Byl to kolaps, neskrýval Brückner
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Košťál se rozhodl odejít od reprezentace s Brücknerem
16.06.2008, 16:51
Jak je možné, že Češi vypadli, nechápe nikdo doma ani v cizině
16.06.2008, 16:40
Experti podrobili hru českých fotbalistů na Euru kritice
16.06.2008, 15:40
Turci míří na Vídeň a chtějí tam zůstat až do konce
16.06.2008, 13:08
Turecko bouřlivě slavilo vítězství nad českými fotbalisty
16.06.2008, 10:18
Kolaps s Turky odstartoval období nejisté "pobrücknerovské" éry
16.06.2008, 09:36
Turecký tisk oslavuje fantastický comeback svých fotbalistů
16.06.2008, 09:06
Čech: Moje chyba rozhodla o tom, že jedeme domů
16.06.2008, 08:30
Češi: Fotbal bývá krutý, ale konec jsme nezvládli
16.06.2008, 00:46
Koller zažil smutné loučení s reprezentací
16.06.2008, 00:20
Nihat potopil po Mladé Boleslavi i českou reprezentaci
16.06.2008, 00:00
Všechno špatně: Turci otočili zápas a poslali Čechy domů!
15.06.2008, 22:55
Komentáře (68)
Přidat komentářTakhle dos**t pěkně rozehranej zápas. Za stavu 2:0 měl Brückner dát ke Kollerovi druhého útočníka. Turci museli útočit a ať už Svěrkoš, Baroš či Fenin by byli dost platní na brejky. Co mohl dělat Koller, když neumí rychle běhat?? Důkazem toho byť jeho "nájezd", kterej skončil totálně špatně. Jsem pěkně nas**nej! Taková taktika, kterou trenér předvedl, nemohla uspět. Turci tam útočili, měli nás pěkně pod tlakem a on tam pošle dalšího obránce. Nechápu! 5 obránců, co tím chtěl říct??? To chtěl ubetonovat jak Řeci či co?? Naprosto tenhle zápas prokaučoval. Trenér s takovou praxí a takhle to poj*be. Už začátek zápasu byl hroznej, nakopávaný míče na Kollera, žádná kombinace. Sice z toho padnul jeden gól, ale na tu hru se nedalo dívat. Jak už jsem psal, po tom, co jsme vedli 2:0 tam měl poslat dalšího útočníka. Nejlepší obrana je útok! A néé sakra to totálně zabetonovat. Jsem teď z toho nas**nej, ale na druhou stranu, tady to maj! Brückner jde od válu, za to co teď jeho vyvolení předvedli . Můžeme se těšit na daleko lepší hru!!! Tomu věřím, protože někteří hráči, co tu teď byli, do repre vůbec nepatří. Ty voe, taková strašná hra
však tam měl Sionka a pak vlčka, kterej je útočník ty chytráku. Turci nás přehrávají ve středů hřistě, tak jedno záložníka stáhnem, fáááákt paráda, ty ses asi minul povoláním vole Hned volej Košťálovi
Vlček střídal Sionka v 84 minutě. A to bylo jo sakra pěkně pozdě nemyslíš?? Tak se zklidni!!
Ano to bylo za stavu 2:1, takže post za post. Krom toho první gól sme dostali právě protože jsme byli moc vytažení, takže se uklidni ty, Turci prakticky neměli žadnou větší šanci a to že to posere Čech není chyba trenéra nebo taktiky
je to chyba ty luldo....když ti do vápna lítá jeden centr za druhým tak je jen otázka času kdy se to posere...měli hrát stejně jak první poločas a dopadlo to naší výhrou, ale opět jsme nasadili "úžasné" bránění co nám vždycky šlo
Ses uplne mimo. Koller byl nas nejlepsi hrac. A stridani Kadlece za Plasila bylo naprosto logicky. Stejne tak jako Vlcka za Sionka. Poradne je vsechny zj*ebat - zalohu, obranu i Cecha. Ne se k tomu nevyjadrovat. Potrebuje konkurenci!
já teda vcelku souhlasím, prokoučovanej zápas, vedu 2:0, zatáhnu se a nechám tam neběhajícího kollera \výbornej hráč, doufám, že se ještě do repre vrátí\, měl tam za něj jít pospěch, vlček nebo baroš, když tam poslal jarolíma, tak v té chvíli už jsem tušil, že je to průser.., těch 75 mega o který svaz přišel.., to jejich účetnictví by mě zajímalo..., nedivím se, že se tam pan košťál tak hrnul a držet se tam bude, dokud ho my nevykopeme pryč, protože sám neodejde a pod jeho taktovkou tam žádnej schopnej trenér nebude......
Kolaps? Slabé slovo, pro tohle ještě nikdo žádný adekvátní výraz nevymyslel...
emigruju, kdo jde semnou?
Až vyrosteš, tak zjistíš, že tohle není ta nejdůležitější věc na světě .
Sbohem.
sbohem, chybět tu nebudeš
prokoučovaný zápas,Koller uvadl v 60.minutě,Galásek neviditelný celý zápas,neprostřídal a vymstilo se to,ale Karle děkujum!!!!!!!!!!!!!!!!!
to byl teda konec,ja se s tech nasich fakt jednou poseru,novej tym to chce ,proste uplne celej i trener,mlady hraci proste jako v hokeji sice to nebude hned ale casem se mohou vytrenovat,tohle fakt nema cenu,poslat tam takovy hrace jako jarolima teplyho to fakt ne,fenina toho vubec nepostavil,vsechno spatne
Sverkos diky tomu ze dal gol si uz nezahral! to je neuveritelny, konecne ze bruckner konci !
Cech udela nejvetsi chybu v sezone zrovna ted,a prave tahle chyba rozhodla, srazilo nas to a byl konec :( Skoda ze sme nedali na 3:1 dali sme jen tyc, zato Nihatovi se povedla zivotni strela na 3:2
Chyba byla ve zranění Matějovskýho... přece jen to byl náš nejlepší možný CM... kam se hrabe Jarolím... pak už to šlo z kopce... škoda Karle, konec měl vypadat jinak. teď jen k tvému nástupci, žádnej trenér z Gambrinus ligy, to bychom daleko nedošli... Myslete na Zemana z Itálie lidi, sice u nás není moc známej, ale ty týmy co trénoval a ty úspěchy-myslím, že jinej náš trenér mu nesahá ani po kotníky... Košťál by neměl koukat jen po svých oblíbencích, ale měl by se rozhlížet trochu do šířky...
máš pravdu, sám je širokej taky dost.
Proč s sebou teda Bruckner vozil Fenina to falt nepochopim, jinak Svěrkoš dá gola a pak už šanci nedostane, Baroš Portugalcům slušně zatápěl a taky nic, Koller odehrál dobrej zápas, ale po prvním golu Turků to chtělo změnu. Jinak k Čechovi můžu říci jenom to, že si letps vybral neskutečnou smůlu a to nejen v repre, tak i v Chelsea. Bohužel pro nás to přišlo v nejméně vhodný okamžik. Každopádně si ho vážim pořád stejně. Tak snad příště kluci.
PS: ..docela mě ale serou ty projebaný prachy, měl jsem dvojku a nee za málo, na dalším tiketu plichtu (pro jistotu), takže vážně nechápu co se dneska ksakru na tom hřišti stalo, vždyť jsme to měli napůl v kapse (taková smůla), asi na to jen tak nezapomenu ::frown:
PS to Bruckner: Karle díky za všechno, ale dneska na tom máš bezpochyby svůj podíl. Nejvyšší čas to přenechat někomu jinýmu.
Víceméně souhlas.
taky souhlas
Fenin tam musel byť kvôli reklame na Pepsi :)
Díky Karle za těch 7 krásnejch a i celkem úspěšnejch let
díky Karle , že už jdeš konečně do hajzlu a rozloučil ses opět prokoučovanym zápasem
Nevim, jestli to bylo až tak prokoučovaný, trochu možná, ale dyť jsmne to měli rozehraný dobře. Nic tomu krachu nenasvědčovalo. To, že to hráči během 15 minut totálně pro*rali, to je věc jiná, leč faktická...
např do otevřený turecký obrany měl poslat rychlýho útočníka , ale blb tam radši nechá Kollera , kterej v tý fázi zápasu byl úplně k ničemu
s přehledem pomohl odvráttl několik nebezpečných standartek soupeře, jako rychlík do brejků tam byl sionko a pak vlček
na styl naseho braneni byl Koller tim nejlepsim, kdo na hristi z utocniku mohl byt.
Neříkám, že by rychlej útočník neprovětrával obranu soupeře... To by bylo jen zlepšení... Ale de facto nic trenér nepostral to postrali hráči... Jo kdyby vystřídal Kollera za nějakýho obránce a celou dobu jsme bránili výsledek, to pak jo...
Kdy konečně místní banda geniálních trenérů pochopí, že za stavu 2:1 deset minut před koncem se prostě brání, a ne posiluje útok? Koller tam byl od bránění centrů do vápna, který se daly očekávat, vzadu toho i unavenej Koller zvládne dvakrát víc než Baroš se Svěrkošem dohromady.
no jo ty seš asi expert viď
Inteligentní názor
a představ si že je to prostředníček ty pípovanej pípe
Naprosto největší mazec je hláčka z krátkých zpráv: "Matějovský na Euru skončil"
tady se nám "vyplatilo" hrát na jednoho utočníka kde na to ten karel přišel?pak se všichni diví že na bránu vůbec nestřilíme,a naco si am vezl svěrkyho a fenina,to si je mohl ušetřit a nechat je v klidu doma se dívat jak prohrajem
A jak bys tu sestavu udelal ty, se dvema utocnikama? Kdo ze zalohy by sedel? Galasek nebo Polak? Ty tam museli bejt oba, jen jeden z nich by silnej stred Turku neubranil. Nebo Matejovsky? Kdo by pak tvoril hru?
oni ale ten silnej střed turků neubránili
Ubranili. Prvni dva goly prisly po kridlech, o tom tretim uz je zbytecny se zminovat, protoze to selhal celej tym.
ale jde o to odkud se ty balóny do toho křídla dostaly....celej druhej poločas bych označil jako jedno velký selhání....
Ukolem DM je branit pruchod stredem hriste, coz splnili. To, ze se mice dostaly do kridel a tamodtud padly goly, to neni chyba DM. Jinak ale souhlas, druhej polocas byl celej spatne...
ale právě to že šlo moc balónů ze středu do křídel bylo na houby...přišlo mi že už polák a hlavně galásek nemaj moc sil zavčas k nim přistoupit....
tak ten druhej poločas mi nedá dlouho spát
Já myslím, že Polák s Galáskem nemají síly už nějakých pár zápasů...
polák by seděl nebo galásek však vubec nešli na hřišti vidět lešpi svěrkoš než polák
Oni tam jsou od braneni, ne od toho, aby byli videt. Bez defenzivni zalohy, zvlast s ne moc jistou obranou, se proste hrat neda.
No tak pan Brückner skončil chvala bohu za to. Měl už skončit po MS, protože staví jen a jen svoje tzv. žolíky. Jinak co se týká Svěrkoše tak v 1. zapase dá gól jako jediny podrží balón a vymodlí si faul, fakt hrál dobře tak nechápu pana stratéga proč už si nezahrál!!!! Komu vadilo, že Svěrkoš hrál dobře
další baníkovec Dal haluzáckej gol,ke kterýmu se dostal jako slepej k houslím. Faul si uměl vymodlit i Baroš,dneska bylo na Kollera písknutých snad 5 faulů.
nechápu ale, proč se za to vyloučení za tu pěstí nekopala penalta??
Protože to bylo mimo hru, míč byl v autu.
Trošku nechápu výběr hráčů na EURO...
Vezme sebou 5 útočníků a jen jednoho hráče,který je schopnej zahrát slušně CM nebo ofenzivněji na středu...
To mi přišlo jako největší chyba,za Matějovskýho nebyla náhrada. Jarolím není žádnej záložník,kterej by extra doplnoval Kollera.. Pak se nemůžeme divit,že nás ve středu zálohy přehrávali,když tam zase strašili 2 DCM,kteří měli tvořit hru...
A my snad nějaký lepší CM máme?
Na křídlo Vlčka a doprostřed Plašil. A jinak by se určitě našlo,když se bude hledat nějakej zkušenej dědek typu Šmicer,Verbíř,Otepka... Určitě by se nějaké jmeno našlo...
Plasil doprostred, no nevim, ted bylo videt jak mu to v repre na kridle svedci. Kdyz bude zdravej Rosicky, tak to bude jina, ale bez nej to bude hodne tezky, kdyz budeme muset hrat jinej styl nez hura na Kollera.
Äno,svědčí. Ale on hraje ve Španělsku uprostřed,kde máme šílenou propast. Na křídle může hrát Vlček,Baroš,Skácel. Koho máme na prostředek? Nevím,střed zálohy Jarolím - Polák mi absolutně nesedí,ti hráči se necpou dopředu,mají navyknuté čekat na soupeře na svý půlce,což je podle mě ohromná škoda,když křídla a Koller pressujou a uprostřed je díra,kde si pěkně kombinujou bez problemu.
Samozřejmě,až bude zdravej Rosickej,bude to vypadat jinak,ale pro období,kdy je zraněný ho musí někdo nahradit. A ten někdo nemůže být Jarolím
Jinak myslím,že Koller měl střídat,když jsme přepustili iniciativu Turkům. Ano,sice pomáhal obraně s hlavičkami. Ale my nejsme tým,který by byl schopnej ubránit dvougolový náskok ani s 3DM.
Jinak ještě je ottázka,jestli v 2.poločase to bránění a přenechání iniciativy turkům bylo záměrné,nebo to byla změna kvůli nucenému střídání Matějovskýho. Zdá se mi to celkem reálné,protože aby Karel řekl,at jen bráněj a nakopávaj to dopředu se mi nezdá.
Tak či tak,děkuju Karle cos pro repre udělal,ale jsem rád,že už odcházíš. Repre potřebuje novou štávu a překvapující faktor,který jsem za poslední roky viděl jen jednou - Baroš proti Portugalcům.
Jenze nova stava neni, to je nas nejvetsi problem. Ted si bude spousta nasich expertu mnout ruce, jak budeme konecne hrat na dva rychly utocniky, jak konecne vypadne neviditelnej a starej Galasek, ale ti pak budou cumet, az ty dva superutocnici nedostanou od slaby zalohy poradnej balon a az souper bude nasim stredem prochazet jak nuz maslem, kdyz tam nebude poradnej DM.
Já si nemyslim, že bysme měli být až tak v prdeli, jak naznačuješ. Odcházející hráče a ty, kteří delší dobu nic nepředvádějí ( myslím hlavně Baroše ) lze ihned doplnit střední generací. Když řeknu Piták, Skácel, Latka, Svěrkoš, Pudil, tak nemluvím o totálních nulách. Sice to nejsou hráči kalibru Nedvěda, ale pořád s nima v klidu zalepíme díry.
Pro delší časové období tu je spousta potenciálních opor, namátkou na stopery Suchý a Šimůnek, DM Švec ( u kterýho je to jen o zdraví ), ofenzivní záložníci Kalouda, Střeštík, Rajtoral a útok Pekhart, Necid ( + další, já věřím těmhle ). To je už dost na to, aby se obměnil kádr a vytvořila se nová kostra. Bude to o tom, jaké kluby si ti hráči vyberou a jak s kariérou naloží, nový trenér s tím bude mít práci. Třeba van Basten taky nežil alibisticky z toho, že by se držel Makaye Ale tu měl i Brückner, od Chovance přebíral spíš trosky než kádr. Jen škoda, že jí předává podobně zbědovanou.
Tak Bruckner toho pro repre moc neudělal, spíš zakopal jednu velmi silnou generaci fotbalistů. To že skoro pravidelně postupoval na závěrečné šampionáty je za současného systému kdy na EURO hraje 16 a na MS 32 týmů snad povinnost! Umění je spíš nepostoupit. Bohužel jestli nástupcem Brucknera bude Rada tak to snad bude ještě horší a to bysme na ty šampionáty možná už ani nemuseli postupovat, i když na jednu stranu taky dobře , aspoń si to vychutnáme jako nezaujatí diváci.
On si ty fotbalisty vychoval a sladil je. Nový trenér má za povinnost vykopat nové diamanty a udělat nový tým.
Nevím,proč kritizuješ Radu,když nevíš,co udělá. Ano,bojí se toho snad každý.Ale nemůžeš rovnou říct,že to posere. Pravděpodobně budeme mít problemy s postupem. Ale to se dá čekat po odchodu zbytku silné generace. Já budu rád,když do mužstva zakomponuje část dvacítky,která se zrovna nepokouší zakopat na východě. Budoucnost je Fenin,Svěrkoš,Švec,Suchý,Šimůnek. Pokud se podaří zakomponovat je do týmu,budu spokojený
Moc neudelal? Zakopal? Nepostavil on nahodou tym, kterej pred ctyrma rokama udivoval celou Evropu a byl favoritem na titul, nez haluzi prohral s nekopama Rekama? Prober se
"...za současného systému kdy na EURO hraje 16 a na MS 32 týmů snad povinnost! Umění je spíš nepostoupit..." Toto umenie dokázali napríklad Anglicko, Škótsko, Bulharsko, Nórsko, Ukrajina, Dánsko, atď. ...
S tím záložníkem je to pravda... Matějovský ve středu jediný solidní, po něm velká mezera... První zápas na lavičce, ve třetím pro zranění odstoupil... Celý ty roky Karel Jarolíma hezky přehlíží, jedině ku prospěch českýho týmu, a teď, v tom nejdůležitějším, se z něj může zbláznit...
cekal sem ze to nasi zas poserou, ale tohle prekonalo i moje ocekavani Nezlobte se na me, ale ten Koller krome toho jednoho golu, za cely euro nic neudelal, kdyz dostal balon, tak posral nahravku klidne na 3 metry, pri kazdym kontaktu nekho fauloval rozehnala nemam moc rad a prvni 2 zapasy byl jeden z nejsalbsich clanku, ale ted hral jako jeden z mala dobre, Jankulovski = nejlepsi hrac CR 2007, hm tak je asi videt ze je rok 2008, hraje za AC Milan a turci si tam chodili, jak na prochazku . Chehina me docela lito, ale tak nemuze tu nasi zoufalou obranu zachranovat porad. Nekdo bude rikat ze nam budou ti starici chybet, mozna an, ale uz se tesim az tam budou mladaci, a konecne se budou muset naucit hrat neco jinyho nez na Kollera. Nechapu trenera, proc se snazi hrat stejnou taktiku, kdyz to nemelo uspech A to jak tady nekdo rikal, ze kdyz se vede tak se pak ma branit, to je chyba, jestli sis nevsim, tak dokud sme utocili, tak toho turci moc nemeli a do zadu nejsou zrovna extra tridy, to ze se zacne branit, a jeste k tomu my, kteri sme do zadu taky dreva, tak to jen znamena ze turci se nemusej tolik bat do zadu a vic si dovolit do predu........................a jeste trosku od tematu: vetsi smulu mit svycari asi nemohli, nejdriv prohrajou se zoufalyma cechama, jeste se jim zrani nej hrac, pak turci jednou povedenou strelou v nastaveni vezmou vsechny body.....a to byli v obou zapasech o dost lepsi, urcite by si zaslouzili postup vic nez my nebo turci
CESI....to je fotbal....zemrel stary tym...co je v tom dobreho.? Musi se narodit NOVY mnohem lepsi tym!!!!!!!!!!!!!!! Pristi mistrovstvi...na Ukraine...a bude to finale 2012 CR-Ukraina!!!!!!!!!!!!!
POŘÁD TOMU NEMŮŽU UVĚŘIT, ŽE JSME TU VÝHRU ZTRATILI
nejlepší je jak všechny serou "projebaný" prachy... to by mělo být proboha to poslední
Bože, to je zas odborníků...Bruckner zakopal generaci, to snad ani nemůže nikdo myslet vážně , Galásek může za góly, nepostoupit na MS je umění, Koller prý slabý...
Naši hráli dobře dokud jim Bruckner neřekl, at brání potom to bylo už ztracené.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele