Dobrá forma Sparty je podle Kisela pro Slavii hlavně motivací
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Polom po derby: O takovém večeru jsem snil už jako kluk
14.04.2013, 09:50
Lafata po zahozených šancích: Dnes mi nebylo přáno
13.04.2013, 23:25
Smolař Hubáček souhlasil, že jeho vlastní gól derby rozhodl
13.04.2013, 22:35
Sparta potvrdila dobré rozpoložení a bere proti SKS cenné body
13.04.2013, 21:21
Preview: Sparta Praha - Slavia Praha
12.04.2013, 21:45
Vaclíkův sen před derby: odčinit chybu z podzimu a vyhrát
12.04.2013, 18:53
Komentáře (74)
Přidat komentářKarči
nenávidím tu jeho slovenskou češtinu
nieje to česká slovenčina?
Vždyt mluví normálně česky, tak co děláš?
nemluví
nenávist je silné slovo - zamysli se nad ním, než jej použiješ ...
Babiš style
Jestli se někoho bojím ze slavie v derby,tak hlavně Kisela,ten často září a je nebezpečný.Pravda je jedna a to ta že nevim jak vypadá hra slavie,z dohrána toho moc nezjistím ale musíme vyhrát i kdyby hrála slavie jak z partesu.ACS!!!
víš jak vypadá hra slavie? hrozně, řekneme radovitě - naposledy s duklou mě z toho bylo do pláče ...
myslím, že o body nemusíte mít strach, protože na spartu momentálně nemáme
Derby bude naše! http://youtu.be/ymI7tFusazc #MyjsmePraha
stejně je to zrádce.
a ty jsi lhář, Civicu.
a taky čůrák, na na na na ná na ná
nemluv sproste do pici
bráníš zrádce.
tohle bude nadýl, jdu si pro popkorn
To jo, když byl v Bohemce a šel do Sparty !!!
Doufam ze ma Karol pravdu...zradce ? byli jini, kteri me jako celozivotnimu Slavistovi vadili mnohem vic...jako Abraham (to jsem malem vykvetl ) Volešak, Kozacik, Grajciar bo Brabec...ale Karol mi nevadil ani ve Sparte :)
proc davas bo?
ale pokud jsi z prahy tak to chapu
A to proč?
protoze to vetsina lidi z cech nevi :) nerikam ze jste tupi nebo ze neovladate nasi rec ale vzdy kdyz vidim jak nekdo rekne nebo nepise bo kdyz se tam ani nehodi tak je to jako zadrena triska v ruce, ruka nebo prst te svrbi a ty se toho musis zbavit :/ a pochybuju ze je z moravy protoze by urcite vedel co to znamena
Není třeba to vědět. U nás to nepochybně vzniklo zkrácením slovíčka nebo a houby záleželo na tom, na co tohle slovo používají na východě republiky. Mimochodem, ty jsi další fanda Slovanu Liberec bůhví odkud jenom ne z Liberce nebo aspoň ze severních Čech?
jiste proste na prahu a cechy se nesmi sahnout
co to ma stim spolecneho to musim fandit olmiku nebo baniku kdyz jsem z moravy?
Co to s tím má co společného? Nic, jsem prostě zvědavý. Nemusíš fandit tomu nebo tomu, ale Slovan Liberec je vyloženě regionální klub. Jeho fanoušci jsou pevně svázáni s městem a libereckým krajem. Navíc tady v diskuzi je slovaňáků pět a půl. A skoro všichni jsou z Moravy. To prostě není normální vzhledem k tomu, jaký akční radius Slovan Liberec má. Proto se nediv, že se na to ptám.
exse je z liberce ne? nebo bydli nekde pobliz? ale to je uplne to same treba se spartou, te taky urcite fandi lidi z moravy nebo mozna i ze slezska (coz ale pochybuju )
exse je taky moravák
jj diky
Jste tu celkem tři. Ty, exse a REPLIKATOR.
Replikator je taky Moravák? to sou snad 3 z 4 jejich fandů na ef Moraváci
No...nevím jistě jestli je Moravák, ale má to k Nise taky nějakých 300-400 km jako exse.
Mně příjde, že se v Čecháh, a naštěstí ne příliš globálně, užívá "bo" ve smyslu "nebo" jako špatně odvozené z moravského "bo", slýchám to pouze od mladé generace a spíše než slýchám tak to vídám v psané podobě. Řekl bych tedy, že to vzniklo spíše nepochopením moravského "bo" některými jedinci a přisouzením významu, který byl nejvíce nasnadě..ale nevím, je to jen má domněnka. A jsem tedy Čech, nikoli Moravák či Slezan.
Já se s tím v největší míře setkal tady na EF. A v tomto případě bych docela věřil, že to dotyční odkoukali od MS diskutérů. Ale jinak si nemyslím, že by to mělo co do činění s Moravou a Slezskem.
Já právě taky nejvíc to vídám zde, nevím jak to ve skutečnosti s "bo" v Čechách je, ale zatím věřím své doměnce, nebude-li spolehlivě vyvrácena, o což se tedy nehodlám snažit
Já vím, že to už docela dlouho používá kamarádka a tam sem do diskuzí nechodí . Takže asi zkracuje.
To neříkám, že to muselo být přejato primárně odtud, prostě styk s moraváky (já tedy preferuji styk s moravačkami :D) je i jinde než na EF, kde to mohlo být "špatně" přejato. Ale třeba to spolu vůbec nesouvisí, co já vím, zkoumat to rozhodně nehodlám
Já taky ne .
Jen se to podle mě na drtivé většině území Moravy nepoužívá, max. kousek na jih od Ostravy, a to bůhví jestli. To špatné 'bo' byla naštěstí jen taková vlna a už se to skoro nevyskytuje.
Tak bylo by hezké, kdyby Slavia vyhrála.
Tohle prostě musíme vyhrát, forma je, z pohárové Evropy jsme taky venku, tedy nejsou štěpeny naše síly, Slavie střelecky zrona neexceluje, klidně jim můžeme dát 3:0 či více, aktuálně jsme kvalitou i formou o level výše. Na druhou stranu, mám-li podobná optimistická očekávání před zápasem, pak to v nejlepším případě končí šťastnou výhrou 1:0, či častěji ještě mnohem hůře..
ač jsem slávista, tak úspěch v derby (byť jen jednobodový) by byl zázrak, protože s tím co pod netrenérem radou předvádíme a současným laufem sparty prostě nemáme šanci
jinak souhlasím s karolem, lavička je to co sparta potřebovala, normální trenér s jasnou vizí, který ví co je respekt a pokora, a navíc tyto své přednosti předává i hráčům, což evidentně přináší ovoce ...
hlavně ať je to zápas, na který se bude dát dívat
ač jsem slávista, tak úspěch v derby (byť jen jednobodový) by byl zázrak, protože s tím co pod netrenérem radou předvádíme a současným laufem sparty prostě nemáme šanci
jinak souhlasím s karolem, lavička je to co sparta potřebovala, normální trenér s jasnou vizí, který ví co je respekt a pokora, a navíc tyto své přednosti předává i hráčům, což evidentně přináší ovoce ...
hlavně ať je to zápas, na který se bude dát dívat
exse je z liberce ne? nebo bydli nekde pobliz? ale to je uplne to same treba se spartou, te taky urcite fandi lidi z moravy nebo mozna i ze slezska (coz ale pochybuju )
Exse je Moravák. A Sparta je velkoklub, ta má záběr po celé zemi. Slovan je ryze regionální klub.
neskutecny
Nicméně je to tak.
ja teda osobne radim slovan mezi ceske velkokluby a ne tim ze mu jako klubu fandim ale tim co dokazal v GL preci jen 3x mistr pri navlade sparty, slavie. Plzen taky radis jako regionalni klub?
Samozřejmě. Viktoria Plzeň je taky regionální klub. Postavení velkoklubu si nelze vysloužit třemi povedenými sezónami.
podruhy neskutecny
slavie je historii velkoklub ale v poslednich sezonach je to prumerny ligovy tym nebo brno to je taky cesky velkoklub ze?
Jenže statut velkoklubu je tvořen především úspěšnou historií a ne aktuální formou. Zbrojovku beru spíš jako moravský velkoklub...v celorepublikové měřítku jí podle mě sluší víc titul tradiční klub.
ono takovy banikovci by te ted nejspise hnali ale ted myslim ty prave chachary co maji aspon 30+ protoze by ti urcite napsali ze banik neni regionalni klub..historii nemaji buhvijak velkou v porovnani se spartou nebo slavii ale zapasy proti baniku byli v 70. - 90. letech urcite famozni..ale ted je to taky regionalni klub
Já o Baníku nemluvil. Ale když už jsi ho zmínil, tak u něj jsem trochu na vážkách. Ale spíš bych jej velkoklubem neoznačoval...i když některé parametry velkoklubu rozhodně splňuje.
Jo, chtělo by to trochu víc té finanční stability, to by těch titulů a úspěchů bylo víc a hned by to bylo jasnější.
niečo jak u nás MŠK 07
U nás máme tak dva až tři velkokluby - z toho dva jsou teď v útlumu
...Plzeň chceš po tak krátké době už řadit k velkoklubům?
co se tyce v evropskych poharech tak urcite myslim jako pro tuzemske fandy
Kdyby se k tomu přistupovalo tak jak tu předvádíš ty, tak je v ČR velkoklubem prakticky každý, kdo získal titul.
boze...
ja to tak ale vubec nemyslim..to ze si myslim ze slovan je cesky velkoklub protoze ziskat 3 tituly v tak nadupanem meritku jako byla slavie nebo je ted sparta je hodne tezky..a treba o baniku jsem si nikdy nemyslel ze je to cesky velkoklub ani kdyz ziskal titul protoze od ty doby se stim tymem prakticky nic nestalo..
A v jakém měřítku získal Baník své čtyři tituly? Krom toho...na tom, že je Slovan nebo Viktoria Plzeň regionálním klubem není nic špatného a není to myšleno ve zlém. Naopak...je dobře, když má region svůj klub, které reprezentuje celý kraj a jeho fanoušci jsou na něj právem hrdí.
vsak ja vim ze to nemyslis spatne ale jen si dovolim nesouhlasit s tim ze viktorka nebo slovan jsou jen pouze regionalnimi kluby..
Nejsou to pouze regionální kluby. Jsou to prostě regionální kluby. I regionální klub může mít nějaký ten titul a úspěch v evropském poháru. Ale do velkoklubů mají oba hodně daleko. To je prostě fakt. Mimochodem...chodíš/jezdíš na Slovan?
oka pro me to velkoklub je..ale mas pravdu ze si titul velkoblub musi klub zaslouzit historii nechodim loni jsem byl..neni ted cas :/ driv kdyz jsem delal ucnak tak to slo ale ted to nejde jsem rad kdyz si o vikendu muzu zajit na pivo nebo aspon jednou mesicne se opit..navic fotbal sleduju uz jen z netu
pro tuzemské fandy fotbalu je to teď spíš módní klub
To jsem prosím pěkně jediný, komu připadají neskutečně směšné ty jeho přesuny do Sydney? On tam jde zadarmo, pak jde zadarmo zpět do GL, pak přestoupí do Sydney ze kterého jde zadarmo zase do GL
seš no
Nejvíc největší velkoklub je Jablonec, protože mu fandim.
a ma i svyho Torrese :-)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele