Breznaník se vrací do Podbrezové

02.06.2016, 13:25
Aktuality
Cennú posilu na trávnikoch Fortuna ligy. Do slovenskej futbalovej súťaže sa totiž vracia šikovný univerzál Michal Breznaník, ktorého v poslednom čase sužovali zranenia. Aj preto sa už dlhšiu dobu neukázal v reprezentácii a aj preto stratil miesto v zostave českých klubov Dukly či Sparty Praha. Teraz sa ale vracia po desiatich rokoch do Podbrezovej.

Podľa Denníka Šport sa Breznaník ŽP Športu upísal na dva roky. Jeho pôsobenie v tomto tíme bude znamenať návrat po desiatich rokoch. Doposiaľ obliekal dresy českých klubov, v Dukle Praha bol na hosťovaní zo Sparty Praha, no sužovali ho ale početné zranenia. Predtým pôsobil aj v Slovane Bratislava či v ruskom Perme.

"Michal u nás vyrástol pre veľký futbal a teraz sa k nám vracia. Zaplní miesto v zostave na ľavej strane, kde to potrebujeme. Čoskoro bude papierovo voľný hráč a tak išlo o dohodu medzi nami a Michalom na jeho podmienkach v zmluve, ktoré sme z väčšej časti akceptovali. Ak by dosahoval výkonnosť, ktorá by ho znovu "odporúčala" do zahraničného klubu, vieme sa dohodnúť na prípadnom prestupe," uviedol pre denník Šport prezident fortunaligového klubu Július Kriváň. Breznaník v minulosti figuroval v širšej nominácii reprezentačného trénera Jána Kozáka, ale kvôli dlhodoým zraneniam je tento status už minulosťou. Aj v súčasnosti Breznaníka trápia problémy so slabinami. "Dúfam, že sa dám v Podbrezovej dokopy a začnem pravidelne hrávať. Potom to pre mňa nemusí byť konečná stanica v mojej kariére," zakončil pre Denník Šport.

Autor: Ľubomír Hudačko / profutbal.sk; Denník šport

Komentáře (187)

Přidat komentář
Civers

Vrací se na Slovensko, kde podával nejlepší výkony..např. na stadionu v Bratislavě

Reagovat
Milan.B

legendarna fotka

Reagovat
REPLIKATOR

Sparta ho zničila

Reagovat
smazaný uživatel

Rusko ho znicilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Clanok s chybami a po slovensky, autor jasny

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
smazaný uživatel

Ja Hudacka obdivujem...bez srandy...dokazat robit to co ma rad a este sa tym aj zivit, napriek tomu, ze mu to vobec nejde je slusny vykon

Reagovat
Milan.B

ty este zijes??

Reagovat
mario23

Hodně dobrá posila. Kvalitu pořád má, takže když nebude zraněnej, bude patřit k nejlepším hráčům.

Reagovat
Emmett Brown

Pre Podbrezovú super hráč, aj pre lepšie kluby z našej ligy by bol posilou

Reagovat
Ferguson6

Kamenár do Slasku, možno aj Nemec.

Reagovat
Darren Fletcher

ot: kornel tiez konci v ba

Reagovat
Maximus1

Neverím,že končí náhrada zaňho nieje.

Reagovat
rabl

Kingsley Madu - Tottetham, PSV, Gent alebo Bruggy, ale asi skôr to Belgicko. Takého LWB už nenájdeme

Reagovat
Ferguson6

Ok, teraz vážne. Aký zmysel má hneď prvá veta?

Reagovat
Milan.B

ale dal tomu lovenčinovi ten hudačko

Reagovat
smazaný uživatel

Zachvilu ti to vysvetli priamo autor.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

hned som sa to pýtal po prvom komentári čo tu vznikol na túto tému. Predpokladám však, že v jeho pracovnej verzii nadpis vyzeral inak, chcel na neho nadviazat a potom ho zmenili.

Reagovat
Ferguson6

No neviem, možno. Každopádne ďalšia vec, načo píše 2x v 3 vetách, že sa tam vrátil po 10 rokoch? Ďalšia vec: "no sužovali ho ale početné zranenia"... Tak buď použijem no alebo ale, ale nie obe. Potom dvakrát v jednej vete použiť spojenie "aj preto". Ako seriózne, ja nemám potrebu ho zhadzovať, ale toto nie je text na takej úrovni, aby som sa odvážil ho zverejniť. Štylistika viet 0 bodov. Keby to odovzdal ako sloh na slovenčine, určite by to nebolo na jednotku.

Reagovat
lukass111

presne toto vsetko som si vsimol, no co uz :D

Reagovat
BílíAndelDrcKo

to áno, ja sa ho nepotrebujem zastávat, len mi to tak prišlo.

Reagovat
smazaný uživatel

Absolutne to po sebe nečíta, ma tam aj niekde chybujuce pismenka atd...ale ta prva veta je čerešnička

Reagovat
adalbertus

písal to asi maďar, ani sa mu nečudujem...

Reagovat
Ferguson6

Inak Erik Čikoš sa vrátil do Ross County. Priznám sa, že som od neho cakal ako že vrcholom jeho kariéry bude priemerný škótsky klub.

Reagovat
suldik

taktiež som čakal omnoho viac

Reagovat
Ferguson6

Ale toto je celkovo problém Slovanu, že nedokáže svojich najlepších hráčov predať a ti tam upadajú potom. Čikoš podával dobre výkony a keby ho nechávali hrať a neprezradili o rezervy, určite mohol dopadnúť aj lepšie, to isté Milinkovic. O Peltierovi alebo Soumahovi ani nehovorím. Ninaj tiež odišiel len do podpriemerného belgického klubu, človek by od neho cakal viac, hlavne keď sa pozrieme kam prestúpili z našej ligy mladí stopéri ako Gyomber, Škriniar, Teixeira alebo aj ten Brazílčan z Trenčína. Proste niečo robia v tom Slovane naozaj zle, keď ti hraci čo tam prídu takmer vždy stagnujú alebo sa ešte zhoršujú a nejako je jedno pod akým trénerom. A teraz miesto toho, aby sa sústredili hlavne na štadión, zase minú kopu peňazí na to, že vymenia 3/4 kádra. Fakt nerozumiem o čo Kmotrikovi so Slovanom ide.

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak stadion bude, ved sa to uz riesilo, co sa tam ma viac sustredit?

Reagovat
Ferguson6

To sa hovorí od roku 2008

Reagovat
jany kozak

praveze ja mam pocit ze ti hraci co odchadzaju zo slovana si vacsinou najdu celkom slusny klub akoby mal stale meno v zahranici alebo neviem co, naproti tomu kam chodia ostatni hraci z ostatnych klubov ked neratam tych par mladych reprezentantov a hracov trencina co boli od zaciatku vzati s tym ze sa predaju dalej. hlavne mam na mysli tych "nechcenych" co vacsinou odchadzaju ked im skonci zmluva alebo ked slovan s nimi prestane ratat, o tom ze slovan nevie predavat hracov na ktorych by mohol zarobit sa netreba bavit celkovo je vidiet ze tam je proste nieco zle ze aj ked dojde dobry hrac akurat zacne stagnovat pripadne sa este zhorsi

Reagovat
Ferguson6

Čože? S tým teda nesúhlasím, však si pozri len za posledné roky:

Milinkovič - Gencelbrigi

Čikoš - Ross County

Lásik - Ostrava

Grendel - Gornik Zabrze

Peltier - Irtyš Pavlodar

Dobrotka - Skalica

Štefánik - Bialsko-Biala

Gorosito - nič

Niňaj - Lokeren

Soumah - Kuvajt

Pernič - Iraklis Solún

Bagayoko - Sint-Truiden

Kladrubský - České Budějovice

Žofčák, Halenár - Nyregyháza

Fořt - Příbram

Posledné seriózne odchody zo Slovana boli Pauschek, Kiss a Guédé. Naozaj neviem, kde tam vidíš, že by Slovan mal v Európe nejaké meno, pretože všetci tí hráči odišli do priemerných až podpriemerných klubov v priemerných až slabých ligách. Pritom všetko to sú hráči, ktorí mali zo Slovanu odchádzať aspoň do top klubov v tých ligách alebo do lepších líg a miesto toho sa z nich stal futbalový odpad.

Reagovat
jany kozak

no a teraz si zober kam idu hraci z Ruzomberka, Senice, Trnavy a podobne

Reagovat
Ferguson6

Ale Ružomberok, Senica, Trnava a podobne sa nepovažujú za slovenské top kluby. Samozrejme, že nechcený hráč zo Slovanu pôjde do lepšieho klubu ako zo Senice, pretože Slovan má lepších hráčov ako Senica. A agentovi sa ľahšie dostane hráč do klubu, keď o ňom môže povedať, že hraj za reprezentáciu, za mládežníkov, predtým bol v Holandsku a podobne. Všetci tí hráči čo som napísal mali ísť zo Slovanu vyššie a miesto toho prišiel presný opak. Snáď mi nechceš tvrdiť, že Peltiera chcel Pavlodar, Čikoša Ross COunty alebo Bagayoka Sint-Truiden len preto, že hrali za Slovan.

Reagovat
jany kozak

asi hej neviem preco mi to tak prislo ale v podstate vsetci okrem tychto poslednych vyhodenych si nasli celkom slusny klub na ich urovni vzdy lepsie to Belgicko ako ked to porovnas s tou cistkou v Ziline co tiez neboli zly hraci so zaujimavym zivotopisom ako Akakpo, Nunes a podobne no

Reagovat
Ferguson6

Tak jedine to Belgicko je tam ok, ale opäť tam skr zavážilo to, že to boli obaja mládežnícki reprezentanti a Niňaj sa tam aj tak nepresadil Bagayoko tiež nie je žiadnou hviezdou. Ale do Poľska, Česka, Maďarska alebo Kazachstanu chodia hráči aj zo Senice, Trnavy a ďalších. Akapo zo Žiliny na tom bol rovnako ako Milinkovič a už je vyššie.

Reagovat
smazaný uživatel

1. Trnava, Senica a Ružomberok beru iba voľných hráčov.

Reagovat
Lokomotiv

Cikosa je obrovska skoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem. Mne tento chlapec prišiel ako trošku technickejsi Janečka v mladšom vydani. Pozicna hra katastrofa, ale lepšia technika ako Janecka. Na druhej strane horšie defenzívne zakroky. Podobný prípad ako Ninaj. Slovan im v raste nepomohol, ale chyba je asi aj u tych hráčov. Ak v 22och rokoch neovláda obranca pozicnu hru je odposany.

Reagovat
adalbertus

Szarka a tento..., sympaťáci

Reagovat
Milan.B

jak keby vcera prisli z leopoldova

Reagovat
adalbertus

tak dajak, VSS už nechce postúpiť? hlavne že dal jednotku

Reagovat
adalbertus

... som f

Reagovat
Milan.B

aj ja som dal... chuja z toho...

Reagovat
smazaný uživatel

Mišo veľa šťastia v domovskom pôsobisku. Hlavne zdravie nech slúži a vyčnieval nad priemerom v našej lige. Podbrezová môže len prekvapiť budúcu sezónu

Inak otázka to nikto nechce z druhej ligy postúpiť vyššie??

Reagovat
jany kozak

mne pride zvlastne ze po nom nesiel nejaky lepsi klub napr aj ten slovan alebo v trencine ked odide Madu budu potrebovat nahradu, stale ma len 30 rokov aj ked v poslednej dobe toho moc nenahral prinosom by bol pre kazdeho

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan ho v podstate vyhodil za zlé správanie.

Na Trenčín je starý a kto vie ako by zvládal tréningy.

Reagovat
smazaný uživatel

v Slovane sa mi marilo dačo že kvôli tej červenej karte či ho nevyhodili vtedy proti Stuttgartu.

Trenčín nájde niekoho určite za Madu-a či ako to skloňovať..buď z juniorky vytiahnu hráča alebo dákeho zas nováčika zahraničného

oni potrebujú skôr stopéra a brankára lebo Kleščík nie je výhra moc a Šemrinec reflexívne je fajn ale nepríde mi ako istota

Reagovat
smazaný uživatel

Este k nasim permanentkam ked pozeram cely ten cennik.

Ja by som rad vedel, kto si kupi permanentku na nasu ligu za 849 eur s cateringom :D No nekup to :D

NAJDRAHSIA permanentka v Plzni je cca 100 eur. U nas sa za 100 eur dostanes akurat tak za branu na horne poschodie. Aby hlavne tribuny boli VIP na vychodnej (okrem vrchu) a zapad 120 eur to je moc. Poor si mysli, ze vsetci sme milionari.

Nehovoriac o tom, ze najlacnejsia za branu dole je za 80 eur

Reagovat
Ferguson6

Tak zase máte lepší štadión ako Plzeň

Reagovat
smazaný uživatel

To co sme predviedli vcera, to snad uz prekrocilo medze vsetky, takto sa vyjebat na postup do ligy, pritom len podotykam, ze bolo plno ludi najmä v sektore - https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13315642_10156936534020487_6867751732307538643_n.jpg?oh=d36f965a9f233e1bdb557ff1f71df9dd&oe=57D53DBF ...treba nam rovno povedať, ze nechceme hrat ligu atd, ze tu budu hrat len odchovanci a bude pokoj, najhorsie je, ak z fanusikov robi debilov vlastny klub

Reagovat
smazaný uživatel

Poznáme ten pocit.

Reagovat
Milan.B

Reagovat
doughty

Ja nechápem Podolaka. Veď keď už nevládze spravovať klub tak nech ho predá, no on sa ho drží ako kapitán Titanicu. Neverím že by sa nenašiel nikto komu na tom záleží. Mesto s aglomeráciou vyše 350tis obyvateľov a futbal na úrovni dedín ako Haniska. Ďalšia vec: mesto dostalo dotáciu na štadión a pán Rasi mlčí. Kde sú tie peniaze? Kedy sa začne stavať? Hlavná vec že sme hlavné mesto športu. Hádzaná zanikla, futbal k tomu smeruje, hlavne že tu každý týždeň trápne behy, ktoré si neraz treba zaplatiť. Mestskí poslanci sa neraz vyjadrili že sú iné priority ako šport ale v máji 2019 budú čestné lóže Steel Arény praskat od ich preprdenych zadkoch

Reagovat
Ferguson6

Prečo so Kováčik drží Dukly, Remeta Prešova a vlastne aj Poor Trnavy? Majú s tými klubmi rozrobené kšefty a keby tie kluby predali, tak by sa ukázalo aký bordel tam vlastne spravili a koľko podvodov. A si vezmite, že takíto ľudia (teraz hovorím o Kováčikovi) vedú slovenský futbal. Neplatiť hráčom, klamať každému od hráčov, cez fanúškov, trénerov až po mesto a je to úplne v pohode, nikto s tým nič nerobí.

Reagovat
smazaný uživatel

Účtovníctvo v týchto kluboch musí byť odrb na odrb. Pamätná je historka ako si ľudia z PSA vypýtali od Raymana účtovníctvo a on sa im odvtedy neozval. Hlavne, že ľudia z polície a daňového sedia vo vipke vedľa Vlada.

Reagovat
Ferguson6

No vsak toto. Keby tie kluby viedli normalni ludia, Trnavu mohol sponzorovať Peugeot, Žilinu KIA a určite by to bolo lepsie aj pri Slovane, Košiciach alebo BB. A tá liga mohla určite vyzerať inak. Teraz väčšina slovenských klubov nemá generálneho sponzora a ak majú niečo na dresoch, je to len firma majiteľa.

Reagovat
doughty

Diky chlapci tak sme si vlastne sami odpovedali na otázku slovenské kluby fungujú ako práčka. Čo tam po fanusikoch a histórii...

Reagovat
smazaný uživatel

akože Košičania teda čo im fandíte a vyznáte sa do ich štruktúr...to ozaj nechcú postup Podolák a jeho kumpáni?? Celý čas vediete ligu na jeseň a zrazu teraz podivné prehry, remízy a pod.

Som zvedavý ako sa zachová Prešov s touto šancou na postup

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som sa opýtal inak. Ak Prešov aj vyhrá ligu, bude chcieť postúpiť a prihlási sa do ligy? Prípadne Košice? Ďalší je tam tuším Mikuláš ktorý môže postúpiť. Jedna vec je vyhrať ligu, druhá sa prihlásiť do fortuna ligy. Neviem ako sú na tom jednotlivé ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

ak by Prešov prehral alebo remizoval tuším L.Mikuláš by postupoval vyššie. Celá druhá liga je akási fraška začalo to Dolným Kubínom potom Borčice.

Nechám sa prekvapiť čo tu nastane

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som chcel vediet, ako sa odohra buduca sezona, ked vypadne polovica ligy. Rozdeli sa aj tak na skupinu o postup a skupinu o udrzanie? Nejak som to nesledoval, tak neviem ci to chcu tiez zmenit. Naco by bola skupina o udrzanie, keby vypadaval kazdy tim bez moznosti zachrany? To ozaj potom vola po stavkovani od hracov, ked je jedno ci vyhras alebo prehras :D

Reagovat
doughty

Na druhý rok podľa všetkého vychádza tak že bude musieť z 24 mužstiev vypadnúť Až 12 (keďže predpokladám že z tretích líg 4 postúpia) a to je už brutálna reorganizácia

Reagovat
smazaný uživatel

Presne o tom pisem. Skupina o udrzanie 6- zapad, 6-vychod strati zmysel, kedze KAZDY vypadne. Ono tie zapasy nebudu mat ziadny zmysel

Reagovat
Ferguson6

Tak snáď to nejako vymyslia, lebo potom v marci skončí 12 kubom sezóna

Reagovat
Emmett Brown

Petrzalske OT:

Domino - FCP 0:3, nas najvacsi super vyhral 4:0 a tak sa o vsetkom rozhodne v poslednom kole, mame jednobodovy naskok. 12.6. o 17:30 na stadione na Sklodowskej ulici privítame Malinovo, kazdy kto ma rad futbal je vitany, bude to fajn zapas a snad sa nam to konecne podari!

Reagovat
suldik

drzte sa

Reagovat
Lokomotiv

Reagovat
jany kozak

kedy sa budu losovat tie europske predkola?

Reagovat
cervo

20/06/16

Reagovat
jany kozak

dakujem

Reagovat
Ferguson6

Inak Peťo Boroš ukončil kariéru po 16 rokoch v Dukle (a rok a pol bol aj v Maďarsku). Celkovo má na konte 199 prvoligových zápasov (škoda, že nemal šancu to aspoň zaokrúhliť). Od ďalšej sezóny bude trénerom brankárov v zatiaľ nemenovanom klube (Dukla to ale nebude, predpokladám, že Podbrezová).

Som zvedavý kto ho nahradí (a či ho vlastne bude kde nahradiť). Dobrých mladých Pindrocha aj Budinského sme poslali preč, Maťašovský u nás len hosťuje. Inak podľa mňa bol Boroš v sezóne 09/10 jedným z TOP brankárov v lige. Neskôr to už nebolo úplne ono a hovorí sa, že chytával už len kvôli protekcii (pritom minimálne Belic bol lepší a Rodinger určite nebol horší v tom čase, keď u nás bol), ale vždy dokázal vytiahnuť parádny zákrok.

Reagovat
Emmett Brown

Boroš

Reagovat
Milan.B

jeho otec

Reagovat
Ferguson6

Ako som hovoril, ide do Podbrezovej.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ANGLICKO "C" - SLOVENSKO "21" 3:4 (2:1)

Góly: 28. Holland, 38. , 51. John - 18. Haraslín, 55. Huk, 75. a 90.+6 Faško

R.: Munch Larsen - Boric, Skytte (Dánsko) - England (Anglicko), 1 600 divákov

Anglicko „C“: Hall (76. Butler) - Bolton (54. Wishart),

Heneghan, Holland (29. John), Habergham - Woodyard, Gallagher - Leesley,

Whitehouse (71. Sweeney), Goddard - Southwell (79. Williams)

Slovensko „21“: Rodák (59. Chovan) - Chvátal, Vavro, Valjent, Skovajsa - Chrien (59.

Faško), Lesniak, Huk (79. Lobotka) - Polievka (46. Špalek), Šafranko,

Haraslín (59. Brigant)

...tá šírka kádra je super, vraj zahviezdil Faško po striedaní.

Reagovat
Ferguson6

vraj... tak dal dva góly a otočil Každopádne proti takému tímu by som čakal lepší výsledok.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

áno góly ma nezaujímaju primárne... výsledok v 21pri takej rotácii hráčov je to v pohode. Si treba uvedomit že zo stabilnej zostavy nastupili len 2 hráči do základu. Proti Ukrajine hrala zas uplne iná zostava.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Čögley do Trnavy ...

Reagovat
zgeroTT

najslabsi hrac trencina tu ide zaberat miesto nádejnému Kadlecovi... skoda

Reagovat
smazaný uživatel

ja som to očakával... v návrat som neveril, ale vedel som, že po jeho: ,,Chcem hrať v zahraničí." sa o rok vráti do TT alebo BA... títo snílkovia o európskych ligách ma stále dojímajú... skončí v Skalici alebo Pohroní... keby boli Borčice tak tam...

Reagovat
smazaný uživatel

*v návrat k nám

Reagovat
BílíAndelDrcKo

nemám nič proti Kadlecovi. Možno sa mýlim, lebo dopredu vie byt slušný, súboje ok aleee pozične a pod tlakom je mimo. A Čogley no čo už... 4. miesto ukopeme.

Reagovat
rabl

Čogyno je dobrý hráč, svoje si odohrá a je platný oboma smermi. Pre Vás je to veľmi slušná posila. Budete spokojní s jeho výkonmi. Vždy maká na 110 %

Reagovat
zgeroTT

suhlasim, ze Kadlec neni ziadna superstar. na rozdiel od cogleya ma ale potencial sa zlepsit. henten psychicky labilny trencan moze pri vacsom zapase vyhoret ovela skor, ako Kadlec. vlastne nam to uz dokazal ako v TT, tak pri zápasoch trencina v lige majstrov.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

tak hej ale to už je vec Karhana. Myslím že toto zvldáne posudit on lepšie. Nemám rád Čogleya rovnako ako ty, ale ok prežijem. Len nechápem prečo neriešia radšej kvalitného stopéra.

Reagovat
zgeroTT

pokial ostane godal, dalsieho stopera nepotrebujeme. Godal, Gressak, Oravec, Hornik, Deket, Hladik. S tym musíme vystacit na europu, ligu aj juniorku.

mas pravdu, nech hra lepsi a nastastie je tam Karhan, ktory si ako jeden z mala nenecha srat od vladka na hlavu a spravy rozhodnutie podla seba.

mne skor chyba konkurencia pre conku. zacal stagnovat a ma miesto v zaklade uplne iste. to je dost zrada a nevidim v acku ani juniorke hraca, ktory by ho mohol potlacit.

Reagovat
Ferguson6

Štadión v Dunajskej Strede začína "rásť": http://fcdac.sk///uploads/gallery/675x380/44/8905.jpg

Reagovat
pistacik11

To v tom Trencine chcu s kym hrat dalsiu sezonu?? Guba do Polska

Reagovat
smazaný uživatel

Nemaj strach, titul bude tak či tak... Ty sa radšej staraj o ten tvoj paklub...

Reagovat
pistacik11

mne je jedno ci bude titul, ja chcem aby sa zas niejaky klub ukazal v europe, a paklub si nechaj, ste na tom viac ako podobne co sa infrastruktury tyka ako KE, len s tym rozdielom, ze mate na vyplaty

Reagovat
Ferguson6

Vy zase máte kompletný štadión (aj keď vybavením rovnako zlý)

Reagovat
jany kozak

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
doughty

Každý polrok si ľudia kladú rovnakú otázku a vidíš, vždy sa nájdu nejaký "hlupáci" ktorí to tam odohrajú a nasukaju nejakých 60-80 gólov

Reagovat
smazaný uživatel

Asi tak

Reagovat
suldik

Chalani majte sa mi tu dobre, ja naberam smer Bordeaux a v sobotu fandím na štadióne :) držte palce nech nás teroristi neskantria :)

Reagovat
jany kozak

uzi si to

Reagovat
Milan.B

Reagovat
smazaný uživatel

DO NICH KURVA

Reagovat
Emmett Brown

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat
jany kozak

http://www.skslovan.com/clanok4215-Pripravit_sa_na_narocny_uvod_sezony_cielom_doplnit_kader_este_o_jedneho__dvoch_hracov.htm

cize spravne chapem ze vyhodili zopar zebrakov( z ktorych si niektorych mohli nechat), naspat z hostovania prisli hraci o ktorych sa predtym vyjadrili ze nemaju na Slovan, dosli dvaja novi hraci, pride este jeden mozno dvaja? cize to bude zas rovnaka nepozeratelna sracka ako v tejto sezone

Reagovat
Ferguson6

Vyhodia 17, privedu 4?

Reagovat
jany kozak

tak kader maju siroky akurat kvalitativne sa nikam neposunuli

Reagovat
jany kozak

Ajax Bratislava akademia. takze teraz budu miesto balkancov hrat odchovancov Ajaxu co sa tam nepresadili?

Reagovat
Maximus1

Vždy lepšie ako inter

Reagovat
jany kozak

tomu ani sam neveris

Reagovat
Lokomotiv

Reagovat
smazaný uživatel

tak videli že to v tn funguje, tak teraz sa snažia zahrať na rovnakú strunu, a ani sa nečudujem, v blave nikdy nič vlastné nevymysleli

Reagovat
smazaný uživatel

V pripade slovana je jedno, odkial ten hrac je. Proste slovan chce nieco co vie hrat futbal a kupi si to a je mu jedno ci je to trencin abo iny klub.

Trnava tiez nejde cestou Trencina a bere hracov zadarmo, ktori sa nikde nepresadili, nepytaju moc prachov a modli sa, aby boli vyssi priemer v nasej lige zase.

Tak si nemyslim, ze jeden ci druhy klub ide cestou TN. Jeden klub proste bere vsetko, lebo na to ma a druhy preto, ze je to zadarmo. A je jedno ci je to TN

Reagovat
smazaný uživatel

tn,tn,tn, tn...kupili hráča z trenčína a uvažujú aj o holúbkovi, pričom vposlednej dobe tahaju mnozstvo holandanov, takze je logicke, ze som pouzil spojenie s trencinom. Ach, začina mi to v tejto sekcii pripadat, ze tu maju vsetci strasne komplexy s trenčína ako takého, dokonca vy trnavaci samizda nas povazujete uz za viac ako slovan

Reagovat
smazaný uživatel

...a to je smutné

Reagovat
jany kozak

ale zas odtial potial ale v tomto sa tiez priklanam k tomu ze kmotrik sa inspiroval Trencinom ale tahat za kazdu cenu hracov z holandska no som zvedavy uvidime po sezone, ale ked pridu este dvaja hraci ako avizoval kmotrik a budu tiez z holandska nedajboze odchovanci z ajaxu bude to uz komicke

Reagovat
smazaný uživatel

vy ste uplne v pici trencania v tejto sekcii, ze komplex z Trencina a z coho povedz nam maju mat ludia komplex?

Reagovat
smazaný uživatel

Klasika svk ked sa niekomu dari a ma uspech, tak ho treba zhodit a znehodnotit vsetko co dosiahol, ale to chalan ako ty nepochopi, co jeho zivotny gol je max derby z presovom

Reagovat
smazaný uživatel

Trencinu sa nedari. Darilo by sa mu keby sa dostal do skupin LM/UEFA. Nasa liga nema ziadnu kvalitu. Si zober, ze v ziadnej lige na svete, ktora by mala nejaku kvalitu, nemoze vyhrat tim, ktory po sezone vsetko najlepsie preda, a aj tak vsetko zvalcuje a s prehladom uhra titul. Mne sa osobne cesta Trencina nelubi, moc zahranicnych hracov, malo Slovakov. ALE ako jediny maju koncepciu a vedia co chcu. Smutne je len to, ze im to staci a pohare uhraju tazko (bodajby som sa mylil a teraz vam to vyslo).

Druha vec stadion. Este jedna zmena terminu a zacnete sa priblizovat Bratislave

Reagovat
smazaný uživatel

Ty picusik sprosty, Košice hrali skupinu LM, vyhravali ligu, keď ťa liga mala kvalitu, Trencin vyhráva skoro poloamatersku ligu a ešte niekto z toho má mať komplex sa preberajú už, každý má v pici celý Trencin, dosiahnite daco v LM a potom daco mozes hovoriť, ty úspech

Reagovat
smazaný uživatel

kto tu znehodnocuje a uraza kosicky futbal? ja proti Kosiciam nic nemam, len som poukazal na to, ze zhadzujes uspechy TN, kt. su tak badatelne a snazis sa ich znehodnotit tvrdenim, ze sa jedna o poloamatersku ligu. Tak ked je ta liga taka lahka, tak preco ju nevyhra zaloveny slovan alebo trnava poháňaná fanúšikmi, či talentovana žilina? keby je to take jednoduche, tak by to minimalne belasa bratislava dokazala, ale asi to nie je tak, ako tvrdis

Reagovat
smazaný uživatel

ale s niekym kto nerozumie futbalu a športu celkovo ako takému, nemá zmysel vysvetlovať, pre teba z tribuny to bude vždy ľahké

Reagovat
pistacik11

Tak keby to vyhrala Žilina s dorastencami, tak to už by bol úplný gól, TT to nevyráva, lebo zbiera samý odpad, slovan zase preto, lebo tam má pár debilov, čo radšej budú chlastať ako trénovať. Stačí zobrať pár snazivcov s troškou talentu a máš europu, ako teraz Myjava, či v minulosti Košice ukazovali

Reagovat
doughty

Liga je rovnako slabá 23 rokov. Áno pred 20 rokmi v nej bol samí reprezentant ale aj výsledky repre boli také aké boli. Samé prehry s favoritmi, sem tam výnimka. V Európe balkánske a postkomuninisticke kluby mali problémy sami so sebou preto nám ešte nekonkurovali. Terajšia konkurencia je úplne niekde inde ako v 90rokoch. Väčšina z vás (nás) vtedy bola deťmi preto hráči ako Zvara, Spilar, Sz. Nemeth, Tittel boli pre nás hviezdy. Keď máš 30rokov už inak vidíš tých hráčov. Bero nasuka 15 gólov zo zálohy a väčšina tu tvrdí že je to slabou ligou, a po ďalšie že nie je technický a ďalšie dristy. Ďalšia vec diváci. Áno vtedy boli ale prečo? Neboli také možnosti. Nebol tak rozšíreny internet, neboli mobily, wifi, a ďalšie vymoženosti ktoré ponúka súčasnost. Čiže hovoriť že diváci sú barometer nie je až tak na mieste. Na ligu chodím 23 rokov ale je to môj SUBJEKTIVNY názor

Reagovat
Lokomotiv

Na to ze bola repre v podstate iba z hracov ligy sme tie kvaldy odohrali velmi slusne.Dnes daj dokopy vyber iba z ligovych hracov a hraj kvaldu, to bude ina komedia a hanba ako svina.

"Ďalšia vec diváci. Áno vtedy boli ale prečo? Neboli také možnosti. Nebol tak rozšíreny internet, neboli mobily, wifi, a ďalšie vymoženosti ktoré ponúka súčasnost. Čiže hovoriť že diváci sú barometer nie je až tak na mieste."

Toto fakt nemyslis vazne ! Podla tejto logiky v napr. Anglicku nemaju internet, wifi, mobily kedze su tam plne stadiony.V Nemecku detto.Svedsko,Francuzsko atd.Futbal naopak tieto veci ak sa robi normalne vyuziva aby tych ludi pritiahol na svoju stranu.Bohuzial klucove slovo je "normalne" co je u nas problem.Liga nema prestiz,meno,kvalitu,peniaze,vytratil sa lokalpatriotizmus,je skorumpovana... a v tom je jej ubohost a tie navstevy su iba zrkadlom a ci mas na telefone internet alebo nie je nepodstatne.Ludia niesu sprosti.Pokial sa toto nezmeni nikam sa neposunieme.V 90. rokoch ked postupilo muzstvo do 1. ligy tak ludia oslavovali postup este tyzden pretoze to bola pocta hrat 1. ligu, dnes sa muzstva predbiehaju ako sa do nej nedostat.Na toto sa maju ludia tesit cely tyzden a na toto sa chodit vo velkom pozerat ?

Reagovat
pistacik11

U nás hlavne chýba hrdosť za svoj produkt, ak je niečo so Slovenska, okamžite to treba skritizovať, aj veci čo sa robia dobre. Po ďalšie, liga má málo podpory v domácich médiách, tak ako má pritiahnuť ľudí na štadión, keď veľa ľudí ani nevie kedy je prenos v TV ( iba dajto da upútavku, aj to iba občas). Za ďalšie keď, sa predá niejaký hráč každý iba nadáva, že majiteľ neprinesie náhradu, ale ide mu to do vrecka, pritom nikto nevidí koľko musel s toho vrecka vytiahnuť, aby mohol ten zbytok utiahnuť, verím tomu, že okrem TN budú všetci v hlbokom mínuse, hlavne, že majitelia si hrabú. Potom sa čudujme, že tu nikto nechce dať do futbalu ani korunu, a najlepšie by bolo keby aj vstupné bolo zadarmo

Reagovat
doughty

Ty porovnavas Anglicko so Slovenskom. Ty to myslíš vážne??!! Zarábajú Slováci 3000€?? Teraz zahraničný futbal pozrieš na mobile toto v 90rokoch nebolo... A mi povedz ako si zmeral kvalitu ligy vtedy a teraz..??

Reagovat
Lokomotiv

Neporovnavam Anglicko s nami ide o princip, ze v Anglicku ludia chodia aj napriek internetu, wifi a mobilom a u nas nie.Ty z toho obvinujes internet, wifi a mobily, ja nasu ubohu ligu.Porovnaj si celospolocensky zaujem o futbal vtedy a dnes a nemusus nic moc merat, rozdiel je jasny.Plat s tym nic nema stoji snad listok na nasu ligu 70 libier ako v Anglicku ?

Reagovat
smazaný uživatel

On proste je v tomto uplne mimo

Reagovat
Lokomotiv

V com som mimo ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ty asi napriklad v tom, ze nevidis, na koho reagujem

Reagovat
doughty

Ty Palike máš tak 15 rokov, tvoje názory sú mi ukradnuté

Reagovat
smazaný uživatel

maximalne

Reagovat
smazaný uživatel

No vsak nech ti su, ja nemam 15 rokov, ale ty sa tu prezentujes ako nejaky starsi, ale obcas mam pocit, ze si regulerny zaostaly, uz len to, ze si rozumies s EdgarDavids, z teba robi kokota a ked zacnes tu pisat tieto tvoje dristy, tak to z teba robi este väcsieho..prepac

Reagovat
smazaný uživatel

zatial co my tu argumentujeme a bavime sa o futbale(o čom by mimochodom tato stranka mala byť), tak ty jedine načo sa zmôžeš je osočovanie, pričom nič o futbale, ...

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak ale načo sa baviť o futbale s Vami? Môžte sa baviť medzi sebou a rozoberat si tie hlúposti, čo tu píšete, nie je nutné baviť sa s každým, kto napíše picovinu za kazdym

Reagovat
doughty

Konečne rozumný názor, zapni si FIFU 16 a odreaguj sa

Reagovat
smazaný uživatel

zas tu šaškuješ?

Reagovat
doughty

Kokot je ten čo ťa ráno obuva. Jasné keď niekto nesúhlasí s tvojimi sračkami už je zaostalejsi. Asi ti uniká význam slova diskusia.

Reagovat
vladis271

Reagovat
Lokomotiv

Sorry teraz pozeram na koho som reagoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre, ale vezmi si kolko ludi v Anglicku aj zije a ligu hraju same velkomesta tak je jasne ze aj viac ludi na ten futbal dojde, nie ako na svk hraju ligu mesta s ani nie 20-tis ludmi

Reagovat
Lokomotiv

Dosad si na miesto Anglicka hociktoru krajinu kde sa robi futbal na urovni bol to iba priklad.

Reagovat
smazaný uživatel

doughty to sa mylis. Co chces, podla akeho kriteria usudzujes, ze liga je tak istlo slaba 23 rokov.

Na hru sa neda pozerat, pocet ludi vyrazne klesol, tradicne kluby krachli a ligu uz hra hociaka dedina s minimalnym rozpoctom. Ucast v poharoch v minulosti SLovan, Zilina, Petrzalka, Kosice, teraz nikto.

Ludia nechodili na futbal preto, ze nic ine nemali, ale preto, ze sa na to dalo pozerat. Boli tu kvalitny domaci hraci na ktorych sa dalo pozerat, sem tam sa dostal niekto do poharov a aj tma cosi uhral. To je pre. Uz nas nezachrani ani Trencin, ak by sa aj do poharov dostal. Jedna lastovicka leto nerobi. Ak predas pol zakladnej 11-tky, doplnis to hracmi a zase s prehladom uhras titul, tak nemoze byt ani rec o kvalitnej lige.

Smutnejsie je to, ze vy mate celkom kvalitnych hracov a ak by ste ich nechali pokope, pri trosicke stastia by ste nie ze skupinu uhrali, ale ste mohli aj spravit neaky vysledok. Takto zase budeme v lete cakat, ci sa to niektoremu zo 4 timov podari a ak ano po dlhych rokoch, tak budeme stastny aby v skupine vsetko neprehral. Uzasna kvalita oproti minulosti

Reagovat
doughty

Ty si hore zhrnul roky 97, 05, 08, 10, 11, 14...čiže neviem čo tým porovnavas, akurát že naše mužstvo sa do Európy dostane tak za 3-5 rokov. Ja si pamätám slávne časy 1.FC ale tiež si pamätám rok na to a vypadnutie z priemerným Brondby. A o rok na to vypadnutie Slovana s Famagustou. A že sa nedá pozerať...sme presytení špičkovým futbalom, môžeš si pozrieť akýkoľvek zápas v najlepších ligach. Zápasy LM idú v priamych prenosoch 4 naraz. Po ďalšie väčšina futbalových fanúšikov rada hraje FIFU a ostatné hry kde je všetko rýchle a skoro dokonale. Potom si Nedajbože zapneš Fortuna ligu aaaa bum, nedá sa na to pozerať proste iná doba. Ale (ne)kvalita približne rovnaká

Reagovat
jany kozak

tu ani nejde o porovnavanie so spickovymi ligami staci sa pozriet na cesku ligu a ta je uplne inde. jedine pozitivum asi je ze u nas dostavaju sance aj mladi hraci na druhu stranu je otazka ci ich nehra az moc co ide zase na ukor kvality vid. napr Senica

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
Milan.B

posila ala kmotor....

Reagovat
BílíAndelDrcKo

"S príchodom Mitchella sa výrazne zvýši kvalita útočnej fázy nášho mužstva. Jeho futbalový prejav presne zapadá do našej koncepcie, počítame s ním do krídelných priestorov, v prípade potreby môže nastúpiť aj na pozícii útočníka. Zároveň chcem poukázať na dve dôležité veci ohľadne angažovania tohto hráča. Tou prvou je, že s hráčom sme boli predbežne dohodnutí na spolupráci ešte tri týždne pred jeho medializovaným prešľapom. Práve Trenčínu nahral tento krok do karát, pretože so Schetom si nedokázali uplatniť opciu na predĺženie zmluvy, keďže mu nevedeli splniť jeho finančné požiadavky. Pre Trenčín teda bolo jednoduché vyhodiť hráča, ktorému sa končila zmluva. Tou druhou dôležitou vecou je, že v klube sme interne dlho diskutovali o tom, či ho po prešľape angažujeme. Nakoniec sme sa vzájomne rozhodli aj na základe veľmi pozitívnych referencií ohľadne povahových vlastností, že Schetovi dáme v živote druhú šancu," vyjadril sa Kmotrík o druhej posile. Schet podpísal s "belasými" trojročný kontrakt.

... načo sa hrá týmto vyjadrením ?

Reagovat
smazaný uživatel

Zaujímalo by ma, kde ty pozitívne referencie ohľadne jeho povahy získali... od jeho agenta? Každopadne verím, že mu v Bratislave bude dobre. Peňazí bude mať dosť

Reagovat
Maximus1

Takto o rok tu už aj tak nebudú nastane prievan 2.

Reagovat
smazaný uživatel

to je na facku

Reagovat
cervo

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes Rybníček potvrdil, že Bero, Madu ani Van Kessel s najväčšou pravdepodobnosťoud do LM už v drese AS nezasiahnu... A je dosť možné že všetci traja smer Belgicko a suma okolo 3-4 mega za všetkých dokopy...

Reagovat
BílíAndelDrcKo

To by bol pre vás vynikajuci obchod ale to by ste už nedokázali nahradit. Hlavne teda ak by ešte odišiel niekto z dvojice Rundič/Rabiu.

Reagovat
rabl

Zdroj ?

Takže včera na tlačovke povedal, že chcejú aby zostali aspoň na 2. predkolo a dnes povedal že nie ? tomu moc neverím. Sumu nepotvrdil, pýtali sa či za všetkých 3 spolu a iba sa usmial a neodpovedal, takže suma je orientačná +- milion. Za všetkých má pripravenú náhradu ( to je diskutabilné), + príde schopný útočník ( Janga), mladé krídla z afriky a nejaký skúsený založník za Koolwijka.

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes na predtréningovom rozhovore, na stránke AS je to

Reagovat
smazaný uživatel

*včera

Reagovat
Ferguson6

3-4 mega za všetkých dokopy? Na to aký hype okolo nich by som čakal za jedného toľko, minimálne za Bera určite.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

....

Reagovat
smazaný uživatel

ved za Bera chceli milion kde chces z hentych 2 nabrat dalsie 2?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to snad budu Brugy, alebo Anderlecht, inak neviem aky posun by to bol pre Bera..

Reagovat
jany kozak

Vestenicky

Reagovat
BílíAndelDrcKo

čo? Vôbec herne nevyniká a v Ríme s ním nepočítal a šiel by na dalšie hostovanie do Serie B, kde by ho nemuseli stavat. Takto si zahár seniorský futbal v klube kde s ním boli spokojní a dávali mu priestor. Nikto z tých našich hráčov v 21tke aj ked su talentovaní tak drvivá väčšina nemaju na to aby v takom veku hrali v top lige prípadne za top klub. Duda, Bero, Mihálik, Zrelák, Lobotka, Rusnák, Hromada, Haraslín, Vestenický atd. atd. ... V Polsku má šancu pravidelne hrávat a byt na očiach Hapalovi a presadit sa v 21tke a po Eure by mohol prestupit.

Reagovat
Ferguson6

Hlavne tí hráči, ktorí chodia do akadémii veľkých klubov na to väčšinou nemajú a dopadajú dosť podobne. Weiss so Stochom boli jediní, ktorí na to mali a ako dopadli aj tak... A ani tí z akadémii menších klubov nijako nežiaria (Hronec, Hromada, Varga,). Ivan môže byť tou dobrou výnimkou

Reagovat
BílíAndelDrcKo

maju na velký futbal bezpochyby len si treba uvedomit, že kolkí a akí hráči to už musia byt v takom veku že sa dokážu z tej akademie v tom prvom mužstve aj presadit. Akadémie v zahraničí ako cesta pre našich hrášov su v pohode, rovnako ako cesta vo vlemi mlaodm veku hrat našu ligu. Je to individuálne.

Reagovat
smazaný uživatel

Prešov super

Reagovat
Lokomotiv

Reagovat
lukass111
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tam

Reagovat
Emmett Brown

paráda, teším sa na nich

Reagovat
Milan.B

tak my posunieme miestenku Presovu??? strasne....

Reagovat
smazaný uživatel

Malé OT sem, keďže sa mi nechce otvárať diskusia k zápasu s Walesom.

Oficiálny fanklub repre sa vyznamenal. Keď niekto robí fandenie ako platenú brigádu takto to vyzerá.

Reagovat
Milan.B

co myslis?? znak dole hlavou?

Reagovat
Emmett Brown

Petrzalske OT:

JE TO TAM, SME STVRTOLIGOVI!!!

Reagovat
cervo

Reagovat
jany kozak

Reagovat
Lokomotiv

Pekne

Reagovat
Ferguson6

No len aby ste tam aj prežili budúcu sezónu po tom exoduse v 2. lige.

Reagovat
BílíAndelDrcKo

ich to až tak neovplyvní.

Reagovat
Emmett Brown

Zo zapadu to bude 6 muzstiev, navyse my sme pod BFZ, takze by sa nas to tak nemalo dotknut. Buduci rok este nebude cielom postup pre nas, ale neprezil by som keby sme zase doplatili na tieto cachre v sutaziach. Vlani sme jasne vyhrali 5. ligu a nepostupili sme, teraz sme o to museli bojovat do posledneho kola.

Reagovat
Emmett Brown

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/13411680_1024225547660380_4639250171842235461_o.jpg

trojitá radosť, muži pustúpili do 4. ligy, starší dorast do 2. ligy a starší žiaci sa vrátili do 1. ligy, odkiaľ boli (rovnako ako dorastenci) predvlani vylúčení.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Milan.B

take jak za 5 korun.... jak z webnode alebo co...

Reagovat
smazaný uživatel

podla mna pohodka, take na štýl Floridy Panthers, tiež majú nové

Reagovat
cervo

krasne

Reagovat
Ferguson6

Z Dukly sa stala seriózna farma Podbrezovej... Smerujú tam aj Memić a Bernadina, ktovie kto bude ďalší

Reagovat
stas87

Trebaars ty, nechces sa tam odstahovat?

Reagovat
Ferguson6

Po ničom inom netúžime len odísť z mesta do dediny uprostred ničoho

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele