Čech: Situace je kritická, teď musíme vyhrát v Itálii
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Sivok věří, že český tým může v Itálii napravit krach s Armény
07.09.2013, 21:01
Zavřeli jsme všem ústa, řekl po výhře v Praze Mchitarjan
07.09.2013, 17:53
Experti by po prohře s Arménií už trenéra neměnili
07.09.2013, 14:48
Bílka trápí koncovka, postup ale vzdávat nechce
06.09.2013, 22:45
Češi nestačili na Arménii, jejich sen o MS se pomalu rozplývá
06.09.2013, 20:08
Komentáře (196)
Přidat komentářUž - dál - ne
Věřím v postup Čechů na MS 2014
verim v Harveyho Denta
http://www.celebquote.com/wp-content/uploads/2013/01/pain-and-gain-movie-2013-quotes-1.png
zajímavý film no.
Výborný kousek.
Nelíbilo kromě Johnsona
v hokeji
když doma neporazí Arménii tak za 4 dny vyhrajou v Itálie?? doufám že Itálie vyhraje rozdílem třídy
Bayern prohrál s BATE Borisovem - jak mohl být schopný vyhrát LM?
Když Arménie doma prohrála s Maltou jakto že za 4 dny vyhrála v Dánsku ?
Ty seš typickej Českej " fanoušek"... Nedaří se, tak ať dostanou pořádnou dardu ať sme pro ostudu..
Já věřim, ITA - CZE 1:2
věřím
To je fotbal, prohraješ s horším a porazíš lepšího. I to se stává.
Tak tak.Naposled to bylo názorně vidět při zápase Udinese-Liberec 1:3.
Špatný příklad. Liberec je lepší
V tomto zápase než Udinese?
Ona Itálie poslední dobu nehraje nijak světodborně, s Bulharskem tragický výkon, prostě když nehraje dobře Balotelli tak jsou pořádně odkázáni jen na Buffona. Ale on Balotelli už bude hrát.
Good luck with that..
Dajte tam opilca z východu ako trénera ala Slováci a možno sa vám začne dariť
Si neprajný človek, každý si občas vypije a východniar dupľom, keby nie , tak by ho jeho okolia považovalo za divného, tak neviem čo riešiš. Na ostrovoch sa vraví, že pravý britský futbalista má občas zachlastať a pobiť sa v bare, tam takéto typy zbožňujú.
Co je to za debilní nick?
Môj osobný názor, vždy som Zidana neznášal a inak tom nie je ani dnes.
Na vlastní názor máš samozřejmě právo, ale nepochopím, jak může někdo nesnášet takového Maestra, to je jak kdyby někdo nesnášel Vivaldiho.
Neviem, milujem futbal a kvalitných hráčov, ale Zizou mi proste od začiatku do konca svojej kariéry nesedel
vidis ze neznasaju aj messiho
koko*ko
Ja vám verím, že to ešte zvrátite a vybojujete aspon baráž. Máte solídnych mladých futbalistov, podľa mna by ale mal Bílek trochu pozmeniť základ o dravejších hráčov a nemustí to byť stratené.
Go Home, Peter, You're Drunk.
Pres dva inkasovany goly solidni vykon
Peteeer, čo si to nepamätáš....
čo si, chorý? s přehláskou di dom
Jasně, že je situace kritická.
Když hlupák Bílek povolává hráče typu Rabušic/Kozák/Gebre.
Kde je Nedvěd, Koller, Grygera, Bolf, Poborský ??? Tito hráči to je úplně jiná úroveň, než výše jmenovaní.
Bílek se zbláznil, že je přestal nominovat, nebo upadli v nemilost ??? Kdyby hráli, tak jsme teď slavili vysoké vítězství !!!!!
ty ses probudil po 9 letech
jedinej kdo by se měl probudit je Bílek, ostuda trenérského řemesla, vždy't ani nezvládne nominovat hráče !
Volejte někdo Kollerovi a Poborskému, že proti Itálii hrajou. Nedvědovi není třeba, ten to má blízko zavoláme mu v den zápasu
Zrovna Nedvěd je jedinej reálnej. Klidně by to podle mě zvládl líp, než třeba Plašil.
Někteří se tu nedávno divili proč Plašila Bordeaux posílá pryč.Řekl bych,že včera dostali celkem pádnou odpověď.
Ta čárka před "než" být nemá.
veď už ukončili futbalovu karieru asik všetci ktorych si vymenoval
Co v té repre sakra dělá Plašil? Vždyt on zkazí 9 z 10 přihrávek a roh umí,líp než on,kopnout i osmiletý dítě
Vždyt je to pravda z 15 rohů a dalších 10 centrů nedal ani 1 pořádnej centr -.-
Ses nedíval na zápas, nebo co?
Hrál naprosto otřesně a to komické vystoupení byla jen koruna na jeho "výkonu".
ten byl největší kopyto na hřišti!
tady zase vyezlo "fanoušků" jak žížal po dešti, to je hnus
Jebéééé my sme dojebali bosnu pičééé
naserte si!!!
http://ekonomika.idnes.cz/zajazka-na-sidlo-fotbalove-asociace-d6m-/ekonomika.aspx?c=A130906_201430_ekonomika_ert
Náhodička...
Je to cajk, Čech už to domluvil s Alenou.
no původně sem chtěl taky nadávat na žloutka ale zase na druhou stranu se mrkněte jak hráli a co Rabušic a další nedaly ,Jiráček to je fakt hrůza,jediné co na trenéra mám je to že proč nehraje v základní jedenácce to nejlepší co máme,nějakej Sivok nebo Vaněk to je pěknej šulin
Plašil...
Sivok je vzadu jistota. Za góly mohli Kadlec a Žebre. A Vaněk hrál dobře. Bojoval. Lepší než hušbauer (v tom zápase).
žebre
Ještě 3 zápasy repre neuvidím a pak už to snad ta bosá hlava trénovat nebude. Prostě já na to pod ním čumět nebudu.
Já řikám Komňacký do repre, protože Vrba to nevezme.
Charismatickej kouč, úspěchy má za sebou, je respektovanej.. a horší než Rada bejt nemůže a já bych mu věřil, že by repre posunul.
za Komňackého. Včera jsem přemýšlel nad možnostma nástupců a Zeman nebo Uhrinovci jsou asi nereální, Vrba je taky utopie, takže mi zbyl Komňacký a taky si myslím, že by to nemusela být špatná varianta.
Co Jarolím? Ten by podle mě nemusel bejt špatnej...
Buď vyhrajem, nebo skončí Bílek.
Uspět můžeme. Šance je malá, přesto je!
ked cesko nepostupi a slovensko ano tak prebehnem holy komplet karlovym mostom
beru tě za slovo pak sem hoď foto
teď musíme vyhrát v Itálii 5:0
Příště Čelůstka za Gebreho, Suchý za Kadlece, Darida za Plašila, do útoku někoho pohyblivějšího ke Kozákovi a ono to půjde.
A někdo ještě za Bílka teda, abych nevynechal to hlavní.
tenhle server ma asi nejvic potencionalnich treneru na svete
Logicky, když je to největší fotbalovej server u nás.
ftipalku, dvakrat mer a jednou rez
Tak..na světě. Takový je to stejný všude.
a taky nejvíc kokotů
To je sna jasné, ne? 1 trenér (muž) = 1 kokot. Nebo snad ne? Je snad někdo eunuch?
Já bych trenér repre ani bejt nechtěl hele. K tomu, abych 99 % času lezl kanálama, mi stačí bejt slávista.
...ale tomu by musel předcházet ten tvuj dodatek.
Čech - Rajtoral, Sivok, Suchý, Limberský - Hübschman - Hušbauer, Rosický, Darida - Kozák, Vydra je to nejlepší, co momentálně máme. Dokud se Gebre a Rosa nevyhrabou z těch exkrementů.
Věřím že Bílek je v Itálii schopný uhaluzit remízu po které se bude mluvit že z toho možná i měly být tři body, jen aby sme už byli matematicky mimo hru, ale on si mohl připsat zářez za povedený zápas v kritické chvíli. Přitom nějaký hodně viditelný debakl by ho snad konečně mohl vyhodit z pozice trenéra.
Remíza by nám stačila. Měli bychom o 3 body méně než Bulharsko, které musíme porazit. Když je porazíme, díky systému jdeme automaticky před ně. Spíše jestli bychom nebyli nejhorší druhý tým.
Vadí mi, že doma nebodujeme. Utrápeně porazíme Maltu, remizujeme s Bulharskem a Itálií (byť jsme byli lepší), prohrajeme s Dánskem a Arménií. 5b. v 5ti zápasech je bída. Doma musíme být téměř 100% vyhrávat, max remizovat. Ale mně přijde, že doma hrajem hůř než venku, hráči si nevěří, Bílek nedokáže vymyslet žádnou taktickou věc, standartku, jak překonat(přechcát) soupeře. Mu pasuje hrát venku na brejky. Pokud v zápase prohráváme nejsme schopni zápas otočit. Nic se na hřišti nezmění.
Stále sází na své koně. Plašil sice ve Francii předváděl výborné výkony, ale v repre je dlouhodobě podprůměrný(kolikrát i tragický), Jiráček poslední dobou také. Kadlec nehrál v Leverkusenu, nehraje moc ani v turecku, přesto tam pořád je. Branka jde jednoznačně na jeho vrub. Pane Bílek, viděl jste letos vůbec hrát Čelůstku??!! Chybí útočník, někdo komu dá trenér důvěru a podle něho změní obraz hry, tak aby mu to vyhovovalo. Není možné, aby branky dávali pořád záložníci.
Repre nemá tvář, v zimě to už vypadalo, že Bílek ví co chce hrát(myslím po té výhře se Slovenskem), opak je pravdou. Naši hráči NEJSOU na horší úrovni než Dánsko, Bulharsko, Arménie. Přesto....
Jediné co mě těší, je to, že na prsou nemají národní znak, ale nějaké trapné logo FAČR. Takhle se za vlast nehraje a nebojuje(ti kluci na tom nemají ani polovinu, většina jde na hlavu trenéra a jeho taktické neznalosti)
Jak jsem se Plašila zastával, tak včera mi ukázal, že je to takový Martin Lukeš. Prostě přežitek. Kadlec a Gebre, hrůůůůůza. Ten zbytek kvalitu má. Jiráček bojuje, dostává se do šancí, toho bych tam nechal. Mimochodem, ten slavný Hušbauer toho taky moc nepředvedl.
S Hušbym nesouhlasím. První poločas byl hodně vidět. Po přestávce se už do hry tolik nedostával, ale když 30 minut nahánějí Arménce po hřišti, tak se moc není čemu divit.
Souhlas, v prvním poločase byl dobrý. Akorát kdyby aspoň jednou z toho vápna vystřelil ... Škoda, no. Ale to číslo 7 z Arménie měl být vyloučen už před prvním gólem za faul zezadu na Hušbauera a pak za tu kosu zezadu na Rabušice. Slušný rozhodčí by dal 2 žluté, ten imbecil nedal ani jednu.
minimálně jedna žlutá tam být měla, to máš pravdu. On vůbec ten sudí byl takový, mírně řečeno, zvláštní. Občas přerušil výhodu, občas ju nesmyslně ponechal... ale na to se nedá vymlouvat. Když třikrát netrefí poloprázdnou bránu, tak to je pak těžké.
On pokud vím, tak pak ta sedmička v druhém poločase jednu kartu získala, takže už by šel ven. Ale nejvíce mě nasrala ta přerušená výhoda, kdybychom šli asi 4 na 3.
dobrý rozbor
Souhlasím s tím, že to jde především na hlavu trenéra. Když se hráči nedaří, tak se mu prostě nedaří... ale nebudu ho na tom hřišti držet hlava nehlava přece... Bílkovo pojetí vedení mi přijde strašně nahodilé... neustále doufá v nějaké zázraky, neuvěřitelná procitnutí některých hráčů... ten chlap je tvrdohlavý až hrůza a to je, dle mého, jedna z nejhorších vlastností
Pane Bože buďte soudní tihle hráči na MS nemají!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tihle hráči na MS mají. Stačí, aby proměnili jednu šanci z 6 a budeme vyhrávat i o 2-3 góly.
co to meleš?
My jsme Arménii přehrávali po celý zápas a ona nás za to odměnila stylem 3 šance, 2 góly. My těch šancí měli asi 6.
dobre, tak dojet za Platinim a rekni mu, ze chces aby cesko melo 3 body kvuli tomu, ze jsme meli 2x vice sanci :)
To jsou mi ale vtipy.
nepovedeny
Na MS nejspíš nemáme co dělat bohužel, nadruhou stranu každý zápas je jinší... pokud vhyrají v Itálii i V Bulharsku proč ne
Každopádně by byl nesmysl odvolat ho TEĎ, 4 dny před zápasem s Itálií. Po něm se rozhodne, ale teprve teď máme nůž na krku, takže vyhrajeme 0:1.
My už v Itálii můžem hrát po včerejší porážce celkem uvolněně.I když tam náhodou vyhrajem a pak i ty zbylé dva zápasy ještě to nemusí stačit.Za prvé Dánsko může totiž také ještě 3x vyhrát.A za druhé i když bychom skončili na 2. místě nemusí těch našich 12 bodů na tu baráž vůbec stačit.Tedy vyhrát v Itálii,Maltě a Bulharsku + se spoléhat na to,že někdo sebere body Dánsku + se dále spoléhat na dobrou konstalaci výsledků v další skupině.Myslím,že je to ta co ji vede Švýcarsko.Tak na to už musí být notná dávka štěstí.Můj tip ale je,že v Itálii max. remizujem.
Plašil, Jiráček => divizní hráči co nastoupí v základu repre . Asi se Klouzek snaží restartovat jejich kariéry nebo nevím... A to, že Plašil odejde z Bordeaux z finančních důvodů mi příde čim dál víc jako hovadina..
V Bordeaux mu hráli více do not, i když jeho neschopnost v repre zahrát standardní situaci je vskutku zvláštní
Vyhrajeme Bilek zustane a treba pojedeme na MS. Prohrajeme a nepostoupime Bilek konci, nevim co je ted lepsi
Doufám ,že prohrajou a ten idiot potáhne a vezme to někdo schopnej kdo bude nominovat hráče co pravidelně hrajou v klubech tenhle blboun nejdřív nominoval starý pak plzenáky ted zas mladý bez ohledu nato jestli hrajou v klubech pak si ty vemena ani nepřihrajou.To je šílený co poslední roky předváděj na MS nemaj absolutně co pohledávat ani za rok ten tým n ebude mít kvalitu protože ty hráči stejně budou paběrkovat v klubech v anglii,nemecku nebo kopat GL
uz nema tymu absolutne co dat, nejenze pohar nepretekl v tom poharu uz po EURU nic neni
Myslim ze Armenii bude ta trapna prohra s maltou na konci hodne mrzet
Naděje umírá poslední stále věřím v náš postup
nevěřící Tomáš
tohle je jen a jen o přístupu, hráči berou reprezentační sraz jako dovolenou.
včera byla možná vidět snaha, ale bylo to spíš trápení. technicky na to půlka kádru nemá, zakončení v pohybu standartní situace skoro jako bych se díval na nadprůměrnější zápas domácí ligy. snažit se pár minut z celé kvalifikace nestačí dneska už totiž nemáme kádr, kterému tam spadne všechno, sotva přejde za půlící čáru. hráči jsou schopní něco předvést jen v klubu za peníze (až na čestné vyjímky) a se současným přístupem vedení reprezentace mají téměř doživotní jistotu nastupování z nároďák, i když hrají (nehrají) už rok nic...samozřejmě jsem rád, že nepostoupíme, byla by to totiž mezinárodní ostuda. jak můžou vůbec pomyslet na to, že by hráli na MS třeba proti Argentině?
Švagr partiju nesleduju. Zatim slabšim nechavaji fora, ted tři zapasy vyhrajou a ve finale poražeji Brazilce
Pořad stejna pakaž jak cela ccaprliga!!!
Nemusíte, už na to kašlete.
Nevadí stejnak by do Brazílie sehnali lístky jen prominenti. Aspoň se mohu soustředit na fandění Argentině.
S tímto přístupem jsem rád když na MS nepostoupíme, takhle se o MS nehraje
S jakým přístupem??? Že chtějí vyhrát je špatný přístup?
že chtějí vyhrát, jen když to hoří. kdyby hráli celou kvalifikaci jako prvních a posledních 20 minut včera, pak bych řekl, že k tomu mají dobrý (nebo vůbec nějaký) přístup
Tak ony obecně týmy hrají útočně prvních 20 minut, pokus o vstřelení rychlé branky. Pak nastane jeden brejk soupeře, který vyrovná hru. A když ti hrozí prohra, tak zapneš. Naši byli lepším týmem, bohužel to nevyšlo.
nebo bohudík, jak sem psal předtím. ale na tom se asi neshodneme
Já osobně v tu baráž ještě věřím, ale za to mě čekají nejspíš akorát tak žaludeční vředy.
přesně to, že neustále čekáme co se stane. A poté teprve reagujeme, to je to díky čemu jsme v této rýži. V první řadě bychom měli dřít my a jít si pro tři body, né se ohlížet na soupeře. Vím, že vždycky to nejde, ale napříč kvalifikací mám dojem....šlo pro to udělat víc.
Čech zase výmluvy jako svině
Vždyť má pravdu, mělo to skončit tak 4:1 pro nás.
Arménie pěkně, sama si to zasloužila
Tak to asi ne.
ne jo
Přístup většiny zdejších diskutujících mi nepřijde správný. Dostáváte hráče pod obrovský tlak. Napadlo tu někdy někoho, že možná, kdybychom za našim týmem a hráči stáli, tak by hráli líp? Že nemaí motivaci, když vyhrajou zápas a stejně se v půlce komentářů dočtou, že Plašil a Jiráček tam nemá co dělat že Bílek je na hovno atd?
Nicméně chtěl jsem hlavně poznamenat jinou věc. Arménci vyklepli venku skoro každýho, s kým poslední dobou hráli. Potřebovali jsme vyhrát, ale nepovedlo se, ale určitě to není žádná obrovská ostuda. Ten tým je postavený kolem dvou, tří hráčů, vědí, na co mají a to hrajou, nepouští se do toho, na co nemají. Náš tým v současnosti má kvalitu někde na úrovní zhruba 25. celku v Evropě. Týmy jako Belgie, Švýcarsko, Švédsko jsou kvalitou daleko před námi a přesto máme lepší výsledky, než oni. To, co hrajeme, v žádném případě není neúspěch, jen to odráží naši skutečnou kvalitu. Ba naopak, na to, jakou kvalitu máme, hrajeme ještě skvěle .))
Já našim věřím. Plašil mě doopravdy zklamal. Bílek mi nevadí, hrajeme celkem koukatelně. A Švédsko není lepší než MY!!!!
To si piš, že je.
Švédy myslíš jednoho Bosňáka jak poleno? Tak ten lepší je, ten zbytek ne.
Jo, možná že tam mají jako významnou osobnost jen Ibru, potažmo Isakssona, ale ten tým funguje naprosto parádně, jsou sehraný, příkladem budiž včerejší mač proti irsku
"Bílek mi nevadí, hrajeme celkem koukatelně. A Švédsko není lepší než MY!!!!"
Je nejvyšší čas vyhledat odbornou lékařskou pomoc - vždyť zdraví máš jenom jedno!
Švédy nemám rád, proto jsem to napsal. A jisté odborné kruhy by měli navštívit všichni, co tady nadávají a radí Bílkovi. Nechápu, proč ještě nemáme trenéra z lidu? Vždyť je tady tolik trenérů?
Švédsko má Zlatana, který je lepší jak celá česká reprezentace dohromady.
Správně jsi to řekl. Švédsko MÁ Zlatana. Ač se ve Švédsku narodil, pro mě to Švéd není. To je stejné, jak když hraje za Finy Perparim Hetemaj.
Je myslím úplně jedno, zda pro Tebe někdo něčím je nebo ne.
To je pravda.
hroznej zápas a několik chyb trenéra.Limberskýmu je špatně a on ho dá do základu takže si následně vyčerpá úplně zbytečně střídání.Kadlec prostě neni stoper.Jiráček nehraje pořádně ani v klubu a včera jsme viděli proč,Theo několikrát úplně propadl a už by ho měl přestat stavět, nevim proč při žádnym přáteláku nebyl vyzkoušenej Čelůstka. Misto Rabusice mel hrat nejakej zkusenej utocnik,Lafata nebo Kadlec.Když už neni na hrotu Baroš tak jsme najednou prestali hrat nakopavany mice.Kozak bojuje a ma na to ale chce ho lip vyuzit.A nevim kdo rozhoduje o tom ze Plasil zahrava standartky, to je sileny.Italie si bude moci vyhrou zajistit postup a mit klid takze se neda predpokladat podceneni a da do toho vsechno. Vyhra je mozna, ale moc tomu neverim.
Limberskému se udělalo šoufl prý až o přestávce. Jiráček nehrál zdaleka nejhůř, mi se tou bojovností a chutí útočit i bránit líbí. M. Kadlec je z formy, o Gebrem ani nemluvím. V. Kadlec není zkušený útočník a v závěru týmu moc nepomohl, Rabušic se do těch šancí aspoň dostal. ALE MY TO STEJNĚ VYHRAJEM!!!
kadlec neni zkusenej ale uz ma narozdil od Rabusice odehrano hodne tezkych utkani proti kvalitnim tymum a je vzyklej na tlak.Rabusic se sice do sanci dostal ale aspon trefit branu byl neresitelny problem. Nechce se mi verit ze se Limberskymu udelalo blbe az pri zapase ale i kdyby jo a o polocase se mu hrac pobleje tak ho ma striidat a ne to co udelal on. On mu ukaze ze potrebuje stridat a on stahne jiracka a pak musi nucene stahnout jeste limberskyho. jiracek tam mohl zustat a vzit si defenzivnejsi ukoly protoze to aspon obeha ale chut hrat a bojovnost uz dneska nestaci kdyz chybi fotbalovost a forma. takhle se vyplejtvala moznost tam poslat na zaver treba lafatu. kdyz u nas vyhrala Armenie tak my muzem vyhrat v Italii ale ten rozdil v individualni kvalite je obrovsky.
a teďko tu o červené karkulce
Naděje umírá poslední, takže dokud je šance postoupit, byť minimální, měli by se o to snažit ze všech sil. Rosický Italy zlomí, hrál výborně a má neskutečný elán. Předpokládám, že se jeho návrat do Sparty odloží na neurčito, protože hráče takového kalibru si Arsenal bude chtít nechat.
Ale ve Spartě už snad máte hráčů dost, né?
Pro Rosickýho by se místo vždycky našlo.
To bys musel vyhodit svého miláčka Pepču nebo trenérova miláčka Váchu. Leda že by hrál na kraji.
Nemusel bych nikoho vyhazovat. Vácha, Rosický-Dočkal, Hušbauer, Krejčí-Lafata.
A kde bude Bednář, Vacek a Matějovský???
Toho Bednáře myslím vážně.
Na střídačce. Bednář je ideální jako žolík.
A to bylo kecu na adresu Baroše, kolik toho vždy zamrvil! Ale tem jediny mezi nekopy dřel jako ho**do, jenže to nešlo. Re-pre je v ři*i. Už jsem psal před 5ti lety neni trener a Zemana tam ti naši kumpani mezi sebe nepust
Baroš ale nedřel, v tom byl ten problém.
Baroš dřel? To byl ten hlavní problém s ním, než on se pohnul, tak mu to nějakej ten pátek trvalo...
arsenal mu chysta prodlouzeni smlouvy a az tam skonci tak na tom zdravotne bude asi tak ze si pude rovnou odpocinout a nebude se tady trapit jako napr Berger.
Jenže Berger se nevracel domů. Rosický sám říkal, že by se do Sparty chtěl vrátit, i když zatím ještě ne.
ted prodlouzi jeste s arsenalem takze tam odehraje tuhle a minimalne pristi ale spis jeste dve dalsi. a vzhledem k jeho zdravotnimu stavu si nemyslim ze se vrati do sparty.
myslis, ze bude hrat GL v 35 letech? s jeho vyctem zranenim? :(
Vyloučit se to nedá. A jak říkal Rosa, díky tý pauze se cítí mladší, takže by tu Spartičku teoreticky stihnout mohl.
jakoze pro Spartu a celkove pro GL by to bylo fakt terno, mozna stejne terno, kdyz do Baniku prisel na chvili Baros..bylo by to super a snad se tak na jednu sezonu i stane :) a dokonce bych mu pral i titul!!
Jenže i kdyby se podařilo skončit ve skupině na druhym místě tak prohra sarméncema nás nejspíš zavřela dveře do baráže
nejspíš, nebo určitě?!
Teoreticky nejspíš, prakticky určitě.
Bude to přetahovaná s Islandem, Albánií nebo Norskem. Pokud teda porazíme tu Itálii.
Určitě a svaz by měl vysolit nějake fazole, ať už nikde nejezdime dělat ostudu
o jakej ostudě mluvíš?
Jaka??? Hratelna skupina pro nas by byla. ČR, Malta, Vatican ,Elba..... Dalši soupeři jsou pro nas nehratelni!!!
18 bodů by mělo stačit. Mín už na 90% ne.
odměny byly rozdány před kvaldou tak co by se snažili
Měli by si zase koupit nový sáčka zahrát si na DJ a jít nakrmit žirafy
Nyni to chce v poklidu se rozloučit s kvalifikaci a udělat nějaky rozlučkovy mejdlo. Předat Mišovi puget ruži a poděkovat mu za jeho dlouhodobou, ale nikoliv zaslužnou praci a dat mu šestiměsični odstupne cca 3mega, než si najde na pracaku jiny arbeit
Kdyby Bílek víc chlastal, tak by mohl příští volební období nahradit Zemana.
Co to placaš? Bože co jsi za člověka? Asi samohonič.
já sem tak rád, že na má slova jako vždy došlo Hušbauer
Jo jo, na každého jednou dojde.
skoda, fandil som vam, ten zaverecny tlak mohol vyustit v cesky gol..ze to padlo na druhej strane, bolo velmi krute..
Tak snad postoupíte do baráže aspoň vy přes Řeky. Z prvního musí jít Bosna.
Takový malý hodnocení:
Čech-nic mu vytknout nejde co chytit měl chytil ale bohužel nemá takový štěstí v repre na zákroky jako v Chelsea.
Gebre-Tragédie.Pokuď nebude hrát pravidelně dobře v německu nemá co dělat v repre.Do budoucna asi podle výkonů Řezník.
Sivok-Jeden z mála kterej is furt hraje svůj standart.Určitě nechat.
Kadlec-Pokuď má hrát na stoperovi tak ať radši nehraje.Po jeho chybě 1 gol.Na jeho místo Suchý.
Limberský-Určitě nechat.Taky si hraje svůj standart i když umí bejt i lepší ale jednoznačně nechat.
Plašil-Tragéd.Nic neudělá pořádně ale hlavně že Čapek mluví jak s Rosou o sobě vědí i poslepu.To nejlepší má už dlouho za sebou.
Jiráček-Nic proti němu nemám ale pokud nebude hrát základ v německu tak nemůže hrát základ v repre.Musí začít v Německu makat.
Rosický- Pan fotbalista.Škoda těch zranění mohla bejt jeho kariéra ještě daleko lepší.Velmi dobrej zápas od něj a až on skončí v repre asi zatlačim slzu.
Hušbauer-Určitě příslib do budoucna.Sice ve 2 poločase nebyl už tak vidět ale na těhlech hráčích to chce do budoucna stavět.
Rabušic-Běhal a nic víc.Ještě dokázal 2 tutovky zadrbat.Jeho nasazení byla blbost.
Kozák-Kdyby jsme dokázali dávat pořádný centry do šestnáctky tak by dokázal víc.Takhle ale vypadal že vůbec neví co hrát.
Sestavu proti Itálii bych dal takhle.
Čech-Kušnír,Sivok,Suchý,Limberský-Darida,Hušbauer-Jiráček,Rosa,Kadlec-Lafata.
Nic víc se teď nedá vymejšlet v ideálu bych si ale naší repre představoval asi takhle.
Čech-Řezník,Sivok,Suchý,Limberský-Darida,Hušbauer(Hubschman)-Krejčí,Rosický,Kadlec-Vydra
Krejčí na sobě bude muset ale zamakat a nechci jenom vidět až ukončí kariéru Rosa.
mi se Gebre libi kdyz utoci, mozna ho zkusit na kraji :D asi to je nerealne, ale proc to nezkusit
Pěkný pěkný , souhlasim ! Ikdyž Kušnír nemá v repre co dělat.
Moje řeč .)) Ještě co se týká tý sestavy, tak bych vyhodil Jiráčka a dal tam Hořavu, hrálo by se na 3 CM, podhrot Kadlec a Rosa jako volný element. Je to na jednu stranu risk postavit nezkušené hráče a neosvědčenou taktiku, ale na druhou stranu s tím, co tam běhalo včera, bychom tak či tak nevyhráli proti Itálii. A do budoucna to chce radikální řez. Nebát se prostě nepovolat hráče, kteří nehrajou, protože ono je to pak obrovsky znát. Bílek vždycky většině fanoušků zavře hubu, když jednou za 5 zápasů si to sedne a zahrajou dobře, ale když máme k dispozici aktuálně 4 reprezentační pravý beky, proč musí hrát zrovna ten, kterej má jednoznačně nejhorší formu?...
Zeman,Jarolím,Petržela,Uhrin ml.,Vrba,Lavička či Šilhavý jsou trenéři kteří by podle mého mohli vést Repre
Do další nominace bych vybíral mezi těmihle hráči na kterých se bude moc stavět
GK-Čech,Laštůvka,Kovář,Vaclík
RB-Čelůstka,Řezník,Gebre,Kušnír
CB-Suchý,Kalas,Sivok,Procházka
LB-Limberský,Kadlec
DM/CM-Darida,Hubschman,Jiráček,Hušbauer,Vácha
AM-Rosický,Vaněk,Kolář
RM-Dočkal,Kopic
LM-Krejčí,Pilař ?
ST-Kozák,Vydra,Kadlec,Rabušic,Necid ?
Jsou tam i jména co bych nechtěl ale máme nedostatek hráčů hlavně na krajích u LB-mě nenapadá nikdo a na krajích zálohy taky ne jedině Rajtolaj ve formě ono opravdu žádné křídelní hráče nemáme
TROTLI NA MS NEPATŘI!!! JELIKOŽ PAK BY TO BYL VYSMĚCH VŠEM, KTEŘI HRAJI FOTBAL!!!! ČEŠČ!!!
Trochu mě děsí budoucnost stoperů. Ještě před rokem se zdálo, že máme ten post skvěle zajištěný, stabilní Sivok, v základu Suchý, Hubník, Latka, Kalas..dneska z toho zůstal jen ten Sivok. Stavět Suchého, jak si většina přeje, může být risk vzhledem k tomu, že letos zatím odehrál jen 5 minut. A Procházka zas takový terno není ani v naší lize. Ještě mě napadá třeba Navrátil? Hraje v Turecku pravidelně... Jinač víceméně souhlas - ta křídla jsou děs. Bud bych na ně nehrál - na hrotu Vydra a pod ním Rosa s Kadlecem a pod něma 3 CM a nebo bych aspon, když už, zkusil toho Kopice. Ještě nevím, jestli záměrně nebo nechtěně jsi vynechal Hořavu, nicméně v Plzni má celkem formu a taky aktuální do toho širšího výběru určitě patří.
Sorry to nebyla na Tebe, ale na Kiwiho
Hořavu jsem vynechal protože ještě před odchodem Daridy neměl jistý základ a kdyby hrála Plzeň jen ligu tak taky sedí
I když v Plzni v lize fandím více než Spartě nechci být nezaujatý přesto věřím i Pospišilovy ale nemají jistý základ v lize tak nechci aby byli v Repre
No na to se ted musí nahlížet tak, že Plzen asi bude ty hráče točit - minimálně Hořavu s Pospíšilem, Wagnera s Teclem, Duriše s kýmkoliv jiným atd. Ale neznamená to, že by někdo byl v základu a někdo jiný ne. Hořava hrál, hrál dobře, formu měl - za daných okolností do repre patří. Pokud na tom pude pospíšil stejně, bude tam taky patřit. TO, že si semtam sedne na lavku, není podle mě až tak podstatné, pokud bude následně svými výkony dokazovat určitý kvalitativní nadstandart
Jinak z tvým názorem souhlasím Kopic stojí aspoň za zkoušku možná i Kovařík ne proto že by byly tak skvělý ale proto že žádná křídla opravdu nemáme
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele