Coentrao: Z Realu nejde jít do lepšího klubu
Fabio Coentrao byl na odchodu z Realu Madrid na hostování do Manchesteru United, to se ale v závěru přestupového okna nestihlo vyřídit. Portugalský reprezentační obránce je rád, že zůstal v Realu, je to podle něj nejlepší klub na světě.
"Měl jsem možnost odejít do Manchesteru, jsem ale v Realu, a na tom záleží. Bylo by špatné, kdybych měl možnost odejít do lepšího klubu a musel zůstat, to se ale nestalo, protože já už jsem v nejlepším klubu na světě," prohlásil Coentrao.
25letý obránce načíná třetí sezonu v Bílém baletu, ta poslední se mu příliš nevyvedla. "Chci, aby se mi vedlo lépe než loni, přestože ani tehdy jsem nehrál špatně. Chci ale všem ukázat, že si zasloužím být v Realu," doplnil Coentrao.
"Měl jsem možnost odejít do Manchesteru, jsem ale v Realu, a na tom záleží. Bylo by špatné, kdybych měl možnost odejít do lepšího klubu a musel zůstat, to se ale nestalo, protože já už jsem v nejlepším klubu na světě," prohlásil Coentrao.
25letý obránce načíná třetí sezonu v Bílém baletu, ta poslední se mu příliš nevyvedla. "Chci, aby se mi vedlo lépe než loni, přestože ani tehdy jsem nehrál špatně. Chci ale všem ukázat, že si zasloužím být v Realu," doplnil Coentrao.
Komentáře (202)
Přidat komentářzasluzis, ja ako jeden z mala som radsej ked vidim teba na lavej strane nez marcela, pre mna velmi platny hrac
Souhlasím s tebou Coentrao je lepší než Marcelo.
bože moj tak raz chce odísť a ked sa mu to nepodarí už leze do riti...strašne nesympatický blbeček
přesně tak !!!!
A co má jako dělat? Arogatní blbeček by byl, kdyby teď trucoval, nechodil tréninky a dělal všelijaký píčoviny? To, že se s tím smířil a odvede na hřišti 100% mi spíš přijde jako chování ukázkového profesionála.
nenapísal som ze arogantny ale nesympaticky ale mas pravdu je aj arogantny ako polka kadru Realu...no tak ked chcel odist a nepodarilo sa mu to tak nemal odrazu vypravať ze je v najlepšom klube na svete a podobne sračky
To se to pěkně kecá, když mu přestup jinam nevyšel a zranil se Marcelo.
no neviem tim ktory nevyhral LM už 11 abo kolko rokov a v LA LIGE jeden titul za 5 rokov ...
když to nevíš, tak drž hubu
Co prudis, vsak trafil dobre. Teraz sa hra 12. rocnik od vasho posledneho uspechu (2001/2002).
Přesně nechápu jak si někdo může myslet, že je Real absolutní špička. Když je minimálně 5 týmu co má stejnou úroveň a tak 2,3 co ho ještě převyšují.
Bože a to ma jako říkat do médií, že Real 2,3 klubypřevyšují? Ne že by to možná nebyla pravda, o to nejde, ale fanouškům Realu by se takové vyjádření určitě líbilo:)
Má naprostou pravdu...
tymu na stejne urovni opravdu moc neni a do barcelony se opravdu moc nechodi a bayern vede byvaly trener barcelony
united není na stejný úrovni
tezko rict, menili trenera, jeste se uvidi.
coz vlastne real ani barca neudelali...
tojo, ale ferguson tam byl tak dlouho, ze uz vlastne nikdo nevi, jaci jsou united bez nej
udělali, ale u United to je trochu něco jinýho..
poslední roky ne
A ten obrovskej rozdíl byl vidět v LM no....
vazne United nie je posledne roky na urovni Realu?
nie, pretoze boli 3x vo finale LM a Real vypadaval v osemfinale
ale tej skupinovej hanbe sa len tak niečo nevyrovná
a co to na tom meni?
a myslim, ze vpadnutie zo skupiny je asi rovnaka hanba, ako pre Real nepostupit 6 rokov, alebo kolko, cez osemfinale
jo jo, vzdy je lepsie 5x po sebe skoncit v osemfinale, ako raz vypadnut v skupine a 3x hrat finale
sak nic na to ine ani napisat nevies, jedine sa smiat
Tohle je spíš kiwwiho deviza.
Real by se teoreticky za poslední desetiletí ani neměl počítat mezi top evropské kluby. Ale bere se tam pořád tak nějak automaticky, hlavně díky své značce a historii. Ale brát to z hlediska dosažených výsledků, neměl by tam co dělat.
Přesně můj názor !!!!
+ vzdy su najvacsi favoriti na vsetko, pretoze nakupia za miliardy
... a výsledek nulový.
Což je dost diskutabilní. Jestli bereš velkoklub jen z pohledu trofejí tak máš pravdu. Já beru velkoklub, jako klub, který má svou historii, svoje legendy, je schopen přivést do klubu hráče top kvality a není sponzorován někým zvenku.
Hm tak to bereš špatně. Ale chápu tvůj subjektivní názor.
Ty si fanoušek Chelsea, takže s tebou diskutovat nemá cenu.
nápodobně. Ahoj.
O velkoklubu nebyla řeč, tím samozřejmě Real je.
je to tak, citaj pozornejsie, o com sa bavia, inak tvoj smiech vyznieva hlupo..
pravdu má.
Ok tak o rok v Chelsea alebo Tottenhame budeš vysvetlovať
To bude od mala fanousek , polibi znak a samozrejme bude rad ze je soucasti projektu
tak zase co maj řikat? uznávám, že líbání znaku je trochu moc, ale říct prostě něco ve smyslu
"jako tenhle klub jsem neměl nikdy rád, ale teď za ně budu hrát protože u nás sem nehrál základ a tady budu a platěj líp"
to radši ať melou o projektu a jak od mala fandili
Radsi reknu ze jsem rad ze jsem v tomto klubu a necham na hristi vse a budu bojovat aby klub ziskaval trofeje treba.
Prijde mi to uprimnejsi nez ta nahoda ze kazdy hrac kam prestoupi tak je fanousek od mala.
A co asi tak udělal v létě Özil?
Šel do týmu, co bude příští rok hrát EL
on ale nešel do To**enhamu
To už se říká tak posledních šest let a on Arsenal tu LM stejně pořád hraje. Najděte si něco nového.
Protože o něj nikdo lepší nestál, tak šel do horšího.
jasně PSG a United ho nechtěli
United ho nechtěli no! Je tam Kagawa, kterej sedí, tak na co Ozil?
Posral si karieru..
Ty jsi prostě šulin
z*rd
tak teraz u mňa skončil!!! nemám rada falošných ľudí!!! hlavne, že chcel odísť, nebol spokojný a šťastný v Madride a sám požiadal o prestup a teraz toto??? no on a ten Angel Di Mária si môžu podať ruky :Som rád, že som mohol zostať v Reale Madrid,“ rozhovoril sa šikovný krídelník, ktorý dodal, že ho teší dôvera trénera Ancelottiho: „Kouč mi verí, čo ma nesmierne teší, takisto aj moju rodinu. To je pre mňa najpodstatnejšie.“
keď toto dostalo prednosť pred Ozilom, tak v tom Reale sú naozaj ale naozaj divní ľudia... no šak som zvedavá, či sa tam Di Maria presadí, aby ešte nezaplakal...som taká rada, že toto nehrá za arsenal
Ale Di Maria nikam jít nechtěl omg, narozdíl od Coentraa, kterej si požádal i o přestup, takže tohle srovnání je totalně mimo
a čo je akože na Coentraovom vyjadrení? Veď len povedal, že by ho mrzelo ak by sa prestup nezrealizoval do lepšieho klubu. NIkde netvrdí, že prestúpiť nechcel
ja nechápem ako mohol real uprednostniť Di Máriu pred Ozilom!!! to je proste mimo logiky, a netvrdím to len ja ale aj hráči realu, všetci by si radšej vybrali ozila ako angela
a čo sa týka coentraa tak je to smiešne, keď pár mesiacov tvrdíš že si nešťastný a chceš odísť a mať opäť radosť z futbalu a potom že lepší klub ako real pre neho neexistuje, šak čo je moc je moc
a už viem prečo ostal di mária, lebo sa vedel podlizovať hentakými rečami, kdežto mesut jasne povedal, že necítil dôveru trénera...ten tam nechodil vyplakávať.... ale veď urobte si svoj názor
Nie lepší pre neho ale najlepší na svete. A ja som bol jedným z tých, ktorý chceli aby Angel zostal a dokonca by som sa radšej vzdal Ozila. Ale vôbec som nečakal, že nakoniec prestúpi. A Mesut to povedal až po prestupe, pred tým by si to nedovolil
Mesut isiel na zraz repre so spiatočnou letenkou do Madridu :) takže ono sak to fakt upieklo nečakane a naozaj ani sám Mesut nevedel, že ho pustia, ale myslím, že ten pretlak v reale si musel vyžiadať svoju daň
Bolo jasné, že odíde Angel alebo Mesut, ja som chcel Angela ale čakal som že odíde. Za Ozilom mi bude smutno ale Arsenal mu strašne prajem, hra bude ušitá na neho ako na najväčšiu hviezdu, to v Reale mať nemohol.
áno máš pravdu v reale by nikdy nebol docenený, v arsenale už len tým že je to najdrahší hráč afc sa rázom z neho stala aj najväčšia hviezda, dúfam, že mu to angažmá vyjde :)
Ozil že byl nedoceněný? Panebože
Zdá se ti, že se mu v Realu nedostávalo uznání, že ho lidi neměli rádi? Brali ho všichni jako jednoho z nejlepších hráčů na jeho pozici a byl jeden z oblíbenců u fanoušků.
Já zas nechápu proč se do toho sereš, když té situaci nerozumíš.
Protoze DiMa je bourák.
Nechápu proč se na něho nadává. Být v nejlepším klubu (subjektivně), nebo hrát v nejlepším klubu je sakra rozdíl. A je mi úplně jasné, že chtěl přestoupit jenom proto, protože cítil, že nemá velkou naději prosadit se do základu. Je v nejlepších letech, a je škoda je prosedět na lavce.
Já s tím souhlasím, ale trochu si moh tyhle kecy teď odpustit. Jinak on je herně výbornej, s tou jeho versatilitou bych ho chtěl do klubu hned.
toto pobavilo
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=752094741497411&set=a.345973325442890.83467.345971365443086&type=1&theater
A už to musí žehlit, když hostovačku nestihli dotáhnout
dyt ma pravdu... do lepsiho by sel tezko a ze nesel mu vadit vubec nemusi
nehlede na to,ze brecet by mu vubec nepomohlo...
do lepšieho? ja si myslím že asi není v najlepšom keď nevyhráva tituly ani champions league :) ale to nechám na osobnom uvážení každého súdneho fanúšika futbalu :D :D :D
:D :D :D
fanynky ne?
takže arsenal neni najlepší?
pre mňa je arsenal najlepší, ale globálne určite nie, nakoľko nemá trofeje :) teraz je asi najlepší ten bayern, aj keď nerada uznávam, ale real určite nie, a to ak nie bayern, tak potom je tam barcelona, ale stále tam nevidím real podľa zisku trofejí za posledných 5 rokov :)))) na arsenal všetci nadávate, ale od realu sa predsa očakáva že bude vyhrávať aj champions league aj primera division a nič :)))) teda ano mourinho to raz dokázal s realom v la lige :) ale není to na taký kráľovský klub slabé?
Nejde říct kdo je nejlepší, loni to byl Bayern, předtím Barcelona. Spíše to jde rozdělit na nějaké pásma - Barca, Real, Bayern, United, Juve = výš prostě přestoupit nemůžeš.
Arsenal není globální?
tak pre Coentraa je Real najlepší, je to tak ťažké pochopiť?
neviem, či sa má ozývať fanynka klubu, ktorý sa vlastnými silami odstavil z boja o titul
copak real nevyhraval tituly a ligu mistru?
beru,ze nejlepsi klub je osobni vec...ale z mnoha pohledu se tak real brat da...
a rozhodne si coentrao stezovat nemuze,ze mu to hostovani v MU nakonec nevyslo,protoze to bylo "jen" o tom,ze si malo kopne...
a at se to nekomu libi nebo ne...real proste bude vzdy neco extra...
Náhodou... Má pravdu chlapec
Jsem rád, že zůstal, a doufám, že mu fanoušci konečně přijdou na jméno
On tam není oblíbený?
na Portugalcov sú v Madride fanúšikovia veľmi náročný
Ne, nemají ho rádi jak fanoušci v Madridu tak média po něm dost šlapou.
Není. Já to teda nechápu, ale dost fanoušků, hlavně těch "co jsou na stadionu", mu moc nemůže přijít na jméno. A nikdo pořádně neví proč. Říká se, že je to možná kvůli jeho vysoké ceně, takže se od něj čekalo víc. Já jsem s ním naprosto spokojený. Když se minulý rok zranil Marcelo, tak ho zastoupil dokonale. Navíc Marcelo je takový ofenzivní bek, Coentraoo zase dělá hodně dozadu - lepší na silnější týmy
Uvidíme. Jinak dobrá zpráva hlavně pro Carvajala.
Jemu to může bejt dost šumák, když Coentraoo hraje nalevo a on napravo ...
Carvajal je hlavne tlustej jak prase..
Tak ono stači trošku sledovat ten Real, že jo...
Myslíš, že bude hrát níž než Marcelo? Mně přišlo, že se pohybuje tak nějak ve stejných místech, akorát nemá takovou kvalitu a dynamiku, aby se dostával i do vápna.
tak dynamicky je na tom snáď aj lepšie ak myslíš samotný pohyb, ale technicky je inde to je pravda
Teoreticky ano. První kolo ukázalo, že Carvajal - Marcelo zatím bolí, zvlášť když ještě nebrání záloha. Coentrao v Realu udělal větší dojem v defenzivě než ofenzivě, brání dobře a nestojí tři metry od centrujícího hráče jako Marcelo. Malý Carvajal se pak u těch centrů trápí a musí myslet na obranu mnohem víc. Naopak Coentrao to zajistí, jako Arbeloa Marcela.
jo takže real je nejlepší na světě?!.. jo takhlé...
Budú na neho fanúšikovia pískať?
Keď bude hrať dobre, tak prestanú
Este tu ide niekto vyvracat teorie ze Ozil , Coentrao , Khedira su iba zoladaci ?
a kdo okrem Ikera a Ramosa nie je ?
To by se dalo vzťáhnout na 90% profesionálních fotbalistů...
marcelo ,arbeloa,nacho, di maria ( kvoli tomu ze jeho plat je smiesny , a mal ponuky s anglicka a nechcel odist aj ked prisiel bale ) morata , jese , Xabi ( aj ked zrejme nepredlzi , kvoli zraneniam ) Isco hadam , a tento rok som zvedavy ako sa vyfarbi CR7
keby sa Cris rozhodol aj tak, ze neostane, tak ho za zoldaka nemozes brat..
to je tiez pravda no keby sa tak rozhodol len aby to teda bol ten ManU
tak to by zalezalo od viacerych faktorov a vobec to nemusi byt iste, Real by urcite chcel oborvsku sumu a pre United Ronaldo neebude ziadna nutnost, aby museli platit sialene sumy..
Ale Nike ano.
Isco o tom by vo Valencii vedeli svoje môj ty bože Isco
verim ze sa poucil
Zaujem onho bol, ale klub, ktory ho najviac potreboval je Real Madrid Spokojnost, ze ostal
nadprůměr....nic více,takže dobře,že je v Realu.
Coentrao je takovej suchej zatím co u Marcelo nevíš co od něj čekat má moment překvapení
To že nemůže do lepšího týmu nevyvrátí to že chtěl odejít
ale on to nikde ani nevyvracia
Ono to ani vyvrátit nejde, když podal žádost o přestup, kterou potvrdil Ancelotti.
Coentrao
diskoteky su všade ....niekde to ma to iste a aj lacnejšie ako v madride
Co tím myslí nejlepší??? Měří klub podle úspěchů a peněz?
Podle úspěchů, které s týmem zažil rozhodně ne
100. za koše plné hřibů !!!!
Jsem neuvěřitelně rád, že zůstal Hned je vidět, jak je potřeba, když je Marcelo na 2 týdny out, že máme dalšího hráče světový úrovně v záloze na ten samej post. On toho letos odkope taky dost.
Co se týče fanoušků, kteří ten celý kolotoč ohledně jeho přestupu asi jen tak nezapomenou, věřim, že to bude za cvhíli v klidu. Možná se první zápas trochu pískat bude, ale to je přejde. Hlavní a dobrá zpráva pro mě je, že Coentrao neni ve výsledku naštvanej, že přestup nevyšel. Nic jinýho než makat za Real mu nezbejvá a tak to i bere, to je správně. Pořád moc nedokážu pochopit ty důvody, proč chtěl odejít, repektivě proč tedy mu určité lidé dávali na jevo, že o něj u nás nestojí, když hrál výborně. Těm bych dal bombu.
"Uvidíme o rok, či sa oplatilo investovať toľko peňazí. V roku 2001 Real za mňa zaplatil Juventusu 75 miliónov a vtedy som povedal, že nie som hodný takej sumy. Je to nepochopiteľné, že niekto v tejto dobe dá toľko peňazí za hráča. Žiadny futbalista nemá hodnotu 100 miliónov," uviedol 41-ročný Francúz. ...Bale sa uz teraz musi citit prijemne
To řek´ Zizu?
Ne, byl to jen nějaký 41-letý Francouz...
No děcka tak jestli tohle je humorné.......? áách jo.
Důvod? Bale nestál 100 mio.
Sorry, 91 nebo kolik.
To bylo určitě myšleno na Carvalaja, viď
Spekulovalo se o částce 100 mio, Real zaplatil o 10 mín a Zidane řekl že nikdo nemá takovou cenu.
Určitě zas máš nejlepší informace
Ne, ale britské ministerstvo financí ano, kde bylo nahlášeno 91 mio €. Radši se starej o Messiho a jeho přisluhovače.
Tak to bude 100% pravda
To je podla mna blbost, lebo sam Zidane ho chcel, da sa povedat, za kazdu cenu
asi mas pravdu, aj z toho pohladu, ze asi by s niecim takym nesiel na verejnost, mozno, keby neposobil v klube, ale teraz urcite nie
Ani Zidane tomu nerozumí. Hráč má hodnotu takovou, jaká je za něj nabídnuta. Proto má Bale hodnotu těch 100 mega, či kolik.
vsak hej, ked to za neho Zidane ponukol
tak to je cena, aku ma pre nich Bale, hodnotu moze mat este väcsiu, za aku cenu ho kupili, ale kludne aj mensiu
To vieš že v tvojom prípade to nejde
Marcelo 2-3 týdny. Zasr. REPRE PAUZA.
A toto byl ještě přátelák. Doufám že Real přestane posílat hráče na přáteláky...
Určitě, protože jenom Realu se tam zraňují hráči
Jen by to měl vyřizovat sám, aby to zase Marcelo neposral
No furt je to lepší jak loni. Musí ale hrát Fabio, doufám, že tam nebude cpát Nacha nebo Arbeolu.
Bez Marcela, Xabiho, Varana, Balea + možná Isca, Modriće a Cristiana - všichni kvůli problémům uvolnění z repre. To bude v sobotu sestava. A to ještě kromě evropské kvalifikace (Khedira, Benzema a spol.) hrají Coentrao a Pepe veledůležitý přátelák v USA a Di María kvalifikaci v Paraguayi.
inak ten Bale je ako na tom zdravotne, prečo bol na lavičke a nehral?
Bale má být zdravý, Ronaldo určitě vyléčí, Modrič a Isco je na tom jak?
A když už tu si. Jaký hráči mají nosit 8 a 10? Vždyt nemůžou zůstat volný ne?
Bale
http://futbol.as.com/futbol/2013/09/09/primera/1378683054_837604.html
Cristiano
http://futbol.as.com/futbol/2013/09/09/primera/1378683886_553514.html
Modrić
http://www.marca.com/2013/09/09/futbol/equipos/real_madrid/1378716245.html
Isco
http://www.marca.com/2013/09/08/futbol/seleccion/1378660185.html
8 a 10 si pravděpodobně nikdo nevezme, máme 23 hráčů na 25 čísel, tak ani nemusí.
Nezbývá mu teď nic jinýho, než si posypat hlavu popelem a lézt fandům do perdele.
at je to jak chce Real s Barcou jsou z dlouhodobého hlediska nejlepší na světě.
Tak to je dosť diskutabilné. Momentálne je najlepší Bayern ako víťaz LM. Potom sú tu tímy, ktorým sa podarilo skĺbiť kvalitu s úspechom ako United či Barcelona. No a za nimi nasleduje početnejšia skupina, ktorá má len jednu z mnou menovaných inštancií a tam patrí Real, AC, Juve, City, Chelsea, Dortmund, PSG.
A minulý rok byla nejlepší Chelsea, předloni Barcelona...úspěch je i ve vítězství na domácí scéně, né jen LM. Barca předvedla za poslední roky to, co nikdo...ta je na prvním místě, nikdo jiný.
Copak? Čo také ste dosiahli za posledných 10 rokov že si nárokujete na lepšiu spoločnosť ako AC či Juve? To sú tie 2 tituly z domácej ligy a 1 z domáceho pohára porovnateľné trebárz s barcelónskymi 3 LM, 2 Copami a 6 ligami;6 ligami, 3 pohármi a 1 LM United či 5 ligami, 5 pohármi a 1 LM Bayernu?
Popravde aj také AC,(2 ligy 1 LM), Inter(5 liga, 4 Copa, 1 LM) či Chelsea(3 liga, 4 pohár, 1 LM a 1 EL) sú niekde inde.
Real vyhrál za posledních 10 let ligu 3x.
Aha. Pardón. Takže 3 tituly.
Lebo tu robíš z Realu nejaký pseudo klub na úrovní City a PSG, tých si vymenovať zabudol vo svojom úžasnom súhrne kamarát
Pseudo klub? Pekne si to pomenoval. Ak by si k písanému prejavu dokázal pripojiť aj chápanie textu, zistil by si že som tam uviedol 2 faktory, na základe ktorých som napísal to, čo som napísal. Že ste za Franka vyhrali 6 titulov v LM z toho žijete s pamätníkom pod tebou už nejako moc dlho. Nikto za to nemôže, že za miliardu eur ste si nedokázali vybojovať úspech v Európe.
Čím sa teraz zaradzujete k najlepším klubom na svete? V míňaní peňazí?
Nazývaš City a Chelseu pseudoklubmi a pritom sa Real je len o 3 roky starším klubom ako Chelsea a City boli dokonca založení o 22 rokov skôr. Ty budeš niekomu nadávať do pseudoklubom keď tvoj Real je prešetrovaný Komisiou EÚ pre hospodársku súťaž, kvôli nezákonným dotáciám od mesta? Ty? Ideálne by bolo oboznámiť sa s históriou a súčasnosťou vlastného klubu predtým ako tu prídeš smajlíkovať.
A že som k Realu pridal City a PSG ale k tímom s titulmi ich nepridal? Žeby spĺňali len podmienku o kvalite kádra, ktorou sa rovnajú komukoľvek, no titulovo je to poskromne? Neboj keď dosiahnu miliardu minutých EUR tie 3 tituly tam budú
Cim su tie tvoje clanky dlhsie,tak tym su stupidnejsie.A fanusik katalanskych sudruhov ide pisat o inom klube ako o pseudoklube? 5 rokov sa im dari a uz nevedia co od radosti robit.
Ďalší "madrista" čo nevie chápať písaný text? Mali by ste sedieť v dvojiciach možno by to pomohlo. Kde som napísal niečo o pseudoklube? To bol tvoj brat v zboji Jericho
to by bylo asi nadýl. Franco zase. Je mrtvej od 1975 a Barcelona nebyla schopná vyhrát ligu ani s Maradonou,Neeskensem,Kranklem atd. To svedem na koho?
Aby si sa nepototo. Nie je sná´d pravda že sa najväčśie úspechy Realu dotujú z čias Franka? Ale je to nepríjemné co?
Ten ti nedá spát co? Real měl větší úspěchy než Barcelona i po smrti Franca. Tahle berlička je ale pro Katalánce pořád v kurzu. V 70. a 80.letech byla Barcelona něco jako dneska City,PSG,Monaco...Nejvíc utracených peněz - 0 úspěch.
hh po smrti Franca s kádrom ktorý on poskupoval...že berlička. Neviem kto sa tu oháňa titulmi spred pol storočia, ale ak sa niekto vyjadrí k druhej strane mince, tak to už nevonia. A že sme mali nabitý káder za milióny a nič nevyhrali? A? Poučili sme sa a šli rozdielnou cestou, ktorá teraz prináša ovocie.
Heh no a perla na záver:
"70. a 80.letech byla Barcelona něco jako dneska City,PSG,Monaco...Nejvíc utracených peněz - 0 úspěch. "
A dnes je to Real, klub ako City, PSG či Monaco. Najviac utratených peňazí a 0 úspech. Lepšie by som to sám nepovedal
Ty vole,ono se jim povede pár sezon a už jsou extra elita. Já bych řekl,že spíš jelita. Klub se nehodnotí jenom podle posledních pár let.
Heh, momentálny stav sa isto hodnotí podľa titulov s pred 50 rokov
gramatika on
Tak vzor profesionala to zrovna není. Ale na hřišti pro Real odvedl vždy vše a proto jsem rád, že zustal. Momentálně je Marcelo opět zraněn, takže Fabio by mohl dostat šanci. Je pravda, že neodehral nic letos a byl tam přesunut Arbeloa, každopádně snad mákne a zopakuje loňskou sezonu. VAMOS FABIO
Ať si dá občas cigárko apod., když poté odevzdá maximální výkon na hřišti, čemu by to mělo vadit. Bylo na něj vždy spolehnutí, na hřišti neprasil ani za Mourinha, nehádá se, kliďas. Občas ulítne každý, i když Fabio to tak nějak přitahuje.
Ale tak pod Mourinhem hrali jak bez mozku uplně všichni.
No s Balem se toho asi dost změní, ale dlouhou dobu nechci vidět Arbelou při útočení výš než Marcela, jak tomu bylo poslední zápas. Marcelova spolupráce s Crisem bylo za Mourinha možná to nejlepší, co jsme měli, teď jen trosky.
Fábio
ukazkový aliibismus :)
omg ten má v mozku z hovan kostku ne?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele