Češi se utkají se Švýcarskem, Tureckem a Portugalskem

02.12.2007, 12:57
Aktuality
Česká reprezentace, která se úspěšně kvalifikovala na evropský šampionát z prvního místa v kvalifikační skupině, zná soupeře pro závěrečný turnaj. V základní skupině se střetne s domácím Švýcarskem, Tureckem a Portugalskem. Podle českého kapitána Tomáše Rosického je skupina hodně nevyzpytatelná.

Ještě před losováním se trenér Karel Brückner odmítl k losu vyjádřit. Podle něj je dělení mužstev na "slabá a těžká" velmi ošidné. Podobně mluvili i jeho svěřenci. Češi byli nasazeni do druhého koše společně s Chorvatskem, Itálií a Švédskem.

1. koš: Švýcarsko, Rakousko, Řecko, Nizozemsko.
2. koš: Chorvatsko, Itálie, Česko, Švédsko.
3. koš: Rumunsko, Německo, Portugalsko, Španělsko.
4. koš: Polsko, Francie, Turecko, Rusko.

Většina českých fanoušků si přála lehkou skupinu např. s Rakouskem, Rumunskem a Polskem. Naopak ale hrozila také skupina smrti s Nizozemskem, Španělskem a Francií.

Před ceremoniálem organizátoři provedli několik cvičných losování. Češi byli podle iDnes.cz nasazení do skupiny D hrané v Innsbrucku a Salcburku se soupeři Nizozemskem, Španělskem a Polskem.

Samotný ceremoniál v Lucernu začal hudebním programem. Před zraky fotbalových nadšenců Vídeňský chlapecký sbor přednesl Císařský valčík. Zanedlouho zazpíval také španělský tenor José Carreras, který se netají svou láskou k Barceloně. Organizátoři neopomněli zopakovat celou historii evropských šampionátů. První v roce 1960 vyhrál Sovětský svaz a zmíněn byl také úspěch Československa z roku 1976.

Slavný tenista Roger Federer pak provedl diváky švýcarskými městy, v nichž se bude hrát. S těmi rakouskými všechny obeznámil lyžař Hermann Maier. Dlouho očekávané představení zbrusu nového míče, s nímž se bude na turnaji hrát, představili kapitáni obou hostitelských zemí.

Až v úplném závěru přišel na řadu los. Ten osobně a bedlivě sledovala sedmičlenná česká výprava: trenér Karel Brückner, předseda ČMFS Pavel Mokrý, svazový generální sekretář Rudolf Řepka, čestný generální sekretář svazu Rudolf Baťa, vedoucí svazového mezinárodního úseku Jaroslav Dudl, tiskový mluvčí reprezentace Lukáš Tuček a vedoucí národního mužstva Karel Poborský.

Kapitán českých fotbalistů Tomáš Rosický označil "českou" skupinu za nevyzpytatelnou. "O Portugalsku se netřeba bavit, mají výborný tým. Švýcarsko zase udělalo velký krok dopředu. Navíc jsou doma, takže to bude pro nás klasický zápas venku. A Turci jsou na tom velmi dobře pohybově," řekl záložník Arsenalu pro Prima TV. "Je pěkné, že budeme EURO 2008 zahajovat, ale budou to těžké zápasy. Musím říct, že je to nevyzpytatelná skupina."

Zápasy českého týmu v základní skupině:
7.6., 18.00: Švýcarsko - Česko, Basilej
11.6., 18.00: Česko - Portugalsko, Ženeva
15.6., 20.45: Turecko - Česko, Ženeva
Skupina A
Švýcarsko
Česko
Portugalsko
Turecko
Skupina B
Rakousko
Chorvatsko
Německo
Polsko
Skupina C
Nizozemsko
Itálie
Rumunsko
Francie
Skupina D
Řecko
Švédsko
Španělsko
Rusko

Autor: Pavel Janega

Komentáře (141)

Přidat komentář
-PeCa_08-

Reagovat
smazaný uživatel

chudaci rumuni

Reagovat
smazaný uživatel

Jako odborník vám říkám, že skupina smrti je Céčko . Ale ještě to chtělo ty Němce ze třetího .

Reagovat
smazaný uživatel

nebo místo Rumunska ty Spanely

Reagovat
-Kopy-

Myslím, že to od sere Francie

Reagovat
smazaný uživatel

Abych ti řekl pravdu, tak mi je to jedno. Ani od jednoho nic nečekám, skoro bych řekl, že Rumuni z nich hrají nejatraktivněji .

Reagovat
-Kopy-

Já tedy mírně budu přát Nizozemcům

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si taky myslim

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasim. rumuni podle me "prekvapi" a s nima pujdou holandani. mozna trosku odvazny tip, ale stojim si za nim

Reagovat
smazaný uživatel

tim sem myslel, ze tyhle dva postoupi. nerek sem to asi uplne jasne

Reagovat
smazaný uživatel

že by na nás dýchl portugalský odér?

Reagovat
-Kopy-

Supr postup.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta štěstěna je pěkná mrcha

Reagovat
-Kopy-

Měli by jsme si to pohlídat s Portugalcema, pozor si musíme dát na Turky, Švýcary by jsme měli přejet.

Reagovat
smazaný uživatel

Je dobrý, že se Švýcarama začínáme, oni budou trošku nervní, asi plichta. S Portugalskem taky plichta a s Turkama to bude řežba, postup vidím 50:50.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale těším se, jak si bude Zdena Pospěch dávat Ronalda .

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je tip jako prase 50:50...kdybys rek ze nevis tak to vyjde na stejno...uplne miluju lidi co tipujou 50:50...kua tak reknu 55:45 pro ČR ne???....

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli Italie postoupi z teto skupiny (s podminkou ze je nebude piskat zadny spanel) tak uz proti nim nereknu ani slovo ....jako ze sem si dost jisty ze jediny, s kym ma moznost vyhrat, je Francie .....to je naaadhera, spravedlnosti ucineno za dost

Reagovat
smazaný uživatel

ITALIE DO TOHOOO!!!!!!!!!!!!

Reagovat
sansiro

2 takticky nejvyspělejší týmy zase spolu. To bude skvělé.

Reagovat
smazaný uživatel

nejnudnější opening match všech dob

Reagovat
PJ

Zalez netopejre

Reagovat
smazaný uživatel

Belgie - Švédsko taky nebyl trhák.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

Portugalsko-Řecko stálo taky za vyližprdel.

Reagovat
smazaný uživatel

mně se ten zápas líbil, měl zajímavý děj.

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Zahajovací zápasy jsou většinou nuda. Tím že je tam Česko to bude pro nás zajímavý.

Reagovat
smazaný uživatel

To je teda lahodná skupina,pokud nebude zase forma může z toho bejt poslední místo ve skupině

Reagovat
-Kopy-

jak zase ?

Reagovat
Shevchenko

Na rozdíl od kvalifikační skupiny na MS jsem spokojenej. Dlouho jsme s nima nehráli a tak budou všechny zápasy dost pikantní. Jinak málem mi vyšel typ s Řeckem, Španělskem a Ruskem, škoda no Ze skupiny C (smrti) podle mě nepostoupí Nizozemci, ale kousat určitě budou Rumuni.

Typ na naše zápasy: Švýcarsko výhra, Portugalsko remíza, Turecko výhra.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro ČR docela fajn vylosování, Béčko je sice o něco pohodovější, ale takhle máme zajímavější soupeře.

Tipy :

A: 1. Portugalsko, 2. Česko 3.Turecko 4. Švýcarsko

B: 1. Chorvatsko 2. Německo 3. Polsko 4. Rakousko

C: 1. Nizozemsko 2.Francie 3.Itálie 4.Rumunsko

D: 1. Španělsko 2.Švédsko 3.Řecko 4.Rusko

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrej napad, taky si tipnu

A: 1.POR, 2.TUR, 3.CR, 4.SUI

B: 1.GER, 2.CRO, 3.POL, 4.RAK

C: 1.RUM, 2.NED, 3.ITA, 4.FRA

D: 1.RUS, 2.GRE, 3.ESP, 4.SWE

mozna trochu odvazne, nicmene myslim, ze era tymu nezvucnych jmen nam prave nadchazi

Reagovat
jtbs

to je fakt dost odvazne presunut vsetkych favoritov na nepostupove pozicie

Reagovat
smazaný uživatel

Hele po poslednim Euru uz me ani nenapadne "favorizovat favority" ....ten fotbal se skutecne zacina hodne vyrovnavat, podivej se na anglii jak dopadla a kdo postoupil misto ni, myslim ze tenhle turnaj favorit proste nevyhraje a ukaze se to uz ve skupinach...ale neboj, myslim ze jsem tam nejake silne muzstvo nechal ....kazdopadne uz se moc tesim, jestli mi da samotne euro za pravdu, nebo jestli sem azs uplne vedle

Reagovat
-Kopy-

Ono to Déčko se nezdá, ale to bude taky pěkná řežba.

Budu to přát Španělům a Švédům.

Reagovat
smazaný uživatel

To jo. Španělé to nebudou mít jednoduchý - Rusko - vrazi, sebevrazi, ti nechají na trávníku duši a bude to hrozná řežba, navíc mají excelentního trenéra. Švédsko hraje taky hodně nepříjemnej a hlavně nebezpečnej fotbal. A nakonec Řekové - sice už to není úplně ono, ale pořád to bude ten break-beton z 04...

Déčko bude hodně zajímavý.

Reagovat
smazaný uživatel

Španělé mají skoro stejnou skupinu jako minule, akorát místo Portugalců Švédy. Když nebudou mít smůlu a Řekové nechutnou kliku, tak s přehledem postoupí.

Reagovat
-Kopy-

Jestli do tý doby nevymyslíš složení zálohy, tak vypadnou stejně hned ve čvrtfinále

Reagovat
smazaný uživatel

za Albeldu Zapater

Reagovat
-Kopy-

Hele, že tě nasral teďka s Schalke neznamená, že ho musíš hnedka odsoudit.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud zvládneme zahajovací zápas se Švýcarskem, tak máme šanci postoupit. Otázkou je, jestli se nám to povede, protože Švýcaři jsou docela dost fyzicky odolní, hrajou dobře organizovanej, agresivní fotbal...hrajou doma. Bude to těžkej zápas, kterej rozhodne o všem. S Portugalcema pochybuju, že něco vyválčíme, ale to asi ani nebude potřeba. Tohle bude nejtěžší zápas pro nás a já se na něj hrozně těšim. Mají skvělýho trenéra, dobře organizovanou obranu a ofenzivní hvězdy jako je Simao, Quaresma, Deco, Cristiano Ronaldo... Slabinou může bejt koncovej hráč, protože Pauleta ani Nuno Gomes nepatří mezi útočníky, ze kterých by šel strach...

No a nakonec Turecko. Fotbalově bychom to měli zvládnout bez problémů, Turci nejsou žádnej zázrak, ale i tak to bude zajímavý a dramatický utkání, hlavně kvůli emocím...

Tipuju postup ze druhého místa.

1. Portugalsko

2. Česká republika

3. Švýcarsko

4. Turecko

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem prečo sa radujete. So Švajčiarma nevyhráte, s Portugalskom dostanete trojku a Turkov možno spravíte, ale myslím si, že práve Česi majú najťachšiu skupinu

No je to vo hviezdach , ale po Španieloch ste na Euru môj oblúbenejší tým. Iba vo fotbale, v hokeji vás neznášam

Reagovat
smazaný uživatel

Tyhle kecy si nech, kde jste vy a kde my?? .... Tohle spickovani k tomu sice patri, ale bylo by vic namiste, kdybyste nas jako sousedi podporili, kdyz uz ste to tak projebali .....ja si osobne myslim ze taky nepostoupime, ale fandit rozhodne budu ....

Reagovat
smazaný uživatel

ty si si to asi zle prečítal, som napísal že vám vo fotbale fandím, lebo ste o dve triedy lepší, ale v hokeji si to nemyslím.

Reagovat
smazaný uživatel

Zakarpatská závist?

Reagovat
smazaný uživatel

běž si kecat na chat někam do šaly, tady e bavíme pouze o kvalitních týmech a ne o bandě uplakánků, jako máte vy.

Reagovat
smazaný uživatel

počkaj za pár rokov

Reagovat
smazaný uživatel

no nemůžu se dočkat, ale zajímalo by mě spíš vysílací schéma... no možná spíš jaké zahraniční stanice to budou dávat :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dneska to sice Nikodým s německým kancelářem nedal, ale jinak je docela fajn .

Reagovat
Shevchenko

Pokud se nemýlim, tak čtvrtfinále by jsme měli hrát s někým ze skupiny B, tedy pokud skončíme první, tak s největší pravděpodobností budeme hrát s Chorvatskem nebo s Polskem, pokud skončíme druzí, tak zase s Německem.

Reagovat
smazaný uživatel

jj cestu máme docela slibně vydlážděnou, jenom aby byla forma, jak říkal Beránek.

Reagovat
smazaný uživatel

Nevi tu nekdo z vas proc se k tomu sere Prima?? Komentatory tam snad zadny nemaj + urcite si nebudou moct dovolit vysilat tolik utkani jako CT, ktera to muze vysilat na 2 i 4.....tohle bude asi docela problem

Reagovat
smazaný uživatel

to Céčko vypadalo opravdu děsivě.. jinak jsem čuměl na tu haluz, jak se ty pozice týmů ve skupině pěkně po pořádku srolovaly. celkově to bylo divné losování, ale užil jsem si ho. Jenom kdyby nebyly tak dlouhé reklamy ta prima je za trest

Reagovat
smazaný uživatel

1.sk. POR-CZE sa malo hrat uz na EURO 2004, teraz som Cechom zelal POR. Je to zaujimava skupina. Ja si nemyslim, ze to bude take jednoduche pre POR a CZE. Podla mna moze postupit hocikto. Tip: POR a SUI

2.sk. Opat raz nemecke stastie, je to az neuveritelne. Podla mna najjasnejsia skupina. Tip: GER a CRO

3.sk. Taliani maju stastie na kvalifikacne skupiny, ale ako uz tradicne zakladnu skupinu na turnaji maju tazku. Ale Taliani so silnymi hrat vedia. Holandania ak nezmenia do EURA trenera mozu skoncit aj posledni. Tip: ITA a FRA

4.sk. Tato skupina ma trocha nahnevala, lebo nerad vidim ak sa skupiny opakuju-teda je podobna ako prva na EURO 2004. A SPA uz hrali nedavno so SWE ,takze opat to iste. Nieco podobne ako Ceska skupina, teda moze postupit hocikto, lebo Hiddinkove timy maju roky velke stastie(az na ITA-AUS), o GRE ani hovorit netreba-hanba futbalu. Tip: SPA a RUS-s velkym stastim.

Reagovat
jtbs

A: 1. Portugalsko, 2. Česko 3.Turecko 4. Švýcarsko

B: 1. Chorvatsko 2. Polsko 3. Německo 4. Rakousko

C: 1. Itálie 2.Francie 3.Nizozemsko 4.Rumunsko

D: 1. Španělsko 2.Rusko 3.Řecko 4.Švédsko

Reagovat
smazaný uživatel

Celkem souhlasím, akorát bych prohodil Polsko s Němčourama a Frncii s Holandskem.

Reagovat
jtbs

U Nemcov nikdy nevies. Ked chytia formu tak zvalcuju kazdeho. Ale ak nebudu padat goly...tak to defenziva nevydrzi. Polsko je u mna jeden z ciernych konov turnaja!

Holandsko ak nezmeni trenera alebo ak trener nezmeni taktiku tak mozu byt zdolany aj Rumusnkom. Ofenziva je papierovo jedna z najsilnejsich na svete, ale tie goly padaju velmy tazko. A o defenzive ani nehovorim...A TO JE HOLANSKO JEDEN Z MOJICH NAJOBLUBENEJSICH MUZSTIEV!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Portugalci by měli jít z prvního místa, my si to společně se Švýcary rozdáme o druhé. Bude to 50 na 50.

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Nekruť očima, Švýcaři nejsou tak špatní.

Reagovat
-Kopy-

Turci jsou lepší než Švýcaři.

Reagovat
smazaný uživatel

Neřekl bych, navíc Švýcaři budou doma, rozhodčí určitě nepůjde proti nim, všichni si opět budou přát, aby domácí tým došel co nejdál. A Rakušani na to vůbec nemají, takže to zbývá na Švýcary, kteří svojí propracovanou obranou mohou potrápit každý tým.

Reagovat
-Kopy-

Uvidíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že jsme nechytli jalové Rakušany. Švýcaři jsou výborní.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mně solidní skupina...Pokud Brückner nastuduje ty Švýcary jako Američany na MS, tak by to neměl bejt problém, Portugalsko bude asi nejzajímavější zápas, to bude pecka, přál bych si remízu, ale neodvážim se tipovat, a Turecko by mohli porazit...Měli by postoupit

Reagovat
smazaný uživatel

ČR - Švý 1:1 Rosický-Frei

ČR - Por 0:2 Makukula,Quaresma

ČR - Tur 2:1 Koller 2-Nihat

postup Por 7bodů,ČR 4body,Švý 3body,Tur 1bod

Reagovat
jtbs

jedine v sne

Reagovat
jtbs

ČR - Švý 3:1 Koller,Rosický-Frei

ČR - Por 0:2 Ronaldo,Quaresma

ČR - Tur 1:1 Grygera-Nihat

postup Por 9bodů,ČR 4body,Tur 4body,Švý 0bodov

Reagovat
smazaný uživatel

jedině v sne a máš to skoro stejné.. bože

Reagovat
smazaný uživatel

A: 1. POR, 2. CZE, 3. SUI, 4. TUR

B: 1. GER, 2. CRO, 3. POL, 4. AUT

C: 1. NED, 2. ROM, 3. ITA, 4. FRA

D: 1. SWE, 2. ESP, 3. GRE, 4. RUS

Reagovat
-Kopy-

A: 1. POR, 2. CZE, 3. TUR, 4. SUI

B: 1. GER, 2. CRO, 3. POL, 4. AUT

C: 1. NED, 2. ITA, 3. FRA, 4. ROM

D: 1. ESP, 2. SWE, 3. RUS, 4. GER

Reagovat
jtbs

Si ale dal tej skupine C. To by ani rozhodcovia nedopustili aby zo skupiny nepustipil ani jeden z finalistov MS

Reagovat
smazaný uživatel

Acko a Becko a Decko si pisal v klude a s rozvahou. Pri Cecku si sa si niekam ponahlal. Sympatie k NED daj bokom a pozri sa na tu mizernu hru. So silnymi budu mat a aj maju problemy. O Rumunoch ani netreba hovorit. Mutu im to nevyhra cele. Mali stastie, ze so silnych mali v kvalif. sk. vlastne tych najslabsich-NED.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak myslim ze se hodne zapotime a rozhodne momentalni forma jelikoz skupina nema favorita.

Reagovat
-Kopy-

Portugalci a my jsme favorité.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Acko a Becko a Decko si pisal v klude a s rozvahou. Pri Cecku si sa si niekam ponahlal. Sympatie k NED daj bokom a pozri sa na tu mizernu hru. So silnymi budu mat a aj maju problemy. O Rumunoch ani netreba hovorit. Mutu im to nevyhra cele. Mali stastie, ze so silnych mali v kvalif. sk. vlastne tych najslabsich-NED.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja sem to cecko tak taky napsal, jenom sem prohodilRumuny a Nizozemce...Francie strida vynikajici turnaje s trapasy, a ted je na rade trapas, takze ti jsou podle me venku....podle me se to tam bude rozhodovat mezi Italii a Nizozemskem, a tady vic preju Nizozemcum, protoze jsem po poslednim MS verejnym nepritelem Italie, navic Nizozemi ma velmi silny utok a na postup urcite ma...Rumunsko podle me slizne smetanu, protoze porazi hned prvni zapas Francii, pak si pohlida s Taliany bod a nakonec porazi Nizozemce na ktere umi....

Ale do eura daleko, uvidime co se do te doby semele

Reagovat
smazaný uživatel

25 19/06 QF Winner Grp A 20:45 Runner-up Grp B Basel

26 20/06 QF Winner Grp B 20:45 Runner-up Grp A Vienna

27 21/06 QF Winner Grp C 20:45 Runner-up Grp D Basel

28 22/06 QF Winner Grp D 20:45 Runner-up Grp C Vienna

29 25/06 SF Winner #25 20:45 Winner #26 Basel

30 26/06 SF Winner #27 20:45 Winner #28 Vienna

31 29/06 F Winner #29 20:45 Winner #30 Vienna

Reagovat
smazaný uživatel

skoro na všechno mi vychází noční

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
rufus

To je nějaký divný, že v semifinále by na sebe mohly narazit týmy co spolu hrály základní skupinu. Ty by se přece měly potkat podruhý až ve finále..

Reagovat
Shevchenko

Taky si myslím.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim s Rosou.Nesouhlasim s tim kdo pise ze Turci jsou lepsi nez Svycari.Ty maj posledni 3 roky dost kvalitni tym,stale dobrejma vysledkama to potvrzujou,vcetne MS.Ale pokud Bruckner jejich hru prostuduje jako hru Americanu,Mohlo by to dobre dopadnout.

Reagovat
jtbs

Ale ak opat nebude Koller(nejake zranenie), tak si moze studovat kolko chce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vacin

Aby byli Portugalci favoriti tak potřebují rozhodně o 100% lepší formu než mají teď a mnohem lepší útok takže podle aktuální formy 1.Češi 2. Švýcaři 3. Portugalci 4.Turci jenže na Euru to může být úplně obráceně.

Reagovat
smazaný uživatel

No to by mohl být slušný debakl.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně z toho měj radost a přej si to, určitě se to splní...

Reagovat
smazaný uživatel

No ROM hraje s ITA az posledny zapas. ITA to bude mat tazke, prvy zapas NED, potom FRA. No ja nie som ITA nepriatel, fandim im. Jedinou hanbou futbalu budu u mna navzdy Greci. Uz na EURO 04 sa mal hrat duel POR-CZE. Holandania hraju zle. Van Basten nie je dobry trener a nevedia zahrat na silnych a na to doplatia. FRA trapasy nestriedaju podla mna. Na WC2002 to bola smola,obrovska unava,zranenie Zidana + najdolezitejsi faktor pri MS ktory nepraje europskym timom-to, ze sa hralo v tramtarii mimo Europy. Europsky tim nikdy nevyhral MS mimo Europy a tak tomu bude podla mna aj v 2010-tam to bude opat o BRA a ARG, a Messi tam podla mna napodobni Diega na MS86 a ARG to konecne vyhra. A na EURO 04 narazili na GRE, ktore vtedy malo vsetko stastie sveta a vtedy by im gol nedal ani BRA tim z MS70. Takze FRA podla mna postupia s ITA.

Reagovat
jtbs

fuuuu tolko informacii naraz. Ale vo vacsine s tebou suhlasim, teda az na tu hanbu futbalu-greci. Ludia by ich mali obdivovat za to co dokazali. Kazdy hra futbal ako vie. Keby nebolo Kollera, cesi by neboli na euru. Keby nebolo McClarena, Anglicania by na MS nechybali. A keby sa Greci na Euru04 pustali bezhlavo do utokov, tak by nepostupili ani zo skupiny. Ja ich obdivujem za to ako dodrziavali takticke pokyny a tiez za to ze vdaka jednej hlavicke dokazali vytazit v zapasoch

Reagovat
smazaný uživatel

"Keby nebolo Kollera, cesi by neboli na euru. Keby nebolo McClarena, Anglicania by na MS nechybali. " no myslím, že to vidíš hodně zjednodušeně ale s těma Řekama souhlasím, vyhráli jedinou svojí zbraní, obranou. Kdyby útočili rozhodně by špatně dopadli. Ale já jsem taky Řekům nic srdceryvně nevyčítal. Hráli tak jak uměli nejlíp.

Reagovat
jtbs

ja viem ze cesi su velmy silny aj bez Kollera ale v ked nenastupi tak ofenzive velmy chyba. Ako na MS s Ghanou, Taliami. To on je ten kto rozhoduje zapasi-uvodny gol s USA, zariadil gol s Nemcami v kvalifikacia atd. A co sa tyka McClarena, tak o nom nepochybujem. Tomu by som nedovolil trenovat ani SR a to uz je co povedat!

Reagovat
smazaný uživatel

jenom připomenu, že při kvalifikaci nevyčníval nad ostatní skoro nikdo. Byly to většinou týmové výkony, když se nám dařilo.

Reagovat
jtbs

ano boli to tymove uspechy ale musis uznat ze cesko nema dostatok utocnikov na ktorych by sa dalo spolahnut. Baros v lyone nehrava, v reprezentacii sa sice snazi ale jeho vykony su nevyrovnane. Fenin je este dost mlady, ale mozno sa ukaze tak ako Baros na Euru04. Aj tak si myslim ze koller je zatial nepostradatelny. Este aj SR ma lepsich utocnikov-Sestak, Mintal a Vittek(ked nie je zraneny)

Reagovat
smazaný uživatel

nevím jestli máte lepší útočníky, ale máš pravdu. Koller je stálice, který vždy zahraje takový ten svůj standard. A na tom můžeme stavět. Jinak Fenin určitě na ME nevyletí, tím jsem si jist. Bude rád když vůbec pojede.

Reagovat
jtbs

Bola by svanda taka ceskoslovenska reprezentacia. Kedze som z casti cech, tak by my to ani nevadilo, lebo v zakladnej 11 by sa objavili max 3 slovaci.

Cech-Jankulovsky,Rozehnal,Skrtel,Grygera-Rosicky,Hamsyk,Galasek,Sionko-Koller,Sestak

Nahr bo B tym: Blazek-Cech(slovak z FCporto),Kovac,Durica,Ujfalusi-Plasil,Polak,Sapara,Matejovsky-Mintal-Baros(al. Vittek, Fenin...)

Reagovat
smazaný uživatel

A-1.CZE,2.SUI,3.POR,4.TUR

B-1.GER,2.CRO,3.RAK,4.POL

C-1.ITA,2.FRA,3.ROM,4.NED

4-tak to vubec nevim

Reagovat
Xavi

Hmm dobrý los. Co se týče mě, tak sem spokojený se všemi koši. Jinak celkem nechápu, že tady tak odepisujete Švícary.

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslím.. podle mne máme docela atraktivní skupinu. Se Švýcarama to bude opatrnější, pro mne druhý nejtěžší soupeř z 1.koše. Se strojovýma Portugalcema doufám, že vyhraje česká chytrost. Jinak asi až 3.nejtěžší soupeř ze 3.koše. A proti Turkům to bude divoký zápas podle mne. Protože předpokládám, že to budou oni, kdo bude muset tlačit a získat 3 body. v tomhle zápase bychom mohli využít nějaký signál při standartních situacích. Opět druhý nejlechčí z 3.koše. Myslím, že k nám byl los schovívavý, dostat se do C nebo Dečka, tak nevím nevím. Asi bych byl peseimističtější.

Reagovat
vacin

Taky nechápu proč většina odepisuje Švýcary a bojí se spíš Portugalců. Portugalci maj dobrej tým jenom na papíře.... jinak byli rádi, že postoupili..

Reagovat
smazaný uživatel

No UDO,asi jsi videl jiny zapasy nez ja.Francie hraje dlouhy roky nudnej pěši fotbal bez napadu.Jedinej kdo to dokazal ozivit je Ribery,hlavni strujce finaloveho uspechu na MS.A navic,ty to povazujes za Francii?V zakladni sestave jsou tak dva ryzi Francouzi.Nektery ani neumej hymnu.

Reagovat
smazaný uživatel

omyl, hlavní strůjce finálového úspěchu byl jednoznačně Zidane, ten převyšoval ostatní o hlavu.

Reagovat
smazaný uživatel

vypadal docela atraktivně, sice asi nic převratného od Adidasu, ale kopl bych si do něho.

Reagovat
smazaný uživatel

Měli bychom jít spolu s Portugalskem,Turci můžou zlobit,ale snad to ustojíme. Ze skupiny smrti c si myslím,že to odnese Itálie.

Reagovat
smazaný uživatel

pro mne ČR-Portugalsko, Turecko-Portugalsko, prakticky celá skupina C a Španělsko-Rusko..

Reagovat
smazaný uživatel

že nebudem hrát v Rakousku. Myslím si, že konzervativnímu Brucknerovi na tom záleželo víc než si vůbec veřejnost myslí. Toho se trochu bojím, jasně dával najevo, že mu je los lhostejný, hlavní bylo pro něho určitě ubytování v Seefeldu. To si určitě přál. Doufám, že ubytování a všechno ostatní sedne, protože Češi jsou strašně důtkliví.

Reagovat
smazaný uživatel

No nabuduce napis jasnejsie na co reagujes, lebo ja som nikde nenapisal, ze FRA odohralo na tych turnajoch skvele zapasy. Reagoval som na to, cim boli podla mna tie trapasy FRA sposobene-unava atd. Ty zo mna robis fandu FRA, co ja vobec nie som a ani ich nemusim velmi. O tom, ze povodom je to v podstate vyber Afriky vie kazdy, ale to aj Nemci napr. tiez za posl.roky nemaju tzv. cistokrvnych utocnikov vela, napr. Klose,Podolski-Poliaci, Kuranyi,Gomez-Brazilia,Neuville-Svajciarsko atd. Ale raz to uz tak je.

Reagovat
smazaný uživatel

Greci mozno dodrziavali pokyny. Ale je rozdiel betonovat a nepustit supera do sanci a betonovat a pustit ich do sanci a mat pri nich obrovske stastie. Greci boli ten druhy pripad. Povedzme ak by Rosicky netrafil len brvno atd. Mali neuveritelne stastie. Obdivoval by som ich len ak by nepustili superov do velkych sanci co sa nestalo. O obrovskom stasti mozu hovorit, ved napr. zo skupiny postupili po prehre s RUS 1:2, kde v ako jedinom dueli museli aspon trocha tvorit a preto ho prehrali. A postupili vdaka tomu jednemu golu do ruskej siete. Ak by ho nedali, dnes by bol iny majster. Niekto by Grekov prirovnal k niekdajsim Talianom ze betonuju rovnako. Ale Taliani nepustaju supera tak casto do sanci a vedia aj tvorit. Cize vedia hrat skvele dozadu aj dopredu, co Greci nevedia.

Reagovat
jtbs

a co myslis? Nema kazde muzstvo nejake to stastie? Taliani vyhrali MS a tiez sa neda hovorit o suverenite. Stastia mali az az. Svajciari ich po vyluceni Materazziho zatlacili pred vlastne pokutove uzrmie a gol vysel na vlasku. Nakoniec sa radovali z postupu po "penalte". S Nemcami az do zaveru predlzenia drzali remizovy stav a potom dvoma zlepenymi golmi zvitazili. Nad francuzmi vyhrali az na penalty...k tomu clovek nepotrebuje stastie? Naopak Greci sa dokazali stat sampionmi a to ani nemuseli kopat penalty...Prosto stastie sa obratilo na kazdeho kto nieco dokazal, ale k samotnemu vytazstvu musel pouzit aj nejake to umenie. A greci rozhodne ukazali ze vedia hrat futbal. Sice nie atraktivny, ale vedia. Ved zdolat 2x na jednom turnaji portugalcov nemoze byt len nahoda!

Reagovat
smazaný uživatel

Ejha, a ja ze sa aspon trocha rozumies futbalu. Takze: ITA tam hrala s AUS a nie so Svajciarmi. To ze sa stiahli po vylucen je predsa logicke a vobec nemozno povedat, ze by tam gol visel na vlasku. Ak Ti nieco hovori slovo taktika, tak by si somariny nepisal. Najlepsi zapas odohrali Taliani prave v semifinale, boli lepsi ako Nemci a boli to pekne goly. Skus si vyhladat diskusie k tomuto zapasu na tomto portali alebo reakcie odbornikov atd. Finale - prvy polcas ITA bola lepsia, v druhom FRA a vitaz penalt moze o stasti hovorit vzdy. Takze vytiahol si tu 3 zapasy zo 7 talianskych. Ja hovorim o vsetkych zapasoch Grecka.

Reagovat
jtbs

neodsudzuj ma z jedneho prispevku. Vo futbale sa vyznam. Ospravedlnujem sa za chybu-prehodenie svajciarov za AUS. Ak si videl zapas ITA-AUS tak musis uznat ze sa AUS dostavala do sanci a keby dali gol mozno by sa uz o taliansku z MS nehovorilo. Ja som videl vsetky zapasy ITA kedze su moji oblubenci a zazival som tie soky s Nemcami aj s Francuzmi. Ano mas pravdu ze Greci mali omnoho viac stastia ale stale si myslim ze vyhrali zasluzene. Kludne mohli ma stastie vo vsetkych zapasoch, ale urcite nie 2x proti Portugalsku...to by snad ani nebolo mozne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak každé mužstvo z naší skupiny hraje úplně jinak, takže to vůbec sranda nebude. Nejvíc budou problémy asi s Portugalskem... Skupinu C lituju, ale starosti s postupem bude mít i Španělsko...

Reagovat
smazaný uživatel

Teraz pisem z mobilu a nefunguju mi reakcie, tak preto novy. No viem, to sa ospravedlnujem, trocha ma vytocil ten usek, kde som to asi zle pochopil, teda ze ITA bola horsia v semi, preto som tak reagoval. ITA tiez fandim, uz cez 15 rokov. Ale co sa tyka GRE tak sa nikdy nezhodneme :-). Pre mna si EURO 04 zasluzili vyhrat len 2 timy - POR alebo CZE. Ak hovoris o tych dvoch zapasoch a teda trocha polemizujeme, tak ta prehra isla aj na vrub toho, ze to bol prvy zapas a pred domacim publikom. A ci si myslim, ze mali 2 krat stastie? Ano myslim. A co sa tyka ITA-AUS, tak kazdy tim a aj neskorsi vitazi, maju na turnaji zapas kde sa vytrapia a maju slabsiu chvilku a Taliani mali tento. Ak by aj AUS dala gol, ja si myslim, ze ITA by vyrovnala, co v pripade GRE neverim. Ale to su same keby keby. . .Keby napr. na MS02 nepiskal Moreno, ktovie akoby dopadol ten zapas. Keby nepiskal Egyptan stvrtf. ESP-KOR a boli by uznane oba reg. goly ESP,keby Rosicky dal gol a nie brvno proti GRE atd. . .

Reagovat
jtbs

mas pravdu. uz by stacilo toho keby, keby. EURO04-greci sa stali "stastnymi" vytazmi a na tom uz nic nezmenime. MS06-moji oblubenci Taliani vyhrali, vtedajsi hrac Juve(moj najoblub. tym) sa stal najlepsim hracom. O niekolko mesiacov sa vsak zacne pisat nova kapitola EURO08. Budem fandit Talianom a Cechom, po nich Holandandanom a vsetkym hracom Juve!

A nakoniec budem dufat ze aj Slovensko sa niekedy prebojuje na zaverecny turnaj, ale to sa asi stane jedine ak vyjde kandidatura CR-SR...avsak pochybujem

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně můžeme skončit poslední. Tohle není žádný med, nemáme žádného jasného favorita ani outsidera. S Portugalcema jako jasným favoritem skupiny se nenechte vysmát, ti se do poslední chvíle strachovali o postup s Finskem.

Reagovat
-Kopy-

Klidně vsadím litra na to, že postoupíme.

Reagovat
smazaný uživatel

Takovou sílu nemáme.

Reagovat
-Kopy-

Trochu sebevědomí a důvěry by neuškodilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Tobě by neškodilo trochu pokory.

Reagovat
-Kopy-

a pravda bude někde uprostřed.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, postoupíme, ale z druhého místa.

Reagovat
smazaný uživatel

Jelikož mám lístek předem zajištěný, mě sere, že na ty zápasy budeme muset cestovat pěknou štreku. A švýcarskou povahu zrovna nemusím a ty ceny jakbysmet.

Reagovat
M11

to se mas...

Reagovat
Shevchenko

Nevíte na jaké stránce bych mohl vidět rozpis zápasů? Jinak jak psal merengues příspěvek o rozpisu play-off, to se mi nějak nezdá, v semifinále by měli hrát vítěz A1/B2 - vítěz C1/D2 a vítěz B1/A2 - vítěz D1/C2 ne ??

Reagovat
smazaný uživatel

jestli oba domací mančafty skončí poslední ve skupinach tak sním svuj vlastní klobouk!A: 1. CZE, 2. SUI, 3. POR, 4. TUR.B: 1.GER, 2.CRO, 3.POL, 4.RAK.C: 1.RUM, 2.ITA, 3.NED, 4.FRA.D: 1.RUS, 2.ESP, 3.GRE, 4.SWE.

Reagovat
smazaný uživatel

pohodová skupina , myslim , že budeme mít 9b. v nejhoršim případě 7b.

SUI : jsou slabý jak čaj a navíc hrajou doma což pro ně rozhodně nebude výhoda...

POR : Dědek na ně nasadí hlubokej obranej blok a budou v prdeli...

TUR : smradlavý Turky sfouknem , jak svíčku...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak takhle vypadá nepřiměřený optimismus v praxi

Reagovat
smazaný uživatel

den čas zápas stadion

7.6. 18.00 Švýcarsko- Česko Basilej

7.6. 20.45 Portugalsko - Turecko Ženeva

8.6. 18.00 Rakousko - Chorvatsko Vídeň

8.6. 20.45 Německo - Polsko Klagenfurt

9.6. 18.00 Rumunsko - Francie Curych

9.6. 20.45 Nizozemsko - Itálie Lausanne

10.6. 18.00 Španělsko - Rusko Innsbruck

10.6. 20.45 Řecko - Švédsko Salcburk

11.6. 18.00 Česko - Portugalsko Ženeva

11.6. 20.45 Švýcarsko - Turecko Basilej

12.6. 18.00 Chorvatsko - Německo Klagenfurt

12.6. 20.45 Rakousko - Polsko Vídeň

13.6. 18.00 Itálie - Rumunsko Curych

13.6. 20.45 Nizozemsko - Francie Lausanne

14.6. 18.00 Švédsko - Španělsko Innsbruck

14.6. 20.45 Řecko - Rusko Salcburk

15.6. 20.45 Švýcarsko - Portugalsko Basilej

15.6. 20.45 Turecko - Česko Ženeva

16.6. 20.45 Rakousko - Německo Vídeň

16.6. 20.45 Polsko - Chorvatsko Klagenfurt

17.6. 20.45 Nizozemsko - Rumunsko Lausanne

17.6. 20.45 Francie - Itálie Curych

18.6. 20.45 Řecko - Španělsko Salcburk

18.6. 20.45 Rusko - Švédsko Innsbruck

19.6. 20.45 1. čtvrtfinále (1A-2B) Basilej

20.6. 20.45 2. čtvrtfinále (1B-2A) Vídeň

21.6. 20.45 3. čtvrtfinále (1C-2D) Basilej

22.6. 20.45 4. čtvrtfinále (1D-2C) Vídeň

25.6. 20.45 1. semifinále (vítěz q.1 a 2) Basilej

26.6. 20.45 2. semifinále (vítěz q.3 a 4) Vídeň

29.6. 20.45 FINÁLE Vídeň

Reagovat
smazaný uživatel

ty semifinále jsou fakt nějaké divné

Reagovat
smazaný uživatel

Proč?

Reagovat
smazaný uživatel

tak já nevím, ale zdá se mi divné, že vítěz čtvrtfinále 1 bude hrát proti vítězi čtvrtfinále 2, když už předtím se skupiny A,B prolnuly v onom čtvrtfinále. je to normální? třeba se mýlím, ale spíš by se měly čtvrtfináloví vítězové(A,B) protkat s vitězi čtvrfinále 3 a 4.

Reagovat
rufus

Máš pravdu, já už sem to výše taky psal, je to nějaký divný. Bud to je novinka, bohužel by mě to ani nepřekvapilo.. a nebo se stal na UEFĚ nebo někde překlep a přenáší se dál. Určitě to vždycky na EURU bývalo tak, že ten kdo spolu hrál základní skupinu se mohl potkat až ve finále.

Ale že by to mohl být jen překlep může nasvědčovat i to, že 1. a 3. čtvrtfinále se hrajou v Basileji, takže by se vítězové mohli potkat v 1. semifinále, který je taky v Basileji. Zbytek pak je ve Vídni..

Reagovat
smazaný uživatel

jn

Reagovat
Shevchenko

Hrát s Portugalskem zase semifinále?

Reagovat
smazaný uživatel

A co takhle:

čtvrtfinále - Turecko-Polsko, Chorvatsko-Švýcarsko, Francie-Rusko, Švédsko-Rumunsko

semifinále - Polsko-Chorvatsko, Rumunsko-Rusko

finále - Rumunsko-Polsko

mistr Evropy POLSKO

Reagovat
smazaný uživatel

vymysli si jiné dvojice tyhle vubec nejsou vtipné!!

Reagovat
smazaný uživatel

drzim prsty vam CECHOM...vazne ale vidim to ze nepostupia...mozete sa na mna hnevat ale je to moj tip...hore pojdu turci s portugalcami...

Reagovat
smazaný uživatel

Česko-Švýcarsko 2:1, Česko-Partugalsko 1:1, Česko-Turecko 3:0

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele