Baník Ostrava uspěl s odvoláním a získal profesionální licenci
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Baník Ostrava se odvolal proti neudělení licence
21.05.2013, 16:27
Dneska se rozhodlo, že Baník nezahyne, řekl jeho šéf Šafarčík
20.05.2013, 22:32
Ostrava pomůže Baníku, klub tak může získat licenci
20.05.2013, 14:00
Baník čeká na pomoc Ostravy, jinak podá návrh na insolvenci
15.05.2013, 14:48
Ostrava chce zadluženému Baníku pomoci odkupem nemovitostí
07.05.2013, 14:53
Baník nemá licenci pro další ligový ročník, ale může se odvolat
06.05.2013, 22:08
Komentáře (203)
Přidat komentářhip hip
hurá
Hip Hap Hop
hip hop atom
To už má ty dluhy v tuto chvíli splacené? Nevěřím. Je to komedie.
prosím?
Nemá. Viz. fb Baníku:
"V 9.57 jsme obdrželi e-mailem poslední požadovaný podpis dohody s věřitelem FC Vysočina Jihlava, který jsme neprodleně zaslali licenčnímu tribunálu. Doufáme, že nyní již nic nebrání získání profesionální licence."
Tak to ještě že se na nás Jihlava nevyprdla
To je taky, Vydra už je prodaný X let, Baník na něm utržil desítky mega a doteď není zaplacen...
Baník na tom neutržil nic
Furt se tvrdilo, že ho kupoval Petera z vlastní zdrojů a i ty peníze pak šly logicky k němu, tak to moc nechápu.
Neměl by tedy Jihlavě dlužit místo Baníku Petera?
vidim to stejne... nechapu kdyz byl kupovat ze soukromych zdroju tak proc nebyl taky zaplacen....
Kupoval ho jménem klubu, takže všechny dluhy náleží Baníku. Ale z morálního hlediska by za to měl být finančně i trestně zodpovědný Petera, je to neobádané hovado.
Samozřejmě že nemá, ale ví, jak je bude splácet a kdy.
Banik nema skoro nic. Stejny pripad jako Kozak. Lojza Hadamczik koupil Kozaka za par susnu a o par dni pozdeji ho za nekolikanasobek prodal do Rima. A Opava ma hovno.
A od koho toho Kozaka asi koupil, hm?
baník pičo
BANÍČEK !!!
Jak to vypadalo všechno špatně a jak se na poslední chvíli změnilo.. Ještě za pár let nový fotbalový stadion a bude to krásné.
do pěti let poháry
* příští rok
Baroš 32 gólů,Svěrky 25 a titůůůůl!!!
Jebat nový stadion!
Zachránit Bazaly,pokud možno takové,jaké jsou!Jeden z nejlepších a nejbezpečnějších stadionů v lize,jeden z posledních tradičních,snad jediný se sektorem na stání,tribuna pro chudé...Kdo jiný se tím může pochlubit?
Když píšu nový stadion, myslím tím i Bazaly, kdyby se našly peníze na rekonstrukci
Šafarčík teď říkal, že výjimku mají Bazaly ještě na příští rok a pak už nemůže být prodloužena...
A v čem konkrétně Bazaly nevyhovují?
myslím, že jedna z věcí je, že sektory musejí mít každý svůj východ
Pak si ty hajzly, které jsou katastrofální, a parkoviště. Zábavné mi přišlo to nařízení, že prodej lístku musí probíhat jinde než u vchodů, a ty kontejnery postavené na prodej lístků u plotu nahoře mě pobavily. Ale je fakt, že to odděluje fronty.
jo, takový žlábek se dnes už nikde jinde neuvidí
Tam je smrad a tma, lepší je chodit ke stromům
a občas tam projde bezostyšně nějaká borka
Pořád nechápu to parkoviště, pod těmi mosty je místa habaděj. Když jsem se díval na prakovací plochy okolo evropských stadionů, tak tam nic. Viz Vicente Calderón (kde pod tribunou vede silnice) nebo i Bernabeu.
Tak v tom případě to je jednoduché, Bernabeu by nesplnil licenční podmínky
U nisy jsou kotle taky na stání.
co tam je?
V poho!!! A za dva roky šlapem na titul Češč soudruzi z Prahy!!!
Další podvod.
V čem pak tentokrát ?
ale tohle už bylo jasné
BP !
Jeden nikdy neví :) Teď vyhrát na Slovácku.
Hradec dupne na Slavce a je vymalovano
Takže tohtoročná séria cirkusu Baník a licencia sa skončila, uvidíme sa späť o rok (a áno, skončí to presne tak isto)...
Tak poďte do mňa všetci, čo ste mi vraveli ako to nie je isté a aká je veľká šanca, že Baník licenciu nedostane Toto je očakávanejšie ako Vianoce
bez pondělka by licence nebyla
Ty do toho vidíš jak slepý do novin..Radši jdi oplakávat konec žvejkala a neser se do týmu o kterém víš jen to že se jmenuje Fc Baník Ostrava
Nemám prečo oplakávať SAFa, nemám rád jeho ani United
tak plač nad sebou
Môžem plakať tak nad českým futbalom, že sa takto každý rok zosmiešňuje...
to abyste měli menší mindráky, než máte
Nemám mať z čoho a už vôbec nie z vás
vy? Ty vole ty si naivní trouba. SK fotbal je jeden z nejhorších v EU ! Myšleno liga.
A preto mám mať mindrák z Čechov? Ja viem akú ligu máme a nemám s tým problém. Na futbal budem chodiť aj tak. Navyše vo vzájomnej konfrontácii našich klubov s českými v súťažnych zápasoch si ani nepamätám, kedy by naposledy slovenský klub prehral
ale jak dopadla vzájemná podzimní konfrontace reprezentací si pamatuješ, ne?
Ale hráčov reprezentácií netvoria len hráči z ligy. Vlastne ich tam nie je vôbec veľa.
a co by tam taky dělali
Tak prečo spomínaš reprezentácie keď sa rozprávame o ligách? Kedy plánuješ vytiahnuť hokej alebo ľahkú atletiku?
Nemyslím si,že máte horší hráče než my,teda v repre,spíš naopak,ale nějak to nedovedete poskládat,nedokážete naplno využít potenciálu Marka Hamšíka,takovou hvězdu my nemáme a stejně vás porazíme,ale srovnávat ligy je směšné,Slovan by u nás hrál o poháry,další 2 týmy by mohly hrát stabilně GL a zbytek je špička naší druhé ligy,nic víc...
Já nevím, ale o jaký je prosímtě zájem o tu vaší Pralesní ligu? Nezdá se mi že bych o ní slýchával..
U nás tiež nič o vašej nepíšu, nehovoria, takže ti to nemám za zlé. A na SLovensku zopár pralesov je, ale čo viem, v žiadnom z nich sa futbal nehrá
Mýlím se nebo se za tímhle nickem skrývá jedna nejmenovaná psychicky narušená holka,která má búh ví proč mindrák z Baníku Ostrava?
PARÁDA !!!
Baníííííík Ostráááááva..... jsem štastný,ještě to nějak ukopat...
Prostě šaškárna, zrušit Baník !
Brekot vás dvou mi dělá ještě větší radost.
Baníkovci byli asi celej rok hodní ..
No nebyla by to sranda, kdyby nakonec Baník sestoupil?
Vy mě vždycky bavíte jak strašně držíte palečky všem, co hrajou proti Baníku a na konci sezóny si zklamaně řeknete: Tak snad za rok Baník nikdy nespadne, už to pro jednou pochopte
A pristi rok zase to samy .. tomuto beckovemu klubu by mozna prospelo, kdyby tu licenci nedostali
Neřeš to praskla gumo, co bude přišti rok
*FCbéčkový kdyžtak
Trepeš kokotiny z hladu, ale neboj tva rodinna situace se časem vyřeši!
Není jedno jestli letos nebo příští rok? V tom hnoji jsou zaházení až po hlavu.
ty poleno, viš jak je hnuj v dnešní době drahy?
Nevím. Já hráče baníku neplatím.
nein, když se udrží, je šance příchodu sponzorů či nových movitých akcionářů, spekuluje se o Kubinovi třeba. Klub se postaví na nohy, přežije dva tři roky a po té resuscitaci se snad odrazí k lepším zítřkům, už jen ty velké investice do mládeže jsou příslibem lepších zítřků
Bláhová iluze. Normální sponzor by nepřilepil svoje jméno nebo značku na nejproblémovější klub v lize.
Třeba jako Vítkovice Machinery Group?
proto Světlík dává peníze na mládež? Chápej, že po pondělku a garancemi splacení dluhu, udělením licence se situace mění.
Tak jde spíš o to, že kdyby tihle sponzoři neměli ke klubu nějakej bližší vztah, tak by do něj nedali ani korunu. Mládež v Ostravě byla vždycky skvělá. V mládežnických letech byl luxus dostat se na Spartu, Baník nebo Sigmu. Fakt je ten, že vám Sparta a Sigma v tomhle ujely těžkým způsobem. O ostatních juniorkách nemám přehled.
Ty jak vidím co tu píšeš,tak ty nemáš vůbec plřehled.
No já nevím, kdo měl na 2 zápasy zavřený vlastní stadión.
Fergusno6 řekni mi co víš o Baníku.. Můžeš začít, poslouchám
Jen aby příští rok až budou ve Vítkovicích na ně někdo vůbec chodil.
se neboj
http://www.eurofotbal.cz/gambrinus-liga/2009-2010/reportaz/banik-ostrava-ceske-budejovice-192374/
Tak a na Slovácku je domluvená remis,takže v poho.
Nevim, proč tady nějaci čechačci řeši Banik? Snad i Sparta ma v druhé lize odslouženych vice let než Banik. Byt vámi, tak bych radějc o kecech kol Baničku pomlčel a valil si Waltra dal.
Sparta byla ve 2. lize jeden rok
Vim, pamatuju!
a když vezmeš od války, tak Baník asi tři
To si nepamatuju, my vždy byli na barikach 20 teho dubna.
za Waltra
+ udivuje mě, že nejvíc to snad sere nějaký slováky
třeba takového troubu Fergusona6. To je typický slovenský trotl. Hateuje GL a jejich CL je na úrovni Finska.
tak právě teď si urazil všechny Finy na EF :)
... teď už se jen modlit, aby město pustilo korunu i do rekonstrukce... ale to už je jen takový sen. Hlavně, že jsme to nějak ustáli.
Naivo.
Podle mě tady ta šance pořád ještě je. Tím spíš, že se Ostrava chce profilovat jako sportovní město. Má k tomu nakročeno (Davis Cup, Fed Cup, Tretra, MS v hokeji a další menší akce). Teď nový atletický stánek a pokud se podaří vyhrát ten titul sportovního města, třeba by to mohlo pomoct. Je tady obrovská fotbalová značka, jen stadion chybí.
Budu rád když to neprodají a zůstane to minimálně tak jak to je s tím, že se budeme modlit a čekat na nějakého sponzora nebo jiné vedení města, které do té rekonstrukce půjde.
Ale bojím se, že už příští vedení města to někomu prodá.
Příjde mi docela zvláštní ten místní optimismus, když klub vlastně prodal to nejcennější co má a i to mu nestačilo na splacení všech dluhů...
Zbytek dluhů už je jen vůči současným majitelům.
100. za to ať tady píšou a řeší problémy Baníku chachaři a příbuzní a né švédi a čoboli.
To jo, vy jste Baník a nikdo vám do toho nesmí kecat, ale sami můžete do klubů kecat všem
s osobní znalostí různých problémů?proč ne
no snad si to pochopil !
http://moravskoslezsky.denik.cz/fotbal_region/koupe-bazalu-byla-pro-mesto-dobry-obchod-20130524.html?utm_source=poutaky&utm_medium=web&utm_campaign=poutak-text5 rekonstrukce možná je, musí se doufat a bojovat!!!
směšná fačr dluhy nevadí když dlužím nevadí ,diť je to baník ten může dlužit kolik chce hlavně ať hraje
trapárna
no furt vylézaj idioti z děr.
jeste větší reaguje
Touto reakcí jsi vyjádřil souhlas s tím, že jsi idiot .
Já se to čekal,že bude reagovat. A takto sem taky předpovídal
Trapárna je, že neumíš napsat ani velké písmeno u názvu ať klubu nebo asociace...
hlavně to " diť " je paráda
srát na ty co o tom ví hovno nebo tady blbě provokujou ... BANÍK JE VĚČNÝ
Hnutí Ostravak podá žalobu na pondělní hlasování radnice. Prý chtějí Baník zachránit
ty voe
Banik je nesmrtelni
hele maky? Nesmrtelni?
že by během jednoho týdne toliko dobrých zpráv pro baník...že by v neděli třešnička na dortu? líbí se mi reakce některých závistivců, že se nám to opět povedlo...BP never fall
Jenom si stále říkám, že je hrozná škoda mít tak super stadion ve Vítkovicích, a nemít k němu žádný větší fotbalový tým? Už teď je kapacita na atletiku tuším přes 15k, a pokud se ten stadion jednou dostaví kompletně tak to bude ještě o hoooodně víc. Bazaly jsou minulost, a Baník pokud chce být i nadále úspěšný, se od ní musí co nejradikálněji odstřihnout.
Bazaly jsou domovem Baníku, který sídlí ve Slezsku. Co jsou Vítkovice ?
váš domov pro dalších cca 20 let
Jak pro koho. Mě tam nikdo neuvidí a určitě nebudu sám. Ale to je vedlejší, spíš se ptám znova, co jsou Vítkovice pro Baník ? Tohle může pochopit jen fanoušek Slezské a ne nějaký vandrák z jiného klubu, co znamenají Bazaly pro Baník..
K tomu nemám co dodat, protože tomuto přístupu skutečně nerozumím. Přece jdu tam kde si fanouška váží - kvalitní zázemí, dobré služby. Proč chodit někam na rozpadající se ruinu? Na druhou stranu vím že nové vedení mělo plány na poměrně velkorysou přestavbu Bazal, moc pěkné mimochodem, ale troufám si tvrdit že na tu se finance nenajdou ještě několik desetiletí.. do té doby někde Baník ale bude muset hrát, pokud chce zůstat v GL..
Proč se za to bojuje? Pač je to náš domov ! Domov Baníku. A své má i to, že leží ve Slezsku. Čemu stále nerozumíš ?
Vítkovice jsou jen atletický stadion.
Pane kolego,samozřejmě,že s vámi souhlasím,ale faktem je,že město další prostředky na Bazaly nikdy neuvolní,po tom co tak,tak prošel odkup Bazalů a vzbudil pro mě nepochopitelnou bouři nevole jsem si tím jist.Takže budeme hrát ve Vítkovicích dokud se nanajde soukromý investor a nerekonstruje Bazaly,což je ale na spousty let utopie.Nás dvou se to zas tak netýká,my jsme výjezďáci,ale byla by škoda kdyby lidi do Vítkovic nechodili,tím,že nebudou chodit tak určitě město nepřesvědčí k investici do Bazalů a klubu tím jen uškodí,potřebujeme pořádnou podporu,my si na výjezdu můžeme tak zapět,že Baníček patří na Slezsko a tím to hasne.Taky mě mí krajané z Ostravy hluboce zklamali,bláhově jsem si myslel,že Baník je Ostrava a Ostrava je Baník,ale po té kampani,která se proti Baníku v poslední době strhla jsem si uvědomil,že to tak není a že ze mě vytratil zase kus hrdosti na své rodné město,co však zůstane je doživotní láska ke sevému klubu.
Pro mě znamenají bazaly hodně, ale ještě více Baník a proto ho v těžké chvíli neopustím a na Vítkovice s těžkým srdcem chodit budu.
To bych raději udělal to, že si koupím třeba celoroční permici, Baník z toho bude mít peníze ale podporovat bych ho jezdil jen na výjezdy. Vždyť se probůh bojovalo za to, že Baník patří na Slezsko a lepili se po Ostravě plakáty s motivem "Vítkovice NE!" a teď se tam bude chodit ?
Efekt 0..
Je to každého věc, ale pro mě je Baník na prvním místě. a budu s ním v dobrém i zlém. A dle mého tento bojkot by byl kontraproduktivní. Ale bude to každého věc a ať si to každý srovná v hlavě.
Je to každého věc, ale pro mě je Baník na prvním místě. a budu s ním v dobrém i zlém. A dle mého tento bojkot by byl kontraproduktivní. Ale bude to každého věc a ať si to každý srovná v hlavě.
Kdo přestane chodit na domácí zápasy potrestá jen a pouze svůj klub.
a hráče, kteří za nic nemohou. Asi to pro ně bude příjemné hrát před prázdnými tribunami, i když se něčím neprovinili.
Samozřejmě že když napíšu klub myslím i hráče.
btw, my se vlastně známe, ne? Na Bazalech jsme se viděli. Teda pokud jsi to ty, kdo chodil s bráchou na bigy.
jo tak to potom jo.
svět je malý.
svět je malý,si tak ve 4 sedíme ve vyhlašené pražské putyce U Hrocha,jako pajzl,ale možná nejlepší plzeň na světě a přijde ještě dalších asi 5 našich a pak Šafarčík,já mu prostě věřím.
Najednou je to tu samý vítkovičák... Dy%t to bude teď k smíchu ty naše protesty... A propo, že klub potřebuje každou korunu, už to bylo psané na jednom foru jinde a já to tady připomenul. Dalo by se koupit permice, tím by měl Baník peníze. Ale chodit tam a fandit tam...
Jenže návštěva se bere dle toho kolik osob projde turnikety a když tam budou lidi z radnice tak uvidí že tam je prázdno. Prostě by se tam chodit mělo, pokračovat tam v protestech a bojovat za Bazaly!
Příjde mi to jako trucování malých děcek, měli bychom být rádi že Baník vůbec přežil.
Chápu protesty, které mají smysl, ale truc, který může uškodit klubu a hráčům není můj styl.
ty jsi taky truc...
tak jako já to beru, že někteří tam nebudou chodit. Je ot jejich věc, nebudu je hatovat, na druhou stranu budu rád, když nebudou napadat těm, co tam budou chodit.
Však oni chodit začnou
Já jsem před nějakou dobou tvrdil, že pokud do Vítkovic nebude nikdo chodit (kvůli dráze, historii, etc.), tak to bude donucovací prostředek ke stavbě fotbalového stadionu. Ale začínám si asi myslet opak, že pokud lidi chodit nebudou, tak si každý řekne, pro koho by se to vlastně stavělo.. Resp., nemůžu z těchto možností vybrat tu, ke které bych se jednoznačně přiklonil.
jsem stejného názoru a ani za rok kdy se už budu muset rozhodnout si nebudu jistý jestli je to správně.
Taky sem proti i když vím,že je to skoro jisté ! A nevím,nevím,jestli tam na fotbal někdy půjdu ! Zatím mám převědčení,že NE ! Ale nikdy neříkej nikdy,takže.........
naděje umírá poslední...my věrní budeme věřit, že Bazaly zůstanou domovem Baníku a ne domovem nějakých zbohatlíků
Stadion s dráhou nebude pro fotbal nikdy super.
A těch 15 tisíc bude celková kapacita, pokud se nepletu. Ono se to u těch tribun na první pohled nezdá, ale jsou dost nízké.
Ta nová tribuna podél delší strany hřiště je pro pět tisíc http://www.ostrava.cz/cs/o-meste/aktualne/kampane/rekonstrukce-mestskeho-stadionu
Takže vlastně když odečtu hlavní tribunu, která zůstane, tak to vychází tak na 12 tisíc nových sedaček za 800 milionů.
Souhlasím s tebou.
pomalu na 2 stadiony, kdyby to nebyl nějakej luxus
Taky jsem na tím přemýšlel,to nepřijde nikomu ze zastupitelů divné,asi ne,když nejspíš ,,něco " dostali,tak jako za nekonečné rekonstrukce haly.Eden stál komplet ani ne miliardu,i s hotelem atd.,pro 21 000.Už jsem dřív napsal,že za miliardu by se dal krásně rekonstruovat atletický stadion i Bazaly nebo postavit stadion nový,třeba na VOKD pro 10-12 000 lidí....
Ten VOKD by případně nebyl vůbec špatný, tam by to šlo.
Kdesi jsem četl, že u hlasování o přidělení těch 800 milionů byli všichni z Ostravaka pro a teď dělají problémy kvůli 8krát levnějším Bazalům. Nedivil bych se, kdyby jeden z těch jejich hlavních (ten, co dělá v realitách) měl s Bazaly svoje vlastní plány. Zmrdi.
Je jedno kde budou hrat! Duležite je, aby každoročně vyprašili Spartě kožich
není to jedno !
Stejne v ty druhy lize skonci, at uz letos nebo pristi rok, nebo do par let, protoze jim penize dojdou a budou potrebovat dalsi pomoc.
Baník není žádná rychlokvaška jak Plzeň, Baníček nikdy nespadne !
Já už na toho hňupa nereaguju,zbytečné.
Ted odhledni od toho, ze jsi Banikovec. A zamysli se. Jakou vidis budoucnost klubu. Odkud vezmou penize, kdyz za vas nehrajou hraci, kteri by se dali zpenezit.. Koho bys prodal? Hm? Jedinej kdo se nabizi je Fantis mozna jeste Kukec, ale to by se musel snazit. Baros pujde zadara. Sverkos kdovi, jestli bude jeste nekdy hrat.. A vy navic potrebujete posily, kde na to vezmete penize? Kdyz to co vam da mesto za stadak ani nestaci na pokryti vasich dluhu.. Tak co, vazne me zajima jak to vidis.
zivot si vzdycky najde cestu...nech se prekvapit
Ale jo, ja uz byl tolikrat v takovy prdeli a vzdycky se to nejak vyresilo. Ale me by zajimalo, jak to fans Baniku vidi, ze jsou si tak jisti tim, ze nesestoupi.
co bysme to byli za fanousky, co predem vzdavaji boj a rezignuji na nejakou budoucnout, ktera se muze tvarit jakkoli sede
Ale ja to beru, jen nechapu, ze napadate bezduvodne lidi, kteri o ty budoucnosti Baniku premysli a nijak ruzove ji nevidi. A to je proste objektivni fakt.
vsude na svete je to stejne...kazdy brani svuj pisecek...a pak je tu dalsi co ho zkouseji pospinit...viz neznala verejnost vs. fanousci baniku...vic to rozebirat neni treba
Ano a co třeba případní noví sponzoři, to nebereš v potaz ? Ten tvůj trolling je opravdu den ode dne slabší a slabší.
Tak ani nevim jestli ti mam odpovidat, kdyz za vsim co je jen lehce proti Baniku vidis trolling.
A kde se ti sponzori asi vezmou, kdyz se doted nenasli? Hm?
Já být sponzorem, tak do klubu se 170milionovým dluhem nejdu ani náhodou.. To už ale neplatí, Baník bude dlužit jen svým majitelům, poslední rok je víceméně transparentní, zachránilo ho město, což má taky svou váhu. Ale tohle platí teprve od pondělí, takže je brzo na to vítat nové sponzory, ale myslím, že máme nakročeno.
No, od pondělí, možná vlastně až ode dneška, když jsme získali licenci. A ještě více to snad bude platit po neděli, kdy se zachráníme
Sponzoři se nenašli,protože nikdo nevěděl jak to vlastně v Baníku vypadá,už před časem chtěl do Baníku majetkově vstoupit Světlík,ale Petera mu nebyl schopen předložit veškeré podklady týkající se financování klubu,jeho dluhů ap.,teda nebyl schopen,spíš věděl proč je nepředložil...ZMRD!!!
Navíc dnes je těžké sehnat sponzory všude,nejen v našem chudém regionu,v Praze,která je jedním z nejbohatších regionů v celé EU je v klidu jen Sparta,ale ani ta nehraje ekonomicky fair,potože schodky platí ze svého Křetínský,čili klub je dlouhodobě v mínusu,o Slavii se zmiňovat nemusím,Bohemka má existenční starosti dlouhodobě,ve Viktorce nedostali několik měsíců výplatu,zřejmě ekonomicky nejstabilnějším pražským klubem je paradoxně ten bez fanoušků-Dukla...
Maš plny recht! Dojdou jim prachy a zajdou si pujčit za tebou a tvym romskym otcem do Chanova
Ty uz si u nas byl, co?
U vas? Jedině s Dolfou
U Baníku to bylo jasný, spíš mě zajímá jak dopadne Znojmo.
škoda...a já se tak těšil že baník skončí
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele