Barcelona chce kvůli ztrátám snížit fotbalistům a trenérům platy

07.10.2020, 16:31
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (208)

Přidat komentář
Boban

ted to drzeni Messiho dava jeste vetsi smysl

Reagovat
YNWA__MSN

Reagovat
smazaný uživatel

Dava. Protoze Messi > klub

Reagovat
kilobyte

Teď už jenom chybí, aby jim příští rok odešel zadarmo.

Reagovat
delfin

Tjn, to by bylo k popukani, kdyby nepristoupil na snizeni platu a odesel by...

Reagovat
smazaný uživatel

Už dávno ho měli vyhodit. Ztrácí hodně míčů, sabotuje Griezmanna s úmyslem ho vyštvat. A přitom by to mohlo fungovat, jenže Messi je pitomec, který hraje pouze na sebe.

Reagovat
HandPump

Reagovat
tunkic

Reagovat
smazaný uživatel

Snad se brzy uzdravíš.

Reagovat
Y.N.W.A

Jestli pri odchodu Messiho mavali striktnim dodržením smlouvy, pak může nyní Messi mávat svou smlouvou, kde asi o možnosti snizeni platu kvůli hospodarskejm problemum klubu asi zminka nebude, ne? Na jaro na to hráči pristoupili, ted pochopim, když se jim chtít nebude...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

Reagovat
Gazdo

neustupit nech si to Bartomeu vyzerie kedze ruci majetkom

Reagovat
Manik...

Reagovat
drussbarb

Tak debilní vedení nemá žádný klub v Evropě, já se ptám, kdo z vás na to má?

Reagovat
Cechino

hahaha...

Reagovat
Keboto

Reagovat
Dody10

Reagovat
uff

Reagovat
smazaný uživatel

Do Barci sa chodilo pre veľké platy a výsledok sa dostavil pri prvej kríze. Tak to je , keď sa ide na doraz rozpočtu a nie sú rezervy. Nik neavizuje takéto problémy, len my. Tie platy sú brutálne vysoké, prišli noví a dostali neskutočne vysoké platy - Cou, Dembele, Grizman, zvýšili po jednej sezóne Umtitimu. A výsledok, nič neukázali, jední vinou zranení, iní preto, že ani nemali prísť.To gazdovanie bolo mrhaním peňazí, snahou ukázať za každú cenu, že sme extra a matematika pre nás neplatí. To nie je o Messiho plate, on by mal taký všade, lebo je extra klasa. To je o iných, ktorí dostali horibilné platy a ešte aj prišli za horibilné sumy.To mi pripomína podnikateľa, ktorý nemá žiadnu rezervu na zlé časy a vyhodil peniaze za luxus.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Přestupové okno zavřeno, tak můžem začít s hráči vyjebávat. Jako ano, ty platy by se snížit měly, ale v první řadě jim je neměli vůbec dávat, virus nevirus. Vedení rozhazovalo peníze oknem, aby zavřelo hubu fanouškům a "po nás potopa". No úspěchy nepřišly, tak teď za to má celé vedení nést odpovědnost. Jak jsem se celé léto k tomu snažil nevyjadřovat a nevolal jsem po potrestání viníka na základě spekulativních informací z médií, tak tohle už je zcela za hranou. Fotbalové výsledky pochopím, ale ekonomické výsledky klubu jsou záležitostí vedení klubu a nikoho jiného, to oni mají nést zodpovědnost. Žaloba je na místě.

Reagovat
exot12

Žaloba za čo presne?

Reagovat
smazaný uživatel

tak pro začátek třeba případ Barcagate

Reagovat
uff

Reagovat
rave

Po tom, co se za poslední dobu událo, si nedokážu představit, že by kdokoliv z klubu na něco podobného přistoupil. Bartovi jde už i o vlastní prachy, tak hledá čím dál zoufalejší řešení.

Reagovat
čutalista

Co ho to reálně může stát, když se nedomluví? Někdo tu nedávno psal, že musí složit pár milionů euro. Může přijít i o víc, jak o tu dejme tomu kauci(nevím jak to nazvat) při nástupu do pozice. Díky

Jelikož nejsem fanoušek barví, tak se o ní tak moc do detailů nezajímám, ale kdyby mi někdo do tohodle vnesl trošku světla, byl by jsem rád.

Reagovat
čutalista

*Barci

Reagovat
Beči

Tak nemají peníze, ale nechali si odejít několik hráčů bez jakékoliv kompenzace? To je fakt cirkus

Reagovat
valloire

a na má slova dochází...cirkus Barca

Reagovat
Y.N.W.A

poslední roky ve vedení bohužel ano... jenže na hřišti to jakžtakž fungovalo (loňský titul), tak se to tak nějak přecházelo

Reagovat
valloire

cirkus je to dlouhodobě

Reagovat
Aldeano

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
icemike

Ušetřili na platech

Reagovat
kilobyte

Tak na nějakou kompenzaci neměli šanci kvůli velkým platům.

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám že zástupce pro vyjednávání s klubem za hráče bude Messi

Reagovat
Ranoth

bude to Braithwaite

Reagovat
Beči

Něco dělat musí, když už nehraje

Reagovat
delfin

"Krizovy manager" v praxi

Reagovat
smazaný uživatel

Nasrat, barte.

Reagovat
technecium

Snad na to Messi nepřistoupí, protože to přece nemá napsané ve smlouvě. Nic víc bych si nepřál, než aby to těm sviním takto vrátil.

Reagovat
LAM

Ta smlouva je neuvěřtelně přestřelená,tak snad přizpůsobí.Barto tak či tak končí,takže nový vedení tu bude velmi brzo.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Manik...

Reagovat
uff

Reagovat
esmuellert

No jo, nakupovat hráče za přemrštěné ceny není umění

Reagovat
mesyas

Teď se teprve ukáže kdo klub miluje.

Reagovat
smazaný uživatel

Bartomeu to už ukázal.

Reagovat
Tomik111

To se ukáže až po odchodu Messiho.

Reagovat
smetos

Ten sasula co vede celou FCB do kopru se fakt nestiti niceho. Z mancaftu ktereho se baly vsechny kluby a vyhraval kam prijel se stava jen prumernej klub s jednou megastar. Tuhle sezonu bych nepocital vzhledem k tomu ze tam je jejich hlavni tahoun jen z obav zaloby, rok 21/22 se ukaze jako zlomovym kterym smerem se barca pohne. Ocekavam sesup na uroven sevily (napsal bych valencie ale ti zatim haluzujou )

Reagovat
technecium

Reagovat
Majk91

Reagovat
Mönchengladbach

Na kolik peněz zhruba na nákladech vyjde Barcu ten Messiho poslední rok?

Myslím jeho plat + ten velký bonus + odhadovaná částka za neuskutečněný přestup?

Reagovat
kilobyte

Tak stejně by museli přivést náhradu (minimálně jednoho top hráče) a nebo se spokojit se sportovním výpadkem. Takže by na tom byli +- stejně.

Reagovat
exot12

Ako na tom môžu byť rovnako?

2020:

Plat - 92M$

Bonus - 83M$

Peniaze za prestup - 117M$

Spolu = 292M$ + myslíš, že sa hovorilo o hráčskej kompenzácii, tak to zaokrúhlime na 400M$

To ti nepríde dosť na posilnenie kádra?

2021:

Úspora: 175M$ (Plat & bonus)

Bez Messiho

Tebe to v horizonte viac ako 1 sezóny príde rovnaké?

Reagovat
kilobyte

Ale bez Messiho by byli poloviční a ani bych se nedivil, kdyby nějaké peníze od sponzorů byli spojeny s Messim.

Podle mě měli 3 možnosti:

1. Nechat si Messiho na rok (ani bych se nedivil, kdyby nakonec ještě prodloužil) a přijít o těch 400 mega.

2. Messiho pustit a hledat náhradu. Což by znamenalo buď přitáhnout nějakou velkou hvězdu, což by znamenalo i 200 mega a na platu klidně 50. A nebo přivést 2 nadstandartní hráče asi taky za těch 250. A jak je u Barcelony zvykem byl by to provar a ti hráči by se nechytli.

3. Messiho pustit a nehledat náhradu. Což by znamenalo výrazný herní pokles a tím by se snížily příjmy.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmysl. Ať ho vyhodí a ono to bez něj pojede dál a lépe.

Reagovat
king23

Tvoje možnosti přece úplně ignorují fakt, že za rok Messi stejně odejde a budou náhradu muset hledat tak jako tak. Takže ve finále se stalo jediné - přišlo se o 400 mega a všechny problémy se odsunuly o rok. Nezmizely, ale jen se odsunuly.

Reagovat
kilobyte

Podle mě se změní vedení a Messi zůstane.

Reagovat
king23

Sice si to nemyslím, ale možné to je. Nic to ale nemění na faktu, že tobu klukovi bude na konci sezony 34 let. Takže ten problém prostě budete ve velmi blízké době řešit. Takhle by to aspoň znamenalo "dostat" 400 mega a řešit ten problém hned.

Reagovat
kilobyte

Ale to bude řešit už nové vedení.

Reagovat
LAM

Kde jsi prosimtě vzal tyhle čísla?

Reagovat
F.Torres

To jsou borci to bude ještě lepší sága jak stadion v HK

Reagovat
smazaný uživatel

snad na to hraci nepristoupi

Reagovat
smazaný uživatel

Nebylo lepsi prodat Messiho, zinkasovat slusny penize a usetrit razantne na platu

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhoďte Messiho a ušetříte a získáte podporu slušných lidí a kvalitu

Reagovat
Robbie

Kdo je lepší Babiš nebo Barto ?

Reagovat
smazaný uživatel

dalsi pokus o nedodrzovani smluv uz aby byl pryc a snad tam uz nikdy neprijde marketingovy zebrak pro ktereho bude sledovanost a odezvy na socialnich sitich a propagace znacky vic nez to o co sport jako takovy

Reagovat
Mercury

Babiš nebo Barto?

Reagovat
FUnk

bartomeu je kk*

Reagovat
drussbarb

Bart je TAKOVÝ šmejd a neschopa, že dělá z Barcelony paklub. Messiho donutil násilím dodržet smlouvu, i když měl slovo prezidenta, že jej pustí a teď bude chtít ústupky mimo smlouvu...

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

On je fakt neskutečný bastard. Celé funkční období se tváří jak největší geroj, když přišel neúspěch, tak se na měsíc schoval a vylezl až s nějakou další posilou. V létě se snažil udělat z Messiho hajzla. Rozházel hráče po Evropě za nižší než výprodejové ceně a nakonec se ukázalo, že nemáme ani 30 mega na Depaye. A po konci přestupáku Bart vyjde s tím, že nemá ani na výplaty. To prostě nevymyslíš.

Nové vedení bude mít ohromnou práci klub nějak zastabilizovat. Na straně druhé budou bráni jako hrdinové, protože konečně odejde ten smrdutej parchant.

Reagovat
LAM

Tak když někomu vypadne 250mega z rozpočtu,tak to poznamená každej tým.

Tím nechci nijak obhajovat tohodle klauna.

Snad nový vedení bude brzo zas moc počítat s příjmy v plný výšši a tehle nesmysl s Koronou už skončí.

Reagovat
smazaný uživatel

len tento problem maju vsetky kluby a cital si ze niekto rozmysla podobne ?

Reagovat
F_C_B

Pravda, ale vetsina klubu ma nejakeho vlastnika, ktery muze tento vypadek prijmu z vetsi ci mensi casti dotovat ze sveho. To u Barcy nejde, tam by si museli externe pujcit. To sice nemeni nic na tom, ze hospodareni je spatne, ale neda se to urcite porovnavat se vsemi ostatnimi kluby. Btw dost jinych klubu propousti zamestnance, vsude se to holt resi jinak.

Reagovat
smazaný uživatel

5 alebo 6 klubo je vlastnených rovnako medzi nim napr Real , Bilbao. Veľmi málo klubov je dotovaných majiteľom vo väčšine prípadov sú vlastnené teamy konzorciom veľkej spoločnosti kde si rovnako požičiavajú externe ako Barcelona, to že vieš majiteľa ako napr v United Glazer neznamená že nefungujú finančne rovnako. Nepleť do toho Chelsea, CIty či PSG.

Reagovat
F_C_B

To vim a jak pisu Barca ma otresne hospodareni. Napriklad v porovnani s Realem to jde krasne videt nebo Bayernem, kde ta vlastnicka struktura je z casti podobna.

A souhlasim s tebou, ze to jsou korporaty, ale napriklad tady je ukazano kolik financi vlozili vlastnici v PL za poslednich 5 let do svych tymu - https://mobile.twitter.com/SwissRamble/status/1305397901212950528/photo/1

Covid obdobi tam neni, ale myslim, ze pokud to bylo nutne tak tomu tymu pomohli. A zrovna MU a Glazera bych nezminoval, United maji snad vetsi dluh nez Barca a jeste si kazdorocne vyplaceji dividendy

Reagovat
uff

Reagovat
Hristo Stoichkov

Víceméně se vším souhlas, akorát bych poupravil některý informace. Na prezentaci Trincaa se přišel pouze vyfotit, před následnou tiskovkou s dotazy novinářů kvůli situaci s Messim zbaběle utekl, takže se to dá nazvat spíš vylezl a rychle zase zalezl do úkrytu. Ty výprodeje veteránů “za odvoz” bych mu LETOS nevyčítal, to je pouze výsledek práce posledních let, kdy se rozdávaly megasmlouvy na základě pár výkonů (Sergi Roberto, Rakitić) nebo vymyšlených nabídek.

Jinak opět platí, že všechno zlý je k něčemu dobrý, v kádru i béčku je spousta zajímavých mladíků, kteří budou mít během finanční konsolidace klubu výjimečnou šanci se prosadit, protože období drahých posil je minulostí, zvlášť v kombinaci se stále se odkládajícím projektem Espai Barca, který je už momentálně na dvojnásobných nákladech, než Bartomeu zatvrzele sliboval.

Mimochodem Depay neztroskotal na nedohodě s Lyonem, což sám hráč přiznal. Přestup zamítla LaLiga, která schvaluje přestupy určitým klubům s finančními problémy. Barca má velký problémy se mzdovými náklady, tudíž je na ni zpřísněný dohled. Myslím, že přijde v lednu za drobný, pokud teda Bartomeu bude ještě u válu.

Reagovat
smazaný uživatel

a mimochodem se ukazuje, jak ohromnou práci v létě udělal pro Barcu Messi, protože kdyby držel hubu a krok (jako každej loajální zaměstnanec), tak se nic nezměnilo a jelo by se v geroj-módu až do voleb. Takhle se nějaká přestavba a šetření nastartovalo už teď a do voleb se uspoří nemalý prostředky, což nám pak pomůže.

Reagovat
drussbarb

Reagovat
uff

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
technecium

Reagovat
Majk91

Reagovat
F_C_B

To mi prijde docela naivni. Protoze po cele te kauze prisel uz jenom Dest a odchodech co probehly se mluvilo uz pred tim. A co se tyce uspor tam jim nic jineho nezbyva nehlede na to co se delo. Takze i kdyby nechtel odejit, tak by ty kroky vypadaly dost podobne neli stejne.

Na druhou stranu ty problemy Barci se diky nemu dostaly dost do popredi a vytvari to urcity tlak na vedeni a taky dost socios si asi zacina uvedomovat vaznost situace a to je jedine dobre. Takze souhlas, ze udelal pro Barcu praci, ale asi v jinem ohledu nez pises.

Reagovat
valloire

Reagovat
Elliasson

Na Bartomeovi mi vadí, že je to na jednu stranu předseda Barcelony a zároveň řídí basketbalovou Euroligu, které se Barcelona účastní. Nepochopím.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Jordi Bertomeu není Josep María Bartomeu.

Reagovat
Elliasson

Já jsem debil!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hristo Stoichkov

Ale Bartomeu se taky myslím vylíhnul z nějaký pozice v basketu.

Reagovat
Elliasson

A hlavně jsou si strašně podobní.

Reagovat
smazaný uživatel

Lidi si z toho delaj pr*el, ale tady vazne hrozi, ze Barcelona dopadne jak AC Milan nebo Man Utd. To by bylo vazne smutny s ohledem na jejich dominanci mezi 2008 a 2012.

Reagovat
king23

Chápu, co tím chceš říct, ale ta dominance byla mnohem kratší, defacto jen 3 roky 2009-11.

2008 byl v Barce ještě Rijkard a Barca skončila dokonce až třetí v lize. A 2012 už dominoval v lize se 100 body Real. Ani jeden z těchto roků pak Barca nehrála ani finále LM samozřejmě.

Reagovat
Mercury

Asi myslel herní dominanci, nejen výsledkovou. Pepova Barca byl naprostý válec s většinou týmu na vrcholu a skvělou generací, to moc nelze popřít. O to je bohužel ten kontrast teď větší.

Reagovat
smazaný uživatel

V roce 2012 dominovali oba

Reagovat
smazaný uživatel

*2008 a 2018

Reagovat
kilobyte

Myslíš to jak přijeli Bayern?

Reagovat
smazaný uživatel

Rekordní počet bodů, 115 ligových gólů, semifinále LM a naprostá herní dominance v 99% zápasů v jediný sezoně je málo?

Nejde takovou dobu dominovat bez nějakýho zaváhání. To, že je za těch 10 let přejel jen 1 tým o něčem vypovídá.

Řekni mi jediný tým, který byl od nástupu Guardioly po konec Enriqueho aspoň z pětiny tak dominantní jako Barcelona.

Reagovat
kilobyte

Bayern

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom v LM 2013. To je na dekádu málo. Bayern je dlouhodobě mašina, ale s Guardiolovou a Enriqueho Barcelonou se nedá srovnávat. To byl nejlepší tým historie, respektive útok v druhém týmu.

Reagovat
kilobyte

Tak jestli to chceš brát jen podle vítězství v LM, tak asi Real.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to podle toho vůbec neberu. Jen jsem poukázal na vzájemný zápasy v jedné sezoně, které jsou z pohledu dekády irelevantní.

Reagovat
valloire

Barcelona vyhrála LM během 10 let 9x?

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem někde psal, kumunisto?

Reagovat
valloire

z tvýho textu to tak vypadá bolševiku

Reagovat
smazaný uživatel

nevypadá

Reagovat
valloire

vypadá

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to mi sem přepiš tu část, kde píšu o 9 LM. Zajímalo by mě, kde to vidíš. O LM píšu jen v prvním odstavci o semifinále.

Reagovat
valloire

Nás nikdo nepřejel 10 let, jenom jeden rok Bayern, jinak jsme dominovali jako nikdo...blablabla. Vypadá to, že jste tu LM vyhráli minimálně 4x za 5 let. Takovej tým samozřejmě existuje, ale nejmenuje se Barcelona. A pro tvoje info, tomu se říká dominance, ne tvoje pocity ze hry či co.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic takovýho tam není. Máš halucinace.

Reagovat
valloire

Nejde takovou dobu dominovat bez nějakýho zaváhání. To, že je za těch 10 let přejel jen 1 tým o něčem vypovídá.

Reagovat
technecium

Barcelona je přenádherné město. To, že jsi tam nebyl, mě vůbec nepřekvapuje.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
F_C_B

Reagovat
valloire

co bych tam dělal?

Reagovat
technecium

Tak pro začátek si třeba jen rozšiřoval obzory... To by ti celkem pomohlo nebýt zapšklým omezencem.

Reagovat
patas92

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
valloire

Dík. Já radši na hory. Barcelona mi fakt neláká.

Reagovat
DrQQ

Montjuic :-)

Reagovat
valloire

Jj, jedna z největších výzev v horách.

Reagovat
technecium

vždyť stejně chodíš jen po kopečcích v Severním Maďarsku, tak si tu nehraj na nic extra

Reagovat
valloire

Převážně ano. Taková Veľká Fatra je top. To ale neznamená, že si neudělám radost jinde. A asi tě překvapím, na masakr nemusíš jet někam do prdele, ale i na tý Fatře si hodíš 1500 převýšení s batohem a 12 hodin na nohou.

Reagovat
technecium

1500 na 5 kilometrech jsem šel s 25 kilo na zádech, od tý doby nechodím s batohem po horách, nestojí to za tu bolest. Radši na lehko a pak přes 2000 není problém a je to úplně v klidu a příjemné

Reagovat
valloire

Tak jasně. Někdy není vyhnutí, protože mi nejvíc baví přechody. A magistrála na Fatře to takhle má, když ji chceš dát. 2000 je už celkem dost i na lehko. Já tak do těch 1000-1500. 2000 jsem šel jenom v Roháčích a dobrý, vidíš, Alpy netřeba.

Reagovat
technecium

Ale jako je vidět, že máš svůj věk. 1000 -1500 nalehko je moc nuda

Reagovat
valloire

Ne není. Je to na pohodu, občas se poválíš, pokocháš...pochodovat v kuse jako magor umí každý tele.

Reagovat
Majk91

nadávaš tu ľuďom do zapšklým omezencom a v nasledujúcom príspevku napíšeš "Severním Maďarsku". Sebareflexia ti asi nič nehovorí čo?

Reagovat
technecium

Ajejej, uražení nevděční Slováci přicházejí

Reagovat
Majk91

ja urazený nie som, len mi príde vtipné že niekomu napíšeš že je obmedzenec a potom sám zo seba urobíš debila.

Reagovat
technecium

Tu nadsázku tam nevidíš? Neukazuje to spíš na tvou omezenost?

Reagovat
Majk91

tak to máš fakt divné "nadsázky"

Reagovat
Kenneth

Ne prostě seš debil.

Reagovat
technecium

Že to říká zrovna zdejší vyhlášené kokotko mě vlastně vůbec nepřekvapuje

Reagovat
el Principito

Reagovat
janinho

nech by som akokoľvek neznasal fcb tak barcelona je jedno z najkrajších miest ake som kedy navštívil.

Reagovat
valloire

tak já jsem milej janinho ortodoxní, tam bych nejel ani zadara

Reagovat
janinho

sak ti ani nikto nekaze. ale grcat nad niecim co si videl len na fotkach znizuje akukolvek vypovednu hodnotu tvojho

Reagovat
valloire

tak když vidím na fotce hnůj, tak tam kvůli tomu abych mohl grcat nepojedu ne?

Reagovat
janinho

ty tam vidis hnuj, 99% ludi tam bude vidiet krasne mesto. ale som si isty ze ty mas pravdu. ja fandim realu 26 rokov ale moj zivot a myslenie sa nezacina a nekonci vo valdebebas. neviem ci toto vseko myslis vazne alebo trolis, ale je to dost trapne.

Reagovat
valloire

Ty to bereš všechno moc vážně. Tobě se ta fotka líbí? Jsi si jistej, že 99% lidí tam vidí krásný město? Jak to víš? Národní fronta měla taky 99%....

Reagovat
Mercury

Reagovat
janinho

neviem preco by sa mi ta fotka nemala pacit.

a ja som nehovoril len o fotke, ale o tom ze Barcelona ako taka je krasne mesto. kazdy kto nerozmysla len vo futbalovom kontexte si v Barcelone podla mna najde to svoje. bol som tam so zenou 4 dni a mali by sme co pozerat kludne dalsie 3 dni. v Madride som bol s bratom 5 dni a po 2-3 dnoch sme sa uz len prechadzali pred Bernabeu a cakali na zapas.

hovorim svoj subjektivny nazor, tak ako aj ty. kazdy nech si urobi nazor sam. a z akeho dovodu mas pocit ze akurat to co je na tej fotke je hodne je pre mna zahadou

Reagovat
valloire

ty vole, ale já jsem sem dal tu fotku a nad ní jsme blil, nesnáším takovou uniformitu bez invence

Reagovat
janinho

čo to meles prosím ťa??? v celom vlakne sa zbytočne strapnujes. ani na tej fotke ani na barcelone ako.meste nie je nič na blitie

Reagovat
valloire

no tak di do prdele janinho, děláš ze sebe korektního blbce aby ses zalíbil či co, ale ta fotka a ty stavby bez nápadu...tomu se směju, i kdyby to nebyla zrovna Barcelona

Reagovat
smazaný uživatel

Bez nápadu proto pozná Barcelonu každý hned z první fotky, tohle není rostlé město jako Praha, takžw už z podstaty nemůže být bez nápadu. Panebože kup si letenku a zaleť si tam aspoň na 2 dny, rozšiř si svoje obzory, poznej něco konečně na vlastní oči, protože takhle omezeného člověka jako ty, sem neviděl.

Reagovat
smazaný uživatel

*bez čárky před sem

Reagovat
valloire

ses posral, nápad je udělat město úplně stejně všechny domy a ulice vomezenče

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby si nebyl vokurka, tak by jsi zjistil, že ne celý město je dělaný po blokách.

Reagovat
valloire

Kdybys nebyl brokolice, zjistil bys, že bleju z toho, co vidím na fotce.

Reagovat
smazaný uživatel

Nesnáším brokolice

Reagovat
valloire

to je dobře, to jsem trefil

Reagovat
valloire

fuj

Reagovat
janinho

do tej prdele chod ty sam, infantilny kokotko co udajne v zivote nebol v madride ale ide tu grcat z niecoho co architekti samotni obdivuju a davaju za priklad. komu sa akoze chcem zapacit??? obecenstvu na EF? to si sa musel s konom zrazit chlapecku, ak tomu co si napisal ozaj veris...

ja som zatial podla mna celkom dost pocestoval a barcelona bola asi najkrajsie mesto v akom sme stravili viac nez 1 den a to ze neznasam barcu na tom nic nezmeni. nemam totiz 10 rokov a snazim sa nespravat tak akoby som mal tych 10 rokov. skus to niekedy sam kym tu zacnes viest diskusiu v ktorej zo seba budes robit totalneho idiota.

co ty vlastne robis povolanim ak sa mozem opytat?

Reagovat
valloire

Tys hrozně agresivní, když ti někdo zkritizuje tvůj názor nebo když s někým nesouhlasíš co? Už jsem si toho všiml v diskuzích. Hele s madridistou se nehádám. Každej má jinej názor a postoj a ta vaše sněhová generace se hned šmahem cítí dotčená. Potřebovali jste jít na vojnu spratci, ono se opravdu správně říkalo, že z tebe udělá chlapa. Já nemám obecně rád města a takovýhle nalajnovaný už vůbec. Nedělej z jedný fotky zase aféru a vlákno nekonečný, to jsem čekal od prdelek. Co dělam, tě zajímat nemusí, ale je to celkem záslužná činnost.

Reagovat
janinho

dal som ti normalnu otazku ty zasluzna cinnost, tak neviem co sa tu hras na agenta 007.

ja by som nemal najmensi problem ist na vojnu, keby to v tom case nebola absolutna strata casu, tak neviem co tu meles o nejakych spratkoch. ale poznam XYZ ludi ktori tam boli a jedine co sa tam naucili bolo hulit, chlastat a buzerovat vsetkych okolo seba.

skus si moj mily pekny este raz prejst cele to vlakno a ak ti ten humus co si tu vypotil pripada normalny, tak potom si strateny pripad. ja hovorim o meste ktore som realne navstivil, ty sem das fotku struktury jednej obytnej stvrte a ides mi tvrdit ze barcelona je hnoj a nie je to pekne mesto aj ked si zda sa nevystrcil cely zivot paty z rodnej dediny.

Reagovat
valloire

Hele ty agente, začal jsi bejt osobní kvůli blbině, máš jinej názor, mně je to jedno, ale neber mi právo na můj...jezdit tam nemusím, nezajímá mi to, ale ta fotka je prostě vypovídající. Sagrada je fajn, ale to je tak všechno. A neboj, já si cestuju, ale jinak a možná že to tvoje Slovensko znam líp než ty....Tak nešpekuluj pato.

Reagovat
janinho

"ale ta fotka je prostě vypovídající"

no ved je. akurat asi inak nez si ty myslis

urob vsetkym laskavost a vyjadruj sa uz len k futbalu, lebo ten zvysok ti ocividne velmi nejde a nehovorim len o tejto fotke.

Reagovat
valloire

Mně jde i ten zbytek, je to věc názoru a ty si laskavě uvědom, že asi nemluvíš za všechny. Vypadáš na liberálního demokrata jak vyšitýho, takže tě posílám do ritě, agente. Budu hádat...Zuzana , Kotleba na 4 roky

Reagovat
janinho

uz som si myslel ze sa ti zvysoka vyserem na hlavu ale ty si proste koledujes kazdym slovom

asi si sa chcel pochvalit ze podla teba teda Sefcovic, pripadne mozno Harabin a teda Kotleba nevinny mal by si fakt radsej drzat hubu a nekecat do veci ktorym sa na prvy pohlad absolutne nerozumies. doteraz to vyzeralo ze si kinderfan ktory proste nema vkus co sa tyka architektury, ale ak budes takto pokracovat, tak z toho nakoniec vyjdes jak tupy nacek a s tym sa uz tazko da nieco robit, to je totiz totalne dno.

ak ja vypadam na liberalniho demokrata, tak nechci vediet na co vypadas ty mily zlaty.

http://gph.is/2IFCFiu

Reagovat
valloire

Já si co? Koledeju? Takže drsňáček... Jestli ti připadá správný a vůbec ne totalitní dát někomu 4 roky za šek s číslem, tak jsi typickej dítě, co má plnou hubu demokracie a přitom by v rámci tý demokracie nejradši pozavíral názorový oponenty. Podotýkám, že je mi nějakej Kotleba celkem fuk, ale tady jde o princip. Kolik ti je blbečku? Já jsem tu totalitu zažil a tak nejen já, ale celá má generace vidí nástup jiný. Postupy jsou pořád stejný. Ty jsi typickej eurohujerskej svazák, přesně takovej, jakýho potřebujou všechny režimy.

Taky se s tebou srát nebudu, protože co dokáže s tvou nenávistnou myslí jedna blbá fotka, to se nevidí. Jestli ty máš teda vkus co se týče architektury, tak potěš koště. Ulice jak nalajnovaný a rozmnožený podle jednoho vzoru a ty uchcáváš. No to si debil.

Reagovat
janinho

pocuvaj ty prijebanec prijebany. kotleba a jemu podobni nemaju v roku 2020 vobec co hladat, taki ludia patria do polovice minuleho storocia a tam mali aj ostat. za totality by taku svinu rovno jebli do cely a zahodili kluc, takze neviem co ty tu akoze rozbiehas dpc. akoze vedel som ze si oberkokot ale ze si aj nazi, tak to je pre mna novinka.

absolutne nevies pri kotlebovi o com je rec, tak ako to nevies pri X dalsich veciach ku ktorym sa ale s radostou ides vyjadrovat. ty si precitas nejaky clanok v blesku a ides tu mne davat rozumy o nackoch na slovensku?

daj sa liecit ty imbecil prijebany. je mi jedno ci fandis realu alebo nie, si proste kokot od clankov prstov na nohach az po konceky vlasov.

Reagovat
valloire

Nácek! Nácek! Pomoc...To si z toho odnesl? To tě lituju. Máš krámy janinho? Ono to tak vypadá.

Reagovat
janinho

dakujem za opytanie, ale nie. vies absolutnu picu o tom co je kotleba zac, trosku si nastuduj kym zacnes splietat kktiny. dufam ze sa odvola a dostane este viac. taka svina jak on nepatri medzi ludi.

pri kocnerovom rozsudku si sa asi velmi tesil co?

lutuj sam seba ty jeblon. a kludne si pis co dalsie chces, uz na taku tupu kreaturu jak si ty jebem.

Reagovat
valloire

Takže je máš. Vím přesně, kdo je Kotleba a co říká. V něčem má absolutní pravdu, v něčem ne. Dát někomu 4 roky za 1488 E šek je úplně stejný jako podrývání socialistickýho zřízení a rušení klidu na práci. Ale to ty nevidíš, protože jsi zaslepenej a ten typ, co by podepsal třeba výzvu 99 pragováků, jestli víš co to bylo. Jinak Kočner patří za mříže, ne Kotleba. Jebloni.

Reagovat
smazaný uživatel

Čím je zaslepenej? jen tak mě to zajímá

Reagovat
valloire

U Kotleby. Vidí co se děje a přesto je slepý.

Reagovat
smazaný uživatel

A co se děje? Zavřeli nácka v čem je problém?

Reagovat
valloire

No příště třeba zavřou tebe za něco s čím někomu budeš nepohodlnej...Máš podobnej názor na tohle jako soudružka herečka z divadla v 50.letech co týče Milady Horákový. Třeba. Příkladů je dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Nacismus v jakékoli formě má být nepohodlný úplně každému. Tenhle kokot to ještě symbolicky vtěsná do darovacích šeků. Jestli tohle nechápeš, tak ti není pomoci. Potřeboval bys pořádně profackovat od pamětníků války.

Reagovat
valloire

Pokud nechápeš, že za tohle dát někomu 4 roky, je dost přes čáru, pak ti není pomoci. Já jen abyses do budoucna nedivil až tě vyhodí z práce za nějakej názor proti třeba klimatu, černochům, migrantům...v podstatě stejně jako za komunistů. Není ti to divný? Ať toho Kotlebu odsoudí za nějakej konkrétní čin, ne za tohle. Vrací se pomalu cenzura a nastupuje jedinej správnej názor. Já už to zažil, co ty soudruhu? Mimochodem hádej co se stane týpkovi s tričkem se srpem a kladivem nebo Che?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si konečně uvědom, že svoboda slova neznamená, že si každý může říkat co chce a o kom chce, všechno má své následky. Jestli to to někdo neřekl, tak nejsi poslední člověk na světě, který zažil socialismus, nemusíš se tím pořád vytahovat a taky to znamená velký hovno.

Ty bys potřeboval zažít fašismus.

Reagovat
valloire

Já se vole nevytahuju, ale jenom to konstatuju. A že mi to dává jistou výhodu, to je taky fakt. Kotlebu neodsoudili za to co řekl, ale za šek. Chápeš to? Za šek. Viz dole...

Reagovat
smazaný uživatel

Normální človek nečte diskuze na idnesu a novinkách, tam se schází spodina

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

„Soud to řekl poměrně jasně: Kotleba porušoval zákony této země ve jménu ideologie, která je s demokracií neslučitelná,“ uvedl Sme.

A teď si to srovnej s tímhle.

„Soud to řekl poměrně jasně: Havel porušoval zákony této země ve jménu ideologie, která je se socialismem neslučitelná,“ Rudé Právo 1982

Reagovat
Gazdo

Ono s Vallom ale tu musim suhlasit. Aj ked som Kotlebov odporca a bol by som najradsej keby on a jeho volici neexistoivali tak dat mu 4 roky za sek je proste blbost. Je jasne ako to myslel a co tym chcel naznacit, aj inymi svojim vyrokmi ale odsudit sa za toto nemalo a uz vobec nie 4 roky. Kazdy vie co Kotleba myslel cislom 1488 (teda vie to az teraz kazdy vdaka mediam inak by to vedela len hrstka ludi na slovensku a dokonca aj ti co dostali peniaze povedali ze keby nebolo medii tak netusia o co ide a je im to v podstate aj fuk kedze im tie peniaze pomohli), ale tak ako v pripade Kocner u ktoreho tiez kazdy vie co je zac a za cim stoji aj tu sa to proste neda dokazat a je to odsudenie na zaklade predsudku. A pokial neuvaznili Kocnera u ktoreho to bolo podla mna viac jednoznacne ako u Kotlebu tak nemali ani jeho. Este raz na zaver pripominam ze Kotlebu rad nemam a vobec by mi nevadilo keby mu niekto presiel ksicht struahdlom na syr

Reagovat
sylarko

keby prihodil dakto 2 eura, a bolo by to 1490 tak by sa tu nic neriesilo. kotleba si za to moze sam, ked je hlupy. tak nech teraz neplace

Reagovat
Gazdo

Ale to ja nepopieram ze viem a myslim ze vsetci vieme co tym cislom chcel Kotleba naznacit, ale jednoducho pravne sa to dokazat neda a je to tvrdenie proti tvrdeniu a odsudenie na zaklade dojmu a ten princip sa mi nepaci

Reagovat
sylarko

gazdo: ked si kuknes jeho internetovy obchod s nazvom KKK tak pochopis. zlava 8,8% pri nakupe nad 1488 a podobne. tych "nahod" je tam viac. a ked si to spojis s jeho minulostou, tak kazdemu pride jasne o co ide. proste normalny clovek by toto nerobil. proste skryvat nacisticke prejavy pod nejake skratky a pod, len aby som mohol tuto ideologiu presadzovat, nieje spravne a malo by byt aj trestane. taze suhlasim s jeho odsudenim.

Reagovat
Gazdo

Ale ja neviem preco mi to hovoris. Kazdy vie o oc mu ide aj ja som to napisal ze je mi to jasne. Len tvrdim ze je to jednoducho nedostatocny dovod na odsudenie lebo to jednoducho nie je ako dokazat. Keby mal na tele vytetovane hakove krize tak prosim ale takto nie podla mna

Reagovat
sylarko

tie cisla su vsade v europe brane ako nacisticke symboly, taze ano, je to dostatocny dovod na jeho odsudenie. a za druhe to cislo nepouzil len raz, zeby sa to dalo brat ako nahoda.

Reagovat
Gazdo

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
el Principito

Reagovat
Visca el barca

Byl si aspoň jednou na Realu v Madridu? Když si tak velký fanda

Reagovat
technecium

On na real nekoukal ani v televizi. Stačí mu výsledky na wikipedii

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

Real se píše s velkým R ty spratku.

Reagovat
valloire

Neni s kym, neni čas, už jsem to psal. Jednou tam pojedu, zatím jezdím každou dovču na hory. Real jsem viděl samozřejmě v Plzni a kdybych u nás neměl lupen, no tak bych tam jel.

Reagovat
smazaný uživatel

nymande

Reagovat
smazaný uživatel

zacal by som znizenim platu Dembeleho na polovicku ... za to, ze cely rok sedi doma na riti by mal bez tak viac nez dost ....

Reagovat
ADM

https://www.fcbarcelona.cz/clanky/riqui-puig-vstoupil-do-satny-spatnou-nohou-1420373

Tak schválne, koľko z vás po prečítaní tohto článku správne tipne autora (prekladateľa) bez toho aby si to vopred pozrel

Reagovat
Visca el barca

To prasátko co miluje Bartomeua.

Reagovat
roman1978

Nemusím to ani číst a vím, že je to ten picu kuba

Reagovat
Visca el barca

Hrozný blb.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Z něj ten rosellismus stříká snad z každýho článku, co jsem od něj za těch několik let četl.

Reagovat
roman1978

Picus

Reagovat
smazaný uživatel

Časem se to podobné situace dostanou všechny kluby na světě a fotbal se bude hrát na úrovni jako se hraje divize. Hráči budou chodit do práce a když jim zbudou síly o víkendu si půjdou začutat.

Reagovat
valloire

Barcelona ztráta 100 mega, Real Madrid zisk 300000 E. Flo

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele