Derby čtyřikrát ovlivnilo video, Hapal dva výroky zpochybnil
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Největší zklamání a nejhorší zápas v životě, řekl o derby Kadlec
18.03.2018, 11:48
Kolář posadil Spartu na koně a pak děkoval spoluhráčům
18.03.2018, 09:32
Je to jako vítězství, řekl Škoda po smazání třígólové ztráty
17.03.2018, 21:56
Věděl jsem, že to bude penalta, řekl po derby Štetina
17.03.2018, 21:04
Sparta Praha - Slavia Praha 3:3
17.03.2018, 20:06
Komentáře (130)
Přidat komentářgeniální, ještě vencu kadlece
"Venca Kadlec svojí rychlostí trhal obranu"
Více na https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/329939/hapal-video-souhlasim-ale-stoch-hral-pred-golem-rukou-tecl-fauloval.html
to zas budou články
Má pravdu ten chlapec. To video vůbec nebere v potaz, že to je Sparta a ne Benevento!
to je ono no
Hapal má pravdu, že Tecl držel Costu a penalta tedy neměla být. Jinak ale zápas prokoučoval, nesmyslně za útočníky poslal defenzivní hráče a nerozehraného Šurala. Pokud by nasadil rychlé hráče ( Vatajelu, Ben Chaim ), mohli Slavii dorazit čtvrtým golem.
Měli nastavit filtr předtím než to zapnuli.
Hláška roku 2018 (nebo 2017?)
Jsem si nemyslel, že Hapal bude takhle ufňukanej. Radši by měl řešit, jak mohl prohospodařit třígólovej náskok.
Co chceš dělat když ti ta banda promr*a vyhranej zapas
Smůla.
Co se na Slovensku naučíš v Česku jako když najdeš.
https://youtu.be/PIT_dSQSdBE
Ten by měl být rád, že mu neroztrhali licenci
pobyt na slovaci ho znicil. muze bejt rad ze se nehralo o 15 minut dyl sulin.
Video za me super, spornych situaci hodne nad prumerem a stejne to zapas nekouskovalo nijak neunosne....
Ale ten format je jednoduse neregulerni, kdyz je video jen v jednom zapase kola, coz neni ani rovnomerne rozdelovany mezi tymy. Zvlast kdyz je v lize jeden tym, ktery by zavedenim videa prisel o vyrazne vice bodu oproti ostatnim a v jehoz zapasech se video nepouziva.
Nepomohlo se tuto sezonu víc Slavii než Plzni? Nebo prostě těch sporných momentů, které pomohli Slávii bylo taky dost. Video je super, musí být všude. Snad bude i na několika zápasech Plzně. Ale Plzeň i tak si ten titul 100% zaslouží.
Jednoznačně: buď ve všech zápasech 1. ligy nebo nikde.
Jinak je to o těch si rovných a těch ještě rovnějších.
Jako jo, ale furt si myslím, že je lepší odstranit chyby aspoň v nějakých zápasech. Ty přece nevíš, jestli ti video pomůže, nebo ne. Každopádně tvůj příspěvek chápu.
Podle mě je to úplně v pohodě, zatím je (snad) nějaký přechodný období, ale věřím tomu, že poté, co snad všichni vidí, co se v těch největších zápasech mohlo stát za rozhodcovský průsery, bude důvěra ve video maximální. Předpokládám, že rozhodčí se s tím postupně učí pracovat a na můj vkus to jde dost rychle, včerejší derby bylo krásným příkladem. Nebýt videa, tak Královec usiloval o několikaměsíční distanc.
Proč neregulérní? Kvůli tomu, že v jednom zápase kola se dělá maximum pro naplnění pravidel? Takže předchozí ročníky ligy by snad měly být neregulérními kvůli několika zápasům, který spolurozhodovali brankoví rozhodčí? Vždyť je to přece úplný nesmysl. Předpokládám, že právě funkčnost tohoto “zkušebního” (nebo jak to nazvat) režimu je klíčová k tomu, aby se dokázaly sehnat finance na plný provoz videa ve všech ligových zápasech.
Tady se taky dost projevuje ta neúcta k rozhodčím celkově. V takovém tenise, rugby, volejbale to video funguje a ty emoce tlumí, i když i tam se najedou drobné problémy, ale v globálu převažují pozitiva.
Ale bohužel těžko chtít po fotbalistech, co jsou schopní každý zápas několikrát simulovat a z půl metru pičovat na rozhodčí a rozhodčí to dlouhodobě tolerují, aby si to s videem sedlo rychle. Taky ten zásadní argument odpůrců odpůrců vyznívá takto: "Fotbal zničí, když se bude hrát podle pravidel."
argumentovat tenisem nebo volejbalem, kde to video funguje uplne jinym zpusobem moc nedava smysl.fotblas stejne jako vsechny ostatni kontaktni sporty neni tak exaktni, a neni to tak jednoduche. vzdyt i kdyz mame 20 zaberu jednoho incidentu, tak ti polovina rekne jasny faul a druha, ze je to simulace...
v rugby nevim moc jak to funguje, ale tam je rozdil, ze to vsecko resi nahlas a navic tam funguje normalni videorozhodci, ktery to vidi trochu z nadhledu narozdil od normalniho rozhodciho, coz si myslim, ze tomu dost pomaha
To video tam funguje jinak. I když u volejbalu to není až o tolik jiné, řešení tečí, přešlapů a podobně se dá dost srovnat s řešením ofsajdů. Hlavně jsem ale narážel na ten nedostatek respektu k jakémukoliv rozhodování rozhodčích, v čemž je fotbal na tom snad nejhůř ze všech sportů.
A pokud narážíš na to, že je něco těžké posoudit i z 20 záběrů, tak snad o to víc je to video potřeba, protože v reálu to může rozhodčí sotva posoudit a přeci jen je větší šance, že se to z videa pozná.
no a ja reagoval na to, ze to ty emoce tlumi, coz dava smysl, kdyz je to jasne rozhodnuti(tenis, volejbal) nebo to ten rozhodci vysvetli(rugby, hokej nhl). to tady postradam a nechapu, proc to tady nemohli dat...
V rugby mi to přijde podobný jako na tom fotbale, tým skoruje, publikum se raduje, rozhodčí to zkontroluje a odvolá. Musím říct, ze bejt před derby na zápase rugby me na ten zápas docela připravilo
Bylo by fajn kdyby se to aspoň střídalo. Třeba na každém stadionu 2x za sezonu
regulérní to je, stejně tam je ten rozhodčí, který zápas řídí. Každopádně je třeba někde začít a postupně tím zaplňovat všechny zápasy.
Mně se taky nelíbí, že je video jen v jednom zápase z kola. Ale je potřeba si uvědomit, že když o tom zástupci klubů hlasovali, tak se nad tím nikdo nepozastavil a všichni pro to zvedli ruku. Takže trenérům rozumím, ale měli by si spíš stěžovat u svých šéfů.
Bych ještě dodal, že Slavie si kromě půlky Liberce přivezla na druhej poločas z Reichenbergu i počasí. Co jsme s tim asi měli dělat?!
Ty vole, my potřebovali dát goly, my museli hrát, vám stačilo odkopávat a hrát alá Jihlava. Prostě na takovémhle terénu ztratit vedení 3:0 proti soupeři, co byl skoro na ručník, je prostě průser
A to ste ani nějekej extra tlak neměli ke všemu... Tohle sefakt prom*dalo
Já nevim ty vole, asi tam příště hodim čtyři upozornění, že to je ironie, protože vás tady evidentně přeceňuju
jsme zaostalý
slavia intellectuals..
Hlavně už v tom uměli hrát. Poslední zápas na podzim u nás to bylo to samé, akorát na druhé straně. Trpiš to asi viděl a tak nenasadil ty hráče, co u nás vypadali jak Goon na bruslích
Vyhoďte ho už .. To je fakt neskutečný, co si všechno dovolí říct a jak.
Český Mourinho.
Jeho vyjadřování mě fakt irituje úplně, další vidlák.
https://fotbal.idnes.cz/jindrich-trpisovsky-po-utkani-sparta-slavia-3-3-fqh-/fotbal.aspx?c=A180317_232729_fotbal_ber
Video derby ovlivnilo, ale ku prospěchu sportu. Zato tys Pavle prosral Spartě 2 body geniální taktikou stáhnout se a čekat na góly
Jinak prosim vylezte ti, kdo tvrdili, že video zpusobi ztratu emocí ve fotbale
To je hroznej slizák ten Hapal
Má pravdu, u videa by měli rozhodovat v komisi - např. v tomto zápase by byli: 2 sudí co si zaplatila Sparta, 2 Slavie a jeden nezávislý odborník... třeba Berbr.
Nakonec ty seriály Lajna a Vyšehrad budou vypovídající a ve Spartě to jiný nebude. Například Hlinka by je za takový zápas asi zabil. U pana Hapala ne: "To je dobrý, klucí. Stejně s námi nikdo nepočítal ani s bodem."
tak při tom zpracování Stocha jsem se rovněž obával, aby to za ruku neposoudili, bylo to spíš rameno ze strany, ale uznávám že hodně hraniční, obhájil by si i písknutí ruky, video ale udělalo ze zápasu bramboračku a přesně jak Trpiš píše, člověk se raduje z gólu Bořila, přemýšlí o střídání a po nějaký době to je odvolaný, toto jde přesně proti duchu fotbalu a nejen trenéři se přestanou radovat ale brzy i fanoušci a fotbal to bude hubit a diváků ubývat, jestli se fakt bude zkoumat, zdali náhodou někdo jemně neclonil když měl půlku ramena v ofsajdu či jestli jemný přidržení či položení ruky na rameno hráče je faul či ne, video je novodobý trojský kůň fotbalu a odrazí se to postupem času na návštěvnosti, protože kdo by chtěl chodit na taškařici či bramboračku
To je blbost. Ty tím vlastně říkáš, že k fotbalu patří, že se pravidla doslovně nedodržují. Proč teda vůbec existují? Co nejpřesnější dodržování pravidel musí být u každého sportu prioritou. Stejně tak i u fotbalu. Proto jsou liché i výčitky, že je to nefér vůči týmu, v jehož zápasech je video nejvíce. Blbost. Jedná se o zlepšování ze strany arbitráže, a to musí být po zásluze oceněno. Video musí být všude.
Súhlasím, že dodržovanie pravidiel by mala byť priorita, ale ak rozhodca uzná gól a za nejaký čas ho odvolá, tak je to skôr groteska a už to nie je na prospech veci. V hokeji máš tiež video, ale pokračuje sa až keď je jasný status.
Když v hokeji padne gól a rozhodčí si není jistý, nechá situaci dohrát. V případě, že z protiútoku dá tým gól, vrátí se k první situaci a druhý gól neuzna... Takže úplně stejné. To samé v případě challenge. Jen u fotbalu to není zvykem
Ve prospěch jaké věci
Ale žádná groteska to není. Teď to bylo vše naprosto v pořádku a o žádnou grotesku se nejednalo. Rozhodně lepší, než když "fanoušci" obou klubů řvou celý zápas na rozhodčího, že je černá svině a ať si koupí kapky do očí. To je teprve groteska. Takhle se všechno urovná a stáda na ochozech nemají žádné právo cítit se ukřivděně. A dělalo by se to tak jako píše PlackaSKS pode mnou.
To je kokotska placka.
Hej...
Uz se predvadi v pravym svetle ztratit vedeni 3:0 v polocase na bahne za snezeni kdy staci krapat balony do hajzlu , faulovat atd.je vrchol trapnosti ty jedna skareda hranata hlavo
Jako jedno je pravda, buď by to video mělo být ve všech zápasech ligy, nebo v žádném. Já jsem za to, aby v žádném, kazí to fotbal.
Je fakt šokující, s jakou úctou a respektem ke stylu předchůdce převzal štafetový kolík.
Akorát to servíruje česky.
Jiný rozdíl nevidno ...
Vzdyt Kralovec cely zapas pripiskaval Sparte normalne si ho kupila jako vzdy,ale buhuzel pro Spartu bylo video.ruka na Jugase vubec nebyla a Kralovec se jde podivat na video a uzna ruku!O ofsajdu potom se bavit ani nebudu dvoumetrovy ofsajd jak to mel golman asi chytil.Vzdyt Sparta muze byt rada za bod nemela nic.Slavia si dala tri goly sama nepochopitelne zavahani hraci a hlavne golmana.Kdyz jsem videl druhy polocas a ten teren neveril jsem,ale klobouk dolu pred hracema jak to odmakali za trenere a Slavii do posledni minuty.Je skvele videt Tripisovskeho na lavicce Slavie.Obrovsky rozdil mezi Silhavym Tripisovskym.
Některé zápasy se hrají podle jiných pravidel než ostatní.
Je pak liga regulérní ? Co by na to řekl nějaký renomovaný právník ?
I když: už zdravej selskej rozum říká, že tohle prostě narušuje regulérnost soutěže.
Nehraje se to podle žádných jiných pravidel. Můžeš to brát tak, že jeden rozhodčí je lepší než ostatní, ale všichni pískají podle stejných pravidel
Jsem si myslel, že to nebude takový ubrečenec. Zatím tedy oproti Stramovi žádné zlepšení. To je od Sparty docela fail. Uvidíme. První poločas naznačil, že by to Sparta mohla zvládat. Doufám, že se dostanou do pohárů, protože příští rok potřebujeme hodně bodů do koeficientu, a já věřím, že Sparta je schopná uhrát docela dost bodů, i když se jí to letos nepovedlo. Plzeň, Slavia, Liberec, Sparta, Olomouc -> tyhletýmy by semi líbily v pohárech. Místo Olomouce klidně Jablonec.
Tak hlavně to bylo taky tím jakou oneman show předváděl Stanciu a jak naivně ho bránily to se nemusí pokaždé povést.
No, ale konečně nějaká posila Sparty ukázala, že na to opravdu má. To se letos Spartě ani Slavii zatím moc nedařilo :/ Jsem zvědavý na letní přestupní termín, Slavii by paradoxně mohlo prospět, že nebude mít tolik peněz (předpokládám, že penězovod z CEFC se opět utlumí. Na druhou stranu, možná přijdou i nějaké odchody, které by to mohly do určité míry vyrovnat)
Viděl tu někdo tiskovku, jak působil? Byl na ní nasraný? Nedovedu si představit, že po ztrátě zápasu z 3:0 na 3:3 budu v cajku.
https://www.youtube.com/watch?v=OkYdZBWl1LM
Tyhle kecy, to i snad dělá srandu. On je po dvou zápasech (z jeho strany totálně nezvládlých) psychicky rozložený. Úžasný trenér.
tak ze zacne takhle rychle brečet ... ten jasný faul na tecla tam řeší nějakou situaci předtím vzájemné držení.. ale místo toho aby řekl že ta Zahustelova luxusní hlavička zpátky na malé vapno to vsechno začala .. to sem nechápal nejvíc
Všichni se tu smáli stracatele a tem jeho kokentum k zapasu, sice mlel pořád dokola to samé ale hledal chybu v kabině... tady tenhle šašek působí dojmem že vsechni a všichni jsou proti spartě
"Mně se to nelíbí. Celou dobu šel hrát fotbal bez videa a najednou se zavádí video," řekl Kadlec.
Sportovní vedení Sparty fakt nechápu, na hostování pošlou Pulkraba, aby následně se na hrotu v základu střídali Lafata a Drchal To nikdo nevidí ty úžasné čísla Pulkraba, tak produktivního hráče v přepočtu na minuty česká liga dlouho neměla. To stejné trenér, natáhnou si sem trenéra od Slovenské mládeže, který co tiskovka to ostuda a charismatického Holoubka pustí do Liberce...
Myslíš toho Pulkraba, co na podzim ani nehrál pořádně v základu Liberce a dal gól jen v prvnim kole?
Ano myslím, jednak "nehrál ani pořádně za Liberec" zní dost vtipně, když je aktuálně Liberec třetí a Sparta šestá, druhak to nic neznamená, kdyby byl kmenovým hráčem Liberce, tak jsem přesvědčený, že dostal více prostoru i na podzim. V kontextu Pulkraba je prostě nepochopitelné kolik šancí v A-týmu dostal ve Spartě Juliš, nebo poslední dvě sezony stále dostává Lafata.
To uz si rovnou mohou posuzovat verdikty treneri obou tymu, kdyz maji pokazde jine nazory nez rozhodci. Rozhodci delaji chyby, to vsichni vime. Ale s podporou videa a moznosti se rozhodnout opravdu spravne se budou jejich chyby doufajme minimalizovat...na to jsou skoleni.
Co kdyby o použití videa mohl požádat jen jeden z týmů? Každý by měl 1(2) použití s tím, že pokud je pravdivé, obnoví se. A omezit to na goly, penalty a fauly v pokutovém území.
S tím, že kdykoliv někdo z hráčů zvedne ruku nebo se začne bavit s rozhodčím, tak se to považuje za tuto instanci.
Tím by se vyřešili ubrečení zmrdi, kteří neustále zvedaj ruce, chodí brečet k rozhodčímu a vytváří na něj tlak. Fotbal je asi jediný sport, kde můžeš přijít na TOP úrovni za rozhodčím, dát mu ruku kolem ramen a vybavovat se s ním, případně kolem něj udělat kolečko a vyřvávat na něj.
Na ubrecene zmrdy ma sudi zlute/cervene karty.Ze je nevyuzivaji a nechaji na sebe rvat je druha vec.Ale tohle je problem uz od mladeze,kdejaky junior ci dorostenec si dovoli na sudiho ale je pravda, ze to vidi v nejvyssi soutezi,coz je spatny vzor
Spíš by tu možnost mohl mít trenér, který by třeba řekl čtvrtému rozhodčímu. Takhle by v tom byl strašný bordel.
Nemuselo by to být ani na přímo žádost, ale automaticky, Prostě pičuješ, rozčiluješ se, hádáš s rozhodčím, rozhodčí si řekne o video. 3x a pak smůla, měli jste si rozmyslet o čem se hádáte.
Patří pod Talker 18.03.2018 09:3
Možná blbej názor, ale u mě zatím převažuje s videem zklamání. Včera mi to spíš přišlo jako neschopnost rozhodčích na hřišti posoudit správně situace.
Ten přímák po ruce mohl být nařízený rovnou, penalta po takové ruce je přísná, takže i kdyby to bylo třeba pár centimetrů ve vápně, nemyslím si, že by za to měl dostat rozhodčí postih nebo že by to byla nějaká extra křivda.
Potom ten následný gol, to nemohl pomezní vidět offside a hlavní to, jestli hráč brání brankáři ve výhledu nebo ne?
Offiside, po kterém dala gol Slavia, vidět pomezní také měl.
A stejně tak ta penalta, hlavní to vidět mohl rovnou.
Je samozřejmě super, že se teda hraje podle pravidel, ale stejně v průběhu hry je také takových sporných situací mnoho, postupně ovlivní zápas též a video se na to nepoužívá. A chápu, že to rozhodčí nemají lehké, ale včera sem měl pocit, že se se vším potřebovali ujistit a zbytečně to zápasu bralo na emocích, když si člověk nemohl být jistý, jestli už ten gol platit bude.
Na druhou stranu je to novinka naprosto prevratna a zatim to neni dopilovane. Asi malokdo cekal, ze to nebude mit porodni bolesti, to je holt dan za to, ze to prinese pozitivum a spravedlnost. Nicmene to nemuze byt podle me argument k tomu, aby se video nepouzivalo
S tím samozřejmě souhlasím, jsem také zastáncem videa. Jen se podle mě dalo rovnou využít pouze na hlídaní branek. Jednak by to bylo dostupnější a mohlo by být na všech ligových stadionech a ani by to emoce tolik nebralo.
Emoce nebere video ale rozhodci, ktery neni schopny posoudit jasne situace, viz Boríluv gol.Skoda tam behal pul metru v ofsajdu za obranou.A nemavne to ten samy rozhodci,ktery mavne slavistovi ofsajd ktery nebyl ani nahodou.Video neznamena, ze ti pruhovani budou mit moznost svoji praci ojebat
Ano, rozhodčí jsou jedna věc, ti budou dělat chyby vždy. Každopádně když mávají offsidy nebo pískají fauly, stoprocentně jistí si mohou být jen v málo nebo těch úplně jasných případech, jinak u nich rozhoduje spíš jistá intuice. Stejně tak fanoušci a samotní hráči, jenže u nich hraje také roli určité zaujetí. Takže jedna strana slaví, druhá protestuje a to jsou ty emoce. Když tam bude video na posuzování všech těchto situací, tak časem tohle všechno zmizí a bude se jen čekat na konečný verdikt a až potom slavit, což je podle mě škoda. Navíc každá tato situace může mít plno jiných sporných situací, které už video zkoumat nebude.
v něčem je ale Hapal idiot, a to v tom jak hodnotí tu penaltovou situaci https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/329962/video-v-derby-treneri-se-neraduji-po-golech-bravo-za-fair-play-jasal-smicer.html - tu v 3 videu máte celou situaci i z více kamer, Tecl se nedopustí žádného faulu, daleko spíš ho drží Costa než že by fauloval Tecl a taky je jasně vidět, že Štětina nic nehasil, že to byl zbytečný zákrok
Ja nemuzu pochopit, ze se vubec debatuje o tom stetinovem zakroku, kor kdyz to sam prizna
protože souboj Tecla s Costou přišel dřív a tím by se cokoliv poté mazalo, ale říkám faul nebyl ani od Costy byť ho přidržel a už vůbec ne od Tecla
Ne ja to myslim tak ze spousta lidi zpochybnuje to, ze stetina udelal faul
Tohle se bohužel dalo čekat. Video větší objektivu nepřinese a spory neodstraní, protože teď se zase budeme hádat, proč se neposuzovalo tohle a tamto ano spíš. Podle mě technika do sportu nepatří.
ano, odstranit jestřábí oka, kameru z NFL, hokeje. To bude určitě krok dopředu a bude to zajisté objektivnější je to přeci jen sport a peníze v tom vůbec nefigurují
Během první půle jsem si říkal, jak se Sparta pod Hapalem strašně zvedla, nicméně zbylých 45 minut mě poměrně vyvedlo z omylu.
Brečí se, když video není, brečí se, když je. Já bych to celé odpískal. Negativní emoce k fotbalu patří stejně, jako radost z výhry, nebo ze vstřeleného gólu.
Ta snaha o navození pocitu fair play v tak prohnilém prostředí, jako je současný svět fotbalu, je taková, komická
Asi tak nějak by se to dalo říct
Zrušit fotbal, nechat jen video
Velmi kvalitní argument, takový dospělý.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele