Další problém na obzoru: Barcelona má být obviněna z korupce
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Čeferin vnímá korupční skandál Barcelony jako jeden z nejvážnějších
04.04.2023, 12:35
Barcelona vyzvala šéfa španělské ligy k rezignaci
04.04.2023, 10:34
UEFA vyšetřuje Barcelonu kvůli možné korupci, hrozí jí i vyloučení z Ligy mistrů
23.03.2023, 15:41
Spekulace médií se naplnily, Barcelona byla obviněna z korupce
10.03.2023, 16:48
Komentáře (146)
Přidat komentářsnad z toho neco bude u civilniho soudu
Takže rozumím tomu dobře, že odčítání bodů není možné, ale konečně by Barto mohl jít do lochu?
Ideální varianta
A budete moct byt oznacovani aj oficialne za korupcnikov
A ja ti odpoviem, že oficiálne bude Tebas pasovany za kokota. Nieje náhoda, že tieto sracky vychádzajú práve teraz, keď Real s Barcou ošikali La Ligu a CVC. 11 rokov bol pri kormidle Bartomeu, 11 rokov bolo niekoľko závažných zlyhaní z jeho strany a Tebas držal hubu, lebo mu ten trapko šiel po ruke. Ako je možné, že sme aj napriek obrovskému dlhu mohli vziať deň pred prestupom Griezmanna úver v hodnote 100 mega a La Liga bez námietok odobrila okamžite plat vo výške 60 mega v hrubom ročne aj keď sa vedelo, že už v tej dobe sme za hranicou regulovaných príjmov? A to je len jeden z príkladov. A nástupom Laportu sa, evidentne tendenčne, zmenia pravidlá. Bolo by to všetko vtipné ak by to nebolo smutne. Garantujem ti, že nezistia ani hovno.
takze nie je problem ze ste sa spravali ako ste sa spravali a ze vam isli na ruku ale problem je ze sa to vytiahlo. je uplne jedno ze to je nejaky druh odplaty alebo nieco podobne, sam priznavas ze ste niekolkokrat zlyhali. a ked ste davali peniaze rozhodcom, respektive ich sefovi, tak je vtipne argumentovat tym ze to nevadilo dlhe roky. a vysetruje vas statne zastupitelstvo, nie zvaz
On nebol šéf rozhodcov. On bol jedným z členov komisie rozhodcov. Tie peniaze nešli priamo jemu, ale firme jeho syna a do roku 2015 za skauting mladých hráčov a od roku 2015 na zber informácií o jednotlivých rozhodcov. Co sa týka tej kauzy, je to zbytočný poprask. V Španielsku je niekoľko klubov, ktoré si na túto činnosť platia bývalých rozhodcov. Tu sa to nafukuje len kvôli tomu, že je to bývali člen technickej komisie. Ze to bolo nemorálne z jeho strany a zjavne tam bol stret záujmov je určite pravda. Ale potom treba povedať aj to, že tak ako Negeira mohol zo svojej pozície ovplyvňovať tak to kľudne mohol cez svoje kontakty robiť aj ktorýkoľvek bývalý rozhodca. Lenže táto kauza sa nafukne do extrémov aby sa ociernila Barcelona koľko do nej vojde a nakoniec o pár mesiacov to vysumi, lebo sa zistí veľké hovno. Ale prečo nespinit, ak sa do Barcelony toho ešte zmesti, však? Len si osobne neviem predstaviť, hlavne ak si spätne pozrieme tie sezóny, kde konkrétne sme mali uplacat, ak nám v niektorých sezónach bez najmenších pochýb rozhodcovia dojebali sezónu a v jednom prípade dokonca rovno spôsobili stratu titulu, keď neuznali regulerny gól meter za ciarov.
Javier Tebas attempted to bribe a high ranked official in the RFEF last year so that they could push out current RFEF President Luis Rubiales and put one of his own men Albert Soler as the President of RFEF, this via leaked conversations from @elespanolcom.
Curiously, Albert Soler was also part of Josep Maria Bartomeu's board at Barcelona for a considerable time period.
prekvapivo toto sa na fore nespomenie. Tebas ide po CVC a superlige. Na real má holý kokot tak musí tlačiť na Barcelonu ktorá má/mala po kokot káuz za Barta o čom on 100% vie pretože s nim išiel ruka v ruke.
Konečně, Juventusákům je už smutno
skoda, ze je nemuzou poslat alespon de Segunda B, tam by jim to pristalo hrat proti L´Hospitaletu....
Jediná šance Realu na titul, co?
dokazeme ho vyhrat i Primere, kde hra Barna....nicmene za ty spinavosti si nic jinyho nezaslouzi....FC Palancalona
jste loni hrali druhou ligu?
1,4 milionu eur pro viceprezidenta výboru rozhodčích, je běžné? Je nějaké dno které ten klub zastaví nebo budou dál pokračovat do větších a větších prasáren? Dřív jsem Barcu dost uznával, neměli na dresech reklamu za peníze, dávali šance odchovancům, byl to klub který musel respektovat každý ale za posledních několik let se z nich stal jeden z nejodpornějších klubů současnosti.
Smutná realita současného fotbalu, krásný sport, který likvidují lidi toužící jen po penězích.
Souhlasím. Já považuji PSG, Juventus a Barcelonu za to nejodpornější, co poslední dobou ve fotbale je. Tři papalášské velkokluby, které soudí, že jim projde všechno.
Ještě Man. City ty jsou stejná kategorie jako PSG (PSG to ale dotáhli o úroveň výš).
V případě Barcelony za to mohou primárně fanoušci ...
tieto komenty kedy si neznaly clovek precita nadpis clanku a podla toho sudi...EaP to hore vypisal vystizne...
Článek jsem četl celej. Jo v pohodě obhajuj to špatný ve fotbale, hlavně aby ti zmetci nebyli potrestaní. Barca by měla být lepší a úplatky táhnou ten sport ke dnu. Ale chápu, cokoliv Barca udělá je v pohodě, protože je to Barca.
ja nic neobhajujem, len pisem ako to je. EaP ti to hore vypisal presne. vy co barcu sledujete len tak jednym okom na teletexte viete naozaj ako to je hej?? ake uplatky??? tento clanok ala novy cas a ty to beres ako 100% pravdu...boze
Barça je moja srdcovka. Skoda, ze je v nej situacia, aka je. Za korupciu by vsak mala dostat aj futbalovy trest.
aku korupciu????
Jaký jako další problém? Vždyť je to pořád to samé.
Posílat úplatky oficiální cestou by mohl jen idiot. Takhle to nefunguje.
Zase tahle neustále omilana kravina...
Blatter + Platini...
Není nic vychcanejsiho, než úplatek "zlegalizovat", protože se to pak blbe prokazuje.
Poradenské služby za 1,4m eur, zda se ti to normální?
A proč by ne? Jak víš, že je to předražené, když nevíš, čeho se ty služby týkaly?
Tohle jsou takové balonky, které někdo pouští a čeká, co to udělá. A překvapivě se tyhle balonky objevují v době, kdy Barca vede ligu.
Úplatky se měly týkat sezony, ve které Barca přišla o titul tím, že sudí "neviděl" gól, kdy byl míč půl metr za bránou. Tolik asi o tom, že by v tom roce mělo jít o úplatky. Nebo Barcu někdo přeplatil ...
No tak ono se dost těch balónků objevovalo i v době, kdy Barca ligu nevedla, takže v tom fakt žádný záškodnictví nevidím.
A ani mi to teda nepřijde nějak překvapivý.
Solidní klub by se platbám společnosti tyhle osoby vyhnul, a stykum obecně, ale v Barce jsou pitomci.
no boli vo vedeni pitomci o tom sa nikto nehada. ale sranda je to, ze sme tak skorumpovali rozhodcov, ze sme vdaka nim nevyhrali ligu. to trochu nedava zmysel ne?
To je jen důkaz o tom, jak moc velký to byli pitomci.
kazdopadne nikde nieje dokazane ze to tak bolo, taze su to len domnienky. kto chce hejtit bude a najde si vzdy daco.
Samozřejmě, a kdo si to nechce připustit, ten si to nepřipustí.
Ja se nechám překvapit, ale za mě je to tedy velmi velmi podezřelý.
Z mýho pohledu ikdyby mu platili opravdu za poradenské služby, tak je to střet zájmů, do kterého se neměli nikdy pouštět, protože chtě nechtě tam nějakou přízeň budovali.
Ale toto robia aj ine tymy ze si podobne sluzby platia, ale nevolaju sa Barcelona taze sa to tak neriesi.
A neplatí firmám viceprezidenta výboru rozhodčích, no.
Jinak je to úplně to samý vlastně.
A jaké týmy?
No platby idu firme jeho syna no. Nie priamo jemu
Tak to nevím, vycházel jsem z článku.
Ať tak nebo tak, koser to úplně není...
do druhe ligy s nema s korupcnikama
Svet je plnej sracek, nefer jednani a rozhodne tohle neni ojedinele jednani. Juve (opakovane), Vysehrad, ted Barca a dalsi priklady by se nasly. A nejen ve sportu. Bohuzel s poctivosti dojdes tak akorat do kelu.
Juventus, Vyšehrad, Barcelona, svatá trojice korupčníků, kterou pohrdá celý fotbalový svět.
Nedvěd, Rogoz, Vít = Čeči vládnou světu fotbalové korupce
Vít?
Šedá eminence Barcelony a Messiho přítel Marek Vít.
Barcelona to aspoň umí "zamaskovat". Real k těm úplatkům rovnou přihazuje i klíčenku a hrníčky.
https://www.thesun.co.uk/sport/football/2966871/la-liga-referee-carries-real-madrid-bag-filled-with-merchandise-after-awarding-los-blancos-dodgy-penalty-in-win-over-villarreal/#
Že zrovna v sezóně, kdy Barceloně rozhodčí ukradl ligu za gól proti Betisu, který byl metr za čarou .
https://www.youtube.com/watch?v=ZokJPwN_xAc
Doteď to nechápu
Asi jste se zrovna opozdili se splátkou, tak to tímhle způsobem urgovali.
Na jedné straně nějaké nicneříkající spekulace a na straně druhé fakta. Já dávám přednost faktům.
A co teda tahle fakta?
During the period from 2017 & 2018
ZERO penalty was whistled against Barcelona in 2 years while paying the former vice president of the CTA
Balance of penalties & expulsions of Barça in the 3 seasons with the investigated payments to Enríquez Negreira:
33 penalties for FCB - 3 against
23 red card for FCB rivals- 4 against
Balance in the last 5 leagues (now without payments):
31 - 19 on penalties
24 - 20 red cards
Jeden gól, který by vyhrál Barce ligu, a který viděli všichni, kromě "podplaceného" sudího.
Tyhle přehledy penalt se dělají - my letos kopaly v lize (myslím) jen jednu. A proti nám (tuším) 4. Znamená to teda, že někdo koupil sudí, aby pro nás ty pentle letos nepískal? Podle tvé logiky jo. Vyšetřuj. Já na tyhle "kauzy" nemám čas.
Jejda, neuvědomil jsem si, že reaguji na debila.
Nech bejt!
Ne ne, to se pleteš - reagovals na mě.
nemas na nho argument, tak mu budes nadavat na debila. bravo. tlieskam ti
Ajéjé, druhý debil do party...
ty si to pravdepodobne neuvedomujes, ale jediny debil si tu ty. ale je mi ta aj kus luto, lebo hlupak si neuvedomi, ze je hlupy
OK
Pokud se to potvrdí vyloučit na deset let z evropských pohárů..
Stačilo by z Ligy mistrů. Ale z té se oni vlastně pravidelně vylučují sami při první možné příležitosti.
Obleč se, venku je -9..
Joan Laporta: Barcelona nikdy nekupovala rozhodcov, za touto antikampaňou stojí La Liga s CVC
vůbec by mě to nepřekvapilo. Až se to vysvětlí, tak už to stejně nikoho nebude zajímat.
Tzv. na Babiše...
Ježiš tyhle pokusy
Katalánsky prehnitý odpad Nič viac.
Zaujímavé, každá špinavosť by mala byť potrestaná nech je to ten alebo tamten, bez rozdielu.
No je zaujímavé, že v jednej zo sezón kde mal byť "kupovaný" rozhodca, neuznali barcelone regulérny gól s loptou pol metra v bráne, ako dôvod bol udaný, že lopta nebola celým objemom v bráne. Čo bola koko*ina aj bez spomaleného záberu.
Just sayin...
Hlavne sa ako prvý poteším keď odsúdia starú garnitúru barcy na čele s Rosellom a Bartom, kupovanie novinárov na špinenie hráčov, pofidérne prestupy a čiastky, atď..
Culés se pořád budou hájit neuznaným gólem Betisu a stěžovat si, jak jsou všichni proti nim, ale odkdy je normální, aby fotbalový klub poslal viceprezidentovi výboru rozhodčích 40 mega za konzultační služby?
Nebudou muset potom brát od nikoho úplatky a pískají rovinu.
Váš Fiorentino je očividne iného názoru..
Víš hovno, co v té smlouvě bylo, ale víš, že to není normální. Prostě to zkoušíš, ale sám musíš cítit, že jsi na tenkém ledě, který co nevidět praskne.
Jj, poradenské služby bez písemných výstupů za 40 mega jsou úplně v pořádku
Bez písemných výstupů? Když máš poradce na telefonu, tak z toho děláš písemné výstupy? Právnické služby jsou taktéž bez písemných výstupů. IT služby taky ne. Část účetních a daňových služeb taky ne. Mediální poradenské služby taky ne. Nakonec téměř u všech možných poradenských činností zjistíš, že nemusí být prováděny písemně.
Právnické služby bez písemných výstupů fakt nejsou
Ale ...
Já volám našemu firemnímu právníkovi (smluvního) každý týden. Někdy i několikrát. A bez písemných výstupů. Nevím, proč bych je dělal - zkonzultujeme problém. On mi řekne svůj názor. Rozloučíme se. Zavěsíme. Vyřešeno.
V tom případě seš pitomej, když to nemáš písemně, tak jde případný průser za tebou...
A co? Důvěra funguje.
A nejsem si jistý, ale ani písemné vyjádření ti u případného soudu nepomůže. Soud může mít jiný názor, než advokát. Nedá ti za pravdu, ale v průseru si pořád ty, ne advokát.
Stejně to je s účetními i daňovými službami. Ani tuny písemných vyjádření od daňových poradců ti nepomůže, pokud finanční úřad bude mít jiný názor a bude tě pokutovat.
Jak je to u ostatních poradenských služeb, nevím, ale předpokládám, že tě jakýkoliv písemný záznam nezbavuje viny. Poradce riskuje maximálně svou reputaci.
Advokát má odpovědnost za jím udělený pokyn či doporučení. Já se pohybuji v advokacii 12 let a 99% poskytnutých výstupů je písemných...
Ústní konzultace za 40 mega jsou prostě úsměvné
Má trestní odpovědnost? Vyviňuje tě jeho trestní odpovědnost?
Proč pořád píšeš cenu těch konzultací v Kč? Je to zavádějící, protože ceny služeb u nás a ve Španělsku je předpokládám v jiných intencích. Je to prostě 1,4 eur za sezonu (nebo dokonce za 2?). Když bych chtěl argumentovat jako ty, tak je to 100 000 E měsíčně. To je plat průměrného hráče v La lize, asi tak, ne? Najednou to všechno nevypadá tak bombasticky, co?
Existují i jiné druhy odpovědnosti, než je trestní...
100 000 eur měsíčně pro viceprezidenta výboru rozhodčích za ústní konzultace, ano, pořád je to dost vtipné
Tak počkej - ty píšeš o případném průseru, který případně půjde za mnou. Pokud bych si nechal zpracovat na příslušný případ právnický rozbor, který by pak soud neuznal, tak by přece případný průser šel zase za mnou, ne? Tak k čemu mi teda ten rozbor je? Abych mohl říct advokátovi, že je nedoučený dement? To můžu i po jeho ústní radě.
Zamotal jsi se do toho, jak jsi to chtěl všechno vést tím jedním směrem.
Vidím, že jsi jednodušší, tak to zkusím polopatě.
Máš na stole smlouvu a v ní je nějaké rizikové ustanovení. Zavoláš advokátovi a ten ti řekne, že je to v pohodě. Smlouvu odsouhlasíš a předmětné rizikové ustanovení způsobí firmě škodu. Škoda jde za tebou, neboť nemáš důkaz o konzultaci s advokátem a tedy možnost se vyvinit. Pokud si naopak necháš zpracovat písemný výstup, máš logicky důkaz o této konzultaci a škoda jde, na základě profesní odpovědnosti, za advokátem...
Jinak - na základě konzultace s advokátem uděláš nějaký úkon nebo čin. Z něho se vyklube průser (dle tvých slov). Soud mě uzná vinným z tohohle činu. K čemu mi bude písemný záznam o konzultaci s advokátem? Jsem sice jednodušší, ale žiju v realitě, ne v paragrafech, pocitech a fikcích.
To nejsou pocity, fikce ani paragrafy, ale praxe
Neodpověděl jsi mi - budu nebo nebudu v průseru?
Pokud ti advokát řekne, že máš někoho zabít a ty ho zabiješ, tak jsi v průseru. Pokud ti advokát řekne (resp. napíše), že smluvní ustanovení není schopné způsobit škodu a ono škodu zpusobí, tak v průseru nejsi...
A pokud se stane čin nebo úkon, o kterém advokát řekne, že je OK, obhajuje tě u několika soudů, které mě uznají vinným, tak v průseru jsem nebo ne?
Jen proč se ptám - známému se tohle stalo. Nacpal do advokátů několik milionů a nakonec mu to k ničemu není a sedí. To mi právě připadá, že nakonec v tom průseru i přes všechny ty písemné vyjádření advokátů byl. Nebo ne?
Takže advokát dal tvému známému radu, která zakládala spáchání trestného činu a on mu vyplatil několik milionů za obhajobu? To bude asi taky myslitel
nepochopil jsi - advokáti mu opakovaně tvrdili, že nic neudělal a dá se to v pohodě obhájit. Proběhly (myslím) 2 nebo i 3 soudy - všude prohrál.
Advokáti se napakovali a on sedí.
To je fakt Zenthuras
Ten tady teda nechyběl. Snad zase dostane brzy BAN.
kušuj furt
jiri - fcb
A teda podle mě jak jsem četl výroky soudu, tak fakt nic neudělal. Nebo takhle neudělal nic, co by mělo znamenat to, za co teď sedí. Ale jsem jednodušší, tos psal dobře.
Tak když jsi to myslíš ty, tak určitě nic neudělal
To jsi se chytl té nejdůležitější věci - advokáti mu vypracovali několik desítek dlouhý, důkazy podpoředný elaborát a ... sedí. Teda dle mého názoru je v průseru, ikdyž mu advokáti tvrdili opak. Písemně.
To je zbytečné...
Co?
Ty
OK, ale nechápu.
ty si mu ale stale nedokazal odpovedat. ty si mu pisal, ze ked to bude mat pisomne bla bla bla tak je to ok. mal to pisomne a ok to nebolo. taze si si logicky nasral do huby. zvysok neriesim...
Leze lidem do soukromí, je mohl ponižovat ... Ohání se právnickou praxí, ale nedokáže zodpovědět jednoduché otázky ... Komentuje činy, o kterých ví hovno a dokonce si ani nepřečte článek, ve kterém jsou jakés takés podrobnosti ...
Prostě je to nýmand. Potahal jsem si ho tady po place, aby i ostatní viděli, co je to za ksindla.
Zenthuras pls
To, že je Řízek idiot, z té konverzace tak nějak vyplynulo, že nečekal jsem, že i ty jsi tak hloupý, že nedokážeš rozlišit dvě naprosto rozdílné situace: Situaci, kdy ti dá advokát nějaké doporučení či pokyn a v příčinné souvislosti s ním vznikne nějaký závadný stav a naproti tomu situací, kdy ten závadný stav způsobíš svým vlastním jednáním a advokát ti k tomu teprve následně poskytne své stanovisko...
ty ani advokat nebudes, jak tu tvrdis. Doplnovac v Kauflandu, ze by?
Ty žiješ hlavně v nějaké vlastní pokřivené realitě, kde je asi hloupost nejvyšší ctnost.
Aha. OK
A mimochodem jsi se krásně nachytal. Píšeš o něčem, o čemž víš úplný hovno. Těch 1,4 mega bylo dokonce za 3 sezony, takže to je nakonec jen 35 000 E měsíčně. Tenčí se ti to, bobe.
no a předpokládám, že v tom bylo DPH, což ti z celkové částky sestřelí pětinu ...
Tenčí se ti to čím dál tím víc.
Státní zastupitelství se chystá podat obžalobu, ale mně se to tenčí
žalobu na koho nebo na co? Podání žaloby je uznáním viny? A to o sobě prohlašuješ, že jsi právník s 12tiletou praxí. Aha.
Na koho nebo na co? Máš to hned v prvním na odstavci - na Barcelonu za korupci. Jinak v trestním řízení se nepodává žaloba ale obžaloba. A ano podání obžaloby automaticky neznamená uznání viny, ale jistě není podávána bezdůvodně. A řekl bych, že státní zastupitelství má asi lepší informace než řízek z eurofotbalu...
Takže když za tebou přijde klient, na kterého byla podána obžaloba, tak mu řekneš, že určitě není podána bezdůvodně?
Samozřejmě, ale to ještě neznamená, že ho nebudu obhajovat...
Hm.
A jen teda ještě zmíním - ty jako právník bys právě měl šířit osvětu a nedívat se na (budoucího možná) obžalovaného jako na vinného, ne?
Ale já vím - kopnout si je silnější než profesionální čest.
Já ale nikde netvrdím, že je Barcelona vinná, jenom to, že když se jí státní zastupitelství chystá obžalovat, tak pro to má zřejmě nějaké důvody a důkazy...
A když ty důvody a důkazy soud neuzná, tak se Barceloně omluvíš za ty jedy, nebo to prostě přejdeš s tím, že jsi si zaplival a jsi spokojený?
Já bych si tipl, že odpověď vím.
Mimochodem - co bys řekl někomu, kdo by plival na tvého klienta, na kterého by státní zastupitelství jen možná chystalo obžalobu?
A teda - oni teprv uvažují, že podají žalobu. To jsme kolik? 3 kroky od právoplatného uznání viny?
Já nevím ... já sem z naší dvojice ten jednoduchý a tebe se ptám jako právnické kapacity s 12tiletou praxí v oboru.
Podle toho jak a co tady píše, je to nějaký Zenthuras.
Takže pitomý je.
Čongu ...
A jestli jsou jen trochu rozumově vybavení, tak písemné výstupy udělají dodatečně takové, že to úřady budou zkoumat 5 let.
A víš hovno, jaké smlouvy má který klub s kým podepsané a čeho se mají týkat.
Připomíná mi to situaci ohledně Messiho daní. On byl první, kterého případ úřady zveřejnili (v době, kdy byla Barca nedostižná), aby si na něm udělali pí ár. To se povedlo a na Messiho dlouho kydali všichni špínu, jaký je to zločinec. Pak se podobné daňové nedoplatky začaly vyšetřovat a doplácet i u mraky dalších sportovců, ale to už tak netáhlo. Jak toho bylo moc, už to nikoho nezajímalo.
Teď se půjde po zvláštních smlouvách i u ostatních klubů, které stoprocentně budou, ale už to nebude nikoho zajímat.
Lžeš. Zaplatili soukromé firmě zabývající se poradenstvím za video konference, které obdržely. To je vše, nic víc, nic míň. Ještě dodám, že faktura byla řádně proplacená a zaevidovaná do účetnictví.
dokonce
CHONG jako právnická kapacita odsoudil Barcelonu na základě toho, že státní zástupce uvažuje, že možná podá na Barcelonu obžalobu.
Ty děláš Barceloně účetnictví, jo? Nevím no, státní zastupitelství v tom asi něco víc vidí...
A ty čerpáš z čeho? Z informací z novin, které nemusí být vůbec pravdivé, kor ve Španělsku.
Někdo nepřející vypustil do bulváru nesmysly a státní zastupitelství to musí ze zákona prověřit. Zkus se podívat na více zdrojů a nečerpej jen z bulváru.
Pokud jsi opravdu právník, jak tvrdíš, tak bys měl mít nějakou informační znalost a slepě nevěřit pošukům.
Nepřející, nesmysly a pošuci - aneb my za nic nemůžeme, to je takové ehm Barcelonské
No brzy uvidíme...
alebo podla vas madristov mozeme za vsetko hmm...to je take ehm madridske...
Jinak píšeš o nesmyslech, ale sami zúčastnění přiznali, že k platbám skutečně došlo. Fotbalový klub platí společnosti patřící viceprezidentovi výboru rozhodčích, i pokud by nešlo o korupci jako trestněprávní jednání, tak minimálně střet zájmů je tam evidentní...
a ty delas v statnom zastupitelstve v spanielsku jo? alebo sa riadis podla informacii z "noveho casu"???
V Juve si rvou vlasy, že ty jejich kšefty se nikdy nestačily promlčet ...
Hrozný paklub, zrušit a tu díru v zemi zasypat a postavit tam konečně něco užitečného.
Spíš by tebe měli zahrabat pod zem abys nikdy nespatřil světlo světa debílku
ty si strateny pripad. ked vidim ake komplexy z barcelony mas....
Nikdo nemá komplexy, ale bankrotářští korupčníci nepatří do normální společnosti. Hlavně když mají plnou hubu, že Espanol by neměl používat Barcelona. Že Barcelona jsou jen oni, FC. Můžou si teď založit Superligu korupce a dluhů spolu s Juve a přibrat Vyšehrad, předsedu jim může dělat Berbr a Damková může vést disciplinární komisi. Čím větší úplatek a dluh, tím bude mít klub lepší koeficient pro nasazování.
o akej korupcii hovoris???? stale im nebolo nic dokazane a ani nebude.
Jasně, sama Barcelona musela přiznat, že poslala peníze předsedovi rozhodčích... prý za rady. Korupčníci bez peněz.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele