo to krátce po tom hlasování města, asi nějaký atlet...

Reagovat
smazaný uživatel

My parkujem už 100 let pod Bazalama kousek nad Tankem. Tuším,že tam je hospoda Duetto. Tam je takové mini parkoviště ! Paráda !

Reagovat
smazaný uživatel

už tam možná nebude místo

Reagovat
smazaný uživatel

??

Reagovat
smazaný uživatel

No jestli je to malé, navíc jsem se teď o tom dozvěděl nejen já a určitě to využiju pokud na našem místě bude plno

Reagovat
smazaný uživatel

hade.

Reagovat
Puskas

100 let? To jste tehdy měli ještě bryčku, co?

Reagovat
smazaný uživatel

ale no tak.

Reagovat
Kornovec

drsne. to jsem zvedavy jake perzekuce se chystaji na zapas sparta banik. kazdopadne banikovcum patri dik za supr atmosku na zapase v edenu, mozna to bude i nejlepsi zapas sezony, uvidime co derby. jen skoda, ze v ostrave tohle nejde. s tim co psal o navstevach v horsim pocasi taky souhlasim, vedeni baniku si zadrelo poradnou trisku, otazka je jako roli v tom hraje Facr

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Dražší vstupné v hostujícím sektorů,než máme my v domácím kotli,rodné číslo,číslo OP...Demence vedení,že si nemůžeš před zápasem koupit lístek,maximálně dvě hodiny předem... Tohle je český fotbal pro fanoušky v podání Šafarčíka a spol. Hlavně,že říkali,jak by si azse přáli plné Bazaly,minimálně 6-7 tisíc a pak udělají takové nařízení. Ale chuj s tím,vedení i často lže,minimálvě v 50% věcí,co řekne. Ten gyzd Baďura nebo kdo ještě řekne,že je v moci vedení FCB,stanovat si ceny hostujících sektorů,když to pořádají... Přitom ta cena má být stejná. Třeba v Jablonci mají stejnou cenu domácího i venkovního sektoru po 60kč...v tomhle případě se má vedení co učit. Neříkal Šafarčík,že je 5-6 tisíc jistých,že už prodali tolik permanentek? Další lež... Vedení lže fanouškům i do očí.. A stejně...adresný ticketing... FAČR vyžadovala jen jméno,příjemní + datum narození...ostatní je jen výmysl vedení. je mi smutno z toho,co má za vedení klub,jakým je Baník.

Reagovat
bobis21

Reagovat
smazaný uživatel

tak v tom případě těch 3800 co tam prislo jsou dementi, kdyby tam neprisel nikdo a udelali bojkot vishcni, tak se bude neco dit. Takhle vyhnali jenom cast lidi a pojedou si to svoje dal

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dá se říct,že to jsou dementi,kteří by pro vstup na fotbal dali i vzorek moče. Stejně si myslím,že nebýt bojkotu,tak je tam tak 2x více lidí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak někteří tam šli právě kvůli takovým vyjádřením jako jsi napsal. Jestli se rozhodovali a pak v diskuzích četli jak někteří z dobrovolného bojkotu udělali povinný bojkot a kdo nepůjde je chuj, tak tam na truc šli. Já jsem to takhle nějak měl s Lukešem, chování některých mě tak ovlivní, že pak dělám přesný opak toho co chtějí, aniž bych věděl jestli to chci sám...

Reagovat
JarousFCB

Ano jsem dement, co byl i mozkomíšní mok proto, aby se mohl ještě poslední sezónu podívat na Bazaly.

Reagovat
smazaný uživatel

To je taky jediné,na co vedení v čele se Šafarčíkem můžou spoléhat,když je to poslední sezóna na Bazalech,tak i proto přišlo tolik lidí,kolik přišlo. Kdyby to byla třeba předposlední,tak by přišlo výrazně méně "fanoušků". Škoda,že ultras ten bojkot nevyhlásili dříve,mělo by to větší účinek. Ale to teprve přijde s prvním deštěm a pak na jaře v mrazech.

Reagovat
Krony

Je to i blbost ultras, bojkot vyhlásili v době, kdy už plno lidí mělo tyhle karty a permice. Neuměli se dohodnout mezi sebou a bojkot vyhlásili týden před ligou. Já osobně v té době už permici měl, tím to pro mě bylo bez diskuze jestli půjdu či ne.

Reagovat
smazaný uživatel

tak druha otazka, jestli neslo ten jeden zapas ozelet i s koupenou permici a listky. ale chapu, ze tohle chtit v cr je asi mimo misu (a ted to nemyslim nijak pejorativne, spise jako fakt)

Reagovat
smazaný uživatel

Můj kámoš třeba už měl koupenou permici,ale stejně podpořil ultras.

Reagovat
Krony

No a můj kámoš si koupil permici a na zápas šel se mnou. Času bylo dost na vyhlášení bojkotu, že to udělali týden před ligou byla fakt kokotina. Navíc moc nesouhlasím s tím co ultras hlásají a to nejen teď, ale už poslední 2-3 roky mi fakt lezou na nervy. Ale každý má nárok na vlastní názor a já ho vyjádřil tím, že jsem na fotbal šel.

Reagovat
smazaný uživatel

S čím konkrétně nesouhlasíš?

Reagovat
Krony

Už ti to tady někdo psal, na základě čísla OP, RČ a iniciálů si dneska už žádnou půjčku nikde nevemeš, ta doba je dávno pryč, ani auto v půjčovně ti takhle už nepůjčí (však to zkus, půjč si občanku od kamaráda a zkus si na jeho jméno a OP to auto půjčit). Navíc tvé rodné číslo má k dispozici spousta lidí, aniž by jsi s tím mohl cokoli dělat (lékař, pojišťovny, úřady, finanční instituce) tam všude může dojít k úniku informací, neříkám že má člověk bezmyšlenkovitě tohle riziko zvyšovat. Ale dnes už se tímhle způsobem krást nedá. Dneska je poptávka spíše po meilových adresách, tel. číslech (ty byly při registraci nepovinné), tam ještě stále mají podvodníci dostatek prostoru.

A co se mi jinak nelíbí? Podpora alkoholika, shazování jakékoli snahy nového vedení o cokoli, Vždy když s něčím novým přijdou, tak ultras jsou automaticky proti. Už to není o fandění, ale o protestování a urážení všech a všeho. Kdysi jsem taky chodil do kotle, ale prostě jsme do těchto věcí jako je vlastnická struktura, řízení klubu, prodeje majetku vůbec neviděli, šlo nám jen o fotbal, o fandění a sem tam se u toho ožrat. Dnešní kotel má zájem jen o to, co a kdo se v Baníku prodává a kdo co řídí a o čem rozhoduje. Tak to vidím já. Neříkám, že to je úplně špatně, že tu je nějaký tlak fanoušků i na tyhle věci, ale to původní se z toho jaksi vytrácí: chodit na fotbal a fandit milovanému klubu.

Nakonec to skončí tak, že se na to vyflákne i Šafarčík a klub padne na hubu a zanikne. Jsem fanoušek už 20let (tak 19 ať jsem přesný, mám 20tou sezonu na Bazalech), ale mám obavy, že přesně takhle to dopadne.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou i sms půjčky,plno půjček,kde jenom můžeš sdělit ty údaje...to je potom malér. Chápeš,že ty údaje jsou úplně zbytečné a vedení nemá právo ěnco takového požadovat. Identifikovat člověka se dá i z jména,příjmení a datu narození. Takže ty údaje jsou úplně k ničemu a nikomu to neprospěje. V tomhle by mělo evdení udělat kompromis... A nebo ještě k tomu lístky na jémo když už a tím bych to skončil. Vedení chtělo plné Bazaly a pak udělají krok,při kterém mohli tušit,že se t fanouškům líbit nebude.

Je mí to líto i proto,že příští domácí zápas budou mít fanoušci Brna budou jako doma,pokud se tedy nezachovají jako fanoušci Teplic,,kteří chachary podpořili svojí neúčastí,i když měli zarezervované dva autobusy,

Reagovat
Krony

Ty mě chápeš špatně, já se nezastávám vedení, že to udělo správně, ani netvrdím že neudělalo. Jde mi spíše o formu bojkotu a taky vysvětlení co k němu vedlo.

Stejné údaje jsem za poslední rok odevzdal minimálně 5x, schválně jsem se na to nedávno díval, šlo o: nového zubaře, golfový klub, 2x při koupi dovolené a Baník. Zkus si to taky projít, aby jsi viděl komu všemu jsi tyhle data vlastně už nastrkal. Jediné s čím souhlasím, tak s tím, že to měl dělat klub sám a ne přes nějakou cizí firmu. Ale zase jsme u toho základního: prachy. Kdyby to dělal samotný klub stálo by ho to víc, než by nakonec od fanoušků získal.

Reagovat
smazaný uživatel

Však právě,kdyby ty údaje sbírali ověření lidé z Baníku Ostrava,tak neřeknu ani popel a bylo by to v pohodě. Takhle když ty údaje spracovává nějaká cizí soukromá firma,navíc většinou brigádníci..vážně to není moc důvěryhodné. Já bych neporovnával zubaře s fotbalem,jakožto společenskou událostí...v kině taky po tobě nikdo nechce rodné číslo,číslo OP.

Reagovat
Krony

No ale zase si vybereš jen to co chceš ty... kopii občanky jsem zasílal i na dvě soukromé společnosti u kterých jsem si vybral dovolenou, pak virtuálnímu golfovému klubu (znamená, že nemá vlastní hřiště), teď mě napadlo, že jsem kopii občanky dokonce dával nějaké firmě co prodává PC hry... Ale to je jedno, každý máme na věc jiný náhled a nebudem se hádat. Doufám že se brzy zase vrátíš na Bazaly, kam patříš, měj se.

Reagovat
Krony

Nejde o jeden zápas, ten bojkot je vyhášen na neurčitou dobu.

Reagovat
smazaný uživatel

to je dobře ať si ultras (rádoby fandové) trhnou nohou

Reagovat
db18

Kroutil jsem nad tím očima, ale teď zírám na to, že na tom Baník není zase tak špatně:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=afl0uwHLPrM

Ke kartě fanouška musí fanoušek dodat buď otisky prstů nebo si nechat "naskenovat"duhovku

Reagovat
db18

*Ferencvaros a nový stadion...

Reagovat
frankiefcb

no ty vole

Reagovat
Losinho

Ty vole

Reagovat
smazaný uživatel

ale jo, kazdej ma na vyber.

kdo nechce delat bordel tomu je to jedno... vetsinou

jsem prekvapenej, kolik lidi u sebe nosi neustale mobil, porizuje si ruzny zakaznicky karty, plati kartou za kazdou drobnost...

Reagovat
smazaný uživatel

Ta druhá věta...Jelikož díky tomu byla tak o 3 000 menší návštěva, to si ani raději nechci představit jak by to vypadalo kdyby všech 3 000 lidí co nešlo začalo dělat bordel

Reagovat
smazaný uživatel

nekdo podporil bojkot, vandraci se na nejaky registrace vy...., ty co delaj bordel /naprosta mensina/ se registraci vyhejbaj.

fanousek kterej chce chodit fandit na stadion se casem zaregistruje /ty otisky jsou moc, nechapu, ze jim to nekdo dal.../

Reagovat
smazaný uživatel

Je to každého věc, bez zákaznické karty si nakoupíš, jen nedostaneš slevu, ale tady jde o to, že se na fotbal nedostaneš. Budu mít prázdnou lednici, zajdu do Billy a tam mi řeknou, že nemám jejich kartu a ať si jdu nakoupit k ťamanovi? Já podporuju ultras, nikdo nikoho do ničeho nenutí, ať se každý rozhodne jak chce, ale fakt je, že na stadionu bylo 3000 lidí a minimálně 3000 lidí nepřišlo, protože nesouhlasí s vedením a jeho hokusy pokusy, navíc si myslím, že i z těch 3000 lidí, kteří tam byli jich spousta podporuje ultras, jen jen nepodporuje aktivně, tzn. svou neúčastí.

Reagovat
smazaný uživatel

spis narazim na to, kde vsude jsou dostupny /v pripade zneuziti/ udaje o skoro kazdym... a jak vetsina lidi neco podobnyho vubec neresi

- a vsadil bych se, ze vetsina bojkotaru ma treba pujcky, kam taky dali svoje udaje

Reagovat
db18

http://www.supporters.cz/clanek/na-fotbal-jen-s-otiskem-dlane-a-dalsimi-udaji/6249.html

tady k tomu už je víc, a upřímně se tomu moc nedivim, když vidím, "co" je ve vedení a securitce

Reagovat
smazaný uživatel

taky bych nedal takovy udaje, kvuli navsteve fotbalu. odradi to vandraky a zmizi bordelari.

jestli se to vyplati klubu to at si spocitaj.

dneska je vrcholovej fotbal biznis, na lokalnim stadaku nebudou chtit otisky jeste hodne dlouho a kdyz si nekdo vybere velkoklub coz banik v ostrave je, tak se holt musi prizpusobit dobe.... /a ne nelibi se mi to ani trochu/

at si jdou radsi zahrat fotbal. fandove fradi to udelali naramne nebo treba united of manchester, me je sympatictejsi kazda takova aktivita nez podpora jakyhokoliv velkoklubu, samej gloryhunter.. i kdyz u zrovna baniku to muze vyznit smesne, ve slezskej pomerech to tak je

Reagovat
rufus

Otisky prstů k tomu, aby mohli lidi na fotbal. No, slušný..

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší než aby si na tebe někdo vzal půjčku, ne?

Reagovat
rufus

Reagovat
smazaný uživatel

správný fanda udělá proto aby viděl zápas svého klubu naživo cokoliv,takže ti co to bojkotují nejsou skutečný fandové oni se bojí že by bylo vidět kdo tam dělá bordel a hazí sedačkama :D,Nevidím žádný problém si parnamentku koupit,čeho pak se bojíte??

Reagovat
smazaný uživatel

A až by přišla domů exekuce,tak by mi to přece nemělo vadit...hlavně,že jsem viděl Baník.

Reagovat
smazaný uživatel

vždyt 70% fans baníku má jen seno pod hlavu, tak co by se bali exekuce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ty budeš Filip 14 jinak to nechápu.

Reagovat
smazaný uživatel

do koho deš

Reagovat
smazaný uživatel

aha tak další z debilních Filipů. Tebe neznám tak sorry.

Reagovat
smazaný uživatel

I když ... hm další Filip narozen 12.5. . No sem na tebe zvědavý.

Reagovat
smazaný uživatel

To je ejn další trapný odpad,co si myslí,jaký není troll..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on už tuším včera nebo kdy to bylo tady ukazoval svoji "velikost" . To bude asi průser rodičů.

Reagovat
smazaný uživatel

mě štvou takoví uživatelé,jako je Filip14,Nr.Nobody...

Reagovat
smazaný uživatel

pod ven

Reagovat
smazaný uživatel

No dolar je úplný blbec. Takový televizní fanda

Reagovat
JarousFCB

pane bože...

Reagovat
smazaný uživatel

a chodíme bosí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Možná by si měli nejdříve někteří s diskutujících přečíst, o co jde, než se začnou ptát, o co jde. http://chachari.cz/je-nam-to-lito-ale-rn1564

.....a to prosím sem na tom stadionu byl, hlavně kvůli segře, které sem to slibil ( je pětiletá), ale moc si to neužila, ta atmosféra byla na hovno. Já v jejích letech jenom fandil a fotbal mě nezajímal. Jí fotbal nezajímal a měla s toho prd. Takže podporuju Ultras, vraťte se co nejdříve domů!!!! Chybíte tam!

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně,že se Šafarčíkovi s Baďurou podařilo vyhnat ty obávané ultras. Každopádně jsem i někde četl,že atmosféra byla docela dobrá. Každopádně v TV to zěnlo fakt divně..jsem zaslech snad jen 2-3 chorály a to ještě nedokázali ty sektory držet spolu a každý řval něco jiného. Každopádně ultras Baníku patří ke špičce v lize..nápadité choreografie,chorály,které pak kradou i fandové jiných týmů.. Snad se to zase vrátí do starých kolejí,kdy měl z nás naděláno v kalhotách snad i sudí.

Reagovat
Krony

Děláš jak kdyby ty chorály byly původní. Většina jich je jen okopírovaných a jinak otextovaných od zahraničních klubů. Co mi vadí je spíše to, že jiné fanouškovské tábory nemají ani na to, aby si upravili ten text, jen uboze změní jméno klubu v chodálu, popěvku a jinak je text totožný, to je pak fakt už ubohost.

Atmosféra byla solidní, byť to nebylo úplně koordinované fandění. A vystačili jsme si s hymnou a pár pokřiky. No co, kdysi se zpívaly taky akorát "Dresy bílé" a zpíval to jen kotel čítající cca 80-150hlav, hlavně že jsme si to užili a neseděli v době zápasu v hospodě u TV

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem zvědav,kdo bude na Bazalech fandi v mrazech nebo v dešti. To bude opravdu smutný pohled. Neříkám,že nejsou některé chorály okopírované z jiných zemí,ale to dělají snad všichni fanoušci v lize. Ale minimálně polovina chorálů je z hlav ultras.

Atmosféra byla solidní? Tak to asi máme každý jiný názor na solidní atmosféru. Po góle Teplic na 0:1 se snad ani vůbec nefandilo,i když právě v tento moment to hráči potřebovali 2x tolik. Po góle na 1:1 to už bylo lepší. Nicméně se ale nedá ta "atmosféra" proovnat s tím,když je na stadióně ultras. To pak nemá kdo ty fanoušky dirigovat. Slyšel jsem snad 2-3 chorály,co na Bazalech v pátek zazněly...a to se ještě ani sektory nedohodly a nezpívali to vzároven stejně.

Reagovat
JarousFCB

to jsou kecy! Atmosféra byla hrozná...

Reagovat
Krony

Tohle je prostě o osobním pocitu, stačí sedět v hlučném hloučku na stadionu a budeš z toho mít úplně jiný dojem, než kolega o 20 sedaček stranou. A úplně něco jiného je, když to člověk posuzuje skrz TV, ta to zkreslí totálně. Znám to z mistrovské sezony, plné Bazaly, kvalitní fandění po celý zápas, pak si čověk pustil ze záznamu v TV a znělo to totálně jinak. TV může tlumit, zesilovat hluk ze stadinu, stejně jako jej různě upravovat, jak se jim to hodí.

Reagovat
smazaný uživatel

To říkalohodně lidí...i ti,co se zúčastnili.

Reagovat
vanGomm

Pro autora článku.Návštěvy na úvodních zápasech B.Ostrava 1968-1974.

1974 Ostrava-Slavia Praha 16 000

1973 Ostrava-Sparta Praha 21 000

1972 Ostrava-Třinec 20 000

1971 Ostrava-Prešov 9 000

1970 Ostrava-Prešov 11 000

1969 Ostrava-Teplice 14 000

1968 Ostrava-Dukla B.Bystrica 18 000

Tehdy se to v novinách vypisovalo většinou na celé tisíce.Navíc byl tehdy trend ty návštěvy nahlašovat nižší.Tj.že se do novin napsalo npř. 10 000 a ve skutečnosti tam bylo 13 000.Proč se tak dělo netřeba rozvádět.

Reagovat
Krony

eee.... prosím asi jsem natvrdlý, ale prosil bych, aby jsi to pro mě trochu přecijen rozvedl, proč se... aha už vím, teď mi to došlo... černé fondy?

Reagovat
smazaný uživatel

Holt, když v ČR zavádí novoty, tak to chvílu trvá ....

Reagovat
iamek

Kde dneska byl banikovsky kotel? Co vadilo v Hlucinr tentokrat?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si to tu pročítám a musím se připojit. Měl jsem zaměstnání, kde mi prošlo rukama spousta rodných čísel a čísel OP a věřte mi, že nikdo ze zaměstnanců si s těmi údaji doma netapetoval. Žádné úvěry nehrozí, je to úplne sfi-fi.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele