Barcelona v boji o Aršavina neuspěla, jednání byla ukončena
Pořádnou trhlinu dostal sen hvězdy Zenitu Petrohrad Andreje Aršavina o angažmá v Barceloně. Španělský celek zaslal do Ruska oficiální nabídku, ta se ovšem druhé straně vůbec nezamlouvala a jelikož lepší to nebylo ani ve druhém případě, rozhodlo se vedení Zenitu ukončit veškerá jednání...
"Barcelona nedokázala vylepšit původní nabídku ve výši 15 milionů eur (12 milionů liber). Rozhodli jsme se ukončit jednání se španělským klubem," prozradil generální ředitel úřadujícího vítěze Poháru UEFA Maxim Mitrofanov na internetových stránkách.
"Od dalších klubů jsme nabídky na přestup Aršavina nedostali, tudíž neprobíhají žádná jednání o přestupu," stojí dále v prohlášení.
Aršavin byl jednou z největších hvězd nedávno skončeného evropského šampionátu a i když vynechal úvodní dva zápasy, pomohl Rusku velkou měrou k postupu do semifinále. Ruský útočník sní o přestupu do Barcelony a v realizaci tohoto snu mu nebrání trenér Dick Advocaat. Podle toho se hráčova cena pohybuje mezi dvaceti a pětadvaceti miliony liber.
"Barcelona nedokázala vylepšit původní nabídku ve výši 15 milionů eur (12 milionů liber). Rozhodli jsme se ukončit jednání se španělským klubem," prozradil generální ředitel úřadujícího vítěze Poháru UEFA Maxim Mitrofanov na internetových stránkách.
"Od dalších klubů jsme nabídky na přestup Aršavina nedostali, tudíž neprobíhají žádná jednání o přestupu," stojí dále v prohlášení.
Aršavin byl jednou z největších hvězd nedávno skončeného evropského šampionátu a i když vynechal úvodní dva zápasy, pomohl Rusku velkou měrou k postupu do semifinále. Ruský útočník sní o přestupu do Barcelony a v realizaci tohoto snu mu nebrání trenér Dick Advocaat. Podle toho se hráčova cena pohybuje mezi dvaceti a pětadvaceti miliony liber.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Aršavin se přiblížil přestupu ze Zenitu do Tottenhamu
01.08.2008, 11:11
Agent: Aršavin by rád zamířil do Tottenhamu
30.07.2008, 17:30
Aršavin asi zůstane v Petrohradu, klubu se žádná nabídka nelíbí
22.07.2008, 09:53
Aršavin čeká na Barcelonu
18.07.2008, 14:09
V boji o Aršavina získává náskok Arsenal
12.07.2008, 12:55
Zenit dál zvyšuje Aršavinovu cenu. Zaplatí ji někdo?
10.07.2008, 10:20
Chelsea už prý ruskou hvězdu Aršavina nechce
05.07.2008, 17:05
O Aršavina bojuje Barcelona s Chelsea
03.07.2008, 12:53
Wenger: Aršavin by sotva zvládl zátěž anglické ligy
01.07.2008, 13:47
Zenit přijde o Aršavina, chce ho nahradit Messim
27.06.2008, 16:18
Mým snem je Barcelona, potvrdil Aršavin
25.06.2008, 16:41
Aršavin si chce zahrát ve Španělsku
23.06.2008, 13:23
Aršavin hodlá odejít ze Zenitu Petrohrad
21.06.2008, 14:36
Komentáře (188)
Přidat komentářat de do PSG tam by se hodil a jeste by mnel sanci se dostat nahoru
Ze Zenitu do PSG?
Dostat se nahoru? ... prestup do PSG by byl naopak obrovskej krok zpatky
Nebrte ho vazne, on to pise u kazdyho hrace a mysli si, ze je vtipnej.
V tý Barceloně jsou ale vtipálci, alespoň vím, že tam nepůjde ani Hleb.
Vtipalci? Proc?
15milonů Eur? Vždyť Zenit jasně deklaroval, že pod 20 nepůjde.
Chtějí 25-30...
Těch 25 je slušný kompromis.
Zkouseli smlouvat, to je normalni.
nj kazdy klub nema na cele nemysliaceho prezidenta ci majitela(Chelsea, Madrid), ktorí nevahaju hracov zbytocne preplacat
Jestli ho Barcelona opradu chce, tak by pro ni neměl být problém tich 20vysolit na stůl. Zenit zase nemá důvod prodávat pod cenou.
presne tak, 20 je objektive minimum a oni ho potrebuji. na druhou stranui uz ale nakoupili hodne draze jiny hrace. ja bych ho byt barcelonou ale koupil, je to vyjimecny talent a jim a arsenalu se hodi dokonale
az na ten talent,uz je mu 26 takze zadnej mladik
Hm, už snad 27.
Souhlasím s tebou!
Jestli se chceme dočkat do několika let zrhroucení fotbalového trhu, můžeme v týhle politice pokračovat. Jestliže se za "průměrného" hráče požaduje cena mezi 20 - 30 mil. Eur, kolik za lepšího a ještě lepšího. Jedno je jasné, tohle má svoje meze... Ovšem, jestli chtějí kluby pokračovat, za několik let nebudou od věci nabídky v řádech stovek milionů Kč u průměrných hráčů, a v řádech miliard (2-3 mil. Kč) za ty špičkové. Ti nejlepší pak budou chodit za 5. miliard, když to už opravdu přeženu. Ale je to tak, máš prachy - můžeš koupit! Nemáš prachy - nemáš úspěchy ... Hráči požadují stále větší platy a kluby jim sakra nahrávají do karet...touhle politikou a strategií...
Je to pěknej hnus...co se děje a dít bude...
Presne tak,kluby by ser meli domluvit (celosvetove ) a kdyz hrac bude xhtit vetsi plat,jinak odejde,tak at ho nechaji jit a tam kam pride,tak bych mu dal jeste nizsi
Sci-fi a je to absolutne proti logice trhu.
To je nelogické... takhle by to nikdy nemohlo být... Trh je o nabídce a poptávce...poptávka se stejně jako nabídka neuslále zvyšují! Nikdy to takhle nemůže být...
Stejně tak se bohužel nebudou moci udělat nějaké platové stropy...protože každá soutěž má svou odlišnou ekonomickou situaci...
Ta první část co píšeš, to je bohužel hrozná blbost. Cenu hráče určuje poptávka a nabídka, ne to, jestli ty toho hráče považuješ za průměrného. Kde si přišel k tomu, že Zenit ho musí prodat za 15? Stanovil cenu a kdo ty prachy složí, toho bude, nevidím na tom vůbec nic divného. Když to nikdo nezaplatí, zůstane, má pořád platnou smlouvu a bude nadále hrát za Zenit. Aršavin není průměrný hráč, poslední dobou se tu rojí lidé, kteří si myslí, že zaplatí za hráče cenu, kterou si myslí že mají a klub co prodává to musí přijmout, takto to vůbec není. Nabídku posuzuje klub mající hráče pod smlouvou a jesti se mu nezdá dobrá, odmítne. Nemusí dokonce vzít ani 150milionu Eur a kdyby se hráč a kupující klub na hlavu postavil. Mnohem větší ceny za hráče lítaly na přelomu tisíciletí, kdy se platily skutečně děsný pálky. Co se týče vysokých platů, tak to souhlasím, ale to je zase jen o hráčích a klubech, o nikom jiném. Celkově tvůj nářek, proč ošklivý Zenit chce tolik pěnez nechápu.
Mě ale vůbec nejde o Zenit... Jistě, že je to všechno o penězích, ale rozumíš, mě jde to to, že za člověka je některej klub ochoten požadovat dvě miliardy Korun, ačkoli je nejlepší na světě. Tohle mi leze na nervy. Přemrštěný přestupový částky, platy hráčů - tohle tady nikdy nebejvalo, ačkoli v době Zidane - Figo se tomu taky všichni divili. Mě se tohle nelíbí, ať si každej říká co chce.
Že požaduje Zenit vysoukou částku? Chápu - opora, předvedl fant. výkon na Euru a v poháru UEFA... jo je to tak! Stejně jako jiní fotbalisté i jemu se tím zvýšila cena... ale prostě mi nejde do hlavy, proč sakra přes 20 mil. Eur? Jasně, je to požadavek Zenitu a jestli bude splněn, to je věc druhé strany...
Zdá se mi to jednoduše přemrštěný!!!
To je hluboké nepochopení celého systému. Hráš se svým kontraktem s klubem zavazuje zůstat v onom klubu po dobo uvedenou ve smlouvě. Svým podpisem se zavazuje, že bude plnit klubové povinnosti po tuto dobu a že klub může opustit jedině, když se jeho klub dohodne s jiným klubem nebo pokud má ve smlouvě výkupní klauzuli stanovenou na určutou cenu. Takže cena je otázkou domluvy mezi dvěma kluby. Závisí nejen na kvalitách hráče, ale také na délce kontraktu. To že Zidane šel do Realu bylo způsobený tím, že ho Real chtěl a Zidane měl s Juventusem ještě dlouholetou smlouvu. Aršavin má smlouvu ještě na dva roky, tudíž má plnit povinnosti v Zenitu ještě dve sezony. rozhodnutí jestli ho zpeněží nebo zda využijí jeho kvalit je jen a jen na Zenitu. Ta vysoká cena je způsobená tím, že je o něj zájem, to velmi zvyšuje cenu a navíc tím, že Zenit ho potřebuje, je bohatý(rovněž důležitý faktor, chudý klub musí prodávat, bohatý ne). Zenit ho nechce prodat a když už, tak velmi výhodně, oni nepověsili ceduli Aršavin na prodej, oni ho chtějí udržet a pustit jen když to bude pro ně velmi výhodné. Jaký systém navrhuješ ty? Kdyby nebyli hráči pod smlouvou a mohli si chodit kam chtěj, tak trh úplně zkolabuje. Přestup je kompromis ze tří stran(prodávajícícho, kupujícího a hráče), jestli Aršavin nechtěl za Zenit hrát, proč podepisoval tak dlouhý kontrakt?
Já žádný systém nenavrhuju... To, že nechápu přestupovej systém taky není pravda! Jediný, o čem tady celou dobu mluvím je to, že se mi sakra nelíbí to, že se dávaj takovýhle peníze do fotbalu! ... Nic víc, nic míň! ... Trh fotbalový (práce) je na tomhle všem založený, jistě. Dlouholeté smlouvy se mi taky nelíbí, ale na druhou stranu: klub si chce zajistit hráče kvalitního na dlouhou dobu ........... všechno je to o "zaměstnavateli" a "zaměstnancích", stejně jako pracovní trh všude jinde ... je evidentní, že se navzájem nechápeme! ... Jediné, co celou dobu chci říct a zdůraznit, že mi připadá nelogické platit takovýhle sumy za člověka jako takového ...
Si psal že nechápeš, proč chce Zenit tak přemrštěnou částku, tak jsem ti to celý vysvětlil, pořád nechápeš tak vysokou cenu?
Arshavin není u mě hráč, kterej by měl odcházet za 25-30 mil Eur! Přijatelnejch je pro mě 20-22, když budu mírný...
Přesto s tebou souhlasím, je vidět, že fotbalu rozumíš více než já... taky už ho sleduješ dýl než já...
Tak že ta cena je přemrštěná, o tom žádná, ale jmenuju ti důvody proč je tak vysoká. Zenit je zabezpečený klub, Aršavin je žádané zboží a navíc není důvod ho pouštět korm extrémně výhodné nabídky, která ale ta Barcelony nebyla. Taky bych ho rád viděl v Arsenalu, ale vím že na něj nemá.
S tím souhlasím! Arshavina v Gunners??? Možná že by mu seděl rychlý kombinační fotbal, sice poslední dobou hodně utrpěl na kráse, ale pokud neodejde Ade a Hleb ... nebyla by to špatná možnost. Máš pravdu, nemá na něj. Vždyť vlastně včera tady bylo vyjádření AW, že na to Arsenal nemá...
který hráč byl přeplacený ? doufam ze nemas na mysli toho simulanta z ManWho,Calderon by za nej 80 mil. eur nikdy nedal
To se samozřejmě pleteš. 80 by za něj dal hned.
kdo ví,nic není jisté
zbtočne preplacať sa uvedom kedy real preplacal
Pepe 30 mega uletene, Diarra 36, a mnoho dalsich
Kdo je z posledních posil Realu přeplacený? Jmenuj!
Jednání neukončil Zenit, ale Barcelona.
spanheli, ty jsi fanda Barci, že jo??? Napiš mi, jak předpokládáš, že bude vypadat sestava...trochu mi pořád nevychází rozestavení a počet hráčů...nedochází mi, kdo asi hrát bude a kdo ne...
Díky předem...
Ještě nepřišly všechny posily, tak nevím.
mno zaciatkom sezony by tom mholo vyzerat takto.....do zakladu nedavam hracov, ktory tam budu kedze su zraneny..a dam tam hracov, ktorí predpokladam, ze pridu
................Valdes................
Alves.......Marquez.........Puyol........Sylvinho
................Xavi...............Yaya.............
Messi............................................Iniesta
................Adebayor..........Henry...
alebo
.....................Valdes.................
Alves..........Puyol........Caceres........Abidal...
...........................Yaya.................
Messi..................Xavi.................Keita
...................Henry/Bojan/Ade/Guddy
V té první místo Sylvinha Abidala... Ade nepřijde, takže Bojan nebo Eto´o ...
Abidal hral koncom sezony aj na eure tragicky.....Sylvinho naopak velmi solidne,..takze je u mna 1 volba na lavu stanu
Uvidíme... Jako byl to pan tragéd, no...nechápu vůbec, že byl namísto Evry nominován...
... Jestli se ale rozehraje, nemá Sylvinho šanci...
mne by sa nalavo lubil Zhirkov ci Boka...ale to je zrejme nerealne...mozno sa tam este chyti Caceres
To chceš jako Messiho utopit na pravé záloze?
narazas na Alvesa napravo ci preco hovoris u utopeni Lea ?
Messi není hráč pro pravou zálohu v systému 4-4-2. To už si ho mnohem více dokážu představit jako útočníka.
ehmm.......samo, ze Messi sa bude pohybovat vo "vyssich pristoroch nad zaloznikmi.....v tejto zostave je lahky prechod do zostavy 4-3-3...neber to uplne, tak ako som to "nacrtol", to ani nejde
Iniesta - Xavi by neklapalo.
ako myslis neklapalo ?
mno, uvidime ako to Pep posklada ak pride Hernanes a Hleb
utok môzeme este pripadne doplnit Saviolom....Madrid chce len 5 mega euro
zaloha bude podla mna v zlozeni Xavi-Iniesta a jeden z dvojice Toure/Keita tam niet o com diskutovat
blbost, psalo se, že Guardiola bude preferovat rozestavení 4-3-3 nebo 4-3-1-2
Tak zatím jenom zálohu... A kdo prosímtě má ještě přijít???
Hernanes, Hleb......
Adebayor
Ti podle mě asi nepřijdou... Hernandez - ten argentinec, mladej??? Kdo má ještě o něj zájem? Chelsea???
Hernanes je brazilec....a zaujem o neho malo AC, ale to uz je minulost..momentalne iba barcelona
Sakra...jsem zase úplně mimo... díky...
Sakra...jsem zase úplně mimo... díky...
Vic nez 20 bych za nej bejt Barcou nedaval, vetsi cenu nema. Ale tak chapu Zenit ze za 15 nechce prodavat svoji hlavni hvezdu.
Škoda.
Njn .
Je to škoda a to myslím vážně.
Vždyť já taky.
Aršavin je bezpochyby hráč výborné kvality,ale 30 mega je za něj moc idealních by bylo tak 20-23
tak 15 za takového šaška
kolikrát si ho viděl hrát?
Celé Euro a finále PU,utopí se jak baroš beztak
na Euru se mu nepovedlo semifinále,ve čtvrtfinále byl fámozní,a ve finále PU byl tak dobrej
nepovedlo protože na něj hrál nej bek na světe Garcia Ramos
nevim jesli je Ramos nejlepší nicméně mám ho taky hodně rád mezi top 3 krajní beky patří,ale jesli je nejlepší to se těžko určuje
Garcia Ramos
Čemu se směješ kašpare ? On se tak jmenuje chytrolíne
asi tomu, ze sa vola Sergio Ramos a nie Garcia Ramos, presne tomu
je to jedno a to samé
dalsi "znalec"
Je videt, ze ho znas akorat z Eura...
Šak jo, protože Zenit nemám kde sledovat. Tys ho kolikrát viděl chytej ?
kdybys ho sledoval pořád,ale když ho vidíš 3-4 tak nevim jak soudíš že je šašek
kolikrát si ho viděl ty ?? Ano , tys viděl každý zápas Zenitu , bravo ale kdoví kde ?
úplně každý zápas sem ho neviděl,ale to co jsi řekl je nesmysl
Tak to jo, ale ty mi tu nevyčítej ,že jsem ho viděl hrát jen na Euru. když ty také
já ho neviděl jen na Euru,nevyčítam ti že jsi ho viděl jen na Euru,ale že když si ho viděl 3-4 že tvrdíš že je šašek
Vidam skoro kazdej zapas Zenitu... jeste neco? A nemusis ani sledovat Zenit, abys vedel, ze Arsavin je hvezdou a tahounem uz nekolik let. Tyhle vykony nejsou jenom vystrelkem EURA. Proto ho nemuzes srovnavat s Barosem, kterej takhle vylitnul nahoru v podstate az na Euru.
Na čem ho sleduješ ? Taky se podívu
Spousta zapasu se da sledovat treba pres streamy ruznejch sazkovejch kancelari a podobne. Ja stahuju zapasy z ruskejch torrentu, kde jsou zapasy dostupny ke stazeni hned par hodin po zapase. Jsou ale treba registrace a rozumet rustine.
Baroš, že vyleťel až na EURU? Předtím davál za Live stabilně goly a to většinou přicházel jako střídající hráč...
Baros pred Eurem nebyl takovou hvezdou a mel minimum zkusenosti. V Liverpoolu byl do ty doby spis vecnej nahradnik, nez strelec. Arsavinovi uz je 27 let, v lize zari dlouho, doved Zenit k titulu i k vitezstvi v poharu UEFA. To jakej byl hrac pred Eurem Baros a Arsavin se proste neda srovnavat.
Nechci se vtírat, ale plně s tebou souhlasím...
važne arshavim doviedol zenit k vitaztvu si spomen kto je najlepši strelec zenitu a potom tu piš je to hrač ktoremu vyšla sezona v ostatnych bol priemerny inak by ho už stiahli skôr prosim ťa
Jak si prosimte prisel na to, ze v ostatnich sezonach byl prumernej? ... a uspech tymu neni o nejlepsim strelci. Arsavin je milackem fanousku, roky je jeho nejdulezitejsim hracem a pro spoustu fanousku je symbolem Zenitu.
A to, že září v ruské lize nic neznamená. Zářil tam i Jarošík, Kováč nebo Jiránek. Bývalý obránce Petrohradu, Mareš, byl dokonce za trenéra Petržely řazen mezi nejlepší obránce v lize a pak se neprosadil ani ve Spartě a musel tam hrát za Béčko...
Co se tyce Marese, tak je to bohuzel pravda a osobne jsem to nikdy nepochopil. Mares byl nejprecenovanejsim hracem Zenitu a zadny oslnivy vykony nepredvadel. Byl oblibenej hlavne za bojovnost a podobne.... herne imho nic moc nepredvadel.
Co se tyce ostatnich hracu co si jmenoval, tak ty opravdu nikdy nezariili v pravym slova smyslu. Byli (nekteri uz ani poradne nejsou) hraci zakladni sestavy ve svejch klubech, ale nic vic. Zadny zarivy hvezdy to opravdu nebyly.... pokud jo, tak to byl maximalne vyplod ceskejch novinaru
Za půl roku až rok po něm neštěkne ani pes a v Zenitu si budou rvát vlasy...
Proc by si rvali vlasy? Kdyz udrzej svyho nejlepsiho hrace, tak to pro ne bude jenom plus.... usmudlanejch 15 milionu miliardare v Gazpromu opravdu nevytrhne .... smula je to jenom pro Arsavina.
najôepši hrač je pogrebniak vystrielali im to
To neni pravda. Uspech Zenitu vubec nestal na golech Pogrebnyaka
za hraca, ktory nema skusenosti so ziadnou kvalitnejsou ligou je 25 ci 30 mega nemyslitelnych.....Laporta so Sorianom nie su blbci, aby len tak rozhadzovali a preplacali tak, kde to neni treba
Přesně tak souhlasim!! Tahle cena je hodne moc premrstena!! Tech 15 mega je tak akorat!
Takhle je to stejně nejlepší,je prostě spojen se Zenitem,jinde si ho nedokážu představit a s ním bude Zenit v lize mistrů hodně zajímavý,snad jen,aby nebyl otráven z tohoto zacházení
Udělali jsme dobře, před EURem byl k mání za 10 mega, teď chtějí víc jak dvakrát víc, kvůli tomu, že odehrál dva skvělý zápasy... Takže co třeba Palacio za 17 z Bocy?
to by nebol zly napad, navyse je este o rok mladsi
Ten pujde do Valencie:))
volal si mu ?
Ne ale mame na nej predkupni pravo:))
Do Neapole za Lavezzim .
tak ako nahrada za Lavezziho do NEapola a LAvezzi do Barci
K čemu další Saviola?
neurážej Lavezziho slovem "Saviola", ok ?
Prosím tě, Saviola stál tehdy 36milonů Eur, byl to mnohem větší talent než Lavezzi. Tím neřikám že je pořád lepší než on, ale Saviola není špatnej hráč, kdyby pravidelně hrál, ještě by hodně toho ukázal. Dokonce na MS hrál pravidleně zatímco Messi seděl.
mě nezajímá, kolik tehdy stál. přišel do Barcy, jako boží talent a kde je teď ? rok proseděl v Realu na lávce a ten by se ho teď nejradši zbavil, kvůli tomu neuvěřitelně "nefér" platu v porovnání, s jeho "výkony". napsal jsi "k čemu další Saviola ?" čímž jsi musel myslet dnešního Saviolu, který je na tom, rozhodně hůř, než Lavezzi, a proto jsem se ho zastal...
O kvalitách Lavezziho nepochybuji, ale nechtěl jsem, aby právě dopadl jak Saviola v Barceloně, protože on nehrál kvůli tomu, že není střelec. Stavěli ho nesmyslně an hrot a do systému 4-3-3 se hodí jen na křídlo. Teďka je v Barceloně podobnej hráč Messi, na hrotu by Lavezzi nedostal šanci, ani by tam nebyl platný. Navíc docela typově podobný Bojanovi, takže ještě o konkurenta víc.
to je všechno pravda, ale já reagoval pouze na srovnání kvalit Saviola - Lavezzi
Já je nechtěl srovnávat, to původní: k čemu další Saviola" bylo míněno, proč do Barci typově stejnej hráč jako ten, kterej s velkou slávou přišel a tak neslavně odešel. A odešel ne že by byl špatnej, ale nehodil se do systém, takže lze předpokládat podobný osud.
Lavezzi není střelec jako Bojan, spíš dělá vítr v obranách jako Messi. Ideál pro Barcu na levou stranu, naštěstí ho Neapol neprodá.
Pokud nabídnete 40, tak se s vámi Marino možná bude bavit .
to by byla dvojka . odchází Zalayeta, Sosa stárne..., proč ne ?
Sosa šel myslím někam do Argentiny.
aha, jo pravda , v útoku mají teď "jen" Lavezziho, Zalayetu a Denise...
25 30 milionu liber tak to je moc je maximalne 20
V článku i v diskusi si píše v Eurech, musíš to hned cpát do liber? Pak vznikají různá nedorozumění.
"""Podle toho se hráčova cena pohybuje mezi dvaceti a pětadvaceti miliony liber."""
Aha, to se omlouvám. Tak to teda směřuju k autorovi článku, proč neuvádí cenu v jednotné měně?
spokojen?
Ne
a sakra
Jsme v eurozóně, tak používej prosím naše jednotky(Koruny nebo Eura)
Britsky utok
třeba v případě nějakého přestupu v Anglii nevidím problém a chybu v tom napsat sumu v librách. Spousta lidí si tady poslední dobou stěžuje na všechno možné, ale vlastně máš pravdu, takže se pokusim vyhovět
Taky to mám radši všechno v eurech. Hlavně ne v korunách, to se přepočítává uplně nejhůř!
teda 20-25
Přihodil bych ještě možná tři, osmnáct je taková přijatelná cena, víc asi ne. Ti, co mluví o 25-30, ti jsou vtipálci.
Jo a ještě fanouci Realu, kteří očividně Aršavina v Barce nechcou (přece jenom Messi - Aršavin... taky bych se bál), a tak snad v každém článku píšou, jak by to bylo pro Real dobré
Kupte se radši náhradu za Deca, protože zatím není důvod se vás bát.
No Arsenalu se toto skutečně netýká, pravda, ten se musí strachovat Tottenhamu případně Hull City...
nevim co mate vsetci s nahradou za Deca.....mame XAviho a ten je momentalne vo vynikajucej forme a dufam, ze to bude prave on, kto bude dirigovat barcelonsku zalohu...ale samozrejme Hernanes a Hleb dufam zavitaju na Nou Camp
Od Hleba ruce pryč, navíc bude ještě drahžší než Aršavin, takže smůla. Zas tak bezednou pokladnu nemáte, když jste si za 78milionů eur koupili 4 stopery a jednoho DM/CM(zbytečně)
myslim, ze v pripade Hleba by Barca bola ochotna priplatit....a bud si isty, ze ta pokladnica Barci je hlbsia, nez je pokladnica Arsenalu
To rozhodopádně
do dvoch tyzdnov je hracom Barci
To už bych radši připlatil za Aršavina. Který má lepší střelu a je přímočařejší.
mno..uvidime ako to dopadne.....pise sa, ze na oficialnej stranke Zenitu je pisane, ze Barca rezignovala na Arshavina...a co citam diskussie k tomu clanku, tak sa na tej stranke zevraj nic take nepise, tak co je pravda ?
Pravda ja taková, že Barcelona po druhé nevylepšené nabídce upustila od dalšího vyjednávání.
Aršavina vám přeju, Hleba jako fanda Arsenalu ne.
Zbytečně?
4 stopeři jsou zbyteční, když máte ještě Marqueze, Puyola a Oleguera
Opět blbost, Oleguer možná odejde a hlavně Caceres je využitelný i na levo, Pique na pravo či na DM, s Marquezem se taky počítá jako alternativa na DM.
Tottenhamu netřeba se bát, loni dvakrát poražen v lize, Hullu už vůbec netřeba se bát, zato vy si dejte pozor na Betis
Jistě dáme, v boji o titul je to důležité... Je tu sice ještě cesta "ti jsou v klidu, žádný strach" a pak hezký boj o postup do Ligy mistrů, ale tak Barca dá přednost první možnosti.
Tak PD je vyrovnanější, tam každý tým kouše, takže to nebudet mít snadné. V PL to zase pár týmů chce ukopat, třeba s takovým Wiganem na jeho hřišti, na kterém byl nucen hrát Arsenal, byste ani vy toho moc nezvládli, protože to je hřiště na rughby. A ManU, když šlo o titul měl zrovna pěknej novej trávníček. Vás tehdá v předkole pěkně pokoupla Půchov, ne? Si pamatuju že pak na Nou Campu to byla docela kanonáda.
No myslím, že v PL by to byla krom tří zápasů docela nuda, ale zas bychom měli nejlepší střelce .
Půchov byl v době krize, to se tak nedá brát...
Ale v odvetě to byla pěkná sranda, první poločas na jejich polovině, druhý v jejich šestnáctce.
No viděl si sám v dvojzápase s Manchestrem, že hrát do plných není sranda a Arsenal to tam má furt. Doufám že se utká Arsenal s Barcou někdy v LM anejlíp zase ve finále. Teď bysme vás dali.
Věř nebo ne, ale právě Manchester patří k těm "krom"...
Věřím, hádám že ten další je Chelsea a Arsenal, ne?
Manu, Chelsea, Live...
Proč, protože přes vás všichni přešli v LM? Pokud vím, psal si o nudě a jedině Arsenal by s váma hral otevřenou partii.
Jo to jsem asi ani neuvědmil, ne proto ne, ale LIve a Chelsea by doma kousali asi...
A to ani neviš, jak doma kouše takovej Wigan na svým oraništi.
Naše béčko by se možná zapotilo.
Tak rezerva Arsenalu by si je podala s prstem v nose, ale na poli se maj pěstovat brambory, ne hrát fotbal.
To je možné.
Btw. Jak jsme diskutovali o tom Fabregasovi, tak to že podepsal a je hotovo nebylo myšleno že s tím souhlasím, ale že už stejně nic nenaděláš. Pravidla porušený nebyly a je to spíš otázka morální. Jak sám řikíš, co není zakázáno je povoleno.
Však já s tím nic dělat nechci, jen na Fabregase háze oprávněnou špínu a nikdy ho nechtít zpět.
Ok, já zas budu kydat špínu na Jidáše Flaminiho. Ty zas můžeš tvdit, že Fabregas neodešel zadarmo, ale za 30 stříbrných.
No zde je jistý rozdíl, ale budiž.
jaký Jidáš? Flamini byl nějaký váš odchovanec? Je to běžný fotbalový žoldkák - ostatně, takových je ten tvůj Ars*nal plný, tak se nemůžeš divit, že to dopadlo jak to dopadlo
Není, on udělal to smí už i v Marseille. Máš pravdu, Arsenal si za to může sám, moc hráčů by po sestupu do nižší ligy asi nezůstalo, ale těch u většiny klubů je to podobný, u Arsenalu ale asi nejvíc.
no mali sme sa bať ked hrali messi ronaldinho a henry a eto´o a a a a nič sa nestalo
těch 138 smajlů tomu dodává tu správnou šťávu, být jich o jeden míň, tak je to o ničem příspěvek...
to je v pohodě. tenhle borec napsal před 13-ti minutama, že jsme nejúspěšnější klub v Evropě, protože jsme si to všechno koupili
mno, to ze ste si to kupili ci nekupili je myslim jedno, kedze z hladiska historie i ked to pisem s tazkym srdcom je Real.
to je fakt dojemný, ale o tohle mi vážně nešlo
typicke , nevide sezona a vsetci neprajnici kricia na plnu hubu , ale ked sa dari a vyhrava tak su z nich zrazu "velky" fanuskovia , nepochopim takych ludi
První obdivovatel Mourinha, co řekne Portugalec, to je svaté. Takže to chápu. A Pro "škodu" je psaní podobných příspěvků asi životným posláním.
Newadi na trhu je dost kvality a stačí si jen vybrat a 25-20 mil za Arshavina je dost i keď mu vyšla sezona v Zenitu a par zapasu na EURE myslím si že jeho cena je 17-19 mil max.
Aspoň sa môžeme zamerať na D. Silvu ktorý síce nikam nechce ale prestup do Barcy nevyloučil ja tu jeho kličku proste žeru A newím prečo mám taký pocit, že ak sa nepodarí nikoho priviesť na ľavé krídlo tak tam bude hrát Andres a ak príde Hleb tak je to podla mňa jasné
mno Txiki by mal kontaktovat aj Vaarta
a proč by Arshavin nemohl dohrát svou kariéru v Zenitu?.....vy jste z těch svých FA Managerů už úplně zblblí.....
pretoze chce postupit o stupen vyssie a zahrat si vo velkoklube ako sam povedal, nevime kto je zblbli
a co se stane, když dohraje svou kariéru v Zenitu? ....v klubu, který má na to aby pravidelně porážel ty tvé "velkokluby", včetně Barcelony?
No nikdy si nezahraje jinou ligu, lepší fotbal, jinou kulturu nezakusí.......
to se stane a to je chyba klubovství může existovat, ale myslím, že jen ve větších ligách
chce to on sam...bodka
takže je to jako s malým děckem....."já chci, chci, chci".................a Zenit mu jako jeho rodič řekne, tady zůstaneš dokud tě platíme.......a co se stane?..............Zůstane a v LM porazí několikrát za pár let i Barcelonu a bude rád, že nakonec zůstal doma...
A jestli nezemreli, ziji spolu stastne az do dnes. Zazvonil zvonec a pohadky byl konec.
Kde bere COYS tu jistotu, že bude Zenit porážet pravidelně Barcelonu?
Budou rádi když si letos zahrajou aspoň předkolo UEFY.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele