Barcelona se dohodla s Vidalem. Podepíše smlouvu na tři roky

03.08.2018, 23:25
Aktuality
Chilský záložník Arturo Vidal bude podle všeho novou posilou Barcelony. Katalánský klub se dohodl s Bayernem Mnichov na odstupném 25 milionů eur, se samotným Vidalem pak na tříletém kontraktu.

Arturo Vidal měl už nakročeno do Interu Milán, ale Barcelona, podobně jako v případě Brazilce Malcoma, měla nakonec poslední slovo.

Definitivně by měl být přestup dotažen v následujících dnech, jakmile Vidal absolvuje zdravotní prohlídku. S jednatřicetiletým dvojnásobným vítězem Copa América se Katalánci dohodli na tříleté smlouvě.

Bayern, kde hrál Vidal poslední tři roky, dostane odstupné 25 milionů eur.

V kádru Barcelony by měl Chilan nahradit Brazilce Paulinha, který odešel zpět do čínského Gunagzhou.

Pro Barcu je Vidal pátou letní posilou. Z Bordeaux přišel již zmiňovaný záložník Malcom, ze Sevilly obránce Clement Lenglet, z Gremia Porto Alegre další záložník Arthur a z belgického Eupenu senegalský obránce Moussa Wague, se kterým se však zatím počítá do B-týmu.

Autor: Jiří Fišara / espn.com

Komentáře (250)

Přidat komentář
LAM

Ve Španělsku se píše o 19milionech,možná těch 6 budou bonusy.

Za tuhle cenu dobrá posila,protože Valverde někoho takovýho prostě chtěl.

Teď ještě prodat Gomese,Paca,Denise(Vidal by měl bejt už prodanej),nechat si Munira a můžem jít v klidu do sezony.

Reagovat
Billy McClane

Tak za posledne roky sme si uz zvykli, ze v Barcelone sa sumy za prestupy zverejnuju co najnizsie. Ale vzdy su tam tie bonusy, ktore byvaju väcsinou velmi lahko splnitelne a po ich vyplateni su tie sumy podstatne vyssie. Najlepsi priklad je asi Dembele.

Robia to samozrejme preto, lebo ked zverejnia len tu zakladnu sumu za prestup, tak to vyzera aky dobry obchod urobili. Tym jednoduchsim fandom to asi takto vyhovuje

Reagovat
mistr129

Samozřejmě to nedělají kvůli fanouškům, ale aby je pak nechtěli všichni podojit

Reagovat
blaugrana

Uzasne vysvetlenie.

Reagovat
LAM

Reagovat
Jordi Alba

Lol

Reagovat
X-bano-X

Tu je niekto ale veľký mysliteľ

Reagovat
Kluivert9

Úpal?

Reagovat
smazaný uživatel

Jen demence.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hristo Stoichkov

Myslím, že částečně máš pravdu, ačkoliv se nám to samozřejmě neuznává snadno. Není to teda jenom kvůli fanouškům, ale stoprocentně je to jeden z faktorů.

Reagovat
Baronne

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ty tři prodávat?

Reagovat
Phillipinho

Denis by mohl zase za Marcelinem do Valencie. Tam by mu to mohlo sednout.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Reagovat
Anacron

Čorky

Reagovat
YNWA__MSN

zase se ozval nejakej curak

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jsme 3 curaci, pokud nemas picu mezi nohama

Reagovat
smazaný uživatel

fandit Barce a Liverpoolu zaroven zda se mi ponekud nestastne

Reagovat
smazaný uživatel

Proč?

Reagovat
Anacron

Uuuu

Reagovat
20fredy20

no pekne sa oslabujeme teda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bastaron

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
bayern987

Nějak extra ho nepotřebujeme.

Reagovat
Seydou Doumbia

Sice nikdy nebylo jisté zda dohraje zápas, ale vždy do utkání šel na maximum a to jsem na něm uměl ocenit. Na hřišti vždy dokázal vypustit duši a takových hráčů je dnes už málo. Díky za vše a at se ti daří v další etapě tvé kariéry.

Reagovat
YNWA__MSN

Reagovat
20fredy20

nejdem tu menovat ale s tymi cervenymi je to take prehananie , ze nemam ani k tomu prirovnanie, za 3 sezony 1 cervena proti realu ktoru ani nemal dostat, ja co som ho videl nazivo aai 5 x v dolezitych zapasoch tak take veci co v tv sa neukazuju ze hecoval stale spoluhracov hecoval fanusikov proste parada, o

pre mna osobne a aj urcite pre viacerych co sa tomu aspon trosku rozumeju toto je velka strata a oslabenie timu

Reagovat
Seydou Doumbia

Bohužel. Vůbec jsem s jeho odchodem nepočítal ale zase lepší Barca jak Inter. Přál jsem si ho v našém dresu vidět co nejdéle. Hlavně ze své pozice stíhal hodně podporovat útok sice ne jako v Juventusu, ale i tak dost.

Reagovat
20fredy20

nema ho ani kto nahradit , odide boateng a martinez bude hrat stopera pri absencii suleho alebo hummelsa, to nechcem vidiet tu zostavu ked sa zrani martinez a jeden stoper, mne bude proste Vidal strasne chybat a tiez mu prajem nech sa mu v Barcelone dari, fakt bojovnik drel vzdy na 110% aj ked isiel z lavicky v 70 min za 4:0 vzdy drel.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mayday

Se zanícením hraje, to je pravda. Na druhou stranu sám hraje jak totální prase a když někdo škrtne o něj, tak plače jak malá holka, patří do kategorie zmrdeček. Ale fotbalista je to dobrej.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

se zanicenim? co se mu zanitilo? nejaka rana ze souboju?

Reagovat
mayday

Předpokládám, že víš jak to myslím

Reagovat
Seydou Doumbia

tak to je jasný...je to hráč kterého máš rád na své straně ale když hraje za rivala tak ho nesnášíš...já ho měl rád ale už v juve takže angažmá v barce mi ho nezhnusí

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Vybornej hrac je to, skoro bych rekl nejlepsi B2B na svete

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá posila..

Reagovat
Mr.Jindros

Do té technické zálohy mi vůbec nepasuje.

Reagovat
ADM

Však je to technickejší, lepší Paulinho...

Reagovat
smazaný uživatel

Fantastický hráč, do la ligy se výborně hodí. Konečně.

Reagovat
YNWA__MSN

Loupez po italsku 2

Reagovat
Kang & Kodos

Víc než klub, no. Zmrdi.

Reagovat
Rssa

Inter zacal licitovat a osivat se, tak prisla Barca s ferovou nabidkou. Tady je chyba ciste na italske strane.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
YNWA__MSN

Ty zalez do diry a fandi tej svej sralte.... Proste ho Interu pretahli... Tak to u obchodu chodi..

Reagovat
smazaný uživatel

Co se ti nelíbí? Barcelona i Inter za něj nabídli prachy, Bayern to přijal a Vidal se rozhodl pro Barcelonu. Úplně stejný to bylo s Malcomem. Vše je v naprostém pořádku.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase tady mudrujes o necem o cem vis hovno? Klasika.

Reagovat
smazaný uživatel

nestastnej pripad tadyten

Reagovat
smazaný uživatel

Ban.

Reagovat
sylarko

To chcete len samych iniestov do zalohy? Treba tam aj fyzicky zdatnych hracov

Reagovat
smazaný uživatel

Což Vidal splňuje.

Reagovat
smazaný uživatel

+ skúsenosti, priebojnosť, nízka cena, ďalší "sympaťák" do Barcelony

- vek, klesajúca kvalita, veľmi komplikovaná povaha (ego, tvrdá hra, alkohol), kvantitou preplnená záložná rada

Reagovat
stas87

Na tie veci v zatvorke si ako prisiel? Celkom sracky, hlavne ten alkohol. Nehra zakerne, sem tam spravi faul ale nic hrozne. Sam Vidal nejde do Barcelony s tym, ze bude hravat vsetko, skor mu aj sam Valverde povedal ci naznacil, ze ho pouzije do urciteho typu zapasov. A pre neho je to posledny väcsi klub v jeho kariere co sa tyka hrania v erope. Takze pochybjem, ze by robil problemy.

Reagovat
YNWA__MSN

Bude hrat zaklad...

Reagovat
X-bano-X

To teda nebude

Reagovat
YNWA__MSN

Napis barcelonskou top 11

Reagovat
X-bano-X

Stegen - Sergi, Pique, Umtiti, Alba - Bus, Rakitič- Coutinho, Arthur, Messi - Suaréz. Ale možnosti ako to poskladať je viac, závisí podľa rozostavenia.

Reagovat
smazaný uživatel

Nebude hrát spíš Messi napravo a Coutinho nalevo?

Reagovat
X-bano-X

Bude, neriešil som strany.

Reagovat
YNWA__MSN

Stegen-Sergi-Pique-Umtiti-Alba-Bus-Rakitic-Vidal-Coutinho-Suarez-Messi

Reagovat
X-bano-X

Závisí čo chceš hrať. Aktuálne sa dá výborne zložiť 4-2-3-1, 4-3-3, 4-4-2, 3-5-2. dá sa to pekne prispôsobiť sile súpera. Vidal bude hrať základ v prípadoch kedy hrával Paulinho, kedy je potrebné mať silového hráča v strede.

Reagovat
smazaný uživatel

Preto poznám osobne 3 zarytých fanúšikov Bayernu a všetci traja sa zhodnú, že to je/bol najväčší grázel v tíme. Nezúčastňovať sa tréningov, prísť naň opitý či ožratý rozflákať auto. To je vizitka Nejdem ti tu dávať videá, stači zadať na youtube "arturo vidal fights"

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
smazaný uživatel

3 lidi ale pravdu mít nemusí. Stovky milionů lidí třeba věří v boha a mýlí se.

Reagovat
smazaný uživatel

A nebo taky ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, mal tam byť

Chybička se vloudila...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vladino10

1) kedy sa vidal v bayerne nezúčastnil tréningu?

2) kedy prišiel na tréning bayernu opitý?

Aj to Ferrari rozflakal na repre zraze..

A faulov mal každý zápas požehnane a aj sa mu podarilo občas niečo tvrdšie, ale nebol nejaký zakerak atď..

Fakt si v spojitosti s ním nejaké problémy nespajam, snáď až na konflikt s kimmichom v zápase Nemecko Chile na confed cupe..

Inak ale trepeš blbosti..

V tíme vyzeral byť obľúbený, so spanielmi, alabom a riberym vkusne dávali na siete nejaké srandy, fakt hľadáš problém tam kde nie je..

S výkonnosťou to bolo miestami horšie, akoby si nevedel nájsť svoje miesto na trávniku a podľa mňa by mu oveľa viac sedela ofenzívnejšia rola v zálohe (na to sme však mali thiaga atď), plus teda so žltou kartou sa chalan nikdy nekrotil a hral akoby ju nemal..ale mimo ihriska v pohode a bez problémov, takže len vracaj ďalej..alebo použi nabudúce Google..

Za mňa som rád, že odchádza- ale iba zo športových dôvodov..

Reagovat
stas87

Dik, som to aspon nemusel pisat a urobil si to za mna. Chlapec je asi len nejaky miestny biely troll a toto sa mu velmi nepodarilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Niečo off topic:

Prečo máš u toho trolla prívlastok?

Má farba vplyv na "kvalitu" trolla?

Reagovat
X-bano-X

Biely = madridský. Madridista pod článkom týkajúcim sa Barcelony je na 90% troll. Nečitateľné žvásty. A naopak to samozrejme funguje rovnako.

Reagovat
CHONG

Ono je vlastně vtipné, jak se pořád dohadujeme, kdo je hloupější, kdo píše větší sračky a kdo je větší troll a přitom je realita taková, že když dáme madridisty a culés dohromady, tak nám z toho vypadnou asi čtyři uživatelé, kteří přispívají normálně, bez sraček a trollování

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, ale nutno dodat, ze jak na tom repre srazu boural, tak byl TOTAL nasrot, kdy nadychal fakt jako hodně.. to uz je jedno jestli to udelal v Nemecku nebo doma, to se prostě nedela a o necem to svedci..

Reagovat
stas87

Viac hracov pri repre zraze malo skandal, ci uz to bol alkohol za volantom alebo devky. S daleko od rodiny, tak robi kokotiny. Keby mal problemy s alkoholom aj v klube, tak ver tomu, ze ho KHR alebo Uli usmerni aby neposkodil meno klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

V Nemecku by se tohle fakt asi nestalo tam by si to asi nedovolil, presne z tech duvodu co pises

Reagovat
smazaný uživatel

Možná na tom kus pravdy bude, ale jenom s hodnýma klukama se to taky hrát nedá, viz. Bosák a Táborský a nebudeme na sebe zlí

Reagovat
Rssa

Michas pate pres devate. Co mas spolecneho "sympaticnost" s fotbalovyma vlastnostma nebo dle tebe "kvantitou preplnenou zalozni radou"?

Reagovat
smazaný uživatel

Skús trochu porozmýšľať a možno na to prídeš.

Reagovat
Rssa

Zkus premyslet nez napises kravinu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blaugrana

S prichodmi je asi hotovo. Teraz este predat.

Reagovat
Eichel

Ja som za neho rád. Po Paulinhovi bol tento typ hráča potreba a Valverde ho očividne aj požadoval. Plus tá cena je priateľná.

Tak Vitaj.

ps. teraz odchody..

Reagovat
Hristo Stoichkov

Vítej v Barce. Jinak Aleix Vidal už se odpojil na turné od týmu a letí do Sevilly finalizovat přestup. Navíc Dembélé zkrátil dovolenou, je zpátky v Barceloně a během pár dní by se měl zapojit do tréninku.

Reagovat
Majk91

Myslim si, ze ak by sa nekupil Malcom, tak by si tu dovolenku neskratil. Dufam, ze mu ta konkurencia pomoze k co najlepsim vykonom a nasadeniu, lebo ten chlapec ma neskutocny talent.

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona posiluje a Real chce gólmana, sorry jako, ale Keylor je lepší, největší hvězda Bale, no fajn Luka, ale ten to sám neudělá a než se dostane po mundialu do formy tak bude Real ztrácet 15 bodů. Možná chce vedení RM fanoušky vyhladovět, LM nehrozí a v lize budou nejlíp 3.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nejhorší je, že to není trolling, já jsem příznivcem královského klubu, ikdyž jen jedno v srdci mám, Baník Ostrava!

Reagovat
Majk91

co sa tyka tych bodov, tak to bude ako v minulej sezone, nic nove

Reagovat
Rock

CHAMPIONS LEAGUE > LA LIGA

Reagovat
Kluivert9

Tak snad bez Ronalda postoupíte aspoň ze skupiny...

Reagovat
irik

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Dneska jsem potkal Jardu Starku na Příkopech, tvl hoši já vím, že mafián atd., ale takových znám, ale Jarda vypadá už na první pohled, že absencí varlat netrpí, chtěl jsem si s ním udělat selfie, ale než jsem k němu nakročil tak mě jeho bodyguard málem sežral pohledem.Ale čekal bych nějaký Rolls a ne 5 roků staré Bávo, ikdyž čert ví jestli to nebylo neprůstřelné Bávo za X mega a ne za půl mega.

Reagovat
smazaný uživatel

3x lepsi Paulinho, tesim se na Clasico, pujde je tam pozabijet

Reagovat
Rattlesnake

Reagovat
icka

a sam bude padat po kazdem kontaktu, tam zapadne.

Reagovat
smazaný uživatel

Takovy video najdes i treba na Lampse

Reagovat
icka

Po kazdem kontaktu urcite ne

Reagovat
smazaný uživatel

plati to co sem ti uz napsal, kvantitu neresim kazdej skace a kdyby to nedelali tak dopadnou jako Sterling

Reagovat
icka

To je nazor, ze kvantitu neresim

Reagovat
smazaný uživatel

I Lamps si skocil pro penaltu, pro me je stejnej lump jako Neymar, tak se nesmej jak debil, pokrytce

Reagovat
smazaný uživatel

.. a nevim kde si dosel k nazoru, ze Vidal je nejakej extremni herec... sam v tom mas zmatek, hlavo

Reagovat
icka

Zmatek mas max ty v hlave. Preber si to uz ty pitomce.

Reagovat
smazaný uživatel

toviszejo

Reagovat
Svatej

Kde ?

Reagovat
smazaný uživatel

Priklad, kdyz mu to musim polopaticky vysvetlovat, tak na hracich jeho klubu. Nebo si taky myslis, ze Frankie neco nepihral? K'mooooooon

Reagovat
Svatej

Mohl sis vybrat spoustu hracu CFC, idealne treba Oscara, ale ja fakt si nevybavim, ze zrovna Lamps ze sebe delal saska, natoz aby nekde bylo video, takze zaroven ho branim, ale zaroven jsem zvedavej..

Reagovat
smazaný uživatel

Dik za normalni reakci, to zaprvy. Ja proste vzal Lamparda, byt vim, ze je to vase novodoba ikona a hrac co nemel s timhle nikdy problemy. Jen pro pripodobeni tem situacim, snad nejsi tak naivni abys veril tomu ze i Lampard obcas neco neprihral. Ze se pak nevali dalsi tri dalsi se minuty jak kokot, nerozporuju. To bych ho nemel tak moc rad a fakt vam zavidel takovyho hrace jak byl presne Lamps

Reagovat
smazaný uživatel

Za tu cenu spokojenost, pokud bude zdravý, tak bude dobrou posilou a možná opravdu lépe než Rabiot za 40. Tak to můžeme letos uzavřít s přestupy, ještě Mina, Paco, Gomes zraněný asi nikam nepůjde a klidně Denise. Příští rok musí přijít Frankie.

Reagovat
smazaný uživatel

I Coutinho se stěhoval zraněný. Může i Gomes

Reagovat
Kixi Syhimour

Vážně?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano

Reagovat
Kixi Syhimour

A co měl za zranění?

Reagovat
fenixLFC

Ohnutu chrbticu

Reagovat
smazaný uživatel

hroznej zmrdecek

Reagovat
smazaný uživatel

Rabiot treba az za dva roky. Az prokaze naplno svoje kvality, je mozny, ze to je jen zablesk toho, co by mohl dokazat. Ale o nej se nebojim, kluk , co se ucil vedle Thiaga Motty nemuze byt spatnej

Reagovat
smazaný uživatel

Bojovník, ať se mu daří ! Barca získává skvělou posilu, i když moc let před sebou nemá, dávám mu tak 2 plné sezóny, maximálně.

Reagovat
smazaný uživatel

Což by nám za tu cenu úplně stačilo, pak potřebuje místo Frankie a Oriol

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, hlavně se zbavte Gomese, u něho je další důkaz, že solidní fotbalista se špatným sebevědomím = hrát tužku. Doufám, že Real konečně koupí hrota a těším se na vyrovnaný souboj Real, Barca a Atletico:)

Reagovat
Kokesh

On si zaklad vybojuje. Pro nas se zacina liga zase vzdalovat...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych nerekl. Pokud RM pujde cestou mladeze, jakoze to ted zatim vypada, tak se nebojim neuspechu ani v tomto roce. Vidis ty silene nakupy co dela Barca a to pozabijeni generaci mladiku v akamedie. Snad neprijde Neymar, ale urcite nejakou posilu do utoku by to chtelo.

Bale muze zase hrat na levou strane, kdyz neni CR7 a snad to pujde i letos. Zaloha dobra a obrana uchazejici. Nevidel bych to tak spatne

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Bayern +

Škoda, že aspoň 30 mega € nepadlo, na druhú stranu som rád, že mi nezmizne z očí niekam do Číny.

Pre mňa veľký sympaťák (v zmysle, že ho neporovnávam s Lahmom, Bastim a pod.) ale proste som mal rád jeho štýl, na ihrisku aj mimo neho. On mal trochu smolu v tom, že prišiel v tom rozháranom "poguardiolovskom" období, kedy sa fakt pľulo takmer na každého Južana (a oprávnene). Ak by prišiel o dva-tri roky skôr ako Javi alebo Thiago, tak je bombový a bral by sa na neho iný pohľad. Herne bol síce len nadpriemer, topkových mal pár zápasov a paradoxne za Pepa, ktorý ho v CHL postavil na ortodoxné DM. Avšak sám to hrávať nechcel, v Juve bol vyložene box to box záložník a to mu u nás nešlo, pretože sa smerom dopredu s tým materiálom, čo sme mali na CM nemohol rovnať. Na druhú stranu, tá jeho bojovnosť je neskutočná, práve ňou nám pár zápasov zachránil prdel, ale pár nás zarezal. U neho je to fakt dvojsečné fakt všetko asi...

Každopádne v kabíne strašné zviera (v pozitívnom zmysle). Stalkujem celý káder na Instagrame a neviem či sú to len pózy, ale tie komentáre súčasných ale aj bývalých hráčov Bayernu, to nebolo snáď ani keď končili Lahm s Alonsom...

Veľa šťastia, kráľ Arturo!

Reagovat
smazaný uživatel

Je štěstí mí hráče jako je Arturo v týmu. Sice je to horká hlava, ale opravdu nic nevypustí, do každého zápasu půjde naplno a je to přesně ten hráč, proti kterému se nechce hrát a soupeř ho chce mít na své straně. Čert teď vem ty simulace, když vezmu i takového Suareze nebo Alexise. Spousta těchto "jižanů" chce vyhrát za každou cenu a udělají proto maximum. A myslím si, že je lepší mít takového hráče v týmu, než flegmouše, který to odchodí a hraje, jen když má nějakou vnější motivaci v podobě zvučného soupeře, peněžní odměny apod. Myslím si, že i proto Luis chtěl odejít z LFC. LFC tehdy takovou náturu v sobě neměl. Neříkám, že Barca má v sobě takové zarpultilce na každém postu, ale dokáže se zmáčknout a pro výhru jezdit po prdeli. Viz. obraty v LM.

Skoro by člověk řekl, že je škoda, jak ten čas letí, a že mu není znova 20.

Reagovat
Superme

Sem docela zvědavej, jak poskládaj zálohu. Základ asi takto? Busquets - Raketa, Arthur - Coutinho, Suarez, Messi?

Reagovat
Visca el barca

Ten tým má po letech takovou variabilitu, že je to příjemná otázka

Reagovat
Superme

Souhlas. Každopádně Arthur zatím vypadá, že bude nákup roku

Reagovat
smazaný uživatel

Nechci trolit, ale základ by už měl být bez Rakety.

Reagovat
Superme

Proč?

Reagovat
blaugrana

On tvrdí,m že by mal byť aj bez Suareza.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nepasuje do našeho systému. Náhradník dobry, ale ne základ. Couts-Bus-Arthur zní líp.

Reagovat
smazaný uživatel

dobrý náhradník a proto už 4 sezony nikoho nepustil do základní sestavy ty si fakt magor

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo ho měl ze zakladu vytlačit? Gomes, Rafinha, Denis, Paulinho? Nikdo lepší tam zatím nebyl.

Reagovat
Superme

Couts bude hrát nalevo... je blbost ho dávat na tohle místo, tam bys ho úplně zabil. Rakitič je ideální volba. Pak tam máte do rotace právě Vidala, Rafinhu, Alenu (až se uzdraví), Denise Suáreze nebo toho mladého, který vypadá na 15, ale prý je to talent jako prase. Popravdě se mi to zdá až moc Pokud teda Denis Suarez ještě někam neodejde, což by pro něj bylo asi nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

No vždyť, Couts nalevo, Arthur napravo.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Já doufám a zároveň věřím, že ho Arthur během podzimu posadí. A pokud bude Valverde spravedlivý, tak jsem o tom přesvědčen.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud MS nebylo jeho vrcholem a neklesne s výkonností, tak není důvod. Můžou rotovat.

Reagovat
Superme

Však můžou hrát spolu, ne? Oba by podle mě měli mít základ. Furt nevím, jak to lépe poskládat... vepředu trojice Couts, Suarez, Messi je asi jasná (popravdě ani moc nechápu příchod Malcoma, když už je tam Dembelé).

Reagovat
juveforever

budúci rok vidím titul pre Borussiu

Reagovat
Rudnevs

To akože kvôli odchodu Vidala?

Reagovat
elChe

Zrovna on se mi tam svym stylem ale vubec nehodi

Reagovat
blaugrana

To sa hovorilo aj o Paulinhovi.

Reagovat
CHONG

A přitom to byl váš klíčový hráč po x sezón.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
CHONG

Celades

Reagovat
smazaný uživatel

Rubiales asi definitívne nebude mať Real Madrid v láske Inak skvela správa pre Daniho Ceballosa a spol.

Reagovat
CHONG

Mladí Španělé by teď u nás měli mít zlaté časy a Rubialesovi doufám pukne hlava.

Reagovat
Hristo Stoichkov

Kvituješ jeho kvality nebo formu odchodu? Nebo snad dokonce to, že tam máte dalšího bývalýho hráče Barcy a v tomto případě i Katalánce?

Reagovat
CHONG

Kvality, formu odchodu a taky to, že to znamená další posílení pozice mladých španělských hráčů v Realu, původ neřeším, ten si nevybíráme.

Reagovat
Hristo Stoichkov

U Celadese to není o původu, odehrál několik zápasů za dospělý výběr Katalánska.

Tu formu odchodu nekomentuju, ta poznámka ohledně Lopeho byla podle mě úplně zbytečná, trenérský kvality se těžko posuzují, zatím se moc nepředvedl. Ten Real plný mladých Španělů zní sice krásně, ale podle mě je to hodně nepřipravený a bude to solidní průser. Zabudovávat tolik hráčů najednou je prakticky nemožný, zvlášť poté, co nedokážete nahradit takový opěrný bod, jakým byl Cristiano. A je to podle mě daleko víc o Florentinovi, než o nějakým stavu na fotbalovým trhu.

Reagovat
CHONG

Je to Katalánec, tak hrál za Katalánsko, je to celkem logické a nějaký zásadní problém s tím nemám. Poznámku ohledně Lopeho naopak kvituji, pěkně se to Rubialesovi vrací, akorát nevím, kde je ta jeho osobní odpovědnost za nepovedené MS, o které mluvil po odvolání Lopeho.

Co se týče přestupů, tak nevím, proč Pérez chrápe, jestli se šetří na stadion nebo jestli je za tím něco jiného, každopádně když už je ta "aktivita" na přestupovém trhu taková jaká je, tak jsem rád, že to aspoň vypadá na mladou španělskou cestu, průser to možná bude, ale pořád mi bude milejší průser s mladými Španěly, než průser s nějakými nakoupenými průměráky.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

U těch mladých se to ještě tolik neřeší ne, dokud nejsou v plném chodu za A tým.

Reagovat
el Principito

odchovanec Barcelony v Realu , musí je to tam kluky někdo naučit

Reagovat
smazaný uživatel

V Clásicu proprosím reprízu: https://youtu.be/csZ-z5Xp1wo

Reagovat
smazaný uživatel

ty krá*o

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Nihilister

dneska fakt hrajou samý ženy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tak proto ho Barcelona koupila.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Jardman

Konečně

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Conor vs Khabib 6.10.2018 Konečně!

Reagovat
smazaný uživatel

Khabib ho uskrti v prvni minutě, ale klobouk dolu pred Conorem ze se necha takhle ztrapnit a kde to bude? Ze by konecne UFC prorazilo do Ruska?

Reagovat
smazaný uživatel

Las Vegas... V Rusku se turnaj UFC odehraje za měsíc

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo pujde hlavni zápas v tom Rusku? Museji mit nejaky eso v rukavu, protoze Khabib je jejich nejvetsi jmeno. Lobov at jejakejkoliv a vydrzi i neskutecny bomby, tak je furt ve svete UFC vnimanej jako podrztaska Conora

Reagovat
smazaný uživatel

To bude megasuboj. Najlepsi boxer proti najlepsiemu stylom zapasenie. Tam si vôbec netrufam tipovat

Reagovat
blaugrana

https://twitter.com/_wilson44_/status/1025294201821556736?s=19

Asi toľko k tým hovnám, že sa budem báť, aby dohral zápas a pod.

Reagovat
20fredy20

jasne ze su to hovna, vsak som hore pisal ze za 3 sezony mal jednu cervenu proti realu co ani ju nemal dostat

Reagovat
CHONG

Měl ji dostat už o půl hodiny dřív.

Reagovat
vladino10

Reagovat
20fredy20

a casemiro o 70 min driv

Reagovat
vladino10

casemiro bol bohužiaľ v tom zápase vždy o faul pozadu za vidalom..ak by urobil ešte jeden faul, tak by artura dorovnal a letel by von tiež..

Reagovat
CHONG

Tak sis zase zapřeháněl Ale jinak jo, Case měl jít do sprch plus mínus ve stejnou dobu jako Vidal.

Reagovat
blaugrana

Nj, len hala deti si aj tak pôjdu svoje.

Arturo Vidal for Bayern in the 2017/18 Bundesliga season:

Games played: 22

Goals: 6

Assists: 2

Chances created: 14

Passing accuracy: 88%

Key passes: 26

Tackles: 68

Interceptions: 28

Duels won: 132

Yellow cards: 6

Tiež solídne.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Inter Eterno Amore

Slaba liga

Reagovat
Rock

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

ta fotka Sergiho

Reagovat
vladino10

Ak chceme byť ferovi, tak si pamatam, že ho raz pepa striedal v 20. minúte, lebo so žltou kartou mal už ďalšie dva fauly na žltú..

Však ale uvidíš sam- ono fakt vyzeral na tú redku o dosť častejšie ako ju dostal, na druhej strane to zrejme vždy nejako "držal v rukách"..

Načisto mu u nás zadrbalo len 2x- proti realu urobil asi 5 zákrokov na žltú a potom raz keď ho musel pep striedať..

Na druhej strane tam ale naozaj často robil so žltou kartou nebezpečné zákroky atď, takže tie hovna o tom, že nevieš či dohrá sú oprávnené..aj keď teda až na tie dva prípady vzdy dohral, ale častokrát to vyzeralo, že nedohra..

Reagovat
blaugrana

Valverde: "Rafinha is having a good preseason, we will see what happens in the end. The previous year he could hardly participate, but we have to see how it ends up, what he thinks and what the club thinks."

Z tohto vyjadrenia mi plynie, že mu Ernesto v odchode brániť nebude. On je kvalitný hráč, to bezpochyby, ale je fakt, že tie jeho časté zranenia sú neuveriteľné. Každopádne, keď dostáva toľko času Denis, ktorý sa nikam neposúva, tak Rafa si ho zaslúži.

Reagovat
Inter Eterno Amore

Pod Rafi

Reagovat
blaugrana

Mohli ste ho mať za 35.

Reagovat
smazaný uživatel

Není nic horšího než aktivní blbec.. Podobný slova trochu vystihujou i Artura. Je to bojovník, co nikdy nevypustí jedinej souboj a díky tomu si našel místo v mém srdci. Na druhou stranu má v hlavě slámu, nulovej cit pro taktiku, a když v klíčovém duelu 3x propadne při bezhlavém pressu, zaviní tim kolikrát nepřímo gól. V kombinaci s Alonsem, kterej byl línej na krok a kolikrát taky zvládl ukázkově propadnout, to byla stejně časovaná bomba jako své doby stoperská dvojice Buyten + Demichelis. Arturo se především nehodil na pozici def. záložníka (jenže kam s nim, když krom Javiho v Bayernu žádnej jinej střeďák neuměl bránit), snad pro něj Barcelona najde vhodnější pozici.

Reagovat
vladino10

Reagovat
Bayern +

A hovorí sa vôbec o nejakom stopérovi? Či v prípade odchodu Boatenga ideme do sezóny s dvomi?

A ten skurvený Bernat stále neodišiel...

Reagovat
vladino10

KHR: stopérov máme dosť- boateng, hummels, javi, alaba a mladíci ako mai

Ale podľa internetov je riešením pavard- ak ostane boateng tak po tejto sezóne, ak boateng odíde tak by mal prísť teraz..

Reagovat
smazaný uživatel

A druhý Vidal jde konečně do pekel Tohoto hráče jsem fakt neměl rád, zapsal se spíš tragickými zápasy jako byla třeba legendární tragédie v Betisu, nesympatický herně i lidsky. Jediné, za co mu děkuju, je třetí gól loni na Bernabeu Okamžitě po přestupu jsem věděl, že je to průměrák, který na Barcu nemá a bude špatný, stejně jako jsem to předpovídal třeba u Ardy. A nechci rýpat do jiřího, ale stejně jako byl nadšený z Ardy, tak byl nadšený i z Aleixe a opět to neuhodl

jiri - fcb08.06.2015 11:37#

Hedně dobrý přestup. Dani je sice jen jeden, ale Vidal má na to ho nahradit alespoň z části.

[reagovat]

Reagovat
smazaný uživatel

Jedlý se holt zadari

Reagovat
Rudnevs

Kvalitný hráč, bojovník, podľa všetkého i obľúbený v kabíne, ale na mňa proste vždy pôsobil veľmi nesympaticky... Moc nemusím takéto typy.

Reagovat
20fredy20

dufam ze sa budem mylit ale taky Goretzka a Tolisso zatial arturovi nesiahaju ani po clenky

Reagovat
Superme

Arthur bude word class Na druhou stranu pokud se bude s Goretzkou dobře pracovat, tak bude vynikající

Reagovat
-Carles-

Moc mu neverím ale snáď ma prekvapí, hlavne v LM by mohol byť platným hráčom.

Príchody sú týmto asi uzavreté, ostáva predať nepotrebných ktorých je stále dosť.

Reagovat
smazaný uživatel

10:33 Bradarić nakonec upřednostnil Bradarić

Reagovat
Detektiv

rozhodl se srdcem to je jasne

Reagovat
smazaný uživatel

Super Před 3 roky nám ho vyfoukl Bayern, tak teď konečně.

Reagovat
smazaný uživatel

Z dalšího tricatnika radost úplně nemám ale je pravda ze tenhle typ hráče v barce chybí, navíc za ty prachy je skoro zadarmo

Reagovat
Phillipinho

Rayo jedna s Ben Arfou a Negredem. Ben Arfa- NegreDios Kakuta

Reagovat
One-Real

Snad dotáhnou oba.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kenneth

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak co je zač ten Wague, kterého jsme přivedli?

Reagovat
madridcan

A ty Real Madrid nadalej sladko spinkaj Nieze by prave toto bol prestup z ktoreho by som bol odvareny, ale trosku nam uchadza vlak. To az tak hodila do kludu Pereza ta Liga Majstrov, ze si mysli, ze uspech pride sam?

Reagovat
Inter Eterno Amore

Možno si to myslí, tak ako Moratti 2010

Reagovat
LAM

Já bych spíš řekl,že Perez byl zcela nepřipravenej jak na odchod Zidaneho tak Ronalda.

Proto dle mě neměl připravený nějaký přestupy do předu a jelikož novej trenér Realu bude potřebovat nejdřív nějakej čas než pozná tým a bude chtít odekvátní posily.Navíc většina velkejch jmen je buď neprodejná nebo za hrozný prachy.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nevim, co se resi.. Vzdyt uz od lonska je jasny, ze se Real to pokusi stavet na mladych. Ceballos, ten horsi Hernandez, Vallejo plus mladi Spanelaci Lucas, Asensio..

Reagovat
Switchback

Vítej. Už by to ale chtělo začat i prodávat ...

Reagovat
LAM

Vidal odletěl do Sevilly.

Reagovat
Switchback

Jj, škoda že Gomese ani nikdo nechce

Reagovat
-Carles-

West Ham, ak boh dá.

Reagovat
smazaný uživatel

Už moc casu nezbývá

Reagovat
smazaný uživatel

během posledních 6-7 let se z Barcelony resp. jejich fanoušků nějak vytratilo to bušení do hrudi se slovy my hrajem s odchovanci, my máme nejlepší akademii, v tomhle jsme jiní než Real atd.....no mám pocit že většina "nových" hráčů tu pověstnou akademii neviděla ani z rychlíku....ted tady člověk jen čte koho by to chtělo koupit, prodat atd.... neříkám že tohle je špatně, jsou v přestupním období schopnější než Real ale hodnoty se poněkud změnily...

Reagovat
Generalní Gladiator

trošku přemýšlej hochu,pokud počet odchovanců klesá a nikdo jako xavi,iniesta,messi neni(a ani být hoodně dlouho nemusí),tak není důvod bít se v prsa

Reagovat
smazaný uživatel

o tom jsem ale psal, resp. konstatoval co bylo a co je .....v podstatě jsi jinými slovy napsal to samé....s přemýšlením začni u sebe

Reagovat
Generalní Gladiator

Nesmysl,pořád je tu dost těch,co upřednostňují odchovance,ikdyž na to třeba úplně nemají

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě ze generace jaká byla kolem Puyola, Xaviho, Iniesty a spol se nebude rodit každých pet let. Z ty mladší generace tam teď máme Roberta, Deulofeu svoji šanci taky dostal, do první týmu teď přijde Alena, jeden z dvojice Miranda/Cucurella, možná Oriol i když ten byl teď snad půl roku mimo kvůli zranění. Jsou tam i další hráči, který určitě šanci dostanou jako Puig, Ruiz, Cuenca,...

Rozhodne bych to neviděl tak černě, i přes sušší období je barca top, co se tyče počtu odchovanců

Reagovat
blaugrana

Taká generácia, aká sa vytvorila pár rokov dozadu v Barce sa už tak skoro neuvidí, to je snáď každému jasné. Ďalšia vec je, že Barca je top klub a pokiaľ chce držať krok s konkurenciou, tak proste kupovať musí. Ďalej musela odstúpiť aj od tradícií ako dres bez sponzora a pod. Po rekonštrukcii štadióna sa zrejme predá aj jeho názov. Barca by sa mohla držať tradícií, ale to by hrala potom stred tabuľky a sotva by podpisovala lukratívne sponzorské zmluvy.

Reagovat
Generalní Gladiator

Nějakej zajímavej hráč opět vyskočí,ale messi,xavi,iniesta...unikum,které se nemusí 100 let opakovat nebo už nikdy...a bez nákupů proti realu i atletům bychom se krčili až za nimi...stejně je neuvěřitelné,že proti takhle silnému madridu těch titulů je tolik

Reagovat
blaugrana

Je ich stále dosť a hlavne ligu posledných 15 rokov Barca neskutočne drtí a Madrid na to nevie dlhodobo reagovať. Xavi hovoril, že do budúcich rokov by mala byť pre Barcu prioritná CHL, ale ja si stále vážim viac ligový titul.

Reagovat
Generalní Gladiator

Pro mě je liga základ,bejt v prosinci mimo-to fakt ne a čekat na pár zápasů LM..loňskej titul je pro mě vůbec tím nejcennějším vzhledem k situaci, letos to vypadá nadějněj,ale to pro real loni ještě víc a jak to dopadlo..Ligu proste chci i letos a další rok taky aby bylo jasno

Reagovat
Majk91

Stale polovicu zakladnej zostavy tvoria odchovanci (Alba, Pique, Bus, Roberto, Messi), na lavicke budu dalsi ako backup (Cucurella, Alena, Denis, Munir) to mas 9 odchovancov v Acku. Navyse prichadzaju super generacia mladých hracov z La Masie, ktori urcite maju talent hrat v buducnosti v A-time (Puig, Oriol, Miranda, Cuenca, Ruiz). Ziadne busenie do hrudi sa nevytratilo. Stale mame kopec odchovancov, stale mame jednu z najlepsich akademii na svete a kazdy Cule bude vzdy radsej za odchovanca. A na margo tych prestupov. Myslis, ze za Guardiolu sa nenakupovali hraci? Hned v prvej sezone ich prislo 5, viac nez napriklad toto leto. Ked sa najde na trhu hrac, ktory pasuje do trenerovho konceptu a v akademii sa podobny hrac nenachadza, alebo je prilis mlady, tak preco ho nekupit?

Reagovat
smazaný uživatel

dobře nebavme se o širokém kádru, bavme se o hráčích kteří odehráli alespon 1500 min + ....neboli o hráčích, kteří v sezóně jsou pro tým důležití.....pro mě osobně byli Xavi, Iniesta, Puyol tím co Barceloně záviděl celý svět....z toho nej zůstal Messi....Busquets, Alba nebo Piqué jsou stejní podvraťáci jako např. Pepé

Reagovat
blaugrana

Reagovat
vladino10

Však ale má pravdu, každé dva roky sem vysypete 10 mien extra mega talentovaných mladíkov z la masie a to je prvý aj posledný krát čo o nich počujem, lebo sa nikto z nich nepresadí...

Pre mňa to je logické, nedá sa kazdy rok vychovávať nového iniestu a za posledných x rokov sa futbal dosť zmenil- čím ďalej tým menej priestoru pre mladých hráčov ktorí robia chyby- ono bolo predsalen jednoduchsie davat sance mladym v casoch ked hraval za real napriklad diarra, dnes uz ma kazdy top klub v zaklade a aj na lavicke top hviezdy... ale ten váš optimizmus, to je niečo neskutočné

Reagovat
Majk91

optimizmus, ktory fanusik Bayernu nemoze poznat, pretoze tam o odchovanca ani nezavadili.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
vladino10

Haha, to Barcelone vyšla jedna generácia a budeme o tom počúvať ďalších 10 rokov spolu s tým, že kedysi nemali sponzora na drese atď, že?

Btw, nezavadili..momentálne hrajú základ Muller a Hummels, dvojku na hrote hra Wagner

A medzi optimizmom a naivitou je celkom rozdiel, hovorím, každé dva roky nová generácia z la masie, nový Messi každú chvíľu a nakoniec nič z toho

Reagovat
Majk91

Aha, tak mate troch, z ktorých dvaja odohrali vacsinu kariery niekde inde. Aka naivita prosim ta? Je snad prirodzene, ze sa najvacsi talenti daneho rocnika povazuju za moznych hracov pre A-tim. Ukaz mi velkoklub, ktory ma 9-10 odchovancov (zaklad + lavicka). Novy Messi kazdu chvilu? ale neprehanaj. Nepamatam si hraca z la Masie, ktoreho by fanusikovia povazovali za noveho Messiho.

Reagovat
smazaný uživatel

To je o prioritach. RM se soustredi na LM a spise svetove renome a Barca drive se soustredila na PD. To je takovy vzdor proti Madridu, ale kdyz uz presli do rezim "velkoklubu", tak museji nakupovat. Nelze spolehat na odchovanci, kteri treba utahnou titul v PD, ale na LM tezko. Ale souhlasim, ze hlavni znak kde vyrostl Barca ve "velkoklubu" byl zrovna odchovanci doplnene jeden/dva uplne TOP hvezdu. Proto se ti novy fandy tak hrde bili na hrudi o velkoklubu s "odchovanci" a takove fans jsou plasticke. Analogie k ere MU a jejich odchovanci si kazdy domysli, to ere Giggs,Scholes,Becks atd. uz se nevrati, kouzlo uz tam neni a plasticke fandove odesli

Reagovat
smazaný uživatel

strašne popiči prestup

k tým konštruktívnym záložníkom sa hodí náramne. Keď mi bolo smutno za Paulinhom, tak toto je upgrade na neho.

Reagovat
TheTopFootbaler

Celkem závidím. Takový jižanský Nainggolan, strašný rváč a srdcař.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky vypatlanec este k tomu stary. Ta Barcelona dobre ide

Reagovat
smazaný uživatel

oh 25 mil za neho je dost aj ked je to jeho realna hodnota asi tak 20 mil , no ale tento hrac je rizikovy moze dostat cervenu kartu v dolezitych zapasoch

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě loňské léto Chelsea nepochopila u Bayernu, když nabídka 40..

Reagovat
blaugrana

A zasa tato picovina o cervenych kartach.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Real prečo nekupuje? skončili s futbalom po odchode Ronalda?

Reagovat
blaugrana

Príde Neymar a Mbappe za 600 mega.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele