Crystal Palace nepolevuje, Slavia má na stole vylepšenou nabídku na Dioufa

19.01., 23:40
Aktuality
El Hadji Malick Diouf (© SK Slavia Praha)

Crystal Palace nevzdává boj o Malicka Dioufa. Slavia první nabídku ve výši 15 milionů eur odmítla s tím, že za levého beka požaduje minimálně o pět milionů eur víc. Londýnský celek však má o Dioufa eminentní zájem a do Prahy poslal druhou nabídku, ani ta ale nejspíš očekávání sešívaných nenaplní.

Celek z Premier League podle webu TPW News, který odkazuje na informace novináře Alana Nixona, nabídl Slavii lehce přes 17,5 milionu eur, očekává se proto, že Slavia nekývne ani na druhou, vylepšenou nabídku.

O zájmu Crystal Palace svědčí i fakt, že zástupci 12. celku aktuálního ročníku Premier League údajně sledují Dioufa i na soustředění ve Španělsku, kde se Slavia připravuje na druhou polovinu sezony.

Je však otázkou, jestli klub bude ochotný požadavky sešívaných naplnit. V historii za obránce zaplatil více než 20 milionů eur jen ve dvou případech. V sezoně 2017/2018 přivedl z Liverpoolu Mamadoua Sakha za 28 milionů eur a v ročníku 2021/2022 vysázel Chelsea na stůl 23,3 milionů eur za Marca Guéhiho. Diouf by se tak stal třetím nejdražším obráncem v klubové historii.

I proto podle wbu TPW News Crystal Palace další nabídku neučiní. Místo Dioufa by klub stočil zrak na Jana-Niklase Besteho z Benfiky nebo na obránce Lutonu Alfieho Doughtyho.

Minimálně jeden z výše zmíněné trojice by do Londýna měl dorazit, protože trenér Oliver Glasner tlačí na to, aby vedení po nepřesvědčivém letním přestupovém okně rozšířilo kádr.

Autor: eFotbal.cz / Lukáš Svoboda

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Diouf do Premier League zřejmě nezamíří, Crystal Palace se soustředí na Chilwella
01.02., 20:16
Malmö jako generálka Slavie na ligu. S odchody reprezentantů do 21 let musíme počkat, řekl Trpišovský
29.01., 17:29
Herně se vyrovnat favoritům nestačí. Slavia na evropské scéně zaostává ve vápnech
29.01., 16:12
Ševčík bude znovu působit na severu Čech, slávistický záložník dohraje sezonu v Jablonci
29.01., 15:15
Slavia se rozloučí s EL proti Malmö. Ukončí svěřenci Jindřicha Trpišovského sérii pohárových nezdarů?
29.01., 12:33
Slavia stále vábí keňského reprezentanta Oumu, Elfsborg měl slevit z finančních požadavků
26.01., 23:10
Velká škoda a ponaučení. Postup byl na začátku jednoznačným cílem, říká Konečný
24.01., 10:13
Slavia neustoupí od původních plánů. Nějaké odchody nastanou, potvrdil Trpišovský
24.01., 09:17
Postřehy z utkání PAOK - Slavia: Mandous obstál, Chytil v Evropě nadále tápe a nečekané selhání Oscara
23.01., 23:44
Slavia po páté prohře v řadě v pohárech končí. PAOK dvakrát využil hrubek sešívaných
23.01., 23:00
Slavia potřebuje v Soluni vyhrát. Uděláme pro to maximum, slibuje Trpišovský
22.01., 20:40
Zafeiris se těší na atmosféru a zážitek, do Řecka přijel poprvé jako soupeř
22.01., 19:31
Slavia nastoupí v Soluni, po čtyřech porážkách potřebuje vyhrát
22.01., 12:05
Fila na cestě do Itálie? Nevyužívaného slávistického útočníka si vyhlédly Benátky
21.01., 09:01
Pozitivní zprávy pro Slavii, zranění Provoda není vážné
20.01., 13:41
Slavii se podařila generálka na PAOK, ve Španělsku porazila Philadelphii
19.01., 20:21
Nepříjemná zpráva pro Slavii: Provod musel opustit soustředění, čeká ho vyšetření
19.01., 19:47
Crystal Palace investoval do budoucnosti, na křídle má zářit mladíček Esse
18.01., 18:23
Wallem po roce a půl opouští Slavii. Nevyužívaný záložník se vydává do zámořského St. Louis
17.01., 17:13
Norwich oznámil očekávanou posilu, ze Slavie dorazil Jurásek
16.01., 17:13
Střihavka jako první Čech v Norwichi věří Juráskovi. Dostane prostor, nepochybuje bývalý útočník
16.01., 12:33
Kušej si počká na debut za Slavii, svalové zranění ho vyřadí na tři až čtyři týdny
15.01., 21:56
Slavia lanaří posilu do zálohy, k týmu by se měl připojit Ouma
14.01., 10:53
Slávista Ševčík se zapojil do přípravy v Jablonci, kluby dolaďují podmínky
13.01., 17:58
Masopust po šesti letech mění angažmá, ze Slavie bude hostovat v Liberci
13.01., 11:28
Anglické kluby se přetahují o Dioufa. Podle zpráv ze Senegalu se do hry vložil Liverpool
11.01., 12:46
Do Anglie míří další slávista, Norwich údajně dohodl přestup křídelníka Juráska
10.01., 19:33
Crystal Palace pokračuje ve snaze o Dioufa, Slavii opustí Wallem a Ševčík
07.01., 15:37
Crystal Palace má jako prioritu Dioufa. Slavia nabídku londýnského klubu odmítla
02.01., 18:52
Ocenění pro Dioufa. Švýcaři označili slávistického obránce za nejlepšího beka do 21 let
28.12.2024, 16:26

Komentáře (213)

Přidat komentář
noustres

Málo.

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Witcher

To je jak když Škopková kupovala počítač v Německu

Reagovat
Thimpu25

na ja, das ist wenig... tho je malo

Reagovat
Mass

hele my nejsme žádní unterwasermani, rozumíš?

Reagovat
zasranej malíř

Vod Růženy z prasečáku

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Igoh

Toto se povedlo. Však jak vždy. Tvrdík tvrdil, jak prodávají za 1 miliardu ~ 40 mil. euro a teď požadují 20 mil. euro, jak trapné. Taky to může dopadnou tak, že jej prodají v létě za 12 mil. eur a bude vymalováno. Už několikrát ty jejich obchody nedopadly. Naposledy se zbavili velice lacino Kinsky, aniž by jakkoliv se pokusili podojit Tottenham. Prostě jej prodali za tehdejší TM cenu. Zkrátka Slávisti moc neumí a když pořád brečí, jak nemůžou zaplatit 5 mil. euro, jak je to strašné moooc a ouvej, bác, jauu, jak rozpočet to nezvládne. Chovají se jak ožralí milionáři, 10 milionů, 15 milionů, 20 milionů, 40 milionů, jo a ve finále nedostanou pořádně ani polovinu. Amatéři hold?

Reagovat
smazaný uživatel

Jako souhlas ve smyslu, kdyby Slávka hrála PL, to by fakt bylo trochu trapný... ale tak nějak mi něco říká, že by v rámci český ligy chtěli být všechny kluby stejně trapný jako Slavie

Reagovat
Nieuwendyk

My určitě ne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak určitě, všichni ti věříme

Až bude Sparta tak trapná, že bude prodávat s tučným vejvarem přímo do PL, tak mi zavolej

Nebo počkej, za kolik, že jste to prodali svýho takřka neposadatelnýho kapitána do Girony? Tak nějak za půlku co poslala Slavie lacino ke Slepicím brankáře, co za ní chytal půl roku, žejo

Prosimtě, nikdo nemusí honit nad Slavií pro to, aby připustil, že je teď po obchodní stránce v lize alfa samčice

Reagovat
Nieuwendyk

No to ať klidně je, ale Tvrdík to zase klasicky domrdá, uvidíš

Reagovat
smazaný uživatel

Mě je úplně jedno co Tvrdík domrdá a nedomrdá, nic to nemění na tom, že by všechny kluby v kapr lize tekly z vejverů který dělá Slávka

Reagovat
Bakary3

tobě asi někdo pomichal prášky

Reagovat
inferno08

Tak hold jo no. To se hold nedá nic dělat.

Reagovat
krisa

Reagovat
Y.N.W.A

prej "Zkrátka Slávisti moc neumí" ...kdo za poslední roky z český ligy prodal hráče do PL?

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Peeko1983

A teď ještě tu o Červené Karkulce

Reagovat
kilobyte

Echt schwarz

Reagovat
Vasil

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
KingMaster13

Dejte pokoj

Reagovat
Seydou Doumbia

Naopak at to výjde Diouf do CP sedne jak prdel na hrnec

Reagovat
Igoh

Joo, bude tam mít kámoše jak k nepoznání. Komentátoři to snad nepoznají. Ale jak tvrdil, jak ho prodá za 40 mil. euro. Ani ****.

Reagovat
KingMaster13

V létě jo ale teď už by to bylo moc oslabení

Reagovat
Seydou Doumbia

Já se ale fakt bojím jak píše kolega níže že si udělá ACL a má po kariéře : ted a domluvit hostovačku nějakého WB z většího týmu, který pokryje tu pozici do konce sezony

Reagovat
Černej Pták

Měli by dát pokoj teď, až v létě ho prodáme aspoň za 30

Reagovat
Agnelli

Tahle nenažranost nemůže dopadnout jinak než tím, že ho Slávie za tuhle cenu nepustí a on si na jaře udělá dlouhodobé zranění kolene a bude po něm

Reagovat
Igoh

Snad se zraní. Bublina splaskne. Prej nejlepší LWB na světě. Nevím tak čím. Snad to dopadne jako Sima a Kuchta Belmondo ještě vystřílí ACS titul...

Reagovat
KKralik77

Smaž se a zmiz. Meleš hrozný sračky.

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
zelda

Reagovat
didosh

Ty jsi blb.

Reagovat
Bakary3

Do 21 let. Vím, že u dementu zkreslující realitu jako jsi ty je to nepodstatná informace, ale tak jen pro dokreslení, co za nesmysly tu píšeš.

Reagovat
Nieuwendyk

Zranění přát někomu kromě Vinicia je moc

Reagovat
didosh

Reagovat
Vinci

Reagovat
Mass

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Remt

Přemášelel jsem, že na tvůj komentář výše nějak šířeji zareaguji, ale když jsem si přečetl tohle, tak se ani nemá smysl rozepisovat

Reagovat
Y.N.W.A

jdi pryč

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Černej Pták

Ty kokote vyjebanej smaž si účet nebo to vyřídim hned tim, že ti dám ban

Reagovat
Axelrose

Ty seš fakt dobrý čůrák.

Kde tě fotr s mámou dělali, v papiňáku?

Nebo si tě vystřelili na pouti?

Spíš ukradli někde v ZOO, protože takový potrat jako ty se normálním lidem narodit nemůže

Reagovat
Nieuwendyk

V ZOO žádný potrati nejsou

Tohle je Novakuv učeň z vyšší školy mamrdství.

Reagovat
didosh

chciiiipaaaam

Reagovat
Peeko1983

Reagovat
Mass

Smlouvat o ceně a nevzít hned první nabídku od někoho, kdo finanční nouzí zrovna netrpí, je u tebe nenažranost? Pro mě je to zdravý rozum.

Navíc Slavia už nutně prodávat nemusí a Diouf je opravdu hodně dobrý hráč, který by mohl Slavii pomoct v LM vydělat peněz víc.

Reagovat
fantomas10

Za 15 na co jeste cekaji

Reagovat
Lemond Laws

Peníze teď nutně nepotřebují a je potřeba propíchnout tu naší bublinu že jsme pro západ výprodej a second hand za par mega

Reagovat
fantomas10

15 mega za typka co hral predloni v Norsku o zachranu je malo? Necekejme na sumu 40 mega, v evrope ma 11 zapasu bez bodu

Reagovat
Lemond Laws

a kde měl hrát v 18? V Realu?

Reagovat
fantomas10

Ja nevim kde mel hrat jen chci rict, ze tezko nekde do 40 za mene provereneho kluka, to by musel byt generacni talent

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Lemond Laws

Kdyby hrál v 18 někde na TOP úrovni, tak asi nejde za 1M do Slavie ne? ::facepalm

Nikdo o 40 nebaví.. 20 za něj je podle mě adekvátní částka.

Reagovat
fantomas10

Ty vole ale ty se bavis o necem jinem nez ja na 20 by je natahnout mohli no

Reagovat
Lemond Laws

tak mladej, černej afričan, reprezentant to pro angličany je zajímavější než mladej čech prostě bohužel

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě je 20 neadekvátní částka a to jsem všemi 10 ať si Slávie tu PL taky trochu podojí. Adekvátní částka je podle mě za toho kluka někde mezi 12-15 mega. Ale jestli z nich vyždímají 20, 25, 30 to už je čistě na vyjednávání.

Slavie nemusí prodávat a CP chce kupovat.

40 je už mimo realitu, to víme úplně všichni.

Reagovat
Lemond Laws

a ten uzbek do jde do City?

Reagovat
fantomas10

Ten ma top sezonu v Ligue 1 (ale za me 40 taky nesmysl)

Reagovat
ACSeRw!n

no on mozna generacni talent je.. alespon v Senegalu a to neni nic lehkyho

Reagovat
Seydou Doumbia

V Senegalu se to psalo o jiném hráči, ale za boha ho nemůžu najít, ještě mladší než Diouf.

Reagovat
Černej Pták

V realu?!? Tam ani náhodou, do takovýhle sračky ho nepustíme ani za 30!

Reagovat
ACSeRw!n

15 je urazka, ale je mozny ze to provahaji a neprodaji ho no

Reagovat
Mass

Už teď bys přišel o 2,5M, když Pallace poslal vylepšenou nabídku.

Reagovat
Witcher

Tak kdyby šel ze Salcburku nebo Saint-Gilloise tak jde automaticky za 20+ ale oni sou zvyklý u nás nakupovat jak v Polsku

Reagovat
Lemond Laws

i ten posranej Záhřeb už má tohle lepší no

Reagovat
fantomas10

No protoze kdyz ty hrace prodavaji tak maxi desitky zapasu v lize a v evrope, to je podle me ten nejvetsi rozdil

Reagovat
kilobyte

Protože Gvardiol, Olmo, Modrič,...

Slavia zatím může nabídnout jen Součka.

Reagovat
Y.N.W.A

pořád nevím, proč Gvardiol

Reagovat
kilobyte

Protože ho koupili za ranec, ale prodali za 3x tolik. Ty kluby prostě vidí, že hráči ze Záhřebu můžou být fakt velká pecka.

Jenže když se kluby kouknou na Slavii, případně českou ligu, tak takové bomby v minulosti nevidí. Takže je logické, že si nepřiplatí tolik.

Reagovat
Y.N.W.A

myslím tím, že nevím, proč je Gvardiol tak vyhypeovanej

Reagovat
kilobyte

Na svůj věk už toho dost odehrál. Byl o něj velký zájem, tak měl velkou cenovku.

Reagovat
Mass

Já to vím.

Reagovat
Talker

Tak ona nejen Slavia, že jo.

Pokud bychom měli stejnou generaci hráčů, jako byla na přelomu tisíciletí a pár hráčů se uchytilo v základu Juve, Liverpoolu a spol, tak by ty částky a zájem výrazně rostly.

Jenže reálně se tu furt bavíme o hráče, o které mají zájem kluby jako WHU, CP a Tottenham. Pokud ti hráči uspějí a dostanou se do TOP klubů a budou tam zářit, tak najednou ten spotlight bude výrazně větší.

Reagovat
mayday

Posranej Záhřeb má tohle lepší 20 let.

Reagovat
Peeko1983

Tyhle překlepy znám. Chtěl jsi napsat, že má skvěle propracovanou výchovu mladých hráčů a vynikající strategii jejich prodeje, která má v Evropě dobré jméno

Reagovat
mayday

Reagovat
Igoh

Ano, Česká republika je součást východní evropy a v dobách minulých se řadila na východ, zatímco Rakousko na západ. Však i kinsky odešel lacino. Slávia je východ Evropy, navíc s velmi problémovými fanoušci, co byste čekali. Je to východářský klub.

Reagovat
Sandstorm

ČR je v západních geopolitických strukturách. Ono ani geograficky není na východě. To je jen vlhký sen prorusáků, aby se řádila na východ jako v době SSSR.

Reagovat
fantomas10

V zapadnim videni je cr stale vychod

Reagovat
kilobyte

Což bychom se měli snažit změnit.

Reagovat
Sandstorm

Což se nelze divit, když sme byli součástí východního bloku. Ale myslím, že se to pomalí lepší.

Reagovat
Freedo

Jo, včera jsem koukal na video, kde hokejisti Bostonu hádají země na slepé mapě Evropy a jeden z nich místo Velké Británie hádal Českou republiku a jako druhý pokus Slovensko.

Reagovat
Lemond Laws

zase na druhou stranu, ja docela zeměpis, mapy, hlavní města všechno okolo mám moc rád, ale dostat slepu mapu US státům tak jsem docela v prdeli...

Reagovat
Freedo

Tak čekal bys, že aspoň UK budou vědět. Vždyť ta historie s USA je dost provázaná, takže se určitě o nich učí ve škole

Reagovat
kilobyte

UK by znát měli. Kvůli historii, přítomnosti a navíc ostrov se hledá nejlépe. Ještě k tomu v Bostonu.

Reagovat
Seydou Doumbia

zeměpis je top, poznám prakticky všechny vlajky, ale usa státy to jsem v prdeli

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Nieuwendyk

Státy USA jsou cajk, mně nejdou francouzský regiony

Reagovat
Seydou Doumbia

pán je labužník

Reagovat
Nieuwendyk

Musíš znát své milované sousedy

Afrika je v tomto Top nejvíc

Reagovat
Mass

Natož vlaky US států.

Reagovat
Nieuwendyk

To chce trénovat a je to super zábava

Reagovat
arvncrtx

Když jsem se jednou "trochu" nudil, tak po pár desítkách pokusů jsem tady dal 100 % za 66 sekund:

https://www.sporcle.com/games/mhershfield/us-states-no-outlines-minefield

Reagovat
Nieuwendyk

Cywe dyk tam nejsou ani hranice států, to na mobilu nedám

Reagovat
Mass

To je celkem těžký se tam trefovat bez těch hranic, ale tady s hranicema sem měl na první pokus skoro všechny https://www.sporcle.com/games/Matt/find_the_states

Reagovat
Nieuwendyk

Jj, to dávám taky jen ta Nová Anglie mě štvala

Reagovat
fantomas10

To je jeste dobry, v nejakym pruzkumu hledali na mannhatonu

Reagovat
kilobyte

Tak tyhle průzkumy jsou často o tom, že vyberou největší exoty a pak ještě vyberou nejhorší odpovědi. Něco jako u nás Nikdo není dokonalý.

Reagovat
Seydou Doumbia

tak má to sledovanost, tak proč to měnit

Reagovat
kilobyte

Tak já to nechci měnit. Jen bych podle toho neposuzoval znalosti nějakého národa.

Reagovat
Seydou Doumbia

to ne, tak je to furt jen blbý internet, tady stejně najdeš jen lži a vystřižený věci, podle toho nelze usuzovat nic

Reagovat
kilobyte

Neřekl bych blbý internet. Na internetu najdeš skoro všechno. Chyba není v něj, ale v lidech, že nedokáží přebírat informace. I když v dnešní době je to strašně těžký a člověk si nemůže všechno ověřit a prozkoumat, takže si musí najít důvěryhodné zdroje, jenže i ty se můžou měnit. Nebo může dojít k nějakému nepochopení.

Třeba včera si na twitteru dělal Bartovský srandu z Turka. Protože Turek měl někdo fotku a v kapse saka měl oranžový papír. A nejhorší vstupenky na Trumpovi inauguraci jsou oranžové. Takže vtipkoval, jestli to nebyla ta vstupenka, i když na té fotce Turka byla trochu jiná a bylo na první pohled vidět, že to na 99% není ona. Jenže twitter se toho chytil a někteří už to berou jako fakt a šíří to dál.

Reagovat
Seydou Doumbia

Najdeš skoro všechno to je pravda, ale taky záleží od koho. Jsou lidi u kterých uvidíš jen ty dobré věci, viz obyčejná populace co to má jen jako hajlajt svých životů, málokdo píše o depresích na fb a podobně. Čili se utapíme v depresích doma, protože podle fb jsou všichni štastní.

Jinak ano, lidi jsou blbí. Když jde o veřejně známe osobnosti, najdeš top věci, najdeš i špínu. Pak záleží, jak moc toho člověka máš rád, protože ty si najdeš jen tu jednu část příspěvku a podle toho si skládáš, jestli to je borec, nebo svině. A nekoukaš okolo, čemu věříš k tomu vždy na netu najdeš podobný příspěvky. Tak to je. Zbytek souhlas

Reagovat
Peeko1983

Souhlas. Přijde mi, že většina lidí má velmi selektivní vnímání světa, kdy jim to trvalý přísun informací z mnoha informačních kanálů paradoxně moc neusnadňuje. Možná je to nějaký vnitřní mechanismus na zjednodušení vnímání dění kolem, aby jim nehráblo

Reagovat
Seydou Doumbia

A nebo lidi nechtějí najít pravdu, ale chtějí aby jejich názor byl ta pravda, bez ohledu na skutečnost.

Reagovat
Peeko1983

Moje řeč

Reagovat
Nieuwendyk

Mannhaton zní super, líp než originál

Reagovat
didosh

Reagovat
Kinky7

Věř mi že pro většinu Němců jsme těžký východ

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Seydou Doumbia

Reagovat
Sandstorm

A Němci pro nás jsou zase náckové no

Reagovat
Freedo

Taky dost záleží na tom, jestli jde o bývalé západní nebo východní Německo

Reagovat
fantomas10

Vychodni nemci nas berou jako vychod a zapadni nemci jako vychod?

Reagovat
Freedo

ano

Reagovat
fantomas10

Tak proc zalezi na tom jestli je zapadni nebo vychodni nemec?

Reagovat
PBLead

NDR nás bere jako východ a bývalé západní Německo nás bere jako záchod.

Reagovat
Imos

a? to z nás ten východ nedělá, že nějaký páprda (bůhví co za Němce máš na mysli) o nás něco řekne, pro Frantíky jsou všichni kromě nich východ, záleží snad na jejich názoru

Reagovat
Seydou Doumbia

nezáleží na názoru žádných blbých lidí když to není tvoje rodina a přátele...ale pak taky nezáleží, kolik nám ty země nabízí za hráče z jejich východu

Reagovat
Imos

Kolik nám nabízí za naše hráče nebude "východem"

Reagovat
Seydou Doumbia

to se neví

Reagovat
Blasphemer

Asi jak kde. Minimálně Bavoři a Dederoni nás podle mě berou úplně v pohodě.

Reagovat
vodka

ale oni jsou tezky vychod i byvali vychodni nemci

Reagovat
Seydou Doumbia

nezáleži na pravdě, ale na tom jak nás vidí nakupující, jak píšou ostatní

Reagovat
Imos

Reagovat
Y.N.W.A

Igoh je sice mameluk, ale Česko je opravdu stále vnímáno jako východ Evropy... v horším případě jako bývalá součást SSSR, prostě takoví ti další vtipní Slované tam někde u Ruska, nebo součást bývalý Jugoslávie, nebo tak něco... ..a samozřejmě jsme často ještě Československo

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Nieuwendyk

A nám je to jedno. Nb jim to vracet O VB mluvit jenom jako o Irsku a Walesu a Skotsku a o USA jako o Kanadě. Němce pak úplně ignorovat

Reagovat
Salfovic

ČR je historicky i geograficky západ.

Reagovat
Imos

Reagovat
icefish

Akorát ne pro většinu západu

Reagovat
Salfovic

Tak to je problém jejich omezenosti a nevzdělanosti.

Reagovat
Y.N.W.A

hele říkat si můžeš co chceš, ale není to tak jednoduchý.... dělení Evropy je několikerý, samozřejmě to geopolitický, ve kterém díky bohu v posledních deseti letech míříme na západ, ale stále v ní i z historickýho pohledu tvořímu tu východní polovinu, prostě bývalej člen Varšavský smlouvy a RVHP, nějaký ti Slovani za železnou oponou.... čistě geograficky si rádi tvoříme tzv. Střední Evropu, tu se Slovenskem, Maďarskem a Polskem (V4), tu dokonce s Německem, Rakouskem a Švýcarskem, ale tento pojem není moc známej.... a řadit nás na západ díky příslušnosti k Rakousku Uhersku v ještě dřívějších dobách, to je zase moc časově vzdálený

Reagovat
Salfovic

Takže díky směšným čtyřiceti rokům pod rusákem budeme navždy východ? Vždyť je to píčovina.

Reagovat
Y.N.W.A

navždy ne, ale generace to potrvá... a snad se během toho nevydáme zpět na východ jako Slovensko... hele, tam je víc faktorů, třeba jazyk - jsi Slovan, jsi východní Evropa, na západě jim to zní jako ruština... nevím, jestli cestuješ, ale když s těma lidma pokecáš, tak tě tak fakt vnímaj, samozřejmě znají Prahu, stejně asi jako Budapešť nebo Moskvu

Reagovat
pobody's nerfect

Východní klub je i doneck a stejně prodal mudryka za raketu. A to i za situace, kdy bych bral polovinu té částky jako prispevek na válkou postižený klub.

Reagovat
Imos

To jsi ve škole teda nedával moc pozor chlapečku

Reagovat
Sandstorm

Reagovat
inferno08

No na západě jsou ti fanoušci úplně bezproblémový, to se ví. To se jim pak hráči prodávají za vyšší částky...

Reagovat
Nuno čomes

Čekají na těch 25 jo?

Reagovat
Igoh

Diouf. ... Lacino přišel, šílené lacino odejde. Ten český fotbal musí být jeden velký podvod. Naštěstí Khusanov jde k nám za 40 mega. To je aspoň hráč. Žádný čECH z vÝCHODU, ale pěkně UZBEK ZE ZÁPADU...

Reagovat
MoonKnight

No já bych na něj moc nespoléhal. Řešíme tu fotbal, ne mma.

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
Calgary_CZ

Tvl. co jsi to snídal? Pátej příspěvek během tohohle rána a samá sračka

Reagovat
Pablos

Blitou kaši

Reagovat
didosh

Reagovat
Univerzál

Myslíš, že je to snídaní? Podle mě je to prostě dement.

Reagovat
Pepe1911

Asi nic, nabídni mu Snickersku

Reagovat
didosh

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Rohlik se šunkou

Možná byl osvícen (představuji si ho jako ty proroky z briana (monty python), jak tam stoji na tech kamenech mezi obchudky a cosi hudlaji)

Reagovat
Freedo

Blessed are the Cheesemakers

Reagovat
Rohlik se šunkou

Romani eunt domus

Reagovat
Freedo

R̶o̶m̶a̶n̶es ̶e̶u̶n̶t̶ ̶d̶o̶m̶u̶s̶

Romani ite domum

Reagovat
Pepesma

Bignose

Reagovat
Rohlik se šunkou

Judean people's front

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
mayday

Reagovat
Peeko1983

Popíjel Šaratici

Reagovat
Nieuwendyk

Nick, vždy mě to dojme

Reagovat
Transfermarkt

Drž hubu je zpátky

Reagovat
PBLead

Reagovat
Černej Pták

Drž hubu

Reagovat
Černej Pták

V létě jde za 30

Reagovat
Coutinho10

no, takže to se určitě vystupňuje a poslední den přestupáku nám to dají, takže 3 klíčoví hráči podzimu můžou a asi budou bejt na jaro mimo....

Reagovat
Pepe1911

Jestli vám nabídli fakt těch 17.5, tak těch 20 dají na milion procent. Jsou to pro ně úplný drobáky.

Reagovat
Coutinho10

právě

otázka, jestli třeba nebudeme chtít nakonec těch 25 mega EUR, ale i tak vše nasvědčuje tomu, že je reálnější, že na jaro tu Dioufa nemáme

Reagovat
Seydou Doumbia

prodat a mi neříkej, že do slávie by na pulroku nešel nějaký hráč z lepší ligy, který nedostává prostor a hraje obdobnou pozici...nemusí příjít 18 leté děcko z norska, ale někdo lepší, kdo by to zalepil do konce sezony

Reagovat
Coutinho10

to sice by asi problém nebyl, ale je nutný, aby to fungovalo hned....Diouf taky hned v prvním půl roce nebyl hráč, jaký je teď

takhle máš hlavní 3 součástky mimo použití a konkrétně tito hráči dost extra bodů získali, jinak bysme měli třeba o 5-7 bodů méně

napadá mě Diouf v Liberci, Diouf po přihrávce Provoda v Ostravě, v Olomouci Provod, derby nastartoval áčkem Diouf....tohle vše bude na jaře podle všeho chybět....bude to velká zkouška

Reagovat
Zacique

Cením výši teoretické ztráty bodů

Reagovat
Seydou Doumbia

Drsný propočet, no tak někoho kdo je aktuálně na dobré úrovní tak i kdyby neseděl hned do systému, tak herní kvalitou to vynahradí, ale nevěřím že Slávka bude takového hráče hledat.

Reagovat
Coutinho10

jako hodně to ovlivní i teď poslední 2 zápasy v EL, jestli bude klid jenom na ligu a nebo ne

ale tak či tak, bude potřeba, aby jiní hráči se stali důležitými a je otázka, jestli jsou schopní tahnout Slavii jako na podzim Kinský, Diouf a Provod

Reagovat
Transfermarkt

Všeho nech a spěchej do Alberta. Mají tam papírové kapesníčky ve slevě. Máte nejširší a nejlepší kadr v lize. Navíc za Kinského přišel Markovič a uzdravuje se Staněk, takže golmansky post vyřešen. V levo hrál loni Zmrzlý výborně, Diouf si přes něj ani nečuchl. Zranění Provoda je určitě nepříjemnost,ale i zranění k fotbalu bohužel patří

Reagovat
Coutinho10

máme, ale ne zase top špičkovou kvalitou nafukovací

každý hráč není stejně dobrý a stejně dobře zastupitelný

loni Zmrzlý možná, na podzim zase tolik viz penalta proti Ajaxu

patří, nepíšu, že nepatří...jenom zmiňuju, že to je citelně další velký problèm a podzim x jaro jsou jiný části sezony s jinými vlivy, které to můžou ovlivnit

Reagovat
Coutinho10

*zase tolik ne

Reagovat
Nuno čomes

Ty jsi hrál někdy fotbal nebo jsi prostě jen fanoušek od gauče? Protože by ti pak muselo být jasné, že ač tady hážeš argumentama jakože Tykač má peněz dost, prodávat nemusíte a bla bla, tak prostě nemůžeš mít 26 TOP hráčů v áčku. To je nereálné, ať už platově nebo tím, že hrát jichh může jen 11.

Takže to tvoje brečení, které začalo v polovině podzimu a evidentně ještě neskončilo, je úplně mimo, přitom máte nejširší a nejkvalitnější kádr v Česku.

Reagovat
Coutinho10

já naznačoval, že bejt -3 top hráči oproti podzimu by bylo blbý stejně jako to bylo u vaší spartičky

takto, jelikož je Provod ok, tak to je - 1-2 top hráči, takže to už je snesitelnější

k těm hráč, které zmiňuji, tak ti by hráli dál...na tom není nic nereálnýho a ikdyž kádr máme širokej, tak několikrát na podzim bylo vidět, že když nehráli top hráči, že to nestačilo a buď top hráči do toho museli vstoupit a buď to dokázali zvrátit (např. v Olomouci) a nebo nedokázali (např. v Teplicích)

to jsou fakta a jako asi máme nejširší a nejkvalitnější kádr v lize, ale i tak ne na takový úrovni, aby když ti vypadne několik klíčových hráčů ze sestavy, tak to nebylo na výsledku znát

Reagovat
jv14

Tak to je docela asi trenér na hovno, ne? Protože KAŽDÝ tým v lize se v některé fázi musí vypořádat s výpadky nejlepších hráčů, takže žádný tým neodehraje sezonu se 100% kádrem.

A pokud sám uznáváš, že SKS má nejlepší a nejširší kádr, a stejně tady brečíš, tak není něco v pořádku.

Reagovat
Coutinho10

tady jde ale o ten zásadní rozdíl, že žádné výpadky nebyly, pouze ty klíčový hráče nedal trenér do základu v několika důležitých ligových zápasech

kdyby nerotoval, tak si ty zápasy výsledkově a ani herně nezkomplikujeme tak, jak se stalo...o to mi jde a kdyby jo, tak tohle nemůžu trenérovi vyčítat

a je rozdíl mít nejlepší a nejširší kádr v lize a taky, zda ten kádr je dostatečně dobrej na zastoupení těch nejlepších hráčů....nemusí tam být nutně rovná se, že platí oboje...můžeme mít nejlepší a nejširší kádr, ale to jenom pro to, že ostatní ho nemají tak široký a dobrý a tím pádem ho máme nejlepší v lize, ale ne natolik, aby nedocházelo k těm bodovým ztrátám nebo potencionálním ztrátám, které jsme napravili za 5 minut 12

Reagovat
Remt

Je teda pravda, ze Slavie je na tom porad lepe oproti Sparte v tom, ze díky kvalitě a šíři kádru proste ty díry zalepí snadněji. Sparte vypadli odešli 2-3 hráči a sesypalo se to totálně. To u Slavie nečekám ale ano, náskok který má Slavie ted udělali z části (měli na něm velký podil), hráči kteří by ted chyběli takže chápu ty obavy.

Reagovat
Coutinho10

Reagovat
Coutinho10

*takže (naštěstí jenom) 2 klíčoví hráči podzimu můžou a asi budou mimo

Reagovat
Mato178178

Sima 2.0

Reagovat
exse

Čili důležitej hráč 7. týmu LM? To by byla vcelku paráda.

Reagovat
Seydou Doumbia

Jo ale až 5 let po přestupu nebo kolik...ale tak snad Dioufovi dojde že L1 je cesta

Reagovat
Sigma Olomouc

S ohledem na jeho barvu pleti ano

Reagovat
Seydou Doumbia

nejvíc mě štve že jsem tam nikdy nebyl ja

Reagovat
Nieuwendyk

Kde, v LM?

Git gud bro

Reagovat
Seydou Doumbia

L1

Reagovat
Nieuwendyk

To ale vůbec nevadí, místo v historii je jasné.

Osobně považuji Fra soutěže za top absolutní

Reagovat
Seydou Doumbia

to ceníme všichni z mého kmene

Reagovat
oli9

Pod 25 nejít

Reagovat
Černej Pták

Reagovat
Igner Farnsworth

V klidanku si počkat do léta.. za LM je větší raketa

Reagovat
Y.N.W.A

přesně, není kam spěchat, Slavia chce titul a LM, k tomu jí Diouf pomůže... nejsou v červenejch číslech, aby museli nutně prodávat, uhlí se ještě pár let těžit bude... jak píšeš, lepší prodat v zimním přestupáku za rok, protože Slavia ofenzivu v LM určitě ukáže

Reagovat
mrtvej ofsajd

Reagovat
Vinci

Tu už alw udělají i bez něj

Reagovat
VersaceChain

Ja bych poslal 20 a vzal do United

Horsi nez Dalot byt nemuze a Amorim z nej udela delo

Reagovat
Černej Pták

DO UNITED DIOUF NEPUJDE ANI NÁHODOU!!!!!

Reagovat
Salfovic

Pro vás by to ale bylo za 40.

Reagovat
Beči

Za ty prachy by ho nejspíš pustit měli, dokud je v hajpu. Respektive mu může na jaře brutálně dropnout forma a pak ho prodají za pár mega a ještě budou rádi.

Reagovat
Mass

Jestli si Slavia představovala 25M€ a Pallace nabídl napoprvé 15 a teď šel na 17,5, tak mi něco říká, že dají ještě jednu nabídku na 19+ nějaký bonus a Slavia to vezme.

Reagovat
Nuno čomes

Taky by to vzít měla. Jinak to prováhají stejně jako se Simou a Juráskem. A pak se budou divit, proč nechodí z české ligy ty nejhajpovanější hráči za 15+.

Reagovat
Mass

Uvidíme, každopádně Slavia teď prodávat nemusí. Ale myslim si, že žádnej klub už moc víc za hráče z ČR nedá, i kdyby měl extra víc formu a já nevim, třeba dal tři góly v Lize mistrů.

Reagovat
Nuno čomes

To je blbý argument, že se prodávat nemusí. Pokud se ti hráči nebudou prodávat za 15+, tak se liga nikam neposune a takových odchodů nebude přibývat. Druhá věc je, že nečekám, že hráči by šli, když se tady mají tak dobře.

Reagovat
Mass

Podle mě zase špatný argument je ten, že by se měli hráči prodávat, aby se liga posunula. Nemám tady statistiku, ale nepřijde mi, že odchod nebo příchod jednoho hráče za hodně jakkoliv ovlinil celkový počet obchodovaných hráčů.

Reagovat
smazaný uživatel

Mne se líbí, jak si Slavie myslí, jací jsou byznysmeni...

Ta jejich tendence si určovat pravidla a dělat ze sebe velkého hráče je roztomilá.

Reagovat
Remt

"Roztomilé" je zvláštní slovo, protože pár hoodně slušných odchodů mají za sebou a pokud by měl odejít brankář za 15mil E (Kolik takových nebo podobných odchodů z české ligy tady máme historicky?) a k tomu krajní obránce za 15 mil E a víc, tak slovo "roztomilý" bych fakt nepoužil To je prostě na naše poměry, na poměry české ligy výnosný jako prase. O moc líp už to nejde. Ale jasně, JT rozjiždí tyhle hry a pohybuje se na hodně tenký linii kdy na jedný straně může být pár lidma "oslavovanej" jako borec, kterej umí prodat za hodně, na straně druhý může být pro skupinu hlupáků za trotla, který mohl prodat za hodně a neprodal a hráč se chvíli na to zranil/vypadl z formy a miliony eur vyletěly komínem. Tak to je ale vždy když chceš kupující tým podojit.

Reagovat
Nieuwendyk

Byznysman Tvrdík

Reagovat
Remt

Tak obchodu má za sebou úspěšných více než dost uz

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele