Barcelonu podle médií povede argentinský trenér Martino

22.07.2013, 20:13
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (220)

Přidat komentář
smazaný uživatel

enrique

Reagovat
hradec

Tento styl mám úplně nejradši, právě o přihrávání je fotbal," řekl Pepík Hnátek

Všichni ví, že mám s Pepíkem velmi dobrý vztah. Myslím, že má vše, co mít má, ale to platí i o ostatních zmíněných kandidátech," doplnil Puyol

Už je jasné, kdo bude novým plnohdnotným nástupcem Tita Vilanovi

Reagovat
smazaný uživatel

Ved ale Pepík je predsa mŕtvy Jirka Luňák

Reagovat
Aldeano

Enrique Celta

Reagovat
smazaný uživatel

Martino

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

"právě o přihrávání je fotbal"

Reagovat
smazaný uživatel

to je demencia proste

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně!

Reagovat
smazaný uživatel

Ja to nechápem čo to všetci trepú. Futbal je o GÓLOCH. Bodka.

Reagovat
smazaný uživatel

a o čem prosím tě je ? Dávání gólů ? O střelách ? Jenže je tam 10 lidí a musejí se nějak na dostřel dostat takže JO, fotbal je defacto o přihrávání si...Ten tým, kterej si nejlíp přihrává (ať už po zemi, nebo vzduchem), má nejlepší přihrávače a kombinace přihrávek (i centr je přihrávka), bude logicky nejlepší...Můžeš mít v týmu super střelce, kterej vždycky trefí to co chce, ale bez dobrýho prokombinování se k brance (přihrávkama) ti bude prd platnej....Samozřejmě není jen o tom, ale souhlasim že je to to nejdůležitější. Pak s tím spojený myšlení a chytrost hráčů (pro přihrávky), zpracování přihrávek atd.... Popřeš to snad ?

Reagovat
Aldeano

"na dostřel dostat" Na dostřel za brankovou čáru?

Reagovat
smazaný uživatel

ne, jakejkoliv...Ale prosim, jestli myslíš že střílet z 30 metrů na brankaře je efektivní...Jinak asi narážíš na styl Barcelony, že to chce dovést až do kuchyně, což je tvoje nelibost, mě se jejich hra líbí a mam rád kombinační fotbal, řvěte si tu klidně o házený, je mi to fuk, tak se na to nekoukejte - vaše věc.

Reagovat
Aldeano

Já se chci koukat na fotbal. Takže se běž ty koukat na házenou Filip jícha

Reagovat
smazaný uživatel

nikdo tě na to koukat nenutí . Mě se taky nelíbí styl většiny českejch týmů a jejich bezduchý nakopávání - tak na to prostě nekoukám, a je to

Reagovat
Aldeano

Já prostě jen nechápu, jak se nějaký házenkářský tým dostal do mého oblíbeného sportu

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně jak ty říkáš, že hrajou házenou a defacto nezáživnej fotbal, vysvětli mi, proč maj za sezonu 115 gólů, tedy nejvíc ze všech ? navíc jsem psal, hrajou obléhací taktiku proto PROTOŽE soupeř (a dělal to i pitomej Real !!!) je v deseti zalezlej ve vápně !!!! Zjistili, že to na Barcelonu platí, vyčkávat zalezlí v obraně na brejky ! Jen pár týmů se odvážilo s nima hrát otevřenej fotbal a nebo byli aktivní v napadání, a pak s tim Barcelona měla velký problémy (beru zápasy předtím, než Villanova šel na léčení a seděl tam Roura + se zranil Messi a LM šla do kytek)....Bayern z nich neměl nahnáno, navíc měl větší kvalitu týmovou a zaslouženě je přejel.

Reagovat
Aldeano

Taky bych mohl chtí vysvětlit, proč sezónu předtím dal Real 121 gólů, ale to je prostě dar, rekord, neskutečná práce sympatického týmu a nejlepšího hráče světa. Takže to vlastně vysvětlit ani nepotřebuji....

Reagovat
smazaný uživatel

noa ? to je ale irelevantní k tomu, na co jsem to vztahoval já. Tu sezonu byl Real neskutečnej válec a fakt mě bavil mimochodem. A hádat se s tebou na to, kdo je nejlepším nebudu, to už mě tady vážně nebaví, ale respektuju tvůj názor, ikdyž je špatný

Reagovat
Aldeano

Nejdůležitější je, že jsme se shodli, že je Real válec

Reagovat
smazaný uživatel

Může bejt, přesto je Barcelona lepší (a prosím, nehodnoť poslední zápasy, ale tak/dvě tři sezony)

Reagovat
smazaný uživatel

no ked urcujes obdobie, za ktore sa ma porovnavat tak z toho vzdy vyjdes ako vitaz ... to sa potom vyhrava s pravidlami, ktore das, ze ano :)

Reagovat
smazaný uživatel

proboha co je na tom špatnýho ? :D vy chcete jako vycházet z jedný sezony a ze tří posledních duelů, když jich lze porovnat více jak 10 ? Není objektivnější dlouhodobější srovnání ? A pak, srovnání který má smysl, tj. týmy za Guardioly vs Mourinha - hráči vesměs stejní, styl taky, takže bilance a následný určení vítěze je nasnadě.

Reagovat
TheAdy

a ty si debil. konec,

Reagovat
smazaný uživatel

super argument, vážně

Reagovat
jakubbosak

ty jsi debil....

Reagovat
smazaný uživatel

okej, tak za posledne dve sezony pocnuc superpoharom v auguste 2011 dodnes je to 12 zapasov, 4 remizy, 4 prehry a 4 vyhry pre kazdeho .... posunieme to teda o dalsiu sezonu neskor aby si mal pravdu ?

Reagovat
smazaný uživatel

tak vidíš, nic neřešící, v tom případě je docela na místě to posunout, nemyslíš ? A nemyslíš, že by i bylo na místě to brát za éry Guardioly a Mourinha ? Což je od 2009.

Reagovat
smazaný uživatel

takze najprv som si mohol vybrat dve alebo tri sezony na porovnavanie lebo Barcelona je takto urcite lepsia, teraz nemam ani na vyber a hned sme to posunuli na posledne styri roky ? aha tak okej barcelona je vo vzajomnych zapasoch za posledne styri roky lepsia ..... dufam ze po buducej sezone sa toto obdobie posunie na poslednych 5 rokov aby to statisticky sedelo

Reagovat
smazaný uživatel

a nemyslim, ze statistika za posledne dve sezony je nic neriesiaca a za posledne tri sezony je to 5-6-6 zo strany Realu, to len k tvojim prvotnym "pravidlam" ... mozeme to zhrnut tak, ze Barcelona je stale lepsia, ale na grafe je Real bykom a Barcelona medvedom takze je len otazka casu kedy sa statistiky otocia, ak sa nic vyrazne nestane

Reagovat
smazaný uživatel

když jsou tak vyrovnané, pak se to dá určit jednoduše tím, kdo měl větší týmové úspěchy. A tam Barcelona Real jasně převálcovala...A nevím proč ti vadí, že to je z dlouhodobějšího hlediska, tobě příjde směrodatný to hodnotit jen za jednu sezonu ??? Já jsem říkal, že je od věci to hodnotit od r.2009 kdy na lavičce byl Guardiola a Mourinho a struktura týmu byla po ta léta víceméně neměnná.

Reagovat
smazaný uživatel

*týmů...Obou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
GjøvikFF

Jo, ale když se to dostane do takovýho extrému, až máš pocit, že ti hráči dostávají pokutu za to, když vystřelí z dálky, tak se na to prostě nehodí dívat.

Reagovat
smazaný uživatel

tak ano, souhlasim s tim že mě někdy až irituje, jak málo to zkouší z dálky a když už, tak strašně nepřesně, což na takový techniky nechápu..Ale přesto to neni až takový, že bych se byl přestal na jejich hru koukal. A když si tu lidi stěžujou na styl házený, ono...kdyby soupeři nedělali obranej blok jako na házenou, tak by ani útočící Barcelona nepraktikovala obléhací taktiku, tak jako co....Chelsea ukázala světu, jak se to může nechutně udělat...Když Barca hrála otevřenej fotbal s někým, byl to parádní fočus plnej šancí a gólů.

Reagovat
GjøvikFF

Já z těch milionů přihrávek na půlce prostě šílím a nevydržím se na to dívat, ale uznávám, že ten styl je obrovsky náročnej na souhru, techniku, dokonalost, tohle by se jinde hrát nemohlo. Já mám raději tempo, souboje, dlouhý pasy, střely, když se pořád něco děje, ale tak každej máme svý, v klidu.

Reagovat
smazaný uživatel

někdy to až přehání no...Třeba poslední dobou Xavi, když si to vyměňuje s někým na 5 metrů, ale s tím, že soupeř není v okolí ani těch 15ti metrů....Nicméně takhle nehráli, když museli jít dopředu. Chápu to, když třeba vedou už 4:0 v poločase proti nějakýmu týmu z druhý půlky tabulky, co ale ani neforčekuje....vezmi si jak se chová Barca když má nějakej soupeř míč a začne kombinovat - vyvine neuvěřitelnej tlak na míč a dokonalej pressing - tak ať takhle pressujou i jiní ! Je to jen na nich, jakou maj technickou a fyzickou výbavu potřebnou pro ten pressing, jen jejich věc...Takže asi tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja myslím, že vše už bylo řečeno. Ale co ještě mi chybí? Tým, co neběhá a netlačí se dopředu, když se nedaří. Hra je nudná a nepřelévá se. Nutí většinu soupeřů hrát obranu a čistě jen na breaky. Vymazává význam slova "roh" ze slovníku fotbalu= nakopávaný out.

Reagovat
smazaný uživatel

To je zvratenost, futbal bol , je a vzdy bude v prvom rade o goloch . Howgh

Reagovat
smazaný uživatel

opakuji, v důsledku ano, fakticky ne. Je to míněno tím jakože fotbal=dění na hřišti.

Reagovat
FC Porto FC

luxusní košile

Reagovat
Aldeano

A skvělé je, že když si ji vezmeš, nikdo nepozná komu fandíš...

Reagovat
spider_8

Přesně, ten znak AS to skvěle maskuje

Reagovat
smazaný uživatel

logo tam nevidis?

Reagovat
smazaný uživatel

To je triko s límečkem .

Reagovat
smazaný uživatel

kol of djuty: blek koks

Reagovat
smazaný uživatel

akurát keď robil z Celty katalánske Getafe si ho FCB zobere naspäť?

Reagovat
smazaný uživatel

Nebo taky Safet Sušić

Reagovat
smazaný uživatel

a čo taký Jirka Luňák?

Reagovat
smazaný uživatel

Prosím at je to Enrique

Reagovat
smazaný uživatel

To je ten Enrique, ktorého AS Rím vypadol so Slovanom?

Reagovat
Aldeano

"Jeho první angažmá v roli hlavního prvoligového kouče však nedopadlo dobře. AS Řím pod jeho vedením skončil v předminulé sezoně až na sedmém místě Serie A, navíc vypadl z Evropské ligy se Slovanem Bratislava." Ne, to není on

Reagovat
smazaný uživatel

asi by som mal začať čítať články.

Reagovat
Aldeano

Tohle byl můj první celý přečtený a stojí to za to. A taky už potom alepoň vím, o čem je diskuze, takže doporučuji

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, presne ten, co v odvete stiahol Tottiho a dal tam (dalsieho) dorastenca

Reagovat
smazaný uživatel

Hádam sa už poučil

Reagovat
smazaný uživatel

Enrique v Rime maju len tie najlepsie spomienky...

Reagovat
smazaný uživatel

Enrique by nemal problém zapadnúť do rozbehnutého vlaku Barca, no či má na to viesť také hviezdy je otázne. Ja tipujem, že to bude on, veľa času nie je. Nič proti Titovi no mal odstúpiť skôr a liečiť sa. Držím mu palce.

Reagovat
smazaný uživatel

Ono je uplne jedno kto ich bude trenovat. Vsetko to je momentalne o hracoch. Guardiola tiez neni daky extra trener a predsa tam mal uspechy. Vilanova je uplny trtko a vyhral titul

Reagovat
danko10

To sme videli, keď to viedol Roura...

Reagovat
smazaný uživatel

Na té fotce vypadá jak postižený

Reagovat
Aldeano

Od roku 1996 to sním jde z kopce...

Reagovat
Aldeano

*s ním

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

proč postižený? spíš jako klíště

Reagovat
smazaný uživatel

Luise!!!

Reagovat
Filip12

Éra Realu začíná

Reagovat
smazaný uživatel

Jako fanoušek La Ligy si přeji do Barcy Martinoa a jako fanda Realu si přeju spíš Enriqueho

Reagovat
patas92

Martinoa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
GjøvikFF

Jako hráče jsem ho měl hodně rád, jeho generace si zasloužila titul, tehdy byl španělskej fotbal pro nezaujatýho diváka parádní podívaná, jako trenér mě v Římě určitě nepřesvědčil, tam prostě nepatřil, ale zase ví, co chce hrát a drží se toho.

Reagovat
smazaný uživatel

nejradši bych viděl De Boera...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Messiho soused a Xaviho strýc. Kdo je víc?

Reagovat
Kily

no pokud půjdeme po téhle stopě, tak mohou být v Barceloně maximálně nadšení z toho, že za ně nehraje Agüero

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Alons0

Jednoznačně Martin Pulpit.

Reagovat
Manik...

Enrique

Reagovat
Fernando_Torres

V Celtě z něho budou mít asi radost jestli to bude on, překopeš mančaft podle sebe a odejdeš ještě před prvnim zápasem, troufnu si říct, že by to Celtu stálo sestup...

Reagovat
DreamTeam

a nebo jim to zachrani nesestup :D

Reagovat
blaugrana

Skôr si prajem toho Martina. Myslím si, že by mal väčší rešpekt a je skúsenejší.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Snad ne Enrique, to by dopadlo

Reagovat
Mercury

Blíží se éra Tata bojs! :)

Reagovat
smazaný uživatel

Martino

Luis Enrique

Reagovat
Hristo Stoichkov

Koho sis predstavoval?

Reagovat
smazaný uživatel

Napriklad Hiddinka ?

Reagovat
Filipow

Já stejně chci de Boera, nebo Guardiolu. Jiného trenéra ne.

Reagovat
smazaný uživatel

vypadá jak George Michael

Reagovat
vacin

Fotbal je prostě o přihrávání

http://www.youtube.com/watch?v=9TL5vPlBVYA

Reagovat
smazaný uživatel

a ikdyž šlo o simpsony, proč ti červení nepressovali ? ,) já už to tu psal vejš....Navíc Američani a fotbal, o něm vědí hovno a jen ať si jsou vycákaný z jejich oblíbenejch a věčně přerušovanejch sportů jejich věc, jejich kultura... jejich smůla.

Reagovat
vacin

Reagovat
Aldeano

Reagovat
domingo

Je to parodie na zapas mezi Nemeckem a Rakouskem z MS 1982 (tusim).

Reagovat
smazaný uživatel

jakože tam oba týmy hrály na plichtu ve skupině, aby postoupily, tak si to tam takhle šouraly ?

Reagovat
vacin

Ne Rakušáci si nechali dát hned ze začátku gól a pak hráli tohle a ostrouhalo Alžírsko. Je to považovaný za jeden z nejskandálnějších zápasů MS v historii.

Reagovat
vacin

Ty jo tak to mě nenapadlo, ale je pravda, že na něco to parodie určitě být musela, když jsou to Simpsonovi, ale za takovej postřeh

Reagovat
celeb

MARCA: Andoni Zubizerreta and Raúl Sanllehí are flying to Buenos Aires tonight to meet with the former coach of Newell's Old Boys in an attempt to agree a deal as soon as possible.

Reagovat
smazaný uživatel

A co takovy Straka? Barca jej vykoupi z Pribrami, da klukum pred zapasem tataracek, pak bude potreba trosku stesticka a ono to nejak pude :o)

Reagovat
madridcan
Reagovat
blaugrana

Hm. Som zvedavý, či pozmení aj realizačný tím.

Reagovat
celeb

TITO -> TATA !

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Panečku, to bude komedie

Reagovat
santini

ako fanúšik Celty želám Luisovi veľa šťastia v Barcelone... nejak mám stále pocit, že on nám šťastie neprinesie

Reagovat
Hristo Stoichkov

Martina skoro neznam (rukopis jeho muzstev je ale pry vyborny), ale Lucho by byl slabota. Skoda, ze se vedeni probudilo tak pozde.

Reagovat
Pinturicchio

Enrique , ... snad by se mu z Barcelony povedlo udělat stejný válec jako z AS.

Reagovat
madridcan

nie on

Reagovat
Pinturicchio

Ten Martin by byl ještě větší pecka?

Reagovat
Pinturicchio

o

Reagovat
madridcan

Martin uz tam je Nepoznam ho.

Reagovat
Pinturicchio

A taak.

Reagovat
blaugrana

Toto je už slušná tragédia.

Reagovat
Pinturicchio

?

Reagovat
Pinturicchio

Bez odpovědi, no, dalo se čekat, barcelonský styl.

Reagovat
miky10

Wtf, a jakou odpověď bys jako na něco takovýho čekal, nebo chtěl?

Reagovat
Pinturicchio

Stačilo, aby mi potvrdil, že jen brečí.

Reagovat
celeb

typicky juventin. Napise blbost a potom este 5x okolo toho vykrikuje.

Reagovat
smazaný uživatel

supr, Martino

Reagovat
madridcan

Inak Luis Enrique vyzera na tej fotke ako Roko http://i1.ytimg.com/vi/nwYQ306u-Ek/maxresdefault.jpg

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro Roberta Manciniho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Keho?

Reagovat
smazaný uživatel

Jako fanoušek Barcy nevím co od Martina čekat. Pro mě neznámý trenér, přál jsem si Franka de Boera. Ten Martino mi přijde takový průměrák jako Antič apod. co již Barcu trénoval, ale snad se pletu ...

Reagovat
smazaný uživatel

aspoň je to prověřený trenér a ne nějaký asistent jako Vilanova a Roura, nebo Enrique, který vyhořel jak papírek...já jsem spokojený, navíc je to Argentinec

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidíme no. Každopádně mám hodně rozporuplné pocity

Reagovat
smazaný uživatel

"právě o přihrávání je fotbal"

Reagovat
smazaný uživatel

taky sem si vždycky myslel,že je o tom, kdo dá víc gólů

Reagovat
smazaný uživatel

ve výsledku ano, ale z valný většiny se na hřišti odehrávají přihrávky...Ať už v potencionálním stádiu (řešení hráče komu nahrát, nabíhající hráči bez míče) nebo aktivnim. Centry = přihrávky. Já furt nevim o co vám jde, jste tak nedomýšliví, že ten zcela pravdivej výrok nepochopíte ???

Reagovat
stas87

jedine co som sa docital o martinovi bolo ze organizoval pre spoluhracov grilovacky v tenerife

dufam ze real dotiahne styl bayernu/bvb/nemecka do takej dokonalosti ze barcelona nebude mat sancu

Reagovat
smazaný uživatel

no prý mají z Realu odejít lopaty jako Coentrao, takže bohužel mají šanci

Reagovat
stas87

cize plati rovnica ze real je coraz silnejsi a barcelona zacina byt slabsia? dufam ze to slubuje peknu sezonu ktora nebude rozhodnuta uz niekedy v decembri

Reagovat
Infi

řekl bych, že se to vše bude odvíjet od toho, co příjde za stopera

Reagovat
smazaný uživatel

Kromě toho, že se narodil v Rosariu, tak je odchovancem Newell's Old Boys, kde hrál v prvním mužstvu 11 let a jej i trénoval. Navíc Messi je fanda Newell's Old Boys.

Reagovat
smazaný uživatel

To to rovnou může vést Hobit. Uplně to vidím, jak mu ta podržtaška poleze na ruku.

Reagovat
smazaný uživatel

nebo na nohu

Reagovat
smazaný uživatel

Barca de do háje

Reagovat
smazaný uživatel

tika-taka, tiki-taka...pocujete to?

prave odzvana umieracik vsetkym uspechom Barcelony.

Reagovat
CHONG

Neříkal náhodou ten slizký had Rosell, že jméno nového trenéra oznámí až po víkendu z toho důvodu, že je momentálně vázán v jiném klubu?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

chudak Hiddink to pochopil po svojom

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vacin

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Fairplay

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
smazaný uživatel

pro Barcelonu velmi dobrá volba, to co letos předvedl v primeře mělo velkou váhu..

Reagovat
-Carles-

takýto šok som teda po dovolenke nečakal, Tita mi je ľúto ale s novým trénerom príde aj potrebný impulz. Martino je veľká neznáma ale referencie má dobré, teraz už len doriešiť stopéra + by to chcelo nejakú klasickú 9 a hor sa novu sezónu

Reagovat
Kenneth

Jaký potřebný impulz. Ty mluvíš jako by u vás Tito byl 10 let...

Reagovat
Infi

tak Tito byl chvílema jen autopilot Pepa, takže se o novém impulsu mluvit v pohodě dá

Reagovat
kiwwi

tak uz sa moze Barca vyjadrit k Cescovi ked uz maju noveho trenera

Reagovat
blaugrana

Načo by vám bol Cesc, keď máte Cleverlyho? Keby ostal Alcantara, tak by ste mali väčšiu šancu, takto je takmer nulová.

Reagovat
Kenneth

Jste si měli Thiaga nechat a střelit Cesca.

Reagovat
blaugrana

Barca chcela, on nie.

Reagovat
Kenneth

On chtěl minuty a ty mu bere Cesc.

Reagovat
blaugrana

Hrával viac ako hral v jeho veku Iniesta. Lenže to už je teraz fuk. Dostal čo chcel a ide sa ďalej.

Reagovat
2miguel1

Barca nový tréner

Real nový tréner

Chelsea nový tréner

Manutd nový tréner

Mancity nový tréner

Bayern nový tréner

Porto nový tréner

PSG nový tréner

Neapol nový tréner

are you fucking kidding me?

Reagovat
smazaný uživatel

Inter

Roma

Fenerbahce

Beşiktaş

PSV

....

Reagovat
smazaný uživatel

Trnava nový trenér ... to už nemůže být náhoda

Reagovat
smazaný uživatel

Lol, ale na první pohled dirigent

Reagovat
smazaný uživatel

pochybuju že by se na to nepřišlo dřív...To jako že má všechny doklady, s kterými podepisuje smlouvy, falešný ??? Pochybuju....

Reagovat
blaugrana

Reagovat
smazaný uživatel

Pekny.

Reagovat
madridcan

Uz sa tesim ako ho pokrstime piatimi golmi za polcas

Reagovat
-Kopy-

musel si to zase zkazit

Reagovat
indy

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Preco hra Trofeo TIM namiesto Interu Sassuolo?

Reagovat
Inter Eterno Amore

zmena je život .. asi sa to interu nehodilo do koncepcie ináč ani neviem vlastne prečo

Reagovat
Inter Eterno Amore

ja si pamätám len ako keď trénoval Guaranis ako ubetónovali postup na Copa America proti Brazílii bez strely na bránu

a potom ešte ako skoro vyradili Španielov na MS 2010 .. tam stačila tá penalta a mohli postúpiť .. bolo mi ich veľmi ľúto

Reagovat
smazaný uživatel

tak podle plátku Sport.cz prej Barcelona plní Messiho přání.......Přičemž todle tvrzení i název článku podpírá tím, že Messi prohlásil toto: " e to výborný trenér, líbí se mi jeho metody. S Newell's dosáhl na titul, navíc hráli zajímavý fotbal. Je to kouč, který má respekt" ...vážně super novinařina ....

Reagovat
smazaný uživatel

citace jednoho přispívajícího tam: ".. ale k tématu... ubrečený messi se bojí že by mu neymar přebral místo v sestavě... tak se přimluvil za trenéra který mu ho nechá... jako protislužbu..." OMG to jsou vážně lidi tak tupí ????? Tyvole....

Reagovat
Chazy

NFL FANTASY 2013

Yahoo už spustila letošní fantasy, je sice hodně brzo, ale aspoň bude čas posbírat všechny a nebudu to pak muset řešit na poslední chvíli. Předem žádám všechny zainteresovaný, aby si to pročetli a do diskuze napsali jen to, co napsat maj, článek pro diskuze je tam zvlášť zmíněnej. Nezainteresovaný žádám, aby mi tam nic nečmárali, protože by mi tím zbytečně škodili.

http://www.eurofotbal.cz/clanky/rozhodci-nfl-pokutovan-za-kravatu-42774/?nocount=1

Reagovat
smazaný uživatel

pozeram ze ti aristokrati anglicki sa idu cely den posrat s tym babatkom

Reagovat
smazaný uživatel

Len jedno k tomu, teda ani nie tak ku trénerovi ale ku Messimu. Hráč nikdy nemôžem byť nad klub, ale poslednú dobu sa mi zdá, že Messi si neuvedomuje, že všetko má svoje medze a začína sa stavať nad klub. Nikdy to ku ničomu dobrému nevedie. Ale inak čo som čítal referencie, tak tréner to vyzerá byť dobrý :)

Reagovat
smazaný uživatel

z čeho čerpáš, smím-li se zeptat ?? Že nějaký novináři daj titulek "Messi si vybral svého trenéra" ? Nebo kde ? Kde bereš třeba taky informace, že tehdy se Messi nesnes s Ibrahimovicem nebo později s Villou ? Prostý spekulace ! Ibra se nesnesl s Guardiolou co já vim a to s Villou se začlo říkat od tý doby, co v jednom pitomym zápase v jedný pitomý situaci Messi, a nutno podotknout k tý situaci zcela oprávněně, sjel Villu na hřišti, že mohl nahrávat, ale sobčil....A teď, protože Messi řekl že je to dobrý trenér a vyznává dobrou taktiku a má respekt + že je taky s Rosaria v Argentině jako Messi a proto z toho média udělají to, že si ho vlastně dotáhnul sám Messi.....Vážně jseš tak hloupej ??

Reagovat
smazaný uživatel

a BTW (!!) ikdyby tadle kravina, že ho přijali výhradně proto, že si ho přál Messi, byla z části pravda v tom, že se Rossel sešel s Messim a ptal se ho, jakej má na něj názor, jakožto dlouhodobě nejlepšího hráče Barcelony a vlastně i zbytku fotbalovýho světa, navíc ho Messi už zná, protože za NOB hrával, co by na tom bylo špatnýho ??? Furt na něj vytahujete jen samý hovna...sorry, ale je to tak. A hodně za to můžou taky nekorektní novináři, co napíšou takovej článek, aby byl pobuřující a hodně se četl....OMG

Reagovat
smazaný uživatel

Nevysvetľuj si to nijak zle aj keď ma trochu zaskočilo, že si sa tak obul do mňa. Ja zastávam konštruktívnu debatu to na úvod. Prepáč, ale dnes som dosť unavený tak sa budem snažiť len krátko reagovať (ale kľudne si môžeme o to podebatovať zajtra alebo inokedy, chodím sem celkom pravidelne, ale prispievam menej) . Tak čerpám len z toho čo mi ponúknu médiá. Teda snažím sa čítať aj svetové ale nemám takú angličtinu, ale s tou si vystačím na takéto články. Ja som ho ani neodsúdil ani nič podobné. Len z toho čo sa okolo deje mi to tak prišlo. Možno som sa aj ja nechal uniesť ale taký som asi človek. Ty ani ja nevidíme čo sa tam deje, takže všetko čo napíšeme budú špekulácie.

Ja na neho nevyťahuje nič :D Osobne ho rešpektujem ako hráča, ale to je všetko. Je fakt super futbalista, ale môj osobný názor je, že si ho neviem predstaviť inde ako v Barce. Možno to bude znieť tvrdo, ale podľa mňa by v inom týme tak nevynikal a to už z rôznych dôvodov.

Ako som písal vyššie, kľudne podebatujme ale inokedy. Ak si fanda Bary resp. Messiho, tak som nechcel uraziť jedno ani druhé. Len som napísal názor ako to vidím. Ak sa ťa to dotklo tak prepáč. Nemám záujem aby som sa tu hádal, ale rozumne a príjemne konverzoval :) A čo sa týka novinárov ..tak to je kapitola sama o sebe D: to by nestačil ani ďalší eurofotbal :D Maj sa

Reagovat
smazaný uživatel

dobře, omlouvám se že jsem tak vyjel..myslel jsem totiž, že jsi jeden z mnoha tady, co na Messiho házej každou kravinu jen proto, protože ho nenávidí za to jak je dobrej a že je lepší než jejich modly (Ronaldo fans většinou).. Jenže v oněch článcích bylo taky zmíněno, že Messi v podstatě jen konstatoval, že je to dobrej trenér a nějakej pitomec "redaktor" hned začne fabulovat, že si ho Messi vyprosil...Víš, já ho sleduju opravdu dlouho a podrobně, jeho vyjádření (vůbec si nemyslim, že je to hloupej člověk), jeho angažování se ve svojí organizaci Leo Messi Fundation, jeho komentáře k různým věcem atd. Že je to osobnostně introvert a neni zrovna sebejistej v proslovu (viz jeho víc než zakřiknutý výstupy po výhrách na zlatym balonu), ale tim se přeci nedá hodnotit jeho inteligence...A vůbec, ikdyby to nebyl einstein, on baví svět fotbalem a jako hráč je nejchytřejší co jsem kdy v životě viděl (což mnohým fotbalistům chybí absolutně, byť jen jakákoliv chytrost ve hře), nedělá skandáli a navíc se angažuje v charitě, to mi bohatě stačí.

Můj argument pro jeho prosazení/neprosazení se v jinejch ligách je následující - v předminulé sezoně, kdy nastřílel přes 60 gólů, byl králem střelců LM + kopu dalších golů, mu bylo přihráno Iniestou nebo Xavim celkem asi 15x (to pro ty zaryté diskutéry s větou "bez Xaviho a Iniesty za zadkem by byl nic") ..samozřejmě tam taky tvoří hru před těmi góly a nemusí mít zásluhu na tom jenom přihrávkou, ale já sleduju každej zápas Barcelony a vidim, že minimálně 50% gólů si Messi předpřipraví prostě sám, ať už že dá 3 protihráče, nebo že si s někým narazí a nasprintuje si pro ten naraženej míč (že snadné ? Tak proč to nedělá Alexis nebo Villa taky a s takovou efektivitou...). A druhej argument je jeho počínání si v LM s anglickými mužstvy například, když už vezmeme v úvahu anglii vs španělsko co se lig týče (taky věčná argumentace proti Messim je, že by v Anglii byl poloviční)...Co tak pamatuju, naposled dělal vítr v Chelsea minulej rok a neni to tak dávno co bylo v podstatě v jeho režii finále ve Wambley proti ManU....Pak taky když se podívá člověk na top španělský hráče, co šli do PL poměrně nedávno jako Silva nebo Mata (v PD si s nima Messi utíral zadnici když hrála Barca s Valencií), ztratili se tam nějak ? Myslim si že těžko, navíc v uplynulých sezonách nejlepší hráči svých týmů a klíčoví a Messi je ještě o parník kvalitativně před nima...No to je asi tak všechno a jeste jednou promin že jsem ti řekl že jsi hlupák, taky rád diskutuju argumentama...Ahoj

Reagovat
smazaný uživatel

Konec barcelonské nadvlády :) Hurá....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ved oni ani trenera nepotrebuju...

Reagovat
C0br

Koukám, že Messi už to tam má pod palcem komplet. On by vyřešil i to zadlužení, kdyby ho k tomu Rosell pustil

Reagovat
smazaný uživatel

Hm..takze ligu mne Barca podle me jistou..vse tomu jen nasvedcuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Real nemit sanci !

Reagovat
smazaný uživatel

Jak ty to vedet?

Reagovat
smazaný uživatel

Velký risk. Může to být trefa do černýho, ale taky další fail. Popravdě Sandra vůbec nechápu. Zrovna v době, kdy se mu stolička šéfa docela rozkývala, bych čekal, že šáhne po nějaké známé firmě. Na jednu stranu to ukazuje, že má koule. Na stranu druhou mu to může srazit vaz.

Co se Martina týče, musím soudit jen dle infa v médiích. Prý se identivikoval s barcelonským fotbalem (to já taky a na místo kouče Barci se necpu ...). Prý je to obdivovatel Guardioly (to já taky a na místo kouče Barci se necpu ...). Prý hraje pěkný útočný fotbal s důrazem na držení míče (výborně). Prý je to pokračovatel práce Bielsy (v tom případě netuším, proč jsme si nevzali na lavku rovnou Bielsu ...). Vlastně jsem na něj (a to i na Marce) nečetl žádné špatné zprávy, což by mělo být pozitivní.

V součtu bych volil jinak, ale třeba naplní ty pozitivní ohlasy a budeme ho oslavovat. Snad.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě jednu věc - už jsem to tu psal, ale zrovna v době, kdy se nám blíží mílovými kroky blíží sezona Sandro novému kouči ukrojil 4 dny, které ten mohl využít na rozkoukávání se v klubu. Stojím si za tím (a tím víc, že nový kouč není nikdo z barcelonského lůna), že měl být nový kouč jmenován a začít pracovat hned v sobotu, maximálně v neděli.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě jednu věc si neodpustím neříct. To, že to s Titem dopadlo, jak to dopadlo, se čekat dalo. Jen naprostý optimista mohl věřit, že není riziko návratu rakoviny, kterou už dvakrát měl. A my jsme se měli dle toho zařídit. Takhle nám utekl Pelle do Anglie. Mama mía ...

Reagovat
blaugrana

Nj, lenže keby Barca Tita vyhodila, tak by sa tu zleteli moralizátori, že čo sme to za klub, že vyhadzujeme trénera v takom stave, v akom Tito je.

Reagovat
smazaný uživatel

Predpokladam, ze novy zdravotni komplikace prisly zase z nenadani trosku, asi nebyl plan menit trenera, kdyz byli evidentne s Titem spokojeni. Takze jeho vyhazov tzv "prevenčněL by vazne dost rana pod pas byla.

Reagovat
smazaný uživatel

Bielsa by vám to tam pěkně rozesral. Spíš bych se poohlédl po nějaké známé firmě, která dokáže být konzervativní...

Reagovat
smazaný uživatel

Vanderlei Luxemburgo hadr

Reagovat
Stiksxx

Messi si pojistil svou pozici, kdyby ho náhodou chtěl Neymar vyštípat.

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelona by se měla přejmenovat na "Jak si Messi usere"

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blaugrana

Vyhľadaj lekársku pomoc. Tvoja paranoja už prekročila všetky hranice. A rovno zober aj kolegu Pintu bla bla.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Messi, viac než klub

Reagovat
blaugrana

Už sa máme začať smiať?

Reagovat
smazaný uživatel

ty si mykáš?

Reagovat
DreamTeam

Vzdyt je to nakonec jedno nee ?

Reagovat
DreamTeam

Vzdyt je to nakonec jedno nee ?

Reagovat
suldik

200. pre Real - majstra Španielska 2013/2014

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
misinho7

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
blaugrana
Reagovat
madridcan

Na titulke nasho dennika Šport dneska- ŠOK, Barcelona zrusila zapas v Polsku! A clanok na jednu celu stranu, ze ci sa jedna o ludskost alebo aroganciu. Riesi sa tam, ze 127 televizii ci ako malo zaujem o tento zapas a co teraz s ludmi, co si zaplatili vstupenky, hotely, cestu na zapas v Polsku?

Reagovat
Kily

30.7.

Reagovat
smazaný uživatel

k čomu dopseli?

Reagovat
madridcan

Teraz tu mam na nohach Šport. Zle som vyssie napisal- Zaujem bol v 130 krajinach sveta! (ten vykricnik tam je tiez ) Vstuepnky v hodnote od 95 do 1000 zlotych(25 do 250 eur), boli neraz tou mensou investiciou. V poslednych dvoch-troch tyzdnoch prinasali media v Polsku kazdy den spravy o tom, aka Barcelona sa predstavi v Gdansku, kolko jej pobyt bude stat, kedy prileti, kedy odleti, co chce mat v kabine. Barcelone ma ist 1,5 miliona eur za zapas. Polski organizatori vraj najprv dohodli Barcu az tak supera. A Gdansk bol najviac ustretovy zo vsetkych(Lech, Wisla, Legia). Gdansk si kvoli tomu zapasu posuvala uvodny zapas s Bielsko Biela.

No a ze komu nebude vyhovovat termin, tak ten jednoducho vrati vstupenky. Kompenzacia ma byt taka, ze Barcelona chce prist v najsilnejsom zlozeni 30-31.7. Lebo keby sa odohral ten zapas v den, ked sa mal odohrat, nebol by tam Xavi, Iniesta, Neymar...

No a niektori sa vraj flipuju, ze Gdansk vyhrala 3:0, lebo hostia nepricestovali, ale napriklad byvaly brankar a teraz poslanec Tomaszewski sa vyjadil, ze Barca z nich urobila blaznov. Ze na jednej strane sympatizuje s hracmi, ze sa postavili za trenera, ale na strane druhej to nie je profesionalny pristup. Ak by si niekto z hracov zlomil nohu, ze ci by sa tiez necestovalo a nepaci sa mu ako sa Barca k tomu postavila v style ,,Poliaci, Lechia, sorry, nikam necestujeme".

Reagovat
blaugrana

Ty vole.

Reagovat
alcantara

Dlhodoby vysmech z ich strany, pritom by to mala byt vlajkova lod nasejs portovej zurnalistiky. To je ten Tvoj probarcelonsky dennik....

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele