Český sport si potřebuje sáhnout na komerční peníze, domnívá se Tomáš Janča

05.04., 08:50
Rozhovory
Stadion Sparty na Letné (© AFP)

Nedávný tah Sparty, která oznámila, že od léta bude svým fanouškům nabízet mimo jiné také originální placený obsah včetně článků, videí a podcastů, otevřel ve sportovním prostředí živou debatu. Je český fanoušek ochotný a připravený platit svému klubu za unikátní obsah? Jak se chová český fanoušek ve chvíli, kdy má kvůli sportovním kratochvílím utrácet nemalé částky? A jaký progres udělal v posledních letech sportovní marketing v Česku? To všechno jsme v dnešním vydání probrali s odborníkem na sportovní marketing a jedním z autorů podcastu Sport Alive Tomášem Jančou.

Český sportovní marketing urazil během uplynulé dekády velký kus cesty. Komunikace řady subjektů snese aktuálně srovnání se zahraniční špičkou a tuzemský sport se pomalu učí říkat si o cenu, kterou si zaslouží. V dnešním vydání podcastu Livesport Daily o tom mluví odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.

"Sport u nás dlouho bojoval s tím, že si neuměl říct o svoji hodnotu. Posun je naprosto nezpochybnitelný a to, jak nad marketingem přemýšlí většina subjektů je fantastické. Musí to ale pokračovat, protože nemusíme si nic nalhávat, ale pro to, aby se mohl český sport rozvíjet a přežívat, tak si potřebuje sáhnout na komerční peníze. To by se nestalo, pokud by jen čekal s nataženou rukou na to, co dostane od státu, kraje nebo města," dodává Janča.

V páteční epizodě Livesport Daily jsme řešili:

Placený obsah Sparty jako cestu pro další kluby.

Ticketing a nastavení ceny vstupenek na velké sportovní akce.

Nabitý sportovní rok 2024.

Všechny díly Livesport Daily najdete také na oblíbených podcastových platformách - Apple Podcasts a Google Podcasts.

Autor: Livesport.cz

Komentáře (21)

Přidat komentář
Sosi

Bože to jsou takový hovno články

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
ratusek

já četl "... Tomáš Kuča"

Reagovat
PBLead

to by byl jediný podcast, který bych si na tom LS pustil.

Reagovat
Freedo

Kolikrát jsi přečetl Tomovu knihu, že tady ze sebe děláš skalního fandu?

Reagovat
ratusek

Reagovat
PBLead

Co za vyjebávku na mě tady zkoušíš, ty mocipáne?!

Reagovat
meno

Mocipáni mu schovávají pozvánky

Reagovat
jenage

Přesně.

Reagovat
Pablos

Já zase Jansta

Reagovat
Sosi

Reagovat
Lemond Laws

Ten kdo je za tohle zodpovědnej v LS by měl dostat hned padáka a nastoupit někdo rozumnější, kdo nastaví, že podcasty nebudou každý den

Reagovat
raduinho

Každý si potřebuje šáhnout na peníze.

Reagovat
Sosi

A na švába

Reagovat
raduinho

Podcast jsem neposlouchal ale předpokládám, že to bude přehlídka těchto slov: marketing, balíček, exkluzivita, produkt

Reagovat
Vasil

A projekt, nezapomeň na projekt!

Reagovat
Firkraag

Reagovat
mayday

Reagovat
Moshe Dajan

Já bych si potřeboval šáhnout na švába.

Reagovat
PBLead

Ale doufám, že kopačkou...

Reagovat
Sosi

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele