Bude nás to bolet do konce kariéry, řekl Kane k prohře s Itálií na penalty
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Cítili jsme, že je ve vzduchu cosi magického, řekl italský kapitán Chiellini
12.07.2021, 16:01
Donnarumma: Rychlý gól nás mohl pohřbít, ale my se nikdy nevzdáváme
12.07.2021, 14:41
Bonucci oslavil titul colou i heinekenem
12.07.2021, 14:28
Štěstěna mi něco dlužila, prohlásil italský trenér Mancini
12.07.2021, 13:23
Italský tisk oslavuje vítězství a návrat reprezentace na výsluní
12.07.2021, 12:28
Média: Anglie je přes finálovou prohru hrdá na výkon svého týmu na Euru
12.07.2021, 10:59
Southgate vzal neúspěch z penalt na sebe: Bylo to mé rozhodnutí
12.07.2021, 10:05
Neúspěšní angličtí střelci penalt čelili urážkám
12.07.2021, 09:59
Anglické čekání pokračuje, zlato z mistrovství Evropy utrhla Itálie
12.07.2021, 00:01
Komentáře (168)
Přidat komentářDány to semifinále taky
Karma
Sta tornando a casa!
No,tahle generace může míchat kartami v závěrečných fázích turnaje a štvát tunajší fanoušky klidně dalších 10,12 let.
ti se do finále zase hezkých pár dekád nepodívají
A kdo píše o finále? Už teď zvládly jako jediní na dvou turnajích po sobě dojít mezi poslední čtyři.
Tak pokud nikdy nic nevyhrají tak ať hrají třeba semifinále klidně každý turnaj.
pokial budú mať také šťastie na pavúka ako posledné dva turnaje tak určite áno
Jenže ti hráči nebudou stagnovat, dva možná tři čeká pozice absolutního top hráče.
dva tri? ale to je málo. Anglicko malo 2 turnaje taký pavúk aký sa nedostáva ani zadarmo. Nevyuzili. A to je dobre
"Měli bychom být mimořádně hrdí na to, co se nám povedlo"
Jo, tu hrdost hned dokázal sundáním medaile
Banda nechutných pokrytců
a arogánů
Jestli ta karma je, tak příště nebudou mít ani to stříbro, když si ho takhle "váží"
Však sundání medaile je v pořádku, jen tady mezi normálními smrtelníky se na to pohlíží přes oko. Když žijete a vyrustáte v bohaství, slávě s maximálním očekaváním a potom prohraješ finále tak prostě chceš jít do šatny, rozkopat to tam a jít domů...a ne frustrovaný čekat jak ocas než ti někdo pověsí na krk stříbrné medaile, které by v tomhle případě měli být udělovaný asi jako bronz...nebo proč neudělují bronz po semifinále? španělé by to taky hned sundali...jsou hráči, kteří si ji nenechali dát ani na hlavu (Giroud na minulém Euru), Deschamp ji taky hned sundával...Perisic za Chorvaty taky třeba...
Súhlasím, spravili to aj hokejisti viac x, proste každý chce vyhrať, nejaká cena útechy ti je v tom momente asi k hovnu.
Jenže tohle my běžní smrtelnící co se nikdy na tu nejvyšší úroven nedostaneme prostě nepochopí. Já se na to snažím pohlížet z jejich úhlu pohledu. A myslím že by ti hráči vesmes souhlasili i když je to hodne kontroverzní názor a chování. Možná by se to chtělo zamyslet nad udělováním stříbra hned po finále, když na to serou pravidelně i poražení finalisté LM či EL...rok co rok tu máme stejnou debatu
Desítky let to šlo, tak proč je to najednou problém?
Tu debatu rok co rok, máme poslednich cca osm deset let. Jen je zajímavé, že si tu medaily vždy nechají ti, o kterých si člověk tak nějak vždy myslel, že jento charakter, co umí ocenit lepšího soupeře. Sundávají to jen mrdky.
Na to ti neodpovím, musel by ses zeptat těch samotných hráčů. A propo, na to se nikdy žádný novinář nezeptal těch hráčů, proč to sundávají po finále že se tady furt tak debilně hádáme?
Já to poprvé zaregistroval snad od Rusáků v hokeji, kdy u mě velmi stoupl v ceně Ovečki, kterej si jako jeden z mála nechal na krku...v té době jeden z nejlepších hráčů světa a stříbro mu nebylo málo. Dneska je to jen hloupá póza, tak to všichni jak pitomci opakují. Zvlášť je to tristní vidět u těch teenage mantáků, kteří za turnaj nehráli ani minutu.
A jako jeden z mála Rusů zůstal na ledě.
Přesně tak
Naši si ji po prohraném zápase o bronz nechali, místo toho ale uráželi Slováky a vysmívali se,že se radují jak šašci.Kritiku jsem nikde nezaznamenal,ale mistrovat druhé umíme, to jo.
Tak potom je mrdka i Petr Čech, který si to po finále s Chelsea sundával taky. Nebo i Handanovic, Montreal a to mi nepříjdou fotbalově jako úplný špíny.
Obzvlast na tychto turnajoch ktore sa hraju kazde 4 roky (ME, MS). Tam to uz v zivote hrac nemusi zazit. V pripade Anglicka ktore sa len druhy krat dostalo do finale velkeho turnaja by som cakal vacsiu poctu aj z druheho miesta.
Zazil som dost prehriej Squadry vo finale ale vzdy som bol na nich hrdy. Prehrajes finale ale aj tak si druhy najlepsi na tom turnaji a to uz nieco znamena.
Za par tyzdnov uz bude vacsina tych co dali dole medaile frajerovat ze boli vo finale ME.
Ano a taky to brzy bude všem jedno, jestli si tu medaili nechali nebo ji sundali. Vypadá to na pohled strašně špatně, ale ve skutečnosti to není nic zásadního. Můžeš být hrdý na ten úspěch, ale zároven můžeš sundat materiální věc jako je medaile. To se nevylučuje.
Mne to pride ako navaznost. Nechcem moralizovat ale preco (ako tu bolo spominane) este nedavno nikto medaile nedaval dole? Mozno aj tento krok znamena nieco o psychickej odolnosti.
Dalsi uhol pohladu, prehrane finale, hraci pomaly nevnimaju nic okolo seba, myslienkami si preberaju zapas a jednotlive okamihy ale vedia ze ta medaila za striebro im na krku vadi musia si ju dat dole.
LM či EL je přece něco jiného než ME nebo MS. Chápu frustraci, to všichni, ale pořád je zde něco na způsob respektu k soupeři, fanouškům atd.
Nuectu k soupeři by podle mého ukazali, kdyby šli do šaten (v případě že se medaile má udělit), nebo rvačka, slovní nadávky vůči soupeři a dalším. Ale fakt ne sundání medaile. Vypadá to blbě, ale zní to taky divně.
Já chápu, jak to myslí, ale vezmi si, kdyby třeba Plíšková odhodila v sobotu tu cenu, co dostala.
Individuální sport bych do toho vůbec netahal, tam si sám za sebe a je to jiný. Foden by asi taky nesundal stříbro po finále MS v šermu. Za mě se to nedá porovnávat.
I v tom fotbale v tu chvíli každý sundává medaili za sebe a chce primárně uspět jako jedinec, byť radost s partou je větší než sólo. Je to zkrátka o vyspělosti toho kterého sportovce.
Nevím, v tom davu když to sundá dejme tomu polovina hráčů se to ztrati. Zhlédl jsem nějaké záznamy minulých finále a tam to sundávali nebo si nenechali nasadit i hráči, kteří fotbalově i charakterově mi příjdou v pohodě, ne jako špíny. Já v atletice zatím medaili nesundal a ani by mě to nenapadlo. Ale po prohraném finále MS, ME, LM, EL si umím představit že bych ji sundal, ale i že bych si ji nechal. Pocitově v ten daný okamžik bych se rozhodl.
Já nechápu, proč tady hledat nějaký přirovnání, když je to debilita za všech okolností.
Snad bych to trošku pochopil, kdyby je říznul rozhodčí, byli ukřivděný, že měli mít zlato.
Ale tady, proč? Oni hráli aktivně? Šli tomu naproti? Šli do toho naplno?
Ne, oni hráli od druhý minuty údržbu - někdy trošku aktivněji, ale dlouho byli úplně pasivní.
Prostě si to zlato sportovně nezasloužili.
Tak proč jim je jako stříbro málo, když na víc neměli, pro zlato víc neudělali?
A to ani nemluvím o tom, že ukřivděný můžou býttak Dánové, který vypadli po trapně vysimulovaný penaltě Angličanů - ikdyž Angličani pak byli lepší.
Ať jsou rádi, že v tom finále byli.
To dělávají malé děti, když v soutěži v házení míčků do plechovek prohrají, a místo čokolády dostanou lízátko, taky jím mnozí střelí o zem.
Určitě jsou nastavení jinak, jen mi přijde zvláštní prohlásit hrdost o stříbře, které je zhmotněné tou medailí a hned si ji sundáš, čímž částečně popřeš svá slova (protože medaile je jen materiální, uvnitř to mohou cítit jinak a to my skutečně nikdy neuvidíme).
Řekl "Měli bychom být mimořádně hrdí na to, co se nám povedlo" ne? Nic o tom stříbře tam nevidím. Oni můžou docenit uspěch v podobě druhého místa na Euru, ale proč by si tu materiální cetku nemohli v tu chvili sundat?
Pollert dokonce prodal zlatou s tím,že placka pro něj nemá žádnou cenu, jen vzpomínky.Každej to má jinak.
Ibaže máš potom inteligentných ľudí, ktorí po zisku striebornej medaile sú na to hrdý a zagratulujú víťazovi. To ako teraz ideme toto obhajovať alebo čo? Každý jeden čo si dá medailu dole tak si ju nezaslúži
K Itálii se teď to štěstí otočilo. Pamatuju 90.léta, kdy na třech MS za sebou prohráli na penalty - semifinále 90, finále 94, čtvrtfinále 98. Hned na to ME 2000, když už pohár drželi doslova v rukách, aby jim ho Francouzi vyrovnávacím gólem v posledních vteřinách zápasu a následně vítězným gólem v prodloužení vyrvali z rukou. Za mě naprosto zasloužený vítěz, který prošel suverénně skupinou a v PO vyřadil to nejlepší, co turnaj nabízel. Anglie si to za tu svou připodělanou taktiku prostě nezasloužila.
Souhlas.
A ani s timhle track recordem furt nebreci jak trapna Anglie
Hlavně ten hnus s Koreou. Finále 2000 bylo pro mě nejepičtější ze všech, neskutečná defenziva proti Francii. Tam to nebyla smůla,Frantíci hlavně Henry je trhal, bylo to zasloužený.
Navíc v prvním zápase psychicky zlomily Turky!
A nás to zase bude hřát až do důchodu, Harry
tak v tom všichni doufáme, vy hajzlové podvodnický
https://www.bing.com/videos/search?q=%c4%8do+bol%c3%ad+to+prebol%c3%ad&view=detail&mid=9C452A07D579AFE9AF229C452A07D579AFE9AF22&FORM=VIRE
stačilo pár pokleknutí a místní PL onanisté se proměňují ve fanoušky Calcia, smutné, že k italskému fotbalu vás přivedl rasismus a ne jeho kvalita, ale tím nechci zlehčovat další prohřešky Angličanů a UEFA
Jaká kvalita? Itálie byla do příchodu Conteho dlouhé roky naprosto zoufalá a vůbec nechápu, proč tady vy trapáci furt dokola píšete cosik o poklekávání. Já fandím anglickým klubům a hráči těch klubů na EURU hráli ... přesto jsem fandil Itálii, protože zanechali sympatický dojem.
5 lidí taky dokola furt točí něco o poklekávání. Už jste s tím trapní ....
Souhlas...navíc k tomu několikavteřinovýmu pokleku se přidala i Itálie. Prostě je to gesto, kterým ti hráči chtějí něco vyjádřit, nikomu to nic neudělá, ale stejně tady mindráčci pitchujou
To jsou kecy... MS 2006, ME 2012, ME 2020 – Italové vždy mají období, kde se jim daří míň a kdy víc, to je naprosto normální. Vyložený fiasko byl jen nepostup na MS v Rusku – a i tak má dlouhodobě lepší výsledky než Anglie nebo třeba nekriticky obdivovaná Belgie.
tak lepší výsledky než Anglie má většina zemí.
Itálie defakto každý turnaj od r.90 do 06 ať ME nebo MS mezi absolutními favority, možná i v 80 letech, to je něco neuvěřitelného a řekl bych, že mohli vyždímat víc.
To jo no... Bohužel i Juventus v 90. letech mohl vyždímat v Evropě víc než jeden pohár UEFA a jednu LM
Jakou perspektivu má Zaniolo?Kdyby byl ve formě, kde by hrál v tomto systému?
To by se asi musel překopat systém, protože do 4-3-3, co Itálie hrála, mi moc nepasuje... s ním by ale asi byla ideální formace 4-2-3-1, kdy by se obětoval jeden střeďák a Zaniolo by šel pod hrot a vedle sebe by měl křídla. Ale to ti spíš potvrdí či vyvrátí někdo, kdo má Zaniola nasledovanýho víc.
hlavne v 90 rokoch ked bola SA na vrchole mali a mohli z toho vyzdimat viac. Rovnako aj zlada generacia ako DelPiero, Totti, Cannavaro, Nesta, Inzaghi, Vieri doplnovany o naprostup skusenu spicku s Maldinim a Costacurtom.
pár pokleknutí že pár tak ty si iný kokot…poviem ti tajomstvo - to že má niekto už plné zuby politického poklekávaní neznamená že je rasista. A teraz pokľakni čuráku
Teba bolí skôr každý súboj na ihrisku, strašná herečka, zober Sterlinga a choďte spolu do divadla
Itálie jim dala při penaltách dvě šance na to, jak zlomit jejich skvělého Dollarumu, kdyby nedělali africké tanečky a kopali penalty normálně, tak dneska nasraně supíme, že Anglie to s pomocí UEFA dotáhla, ale ti kluci zahodili penalty stejně jako pak stříbrné medaile, no respect jako ve finále EL
Dobře vám tak, sráči!
Teď o vás zas 60 let nebude slyšet
Kane nie je herečka, ako Sterling, ani zďaleka. Je to poctivý futbalista, ustojí množstvo nešportových zákrokov, nereklamuje, neváľa sa po zemí. Pre mňa odporný je Verati, vždy beží k rozhodcovi čosi reklamovať, smeje sa, rozhadzuje rukami, proste cirkusant. Kane je najlepší hrot na svete, k tomu aj do kombinácie, rozohráva s prehľadom.
Chápu, že jsi jeho advokát, ale vidíš to dost zkresleně. Kane to zkouší velmi často a reklamuje to také, včera tam rozhazoval rukama snad 10x. V semifinále s Dány mu to rozhodčí bohužel opakovaně žral.
Slabej trol
Tady se dá souhlasit jen s poslední větou. Stala se z něj hrozná padavka.
Môžu si za to sami, hlavným vinníkom je za mňa jednoznačne manažér. Postavil defenzívnu nepozerateľnú šaškáreň, striedal ako nás génius (Solskjaer), na penalty poslal chalanov, ktorým počas turnaja doprial ani nie jeden zápas, nestihli sa ani dotknúť lopty a hneď ich poslal na penalty. Prečo nešiel kopať Sterling, ofenzívna hviezda a Southgatov miláčik? A na poslednú pošle 18rocneho chalana, ktorý hral otrasné? Celý zápas Angláni zalezení pred bránkou, Taliani vyhrali úplne zaslúžené.
Anglii jsem vždycky fandil, ale letos, od zápasu Rangers - Slavia (vím, že jde o Skoty, ale i tak) pro mě ostrovní fotbal dost klesl. Pokrytectví, unfair chování, arogance...jsem rád, že vyhrála Itálie a ne Anglie.
Kdo objel trošku Evropu/svět, tak ví, že oni to mají v sobě. Hrdej Albion, přitom je to národ pokrytců a křupanů, kde polovina lidí v uvozovkách ani netuší, že za kanálem leží nějaká Evropa.
Ono teda stačilo je vidět v centru Prahy... neskutečná svoloč. Ještě klika, že se časem za svojí chlastací turistikou přesunuli do Pobaltí.
Dánové nejsou o moc střízlivější na výletech po Praze
Dánové jsou, i když nalití, v pohodě. Ale fakt není příjemný ve 12 v poledne potkat skupinu 20 hnusnejch, vožralejch prasat bez trik, jak řvou, chčijou na ulici a lepí se na kolemjdoucí ženský. Se vůbec nedivím, že je Rusáci v Marseille vypli.
nepochodil som toho az tak vela ale nieco mam za sebou. Najhorsi su Anglicania Rusi. Samozrejme nie vsetci ale ono to posobi ze slusna cast populacie tychto krajin je posahana.
Tak chlast nepočítám, to je všeobecně známý, ale tak nějak celkově jejich kultura, na co si hrají, že jsou střed světa, tak to u nich vždy bylo a stále je. Přitom jak říkám, národ křupanů a arogantů.
Ten střed světa bych jim tolik nezazlival, ono to tak stovky let bylo, další důvod proč se v tom utvrzuji je, že jim tam miliony vychodoevropanu dělá "otroky" (uklízí po nich jídlo ze stolu, zameta jejich ulice, hlidaji děti, utíraji priposrany zadky jejich seniorů)
Krásně podtrh svoji dosavadní karíéru, vyhrál hovno a pokud neodejde tak vyhraje další hovno.
https://www.facebook.com/watch/?v=2877763785867395
Dostanú konečne normálny trest od UEFA či opäť len smiešnu pokutu ? Sú homofóbne pokriky maďarov naozaj závažnejšie než fyzické napadnutie ?
prostě maj v sobě furt ty 80 léta. Možná ty týpci podle vzhledu jsou z těch 80. let
No proste angličania..
na všechny zmrdy bych nahlížel jako na pokus o zabití, protože ti napadení se tak musí cítit, když vidí takový ubožáky bez mozku s jediným cílem ti něco udělat ...
+ doživotní zákaz vstupu na jakýkoliv stadion v celé Evropě
Tak dle logiky, kterou UEFA prosazuje, jsou jakékoliv urážky horší než fyzické napadení. A s tím, jak "skvěle" fungovala pořadatelská služba, bych ještě čekal nějakou cenu fair play nebo něco podobného. Ale už vidím scénář, kdyby Italové po simulování vypískávali Sterlinga - The Sun a BBC by psali o hluboce zakořeněném Italském nacionalismu od dob Mussoliniho, twitter by byl plný blití od anglických fanoušků a UEFA by Italům zakázala příští EURO.
To je dobře
Celkově mám dojem , že jim to projel nekonečný smolař Southgate , ignorování hráčů na lavičce , Mount v základu , defenzivní taktika ve finále , celý turnaj hráli piču a ještě jim pomáhal rozhodčí , za mě zasloužený vítěz Itálie a mám kurwa radost
Nedá sa nesúhlasiť. Akurát s tým smoliarom by som to trošku opravil..... Southgate hral s tak skvelým tímom celý turnaj nepozerateľný futbal. Vo finále doslova na futbal rezignoval, čo mu ešte umožnil aj rýchly Shawov gól. Pošle tam hráčov, ktorých statočne cez turnaj ignoroval, bez dotyku s loptou hneď na najdôležitejšiu penaltu ich kariéry. Darmo, stratég
Teď si představ, kdyby byl Southgate černoch, ten by dostal taky pěknou sadu na internetu od jejich věrných fans
Ano, ale v momentě, kdyby se o jeho barvě pleti zmínil kdokoliv z jiné země, tak by přepnuli zpět do BLM módu a útoku na "nechutného rasistu". To jejich pokrytectví mě už vyloženě sere.
Jen ať vás to hezky bolí
To bude. Zatím se vám daří hlavně doma a tam se teď zase chvíli hrát nebude.
"Možná jsme se pak zbytečně stahovali hluboko, hodně drželi míč. Měli jsme hru docela pod kontrolou, nevytvořili si moc šancí."
sorry harry, ale pozri si statistiky zapasu. 1.polcas, 2.polcas aj predlzenie, vsade ste mali mensie drzanie lopty aj ovela menej striel. kks, ved ste branu trafili za 120 minut len jediny krat.
s tym co ste mali na lavicke hrat takyto priposraty futbal... tak za toto ak chcu soutgateovi dat slachticky titul, tak je to 50/50 smiesne a smutne. ak by ste mali trenera ktory ma velky staecny koule a nie scvrkly buzerantsky kulky tak by ste tym turnajom isli trosku inak. a poslat v 120 minute na penalty 2 absolutne nerozohratych chlapcov & na rozhodujucu 19rocneho sopliaka ktory neviem ci niekedy v sutaznom zapase za arsenal kopal penclu... no to sa ten southgate musel zblaznit v priamom prenose.
Karma
Nic jiného těm kurvám anglickejm přát nešlo než prohru
A nejhorší možnou
Původně jsem si přál, aby Itálie kopala v 93. minutě spornou penaltu, ale tohle vítězství je přeci lepší - nikdo nemůže říct na Itálii ani Ň a všechna kritika půjde jen na Anglii. Tohle si neobhájí jako vymyšlenou penaltu
https://twitter.com/AidanWalshMUFC/status/1414351564366618625?s=19 nemocní mrzaci ty lidi psát hovna na socky to by jim šlo ale do očí to neřeknou
Tak jako já bych neměl problém říct celkem komukoli cokoli do očí, kdybych věděl, že za to nebudu popotahovanej po soudech.
Spíš mě fascinuje ten masochismus nebo možná spíš závislost na těch sociálních sítích. Ten člověk prostě ví, že mu budou psát nejrůznější frustráti z celého světa, nejen z Anglie, ale stejně nedokáže udržet ten prstíček na uzdě a musí na tu ikonku instáče kliknout. Aby se pak mohl vyplakat, že mu nějakej pouštní Ahmed z druhý polokoule posílá opičky.
ITS COMING HOME
Jsou to naprostý idioti, že někomu stojí na tyhle dementy reagovat...Jinak názor "every account on social media needs to be verified with photo ID" je taky dost dementní a ničemu to fakt nepomůže. Maximálně k tomu, že nynější sociální sítě skončí a nahradí je jiné, které to požadovat nebudou...
Počkat, já myslel že Angličané jsou největší bojovníci proti rasismu
riešenie bude odobrať opice z emotikons
To je dobře.
Myslím si, že po tomto EURU už se najde málokdo, kdo bude těmto mrdk** přát nějaký úspěch. Jak jsem viděl Harryho plakat, tak to byl úžasný pocit. Vzpomněl jsem si na Cartmana jak nechá ochutnat Chilli con carne ala Tenormanovi Scottovi. Uuuuuu slzy štěstí. Mňam mńam
Ty protáhlý xichty na konci, to bylo k nezaplacení
Jsem netušil, jakej ten Kane je zm*d. Fakt neskutečně nesympatickej deme*t.
Bravo Itálie!
Dobře vám tak vy kurvy
Finále dopadlo nejlíp, jak mohlo
Drž sa od United čo najďalej ty nula
nejen do konce kariery, ale i po kariere
Tak třeba ukončit kariéru.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele