Brankáři Júliovi Césarovi se nelíbí míč pro MS
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (213)
Přidat komentář...při každym novym balonu si brankáři stěžují
ty si asi v životě nechytal protože to neni žádná prdel když ti balon ve vzduchu zaplave ... jedno takový zaplavání může posrat výsledek celýho týmu a komu jinýmu se to přičítá než golmanovi
Mohl by někdo hodit odkaz na obrázek toho balonu?
jasně:
http://www.zsmierudt.edu.sk/images/balon.jpg
to bylo slabší no
radsej video
http://www.youtube.com/watch?v=HDkQQe9bAJk
Peťa Čech: I like the shape of the ball
Co se ti na tom nelíbí? Ten míč je udělaný tak, aby se neměnil tvar do podoby toho rugbyového, což se stává u méně kvalitních míčů.
prostě mi připadá vtipny, když o balónu řekneš, že se ti líbí jeho tvar ber to s nadhledem
tu ho máš http://9grandclothing.com/blog/wp-content/uploads/2010/01/adidas-fifa-jabulani-ball-1.jpg
http://www.footiewallpapers.com/pic_upload/World-cup-2010-Ball-wallpaper-16-345x278.jpg
Petr Čech by neměl problém
len škoda že si na prvý kontakt bude musieť počkať do skončenia turnaja
ono se snim pak eště bude něco hrát?
jako s každým míčem z MS
Asi až na repre, bo v PL se hraje s Nikem a u nás máme Pumy, tak to budeme muset počkat až na nějaký venkovní zápas repre.
ale Chelsea ma sponzora Adidas, takze na trenale by ho mozny meli mit
najlepsia lopta bola podla mna europass, ta draha letu..
roteiro
aj ta je dobra ale neleti tak ako europass a hlavne nie je taka lahka
jj ale byl takovej peknej
a starý dobrý roteiro
jj to byly časy
Starý, dobrý? To asi ještě moc nepamatuješ. Co se týče oficiálních balonů firmy Adidas, tak podle vlastních zkušeností byl jednoznačně nejlepší Teamgeist. Má perfektní letové vlastnosti, materiál a i vzhled. Jinak nejlepší balony byly vždy od firmy Mitre, přesněji třeba Ultimax a nebo i jiné "volejbalové" modely.
současným gólmanům vůbec nezávidím
kvalitni golman si jiste poradi
Brankáři si jen hledají alibi, aby se po špatných výkonech měli na co odkázat.
a po dobrých výkonech ze sebe můžou dělat větší borce než jsou.
tak třeba César není takej typ... Každopádně má právo na svůj názor
Jasan, každý má právo na svůj názor
to není alibi ale tvrzení pravdy.Když brankář dostane gól z 35 metrů kde reaguje na směr a míč se 7 metrů před ním stočí úplně někam jinam není jeho chyba.Nato asi Júlio narážel (a gólmani obecně)
Ale je fakt,že potom vypadá brankář jako moula
Ano, je to tvrzení, ale svým způsobem alibismus, kterým si do jisté míry kryjí záda. Míč je kulatý, všichni mají stejné podmínky. Jde jen o to, kdo jak se s tím popere.
dnešní balony neni žádná prdel chytat když má někdo ránu
Gomes do brány
Srovnávat Gomese a Julia Cesara je něco nehoráznýho
Kdy jsi viděl naposled Gomese? Snad ne před dvěma roky
já nikde nepsal, že Gomes chytá špatně, to určitě ne, naopak je to super brankář. Ale srovnávat ho s Juliem Césarem je hodně směšný... To musí uznat i fotbalovej analfabet
To je pouze tvůj subjektivní názor
Vůbec ne. Třeba ty si myslíš, že má Gomez kvalitu a cenu Césara??
Gomez? Ne
to tady budeme slovíčkařit?
Momentálně jsou Gomes s Givenem nejlepším golmanem v PL. To je myslím dostatečně řadí do světové špičky
Ale být nejlepší v PL nutně neznamená řadit se mezi špičku na světě
A Harta máš kde?
Hart je oproti jinejm golmanum PL sračka
V PL nikdy nebyli nejlepší brankáři světa
a Petr Čech 2005 a 2007 je asi vzduch, což
Mluvíme o pravidelnosti, ne o výjimkách potvrzujících vyřčené, ač nepsané, pravidlo.
Mourinhův obranný val Čech nikdy nedosáhl kvalit Buffona nebo Césara
Nikdy ? Tenhle smajlík používám nerad, ale musim-
Když měl podržet, tak nepodržel. Jak Chelseu, tak repre. Čecha respektuji jako kvalitního brankáře, ovšem nikdy ho nezařadím do skupiny Buffona, Cesara, Casillase nebo Saara
dnes teda jedeš
To je zase přehnané. Všeho s mírou
VdS, Lehmann, Cech, Schmeichel... kazdy z nich patril urcitu dobu do brankarskej spicky
Co to je za blbost?
Abych se přiznal, tak toho Juliuse Cesara neznám...ale znám kvality Gomese a to mi bohatě stačí, abych věděl, že patří mezi nejlepší brankáře na světě. A už tím, že patří mezi ty nejlepší brankáře znamená, že se může měřit s tímto golmanem
Když někoho neznáš a nevíš jak chytáš, tak ho nesuď
*chytá
Ty jsi to zas vůbec nepochopil
Ne, já znám jak chytá Gomez a i jak chytá Julio. Ty znáš pouze jak chytá Gomez. Tak jak je můžeš porovnávat? Je to prosté.
Proč by ne? Ty to asi furt nechápeš....EPL je nejelpší soutěž na světě. Chytají tam esa jako Sar, Čech, Given, Sorensen....a Gomes nezaostává za nimi. Ba naopak. Letos byl možná i lepší než oni...a to mi bohatě stačí, abych věděl, že má na Cesara.
Když máš takový jednoduchý názor, tak se nemáme o čem dál bavit. Fajn, okay. Máš právo na názor, ale akceptovat ho nehodlám
Jednoduchý? Tak proč jsi to nepochopil
To že je EPL podle koeficientu nejlepší na světě neznamená, že tam chytají takoví extra třída gólmani jak je ty líčíš. Ale tvůj subjektivní a můj subjektivní pohled se rozchází a je to jedině dobře. Mě si svůj názor, já svůj a oba budeme spokojeni. Addio
Ano, nemusí znamenat. Ale jak jsem řekl, Čech, Sar, Given patří mezi absolutní špičku. A Gomes byl letos lepší než oni. Ale to asi vlastně taky nic neznamená...Mě to je fuk. Jednička je jasná v Brazílii. A mě to stejně netrápí. Já jim přeju ať vypadnou hned. A kdyby chytal Gomes, tak by to bylo horší jim přát prohry :)
Nie si ty pribrzdený tak trochu? a teraz nemam na mysli to akych brankarov uznavas ale logiku vlastne nelogiku akou ich porovnavas s juliom
Nauč se chápat, pak tvá slova budu brát vážněji
oba jsou kvalitní v něčem jiným ... julio je výbornej na čáře ... gomez zas výborně vybýhá
Gomese uznávám, letos patřil v EPL k nejlepším, pokud nebyl vůbec nejlepší, ale s Julio Césarem se momentálně měřit nemůže. Ten ji prokazuje pěknou řádku let za sebouv Interu, prakticky nedělá chyby a v klíčových okamžicéch mužstvo podrží, viz. zápasy Interu v LM s Barcelonou na Nou Campu či ve finále LM proti Bayernu. To Gomes se rozchytal hlavně v závěru sezóny, kdy měl celý Tottenham parádní formu. I když ten rozdíl v momentálně formě není takový, tak Jůlio je jasná jednička
Tak Gomes byl chválen i v PSV...on taky vyřadil Tottenham z poháru...bohužel, když přestoupil do Londonu, tak měl problémy s adaptací a s tlakem...S tím se už vypořádal a opět se zařadil mezi top brankáře...nevidím důvod, proč by se nemohl rovnat s Gomese...Ale tím nechci říct, aby byl jednička. Tým je zvyklý na Cesara atd...A hlavně jsem nikde nenapsal, že by byl Cesar horší
Nechytá v top klubu, takže pořád nezná největší tlak. Tottenham není United, Real, Inter, Chelsea, Juventus nebo Bayern.
myslím si, že on ze začátku ten obrovský tlak zažil...a taky v něm byl celý rok...víc se o tom už nehodlám bavit.
Tlak tam samozřejmě byl, Premier league není nizozemská liga. Nicméně ještě stále nezná nejvyšší tlak. Ten přijde v další sezoně, kdy Tottenham bude muset potvrdit výsledky z poslední sezony a pokud se dostane do Champions league, tak to teprve bude tlak.
I Julio dělá chyby, letos měl na začátku sezony špatnou formu...
nejde říct, že je někdo nejlepší, jde říct, že patří ke špici a pak je to subjektivní porovnávání...
Kéžbych měl takovou dovednost jako většina místních a poznal, kdo je nejlepší :)
Aarone Aarone
copak pane?
aale nic...stale mi je smiesne z toho vyroku, ze vsetko v EPL je najlepsie na svete
Ale to jsem vůbec neřekl...měl by sis to opět přečíst a popřemýšlet než se začneš smát, hochu
některým zdejším bych přál se do tý brány na pár zápasů postavit...
špatná reakce
Neznáš Césara a chceš tu vést diskusi o Gomesovi? Trvalo mu v PSV i v Tottenhamu než se prosadil a až na jeden povedený rok v PSV neměl vyrovnanou sezónu. Krom toho PSV tu dobu panovalo v Erediv., César je v současnosti nejlepším brankářem světa a když ho neznáš, tak neplácej bláboly o nejlepší lize na světě (která je u mě zkažená penězma a bysnysem... TOP hvězdy nikdy nezíská a fotbalovýho znalec si radši potrpí na Serii A nebo Primeru Division) U mě tahle liga skončila Schearovým koncem kariéry, kdy tady byla ještě jaká si tradice, která dělala z PL ligu. Nyní tahle liga může zajímat lidi, kteří ji sledují od nepaměti a nemůžou jinak nebo fotbalový "chytráky", nejčastěji pubescentní dárečky. Nic ve zlém, můj názor. PL ztrácí všechno...
Ano ztrácí...přečti si tuhlel diskusi http://www.premierleague.cz/clanek-blog/blog/ani-leto-nezacalo/?aktualitaId=5577
Ale jsi i tak mimo a vůbec jsi mě nepochopil. Asi chceš chápat jen to, co se ti hodí. Mě to je fuk. Tohle jsou jen tvý subjektivní názory
Ježišimarja..
ta písnička je hrozná
Podle všeho se právě MS ukáže, kdo z trojice Buffon, Casillas, Cesar bude mít pomyslný 1.místo v žebříčku. Poslední dva roky je to určitě Julio, uvidíme na MS
no těch kvalitních golmanů je víc...do těchto kvalit začínají dorůstat Lloris, Neuer, Adler, de Gea...ale máš pravdu že ten TOP tvoří v současnosti asi tihle 3+stále ještě doufám že tam patří Čech, ikdyž to tak poslední 2 roky nevypadá
Saar
Čech, Lloris, Frey, Adler, Akinfejev, Asenjo, Given atp. to jsou TOP brankáři, ale konkrétně s Césarem se neměří ani jeden...
Jop, César se dostal v posledních letech nahoru. César a Gigi jsou nejlepšími světovými brankaři a může jim sekundovat jen Casillas. Hned těsně za nimi jsou všichni ti výše zmínění. Dělí je "milimetry", ale je to tak.
Casillas za poslední 2 roky vůbec ne
Dobře. Já mám taky raději takové Valdéze, ale nechci se tu hádat s Madridisty, že Iker bomba třída.
Vždyť je to pravda Jednou hodím křivé slovo na Ikera, zničí mě tu Madridisté. Pak hodím křivé slovo na Viktora schytám to od Katalánců. Už mě nebaví se tu s nimi pak handrkovat. Ještě když pak přihodím, že Gigi a Julio jsou nejlepší na světě, tak jsem rovnou za kacíře
vubec ne?.. nevysla mu minula sezona, ako celemu Realu.. ale v tejto bol az na par vynimiek istota
gigi tam už tiež dlho nepatri...
ty jsi ale ucho kluku
hmm kedysi bol najlepši..ale tak ...kto nechce vidieť nevidi a ucho už davno niesom
Sleduješ Serii A nebo italskou reprezentaci nebo jen zápasy kde Gigi chytá?
mimochodem, Gigi měl na Euru taky kiks, jež by se dal s klidem přirovnat ke kiksu Petra, s tím rozdílem, že nevedl ke gólu...
Každý jednou za čas udělá chybu a Gigi také, to nepopírám. Nicméně takový Petr je sbírání centru zkrátka nejistější více, než by bylo dobré. Iker taky 1-2x do roka udělá prvotřídní kiks. Každý může mít svůj den blbec.
souhlasím, že každý má den blbec, ale třeba i Petr se u těch centru hodně zlepšil...
V národním týmu Česka mi přijde stále nejistý, ale v PL, co jsem měl letos možnost vidět zápasy Chelsea, tak se zlepšil, to ano.
sledujem seriu A ...a pametam si gigiho inak...bol lepši než je teraz...neprospelo mu isť do druhej ligy...odvtedy klesol na kvalite....smutne..ale je to tak
Tak to vůbec není, ale říkej si co chceš, je to tvoje právo.
Gigi je stale borec s velkym B, pre mna stale najlepsi brankar sveta
Mně se strašně líbí ta "objektivita", která z tebe přímko čiší. Adler dělá chyby jako na běžícím páse, Asenja vyřadil z posty jedničky 19ti letý kluk, Čech je prostě průměrný brankář ve špičkovém klubu a Lloris ve velkých zápasech pěkně ztrácí na klidu. Přesně jsi vyjmenoval ty brankáře, mezi které patří i Gomes.
Ale hlavně že Van der Sar a Gómes se s nimi měřit nemůžou
Čech je priemerny brankar ?.. ale no..
Dobře, možná je mírně nadprůměrný.
když si zlomíš nohu tak tě z týmu taky vyřadí i 16i letej
Vždyť půl sezony sedí na lavičce a teď se radši zranil znovu. Dle mého je to taky obrovský talent, ale zatím na to nemá ani náhodou.
Gigi
ten míč vypadá jak čínský velikonoční vejce
to je taky fakt,ale s těma křivkama letu současnejch míčů je to ze strany góllmanů na upozornění faktu,že hráči v poli jsou zvýhodňovaní.Tohle bych alibismem nenazýval
Tady nejde o to, jestli je někdo zvýhodněný nebo ne. Ten míč je kulatý a že zaplave jinak než předešlý model, to je holt pro brankáře smůla no. Ale nemůžou se na to vymlouvat. V každém sportu si takhle můžeš najít výmluvu. Pokud brankář chce a obrana mu pomůže jak se má, tak za celý šampionát nemusí lovit ani jednou míč z brány.
no nevím,to by asi nepadaly žádný branky,né?
Proč by se nemohli vymlouvat/upozorňovat na tento fakt?Když letíš vzduchem doleva,tak se asi těžko zastavíš v letu poletíš doprava
Před MS v Německu se taky všichni vymlouvali na balon a Itálie dostala 1gól, když si ho dal Zaccardo, pak gól od Zizoua s penalty a pak znova při penaltové loterii. Byly jen samé řeči, jak to budou mít brankáři těžké. Když se chce, góla nedostaneš. Jinak okay, když letíš doleva, a míč jde doprava, to je holt smůla. Nijak nesnižuju brankářské umění, já je obdivuju. Nicméně když něco dělám, tak se to snažím dělat, i když podmínky třeba nejsou ideální a nebudu se zbytečně vymlouvat. To ať pak posoudí každý sám, jestli to byla chyba brankáře nebo že míč zaplaval.
nejhorší je, že ty na tom staďáku nejsi, nevidíš to očima gólmana a pak všechno vidíš tisíckrát zpomalené a rozkouskované do detailů. Pak se to hodnotí hodně dobře
Jak říkám, pokud defenziva chce, gól nepustí. Navíc, nechci se pořád opakovat, ale míč je kulatý.
nesouhlasím...
Fajn, není důležité se shodnou, ale vzít pohled druhého. Beru to
jasně že je míč kulatý, ale letí, jako kdyby to koule nebyla, ty odchylky jsou šílený, třeba i několik decimetrů! když se jedná o trvdší střelu a ten balon uhne sedm deset metrů před brankářem, tak na nejde zareagovat...
Nebudu se tu dál snažit vysvětlit teorie o tom, že když defenziva šlape, tak brankáře střela z 20 metrů netrápí.
ale to může bejt třeba i "střela" nebo spíš centr ze třiceti metrů...
ale hlavně, já teď vůbec neřeším defenzivu (i když s tou máš pravdu), ale ten balon.
ok, tvůj názor chápu, beru
re :Bianconero
V pohodě, pochopil jsem, že jsi chtěl reagovat na mě, tak jsem reagoval
brankařům jejích práci nezávidím a úplně je obdivují Hodně štěstí na mistráku Júlio
Ach jo, klasika- golman dostane gol, za kterej by se styděl žák a je to tu: Balon zaplaval, ve vzduchu uhnul a nestačil jsem zareagovat.. Teď Čech po USA ? "Dostali jsme smolný první gol.."- "Opravdu byl smolný ? Podle nás to bylo Vaše zaváhání.."- "Bylo to dobře koplé, pak ale fouknul vítr a balon se ve vzduchu zastavil, chtěl jsem aspoň všechno zbourat, ale nešťastně se odrazil.."
Asi tam nějakej vliv je, ale dělá se z toho až moc velká aféra
přesně tak, ten gól proti USA byl více než trapný
to je skvělé, jak se dokážeš vcítit do kůže gólmana a jak víš, co a jak se stalo...Hlavně jsi tam byl a kdesi cosi...Fakt ubohé
Co je ubohý ? Ten gol jsem viděl několikrát, jednoznačně jeho chyba. Neviděl jsem, že by se balon zastavil a já nevim co, prostě Čecha chyba, co chceš rozebírat ? Čech je dobrej golman, ale timhle si se** na hlavu, když to všichni viděj a on neni schopnej to přiznat, na všechno má tisíc výmluv, až máš často pocit, že sedíš na semináři z fyziky. Nechápu, proč ze sebe dělá takovýho pitomce.
reaguju hlavně na tu první větu...a co se týče toho gólu, ano z části to asi Petrova chyba byla, ale nejsem v jeho kůži a nemůžu říct, že to tak opravdu nebylo. A abys měl důkaz pro své tvrzení, že to tak nebylo, musel bys udělat fyzikální model. On je schopný přiznat chybu, ale co je ksakru špatného na tom, že vyjádřil svůj názor na věc?
Tak ta první věta, to jsem plácnul obecně, už mě tyhle řeči dost štvou a golmani se vymlouvaj víc než dost.. No ten gol byla podle mě (!) jednoznačně jeho chyba, když do toho golman jde, musí to prostě mít, navíc k tomu připočti, že obránci už se nezapojujou, musej spoléhat na něj.. Že vyjádřil svůj názor, OK, ale u něj mi to přijde už taky dost častý, tyhle výmluvy, neumí jednoduše říct "Moje chyba, omlouvám se".
Ještě bych vytáhnul jednu věc- před Eurem byl moc a moc chválenej, pak to ale podělal s Turkama.. Ptali se Košťála, jestli neuvažuje o rezignaci, on odpověděl něco takovýho, že ne, že je vlastně úspěšnej manažer, že se to zadrhlo jen Čecha chybou.. A Čech z toho tehdy udělal hroznou aféru, že jednou udělal chybu a všichni na něj něco házej..
Nechci obhajovat Košťála, je to ku*va, ale pravdou je jedna věc- dokud byl Čech chválenej, to bylo v pohodě, chválu přijmul.. Jak byl ale kritizovanej, bylo zle, najednou mu všichni mlátili úspěch o hlavu a já nevim, co.. Chválu přijmout umí, ať ale přijímá i kritiku.
ještě jednou- Petr kritiku přijmout umí. Co se týče zmíněného incidentu, tak tehdy se Košťal zachoval jako prasácké prase.
„Nemůžu mluvit za ně. Nicméně je fakt, že došlo k zásadní individuální chybě gólmana. Petr Čech to okomentoval slovy, že měl černou pětiminutovku. S tím nelze než souhlasit, to přijde na každého gólmana. Nicméně je to moment, který rozhoduje. Před lety jsem ho za velké peníze koupil do Sparty, nikdo mě nemůže spojovat s tím, že bych neměl důvěru v jeho kvality, nicméně je nutno jednoznačně říct, že porážka s Tureckem jde na jeho vrub. Není potřeba se na něj zlobit, protože to ke sportu patří, ale zavírat před tím oči by mi taky přišlo zvláštní.“ Takto to prase okomentovalo Petrovu chybu, přičemž ten gól, co dostal od Turků byl vyrovnávací a jako takový proherní nebyl, jak pak ta prohra může jít na jeho vrub
"Vždycky jsem si myslel, že fotbal je týmová hra, při které spolu drží nejen hráči a realizační tým, ale i všichni ostatní, kteří se o tým starají či mají menší nebo větší odpovědnost za jeho organizaci. Všichni jsou přece v ten okamžik na stejné lodi, která vyráží vstříc bojům o vítězství... A jak už to tak ve sportu a ve fotbale bývá, někdy bohužel skončí její posádka v poli poražených..." Takto to komentoval Petr, s tím, že ještě dodal, že se Košťal vždy kasal, jaká to není jeho zásluha, když se vyhraje. To není o přijímaní nebo nepřijímaní kritiky, to je prostě okomentování totální hovadiny, co vyplodil Košťal...
Já nevim, asi je to o pohledu každýho, ale podle mě Košťál neřek nic zlýho.. Mimo to, tou černou pětiminutovkou zřejmě myslel i snižující gol na 1:2, kterej dal snad Arda a myslim si, že ani u toiho neměl úplně čistý svědomí.. No, to je fuk, ale prostě mě Čech těma svejma vyjádřeníma už nějak dráždí, jak jsem ho měl rád, hodně mi zažíná vadit..
A ještě něco, když už, mohl si Košťál stěžovat krásně po česku na rozhodčího, kterej neodpískal penaltu za kopanec do Polákovy hlavy, za stavu 2:0, a teď bysme měli klid
s tím prvním gólem to nemyslíš vážně, že ne a ty dva góly dělilo nějakých 10 minut...
http://www.youtube.com/watch?v=0InRulnztoM&feature=fvw
1:35
Nevim, vyloženě bych mu to nevyčítal, samozřejmě tam byly i chyby hráčů v poli, ale jak řikám- asi u toho taky neměl čistý svědomí.
Teď, když na to koukám, je mi ho hrozně líto, ale..
koho?
Čecha, no.. Dokoukej to do konce, to je mi úplně do breku, podobně jako po zápase s Řekama..
mi to nic neříká, já Čech nejsem, takže mi to nic nedělá...Možná je mi trochu Petra líto, ale celý český tým mě nezajímá
Ty jsi prostě unikum.. To ani nesleduješ zápasy "našeho" nároďáku ? Nebo jen Ruska ?
ale jo, sleduju (protože to prostě je v televizi) a asi i trochu přeju, ale nikterak to neprožívám...A ruskou repre sleduju tak, jak mi to vyjde. A nevyjde to vždy...
já ten gól viděl, skočil, nedosáhl, přebíhal, hlavně je to chyba obránců, nemůže pokrývat všechen prostor, Arda měl být hlídaný, což nebyl a byl totálně volný...
z křesla se to hodnotí náramě , a nevím z jakého "spolehlivého" zdroje máš rozhovor s peťou
Ze Sport.cz No, o jeho spolehlivosti můžem polemizovat, ale nemyslim si, že si to vycucali z prstu nebo snad vedou nějakou antiČechovskou kampaň.
Ano, z křesla se to hodnotí výborně, ale pochop, že já nekritizuju jeho chybu, ta se může stát kdykoli, kdekoli, komukoli, já kritizuju jeho postoj k ní.
Nic ve zlým, ale můžu se tě zeptat, jestli si někdy v tý bráně stál a takový míče chytal?
Můžeš, nestál a nechytal. Ale fotbal sleduju hodně a myslim si, že snad aspoň trochu dokážu posoudit, co se chytit dá a co ne.
protože mu tam bude často padat
Poč si u čongu nekoupej norma míč černo bilý za 50 a furt by neřešili takovýhle voloviny
protože by za 2 minuty byl šišatej
jakkoliv nesouhlasím s tvojí formulací, tak sdílím velice podobnou myšlenku - černobílý balon, dokonale kulatý a vyvážený, aby neplaval ve vzduchu a jak hráč, tak gólman věděl, co se stane, když do něj kopne tak a tak...
Suverene nejlepsi míč je Champions L.
některým zdejším bych přál se do tý brány na pár zápasů postavit...
Lepší než při sálovém fotbale. Tam většinou tomu míči stihneš uhnout a ještě to vypadá, že se ho snažíš chytit...
přesně tak
Samozřejmě,že kiksy taky.dělají,ale kdo né že?Jenom u těch gólmanů je to vidět hold víc.Sám sem chytal a ten pocit zmaru po chybě je "nepopsatelnej"
Jinak je to argument jak noha, to je jako říct, ať si to vyzkouší místo Gerrarda uprostřed... Z gauče se to kouká...
ony mají různý míče opravdu různý vlastnosti a golmanům dělají problémy..., vím o čem mluvím a Caesarovi se vůbec nedivím, páč právě při vybíhání na vysoký míče se to pozná nejlíp.
argument jak noha mi příjdou spíš hlášky jako "míč je kulatý", nebo "jen se vymlouvá"
Tak tady si každý myslí, že všechno ví a umí nejlépe.
Je pravda, že ty balony jsou o ničem. a nebo pak jedině o zvyku.
brankarum nezavidim.. nepamatuju si ze by si nekdo pred velkym turnajem takto nestezoval.. ale meli by si uvedomit ze mice navrhuji hlavne proto aby padalo co nejvice golu.. ne proto aby se dobre chytaly..
přesně tak, stěžují si vždycky
navrhuji jim např.zvětšit rukavice.A to tento model:
http://pulse2.com/wp-content/uploads/2009/03/mickey-mouse.png
aspoň bude prdel
OT: Quaresma do Liverpoolu
fakt?
zdroj?
najlepší brankár na svete
Roteiro bylo nejlepší
To ze lopty maju rozne vlastnosti ktore sa upravuju je fakt, mne keby sa v praci menia podmienky ktore meju hlavny vplyv na moj vykon tiez by som to okomentoval...
nějaký takový lítací míče bych rád viděl v GL, výsledků 0:0 už bylo dost
V Gambáč lize snad může bejt jedno, jestli hráč trefí 15. řadu nebo se míč stočí k rohovému praporku.
vetsinou ani nevysřelí
třeba by je to donutilo trošku začít, jen peníze jdou na špatný věci ve fotbale
Na Cesara bez Cambiassovi práce budu taky zvědavý...
Jinak k tématu, ten míč se mi nelíbí už od pohledu.
No tak tam pusť Gomese, panebože...
kopni si do něj a pak mluv
Já do něj nekopu, jen mu radim. Když má z toho míče takovej respekt, může klidně své místo podstoupit Gomesovi. Já osobně bych se vůbec nezlobil.
To tak je bohužel před každým mistrovstvím, že nějaký špičkový golman si postěžuje. Já už ho zažil a je strašně rychlý, tím pádem pro golmany strašně složitý. takže ho chápu a myslím, že není jediný z golmanů, kterým přidal vrásky na čele
A já osobně bych se zlobil, Júlio je prostě jednička
Tak ale to je ono. Jednak s tim stejně nic neudělá a druhak je výchozí pozice pro všechny stejná.
S tímto baloném sem hrál zápas o postup.. Balon je suprovej nemá chybu !!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele