Dalším cílem je kvalifikace do Ligy mistrů, hlásí kouč Monaka Ranieri

18.05.2013, 15:19
Aktuality
Není tomu zase tak dávno, co si AS Monaco zahrálo ve finále Ligy mistrů a současné ambiciózní a bohaté vedení by na tuto dobu rádo navázalo. Klub letos konečně opouští Ligue 2 a vrací se mezi francouzskou elitu, dalším cílem je kvalifikace do milionářské soutěže...

Monaco si postup zajistilo už před týdnem, včerejší výhra 2:1 nad Le Mans pak znamená, že ho už nikdo nemůže předstihnout na čele tabulky druhé ligy.

"Naším dalším cílem bude dostat se do Ligy mistrů. Proč by se nám to nemohlo podařit už v následující sezoně? Teď budeme muset vybudovat hodně silný tým, protože v Ligue 1 nás těká spousta kvalitních protivníků," uvědomuje si italský kouč Claudio Ranieri.

"Máme velké plány, ale nechci se bavit o konkrétních přestupech. V Monaku probíhá skvělý projekt," dodal.

Autor: Tomáš Pavlík / goal.com

Komentáře (238)

Přidat komentář
smazaný uživatel

ta LM sa im zrejme podari, ked pridu hraci o akych sa hovori, kazdopadne

Reagovat
Godwinson

To bude záležet, kolik do toho nasypete. Kdyby byly spekulace pravdivé, vypadalo by to, že půjdou stejnou cestou jako PSG. Tedy v první fázi do týmu přivést samé zmrdy.

Reagovat
smazaný uživatel

jestli tam ten Falcao fakt půjde, tak se poseru

Reagovat
Langi

snad ne...ale ono je to jedno, stejně budou v létě nakupovat jak smyslů zbavení, pokud je alespon polovina těch spekulací pravdivá

Reagovat
Godwinson

Já myslím, že je to dost pravděpodobné, byť on sám to popřel .. nebo spíše právě proto :) Hlavně to vypadá, že nám do L1 přitáhnou Valdése.

Reagovat
Pinturicchio

A sympatie k francouzské lize půjdou nahoru.

Reagovat
Godwinson

To zcela jistě. Škoda, že tehdá PSG neudělalo Balotelliho.

Reagovat
Pinturicchio

A tak Mario je sice blázen, ale já ho mám rád.

Reagovat
smazaný uživatel

Valdes je dobrá volba, když je k mání..

Reagovat
Godwinson

To se nezlob, ale kam ve Francii plivnu, tam najdu lepšího brankáře. A určitě by tom byl golman, kterému by nemuseli dávat plat jako kráva.

Reagovat
smazaný uživatel

tam to máš o názoru. Já třeba beru Valdese pořád jako jednoho z těch nejlepších golmanů současnosti.

A monacu půjde celkem o to, natahnout do týmu nějaká známá jména a maximálně se zviditelnit. Valdes je otřískán úspěchy..(byť třeba až ne tolik individuálními)

Reagovat
Langi

však toho Valdese budou chtit, podle mě, hlavně kvůli jménu

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt by me zajimalo, jakej tym by ho mohl chtit a jeste si urcite rekne o poradnej balik penez..

Reagovat
smazaný uživatel

tak záleží co za týmy myslíš..? jestli špička.. nebo širší špička. kvalitu pořád má, navíc teď bude mít o motivaci postaráno. a pak jde o to, co píšu nad tím...

Reagovat
smazaný uživatel

Me zajimakonkretni klub. Nedokazu si predstavit, ze by ho nekdo chtel.

Reagovat
smazaný uživatel

letem světem jen. : PL: třeba Valdes do Arsenalu je lepší než co to tam máme.. Liverpool. - odejde Reina (ani bych se nedivil kdyby to Barcy), tak jeho nástupce. Nebo AC Milán.. A určitě to nejsou jediné týmy. to mě jen teď napadlo.

A Sirigu v PSG. neříkej že je Sirigu lepší než Valdes..

Reagovat
smazaný uživatel

Jako v Arsenalu je v brane traged, ale az takhle spatnej neni. Kdyz z Poolu odejde Reina, tak si najdou nekoho levnejsiho a schopnejsiho, nez je Valdes. V AC maji lepsiho golmana a Sirigu je asi tak 300 tisic krat lepsi golman.

Reagovat
smazaný uživatel

v tom případě je to věc názoru a zaujatosti..

Já z Valdese nechci dělat toho nejlepšího mezi tyčemi, ale to podceňování jeho mi tu na ef příjde hrozný..

Reagovat
Godwinson

Já si naopak myslím, že je na EF hodně přeceňovaný. Chytal přeci v jednom z nejlepších týmů historie, tak musí být zákonitě taky jeden z nejlepších ... s tím nesouhlasím. Sirigu mně přijde kvalitou úplně jinde.

Reagovat
smazaný uživatel

NEchapu, jak ho muze jeste nekdo po tech milionech chyb co dela, povazovat za kvalitniho golmana. Tim bych to ukoncil, neshodneme se.

Reagovat
smazaný uživatel

Milionech chyb? Zase neblázni...

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba takový, který by chtěl špičkového brankáře?

Reagovat
Langi

s tím Valdesem už pomalu počítám, pokud si to celý ještě nerozmyslí...ten Falcao nevím, kolem něj slídí takových klubů...bude záležet jesi si bude chtit polepšit fotbalově nebo jen finančně

Reagovat
smazaný uživatel

tak nakupovat budou. ale čekám, že se tam sejdou žoldáci jako v PSG. Falcaa mám rád a tohle bych mu nepřál. i když peníze...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevěřím že se jim hned podaří LM, musí se nejdříve sehrát a hvězdy si nemusí navzájem sednout.

Reagovat
The Krupy

Som zvedavý ako dlho sa Ranieri v Monacu ohreje. Tréner je to dobrý, hoci pri spomienke na jeho trénovanie Juve dostával záchvaty.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako sa tuto sezonu darilo L. Ocamposovi??? ... isiel do Monaca za tazke prachy a s vizitkou megatalentu pokial viem

Reagovat
smazaný uživatel

Zaklad si zatim nevybojoval

Reagovat
smazaný uživatel

LM sa im buduci rok nepodari si myslim jedine ze by Lyon s OM opat predavali rok dva minimalne bdue trvat kym sa zohraju, dufam ze nepojdu cestou QPR a City a nenakupia hracov na 3 jedenásky ... Inak Monaco je sympaticky klub a do Ligue 1 patrí

Reagovat
smazaný uživatel

Teď už sympatikcký nebude

Reagovat
smazaný uživatel

Vždycky bude

Reagovat
smazaný uživatel

Projekt

Reagovat
smazaný uživatel

Věčně druhý

Reagovat
smazaný uživatel

celkem trefné..

Reagovat
smazaný uživatel

Spaletti, Ancelotti, Ranieri, Capello, Mancini...aneb chceš-li úspěch, najmi si italského trenéra.

Reagovat
The Krupy

najlepšia trénerská škola sveta, podobne ako tá brankárska

Reagovat
smazaný uživatel

brankářská?

Reagovat
db18

Žižkov do 3 let mistr GL

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

ten z Žižkova trénoval max Serii C

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tento by si zasluzil dalsiu sancu v CFC skor nez ten papulnaty egocentricky trpaslik

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo je "papulnaty egocentricky trpaslik"?

Reagovat
smazaný uživatel

Benitéz

Reagovat
smazaný uživatel

Tenhleten kouc nikdy nic nevyhraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhral 2.ligu vo Francuzsku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

No v kazdom pripade patri spolu s RDM medzi najodpornejsie Abramovicove vyhadzovy. Prave vtedy pre mna zomreli futbalova romantika a a chlapska cestnost.

Reagovat
smazaný uživatel

Naopak, oba vyhodil naprosto spravne. Oba jsou neschopni a na takovou uroven nemaji.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Miguel19

Reagovat
smazaný uživatel

furt úspěšnější než Zeman

Reagovat
smazaný uživatel

Tak trumfnout Zemana není žádný challange

Reagovat
smazaný uživatel

*challenge

Reagovat
smazaný uživatel

Díky

Reagovat
smazaný uživatel

A krava roste na strome..

Reagovat
Aldeano

Ten druhou ligu vyhrál taky, remíza

Reagovat
smazaný uživatel

Tu má Ranieri taky

Reagovat
Aldeano

Vždyť právě.

Reagovat
smazaný uživatel

Porovnavat si Ranieriho so Zemanom je ako porovnavat Serie A s Gambrinus Ligou

Reagovat
smazaný uživatel

tak vytáhl jsem to, protože Dolar je Zemanofil, žejo. Ranieri je jinak úplně něke jinde než ten velkohuba

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ale nejsem Zemanofil Jen jsem se postavil tlupe ubohych Juventinu.

Reagovat
smazaný uživatel

Smutny pro "Italy" pak je, ze to srovnani vychazi nastejno.

Reagovat
smazaný uživatel

No shit mate

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Je pravda, že Sparta z LM vyřadila Lazio, ale to trénoval Mancini, takže se to nepočítá

A hlavně nepiš, že Plzeň když porazila Neapol v EL, tak to znamená, že by v Serii A hrála s Juve o titul. A porovnání Conte - Vrba se taky zdrž...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nikde nic podbnyho nepsal.. Ale Vrba je lepsi nez Conte.

Reagovat
Aldeano

Já vím, že si to doteď neřekl. Ale věděl jsem, že si to myslíš..

Reagovat
smazaný uživatel

Pája Horváth je lepší než Andrea Pirlo HOP HOP HOP

Reagovat
smazaný uživatel

náhodou, oba jsou machři

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Bakary3

Nevím, proč se smějete jak dementi. Nevím, jestli je lepší, nebo ne, to jde těžko říct.

Ale je to možný, dokázal by třeba Conte udělat titul s Janovem ? (Nevím, chtěl jsem dát za příklad "jojo" klub, kterej jednou spadne a zas postoupí, když tak si tam dosaďte něco, co pasuje líp.)

Mám třeba za to, že můj táta by se trénováním mohl živit, na fotbal má prostě hlavu, klidně bych řekl, že je lepší než většina trenérů na vrcholový úrovni, to, že trénuje na vesnici (a Vrba v Plzni), na tom nic nemění.

Reagovat
smazaný uživatel

Velmi úsměvné Ranieri má x druhých míst z vážných soutěží a ty ho srovnáváš se Zemanem, který vyhrál 2x Serii B a 1x Serii C.

Reagovat
smazaný uživatel

*vážených ... dneska mi ta písmenka dělají neplechu

Reagovat
olis

Zdenek Zeman moze byt porovnavany s kazdym

Reagovat
smazaný uživatel

Já si myslím, že by strčil do kapsy i Sira Fergusona

Reagovat
olis

s prstom v nose a bez zuvacky

Reagovat
smazaný uživatel

Jenze ouha, my se tady bavime o tom, co kdo vyhral. A konkretne o tom, ze Ranieri nevyhral nikdy nic. Takze ty tvoje druhy mista si strc za klobrc.

Reagovat
smazaný uživatel

Proto jsem psal to slovo "váženějších soutěží". Ale to je jedno. Vyberu si trenéra z přeboru, co vyhrál x krát oblastní soutěž a řeknu, že lepší než Zeman, protože získal víc titulů. Tomu říkám měřítko. Ty jsi mi dáreček.

Reagovat
smazaný uživatel

Proste klasika. Juventin uvidi nekde jmeno Zeman a je uplne mimo. Precti si cely vlakno, ja jsem se o zadnym Zemanovi nebavil. Jediny co jsem rekl a stojim si za tim je to, ze s Ranierim nikdy zadnej klub nic nevyhraje, proto ho zadnej lepsi klub nemuze angazovat. Zemana si strc za ten klobrc taky,

Reagovat
smazaný uživatel

To je jedno, místo jména Zeman si tam doplň Mourinho, Vrba, Lavička. Koho chceš. Pointa bude stejná.

Reagovat
smazaný uživatel

Ceho bude pointa stejna? Ze narozdil od Ranieriho, tihleti treneri uz neco vyhrali?

Reagovat
smazaný uživatel

Jen se směju tvému hodnocení úspěchů. V tom je ta pointa. No nic, pokračuj

Reagovat
smazaný uživatel

Uspech se vzdy meri podle ocekavani. Pokud se ode me ceka titul, tak 2. misto uspesne neni. To jen tak na okraj, protoze se o tom vubec nebavim. Od zacatku az doted se drzim toho, ze ho nemuze angazovat tym, kterej chce neco vyhrat, protoze on nikdy nic nevyhraje. Uz ti to doslo?

Reagovat
Pinturicchio
Reagovat
smazaný uživatel

Super, vyhral Intertoto Cup.

Reagovat
Pinturicchio

Tak si to přečti ještě jednou.

Reagovat
smazaný uživatel

Manager [edit]

Cagliari

Serie B: Promotion (third place) 1989–90

Serie C1 (1): 1988–89

Coppa Italia Serie C (1): 1989

Fiorentina

Serie B (1): 1993–94

Coppa Italia (1): 1996

Supercoppa Italiana (1): 1996

Valencia

Copa del Rey (1): 1999

UEFA Intertoto Cup (1): 1998

UEFA Super Cup (1): 2004

Monaco

Ligue 2 (1): 2012–13

Co vyhral?

Reagovat
Pinturicchio

Tak číst snad umíš, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ze se divim, kdyz se bavim s Juventinem.

Reagovat
Pinturicchio

Takže asi neumíš, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Ranieri ani nikdy nebol typ trenera, co dostal kopec penazi a nakupoval ako v FMku a vyhraval trofeje. Ma levi podiel na vzostupe Valencie, s Chelsea pred prichodom Voldemorta obsadil druhe miesto za vtedy famoznym a rekordnym Arsenalom, dostal sa prvykrat do SF Ligy majstrov, kde vypadli smolne prave s Monakom a to ani nie s tretinovym rozpoctom co mal k diskpozicii o par mesiacov ten ktoreho netreba menovat. Hral paradny futbal a ukazal , ze o titul sa nemusi hrat len s uplne predrazenymi hracmi a da sa povedat , ze na este vyssi level , teda spicku , dostal CFC prave on so svojou cipernou 4 rocnou pracou. Rovnako mu mozme pripisat i podiel na zmrtvychvstani Juventusu po navrateni zo Serie B. Takisto Fiorentinu dostal medzi spicku v Serii A zo Serie B prave on, vyhral s nou domaci pohar, superpohar, stvoritel Rui Costy, slavy Batistutu a o menach vo Valencii a v CFC ani nebudem pisat. Mozno to nie je trener, co lize tu najvacsiu smotanku, ale co sa tyka koncepcnej prace je vo svete absolutna spicka a oznacovat ho za nimanda, ktory nikdy nic nevyhral moze iba idiot.

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdy? Gratuluju, asi máš věštící kouli

Reagovat
smazaný uživatel

Mel k tomu tolik prilezitosti a tolik dobrych klubu co trenoval a nikdy to nedokazal, neexistuje jedinej duvod si myslet, ze to nekdy dokaze.

Reagovat
smazaný uživatel

Pintu, na rozdíl ode mě, byl natolik vstřícný, že ti i na ten výčet titulů dal odkaz. Tak si to prostuduj znovu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi napis alepson jeden titul kterej vyhral. A nemyslim tim v nizsich italskych ligach.

Reagovat
smazaný uživatel

Coppa Italia s Violou, Coppa del Rey s Valencií, UEFA Super Cup s Valencií.

Reagovat
Pinturicchio

Fakt přemýšlím, jeslti je tak blbej, dělá si prdel nebo fakt neumí číst.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou ohromny uspechy

Proste idealni trener pro tym, kterej chce vyhrat ligu, nebo LM.

Reagovat
smazaný uživatel

Tleskám. Překvapil si víc než si dovedeš představit

Reagovat
Pinturicchio

Právě, že nepřekvapil ani trochu, je to šašek.

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem pořád doufal, že ne až takový. Měl jsem v něj ale plané naděje

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhral nekdy ligu? Vyhral nekdy LM? Vyhral nekdy pohar UEFA nebo EL? Je tohle clanek o tom, jak chce Monako do LM? Chce Monako nekdy vyhrat neco z toho, co jsem vypsal? Bavim se celou dobu o tom, ze nikdy nic nevyhral (a ne, nemyslim tim nejaky podradny ligovy pohary, nebo Intertoto )? Vazne to potrebujes takhle rozepsat, abys to pochopil?

Reagovat
smazaný uživatel

:-* muck

Reagovat
smazaný uživatel

Nemas zac.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pettirosso

a já myslel, že umím číst, když jsem v nadpise četl o kvalifikaci do ligy mistrů, né o jejím vítězství

Reagovat
Pinturicchio

Hroznej retard, on aby si to volovinu obhájil, tak by byl schopný shazovat i CHL.

Reagovat
smazaný uživatel

A krome cteni bys mel i premyslet. Protoze tenhle tym nebude hrat o kvaldu LM, ale chce byt nejlepsi na svete. Alespon ja to tak vnimam. A s Ranierim nebudou. Nikdy nic nevyhrajou.

Reagovat
Pettirosso

"Dalším cílem je kvalifikace do Ligy mistrů, hlásí kouč Monaka Ranieri"

Ty vole, tady se přece nepíše o žádném nejlepším klubu na světě a co sis z toho článku vydedukoval ty je nám všem naprosto u prdele.

A vůbec už na tebe seru, ještě bych kvůli tobě zase dostal varování, mysli si o něm co chceš, já to mám na párku

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nevidis dlouhodobe ambice Monaka? Tak me mrzi, ze jsi tak kratkozrakej. Ale vy, Juventini, jste vsichni stejni blbove, ze je fajn, ze jste se sesli v jednom klubu a muzete byt takovym zpusobem rozeznatelni. Podobni vam uz jsou jenom Cules, ale i ti jsou normalnejsi.

Reagovat
risk je zisk

dobre taky nekdy napisu neco s cim tady hodne lidi nesouhlasi :// ale uz to nema cenu resit ;) akorat ted prilevas benzin do ohne kdyz je jeste urazis..

Reagovat
smazaný uživatel

Tady je ale naprosto objektivni fakt, ze tenhle clovek nikde neuspe, vsude kde byl, tam ho vyhodili, protoze nenaplnoval ambice klubu, nikdy nic nevyhral a nevyhraje. Monako ma do budoucna jenom ty nejvyssi ambice a on se bude taky pakovat.

A vylezou tady z der Juventini, aby podporili cloveka, kterej tady pise blbost a pusti se do naprosto debilni a zcestny argumentace, az z toho vzejde, ze evropsky superpohar je dulezitej pohar..

A ty se divis, ze si je takhle ostrafikuju?

Reagovat
Pettirosso

my jsme "nevylezli z děr" aby jsme se někoho zastávali, ale aby jsme se ti pokusili vysvětlit, že meleš blbosti.

Opět opakuju, že to, že ty evropský super pohár nebereš jako důležitej zápas, neznamená, že to tak berou i ty kluby. Pokud si dobře pamatuju, vždy postavili téměř to nejsilnější co měli, né náhradníky, už jen tohle by mohlo ukázat, jak důležitý pohár to pro kluby je.

Reagovat
smazaný uživatel

Uráží? Od dolárka je to nejvyšší výraz úcty a respektu Já to spíš beru jako kompliment.

Reagovat
Pinturicchio

To se neboj, Dolar nikoho normálního urazit nemůže.

Reagovat
Pettirosso

jo, máš pravdu, nemáš jak bys normálně reagoval a vyvrátil mi moje tvrzení, tak nastal čas pro nadávky.

Reagovat
Pettirosso

znamená to tedy, že Simeone je taky špatnej kouč, který nikdy nemá na to vyhrát nějakou ligu, jen proto, že vyhrál pouze Evropskou ligu?

Reagovat
smazaný uživatel

Simeone trenuje 20 let ruzny kluby i ty co meli ambice neco podobnyho vyhrat? (krome toho on vyhral EL, coz Ranieri za celou svoji karieru a spoustu klubu s ambicema nedokazal)

Reagovat
smazaný uživatel

Menuj mi muzstva, ktore za cias Ranieriho posobenia u nich , mali vyssie ambicie O takom nakupu ako Falcao za 40 melonov mohol Ranieri snivat a za mensiu sumu nez za jedneho hraca dokazal vybudovat spickovy klub pre narcisov.

Reagovat
smazaný uživatel

Valencia, Chelsea, Juventus. Minimalne tihle tri.

Reagovat
Pinturicchio

Juventus, po návratu z B, kdy suveréně kraloval Inter, to určitě.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jeden z nich za jeho posobenia nemali ambicie na najvyssiu priecku.

Reagovat
Pettirosso

co to má dočinění s tím jak dlouho trénuje? Ranieri snad už pověsil trénování na hřebík aby si mohl s jistotou tvrdit, že nikdy nic nevyhraje? Ranieri má úplně stejné předpoklady pro to trénovat tak dlouho, aby mohl něco vyhrát, jako například ten Simeone.

A máš pravdu, že porazit v superpoháru vítěze Ligy mistrů je úplný hovno, než porazit pár provinčních klubů v poháru UEFA, potažmo Evropské Lize.. označení SUPER Cup se tomu říká jen ze srandy

Reagovat
smazaný uživatel

No jako brat SUperpohar za dulezitej pohar, kterej se hraje na zacatku sezonu tesne po pripravach tymu. No ty vole Navic to ani nikoho nezajima. Kdo vyhral Superpohar letos? Loni? Nebo predloni? Na to si za boha nevzpomenes, pokud nebudes dyl premyslet, nebo hledat.

Reagovat
Pettirosso

to že ty to nebereš jako úspěch, nebo důležitej pohár, whatever, neznamená, že to tak je. Kdyby to byl sranda pohár, tak tomu kluby, které to hrají, nevěnují pozornost a nepodřizují tomu celou přípravu.

Z fleku bez googlu, Chelsea, Barca, Inter..

Reagovat
Pettirosso

fuck, né Chelsea ale Atlético samozřejmě.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo tomu podrizuje pripravu? Ses uplne zblaznil

Reagovat
Pettirosso

Chceš mi říct, že přípravné zápasy, turné, kempy atak, se neplánují před sezónou s ohledem na to, jestli bude ten tým hrát super pohár?

Reagovat
smazaný uživatel

Co? Tak to je snad normalni, kdyz je povinnost to odehrat. Ale co je to za argument pro to, ze je to dulezitej pohar? Kdyz tam jde o hovno, kluby nastupujou se vselijakyma sestavama, lidi to nezajima atd.

Reagovat
Pettirosso

tak se zkus podívat na ty sestavy těch týmů, když tam nastupují se "vselijakyma sestavama"

Reagovat
smazaný uživatel

Ten pohar je jedinej dulezitej tim, ze je to v podstate posledni pratelak pred ostrou sezonou, navic zapas, kdy se muze tym stretnout s opravdu silnym souperem. Tim to hasne. Vyznam ty trofeje je naprosto minimalni. I ten narodni pohar je mnohonasobne cennejsi.

Reagovat
Pettirosso

achjo, tak jo.

Reagovat
Pinturicchio

Který má Ranieri taky, Coppu i SuperCoppu, takže jsem rád, že jsme se nakonec shodli na tom, že je Ranieri dobrý trenér.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj jenskoda, ze to nikdo krome par Juventinu nevidi a odevsad ho vyhazujou. Jak je ten svet nefer. I z toho Monaka ho do dvou sezon vyhodi.

Reagovat
Pinturicchio

Dyť je naprosto mimo. Plácá tady něco o výhře v CHL, když i v nadpisu je, že cílem je kvalifikace. To, že evropský superpohár je srandapohár, radši nekomentuju.

Reagovat
Aldeano

Kdyby se Zeman nenavážel do Moggiho, tak vyhrál všechno....

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě Zdeněk Zeman ikona celosvětové kopané

Reagovat
Aldeano

Stejně ti to přeju, až jednou bude Nedvěd vybírat sám trenéra pro Juve,aby si vzpomněl kdo ho trénoval v Laziu...

A nemyslím ani Erikssona, ale Zemana!!! Ha ha ha (čti pejorativně)

Reagovat
smazaný uživatel

Si asi upadl jahody na znak ne? Za prvé, co s tím má co dělat Pavel? A za druhé. I kdyby se stal Pavel v budoucnosti generálním manažerem Juventusu, tak už bude Zeman buď v důchodu nebo mrtvej

Reagovat
Aldeano

Proto píšu, až jednou... Jednou převezme Fiat a povede to sám. A pak se těš na Zemana

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiši, ty jsi taky dobrý poděs Hlavně spojuj FIAT a Juventus dohromady. Dva naprosto odlišné společnosti. A pak proč nemám rád dnešní demagogii sdělovacími prostředky. By mě zajímalo, jak se ti tohle povedlo vymyslet

Reagovat
Aldeano

Aha, takže Andrea Agnelli vyhrál nějaké výběrové řízení? Nebo to vede protože rodině Agnelli patří Juventus? A ikdyž je to velká famílie, tak nejvíce peněz snad pořád mají z Fiatu ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Rodina Agnelli se rozhodla, že po těch dvou sedmých příčkách chce vrátit do klubu někoho z rodiny a nejvíc se k tomu měl Andrea. Byl dosazen přímo rodinou, která klub vlastní. Juve má nejvíc peněz z Exoru, který vede bratranec John Elkann. Navíc ty peníze jsou formou úvěrů, takže Juve jim je musí postupně splatit. A co nejpodstatnější, Agnelli bere Juvetnus jako samostatný podnik a chce, aby si na sebe vydělával sám. Dluhy se daří rok co rok elimonovat a jde se naproti zeleným číslům. Rodina Agnelli nenechá "nějakého Nedvěda" zapadnout do FIATu. Nedvěd nemá patřičné vzdělání, aby mohl do FIATu, což si sám řekl. Do firmy Juventusu už se propracoval, na což si předpokládám narážel. Ale je stále malým pánem, nemá tolik zkušeností. A to, že jsou s Andreou velcí kamarádi mu zase tolik platné není.

Reagovat
Aldeano

To "čti pejorativně" mělo naznačit, že to celé myslím v žertu. A i smajlík u dalšího příspěvku měl napovědět ironii. Ale nic. Jinak co se týká té vlastnické struktury, tak tady koukám, že Juve z toho má opravdu dost. http://en.wikipedia.org/wiki/Exor_%28company%29

Ale když bych měl brát ty příspěvky o Nedvědovi vážně. Tak je v podstatě jedno jestli rodina bere peníze z Exoru/Fiatu a dává je jakýmkoli prostřednictvím do klubu... Ale to, že se Juve osamostatní a bude sám vydělávat, o tom nepochybuji. V tomhle by se Juve mohl časem přiblížit Bayernu. Započal to vlastním stadionem. Jen tak dále

Reagovat
smazaný uživatel

Mě by udělalo radost, kdyby víc italských klubů našlo vhodné investory, kteří by jim pomohlo postavit nové stadiony a nechali je v jejich vlastnictví. Do té doby budou italské kluby stále "jen přežívat."

Reagovat
Aldeano

A jak vypadá situace okolo AC? Jak na tom nyní finančně jsou? Jinak řečeno, opravdu půjde Berlusconi sedět?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si, že půjde sedět. Ale ohledně AC ti toho moc neřeknu. To opravdu není má parketa

Reagovat
Aldeano

dobře, dobře

Reagovat
Pettirosso

..jenže třeba Agnelli je rodina, Nedvěd fakt není jejich příbuzný

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Pettirosso

"Stejně ti to přeju, až jednou bude Nedvěd vybírat sám trenéra pro Juve,aby si vzpomněl kdo ho trénoval v Laziu..."

...

"Aha, takže Andrea Agnelli vyhrál nějaké výběrové řízení? Nebo to vede protože rodině Agnelli patří Juventus?..."

Ty v tom opravdu nevidíš tu hloupost, kterou jsi napsal?

Reagovat
Pinturicchio

Já v tom vidím hlavně to, že Aldeano sám napsal, že si dělá srandu

Reagovat
Pettirosso

ale pořád to není důvod k tomu psát nesmysly

Reagovat
Aldeano

Nebo například: " Pája Horváth je lepší než Andrea Pirlo", jsem taky bral jako sarkasmus...

Ale příště napíšu Bazinga...

Reagovat
Aldeano

Hlavně je to snad patrné ne? Je to naprosto to samé, jako bych reagoval na Bianconera, proč si myslí, že je Zeman ikona celosvětové kopané...

Reagovat
Pinturicchio

Já to poznal po prvním příspěvku, no.

Reagovat
Aldeano

Jel jsem v trendu toho vlákna, a totiž, že je Zeman nejlepší na světě...

Reagovat
Pettirosso

já to pochopil, ale prostě si napsal hloupost, když si srovnal postavení Nedvěda a Agnelliho. Příště pokračuj v ironickém vláknu, ale bez toho aniž bys nám zavdával příčinu si myslet, že seš stejně hloupej jako dolar, když nejseš..

Reagovat
Aldeano

1. Ironicky jsem se opřel do Bianconera/zastal Zemana (to je fuk), když jsem vytáhl notoricky známý spor Moggi/Zeman. Celý příspěvek jsem zakončil ironickým smajlíkem.

-Už tehdy jste se do mne mohly opřít a řešit spor Moggi/Zeman.

2.Bianconero pochopil mou ironii a reagoval tím, že napsal: "Samozřejmě Zdeněk Zeman ikona celosvětové kopané".

-Už tady jsi mohl napsat, proč píše Bianconero hlouposti, byť v ironii, pokud si to tedy o Zemanovi opravdu nemyslíš..

3.Na to má IRONICKÁ reakce. "až jednou bude Nedvěd vybírat sám trenéra pro Juve". Myšleno celé v žertu a absolutně neberu v potaz reálné, aktuální či budoucí postavení Nedvěda KDEKOLIV!!! Pouze jsem si chtěl opět rýpnout . A to tím, že by Zeman převzal Juventus. Opět to nemá jakýkoliv reálný, racionální základ!!! Celý příspěvek zakončuji. "Ha ha ha (čti pejorativně)" = hanlivě, sprostě. A to přesto, že svůj smích hanlivě absolutně nemyslím, BAZINGA!!! Nakonec ještě přidám ironické smajlíky...

4. První, pro mne nečekaná reakce! Bianconero vzal můj příspěvek naprosto vážně a stejně vážně na něj reaguje.

A větou " I kdyby se stal Pavel v budoucnosti generálním manažerem Juventusu, tak už bude Zeman buď v důchodu nebo mrtvej" připouští, že kdyby byl Pavel Nedvěd generálním manažerem může si zvolit trenéra. Bianconerova reakce na můj předchozí příspěvek "Stejně ti to přeju, až jednou bude Nedvěd vybírat sám trenéra pro Juve". Nepíšu konkrétní roli v klubu!! Zkrátka kdyby někdy byla ta možnost, jako si myslím, že nebude.

5.Přispěchám s dodatkem: "Proto píšu, až jednou... ". Abych upozornil na to, že to není hypotetická úvaha, ale fantasmagorie. Abych se ale vrátil k rýpnutí, jěště napíšu: "Jednou převezme Fiat a povede to sám". Byť je mi jedno, jaká je konkrétní reálná vlastnická struktura klubu. Pouze vycházím z povědomí toho, že jméno Agnelli je spjato, jak s firmou FIAT, tak s klubem Juventus. Což nepochybně je. A píšu: "A pak se těš na Zemana". Znovu opakuji, nemyslím si, že Zeman někdy v budoucnu bude trénovat Juventus. A zakončuji ironickým smajlíkem.

6. Bianconero opět reaguje vážně. Dle mého zbytečně. A mírně nastíní vlastnickou strukturu klubu. A sděluje mi, že FIAT je od Juve separován.

7.Chytám se této věty: "Hlavně spojuj FIAT a Juventus dohromady. Dva naprosto odlišné společnosti". A nadneseně se snažím naznačit, že Agnelli je v klubu dosazen za majitele. Opět spojitost FIAT a Juve. A nakonec pokorně položená otázka: Kde se tedy berou zlaťáky pro klub?

8.Očekávám arogantní krátkou reakci, kopání kolem sebe. Ale Bianconero mne překvapí a pokorně se mi snaží naznačit/vysvětlit, kde se zlaťáky berou. Za což sem mu vděčný.

Takže díky Bianconero

A u Pettirossa nechápu podrážděnou reakci na mne. Ale i tobě díky a hodně zdaru!!! A samozřejmě děkuji Pinturicchio za zastání se. Díky

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
Pettirosso

přečti si ještě jednou můj příspěvek.

Já to pochopil, že to nemyslíš vážně, já jen reagoval na tu hloupost co si napsal, měl jsem potřebu tě opravit, toť vše

Reagovat
Aldeano

Myslím, že jsem to vysvětlil. Viz. bod 4...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja?..ja som bol vtedy v robote, zarabal dajake prachy a krmil bohatych nemcov humrami..nemal som cas pisat kokotiny

Reagovat
smazaný uživatel

Bude hodne zajimave sledovat, kdo na tom bude v horizontu 2-3 let lepe, jestli PSG nebo Monako. Oba tymy jsou mi sympaticke, Monacu jsem fandil od jeho jizdy v LM pod Deschampsem, tak uvidime.

Reagovat
Liquid

Reagovat
risk je zisk

neni tomu davno co hrala finale LM :D :)

Reagovat
Aldeano

"V Monaku probíhá skvělý projekt"

Reagovat
smazaný uživatel

EL CASHICO - MONAKO - PSG

Reagovat
A Seleção

Rad vzpominam na ten rok,kdy tam valel Morientes a i diky nemu se Monako dostalo do finale LM s Portem.Tehdy si me Monako ziskalo a stal se z nej muj nejoblibenejsi "francouzsky" klub.Taky nejsem priznivcem podobnych projektu,ale jim ten navrat na pricky,kam patri moc preju.

Reagovat
smazaný uživatel

Giuly, Rothen

Reagovat
A Seleção

Prso

Reagovat
Aldeano

Evra,Givet...

Reagovat
A Seleção

ajoo,na Partice jsem UPLNE zapomel

Reagovat
Aldeano

Plašil

Reagovat
A Seleção

V tech letech tam zacinal ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jj naskakoval z lavicky. Ve finale nehral, nebo az na konci.

Reagovat
Aldeano

Nn finále nehrál.

Reagovat
Bakary3

nehrál

Reagovat
Aldeano

Už tam byl déle. Ale tu sezónu začal hrát no

Reagovat
A Seleção

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
A Seleção

Rothen se pak vlastne zakopal v PSG ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jj

Reagovat
Bakary3

Rothen a Giuly byli dokonalí ! Ale tehdy jsem měl rád i Evru nebo Ibarru (pamatuju si na krásnej centr Ibarry kopem za nohou, nebo jak Evra chtěl rozkvedlat bránícího hráče, kterej na jeho pohyby nereagoval, tak se opřel rukama o kolena a čekal na něj ), Monaco sledovat byla radost

Reagovat
smazaný uživatel

Evra

Reagovat
Bakary3

"tehdy jsem měl rád i Evru" ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja uz tehdy vedel, ze je to zmrd.

Reagovat
smazaný uživatel

Malaga, PSG, City, Chelsea, Monaco kdo jeste?

Reagovat
A Seleção

Malaga?

Reagovat
Langi

Machačkala a klidně si přidej i Zenit

Reagovat
Spasitel

Ach nemôžem s takýchto plačkov Suarez, Carroll či Downing prišli zadarmo ? Musíš sa zmieriť, že ten tvoj LFC patrí už iba medzi priemer a nezávid toľko iným klubom, ktoré vedia lepšie investovať.

Reagovat
fenixLFC

suarez a carroll dosli za to co sme dostali za babela s torresom ty znalec

Reagovat
smazaný uživatel

Šachtar, Salzburg, QPR, Galatasaray

Reagovat
smazaný uživatel

mno hele za posledních 5 sezón CFC utratila 326 mil. liber a LFC 260 mil. liber, a komu se to víc vyplatilo všichni víme, takže klidně si tam můžeš přidat i LFC

Reagovat
minoLFC

Ale LFC nezije z kapsy ropaka

Reagovat
Aldeano
Reagovat
smazaný uživatel

není to jedno jestli si majitel přivydělal ropou nebo žebráctvím? Hlavní rozdíl je v tom, že Roman je jeden z mála majitelů kterým nejde jenom o zisk a jsou to opravdový fanoušci svého klubu, to že pro klub vyhodí jakoukoliv částku(a to samozřejmě někdy až přehnaně vysokou) z něj nedělá hovado.... ale zase ta nedůvěra v trenérech a jejich neustálé měnění je samozřejmě jiná věc, ikdyž u každého trenéra pro jejich vyhazov aspoň i malej důvod byl..

Reagovat
fenixLFC

prosim ta dorataj tam aj platy a odcitaj od oboch hodnot ceny predanych hracov

Reagovat
smazaný uživatel

a pak taky pohárové úspěchy(s nímž přícházejí peníze, a nemalé), sponzorské dary, výšku klubového dluhu... a kdo zvítězí?

Reagovat
minoLFC

Jasne, že umelý klub

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych Monaco tak neodsuzoval jako u jiných milionářských klubů,Monaco jako takové je o penězích,o luxusu.Kdyby bylo Monaco běžné město se 30000 obyvateli tak by asi jen těžko hrálo někdy vůbec nejvyšší soutěž,i tak tam nikdy nechodilo moc fanoušků,jejich návštevy by neoslnili ani Gambrinus ligu,tím nechci říct,že svoje věrné nemají.Je to Monaco,takže proč by tam nemohli hrát superhvězdy?Hodně prachů,luxusní adresa,skvělé počasí,moře,co víc si přát.Lepší než Dagestán ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A s knizetem Ranierim ako manazerom

Reagovat
smazaný uživatel

Takže vlastně stejný jako nenáviděná Paříž. Žádnej rozdíl...

Reagovat
smazaný uživatel

zatím nemají ani jednoho pořádnýho hráča ale melou o LM

Reagovat
smazaný uživatel

Neznas Ocampose?

Reagovat
Aldeano

Vy dva si nemáte co vyčítat...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fenixLFC

nech kupia toho tvojho nitrancana, ten by mal aj na real madrid nie?

Reagovat
smazaný uživatel

měl by na základ Monaka

Reagovat
smazaný uživatel

A to,že se spřáhli s ruskýma mafiánama bych jim taky nevyčítal,Grimaldiové byli kdysi piráti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bennhy

neviete aká je situácia teraz s tými daňami? vravelo sa niečo, že sa budú musieť registrovať do nejakého francúzskeho mesta, aby nemali v tomto nemali výhodu oproti iným tímom...

Reagovat
Aldeano

Jj, aby mohli hrát Francouzskou fotbalovou soutěž, budou muset mít sídlo ve Francii.

Reagovat
Liquid

Domingo nebude příliš nadšen, že bude v Ligue1 další mecenášský tým, Monako mi bylo vždy sympatické, mám i dres Ludovica Gulyho, tak snad se tento nezvykle smělý plán, pro nováčka a hned kvalifikace do LM podaří realizovat

Reagovat
Pinturicchio

200. pro Claudia

Reagovat
smazaný uživatel

Zazil si s touhle "dvoustovkou" priblizne stejny uspech, jako on pri trenovani.

Reagovat
risk je zisk

urcite to nedelal pro palce :)

Reagovat
smazaný uživatel

Urcite ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
cristiano.K.

200. příspvěvků a v podstatě dvě vlákna o ničem

Reagovat
smazaný uživatel

Monako i když je napumpované tak jsem na ně zvědavý.. narozdíl od těch novodobých pseudoklubů je tradiční

Reagovat
smazaný uživatel

přesně takhle to vidím i já

Reagovat
smazaný uživatel

koupili dva hráče a pár ohlásili, jinak si ligu vyhráli s téměř původním týmem

Reagovat
božský John

Ten paklub by měl zas spadnout.

Reagovat
smazaný uživatel

Monako?..to je snad jediny klub v Europe ktory si zasluzi do vedenia nejakeho šejka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

prachy z hazardu a ruský ropy nemůže ovládat kdejakej Babiš

Reagovat
smazaný uživatel

Sotva postoupí a už by to chtělo do LM Podobný plány měli i v QPR

Reagovat
smazaný uživatel

po všech těch Citizens,PSG,Malaze,QPR,Zenitech,Anži,jejichž koncepci koupit kohokoliv slavnýho,kdo je volnej a týmech,který nesnáším,mě zrovna tady nebude vůbec vadit,když budou napumpovány veliký love a klub se vrátí opět mezi elitu...jim to přeju jen ne Nasriho s Tevézem

Reagovat
smazaný uživatel

Nasri skončil už tim,že odešel z Arsenalu a Tevéz sere všechny okolo

Reagovat
smazaný uživatel

50 pro Dado Pršo a jeho božský culík

Reagovat
smazaný uživatel

pro Dado Pršo

Reagovat
smazaný uživatel

Tevéze sem

Reagovat
smazaný uživatel

on se najde další Montpelliere. který tyto ambice ukončí jako u PSG

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele