Bournemouth předvedl nevídaný comeback. Komu se v Premier League povedlo podobné?

14.03., 09:34
Aktuality
Antoine Semenyo (© AFP)

Neokoukaný nováček z Lutonu letos nabízí jednu atraktivní podívanou za druhou, jeho zápas na půdě Bournemouthu však byl na očích diváků z jiného důvodu. Šlo totiž o opakování prosincového utkání, ve kterém zkolaboval Tom Lockyer. Ten před utkáním spolu s fanoušky poděkoval zdravotníkům, s děním na hřišti však byl spokojen jen do půle - v té druhé totiž Hatters ztratili třígólový náskok a prohráli 4:3.

Po porážce s Arsenalem a remíze v Newcastlu šlo již o třetí sedmigólovou přestřelku nováčka v této sezoně, celkově v jeho zápasech padlo už 100 gólů. Duel na Vitality Stadium se však vedle vzpomínek fanoušků zapsal i do historie Premier League. Teprve pošesté v její historii si totiž jakýkoliv tým zajistil body čtyřmi po sobě jdoucími zásahy.

Kdy se tak stalo v minulosti?

Leeds - Derby 4:3 (1997/1998)

Poprvé se podobný počin povedl v listopadu 1997 Leedsu. Do domácího utkání vstupoval z pozice jen těsně za soupeřem z Derby. Ten po dvou gólech Deana Sturridge a proměněné penaltě ze 33. minuty jasně mířil za dalšími body, jenže jako by se nechal pohodlným vedení ukolébat.

Ještě před poločasem vlil domácím hráčům i příznivcům krev do žil brankami tehdy nejlepší střelec týmu Rod Wallace spolu s klubovou a australskou legendou Harrym Kewellem. Po přestávce se dlouho nic nedělo, nicméně dvě trefy v závěru nasměrovaly Whites za vítězstvím. To se v konečném součtu ukázalo jako velmi cenné, neboť je z páté pozice dělily od devátého Derby čtyři body vydřené právě tímto heroickým obratem.

West Ham - Wimbledon 3:4 (1998/1999)

Ve své předposlední sezoně mezi anglickou elitou si již zaniklý Wimbledon FC výrazně napomohl k záchraně v samém úvodu soutěže, díky čemuž se ještě po polovině ročníku držel na osmém místě. Svůj podíl na tom měla i nelehká výhra v Upton Parku ze čtvrtého kola.

Dvougólový Ian Wright tehdy rychle pomohl ke tříbrankovému náskoku West Hamu. Bleskové snížení hostí nijak s Hammers nezatřáslo a dlouhou dobu kontrolovali vývoj. Zpozorněli až po více než hodině hry, kdy střelec prvního gólu Marcus Gayle asistoval na další. Svou produktivitu pak ještě zlepšil v 77. minutě druhým zásahem, obrat vzápětí hlavou dokonal Efan Ekoku.

Tottenham - Manchester United 3:5 (2001/2002)

Na jaře 2001 završili Fergusonovi Rudí ďáblové ligový hattrick, namísto rázného vykročení za další obhajobou však úvod nové sezony přinesl řadu klopýtnutí. K jednomu takovému se přitom schylovalo i na White Hart Lane. Rovněž trápící se Tottenham totiž vytáhl skvostnou první půli a do šaten odcházel za tříbrankového vedení.

Asi nikdo si na někdejším stánku Spurs nepřipouštěl cokoliv jiného než zisk kýžených tří bodů proti favoritovi. Jenže ten řekl rezolutní ne. Bleskově vlil týmu krev do žil Andy Cole, po čtvrthodině se hlavou prosadil Laurent Blanc. Stejnou částí těla srovnal Ruud van Nistelrooy, na něhož velmi rychle navázal Juan Sebastián Verón. Pokud byste rádi viděli ještě nějaké hvězdné jméno, pak vězte, že pětigólový comeback v závěru dokonal David Beckham.

Wolves - Leicester 4:3 (2003/2004)

Stejně jako předcházející zápas tohoto výčtu, i dvacet sezon starý střet nováčků na Molineux přineslo dvě naprosto odlišné půle. Ta úvodní přinesla řádění hostujícího Lese Ferdinanda, jehož dva rychlé zásahy spolu s pozdější trefou Riccarda Scinmecy stavěly do té doby nepříliš úspěšný tým do slibné pozice.

Avšak Vlci, kteří rovněž neprožívali ideální start do ročníku, nic nezabalili. Už v době, kdy na ukazateli běžela 70. minuta, svítilo spolu s ní nerozhodné skóre, na kterém se podílel další dvougólový střelec Colin Cameron. Obrovský jásot ve Wolverhamptonu poté spustil uklizením přízemního centru mezi tři tyče Henri Camara.

V konečném účtování sezony ani jeden z týmů nemohl přikládat tomuto atraktivnímu utkání velkou váhu. Oba totiž zakončily ročník poměrně jasně na sestupových příčkách a putovaly zpět do nemilosrdných vod tuhých bojů o nejvyšší soutěž.

Newcastle - Arsenal 4:4 (2010/2011)

Zápas, který se v tomto seznamu i kronikách Premier League vymyká. Jde totiž o dosud jediný případ, kdy mužstvo prohrávalo čtyřgólovým rozdílem, a přesto odcházelo ze zápasu s body. Arsenal jel ze druhé příčky v tabulce do St. James‘ Parku jako favorit, což také od začátku potvrzoval. Theo Walcott, Johan Djourou a Robin van Persie gólově zařídili domácím hororovou úvodní desetiminutovku, na níž nizozemský střelec ještě během první půle navázal.

Druhá půle se nesla v poklidném tempu až do 68. minuty, kdy sudí po Koscielného faulu ukázal na značku pokutového kopu. Nadcházející dvacetiminutovku se asi každý příznivec Arsenalu snaží vytěsnit z paměti. Joey Barton proměnil penaltu a pak ještě jednu, mezitím se prosadil i Leon Best a v závěru nezapomenutelným dalekonosným volejem napsal dějiny zesnulý Cheick Tioté.

Bournemouth - Luton 4:3 (2023/2024)

Nejčerstvější přírůstek se udál tak trochu ve stínu penaltových obratů Arsenalu a Atlética Madrid v Lize mistrů. Bournemouth byl v minulé sezoně blízko tomu, aby se v nelichotivém duchu uvedl v roli poraženého týmu - vždyť přes dvougólové vedení odcházel poražen z duelů s Tottenhamem i Arsenalem.

Avšak středeční večer na Vitality Stadium pro něj byl podstatně příjemnější, byť to tak zprvu nevypadalo. Tahiti Chong, Chiedozie Ogbene i Ross Barkley, ti všichni gólově podtrhli povedenou první půli hostí z Lutonu. Po návratu ze šaten však nastoupily zcela jiné Třešně. Dominik Solanke hodil rukavici svým spoluhráčům, tu během čtrnácti minut zvedli Ilja Zabarnyj a Antoine Semenyo. Ghanský útočník v závěru rozšířil svou gólovou sbírku v této sezoně na sedm a vystřelil tak Cherries tři body.

Díky nim zvýšil výběr Andoniho Iraoly náskok na sestupovou osmnáctou příčku, aktuálně okupovanou právě Lutonem, na čtrnáct bodů a udělal asi definitivní krok k záchraně.

Autor: Martin Vejdělek / bbc.com, transfermarkt.com

Komentáře (156)

Přidat komentář
Frank Lampard 8

Chudák Lockyer... V opakovaném zápase mu udělají takový nápor na srdce.

Reagovat
Frank Lampard 8

Jinak článek

Reagovat
Kryptos_

Reagovat
Rothbard

To někdo čte?

Reagovat
andkoo

Reagovat
herbage

Newcastle-Arsenal prosím nepřipomínat. V textu chybí informace o zářezu ze strany sudího, ktery nevyloučil za kriminální zákrok Joe Bartona, ale naopak vyloučil Abou Diabyho. Dále chybí informace, že Barton je hnusný podčlověk, který zůstal ve vývojovém stupni Homo Habilis a jako takový by měl být odeslán na opuštěný tichomořský ostrov, aby nevzniklo riziko šíření jeho DNA s ostatními příslušníky lidského druhu

Reagovat
Nikikrew

Je pravda, ze Diaby si to mohol odpustit, ale pri jeho castych zraneniach to bola prirodzena reakcia. Jebnuty Barton mu takmer nohu zlomil, podobne ako ten primitiv zo Sundernaldu v 2006 co mu presiel clenok za stavu 0:3 v 90 minute .

Zasa treba uznat, ze aj v 10tich muzoch nemozes takyto naskok prehajdakat, ved sme tam skoro prehrali

Reagovat
herbage

Tak když proti tobě fouknou 2 pentle a neuznaj ti regulérní gól

Reagovat
Nikikrew

Jedna z nich bola. Na druhej strane, Newcatle neuznali gol pre ,,offside" kde sa pozabudol Rosa

Reagovat
kissak

nebylo se čemu divit protože Barton řádil jak pominutej, alespoň, že mu tu nohu fakt nezlomil

Reagovat
J0EL

Reagovat
SunFells

Tam toho bylo

Reagovat
kissak

dnešní VAR by si smlsnul

Reagovat
vitasrp

Taky chybí informace, že jedna z těch penalt, co Newcastle kopal, byla úplně směšná, tam byl nějaký vymyšlený faul po standardce (tuším že i snad od Rosickýho).

Reagovat
herbage

proto píši - prosím nepřipomínat Tenhle zápas a remízu s Birminghamem 2:2 se snaží člověk vytěsnit z paměti

Reagovat
J0EL

Kurva, uz sme stari Inak ten zapas z Birminghamom, Eduardove zranenie, Clichyho picovina v poslednych minutach a Gallasove teatro ma strasi dodnes

Reagovat
herbage

Eduardo Jestli je něco největší přínos za poslední roky, tak je to v zásadě vymýcení a tvrdé potírání skluzů oběma nohama dopředu

Reagovat
SunFells

Jo, na Rosu

Reagovat
tweek

Phil Dowd

Reagovat
kissak

Také si vzpomínám na slušnej zářez rozhodčího, fakt je, že počet hráčů měl být opačný po zákroku Bartona. Ke skleněnému zdraví Diabiho bylo až s podivem, že to ustál.

Jedna pencle vymyšlená, oba offsidy také nebyly avšak i tak se díky jedinému gólu Cheicka Tiotého (RIP) zařadil tento zápas mezi epické.

Reagovat
herbage

Opačný asi ne. Dokáži si představit, že dneska s VARem by šel Barton ven a dostal by větší trest z mimořadně nebezpečnou hru (např. stop na 5 zápasů) a Diaby by šel ven za nesportovní chování se stopkou na 1 zápas

Reagovat
kissak

Nezapomeň, že Diaby už by neměl na koho reagovat když by byl Barton dávno venku

Reagovat
herbage

Nj, já zapomněl, že ta mrdka Dowd nepískla ani faul a nechala hru pokračovat

Reagovat
SunFells

Jsem zapomněl, že umřel

Reagovat
kissak

no jo bohužel

Reagovat
Salfovic

To jsou strašná jelita ten Luton.

Neplácal Edwards po zápase něco o pasti ?

Reagovat
GrimeBaller98

Up the Cherries! Semenyo neskutecnej vykon

Reagovat
SunFells

Erling Braut Haaland will miss the games against Spain and Georgia due to a groin injury.

Haaland has left the Norway squad, as official FA statement announced.

Kevin De Bruyne has been excluded from the Belgium squad due to a 'minor groin injury'.

Hlavně Haaland pokolikáté tohle už udělal?

Reagovat
HOAX

To je rok stará zpráva, ne? Norsko teď hraje s náma přátelák, se Španělskem a Gruzíí hráli v kvaldě na euro

Reagovat
Hlahart

Jo, z 21.3.2023

Reagovat
bbbauch

Hoax

Reagovat
SunFells

Aha, damn

Reagovat
Salfovic

Tě někdo pěkně vytrolil, co.

Reagovat
SunFells

Nevšiml jsem si retweetu zřejmě

Reagovat
ratusek

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Csaplárova past

Kdo měl vsazeno 1, asi prožil dva infarkty

Reagovat
hightower

Mě by zajímal kurz v poločase na Cherries :D

Reagovat
Nikikrew

https://www.arsenal.com/news/ben-white-signs-new-long-term-contract

Fantasticka sprava, uplne zasluzena extension. Skoda, ze jeho vykony su casto nepochopitelne prehliadnute medzi slavou ku Odegardovi alebo Sakovi, pricom ta defenziva pracuje tento rocnik lepsie ako nas utok

Reagovat
Čenda

A furt se občas lehce zapomíná, že to není primárně pravej obránce. Benny Blanco je prostě božan.

Reagovat
Hachim Mastour

White je primárne pravý stopér v trojčlennej obrane taký lepší Pavard

Reagovat
J0EL

Reagovat
Ingimir

"Teprve pošesté v její historii si totiž jakýkoliv tým zajistil body čtyřmi po sobě jdoucími zásahy."

aj vítazstvo 4:0 sú body zaistené štyrmi gólmi po sebe ale je mi jasné že sa tam niekde stratila podmienka že tím mal prehrávať o tri a viac gólov (predpokladám že aj otočiek z 0:1 a 0:2 bolo viac ako 6)

Reagovat
Čenda

https://twitter.com/Arsenal/status/1768230948192035172

Jorg to řekl přesně, love you Ben. Blanco je vážně oblíbenec. A proč ho Aaron v tom videu název Bruce, nevi někdo? Nebo mi něco uniká?

Reagovat
Golasso

žeru ten tým

Reagovat
SunFells
Reagovat
SunFells

Southgate on Ben White's continued absence. "We had a call from Edu (#AFC) last week to say that Ben didn't want to be considered for #ENG squads at this time. It's a great shame." Southgate stresses there is no issue between White and Steve Holland.

Reagovat
mistr129

Reagovat
martin.b

Prostě si Garethe myslí, že jsi čurák, nic osobní v tom není

Reagovat
SunFells

Snad se někdy jeho verzi dozvíme.

Reagovat
martin.b

Jojo, ale pokud se nepletu, dle těch interview co kdy dal není úplně typická kopačka, která myslí 24/7 na fotbal, třeba v tom hraje roli, že v repre nevidí moc smysl, protože tímhle rozhodnutím se připravil o Euro.

Reagovat
SunFells

To máš pravdu, ale je dost soutěživý, profesionální, pracuje tvrdě a co se týče reprezentace, tak po první pozvánce prý hodinu brečel štěstím. Řekl bych, že to je opravdu jen tak, že nerelaxuje sledováním fotbalu, ale co se týče jeho vlastního hraní, tak je ambiciózní a má sny, cíle.

Podle mě Southgate není upřímný nebo si ten problém neuvědomuje, ale jsem si docela jistý, že tam White nějaký osobní problém s někým má.

Reagovat
martin.b

Reagovat
Golasso

Reagovat
J0EL

Reagovat
mistr129

No Benny?

Reagovat
Busby babes

boji se

Reagovat
LaVolpe

He, jsem žil v domění, že Gordon je Skot.

Reagovat
SunFells

pochopitelně

Reagovat
kissak

Zástupci repre se vyptávali v Newcastlu, zdali by byl schopen reprezentovat. Jeho zranění prý není vážné avšak neměl by být k dispozici proti City.

Reagovat
SunFells

Když mu doktor pokrčil nohu, tak jsem podle jeho reakce čekal, že bude měsíce out.

Reagovat
kissak

vypadalo to fakt hrůzostrašně, ale snad bude dobrej a po repre použitelnej

Reagovat
Ctenar

Neprohravali united za fergieho jeste 3:0 v middlesborough a neotocili?

Reagovat
Salfovic

Po porážce s Arsenalem a REMÍZE v Newcastlu šlo již o třetí sedmigólovou přestřelku ???

Reagovat
Mastný Chobot

3.5 - 3.5

Reagovat
andkoo

cize odteraz si treba davat pozor, ked niekto vyhrava o 3 goly a nie 2:0 ako doteraz

Reagovat
smazaný uživatel

@David_Ornstein

"Manchester United have obviously been linked to Potter because he has a good relationship with INEOS and it has spoken to him about the Nice job following his departure from Chelsea — plus, he and Dan Ashworth have worked together previously at Brighton. But this does not mean he is going to Old Trafford and — let’s be clear — we currently don’t have any information to suggest Erik ten Hag will be leaving."

[@TheAthleticFC] #MUFC

Reagovat
Mastný Chobot

Pekna fabriziovka od Davida

Reagovat
Hlahart

Tak ta poslední věta má od Athletic nějakou hodnotu narozdíl od Fabrizia

Reagovat
SunFells

Tohle je asi jen jeho odpověď na konkrétní otázku v Q/A co dělává

Reagovat
Čenda

Takže ta mrdka Southgate nejdřív Bena opomíjí, pak mu nedá ani cuchnout, přestože je a už loni byl nejlepší anglickej pravej bek, a teď ten skunk, prohlásí, že tomu nerozumí, proč Ben nechce reprezentovat? Ten chlap je morální odpad ty vole. Anglie ma nejlepší tým za několik let a dají ho do rukou chlapkovi, co dokázal leda hovno

Reagovat
smazaný uživatel

Neměl náhodou nějaký spor s asistentem?

Reagovat
Čenda

obecně s realizakem prej, ale nejvíc snad s Hollandem nebo s kym

Reagovat
aragorn

TAA, Walker, Trippier, James, pak možná White

Reagovat
Čenda

TAA určitě není lepší pravý OBRANCE, ale ok, relativně beru.

Trippier? Lepší než Benny? Možná u tebe. James být zdravý, ok. Walker přiznávám, ten umí obzvlášť velký zápasy pořád zahvězdit a ma víc zkušenosti, než ten zbytek dohromady, ale..

Momentálně a cca už skoro rok je Blanco nad nimi, i tím, že je stále k dispozici.

Reagovat
Busby babes

ok, takze jsi uznal, ze 3 hraci jsou pred nim, ale je divny, ze ho nepovola...

Reagovat
Čenda

Ok, kde?

Reagovat
Busby babes

1)TAA = "ale ok, relativně beru."

2) James být zdravý, ok

3) Walker přiznávám, ten umí obzvlášť velký zápasy pořád zahvězdit a ma víc zkušenosti, než ten zbytek dohromady

Reagovat
Čenda

"Urcite není lepší pravý obránce"

Ano, u walkera přiznávám, že umí zahvezdit a zahrát velké zápasy. Mám ti to napsat ještě jednou? Spíš si to ještě jednou, pořádně a pomalu přečti. A teď mi pověz, kde uznávám, že je před ním?

"James být zdravý"

Takže ani u jednoho, ale ok, zkusils.

Reagovat
Busby babes

ty fakt neumis normalne reagovat.

Velke zapasy... no to tak Euro nebo MS byvaji, plus Southgate proste veri svym hracum, ktere zna.

To ze si mysli, ze je James lepsi je uplne ok nazor. Na MS hral Walker a Trippier, Trippier byl loni nejlepsi RB v lize. Walker je dlouhodobe jeden z nejlepsich RB v lize. TAA to same... White do tehle skupiny taky patri, ale proste nemuzes vetsinou vzit 5 RB no.

Reagovat
Čenda

? Však ty si napsal picovinu, já ti ji vyvrátil a jen si trochu rejpnul, protože kdyby sis to přečetl už napoprvé, tak jsme se nemuseli dostat až sem..Ale já neumím normálně reagovat, ok

Nee, v komentáři niz s tebou v zásadě souhlasím. Přiznávám, že na pičoidní, zcestný komentáře s nadhledem reagovat neumím

Reagovat
Čenda

Nemluvě tedy o tom, že můj původní příspěvek se týká hlavně toho, jak s ním Gareth zachází, jak se u toho ještě chová jako zmrd a že to ještě komentuje tak, jak komentuje. Hnus.

Reagovat
Čenda

A doporučuji si najít význam slova relativně.

Reagovat
Hlahart

relativně = ve vztahu k něčemu

Např.: Beru, že TAA je ve vztahu k Whiteovi lepší

Reagovat
Čenda

Ne, pls, raději mi nic nevysvetluj, zůstaneme u toho, že máš pravdu, pro duševní klid všech zúčastněných to bude nejlepší, pro tentokrát děkujeme za reakci a přejeme klidný zbytek dne.

Reagovat
JohnnyBravo

Tvl ty sám sobě vyvrátíš ten blábol a ještě kopeš kolem sebe

Reagovat
Čenda

(k tomu vyvraceni, jinak s tím kopáním máš pravdu a omlouvám se)

Reagovat
JohnnyBravo

Reagovat
JohnnyBravo

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Golasso

TAA budiž, ale pokud ho chceš naplno využít na RB, tak tomu musíš dost uzpůsobit taktiku a Southgate hraje fotbal jak z devadesátek. Walker ok a asi je do toho anglického repre fotbalu lepší, než White na RB. Trippier do stylu repre taky sedí, ale kvalitou je daleko za Whitem. S Jamesem jsou srovnatelní a White je aspoň ve formě a k dispozici.

Reagovat
Čenda

díky, zvladls to lépe a bez emocí

Reagovat
jk

Trippier byl loni jeden z nejlepších rb ligy. To, že se mu teď nedaří je možná taky důvod proč mohl dostat White šanci.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Čenda

souhlasím, loni byl skvělej, ale že by byl Benny horší, to už je asi věc názoru.

Reagovat
Golasso

White byl taky jedním z nejlepší obránců ligy a Southgate na tohle stejně nějak moc nehraje.

Reagovat
jk

Jo no. Vybírá si fotbalisty podle toho, jak mu pasují do systému hry. Pro některé je to tady zřejmě stále překvapení

Reagovat
smazaný uživatel

Benny Blanco pasuje do jakéhokoliv systému.

Reagovat
Golasso

Jaké překvapení tvl? Však to vejš sám píšu … White předpokládám ví sám nejlíp, proč se na to Southgateovi vysral a já jako fanda klubu jsem akorát tak rád

Reagovat
Busby babes

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Čenda

Chápu, že nás moc nesledujes, ale tak nás aspon nekomentuj.

Reagovat
aragorn

Sleduju celou PL a viděl jsem několik zápasů Arsenalu. White má teď sice super formu (jako celej tým) ale jinak není nic víc než nadprůměrnej bek v porovnání s výše vypsanymi.

Southgate je sice trouba ale naprosto logicky si nominuješ deff bek (Walker), off beka (TAA) univerzálního, který zahraje dobře i zleva (Trippa). White nenabízí žádnou nadstavbu oproti těmto třem, protože oni dohromady vykryjí všechny jeho dobré vlastnosti a pořád by tam byl ještě James.

Reagovat
jk

Tak normální by asi bylo si se Southgatem promluvit a nechat si ty nominace třeba vysvětlit. Takhle White působil akorát jako uražená holčička.

Pokud je to tedy tak jak píšeš…

Reagovat
Čenda

Tak tohle už je jen vyvrcholení, celá ta kauza už běží cca přes rok? Naopak, jsem si téměř jistý, že tam nějaké pokusy určitě probíhaly.. Ale to, jak se to Southgate snaží hodit na Bena, to jak dělá, že vlastně vůbec netuší, co za tím je atd..slizkej zmrd to je, a nejen tímto. Třeba v tom má i Ben nějaký svůj díl viny, to nepopírám, ale..všichni tak nějak tuší, jak to s garethem je obecně.

Reagovat
Golasso

Tam bylo vtipné spíš to Benovo (ne)stavění na stopera v dřívějších letech ne? Ale jinak se Benovi taky nedivím.

Reagovat
Čenda

měsíc bez rodiny, denně tréninky a pak v zápase jen čumět na to, jak tam běhá walker? Taky se mu úplně nedivím

Reagovat
jk

Ta dehonestace Walkera je fakt ale směšná. Dlouhodobě špička ligy na svém postu, zástupce kapitána v repre ale má místo něj hrát White protože chodí denně na trénink… tohle je fakt bias, sorry.

Reagovat
Čenda

Nee, to vyznělo blbě, já osobně třeba Walkera fakt řadím vysoko, on je fakt dlouhodobě absolutní špička nejen v lize, a ve velkých zápasech obzvlášť je radost ho sledovat, jak to na svý straně trhá dopředu i dozadu. Moje chyba.

A s tim tréninkem taky ne až tak doslova..Ale že prostě nedostal ani jednou pořádně cuchnout, je pravda. A prostor k tomu byl.

Reagovat
jk

Mohl dostat čuchnout teď, když jeden z těch hráčů, kteří byli před ním šel výrazně dolů. Ta jeho reakce je úplná píčovina prostě…

Reagovat
aragorn

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Busby babes

Reagovat
aragorn

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Busby babes

bude radi, hrajete 60+ zapasu v sezone, aspon se vam nezrani. nechapu, ze to tak prozivate. Ja bych byl nejradsi kdyby Rash a Maguire nikam nejeli.

Reagovat
Čenda

To zas pletes dohromady něco, co tam neříkám, jak je tvým zvykem. Nemluvě o přetrvávajícím problému s pochopením textu. Já se jem vztekam, jakej je Southgate ulhanej, přízemní ubožák..v zasade ano, buďme rádi, že ušetří dva zbytečný zápasy, o tom žádná. Ale o tom jsem tam nemluvil.

Reagovat
Busby babes

jenze ty sis ve sve hlave vysnil nejakej scenar o podlem Southagovi, ktere ani nema moc smysl resit. Anglie ma proste dost pravych beku, kteri jsou dobri. vetsinou musi vybrat tak 2 nekdy 3. Southgate vybral jine. budte radi a to jsem napsal.

tvoje zmatene vykriky o skunkovi a podobne jsem vubec neresil, natoz abych nejak zvlast rozebiral.

Reagovat
Čenda

A dobře si udělal.

Reagovat
Čenda

https://theathletic.com/5332177/2024/03/14/ben-white-england-arsenal-future/

Ale abych se jen nechoval jak píča, rozhodně se shodneme, že těch pravých beků ma Anglie dost, a ještě dost variabilnich. Určitě jsem nechtěl naznačit, že by snad s bennym měli všechno vyhrát nebo tak, to vůbec.

Ale že je tam nějakej problém realizáku s bennym, to je nezpochybnitelný a není to můj výmysl. A pokud po tom všem Southgate vypotí, že tomu absolutně nerozumí, použije výrazy jako great shame a ještě si hraje při tom na to, že on je tady ten morální maják, tak je leda tak čůrák z majaku

Přiznávám(ani nemusím, je to zcela patrné), že Southgata nemůžu ani cejtit, trenerskej traged, kterej jednu z nejlepších novodobych generaci anglie zabíjí.

Reagovat
Busby babes

no super clanek, jen proste ty tam budes asi cist spatnej pristup od Anglie k nemu a ja tam vidim spis urazeneho hrace, protoze nebyl vybran...

A to, ze Southgate rekne, ze tomu nerozumi, to se mu celkem nedivim. tvl byt urazeny protoze jsem byl nahradnik na dvou velkych turnajich a hrali jini a tak ted budu hrat herecku, ze nechci byt povolanej? well, super pro vas, jak rikam. ja bych byl stastnej, kdyby takhle nastval Rashforda a ten ukoncil repre karieru

Reagovat
Čenda

Joo, jeste jsem zapomnel dodat, že to úplně jednostranný taky nebude, může bejt, že třeba poslal někoho dopice. Ale to by asi jen tak neudělal, Blanco nemá takovou pověst, naopak. A teď nechci aby to znělo tak, jak to vyzní( ), ale v klubu hraje pod manažerem, kterej se dá považovat za jednoho z nejvíc požadujících(Ne, nejsem arteta boy, ale toto je pravda), a ten je s ním naprosto v pořádku a nikdy neměl ami náznak žádného kazenskeho nebo principielně podobného problému.

Reagovat
Busby babes

vsak si ten clanek precti jeste jednou, podle me je to tam dobre popsane. Southgate ma asi 5 vybornych moznosti na RB. White je jednou z nich. na MS dostali prednost jini a on to videl a spatne nesl. to neni zadny: chova se k nemu jak kokot. proste jen vybral Walkera a Trippiera. to je asi tezko nejakej disrespekt nebo jak to popsat.

Jedine co, tak se tam pise ta "hadka" s asistentem. A jako pokud hrac nedokaze unest kritiku od realizaku u anglickyho narodaku... well, tak problem je spis u nej, rekl bych.

Reagovat
Čenda

Ok, tak to se neshodneme, ale fajn. S prvním odstavcem samozřejmě problém nemám, pokud by vyber a jeho komentář byl aspok trochu standardní, tak ok. Ale těch náznaků, že ani od realizaku to k Benovi nebylo úplně košer ještě před tím, je taky dost. A když se po tom všem ještě křivák Southgate (a nejen kvůli tomuto, neměl jsem ho rád dávno předtím, ale s Benem se to stalo osobní ) nakonec stavi jako ten morální maják, tak bych ho nejraději poblil od hlavy k patě

Reagovat
Čenda

Ale teda, už dlouho mě u tebe zaráží ten vztah k repre..jako samozřejmě beru, aby jezdili na každej přátelák atd, ok, momentální situace s repre je hlavní kvůli fife a televizím dost zkurvená, a nejen kvůli nim..Ale pro snad drtivou většinu hráčů je repre stále vrchol, cíl, také tam zvedají(respektive můžou) svoji cenu, o zkušenostech nemluvě..

Reagovat
Busby babes

well, to uz je jen muj pristup. Repre fotbal me roky uz mco nezajima. jasne, kdyz to pobezi nekde v televizi, tak se treba kouknu, ale MS nebo ME jsem prakticky ignoroval, videl par zapasu/finale a jinak nic. proste me to nebavi.

U United je to obecnej pristup fans k anglicky repre a nejak jsem ho taky za ty roky prevzal. Nenajdes moc fanousku United, kteri by nejak extra sledovali anglickou repre, spis fandi nasim hracum aby se jim darilo nebo tak...

ale treba tohle je pomerne beznej pristup, jakkoliv je ten tweet samo vtip.

https://twitter.com/Doc_Joshi/status/1768188335749570858

Reagovat
Čenda

dík, to s přístupem fandů united jsem netušil. Ano, ono to asi tak nějak v podobný míře bude u všech větších klubů v Anglii, ale stejně..praktickou stránku věci samozřejmě chápu, ale furt je to repre..asi jsem moc idealista. Ale teda chápu to obzvláště v posledních letech, ten trend je jasnej.

Reagovat
Busby babes

ad zvedaji cenu.... tak pro ceske hrace je to samozrejme pravda, nebo pro hrace mensich klubu. ale pro hrace z velkoklubu... tam uz to o nejake sve cene neni, ti chteji vyhrat MS/ME. to je jasne.

Reagovat
Čenda

Joo, jasně že Kevin třeba nebo Bruno si povedeným zaoasem za repre uz cenu nezvednou, o nich každej už ví, že jsou extratřída. Ale hodně hráčů zahvězdí třeba poprvé v repre a tak, k tomu ty zkušenosti.. Ale jo, asi jsem se nechal unést pohledem na naší tragikomickou repre, to máš recht

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
vitasrp

Jj, morální odpad, protože nestaví jednoho hráče z Arsenalu.

Ještě jsem si pustil, co říkal na té tiskovce, a Southgate tam byl úplně v pohodě, dokonce i říká, že hráč má stále dveře do reprezentace normálně otevřený.

Reagovat
bbbauch

nikdo nesmi brat jmeno hrace arsenalu nadarmo

Reagovat
SunFells

Bayern, jasně že jo

Reagovat
smazaný uživatel

Tak až v semifinále...

Reagovat
SunFells

Co až v semifinále?

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěl jsem Arsenal v čtvrtfinále.

Reagovat
SunFells

Tak až příští rok se potkáme.

Reagovat
LaVolpe

Bayeeeern.

Reagovat
LaVolpe

There is a debt to be paid.

Reagovat
Nikikrew

Zasa Bayern

Reagovat
Hachim Mastour

Bayern je hrateľný, snáď nás Tuchel nevybrainí

Reagovat
Nikikrew

Hmm v semi Real alebo City ak postupime...Wau

Reagovat
SunFells

Bayern/Arsenal - Man City/Real to je zase větev

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle našlapané to snad ještě nikdy nebylo, minimálně ne v posledních letech, to je docela šílený...

Reagovat
SunFells

Loni byla jedna větev silná a druhá slabá ...ale teď fakt asi v osmifinále postoupili všichni favoriti až na Inter, takže to vypadá fakt nabitě.

Reagovat
LaVolpe

A první zápas doma, to samé v případném semifinále.

Reagovat
vladis271

Dokonala, dufam, ze Arsenal aj City postupia do semifinale.

Reagovat
masina_LFC

pekný žreb pre LFC :)

Reagovat
Busby babes

dobrej los, jedinej, kdo mi prijde vetsi favorit oproti ostatnim dvojicim je Atletico. ale jinak, vsechno tak 50:50...

Reagovat
smazaný uživatel

Erik ten Hag says he expects Harry Maguire, Rasmus Hojlund and Aaron Wan-Bissaka to be available for Sunday's game. #mufc

takže Dalot může na LB a AWB na RB

Reagovat
Busby babes

tak je otazka, kolik toho AWB zvladne odehrat

Reagovat
Busby babes

https://theathletic.com/5340986/2024/03/14/man-united-debt-jim-ratcliffe/

jinak SJR zamaznul 120 mega z dluhu. Dalsi Glazer, jak tu nekteri psali no...

Ale jinak finance obecne vypadaji daleko lepe nez se cekalo. v lete z pohledu nejakych regulaci nebude problem utratit hooodne pres 200 mega. limitace budou jinde a to actual cash a tak. Tim nerikam, ze se to stane, ale pokud by INEOS chtel udelat velkej prestupak ve stylu Chelsea nebo PSG, tak na to prostor bude.

Reagovat
r.mrazik

budou muset hodne investovat...bez penez do kadru to nepujde a bud bude velky rez uz ted,nebo se s tim budou mrcasit delsi dobu

kazdopadne velky sesup dolu si nemuzou taky dovolit...no,bude to zajimavy

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/GTF_12/status/1768272888526676426

nejlepsi prispevek do debaty, kdo je nejlepsi stoper v PL ever...

Frajer hral proti United 2 zapasy, dal 2 goly. v obou byl stridanej, oba prohral a druhej zapas je poslal do druhe ligy zatimco Vidic vyhral PL a byl hracem sezony.

Reagovat
vladis271

to je pekny komplex z LFC, ze neutoci na autora tej spravy ale na VVD. Vidno uz sa pripravuje na vilagos v nedelu.

Reagovat
Busby babes

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele