Český sport si potřebuje sáhnout na komerční peníze, domnívá se Tomáš Janča
Nedávný tah Sparty, která oznámila, že od léta bude svým fanouškům nabízet mimo jiné také originální placený obsah včetně článků, videí a podcastů, otevřel ve sportovním prostředí živou debatu. Je český fanoušek ochotný a připravený platit svému klubu za unikátní obsah? Jak se chová český fanoušek ve chvíli, kdy má kvůli sportovním kratochvílím utrácet nemalé částky? A jaký progres udělal v posledních letech sportovní marketing v Česku? To všechno jsme v dnešním vydání probrali s odborníkem na sportovní marketing a jedním z autorů podcastu Sport Alive Tomášem Jančou.
Český sportovní marketing urazil během uplynulé dekády velký kus cesty. Komunikace řady subjektů snese aktuálně srovnání se zahraniční špičkou a tuzemský sport se pomalu učí říkat si o cenu, kterou si zaslouží. V dnešním vydání podcastu Livesport Daily o tom mluví odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.
"Sport u nás dlouho bojoval s tím, že si neuměl říct o svoji hodnotu. Posun je naprosto nezpochybnitelný a to, jak nad marketingem přemýšlí většina subjektů je fantastické. Musí to ale pokračovat, protože nemusíme si nic nalhávat, ale pro to, aby se mohl český sport rozvíjet a přežívat, tak si potřebuje sáhnout na komerční peníze. To by se nestalo, pokud by jen čekal s nataženou rukou na to, co dostane od státu, kraje nebo města," dodává Janča.
V páteční epizodě Livesport Daily jsme řešili:
Placený obsah Sparty jako cestu pro další kluby.
Ticketing a nastavení ceny vstupenek na velké sportovní akce.
Nabitý sportovní rok 2024.
Všechny díly Livesport Daily najdete také na oblíbených podcastových platformách - Apple Podcasts a Google Podcasts.
Komentáře (21)
Přidat komentářBože to jsou takový hovno články
já četl "... Tomáš Kuča"
to by byl jediný podcast, který bych si na tom LS pustil.
Kolikrát jsi přečetl Tomovu knihu, že tady ze sebe děláš skalního fandu?
Co za vyjebávku na mě tady zkoušíš, ty mocipáne?!
Mocipáni mu schovávají pozvánky
Přesně.
Já zase Jansta
Ten kdo je za tohle zodpovědnej v LS by měl dostat hned padáka a nastoupit někdo rozumnější, kdo nastaví, že podcasty nebudou každý den
Každý si potřebuje šáhnout na peníze.
A na švába
Podcast jsem neposlouchal ale předpokládám, že to bude přehlídka těchto slov: marketing, balíček, exkluzivita, produkt
A projekt, nezapomeň na projekt!
Já bych si potřeboval šáhnout na švába.
Ale doufám, že kopačkou...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele