Budeme hrát ofenzivněji než v Barceloně, slíbil brankář Čech

05.05.2009, 20:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (142)

Přidat komentář
smazaný uživatel

tak dostanete 10lupenů

Reagovat
smazaný uživatel

ne asi!:D

Reagovat
smazaný uživatel

defenzivnejsie sa uz ani hrat nedalo bude to zapas plny golov si myslim.. 2:2 Visca el Barca

Reagovat
smazaný uživatel

tak to dostanou sisku

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea se bude snažit počet svých šancí za zápas alespoň zdvojnásobit. Z jedné šance na dvě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nebude se bránit v deseti, ale třeba v osmi

Reagovat
smazaný uživatel

Takze z mega defenzivni na jenom hodne defenzivni

Reagovat
smazaný uživatel

No tak to jsem zvědav

Reagovat
smazaný uživatel

A co mají asi jiného s Barcelonou hrát jestli chtěji uspět?

Reagovat
smazaný uživatel

no ked je to jeden z naj tymov z naj ligy sveta, tak by mohli skusit otvorenu partiu, hehe, a ja by som sa pozrel jak by dostali 5ku

Reagovat
smazaný uživatel

já fakt nevím, kde berete tu jistotu, vždyť hrajete venku a ještě na Chelsea trocha pokory pánové, teď je to 50:50

Reagovat
smazaný uživatel

ano je, to mne je jasne, ale chelsea nema na to aby hrala otvorenu partiu, to si priznajme, keby to skusia tak skoncia tak ako som napisal a vie to dobre aj petr cech aj hiddink a vsetci, preto hrali prvy zapas tak ako hrali, nic ine im neostavalo, len mi to je trosku smiesne

Reagovat
smazaný uživatel

směšné jsou jen přiblblé kecy namachrovaných fanoušků Barcelony,,,

Reagovat
smazaný uživatel

tak sorry ze sa smejem na tom, ze ani len chelsea si nedovoli proti barce hrat futbal, potom to mam od koho cakat?, od getafe?, chvalabohu ze to aspon real skusil, aj ked dopadol jak dopadol, ale patri im vsetka cest ... ja verim ze aspon remizu uhrame a pojdeme do finale

Reagovat
smazaný uživatel

smesne je jen obhajovani betonu chelsea jejich fanouskama,zajimalo by me kolik z vas chvalilo reky za to jak pres nas postoupili hm??

Reagovat
Arbiter

tak zrovna porcupine a fanoušek Chelsea?? ten by tě asi zabil, kdyby ses mu dostal pod ruku Každopádně na Řeky nadávali jen fanoušci, protože si s nima nedokázali poradit a Řekové hráli osobku a ne to, co Chelsea, srovnávaš dvě rozdílné věci...

Reagovat
smazaný uživatel

tam hráli jednoduše na výsledek bylo to srabácké, ale dosáhli toho, čeho chtěli. Doma už to fotbalovější z jejich strany být musí, ale spíš si myslím,že to bude o dost taktičtější i ze strany Barcelony, takže bych se ani nedivil dalšímu výsledku 0:0...

Reagovat
smazaný uživatel

no musi ako musi, podla mna by to bolo nefer aj voci fans chelsea keby sa doma zakopu, ale vylucit sa to neda a ja to aj ocakavam, barcu by za to vlastny fans vypiskali, ale to nehrozi, barca to nebude robit ani vonku ani proti naj tymu, nie este doma ... mozno pripadam niekomu ako namachrovany fanusik fcb, a je mi to jedno

Reagovat
honziss

Co je špatného na tom, že Chelsea hrála na Barcelonu to, co na ní platí? Chtěli si odvést dobrý výsledek, tak tomu uzpůsobili hru.

Reagovat
smazaný uživatel

malo to pramalo podobne s futbalom .. moj skromny nazor

Reagovat
smazaný uživatel

bolo to ...

Reagovat
honziss

Výborná defenziva, to má dost co společného s fotbalem.

Reagovat
smazaný uživatel

tak někdo evidentně zamrzl někdy v roce 1930 kdy se hrálo stylem 2-2-6....

Reagovat
honziss

Ono jde hlavně o to, že ultramegasupernejlepšíklub byl takticky zcela poražen, což se vlastně rovná konci světa. A hold to někteří nepřekousli..

Reagovat
smazaný uživatel

ach jaj, skoda hrachu

Reagovat
smazaný uživatel

Zakopat se v deseti na vlastní šestnáctce, být pasivní směrem dopředu, neudržet míč, žádná mezihra, opravdu nechápu, jak tady něco o taktice můžeš vypustit z huby. Že to nakonec vydrželi byla velká haluz v kombinaci s naší neschopností v předfinální a finální fázi.

Reagovat
honziss

Ano můžu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tím hůř.

Reagovat
honziss

Ok.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nuda , musia byt aj ti co utocia, to ludi bavi, futbal je o goloch a nie o vysledkoch 0:0, teraz ide ale o velke prachy tak ja chelsea chapem, ale aj tak by si to jeden z top tymov sveta mohol odpustit, tu je ale rozdiel medzi barcou a chelsea, barca si to dovolit nemoze, chelsea ano, co uz ... mne sa to nepacilo, i ked je pravda ze keby barca da gol ci dva (co aj mohla), tak by mi to bolo jedno

Reagovat
smazaný uživatel

Ta defenzíva mi nepřišla dokonalá, několikrát se Barca dostala do gólovky...

Reagovat
honziss

Barcelonu takticky přemohli, její útočné snažení bylo bezvýsledné, takže svou práci odvedli výborně.

Reagovat
smazaný uživatel

hej, ale mohlo to kludne byt aj 3:0, potom by si to nepisal, treba proste mat aj stastie ... a ano mohlo to byt aj 0:1

Reagovat
honziss

Je to 0:0, nezajímá mě kolik to mohlo být, kalkuluji s fakty.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, ja len ze tu pises nieco o uplnom taktickom porazeni a pritom stacilo trosku smoly chelsea ci malicko statia barci a mohol byt dvojzapas rozhodnuty, trosku vaz soje slova, chelsea ubranila remizu, ma to po co si prisla, ale uplana, totalna a neviem aka takticka porazka ci facka barce to nebola

Reagovat
smazaný uživatel

To je možný, ale defenzíva nebyla výborná, občas se přes ni hráči Barcelony dostali a mohl z toho být gól, kdyby hráči Barcelony proměnili...Neříkám, že obrana byla hrozná, nebo že taktika se nehodila (ač byla "srabácká," ale jak říkám, chápu, že měli strach), ale podle mě slovo výborná není až tak na místě. Ale dva lidé, dva názory...

Reagovat
smazaný uživatel

30:70 pro hosty.

Reagovat
smazaný uživatel

tak si vsad a nemel.Zítra to bude ůplně jiný zápas!

Reagovat
Bakary3

Tak to se pleteš, Barca dá gol a Chelsea musí dát dva.. Chelsea sice hraje doma, ale..

Reagovat
smazaný uživatel

uvidíme večer......

Reagovat
smazaný uživatel

a to rika zrovna hrac, ktery ma nejvetsi sanci to jakkoliv ovlivnit

Reagovat
F.Torres

nahodou po jeho vykopech uz padlo par golu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hups malo tam ist

Reagovat
madridcan

ano po jeho vykopoch tak goly do satne-doslova

Reagovat
F.Torres

chelsea do toho natrhnete rit barce, uz jen kuli tem namyslenejm nazorum jejich fans

Reagovat
smazaný uživatel

Barca možná bude mít natrhlou řiť, ale Chelsea bude komplet vejpůl...

Reagovat
smazaný uživatel

Vy ste teda tady banda

Reagovat
F.Torres

klidne at je "vejpůl", ale at drzej v ruce pohar pro viteze LM

Reagovat
smazaný uživatel

V součastnosti si mohou dovolit vychloubat se, mají čím.

Reagovat
F.Torres

nemyslim

Reagovat
smazaný uživatel

Aha a důvod?

Reagovat
F.Torres

az vyradi chelsea a vyhrajou LM uznam, ze jsou nejlepsi! zatim porazeli ne az tak vynikajici tymy na jejich urovni... ve spanelsku nemaj konkurenci(real a valencie predvadeji bidu) v LM se setkali s tagickym bayernem a s tragickym lyonem

Reagovat
smazaný uživatel

Takže ty vidíš jenom to špatný na ostatních týmech a způsob jakým hraje Barcelona nevidíš? Že se týmy bojí s ní hrát otevřený fotbal (Chelsea) a týmy, které to zkusí (Real) si odnesou debakl? I kdyby nevyhráli LM, nemohu říct, že bych letos viděl silnější tým ani kdyby haluzácky vyhrála Chelsea.

Reagovat
F.Torres

tak rad bych videl napriklad Liverpool vs. Barca tam by se ukazalo kdo je na tom tadyten rok nejlepe, bohuzel toho se nedockame , ano barcelona drti, ale souperi nemaji moc vysokou uroven

Reagovat
smazaný uživatel

No když není téměř nikdo na úrovni současné Barcelony, tak to je těžké...Jinak bych neřekl, že týmy jako Real, Vale, Bayern, Lyon nemají moc vysokou úroveň. Dá se říci, že ani jeden z těchto týmů nezažívá nijak extra sezónu, ale přece jenom je každý také v takovém stylu neporazí!

Reagovat
F.Torres

no ja bych videl elitni 4 Liverpool, Chelsea, ManU a Barca. Tyto tymy jsou na jinaci urovni nez zbytek... de o to, ze anglicky tymy spise hraji takticky, Barca hura styl... uvidime na SB

Reagovat
smazaný uživatel

To je sice hezký, že tohle je Top4, ale tím prostě nijak nepopřeš, že se culés mohou vychloubat stylem hry, počtem odchovanců v sestavě, brzy také titulem (možná doublem) a v té Lize Mistrů ještě uvidíme. Barceloně skládají poklony i hráči z tábora soupeřů. I kdyby Barca smolně vypadla s Chelsea (pochybuju, že jí herně "přejedou" ), tak vždycky budou nej tým týhle sezony.

Reagovat
F.Torres

jo a vetsinou ty tymy co hraji venku brani... na pude chelsea cekam uplne neco jineho

Reagovat
FCB

no ale docela pochybuju ze barca bude branit na chelsea...barca chce hrat fotbal furt...

Reagovat
smazaný uživatel

pravě že to je chbya jak přemyšliš.. lyon real i bayern sou kvalitní klubya to že je barca vypraskala znamená že ty tymy nejsou slaboučké ale že barca je naprosto přehrála.. a to je ten rozdil ! hypoteticky. barca je nejkepší klub planety a dejme tomu všeobecně se bere např. man utd jako druhy nej klub planety. barca je porazí 3-0 tak to znamená že utd sou slabí ...... ? myslím že barca ukazala svou silu v tom že dokazala porazit kluby s pestrým stylem hry tvrdost bayernu, všeobecná sila reaulu i nespornou kvalitu lyonu.. už ted bys měl barcu uznat jako tymu, jestli se vychlloubají tak to není moc košer ale i já si myslím že mají kvuli čemu ale je to věc názoru a fandění tomu danému týmu

Reagovat
smazaný uživatel

Barca to umí jen proti průměrným týmům, pokud narazí na slušnou obranu, tak se jde s tím svým futsalem klouzat...

Reagovat
smazaný uživatel

Uvidí se

Reagovat
smazaný uživatel

...futsalem....

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak se to hrát nedá proti deseti zakopaným dělníkům na vlastní šestnáctce. Proti Chelsea jsme se viděli na El Clásicu, neměli jsme svůj den. Na Stamford Bridge to bude jiná káva a vaše směšné teorie se rozplynou...

Reagovat
smazaný uživatel

no dobrá,dobrá ty dělníku-uvidíme zítra!

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea je ale úplně někde jinde než Real, Bayern a Lyon.

Reagovat
smazaný uživatel

no doufám, že se o tom zítra tyhle naivkové přesvědčí

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby CFC nepostoupila, tak pořád je ne třeba o parník, ale aspoň o loďku před těma třema.

Reagovat
smazaný uživatel

To už je docela vtipný, že se tu bude kvalita týmu posuzovat podle toho, kolik dostal od Barcy.

Reagovat
smazaný uživatel

však jo momentalně jo, ale ja si myslím že v play off LM si nevybereš to je jak los na ME jestli hceš němce nebo portugalce. všecky kluby maji svoji kvalitu lyon se tak třeba nebere bo hraje "jen" franc.ligu. ale taky byli v semifinale Lm s PSV a to nikdo nikdy nečekal zvlašt od PSV. ja fandím blues , ale vim že barca je momentalně lepší.. to že na ně neuměla hrat jak modří vybalili beton eště nic neznamená.. to je na spostu řadků analyzovat zda je leší bayern nebo lyon atd atd. a vysledek je stejně nulový.. ja chci hlavně aspon trochu pěkný fotbal a postup cfc a pořadnou finalovou odvetu bo jak ted sleduju red devils tak už mě chyta slina na odvetu

Reagovat
smazaný uživatel

Nemůžeš říct, že je Barcelona lepší. Je lepší ve své lize...oka myslím si sice, že ta plážová liga úrovně PL nedosahuje a že to jde poznat i v LM, ale je to můj názor. Důležitá je konfrontace a ta se uvidí zítra. Pokud postoupí ten nebo ten tak teprv pak můžu s klidným srdcem říct kdo je lepší. To, že s eněkomu zdá lepší útočnější styl než obranný neznamená, že je lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

to mas pravdu, ale pre drvivu vacsinu danusikov je ten styl atraktivnejsi, co dokumentuje aj 150 ci kolko strelenych golov barcelonou tento rok, jasne ze su tu aj notoricky vyznavaci obrany a taktiky, ale tych je isto pomeje, barca si zasluzi respekt, to ze niekto nevie uznat kvalitu tymu len preto ze sa o nom stale pise a je stale na ociach (preto lebo hra tak ako hra a dokazal tento rokc o dokazal, a keby to bolo v trapnej lige proti trapnym superom tak sa o tom nepise), lebo ma "vraj" namachrovanych fans (i ked ty maju byt tento rok ozaj na co hrdi) tak to je smutne ... ps: nepisem teraz konkretne o tebe

Reagovat
smazaný uživatel

Tento pohled na věc chápu a respektujú.Vyznavač obranné hry nejsem a ani nikoho takového neznám, jen se mi prostě líbí úplně jiný styl než hraje Barcelona, z které neuchcávám jako polovina uživatelů na Eurofotbalu. Uznávám ji a jsem si vědom jejich kvality, ale jak už mě přesvědčila Chelsea ve středu, tak jejich útočná síla nakonec nebude tak bohovská jak se zdálo v jejich zápase španělské ligy. Postavila se jí nejlepší stoperská dvojice anglické ligy a nedala jí jediný gól. Proto bych si na závěry, kdo je lepší, počkal do zítřka.

Reagovat
smazaný uživatel

sak to, ze teraz nad barcou "onanuje" polka sveta, ale malokto z nich je ozaj fanda barci ako napr ja, a to treba rozlisovat, netreba nejaky nazor soplaveho pubertaka co proste fandi barce lebo tam je messi a lebo je to proste in brat ako nazor fanusika barci a potom pisat ze sme namachrovani atd ... k tomu ze nedali gol chelsea, to je fakt, ale zober do uvahy aj to ze taku obranu ma motno 4,5 tymov sveta, tak fajn, tym mozno barca neda gol, alebo da jeden a neda im 4,5 ako inym, to ale nemeni nic na tom ze ta utocna sila je velmi velka, asi najvacsia za posledne roky, to dokumnetuje aj pocet golov

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, že fans FCB jsou namachrovaní netvrdím. A neberu vám ani vaši útočnou sílu, jen bych rád vždycky upozornil na to, že hrajete v lize, která je strašně moc útočná, a proto se výsledky 6:0 proti týmům jako je Almería apod nedají brát zas tak moc vážně. Právě v LM můžete ukázat jak na tom doopravd yjste týmem jako celek. Nejen útok, ale komplet tým "odzhora dolů". Až vysoké výhry nad Lyonem a Bayernem mě přesvědčili o tom, že nejste jen beach boys, ale jestli máte být nejlepší tým na světě, tak tu LM musíte vyhrát celou.

Reagovat
smazaný uživatel

no ved to, dali najviac golov aj v LM a najviac golov v la lige za posledne roky a to este su 4 zapasy pred nami, vo futbale je rozdiel medzi uspechom a neuspechom casto krat jeden gol ,jedna penalta, jedna karta, ci trosku stastia, rozdiel medzi nami je tento: pre mna je barca a tuto sezonu aj bude naj tym sveta ci tu lm vyhra ci nie, teba o tom musi presvedcit tym vitazstvom ... co sa snad podari, ale ako varvim, je tam velmi tenka ciara medzi uspechom a neuspechom, ja to posudim radsej podla celej sezony, tie goly, vitazstva a hra ma presvedcili, LM je loteria, ale chapem ta a chapem aj kazdeho nezaujateho divaka ci fanusika ineho tymu, i ked je tu aj dost takych ktorych ani ta hra, ani goly a ani titul v LM nepresvedci ze barca je tento rok naj, a chapem aj to

Reagovat
smazaný uživatel

Tak víš jak (dneska už to řeknu potřetí), ale sto lidí sto chutí. Každý má jiné požadavky...Taky dokážu pochopit obě strany, ale co pokecáme kdyžtak zítra. Jdu ještě dodívat to studio a radši už spát, bo zas brzo vstávám. Tak se měj.

Reagovat
smazaný uživatel

Měli jsme v hlavách El Clásico, které je mnohem důležitější než Numancie, pardon Chelsea... Ale netřeba se na to vymlouvat, Chelsea jsme na Nou Campu určitě měli porazit, zvlášt po tom bránění alá krajský přebor, jaký předvedla. Nad vodou vás držely převážně individuální kvality jednotlivých hráčů směrem dozadu, celkový systém bránění byl k smíchu.

Jak říkáš, po odvetě budeme moudřejší, doufám, že pokud uspějeme, už vám s těmi názory o tom, jak hra Barcy stačí jen na španělskou ligu, sklapne, protože to už je fakt zoufalost.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud někdo, kdo se stylizuje do nejlepšího klubu planety, a pak neporazí zoufalce, kteří brání stylem "krajský přebor", tak si evidenntě sere do huby.....

Reagovat
smazaný uživatel

Byl to z naší strany špatný výkon, ale takový je fotbal, hrát pořád výborně nejde. Vybrali jsme si slabší chvilku, ale pořád máme možnost nápravy. Zítra se uvidí...

Reagovat
smazaný uživatel

Hádka Lampard vers.Eto.... super.

Reagovat
smazaný uživatel

osobne to vidim na remizku 1:1, a zelam si aby barca dala gol, potom som zvedavy na reakciu chelsea a co by sa stalo keby zacnu utocit, no dopadnut to moze akokolvek, mozno da prvy gol chelsea a bude po zapase, a mozno abrca vyrovna ... nechajme sa prekvapit, v kazdom pripade vitaz tohto zapasu podla mna LM vyhra

Reagovat
smazaný uživatel

vítěz toho zápasu především narazí na MU -

Reagovat
smazaný uživatel

tak tak.....kéž by lonské finále!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

ta tvoje poslední věta - ja mam uplně stejný nazor ja myslím že na mě takhle reagovat nemusiš ja myslim že máme na to stejný pohled. ja nesrovnavam dva tymy z jine země podle toho jak hraji ve svych ligach ale spiš jak hrají celkově (i v lize i na evr.sceně) pro mě osobně je určující taktická vyspělost. např. ted vidiím jak hraje arsenal s man u a ten arsenal ma jmena jako fabregas sagna silvestre nebo adebayor ale hrajou uplně marně prootže ta školka prostě neumi zvladnout těžký zápas. ja spíš nechapu řeči jak někdo muže říct že zápas bayern - barca nebo real - barca je pro barcu lehký zapas ...... pro mě osobně je barca chelsea man u inter atd atd na to stejně a je mi jedno že jeden klubu vypadne v osmifinale a druhy v semifinale . každy zapas každa sezona je jiná. man u taky nepostoupil nedavno ze skupiny a dneska je podle mě nejlepší anglogermanský klub v evropě ikdyž je moc nemusim ale diky giggsovi a scholesovi mam i pro ně sympatie. jak řikam ja osobně neberu řeči jako barca je lepčí než AC nebo man u je lepčí než cfc ... v to mdanem zapase nebo v období např jednoho měsice tojo ale ne z globalního hlediska. a proto zitra se dozvime druheho finalistu a to bude prostě jasne že ty dva tymy byly nej ale jen v teto sezoně co se evr.sceny tyče ale inter nebo liverpool nejsopu o nic horší jen prostě neměli tu sprvnou vykonnost ve spravný čas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No to máš sice ve všem pravdu, ale jak jinak chceš pak teda určit, kdo má lepší tým a kdo ne? Jedině vzájemnou konfrontací.

Reagovat
smazaný uživatel

jedine, ale aj to je diskutabilne, barcu porazil aj espanyol a nikto (teda 99,9% ludi) si nedovoli tvrdit, ze je lepsi, snad nemusim pisat preco ... pre mna toto bude nezabudnutelna sezona, a to kvoli predvadzanej hre, poctu golov, sposobe ako vitazili, a snad aj kvoli 3 ziskanym trofejam ... aj tak si kazdy bude tvrdit ze naj je prave ten jeho tym

Reagovat
smazaný uživatel

No takové "obyčejné" ligové zápasy nemám nemyslím, spíš takové ty, kde hrajou opravdu TOP týmy v závěrečných kolech LM: Tam se to už podle mě dá určit. Sice většinou ty výsledky a rozdíly jsou malé, ale jak jinak určit objektivně pro všechny kdo je nejlepší? Jedině takhle. Všechno ostatní budou subjektivní názory.

Reagovat
smazaný uživatel

to mas pravdu, obejktivne je naj ten kto vyhra LM, i ked subjektivne to v roku 2004 (ci kedy to vyhrali) pre drvivu vacsinu udi asi tazko bolo porto, vsakze, tam je ten rozdiel

Reagovat
smazaný uživatel

dohodnime sa ze najlepsi tym neexistuje (tak ako neexistuje najkrajsia zena), sice kadejake LM a pohare ci sutaze krasy miss sa nas o tom snazia presvedcit, ale aj tak mame kazdy ten naj (tu naj)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no to ej právě ono - ja nejsem zastáncem vyjádření typu: ten je nejlepší a ten je druhá nejlepší. pro mě je všecko vyrovnané. man u , real barca atd atd je všecko pro mě stejné. ikdyxž sem fanda chelsea. jasně že jedině vzajemnou konfrontací to zjistiš - to je samozřejmé + dlouhodobou vzajemnou bilancí

Reagovat
smazaný uživatel

Nepřeháněj.

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo na mě? Už mám trošku chaos v těch příspěvcích....no úplně v pohodě si dovoluju říct, že zrovna tyhle tři týmy v posledních letech určitě převyšujeme..alespoň co se Ligy mistrů týče.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo jinak chci poděkovat ČTK, nemít svou denní dávku Čecha a Chelsea, tak nevím, kdo jsem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

mně by zase zajímalo jestli Barcelona také vrátí čukotce polovinu zamluvených lístků pro své fans.....

Reagovat
smazaný uživatel

zajímá tě někdy i fotbal, nebo jenom furt řešíš ty fanoušky?

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě, že mně zajímá fotbal, jehož jsou fanoušci nedílnou součástí.....chápu, že tě hodně žere že má čukotka nejtragičtější fanoušky v Anglii....

Reagovat
smazaný uživatel

jsem s tím smířen, ale jelikož se dost zlepšili (hlavně na výjezdech) tak už tolik netrpím

Reagovat
smazaný uživatel

učel světí prostředky. radši výhra 1-0 než 5-4. aspon je tam vidět taktická vyspělost (ikdyž to samozřejmě není pravidlo a každý zápas se prostě nemusí vydařit) ale aspon pak nepostoupí klub s hurrrraaaaa fotbalkem.. téma krásný nebo učelový fotbal je prostě na furt stejně jako kdo je lepší jestli topolanek nebo paroubek

Reagovat
smazaný uživatel

prostě kdo bude mit vic golů postoupí, netřeba hledat blbosti typu vy ste postoupili ale my sme hrali lip.. to je naprosto bezpředmětné. fandim chelsea ale jinak fandim i barce která hraje užasný fotbal ale vzadu bez puyola je tragická nebo marqueze

Reagovat
smazaný uživatel

Radši budu koukat na to, jak postoupí tým s hurá fotbalem, než tým s holomajznou srovnatelnou snad jen s Tatranem Prešov

Reagovat
smazaný uživatel

ja vím takhle to vidí většina, ja neřikam že to je špatně ale pro mě osobně je 1-0 větší umění protože ten vysledek ti řekne víc dbrého než 6:5 ale jen o tom danem zápase ne o cekove charakteristice klubu samozřejmě

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že se Barcelona nelekne útočného fotbalu Chelsea a nezačne bránit v 10-ti...

Reagovat
FCB

Prosím ať Barca postoupí přes tzdle obraný šmejdy

ale je docela na prd že nemůže hrát Puyol, Marquez a ted ani Henry...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to nebude tak těžké, defenzivněji už to moc nejde

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyz to otevrou, tak nemaji sanci...

Reagovat
smazaný uživatel

lenze oni to neotvoria, peter zasa len keca, nechajme sa prekvapit, ja myslim ze budu hrat tak ako v barcelone, sak aj na penalty sa postupit da, no nie?

Reagovat
anonym

Pokud jsi četl článek, tak by ti mělo být jasný, že Čech nikde neřekl že budou hrát "otevřenou" partii. Navíc nevím, kde někteří berete tu jistotu, že je to jediný správný způsob hry.

Reagovat
smazaný uživatel

ja nepisem ze to cech povedal, ja som len reagoval na isty nazro, ten si precitaj pozorne ty

netvrdim ze to je jediny spravny sposob hry, len tvrdim ze tym ktory dokaze vyhravat a vyhravat tak ako barca (ze utoci vzdy a vsade) si zasluzi respekt a nie to co tu predvadzaju podaktori, sak sa to sem tam neda citat

Reagovat
smazaný uživatel

sice to "peter zasa len keca" tak vyznelo, tak za to sa ospravedlnujem ;), ono to ale asi fakt bude len trosku menej defenzivne, lebo rovnako defenzivne aleo este defenzivnejsie sa uz asi hrat neda

Reagovat
anonym

No vyznělo. Ospravedlňovat se nemusíš. Nemyslím si, že by jsme se museli bát podobného výsledku jako v Barceloně. To si doma nedovolí.

Reagovat
anonym

reakce na "Samuel Etoo

05.05.2009 22:04"

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Petře já doufám že nezklameš, a pomůžeš Barceloně k postupu

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu sám nevěří.

Reagovat
smazaný uživatel

počkej zítra.

Reagovat
smazaný uživatel

Čech je borec .. Zajtra drzim palce

Reagovat
smazaný uživatel

No vzhledem k tomu ze na Nou Campu prekrocili sotva parkrat pulku tak si myslim ze nic jineho se ani neceka,to uz ani nejde branit vic

Reagovat
minoLFC

vzhladom k tomu minulemu betonu, hrať trochu ofenzívnejšie nebude problém

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nevim proc se hadate stejne Manchester natrhne p.... objema !!!!!!

Reagovat
minoLFC

to nie! hadam sa bude hrať futbal, prdelam sa womanchester boys môžu venovať v sprchach po zápase

Reagovat
Deywid

Reagovat
smazaný uživatel

Mluv Česky neni ti rozumet!!

Reagovat
minoLFC

si sežen slovník

Reagovat
smazaný uživatel

Klasicky se opřou o svoji defenzivu a nějakýho góla z rohu nebo standartky daj, možná se trefí Lampard ze střední vzdálenosti a pak to zavřou ještě víc. Uměj hrát na výsledek jako Manchester, navíc jim bude hrát do karet slepená sestava Barcy, takže to vidim, že Chelsea s přehledem postoupí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jistěže. Vždyť hrajete doma

Reagovat
smazaný uživatel

Před 4 lety taky každej Chlesea odepsal a nakonec padlo 6 golů...šance je a já očekávám velice zajímavý zápas.

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea postoupí do finále. Barca se díky množství faulu ze strany Chelsea nedostane do pořádného tempa. Gól dá Ballack.

Reagovat
Swarley

já si myslím, že Chelsea vyhraje 1:0...bude to podobný zápas jako v Barceloně, ale teď přece jen Chelsea bude hrát trošku ofenzivněji...pokud dají první gól, tak Barcelona nemá šanci...budou zase jako troubové poskakovat kolem vápna Chelsea a kde nic tu nic....

na druhou stranu jako fanoušek Manchesteru si přeji, aby postoupila Barcelona...chci ji ve finále...asi si budou někteří myslet že jsem blázen, ale beru Barcelonu jako přijatelnějšího soupeře než Chelsea...

Reagovat
smazaný uživatel

Moc to ale nepřežeňte nebo dostaneš nášup

Reagovat
smazaný uživatel

Ak to otvoria, dostanú.... Videl by so, to na nejaký kompromis, predsa len nemôžu pred domácimi fansúšikmi hrať to, čo na Nou Campe. To by fandovia zmodreli aj v tvári

Reagovat
smazaný uživatel

tak uz len nadpis mi stacil,aby som reagoval ... proti barce hrat ofenzivnejsie?to hral aj real a ako dopadol...cez barcu sa da postupit podla mna len branenim s vychadzanim do utokov

Reagovat
smazaný uživatel

tak ja mam vcelku jasno to co sem nechtel aby se stalo bohuzel se stalo MU je ve finale,a Liverpool mi vypad takze ztyhle dvojice at postoupi kdokoliv budu mu fandit jenom aby Manchester nemel nejspis opet double ale pokud chce hrat chelsea s barcou fotbal bude si muset dat pozor at nedopadne jako Real

Reagovat
smazaný uživatel

a obecne by bylo i daleko zajimavejsi anglicko-spanelsky finale nez zase anglicky

Reagovat
smazaný uživatel

defenzivnějc to nejde debile

Reagovat
smazaný uživatel

sam si

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele