Bílek: Za špatný první poločas si porážku s Finy zasloužíme
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Rodáka z Bratislavy Hradeckého mrzelo, že proti Čechům nechytal
12.09.2012, 12:55
Petržela: Žádný výsledek se nedostaví sám
12.09.2012, 09:08
První poločas proti Finům byl katastrofický, uznal kapitán Plašil
11.09.2012, 23:12
Sivok: Bylo to nejhorších 45 minut za poslední tři roky
11.09.2012, 22:15
Češi prohráli s Finskem 0:1 a nezlomili čekání na vstřelený gól
11.09.2012, 19:58
Komentáře (126)
Přidat komentářno aspoň to umíš přiznat příště musíš hrát 4-2-4 stejně máme marnou zálohu takže postačí Jiras s Hybšmanem a se 4 útočníky snad gol dáme
to víš že jo
Ricku, 68 dní do nový řady, co máš v plánu?
hledám Carla ...už zase
přesně
Opět zápas na náhodu bez jakéhokoliv systému.
chybí Rosa ♥
na to se nemůžeme vymlouvat.Rosa by se hlavně měl vzdát repre a soustředit se na klub.
a Matějovský
to víš že jo
Odejdi, na ten hnus se nedá dívat!!
musim souhlasit
Hrál bych 4-3-3....
Bílek ven
To byla zas holomajzna
ale II.poločas kvalitka
Bílek by se mohl zamyslet, jesli se Pekhart hodí do naší repre nebo jak ho využít. Vydra se do šance dostal, Kadlec na začátku 2 připravil, což se Pekhartovi nepovedlo snad za 3 zápasy dohromady.
Do šnce se dostali, bo dostali míče, on nedostal vůbec nic, bo nikdo vůbec nic nehrál.
za poslední 4 zápasy ani gól
Ne, ne Portugalsko a dneska Finsko nám dali po gólu.
za posledni 4 zapasy ani strela na branu
tak to těžko.
Byla to nadsazka samozrejme, dle statistik tam za 4 zapasy mame tak moc strel, ze by to Portugalsku stacilo na celych 20 minut. Nicmene, ani jednu poradnou strelu.....to ze nekdo z beznadejne pozice nahraje z 30 metru do naruce brankari, nepovazuji za strelu, ale zoufalstvi
To jste nemohli uplatit finskýho golmana?
nastoupil jiný
tak snad prachy nedostal ten druhej
Smůla jako prase
Bílku a já zase doufám, že TY si snad konečně uvědomíš, že takhle už to dál trénovat nejde
no ne... kritika a nespokojenost? To sem od něj nečekal
to to muselo být opravdu zlý
tohle je taktika, přes na vás haluzáky co jim nadáváte, schválně projebat přátelák, nedávat goly, ale až postoupí na MS tak budete čumět ...ten postup je tam téměř jistota, nebo hodně velká šance.
Doteď jsem se Bílka zastával a po průběhu ME mě i mužstvo přesvědčilo, že umí fotbal hrát, když CHCE, což je strašně důležité. Ale, jak nejde o nic důležitého, tak hráči do toho nedávají 100% a právě to by trenér měl umět z hráčů dostat. Což je evidentně Bílkova slabina a když nemáme klasického špílmachra, tak bychom měli hrát rozestavení 4-4-1-1 nebo 4-4-2 a ne 4-2-3-1. Jediná omluva je, že prostě za Pilaře, Rosickýho a vlastně i Baroše nejsou náhrady. Baroš sice nedával poslední dobou moc golů, ale aspon uměl sem tam zařídit penaltu nebo udělat nějaký rozruch, což Pekhartovi nejde. Buď to chce mít vynikající kraje a nebo hrát na 2 útočníky.
Do zapasu ma nominovat hrace, kteri hrat chteji a ne ze museji.....to ze hral zase Plasil je naprosta zhovadilost, kdyz mohl pouzit nekoho mladeho a hladoveho, o ostatnich se ani nebavim. Jak muze jakykoli clovek behem par tydnu zapomenout behat?
Co se tyce PEkharta, Bilek chce hrat ocividne na Kollera, jenze Pekhartovi chybi do Kollera asi tak 30 kilo svalu a 1000 rovinek. Koller udrzel mic i mezi 4 protihraci a pak ho posunul dal....Kdyz jsem se dival na Tecla, jak si porad nabihal, neustale aktivni na hristi, takove hrace ma poslat na hriste.....neni jedno jestli prohrajeme 0:1 po urazejicim vykonu nebo 0:2 po hladovem vykonu, ale s naivnimi chybami. Od toho snad pratelaky jsou ne, aby se zkouselo? Po te dobe, co tam Bilek je, uz musi mit system i nahradni hraci zazity, kdyz jsou tam porad ti sami (az na par vyjimek)
Bohužiaľ hráči majú systém zažitý
Kdyby meli, tak si nenabihaji tak, jak si nabihaji. Po takove dobe to do nich musi trener proste natlouct. To ze se jim momentalne nedari, budiz, ale neni videt zadny progres, to je to hlavni, proc by mel Bilek odstoupit....Je ale pravda, ze Bilek hral zrovna v dobe, kdy se hral asi nejhnusnejsi fotbal v historii , viz MS 1990....takze jestli si bere za vzor MS 90, omlouvam swe mu, ze zpochybnuji jeho metody
To bola z mojej strany irónia jak sviňa, ja jednoducho neverím tomu, že Míša im vysvetlí absolútne podrobne svoj pokrokový herný systém a chyba je na strane hráčov, pretože hrajú niečo úplne iné...
"Vybojovaného bodu si hodně ceníme, zní z českého týmu"
Kdyby nepronaseli takovyhle sracky po prvnim zapase a radsi se vsichni poradne zamysleli s trochou sebekritiky nad svym predchozim vykonem, nemuselo to treba takhle dneska dopadnout...
co me na to sere nejvic, ze kazdej pivni trener od TV, vcetne me, ma ve finale realistictejsi pohled na realitu a zhodnoceni situace nezli Bilek.
good bye MS ...
Bezpohlavní a impotentní fotbal.
přesně tak
Možná mě tady budete kamenovat, jakej popík tady vykřikuju. Ale Bílek ven... Není na co čekat, zázrak se už stal na EURU. Nýmand jeden neschopnej samolibej... je mi z něj fakt zle! Bílek je nesoudnej a drží se tam, seč může, za vydatné podpory kamarádů Šmicrů a jim podobných.. kruci vždyť to vidí každej, že na to nemá a neví co s tím! vždyť to nikdy nebyl žádnej trenér, neví, jen šlape vodu a věří v zázrak (kterej bohužel pro nás na EURU přišel...) Přitom kvalitní trenér, co umí určit taktiku, nacvičit standardky, překvapit soupeře a reagovat na vývoj utkání, to je to, co dnes dělá úspěšné týmy úspěšnými! Stačí se podívat na Plzeň pod Vrbou nebo na Kotala, kterej z Hradce s velmi podprůměrným kádrem dokázal vymačkat velmi dobré výsledky i atraktivní hru... A můžete oponovat, že píšu o klubové kopané, ale v reprezentaci je kvalita trenéra (schopného určit taktiku, řešení standardek a hlavně reagovat na vývoj utkání) ještě zásadnější!
Vrba
Nevím jestli je Kotal nejlepší příklad trenéra kterej by se prezentovat pohledným fotbalem, ale ohledně Bílka se vším souhlasím.
tak nějak souhlas Bilkovi ohromně nahrála Plzeň potažmo trnér Vrba, poslal mu hráče, ukázal mu na kterých postech ti hráči hrají a dost mu vnuknul i myšlenku hry s křídlama.., jenže Bílek není Vrba a repre nehraje jako Plzeň.., Vydra to oživil, ale je až k smíchu, že nasadí hráče po 3-4 zápesech odehráných v druhé anglické lize.., přitom by mohl podobných ve formě hrajících vzít i víc a HLAVNĚ nepouštět Plašila ke standartkám, jako řadovej hráč by byl asi platnější, když už by tam musel být.., jenže on se psauje či ho pasují do role vůdce, ale na tuto roli jako hráč nemá.., závěrem píšu, že Finsko není úplnej nazdárek, sice nehraje ME či MS, ale dovedou prohnat i lepší týmy než je ten náš, ale rozhodně jsme je měli porazit
První poločas sem sice neviděl, ale podle toho co sem četl, tak se divím že je lidi v Teplicích nevypískali. Asi jsou na takové výkony zvyklí z ligy, ale repre takhle hrát prostě nemůže, ani v přáteláku ne. Až se zase budou cítit ukřivdění z toho že na ně lidi pískají, tak ať si vzpomenou jak se tady líně ploužili po hřišťu.
Právě že je vypískali
Druhý poločas zase fandili od začátku.
tak zrovna v těch Teplicích jsou na takový výkony zvyklý velmi dobře, si můžou další kolo doma tepličáci oblíct repredresy a nic se nepozná
ten plasil je fakt lemra,posledni dobou se mi vbc nelibi,kdyz se mu nechce neo nestaci ze je po pauze tk at ho nestavej!
Nejenže Bílek není schopen vštípit týmu nějakou taktiku či styl hry, velkej problém vidím i ve skládání sestavy. To jak dneska poskládal základ, to bylo příšerný, Jiráček a Plašil na křídlech? Ve středu hřiště žádnej kreativní hráč? To je uplně na hlavu postavený, navíc to není jen ojedinělej příklad, pokud nehraje Rosický, tak tam ten kreativní hráč chybí vždy. Kolář zaprvé ukázal že na mezinárodní úroveň nestačí a i kdyby jo, tak ke špílmachrovi má hodně daleko. Darida to samé, v Plzni má vedle sebe Horvátha, kterej je ten mozek co všechno řídí, a to má v repre dělat on? 21 letej kluk, kterej hraje jeden rok ligu? Absence takového hráče je podle mě zásadní důvod proč si nevytváříme šance, navíc je to o to horší že mi takové hráče k dispozici máme, jenom je nepovolává. Jako první mě napadne Matějovský, na kterým stojí hra Sparty, pak je možnej i ten Horváth, kterej sice má už svůj věk, ale horší než to je by to nebylo.
Horváth by byl řešení, kvalitnější stratég by ho neopomenul ani na EURO 2012.., případně Štajnera, ale to už je minulost.., když Horváth stačil v lize mistrů proč by nestačil v repre
škoda, že sa u Horvátha rieši hlavne jeho nadváha a vek, v repre by sa vám pri absenci Rosy hodil...
Presne tak, Xabi nebo Pirlo taky nejsou zadne fotbalove expresy, od toho tam jsou Darida, Jiracek a kridla, navic kdyz hrajeme na protiutoky.....neznam zadneho jineho ceskeho hrace, vcetne Rosickeho, ktery da presnou prihravku na 50 metru do behu
Matějovský, Horvath
Ty dva jsem vsak myslel....Ale Matejovsky mi prijde spis jako takovy Rosicky, hlavne dava kolmice a mice do ulicky, kdyzto Horvath, ten prenasi hru jako Beckham
Naprostý souhlas. Škoda jen, že se tu neoddělují rozumné a zasvěcené příspěvky od blbého, často i sprostého blábolu!! Úroveň diskuse by měla aspoň trochu korespondovat s úrovní serveru, která je na naše poměry vynikající a doslova luxusní.
A jak bys chtěl selektovat věcné příspěvky od těch špatných?
Matějovský patří do REPRE!!!
jen to ne...
Mne príde Matejovský ako strašne pomalý v rozhodovaní, je to kreatívny hráč, ale na medzinárodnú úroveň to podľa mňa nie je. To pán Horváth je v tomto smere oveľa lepší, keď dostane loptu tak neváha ako Mat. a nezbrzduje akcie... na mez.úrovni sú tie 2-3 sekundy strašne doležité. Porovnaj si výkony obidvoch hráčov v eur.klubových súťažiach.
Bílek VEN, po jeho vládnutí se reprezentace roky bude vzpamatovávat...je to škůdce a pokaždý nám náhoda a písknuté penalty za simulace nepomůžou
naprostej souhlas, kdokoliv nastoupi po nem bude mu rok trvat nez ty hrace nejak vzpamatuje..
to bylo utrpení
bílepk mi připomíná našeho trenára v okrese taky nás nějak poskládá a ani nám neřekne přoč hrajeme na postech kam nás dal a potom se diví že to není tak jak si představoval ... potřebujeme koncepci a vizi a ta chybí ....
Řekni mu to do očí hrdino ( okresákovi, ne Bílkovi), ale třeba se v tom pozná a půjde do sebe .
klidne oboum z tímhle problém nemám
to je velký trapas
Bílek ven
Bílek je samozřejmě jen velice průměrný trenér. Ale neni to také v tom, že prostě a jednoduše nemáme v současnosti hráče na úrovni? Jsme pouze evropským průměrem, někde mezi 20 - 30 místem v tabulkách.
ale to už tu bylo řečeno mnohokrát ! Ano a co dál?
Co dál ví asi 85% lidí - změnit rozestavení na to, které nám sedí, na které máme hráče. Hrát 4-5-1 je sice ultramoderní, ale co z toho, když na to máme 6 hráčů (včetně brankáře a 4 beků). To je pak těžké.
Hm takže zbyrečné komrnty. Nemyslíš?
Jo...
Ale i s průměrnými hráči se dá hrát pěkný a účelný fotbal.To on nedělá.
Nikdy jsme neměli 11 top evropských hráčů, vždy jsme měli hru založenou na týmovém pojetí a kvalitní taktice. Samozřejmě nyní je problém i s tou kvalitou hráčů, která je nižší než bývala, ale tím spíše bychom to měli vynahradit kvalitní týmovou hrou a taktikou, což ale naproto chybí, a chyba hráčů to není.
Hráči si snad uvědomili, že takhle dál hrát nelze," řekl Bílek po utkání.
Vzhledem k tomu, že tak capsky pod ním hráli už poněkolikáté, je to dost bizraní výpověď.
Ohledně Bílek ven - nehrozí, leda že by přišel výbuch v příštích dvou zápasech. Pelta s ním prodloužil už před ME, tzn., že je s ním spokojený, my s tím nic nenaděláme. Na Maltu přijde tak sedm osm tisíc, navíc se hraje v den voleb, takže to bude bez piva, další statisíce jsou naštvané a ještě víc zanevřely na tým.
jsem rád, že nastoupil Kadlec na podhrotu, protože si ho zde mnozí (zřejmě zaujatí sparťané) neustále přáli...nemá prostě na to...naopak Vydra si svou aktivitou určitě řekl o místo na střídačce
Jinak Plašil a Suchý největší zklamání pro mě...když se k tomu přičte průměrný výkon ostatních, tak výsledkem byla porážka
ono je otázka, jak by vypadal Vydra v první půlce v té všeobecné hrůze
třeba Kadlec nezklamal, v prvnim poločase byl z tý bídy asi nejlepší
řekněme, že se nejvíc snažil, proto byl nejviditelnější, ale nejlepší bych neřekl, to ani nejde o hráčích z pole říct
jo no, z části máš pravdu. Ale měl možnost se ukázat a podle mě pro to udělal málo. Ale nikomu zase neberu jeho názor
Bilku ty uz stridej, to je fakt des...kvalifikace hruza, euro hruza, ted to stejny...ja jsem presvedcenej ze ted v tom rijnovem dvojzapase 6 bodu neudelame...to je proste hruza fotbal...dansko hralo doma remizovalo, lidi jsou tam mozna nastvani a my happy ze mame bod...Jenze ona je remiza a remiza, stejne jako prohra a prohra...a zatimco dansko nas mlelo celej zapas, my jsme nikoho nemleli uz asi tri roky..
akurat som dopozeral skotsko-macedonsko ako mohli hrat skoti vyrovnanu partiu s ceskom kedze teraz,keby macedonci neboli mantaci v utoku tak bezproblemov skotko vypraskaju?
Vyrovnanou partii? Měli minimum šancí, nehráli proti nám dobře.
v skotslu?uz si to nepamatam ale tam to bolo vyrovnane nie?v prahe oni len branili a spoliehali sa ze vy gol nedate,myslel osm zapas v glasgow
Ano, ve Skotsku. Tam hráli domácí hrozně, tři body si určitě nezasloužili. Navíc každý zápas je jiný, nedá se to srovnávat.
To je asi jako kdybys řekl, že Getafe porazilo Real, tak je Getafe nejlepší klub na světě, protože Real porazil Barcelonu.
OT: Hraje tady někdo Guild Wars II? Je to fakt tak dobré, jako se píše? Docela mě to láká, ale nemám teď moc peněz nazbyt.
Je urážející poslouchat zápas po zápase ty deBílkovy kecy (trochu mi připomíná jinou trapnou postavu, a sice premiéra Nečase, Bílek je vlastně nečas české reprezentace). Zápas jsem nesledoval - škoda času, ale z jednoznačných ohlasů vyplývá, že hráči aspoň v 1. půli zápas očividně bojkotovali. Proč asi? O tom se dá jen spekulovat, já v tom vidím nejen chabou chuť hrát za repre (a když tak jen "povinné" kvalifikace), ale i protest proti vedení týmu, z něhož odešli dva jediní kompetentní lidé (Komňacký a Dovalil). Věřím tomu, že s tím souvisí i ta záplava zranění. Jestliže tým nedá gól ve čtyřech zápasech za sebou (třeba je to pomsta za odchod Baroše?!) a doma prohraje s týmem ze čtvrté evropské desítky, je čas na výsledkově nečekaně příznivé vystoupení repre na ME zapomenout. Pokud jsme uhráli v Dánsku bod, nebylo to proto, že jsme hráli tak dobře, ale že Dánové hráli ve srovnání s ME tak slabě. Ostatně v kvalifikaci se trápí i jiní kabrňáci: Italové, Angličani, dokonce Španělé, nijak zvlášť nezáří ani Němci, ale o tyhle snad nemusíme mít takový strach. Naopak dobře zapůsobili nejen Bosňáci, ale pod novým trenérem i Rusové, Ukrajinci, Rakušané, znovuvzkříšení Holanďané, Srbové či Švýcaři. V tomto kontextu se náš postup na MS zdá být prakticky vyloučený.
Už jen za tahání Nečase do téhle diskuze a ten zbytek - škoda mluvit...
(reakce na Rišana)
já si myslím že je to taková dobře načasovaná facka, která nám může paradoxně pomoci proti Maltě a Bulharsku. Hráči a hlavně bílek si uvědomí, že pokud nebudeme hrát s maximálním nasazením tak nemáme šanci uspět ani proti Maltě. Je jen dobře že novináři ted dostanou repre pod tlak že hraje tužku a že nedává goly. Našim hráčům evidentně tlak prospívá.
Souhlasím. Ale nebral bych to jako automatiku. Taky můžou hráči upadnout do deprese a pokračovat v mizérii. Hlavně aby neselhali s Maltou, nebylo by to totiž poprvé.
Jestli jsou profici, tak jim konstruktivni i ta nekonstruktivni (po takovem urazlivem vykonu) kritika prospeje.....jestli ji neunesou, nemaji co delat na hristi vyssi nez krajske urovne, tam pry ten tlak neni takovy
Karel Šíp měl pravdu!
Tedy 100. pro Karla Šípa!
vždyt nastoupila sestava jsou chtěl šíp. S Daridou, Rajtoralem, Suchým, Jiráčkem, Pekhartem a bez Baroše!
právě naopak, Bílek asi začal trénovat podle Šípa
To mi připadá jako když nám trenér v III. třídě okresního přeboru před zápasem řekne jediný - "Hlavně v klidu a hrajte si každej to svoje" proto jsme asi předposlední jenže tohle je sakra repre, tak by to podle toho mělo taky vypadat
Na zadnej tukec nemate, ste drevaci, a proto hrajete okres Hned jsem si na to vzpomnel.....Slavia, ne pockat, Sigma Olomouc.
Jinak nic ve zlem, my ani trenera nemame
Bílku už jdi do pičee !!!
mám stále důvěru v Bílka, to že se mu hráči vykašlali na první poločas, stim nemohl nic dělat.. Aspoň jim dal zjeba o poločase
Jak dlouho tam asi tak ještě může vydržet?! ta jeho taktika stojí pěkně za hovno hrát na jednoho útočníka co tam sám zmůže? Pekhart akorát dopadne stejně jako baroš
Na Maltu bych povola Horvatha. Rychlostně stačit bude. Nasadil bych co nejvíc hráčů z Plzně. Hraje se v Plzni takže by se cítili jako doma.
Njn, lenže v Plzni hráčom Vrba vysvetľuje asi niečo iné ako Bílek v repre. Ja keď vidím čo hrá Kolář v Plzni a čo v repre, tak mi je z toho do plaču...
A inak k Horváthovy, keď stačil na AC a FCB tak prečo ho neskúsiť proti Bulharom?
stačil / nesklamal
Bílku, už to zabal a vem sebou Plašila, Rosického, Daridu, Pekharta, Hubníka, prosím.
Daridamá potenciál a pre Rosu by bolo asi kvoli zdraviu lepšie, ak by sa ako svojho času Nedvěd sústredil len na klub, ale je to veľký vlastenec a nemá problémy z médiami, takže pokiaľ bude mocť tak vždy pomože.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele