Chelsea přišla o Torrese. Demba Ba zůstane

20.01.2014, 08:50
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (268)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Takže 9 zápasů etoo a Demba v každém z nich na 10 minut. No vida, to si zahraje i celej jeden zápas :D

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem celkem Nandův odpůrce v Chelsea, ale z toho tria beznohých útočníků on mi poslední dobou připadal jednonohej. Ale co, třeba se Ba a Eťák chytnou. V létě bych je pustil všechny a přitáhnul jednoho pořádnýho forwarda. Škoda, že v tomhle Mourek není aspoň trochu jako Pepek, při tom přetlaku pod hrotem bych na forwardu minimálně toho Schurleho zkusil. I když při tý útoný fazoně by tam byl prospěšnější snad i Cahill, kterej ej ve vápně dost zabiják.

Reagovat
Milan.B

jednooky medzi slepymi je kralom

Reagovat
oli9

Jidáš

Reagovat
smazaný uživatel

Ztrátu Torrese v Chelsy sotva pocítí, i tak dohromady nic nehraje, Demba se od svého přestupu z Newcastlu také nechytil a Eto'o sice góly stále střílet umí, no jeho výkonnost je nevyzpytatelná jako podzimní počasí. Mourinho by si měl nyní sám vylepit facku za to, že poslal Lukaka na celosezónní hostování do Evertonu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on je schopnej dát letos Eto nějakejch 20 golů, už ted jich má 10. Teda ne že by to bylo nějak supr vzhledem k tomu prostoru, co dostává, ale tragedie tam neni taky.

Reagovat
Talker

Tak Torres se dostal loni na 21 golů, takže to nic nemění na tom, že je to prostě málo na 4 soutěže.

Reagovat
smazaný uživatel

Netvrdím opak, navíc oba dostávají toho prostoru strašně moc na ty výkony.

Reagovat
smazaný uživatel

jenže sice hrajou 4 soutěže ale nadruhou stranu rotují a nehrajou každý zápas, jako Torres minulou sezonu, kdy byl prakticky do ledna jediný útočník a hrál všechny zápasy. Ted se střídají a Eto taky nehraje pořád

Reagovat
smazaný uživatel

Sice pořád nehraje, ale rotuje se fakt málo na to, jaký výkony ty útočníci předváděj, vždyť je to k smíchu.

Reagovat
smazaný uživatel

tak Torres s Etoem rotujou, Demba vypadl protoze mel odejit ale jelikoz Tores bude cca mesic mimo, tak zustava

Reagovat
smazaný uživatel

Ale houby rotujou, vždyť tam dával Eta po totálně marnejch zápasech, kdy se před tím 3x dotknul míče a zasral ho do autu.

Reagovat
smazaný uživatel

a co do té doby předváděl Torres....podle mě Eto byl dobrý tah, chvíli sice trvalo než natrénuje ale tu ulohu na rok co přišel si splní. Lukaku chtěl podle mě pravidelně hrát před MS, což mu prostě José nemohl slíbít, je to sice utoník skvělý ale případná ztráta základní sestavy by ho asi stála místo v repre na úkor Bentekeho

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já třeba věřím, že on dá důležitý goly v důležitejch zápasech, to včera ukázal měrou vrchovatou, ale sledovat ho přes zbytek sezony se v tom útoku trápit, to je prostě děs.

Reagovat
Talker

Tak do včerejška měl průměr 200 minut na gol, což je slušná tragedie...

Reagovat
smazaný uživatel

Hele jak by ses díval na to zkusení Šírleho na hrotu? Pár zápasů tam má odehráno a nevěřim, že by tam byl tragičtější, než ten zbytek. Přímočarej na to je dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele jak by ses díval na to zkusení Šírleho na hrotu? Pár zápasů tam má odehráno a nevěřim, že by tam byl tragičtější, než ten zbytek. Přímočarej na to je dost.

Reagovat
Arbiter

pro mě to hrot není, hrozně často se stahuje někam k lajně. Kdyby se hrálo na dva útočníky, tak by tam možná byl platný, ale jako falešná devítka ne. A jako ostrá devítka podle mě už vůbec...

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně že to hrot není, ale co dělat jinýho, když jsou tam na hrot 3 šmatláci.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně že to hrot není, ale co dělat jinýho, když jsou tam na hrot 3 šmatláci.

Reagovat
Free_player

já myslím, že se bez něj v klidu obejdou

Reagovat
minoLFC

Torres mal formu?

Reagovat
smazaný uživatel

jj dělal z ní kouzelný perníčky na vánoce

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Je vidět, že ti, co Chelsea nesledují pravidelně stále Nanda podceňují. Ale ten, kdo není jeho hater a ten, kdo Chelsea sleduje mi musí dát za pravdu, že je to momentálně náš nejlepší útočník a nic to nemění včerejší hattrick Etoa. Je to ztráta! A to dost citelná!

Reagovat
smazaný uživatel

Nesouhlasim. Podle me se k nam do systemu nejvice hodi Eto'o, jde jenom o to, aby chytil formu, tak snad to po vcerejsku bude pokravovat. Kdyby byl tak o 3 roky mladsi tak k soucasne Chelsea uplne idealne zapadne. Snad se jeste ukaze.

Reagovat
fenixLFC

to ze to je vas najlepsi utocnik nic nemeni na tom, ze je to poleno...u nas bol (a ked neratame allena aj je) najlepsi DM lucas

Reagovat
kvasha16

strata to je, ale nei dost citelna, dost citelna strata by bol taky Hazard alebo Cahill/Terry

Reagovat
smazaný uživatel

To je strašná tabulka, něco tam najít btw kolikrát to sem ještě postneš?

Reagovat
Chazy

ROFL... Chelsea ukázková.

Reagovat
r.mrazik

wenger skudlil 4 roky,aby si pak koupil Ozila

Reagovat
smazaný uživatel

tak u Arsenalu to plynulo ze splácení nového stadionu...což si myslim byl hlavní důvod jejich politiky přestupů

Reagovat
smazaný uživatel

To si nemyslím, oni kdyby se rozšoupli daleko víc, tak jsou pořád v lepších číslech jak většina ostatních klubů.

Reagovat
r.mrazik

asi ano...jenze kazde prestupove obdobi byly reci,ze penez je dost a podobne...je fakt,ze to mohly byt jen kecy...kdo vi...ale i tak...

Reagovat
Kenneth

Stejne mu brzo zase zdrhne do Barcelony nebo Bayernu.

Reagovat
r.mrazik

v nejblizsi dobe asi ne...

bych chtel videt flegmouse Ozila v Bayernu,kde vsichni makaji...

Reagovat
Kenneth

Zapomněl sem že Guardiola žádá presink od všech hráčů, takže Bayern ne no.

Reagovat
smazaný uživatel

jj v Barce se presovalo jak o závod.

Reagovat
kiwwi

Reagovat
cristiano.K.

Pedro nebo Alexis čekají jen na míče,že jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně no dávej křídla na úroveň kreativního hráče. Xavi a Messi taky presovali?

Reagovat
kiwwi

ty si ujebany fakt

Reagovat
Diego2

3 vysoke

Reagovat
kiwwi

jedine ze v pomocnej skole mali 3 vyskove budovy

Reagovat
smazaný uživatel

radši odpovídej na PM

Reagovat
Chazy

Jestli je něčím hra Guardioly opravdu unikátní, tak je to presink.

Reagovat
smazaný uživatel

Já se tě ptám, kdy presoval Xavi nebo Messi?

Reagovat
Chazy

Když nastoupili do zápasu pod ním.

Reagovat
Diego2
Reagovat
Chazy
Reagovat
FUnk

Reagovat
fantomas

Proč by proboha měl presovat Xavi?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože pozicí nejvíc odpovídá diskutovanýmu Ozilovi? O to mi šlo, proč by měl proboha pod Pepkem presovat Ozil?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Diego2

no ty vole, to je konecna

Reagovat
alcantara

Reagovat
fantomas

Hm hm, Barcu teda nesleduju, ale nák se mi nezdá, že by tam měli mít stejnou pozici. Ani zdaleka.

Reagovat
smazaný uživatel

Však píšu z hlediska toho presingu, že by k tomu roozhodně nebyl nucenej.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Chazy

Sem po tejdnu zas pustil FM, vypadá to tam na životní sezonu Mungui, těš se.

Reagovat
fajdax

Taky to máš tak že když to třeba 1,2 dny nezapneš tak pak už se ti k tomu nechce a nehraješ to třeba měsíc? Já to tak mám furt a sere mě to

Reagovat
Chazy

Jojo, spíš je zázrak, že po tom tejdnu, kdy na to fakt nebyl čas, sem to zapnul.

Reagovat
fantomas

Taky to už žhavim..

Reagovat
Kenneth

Reagovat
r.mrazik

v bayernu si ho predstavit moc nedokazu...arsenal je pro ne dobry,kdyz mu to (zatim) dost toleruji

Reagovat
Counter

Záleží co je to brzo. Až skončí Wenger, může chtít odejít i Mesut...

Reagovat
Chazy

A co teprve konec Rosy

Reagovat
kiwwi

to asi skoncim s futbalom aj ja

Reagovat
fajdax

už aby to bylo

Reagovat
kiwwi

budem sa uz konecne naplno venovat len pozeraniu futbalu a komentovaniu na EF

Reagovat
fajdax

založ si nějakej svůj eurofotbal a tam si piš sám pro sebe ty tvoje hlouposti...

Reagovat
kiwwi

asi si zalozim...a slovensky...a vyseriem sa vam na tie vase ceske internety

Reagovat
fajdax

Reagovat
smazaný uživatel

ty si strašný divočák

Reagovat
Diego2

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

retard no kde pracuje tvoje maminka?nebo dáš mi na ní číslo? zavolám jí at odpojí internet jen pro tvoje dobro ,de videt že jsi tu non stop tvuj mozek je přehřátý potřebuje si trochu odpočinout

Reagovat
kubys

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
afc

Latest reports: Stan Kroenke is in town to finalise Arsene Wenger's new £24 million deal.

Tak este minimalne 3 roky aj Mesutko zostane.

Reagovat
kiwwi

kupujete Persieho?

Reagovat
afc

Reagovat
smazaný uživatel

Ta smlouva by měla být na tři roky?

Reagovat
smazaný uživatel

Co řekneš na tohle?!

"David Mackey · Former Assistant Legal Director, Sefton Council at Sefton Council

What are the figures for the 20 years before 2008? These figures would show that City are merely trying to catch up with the massive spending of teams like United who spent fortunes whilst teams like City spent virtually nothing - how come that was ok but because City can now compete that is somehow not ok?"

Reagovat
kiwwi

ze je to neskutocny blud

1992-1998 net spend

Newcastle: £40,570,000 (> 4000% more than United)

Arsenal: £31,070,000 (> 3100% more than United)

Liverpool: £29,625,000 (> 2900% more than United spent)

Chelsea: £27,705,000 (> 2700% more than United spent)

Spurs: £18,630,000 (> 1800% more than United spent)

City: £12,070,000 (> 1200% more than United spent)

United: -£40,000

1999-2003 net spend

United: £90,050,000

Liverpool: £60,110,000 (United spent 50% more)

Newcastle: £56,950,000 (United spent 58% more)

City: £54,662,000 (United spent 65% more)

Spurs: £46,552,500 (United spent 93% more)

Chelsea: £40,760,000 (United spent 121% more)

Arsenal: £17,916,000 (United spent 403% more)

1992-2003 net spend

Newcastle: £97,520,000 (8% more than United spent)

United: £90,010,000

Liverpool: £89,735,000 (United spent 0.3% more)

Chelsea: £68,465,000 (United spent 31% more)

City: £66,732,000 (United spent 35% more)

Spurs: £65,182,500 (United spent 38% more)

Arsenal: £48,986,000 (United spent 84% more)

2004-2013 net spend

Chelsea: £524,500,000 (325% more than United spent)

City: £434,820,000 (252% more than United spent)

Liverpool: £168,800,000 (37% more than United spent)

United: £123,400,000

Spurs: £100,850,000 (United spent 22% more)

Newcastle: £1,900,000 (United spent 6,395% more)

Arsenal: -£23,570,000 (United spent > 12,300% more)

Reagovat
j_mrazik

Ten Arsenal tam.

Reagovat
kiwwi

ste si to vybrali v tej pred Wengerovskej ere

Reagovat
kiwwi

2008-2013 net spend

City: £407,150,000 (614% more than United spent)

Chelsea: £229,200,000 (302% more than United spent)

Liverpool: £60,100,000 (5% more than United spent)

United: £57,050,000

Spurs: £6,150,000 (United spent 827% more)

Arsenal: -£31,600,000 United spent > 5705% more)

Newcastle: -£38,300,000 (United spent > 5705% more)

to mi tam este vypadlo

Reagovat
smazaný uživatel

£407,150,000 ...och boze

Reagovat
Chazy

Tak tohle je hustý

Reagovat
kiwwi

njn, ked si predstavis, ze Fergie vybudoval najlepsi tim na svete za -40 tisic libier

Reagovat
Chazy

Přesně to je neuvěřitelný no.

Reagovat
j_mrazik

Hustější je ale Liverpool, který se dostal z vrcholu do sraček při takových číslech.

Reagovat
Zaschrona

statistiky EFC, pripadne treba Leedsu z tohohle obdobi nahodou nemas?

Reagovat
kiwwi

bohuzial...bol to ucelovo urobeny clanok presne kvoli takymto dementnym komentarom, ze United si kupovali uspechy tak ako si to kupuje teraz City a predtym Chelsea, resp. ze City a Chelsea boli chudacikovia, co cely cas zili o chlebe a vode a teraz sa to len snazia dobehnut

Reagovat
kiwwi

kazdopadne neviem naco je tam ten Newcastle alebo Spurs

Reagovat
Chazy

Spurs taky nechápu, NUFC jsou jasný, když bojovali o titul a hodně utráceli. Vždycky byl nějakej klub, kterej se takle snažil drze koupit úspěch v době vlády MU.

Leeds, Blackburn, teď tyhle..

Reagovat
kiwwi

njn na tohto by som skoro zabudol

http://www.youtube.com/watch?v=_Yenzdq5g6o

Reagovat
Zaschrona

Nj prave, kdyz tam jsou i tito, tak uz by si nekdo mohl dat praci i s takovymi tymy.

Kazdopadne uzasny cisla, jen to potvrzuje slova tech uplne top top manazeru, ze se da vyhravat bez ohledu na to, kolik se za posily vyhaze penez.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud myslíš LFC za OLearyho, tak ten měl za přestupy cca -60 mega. Ono ty statistiky jsou k hovnu a k tomu, aby si lidi jako vlhká, chlupatá věc plná semene honily ego.

Tehdy totiž ve světě na PL sral pes, nejvíc peněz se točilo v Itálii a když v Anglii přišel do týmu ze spodku tabulky hráč za 4 mega, tak to musel být bombadér a vykopat záchranu sám, Houllierovi v Profotbalu vyčítali, že má schodek za přestupy -50 mega a titul nikde, dneska by posily za tuhle sumu stačily Účkám stěží na EL. Třeba Rebrovův přestup ke Spurs za 11 mega liber byl neskutečný propadák a nejhorší přestup v dějinách, v porovnání s dnešním Carrolem či Torresem to je k smíchu, jinak Rebrov(11 mega) byl hráč prověřený LM, dnes stojí Kozák, který skoro nic neodehrál 7 mega.

Ale pak krachl Kirch , přišel Abra a Anglie od té doby finančn fotbalu neskutečně vládne. A pokud se nedostane do velkých ekonomických problémů, tak se na tom asi v nejbližších 10 letech nic nezmění.

Reagovat
kiwwi

prave preto to mas rozpisane na obdobia, aby si videl ako tie kluby gazdovali...nikto to tu neporovnava s Talianskom ani nikym inym...ide cisto o vyvratenie famy

Reagovat
tulen

OT: Man. City sa zaujímajú o nemeckého CB ( Hummels, Badstuber, Howedes ) ako náhle niekoho z nich dotiahnú tak Lescott ku nám na hosťovačku

Reagovat
Zaschrona

Na hostovacku? Takze v lete bude volnym hracem?

Reagovat
tulen

tak v súvislosti s nami sa hovorí iba o hosťovačke pokiaľ viem, čiže neviem ako sa to potom bude riešiť, ako trvalý prestup by som to nevidel, buď mu predĺžia v MC alebo ešte viem, že Besiktas a tak majú záujem. Inak, u vás už Traoré podpísal? tiež jak debili sme to vyriešili a nechali si už koľkého hráča uchmatnúť spred nosa ...

Reagovat
smazaný uživatel

Bože

Reagovat
smazaný uživatel

Ano synu?

Reagovat
afc

Italian press talk up Napoli bidding €5.5m for Arsenal's Vermaelen!

Source: Corriere Dello Sport

Reagovat
tulen

tak okolo neho sa točia, my nie sme výnimka, ale tak pýtali sme sa na neho a sme boli dosť dôrazne odbití

Reagovat
afc

Az v lete odide,teraz nie je sanca.

Reagovat
tulen

a myslíš, že by sme mali šancu aj my? fakt bude dostupný za 5,5?

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa mňa minimálne za 8m. V librách.

Reagovat
smazaný uživatel

Neapol podle médií chce všechno, co má nohy, jak to tak čtu.

Reagovat
Counter

Nebuď jak scouseři s nifem a nespamuj tu každou blbost (-.-)

Reagovat
afc

Aj ten Vucinic je blbost?

Reagovat
smazaný uživatel

podla mna je to jediny realny utocnik a nedivil by som sa keby prisiel

Reagovat
afc

Ale za 11m je to podla mna zbytocnost.To uz pockat do leta a kupit kvalitu.

Reagovat
smazaný uživatel

pojde na hostovanie

Reagovat
smazaný uživatel

hehe.

Reagovat
smazaný uživatel

co je ?

Reagovat
smazaný uživatel

si písal asi týždeň dozadu, že reálny je podľa teba aj Draxler v zime.

Reagovat
smazaný uživatel

Včera Eto , naprostá bomba . Ten jeho pohyb ..přehled a zabijácký instinkt .

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro Edena Hazarda. Nejlepšího hráče Premier League.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Diego2

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
smazaný uživatel

neni o com

Reagovat
Chazy

je nereálnej

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

v tesnom závese za ním je Coleman, no.

Reagovat
Chazy

Reagovat
Zaschrona

jj a tesne pred nim je Wazza

Reagovat
Dray

Reagovat
SunFells

Reagovat
Kenneth

Ten slavný Hazard mu v týhle sezoně nesahá ani po kolena, ale pro modráky je nejlepší...

Reagovat
Jesus Joaquin Saez

Reagovat
Bayern +

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dextroza_m

kdo čekal hattrick Etoa? :D Já teda ne

Reagovat
smazaný uživatel

Eto'o: "I have signed on at Chelsea for the entire season and will try to enjoy it and later on, I will go to Mallorca."

V létě je možné, že odejdou všichni 3 útočníci. Snad se Nando vrátí zpět do Atlética.

Reagovat
fajdax

Nevěřím že odejdou všichni tři. Odejde podle mě Ba a Etoo.

Reagovat
fantomas

FM OT: Na začátku třetí sezony u mě, nereálnost sama.. http://postimg.org/image/fhavsv6c1/full/

Reagovat
Zaschrona

Neskutecny. Kdo to je Beckenbauer?

Reagovat
fantomas

Už i ta rychlost ujde, ne?

Reagovat
Zaschrona

Jojo a kdyz si clovek predstavi, ze ma jeste par let na to, dostat to jeste podstatne nahoru... By me az stvalo mit takoveho hrace, s nim ta kariera zabalit proste jde jen tezko driv, nez to zabali on.

Reagovat
fantomas

Přesně no a Dubois má taky raketovej start navíc, s těmahle dvěma tam do konce kariér prostě vydržet musim. Přitom teď sem oslavil 2000. zápas v klubový kariéře a už mi řikaj "Wily old manager".. :)))

Reagovat
Zaschrona

Jsem zvedavej, co ti budou psat za takovych tech 10-15 sezon, jestli to bude vubec technicky mozny.

Reagovat
smazaný uživatel

Svoje talenty z Lincolnu sem radši házet nebudu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jinak jednou jsem měl podobnýho magora v Shakhtaru Soligorsk. Tunisan to byl.

Reagovat
fantomas

Nicméně už mi to žere tolik moc, že mi kvůli tomu začíná co chvíli padat Chrome. Za chvíli mi asi dojde trpělivost.

Reagovat
smazaný uživatel

Save velkej?

Reagovat
fantomas

No rok 2048, už tam je holt tolik dat, že to muj předpotopní počítač moc nezvládá.

Reagovat
Zaschrona

Odeber nejaky nacteny ligy, co stejne nikdy realne nepouzijes, melo by to pak jet lepe.

Reagovat
fajdax

Cože, rok 2048?

Reagovat
smazaný uživatel

A máš to jako jeden save nebo tam máš nastavených těch víc?

Reagovat
fantomas

Smazal sem náký sejvy starých her, to pomůže asi co? I tuhle sem měl (radši) uloženou nadvakrát, tak už pojedu jen s jednim no.

Reagovat
smazaný uživatel

ukládej tu hru co hraješ do 5 souborů dokola.

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
fantomas

Mi přijde, že právě teď pomohlo, že sem to okleštil a mám jen tenhle jeden soubor. Hned to jede rychlejc, i celý PC včetně Chromu..

Reagovat
Zaschrona

To nedelej, kdyz se ti zvore save, tak o vsechno prijdes. Aspon druhej save jednou mesicne si tam nastav.

Reagovat
fantomas

Jo, zrovna teď mě to zachránilo, ale pět mi přijde přehnaný..

Reagovat
Zaschrona

No, podle meho to asi nijak neovlivnuje, do kolik saveu to ukladas. Lepsi vic zaloh nez min.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě, že to ovlivňuje, protože ten save máš rozloženej do 5 souborů. Je to stejný jako když máš třeba hru o 8gb, tak jí taky nenainstaluješ hned. Takhle ta hra pracuje s jedním malým souborem do kterýho zrovna uložíš+máš zálohu a ne s jedním obrovským.

Reagovat
Zaschrona

Tak jestli to chapu dobre a opravdu funguje tak, jak pises, tak pak je to uplne super. Ale z tech casu, co se to uklada, mi to uplne neprijde.

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak ještě bych doporučil odstranit crash dumps, který si měl taky určitě.. je to nějak c/users/appdata/local a pak tam máš soubory z FM někde na odstranění.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Jinak si hovado.. já dal s Mikem nejvíc snad 2021-2022.

Reagovat
fantomas

Tak jedu přes víc ročníků no, resp. jeden.. ale i to dělá dost.

Reagovat
vodka

já jak sem nainstaloval 14, tak výkon počítače půl hvězdy, plynulost hry s 2 ligama (champem a PL) půl hvězdy, tak sem se na to vysral a hodil tam ty ligy, s kterýma hraju obvykle kromě holandska a nemůžu teda říct, že by to bylo plynulejší než předchozí FM

Reagovat
Kovi81

Tez solidni porce golu Ten obrance, ktereho sem ti vcera posilal, dal potom ve finale LM Realu hattrick a stal se nejlepsim strelcem LM, kdy dal za 10z 12g a mel prumerne hodnoceni 8.5

Reagovat
Zaschrona

Jinak ja snad vyresil golmana dlouha leta dopredu...

http://imageshack.com/a/img845/1890/q87x.png

Koupil jsem ho v zime za 500k, pul roku tam jen trenoval, protoze uz hral za dva tymy v te sezone a uz vylepsil aerial ability o 3 nahoru. Ma jeste tunu potencialu, tak snad se jeste povylepsuje.

Reagovat
fantomas

Hmm, moc hezký. To aerial ability je pěkně svinský, nevim jak ve 14, ale ve 13 se prakticky nedá trénovat.. golmani to dostávaj nahoru max. zápasovou praxí a to ještě většinou dost pomalu.

Reagovat
Zaschrona

Ono to asi bylo dost diky tomu, ze ho tutoroval Begovic. Ted jsem Begovice vymenil za Butlanda, tak uz ho zase tutoruje, tak snad to jeste pujde.

A i jinak to je strasna hruza, jsem za leto -50 mega liber. Prisla kupa gener talentu + Rooney, Chalobah, Ox, Shaw, Ward-Prowse a ten Butland. Ani nebudu zminovat, ze jsem za takoveho Chalobaha dal 30 mega. A mohlo to byt jeste horsi, ale 80 mega na Diera, klicoveho hrace Barcelony, uz mi nezbylo. ... aspon ten kadr ale spolecne uz s hvezdama jako Draxler, Hulk, Barkley, Stones, Mitrovic nebo Hughes vypada s ambicema na titul.

Reagovat
fantomas

OMG! Tos vážně plánoval dát 110m za dva anglický obránce?!

Reagovat
Zaschrona

To si ani nedokazes predstavit, jak ten Dier je uzasnej... Spolecne se Stonesem by to byl naprosto, naprosto top top svetovej par stoperu na 10+ sezon. Ale dokud nepozada o prestup, o coz se uz dve sezony snazim (a ma me v oblibenych), tak asi smula.

Ale uz me zacina stvat, kolik penez dostavam rocne od sponzoru. Muj majitel - maltezskej rytir neustale podepisuje nejake sponzorske smlouvy a v soucasnosti dostavam uz 140 mega rocne. ... a jeste horsi je, ze po me chce, abych kupoval hvezdy. Rooney mu musi stacit.

Reagovat
Zaschrona

*mne

Reagovat
fantomas

Maltézskej rytíř

Reagovat
Godwinson

Dier mně nijak úžasný nepřijde, ale jsem teprve na konci druhé sezóny. Zajímavý

Reagovat
Zaschrona

Nevim no, ted ma u me v kariere uz pul sezony zlomenou nohu a stejne vypada suprove a porad neni na vrcholu potencialu.

http://imageshack.com/a/img19/9546/fpi0.png

Reagovat
Godwinson

To je hodně hezké. Tak třeba to v mé hře ještě dožene, se stoperama je vůbec potíž ...

Reagovat
Zaschrona

To teda, prave to, ze koukam zrovna po Dierovi neni nahoda. Prodal jsem tesne pred zmenou majitelu na ropare, Balantu a to jsem nemel delat. Podobne kvalitni nahrada se da hledat leda mezi regeny, ale tam je to otazka let, nez ten hrac vyroste a to je jeste otazka jak bude dobry...

Taky je otazka, jak moc dobre se u tebe prave ten Dier vygeneroval. Tihle mlady nemaji uplne staly potencial, aby kazda hra byla jina, takze v jedne muze byt Dier uplne top stoper kamkoliv na svete, v druhe to treba muze byt jen hrac pro lavicku na velkokluby.

Reagovat
Godwinson

Jj, s tím souhlas. Mě nejvíc zaujal Rekik, ten bude v mé hře top class. Ono je ale složité někoho nalákat do současného Montpellieru Taky se nemůžu dočkat "doby generů", ale to bude ještě nějakou sezónu trvat, bojím se, že mě do té doby vyhodí

Reagovat
Zaschrona

Zacatky jsou tezke. Co se Rekika tyce, sedi na lavicce v Dortmundu, ale nevypada spatne... A ja v kazdem pripade doporucuju hrace jmenem Angel Correa. Vzhledem k tomu, ze sel hrat i do Tuniska, mel by jit hrat i k tobe a on je... famozni.

Reagovat
Godwinson

Ale ne, tak složený to mám docela slušně. Podařilo se mně nalákat Praeta i Batshusyiho. Zatím je jediným problémem správná taktika, protože takovou žumpu jsem nehrál snad v žádném fmku od 08, kdy jsem to poprvé zapl. Byť zatím s výsledky.

Trochu problém je, že jsou daleko tvrdší agenti a já mám hlavní motto nepřeplácet ... no, schválně na něj mrknu, až to zapnu :)

Reagovat
Zaschrona

Oba dva Belgicany jsem v predchozi vyvojove faze meho projektu v EFC mel, ted uz ale na tu verzi, kdyz by meli hrat v nejlepsim klubu planety, nemeli, museli jit. Ale oba dva hrali velmi dobre.

S tou taktikou to mam dost podobne, taky s tim neustale bojuju a ani nahodou nejsem spokojenej. Ale tak je to lepsi nez v minulych rocnicich, kde jsem byl naopak spokojeny az moc.

S tim preplacenim to znam, ja si na tomhle obvykle svoje hry zakladam - vzdycky platova struktura, pres kterou nejde jit a castky na prestupy v nejakych unosnych mezich. Neni to uplne jednoducha cesta, zvlast kdyz pak mas platovej rozpocet 3x vetsi jak vydaje na platy a na prestupy 180 milionu liber, hraci to neprimo vidi a ostatni kluby taky.

Reagovat
Godwinson

Z Praeta bude velký hráč. Škoda, že tam mám i supertopclass Cabellu, takže většinu sezóny Praet vysedává či nastupuje z lavičky. Kolikátou sezónu za EFC hraješ, že jsou tak nahoře?

Je to tak, ty smlouvy jsou celkově zvláštní, když někomu dáš více jak tříletou smlouvu, tak je to už půlzázrak ... a to vyjednávání, vážně hardcore, už dva agenty hráčů svého vlastního týmu se mně podařilo kardinálně nasrat

Reagovat
Zaschrona

Ted me ceka 17/18, ale ja s nima uz prvni sezonu skoncil 3. A hlavne moji hru nechutne ovlivnilo, ze me asi pred pul sezonou koupil nejaky nechutne bohaty typek z Malty.

To s tim Praetem jsem mel takhle uplne stejne a ja radsi necham na lavicce sedet moje odchovance, nez abych mu kazil karieru. A letos obzvlast je vazne tezky podepisovat ty dlouhodobe smlouvy s top hraci. Stoji to hodne penez, o moc vic, nez treba jen ty dvoulete. Ale dlouhodoba budoucnost je stejne potreba, aby hrac mel prodejni hodnotu. Je to letos fakt kumst. A nejvic me stvou nekteri agenti, kteri drzi urcita % hracu. Nektere hrace to dela totalne neobchodovatelnymi... ale aspon FM udelalo dalsi kroky k realite.

Reagovat
Godwinson

Tak to je pěkné.

No, to u mě nejde, všichni kvalitní odchovanci prostě hrají :) Navíc Cabellu zbožňuju, nejde jinak. Ale do další sezóny jsem si řekl, že vymyslím taktiku, ve které budou hrát spolu - to bude průchoďák Každopádně se mně splnil sen a byť trpím, že je i fm v mých očích jedna z dalších top upadajících sérií, dočkal jsem se dne, kdy je L1 opravdová fm výzva. Proti virtuálnímu PSG jsou kluby jako Chelsea nebo Manchester City fakt úplní amatéři. Neskutečný rozhazování neskutečných sum.

Reagovat
smazaný uživatel

PSG je super, pokud potřebuješ nějakého průměráka, nepotřebného hráče prodat, tak oni si ho vždy koupí, nebo dají alespon nějakou nabídku :) takový koš pro mě .

Reagovat
Zaschrona

Taky mam taktiku pruchodak, ale da se to, pokud ti hraci jsou dostatecne kvalitni.

A s temi castkami za prestupy to je celkem mazec i v te Anglii. Man City je kazdorocne minus 70, United, Chelsea, Spurs i Arsenal se tomulhe standartu postupem hry zacinaji dost priblizovat. Ale je mozny, ze u tebe PSG i Monako to budou hodne prehanet.

Reagovat
db18

Přitom mi přijde, že je letos dost snadný získat hráče zadarmo

Reagovat
Zaschrona

No, oproti minulym rocnikum mi to neprijde nejak extra rozdilny. Ale je pravda, ze obchody typu podepsat zadarmo Vilhenu z PSV, rok ho nechat hostovat a pak ho strelit za 18 milionu liber, to mi proste vzdycky prijde trochu divne.

Reagovat
db18

tak toho se mi povedlo střelitjen za 7,5 (a to hostoval v BVB )

Akorát Bruna jsem podepsal zadarmo a po 2,5 sezonách prodal za 18,5 do BVB s tím, že u mne ještě půl sezony hostoval...

Jinak jsem pak zadarmo ještě mj. získal (ve hře za Freiburg):

M. Vydra (po 2 sezonach za 9,25 mil. € do Bayernu + bonusy za jeho přestup do Arsenalu)

de Vrij (po 3 sezonach za 18 do Wolfsburgu)

Casteels*

André Martins (po sezoně za 7,25 do Evertonu )

Vitinho*

Luka Djordjevic (po sezoně za 10 do Leverkusenu)

Özyakup (po 2 sezonach výměna s BVB za Brandta)

Patrick Herrmann*

Mario Götze*

*mám je pořád v týmu

+ teď Gnabry a Bob Vankan

Reagovat
db18

+ tenhle borec: http://abload.de/img/hidalgo13yi6.jpg ze Šachtaru

Reagovat
Godwinson

Reagovat
Zaschrona

Tak predevsim ten Gotze me dostal.

A tenhle hrac paradni, jen co je pravda.

Reagovat
Godwinson

PSG mělo po první sezóně mám pocit 7 z 10 největších PL přestupů Monaco to tady dává neskutečně, ale je pravda, že ti měli alespoň tolik slušnosti, že za ty dvě sezóny nedokázali skončit lépe jak 12.

Reagovat
Zaschrona

Asi to je u tebe trochu jine, ja mam Francii jen zapnutou na prohlizeni. A to Monako je teda chut, tolik penez a nic z toho.

Reagovat
j_mrazik

Juraj Čapko je parádní jméno pro golmana.

Reagovat
Zaschrona

To kazdopadne.

Reagovat
db18

Za chvíli bude hledat nové výzvy

Reagovat
Zaschrona

To bych musel selhat na poli sportovnim, coz se snad nestane. Protoze z financniho pohledu jsem klub, ktery ma nejvetsi reputaci na svete a financne se s mym EFC asi taky nikdo rovnat nemuze.

Reagovat
db18

Tak v FM´12 jsem Tottenham dostal na vrchol a pak se mi stejně ozval Ter Stegen, Walker a další, že v klubu už dokázali vše a hledají nové výzvy

...ve 13 mi to pak dělali dokonce 18-i letý kluci, když jsem hrál za Plzeň (u Evertonu jsem teda tak dlouho nevydržel, aby se někdo začal čertit )

...tohle snad ani ovlivnit nejde, prostě po nějaký době budou někteří hráči chtít pryč (ale tak na 5 sezon by ti stačit určitě měl - pak už vezmeš třeba Courtoise zadarmo či tak )

Reagovat
db18

*teda mezitim

Reagovat
Zaschrona

To doufam, ze ty hrace stihnu vzdycky premluvit nebo jim zacpat hubu penezma, chtel bych tam urcitou osu udrzet co nejdele a udelat dynastii a prekonavat rekordy.

Ale trochu se to chapat da, viz treba Valdes, zas tak uplne nepochopitelne to neni.

Reagovat
fantomas

To neni pravda, u mě ty stavební kameny a zároveň největší oblíbenci, co pode mnou zažívaj nejlepší roky svý kariéry, klidně vydržej až do 36 let. Třeba jeden legendární stoper, kterýmu bylo asi 31, už když sem do Bayernu přicházel, pode mnou vytáh známky do netušených vejšek a pak poslední tři roky kariéry (končil ve 37-38) vždycky na začátku ročníku, kdy mi to nijak neškodilo, požádal o měsíc dovolenky s rodinou ve Francii, já mu vyhověl, a pohodička...žádný odcházení, tohle mu vždycky stačilo, a pak sem na něm moh celou sezonu stavět. Přitom pode mnou vyhrál quadruple a uplně v klidu moh zažádat o přestup. A takových případů by se našlo víc - jen si k těm hráčum prostě musíš vytvořit vztah no. Mluvit na ně, chválit je, drtit z nich maximum, v pravou chvíli jim napálit kapitánskou pásku apod.. :))

Reagovat
fantomas

Resp. 36 let, prostě do konce kariéry no.

Reagovat
db18

Tak to máš štěstí (ale třeba Shawcross u mne taky zůstal až do konce karéry, většinou se ozve jen málo hráčů po delší době v klubu, ale v tý Plzni to byl extrém a dle mého i docela bug, když ti chce v 17 hráč už odejít do zahraničí )

Reagovat
fantomas

To asi jo no, něco takovýho se mi nedělo, ani když sem trénoval na Islandu nebo ve Švýcarsku..

Reagovat
Zaschrona

Tak zrovna v Plzni mi to prijde celkem normalni, proste kazdy chce hrat v top ligach.

Reagovat
db18

Ale že nepočkají?

Už jsem pravidelně postupoval z LM a ve 22 bych je třeba prodal, ale prostě, že ti odehraje sezonu a půl a chce pryč? Může být rád, že dostal šanci, jinde by ani hrát nemohl kvůli omezení věku

Reagovat
Zaschrona

Ale jo, se mnou vloni v FM na Islandu permanentne bojovala cela sestava prakticky a ja je furt u sebe drzel diky tomu, ze jsem jim sliboval kazdorocni ucast v LM. Vicemene se to takhle darilo, musis k tem hracum byt tvrdej.

Reagovat
db18

To jsem, ale po 3 sezonach přemlouvání je to přestane bavit

Reagovat
Zaschrona

Mne to skoro vzdycky fungovalo, pri nejhorsim jsem jim zacpal hubu penezma.

Reagovat
db18

To už je argument, který jsem vytáhnout nemohl

Reagovat
Zaschrona

Pokud jsem se s Grindavikem nebo s Teplicema vzdycky kazdorocne dostaval do LM, tak to uz ale celkem slo.

Reagovat
db18

No, mne ty platy rozesral Necid, takže jsem v prvních pár sezonách moc prostoru neměl

A teď co jsem si rozehrál hru za Plovdiv je to ještě horší Jsem nečekal, že v Bulharsku budou ještě tak o 50% horší podmínky jak v GL

Reagovat
Zaschrona

Tohle znam, to vabeni top Cechu ze zahranici domu. Jakmile jsem to zacal delat, platova struktura v CR sla nekam. Ani u tech top klubu jako Levski to neni na nejake slusne urovni?

Reagovat
db18

Tak Botev je top klub A mám nejvyšší průměrný plat z celý ligy (1700 €) nejvíc pak vydělává Lindpere, který má 3300. Platový rozpočet mám na 73 tis. € (na týden) a to už jsem ho zvětšoval, protože v mé situaci je teď daleko lepší brát volné hráče, než některé kupovat, protože zatím se tam moc hráčům nechce

A bilanci mám 4,14 mil. € - ale to hlavně kvůli tomu, že jsem dostal skoro 3 miliony za Nedeleva

Reagovat
Zaschrona

No, trochu jiny svet, oproti Anglii. Ale to nejsou vubec marne podminky, na 2. islandskou to vazne nema.

Reagovat
db18

Tak s tim už se počítá, když jdeš do druhý islandský, ale fakt jsem čekal, že to aspoň půjde s platama k těm 10k pro klíčové hráče

Reagovat
Zaschrona

Tak ono to je vlastne jedno nakonec, stejne jde o to se co nejdriv dostat do LM.

Reagovat
db18

Jo to jo, ale ten Botev mne spíš dřív omrzí, než se někam dostanu (jednak je tak nastavený systém ligy, že s některými týmy hraju 4x za sezonu... a navíc mne v EL vyprášil Aalborg 5:1 )

Reagovat
smazaný uživatel

Paul Gastal, kterýho mám v Lincolnu je lepší

Reagovat
j_mrazik

Lincoln, to bývávaly moje koně.

Reagovat
smazaný uživatel

Je vytáhnu do LM.. akorát v první sezoně jsem sestoupil a Mike(sráč) postoupil ale hned se vrátím zpátky do BSP(doufám )

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
Zaschrona

... jak vysoko uz si je vytahl?

Reagovat
Zaschrona

*jsi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Rozjeli jsme s Mikem715 sezonu loni, ted máme druhou. On postup do L2 s Lutonem a já sestup smolnej v posledním kole. Teď Mike hraje těsně pod středem v L2 a já jsem asi 3. v BSP/N se zajímavejma talentama pro takovou soutěž a s pár dědkama ze španělska

Reagovat
Zaschrona

Aha, tak to musi byt sranda v kazdem pripade. Jen se trochu divim, ze te nevyhodili, kdyz jsi je poslal mimo Football League. Takze ten golman asi zase takovej zazrak nebude, co?

Reagovat
smazaný uživatel

Oni mě vyhodili ale já se tam hned znova přidal ještě v průběhu tý minulý sezóny, protože ten tým byl prostě strašnej Ale už jsem ho pročistil a ještě s tím "novým" manažerem jsem je málem zachránil.. moc nechybělo ale musím říct, že jsem trošku i sestoupit chtěl abych se zbavil některých hráčů... ale v týmu máme zajímavý hráče. Za mě hraje třeba Eric Addo na stoperu. U Mika zase Míra Slepička září na hrotu v league two. A ten golman je na tu ligu až moc dobrej... až budu doma tak ho sem hodím.

Reagovat
Zaschrona

Jo takhle. No kazdopadne to zni jako vazne zabavna hra, jen je takove docela neobvykle hrat online kazdy v jine lize. I kdyz zase, pokud to casem jednou oba dotahnete az do PL, to bude legendarni.

Vzdycky me na tech nizsich ligach nejvic bavilo brat odlozene hrace z PL/Champu nebo delat takovehle trochu WTF prestupy a pak to s nima valcovat, treba i proti jejich byvalym klubum, tohle bylo v kazdym FM stejny... V onlinu to musi byt bozi.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak začli jsme ve stejný lize a časem se určitě zase potkáme..

Reagovat
Zaschrona

Hlavne pokud se dostanete jednou treba az do PL, bude to mit oproti tem klasickym FM hram uplne jiny naboj, bozi.

Reagovat
smazaný uživatel

Vhodně doplním tým a příští sezonu jedu na postup do L1

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

*Arnaud Gastal.. velkej talent + klíčovej hráč s Addem

http://postimg.org/image/kvoot38g1/

http://postimg.org/image/5rexspv2b/

A 3 největší talenti.. všichni potenciál na L1 a hraju BSP/N

http://postimg.org/image/hs1b81ykv/

http://postimg.org/image/8tu0xytfd/

http://postimg.org/image/ebq83blxt/

Reagovat
db18

Lowinski vypadá dost dobře, ještě kdyby zlepšil obranné zákroky

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, že nehraju doma. Každopádně los 3. kola FA Cupu, maximální spokojenost: Chelsea - Luton

Reagovat
vladis271

Vám normálne závidím, vždy som to chel hrať. Veľakrát som to skúšal, hneď sa mi zranilo 50 percent kádra a bol som v péčku. Som nato strašná lama.

Reagovat
db18

S těma zraněníma je to normálka, tím si musí projít snad všichni

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
vladis271

sa to nejako potom samo zlepší? Či treba vylepšiť doktorský personál?

Reagovat
db18

Zlepšuje se to - i když pak se taky občas stane, že máš celou sezonu kompletní kádr a pak v březnu se ti zraní 5 hráčů

Čím to je ale nedovedu vysvětlit - personál měním okamžitě po příchodu - takže jedině tím, že jakmile obměníš trenéry a necháváš trénovat podle sebe, tak že na to hráči nejsou zvyklý...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tréninkama + zápasovou zátěží. Chce to najít rovnováhu.

Reagovat
fantomas

Logicky, jako v realu. I kdyz kompletne vyhnout se tomu de jen sotva.

Reagovat
smazaný uživatel

K tomu FM: Chtěl bych se zeptat, vyplatí se kupovat FM handheld? Stojí to dvě kilča, na počítač nemám čas. Je to šunka proti PC verzi?

Reagovat
smazaný uživatel

Nedá se to srovnávat.

Reagovat
smazaný uživatel

Je.

Reagovat
Zaschrona

Mne to nebavi a to jsem zkousel uz dve verze. Je to skoda penez.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele