Češi nebudou v baráži nasazeni, mohou narazit na Itálii či znovu na Wales

16.11.2021, 23:16
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (181)

Přidat komentář
stas87

Velká Škoda Švédska, mali tu skupinu vyhrať a do baráže by išlo Španielsko.

Reagovat
Liquid

Švédové pošlou dom buď znovu Italy nebo Portugalce, ikdyž to co píšeš je škoda, ale podělali si to hlavně v Gruzii a předtím v Řecku

Reagovat
smazaný uživatel

Gruzíni a Řekové to podělali,že skončili až za nima

Reagovat
smazaný uživatel

Takový pavouk:

Rusko - Česko

Wales - Severní Makedonie

Na Rusko bych nám věřil, druhý zápas potom pěkně doma a šup na MS.

Reagovat
Salfovic

Jsme vyřízený.

Reagovat
VojtovaChelsea

Reagovat
ratusek

Reagovat
janinho

skokotov mozete kludne dat. este sa vraj teraz zranil Robertson.

Reagovat
janinho

sice teraz pozeram ze to sa hra az v marci.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Salfovic

Trefa.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě, nemáme tam co dělat ,,,

Reagovat
Selänne

S tímhle přístupem určitě. Trochu hrdosti by to chtělo.

Reagovat
Hlahart

Jsem hrdý na to, jak vyřízení jsme

Reagovat
verv

Reagovat
pantondavo

Reagovat
Mononukleoza

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ligter

Reagovat
ACSeRw!n

co mas proti realnymu pohledu na vec ? jasne, sance tam je, ale o dost pravdepodobnejsi je, ze vypadnem s prvnim souperem

Reagovat
Selänne

V tom případě nemá cenu ani ten zápas odehrát, ne?

Reagovat
Pablos

Strašné výkony krom prvnich dvou zápasu v kvalifikaci A je snad jasný, že za to jak nejsme pokorný, ale jak se bijem do prsou, že jsme super a tu baráž hrajem, nasazený nenasazeny, je jedno jsme borci, tak chytnem Itálii či Portugalsko a čus... Ale to zase bude vyhodnocení, že to byli těžký soupeři a že jsme borci, ale bohužel smůla na los

Reagovat
Antijazvec

Za mňa má Česko príliš úzky káder, kór ked skočil Darida a Dočkal už na to nemá.

Reagovat
Pablos

zas tak hrozné to taky není, ale oká je to beru, že se kvalifikace nepovedla, hrajeme baráž to je fajn, ale kvalifikace byla prostě špatná a nikdo z nich si to asi nechce přiznat.

Reagovat
Antijazvec

Tréner by mal prehovoriť Daridu, ešte jeden rok nech potiahne, ligu národov môže aj vynechať.

Reagovat
PaYaB

Reagovat
smazaný uživatel

Ten úzký kádr byl na podzim protože přes deset hráčů co patřili do kádru bylo zraněných.

Reagovat
kilobyte

Reagovat
KingMaster13

Taky jsme hráli druhou půlku furt s obrovským počtem zraněných a jako když vypadne Jankto/Barák/Schick tak je fakt nejde nahradit Krmenčíkem, Teclem, Peškem apod. To pak ta kvalita jde dost dolů

Reagovat
Pablos

ale na to kolik se protočilo hráčů, tak ty zápasy měly hodně společných věcí... jako je, pomalost v rozhodování, nepřímočarost, neschopnost si dát finální přihrávky... to není jen marodkou, tam vidíš nedostatky jednotlivců, ale tohle mi příjde jako nedostatky systému, připosranej fotbal no.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

nejdřív venku Skotsko pak doma Wales, troufnu si říct, že Wales doma přejde přes všechny ty nenasazené a jinak souhlasím, že Rusko je po těchto 2 ostrovních celcích nejhratelnější, jinak ale celkem také blamáž ta kvalda, doma jsme jen remízovali s Belgií a Walesem a u nich jsme prohráli, zbytek byli povinné výhry, takový tým na MS nemá co robit, a můžeme fakt být rádi za tu debilní ligu národů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

skóre Kolumbie z posledních 5 zápasů v kvaldě MS = 0:1

Reagovat
arsavin

Reagovat
kilobyte

Konečně někdo pochopil, jak se to má hrát, aby se to líbilo lidem.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Průměrný Jihoamerický fotbal je vůbec fascinující. Vysoká ekvibrilistika uprostřed hřiště a pak sami před prázdnou zakopnou o míč.

Reagovat
smazaný uživatel

Portugalsko!

Reagovat
oli9

Ono je to fuk ale já bych rád Rusaky.. Ta baráž bude plná překvapení je to o jednom dvou zápasech.. Bude záležet na momentální formě, zdraví hráčů a taky štěstí... Takové Italy můžeme z 10 pokusu porazit 1x a třeba právě v baráži proč ne... Přijde zranění, nebo červená.. Oni dají 4x tycku a my z rohu gól.. Prostě ta baráž je nepředvídatelna.. Určitě si myslím že nepostoupi favorité..

Já bych bral postup na MS Česko, Polsko a Itálie

Reagovat
DrQQ

My zas keď stretneme Talianov, tak ich vždy porazíme!

Aj Poliaci majú z nás vyslovene strach.

:-)

Reagovat
smazaný uživatel

Musíme doufat v dobrý los a hlavně dobré zdraví a formu opor v březnovém repre termínu. Pořád je tahle šance o kus víc, než si za výkony v kvalifikaci reálně zasloužíme, v žádné předchozí kvalifikaci MS by třetí místo neznamenalo nic jiného, než sledovat MS v televizi...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
oli9

jenže zas je tu věc druhá. Tu LN jsme zvládli a popravu za to máme vyhodu. Když si ještě vzpomenem například na zápas se skotskem doma 1:2 kdy byla sestava Malinsky, budinsky, jemelka atd... Byla to nase jediná prohra a LN jsme vyhráli se 12 body... Tak to prostě beru tak že zad LN a euro byl úspěch

Reagovat
kilobyte

Se Skotskem jsme prohráli oba zápasy.

Reagovat
oli9

A jo už to vidím, skoti 1 střela na bránu a to jsme je taky makali tak i tak no... Prostě hráli velké hovno proti nám

Reagovat
arsavin

Přes Skotsko by to bylo nejlehčí

Reagovat
smazaný uživatel

Jednoznačne, no bolo by to riadne vyhrotene po zápasoch s Rangers.

Reagovat
Radek Voltr

tak to vůbec.. muž na euru nás jasně přehráli a od tý doby šli ještě nahoru.. nejlehčí určitě rusáci, wales a švédi.

Reagovat
Fakt

Tak pokud nás přejedou jako na EURU, tak s tím nemám problém.

Reagovat
kilobyte

A co když se zraní Schick?

Reagovat
PaYaB

A co když nás všechny pohltí covid ?

Ale teď vážně, bez Schicka budeme mít ty šance v desetinách procenta.

Reagovat
kilobyte

Že bude chybět Schick je docela pravděpodobné. Vzhledem k jeho zdraví.

Reagovat
Radek Voltr

i kdyby nechyběl, takovou haluz jako na EURU mít nebudeme

Reagovat
PaYaB

ty si nikdy neviděl fotbalouvou haluz co ?

Reagovat
smazaný uživatel

My v tom zápase měli taky šance. Oni víc jak už to u vyhecovaných domácích bývá.

Reagovat
Fakt

Krmencik zastoupí

Reagovat
Selänne

Nám se těm zápas ve Skotsku herně nepovedl a přesto jsme tam vyhráli. Teď si představ, kdyby se mám tě zápas povedl.

Reagovat
Fakt

Rusko-Česko

Itálie-Makedonie

Wales-Turecko

Švédsko-Rakousko

Portugalsko-Ukrajina

Skotsko-Polsko

Reagovat
smazaný uživatel

Portugalsko, Taliansko a Švédsko

Ak sa nestretnú v skupine.

Môže sa stretnúť Portugalsko s Talianskom v baráži? Ja tam nevidím prekážku, teoretická možnosť tam je.

Reagovat
bourbon

taky si to myslím

Reagovat
smazaný uživatel

Překážka jsou nahřáté míčky.

Reagovat
Jacks11

Až na Itálii a Portugalsko je to VSE totálně hratelné

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
stas87

Ak na seba v druhom kole nenarazi Taliansko s Portugalskom, tak tam pojdu obaja. Kvalitou kadra a aj tym, ze na Mundiale maju co ponuknut. Ten treti tim..herne sa mi dlhsi cas z nich paci najviac Svedsko, stabilna vykonnost, uz dokazu aj postupit zo skupiny a nie sa len kvalifikovat, maju takticky schopneho trenera a rad by som videl Isaka na zaverecnom turnaji.

V tom prvom kole asi zaplacu najviac poliaci a turci, ze nemozu hrat doma. Tak aspon v tomto majuj svedi miernu vyhodu, Od kvalifikacie 2014 az do sucasnej kvalifikacie maju doma len dve prehry. Vybuch s Rakuskom 1-4 a prehra s Nemeckom 3-5. Doma dokazali porazit Francuzsko ci Spanielsko, remizovai s Holandskom ci Ruskom. Ale toto vsetko nic neznamena. baraz je za styri mesiace a dovtedy je dost daleko a vstupi do toho forma a zranenia.

Reagovat
oli9

doufám hlavně že se hlavně posefuje nějak covid ať z toho není fraška

Reagovat
penepi

Dúfam, že títo traja

Reagovat
smazaný uživatel

2022 Quatar - Európa 13/32, Južná Amerika 4.5/32, Zvyšok sveta 14.5/32

1970 Mexico- Európa 9/16, Južná Amerika. 3/16, Zvyšok sveta 4/16

Kvalita ide výrazne dolu.

Reagovat
fabec1222

Co to je?

Reagovat
smazaný uživatel

Realita.

Reagovat
madridcan

Posledné MS vyhrala zmes všetkého, tak čo lamentuješ?

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, navyše tých chudakov okráda Europa o najlepších jedincov

Reagovat
Shevchenko

Tohle je v pohodě, ale co přijde za 5 let, to bude hrůza.

Reagovat
Nadržený šimpanz

Můžeme děkovat UEFĚ za vznik tý blbiny Ligy národů, jinak by jsme to brali jako propadák. Ale podle trenérů jsme cíl splnili, takže vše OK. A jak někdo píše výše, dostaneme Portugalsko nebo Itálii a prostě narazili jsme na TOP tým, s tím se nedalo nic dělat. Šilhavý ven!!!!

Reagovat
BaggioRoberto

Ligu Národů bych do kvaldy netahal, skončili jsme třetí ve skupině a to je propadák. Že na Belgii nemáme, se vědělo, ale že ani na Wales, to je zklamání.

Reagovat
eder

Tak. Jestli je Šilhavý aspoň trochu chlap, tak nikam nepojede a baráž nechá zkontumovat.

Reagovat
Fodbalysta

To, že některý Šilhavého kroky taky nepochopím, je fakt. Nesouhlasím však s odvoláním, z jednoho prostého důvodu. Ať tam přijde kdokoli, bude mít do 2 let ten samý problém, co tu ted řešíme. Ukázalo se to s Vrbou, Jarolímem, teď Šilhavým. A ten problém je v tom, že není z čeho brát. Ve chvíli, kdy se nám zraní 2-3 klíčový hráči, jsme namydlení. Systém, jakým funguje nebo spíš nefunguje propojení repre s týmy v nichž hrají naši hráči není v pořádku. Nechci si tu hrát na chytráka, ale je neskutečný, jak moc nám utíkají reprezentace např. Dánska, Švédska, příp. Švýcarska. Ve Švajcu sem trávil 3 roky zpět, dva měsíce pracovní dovolené a vím, jaký mají nebo tedy měli v té době nastavený systém spolupráce klub - repre, repre - klub. Je tam uplně běžné, že se trenér reprezentace přijede podívat na zápas posledního s předposledním v půlce sezony, kdy o nic ještě nejde, jen proto, že tam jsou dva zajímavý hráči, reprezentanti U21, potencionálně vhodní do "áčka". Tohle je jen jedna z mnoha maličkostí, která třeba nemusí ve výsledku nic znamenat. Znamená to však to, že trenérský štáb je tam maximálně propojen se všemi celky. Tady se přijede podívat trenér akorát na derby, případně na Spartu či Slavii, pokud hraje do 100km od Prahy. Netvrdím tím, že musí jezdit na zápas Karviná - Zlín ,jen proto, aby tam byl. Troufnu si však říct, že by pozvánka na přípravný zápasy prospěla klukům, který jsou třeba ve svých klubech vidět, ale jejich klub na tom není v tabulce nejlépe. Konkrétně u Švýcarů nebylo tehdy vyjimkou, že pozvali na přátelák 10 nováčků. Kdy se tohle stalo u nás ?! Nepočítám-li nominaci z důvodu covidu. Neříkám tedy, že má Šilhavý odejít ani, že by měl zůstat. Říkám jen, že vaří z toho, co má, respektive nemá.

Reagovat
Pablos

S tím naším trenérským ansáblem, nemáme šanci ...vždyť to budem hrát na 0:0, že je jako vyklepnem v odvětě doma

Reagovat
Modroočko

Kanada, Ekvádor tieto mladé tímy budú na MS hádam plnohodnotným spestrením, už to len potvrdiť. A Bolívia s Peru sú stále v hre, snáď aj oni prekvapia.

Reagovat
Pablos

Ekváááádor tu du tu tu tu tu.... Ekvááááádor

Reagovat
Antijazvec

V mraze v Edmontone na zmznutom trávniku vyhrali domáci černosi nad mexikánmi.

Reagovat
smazaný uživatel

chlape ty sis ted riadne zavařil, počkej na místní BLM úderku.

Reagovat
Antijazvec

bojim, bojim

Reagovat
smazaný uživatel

vypadá to, že uletěli do teplých krajin

Reagovat
Benfica

Reagovat
papanegra

Ostuda skončit ve skupině za Walesem.. nevidím cestu přes koho se dostat na MS.. vždyť ani ve skupině neudělali žádný závratný výsledek či prekvapeni, jen nesplnili povinnost porazit Wales.. vraťte se nohami na zem..

Reagovat
ratusek

Být třetí ve skupině s Walesem, Estonskem, Belgiíí a dalšíma, to chce kumšt. Už by si tam někdo měl reálně přiznat, že nám opět ujel vlak, stejně jako v hokeji, kde si to nikdo nechce připustit.

Na druhou stranu Šilhavka se tam haluzácky může dostat přes baráž, čemuž bych se vůbec nedivil, při jeho štěstí

Reagovat
smazaný uživatel

myslíš, že si nikdo nevšiml a nepriznal, že od dob 2004 jsme klesli? Nebo chceš tou srackou říct, že nám ujel vlak od léta?

Reagovat
ratusek

ne nepřiznal. vlak nám ujel už dávno. Jestli se mnou nechceš diskutovat normálně tak už mi do piče nepiš. díky

Reagovat
smazaný uživatel

mě by zajímal jeden jediný člověk v celém Česku, který si myslí, že nám neujel vlak po té zlaté generaci. Prostě si klasicky potřebuješ kopnout, ale tentokrát sis teda vymyslel až překvapivě dementní způsob

Reagovat
ratusek

Reagovat
KingMaster13

No vlak nám ujel od roku 2008 dost, teď jsme poslední roky se reálně alespoň přiblížili a nebylo to tak zlé jako roky předtím.

Reagovat
ratusek

no to se sice může zdát. Ale kdo se ted zkusil nový? Máme nějaký potenciál do budoucna? Vždyt my i proti Kuvajtu jhrajeme v plné polní (bez zraněných hráčů)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak byla to jediná skupina ze všech, co měla tři osmifinalisty posledního ME.

Reagovat
Antijazvec

Z nasadených tímov jednoznačne najslabšie Rusko. Ak bude proti nemu hrať Schick, dá im hatrick.Inak mal som včera z českého tímu velmi zlý pocit. Ten postup je skôr nepravdepodobný.

Reagovat
Modroočko

V roku 2020 hrali Česi veľmi dobre, tento rok bol s výnimkou zápasov proti Estónsku, Belgicku a Holandsku herne slabší, no v marci môžu mať tí hráči úplne inú formu.

Reagovat
Greny

jinou formu mozna taky ale taky uplne jine slozeni tymu : brankare neresim kdyz bude Vaclik ok tak by mel chytat ale do pole chybi porad hraci

Boril (me teda ne ) Celustka, Kudela, Kaderabek, Holeš, da se rici ze ted i Kalas nebyl, Cerny, Hlozek, Jankto, Provod, Sevcik, Schick

Reagovat
Modroočko

Reagovat
Pablos

ale otazník je taky jak vůbec na tom po tak dlouhém zranění budou, Černý a Provod... zase takové naděje na repre bych si asi nedělal.

Reagovat
Geordies

Tu je zas blitků. Jo, je pravda, že poslední zápasy jsme hráli tužku, opory jsou momentálně z formy/zraněné. Ale zaprvé, hraje se za 4 měsíce, což je ve fotbalu dost času, aby se zménilo dost věcí. Zadruhé, když my jsme bez šance, tak kdo tu šanci teda má? Wales, který hraje průměrný fotbal? Rakousko, Ukrajina jakbysmet. Rusko, Turecko na ME propadák. O zbytku ani nemluvím, jen

u Skotů vidím jakžtakž zlepšení a ty jsme na Euru klepli. Proč by si to jako zasloužili ostatní z baráže? Tamní fanoušci jim dávají bídu na forech jako u nás. Jediní favoriti jsou Italové s Porugalci, každopádně, co jsem viděl poslední zápasy, naprostý zmar. A určitě nemám kvalitativně o tolik horší mančaft jak Srbové. Máme nadstandartní hráče typu Schick, Souček, Coufal, Barák. Promluvit do sestavy můžou po zranění Provod s Černým. Jediný průšvih vidím u Šilhavého, který nedokáže vymáčknout dostatek z momentálně nejlepšího kádru od roku 2006.

Reagovat
Pablos

Pokud se nepletu všichni tebou jmenovaný si to uhráli přes kvalifikaci né ?

Reagovat
Pablos

i když možná Rakousko né, teď nevím... nechce se mi to hledat

Reagovat
Manchestersky Krocan

Hej, je to ťažké nájsť v článku

Reagovat
smazaný uživatel

V cem?

Reagovat
Manchestersky Krocan

Taká vec, ktorú nikto nečíta

Reagovat
Pablos

no právě

Reagovat
Selänne

Těm týmům taky nic jinýho nezbývalo. My jsme měli baráž jistou už rok zpátky, podle toho to taky často vypadalo.

Reagovat
Kepy_FCB

% na postup ČR:

Portugalsko 20, Skotsko 90, Itálie 5, Rusko 40, Švédsko 45, Wales 55

Tip: Skotsko Přání: Skotsko

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim co nas stavi do role favorita proti Walesu se kterym jsme vyhoreli?

Reagovat
PaYaB

V zápase ve Walesu nás poškodil sudí+ tam nebyl VAR, doma to byla bída no..

Reagovat
Kepy_FCB

navíc bychom se na ně tentokrát už hecli a lépe připravili ale je to jedno stejně je nechytnem

Reagovat
smazaný uživatel

Taky nechápu

Reagovat
Manchestersky Krocan

Prečo sa Rusko tak preceňuje? Podľa mňa máte väčšiu šancu cez nich ako Škótov. Wales bude nepríjemný, zalezený v 16-ke, Taliansko a Portugalsko sú jasní favoriti, Švédsko je podľa mňa kvalitnejšie a má navrch, zvyšok, vrátane nenasadenej časti je viac menej vyrovnaný a hratelny.

Reagovat
Fakt

Reagovat
Kepy_FCB

poslední vzájemná měření sil s Ruskem dopadla dost bídně

Reagovat
Selänne

To má teda opravdu vypovídající hodnotu.

Reagovat
Antijazvec

Rusko sa obrovsky precenuje, na ME hrali tužku. Aj v najvačšej kríze na jar ich Slovensko hravo porazilo. V Peterburgu sme prehrali vlastným golom, ale mali sme 70% držanie lopty a 26 striel, ruská tlač písala že sme si ich vodili ako Brazília Andoru. Ta ich liga musí byť strašne precenovana, alebo je tam tolko dobrých legionárov.

Reagovat
KingMaster13

Tým mají dobrý, na jaře mohou být dobří ale v tenhle moment co předváděli je to hratelný soupeř

Reagovat
smazaný uživatel

Ona i ta jejich liga jde dost do prdele, nedávno byli v koeficientech snad 6. v Evropě a za 2 roky nejspíš vypadnou z top 15.

Reagovat
smazaný uživatel

Skotsko ve Skotsku 90%pro nás fakt ne.

Reagovat
penepi

Rusko je hovno, taký Wales je určite lepší.

Reagovat
KingMaster13

Skotsko venku a pak doma Rusko/Wales Uhalužené výhry a postup, Šilhavý na to má štěstí dost

Reagovat
Kepy_FCB

Teď koukám že MS bude bez Uruguaye...

Reagovat
Modroočko

Paradoxne na to, akú sračku predvádza Uruguaj a Kolumbia v posledných piatich kolách, majú najschodnejší žreb v posledných piatich zápasoch a ak papierové predpoklady zaklapnú, nemalo by im to 4. a 5. miesto ujsť. Majú šťastie, že Čile, Peru a Bolívia podávajú dosť nevyrovnané vykony.

Reagovat
Modroočko

V posledných štyroch zápasoch.

Reagovat
fenixLFC

ved im este neskoncila kvalda

Reagovat
Kepy_FCB

Kanada na M|S tak to nepamatujiteda

Reagovat
eder

Ale ano, 1982 hrála...

Reagovat
eder

Tak pardon, byla na tom následujícím v Mexiku 1986...

Reagovat
Inter Eterno Amore

a budú aj na 2026 keďže sú spoluorganizátor

Reagovat
smazaný uživatel

Mohla se udělat celosvětová baráž o MS, interkonfederační.

Reagovat
Modroočko

Podľa mňa časom bude, ak FIFA vymyslí model podpory zväzov z rozvojových krajín, prostredníctvom ktorého by im financovala cestovanie na kvalifikačné turnaje. Ak by sa hralo x interkonfederačných turnajov na 2 alebo 3 kolá, mohol by to byť oveľa zaujímavejší model než neustále zápasy proti Slovinsku, Malte, Cypru a podobne.

Reagovat
blade115

Jo, to by byla pecka, mít třeba ve skupině Kanadu, Chile, JAR, Rusko a Nový Zéland. To by zachránilo i smartwings.

Reagovat
Fakt

To by ale pak nebylo MS ale mistrovství Evropy a Jižní Ameriky.

Reagovat
PaYaB

MS Evropy

Reagovat
cubinho

Tato kvalifikace byla obrovským zklamáním - zvlášť po povedeném Euru.

Jediné dva hezké zápasy byly proti béčku Estonska u nich a doma proti Belgii ještě před Eurem.

Pozitiva:

- výkon proti Belgii (snad jediný zápas v plné sestavě)

- výkony Sadílka a Peška, kteří by měli hrát základ i po návratu zraněných, i odvaha stavět Hložka do základu

- nadstandardní Schick

- výkony gólmanů a vlastně i obrany na to, v jakém složení často musela hrát

Negativa:

- milion zraněných (zejm. Provod, Holeš, Kúdela, Schick, Jankto...)

- nejasná stoperská dvojice (ovlivněná právě zraněními), post levého obránce, Kaša v základu v Belgii (!)

- mizerná forma Krále, často přetěžovaný Souček (hlavně v přátelácích)

- naprosto impotentní útočníci, když nehraje Schick

- konzerva Šilhavý a nominace hráčů za zenitem nebo totálně z formy (Pavelka, Doležal, Kopic, Škoda, Pekhart, Zmrhal, Tecl, vlastně i Novák nebo teď Krmelec,...)

- místo toho ignorování mladých i kvalitnějších nadějí (hlavně Krejčího a Lingra, Sáčka, Havlíka, Čvančary...)

Jak dál?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pablos

Jak dál ? Udělat si základnu v Anglii, tam mají dobré trávníky

Reagovat
Greny

s Belgii nehral Darida a Schick ne?

Reagovat
cubinho

To je vlastně pravda, že nehrál Schick! Daridu nějak neberu, že by zrovna v tom zápase chyběl, protože záloha Souček-Holeš-Barák fungovala většinou moc dobře.

Reagovat
Pablos

vžyť tam hrál Provod zálohu

Reagovat
John Obi Mikel

Ten hrál křídlo

Reagovat
Pablos

je to tak, ta pamět no

Reagovat
Pablos

tak pardón opravdu tam byla trojice Holeš-Souček-Barák

Reagovat
letitfly

Kroťte ty negativní emoce kluci…naše současná marodka by postavila jedenactku, která by suše sfoukla naši sestavu z posledního srazu

Reagovat
smazaný uživatel

Beru Rusko...Wales, Skotsko jsou taky přijatelní, i když se nám na ně tolik nedaří...Švédi by asi taky šli...Itálie a Portugalsko - nemám zájem

Reagovat
Oli99

Čauky, ještě to zkusím Má tu někdo zkušenost se studiem licence UEFA B? Kde se případně dá najít nějaký materiál ke studiu?

Reagovat
Salfovic

Už jen za to čauky ti nikdo neodpoví.

Reagovat
Oli99

Proč?

Reagovat
Pablos

nedal si za to mňauky

Reagovat
Firkraag

Reagovat
Lemond Laws

Vím, že to dá asi hodně práce, ale mě to zabralo zhruba 3,42 sekundy. Podrobný návod přiložen níže:

Otevřít google

Zadat do goolgle : Uefa licence B

Hned první odkaz ti vyjede podrobné kontakty dokonce i podle místa, které ti vyhovuje

Reagovat
Oli99

Klídek, jednou tvůj mindráček stačil

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

Švédsko nebo Skotsko by bylo nejlepší

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby vítězové skupin nepostupovali přímo,tak my mohlo být 52členné play-off,škoda,že to tak neudělali

Reagovat
John Obi Mikel

Podle mně jsme zbytečně negativní. Šanci furt máme.

Reagovat
John Obi Mikel

*mě

Reagovat
smazaný uživatel

*mně

Reagovat
Pablos

*mě (podle koho čeho)

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu. Češtinec být moje kobyl.

Reagovat
Coutinho10

je to o losu a momentální formě v tom březnu

Reagovat
Bakary3

Samozřejmě ze mame, ale negativní jsme z nejakyho duvodu.

Proto, ze jsme priposrany alibisti neustale obhajujici svuj neuspech.

Hodne zridka jdem s hlavou nahoře a slapnem do nich, ikdyz to treba nevyjde, budeme se rvat.

Hrajeme sracku, opatrne zezadu, furt 5 záložníku, furt nic nemenit, nezkouset, hrat rozvazne.

S timhle prehrajeme jakz takz uz akorat to estonsko, belorusko.

Pak je tu svetla výjimka treba hplandsko na euru, kterou se realizak ohani furt a porad, prestoze herne nemame tvar.

Reagovat
Pablos

Reagovat
Lemond Laws

v jednom (dvou) zápasech se může stát cokoliv

Viz. Nizozemsko. Smůla, červená a my z toho máme zápas desetiletí

Reagovat
mistr129

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
smazaný uživatel

Buďme pozitivní.

Reagovat
smazaný uživatel

Hanba ze Európa má len trápnych miesteniek na MS

Reagovat
vanGomm

Nebýt LN,tak už by byl pro naše hráče konec.Vlastně jako minule,předminule a .... Z posledních 7 kvalifikacích se tam dostali pouze jednou!!! Tedy skore 1:6 a vše nasvědčuje tomu,že to bude 1:7.

Reagovat
letitfly

To neustálý hanění LN mi přijde trapný. Byla to regulérní soutěž? Byla! Vyhráli jsme svoji skupinu (i přes problémy s COVIDEM)? Vyhráli! Splnili jsme kritétira k postupu do baráže? Splnili!

Reagovat
Nuno čomes

Takže kvalifikace úspěšná

Reagovat
Lemond Laws

Ale LN byla, takže nějaká teoreticky kecy, kdyby nebyl si strč do prdele

Reagovat
smazaný uživatel

Však Liga národů je součástí kvalifikace

Reagovat
smazaný uživatel

První zápas hrajeme s někým těžkým venku. Kolikrát jsme v takové situaci v soutěžním zápase vyhráli? Naši jsou typické domácí mužstvo. Ve Skotsku na ME to byla vyjímka a hlavně Skoti jediní by nebyli favorit. Rusko i Wales doma by favoriti byli.

Reagovat
Lemond Laws

Nějak cítím v kostech:

1.kolo - Portugalsko - Česko

2.kolo - Itálie/Turecko - Česko

Reagovat
icefish

Neboj, losování zařídí, že Itálie a Portugalsko nikdy nebude ve stejný čtveřici

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že je to úplně jedno koho nám nalosujou. Všechny zbylé tými sou lepší než my.

Reagovat
Shevchenko

Ona na konci ledna bude další repre pauza? Protože hrajou země z Ameriky i Asie a ligy se zas přeruší. Ale o žádných přátelácích v Evropě jsem neslyšel.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele