Barcelonští hráči podle Wengera umí život proměnit v umění

17.03.2016, 11:52
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (231)

Přidat komentář
smazaný uživatel

A proč takové nemáme my?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože máte majitele a manažera držgrešle

Reagovat
risk je zisk

Jo povidej .

Reagovat
Counter

Však máme

Reagovat
smazaný uživatel

Myslíš Alexise,kterej momentálně hraje víc než podprůměrně?

Ok momentáně možná Mesut, ale jeden hráč nestačí. Upřímně zbytek hráčů jsou průměráci co si nedokáží udržet formu.

Reagovat
Counter

Není zrovna lehké takové top hráče sehnat.

Reagovat
smazaný uživatel

a Wenger pro ziskani top hrace neco dela? a proc nekoupi a nerozviji talenty nadejnych hracu, kteri se stane extraklasou?? misto toho aby tam stavel stale hrozne hrajiciho Wallcota, Oxe nebo Ramseyho?? Bellerin je krasnej priklad vychovani talentu a on bude velice brzo extraklasa uz ted patri mezi nejlepsi obrance v premier league

Reagovat
fenixLFC

on tych hracov vychovaval ale vzdy mu ich niekto vykupil

Reagovat
teenz

Dřív se to dalo pochopit, ale pokud se to stane teď, tak neni omluva.

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

rozpočet na 10 Neymarů ročně, teď už se fakt nevymluví ani poslední tým PL

Reagovat
smazaný uživatel

a proc to nedelaji ostatni kdyz je to podle tebe tak lehky? prave ze wenger dokazal takhle vychovat nekolik hracu a prave walcott, ox i ramsey patrili k nejvetsim talentum v anglii.

Reagovat
smazaný uživatel

patrili pred 5 roky, ted jsou to prumerni hraci a Walcott uz ani to neni a bere stejny penize jako Ozil a Sanchez, to je vysmech vsem v kabine Arsenalu

Reagovat
smazaný uživatel

a jaky mladi nadejni hraci jsou u konkurence a kolik kvalitnich hracu opravdu vychovali ostatni? i barcelona co si na tom zakladala tak utraci za nove hrace enormni mnozstvi penez. takze rici ze resenim je vychova mladych hracu ze kterych udela top hrace(coz delal a pomalu deset let to drzelo arsenal nahore) mi prijde jako absolutne nesmyslny argument na reseni situace.

Reagovat
r.mrazik

jj...ono jak si driv barcelonsky malovali,jak ta jejich la masia bude kazdych pet let produkovat talenty typu Iniesty a ono od ty doby vlastni nic moc...spis nic nez moc...

tohle proste neni zadna prdel

Reagovat
smazaný uživatel

a kdo teda ty hvezdy vyprodukoval? podivej se na Dortmund, Ajax, Tottenham, Leicester atd. jedna moznost je nakupovat hvezdy coz dela Barcelona, Real, PSG, Man City atd. a druha si je vychovat nebo je koupit z malych klubu kdy jeste neni jejich cena premrstena

Reagovat
smazaný uživatel

jaky hvezdy vychoval leicester? tott ma mlade muzstvo, ale kdo tam je opravdu hvezda co ma na top klub (mozna Kane a u ostatnich se teprve uvidi)? Ajax je v uplne jiny situaci. ten klub ma daleko lehci ligu a je zalozeny na vychove. a dortmundu se povedla jedna generace ale z ty se jinde uchytil jedine lewa. arsenal neni v pozici kdy si muze dovolit vychovavat plno hracu a davat jim sanci. to by se nedrzel v top4, coz je jeho hlavni cil. ty hvezdy produkuji tymy co na to maji prostor a je to jejich cil.

Reagovat
Counter

Samozřejmě, jinak by těžko přivedl za těžké prachy Mesuta s Alexisem. Té další otázce nějak nerozumím, když sis sám odpověděl Bellerínem, další na cestě by mohl být Iwobi. Sehnat top talenta je dneska taky skoro nemožné / loterie. Už od raného věku si ty nejobletovanější hvězdičky stáhnou velkokluby jako Barca, Real (Odergaard), Bayern (Coman, teď mají prý eminentní zájem i o Dembélého a Mbappeho z Francie) a pokud je chceš draze vykoupit, tak musíš na stůl vysázet šílenou částku jako MU za Martiala.

Arsenal se o to taky snaží, v létě přišla spousta talentovaných mladíčků (třeba Reine-Adelaide), zrovna teď nedávno byla tuším potvrzená i ta obletovaná dvojka z Nigérie...

Reagovat
smazaný uživatel

jj nerikam ze je nekupujeme, ale misto rozvijeni si Wenger vybral oblibence a ty stavi porad momentalne Campbell i Iwobi jsou mockrat patnejsi nez Ox, Walcott nebo Ramsey a to se nebavim proc hraje porad Mertesacker a Gabriel, kdyz to je taky tragedie a nedostane vic prostoru Chambers nebo nejaky mlady nadejny stoper z 21 po boku Koscielnyho aby vyrostl, hur nez ti dva hrat nemuze a narozdil od nich tam bude jezdit po prdeli protoze dostane sanci se ukazat

Reagovat
H.N.T.

Jo, posadit gabriela i mertesackera, dat tam "nekoho" z 21...na stopera...skoda ze si to arsene neprecte a neposlechne podobne nazory, urcite pak budete hrat o trofeje

Reagovat
smazaný uživatel

no horsi nez ted to nebude, uz o zadny trofeje nehrajeme a hrali jsme s temito hraci takze v ce by to bylo jine? mozna by neudelal ten mladsi a pohyblivejsi stoper takove minely jako Mertesacker a nebyla by penalta, mozna by stupidne nevystupoval nebo by mozna nezdvojoval dementne hrace s Watfordem a treba by lepe pokryl Ighala a nevypadli bychom. Vim ze z poslednich 8 zapasu jsme porazili jen Hull z druhe ligy a tym potrebuje impulz a hraci si musi uvvedomit, ze pokud nebudou hrat na maximum tak si sednou a treba zacnou jezdit po prdelich. Mne nevadi prohrany zapas, ale chci videt ze ze zapasu odesli a dali tam srdce a cely plice.

Reagovat
H.N.T.

Reagovat
smazaný uživatel

mozna by ty chyby neudelal ale kdyz naposledy hravat na stoperu tak delal jeste vetsi chyby. resenim je koupe top stopera a ne davat dokola sanci hraci, ktery na ten post psychicky nema

Reagovat
smazaný uživatel

jak chces ted v prubehu sezony nekoho kupovat? tady se jedna dodat impulz tymu ted behem krize a ano souhlasim ze koupe kvalitniho stopera je nezbytna

Reagovat
smazaný uživatel

ja nerikam ze kupovat v prubehu, ale v lete a stoper je nutnost uz nekolik let. a jako impulz hracem, ktery na tom postu hrozne chybuje? porad je o co hrat a chambers uz dostal sanci dost. a osobne si nemyslim ze je az takova krize v obrane ale v zaloze a utoku.

Reagovat
smazaný uživatel

nevim kdy si naposledy videl hrat chamberse, ale dat ho do zakladu na misto stopera (jeho az treti pozice) je sileny napad a to povazuju dvoji merte a gabriel za vysmech. campbell se mi tuhle sezonu libi ale ty vykony si nedokaze udrzet na takove urovni aby hral furt. ox je letos velke zklamani a u walcotta tu roky tvrdim ze by mel odejit. a ramsey ma pokles formy a chybi mu cazorla, ale minulou sezonu je tahnul. takze absolutni nesmysl se ho zbavovat

Reagovat
DelPiero137

Nahodou Juve sa podaril Pogba, Dybala, Coman (ano Coman keby sme neboli magori a dali mu sancu, ostal by). A neboli to ziadne palky.

Reagovat
Counter

A jen tak mimochodem, Ox má 22.

Reagovat
smazaný uživatel

nejde o to kolik ma let, ale jestli z neho bude hrac ktery ma nato hrat o titul v premier league a champions league a to momentalne Ox nema, jestli je to ti ze Wenger ho neumi dostat nahoru nebo o nedostatku talentu je vec jina

Reagovat
smazaný uživatel

Už to řikal několikrát, že prostě nechce dávat takový peníze za hráče, kterej takovou cenu nemá. Viz třeba Sterling. Ramsey nemá formu dva měsíce, navíc hraje celkem pravidelně. A zahazovat ho podle mě je zbytečné, když ještě v létě jsme se mohli posrat aby nešel do barcy po tý super formě ;).. Ox je mladej, podle mě by mu prospělo hostování v PL někde třeba ve stoke nebo něco takovýho... Walcott je stará škola, je super rychlej ale tj tak vše, navíc bohužel mu taky chybí forma. Bellerín bude extraclass až se naučí zvládat obranu i útok naráz, občas to nestíhá.

Reagovat
smazaný uživatel

To samozřejmě souhlasím, ale každopádně by bylo vhodné přivést hráče kteří by tu kvalitu zvedli.

Momentálně bych zkusil například Laporteho, Reuse, Griezmanna, Isca, Gotzeho, Moratu, icardiho a ať si každej říká co chce tak kldině i Pogbu za 100mio.

Neříkej mi, že ani jeden z těhto hráčů by nemohl příjít.

Pokud by se udělal následně nějakej výprodej hráčů jak Merte, Gabriel, Walcott, Welbeck, Giroud, Flamini, Arteta, Campbell atd. tak z toho by zas nějakej příjem, nebo aspoň snížení nákladů na mzdy bylo

Reagovat
H.N.T.

Uz vidim jak wenger da 40 mega za Laporteho

Reagovat
smazaný uživatel

No jasně že nedá, ale dle mého názoru je to prostě chyba.

Reagovat
H.N.T.

To je mozne... Chyba je i to ze lidi rvou po nakupech cili po prestavbe kadru a wenger out. Doufam ze si uvedomuji, ze pokud na to dojde, pujdete pravdepodobne dolu jako MU. Minimalne ze zacatku

Reagovat
smazaný uživatel

zalezi kdo prijde a da se cekat nejaky pokles, ale v pripade kvalitniho trenera a vhodne doplnenych nakupu by to nemusel byt takovy propad

Reagovat
H.N.T.

Wenger je tam pomerne dost dlouho zejo cely kadr je postaveny dle jeho dlouhodobeho vyberu a stylu jaky preferuje... Myslim ze malokomu by ten kadr sedl. Vzpomenu opet MU. Vpodstate stejny tym ktery mel posledni rok fergie na zisk titulu, byl pod moyesem a nasledne lvg totalne rozbombardovan a nebyl schpony niceho. Myslim si ze pokud wengera odvolaji, bude nasledovat kompletni prestavba. A ta ,pokud nemate asi tolik penez jako treba PSG, si vyzada pokles vykonnosti

Reagovat
smazaný uživatel

penize jsou proda cast hracu a muze dokoupit, spis bych hledal trenera podobneho razeni, ktery v klubech kde byl musel hrace vychovavat nez kupovat, popripade mel dobry scouting, proto jsem chtel Kloppa bohuzel jiz je v Liverpoolu a ted by se mi tam libil Frank de Boer s Dennisem Bergkampem z Ajaxu, kde musi pracovat s mladiky a rekl bych ze se jim to dari

Reagovat
H.N.T.

Jo. Proc ne ale pokud prace s mladyma, opet tam bude na nekolik let propad. Wenger je top na praci s mladyma... Podle me jediny duvod jeho odvolani by mel byt ten, ze nedokaze z hracu dostat maximum a poradne je nahecovat. Jakoby tam chybel ten obrovsky hlad po vitezstvi

Reagovat
smazaný uživatel

Jako možný to je, ale zase bych netvrdil, že to tak být musí. Zase novej kouč = novej impuls pro hráče.

Reagovat
H.N.T.

V dnesni dobe chteji vsichni okamzity uspech..uz i mufani volaji po mourinhovi...chtel bych je videt fandit v dobach nez zacal fergie sklizet prvni uspechy. Bud ver ze wenger tam je nejaky ten patek, protoze umi, nebo napis hesteg wengerout, a doufej ze prijde nejaky Low, utratite 200 za posily. Je tam riziko ze to nebude fungovat, tak zatim lze fandit jinym tymum co neumi nic nez vykoupit hrace za silene prachy

Reagovat
H.N.T.

Tim chci rict, ze me trochu zklamalo chovani a nazory gunners fans ohledne wengera.

Reagovat
smazaný uživatel

ja fandim Gunners od roku 2000 a mel jsem s nim velkou trpelivost, ale po poslednich 11 lete kdy se nedokaze poucit z chyb, nedokaze menit taktiku a jeho stridani vi vetsina lidi uz pred zapasem, jelikoz tam nezalezi na prubehu, prosazovani oblibencu bez formy na ukor hracu s formou, nesmyslne postaveni a zabijeni talentu ze je da na uplne jinou pozici atd. proste uz potrebujeme cerstvy vzduch a zmenu

Reagovat
H.N.T.

Ja rad gunners sleduju. Zmena kouce by byla zajimava, ja nejsem zadny fanaticky priznivec wengera. Jen bych rad uvital kdyby si lidi uvedomili ze po jeho odvolani nastane upadek. Poctivy fans jako jsi asi ty to par let prezijou, ostatni co si mysli ze prijde jiny kouc a nasledne vyhrajete PL, a kdovi co jeste...budou zase rvat

Reagovat
smazaný uživatel

jj to je pravda, necekam ze prijde kouc a budeme mit tituly (ikdyz muze se to stat) ale zacne nova era a snad nas to neka posune. Wenger dle meho uz nema tymu co dat noveho. Urcite bych ho nevyhodil, ale nechal ho treba v boardu nebo sefa mladeze, tam si myslim ze ma jeste hodne co nabidnout Arsenalu, ale jako manazer prvniho tymu bohuzel uz ne.

Reagovat
Benzema

hlavne,ked som tychto hracov vcera spomenul v spojeni s Liverpoolom,hned kazdy reagoval aky su nerealny a do Arsenalu uz ano? Co mozu ponuknut viac ako Liverpool?

Reagovat
Counter

Třeba Ligu Mistrů (to je samozřejmě u obou stále otevřené), atraktivnější prostředí, více peněz. Čímž netvrdím, že by takový Pogba do Arsenalu šel :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak minimálně Ligu mistrů

Reagovat
afc

Reagovat
Counter

Takže bys vyrazil třeba sedm hráčů a přivedl dva?

Reagovat
teenz

Mě příjde, že Wenger je připosranej tam poslat nějakej balík, za lepšího hráče. On koupí buď talenta za pár nebo vysolí pálku za hráče, kterýho měl na očích nebo ho už v budoucnu sledoval (Mesut, Alexis, Cech). Přitom na trhu ti hráči jsou (no dobře, se stoperama je docela problém).

Reagovat
smazaný uživatel

no me prave prijde ze na trhu moc hracu nebylo. utocnika nesehnal nikdo, stopera resi city uz dlouhodobe a utratili balik a furt to neni optimalni. a kdyz se na trhu objevil hrac co by jim pomohl tak wenger okamzite zaplatil(ozil, sanchez, cech a za suareze dal jeste vic ale ten ho odmitnul). podle me se uvidi v lete kdy odejde par starsich hracu a euro to trochu rozhybe

Reagovat
teenz

Tak třeba o Griezovi se psalo často z Atletica, jim nemůžem konkurovat ? Chápu, že třeba Bayern si svého Bernata uloví, ale Atléticu konkurovat musíme. Za "pár" se dá sehnat i dobrá kvalita - Costa v Bayernu. Cesca jsme odmítli z dlouhé chvíle, přitom Mesut nebyl argument. A se stoperama to je těžké, souhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

moje vysnena posila je griezmann a nebo reus. idealne i auba. teoreticky je mozny je privest ale ude pro ne lakavy prestup? jsem si jisty ze kdyby je bylo mozny koupit za 50-60 mega tak wenegr nevaha. ale griezmann nema duvod nekam chodit. a o duo z dortmundu bude zajem i jinde. ale myslim ze by arsenal mel konkurovat tymum jako united nebo chelsea. a kdyz prichazel costa do bayernu tak nebyl tak znami a hodne lidi rikalo jak je predrazeny atd. nekdy to proste vyjde. a u fabregase jsem tu byl jeden z malo co tu psal ze mel prijit a ze takovy hrac byl potreba i kdyz nebylo volne misto. ja bych se ho pokusil ziskal i ted v lete

Reagovat
smazaný uživatel

Fabregas už má dveře zavřený...Nedokážu si představit ten hate jak na něj tak na Wengera že ho přivedl.

Reagovat
smazaný uživatel

za co hate? chtel se vratit a jinou moznost krome chelsea nemel. ted si nepamatuju jestli mel po prestupu nejaky prohlaseni vuci arsenalu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nkoulou, Umtiti. Zrovna v případě Umtitiho to nemůže být nějak astronomická částka.

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec ne, vždyť Wenger pořád vyhlašuje ják velký máme prachy a rezervy a bla bla bla...No tak ať je ku*va investuje. Navíc teď další obrovskej příjem za TV práva. A ani netvrdím, že tahle změna se má odehrát během jednoho okna...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Protože je neměl nikdy nikdo.

Reagovat
C-M@ster

Tehdá jste mohli mít Luise...

https://youtu.be/lyqK68BMnnc?t=72

Reagovat
Benzema

my mame skoro na rovnakej urovni Suarez, Messi, Neymar = Coutinho , Firmino, Sturridge

Reagovat
teenz

Ok.

Reagovat
Benzema

dnes sa o tom presvedci Man Utd tiez,tam premenime zivot v umenie.Som zvedavy naco sa vyhovoria potom trava ci uzke ihrisko

Reagovat
teenz

Jo, nekopové z Liverpoolu se postaví proti šmatlalům z United, to bude úžasná komedie. Díky za připomenutí, budu koukat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

pls

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

máte girouda

Reagovat
afc

A sme zato iba radi.

Reagovat
Mada

Reagovat
aramaki

To je zas otázka. Prečo nie je viac hráčov ako Messi? Netuším. Takého hráča ale nemá žiadny klub, okrem Barcelony.

Reagovat
smazaný uživatel

Specialist in failure.

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea se nedaří tak jdu fandit Lestru

Reagovat
risk je zisk

Trapny. Co je na tom, ze tam ma jako Leicester? To uz se taky jako i narizuje jakemu tymu fandit a prat? To snad ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikomu nic nenařizuju

Akorát je to už trochu stereotyp u klubu jeko je Chelsea. Jak se něco nepovede nevyhraje se trofej tak fanoušci "odchchází". Je to prostě tím, že Chelsea nabrala fanoušky dalo by se říct nedávno a oni prostě nemají ke klubu takovej vztah.

Reagovat
risk je zisk

Ok, zrejme mluvis z nejakych podlozenych statistik.

Reagovat
smazaný uživatel

Osobní zkušenost

Reagovat
Hokaido

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal ten titul ještě dá

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, dá ho Leicesteru nebo Tottenhamu

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
kylo ren

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenham je slabej jak čaj a Leicester se snad ješte sesype.....i když to si říkám už tak dobrejch deset kol

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenham je slabej jak čaj, ale nějak záhadně má nejlepší útok i obranu v lize.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak říkáš...Je to prostě záhada

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A přesto to na Arsenal nestačilo..

Reagovat
smazaný uživatel

Ani na Leicester, a dál?

Reagovat
Hokaido

Ani na Newcastle.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
Free_player

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

tým, kterej 8x neprojde přes osmifinále je horší než Šachtar a tudíž si žádnej titul nezaslouží vivat Leicester

Reagovat
Mastný Chobot

a čo tím, ktorý 2x z dvoch pokusov Leicester porazil a z toho raz im nadelil päťku?

Reagovat
smazaný uživatel

snahou Arsenalu by mělo být nadělit pětku Chelsea, pokud nechce dostat příště 10 od jiného španělského týmu

Reagovat
Mastný Chobot

takže mi neodpovieš?

Reagovat
smazaný uživatel

to jen ukazuje kvalitu třídy ....Barcelona = 1. třída = dá Arsenalu 5 pětku, Arsenal = 2. třída = dá pětku Leicesteru, který jako Montpellier sotva vyšel z druhé ligy už hraje o titul potom tedy nechápu ty kecy, že Tottenham vzdal EL, protože ho čeká jiný druholigový klub alá Leicester

Reagovat
smazaný uživatel

....a že Aston Villa hraje mnohem větší tužku než Leicester a je na sestup jak Baník

Reagovat
Mastný Chobot

to už sú trochu silné argumenty na mňa

Reagovat
Counter

To se nepočítá, vždyť to je jenom Leicester...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Už toho deluded dementa někam zavřete, kdo to má furt číst.

Reagovat
smazaný uživatel

No Wenger tak za mesic jsi dosral to co se poslednich 11 let snazis ziskat a opet to bude sezona plna zklamani. Tolik let nato aby jsi vybudoval poradny tym a ty neustale selzes na jare. Mel by jsi odejit. O vikendu prohrajeme nad Evertonem a tim skonci i ty nejmensi nadeje na titul. V lete nas opusti Ozil a Sanchez a budeme zase radi za 4.misto. Dekuji ti za ty roky, kdy jsi mel schopnosti s Arsenalem vyhravat, ale prosim prenechej misto jinemu.

Reagovat
afc

Su pod zmluvou,tak ake opustenie?

Reagovat
teenz

Reagovat
afc

Takze obaja odidu,ano?

Reagovat
teenz

Víš, že smlouva neznamená, že u nás musí zůstat ?

Reagovat
afc

Vies aj to,ze klub toho hraca proste odmietne predat?

Reagovat
teenz

Rozhodně, protože Wenger je klasickej tyran jako v Bilbau a v případě vydupání si přestupu je přesune do U21, aby to už nikdy nezkoušeli.

... vlastně, proč už to neudělal s Nasrim nebo Cescem, Robinem, Clichym, Adem....

Reagovat
afc

Vsak Nasrimu,Persiemu koncila o rok zmluva a nechceli predlzit,Clichy odisiel ako volny hrac. Fabregas si tu odmakal 8 rokov a potom ho pustil,jedine Adebyaora strelil,ktory mal este dlohodobu zmluvu. Alexis a Ozil su uplne ine pripady.

Reagovat
teenz

Jaký ? Všechny spojuje to, že chtěj lepší tým na titul.

Reagovat
afc

Potom tych moznosti moc nemaju a budu to musiet minimalne rok este vydrzat. Chudatka.

Reagovat
smazaný uživatel

a ty myslis ze je bavi hrat a ostatnich 6 hracu se tam prochazi a cekaji co Ozil a Sanchez vymysli? popripade kdyz neco vymysli tak to Mertesacker nebo nedisciplina Coquelina, Gabriela znici :-D bavilo by te? chtel by jsi brat stejne jako Walcott ktery je tragicky? a kdyz prijde na hriste je neviditelny? (nepocitam jeho dva goly s Hullem, to byla svetla vyjimka)

Reagovat
afc

Mas pocit,ze sa hraci pocas zapasu prechadzaju? A preco by ich to nemalo bavit? Su pod zmluvami a su tu kratku dobu a hlavne taky Alexis po tejto sezone nema narok vyplakavat.

Reagovat
aramaki

Prečo by mal niekto odchádzať. Za to , že sa ty cítiš menejcenne, hráči tvoje emócie prežívať nemusia. 11 rokov možno v tvojej hlave..Budovať nové mužstvo sme začali tak 3 roky dozadu, keď začali byť money k utrácaniu.

Reagovat
Billy McClane

Cital som len nadpis ale asi je to narazka na simulovanie, zas ten Wenger place.

Reagovat
fefo

diskusny prispevok na urovni

Reagovat
H.N.T.

Reagovat
smazaný uživatel

asi to mal byt nejaky pokus o vtip, no, dost nevydareny

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Swarley

a to je ten rozdíl, o kterém jsem mluvil...špička PL musí pořádně zapracovat, aby měla vůbec šanci takovou Barcelonu vyřadit...

ale prachy na to jsou, kvalitní trenéři se teď do PL hrnou...a to, co teď Barca má, je taky extrém, který nebude trvat věčně...

Reagovat
smazaný uživatel

tak snad kazdy by musel poradne zapracovat aby v dvojzapase vyradil soucasnou barcu

Reagovat
Swarley

to asi jo, ale anglické týmy se nechytají ani na tu druhou vlnu...každopádně mělo by být v zájmu každého, se dotahovat na toho úplně nejlepšího...

Reagovat
smazaný uživatel

nedavno zase anglicke celky dominovali. podle me to je jenom vykyv a budouci roky to podle me bude zase lepsi. a mam pocit ze se snazi dotahnout se na nejlepsiho ale to je celkem tezky kdyz jeden tym ma v kadru asi tri soucasny nejlepsi hrace (dohromady urcite nejlepsi trojice), kteri delaji obrovsky rozdil. a ani real se na ne moc nechyta a to jsou jeho moznosti lepsi nez kohokoliv v anglii

Reagovat
vladis271

ale šancu má snáď len Bayern. Čo sa týka sily kádra. A výrazne by im stúpla šanca, ak by sa stretli až vo finále.

Reagovat
smazaný uživatel

mozna pokud by sel do prestrelky a mel stesti. moc bych obrane bayernu neveril kdyz se kouknu na formu msn a na posledni vykony

Reagovat
Liquid

Chelsea to třeba na Barcu umí

Reagovat
Swarley

jako může být, ale přece jen, představoval bych si to trošku jinak

Reagovat
Diego2

Osobne si myslim ze momentalni trio by i betonujici Chelsea vypalili , uz nejsme tak zavislí na Messim a hra neni jen staticka hazena ktera mela s betonem problemy.

Reagovat
risk je zisk

Jo? Vazne hraje porad Chelsea ten svuj beton? Ze jsem si nevsimnul.

Reagovat
smazaný uživatel

Nehraje...A podívej se na to jak jim to jde

Reagovat
Diego2

Tak v dobach kdy to Chelsea na Barcu umela to bylo diky tomu betonu spis jsem to porovnaval s tou Chelsea . Ted Chelsea ani nevim co hraje kdyz koukam PL tak jen zapasy o titul kdyz uz tak .

Reagovat
smazaný uživatel

jsi po letech vylezl z mrazáku ne ?

Reagovat
Free_player

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

tá loď už ale dávno uplávala.

Reagovat
Kluivert9

Chelsea už neumí na nikoho...

Reagovat
smazaný uživatel

nebude trvat věčně, ale už to trvá 10 let a anglické kluby jsou horší než Merkelová s uprchlíkama, pokud jim to doteď nedocvaklo, že vyhazujou prachy oknem

Reagovat
Swarley

pamatuju Barcu na čtvrtém místě v PD, pamatuju i mimo LM..nic netrvá věčně...

Reagovat
smazaný uživatel

ale pravděpodobnost,že obhájí LM je větší než u Realu....pokud oba nenarazí na Atlético,které je může překvapit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
aramaki

Ale no, zas klud. Ty tu ospevujes tu Barcu ako nejaky dream team. Pritom bez Messiho by uz boli von. Ano, Suarez a Neymar maju obrovsku kvalitu, ale Messi je len jeden. Vcera strelili tri goly, ale mohli dostat 5 nebyt zalostneho zakoncenia na strane Gunners. Byt Messi v Arsenale, tak je vysledok presne opacny.

Reagovat
Mastný Chobot

Proti MSN sa nedá bojovať, to sa dá len sledovať a užívať si to. Ak spolu vydržia, tak za pár rokov sa o nich bude učiť, ako o najlepšej útočnej trojke v histórii.

Reagovat
ADM

Ale Valloire hovoril...

Reagovat
valloire

jistě

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

kde se o tom bude učit?

Reagovat
Mastný Chobot

v školách, hneď po tom, čo sa preberú základné zákonitosti tohto sveta, ako že veľké telesá majú svoje gravitačné polia alebo že Tottenham nikdy neskončí nad Arsenalom

Reagovat
smazaný uživatel

Nojo, klasickej čobolskej gympl. Od jaké hmotnosti btw získává těleso gravitační pole?

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
stas87

Kolkokrat Real skončil v osemfinale?7X?Wenger ich o rok asi vyrovna.

Reagovat
Shevchenko

6x stejně jako Arsenal.

Reagovat
stas87

Tak to je pre dedka vyzva.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

je to prostě kretén, ale snad u londýnského rivala zůstane co nejdéle, strašně je posílá k ledu

Reagovat
Mastný Chobot

šak ale on netrénuje Milwall

Reagovat
smazaný uživatel

Joo jasně, za pár sezón budeme bojovat s váma o sestup

Reagovat
r.mrazik

koukam na tabulku a u ledu je momentalne nekdo jiny

Reagovat
afc

Hlavne ze to staci na cukotku.

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

poprvé Wenger nepláče,ale chválí A Luis Enrique za hlášku o tom, koho by nechtěl potkat, protože to je názor většiny a je dobré ho obrátit ve vtip

Reagovat
smazaný uživatel

specialista na evropský fotbal Uživatel: UTD Odhlásitžádná zpráva | nastavení | Můj EuroFotbal EUROFOTBAL TIPLIGA LIVESCORE VIDEO SÁZENÍ FOTBAL V TV MŮJ EUROFOTBAL

Hlavní stránka

Přehled soutěží

Premier League

Primera División

Serie A

1. Bundesliga

Ligue 1

Synot liga

Fortuna liga

Primeira Liga

Premier Liga

Eredivisie

Liga mistrů

Evropská liga

Euro - kvalifikace

další soutěže

Kluby

Reprezentace

Přestupy

Dnešní zápasy

Články

Aktuality

Previews

Komentáře a souhrny

Názory a komentáře

Fejetony

Životopisy

Profily, historie

Rozhovory

Tipy a analýzy

Témata

Články pro váš web!

Add to Google

Přidej na Seznam

Přidej na Netvibes

EuroFotbal on Facebook

Barcelonští hráči podle Wengera umí život proměnit v umění

17.03.2016 11:52 - Aktuality

Arsène Wenger, Arsenal (© flickr.com)

Manažer Arsenalu Arséne Wenger po vyřazení v osmifinále Ligy mistrů od Barcelony velebil hvězdné domácí útočníky Lionela Messiho, Luise Suáreze a Neymara, kteří svými góly rozhodli o středeční domácí výhře Katalánců 3:1. Podle francouzského kouče barcelonští hráči umí z běžného života udělat umění.

"Hráli jsme proti týmu s nejlepšími útočníky, jaké jsem v životě viděl. Ti tři jsou společně absolutně výjimeční," řekl na tiskové konferenci Wenger, jehož tým úvodní zápas v Anglii prohrál 0:2 a v osmifinále LM skončil pošesté za sebou.

Neymar v prvním poločase otevřel skóre, Suárez po změně stran krásným volejem zvýšil na 2:1 a autor obou branek z Londýna Messi v 88. minutě přidal třetí zásah. "Z ničeho si dokážou vytvořit šanci, hlavně Messi. Nikdy nezkazí první dotek, bez ohledu na to, odkud k němu míč přijde," podotkl Wenger.

"Barcelona má dva nebo tři hráče, kteří dokážou udělat z normálního života umění. Já to respektuji a věřím, že je to pro ostatní radost. Ale pro mě je to utrpení," přidal kouč Arsenalu, který na Nou Campu nemohl nasadit zraněného brankáře Petra Čecha ani záložníka Tomáše Rosického.

Wenger litoval, že londýnský tým po Elnenyho vyrovnání nevyužil další šance a favorizovaného obhájce trofeje ještě víc nerozhodil. "Cítil jsem, že za stavu 1:1 byli rozviklaní a nejistí. Bohužel jsme nedokázali vstřelit druhý gól, který by nás dostal do dobré pozice. Vytvořili jsme si spoustu nebezpečných situací a naše hra měla kvalitu. Ale když jsme dostali druhou branku, už jsme nebyli tak ostří," konstatoval šestašedesátiletý trenér.

Jeho protějšek Luis Enrique vedle ofenzivního tria "MSN" vyzdvihl týmový výkon. "Těší nás, že Messi, Suárez a Neymar jsou naši útočníci. Samozřejmě máme unikátní hráče, ale nakonec bylo nejlepší, že všichni pracovali společně - v útoku i obraně," upozornil barcelonský kouč.

Katalánci postoupili do čtvrtfinále v deváté sezoně po sobě a mohou dál snít, že jako první v novodobé historii Ligy mistrů obhájí titul. "Fakt, že jsme to zvládli podeváté v řadě, znamená, že si tento klub vede dobře. Všichni barcelonští fanoušci jsme hrdí," prohlásil Enrique.

Vysněného soupeře pro čtvrtfinále nemá. "Jediný tým, který bych v dalším kole nechtěl dostat, je Barcelona. A je jisté, že s nimi hrát nebudeme," dodal pětačtyřicetiletý kouč.

Autor: ČTKPočet zobrazení: 875

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Barcelona ovládla i odvetu a suverénně postupuje (VČERA, 22:39)

KOMENTÁŘE (67 / 67 NOVÝCH)

posun na konec komentářů / pole pro nový příspěvek

Blaza2717.03.2016 11:52#

A proč takové nemáme my?

[reagovat]

Wanker_OUT17.03.2016 11:56#

Protože máte majitele a manažera držgrešle

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 11:57#

Jo povidej .

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:05#

Však máme

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:13#

Myslíš Alexise,kterej momentálně hraje víc než podprůměrně?

Ok momentáně možná Mesut, ale jeden hráč nestačí. Upřímně zbytek hráčů jsou průměráci co si nedokáží udržet formu.

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:17#

Není zrovna lehké takové top hráče sehnat.

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:21#

a Wenger pro ziskani top hrace neco dela? a proc nekoupi a nerozviji talenty nadejnych hracu, kteri se stane extraklasou?? misto toho aby tam stavel stale hrozne hrajiciho Wallcota, Oxe nebo Ramseyho?? Bellerin je krasnej priklad vychovani talentu a on bude velice brzo extraklasa uz ted patri mezi nejlepsi obrance v premier league

[reagovat]

fenixLFC17.03.2016 12:25#

on tych hracov vychovaval ale vzdy mu ich niekto vykupil

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:28#

Dřív se to dalo pochopit, ale pokud se to stane teď, tak neni omluva.

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:31#

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:33#

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 12:28#

a proc to nedelaji ostatni kdyz je to podle tebe tak lehky? prave ze wenger dokazal takhle vychovat nekolik hracu a prave walcott, ox i ramsey patrili k nejvetsim talentum v anglii.

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:34#

patrili pred 5 roky, ted jsou to prumerni hraci a Walcott uz ani to neni a bere stejny penize jako Ozil a Sanchez, to je vysmech vsem v kabine Arsenalu

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:30#

Samozřejmě, jinak by těžko přivedl za těžké prachy Mesuta s Alexisem. Té další otázce nějak nerozumím, když sis sám odpověděl Bellerínem, další na cestě by mohl být Iwobi. Sehnat top talenta je dneska taky skoro nemožné / loterie. Už od raného věku si ty nejobletovanější hvězdičky stáhnou velkokluby jako Barca, Real (Odergaard), Bayern (Coman, teď mají prý eminentní zájem i o Dembélého a Mbappeho z Francie) a pokud je chceš draze vykoupit, tak musíš na stůl vysázet šílenou částku jako MU za Martiala.

Arsenal se o to taky snaží, v létě přišla spousta talentovaných mladíčků (třeba Reine-Adelaide), zrovna teď nedávno byla tuším potvrzená i ta obletovaná dvojka z Nigérie...

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:37#

jj nerikam ze je nekupujeme, ale misto rozvijeni si Wenger vybral oblibence a ty stavi porad momentalne Campbell i Iwobi jsou mockrat patnejsi nez Ox, Walcott nebo Ramsey a to se nebavim proc hraje porad Mertesacker a Gabriel, kdyz to je taky tragedie a nedostane vic prostoru Chambers nebo nejaky mlady nadejny stoper z 21 po boku Koscielnyho aby vyrostl, hur nez ti dva hrat nemuze a narozdil od nich tam bude jezdit po prdeli protoze dostane sanci se ukazat

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:33#

A jen tak mimochodem, Ox má 22.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:28#

To samozřejmě souhlasím, ale každopádně by bylo vhodné přivést hráče kteří by tu kvalitu zvedli.

Momentálně bych zkusil například Laporteho, Reuse, Griezmanna, Isca, Gotzeho, Moratu, icardiho a ať si každej říká co chce tak kldině i Pogbu za 100mio.

Neříkej mi, že ani jeden z těhto hráčů by nemohl příjít.

Pokud by se udělal následně nějakej výprodej hráčů jak Merte, Gabriel, Walcott, Welbeck, Giroud, Flamini, Arteta, Campbell atd. tak z toho by zas nějakej příjem, nebo aspoň snížení nákladů na mzdy bylo

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:30#

Uz vidim jak wenger da 40 mega za Laporteho

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:34#

hlavne,ked som tychto hracov vcera spomenul v spojeni s Liverpoolom,hned kazdy reagoval aky su nerealny a do Arsenalu uz ano? Co mozu ponuknut viac ako Liverpool?

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:38#

Třeba Ligu Mistrů (to je samozřejmě u obou stále otevřené), atraktivnější prostředí, více peněz. Čímž netvrdím, že by takový Pogba do Arsenalu šel :-)

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:39#

Tak minimálně Ligu mistrů

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:34#

Takže bys vyrazil třeba sedm hráčů a přivedl dva?

[reagovat]

Shevchenko17.03.2016 12:20#

Protože je neměl nikdy nikdo.

[reagovat]

C-M@ster17.03.2016 12:28#

Tehdá jste mohli mít Luise...

https://youtu.be/lyqK68BMnnc?t=72

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:30#

my mame skoro na rovnakej urovni Suarez, Messi, Neymar = Coutinho , Firmino, Sturridge

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:31#

Ok.

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:35#

dnes sa o tom presvedci Man Utd tiez,tam premenime zivot v umenie.Som zvedavy naco sa vyhovoria potom trava ci uzke ihrisko

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:37#

Jo, nekopové z Liverpoolu se postaví proti šmatlalům z United, to bude úžasná komedie. Díky za připomenutí, budu koukat.

[reagovat]

famous.cfc17.03.2016 11:56#

Specialist in failure.

[reagovat]

Pan Jablíčko17.03.2016 11:57#

Arsenal ten titul ještě dá

[reagovat]

WestSideBaron17.03.2016 11:58#

Ano, dá ho Leicesteru nebo Tottenhamu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 11:59#

[reagovat]

kylo ren17.03.2016 11:59#

[reagovat]

Pan Jablíčko17.03.2016 12:01#

Tottenham je slabej jak čaj a Leicester se snad ješte sesype.....i když to si říkám už tak dobrejch deset kol

[reagovat]

owny17.03.2016 12:09#

Tottenham je slabej jak čaj, ale nějak záhadně má nejlepší útok i obranu v lize.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:14#

Jak říkáš...Je to prostě záhada

[reagovat]

MichalKotukov17.03.2016 12:21#

A přesto to na Arsenal nestačilo..

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 12:02#

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:29#

tým, kterej 8x neprojde přes osmifinále je horší než Šachtar a tudíž si žádnej titul nezaslouží vivat Leicester

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:31#

a čo tím, ktorý 2x z dvoch pokusov Leicester porazil a z toho raz im nadelil päťku?

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:35#

snahou Arsenalu by mělo být nadělit pětku Chelsea, pokud nechce dostat příště 10 od jiného španělského týmu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:35#

takže mi neodpovieš?

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:35#

To se nepočítá, vždyť to je jenom Leicester...

[reagovat]

Babou17.03.2016 11:57#

Už toho deluded dementa někam zavřete, kdo to má furt číst.

[reagovat]

szegy17.03.2016 11:58#

No Wenger tak za mesic jsi dosral to co se poslednich 11 let snazis ziskat a opet to bude sezona plna zklamani. Tolik let nato aby jsi vybudoval poradny tym a ty neustale selzes na jare. Mel by jsi odejit. O vikendu prohrajeme nad Evertonem a tim skonci i ty nejmensi nadeje na titul. V lete nas opusti Ozil a Sanchez a budeme zase radi za 4.misto. Dekuji ti za ty roky, kdy jsi mel schopnosti s Arsenalem vyhravat, ale prosim prenechej misto jinemu.

[reagovat]

Billy McClane17.03.2016 11:58#

Cital som len nadpis ale asi je to narazka na simulovanie, zas ten Wenger place.

[reagovat]

fefo17.03.2016 12:11#

diskusny prispevok na urovni

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:15#

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:15#

http://cdn.meme.am/instances/500x/34380307.jpg

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:01#

a to je ten rozdíl, o kterém jsem mluvil...špička PL musí pořádně zapracovat, aby měla vůbec šanci takovou Barcelonu vyřadit...

ale prachy na to jsou, kvalitní trenéři se teď do PL hrnou...a to, co teď Barca má, je taky extrém, který nebude trvat věčně...

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 12:10#

tak snad kazdy by musel poradne zapracovat aby v dvojzapase vyradil soucasnou barcu

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:31#

to asi jo, ale anglické týmy se nechytají ani na tu druhou vlnu...každopádně mělo by být v zájmu každého, se dotahovat na toho úplně nejlepšího...

[reagovat]

Liquid17.03.2016 12:21#

Chelsea to třeba na Barcu umí

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:32#

jako může být, ale přece jen, představoval bych si to trošku jinak

[reagovat]

Diego217.03.2016 12:38#

Osobne si myslim ze momentalni trio by i betonujici Chelsea vypalili , uz nejsme tak zavislí na Messim a hra neni jen staticka hazena ktera mela s betonem problemy.

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:33#

nebude trvat věčně, ale už to trvá 10 let a anglické kluby jsou horší než Merkelová s uprchlíkama, pokud jim to doteď nedocvaklo, že vyhazujou prachy oknem

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:11#

Proti MSN sa nedá bojovať, to sa dá len sledovať a užívať si to. Ak spolu vydržia, tak za pár rokov sa o nich bude učiť, ako o najlepšej útočnej trojke v histórii.

[reagovat]

ADM17.03.2016 12:15#

Ale Valloire hovoril...

[reagovat]

valloire17.03.2016 12:32#

jistě

[reagovat]

stas8717.03.2016 12:18#

Kolkokrat Real skončil v osemfinale?7X?Wenger ich o rok asi vyrovna.

[reagovat]

Shevchenko17.03.2016 12:22#

6x stejně jako Arsenal.

[reagovat]

stas8717.03.2016 12:24#

Tak to je pre dedka vyzva.

[reagovat]

Liquid17.03.2016 12:20#

je to prostě kretén, ale snad u londýnského rivala zůstane co nejdéle, strašně je posílá k ledu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:23#

šak ale on netrénuje Milwall

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:30#

Joo jasně, za pár sezón budeme bojovat s váma o sestup

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 12:38#

koukam na tabulku a u ledu je momentalne nekdo jiny

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:31#

poprvé Wenger nepláče,ale chválí A Luis Enrique za hlášku o tom, koho by nechtěl potkat, protože to je názor většiny a je dobré ho obrátit ve vtip

[reagovat]

SLEDOVÁNÍ KOMENTÁŘŮ

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

NOVÝ KOMENTÁŘ

posun na začátek komentářů

(smajlík se kliknutím vloží na pozici kurzoru v textu)

zachovat současné označení nových příspěvků

Pravidla pro komentáře: V komentářích platí zákaz používání vulgarit, zákaz hrubého urážení ostatních uživatelů, zákaz vkládání jakékoliv reklamy a spamu. Provozovatel webu si vyhrazuje právo na mazání komentářů porušujících tato pravidla, nebo jinak nevhodných. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Podrobná pravidla pro komentáře naleznete zde.

Zvýraznění nových příspěvků: Chcete-li po odeslání svého příspěvku mít zvýrazněné stejné příspěvky, jako teď, nechte zaškrtnuté pole "zachovat zvýraznění nových příspěvků". Pokud pole odškrtnete, budou zvýrazněny pouze nové příspěvky.

Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.

SOUVISEJÍCÍ STRÁNKY

Soutěže - UEFA - Liga mistrů

Kluby - Arsenal FC (ENG)

DALŠÍ AKTUALITY

Guardiola: I o pauze jsme věřili, že duel s Juventusem jde otočit

(DNES, 10:10)

Máme na to dát v Římě gól, řekl před osmifinále EL Brabec

(VČERA, 22:14)

Hušbauer tuší, že ho asi na Spartě přivítá nenávistná atmosféra

(VČERA, 20:49)

Lazio chce v EL zachránit nepovedenou sezonu

(VČERA, 19:37)

Součka před derby potěšil zájem reprezentačního trenéra Vrby

(VČERA, 18:46)

Další články

Copyright © 2007 EuroFotbal.cz. Využíváme zpravodajství ČTK.TOPlistHlavní stránka | RSS | WAP | Podmínky užití | Kontakt

Reagovat
smazaný uživatel

Lol posranz mobil

Reagovat
ZB 07

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, já myslel ,že je to valloireho okénko do historie.

Reagovat
el Principito

Reagovat
smazaný uživatel

dík...bez připomenutí by se to vykouřilo z hlavy

Reagovat
Swarley

dokonalá paměť

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Spalovač šancí

To muselo dát práce a přitom taková blbost ...

Reagovat
Spalovač šancí

Stačila expreska

Reagovat
smazaný uživatel

ked sa prvý koment neujme tak skusíš druhý

Reagovat
Spalovač šancí

A věděl jsem to dopředu

Reagovat
smazaný uživatel

Ten tým je úplně v hajzlu, na začátku sezony to vypadalo, že jsme konečně našli stabilitu, ale letošní sezona je důkazem, že je třeba udělat docela radikální řez. manažera nevyjímaje. Jediné posty, se kterými jsem na 100% spokojen jsou golmani, krajni obranci a CAM. Nejdůkežitější bude posílit na CB a CM.

Reagovat
Mastný Chobot

celé sa to viac-menej zosypalo zranením Santiho, čo je tak trochu smutné, že je naša hra tak závislá na jednom, 31-ročnom hráčovi.

Reagovat
afc

Zosypalo sa to tym,ze pol kadra je z formy a ziadnym Santim.

Reagovat
Mastný Chobot

Úplný kolaps prišiel až posledné týždne, áno, ale celé to prestalo fungovať iž zranením Santiho a tým, že zaňho nemáme náhradu.

Reagovat
smazaný uživatel

Kolaps bzch presneji odhadl nekdz kolem druheho golu Rashforda

Reagovat
smazaný uživatel

el neny sa ukazuje ako nahrada, skoda ze je aaron out lebo by mohli hrat aj spolu a po par zapasoch by im to podla mna islo

Reagovat
afc

Ked sa zranil Santi,tak stale boli aspon vysledky a este na zaciatku roka sme viedli ligu. Az od noveho roka je to totalny kolaps.

Reagovat
smazaný uživatel

To posledne tvrdenie Enriqueho by nemusela byt az tak uplne pravda.

Reagovat
smazaný uživatel

Arséne strašně moc potěšil. Jako ... nečekal jsem to.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Hokaido

Neměl vůbec na výběr, snad kromě i have nothing to say...

Barca je tým, se kterým se nemůže současnej Arsenal měřit. Když naopak nezvládne zápas s někým rovnoceným, často vlastní neschopností, stane se z něj starej dobrej Arsén Alibista.

Reagovat
aramaki

Ale merat sa mozu..dvojzapas bol celkom vyrovnany, tak tu netoc uz otrepane myty. Pokial sa nezdvihne uroven PD, tak to bude vzdy tak. Ved tie zapasy tam maju ako dovolenku...pri vysledkoch 6:0..tam mozes vypisovat, ze sa im nik nemoze merat. Arsenal mal aj v 1. zapase v urcitych momentoch navrch. Jediny rozdiel je Messi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tento specialista na prehry aj s jeho kamarátom majitelom by mali co najskôr opustit klub. Tych hracov co nakupili Flamini, Monreal, ten egyptan, Giroud s tym tak akurát vyhraju 2. anglicku ligu. Wenger nakupuje kopu priemerných hracov ktori nemaju na ten vrchol

Reagovat
smazaný uživatel

Dneska si ze školky nějak brzo doma... Co se stalo? Zase si se pomočil?

Reagovat
smazaný uživatel

ty ako fanusik Arsenalu obhajujes tieto sracky? sak ste roky nevyhrali titul a stymto kadrom sa tazko dostanete na vrchol

Reagovat
smazaný uživatel

mas velky prehled

Reagovat
smazaný uživatel

ja neobhajujem styl ktory roky nevyhrava tituly a staci sa pozriet do vitriny klubu kedy tie tituly vyhravali

Reagovat
smazaný uživatel

a ted se jeste kouknout za jakych podminek to bylo a co byli pozadavky vedeni a jak nastavene rozpocty. a kdyz jsem u toho tak treba vytrina realu je vzhledem k jeho postaveni taky za posledni roky zalostna

Reagovat
smazaný uživatel

lebo ostatne kluby nestavali stadion? nezvysovali kapacitu stadionu? u nas je problem Perezov marketing ktory kupi a da do defenzivy aj ofenzivne ladeneho hraca ktory je pekny len aby predaval dresy. Perez musi skoncit a dojst niekto kto sa do futbalu vyzna, potom budu trofeje

Reagovat
smazaný uživatel

zadny klub co vyhral pl nestavel stadion a mel rozpocty nastavene na zisk titulu. a ja taky tvrdim ze problem realu je perez a jeho marketingove vedeni klubu

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ho nevyhodí? Kdyby aspon vyhrál v předchozích letech ligu jako SAF, ale tady to nechápu. SAF vždycky po třech letech dokázal vyhrát ligu. Jenže pořád bude platit liga > fa cup nebo carling cup.

Reagovat
r.mrazik

protoze kdyz ho vyhodi,tak pujdou dolu....

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
SaianSupaCrew

I podle mě je to více než pravděpodobné. Na druhou stranu, myslíš, že by to měl být argument pro jeho setrvání?

Reagovat
r.mrazik

rekl bych,ze jako duvod to je vic nez dostacujici...dokud se pohybuje nahore a hrajou kazdy rok LM,tak neni duvod ho odvolavat...to jen mistni deti breci

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Nepůjdou. Kdyby tam byli někdo jiný, min. letos by brali titul.

Reagovat
r.mrazik

jasna vec

Reagovat
smazaný uživatel

ferguson byl v trochu jiny pozici a ten klub byl nastaveny jinak. a kde beres jistotu ze s nekym jinym by brali titul. ostatnim zmena moc nepomohla a treba united jsou ve velkym utlumu a to je jeste vetsi a silnejsi klub

Reagovat
FCSL

Od Leiceisteru posledních 8 zápasů 1-2-5 a ta výhra je proti béčku Hullu v FA Cupu

Reagovat
teenz

Nějaká chyba, však všude máme skvělé hráče.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja neviem, včera mal Arsenal dosť momentov, kedy hral proste dobre, ale to trio Barcelony je zrejme rozhodujúci faktor proti komukoľvek.

Reagovat
Nikikrew

Tiez si myslim ze sme hrali dobre. Velmi ma potesil Elneny a Iwobi. Je aspon trocha potesujuce ze sme si nejaku vyraznu hanbu nespravili aj ked sme mali urcite na viac a to mrzi.

Reagovat
Manau

Tak ono pokud mají z 10 záložníků 6 zraněných, tak to se pak těžko hraje i těm nejlepším týmům. U Arsenalu je to pořád ta stejná písnička dokola. Každou sezonu tolik zraněných hráčů a pak v té nejdůležitější části sezony chybí

Reagovat
r.mrazik

a dneska bez Slepejše a Andera...

De Gea, Romero, Valencia, Darmian, Varela, Smalling, Williams, Borthwick-Jackson, Rojo, Schneiderlin, Schweinsteiger, Fellaini, Carrick, Lingard, Mata, Memphis, Martial, Rashford

Reagovat
smazaný uživatel

Uz jeb na tie prezyvky..

Reagovat
r.mrazik

vlez mi na zada

Reagovat
misinho7

neviete kedy sa hraje potom stvrtfinale LM ?

Reagovat
Switchback
Reagovat
vladis271

Radosť je to pre úplne neutrálnych a pre fanúšikov Barcy. Pozerá sa na to pekne, ale dominancia jedného tímu je strašne nudná.

Reagovat
ADM

Dominancia jedného tímu by to bola, ak by sme vyhrali 3-4x LM za sebou. Inak "dominujeme" takmer rovnako ako Bayern alebo Real. Niekoľko rokov po sebe stále postupujeme ďaleko, aj ked sme za posledných 10rokov 4x vyhrali, ale to mi až taká dominancia nepríde (samozrejme je to super, užívam si to, ale nie je to dominancia v pravom slova zmysle). Proste si udržujeme vysokú kvalitu dlhodobo ...

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Paul Anka

A Wenger proměňuje život v utrpení

Reagovat
YNWA__MSN

kdyby koupili pořádnýho útočníka.......

Reagovat
*CZE*

KOMENTÁŘE (213 / 7 NOVÝCH)

posun na konec komentářů / pole pro nový příspěvek

Blaza2717.03.2016 11:52#

A proč takové nemáme my?

[reagovat]

Wanker_OUT17.03.2016 11:56#

Protože máte majitele a manažera držgrešle

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 11:57#

Jo povidej .

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:05#

Však máme

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:13#

Myslíš Alexise,kterej momentálně hraje víc než podprůměrně?

Ok momentáně možná Mesut, ale jeden hráč nestačí. Upřímně zbytek hráčů jsou průměráci co si nedokáží udržet formu.

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:17#

Není zrovna lehké takové top hráče sehnat.

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:21#

a Wenger pro ziskani top hrace neco dela? a proc nekoupi a nerozviji talenty nadejnych hracu, kteri se stane extraklasou?? misto toho aby tam stavel stale hrozne hrajiciho Wallcota, Oxe nebo Ramseyho?? Bellerin je krasnej priklad vychovani talentu a on bude velice brzo extraklasa uz ted patri mezi nejlepsi obrance v premier league

[reagovat]

fenixLFC17.03.2016 12:25#

on tych hracov vychovaval ale vzdy mu ich niekto vykupil

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:28#

Dřív se to dalo pochopit, ale pokud se to stane teď, tak neni omluva.

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:31#

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:33#

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:46#

rozpočet na 10 Neymarů ročně, teď už se fakt nevymluví ani poslední tým PL

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 12:28#

a proc to nedelaji ostatni kdyz je to podle tebe tak lehky? prave ze wenger dokazal takhle vychovat nekolik hracu a prave walcott, ox i ramsey patrili k nejvetsim talentum v anglii.

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:34#

patrili pred 5 roky, ted jsou to prumerni hraci a Walcott uz ani to neni a bere stejny penize jako Ozil a Sanchez, to je vysmech vsem v kabine Arsenalu

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 13:14#

a jaky mladi nadejni hraci jsou u konkurence a kolik kvalitnich hracu opravdu vychovali ostatni? i barcelona co si na tom zakladala tak utraci za nove hrace enormni mnozstvi penez. takze rici ze resenim je vychova mladych hracu ze kterych udela top hrace(coz delal a pomalu deset let to drzelo arsenal nahore) mi prijde jako absolutne nesmyslny argument na reseni situace.

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 13:26#

jj...ono jak si driv barcelonsky malovali,jak ta jejich la masia bude kazdych pet let produkovat talenty typu Iniesty a ono od ty doby vlastni nic moc...spis nic nez moc...

tohle proste neni zadna prdel

[reagovat]

szegy17.03.2016 13:33#

a kdo teda ty hvezdy vyprodukoval? podivej se na Dortmund, Ajax, Tottenham, Leicester atd. jedna moznost je nakupovat hvezdy coz dela Barcelona, Real, PSG, Man City atd. a druha si je vychovat nebo je koupit z malych klubu kdy jeste neni jejich cena premrstena

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 14:34#

jaky hvezdy vychoval leicester? tott ma mlade muzstvo, ale kdo tam je opravdu hvezda co ma na top klub (mozna Kane a u ostatnich se teprve uvidi)? Ajax je v uplne jiny situaci. ten klub ma daleko lehci ligu a je zalozeny na vychove. a dortmundu se povedla jedna generace ale z ty se jinde uchytil jedine lewa. arsenal neni v pozici kdy si muze dovolit vychovavat plno hracu a davat jim sanci. to by se nedrzel v top4, coz je jeho hlavni cil. ty hvezdy produkuji tymy co na to maji prostor a je to jejich cil.

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:30#

Samozřejmě, jinak by těžko přivedl za těžké prachy Mesuta s Alexisem. Té další otázce nějak nerozumím, když sis sám odpověděl Bellerínem, další na cestě by mohl být Iwobi. Sehnat top talenta je dneska taky skoro nemožné / loterie. Už od raného věku si ty nejobletovanější hvězdičky stáhnou velkokluby jako Barca, Real (Odergaard), Bayern (Coman, teď mají prý eminentní zájem i o Dembélého a Mbappeho z Francie) a pokud je chceš draze vykoupit, tak musíš na stůl vysázet šílenou částku jako MU za Martiala.

Arsenal se o to taky snaží, v létě přišla spousta talentovaných mladíčků (třeba Reine-Adelaide), zrovna teď nedávno byla tuším potvrzená i ta obletovaná dvojka z Nigérie...

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:37#

jj nerikam ze je nekupujeme, ale misto rozvijeni si Wenger vybral oblibence a ty stavi porad momentalne Campbell i Iwobi jsou mockrat patnejsi nez Ox, Walcott nebo Ramsey a to se nebavim proc hraje porad Mertesacker a Gabriel, kdyz to je taky tragedie a nedostane vic prostoru Chambers nebo nejaky mlady nadejny stoper z 21 po boku Koscielnyho aby vyrostl, hur nez ti dva hrat nemuze a narozdil od nich tam bude jezdit po prdeli protoze dostane sanci se ukazat

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:40#

Jo, posadit gabriela i mertesackera, dat tam "nekoho" z 21...na stopera...skoda ze si to arsene neprecte a neposlechne podobne nazory, urcite pak budete hrat o trofeje

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:44#

no horsi nez ted to nebude, uz o zadny trofeje nehrajeme a hrali jsme s temito hraci takze v ce by to bylo jine? mozna by neudelal ten mladsi a pohyblivejsi stoper takove minely jako Mertesacker a nebyla by penalta, mozna by stupidne nevystupoval nebo by mozna nezdvojoval dementne hrace s Watfordem a treba by lepe pokryl Ighala a nevypadli bychom. Vim ze z poslednich 8 zapasu jsme porazili jen Hull z druhe ligy a tym potrebuje impulz a hraci si musi uvvedomit, ze pokud nebudou hrat na maximum tak si sednou a treba zacnou jezdit po prdelich. Mne nevadi prohrany zapas, ale chci videt ze ze zapasu odesli a dali tam srdce a cely plice.

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:46#

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 13:19#

mozna by ty chyby neudelal ale kdyz naposledy hravat na stoperu tak delal jeste vetsi chyby. resenim je koupe top stopera a ne davat dokola sanci hraci, ktery na ten post psychicky nema

[reagovat]

szegy17.03.2016 13:35#

jak chces ted v prubehu sezony nekoho kupovat? tady se jedna dodat impulz tymu ted behem krize a ano souhlasim ze koupe kvalitniho stopera je nezbytna

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 14:37#

ja nerikam ze kupovat v prubehu, ale v lete a stoper je nutnost uz nekolik let. a jako impulz hracem, ktery na tom postu hrozne chybuje? porad je o co hrat a chambers uz dostal sanci dost. a osobne si nemyslim ze je az takova krize v obrane ale v zaloze a utoku.

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 13:18#

nevim kdy si naposledy videl hrat chamberse, ale dat ho do zakladu na misto stopera (jeho az treti pozice) je sileny napad a to povazuju dvoji merte a gabriel za vysmech. campbell se mi tuhle sezonu libi ale ty vykony si nedokaze udrzet na takove urovni aby hral furt. ox je letos velke zklamani a u walcotta tu roky tvrdim ze by mel odejit. a ramsey ma pokles formy a chybi mu cazorla, ale minulou sezonu je tahnul. takze absolutni nesmysl se ho zbavovat

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:33#

A jen tak mimochodem, Ox má 22.

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:41#

nejde o to kolik ma let, ale jestli z neho bude hrac ktery ma nato hrat o titul v premier league a champions league a to momentalne Ox nema, jestli je to ti ze Wenger ho neumi dostat nahoru nebo o nedostatku talentu je vec jina

[reagovat]

Rock7117.03.2016 13:22#

Už to řikal několikrát, že prostě nechce dávat takový peníze za hráče, kterej takovou cenu nemá. Viz třeba Sterling. Ramsey nemá formu dva měsíce, navíc hraje celkem pravidelně. A zahazovat ho podle mě je zbytečné, když ještě v létě jsme se mohli posrat aby nešel do barcy po tý super formě ;).. Ox je mladej, podle mě by mu prospělo hostování v PL někde třeba ve stoke nebo něco takovýho... Walcott je stará škola, je super rychlej ale tj tak vše, navíc bohužel mu taky chybí forma. Bellerín bude extraclass až se naučí zvládat obranu i útok naráz, občas to nestíhá.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:28#

To samozřejmě souhlasím, ale každopádně by bylo vhodné přivést hráče kteří by tu kvalitu zvedli.

Momentálně bych zkusil například Laporteho, Reuse, Griezmanna, Isca, Gotzeho, Moratu, icardiho a ať si každej říká co chce tak kldině i Pogbu za 100mio.

Neříkej mi, že ani jeden z těhto hráčů by nemohl příjít.

Pokud by se udělal následně nějakej výprodej hráčů jak Merte, Gabriel, Walcott, Welbeck, Giroud, Flamini, Arteta, Campbell atd. tak z toho by zas nějakej příjem, nebo aspoň snížení nákladů na mzdy bylo

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:30#

Uz vidim jak wenger da 40 mega za Laporteho

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:40#

No jasně že nedá, ale dle mého názoru je to prostě chyba.

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:45#

To je mozne... Chyba je i to ze lidi rvou po nakupech cili po prestavbe kadru a wenger out. Doufam ze si uvedomuji, ze pokud na to dojde, pujdete pravdepodobne dolu jako MU. Minimalne ze zacatku

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:46#

zalezi kdo prijde a da se cekat nejaky pokles, ale v pripade kvalitniho trenera a vhodne doplnenych nakupu by to nemusel byt takovy propad

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:51#

Wenger je tam pomerne dost dlouho zejo cely kadr je postaveny dle jeho dlouhodobeho vyberu a stylu jaky preferuje... Myslim ze malokomu by ten kadr sedl. Vzpomenu opet MU. Vpodstate stejny tym ktery mel posledni rok fergie na zisk titulu, byl pod moyesem a nasledne lvg totalne rozbombardovan a nebyl schpony niceho. Myslim si ze pokud wengera odvolaji, bude nasledovat kompletni prestavba. A ta ,pokud nemate asi tolik penez jako treba PSG, si vyzada pokles vykonnosti

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:59#

penize jsou proda cast hracu a muze dokoupit, spis bych hledal trenera podobneho razeni, ktery v klubech kde byl musel hrace vychovavat nez kupovat, popripade mel dobry scouting, proto jsem chtel Kloppa bohuzel jiz je v Liverpoolu a ted by se mi tam libil Frank de Boer s Dennisem Bergkampem z Ajaxu, kde musi pracovat s mladiky a rekl bych ze se jim to dari

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 13:03#

Jo. Proc ne ale pokud prace s mladyma, opet tam bude na nekolik let propad. Wenger je top na praci s mladyma... Podle me jediny duvod jeho odvolani by mel byt ten, ze nedokaze z hracu dostat maximum a poradne je nahecovat. Jakoby tam chybel ten obrovsky hlad po vitezstvi

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:51#

Jako možný to je, ale zase bych netvrdil, že to tak být musí. Zase novej kouč = novej impuls pro hráče.

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:56#

V dnesni dobe chteji vsichni okamzity uspech..uz i mufani volaji po mourinhovi...chtel bych je videt fandit v dobach nez zacal fergie sklizet prvni uspechy. Bud ver ze wenger tam je nejaky ten patek, protoze umi, nebo napis hesteg wengerout, a doufej ze prijde nejaky Low, utratite 200 za posily. Je tam riziko ze to nebude fungovat, tak zatim lze fandit jinym tymum co neumi nic nez vykoupit hrace za silene prachy

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:58#

Tim chci rict, ze me trochu zklamalo chovani a nazory gunners fans ohledne wengera.

[reagovat]

szegy17.03.2016 13:02#

ja fandim Gunners od roku 2000 a mel jsem s nim velkou trpelivost, ale po poslednich 11 lete kdy se nedokaze poucit z chyb, nedokaze menit taktiku a jeho stridani vi vetsina lidi uz pred zapasem, jelikoz tam nezalezi na prubehu, prosazovani oblibencu bez formy na ukor hracu s formou, nesmyslne postaveni a zabijeni talentu ze je da na uplne jinou pozici atd. proste uz potrebujeme cerstvy vzduch a zmenu

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 13:09#

Ja rad gunners sleduju. Zmena kouce by byla zajimava, ja nejsem zadny fanaticky priznivec wengera. Jen bych rad uvital kdyby si lidi uvedomili ze po jeho odvolani nastane upadek. Poctivy fans jako jsi asi ty to par let prezijou, ostatni co si mysli ze prijde jiny kouc a nasledne vyhrajete PL, a kdovi co jeste...budou zase rvat

[reagovat]

szegy17.03.2016 13:13#

jj to je pravda, necekam ze prijde kouc a budeme mit tituly (ikdyz muze se to stat) ale zacne nova era a snad nas to neka posune. Wenger dle meho uz nema tymu co dat noveho. Urcite bych ho nevyhodil, ale nechal ho treba v boardu nebo sefa mladeze, tam si myslim ze ma jeste hodne co nabidnout Arsenalu, ale jako manazer prvniho tymu bohuzel uz ne.

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:34#

hlavne,ked som tychto hracov vcera spomenul v spojeni s Liverpoolom,hned kazdy reagoval aky su nerealny a do Arsenalu uz ano? Co mozu ponuknut viac ako Liverpool?

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:38#

Třeba Ligu Mistrů (to je samozřejmě u obou stále otevřené), atraktivnější prostředí, více peněz. Čímž netvrdím, že by takový Pogba do Arsenalu šel :-)

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:39#

Tak minimálně Ligu mistrů

[reagovat]

afc17.03.2016 12:44#

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:34#

Takže bys vyrazil třeba sedm hráčů a přivedl dva?

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:41#

Mě příjde, že Wenger je připosranej tam poslat nějakej balík, za lepšího hráče. On koupí buď talenta za pár nebo vysolí pálku za hráče, kterýho měl na očích nebo ho už v budoucnu sledoval (Mesut, Alexis, Cech). Přitom na trhu ti hráči jsou (no dobře, se stoperama je docela problém).

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 13:23#

no me prave prijde ze na trhu moc hracu nebylo. utocnika nesehnal nikdo, stopera resi city uz dlouhodobe a utratili balik a furt to neni optimalni. a kdyz se na trhu objevil hrac co by jim pomohl tak wenger okamzite zaplatil(ozil, sanchez, cech a za suareze dal jeste vic ale ten ho odmitnul). podle me se uvidi v lete kdy odejde par starsich hracu a euro to trochu rozhybe

[reagovat]

teenz17.03.2016 13:29#

Tak třeba o Griezovi se psalo často z Atletica, jim nemůžem konkurovat ? Chápu, že třeba Bayern si svého Bernata uloví, ale Atléticu konkurovat musíme. Za "pár" se dá sehnat i dobrá kvalita - Costa v Bayernu. Cesca jsme odmítli z dlouhé chvíle, přitom Mesut nebyl argument. A se stoperama to je těžké, souhlasím.

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 13:39#

moje vysnena posila je griezmann a nebo reus. idealne i auba. teoreticky je mozny je privest ale ude pro ne lakavy prestup? jsem si jisty ze kdyby je bylo mozny koupit za 50-60 mega tak wenegr nevaha. ale griezmann nema duvod nekam chodit. a o duo z dortmundu bude zajem i jinde. ale myslim ze by arsenal mel konkurovat tymum jako united nebo chelsea. a kdyz prichazel costa do bayernu tak nebyl tak znami a hodne lidi rikalo jak je predrazeny atd. nekdy to proste vyjde. a u fabregase jsem tu byl jeden z malo co tu psal ze mel prijit a ze takovy hrac byl potreba i kdyz nebylo volne misto. ja bych se ho pokusil ziskal i ted v lete

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 14:10#

Fabregas už má dveře zavřený...Nedokážu si představit ten hate jak na něj tak na Wengera že ho přivedl.

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 14:38#

za co hate? chtel se vratit a jinou moznost krome chelsea nemel. ted si nepamatuju jestli mel po prestupu nejaky prohlaseni vuci arsenalu.

[reagovat]

Dani Daniels17.03.2016 14:43#

Nkoulou, Umtiti. Zrovna v případě Umtitiho to nemůže být nějak astronomická částka.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:42#

Vůbec ne, vždyť Wenger pořád vyhlašuje ják velký máme prachy a rezervy a bla bla bla...No tak ať je ku*va investuje. Navíc teď další obrovskej příjem za TV práva. A ani netvrdím, že tahle změna se má odehrát během jednoho okna...

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:45#

[reagovat]

Shevchenko17.03.2016 12:20#

Protože je neměl nikdy nikdo.

[reagovat]

C-M@ster17.03.2016 12:28#

Tehdá jste mohli mít Luise...

https://youtu.be/lyqK68BMnnc?t=72" target="_blank">https://youtu.be/lyqK68BMnnc?t=72

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:30#

my mame skoro na rovnakej urovni Suarez, Messi, Neymar = Coutinho , Firmino, Sturridge

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:31#

Ok.

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:35#

dnes sa o tom presvedci Man Utd tiez,tam premenime zivot v umenie.Som zvedavy naco sa vyhovoria potom trava ci uzke ihrisko

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:37#

Jo, nekopové z Liverpoolu se postaví proti šmatlalům z United, to bude úžasná komedie. Díky za připomenutí, budu koukat.

[reagovat]

extraprase17.03.2016 13:03#

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:42#

pls

[reagovat]

Pa2el17.03.2016 14:15#

[reagovat]

extraprase17.03.2016 13:04#

máte girouda

[reagovat]

afc17.03.2016 13:26#

A sme zato iba radi.

[reagovat]

Mada17.03.2016 13:49#

[reagovat]

famous.cfc17.03.2016 11:56#

Specialist in failure.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:43#

Chelsea se nedaří tak jdu fandit Lestru

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 13:20#

Trapny. Co je na tom, ze tam ma jako Leicester? To uz se taky jako i narizuje jakemu tymu fandit a prat? To snad ne.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 13:32#

Nikomu nic nenařizuju

Akorát je to už trochu stereotyp u klubu jeko je Chelsea. Jak se něco nepovede nevyhraje se trofej tak fanoušci "odchchází". Je to prostě tím, že Chelsea nabrala fanoušky dalo by se říct nedávno a oni prostě nemají ke klubu takovej vztah.

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 13:39#

Ok, zrejme mluvis z nejakych podlozenych statistik.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 14:10#

Osobní zkušenost

[reagovat]

Hokaido17.03.2016 14:32#

[reagovat]

Pan Jablíčko17.03.2016 11:57#

Arsenal ten titul ještě dá

[reagovat]

WestSideBaron17.03.2016 11:58#

Ano, dá ho Leicesteru nebo Tottenhamu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 11:59#

[reagovat]

kylo ren17.03.2016 11:59#

[reagovat]

Pan Jablíčko17.03.2016 12:01#

Tottenham je slabej jak čaj a Leicester se snad ješte sesype.....i když to si říkám už tak dobrejch deset kol

[reagovat]

owny17.03.2016 12:09#

Tottenham je slabej jak čaj, ale nějak záhadně má nejlepší útok i obranu v lize.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:14#

Jak říkáš...Je to prostě záhada

[reagovat]

SIRBRANIKE17.03.2016 15:26#

[reagovat]

MichalKotukov17.03.2016 12:21#

A přesto to na Arsenal nestačilo..

[reagovat]

dan1el17.03.2016 13:31#

Ani na Leicester, a dál?

[reagovat]

Hokaido17.03.2016 14:33#

Ani na Newcastle.

[reagovat]

HurriKANE_1817.03.2016 16:54#

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 12:02#

[reagovat]

Free_player17.03.2016 13:24#

[reagovat]

Bayernista1817.03.2016 15:48#

[reagovat]

HurriKANE_1817.03.2016 16:54#

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:29#

tým, kterej 8x neprojde přes osmifinále je horší než Šachtar a tudíž si žádnej titul nezaslouží vivat Leicester

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:31#

a čo tím, ktorý 2x z dvoch pokusov Leicester porazil a z toho raz im nadelil päťku?

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:35#

snahou Arsenalu by mělo být nadělit pětku Chelsea, pokud nechce dostat příště 10 od jiného španělského týmu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:35#

takže mi neodpovieš?

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:40#

to jen ukazuje kvalitu třídy ....Barcelona = 1. třída = dá Arsenalu 5 pětku, Arsenal = 2. třída = dá pětku Leicesteru, který jako Montpellier sotva vyšel z druhé ligy už hraje o titul potom tedy nechápu ty kecy, že Tottenham vzdal EL, protože ho čeká jiný druholigový klub alá Leicester

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:43#

....a že Aston Villa hraje mnohem větší tužku než Leicester a je na sestup jak Baník

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:47#

to už sú trochu silné argumenty na mňa

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:35#

To se nepočítá, vždyť to je jenom Leicester...

[reagovat]

AZbest17.03.2016 15:08#

[reagovat]

Babou17.03.2016 11:57#

Už toho deluded dementa někam zavřete, kdo to má furt číst.

[reagovat]

szegy17.03.2016 11:58#

No Wenger tak za mesic jsi dosral to co se poslednich 11 let snazis ziskat a opet to bude sezona plna zklamani. Tolik let nato aby jsi vybudoval poradny tym a ty neustale selzes na jare. Mel by jsi odejit. O vikendu prohrajeme nad Evertonem a tim skonci i ty nejmensi nadeje na titul. V lete nas opusti Ozil a Sanchez a budeme zase radi za 4.misto. Dekuji ti za ty roky, kdy jsi mel schopnosti s Arsenalem vyhravat, ale prosim prenechej misto jinemu.

[reagovat]

afc17.03.2016 12:46#

Su pod zmluvou,tak ake opustenie?

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:47#

[reagovat]

afc17.03.2016 12:50#

Takze obaja odidu,ano?

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:51#

Víš, že smlouva neznamená, že u nás musí zůstat ?

[reagovat]

afc17.03.2016 12:52#

Vies aj to,ze klub toho hraca proste odmietne predat?

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:57#

Rozhodně, protože Wenger je klasickej tyran jako v Bilbau a v případě vydupání si přestupu je přesune do U21, aby to už nikdy nezkoušeli.

... vlastně, proč už to neudělal s Nasrim nebo Cescem, Robinem, Clichym, Adem....

[reagovat]

afc17.03.2016 13:28#

Vsak Nasrimu,Persiemu koncila o rok zmluva a nechceli predlzit,Clichy odisiel ako volny hrac. Fabregas si tu odmakal 8 rokov a potom ho pustil,jedine Adebyaora strelil,ktory mal este dlohodobu zmluvu. Alexis a Ozil su uplne ine pripady.

[reagovat]

teenz17.03.2016 13:30#

Jaký ? Všechny spojuje to, že chtěj lepší tým na titul.

[reagovat]

afc17.03.2016 13:36#

Potom tych moznosti moc nemaju a budu to musiet minimalne rok este vydrzat. Chudatka.

[reagovat]

szegy17.03.2016 13:11#

a ty myslis ze je bavi hrat a ostatnich 6 hracu se tam prochazi a cekaji co Ozil a Sanchez vymysli? popripade kdyz neco vymysli tak to Mertesacker nebo nedisciplina Coquelina, Gabriela znici :-D bavilo by te? chtel by jsi brat stejne jako Walcott ktery je tragicky? a kdyz prijde na hriste je neviditelny? (nepocitam jeho dva goly s Hullem, to byla svetla vyjimka)

[reagovat]

afc17.03.2016 13:30#

Mas pocit,ze sa hraci pocas zapasu prechadzaju? A preco by ich to nemalo bavit? Su pod zmluvami a su tu kratku dobu a hlavne taky Alexis po tejto sezone nema narok vyplakavat.

[reagovat]

Billy McClane17.03.2016 11:58#

Cital som len nadpis ale asi je to narazka na simulovanie, zas ten Wenger place.

[reagovat]

fefo17.03.2016 12:11#

diskusny prispevok na urovni

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:15#

[reagovat]

Luchador®17.03.2016 13:04#

asi to mal byt nejaky pokus o vtip, no, dost nevydareny

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:15#

http://cdn.meme.am/instances/500x/34380307.jpg" target="_blank">http://cdn.meme.am/instances/500x/34380307.jpg

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:01#

a to je ten rozdíl, o kterém jsem mluvil...špička PL musí pořádně zapracovat, aby měla vůbec šanci takovou Barcelonu vyřadit...

ale prachy na to jsou, kvalitní trenéři se teď do PL hrnou...a to, co teď Barca má, je taky extrém, který nebude trvat věčně...

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 12:10#

tak snad kazdy by musel poradne zapracovat aby v dvojzapase vyradil soucasnou barcu

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:31#

to asi jo, ale anglické týmy se nechytají ani na tu druhou vlnu...každopádně mělo by být v zájmu každého, se dotahovat na toho úplně nejlepšího...

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 13:27#

nedavno zase anglicke celky dominovali. podle me to je jenom vykyv a budouci roky to podle me bude zase lepsi. a mam pocit ze se snazi dotahnout se na nejlepsiho ale to je celkem tezky kdyz jeden tym ma v kadru asi tri soucasny nejlepsi hrace (dohromady urcite nejlepsi trojice), kteri delaji obrovsky rozdil. a ani real se na ne moc nechyta a to jsou jeho moznosti lepsi nez kohokoliv v anglii

[reagovat]

vladis27117.03.2016 14:32#

ale šancu má snáď len Bayern. Čo sa týka sily kádra. A výrazne by im stúpla šanca, ak by sa stretli až vo finále.

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 15:10#

mozna pokud by sel do prestrelky a mel stesti. moc bych obrane bayernu neveril kdyz se kouknu na formu msn a na posledni vykony

[reagovat]

Liquid17.03.2016 12:21#

Chelsea to třeba na Barcu umí

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:32#

jako může být, ale přece jen, představoval bych si to trošku jinak

[reagovat]

Diego217.03.2016 12:38#

Osobne si myslim ze momentalni trio by i betonujici Chelsea vypalili , uz nejsme tak zavislí na Messim a hra neni jen staticka hazena ktera mela s betonem problemy.

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 13:21#

Jo? Vazne hraje porad Chelsea ten svuj beton? Ze jsem si nevsimnul.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 13:35#

Nehraje...A podívej se na to jak jim to jde

[reagovat]

Diego217.03.2016 13:40#

Tak v dobach kdy to Chelsea na Barcu umela to bylo diky tomu betonu spis jsem to porovnaval s tou Chelsea . Ted Chelsea ani nevim co hraje kdyz koukam PL tak jen zapasy o titul kdyz uz tak .

[reagovat]

extraprase17.03.2016 13:07#

jsi po letech vylezl z mrazáku ne ?

[reagovat]

Free_player17.03.2016 16:57#

[reagovat]

vladis27117.03.2016 14:33#

[reagovat]

I_am_Zlatan17.03.2016 16:33#

tá loď už ale dávno uplávala.

[reagovat]

Kluivert917.03.2016 17:01#

Chelsea už neumí na nikoho...

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:33#

nebude trvat věčně, ale už to trvá 10 let a anglické kluby jsou horší než Merkelová s uprchlíkama, pokud jim to doteď nedocvaklo, že vyhazujou prachy oknem

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:47#

pamatuju Barcu na čtvrtém místě v PD, pamatuju i mimo LM..nic netrvá věčně...

[reagovat]

h8_17.03.2016 13:08#

ale pravděpodobnost,že obhájí LM je větší než u Realu....pokud oba nenarazí na Atlético,které je může překvapit

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:11#

Proti MSN sa nedá bojovať, to sa dá len sledovať a užívať si to. Ak spolu vydržia, tak za pár rokov sa o nich bude učiť, ako o najlepšej útočnej trojke v histórii.

[reagovat]

ADM17.03.2016 12:15#

Ale Valloire hovoril...

[reagovat]

valloire17.03.2016 12:32#

jistě

[reagovat]

Barca117.03.2016 12:42#

[reagovat]

Luchador®17.03.2016 13:05#

[reagovat]

extraprase17.03.2016 13:08#

[reagovat]

technecium17.03.2016 15:30#

[reagovat]

Bayernista1817.03.2016 15:49#

[reagovat]

Kluivert917.03.2016 17:01#

[reagovat]

owny17.03.2016 13:55#

kde se o tom bude učit?

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 14:00#

v školách, hneď po tom, čo sa preberú základné zákonitosti tohto sveta, ako že veľké telesá majú svoje gravitačné polia alebo že Tottenham nikdy neskončí nad Arsenalom

[reagovat]

Iacob17.03.2016 15:27#

Nojo, klasickej čobolskej gympl. Od jaké hmotnosti btw získává těleso gravitační pole?

[reagovat]

stas8717.03.2016 12:18#

Kolkokrat Real skončil v osemfinale?7X?Wenger ich o rok asi vyrovna.

[reagovat]

Shevchenko17.03.2016 12:22#

6x stejně jako Arsenal.

[reagovat]

stas8717.03.2016 12:24#

Tak to je pre dedka vyzva.

[reagovat]

AZbest17.03.2016 15:07#

[reagovat]

Liquid17.03.2016 12:20#

je to prostě kretén, ale snad u londýnského rivala zůstane co nejdéle, strašně je posílá k ledu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:23#

šak ale on netrénuje Milwall

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:30#

Joo jasně, za pár sezón budeme bojovat s váma o sestup

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 12:38#

koukam na tabulku a u ledu je momentalne nekdo jiny

[reagovat]

afc17.03.2016 12:47#

Hlavne ze to staci na cukotku.

[reagovat]

Mada17.03.2016 13:53#

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:31#

poprvé Wenger nepláče,ale chválí A Luis Enrique za hlášku o tom, koho by nechtěl potkat, protože to je názor většiny a je dobré ho obrátit ve vtip

[reagovat]

UTD17.03.2016 12:41#

specialista na evropský fotbal Uživatel: UTD Odhlásitžádná zpráva | nastavení | Můj EuroFotbal EUROFOTBAL TIPLIGA LIVESCORE VIDEO SÁZENÍ FOTBAL V TV MŮJ EUROFOTBAL

Hlavní stránka

Přehled soutěží

Premier League

Primera División

Serie A

1. Bundesliga

Ligue 1

Synot liga

Fortuna liga

Primeira Liga

Premier Liga

Eredivisie

Liga mistrů

Evropská liga

Euro - kvalifikace

další soutěže

Kluby

Reprezentace

Přestupy

Dnešní zápasy

Články

Aktuality

Previews

Komentáře a souhrny

Názory a komentáře

Fejetony

Životopisy

Profily, historie

Rozhovory

Tipy a analýzy

Témata

Články pro váš web!

Add to Google

Přidej na Seznam

Přidej na Netvibes

EuroFotbal on Facebook

Barcelonští hráči podle Wengera umí život proměnit v umění

17.03.2016 11:52 - Aktuality

Arsène Wenger, Arsenal (© flickr.com)

Manažer Arsenalu Arséne Wenger po vyřazení v osmifinále Ligy mistrů od Barcelony velebil hvězdné domácí útočníky Lionela Messiho, Luise Suáreze a Neymara, kteří svými góly rozhodli o středeční domácí výhře Katalánců 3:1. Podle francouzského kouče barcelonští hráči umí z běžného života udělat umění.

"Hráli jsme proti týmu s nejlepšími útočníky, jaké jsem v životě viděl. Ti tři jsou společně absolutně výjimeční," řekl na tiskové konferenci Wenger, jehož tým úvodní zápas v Anglii prohrál 0:2 a v osmifinále LM skončil pošesté za sebou.

Neymar v prvním poločase otevřel skóre, Suárez po změně stran krásným volejem zvýšil na 2:1 a autor obou branek z Londýna Messi v 88. minutě přidal třetí zásah. "Z ničeho si dokážou vytvořit šanci, hlavně Messi. Nikdy nezkazí první dotek, bez ohledu na to, odkud k němu míč přijde," podotkl Wenger.

"Barcelona má dva nebo tři hráče, kteří dokážou udělat z normálního života umění. Já to respektuji a věřím, že je to pro ostatní radost. Ale pro mě je to utrpení," přidal kouč Arsenalu, který na Nou Campu nemohl nasadit zraněného brankáře Petra Čecha ani záložníka Tomáše Rosického.

Wenger litoval, že londýnský tým po Elnenyho vyrovnání nevyužil další šance a favorizovaného obhájce trofeje ještě víc nerozhodil. "Cítil jsem, že za stavu 1:1 byli rozviklaní a nejistí. Bohužel jsme nedokázali vstřelit druhý gól, který by nás dostal do dobré pozice. Vytvořili jsme si spoustu nebezpečných situací a naše hra měla kvalitu. Ale když jsme dostali druhou branku, už jsme nebyli tak ostří," konstatoval šestašedesátiletý trenér.

Jeho protějšek Luis Enrique vedle ofenzivního tria "MSN" vyzdvihl týmový výkon. "Těší nás, že Messi, Suárez a Neymar jsou naši útočníci. Samozřejmě máme unikátní hráče, ale nakonec bylo nejlepší, že všichni pracovali společně - v útoku i obraně," upozornil barcelonský kouč.

Katalánci postoupili do čtvrtfinále v deváté sezoně po sobě a mohou dál snít, že jako první v novodobé historii Ligy mistrů obhájí titul. "Fakt, že jsme to zvládli podeváté v řadě, znamená, že si tento klub vede dobře. Všichni barcelonští fanoušci jsme hrdí," prohlásil Enrique.

Vysněného soupeře pro čtvrtfinále nemá. "Jediný tým, který bych v dalším kole nechtěl dostat, je Barcelona. A je jisté, že s nimi hrát nebudeme," dodal pětačtyřicetiletý kouč.

Autor: ČTKPočet zobrazení: 875

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Barcelona ovládla i odvetu a suverénně postupuje (VČERA, 22:39)

KOMENTÁŘE (67 / 67 NOVÝCH)

posun na konec komentářů / pole pro nový příspěvek

Blaza2717.03.2016 11:52#

A proč takové nemáme my?

[reagovat]

Wanker_OUT17.03.2016 11:56#

Protože máte majitele a manažera držgrešle

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 11:57#

Jo povidej .

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:05#

Však máme

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:13#

Myslíš Alexise,kterej momentálně hraje víc než podprůměrně?

Ok momentáně možná Mesut, ale jeden hráč nestačí. Upřímně zbytek hráčů jsou průměráci co si nedokáží udržet formu.

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:17#

Není zrovna lehké takové top hráče sehnat.

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:21#

a Wenger pro ziskani top hrace neco dela? a proc nekoupi a nerozviji talenty nadejnych hracu, kteri se stane extraklasou?? misto toho aby tam stavel stale hrozne hrajiciho Wallcota, Oxe nebo Ramseyho?? Bellerin je krasnej priklad vychovani talentu a on bude velice brzo extraklasa uz ted patri mezi nejlepsi obrance v premier league

[reagovat]

fenixLFC17.03.2016 12:25#

on tych hracov vychovaval ale vzdy mu ich niekto vykupil

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:28#

Dřív se to dalo pochopit, ale pokud se to stane teď, tak neni omluva.

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:31#

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:33#

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 12:28#

a proc to nedelaji ostatni kdyz je to podle tebe tak lehky? prave ze wenger dokazal takhle vychovat nekolik hracu a prave walcott, ox i ramsey patrili k nejvetsim talentum v anglii.

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:34#

patrili pred 5 roky, ted jsou to prumerni hraci a Walcott uz ani to neni a bere stejny penize jako Ozil a Sanchez, to je vysmech vsem v kabine Arsenalu

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:30#

Samozřejmě, jinak by těžko přivedl za těžké prachy Mesuta s Alexisem. Té další otázce nějak nerozumím, když sis sám odpověděl Bellerínem, další na cestě by mohl být Iwobi. Sehnat top talenta je dneska taky skoro nemožné / loterie. Už od raného věku si ty nejobletovanější hvězdičky stáhnou velkokluby jako Barca, Real (Odergaard), Bayern (Coman, teď mají prý eminentní zájem i o Dembélého a Mbappeho z Francie) a pokud je chceš draze vykoupit, tak musíš na stůl vysázet šílenou částku jako MU za Martiala.

Arsenal se o to taky snaží, v létě přišla spousta talentovaných mladíčků (třeba Reine-Adelaide), zrovna teď nedávno byla tuším potvrzená i ta obletovaná dvojka z Nigérie...

[reagovat]

szegy17.03.2016 12:37#

jj nerikam ze je nekupujeme, ale misto rozvijeni si Wenger vybral oblibence a ty stavi porad momentalne Campbell i Iwobi jsou mockrat patnejsi nez Ox, Walcott nebo Ramsey a to se nebavim proc hraje porad Mertesacker a Gabriel, kdyz to je taky tragedie a nedostane vic prostoru Chambers nebo nejaky mlady nadejny stoper z 21 po boku Koscielnyho aby vyrostl, hur nez ti dva hrat nemuze a narozdil od nich tam bude jezdit po prdeli protoze dostane sanci se ukazat

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:33#

A jen tak mimochodem, Ox má 22.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:28#

To samozřejmě souhlasím, ale každopádně by bylo vhodné přivést hráče kteří by tu kvalitu zvedli.

Momentálně bych zkusil například Laporteho, Reuse, Griezmanna, Isca, Gotzeho, Moratu, icardiho a ať si každej říká co chce tak kldině i Pogbu za 100mio.

Neříkej mi, že ani jeden z těhto hráčů by nemohl příjít.

Pokud by se udělal následně nějakej výprodej hráčů jak Merte, Gabriel, Walcott, Welbeck, Giroud, Flamini, Arteta, Campbell atd. tak z toho by zas nějakej příjem, nebo aspoň snížení nákladů na mzdy bylo

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:30#

Uz vidim jak wenger da 40 mega za Laporteho

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:34#

hlavne,ked som tychto hracov vcera spomenul v spojeni s Liverpoolom,hned kazdy reagoval aky su nerealny a do Arsenalu uz ano? Co mozu ponuknut viac ako Liverpool?

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:38#

Třeba Ligu Mistrů (to je samozřejmě u obou stále otevřené), atraktivnější prostředí, více peněz. Čímž netvrdím, že by takový Pogba do Arsenalu šel :-)

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:39#

Tak minimálně Ligu mistrů

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:34#

Takže bys vyrazil třeba sedm hráčů a přivedl dva?

[reagovat]

Shevchenko17.03.2016 12:20#

Protože je neměl nikdy nikdo.

[reagovat]

C-M@ster17.03.2016 12:28#

Tehdá jste mohli mít Luise...

https://youtu.be/lyqK68BMnnc?t=72" target="_blank">https://youtu.be/lyqK68BMnnc?t=72

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:30#

my mame skoro na rovnakej urovni Suarez, Messi, Neymar = Coutinho , Firmino, Sturridge

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:31#

Ok.

[reagovat]

Benzema17.03.2016 12:35#

dnes sa o tom presvedci Man Utd tiez,tam premenime zivot v umenie.Som zvedavy naco sa vyhovoria potom trava ci uzke ihrisko

[reagovat]

teenz17.03.2016 12:37#

Jo, nekopové z Liverpoolu se postaví proti šmatlalům z United, to bude úžasná komedie. Díky za připomenutí, budu koukat.

[reagovat]

famous.cfc17.03.2016 11:56#

Specialist in failure.

[reagovat]

Pan Jablíčko17.03.2016 11:57#

Arsenal ten titul ještě dá

[reagovat]

WestSideBaron17.03.2016 11:58#

Ano, dá ho Leicesteru nebo Tottenhamu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 11:59#

[reagovat]

kylo ren17.03.2016 11:59#

[reagovat]

Pan Jablíčko17.03.2016 12:01#

Tottenham je slabej jak čaj a Leicester se snad ješte sesype.....i když to si říkám už tak dobrejch deset kol

[reagovat]

owny17.03.2016 12:09#

Tottenham je slabej jak čaj, ale nějak záhadně má nejlepší útok i obranu v lize.

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:14#

Jak říkáš...Je to prostě záhada

[reagovat]

MichalKotukov17.03.2016 12:21#

A přesto to na Arsenal nestačilo..

[reagovat]

risk je zisk17.03.2016 12:02#

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:29#

tým, kterej 8x neprojde přes osmifinále je horší než Šachtar a tudíž si žádnej titul nezaslouží vivat Leicester

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:31#

a čo tím, ktorý 2x z dvoch pokusov Leicester porazil a z toho raz im nadelil päťku?

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:35#

snahou Arsenalu by mělo být nadělit pětku Chelsea, pokud nechce dostat příště 10 od jiného španělského týmu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:35#

takže mi neodpovieš?

[reagovat]

Counter17.03.2016 12:35#

To se nepočítá, vždyť to je jenom Leicester...

[reagovat]

Babou17.03.2016 11:57#

Už toho deluded dementa někam zavřete, kdo to má furt číst.

[reagovat]

szegy17.03.2016 11:58#

No Wenger tak za mesic jsi dosral to co se poslednich 11 let snazis ziskat a opet to bude sezona plna zklamani. Tolik let nato aby jsi vybudoval poradny tym a ty neustale selzes na jare. Mel by jsi odejit. O vikendu prohrajeme nad Evertonem a tim skonci i ty nejmensi nadeje na titul. V lete nas opusti Ozil a Sanchez a budeme zase radi za 4.misto. Dekuji ti za ty roky, kdy jsi mel schopnosti s Arsenalem vyhravat, ale prosim prenechej misto jinemu.

[reagovat]

Billy McClane17.03.2016 11:58#

Cital som len nadpis ale asi je to narazka na simulovanie, zas ten Wenger place.

[reagovat]

fefo17.03.2016 12:11#

diskusny prispevok na urovni

[reagovat]

H.N.T.17.03.2016 12:15#

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:15#

http://cdn.meme.am/instances/500x/34380307.jpg" target="_blank">http://cdn.meme.am/instances/500x/34380307.jpg

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:01#

a to je ten rozdíl, o kterém jsem mluvil...špička PL musí pořádně zapracovat, aby měla vůbec šanci takovou Barcelonu vyřadit...

ale prachy na to jsou, kvalitní trenéři se teď do PL hrnou...a to, co teď Barca má, je taky extrém, který nebude trvat věčně...

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 12:10#

tak snad kazdy by musel poradne zapracovat aby v dvojzapase vyradil soucasnou barcu

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:31#

to asi jo, ale anglické týmy se nechytají ani na tu druhou vlnu...každopádně mělo by být v zájmu každého, se dotahovat na toho úplně nejlepšího...

[reagovat]

Liquid17.03.2016 12:21#

Chelsea to třeba na Barcu umí

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:32#

jako může být, ale přece jen, představoval bych si to trošku jinak

[reagovat]

Diego217.03.2016 12:38#

Osobne si myslim ze momentalni trio by i betonujici Chelsea vypalili , uz nejsme tak zavislí na Messim a hra neni jen staticka hazena ktera mela s betonem problemy.

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:33#

nebude trvat věčně, ale už to trvá 10 let a anglické kluby jsou horší než Merkelová s uprchlíkama, pokud jim to doteď nedocvaklo, že vyhazujou prachy oknem

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:11#

Proti MSN sa nedá bojovať, to sa dá len sledovať a užívať si to. Ak spolu vydržia, tak za pár rokov sa o nich bude učiť, ako o najlepšej útočnej trojke v histórii.

[reagovat]

ADM17.03.2016 12:15#

Ale Valloire hovoril...

[reagovat]

valloire17.03.2016 12:32#

jistě

[reagovat]

stas8717.03.2016 12:18#

Kolkokrat Real skončil v osemfinale?7X?Wenger ich o rok asi vyrovna.

[reagovat]

Shevchenko17.03.2016 12:22#

6x stejně jako Arsenal.

[reagovat]

stas8717.03.2016 12:24#

Tak to je pre dedka vyzva.

[reagovat]

Liquid17.03.2016 12:20#

je to prostě kretén, ale snad u londýnského rivala zůstane co nejdéle, strašně je posílá k ledu

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:23#

šak ale on netrénuje Milwall

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:30#

Joo jasně, za pár sezón budeme bojovat s váma o sestup

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 12:38#

koukam na tabulku a u ledu je momentalne nekdo jiny

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:31#

poprvé Wenger nepláče,ale chválí A Luis Enrique za hlášku o tom, koho by nechtěl potkat, protože to je názor většiny a je dobré ho obrátit ve vtip

[reagovat]

SLEDOVÁNÍ KOMENTÁŘŮ

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

NOVÝ KOMENTÁŘ

posun na začátek komentářů

(smajlík se kliknutím vloží na pozici kurzoru v textu)

zachovat současné označení nových příspěvků

Pravidla pro komentáře: V komentářích platí zákaz používání vulgarit, zákaz hrubého urážení ostatních uživatelů, zákaz vkládání jakékoliv reklamy a spamu. Provozovatel webu si vyhrazuje právo na mazání komentářů porušujících tato pravidla, nebo jinak nevhodných. Porušení pravidel může mít pro uživatele za následek dočasné nebo trvalé znemožnění vkládání dalších komentářů.

Podrobná pravidla pro komentáře naleznete zde.

Zvýraznění nových příspěvků: Chcete-li po odeslání svého příspěvku mít zvýrazněné stejné příspěvky, jako teď, nechte zaškrtnuté pole "zachovat zvýraznění nových příspěvků". Pokud pole odškrtnete, budou zvýrazněny pouze nové příspěvky.

Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.

SOUVISEJÍCÍ STRÁNKY

Soutěže - UEFA - Liga mistrů

Kluby - Arsenal FC (ENG)

DALŠÍ AKTUALITY

Guardiola: I o pauze jsme věřili, že duel s Juventusem jde otočit

(DNES, 10:10)

Máme na to dát v Římě gól, řekl před osmifinále EL Brabec

(VČERA, 22:14)

Hušbauer tuší, že ho asi na Spartě přivítá nenávistná atmosféra

(VČERA, 20:49)

Lazio chce v EL zachránit nepovedenou sezonu

(VČERA, 19:37)

Součka před derby potěšil zájem reprezentačního trenéra Vrby

(VČERA, 18:46)

Další články

Copyright © 2007 EuroFotbal.cz. Využíváme zpravodajství ČTK.TOPlistHlavní stránka | RSS | WAP | Podmínky užití | Kontakt

[reagovat]

UTD17.03.2016 12:42#

Lol posranz mobil

[reagovat]

ZB 0717.03.2016 12:44#

[reagovat]

Barca117.03.2016 12:45#

Aha, já myslel ,že je to valloireho okénko do historie.

[reagovat]

h8_17.03.2016 12:44#

dík...bez připomenutí by se to vykouřilo z hlavy

[reagovat]

Swarley17.03.2016 12:48#

dokonalá paměť

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 12:48#

[reagovat]

Spalovač šancí17.03.2016 14:24#

To muselo dát práce a přitom taková blbost ...

[reagovat]

Spalovač šancí17.03.2016 14:24#

Stačila expreska

[reagovat]

I_am_Zlatan17.03.2016 16:35#

ked sa prvý koment neujme tak skusíš druhý

[reagovat]

Arsenalfan17.03.2016 12:50#

Ten tým je úplně v hajzlu, na začátku sezony to vypadalo, že jsme konečně našli stabilitu, ale letošní sezona je důkazem, že je třeba udělat docela radikální řez. manažera nevyjímaje. Jediné posty, se kterými jsem na 100% spokojen jsou golmani, krajni obranci a CAM. Nejdůkežitější bude posílit na CB a CM.

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 12:52#

celé sa to viac-menej zosypalo zranením Santiho, čo je tak trochu smutné, že je naša hra tak závislá na jednom, 31-ročnom hráčovi.

[reagovat]

afc17.03.2016 12:54#

Zosypalo sa to tym,ze pol kadra je z formy a ziadnym Santim.

[reagovat]

Mastný Chobot17.03.2016 13:00#

Úplný kolaps prišiel až posledné týždne, áno, ale celé to prestalo fungovať iž zranením Santiho a tým, že zaňho nemáme náhradu.

[reagovat]

UTD17.03.2016 13:01#

Kolaps bzch presneji odhadl nekdz kolem druheho golu Rashforda

[reagovat]

djourou17.03.2016 13:11#

el neny sa ukazuje ako nahrada, skoda ze je aaron out lebo by mohli hrat aj spolu a po par zapasoch by im to podla mna islo

[reagovat]

afc17.03.2016 13:33#

Ked sa zranil Santi,tak stale boli aspon vysledky a este na zaciatku roka sme viedli ligu. Az od noveho roka je to totalny kolaps.

[reagovat]

Tiberian17.03.2016 13:01#

To posledne tvrdenie Enriqueho by nemusela byt az tak uplne pravda.

[reagovat]

jiri - fcb17.03.2016 13:04#

Arséne strašně moc potěšil. Jako ... nečekal jsem to.

[reagovat]

Momodou#17.03.2016 13:19#

[reagovat]

Hokaido17.03.2016 14:38#

Neměl vůbec na výběr, snad kromě i have nothing to say...

Barca je tým, se kterým se nemůže současnej Arsenal měřit. Když naopak nezvládne zápas s někým rovnoceným, často vlastní neschopností, stane se z něj starej dobrej Arsén Alibista.

[reagovat]

Real11117.03.2016 13:07#

Tento specialista na prehry aj s jeho kamarátom majitelom by mali co najskôr opustit klub. Tych hracov co nakupili Flamini, Monreal, ten egyptan, Giroud s tym tak akurát vyhraju 2. anglicku ligu. Wenger nakupuje kopu priemerných hracov ktori nemaju na ten vrchol

[reagovat]

Blaza2717.03.2016 13:39#

Dneska si ze školky nějak brzo doma... Co se stalo? Zase si se pomočil?

[reagovat]

Real11117.03.2016 14:38#

ty ako fanusik Arsenalu obhajujes tieto sracky? sak ste roky nevyhrali titul a stymto kadrom sa tazko dostanete na vrchol

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 14:42#

mas velky prehled

[reagovat]

Real11117.03.2016 14:53#

ja neobhajujem styl ktory roky nevyhrava tituly a staci sa pozriet do vitriny klubu kedy tie tituly vyhravali

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 15:08#

a ted se jeste kouknout za jakych podminek to bylo a co byli pozadavky vedeni a jak nastavene rozpocty. a kdyz jsem u toho tak treba vytrina realu je vzhledem k jeho postaveni taky za posledni roky zalostna

[reagovat]

Livesport17.03.2016 13:15#

Proč ho nevyhodí? Kdyby aspon vyhrál v předchozích letech ligu jako SAF, ale tady to nechápu. SAF vždycky po třech letech dokázal vyhrát ligu. Jenže pořád bude platit liga > fa cup nebo carling cup.

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 13:27#

protoze kdyz ho vyhodi,tak pujdou dolu....

[reagovat]

C-M@ster17.03.2016 14:48#

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 15:01#

[reagovat]

SaianSupaCrew17.03.2016 15:11#

I podle mě je to více než pravděpodobné. Na druhou stranu, myslíš, že by to měl být argument pro jeho setrvání?

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 15:27#

rekl bych,ze jako duvod to je vic nez dostacujici...dokud se pohybuje nahore a hrajou kazdy rok LM,tak neni duvod ho odvolavat...to jen mistni deti breci

[reagovat]

vladis27117.03.2016 15:33#

[reagovat]

Livesport17.03.2016 13:42#

Nepůjdou. Kdyby tam byli někdo jiný, min. letos by brali titul.

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 13:44#

jasna vec

[reagovat]

kofi.t17.03.2016 14:41#

ferguson byl v trochu jiny pozici a ten klub byl nastaveny jinak. a kde beres jistotu ze s nekym jinym by brali titul. ostatnim zmena moc nepomohla a treba united jsou ve velkym utlumu a to je jeste vetsi a silnejsi klub

[reagovat]

FCSL17.03.2016 13:18#

Od Leiceisteru posledních 8 zápasů 1-2-5 a ta výhra je proti béčku Hullu v FA Cupu

[reagovat]

teenz17.03.2016 13:20#

Nějaká chyba, však všude máme skvělé hráče.

[reagovat]

Momodou#17.03.2016 13:20#

Ja neviem, včera mal Arsenal dosť momentov, kedy hral proste dobre, ale to trio Barcelony je zrejme rozhodujúci faktor proti komukoľvek.

[reagovat]

Nikikrew17.03.2016 15:08#

Tiez si myslim ze sme hrali dobre. Velmi ma potesil Elneny a Iwobi. Je aspon trocha potesujuce ze sme si nejaku vyraznu hanbu nespravili aj ked sme mali urcite na viac a to mrzi.

[reagovat]

Manau17.03.2016 13:26#

Tak ono pokud mají z 10 záložníků 6 zraněných, tak to se pak těžko hraje i těm nejlepším týmům. U Arsenalu je to pořád ta stejná písnička dokola. Každou sezonu tolik zraněných hráčů a pak v té nejdůležitější části sezony chybí

[reagovat]

r.mrazik17.03.2016 13:31#

a dneska bez Slepejše a Andera...

De Gea, Romero, Valencia, Darmian, Varela, Smalling, Williams, Borthwick-Jackson, Rojo, Schneiderlin, Schweinsteiger, Fellaini, Carrick, Lingard, Mata, Memphis, Martial, Rashford

[reagovat]

misinho717.03.2016 13:51#

neviete kedy sa hraje potom stvrtfinale LM ?

[reagovat]

Switchback17.03.2016 13:56#

http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2016/draws/

[reagovat]

vladis27117.03.2016 14:12#

Radosť je to pre úplne neutrálnych a pre fanúšikov Barcy. Pozerá sa na to pekne, ale dominancia jedného tímu je strašne nudná.

[reagovat]

ADM17.03.2016 14:29#

Dominancia jedného tímu by to bola, ak by sme vyhrali 3-4x LM za sebou. Inak "dominujeme" takmer rovnako ako Bayern alebo Real. Niekoľko rokov po sebe stále postupujeme ďaleko, aj ked sme za posledných 10rokov 4x vyhrali, ale to mi až taká dominancia nepríde (samozrejme je to super, užívam si to, ale nie je to dominancia v pravom slova zmysle). Proste si udržujeme vysokú kvalitu dlhodobo ...

[reagovat]

C-M@ster17.03.2016 14:49#

[reagovat]

Paul Anka17.03.2016 14:15#

A Wenger proměňuje život v utrpení

[reagovat]

YNWA__MSN17.03.2016 16:06#

kdyby koupili pořádnýho útočníka.......

Reagovat
REPLIKATOR

Wenger zase umí život fanouška Arsenalu proměnit v utrpení...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele