Bayernu jsme dali nabídku na Lewandowského, řekl šéf Barcelony
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Lewandowski se byl po přestupu do Barcelony rozloučit v Bayernu
02.08.2022, 17:10
Barcelona se domluvila s Bayernem, za Lewandowského zaplatí 50 milionů eur
16.07.2022, 18:48
Lewandowski prý nebude na představení Bayernu a nepojede ani na turné
15.07.2022, 22:33
Lewandowski se po dovolené vrátil do Bayernu, který stále touží opustit
12.07.2022, 11:13
Komentáře (235)
Přidat komentářTakze nejdriv nasypou depayovi, pak aubovi a ted budou vyplacet lewu, kterej bude samozřejmě hrat taky zadarmo, jako vsichni tam.
To jsou neuveritelni dementi, ti si nic jinyho nez krach nezaslouží.
Oba přišli zadarmo a Depay ani nemá vysokej plat.
Depay má 5,5 mega ročne, Auba hral doteraz za 1,5 mega a od novej sezóny za 6 a Lewa chce sám prestúpiť jedine do Barcelony a súhlasil s platom 9 mega ročne. Kessie aj Christensen súhlasili s podpisom aj napriek tomu, že obaja mali na stole aj finančne lepšie ponuky. Ja viem, je neuveriteľné , že hráči , kvalitný hráči , chcú stále prestúpiť do Barcelony aj keď im nemôžu ponúknuť obrovské platy. Veľa z vás stále nepochopilo, že ako Real tak aj Barcelona sa môžu nachádzať v zložitých situáciách , pretože tak ako v politike sú raz dobrý a raz horší správcovia verejných financií , tie kluby budú pre mnohých hráčov stále futbalový Olymp. Smiať sa z toho, že Barcelona je v problémoch je podľa môjho názoru minimálne pokrytecké . Obe zmienené mužstva vlastnia fanúšikovia , tých zastupujú volený zástupcovia a ako môžme aj dnes vidieť aj na príklade Slovenska, občas tam príde niekto , kto by tam byť nemal. To sa stalo po nešťastnom roku 2015 kedy sa vyhral triplet a Bartomeu dostal vhodné karty k voľbám. Ale stále je to klub fanúšikov a pre fanúšikov. Rozhodnutia sa robia spoločne. A v dnešnej dobe, kedy kluby vlastnia samé konglomeraty či štáty z arabského poloostrova , je to až obdivuhodný počin. Ergo, môže nastať horšie obdobie tak ako aj v tomto momente, ale vždy sa nájde cesta späť. Treba si naštudovať obdobie medzi rokmi 2000 az 2003 a prezidentovanie Gasparta. A potom sa pozrieť na roky 2004 až 2010.
A co je na tom přesně pokryteckyho, prosím te?
Ja se nesmeju, ze jsou v problemech, do tech muze spadnout kde kdo, budiz.
Ikdyz styl, jakym do toho zahuceli, kdy se porad tvarili jakoby nic, ikdyz jim horela koudel u prdele... Vesele si nakupovali nejdrazsi dostupny hrace, dyt jsme barcelona... No dobre.
Ale ze se i přesto chovaji jako hovada, neboji se dat ta ferrana 55, tahat staryho lewu a dat mu obri plat - jo sorry, pro vas je 9m eur rocne almuzna, beru zpet...
Jo, z toho se musim smiat.
A pritom nuti a vydiraji stavajici hráče ke snizeni platu a kdejakym odpustkům, neni tohle pokrytecky?
A to jsem Barcu mel rad, ted je to pro me jen normální paklub.
No, za Ferrana išlo 35 keš a 4x5 mega. Plat má niekde na úrovni 4,5 mega. Čiže podľa mňa celkom dobrý transfer. A čo sa týka Lewu ( a nielen jeho ). Nepochopil si , myšlienku , ktorú som svojim príspevkom chcel povedať. Aby Barcelona mohla fungovať ako veľkoklub ( keďže nemá za chrbtom megakorporacie či štáty ) musí si to vydobyť na ihrisku. A aby mohla konkurovať, musí investovať do mužstva. Každopádne , 9 miliónov eur pre hráča kvalít Lewu je smiešny peniaz.
Ak nesleduješ dianie priamo z klubu, nieje na mieste aby si písal hlúposti typu Núti hráčov bla bla bla. Hráči ako Braithwait , Umtiti, Roberto a pod.dostali značne nadhodnotené zmluvy ktoré nezodpovedali ich postaveniu v klubovej hierarchii. Už počas minulého roka dostali možnosť opustiť klub bez nároku na kompenzáciu. Ani jeden to nevyužil. A nie, nebolo to zo športových dôvodov. A tak ako v bežnom podnikateľskom prostredí , tak aj vo futbale ak má klub problémy musí ich riešiť buď znižovaním miezd alebo výpoveďou. Dôležité ale je, že klub im ponúkol viaceré možnosti. Nevyužili ani jednu. Po aktivácii druhého finančného mechanizmu , čiže odpredaji zvyšných 15% tv práv budú niektorím hráčom ukončené zmluvy jednostranne a dôjde k doplatku. Bežná vec. Financie sa opäť začínajú dávať dokopy. Existuje aj priama úmera v tom, že čím je klub úspešnejší v rámci športových výkonov , tým má lepšie príjmy. Preto považovať investície do mužstva za smiešne , tragické či iracionálne je z tvojej strany nepochopenie situácie ako celku. Mimochodom, Barcelona má aj príjmy , nielen výdavky ( aj keď chápem, že v posledných rokoch sa o inom ako o výdavkoch nepísalo a ty si mohol nadobudnúť pocit, že vlastne ten klub ani nezarába peniaze ) a sú stále jedny z najvyšších vo svete futbalu.
Bez nároku na kompenzaci. Ani jeden toho nečekaně nevyužil.
Takže člověk má vlastně platnou smlouvu. Oni tě ji donutí DOČASNĚ zredukovat, protože jinak nemohou registrovat hráče nebo se potřebují vejít do určitých čísel. A na oplátku vlastně můžeš vypadnout bez jakékoliv kompenzace. To je pecka.
no keby ste mali moznost takto vyhodit bale-a, tak nevahate ani sekundu...je smiesne ako kazdy sa obuva do barcy kvoli dlhom. stavim sa ze i o 10 rokov ich budete stale spominat..len aby ste si do nej mohli kopnut.. uprimne vam zelam to iste.
Rozdiel je ze Real to Baleovi nespravil a normalne sa pockalo kym mu vyprsi zmluva. Nezachytil som ziadny tlak Realu, ci uz priamy alebo nepriamy cez media, aby si znizil plat.
A teda pochybujem ze sa Realu stane to co Barcelone, lebo tam evidentne nie su jebnuti na hlavu.
no bo ste nemali bartomea, ktory vas zadlzil. keby ste v situacii barcelony, tak robite to iste...
Do takové situace se dostanou jen pakluby.
rovnako ako ty hovoris o paklube mozem aj ja hovorit o vas ako o paklube...ooo a mozme sa hadat dokolecka dokola..wow ...kolko mas 12 rokov?
oni jsou fakt jinde. Pochopitelně, že to samé trápí tisíce klubů po celém světě, ale nikde se nechovaj k hráčům takhle. Nejhorší je, že ti fanoušci si myslí, že je to tak správně a ještě se cítí ukřivděný, úplná sekta. Nejlepší je ten jejich fanweb. Za poslední rok tak 1000 článků o Dembelem, kdy vyznění článku je vždy podle situace vyjednávání o nové smlouvě. Zatím to nevypadá, že by prodloužil, takže momentálně tyto články doprovázejí fotky s Dembelem na vozíku
Ten fanweb nemá chybu. Je to slušný extrém.
Bla bla.... Všechno kecy ze španělských bulvárů.
To si člověk odkojený The Sunem mohl dávno zvyknout, že realita je jinde.
ja sa cudujem, ze fanusika realu viac zaujima web o barcelone nez ten ich vlastny..wait vy ziadny nemate...
To je "fanoušek" Arsenalu. Nedávno tady psal, jak už skoro fotbal nesleduje, jak nemá čas a bla bla. Za A) je to vidět, protože poslední dobou je dost mimo a za B) když už čas má, tak ho pravidelně věnuje hejtu Barcelony, místo milovanému Arsenalu
V uvodu mas pravdu, jen v bodu A i B vůbec.
no to je smutne, ze to takto robi vela ludi. fanusikovia realu radsej budu hatovat barcelonu miesto fandenia vlastneho klubu
Celkem dobrý transfer za 55m eur za hráče, ktery prostě barce trn z paty nevytahl, v situaci Barcy, hm, to vidim jinak.
Ze dostali platy neadekvátní jejich postaveni, to je dobry blabol, ze se v Barceloně chovali jako ožralí milionari, to je jejich problém, ne tech hracu. A ze privadeli hrace jako braithwaite, no..
A ze mohli odejit bez naroku na kompenzaci, a samozřejmě tak prijit o svuj kralovsky plat, to je tedy slechetny.
A klub nabidl vic moznosti a oni ani jednu nevyuzili - podavas to tak, jako kdyz delali vse pro jejich dobro, řekl bych, ze dost zaslepene.
Ze Barca potrebuje i kvalitni hrace chapu, ale treba konkretne na tom, ze privedou lewu a za pul roku chteji aubu, dva drahy, starsi hrace na jeden post, ukazuje porad tu stejnou antikoncepci, nenazranost a hloupost.
O čom to tu točiš preboha, že sú slabé a dobre finančne roky? Podľa nezávislého auditu Deloitte má Barca dlh 1,3 miliardy, tento dlh sa nakopil po 10ročia neuváženeho rozhadzovania a požičiavania si, pričom to bolo obdobie kedy bola na výslní, Barca má príjmy, ale tieto príjmy nepresahujú výdavky vzhľadom nato, že ročne majú stratu, ako chces vyrovnať dlh keď máš stratu každý rok a dlh prehlbujes (okrem toho v príjmoch už je na 4. mieste, čo značí že prestáva byť 1./2. ale stále je top pre sponzorov a namiesto ozdravného režimu, ktorý by vrátil aj trochu cti tomu klubu, tak kupujú a zbierajú hráčov naďalej, bohužiaľ to sa ľuďom nepáči, byť daňovníkom v Španielsku ani mne by sa to nepáčilo.
ty si cele desatrocia. Drviva vacsina toho dlhu vznikla za posledne volebne obdobie Bartomeua.
Ale inak suhlas.
Nevieme ako sa chovat k hracov, ani k najvacsim legendam, cast vedenia ma vysnenu jednu posilu, cast 2., ini sa chcu zbavovat klucovych hracov (ako Frenkie de Jong), aby ziskali peniaze na hraca na max 2 sezony ...
Uz len to, ze sa podpisal Roberto svedci o tom, ze stale mame obrovske problemy s realitou a zbytocne sa vyhadzuju miliony na 1. strane a potom sa dotlacuju ini hraci k tomu, aby si znizili dohodnute platy...
Najvacsim problemom je momentalne Laporta, ktory nikdy nebol a nebude krizovy manager. On je manager do pohody, na vyslnie recnickych pultov a vecierkov, kde sa usmieva na vsetky strany a rozhadzuje peniaze. A aby mal co rozhadzovat, tak ide zalozit 25% televiznych prav na 25 rokov + predat 1/2 z retailu merchu ...
Ked uz vzislo z odkupenia casti TV prav na 50! rokov - nikto nebol ochotny zaplatit 2mld za 11% tv prav na 50r.
Ako cim skor sa dostaneme pod nejaku nutenu spravu, kedy vrcholoveho managera dosadia veritelia tym lepsie. Laportovi neverim ani odlesk od zubov.
hezky popsano, diky
Ja som to tu pisal uz pred jeho zvolenim ze to vobec nebude taky ruzovy prezident ako si o nom vsetci mysli. Vysiel mu brutalny tah s Pepom za to mu treba podakovat a keby sa nikdy nevratil ostal by ako manazer pod ktorym sme mali najlepsie obdobie. Takto sa len odhalia jeho obrovske nedostatky
Akoze ja sa s tebou nechcem hadat, este si z tych normalnych tu ale proste ostatni maju pravdu. Momentalne sa chovame fakt strasne, znizujeme pod tlakom hracom platy a za usetrene privadzame “posily”. To je proste vysmech ktory si zasluzime a argument ze niektori hraci maju vyssie zmluvy ako by si zasluzili bohuzial neobstoji lebo tie zmluvy im dala Barca aj ked s hroznym vedenim tak stale Barca. My proste musime tie zmluvy bud nechat dobehnut alebo tych hracov pokial je moznost predat ak je o niektorych zaujem a zit par rokov bez trofeji a vybudovat to znova. Ja som s tym OK ale ocividne tak aku tu vacsina tvrdila este rok dva dozadu ze je s tym v pohode tiez uz teraz ide vyplakavat ze neutocime na treble. Ved za 5 rokov sa napachali take skody ze je mozne ze sa dalsich 5 nepodaria spravit. Pretoze logicky sa vzdy skody robia lahsie ako dobre kroky. Od nas to chce len trpezlivost ale tej Laporta rovnako ako Matovic nie je ocividne schopny a utoci na vsetkych kde sa len da
Takhle, lidsky je to fakt hnus. Na druhou stranu mají ti vaší papalási opravdu ostrově lokty, bez kterých by se horko těžko zachraňoval klub v téhle situaci...bohužel velkohubý Laporta chce všechno hned a nyní a to má i své oběti.
Už se dávno netáhne za jeden provaz a v takových podmínkách to ani není možné.
kamo vtipne je to, ze vy poziadate jedneho hraca o znizenie platu a hned na to privediete niekoho, komu date normalny plat. Ako sa ma potom citit ten, ktory si ten plat znizil preto, aby niekomu dalsiemu mohli nabit penazenku?
Date teraz robovi 9 a za pol roka ho budete ziadat o znizenie, lebo chcete podpisat dalsieho pokemona/riesit dlh. To je an tom to vtipne.
laporta chce nastavit 10m platovy strop. je pre teba normalny plat 40m za rok pre de jonga? chce mu znizit plat, aby sa muzstvo mohlo posilnit na trhu. to ze minule vedenie rozhadzovalo peniaze na platy a davalo kazdemju 3x vecsi plat jak by to bolo normalne neni laportova chyba. sice ani de jongova, ale tak co maju robit?? keby mate v muzstve hraca, ktory bere napr 50m za rok a vdaka nemu nemozte nakupovat, tak budete cakat teraz 5 rokov kym mu vyprsi zmluva??? ako mne sa to tiez nepaci, ale proste sme v takej situacii, v ktorej nikto z vas nebol.
Hele tohle je prostě pokrytectví.
Na jednu stranu tlačí na snižování platů současných hráčů a na druhou stranu přivádí další hráče, které chce hradit z toho snižování. Kdyby to šlo na splácení dluhu a osekávaly se výdaje, tak by se to chápat dalo. Ale tady jde čistě o přelévání peněz od jednoho hráče k druhému.
Kdyby Barcelona šetřila a zaměřila se na hráče z juniorky, respektive mladé talenty, kteří dostanou 50k/w, tak by se to chápat dalo. Jenže tady se bavíme o Christensenovi, který drobné určitě nedostal, Lewovi, který bude brát raketu a Raphinhovi, který bude stát 60 mega + plat a Kessieho a kdo ví koho ještě.
Druhá věc je, že hráč má smlouvu na 5 let, co jsem četl, tak si nechal na poslední 2 roky snížit plat s tím, že mu to bude vykompenzováno - teď místo toho, aby mu to doplatili, tak po něm chtějí, ať se toho vzdá celkově. To dává smysl?
Ta smlouva je podepsána, ten hráč si plní své závazky, ještě jim vyšel vstříc a nechal si restrukturalizovat plat, aby pomohl klubu a teď chtějí, ať si ho sníží.
ako maju nastavit platovy strop, ked nechaju kazdemu jeho stary plat??? a sorry ale s hracmi z joniorky neskoncia ani v top 4 a s LM sa mozu rozlucit. a bez vysledkov nebudu ani peniaze ani sponzori. pises ako keby barcelona mala len vydavky a ziadne prijmy. vsetkych hracov co si spomenul maju normalny plat. christensen aj kessie maju okolo 5m. aj raphina bude mat okolo 6m. taze vsetky posily maju teraz hrat zadarmo lebo de jong ma 40m rocne?? namiesto toho ab sa zrobili poriadky s platmi, aby sa kazdemu dal normalny plat do 10m, tak budeme nechavat de jongovi 40mega a kvoli nemu nekupime teraz nikoho. si vezmi co to musi byt pre hraca, ked kvoli nemu klub nepostupi do LM a nic nevyhra? len aby si mohol zarobit?? sorry ale de jong mi nepride ten typ hraca jak umtiti, ktory pozera len na peniaze. on ma podla mna aj nejake ambicie daco vyhrat. jak vravis, tie peniaze co sa mu ztrhnu z platu sa logicky daju posilam. ked chces mat nejaku rovnomernu platovu politiku, tak musis niekde zacat. a radsej budes mat de jong 10 lewa 10 a raphina 10 posila 10 ako de jong 40 a nic...
Hele nastavit to tak, že nové smlouvy budou max 10 milionů a na té hranici se zastavit s tím, že dojíždějící smlouvy nelze ovlivnit, pokud hráč nesouhlasí...? Případně se ho pokusit prodat s tím, že prostě vezmeš hit, protože se zbavíš z dlouhodobého hlediska jeho platu?
Co se týče jeho platu, tak všude čtu cca 14 mega base, který se mu v posledních letech snížil a měl by se kompenzovat. Takže vytahovat nějakých 40 milionů je úplně mimo.
Nevím, co dál ti k tomu říct.
tak cital som ze de jong suhlasil so znizenim. taze tam by ani nebol problem.
tych 40 je mozno v hrubom neviem presne. ale mne slo skor o ten princip
Hele kdyby ses seknul o pár milionů a nebo započítal bonusy, tak bych to chápal, ale ty tu házíš random čísla a argumentuješ s nima a pak když zjistíš, že to je absolutní blbost to porovnání, tak řekneš, že ti jde o princip.
De Jong souhlasil se snížením, podle všeho dočasným, které mu bude vykompenzováno. Teď mu dlužíte 18 mega, o které jste snížili ten plat předtím a cukáte se mu to zaplatit. Proto taky není deal, protože jste mu platili méně, než jste měli.
Tych 40 asi bolo aj s bonusmi, ktovie. Ja len pisem to co som cital. Ja si tie cisla nevymyslam.
Nevymyslas ale mozno citujes vymysly a tak sa siria dezinformacie no
rovnako moze sirit nezmysly ktokolvek tu. ja som len citoval par fans barcy co to pisali, tak sorry ze budem viac verit im ako fans inych tymov. mne je to suma fuk uz. nebavia ma tieto zabomisie vojny a hadanie sa o slovicka, cisielka..
Jinak podle všeho je smlouva na 14 mega + bonusy (+peníze, co mu Barcelona dluží), ne na 40, takže si tu očividně vymýšlíš. Nebo tu pleteš čistou a hrubou dohromady.
Nebo pocit prachy za celou dobu jeho kontraktu, dobre mimo.
Každopádně jemu to prijde uplne normalni a moralni, tak to asi nema cenu.
aha taze ked ti predosle vedenie dojebe klub, tak ze ti da hracom nenormalne platy, ze ti ten tym moze zbankrotovat, tak ty s tym neurobis nic lebo sak je to proti moralke urcite...ale je fakt pekne ze ako fanusik arsenalu sa tak moc zaujamas o barcelonu
ja neviem presne cisla. len som dade cital ze by to malo byt 40m. ale princip je rovnaky...
ja teda ctu, ze mel 14m eur rocne, kvuli covidu pak o 12 procent min, tedy 12,3.
V jinym zdroji ctu rocne 16m eur.
Tak jasne, stejny jako 40, s cimz tu od začátku argumentujes.
To myslis vazne, nebo jsi troll?
ty sa staraj radsej o arsenal kamo. je vtipne ze clanok o barcelone/bayernu a je tu viac fanusikov z PL jak barcelony...ta barcelona ti musi ist riadne krkom co??
Kdyz dojdou argumenty, tak "starej se radsi o xx"
Ver nebo ne, Barca je mi sumak, jen se bavim hlouposti jejiho vedení
No stare vedenie bolo jebnute to suhlasim. Ja argumenty mam, ale ked ty nevies pochopit moju pointu
Takže někde na vaší fanbase někdo vyblil 40 mega (dost možná hrubého v dolarech včetně kompenzací a bonusů) a teď s tím kalkuluješ jak je greedy a říkáš, jak všichni ostatní mají 5 mega.
Zjisti si příště fakta prosím než začneš řešit čísla.
boze moj. slovo princip vam nevravi asi nic. nebudem sa tu natahovat o cisielka ci je to 40 ci 30. proste ma z tymu najvecsi plat, ktory mu dal este bartomeo.
Pacta sunt servanda
Aky si ty mudry. Ze napises nieco cudzim jazykom. To sa mam z toho teraz posrat? Google prekladac zafungoval kiddo...
Ty tu píšeš, že Christensen a spol budou brát 5, takže to je úplně v pohodě a že de Jong bere 40. Takže nejde o 30 nebo 40, ale jde o 14 nebo trojnásobek.
Takže i kdyby si to nechal snížit na 10, tak ani toho Christensena z toho nezaplatíš.
To bol moj odhad ze by mali brat okolo 5m. Ale zas a znova. Cela moja pointa bola o niecom inom nez ci bere 40 alebo ne. Pointa bola o znizeni jeho platu a nie o konkretnych cislach
A proč by do toho měl jít? Podepsal smlouvu, která byla pro něj výhodná, dostal asi i nabídky v podobné relaci od jiných klubů a teď by si měl nechat snížit plat na 1/4 (když už čísla nejsou důležitá)...?
No ked s tym problem mat nebude, neviem preco by mal mat s tym problem hocikto z tade z diskutujucich
A proto nechce přestoupit, protože mu Barcelona dluží 17 mega liber na platu, které z toho chce dostat...
zbytočná diskusia, urobí zo seba analfabeta, pomýli sa v stovkách percent a dole je schopný niekomu písať, že nič nevie a má držať hubu miesto toho aby sa potichu vyparil a počkal kým tá hanba vysumi
Vies jak to mam v pici.. go fuck yourself dog.
tak tohle byla hodně nešťastně zvolená situace kdy použít ergo
Z toho co od tebe čtu, ty tvoje příspěvky, opravdu potvrzují žes měl Barçu rád. Vždyť ty ani nevíš co říkáš.
Přesně tak Druhá věc. Kdoví jak to s Frenkiem je. Mzdy se vyplácí v lednu s červenci a noviny hned vědí do posledního eura jak to je. Což je blbost.
Oni prostě chtějí hrát o titul v lize a v LM, i když jsou úplně na mizině. Asi by jim neuškodilo, kdyby si to uvědomili, na pár let utáhli opasek a zkoušeli přivádět méně zvučné posily za daleko míň peněz.
Jenze to oni neznaj, mohli by se inspirovat u bundesligovych klubu, jak se hospodaří, jak se skautuje, jak se privadi hraci v nejlepsim pomeru cena/vykon.
Oni ale umi přivádět jen nejznamejsi hrace, griezmanny za 100 mega a tak.
Pro me je to jejich vedeni uplne omezeny, stylem jako oni by to dokazaly delat 13lety deti
Opravdu? Sice je to opravdu spíše výjimka, ale třeba Pedri byl téměř neznámý, nevyhypovaný talent za směšných 5 mega a teď má cenu 100, nejdražší hráč celé ligy.
Nelži.
Dle TM 17,5 milionů eur za tehdy 16letého kluka - prostě taková úplně normální nákupní politika.
Žádné tehdy, "tehdy" to bylo právě těch 5, tahle částka je už s bonusy a za 19letého top hráče je to geniální cena.
Dle TM Vinicius o 20 mega hodnotnejší
No jo, ještě nedávno nebyl, kdo má ty aktualizace pořád sledovat. Navíc na hráče Mordoru se na TM zásadně nedívám, mám těch ksichtů dost ze zápasů.
Jj, ve dvou větách ukázka jací jsou fanoušci Barcelony omezenci.
Říkat random nepodložené věci, nic si nedohledat, ale furt si melete to svoje.
Byl podepsán za 5. Zbytek jsou bonusy, které s počtem zápasů a výkonností samozřejmě nakynuly a poslaly se Las Palmas. Úplně normální věc, tak nelži, že lžu. Přestoupil za 5
Prestoupil za 5+bonusy
5 jste za nej nezaplatili, tak nepis směšných 5 mega.
Tak ještě jednou. Přestupová částka je 5. O tom, jaké přesně ty bonusy byly nevíš vůbec nic, takže je těžko můžeš započítávat do přestupové částky, která je prostě jasná. Las Palmas dostalo 5 mega a Pedri se stal hráčem Barcelony. Přestupová částka se přece nepočítá až s odstupem let. Kdybys to chtěl jet dál, což od hořkého slávisty očekávám, tak můžeš do Pedriho přestupové ceny započítat i náklad na léčbu dlouhodobého zranění nebo účet za nové kopačky. Nebo snad říkáš, že Haaland přestoupil třeba za 300 mega a ne za 65? Jedeš to hodně nasílu.
Vys pises, ze s bonusy to bylo těch 17,5m eur, a jo, základ 5m eur se z dnesniho pohledu vyplatil, ale pres 3 roky to za 16 letyho kluka almuzna opravdu nebyla.
Ale jo, povedl se.
Nicmene to neberu jako argument, ze to vedeni Barcy nedela silene, jeden pedri na xx pjanicu atd., Skvely.
A ta poznámka ke klubovy prislusnosti... Hodne na silu
Clovece ty musis asi volit Matovica. Super argumentacia
Lžeš v jednak v tom, že je nejhodnotnější a taky že má cenovku 100. Nelži, že lžu, že lžeš
nezaspal si dobu?? bartomeu uz davno v klube nieje a uz nikto sa nenakupuje za 100mega...to teraz budete vecne zit z toho, ze barcelona mala jebnute vedenie kedysi v minulosti??? sa spametaj chlapce
Ani ne, protože se Barca chova porad stejne nezodpovedne.
Zajem o lewu po prichodu auby je toho jasnym důkazem.
ak sa chces udrzat na vrchole musis posilnovat. a lewa je o lvl vyssie jak auba. a 50m za lewu, nieje vela. a keby sa barca chovala nezodpovedne tak im daju 75m jak pyta bayern. aubovi buduci rok skonci zmluva a lewa tu moze byt este dalsie 3 roky za ktore nam kludne moze vyhrat LM napriklad. proste nebral by si najlepsieho strikera keby mas moznost?? keby mal ist lewa k vam do arsenalu, tak by si ho bral hned
50 m za lewu je vela, a pro Barcu obzvlast.
A jinak je to stejny jako nekdo nahore, ze 9m eur rocne Lewovi jsou v pohode penize - mozna, z jeho pohledu malo, pro Barcu ale hodne.
Ta finanční nezodpovednost je neuveritelna, ale klidne to obhajujte, mne je to jedno
50m za najlepsieho strikera na svete je vela? 9m plat za hraca ktory ti dava 30-40 golov za sezonu?? ...jak moc sledujes barcu, aby si sa mohol vyjadrovat k jej financnej situacii?? ci ju sledujes viac jak tvoj oblubeny arsenal??
Neni, treba není moc ani 10m za cinzak na vaclavaku, kdyz na to mas, zejo.
Nesleduju ji ani ze zlomku jako muj oblubeny arsenal, a i tak o ni vim vic nez ty, kdyz tu vyblejes, ze frenkie bere 40m eur ročně.
Tak sa prosim nevyjadruj ked o nej nevies nic. Je mi jasne ze tvoj mozog nedokaze spracovat sirsi pohlad na vec. Cely cas riesim nievo ine ako ci je to 40 alebo ne..
Tak promiňte, pane filozóf, jste intelektuálně uplne jinde a muj mozek to není schopen zpracovat, ten sirsi pohled na vec, jestli 40, nebo 12.
Neviem nič.
Cely cas resite neco ine.
(Za lewu jsem taky cetl, ze bayern chtel jen 40 nebo 50, ne 70, jak pises, ale to je vlastně jedno, jde o princip preci)
Prosim, jdete na matfyz.cz, tam narazite v diskuzi na sobe rovne.
Hezky den, vas EF guru Bakary.
Bundesligove kluby taktiez nevedia hospodarit, vid Schalke, Lautern, Hamburg, Hertha, Werder, Stuttgart,… ono je jasne, ze nejakym malym klubom ala Mainz, Augsburg, Freiburg sa dari nezadlhzovat sa, ale to je tym, ze na nich neni velky tlak a nikto od nich nic necaka. Velke kluby maju na sebe velky tlak a nie je to take easy.
Jo, jasne, vsude je někdo, kdo to nezvládne, ale obecne mi přijde, ze v tomhle jsou kluby z BL vynikajici, coz je myslim i podložený.
Neboj, za chvíli zkrachují
Navrhli splátkový kalendář Toppera Harleyho.
10 dolaru/tydne
Akorát Lewa by byl o něco dražší než ta stíhačka, toho by za 25 tisíc let nesplatili.
Fakt by mě zajímalo, co jim nabídli Buď téměř nic nebo 10% televizních práv na dalších 25 let...?
Podepsany karticky leose?
Vstup do klubovyho muzea?
Suareze chranic na zuby?
Busquetsovo kukatko?
Premium na Spotify
Jakože nejsem zastánce Polákova příchodu, ale za 6 éček bych to možná risknul.
https://im2.ezgif.com/tmp/ezgif-2-1d65806cff.mp4
Bayernu nic moc, ale Lewovi nabídli, že mu zařídí Zlatý míč. Bude mu stačit, když odehraje aspoň pár zápasů.
Tu nechcem rozporovat smiesnot Barcelonskej ponuky len podotknut ze keby Barcelona ponukla Bayernu 10% vysielacich prav na 25 rokov tak by Bayern bol ochotny im dat polku kadra pomaly lebo to su strasne nechutne velke peniaze
Vždyť právě. K Barceloně by to sedělo. Nebo by jim mohli dát na oplátku celou akademii, když už rozprodávají finanční budoucnost, tak by mohli i tu fotbalovou.
Právě že ne, protože Kahn nepředpokládá, že Barca tak dlouho vydrží...
Tak Kahn je vesměs guma no
A mohli by ho vůbec registrovat?
40,000,001 eur
ze to nevyslo arsenalu predsa neznamena, ze sa nemoze pokusit aj barca
Nechápu, že to tak nedělá každej
Pro de Jonga super situace. Jeho klub mu nechce zaplatit na čem se dohodli, nutí ho snížit si plat a do toho si dál podepisují pokemony...
Měli by je ti hraci uz davat k nějaký sportovní arbitrazi, kdyz uz se nestydi byt takhle ubohy
Tak zatím není za co. Hráči s tím, pokud vím, vždycky souhlasili.
“Suhlasili”. Mne ako fanusikovi Barcelony je to teda vrcholne odporne vyvolavat tlak na hracov skrz emocne labilnych fanusikov ktori to davaju vzdy tym hracom zozrat a tak hraci ustupia a ten plat si znizia. Je jasne ze vela hracov si vykonmi tie platy nezasluzi ale to uz nie je ich chyba ze tie kontrakty dostali. Rovnako kluby vyzaduju loajalnost od hracov s platnymi kontraktmi (vid sucasny Lewa) a tak maju aj hraci pravo vyzadovat od klubu dohodnutu mzdu. Jednoduche
Amen
Souhlas. Profesionálně je to úplný dno nehodno Barcelony. Právně je na soud/tribunál potenciálně pouze FdJ, pokud by mu fakt nezaplatili, jinak se z těch veřejných zpráv zdá, že je to čistě v etický rovině.
Ja neviem, ja ako zamestnanec mám tiež plat. Ale nemyslím si , že by môj zamestnávateľ toleroval a naďalej mi platill rovnaký plat, ak by som nepodával rovnaké výkony za aké mi to ohodnotenie dali. V bežnom živote máš taktiež podpísané pracovné zmluvy ale to ti nezaručuje , že ťa zamestnávateľ nemá právo vyhodiť , či znížiť ti plat. Áno, sú určené podmienky za akých sa to môže stať. A jednou z nich sú neuspokojivé výsledky. Vo futbalovom svete je to bežné hlavne u trénerov. Ale u hráčov sa to berie tak, že ak má zmluvu je automaticky nedotknuteľný ? Napríklad Umtiti je príklad toho, že si sám zničil kariéru a jeho chybné rozhodnutie má znášať Barcelona pretože má zmluvu ?
Srovnáváš nesrovnatelný. V profesionálním sportu jsou ty podmínky nastavený jinak než u řízení popelářskýho auta.
A on nechodí na tréninky, nebo si neplní své pracovní povinnosti? Nebo má ve smlouvě klauzuli, že pokud nemá formu a není prospěšný klubu jako kdysi, může se s ním zacházet jako s hadrem? Píšeš úplně o odlišných věcech.
Tak ale ono je to oboustranné.
V normálním životě, pokud máš zaměstnaneckou smlouvu, tak můžeš jít za 2 měsíce do prdele a nikdo ti nemůže říct nic. Stejně tak tě může zaměstnavatel vyhodit a dá ti odstupné (podle odsloužených let) a prakticky nemusí nic řešit. Ta situace je vyrovnaná, protože jak zaměstnavatel, tak i zaměstnanec mají podobná práva.
Ve fotbale to máš podobně - pokud je smlouva na 5 let, tak může hráč donutit klub platit ho 5 let. Stejně tak ale klub může držet 5 let hráče na 20k/w, které podepsal, ač jeho platová hodnota může být třeba 20tinásobná.
To jo, ale ty potřebuješ, aby ti ten hráč fungoval, protože když ho pracuje/hraje, tak je na hřišti 11 lidí, kde potřebuješ od každého 100%. Když je zaměstnanec nasranej, tak jde na PN nebo to fláká, ale nikdo si toho reálně v trochu větší firmě skoro ani nevšimne.
Tak všimne si toho jeho šéf, nebo by minimálně měl. Můžeš tomu dávat o něco méně, ale postupně to vyplave na povrch. K tomu když je firma v problémech, může se zbavit lidí relativně jednoduše relativně rychle (oproti fotbalu).
Třeba, že mu zrušili místo. To by bylo docela srandovní, kdyby Guardiola přišel za útočníkem a řekl: Hele, měníme strategii a už nebudeme hrát na hroťáka, máš 2 měsíce a jdeš pryč.
A představ si, že koupíš de Jonga za 80 mega a on ti ve zkušebce odejde zpátky do Barcelony z hodiny na hodinu...
Idealni kombinace je velka firma a oddeleni, ktere je tam jen jaksi mimochodem. To jde pak efektivita tezce do haje.
A nezapomínejme na to, jak si hráči umí vydupávat odchody a rozjebávat atmosféru. Např. otrok CRonaldo a jeho odchod z ManUtd.
Presne tak. Nevies.
Víc než klub
To je prostě hardcore. De Jong si zredukuje plat na několik sezón aby pomohl chodu klubu a teď vydá Laporta prohlášení, že není na prodej ale je opět velký problém s jeho platem.
V překladu: sniž si plat, nebo tě prodáme. A co jsi nám dobrovolně ušetřil si samozřejmě necháme...a s tímhle přístupem se snaží dostat Lewu a další, opravdu nechápu.
Jakou dali nabídku? Hostování za 5 milionů euro na tři roky s povinnou opcí na dalších 25 milionů euro která začne platit až Lesa ukončí kariéru. A že mu Bayern bude hradit 80%platu po dobu hostovani
to snad nie, to sa tazko odmieta
Trapné divadlo kolem Lewandovského, ale Barca je pro mě odpad.
A jak zněla ta nabídka? Braithwaite a vy doplatíte 50 mega.
Boehly byl dnes ve Španělsku, řešit se měl Alonso, Azpi a podle spekulací i de Jong.
Je mi zle a to nebude asi tym alkoholom
Jak moc velká ztráta by De Jong byl? Hlavně měl by u nas využití? Furt tam máme dost rozmanitý možnosti v záloze, nejak v tom nevidím nejakej jackpot z hlediska typologie a absolutní světová špička ještě furt taky není, aby to za to stálo nezávisle na typologii..
On samozrejme nepredvadza nejake vykony ktore by pritahovali kamery a v podstate ani nejako nie je tym neviditelnym cisticom ale stale patri k tomu lepsiemu co mame a so spravnym trenerom by bol podla mna velmi platnym hracom. Ludia od neho cakaju ze bude bud ako KDB alebo Bus v prime ale to proste nie je on je iny typ hraca. Len sa zviezol s tym ze cely tim hrava hovno a proste uz ma vek na to aby robil na tom ihrisku rozdiel ale nerobi ho z nejakeho dovodu. A pritom v repre je famozny ale to aj ostatni hraci od nas. Mne to skor pride ze v Barcelone je nieco hnile a travi to aj ostatnych hracov
ve zkratce:
Hraje ho.no na to kolik stále jakej má plat.Je tu už třetí rok a žádný zlepšující výkony neukazuje.
Jako odvolávat se na repre je prostě blbost a měnit kvůli němu systém aby hrál lépe, když pak budeme hrát jako tým hůř je taky blbost.
Daleko víc mě připadá lepší ho za 802 prodat a přivést někoho kdo toho Sergia nahradí.Za rok mu končí smlouva a musí se to řešit.
Takže místo toho, aby jsme na DM dali Frenkieho. Tak budeme jak blbci někoho za 60 kupovat. To má logiku no. Je to trapný. Chce u nás hrát, tak ať zůstane. A když je problém s platy. Tak ať jde Bus, který nestíhá tempo lm.
Bus má smlouvu jen na rok,což už problém nebude a na týden pozici je bohužel o level lepší než De jang,kterej má letos brát raketu.
a to vies odkial, ze je lepsi na tej pozicii, ked zatial tam hra Busq od 1. minuty po koniec predlzenia kazdy zapas, co hral pod Xavim?
Ved na tej pozicii hral naposledy niekto iny este snad pod Koemanom Moriba ci Pedri.
Kedy hral naposledy Frenkie na pozicii CM?
to je uplna blbost. Zo zaloznikov dava najviac golov, najviac si nabieha, vie si narazit ale vie aj riadit hru z hlby pola, ved ked sme mali extremnu marodku pocas kovidu, tak hral aj ako stoper.
Ako keby sme ho predali za 802m, tak to ozeliem, ale neviem, kto je ochotny to zacvakat
Klidně mě někdo opravte, ale de Jong je podle mě taková 8, takovej ten klasickej box to box hráč. Takže úplně jinej typ než Busquets, kterého měl asi nahradit
ja to vidim podobne s tim, ze pri rozehravce odzadu splni roli deep lying playmakera, ale tu pozici drzet nebude a pokracuje se hrou do centra deni.
Prijde mi, ze vyžadovat po nem jen "hraj Busquetse" je mrhani jeho potenciálem.
čo sa vlastne plánuje? 4-3-3? 4-2-3-1? na troch obrancov to už asi nebude
4-2-3-1 se zkoušelo za Koemana a byla to katastrofa.
Bayern Munich ready €90m transfer bid for Chelsea target De Ligt: Bayern are set to make an offer for De Ligt worth a total of €90 million (£76m/$91m). The Bundesliga champions are willing to pay €75m (£63m/$76m) up front with a further €15m (£13m/$15m) available in bonuses. (Romeo Agresti)
90 za de Ligta držme se co nejdál od tohohle šílenství
Sme blázni ak to dáme. Ale bude aspoň pekný kontrast, wingbacky takmer zadarmo a stopéri za 235 mega.
Mě pořád překvapuje, že šel pryč ten Süle.
Tvl ty ceny
v Reale Alba + Rudiger zadarmo
Je o 10 let mladší
Ani tak ta cena nedává smysl.
No, ještě že je Alaba pryč. Ten tu akorát upadal do průměru.
Cenovka šílená, ale jemu ta německá může sednout a bude top.
Je to neštěstí, protože za jednou brutálně přeplaceného hráče dostane Juventus znovu přeplaceno, takže jsou šul nul a navíc budou moci zase vybrakovat konkurenci, přestože za normálních okolností by na to neměli prachy.
To zas bude, že de Ligt vyhraje 3x zlatý míč a Bayern mezitím 5x LM
pokial je to co pisu anglani fakt pravda, tak palec hore bayernu mozno to tu uz niekto spominal, ale bayern vraj odmietol cokolvek ine ako ze barca vyplati celu sumu za Lewu vopred, lebo podla Bayernu Barca uz o 1-2 roky nemusi vobec existovat
Raphael Honigstein @honigstein
No. I said: "APPARENTLY Bayern have asked for all money up front" and then JOKINGLY added that Bayern "MIGHT NOT BE SURE" that Barca "ARE STILL AROUND" (to pay their bills) in one or two years. This was a lighthearted comment in a podcast, not a report.
https://twitter.com/i/status/1544679808487096324
humor je velmi subjektivny ale teda povedali to
Ten se zaplatí na dresech
Tento tiki-taka paklub sa rozype ako United. A bude rad, ze si zahra vobec EL.
Dpc ta Barcelona teda dopadla neuvěřitelné dluhy kam se podívá, ale pořád všechny chce.. Tam to bude zanedlouho opravdu bankrot..
Co je na tom k smíchu? Vždyť jste v totalnich srackach ale pořád se zadluzovat víc a víc...
divím sa Lewandovskemu že sa vobec serie s nejakou Barcelonou ktorá je odpisana
Mozna bude neco pravdy na tom, ze chce primy srovnani s Benzemou. V Bayernu je tak trochu uklizeny stranou, PR a marketing se tam moc nejede. Takhle to bude primy souboj v ramci rivalu v jedny lize.
suboj tak na jednu sezonu, to sa Lewa neskoro zobudil, ak chcel mať rivala v inom top klube
Jo Barcelona...známe je. Já vám to tu furt říkal.
Minulá sezona nevyšla? Já myslim, že je to ve finále vzhledem k okolnostem větší úspěch než treble.
Ten Lewandowski sa musi podariť. Pedrimu dali "8", Gavimu ( ten podla mna pojde uz buducu sezonu riadne bomby ) daju "6", dufam, že sa už nezraní naša "10" Fati. Mam z toho dobry pocit
https://www.sport.es/es/noticias/barca/jong-sigue-convencido-seguir-barca-frenkie-de-jong-chelsea-united-14035827 Skvěle Frenkie To je pravý Culé
Mě se moc líbí jak tu většina lidí vysmívá Barcu. Píší tu kraviny o platech a o tom že je totálně na dně, že sbírá pokémony a podobný nesmysli. Ale evidentně vůbec nikdo z nich netuší jak funguje vysokej managment u nadnárodních gigantů jako je právě FC Barcelona.
Povím vám jednu obecnou pravdu, kterou tu zdejší přispěvatelé vůbec neberou v potaz a to je že doslova celý byznys je postavený na půjčkách. Myslíte si že každá větší firma má na účtu miliardy cash? Vy jste blázni! Samozřejmě že ne, 99% firem někomu něco dluží. Někdo víc, někdo míň. Dokud splácíš si v pohodě... A já mam pocit, že Barca zatím vše platí. Takže i kdyby za nákupy hráčů dlužila 10 miliard euro, tak to může být všem ukradený, dokud platí své závazky. To zaprvé.
A za druhé. To si opravdu myslíte, že klub, s jménem, historií, fanouškovskou základnou jakou má Barcelona si vážně může dovolit prodat všechny hodnotný hráče a rozprodat co se dá. Postavit tým z pětadvaceti 19letejch kluků z béčka a 5-10let hrát střed tabulky, jen aby si snížila dluh? Jste se zbláznili. Nebo srovnávat hospodaření s provinčními německými týmy, který mají rozpočet na sezónu že by se z toho nezaplatil ani catering ve vipku Barci...
Lidi vy jste fakt blázni. Drtivá většina vůbec nepřemýšlí realisticky a absolutně nedomýšlí všechny konsekvence.
Tady se prostě jede nějaký obecný narativ že, máš velký dluhy díky přehnaným investicím = paklub. Všichni ve vedení jsou klauni atd. A vůbec nevnímá, že ten klub je obrovská, obrovsky známá firma, která se prostě nemůže ze dne na den zbalit a všechno co budovala (i když třeba špatně) zahodit. Takhle to prostě nefunguje. Barca má na trhu už takovou pozici že se prostě musí zuby nehty držet nad vodou a zachovávat image... To není rodinná pekárna v Chlumci, kterou zavřeš když si za kvartál nevyděláš na nájem.
Další věc. Ten klub musí nakupovat špičkový hráče, protože potřebuje okamžitý úspěch, aby vydělal prachy. Nemůže se 5 let plácat v Evropský lize s no name hráči, jenom aby zamázl část dluhu.
Tady už je jen jediné východisko a to je že to prostě zlomí a budou zase hrát o tituly a budou je i získávat. A to chce kvalitu, za kterou musíš něco zaplatit... proto Lewa...
Jiná cesta neexistuje pro takovou to značku jakou je FC Barcelona. Samozřejmě tohle platí i o Reálu. Reál by se choval úplně stejně být v pozici Barcelony, o tom si nedělejte vůbec iluze že by se choval jinak, to nepřipadá v úvahu. Ani by nemohl jinak, díky postavení na trhu. Díky tomu jakou má pověst ve světě... Stejně jako Barcelona.
Nechci nikoho urazit, jen se vám pokouším rozšířit obzor a vážně uvažujte o těhle věcech, situacích v mnohem širších souvislostech. Tohle prostě není jednoduchý problém, který bez většího rozmýšlení odsoudím a jdu od toho.
Ako neviem, ale keď už svojich zamestnancov ziadas o zníženie platu, na ktorý si ich do tej firmy dotiahol, tak to je pre mňa bod keď už úplne všetko v poriadku nie je
Tak sláva, že jsi nám to tu vysvětlil všeználku. Realisticky neuvažuješ ty. Jedna věc je pozice na trhu, druhá je ta, že obzvlášť ve Španělské lize je FFP mnohem přísnější, než v jiných top ligách.V LaLize je platový strop do kterého se zkrátka musíš vlézt. Počítá se to z dluhu, nákladů a výnosů klubu. Pokud se nevlezeš, musíš to kompenzovat novýma sponzorama, nebo prodejem hráčů. Navíc z těchto příjmů můžeš využít jen 1/4 do registrace nových hráčů. Barca se právě do tohoto stropu už jednou nevlezla, proto museli škrtat a nemohli si zaplatit Messiho. Momentálně to řeší tak, že budou prodávat například TV práva, což je sice hezké a zalepí s tím třeba letošní prestupove okno, ale v budoucnu ty peníze budou zase chybět a jsi v začarovaném kruhu.
Taky je ten strip totální blbost, když nikde kinde není. A ubližuje celý lize.
Jako ubližuje a neubližuje. Dost to pomáhá klubům ke stabilitě. Hodně zajimavý byl teď žebříček nejzadluženějších klubů. Ono kdyby FFP bylo co k čemu tak se bavíme jinak. Ale když všichni ví, že např. City a PSG se do toho nevlezou a nic se s tím nedělá, tak je to těžko.
Přijde mi neprosto stupidní, aby PSG který je pomalu každej rok ve ztrátě kupovalo vše. A my tady řešili odprodej tv práv, aby jsme udělali 2-3 přestupy.
K tomuhle se hodi jen obrazek Abea Simpsona v plamenech "its okay".
Tohle je neuvěřitelný, kam az sahá jejich arogance, ze vse je v pohode, pod kontrolou a dělají jedinou správnou vec.
Ano, vsichni chapou, ze nebudou hrat s dorostencema,ale vzit aubu, pak lewu, neni to luxus? Snazit se zaplatit koundeho, neni to luxis?
Clovek by az hadal, ze jsou v úžasný finanční kondici.
A vubec nebyla v takových srackach, ze nemohli prpslouzit smlouvu nejlepsimu hraci v jejich historii a nesoudili se s poslednim trenerem ci uklizeckou o penize.
Tak jeste, ze prisel tenhle borec s infem o fungování vysokyho menedžmentu, neskutecne mi to otevřelo oci !
Pekne napisane. Pod toto sa kludne podpisem.
Ti už čakajú na novú vlnu korony aby mohli zas na kolenách prosiť zníženie platu.
Dembelé zůstává. Podepíše do roku 2024 a jde o 40% platů dolů. A pak, že to nejde.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele