Češi budou při losu kvalifikace ME v druhém koši
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
V kvalifikácii proti Španielsku. Náročná skupina, tvrdí tréner Kozák
24.02.2014, 09:08
Zápasy s Islandem bychom měli zvládnout, míní Pospíšil
23.02.2014, 22:15
Vrba: Skupina je těžká, ale pořád platí, že nás zajímá jen postup
23.02.2014, 16:35
Češi v kvalifikaci o ME vyzvou Nizozemce, Turky či Island
23.02.2014, 13:56
Komentáře (184)
Přidat komentářPoslední šance zachránit sešup.
Sešup zastavil Bílek. Teď je na Vrbovi, aby pokračoval v jeho práci a dostal nás tam, kam patříme
Bílek zachránil sešup?
Taky jsem se podivoval, ale ono rozebírat to by vedlo k další bezúčelné debatě na téma "Bílek". Hlavní je, že máme pravdu my, kdo si myslí, že Bílek byl naprostá katastrofa
Mozna chtel napsat, ze Sesup zastavil vyhazov Bilka.
Takže Vrba má pokračovat v jeho práci tím, že se nechá vyhodit? A "dostat nás tam, kam patříme" tedy znamená dostat nás do posledního koše? Že by byl až tak negativní?
hlavní je říct si, že mám pravdu
Neřešte to. Prostě je to retard, kterej nemá kamarády a tak se chce rozhádat v diskuzi a prosazovat si svoje, aby měl co dělat.
aneb "každý má právo na můj vlastní názor"
To jsem zase něco napsal pokaždé když sem napíšu něco pozitivního o Bílkovi hned se na mě sesype banda fanatiků se svými tupými urážkami
True story Bílkova hra neměla hlavu patu, nominace byly mnohdy celkem nesmyslné, vybraní taktika jak by smet, ale pravdou je, že se mu podařilo ten tým +- stabilizovat, zatímco jeho předchůdci to dotáhli od "skoro" vítěze eura, až po Evropského otloukánka
Oni už si asi nepamatují, že před nástupem Bílka jsme nepostoupili ze skupiny přes Slovensko a Slovinsko.
Sorry, ale Bílek žádný propad nezastavil. Výsledkově nás dostal do největších sraček on.
jj,třeba čtvrtfinále eura,to sou velký sračky. kam se na to hrabe domáci prohra se Slovákama
Wtf Vím, že je to k ničemu, ale jak můžeš napsat, že nás dostal do výsledkových sraček? Vždyť zrovna výsledky měl s tím týmem od ME2004 nejlepšì ze všech trenérů.
aha, já zapomněl, že Bílek v soutěžních zápasech pomalu neprohrál a nasbíral tolik bodů, že se až sám divím, že nejsme v prvním výkonostním koši
zajímalo by mě, jestli seš jenom špatnej troll, nebo seš vážně tak retardovanej
nikdo neměl takovou tristní bilanci jako Bílek, tak běž radši cucat mamince bradavku, takových hňupů jako ty je tu poslední dobou víc než dost
dostat Řecko a Rakousko/Slovinsko/Izrael by mohlo bejt nadějný..
Bosna, My, slovinsko, Estonsko, Moldávie, Gibraltar............to by bylo, aby jsme tu skupinu nevyhráli
to by byl konec
Áfram Ísland!
Je dobře, že nemůžeme dostat Belgii nebo Švýcarsko..
Cokoli jiného než přímý postup z prvního, či druhého místa bych bral jako ohromné zklamání od Vrby. Ale věřím, že to bez problémů zvládnem
Řekům se jednou povedl Prešovský beton a těží z toho dalších 10 let.
Ale i tak je to klasickej los - na jednu stranu můžeme z trojky a čtyřky dostat třeba Rakousko a Bělorusko, ale třeba taky Turecko a Bulharsko.
Srbsko, Polsko, Island - to by dle mě byla nejhorší varianta ze 3ky,4ky a 5ky, + top tým z jedničky, tak by to byl asi prů*er, ale i při téhle konstelaci je minimálně baráž nutností
No, Míša Bílků ukázal, že ze čtyřky bychom se měli bát kromě Polska ještě Arménie a Finska. Polsko, Skotsko a Wales jsou pro mě ale i tak nejtěžší možný varianty. Za Poláky hovoří kvalita a za zbylé dva zase ostrovní fotbal, tam jeden nikdy neví. Navíc Skoti nám/Rezkovi mají co vracet, takže by se nejspíš pořádně hecli.
No od Vrby si slibuju hlavně to, že hře přidá na dynamice, zvedne ofenzivní pojetí a nalije hráčům trochu herního sebevědomí, věřím, že pod ním budem týmy jako je finsko a arménie porážet, stejně tak Skoty, i když je pravda, že u nich ta motivace bude asi obrovská, těm by taky bylo dobré se vyhnout, to souhlasím
až na to,že Řekové od té doby chyběli na závěrečným turnaji jenom jednou (MS 2006)
24 celků, to se tam dostane i slepej s houslama.
možná ï Slováci
Uhrajou zase naši slovenští bratři plichtu s Gibraltarem, nebo půjde tamější fotbal nahoru a dá Hamšíkovcům bůra?
3.koš je hratelnej podle mého téměř celej, akorát Srbsko a Izrael by byl veliký oříšek
Postupová matematika je hodně přívětivá, ale pořád můžem mít stejně těžkou skupinu, jako v kvaldě na MS v JAR a tam jsme vyhořeli.
Anglie,ČR,Norsko,Lotyšsko,Moldávie,San Marino
Já myslím, že s lodivodem jako je Vrba by se mohlo začít dařit. Je asi pravda, že se do něj vkládají vysoké ambice po posledních letech, ale myslím si, kdo jiný by to už teda měl být než právě Vrba,který toho s Viktorkou předvedl opravdu hodně. A s Brucknerem v zádech si myslím, že by to mohl dotáhnout minimálně na stejné umístění jako na ME 04, ne-li lepší . Tak držím palce, ať se daří .
Stačí když bude nominovat podle formy a ne podle odslouženejch let, pak to půjde v pohodě si myslim.
Tim chceš říct, že Jiráček, Plašil Gebre a jim podobný si místo v repre zasloužili v poslední kvalifikaci?
Tím chci říct, že nejde nominovat jen podle formy. Důležitější je sehranost a taktika.
Když ti půlka týmu nehraje v klubu, k čemu je pak sehranost, když nemaj zápasovou praxi?
Nač je zápasová praxe, když si hráči na hřišti nerozumí? Je třeba kombinovat spoustu faktorů, né si vybrat jeden a podle něj nominovat.
Oba máte pravdu.. myslim že se shodneme, když řeknem že to, co předváděl Bílek, bylo špatně. Dlouho špatně hrající Plašil měl jistej základ, stejně tak Kadlec vzadu, a ještě k tomu na stoperoj... Je dobře, že Vrba nebude brát ,,za zásluhy" a že bude dávat šance více hráčům, určitě to ale neznamená to, že bude brát každej dvojzápas jiný hráče.. Pokud budou v týmu kostry týmu, tak semtam může protočit hráče na postech, myslim si že Vrba umí z hráčů dostat, co potřebuje a že to bude fungovat.
Sehranost je jeden z nedůležitějších faktorů.
Z Vrby mám spíš strach, přece jen Viktorka byla úspěšná jen díky roky sehrávané jedenáctce. Ale jeho rozhovory mě trochu uklidňují.
Tak v Plzni taky neměl hned ze startu tolik kvalitních hráčů. On z nich tu kvalitu teprve udělal a to je jiná situace, než v repre, kde si může vybrat kohokoliv, kdo se mu tam hodí.
To je sice fakt. Ale když už ty kvalitnější hráče měl, tak museli čekat než někdo z prosazované jedenáctky vypadne.
Ti Řekové v prvním koši, úsměvné
tak vyhráli Euro a kvalifikacemi procházejí, víc mě překvapuje Srbsko až ve 3.koši
Euro 04 už se tam snad dávno nepočítá...
Jasně, oni ty výsledky vždycky nějak ukopou, proto jenom rozpačitý úsměv nepochopení Z toho třetího koše je víc týmů, které by se mohli vyšplhat nahoru. Mimo Srbů Turci. Poslední dobou se hrozně vyšplhali Maďaři, kteří tam jsou právě na úkor dřívějších Srbů. Jsem zvědavý, jak se to v další kvalifikaci vyvine. Vůbec bych se nedivil nějakému překvapení právě z nižších pater.
viz Island co skončil v baráži a do kvaldy šel z nejslabšího koše jako 6.potenciálně nejslabší tým v celé kvaldě (i Faérské ostr. byli vejš) http://en.wikipedia.org/wiki/2014_FIFA_World_Cup_qualification_%28UEFA%29#First_round
a co čekáš. Mít v poslední kvalifikační skupině 12 vstřelených gólů, skóre +8 a 25 bodů je mistrovský výkon, který nelze ocenit jinak než prvním košem.
Nemecko, Česko, Slovensko a Polsko spolu bodaj by
Blitzkrieg
Polsko
Německo, ČR, Norsko, Arménie, Island, Kazachstán
tak nevím,jestli je to hratelná,nehratelná nebo taková,co by sis přál
No na druhou stranu dostat takový Španělsko, Turecko, Skotsko, Island, Kazachstán..to bychom dost dobře mohl skonči taky předposlední
Německo,ČR,Srbsko,Polsko,Island,Kazachstán
Anglie, ČR, Slovensko, Polsko/Estonsko (Estonci, ať to není furt to samé), Island a Gibraltar (který by obral o body Slováky, což by se nám mohlo hodit) a byl bych spokojený.
já bych se jen bál, že nás Gibraltar vyklepne a Slováci se nám pak budou smát.
Zas bych to tak nežral, San Marino má v Gibraltaru konkurenci v boji o nejhorší skóre, takže u nich to bude jen počítání inkasovaných gólů.
bacha na Luxembursko, to vas vykleplo uz aj v kvalde
Jo, před 15 nebo kolika lety nás vyklepli vysoko 1:0
to nevadi, ale vykleplo, ale v kvalde my sme s Gibraltarom hrali s B/C vyberom a co teraz?
Moc to řešíš
bacha na Lichtnstejnsko nemame si co zavidet...
ja viem, len nechapem, preco nam stale vyhadzuju na oci nahodny vysledok bezvyznamneho zapasu so superom, ktoreho by bez problemov vykleplo aj hociktore muzstvo z CL
jasny chapu...vydrz 2-3 roky a uz si na to zadnej nevzpomene
Španělsko, ČR, Srbsko, Polsko, Island, Kazachstán
jj ŠP nebo GER to už vyjde nastejno :) jinak smrtící grupa..
a po 4.kole vybíráme nového trenéra
protože Vrba půjde trénovat Španělsko?
Proč? Myslíš, že bysme nepostoupili ani do baráže?
Tohle jde Vrbi a český burákům na ruku takováhle kvalifikace, která nemá prakticky význam. To už na Euru bude hrát každý
zas tak jasně bych to úplně neviděl
Na postup mají klidně i celky ze čtvrtého koše a dokonce i Albánie aIsland z páteho koše. Ta kvalifikace význam rozhodně má.
Být ve druhým koši je s tím, co máme k dispozici, hodně dobré. U nás se ale bohužel umí jenom nadávat.
A kde je Kosovo?
U Srbska.
A Černé Hory?
Snad se řeklo, že budou hrát jen přípravný zápasy.
ajaj...na to jsem zapomněl.
Stane se
Kosovo je Srbsko
A neměla by to být Albánie?
http://imgload.info/files/rgh1297950716u.gif
Hmn, jak kde...
tak třeba Řecko, Slovensko, Bělorusko, Gruzie, San Marino
jojo to bysme druzí skončili
na Recko neumime, Slovaci se hecnou a Belorusko je silny a v Gruzii by to bylo taky tezky.
Co víc by jsi jako chtěl?
Umíme na Řecko,na ME jsme je dokázali poprvé porazit,čili tolik kritizovaný a zavrhovaný Bílek dokázal to,co se žádnému jinému českému trenérovi nikdy nepodařilo
Francie bude v šestým koši?
co to zas vymysleli s tou Francií, fakt se tam UEFA asi hodne nudí
Mně to přijde jako dobrý nápad.
přípravný zápas Francie - San Marino to bude velice duchaplné
Protože jiné zápasy se San Marinem duchaplné jsou...
Nemusí si aspoň shánět během kvalifikace přáteláky
Snad přestane Vrba povolávat toho tragéda Gebre Selassieho.
V to taky doufám, Kadeřábek a Rajtoral z formy jsou furt lepší jak on.
Tak Rajty má snad místo jisté + Čelůstka jako back-up
Momentálně bych vybíral z trojice Rajtoral, Čelůstka a Kadeřábek...
Skupina snů: Řecko, Česko, Slovensko, Lotyšsko, Litva a San Marino
Skupina smrti: Německo, Česko, Rakousko, Wales, Island a Lucembursko
Wales? vzdyt krome Balea tam neni jeden schopnej typek. Naopak bych je bral do skupiny snu
Kromě Balea tam je ještě Ramsey, Allen atd.
Lotyssko ani Litva nie su horsie ako Wales, rovnako Slovensko nie je slabsie od Rakuska, takze medzi skupinov snov a smrti nevidim ziadny rozdiel
Španělsko, Česko, Turecko, Polsko, Gudjohnsenland, Malta a sme v pi*i
A proč? Polsko dle mého není nic extra a Turecko zahraje jak kdy. U Islandu nevím, jak na tom budou a Malta je sice náš "oblíbený" soupeř, ale minulou kvalifikaci, jsme je už dokázali přehrát. Trošku pozitivního myšlení by to chtělo.
Pozitivního? V Česku?
Ano.
Je to podle mě prostě nejtěžší skupina jakou můžeme dostat a obrat nás o body v ní může každej, pozitivní budu při jiným nalosování
Polsko je v tretom kosi a Cierna hora vo stvrtom
Bosna, Chorvatsko, Srbsko, Albánie..škoda že není Makedonie ve 4. koši..Pikantní skupina by to byla
Ta kvalifikace docela ztraci na kouzlu z celkoveho hlediska, kdyz se tam dostane tolik tymu... o to vic zajimave to ale bude pro Cesko
Fotbal je právě teď tak vyrovnanej, že se tam může dostat kde kdo
Taky s tímto modelem nesouhlasím. Ovšem na druhou stranu ukáže, jak se týmy jako třeba Srbsko nebo Turecko, které hodně lidem občas chybí na Euru a další, ukáží. Spíš mě vytáčí to EURO 2020 to je na pěst.
to je to jak bude po celej evropě ne?
přesně tak
Na ME bychom se měli dostat, i kdybychom nechtěli. Spíš bude důlětitá kvalifikace na MS, abychom se po 12-ti!!! ( ) letech dostali na MS!
MS v Rusku by boli úžasné, ak by tam mal "východný blok" silnú zostavu. Najreálnejšie by som to videl na účasť Čechov, Ukrajiny a nejakých Balkáncov, ale aj Poliaci by sa mohli pozviechať. Slovensko - neviem
Doufám že už se vyhneme baráži. Ty nervy by sme si už konečně mohli odpustit ! Vrba si myslím tomu dost pomůže, ale nesmíse taky hned od něj čekat top výsledky, ale snad se to doladí dřív než začne kvalda. Pak snad pojedeme na vítězný vlně.
nebudu psat koho bych chtel ale naopak koho bych si nepral:
Německo,Turecko,Bulharsko,Island,Kazachstan...
Nejtěžší: Německo, ČR, Turecko, Skotsko, Ázerbájdžán + "přáteláky" s Francií
Nejlehčí: Rusko, ČR, Norsko, Lotyšsko, Kypr, Gibraltar
Postup na ME je povinnost. V případě nepříznivého losu i z baráže.
tak Norsko z trojky určitě nejlehčí není, stačí si vzpomenout jak nás vyklepli 4:2 a jasně přehráli, tuším 3 roky zpět
Beru to jen výsledkově a Norsko je poslední dobou úplně mimo, takže pro tenhle okamžik jsem vybral je. Samozřejmě je docela pravděpodobné, že se dají dohromady než začne kvalifikace a budou patřit k těm silnějším týmům ve třetím koši. V momentální formě bych řekl, že by byli velice přijatelní.
Bosna, Dánsko, Slovensko, Bielorusko, Severné Írsko, Faerské ostrovy
Rusko, ČR, Rumunsko, Fínsko, Litva, Lichtenštajnsko
Nejhratelnější varianta: Řecko, Izrael, Lotyšsko, Ázerbajdžán, San Marino.
Nejobtížnější varianta: Německo, Turecko, Polsko, Island, Lucembursko.
Postup na Euro, ať už to bude přes baráž, nebo přímo, je povinností.
portugalsko,cesko,rumunsko,finsko,gruzinsko,kazachstan to by bol celkom dobry test pre cechov
Co dělá Bosna v prvním koši?
to samý co Anglie
haha, fakt vtipný, ale tu narozdíl od Bosny chápu, proč tam je.
Postoupila s přehledem na MS,tak,proč,ne?
Nejlepší zpráva ohledně naší repre za posledních několik let Ostatní ze druhého koše by byli schopný si nás namazat na chleba
Anglie, CR, Slovensko, Estonsko, Moldavie, San Marino zn. ideal
Přál bych si Německo, ČR, Rakousko, Polsko, Island a Lichtenštejnsko
skupiny smrti a zivota pre Slovensko ?
skupina smrti :Španielsko,Belgicko,Arménsko,Island,Luxembursko
skupina zivota :Grécko,Maďarsko,Bielorusko,Severné Írsko,San Maríno
hardcore: GER, BEL, SVK, POL, NIR, GIB
da sa: GRE, HUN, SVK, EST, MOL, SMR. greci ten svoj priserny antifutbal, akokolvek je neskutocne ucinny, nemozu hrat donekocna. v bratislave sme ich uplne prehrali a ten gol bol proste totalna smola.
presne to jsem si rikal, kdyz prijel slovensky tym do athen. vubec nic tam nepredvedl. myslim, ze ona zapasy jsou na youtube, takze nezavisly pozorovatel si muze udelat nazor. slovenska reprezentace nemela na recky celek v teto kvalifikaci.
jinak jeste dodavam, ze souhlasim s tim, ze nelze hrat ten styl donekonecna. tento styl byl opusten s odchodem kouce rehhagela, coz bylo nekdy pred ctyrmi lety. i tak ten tym hraje na hranici moznosti, ma llepsi hrace nez slovensky celek. a hraji i v lepsich klubech. osobne si myslim,ze ma i dobrou perspektivu. cely komentar povazuju za naprosto mimo a uz uprimne po tom vykonu slovenskeho celku v athenach, kdy vubec prvni slovensky pokus prisel v 81 minute, si nejsem jisty zda tahle silena nesoudnost muze byt myslena aspon trochu vazne. nic proti, ale recko ma nesrovnatelne lepsi tym. i
On hovori o domacom zapase, kde sme mali asi 5 tutoviek a Greci jednu sancu a skoncilo to 0:1
hovoril som o domacom zapase 13.11.2012. ten v grecku to uz bola ina pesnicka.
Ale ty zápasy Francie by se snad do kvalifikace neměli započítávat když mají žabožrouti už tak jistý postup. To zdůvodnění proč tam byla zařazena je nějaký divný. Když skončí třeba druzí tak tým co bude třetí by měl jít snad přímo na Euro. a třetí do baráže. A to nemluvím o tom že nejlepší z třetích míst má jít taky přímo a oni do jedný skupiny tam kde jinde bude San Marino apod. prdnou Francii jako šestýho do počtu? Jsem z toho asi trochu zbytečně zmatenej, ale prostě se mi to zdá divný.
Nechápu proč furt je tragická Anglie v 1.koši
tiez si myslim ze mali hrat najprv predkvalifikaciu s Kokosovymi ostrovmi
vyberam si zo vsetkych kosov nasledovne:
Taliansko
Cesko
Slovensko
Skotsko
Island
Frajerske ostrovy
Diky moc.
Myslím, že lekce od nás v posledním zápase vám stačila a to jsme nehráli v nejsilnější sestavě a to vás nechci nějak schazovat, ale je to tak a to jste proti nám hráli s hráči jako Hamšík nebo Stoch, zatímco my jsme nenastoupili S Čechem ani Rosickým a navíc to ještě bylo pod Bílkem a pod Vrbou to pravděpodobně bude o hodně více založené na ofenzívě. Sice je to déle než rok, ale za tu dobu se toho moc nezměnilo...
Hamsik a Stoch nie su Skoti
Tak já nevím jestli ti dva jsou hrdí reprezentovat, ale když už jsme takhle hráli bez Rosického proti Vám, tak s Rosickým by to bylo pravděpodobně ještě jinačí, protože naše hra je na Rosovi závislá a bez Rosy většinou jsme v háji.
Rosickeho neznasam. povysenecky nafukany magor .
Tak neříkám, že je to nějaký velký ''sympaťák'', ale berme ho teďka fotbalově
Priprava je priprava, kvalda je kvalda. Vysledok 3:0 z pripravy znamena velke hovno, my sme v priprave v roku 2004 porazili Nemecko 2:0 a len par mesiacov na to v kvalde dostali 1:4
Slovenskej fotbal je v prdeli uplně
S tím s tebou souhlasím
no lebo cesky je na vyslni som si isty ze by to boli vyrovnane zapasy. ved ked sme dokazali vyhrat v silnej Bosne ci v takom Polsku tak mozme vyhrat s kymkolvek. na Gibraltar zabudnite uz konecne vsetci, tam hral B az C vyber a bol to velmi priatelsky priatelak.
Ber to obecně podívej se, kde je naše liga a, kde ta vaše a to nemusíme brát jenom z klubového hlediska, ale i z reprezentačního, my jsme zase porazili zvedající se Bulhary navíc u nich doma a Bulhaři celou kvalifikaci hráli výborně hlavě proti Itálii, a to jsme ještě po výborném výkonu hráli nerozhodně s Italy, ale je fakt, že se nám většina části kvalifikace nepovedla, ale podívej se na poslední naše výsledky a na ty vaše.
Pekne zamerne vyberas vysledky, tak aj ja vyberiem: Cesko - Armensko 1:2, Bosna - Slovensko 0:1
Kdyby sis to pořádně přečetl, tak jsem taky napsa, že se nám většina části kvalifikace nepovedla, to taky můžu vybrat výsledek: Bulharsko-Česko 0:1, Česko-Itálie 0:0 nebo Arménie-Česko 0:3 a Lichtěnštejnsko-Slovensko 1:1 nebo zase Slovensko-Bosna 1:2
ono kedysi otrepane aka liga taka repre uz par rokov vdaka fluktuacii a globalizacii neplati.
netreba sa upinat k nejakym vysledkom z minulosti, treba zit pritomnostou a pozriet sa na kvalitu kadra. Slovensko ma vyvazeny tim kde sa vhodne sklbi skusenost s mladostou a kouca ktory futbalu rozumie ako malokto. perspektiva tam urcite je, teraz ide o to aby boli hraci sebavedomi a hlavne zdravi lebo zas tak siroky kader Kozak k dispozicii nema.
posledna kvalda slovenskej repre nevysla ale som si isty keby nedrzali Grigu s Hippom pri kormidle tak dlho tak Kozak uhra tych bodov viac a postupili by Slovaci na ukor Grecka.
Tak já nevím jak to u vás organizačně je, ale my kdyby jsme zase nedrželi Bílka, tak si troufám říct, že by jsme pravděpodobně postoupili taky do baráže, ale jak se říká, na kdyby se nehraje....
Škoda,24 je málo,měli to rozšířit na 32
Je dobře, že to dali na 24, ME se vždycky rozvíjelo tím, že po 5 turnajích přibyde 1/2 z těch původních týmů, kdyby to takhle udělali, tak tím by se de facto zkazil jeden z mála z nejprestižnějších a nejkvalitnějších turnajů, ale v roce 2020 už tomu, tak bohužel bude, kvůli tomu nesmyslnému nápadu Platiniho
Omlouvám se, měla být reakce na 12janjde
jsem rád že nebudeme mít belgii, ale přátelák by jsme si s nima dát mohli
nechapu proč je izrael ve třetim a armenie večtvrtym :D
kazachstan, albanie, wales, turecko, -my-, německo/španělsko (nejtěžší)
gibraltar, ázerbajdžán, estonsko, izrael, -my-, bosna
Tak realita je taková, že postoupit je povinnost a případná neúčast by byla strašná ostuda. Při systému, jakej teď v kvalifikaci bude to je holej fakt.
,,Postupují první dva z každé skupiny a jeden nejlepší z třetích pozic. Ostatní z třetích míst budou hrát baráž o 4 místa."
Ikdybychom byli až ve 3.koši, tak je reálná šance na baráž, ale takhle to musí bejt postup s prstem v nose
Spíš musí Vrba vybudovat tým pro kvaldu na MS, to bude tvrdší oříšek
Jinak nejlehčí skupina by podle mě byla:
Bosna a H., ČESKO, Slovinsko,Estonsko, Litva a Andorra
Nejtěžší skupina: Německo,ČR,Srbsko,Polsko,Island,Kazachstán
Nejlehčí: Řecko,ČR,Slovensko,Bělorusko,Moldávie, Andorra
Nejatraktivnější: Anglie,ČR,Turecko,Polsko,Island,Gibraltar
Typ: Portugalsko, ČR,Rumunsko, Wales, Island,Lichtenštejnsko
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele