Češi se v osmifinále Eura utkají v neděli v Budapešti s Nizozemskem

23.06.2021, 21:24
Aktuality
Puskás Aréna (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (122)

Přidat komentář
Pablos

Vracím se z Anglie domů nad ránem

Kvalitním vínem omámen

Vedle mě zvrací Bořil , mrknem na sebe s Šilhavým, že nejspíš nenastoupí.

Pro všechny jasné poselství... Tomu se říká trenérství.

Wow, mám tisíc otázek jestli se stojí za kartu

Skládám si taktiku kámen po kamínku

Včerejší kreativa šla do bezvědomí

Nastává dedukce, co na to svědomí

A už si vzpomínám, já byl jsem na Euru

S kumpány který mám, patříme do svazu

Vlastníme doménu, tak si nás rozklikni

Svaz českýho nároďáku

Ještě to naseru sem

Reagovat
smazaný uživatel

5/10

Reagovat
Pablos

To je dobrý, díky moc... Dám do životopisu

Reagovat
smazaný uživatel

Uber.

Reagovat
Spalovač šancí

Raději Liftago

Reagovat
smazaný uživatel

Uber je dobrej. Grab ale v Asii lepší.

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
REPLIKATOR

nic moc

Reagovat
Alan_Shearer

Reagovat
FiX

Mno nevím, myslím že Holandsko je letos docela přeceňovaný. Navíc měli docela lehkou skupinu, takže je ani nikdo moc neprověřil, ale i tak nám moc nevěřím. Snad to bude aspoň dobrej mač.

Reagovat
Seydou Doumbia

Holandsko je favorit, ale ne až tak moc velký. Podle mě to je 60 Holandsko, 40 Česko

Reagovat
OTASi

70/30

Reagovat
meliooo

65/35

Reagovat
smazaný uživatel

Plácnem si.

Reagovat
smazaný uživatel

90/10

Reagovat
smazaný uživatel

Vraždění neviňátek.

Reagovat
Seydou Doumbia

Kdo má v plánu jet na zápas? Lepší vlakem než autem ne?

Reagovat
Greny

Kolo

Reagovat
smazaný uživatel

Z Brna metrem.

Reagovat
frankiefcb

My jedeme autem. Samozrejme pokud dojde kod na listky. Snad ano.

Reagovat
vacin

Tím, že se hraje v neděli, tak by doprava autem po Budapešti neměla být nějak hrozná a máš větši flexibilitu, co se týká návratu, navíc v podstatě celá cesta je po dálnici.

Na druhou stranu nádraží je kousek od stadionu, ale zase nevím, jak je to s návratem, kdy jede vlak zpátky, to bys asi musel někde přespat.

Reagovat
Seydou Doumbia

A ty jedeš ?

Reagovat
16Dave

Češi na Holandany uměj, jak v repre, tak na klubové úrovni, takže to vidim 50/50

Reagovat
Kwido

Takže za to nakonec můžou slováci

Reagovat
oli9

Umí, neumí... Forma neforma... Ten zápas může dopadnout jakkoli... Ale. Určitě Maďarsko, plný dům je lepší než hrát něco na ostrovech...

Reagovat
Kucka

Reagovat
LeonardoUžoa

Nj, Češi to schválně pustili Anglii aby to měli lehčí. Oranžes si namažou aspoň 5:0 a pak už dostanou konečně naši lvi i soupeře.

Reagovat
Pablos

Nejvíc mě sere ten čas že už v 18h. Budu muset koukat v práci

Reagovat
pobody's nerfect

V neděli?

Reagovat
Kiwi-21

Proč ne?

Třeba má kolotoč já třeba dělám 3 dny ranní 12 hodin, ale 3 volno a pak noční 12 hodin

Teď mi vychází od pa-ne pracovní

Reagovat
srandamač

To by bylo aby se nenašel nějakej věčně pracující.

Reagovat
Kiwi-21

To já přesně v 18 hodin končím tak zapnu na mobilu už cestou do sprchy a v autě domů

Reagovat
fabec1222

Belgie 2:2p Portugalsko

Itálie 2:0 Rakousko

Francie 1:0 Švýcarsko

Chorvatsko 0:1pp Španělsko

Švédsko 1:0 Ukrajina

Anglie 1:0 Německo

Nizozemsko 3:1 ČR

Wales 2:1 Dánsko

Portugalsko 1:2e Itálie

Francie 2:0 Španělsko

Švédsko 2:1p Anglie

Nizozemsko 1:2p Wales

Itálie 2:1 Francie

Švédsko 0:1 Wales

Itálie 3:0 Wales

Reagovat
Skalda29

Máš někde výsledky, jak si byl úspěšný? Celé MS

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo

Reagovat
Mouser

Celej ten pavouk nam vysel snad nejlip jak mohl. Ted vyradime Holandsko, pak Dansko, v semifinale Nemecko, a ve finale si to rozdame s Italii

Reagovat
pobody's nerfect

Ze začátku dostaneme 4 kousky a hotovo

Reagovat
smazaný uživatel

jj, s nulou vzadu, řecko styl

Reagovat
Maník Otrava

Můj tip na ideální sestavu po odehrání základních skupin: R. Olsen - D. Dumfries, L. Bonucci, J. Stones, J. Maehle - I. Perišić, G. Wijnaldum, K. De Bruyne, E. Forsberg - P. Schick, C. Ronaldo

Náhradníci: J. Pickford, V. Lindelöf, R. Guerreiro, X. Shaqiri, Jorginho, R. Lukaku

Reagovat
smazaný uživatel

Spinazzola by tam podle mě taky měl být

Reagovat
Kucka

Reagovat
Spalovač šancí

Máme slušně umetenou cestu do finále. A tam se může stát cokoliv, jak by řekli experti ve studiu na ČT

Reagovat
Acrocephalus

Po dnesnich zapasech musim rict, ze jsme dostali sice dost silneho a rozjeteho, ale take nejprijatelnejsiho soupere. At si to Anglani a Chorvate pekne vyzerou. Po tom, co dnes Spanele predvedli, bych jim nechtel byt v OF v ceste. A Nemci sice hraji hodne nevyrovnane, ale furt si drzi tu kvalitu a maji silu kadru srovnatelnou s tou anglickou. V zapase Anglie vs Nemecko se ukaze, ze bud Anglie tvrde narazi v momente, kdy tam ma vyrovnaneho soupere (bezzubi Chorvati jim vubec nebyli konkurenci), nebo Nemci potvrdi svoji kolisavou (ne) formu. Obe muzstva jsou ale dost sebevedoma, az (trochu) arogantni, egoisticka a hodne ambiciozni a namotivovani, takze to bude stret Godzilla vs King Konga.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo vlastne z "cesky" skupiny dostal lehkyho soupere to vypada jak kdyby v kazdym zapase byl favorit ten z jiny skupiny

Skoda ze se king kong s godzillou nevyradej navzajem...

Jinak pavouk nakonec hezkej, belgie s portugalskem a svedsko s ukrajinou bijou trochu do oci

A teda ctvrtfinale v baku to by bylo na pytel...kdyz postoupej nahodou holandani, tak at si to tam uzijou

Reagovat
Acrocephalus

Tak vzhledem k tomu, jak se Anglie a Chorvatsko ve skupinách prezentovalo, tak buď neskutečně mrhají talentem, hráli se zataženou brzdou nebo nemají takovou kvalitu, jaká jim je přisuzována. Což je vzhledem k anglické soupisce celkem bizarní, jenomže celá historie anglické repre je tak nějak bizarní. A ať už to skončí jakkoliv, tak ostuda se nevyhne buď Anglii nebo Německu. Oba hrdé fotbalové národy a jeden z nich skončí hned na první metě. Southgatea za to budou kamenovat nebo Löwovi se vysmějí a bude končit s ostrou pachutí neúspěchu. Prostě... Anglie bude muset zařadit na nejvyšší rychlost, aby odvrátila další turnajovou blamáž.

Chorvatsko se sice rozehrálo na Skotech, ale když jsem viděl ten zápas Španělů se Slováky... tak to taky smrdí ostudou na jedné nebo druhé straně. Myslím, že tady bude k vidění hodně gólů a že možná uvidíme velké fiasko jedné z těchto fotbalových zemí, žádná vyrovnaná bitva.

A co se týče nás, tak my jsme dostali asi to nejrozumnější, co jsme v naší situaci mohli. Nizozemci si prošli krizí, teď se vzpamatovali a už se opět prezentovali tím jejich starým dobrým nizozemským stylem. Jestli nám to bude vyhovovat? No historicky máme s nimi dobré zkušenosti, ale záleží jak si to sedne. Přeju si, aby se nám konečně rozjela záloha a fungovala jak má. Protože ten potenciál tam vidím, jen tam nesmí hrát Král a bohužel ani Darida - ten jakože nahrává, ale vždy na jistotu, nic kreativního tam nikdy není, žádné kolmice dopředu, nic takového, prostě hraje na jistotu, a to je málo. Ale Šilhavý ho nestáhne, protože kapitán týmu bla bla bla. Myslím, že po tomto turnaji Darida v repre sám skončí. Takže bychom si měli vypiplat nového spolehlivého playmakera ve středu.

Reagovat
Frick

Díval jsem se na sestřih zápasu s Tulipánama na Euru 2000. Proč jsme z nich byli tak podělaní během toho prvního poločasu? Dva roky nehráli ostrej mač. Pak v tom druhym poločase příšerná smůla. Poborskýmu se de.bilně zamotali nohy - stačilo jen dát do prázdný. Nedvěd dal snad nejtěsnější tyčku - to fakt bylo tak o 2 cm, aby se to od týče dostalo za čáru. Pak ještě Dinovo břevno - taky spíš vnitřní. Penalta přísná (ty vole, ta byla přísná), ale co měl ten blb Němec šahat de Boerovi po dresu? Ve vápně? Když věděli, kdo píská. Předešlej (CZE - GER) i následující zápas na Euru (CZE - FRA) nám rozhodčí foukli neexistující pencle po faulech před vápnem.

Jako já myslim, že ten mančaft to EURO 2000 mohl klidně vyhrát.

Reagovat
PaYaB

O to větší je škoda té následné kvaldy o MS,tam byl ten tým na papíře snad ještě silnější ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy me neprestane mrzet ze 04 nebyl mundial, tenkrat nebyl nikdo lepsi nez cesi a mohli bejt klidne i mistri sveta. no to sou kdyby... a misto toho staveli v recku sochu nemcovi

Reagovat
Frick

Když já nevim. Z těch 5 se nám povedl o 1. do 90. minuty jen ten pro Dánum. Vydřená výhra proti možná nejlabšímu účastníkovi 16-člennýho Eura, pak jsme prostě měli štěstí, že ti nechali Tulipáni utýct vedení 2:0 a Němci to asi taky pěkne po....

Neni u Eura 2004 až moc velkej hype?

Reagovat
smazaný uživatel

Me prislo, ze v nich tenkrat byla vnitrni sila, ktera bejvala obvykla u nemcu /mozna i diky tomu co bylo 00 jak si psal/ ale tak kazdej to vidi jinak, ja tenkrat nevidel nikoho lepsiho, castecne to bylo tim, ze ty obvykly favoriti /i z conmebolu/ nemeli zrovna formu

Reagovat
OTASi

Reagovat
Frick

No, co čumíš? Hráli jsme tam 5 zápasů. 2 z 5 (první a poslední) = 40% nebyly nic moc. Plus zaspanej úvod proti tulipánum.

Reagovat
OTASi

seš uplně mimo

Reagovat
Frick

Chceš mi říct, že neni pravda, že jsme místo hladký výhry 3:0 byli rádi za to, že jsme ty Lotyše vůbec dali a že to SF bylo povedený? Prostě z 10 poločasů byly méně povedený první tři a poslední dva. Přibližně.

Reagovat
OTASi

vždyť lotyši jednou u tekli an konci poločasu, jinak jsme je dobývali celej zápas..holt to zavřeli no.. potom jsme odehráli jeden z nejkrásnějších zápasů historie EURO s nizozemcema, byť zaspali na začátku, tak pak předváděli krásnej fotbal..němce jsme porazili i s béčkem, Dány jsme přejeli a Řekové to bohužel ubránili no.. takhle to brát na poločasy je trochu zvláštní

Reagovat
Frick

No, tak už to mělo bejt v tu chvíli 2:0 pro nás ....utekli /// zaspávat se v takovym zápase nemůže /// ubránili... no tak to mělo útočně laděný mužstvo s Kollerem nebo Barošem prolomit //// Znova opakuju - samozřejmě to Euro mohl vyhrát a MĚL ho vyhrát. Ale vše růžové ve všech zápasech prostě nebylo. /// Vlastně ten rok 2004 byl rokem dvou velkých zklamání ve dvou našich nejpopulárnějších kolektivních sportech. Měli jsme vyhrát MS v Praze i EURO 2004. Bohužel, v obou případech přišlo selhání s jasným outsiderem.

aspoň, že ten Romáč urval v Athénách to zlato. Včera ho zase získal po pěti letech zpět.

Reagovat
lampas

Vlastně se nám povedlo jen 20 minut ve druhém poločase proti Dánům, jinak celý turnaj haluz

Reagovat
PaYaB

Proto i zahraniční fanoušci (mimo Řecka) říkají, že jsme na tom turnaji byli prostě nejlepší.

Reagovat
Shevchenko

No ani proti těm Dánům první poločas nic moc.

Reagovat
Kiwi-21

Viděl jsi vůbec ten tým během turnaje a před?

Nebyl během té doby jsme až v přípravě prohrály z Japonci snad po 24 zápasech pokud se nepletu

Vyhrály ve Francii, B tým na me porazil Německo i když se štěstím, ten tým na vítězství na ME jednoznačně měl

Reagovat
Frick

Bože, já jsem neřekl, že na něj neměl. Samozřejmě, že ano. Nebo minimálně finálko. Jen řikám, že všechno tam tak růžový nebylo a byly tam "centimetrový situace" které jeho běh mohly otočit úplně jinym směrem. Už třeba proti Lotyšum, kdyby to Poborákovi před tim vyrovnávajícim gólem uteklo za lajnu, tak bychom už třeba dva góly nedali a šli do zápasu s Tulipánama s ostudnou ztrátou dvou (až tří) bodů nad mega-outsiderem.

Reagovat
Kiwi-21

To samé se dá ale říci že kdyby Lotyšsko nedalo náhodný brejk

Možná je na nic kdybychom daly 1 gól tak jim dáme třeba 5

Kdybychom proti řekum místo tyče a šance Kollera dali gól jsme mistři

Vždy je třeba trochu toho štěstí jinak by Řecko vypadlo už ve skupině a nevyhrálo ME

Dánové v podstatě taky vyhrály me ze štěstím protože tam ani nepostoupily

Nikdy není vše růžové ale ty to devalvuješ tak že to vyzní na mnohem větší beton než Řekové

Reagovat
Frick

Jasně, že je to o štěsí. Před 25 lety taky nemusel dát Šmíca jesle probíhajícímu ruskýmu bekovi a mohli jsme jet dom se 3 bodama a nesmírně bolestivou prohrou s Rusama (jasně - fotbalový panbůh to vyřešil spravedlivě - za ty tyče zneschopnil Rusáky zvýšit na 4:2 a daroval gól Štístkovi).

Buď jak buď - opravdu si začínám myslet, že centimetry rozhodovaly o tom, že se neprohodily Eura 2000 a 2004. Na Euro 2000 bychom mohli vzpomínat, jak jsme u nich doma vyklepli Tulipány, uhráli pěkný bod s mistry světa a nakonec smetli Dány a pak v play-off bysme šli třeba zase dál. Jako byl na tom Euro 2000 na kterej bychom VYLOŽENĚ neměli? Pochybuju.

Reagovat
Kiwi-21

Eura 2000 byla škoda už tehdy jsem našim věřil ale je to možná zase něco co je posunulo na tu úroveň co měli v roce 2004

Reagovat
Frick

Tak byl to "jen přátelák", navíc neměla Francie tu dobu, po tom zbabranym MS 2002, údobí útlumu?

Reagovat
Frick

Co se stalo s těma Dánama - na ME 2000 úplně jaloví a pak jsme s nima uhráli ve dvou kval. zápasech jen boda...

Reagovat
Reggie

To EURO jim spis nesedlo, MS 98 ctvrfinale a vypadnuti po vysledku 3:2 s Brazilii, hrali skvelej fotbal. Na MS 02 vyhrali skupinu.

Reagovat
vacin

Ta jasná výhra na EURU nám do té kvalifikace asi i uškodila, co si pamatuju, tak po tom EURU už jsme se viděli na mistrovství světa a pak přišlo vystřízlivění,

Reagovat
Reggie

Jo hele, na tom urcite neco bude. Stejne to bylo uplne jinde, kdyz jsme meli v kvalifikace nejtezsi soupere treba Skoty nebo Dany. Dneska tam je vzdycky aspon jedna velmoc.

Reagovat
Frick

Plus POL, SLO, SVK při kvaldě na MS 2010 a nebyla z toho ani baráž. Sice už tam byly odchody generace 96-00(-04), ale s Čechem, Barošem, Jankulovskim, Rosickym...

Reagovat
Reggie

Už to nebylo zdaleka ono, ale každopádně z toho postup měl být.

Reagovat
Frick

Tak hlavně pozor - oni ty Dánové v 8 zápasech s tou "slabší čtverkou" (BUL, NIR, ICE, MAL) měli bilanci 5-3-0. Jako i kdybychom s těma Dánama nic navíc neurvali, tak by stačilo vyhrát na Maltě a na Islandu (tam možná i plichtit). Pro Maltu těch 0:0 u nich byl jedinej bodík, co v tý kvaldě urvali.

Reagovat
meliooo

Za tu kvaldu o MS 2002 měl bejt Chovanec popravenej. Zlatá generace v ideálním věku... Klidně mohla být medaile.

Reagovat
PaYaB

O 3. místo hrálo Turecko a Korea ( která se tam dostala po zářezech Itálie a Španělska)

Reagovat
Frick

Asi bych to napsal tak, že ta smůla ze zápasu z Eura 2000 se nám vrátila o 4 roky později. I s tou penclí. To objímání Nisterlooye Ujfalušim se určitě pískat na pencli dalo.. Plus dali tulipáni vnitřní tyč. Myslim, že kdyby se vrátili do vedení o dva, tak by si to už udrželi.

Reagovat
fabec1222

Ta penalta je u nás šíleně démonizovaná.... Bejt to dneska, tak mu VAR řve do ucha, ať to kouká odpískat. Němec ho zatahal úplně dementně, tam neni o čem... Pochopitelně, RdB tomu přidal, ale na to na principu nic nemění...

Co se týče té kvaldy, tak Chovanec totálně nedokázal ukočírovat partu tehdy dost namyšlenejch frajerů, to byl hlavní problém. Ono se tak nějak předpokládalo, že se ten postup udělá tak nějak sám...

Reagovat
Kucka

Reagovat
smazaný uživatel

Ukrajina postoupila se 3 body jako poslední postupující a jde na Švédy, zatímco jejich přemožitelé Rakušani na Italy. Dánové se 3 body na Wales a Belgie s 9 body na Portugalsko.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bych jim fakt za celej ten "format" pral, aby ty sf ve wembley byly cr-ukr + cro-aut, ale to var nedovoli

Reagovat
smazaný uživatel

ale zní to hezky

Reagovat
Kucka

Reagovat
Shevchenko

My z té naší skupiny máme taky nejlehčího

Reagovat
Frick

Prý tam budou přísné kontroly u vstupu. Každýmu návštěvníkovi daj u vstupu na chuja katodu a pokud bude při projekci fota vysvlečeného CR7 zaznamenán vzruch, tak smůla.

Reagovat
sunakashi

Díky za ranní rozesmání...

Reagovat
hematop

Nijak tomu nevěřím, ale Jarda by si měl vytáhnout hlavu z prdele a nasadit proti Oranjes dva útočníky. Se samotným Schikem na hrotu proti systému Holanďanů nemá šanci, jelikož křídelní podpora je nulová a jediný kdo dokáže provést kvalitní centr je Coufal, který bohužel svou aktivitou vepředu bude otvírat pravý kraj. Jestli Šilhavý neprovede nějakou změnu v rozestavení a půjdeme na naše soupeře s tím, co nyní jsme hráli tři zápasy, tak se bojím, že dostaneme strašný kartáč.

Ideálně bych to viděl na 4-3-1-2 Vaclík-Coufal, Kalas, Čelůstka, Bořil-Darida,Souček,Král-Barák-Vydra/Hložek, Schick.

Není to žádná sláva, ale fakt momentálně nic lepšího mě nenapadá.

Reagovat
PP

Bořil má karty, Král se doufám na hřiště už nepodívá, stejně jako např. Brabec.

To už bude za mě lepší sestava 4-4-2. Otázka je, koho místo Bořila, jestli Kadeřábka přes nohu či jestli by tam uměl zahrát Holeš?

Reagovat
hematop

Jo Bořila jsem přehlédl A s Králem máš taky pravdu. Místo něj bych tam viděl Holeše a Kadeřábek přes nohu není zlý. Jako kloudnější alternativa mě nenapadá.

Reagovat
smazaný uživatel

jestli si myslíš, že se bude něco měnit, tak jsi naivní blázen

Reagovat
hematop

Nejsem Jenom jsem si musel povzdechnout a vypláchnout si nervy Ale jak vidím, tak nejsem sám, kdo to tak vidí. Škoda mluvit

Reagovat
PP

Nejlíp, jak to mohlo vůbec dopadnout.. Za mě jsou Holaňdané hratelní, musí nám zahrát krajní beci konečně. Bohužel nás sráží Jarda jakýmkoliv možným překvapením, takže nachystat se na nás zvládne i dítě.

Reagovat
pedro-pedro

Souhlasím, že z pohledu soupeřů, co připadali v úvahu a je Nizozemsko rozhodně nejsnazší soupeř a v případě našeho postupu je tu navíc velice hratelný tým pro 1/4 finále. Na druhou stranu, jestli nám dají Nizozemci 3:0 nepřekvapí mě to.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud chcete každý měsíc získat další příjem ... Už nehledejte! Je to skvělá příležitost pro každého, aby vydělal 9 000 až 12 000 EUR měsíčně při práci na svém volném čase na domácím počítači. Na výplatě za poslední měsíc vydělávám 11369 EUR. Je to opravdu snadné a jsem tak rád, že jsem to objevil. Postupujte podle pokynů na tomto webu ...

........................>>>>>>>>>>>>>>>> F­­­a­­­s­­tCa­s­­­­h­7.C­­OM

Reagovat
pedro-pedro

Formát turnaje je neskutečná komedie. Nejvtipnější na tom, je že nám tenhle formát zajistil část pavouka, kde z těch nejsilnějších týmů zůstalo jen duo Anglie/Německo a jeden z nich se bude pakovat hned po 1/8 finále.

Vzhledem k tomu, že naší repre styl Nizozemců relativně sedí tak se můžeme dočkat od českého týmu ještě zajímavých věcí především, co se týká výsledků. Ne že bychom byli v tomhle zápase favoriti, ale řekl bych že je to tak 40:60 co se týká našich šanci postup a skoro si myslím, že kromě hypotetického zápasu s Rakouskem bychom neměli s nikým větší šance na postup.

Z pohledu Nizozemců, to asi taky lépe dopadnout nemohl, protože se jim reálně může stát, že na prvního skutečně velké jméno mezi soupeři narazí až ve finále. Každopádně jsem hodně zvědavý jak to celé dopadne a myslím, že díky losu se můžeme dočkat nejméně jednoho skutečně nečekaného účastníka finále (pro mě to bude kdokoli kromě dua Německo/Anglie, protože Nizozemcům před EUREM nikdo také moc nevěřil).

Za zmínku stojí i to, že Wales má již podruhé v řadě na EURU neskutečnou kliku při losu jak na soupeře 1/8finále tak i na dalšího soupeře pro 1/4 finále. .

Reagovat
Acrocephalus

Mně se jako jednomu z mála formát turnaje líbí, jak to rozšíření (který bych považoval za konečný), tak i postupy ze 3. míst. Jedině nechápu, jak se vlastně k sobě dostali Německo, Francie a Portugalsko, když by všichni měli být z 1. koše, ne? Ale vidím, že v koších bylo jen po 6 účastnících, tak to asi tak musí vyjít, ale stejně. Každopádně, je dobrý že ta skupinová fáze má za sebou i zápasy velkých fotbalových mocností, normálně bychom si zápas Německo - Francie nebo Francie Portugalsko užili možná tak v SF.

Reagovat
PP

Formát je dementní.. I po dvou prohrách ze tří zápasů máš naději postoupit do vyřazovací části. Ale souhlas s tím, že jak je možné, aby se ve skupině o 4 účastnících setkali vítěz posledního MS, vítěz posledního ME a Němci je.. zvláštní.

Má být klasický formát 16 týmů po 4, první dva ze skupiny postup.

ME by mělo být něco prestižního se tam vůbec dostat a ne aby tam hrála půlka Evropy..

Reagovat
mayday

24 týmu bych nechal, ale postupy z třetích míst vyhodit. Normálně zv každé skupiny dva. Čtyři z prvních míst s nejvíce body rovnou do čtvrtfinále, zbývající dva z prvních míst a druhý místa takový miniosmifinale a hotovo.

Reagovat
PaYaB

Wales jsou neskuteční haluzáci na tohle.

Reagovat
smazaný uživatel

Máte někdo radu kde/jak koupit vstupenky? Portál UEFY po mě nejdřív požadoval registraci a teď zobrazuje prázdnou stránku

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus to v poledne, je tu i clanek o tom

Reagovat
smazaný uživatel

Díky

Reagovat
Seydou Doumbia

Povedlo se, jedeš ?

Reagovat
smazaný uživatel

Nepovedlo, prodej lístků pro veřejnost začíná až zítra, jestli jsem to pochopil. Dnes jen pro fanklub. Stránky UEFY mi stále zobrazuj jen bílo. Prostě radost

Reagovat
Seydou Doumbia

A odkud si ? Taky nemám lupeny, ale sháním parťáka.

Reagovat
Lovec

Chlapi, máte v Praze ozkoušenou nějakou fajn zahrádku s plátnem, kde budou fotbal zaručeně dávat? Znám tam maximálně Beer Garden v Riegráčích.

Reagovat
PP

já o lepším venkovním místě nevím než Riegráče.. MS ještě dávali na velkém plátně ve Žlutých lázních, ale nevím, jak je to tam letos.

Reagovat
Sztanda

Žižkov beer garden prý na fotbal super, šle osobně jsem nebyl.

Reagovat
smazaný uživatel

Neví někdo, jestli budou vstupenky uvolněné ještě i do general sales, když nejsem členem fanklubu a nemám žádný kód? Jestli má cenu nad tím ve 12 stát, nebo jeto předem ztracený boj.

Reagovat
Shevchenko

Těžko říct, nikde jsem se nic nedočetl, včera po zápase na ČT říkali, že prý general sales jsou vyprodané, ale tomu se mi moc nechce věřit.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem taky slyšel a taky mi to přišlo jako blbost Na webu toho českého fanklubu jsem našel, že by to pro verejnost mělo začít v pátek 12. Tak se uvidí, jestli tam něco bude..

Reagovat
naheCZ

Mluvčí repre P.Šedivý:

-vstupenky prodává UEFA, ta jediná ví, kolik jich je vyhrazených pro fans ČR

- pro fans ČR musí být min. 5 % kapacity

-zápas vyprodaný není,aktuálně probíhá prodej pro fans přes kódy od Fanklubu a UEFA bude postupně uvolňovat vstupenky do tzv general sales

Takže bych to asi sledoval pořád

Reagovat
naheCZ

Já tak nějak pochybuju, jsem až ráno zjistil, že se to dělá takhle, takže mám taky hovno. A navíc, pokud jsem to dobře pochopil, tak ten předprodej bude trvat 24 hodin, takže nad tím seď tak možná zítra ve 12 Navíc ta stránka pořádně nefunguje

Reagovat
Kepy_FCB

Jestli nejsi herec,politik, velkopodnikatel s kontakty na spravnych mistech tak mas mizivou sanci

Reagovat
smazaný uživatel

bude stačit, když řeknu, že volim piráty a doložím výplatu od sorose ve formě očkování??

Reagovat
smazaný uživatel

Bude, jen te pri vstupu na stadak odvede madarska tajna policie a uz te nikdo nikdy neuvidi, tak si radsi neco vymysli

A ted vazne - dej vedet jak si dopadl s listkama, to bude zajimat dost lidi

Reagovat
HalaMadrid_Flx

na ViaGogu byly lístky za 3200kč, sektor 3. To je jako ok?

Reagovat
REPLIKATOR

4:1 pro Nizozemí

Reagovat
smazaný uživatel

kež by se naši ještě jednou vyhecovali zahráli aspon jako proti skotsku.. spíš to ale vidím na podobně nemastný, neslaný výkon jako proti slavii, korunovaný němeným rozestavením a až na vykartovaného bořila i sestavou. jsme průhlední

Reagovat
smazaný uživatel

*anglii

Reagovat
smazaný uživatel

2:1 pro nás. Nizozemci zase doplatí na svoje tradičně přehnané sebevědomí.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele