Básníci tituly nevyhrávají, řekl Mourinho po triumfu v EL

25.05.2017, 10:59
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (247)

Přidat komentář
Miguel19

Básník = Wenger?

Reagovat
Kang & Kodos

Pulpit

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
h8_sfatto

Básník = Wenger, Pohádkář = Mourinho

Reagovat
smazaný uživatel

Omyl EuroFotbalu = h8_sfatto

Reagovat
h8_sfatto

sfatto = omyl

Reagovat
Bakary3

"Splnili jsme úkol a jsme zpátky v Lize mistrů. Preferujeme postup touto cestou, než skončit čtvrtí, třetí či druzí v Premier League."

Ježiš ten lže až tiskne... OK, zvládli to a ta sezona se tedy dá hodnotit jako úspěšná, neříkám nic.

Ale určitě se chtěli kvalifikovat už z ligy, začali to flákat kolem třicátýho kola, kdy viděl, že to nedaj a bude lepší se zaměřit na EL...

A to, co v lize předvedli s tím směšným počtem nastřílenejch golů je ostuda.

Tohle Mourinha vyjádření je čirej alibismus, v lize to podělal, to nikomu nevymluví, snad ani jeho nejzarytějším fanouškům...

Reagovat
smazaný uživatel

škoda sa rozčulovať nad takým kokotom

Reagovat
spider_8

Však je logický, že chce mít radši LM + trofej, než jen samotnou LM. Takhle to vyjádření bylo myšlené.

Reagovat
Franck

upřímně, zní to logicky....ač je to fakt alibismus a EL je soutěž pro chudé a neúspěšné

Reagovat
Beči

Reagovat
technecium

Reagovat
Josifek

Jooo jooo, taky jsem se smál, mohli být klidně druzí a k tomu jako bonus si dát s vědomím většího klídku ještě finále EL...on prostě místy ztrácí soudnost musí vymýšlet ty svoje melodramatický báchorky

Reagovat
smazaný uživatel

mohli být klidně druzí Pozri si ešte raz tabuľko PL

Reagovat
Josifek

Já to takhle nemyslel, jako že by k tomu měli blízko, ale jako že by to teda měli lepší být druzí, třetí či čtvrtí a k tomu vyhrát EL, když už tam Mourinho vypráví báchorky o tom, že preferují tento postup do LM přes vítězství EL před postupem z těchto míst z ligy..

Reagovat
smazaný uživatel

To určitě ne 54 Golů po 38kolech 2zí určitě ne

Reagovat
Ondiis

2zí

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to Mou... Ta jeho hra a silacké řeči to je děs... 54golů v lize je doopravdy směšné. Navíc včera byla hra Ajaxu mnohem hezčí než od MU.. Ale zase ten Portugalčik ma pravdu.. Vyhral EL. je v LM. nejde mu nadavat za to co udělal ale za to co mele.

Můj odhad příštím roce končí. i Pogba

Reagovat
r.mrazik

coze s tim pogbou??

Reagovat
smazaný uživatel

Pogba... nejlepsi hrac MU... a kdo tvrdi neco jineho, tak se nekoukal na zapasy... nerikam ze Pogba svym vykonem dorovnal svoji cenu.. to si opravdu nemyslim.. pokud by Pogba stal 20mega... tak vsici o nem budou basnit.. takto ne ale je v MU nejlepsi... Mou... drive jsem se ho zastaval a veril jsem mu.. jsem rad ze vyhrali EL a ze jsou v LM, ale predvadena hra byla strasna... pokud by takto vyhral Mou EL treba s Evertonem nebo s nejakym jinym "mensim" klubem tak je to mega uspech a vsici by chapali ze by hrali to co hrali... ale MU musi hrat jinak

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on je jedním z těch lepších v MU ale pořád je daleko zatím co muže hrát nikdo v MU nějak výrazně nevyčnívá herně... + ted by měl právě rust furt a to pod josefem určitě nebude s tímhle stylem hry... zamě se stane sním to same co s Balem...

Reagovat
smazaný uživatel

" výrazně nevyčnívá herně."

do piči.

Reagovat
smazaný uživatel

A tak jo ? Na ty ambice co čtu nahoře v članku by to mělo fungovat jinak.. Nebo na Ambice fanoušků.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to hodnoť tím ako celok. Pogba je jeden z najdominantnejších v Európe, na ihrisku by si ho všimol aj slepý a napsať o ňom to, čo si napísal je nezmysel.

Netvrdím, že mal vynikajúcu sezónu, ale ukázal rozhodne prečo stál, koľko stál a že je to výnimočný hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

najdominantnejších záložníkov*

Reagovat
scheeza

Já to vážně nechápu,to nosíte všichni černé brýle že přes ně nevidíte? Pogba má jedno z nejvyšších hodnocení všech světových hráčů a dostal se do top 11 PL i světa,jak saka někdo může psát že nehraje dobře nebo že s ním fanoušci MU nemůžou být spokojení

Reagovat
smazaný uživatel

Pogba má npodobné statistiky jako v Juventusu, jen nemá tolik gólů a má o něco méně asistencí. Ale holt ta cenovka mu určuje, že musí hrát fotbal z jiné planety, což zatím nedokázal. Ale je tam první sezonu, navíc mu nepomáhají ani ostatní, takže celý tým je na tom pod své možnosti

Reagovat
smazaný uživatel

má podobné statistiky jako v Juventusu

Jen nemá tolik Golů a assistencí

Reagovat
smazaný uživatel

Lenze toto vobec nie je jeho robota na ihrisku. Hra z hlbky a medzi statistiky sa radi aj uspesnost v subojoch, presne prihravky do predu, dlhe lopty, ziskane lopty. To ze dokaze nazbierat aj nejake goly a prihravky je len velke plus. Pritom tych golov mohol mat tuto sezonu podstatne viac.

Reagovat
cr7sux

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to, že nemá tolik golu a asistenci připočítávám tomu, že ten klub nešlape jako tým. Navic je tam první rok, a i ta nálepka nejdražšího hráče na světě moc nepřidá na klidu

Reagovat
smazaný uživatel

statistiky nejsou jen goly a asistence

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pingla

Včera jeden z nejlepších hráčů na hřišti

Reagovat
cr7sux

Pogba, ze by koncil? Ses posral, ne?

Reagovat
icka

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
smazaný uživatel

ale no ták, naši gloryhunteři oslavují slavný treble

Reagovat
kiwwi

no dobre, ale kebyze si mas vybrat tak je lepsie dostat sa do LM touto cestou ako cez ligu...stoji to menej sil a mas lepsie nasadenie do kosov

Reagovat
smazaný uživatel

A co nejaka hrdost, ctizadost dostat se pred Liverpool treba?

Porad se tu spickujete se Scouserama a najednou je vam jedno, ze skonci celkem v pohode pred vama?

Reagovat
scheeza

Uvědomujete si že United hráli tak cca o 20 zápasů víc než Liverpool,kterej vypadl hned brzo ze všech pohárů + navíc ta marodka United byla taky neuvěřitelná,navíc u docela klíčových hráčů

Reagovat
smazaný uživatel

Uvedomuju a furt se mi to jevi jako vymluva. Skodolibe bych jeste mozna pripsal, ze v Poolu je ten jejich mancaft taky sklenenej, ikdyz krom Coutse a obcas Firmina (a to sem urcite na nekoho zapomel). Velkoklub nedelaji jen velci hraci, treneri a lesk penez, ale i to, jak se dokaze operativne vyporadat s problemama jako je marodka, skandaly, vysledkovej propad Tady si mi z pozice fanouska United na dotaz, proc nechcete LFC predbehnout v lize odpovedel cosi o zranenich a poctu zapasu jakoze ste unavenejsi. S tim by mel velkoklub pocitat.

Reagovat
Bakary3

Ale o tom to prece neni, on to podava tak, jako by byl takovy plan od zacatku sezony, plan takovy rozhodne nebyl, jen nechce priznat, ze to v lize totalne posral a uz nic jinyho nezbyvalo, nez dat vsechny sily do EL.

A jak pise nekdo niz - to jako neslo uhrat do ctvrtyho mista i el najednou? Tak to on podava, ze to neslo.

Arsenal skoncil po 20 letech mimo big4 a i presto skonci za jim vysmivanym wengerem, za ty kecy na nej by se mel propadnout hanbou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

To ze ty si niečo vylozis po svojom ešte neznamená ze to tak aj je

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

presne moje slova, Mourinho vi co dela

Reagovat
smazaný uživatel

Cisty zebrak.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kylo ren

Hlavně že je ta lm

Reagovat
Franck

tam se teprv ukáže

Reagovat
PP

přesně tak.. Jen idiot nemění své názory, jen by to nemuselo být pořád.

Kdyby skončil druhý, třetí, čtvrtý, tak se bude bít v prsa, jak je PL důležitější soutěž.. Kokot jeden..

Reagovat
smazaný uživatel

a nekdo nema vzbec nic

Reagovat
Free_player

Reagovat
eleven11
Reagovat
smazaný uživatel

Radši to nevytahuj vůbec, to nebude zápas ale exhibice.

Reagovat
PP

mě to třeba nevadí, za ten čtvrt rok hrůzy co jsme předváděli klidně ať dostaneme facku. Horší je, že to na žádné ponaučení nevypadá.. Pro mě je vždycky důležitější předvedená hra a její atraktivita než výsledky.

Reagovat
smazaný uživatel

Choď pozerať futsal.

Reagovat
PP

to je snad moje věc ne? Tak mi neraď..

Reagovat
h8_sfatto

však bez něj by ta trofej nikdy nebyla

Reagovat
smazaný uživatel

Nemám ho rád, ale díky za Zlín v EL!

Reagovat
Josifek

Reagovat
Puskas

Jen prozaici?

Reagovat
Ligter

nejblíž k tomu měl v Leicesteru spíš dramatik

Reagovat
Franck

Po prvním gólu se ani neradoval, jak byl pořád vystreslej že nebudou v LM příští rok...poslední černé vlasy JM vzaly za své

Reagovat
smazaný uživatel

Nastavenou taktikou zase ukázal že je to největší tatktik na trenérském křesle !! Úplně je eliminovali !! A právem ukázal že stále je The Special One... Je to taková trenérský Ronaldo každý ho bude kritizovat za svoje způsoby a vyjadřování ale oni budou stále výjimeční svým uspechy respektive góly

Reagovat
stas87

Tak to blahozelam, ten najväcsi taktik vynuloval tim bez skusenosti. Ked jeho tim vymaze Real, Bayern ci Juventus v CL v dalsej sezone, co budes pisat potom?

Toto finale zvladol, to ano. Lenze nenarazil na uplne top timy ale to zasa nie je jeho chyba, on s nimi ani hrat nemohol. Takze ho sud az podla toho, co predvedie proti najlepsim timom.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

EL není žádná podřadná soutěž vyhrát ji je celkem obtížné a kdo to snehodnocuje tak si sere do huby !! Jasné nikdy to nebude LM ale 3trofeje pro anglický klub v sezóně je skvělý počin plus kvalda do základu. Skupin LM prostě úspěšná sezóna s trochu posulanym herním stylem ale i tak získat 3trofeje klobouk dolů navíc když se mu víc než polovina základu ještě zranila

Reagovat
Diego2

Ukazal ze je furt zabijak fotbalu a jinak nez defenzivou nedokaze byt uspesny. United jsou neskutecne nudny tym a to jsem se na ne letos dival dost casto. Maloktery zapas jsem vydrzel 90 min , v podstate jen ty kdyz jsem na to koukal v baru a to jsem skoro usnul u stolu.

Jsem zvedavy co bude pristi rok kdyz porad jen posily posily jako kdyby ted byl ten kadr na urovni WBA. ...pritom i s tim co ma k dispozici ted se da hrat hezky fotbal...

Reagovat
teenz

Reagovat
smazaný uživatel

Real pod ním bol tiež nudný. Len je tu jeden problém, v majstrovskej sezóne získali ako prvý klub v Európe 100 bodov a rekord v počte strelených gólov platí doteraz.

Reagovat
gocii

náhodou ta druhá sezona v realu byla zajímavá, tohle je spíš takový ještě nudnější inter :D

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

skresleny pohlad z konca sezony

Reagovat
smazaný uživatel

Jezis v, ste vsichni chytraci a asi i cnost sama Koukam ze u zdejsich uzivatelu plati rovnitko cim uspesnejsi trener, tim vetsi kokot

Reagovat
kylo ren

Místní znalci na evropský fotbal

Reagovat
h8_sfatto

Andreji ?

Reagovat
stas87

Aspon s nimi bude prdel v CL. Ak by vypadli v osemfinale, tak cakam klasicke vyplakavanie nad mnozstvom zranenych hracov a narocnej sezone.

Reagovat
h8_sfatto

myslíš ten lazaret, který včera narychlo obral válečný uprchlíky o berle a pak se s nimi odfotil s pohárem, trapný

Reagovat
smazaný uživatel

Tak osmifinále je pro anglické mužstva v CL v posledních letech strop

Reagovat
smazaný uživatel

Vážne?Ty si dobre trafený. Tak si pozri, kto hral semifinále s Realom minulý rok.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak bylo to myšleno tak nějak všeobecné já samozřejmě vím o shitty v lonske sezoně i o lestru v ČF letos ale jinak je to bída

Reagovat
smazaný uživatel

jestli se tam vůbec dostanou

Reagovat
smazaný uživatel

Ajax ale s Monakom kradli túto sezónu srdcia mnohým fanúšikom. ♥

Snáď ostanú oba tímy pokope čo najdlhšie.

Reagovat
smazaný uživatel

*ukradli

Reagovat
smazaný uživatel

Zabudni, lebo pálky čo budú padať toto leto budú

Reagovat
jáá

bylo by to super...ale kluby typu MU atd už počítaj drobáky v peněžence....

Reagovat
afc ajax

Reagovat
smazaný uživatel

ajax je jen hype

Reagovat
r.mrazik

za vitezstvi v EL rozhodne pochvala...za ligu nafackovat a za herni projev prst do krku...

pristi rok snad lepsi...jestli ne,tak val val...

Reagovat
teenz

Reagovat
Franck

díky včerejšku je větší šance, že dojde někdo TOP, tak by se to zlepšit mělo

Reagovat
r.mrazik

zas na druhou stranu...loni jsme v LM nebyli a prisla skvela kvalita

Reagovat
Diego2

Reagovat
tunkic

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Svatej

jinak je docela zajimavy, ze to Mourinho evidentne bere z toho pohledu, ze slo uhrat jen jedno z toho. Bud 3 misto, nebo EL, jako kdyby neexistovala jina varianta. Pritom ty zapasy stejne odehrat museli a stejne se na ne nejakym zpusobem pripravovat museli.

Ja nevim, ale tak obrovskej klub ma hrat na doraz vsude, tak jak to delaji giganti ve spanelsku. Treba se ale pouci.. Pristi rok to bude jizda

Reagovat
r.mrazik

JJ...ten konec totalne vypustil...ale vzhledem k tomu losu asi veril radeji te EL,kde ti souperi byli mnohem hratelnejsi...

vyplatilo se mu to nakonec a dobre pro nej a pro klub...kazdopadne ta liga me porad stve

Reagovat
scheeza

Zkus vypustit zápas s Leganes,Betisem,Gijonem,Ossasunou a vyhrajes jen o 2 góly,pak si zkus stejně vypustit záapasy proti Watfordu,Hullu,Palace nebo Burnley a se zlou se potážes,v PL opravdu nejde vypustit jeden jedinej zápas

Reagovat
Puskas

Vyhnou se ve skupině Zlínu.

Reagovat
smazaný uživatel

Kto? United?

Reagovat
Puskas

Jo, beztak si oddychli.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani teoreticky. Ale s Ajaxom v pohode, ten nemusí do skupinovej fázy LM postúpiť.

Reagovat
Setwo

si nepochopil..... keby prehrali finále, tak by išli do EL.. a tam by mohli naraziť teoreticky na Zlin

Reagovat
smazaný uživatel

Zlín by nebol v skupine EL, keby prehrali, tak o čom to tu vlastne točíš?

Reagovat
Puskas

mohli na ně narazit v předkole, ale to jsem, pravda, nenapsal

Reagovat
eleven11

Ale by tam teoreticky mohol postupiť.

Reagovat
smazaný uživatel

Si pozriem v lete.

Reagovat
smazaný uživatel

Budu teď sobecký. To je dobré.

Reagovat
Josifek

Jo jooo, protože do teď by se pro všechny rozdal

Reagovat
technecium

Bij se na prsou, že jsi vyhrál EL proti Celtě a Ajaxu defenzivní srágorou s kádrem v hodnotě obou klubů dohromady, alibisto

Reagovat
jáá

celta 105mln €, ajax 104mln € a MU 469mln€...takže možná i 4 klubů....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
pingla

Pořád má víc trofejí než vy, vymrdanče katalánský.

Reagovat
technecium

Kdo? Mourinho?

Reagovat
pingla

Samozřejmě, za první sezónu s MU

Reagovat
technecium

A kolikátej skončil v lize?

Úplně zírám, jak on dokáže naočkovat svoje fanoušky tím, že Community shield nebo co to je a Evropskej pohár pro kluby druhého sledu je pro klub jako Manchester United obrovský úspěch. Zvlát po těch velkohubých prohlážení, a nákupech za asi 250 mega

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je fakt těžký skončit 2. v lize o třech týmech, wow

Reagovat
technecium

Tak v Anglii to je o dvou týmech, když se podíváme na body

Reagovat
scheeza

Vyhrál 3 z 5ti možných pohárů,co na tom nechápeě?Vyhrál EL protože v LM nemohl hrát,opravdu vtipný tahle zaslepenost

Reagovat
smazaný uživatel

Ako hociktorý tréner Barcelony? Má.

Reagovat
technecium

Guardiola má 21 trofejí, Mourinho 25. Guardiola trénuje od roku 2008, tedy 9 let. Má v průměru 2,33 trofejí na rok. Mourinho trénuje od roku 2000, trénuje tedy 17 let. Má tedy 1,47 trofeje na rok.

Myslím, že nemáš pravdu

Reagovat
kiwwi

25>21 takze pravdu ma

Reagovat
technecium

Reagovat
Svatej

No vzdyt tady ma pravdu ale

Reagovat
smazaný uživatel

Len tak pre zaujímavosť, vieš akú má prvú trofej Mourinho ako hlavný tréner? Pochybujem, tak ti to napíšem. Katalánsky pohár s Barcelonou. Vtedy aj povedal pamätný výrok: Raz Culés, navždy Culés. Odvtedy je El Trocador najnávidenejší človek planéty na Camp Nou. Niečo ako Figo a CR7.

Reagovat
Sergi Samper

Zajímavost sice pěkná, ale realita trochu jiná. Odvtedy to určitě není, byl to CdR a Mourinho "překladatel". Nejnáviděnější člověk planety na Camp Nou asi bude, ale tu válku si začal sám. Jinak pěkný výběr jmen, Ese portuguese ....

Reagovat
Sergi Samper

Tak on toho naplácal víc

Reagovat
irik

Reagovat
smazaný uživatel

To je videt ze jose byl spatnej fotbalista a, nemel z nej radost.A nechape ze lidi se chteji fotbalem bavit a ne koukat na tuhle mocku.Ajax ukazal uplne hovno, united meli stesti s prvni strelou a, standardkou, zvladli to lip, o inteligenci bych se radeji nebavil

Reagovat
smazaný uživatel

Zola bol zas skvelý futbalista, a kde je? Vyhodený z každého klubu ktorý trénoval.

Reagovat
jáá

Reagovat
smazaný uživatel

Co tím chtěl básník říci?

Reagovat
Spalovač šancí

Doufám, že MU nebude dělat moc velké změny v kádru. Max. nahradit Zlatana např. Alexisem. Líbí se mi, že si hrajou svůj styl. Ještě zlepšit efektivitu v zakončení a budou válec.

PS: Fellaini jako potulný lovec někde mezi středním útočníkem a defenzivním záložníkem - levým křídlem a pravým bekem nemá chybu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on chybu udelat nemohl, kdyz nemel mic a do souboju nechodil

Reagovat
ManUnited

Marouane Fellaini se včera zapsal do historie Evropské ligy. Belgický záložník Manchesteru United v duelu s Ajaxem vyhrál patnáct hlavičkových soubojů, více úspěchů ve vzduchu v jednom zápase si na své konto v rámci této soutěže žádný fotbalista ještě nepřipsal. (goal.com)

Reagovat
Fairplay

Byl jsem toho názoru při výhře Chelsea před lety a nikdo mi to nevymluví, vidět týmy jako Manchester vyhrát EL, to je spíš smutné.. Když se Asafa Powell přihlásí na paralympiádu, taky o výhře nemůže hovořit jako o úspěchu.

Reagovat
10

Reagovat
r.mrazik

To jo...ale to máš se vším...smutný bylo i vypadávání Realu často v osmifinále...nebo nekonkurence týmů V BL a sérii A...smutných je hodně věcí...i když...vyhrát EL mi přijde pořád docela fajn věc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kokesh

Co by za vyhru EL dalo treba AC....nekdy jsi na vzestupu, nekdy na ustupu.

Smutne bylo videt i Juventus ve druhe lize....momentalne jsou ale tam, kde patri. Nezbyva nez doufat, ze se MU dostane na stejnou vlnu.

Reagovat
Fairplay

Jenže při pohledu na ten no name nemastnej neslanej kádr AC si říkáš, že pro ně je bohužel samotná účast v EL úspěch, tam je návrat mezi elitu běh na dlouhou trať, obzvlášť s jejich prostředky (dosavadními hlavně). Což se o kádru United nebo tehdy Chelsea říct rozhodně nedalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som to bral ako psiu povinnosť, vyhrať EL, ak neboli schopný umiestniť sa v lige na lepšom mieste. Tieto hrdinské reči o trofeji sú trošku mimo.

Ja som to tu minule písal, že EL je druhoradá súťaž, tak tiež som sa nestretol s pochopením. Hlavne si teda myslím, že kluby s ktorými sa stretli by s najväčšou pravdepodobnosťou v prípadnej kvalifikácií do LM skončili v skupine. Takže to je v skutku ako poraziť mladšieho brata.

Reagovat
Fairplay

Reagovat
Azazelo RD

Přesně.

Reagovat
smazaný uživatel

No ano, ale smutny spis je, ze Bolt by vyhral o parnik a easy, zatimco united ustrasene s odrenou prdeli s humus fotbalem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rox

Preferujeme postup touto cestou, než skončit čtvrtí, třetí či druzí v Premier League Takže jako on od celou sezonu vypustil, protože věděl, že vyhrajou EL a postoupí do LM jo ? Kéž bych měl jeho sázkařský schopnosti

Reagovat
Pinturicchio
Reagovat
smazaný uživatel

Včera to byl výborný taktický výkon. Už byste si mohli uvědomit, že on trénuje pro to, aby vyhrával trofeje a nikoliv pro to, aby se zalíbil nezaujatým fanouškům. Chápu fans United, že se jim nelíbili některé výkony v rámci ligy, ale snad krom 2 poločasu doma s Celtou není Mourkovi za EL co vytknout. Těším se na United v lize mistrů.

Reagovat
h8_sfatto

EL se štěstím, a liga úplně na pěst....tomu se říká taktika ? s kádrem United by udělal titul i Jarda Tvrdík

Reagovat
cr7sux

Reagovat
gocii

no co vytknout, třeba jít s anderlechtem do prodloužení o výkonu říká dost.

Reagovat
cr7sux

Reagovat
smazaný uživatel

Vybrať sa jednoduchšou cestou a frajeriť s tým

Reagovat
smazaný uživatel

United byli jednoznačně lepší? lol. Ti byli jen více efektivní

Reagovat
afc ajax

ano aj ja by som si pozrel kebyže je 0:0 okolo 70-80 minúty aký by boli dobrý alebo tak 1.gól oničom a 2. Jednoznačne veltman hral zas slabo mal Tam ísť TETE na pravo.ale neva .škodaže nehral vo finále niekto iný namiesto MU ( hocikto ) na takýto "štýl "nie sme zvyknutý v Eredivisie

Reagovat
jáá

také bych tam raději viděl Kennyho...kluci vůbec nevěděli co hrát...

Reagovat
smazaný uživatel

som videl len druhý polčas, ale tam hrali presne to čo im stačilo, nemali prevahu na lopte, ale ez si v bloku postrážili bránu.

Reagovat
smazaný uživatel

Však Ajax absolutně nic nepředved

Reagovat
r.mrazik

mel ajax nejakou golovou sanci?

Reagovat
PP

byl jistější a fakt ten Ajax k ničemu nepustili. Dali sice dva goly z hoven, ale taková satisfakce za letošek, kde dokázali nedat nemožné..

Reagovat
smazaný uživatel

Když si vezmu včerejši soupisku ManU na papíře, tak jestli by byl za týden v základní sestavě Juventusu nebo Realu jediný hráč ? A to momentálně ještě s přimhouřením jednoho oka Pogba. Propastný rozdíl vzhledem ke kreditu klubu a vynaloženým financím

Reagovat
technecium

Reagovat
Fairplay

A to si zase nemyslím. V Juve se nevyznám, ale tak z pohledu Realu: Ten tým je dlouhodobě hotový, poskládaný dobře, na žádném postu neujíždí vlak, nákupy probíhají víceméně kus za kus.

United podobný peníze investuje taky do solidních hráčů, jen tam hrají skoro všichni pod sovje možnosti nebo jak jinak si to vysvětlit.. Z talentů se kouknu třeba na Shawa, vždyť se o něj prala celá Anglie, šel za ohromný peníze, to samé Martial nebo tehdy Depay (že v sobě něco má prokazuje teď ve Francii). Očividně se jim nedaří ty hráče "vybrousit" v diamanty.

A pak tu zase byly nákupy hotových hráčů, kterým se z kdovíjakých důvodů nepodařilo vytvořit podmínky, aby dokázaly dlouhodobě navázat na předchozí výkony. Mata přišel jako dvojnásobný hráč sezony v Chelsea, ten by si tehdy v Realu určitě kopl, dneska asi ne, ale jen proto, že ho United nechali shnít. Dalším hotovým je Herrera, dlouhodobě nedoceněný.. Mchitarjan nebýt skleněnosti, vždyť to byl spolu s Aubou (+Reusem) nejlepší hráč Dortmundu, že by ten neměl na Realy, Barcy, Juventusy..?

Chyba je asi někde jinde, stačilo by hráče nekupovat jak pokémony a naučit se pracovat s tím, co mám k dispozici.

Reagovat
Pinturicchio

V Juve by si zahrál Pogba (při tříčlenné záloze), možná Martial na LW, Mata a Mikeš na RW (Mata na AM, pokud by šel Dybala doprava), teoreticky možná Herrera, ale při té trojce Marchisio, Khedira, Pjanic spíš ne.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
r.mrazik

tak to pozor...Mata shnil sam...

jinak souhlas...ono to je i dost o stylu hry a treba Henrik na to docela trpi...

Reagovat
Darren Fletcher

jasne, De Gea predsa :)) (ak myslis supisku a nie zakladnu zostavu)

Reagovat
Darren Fletcher

a este Ibra v Reale, ale nebol na supiske

Reagovat
smazaný uživatel

Líbilo se mi jak tam Pogba začal skákat a dělat ty různý grimasy a gesta. Přesně takhle si představuju opičku co slezla ze stromu s banánem v ruce Oni celkově všichni ti černoši tam dělali bůhví jaký tanečky z nějakýho stepního kmene...

Reagovat
Darren Fletcher

aj ta opicka ma viac rozumu ako ty

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybuju

Reagovat
h8_sfatto

opice: pochybuji

Reagovat
smazaný uživatel

Já říkám pochybuju

Reagovat
PP

tak se je nauč taky, ať jim nemusíš závidět..

Reagovat
smazaný uživatel

Jako co závidět? Nějaký bezduchý mávání rukama ? To umí i můj pes

Reagovat
PP

Tak proč plácáš, že se ti to líbilo, abys to vzápětí shodil rasistickým žvástem?

Reagovat
smazaný uživatel

přišlo mi to směšný

Reagovat
smazaný uživatel

až komediální....prostě chtěl strhnout všechny kamery na sebe

Reagovat
leroy

Trosku trepe picoviny.. za prvé, futbal je hra, hra sa pre ľudí a ľudia sa chcú futbalom bavit. Povinnostou veľkoklubu formátu United je vyhrávať a robit hrou radosť. Čiže nie je dôležitý len cieľ, ale aj cesta.

Zatial sa mu to nedarí. Otázkou je, ci je to kádrom, alebo jeho filozofiou. Plne ukáže budúca sezóna.

Každopádne aj v tejto ta cesta sklamala, mohla a mala byt iná.

Reagovat
smazaný uživatel

Vážne, tak to pozeraj basketbal, tam je košov ako maku, a môžeš sa baviť aj každú minútu aj tri krát. Futbal je strategická hra, nie strieľačka pre blbcov.

Reagovat
smazaný uživatel

nebo ať čumí na tvou mámu, tam se také hodně skóruje

Reagovat
leroy

Ako si vydedukoval, ze dobrý futbal je pre mna vela gólov? Asi tak, ze si hlúpy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jak básníci přicházejí o tituly

Reagovat
smazaný uživatel

Od fanúšika AC to sedí. No ale máš môj obdiv za vernosť.

Reagovat
smazaný uživatel

Konec básníků ve fotbale

Reagovat
smazaný uživatel

děkuji za jednu z nejúspěšnějších sezón v historii klubu

2016/2017 winners: Community Shield

2016/2017 winners: League Cup

2016/2017 winners: Europa League

Reagovat
smazaný uživatel

treble, 1999 se opakuje a stihl to mnohem dříve než SAF

Reagovat
technecium

Reagovat
technecium

Slovo league tam dvakrát je, jako v roce 1999, slovo cup taky

Reagovat
Bakary3

Tak nazvat to jednou z nejúspěšnějších sezon klubu díky Community (to jsem ani jako fanoušek Arsenalu nebral jako trofej...), League Cupu... Evropská liga OK, ale za ten hnus v lize vážně ?

Jestli jo, tak jsi naplno definoval výraz gloryhunter, jedno jak, ať se na to nedá třeba koukat, možná na to radši ani koukat nebudu, ale hlavně, že jsou tituly

Reagovat
smazaný uživatel

S kamarády kiwwi, busbybabes, iamek, exorcist, cartmanova mama, swarly a znovu iamek (protoze ostravaci veci chapou az nadvakrat), atd. jsme se jednoznačně shodli, že se jedná o 2. nejlepší sezónu po 1999, treble je vzácnost a dát to hned ve své první sezóně v klubu, kterému se nedařilo, to chce umění. Navíc jsme finále vyhráli se 3 odchovanci v sestavě, což je krása.

K čemu je ti skončit v lize 2., když můžeš mít treble? Na krásu se nehraje, hraje se na vítěztví a my máme treble.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale s těmi ostraváky brzdi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
technecium

Reagovat
HorajzmAmmann

cože?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
EXoRcIsT

len trolluje ani nanho nereaguj radsej

Reagovat
Bakary3

OK, já si tu nikdy nejsem jistej, pak se omlouvám za nepochopení

Reagovat
smazaný uživatel

jen škoda, že tě tu málo kdo chápe...

Reagovat
smazaný uživatel

jemu dokonce vlastni nadavaji, ze pise pravdu (ikdyz trochu divokym stylem)

Reagovat
HorajzmAmmann

Reagovat
loki5

Stejnej hnus jako když Portugalci vyhráli Euro nebo poslední titul ChL Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

Fellaini stanovil nový rekord Evropské ligy

Marouane Fellaini se včera zapsal do historie Evropské ligy. Belgický záložník Manchesteru United v duelu s Ajaxem vyhrál patnáct hlavičkových soubojů, více úspěchů ve vzduchu v jednom zápase si na své konto v rámci této soutěže žádný fotbalista ještě nepřipsal.

Fella v suchym MOTM

Reagovat
dextroza_m

Mourek, kdyby mohl, tak by ohýbal i časoprostor...

Reagovat
iamek

Mame ty trofeje jeste kde davat ?

Reagovat
Pinturicchio

Arsenal prej prodává vitrínu, jako nová, téměř nepoužívaná.

Reagovat
masly008

jako kdyby si napsal tottenham,nebo liverpool tak to i sedí,ale u arsenalu už bohužel pro většinu jelit už ne.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
raduinho

* kam

Reagovat
r.mrazik
Reagovat
smazaný uživatel

Preferujeme postup touto cestou, než skončit čtvrtí, třetí či druzí v Premier League.

Reagovat
smazaný uživatel

Co je na tom směšného? Je to naprosto logicky fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslel, že PL je přednější a jde o tom bejt tam co nejlepší.... a zvlášt co říkával o EL....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak radši nemysli

Reagovat
smazaný uživatel

nj tak když Vás liga nezajímá...

Reagovat
smazaný uživatel

EL přednější než slavná PL.... no vida kam jsme se to dostali.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

ide o to vyhrat ju...preto ma Chelsea ako jediny klub lepsiu sezonu ako my

Reagovat
raduinho

Zrovna tohle je docela logické a pochopitelné.

Reagovat
kiwwi
Reagovat
Dayman

mluví tam jen anglicky a portugalsky

Reagovat
Mr. International

Kdyby real bayern nebo barca meli hrat i finale evropske ligy tak by to spis bylo selhani nebo vitezstvi, takhle se vehlesny m.u. zaradil na druhou kolej, ktera je s prvni koleji, s ligou mistru, absolutne alr absolutne nesrovnatelna..

Reagovat
kiwwi

jj vyhrat EL je normalne zlyhanie

Reagovat
SaLaDiN

Podla Vasho trenera ano. Bol to on, kto sa smial z Beniteza, ked to vyhral s Chelsea a povedal, ze on osobne by EL hrat nechcel, lebo je to pod uroven velkych klubov.

Reagovat
scheeza

Uvedomte si uz sakra ze to tehda rekl kdyz se z EL jeste nepostupovalo do CHL!

Reagovat
smazaný uživatel

Nadhera cist tady prispevky brecicich moralistu, do ted jsme byli absolutni hovna, ktere tam od kdekoho chytnou dardu a nakonec to dopadne tak, ze vyhra v EL je pro tak vehlasny klub stejna ostuda, jako sestup do druhe ligy good job

Reagovat
PropanbutanovaBomba

Reagovat
smazaný uživatel

ten je geniální

Reagovat
Posledni Kovboj

'I don't want to win the Europa League. It would be a big disappointment for me. I don't want my players to feel the Europa League is our competition'

Reagovat
smazaný uživatel

I don't want to win the Europa League. It would be a big disappointment for me. I don't want my players to feel the Europa League is our competition

“The Europa League is a different competition (to the Champions League), the Europa League is a different level of competition for a different level of player and a different level of club. It is not good for a big club to go there and win it.”

Přesně tak, pro průměrnej klub, jako je United tak akorát. José

Reagovat
niflheim

Bože, jak dlouho ještě budete toto vytahovat a tvářit se u toho jako největší chytráci ... tohle prohlášení je z roku 2013, kdy se ještě vítěz EL nekvalifikovat automaticky do LM. Časy se mění, navíc pro tým, který nehrál ten rok LM, je to skvělý pocit.

Reagovat
scheeza

Píšete tady věty typu,proč United nevyhrálo EL a zároveň neskončili aspon do toho 4týho místa?Tak kdo mi tady řekne jak je možný že ten skvělej Tottenham kterej skončil v PL na 2 místě se nedokázal probojovat ani přes "blbej" Gent?

Reagovat
delfin

a co na to basnickar?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele